Tagovi

Dragan Kovačević - Zašto se kandidiram za predsjednika SDP-a?

„Izbore možeš izgubiti, ali obraz ne“, rekao je Ivica Račan. Upravo te riječi potaknule su me na kandidaturu. Dok sam u isto vrijeme prošle godine, gledao SDP pun poleta, pobjedničkog žara i s četvero ravnopravnih kandidata za čelno mjesto pobjedničke stranke na predstojećim izborima, danas gledam umrtvljen i bezličan SDP, s kojim se bahati premijer posprdno izruguje u svakoj prilici.

U stranci sam od devedesetih godina i imao sam prilike pratiti njen rast i transformaciju u modernu stranku s europskim predznakom, pa si uzimam za pravo reći da se SDP ne može ovako kockati svojim ugledom. Kao čovjek koji iza sebe ima uspješnu poslovnu i znanstvenu karijeru, svoje iskustvo i viziju stavljam na raspolaganje SDP-u kako bi stranka vratila povjerenje građana, motivirala birače, učvrstila stranačko zajedništvo, prevladala unutarstranačke sukobe, iskorijenila bahatost, te ponovno stvorila pobjednički duh i postala istinski lider oporbe od koje će vladajući strahovati, a ne joj se podsmjehivati...

Ako članovi SDP-a žele da SDP bude beskompromisno prva crta obrane demokracije, da se beskompromisno poštenjem bori protiv korupcije za jaku Hrvatsku koja će uzdignute glave u EU, znat će odabrati rukovodstvo koje će to moći i ostvariti. Kada budete odlučivali, sjetite se da je Ivica uvijek inzistirao na dobroj kombinaciji mladosti i iskustva. SDP-u ne treba bedem ljubavi, SDP treba biti bedem koji će odlučno braniti najveće vrijednosti moderne ljevice – slobodu mišljenja te prava i slobode pojedinca.

To je uvijek bio i ostat će glavni zadatak SDP-a. To od nas očekuju naši birači. Jer, kad nitko ne želi dignuti glas za pravdu, za čovjeka – mora ga dignuti SDP! Uvijek i bez iznimke. Ako to ne budemo činili, neće nas biti, bez obzira što danas pričamo o velikom broju mandata, ili, ako želite, saborskih plaća. U parlament nismo došli preko natječaja već glasovima građana cijele Hrvatske i ako ne budemo ispunjavali njihova očekivanja – SDP-a neće biti. Razočarano će i s pravom reći – svi ste vi isti!

S bezličnim SDP-om i Hrvatska postaje bezlična. Bez obzira na rezultat, ja ću uvijek moći reći, da sam pokušao, a da obraz nisam izgubio.

Vaš
Dr.sc. Dragan Kovačević

http://dragankovacevicsdp.bloger.hr/

Komentari

Ako ne mislim dati pozitivnu

Ako ne mislim dati pozitivnu ocjenu za dnevnik onda neću dati ni negativnu.
S komentarima je vrlo slično: ili 4 ili ništa. Stoga ne ocjenjujem ovaj dnevnik pozitivno, jer nemam zbog čega.
No, budući se čovjek, kako neki napisaše, "oglašava" iskoristio bih prigodu te nešto priupitao.
Žao mi je "leddevet" no i ja moram izvući isti tekst kao i ti za citat:

Ako članovi SDP-a žele da SDP bude beskompromisno prva crta obrane demokracije, da se beskompromisno poštenjem bori protiv korupcije za jaku Hrvatsku koja će uzdignute glave u EU.

S tim na naglasak stavljam na ...za jaku Hrvatsku koja će uzdignute glave u EU .

Nije li od dolaska na vlast "šestorke" Hrvatska počela sve više slabjeti i približavajući se EU spuštati glavu sve niže i niže (danas više nismo ni na koljenima- praktički LEŽIMO pred svakom šušom činovčkom u tijelima EU)?
Spomenuti ću samo neke činjenice:
- potpisivanje SSP-a koji je označio službeni početak stvaranja nove Jugoslavije ili kako neki vole reći "Zapadni Balkan".
- masovna rasprodaja vrijednih i profitabilnih hrvatskih tvrtki netom saninarinih novcem poreznih obveznika.
- predaja svih mogućih i nemogućih povjerljivih dokumenata haškom sudu koji je utemeljen iz razloga da bi diskreditirao borbu hrvatskoga naroda za samostalnost i izjednačio agresora i žrtvu (dovoljno je pročitati Carlinu knjigu... svakoj budali je jasno koji je bio njezin posao)
- lažna i izdajnička svjedočenja na tom istom sudu- počevši od predsjednika Mesića na dolje- kojima se ulizivalo zapadnjačkim demokratama u zamjenu za "sitniš" a na uštrb svoga naroda...
itd.

Ako je to demokracija i "jačanje Hrvatske" onda sam ja križanac daždevnjaka i amebe.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ne moraš mi se ispričavati

Ne moraš mi se ispričavati jednostavno jer ja nisam vlasnik dijela teksta kojeg smo obojica citirali.

Nije li od dolaska na vlast "šestorke" Hrvatska počela sve više slabjeti . . .
Ovo gore i ono što slijedi me neodoljivo podsjeća na slična "protudržavna" djelovanja i babaroge koje su nam stalno prijetile u neprežaljenom komunizmu. Ima slika iz one (JNA) vojske gdje je desetar napao vojnika koji nije uredio svoje čizme dali je on svjestan da takvim neodgovornim ponašanjem oštećuje imovinu koju mu je radni narod povjerio i time podriva temelje socijalizma i samoupravljačkog sistema i zapravo uništava ono što su krvlju izgradili naši očevi! Ježušna!
Bilo bi dobro da prestanemo drpačinu i nesposobnost etiketirati tako velikim riječima kao što su "protudržavno" ili "izdajničko". Mutni tipovi došli na vlast i radili ono jedino što su znali raditi - krali (a kradu i dalje) i čisto sumnjam da znaju dali se piše "hrvatsko" ili "Hrvatsko" za ono što su ukrali.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Mutni tipovi došli na vlast

Mutni tipovi došli na vlast i radili ono jedino što su znali raditi - krali (a kradu i dalje) i čisto sumnjam da znaju dali se piše "hrvatsko" ili "Hrvatsko" za ono što su ukrali.

Ovo je i za mene neosporno... no, to nam nije tema jer sam duboko uvjeren (ima i puno povijesnih činjenica koje to potvrđuju) da je naša vanjska politika od 2000 na ovamo počela kontinuirani pad.
Sada smo tu gdje jesmo... zajebava svatko tko stigne. Što je također žalosno te procese smo nazvali "demokratizacijom" i "velikom pobjedom vanjske politike".
Jadna je ona politika kojoj u prvom redu nisu interesi vlastite države i ljudi koji u njoj žive.

cogito ergo sum

Tko je glasao

da je naša vanjska politika

da je naša vanjska politika od 2000 na ovamo počela kontinuirani pad.
Nemam pojma od kad je za tebe politika "naša", od 1990. ili 1991. ili 1971?
Možda od 1945. jer i Tito je bio naš (a mi Titovi!).
Dali ova tvrdnja implicira amnestiranje katastrofalne vanjske politike generala Tuđmana, sjetimo se samo čuvene salvete i bosanske avanture, izjave o židovima i srbima . . .
Možda misliš na Hag i generale, ni tu ne vidim neki potop 2000. obzirom na prethodne generalske pakete s Blaškićem, Kordićem itd. (koji uopće nisu iz Hrvatske).

Ja u našoj vanjskoj politici vidim priličan kontinuitet s kratkim prekidom 2000. - 2003.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Nemam pojma od kad je za

Nemam pojma od kad je za tebe politika "naša", od 1990. ili 1991. ili 1971?
Možda od 1945. jer i Tito je bio naš (a mi Titovi!).

Politika je "naša" od osamostaljenja Hrvatske 1991.
Tita ostavi po strani jer mi nije donio Hrvatsku nego Jugoslaviju, a ona moja definitivno bila nije.

Dali ova tvrdnja implicira amnestiranje katastrofalne vanjske politike generala Tuđmana...

Ako je tebi katastrofalno značilo zaštita hrvatskih nacionalnih interesa i ne dopustiti da nas drugi "je... kako hoće" onda nismo na istoj valnoj duljini.

Ja u našoj vanjskoj politici vidim priličan kontinuitet s kratkim prekidom 2000. - 2003.

Vidim i ja: Gaženje svega hrvatskoga i ponižavanje istoga. No, najžalosnije od svega jest što je HDZ nastavio istim stopama. Kako je sam Šeks rekao: "Politika HDZ-a doživjela je kopernikantski obrat. Za vrijeme Tuđmana hrvatska politika je bila geocentrična- okretala se oko vlastite zemlje- a sada postaje heliocentrična- okreće se oko sunca. To sunce postaje London, Pariz, Beograd ili na koncu Bruxelles... sasvim svejedno. Važno je da se tuđi interes postavlja ispred interesa hrvatskoga naroda.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Tita ostavi po strani jer mi

Tita ostavi po strani jer mi nije donio Hrvatsku nego Jugoslaviju
Koliko ja znam Jugoslavija je postojala i prije Tita i njegove Jugoslavije (navodno su ju nekakvi Hrvati stvarali).

Postoji jedan temeljni problem u tvojem nastupu i moram priznati da ga upravo tvoj nick savršeno ocrtava - jedinohrvatska . . . i ništa drugo.
Pitanje gdje su Hrvati u toj priči i tko je taj koji ima pravo suda i može reći ovaj je dobar a ovaj ne valja. Zar nisu Hrvati bili ili jesu i J.B. Tito i Tuđman i Šušak i Račan i Bakarić i Krleža i Milanović i Sanader i Kosor i Savka i Tripalo i Korade i Sliško itd. itd.
Nekako mi se čini da postoji jedan prilični kaos pod tom jedinohrvatskom.

Očito imamo različite poglede na ono što se dešavalo:
Gaženje svega hrvatskoga i ponižavanje istoga
Pod tim pojmom ja smatram upravo ono što je general Tuđman radio za vrijeme svoje vladavine. Šteta koju je on napravio premašuje štetu koju su Milošević i njegovi četnici učinili Hrvatskoj.

I na kraju da se krivo ne razumijemo, (i upotrijebimo velike riječi) odnos prema domovini prvenstveno se gradi poštenjem i u tome se, vjerujem, slažemo, jedino su nam metode prilično različite.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Postoji jedan temeljni

Postoji jedan temeljni problem u tvojem nastupu i moram priznati da ga upravo tvoj nick savršeno ocrtava - jedinohrvatska . . . i ništa drugo..

Nije tu uopće nikakav problem u pitanju. Kada shvatimo da sve kreće od Hrvatske onda lako možemo implemetirati sve drugo.

...odnos prema domovini prvenstveno se gradi poštenjem....

Zapravo kada riješimo gore citirano onda možemo implemetirati sve ostalo.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Kada shvatimo da sve kreće

Kada shvatimo da sve kreće od Hrvatske onda lako možemo implemetirati sve drugo.
Nekad su vjerovali da je Zemlja u centru svemira i da se sve vrti oko nje a neki su završili i na lomači jer su tvrdili suprotno.
Zar ne vidiš neku sličnost u ovoj tvojoj izjavi?

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Naravno. Kada na znate što

Naravno. Kada na znate što drugo napisati onda ćete me proglasiti svime i svačim. Najnovija teza je, znači, da i spaljujem ljude zbog različitoga mišljenja.
Tko zna? Možda sam reinkarnacija nekog inkvizitora... Tomasa de Torquemade?
Kako si saznao da sam bio u dominikanskom redu kada sam učio za svećenika?

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ovo sa spaljivanjem je bilo

Ovo sa spaljivanjem je bilo prežestoko i stavarno nema nikakve veze, ispričavam se, jednostavno mi je pobjeglo.
Poanta je bio geocentrizam vs croatocentrizam.

Eto, isprika, neću više.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Isprika prihvaćena, a ja

Isprika prihvaćena, a ja nešto radio s malim iz povijesti (Crkva, inkvizicija bla- bla) i onda se jedan od njih dvojice sjetio da sam bio u dominikanskom redu... učinilo mi se zgodnim to "ubaciti".
No, sada ozbiljno. Doista sam uvjeren da naši političari više glorificiraju vlastiti narod i državu- jednostavno da su ponosniji i "brižljiviji" prema tim stvarima- više bi bilo uspjeha i na međunarodnome planu. Ako ne poštujemo svoje onda nas nitko ni u svijetu neće shvaćati ozbiljno.
Npr. danas na obljetnici "Bljeska" u Okučanima cijeli državni vrh je 80% svojih govora posvetio EU i NATO-u!?
Da sam ja kojim slučajem neutralni promatrač rekao bih da ti ljudi nisu normalni. Zbog čega su oni, zapravo, ovdje?
Zbog žrtava domovinskoga rata ili reklamiranja EU i NATO?
O tome ja neprestano pričam. To su objektivne stvari i nitko me argumentirano (ne samo mene nego svakoga normalnog u ovoj državi) ne može uvjeriti u suprotno.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Doista sam uvjeren da naši

Doista sam uvjeren da naši političari više glorificiraju vlastiti narod i državu- jednostavno da su ponosniji i "brižljiviji" prema tim stvarima- više bi bilo uspjeha i na međunarodnome planu.
Tako je uz jednu bitnu dopunu: Glorificiranje nije deklarativna stvar, ne postoji bolje glorificiranje nego kad istinski kvalitetna osoba predstavlja našu državu. Možemo povući paralelu sa sportom gdje neki vaterpolisti, rukometaši, plivaći puno bolje i kvalitetnije to rade od svih onih lajavaca tipa generala Tuđmana koji je francuskom predsjedniku išao objašnjavati da su Hrvati najstariji narod u Europi i da njegova žena nije Srpkinja ni Židovka.

I sad još usporedimo pripravnika Jandrokovića i prepečenicu Kolindu, ježušna!

To je i razlog što sam se ljutio na one tvoje velike riječi kao što je "priotudržavno", "podrivanje", "izdaja". . .
Za primjer ima nastavak one moje priče o čizmama:
Nešto kasnije je isti desetar dignuo dreku na mene zato što sam zaobišao lokvu umjesto da promarširam kroz nju. Ja sam mu na to odgovorio da on traži od mene protudržavno djelovanje jer hodanjem kroz kaljužu uništavam opremu koju mi je narod povjerio i time slabim našu armiju!
Što mi je on odgovorio neću prenijeti jer je prosto.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

I sad još usporedimo

I sad još usporedimo pripravnika Jandrokovića i prepečenicu Kolindu, ježušna!

To je nešto sasvim drugo. Držim se one latinske: "Non quis, sed quid!"
Samo što su njihovi "quid-ovi" koma.
Jadan Francek. Našao je crkvu di se bogu moli; Francuzi vjerojatno misle da su oni najstariji narod u Europi i nikako im nije jasno kako je engleski jezik zamijenio njihov u diplomatskim krugovima- od toga šoka se nikada oporaviti neće.
Tuđmanu to mogu oprostiti jer je bio ushićen što imamo državu i mislio je da su Francuzi razumniji zaboravljajući pri tom kako su oni, uz Engleze, pomogli stvaranju Jugoslavije i posao "vođenja" države povjerili Srbima... ljudski je griješiti.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Tuđmanu to mogu oprostiti

Tuđmanu to mogu oprostiti jer je bio ushićen što imamo državu
He, skoro da se 100% slažem s tobom osim citiranog.

Moraš priznati da treba biti stvarno bedast da bi se išlo Francuze uvjeravati kako su Hrvati najstariji narod u Europi, pa i Francuzima su Francuzi naporni! Ja sam mislio da to svaka budala zna kad eto, ima i tko o tome nema pojma.

P.S. a i "prepečenica" nije loš epitet za šarmantnu Kolindu :)))))

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Je, priznajem. A Kolinda...

Je, priznajem.
A Kolinda... MRAK! (Sorry boss).

cogito ergo sum

Tko je glasao

hoće li se u državi, kojom

hoće li se u državi, kojom bi vladala SDP-ova vlada,
a kojoj biste Vi bili na čelu,
možda
ipak
jednom
početi plaćati porez?

može li sudac Ustavnog suda biti onaj koji nije platio porez, pa makar neplaćanje palo u zastaru?
može li se više ili manje beskrajnom imovinom, hvaliti bilo tko ko je dokumentirano platio poreza toliko da nije mogao steći niti stoti dio imovine?
biste li jednom prestali raspravljati o reviziji pretvorbe i počeli o plaćanju poreza?

luka

Tko je glasao

Iskreno mi nije jasno što

Iskreno mi nije jasno što piše u ovom dnevniku.
Zapravo ne piše ništa osim općih stavova koje ne vidim razloga da se izgovaraju a kamoli ponavljaju:

Ako članovi SDP-a žele da SDP bude beskompromisno prva crta obrane demokracije, da se beskompromisno poštenjem bori protiv korupcije za jaku Hrvatsku koja će uzdignute glave u EU, znat će odabrati rukovodstvo koje će to moći i ostvariti.
To za sebe tvrde sve stranke, volio bih vidjeti stranku koja tvrdi da treba rukovodstvo koje će poticati korupciju i lopovluk!
Ovo je tipična izjava koja samo zapunjava prostor beznačajnim tekstom isto kao odgovori ministra Primorca u emisiji o štrajku srednjoškolaca i državnoj maturi.
Zato ne vidim razloga da dajem pozitivan bod, već prije negativan bod prvenstveno zbog izbjegavanja diskusije.

Ovo nije oglasna ploča!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Daj covjeku jedan dan da

Daj covjeku jedan dan da odgovori. Ako ne odgovori, ispast ce glupan. I to je opet dobra stvar. Rasciscavanje price spike.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Rado ću promijeniti svoje

Rado ću promijeniti svoje mišljenje (i ocjenu).
Evo, čekam.

A ovo je zanimljiv link (valjda je greška):
Dragan Kovačević - Jezici

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Evo me s malo zakašnjenja,

Evo me s malo zakašnjenja, sorry.

Za jaki i pobjednički SDP!

Za jaki i pobjednički SDP!

Tko je glasao

Valjda ipak zna engleski kad

Valjda ipak zna engleski kad ima radove na tom jeziku: http://bib.irb.hr/lista-radova?autor=198412

Tko je glasao

Valjda ipak zna engleski . .

Valjda ipak zna engleski . . .
Ja se toplo nadam (Ai vormli hop).

leddevet

leddevet

Tko je glasao

A ni tvoj engleski nije

A ni tvoj engleski nije bolji od Vladinog. Kaže se houp a ne hop ;-P

Tko je glasao

Kaže se houp a ne hop Ovo

Kaže se houp a ne hop
Ovo nije bio engleski već dalmatinskozagorski iz Miči-ga-na (Sanader, Žužul) :))))))))))

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Hvala seneka, naravno da

Hvala seneka, naravno da govorim engleski...

Za jaki i pobjednički SDP!

Za jaki i pobjednički SDP!

Tko je glasao

zanimljivo, ni Dragan ni

zanimljivo, ni Dragan ni Vidović nisu se pretrgali odgovarati na pitanja... očito im dnevnici služe za test javnosti...

Zoki, nema zime, kakav si takav si - ideš dalje...

Tko je glasao

Dragane Kovacevicu, kad si

Dragane Kovacevicu, kad si vec dosao na Pollitiku budi hrabar pa mi odgovori na pitanje :
da li podrzavas Bandica i njegovo demagosko ponasanje, rasipanje novaca i pijano zaduzivanje gradjana Zagreba, koketiranje sa najcrnjom desnicom, zaposljavanje propalih i politicki razalovanih desnicara u ZG Holdingu, kriminalno namjestanje poslova raznim prijateljima, izrugivanje sa radnickim prosvjedom kroz javno objavljeno kladjenje u nevjerojatne novce, neprekidno laganje, bjezanje od policije ?
Da li je to po tebi ponasanje kandidata SDPa i zasto nitko u SDPu nema snage da se Bandicu javno suprotstavi ili da gradjanima kaze da SDP podrzava Bandica i stoji iza svih njegovih poteza.

Tko je glasao

Odgovorit ću načelno jer

Odgovorit ću načelno jer nisam još u poziciji vući bilo kakve poteze - a to sam napisao i u drugom dnevniku - to što sam u Holdingu i tamo radim dokaz je da znam razgovarati s Milanom Bandićem, ali isto tako ću znati razgovarati sa svima koji imaju rezultate i ugled na terenu - s pobjednicima na lokalnim izborima - to je jedini kriterij. Naravno kad budem u poziciji po stranačkoj liniji upozoravati na propuste, vjerujte mi bit ću prvi koji će na tome inzistirati, bez obzira o kome se radilo. Oprostite ako ne idem detaljnije u ovaj odgovor, ako dobijem mandat rješavati otvorena pitanja SDP-a vjerujte mi da ću to znati riješiti. Možda opet globalno, ako se stvori atmosfera kakvu smo imali od 2000-2003 onda će javnost biti ta koja neće prije svega tolerirati bilo kakvo neprihvatljivo ponašanje.

Za jaki i pobjednički SDP!

Za jaki i pobjednički SDP!

Tko je glasao

to što sam u Holdingu i

to što sam u Holdingu i tamo radim dokaz je da znam razgovarati s Milanom Bandićem...

Gosp. Kovačeviću, mene, kao vozača tramvaja zanima, zašto sporo teče isporuka druge serije niskopodnih tramvaja?
Bliže se vrućine pa ne biste valjda htjeli da Vam zaposlenici rade u lošim uvjetima?
Budući sam "neki vrag" u najjačem sindikatu ZET-a vjerujte mi na riječ da nas ne biste voljeli vidjeti na ulici, jer onda... jao Zagrebu.

P.S. Valjda zbog ovoga i...
http://pollitika.com/zasto-se-kandidiram-za-predsjednika-sdp-a#comment-7......
ovoga neću dobiti otkaz.
Još čekam odgovor.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ma nemoš ti dobit otkaz ni

Ma nemoš ti dobit otkaz ni pod razno. Pa štite te Bandić, Sanader i Pašalić. A i cijela Hrvatska, ne?

Nego te Bandićeve tramvaje treba spalit, a ne nove radit. Pa ti tramvaji su štetni za zdravlje.
Ti umjesto da se čuvaš zračenja i malignih bolesti, ti vičeš daj još? Da nisi neki mazohist?
A da, vi Pašalićevci, vi ste posebna sojta...
Svako po dva prezimena, minimalno :)

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

Tko je glasao

Ma nemoš ti dobit otkaz ni

Ma nemoš ti dobit otkaz ni pod razno. Pa štite te Bandić, Sanader i Pašalić. A i cijela Hrvatska, ne?.

Dobro je da si ukazao na činjenicu kako sam u rangu ličkoga medvjeda.

Pa ti tramvaji su štetni za zdravlje..

Molim obrazloženje za ovu tvrdnju.

A da, vi Pašalićevci, vi ste posebna sojta....

Kakve ja veze imam s tim čovjekom? Možda si saznao da sam mu vanbračni sin?

cogito ergo sum

Tko je glasao

Znaci li to da su vrata SDPa

Znaci li to da su vrata SDPa ako ti postanes predsjednik, Ivi Sanaderu zbog izbornog uspjeha sirom otvorena?

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

to što sam u Holdingu i

to što sam u Holdingu i tamo radim dokaz je da znam razgovarati s Milanom Bandićem, ali isto tako ću znati razgovarati sa svima koji imaju rezultate i ugled na terenu - s pobjednicima na lokalnim izborima - to je jedini kriterij.
Evo ga na!
Ajde da mi neko prevede što ovdje piše, jel opet kao u Petrice Kerempuha "Nigdar ni tak bilo da ni nekak bilo . . ."

S Franjom Tahijem se razgovara samo na jedan način i prilično je jednosmjeran.
Nedavno sam letio iz Splita i imao sam nesreću da su iza mene sjedili Bandić, Ljuština i Ljubičić i nažalost sam slušao kako ovaj komunicira s ovom dvojicom.
Ali o tome bi i ti trebao nešto znati, valjda si se informirao o poslodavcu prije nego si prešao u Holding.

Pitanje koje ovdje visi u zraku je:
Dali ima ikakve šanse da se riješimo Bandića i dali ćeš ti sudjelovati u njegovom udomljavanju u Remetincu ili Vrapču?

Veselio bih se konkretnom odgovoru jer ovo što smo sad dobili ja bih nazvao "zaprašivanjem sajta!"

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Koliko sam imao priliku

Koliko sam imao priliku shvatiti, cini mi se da je Dragan jasno dao do znanja kako je Bandic super stvar dokle god dobija izbore.

E sad, mozemo se zapitati, ima li Dragan ikakav princip osim cistog populistickog na pameti, kada ce mozebitno vrlo korisne principe zbog trenutne nepopularnosti sikanirati putem jnihovih protagonista, dok ce istovremeno promovirati najstetnije principe jer su kratkotrajno zasjenili ostatak price zbog efekta velike prevare u svojem vrhuncu.

Naravno, pitanje je retoricko, a Draganov odgovor je morat cu si sam priznat, ipak prilicno jasan.

Jer Dragan je rekao, bitni su samo trenutni rezultati, principe nije spomenuo. Sto je cisti populizam u svojoj srzi, jeli.

Zakljucak. Milanovic je los, ali nema potrebe da ga mjenja jos nesposobniji.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

HDZ bi prvi zatvorio

HDZ bi prvi zatvorio Bandića kad bi za to imao dokaza. Kod nas ipak vrijedi da je svatko nevin dok se ne dokaže suprotno.

Za jaki i pobjednički SDP!

Za jaki i pobjednički SDP!

Tko je glasao

Dragane, nije problem u

Dragane, nije problem u Bandiću, već u Kikašu koji ga savjetuje..godinama. Kako kaže ap, najkraći put je, slijedi miris novca pa vidi gdje će te dovesti.

Tko je glasao

Znaci, jedan HDZ ukljucujuci

Znaci, jedan HDZ ukljucujuci Vukelica, Zuzula, ekipu iz HFPa, Sanadera sa cardakom ni na nebu, ni na zemlji i drugi likovi ispadaju jednako nevini kao i jedan prosjecan gradjanin koji iza sebe jedini grijeh ima jednu parkirnu kaznu?

Jesi li ti svjestan znacenja ove tvrdnje po pitanju korupcije, pravde i postenja kojima si nevezano okitio svoj prvi post?

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

mali problem s Bandićem je

mali problem s Bandićem je i taj što je uz njega povezano ne samo previše različitih afera nego i različitih jednako grotesknih likova i dok bih se složio s time da je čovjek nevin dok se ne dokaže suprotno jednatko tako smatram da se oko bandiževe vladavine postavilo dovoljno pitanja na koje bi gradonačelnik morao pokušati dati odgovor

odgovor "neka organi pravne države rade svoj posao" samo iritira ljude jer se pretpostavlja da on misli kako je zatro tragove dovoljno dobro ili je sasvim siguran da su organi pravne države toliko nesposobni da nema nikakve stvarne opasnosti

pitanje bandićeve imovine koja je neproporcionalna njegovim primanjima, pitanje pogodovanja ljudima koji se prečesto nalaze u njegovoj blizini samo su dio problema (imamo svježih i starih primjera), potom imamo pitanje netransparentnog poslovanja holdinga i grada zagreba, pitanje obećanja o racionalizaciji gradske uprave i holdinga što se nije desilo niti u tragovima, čudnovata praksa pacificiranja oporbenih čelnika kroz funkcije u gradu i holdingu...

ima tog materijala koliko god želimo, neki ljudi tvrde kako za svaku uslugu koja se od grada mora dobiti besplatno postoji jasan cjenik i da je korupcija u graskim strukturama u posljenjih nekoliko godina razvijena do neslućenih razmjera

dakle puno pitanja a niti jedan jedini odgovor, pa makar i neuvjerljivi

odgovorni političar nema samo svoju odgovornost pred zakonom, nego ima i odgovornost prema biračima, a tu ulaze kategorije i poput morala i etike, a bandić nije demonstrirao previše niti od jednog niti od drugog

Tko je glasao

Ovo si dobro naznačio, i

Ovo si dobro naznačio, i sada se tu dešavvaju zanimljivi procesi:
- većina, ili svi, zna da je to inače što se dugo radilo i radi, čemu većinske snage teže, a naročito je to potvrđeno u fazama prije nego se je većina uspjela konsolidirati oko Bandića, bjesomučna trka sve u navedenom smislu. Tako da je Bandićeva socijaldemokracija u Zagrebu izraz te sinteze, Bandić je neke vrzse Isusa koji nosi križ za sve i umjesto svih, sve te socijalne i zbilja demokratske, potvrđene težnje;
- to što bi se zvalo korupcija i sinteza je, logično, evoluiralo, tome smo vični, u Zagrebu to znači da većina toga ne ide iako su svi za, pa i za podmazivanje, dok u šibenikom pdoručju, koji je dugo rekord uspjeha u neredu i da ne ide, nakon razbijanja korupcije za ažuriranje izdavanje dozvola (u uvjetima prosječnog rješavanja rješi se 5 % u roku od 5 godina), ni i protiv zakona, sada definitvno dolazi do smiraja, ne ide ništa;
- u Zagrebu su snage iskusne, svi znaju da se uz ostalo radi o milijardama i jako puno nužnosti, jako puno potrebnog, sve više, i jako puno onoga što traže duga desetljeća, razna materija traži svoje. Tako da je drama, Bandićeva socijaldemokracija nema ni blizu alternative, stvar ne počiva na njezinoj sposobnosti nego na tome što konkurencija i kad zucne sve više kida živce i vlastitim preostalim simpatizerima, a opet i ona logično sve teže i teže nosi križ i sve terete, prava Golgota je krenula, samo hraniti na donjoj razini divizije nije jednostavno, a donja razina brojnih elitnih snaga je već odavno zahtjevna, npr. svaki skromni intelektualac angažiran oko stvari treba nužno bar 400.000 EUR-a godišnje i kakvih skromnih 10-tak sinekura i cca 540 sitnih pristojnih uslugica. Diljem domovine je tako a Zagreb logično predvodi, jer nosi terete Zagreba i cca 2/3 tereta domovine. Jako veliki broj divizija sa jako puno boraca i operacija u pokretu se bavi samo jednom molitvom, da Bandić nekako izdrži i da zadrži moć čuda, konkurencija još i više jer zna da je griješila i drame oko nemoći.

Ali, humor jača, skoro kao u filmu Monthy Payton.

Tko je glasao

Slažem se s tobom da je

Slažem se s tobom da je sintagma "Neka pravna država radi svoj posao" strašno otrcana, ide mi na živce i želudac me zaboli skoro svaki put kada je čujem. Ali onda u pravilu stanem na loptu pa malo razmislim. Imamo li nešto drugo u što bi se mogli više pouzdati, nešto što bi bilo bolje od "pravne države". Bojim se da nemamo pa stoga zbilja treba pravnu državu pustitii da u slučaju Bandića i drugih odradi svoj posao. I napokon u slučaju Bandića su birači već u više navrata odlučili i to je nešto što bi se svakako trebalo poštovati. Iznad njih nije i ne treba biti nitko a oni su ti koji odlučuju ( a ne ti ili ja) da li su njegovi odgovori bili dostatni ili nisu. I ponovo će odlućivati slijedeće godine. Nadam se da će ga i ovaj put izabrati, jer ako je alternativa Mesić nema toga što ja Bandiću nebi oprostio.

Tko je glasao

ma naravno da moramo

ma naravno da moramo inzistirati na tome da organi odrade svoje, jer vladavina prava nam mora svima skupa biti ultimativni cilj

no ja samo kažem da kada govorimo o politici to jednostavno nije dovoljno i da moramo od političara očekivati, tražiti i dobiti više od toga

Tko je glasao

samo nitko ne zna sto je

samo nitko ne zna sto je tocno ljudima u glavi kada glasuju. jel im bitnija asfaltirana ulica ili demokratsko odlucivanje? jel im bitnija javna rasvjeta ili manjak korupcije? jel im bitnije 100 kuna za penzice ili efikasnost holdinga? cinjenica da ga ljudi biraju govori o tome da jesu zadovoljni bandicevim uprvljanjem gradom. ali ne govori nista o tome kojim dijelom su zadovoljni i koji dio im je bitan ili pak to glasovanje stvarno govori o cinjenici da su mu protukandidati ocajni. moja je duboka bojazan da gradani/ke glasaju po onoj staroj sto su govorili o titu "tito je krao, ali je i nama dao". pa tako i bandic. koga briga korupcija u gradskoj upravi ako bandic pokrpa svaku rupu u svakoj zabiti u Zagrebu. meni je tesko pristati na takvo razmisljanje, ali nebih rekla da spadam medu vecinu.

___________________________________________________
'Ali mogao sam isto tako stajati usred polja kupusa i samom sebi recitirati pastoralnu poeziju'

Tko je glasao

Sigurnost i odrzivost.

Sigurnost i odrzivost. Korupcija je sigurna, nije odrziva. Nu, pitanje Bandica. Isto kao pitanje HDZa. Na vlasti su zato sto nema boljih koji bi imali kvalitetniji odgovor na temeljne zahtjeve.

Iliti. Ko to nije korumpiran, a da je nekakva licnost u gradu Zgu i da ima neku snagu? Ko je to u Hrvatskoj nekorumpiran da bi se mogao nositi sa HDZom?

Sve je stvar rzvijenosti trzista, gdje je politiku zacelo razbijanje politickog oligopola tek u zadnjih godinu, dvije dana.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

"zašto se kandidiram za

"zašto se kandidiram za predsjednika SDP-a

au fuck, je ti neko pitanje. pa kad vidim tko ga sada vodi i ja bi se kandidirala, žao mi ljudi.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Znam da vama paše da

Znam da vama paše da Milanović ostane do daljnjega predsjednik SDP-a jer vam je tako sugerirao vaš predsjednik Sanader. E baš zato činim sve da se to ne dogodi:-)

Za jaki i pobjednički SDP!

Za jaki i pobjednički SDP!

Tko je glasao

Jel ti to meni? Prvo, na

Jel ti to meni?
Prvo, na interentu je pravilo lijepog ponašanja da se sugovorniku obraća s "ti".
Drugo, kad se, kao političar, obraćaš sugovorniku - građaninu, onda ga ne smiješ potcjenjivati zato jer pripada drugoj stranci. To je nekulturno i bahato. Tako se smiješ obraćati samo svojoj supruzi doma, a ni njoj, zapravo.
Treće, kad čitaš komentare, onda uključi mozak, jer ti je izgleda isključen. Ali da ti prevedem: rekla sam da mi je potpuno jasno zašto si se kandidirao, zato jer je predsjednik sdp-a takav nesposobnjaković da je meni toliko žao sdp-ovaca da bih se čak i ja kandidirala. Kužiš, ili da ti crtam?!

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Udri jače . . . .

Udri jače . . . . :)))))

(ajme katastrofe!)

leddevet

leddevet

Tko je glasao

nakon bjesa drugog još

nakon bjesa drugog još jedan Danajac

cvjetići

Tko je glasao

sa vašeg bloga 29.4.2008

sa vašeg bloga

29.4.2008 13:16:04 | Neregistrirani korisnik [petkoprc]
aaaaaaaaaaaaa.....zbog tebe penzići kopaju po kontejnerima....bravooooooo.nedaj bože da postaneš prdedsjednik sdp-a(podružnica hdz-a)

cvjetići

Tko je glasao

da li ste ovaj Dragan

da li ste ovaj Dragan Kovačević:

"Plaće članova uprave hodinga iznostit će oko 20 tisuća kuna neto naspram direktoriskih koji imaju oko 12 tisuća kuna. Plaće se neće zbrajati kaže Ljubičić jer on kao direktor samo preuzima neke nove funkcije. “Plaća od 20 tisuća kuna je realna za menadžerske funkcije i u ostalim javnim poduzećima poput Ine”, smatra Ljubičić. Dragan Kovačević jučer nije bio raspoložen odgovoriti na pitanje zašto prelazi iz Hagene u gradski holding, ali se pretpostavlja da je to rezultiralo njegovim neizborom u upravu nove Agencije za nadzor svih nebankovnih institucija na čelo koje je izabran Ante Samodol. Kovačević je kao SDP-ov kadar preskočen, a u Agenciju je imenovan njegov suradnik iz Hagene Ivica Letinić.
Idejni tvorac ideje fondova u Zagrebačkom holdingu je član Uprave Dragan Kovačević koji bio do 2006. godine i ravnatelj Hagene.
Strategiju osnivanja dobrovoljnog mirovinskog fonda Zagrebačkog holdinga danas su u Staroj gradskoj vijećnici u Zagrebu predstavili zagrebački gradonačelnik Milan Bandić te predsjednik i član Uprave Zagrebačkog holdinga Slobodan Ljubičić i Dragan Kovačević. itd....
izvor Poslovni dnevnik

cvjetići

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci