Tagovi

Zašto će Zoran Milanović izgubiti izbore u Zagrebu?

Najava aktivnosti u Zagrebu za subotu, 20.4.

SDP

8.30h Rajko Ostojić i Mirela Holy čiste okoliš u sklopu 'Zelene čistke'

Ostojić je i u Puli u 14.30h, ali ne znam koliko tamo ima zagrebačkih glasača. S Kajinom i Grbinom predstavlja zdravstveni program za lokalne izbore. Kao kandidat za zagrebačkog gradonačelnika? Kao ministar zdravlja? Kao liječnik? Kao član SDP-a? Kao drug? Mislim da ni on to ne zna. Ili se pravi da ne zna.

Majn name Milan Bandić

8h Sastanak sa stanovnicima Novog Jelkovca u zgradi Gradske uprave
9h Ličenje hodnika na prvom katu OŠ Trnsko
9.30h Sađenje prve sadnice projekta zazelenjavanja okoliša OŠ Bukovac
12h Obilazak Medveščaka i Donjeg grada
17h Na skupštini Podružnice umirovljenika Blato
18h Na tribini o legalizaciji bespravno sagrađenih objekata za MO Sveti duh
20h Na tribini o legalizaciji bespravno sagrađenih objekata za MO Mikulići
Nakon toga će prisustvovati 4. Susretu Odžak i prijatelji, u restoranu Ćurak Rugvica
A nakon toga će pozdraviti članove novoosnovane Udruge umirovljenika Sesvetska Sela u Društvenom domu Sesvetska Sela

Najava aktivnosti u Zagrebu za nedjelju, 21.4.

SDP

Nema najava

Majn name Milan Bandić

9.45h Otvaranje 30. Krosa Sportskih Novosti na jezeru Bundek
10.30h Sudjelovanje na 75. godišnjoj izvještajnoj Skupštini Lovačkog društva u Markuševačkoj Trnavi
11h Svečano uručenje Zaključka o dodjeli gradskih stanovi u najama za 18 zagrebačkih obitelji na jezeru Bundek, u ugostiteljskom objektu Sunčica na sjevernoj strani jezera
12h Promocija knjige 'Legendarni barba Luka Kaliterna' autora Stjepana Jukića-Peladića u Cinestar Branimir Centru

Komentari

Zbog google-ta

Zajebo ih Google koji cuva ono sto kokosja pamet hrvatskih biraca nije u stanju zapamtiti.
Iako su hrvatski biraci podvrsta izrazito kratkog pamcenja, sudeci po plakatima SDP jos uvijek ne konta da je Sanaderov "kompjuter u svakoj kuci" poluciio stanovitu metamorfozu hrvarskog biraca iz klasične kokoši u novi oblik - "google kokoš"

Domovinski most je konacno s rasvjetom otvoren 25.12.2007 - godinu i pol dana prije lokalnih izbora na kojima je Bandic kao kandidat SDP-a ponovo izabran za gradonacelnika.

http://www.novi-zagreb.info/2009/06/24/kregar-potrosio-189-a-mesic-14-mi...

pa je onda taj isti SDP (a ne Bandic) skrivao troskove kampanje

http://www.novi-zagreb.info/2009/05/24/bandic-ce-na-drugi-krug-izbora-po...

Sjecamo se da sumnogi plakati SDP-ova kandidata na lokalnim izborima 2009 bili obljepljeni natpisima - "hvala kume" pa je to, po meni bila idealna prilika da se progovori o trosenju zagrebacke love, ukljucujuci i onu koja je potrosena za rasvjetu domovinskog mosta.
http://danas.net.hr/hrvatska/hvala-kume-je-vrijedjanje

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ispravak: Idealna prilika da

Ispravak:
Idealna prilika da SDP progovori o trosenju zagrebacke love

Koliko vidimo drugi su govorili - ali je takvo ponasanje naislo na osudu uzbornog povjerenstva.....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Bandić je ponikao

iz sdp-a ,njihov kadar. Bliže je socijaldemokraciji od kukurukavaca.

Što se tiče silnih kaznenih prijava koje su protiv njega podnesene ,tu se radi o zloporabi i pokušaju zloporabe pravnog poretka.
Trebalo bi zatvoriti one koji zlonamjerno podnose kaznene prijave samo u političke svrhe.

Da hapse njega morali bi i one iz posmrtne pripomoći ,pa Ferenčak end company nisu u zatvoru koliko znam. Pusićka ima neke firme ,Zokijev brat oooogrrromne kredite kod Slovenaca. Sve to ljudi kuže.

Sad ga napadaju da je hadezeovac i time mu kao misle naštetiti.

Onda ga napadaju da je Hercegovac i sl. ,kao da recimo Leko nije.

Jedan Stazić je Zokijev a drugi Bandićev-blizanci.

Tipična nemušta podjela:Josipović hvali kapu partizanku i traži guje po Hrvatskoj ,dok ovaj nosi svijeću od metra.

Građani pasu kao ovce i jedno i drugo i na toj crti ideoloških podjela.

Građani imaju izbora ali nemaju svi jednak pristup medijima.

sve dobro...

Tko je glasao
Tko je glasao

Mislim da to znači da

nemaju svi jednako kvalitetne misaone aparate. :))

Tko je glasao

višak silicija

Mnogi imaju moždane kamence .

Tko je glasao

Eto znači

to da svi imaju svoje televizije i plaćene propagatore.

Ovi koji nemaju velike donatore ili nisu u poziciji da izvlače iz javnih firmi moraju dreždati na kiši ili suncu i objašnjavati građanima-zašto bi bilo dobro za sve da im daju glas.

sve dobro...

Tko je glasao

Nema drugih rješenja za prikupljanje novca?

Ako govorimo o oglašavanju zar nije Obama prikupio više od 80% donacija za kampanju putem Interneta? I od 6.5 milijuna donacija je 6 milijuna bilo u iznosu manjem od 100 dolara?

http://voices.washingtonpost.com/44/2008/11/20/obama_raised_half_a_billi...

Tko je glasao

???

Through the Democratic National Convention, the Institute estimates, Obama received $119 million from genuine small donors, an impressive sum, to be sure.

But not as impressive as the $210 million he'd raised by then from bundlers and large donors.

http://latimesblogs.latimes.com/washington/2008/11/obama-money.html
http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2010/apr/22/barack-ob...

Tko je glasao

Nisam ničiji advokat, ali u tekstu s tvog linka piše i ovo

The Obama team rejects the fundamental hypothesis of the study. If you were a donor who saved up to donate $20 to the campaign every couple months over the course of two years, an aide says, and all of those contributions eventually added up to more than $200, that doesn’t mean you’re not a small dollar donor.

Tko je glasao

???

Tko je glasao

Kako je ovo povezano s mojim komentarom?

Ne vidim nigdje stavku 'mali donatori'.

Tko je glasao

mislis

mislis ovako?
http://www.laburisti.com/preuzimanja/IZVJESTAJI/DONACIJE/2012/Laburisti-...

ima to i kod nas, samo je Hrvatska manja a daleko majna je i kupovna moc....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ne to nije to

To je izvještaj koji podnose političke stranke, ne kazuje ništa o motivaciji za doniranje. Govorim o kampanji razvijenoj do zadnje kapilare u krvotoku jedne političke zajednice. U današnje doba ne može se reći da se na televiziji dobivaju ili gube izbori. Što je sa svim alatima koji su besplatni? Samo da spomenem najveće - Youtube, Facebook, Twitter. Naravno treba kreirati sadržaj i imati poruku (ali @drvosjek je uvjeren da Laburisti to već imaju). Prikupljanje sredstava? Prijavio sam se bio za praćenje vijesti tijekom Obamine kampanje 2008., a još i danas svakih par dana dobivam mailove u kojima me traže samo 3 ili 5 dolara. I to navodno od Axelroda, Michelle ili samog Baracka (ne znam kad stigne).

Tko je glasao

Nezna se da li ce ih uopce

Nezna se da li ce ih uopce izgubiti jer to ionako ne ovisi o biračima već o raspdjeli moći ispod žita koju mi ionako ne vidimo.

Postoje dvije mogucnosti, a tijek dogadjanja u zavrsnici izbora jasno ce ukazati koja je u igri:

1. Ako je stvarnim vladarima Hrvatske stalo maknu Bandića, onda će Bajič 5 dana prije izbora izvući nekoliko od 200-tinjak Bandićevih krivičnih prijava iz ladice i pokrenuti istragu. Tu predstavu za gladnu raju odradit će, naravno, uz prateći orkestar Jurarnjeg, Večernjeg, HRT-a i ostalih medijskih alata u kojima če ogromnim naslovima (SAMO U JUTARNJEM!!!! EKSKLUZIVNO!!!! i sl) objaviti inače tajne podatke što je samo po sebi skandal u svakoj normalnoj državi
Nakon izbora, naravno nkome neće pasti na pamet da dalje prati razvoj procesa, aukoliko nekome ipadne, sudjenje će završiti ekspresno brzo uz osudu na 128 sati rada za opće dobro.

2. Ako tim istim vladarima odgovara da Bandić ostane na vlasti u Zagrebu, onda će parlament u tjednu koji prethodi izborima organizirati aktualac u kojem će Milanović opet "pomesti" oporbu, a u medijima će se istovremeno obrušiti na Bandića jer je gradskim novcem platio 20 kila janjetine koja se pojela na godisnjoj skupstini udruge penzionera Pescenice, te ce na taj nacin demotivirati SDP-ove a motivirati Bandiceve glasace da izadju na izbore.
Nakon toga, naravno, slijedi smjena Bernardica jer tko drugi moze biti kriv za guboitak gradskih izbora osim gradskog odbora utjelovljenog u predsjedniku istog?

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

S obzirom da sam se i ja

već počela brinuti zbog izvjesnih akorda koji slute na harmoniju što bi mogla ugroziti prirodni naš uzajamni animozitet, potrudit ću se da spasim status quo sljedećim pitanjima:

1. Čime su se bavile, i koliko, i kakve energije su utrošile te legije aktivista što su ispisale dvije stotine kaznenih prijava protiv Bandića, a nijednu nisu uspjele isprovocirati da se aktiviraju?

2. Kako stojite s teorijama zavjere? Naime, ima nekih kolega ovdje koji se ne mogu i ne žele oteti zagrljaju teorije zavjere. Naprotiv, vole tu teoriju!

A jedan dio vašeg upisa ostavlja dojam da i vi volite teoriju zavjere!

Naime, kada god netko tvrdi da netko nije jednostavno pametan, lukav i sposoban da radi u vlastitom interesu, nego je pametan, lukav i sposoban dvostruko: da radi protiv svog interesa da bi radio u svom interesu; ili da je trostruko pametan, lukav i sposoban: da radi u svom interesu, da bi zapravo radio protiv svog interesa, da bi u krajnjoj instanci radio za svoj interes -
- tada se ne mogu oteti dojmu da je riječ o nekome tko ljubi - teoriju zavjere!

(Za bolje razumijevanje ovog upisa pogledati: roman "Kvaka 22")

Tko je glasao

1. Kaznene

1. Kaznene prijave:
http://www.vecernji.hr/zagreb/bandic-zar-da-se-bojim-kaznenih-prijava-im...
http://www.ezadar.hr/clanak/sve-prijave-protiv-milana-bandica-zavrsile-u...
http://www.zagrebonline.hr/bandic-o-laznoj-kaznenoj-prijavi-predizbornim...

2. Jednostavno sam povjerovala insajderima:
http://pollitika.com/beznacajni-zastupnici#comment-422356
http://pollitika.com/beznacajni-zastupnici#comment-422509
http://pollitika.com/beznacajni-zastupnici#comment-422586

teorija zavjere?
Pa koliko god pokusavala povjerovati da se sve dogadja slucajno - odista mi je tesko povjerovati da je narod mogao gotovo plebiscitarno izabrati stranku koju vodi osoba koja je sposobna iz cistog mira zabiti toliko autogolova u godini izbora prostim otvaranje usta....

Dodatni argument je nagla promjena retorike i stavova u nepune dvije godine spram Stand Bajića
2010:
http://www.rtl.hr/video/vijesti/5834/sdp-bajic-je-stendbajic/
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...
2012:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/kakva-hrvatska-takav-bajic/642027.aspx

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

vas dvije ste najobicnije

vas dvije ste najobicnije "komunjare" starog kova.... to vas j... u medusobnoj komunikaciji .. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

ps
:)))))))))))))))))))))))))))))))
nemrem prestati, sorry..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Stvarni vladari Hrvatske

@stara

Tko su stvarni vladari Hrvatske?

Tko je glasao

Njemački,mađarski i ini kapitalisti

Inače veliki ljubitelji hrvatske samobitnosti.

Skupo je plaćena ona njihova ljubav u našoj muci . Bianko mjenicama koje će bit aktivirane kad nam narastu dica . Mislim na našu dicu a ne ovih kriminalnih patoloških tipova koje slidite ko slipci dvaes godina. Ko blesani bez mozga hrvati malo slide hdz , pa malo sdp , a ti vam banditi polako ali siguro kuju okove za unuke .

Samo čovik koi je sit i sigur ima državu i slobodu . Onaj koi to nije nema ništa do golog k....a . I oni u botsvani imaju demokraciju ali samo to i ništa više . Jer dobro se zna koliko im vridi ta botsvanska samobitnost i ko su stvarni gospodari . Nemore se reć da nemaju baš neke slobode . Imaju naprimjer slobodu razbit biciklo ( Imajte na umu da se za biciklu tamo rntači po godine u rudniku) onome iz konga brazavila . Moredu demokracki zapalit kolibu čoviku iz susidnog plemena . I to sve demokracki . Neki botsvuanci ka i neki hrvati ( ma koje li sličnosti ) vole svoje gazde , di neće kad im daju misečno sto dolara ( biciklo ) pa ono od gušta ubijaju ko tiće svoje samobitne sunarodnjake kad se ovi približe žici legalno kupljenog rudnika . Ti rudnik i sve ostalo je za siću proda neki dida bocvuanski franjo . Kad san već kod tog bocvanskog franje oca botvanske domovine spomenik mu je na glavnom trgu metropole a unuci mu imaju kuće u eksluzivnom djelu londone u ulici omak pored onog našeg demokracki izabranog hrvata.

Oću vam reć da se ostavite tih izbora i kandidatora i razmislite o nekoj radikalnijoj opciji .

Tko je glasao

Radikalnija opcija?

@tomy82 Što je to realno radikalnija opcija? I o čemu pričamo? Mahatma Ghandi ili Arapsko proljeće?

Tko je glasao

ni o jednom ni o drugom

Bez obzira na veliki ugled u svitu poštenih ljudi koi ima mahatma njegov postupak je, za mene ,čista debilana. U indiji je gladovanje nacionalni sport , tamo veliki broj ljudi stalno gladuje dostina čak do smrti . Ko je bio u indiji moga se uvjeriti u to . Sama priča o mahatmi ,indiji i engleskoj je ka bajka .
Jedan čovik ka gladuje i vojna sila se povuče , ono i samilosti . I to engleska . Ma koja priča za teške naivce .
Ovo drugo što vi nazivate arapsko proljeće je isto takva priča za naivce . To je u stvari arapska zima . Zar se instalacija nereda preko domaćih izdajnika more zvat nekakvo proljeće .

Ja pričam o nečem trećem . O božjem i prirodnom zakonu .
I majmun i čovik je stvoren božjom voljom . Čovika je stvorija od majmuna . Ponašanje čovika u skupini je identično ponašanju majmuna u čoporu . Na čelu čopora stoji niki alfa majmun a ovi beta,gama i delta mu se utiraju u bulju i cipelare ostale majmune i majmunice do besvjesti . Otimaju im banane i ostalu spizu i sve prvo nude utirački tom alfi . Ti kurbin pir traje dok ima banana i dok je ovi alfa u snazi . Kad to više nije tako nastupi u čoporu tarapana , ka revolucija . Ondak najebu i alfa , i beta i gama. Moreš sve to vidit na nac. geo. ili uživo na htvu hdz . totalno identično ponašanje hdza i majmuna , odnosno čopora hrvata.

Prirodni i božji zakon je u datom trenutku surova eliminacija, oću reć egzekucija ljudskih alfa , beta i gama ljudi . To ide po nekoj krivulji a točka se zove limes ( ovi naziv nisam sigur) . Kad dođe do te točke ondak nema povratka , nema mahatme i ostalih bajki za one koi nisu alfa,beta i gama . Ondak nastupaju streljnikovi ljudi koi se ukrcaju u vlak i spičkaju sve našto nalete .
Demokracija ti je ponašanje majmuna dokli god ima banana . Ondak ima i alfe ,bete i game i onih koi to nisu . More čovik bananu nazvat mobitelom , veštom, autom ... ali banana je uvik banana .

I ne ubijajte vi glasnika , oću reć tomija , što vam donosi vijest o dolasku streljnikova nego ubite one što su pripremili teren za njegov dolazak . Sa streljnikovim se nije zajebavat ,eto i bozanić koi ga nije upozna boi ga se više nego samog sotone.

Tko je glasao

Tommy,

"arapska zima" - to ti je genijalno!

Tko je glasao

Nažalost ovo mi ne zvuči realno

To jest ne kažem da nije moguće, ali je malo vjerojatno. S obzirom da pričamo o Hrvatskoj - vrlo malo vjerojatno. Jer na ovoj slici vidimo koju 'masu' je ta socijalna i ekonomska nejednakost pokrenula:

http://www.24sata.hr/politika/occupy-croatia-ispred-sabora-privatizirajt...

Tko je glasao

REALNO JE DA NEMORE REALNIJE

Moram ti sad objasnit zašto je to realno i neupitno .

Pogledajmo španjolsku . Svaki sat jedna deložavija i jedan otkaz . Ako se sićate ovi kriminalci na vlasti su čak dovodili i stručnjake iz te države da nama drže lekciju o turizmu i preporodu države na račun turizma . . Znam da su tu bili jako aktivni od ,, naroda ,, zaduženi neka pave i neki niko duprovčani . Kompetencija ka na visini . Ono dubrovnik svitska destinacija lova curi i t kva lažljiva špreha . Sve je za hrvacku prosječnu budaletinu bilo realnije da nemore bit realnije . Triba samo prodat hotele za 0 $ i sagradit nove i svi ćemo živit ka šeici . Pamitan čovik zna da od krčmarenja u selu more živit samo jedan ili dva , a ostali moraju kopat i sadit ako žele živit . Španija je mislila da more živit od krčmarenja i švercanja pa je sad ni kinezi nemoredu izvuć iz kolapsa. Da bi se izvukla ta država se mora ostavit krčmarenja i muljanja i privatit proizvodnje . Triba stvarno proizvodit a ne sklapat i muljat ka šta mulja s onim autom šta uvozi iz kine i lipi onu plastiku od natpisa.

Eno rim krčmari sa onim svetim ocom papom, ko ise pojavi na teraci tri minute, Iako je krčmarska ponuda dovedena do savršenstva , čak moreš vidit dva kom. pape . Moreš vidit papu za ljevičare i za desničare , savršena turistička ponuda . Turista je prošle godine bilo više nego u dvaes godina pa opet bankrot .. A zašto ?? Ko je bio u rimu zadnjih godina vidija je da ima bezbroj butiga , ali tvornica nema na sto kilometara udaljenosti. Niko ništa ne proizvodi nego krčmari , mulja i laže da bi preživija . Policjoti zatvaraju demostrante ,penziće , izbacuju iz stanova ljude a kasta bogatih arči . Isto ka da si u splitu , zagrebu ,beogradu , ateni ,parizu ili madridu . Bogati mafijaši ,bankari ,profiteri arče i banče a sirotinje sve više .
Svi nešto čekaju , a neznaju šta čekaju . Stvar se nemore dovest u red bez proizvodnje . Mora se proizvodit jeftinije nego što proizvode kinezi . A to moreš samo ako mu daš plaću od 100$ misečno . Daš mu plaću 100$ a naplatit kaznu za vožnju biciklom 80$ . U toj opciji većina bi se jebavala sa stotinjak dolara misečno a manjina bi se bahatila sa ukradenim milionima . I po najpovoljnijim računima vjerovatnosti u toj masi slaboplaćenih ima na stotine streljnikovih .

Danas su ljudi puno bisni . Neki su bisni zato što nemaju posa,neki što su ih zajebali na sudu , neki zbog srba , neki zbog hrvata , neki zbog ustaša , neki zbog četnika , neki zbog žene ,neki zbog brata i slično . Uzrok svom tom bisu je uglavnom bezperspektivnost. i jedna opća nesigurnost . To je neprirodno stanje za čovika i ako dugo stoji u tom stanju pukne i popizdi . Ne triba puno da popizdiš i izazoveš lančanu reakciju .

Kako će to realno počet

Dobija si odkaz u škveru i nakon psihotesta što ti je novi gaza da nakon dvaes pet godina rada , iako si uredno na obrascu špija pet svoih kolega i da svoj opis o njima , iako si izvršija intervju ( ono ka kad je u personalnoj general franjo ispitiva mlade oficire), žena ti je dobila otkaz u cytia prie dva miseca, ćer ti oće nove starkice, sin ti se sprema za australiju . Otvoriš slobodnu i vidiš fanicinog merđu na sred rive , nema pauk a , nema policjota , nema kazne . Merđo stoji a vridi više no što si ti zaradija u deset godina . Ideš materi pridignut likove i izađeš iz apoteke a hvidra ti diže auto . Onda lipo pukneš izvadiš opremu iz auta i iscipelariš policjota jerbo bolje da iscipelariš policjota nego da se obisiš .

Velika je zabluda da tarapana počinje sa organizacijom koja to organizira . Često ona izbija spontano a ondak joj se prikači neka organizacija.

Tvrdim da je stvar vrlo realna

Tko je glasao

vrlo je realna

Zato je svakoj državi (društvu) važno kakvo je opće stanje u društvu i kakve su organizacije spremne "uskočiti" podržati neki takav cilj.

Pogledaj kako se danas izvode deložacije, kao da je automska bomba u pitanju. Koliko policije dolazi na skupove - obično je pet puta više policaja od prosvjednika. Država jako pazi da se ne dogodi da neki čin ne preraste u čin nezadovoljstva kojem se priključuju - nezadovoljnici.

Puno je teže okupiti ljude oko neke ideje (puno vremena, truda, sreće, lidera i sl.) negoli okupiti nezadovoljnike. A oni nemaju "vodstvo" koje će slušati, neće imati cilj (ili će im ga reći oni koji će se naknadno priključiti) - i to sve može i vrlo nezgodno završiti.

Tko je glasao
Tko je glasao

...

Relativno dobar primjer, slažem se (a usporedi ga sa izgledom protesta koji je imao kakav-takav cilj):
http://www.youtube.com/watch?v=Wh2Dm7C6tLc

Tko je glasao

Ne mogu se složiti

Nikako se ne mogu složiti da su Pernarovi prosvjedi imali cilj. Ali dobar video.

Tko je glasao

Usudila bih se primjetiti da

Usudila bih se primjetiti da se taj cin nezadovoljstva dogodio u prilicno drugacijem politickom i socijalnom trenutku.

2011 nije bilo tolikog gliba, nije bilo delozacija, nje bilo povecanih troskova zivota, nije bilo toliko beznadja.
2011 je ipak postojala nekakva mogucnost, nekakva nada.
Nada da je, za promjenu okolnosti u drzavi koje su izazvale nezadovoljstvo dovoljno promjeniti stranku na vlasti.
Bojim se da danas vise takva nada ne postoji.

I ne samo takva nego nikakva.
A beznadje obicno uzrokuje osjecaje kojima su granice prilicno fluidne.....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

nije se dogodio nego ti se čini da se dogodio

Uz dužno poštovanje taj veličanstveni povjesni čin se još nije dogodio nego će se dogoditi .
Hrvacko društvo se krajem prošlog stoljeća opredjelilo za pljačku . Sve stoji i agresija i privatizacija i ostale kapitalističke stvarčice ali su bitna dva elementa .

1. Na nacionalfašizam se odgovorilo nacionalfašizmom . I to ne kratkotrajno nego dugotrajno . Po pitanju humanosti hrvacko društvo je uslid toga dvadeset godina debilno . Nema selektivne humanosti . Humanost ili je ili nije . Nemoreš bit human srbin i saosjećat sa onim iz krajine a ne saosjećat s onim iz srebrenice. Nemoreš bit osjećajan prema žrtvi vukovara a ne bit prema onom iz lore . Mislim da je ovo društvo po pitanju ljudskosti na najnižoj točci od stoljeća sedmog. Kod svakog izma humanost je onolika kolko propisuje kasta na vlasti . U komunizmu nije bilo humanosti prema nedužnim obiteljima ustaša i domobrana dok u hrvatizmu nema humanizma prema nedužnim srbima . Humanost prema gladnom je svedena na 5 kuna bez pdva.

2. Na pljačku dotada najgoreg ljudskog taloga , umjesto zakona , hrvacki narod odgovara pljačkom . Drpiše di ko stigne . Neko tvornicu ,neko srpsku kuću neko brusilicu ,neko traktor , neko poslovni prostor , neko boračku . neko invalidsku .

Ta dva elementa određuju još uvik hrvacko društvo

Ta faza hrvackog naroda traje i trajaće dokle god se ima šta drpnuti i prodati i dokle god ima koji srbin da iskališ bijes na njemu .

Kao što i sama kažeš nema nade da će neka stranka to promjeniti i tu si potpuno u pravu . Sustav je tako postavljen . Sustav generira vlast koja vodi društvo u propast .
Vlast još uvik uspjeva držat kontrolu potkupljivanjem pojedinih slojeva, agitacijom , ćirilicom , gotovinom , bozanićem i slično . Ali tu lika nema . Sustav koji generira lopovluk se mora mjenjat, i narodu se mora dat nečija konkretna krv .

Tko je glasao

prihvacam ispravak i sve sto

prihvacam ispravak i sve sto iza njega slijedi .....
t, -da u pravu si, na zalost

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Odista nemam pojma, no

Odista nemam pojma, no sigurna sam da nitko od ovih svima vidljivih politicara nema u rukama toliku moc koja bi osigurala da se politicka kretanja odvijaju ovako kako su se odvijala svih ovih godina, suprotno svakoj logici.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

SBBP

Samo Bajić Bandića pobjeđuje, odavno sam napisao. No i to je Milanović propustio napraviti na vrijeme. Uradi li to tik pred izbore, može polučiti i suprotan efekt, da se građanima ogadi beskrajno zloupotrebljavanje pravosuđa za isključivo politike svrhe. Pa da glasaju iz inata. U SDP-u uglavnom još nisu svjesni koliko je Milanović, njegov stil i sve više sadržaja, odbojan običnim građanima.

Bandić je već u velikoj mjeri uspio nametnuti da su ovi izbori sraz njega i Milanovića. Veliko je pitanje tko je građanima odbojniji.

B-52

Tko je glasao

kasno je za bajića

sm,

ako se bajić bude dao nagovoriti ...
bajić nikad nije udario nikoga tko već nije bio na podu

luka

Tko je glasao

Nisam sigurna da i ovoga puta

Nisam sigurna da i ovoga puta ne bi upalilo.
Obrazac podizanja krivicne prijave koji je zadnjih godinu i pol obiljezio svaku znacajniju pojavu u politickom i javnom zivotu u hrvata, jos uvijek je vrlo mocno sredstvo kojim se lako da zamijesiti biracko tijesto koje ce odrediti rezultat izbora.

Jedino sto meni za sada nije jasno je upravo onaj skriveni dio - koji od njih dvojice ima podrsku onoga tko drzi Bajicev daljiski upravljac u ruci.

sudeci prema do sada vidjenom:

  • Milanoviceva izjava da ce se odlucno boriti protiv korupcije u Zagrebu (mislim da je upotrebljena rijec "ocistiti")
  • Bandicev prilicno bahati odgovor na Milanovicevu izjavu: "ako nesto zna nek odreagira i napravi sto treba"
  • i na kraju kalkulacije koje su se pojavile nakon ovih izbora od anonimnog izvora iz vrha SDP-a kojima se dodatno pokusava destabilizirati zagrebacka organizacija SDP-a, a u kojima se los rezultat pripisuje upravo gradskoj organizaciji

meni se cini da ce daljinski ovoga puta mirovati a Bandic zasjesti na svoj ne znam vise koji mandat.
No, sve je jos uvijek neizvjesno, a jasnije ce postati vec 15-tak dana prije izbora....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Bandić se vraća u Holding

Do sada najjači Bandićev adut je bio gradski proračun od cca 7mlrd i skoro isto toliki Holdingov. S tolikim novcima nije bio veliki problem kupiti naklonost svih potrebnih, i političkih prijatelja i političkih neprijatelja. Nije nevažno što Holding ponovno ide pod gradonačelnikovo ravnanje, može se tu dati dopista puno obećanja. SDP je u godinama dominacije Holdingom tamo zbrinjavao isključivo svoje kadrove dok je Bandić prije njih zbrinjavao (i) konkurente. Zato je i uspijevao složiti najčudnije javne i tajne koalicije.

Što se tiče Bajića i njegovih nalogodavaca, situacija je mnogo šira od Zagreba. U pripremi je novi paket zakona vezan uz strateške investicije, dovršetak privatizacije i davanje državne imovine u koncesiju. Od pojedinih će rješenja ovisiti naklonost vanjskih faktora prema Milanoviću. Bude li "kooperativan", moglo bi mu se olakšati u Zagrebu a ako ne, nastavit će sam kako zna i umije. A to, vidjeli smo, nije ni mnogo ni dovoljno.

Zato mislim da barem jednim okom treba promatrati što će se zbivati s rečenim zakonima i pojedinim konkretnim stranim investicijama. Odrait će se i na Zagreb jer budući Milanovićev politički položaj u mnogome ovisi (i) o rezultatu zagrebačkih izbora. Bandić za sada vodi i ne povuče li Milanović potez koji bi mu priskrbio jaku vanjsku potporu, bit će prepušten na milost i nemilost isključivo građana. Inače, imalo bi pravosuđe i važnijeg posla od spašavanja nečije političke guzice. Kamo sreće da konačno prione.

Za sada sve završava na prozirnim i često anonimnim kaznenim prijavama u manjim sredinama i medijskoj pompi koja ih prati. Ne vjerujem da će "izvidi" biti završeni prije lokalnih izbora. Sve je to još uvijek tek dio uobičajenog predizbornog folklora. Tek kad i ako Bajić udari na zloporabe onih na vlasti, moći ćemo reći da je postalo ozbiljno. Borba protiv korupcije je ozbiljna tek ako pođe od aktualnih slučajeva, zaustavljaš nastanak novih slučajeva a onda rješavaš zaostatke. Svede li se sve samo na zaostatke, nikad neće biti kraja jer novo i dalje buja.

B-52

Tko je glasao

Daljinski je proradio

Daljinski je proradio :D

http://www.jutarnji.hr/jelavic-odredio-da-se-dva-put-plate-radovi-za-nad...

BANDIĆEV SURADNIK POD TAJNOM ISTRAGOM USKOKA Jelavić dvaput platio za iste radove na nadstrešnicama?

Eto zeznulo me za 4-5 dana, nije u tjednu prije izbora nego 10 dana prije izbora, al ocito je netko kliknuo na daljinski :)

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Čim Jutarnji lansira vijest o

Čim Jutarnji lansira vijest o "tajnoj istrazi Uskoka", zna se koliko je sati.

Nemam dojam da itko vjeruje kako se ne radi o pokušaju da se predizborno pomogne Ostojiću.

Mislim da je veći efekat polučio Bandićev komentar toga.

B-52

Tko je glasao

nije bas nesto efikasan..

nije bas nesto efikasan.. emitira na par kanala.. istovremeno..
tako da svi prijenosi ostanu mutnjikavi ili neprimjeceni

http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/86438-kosevi-za-smece-milijunska-p...

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

sudeci po ovome daljinski ima

sudeci po ovome daljinski ima napunjene baterije:

http://www.index.hr/vijesti/clanak/sdp-prijavio-idsova-gradonacelnika-zb...

sve ostalo pitanje je interesa :)

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Jedna od boljih stvari

Jedna od boljih stvari izrečenih u Saboru, baš od strane SDP-a, je bio nadimak Standby-ić.

Šteta je što su ga autori zaboravili čim su se dokopali daljinca.

B-52

Tko je glasao

da, tvoje objasnjenje je vrlo

da, tvoje objasnjenje je vrlo logicno a vrijeme ce uskoro razjasniti sve nedoumice....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ako je građanima dosta Bandića i sličnih

jedini izbor im je Vukšić,

ali avaj-laburisti ne uhljebljuju po podobnosti.

sve dobro...

Tko je glasao

Kako znaš?

Laburisti do sad nisu imali prave prilike za uhljebljavanje, pa da su se dokazali kao "neuhljebljivači", najistureniji članovi su im godinama u politici (tj. politički uhljebi), tako da ne znam odakle ovaj benevolentan zaključak o laburistima.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Neki nezadovoljnici

koji su mislili rješavati svoje egzistencije su sami otišli.

Na nekim lokalnima su dva vijećnika prodali guzice tj. ušli u neprincipjelnu koaliciju i isključeni su.

Po postojećim pravilima ljudi su ih izabrali i što bi trebali ,odricati se plaća i i prodavati demagogiju.

sve dobro...

Tko je glasao

Koliko znam sve gore navedeno

Koliko znam sve gore navedeno stoji. Ali nemam nikakav uvid o njihovu povijest na upravljačkim funkcijama. Imaš li neki link, biografiju, program?

Tko je glasao

Koliko vidim

dobro se služiš netom.

Tko traži nađe.

sve dobro...

Tko je glasao

...

... pretpostavljam iz stranačkog idealizma jednog novog člana :P :)

Tko je glasao

Vukšić?

Zašto je on jedini izbor?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci