Tagovi

Sram i bijeda Hrvatske

dakle i mene osobno jer i ja sam dio Hrvatske.
Čega se to sramim i što mi je to bijedno !?
Odgovor na ovo pitanje mogao bi zauzeti podosta prostora kroz silna nabrajanja negativnosti koje su Jedinu nam našu dovele do sramno niskih granica vezanih uz svakodnevni život svih nas.
Depresija na sve strane. Bijes. Frustracije. Siromaštvo. Pljačka. Letargija. Beznađe.
Nezaposlenost. fEUdalizam. Kapital kao fašistički okupator stvaralaštva tj. Rada.
Politika podaništva i bezidejnosti. Kmeti ostaju kmeti.
No kako ne bismo kukali, pozvat ću Vas da pokušamo ponuditi neke konkretne mjere za izlazak iz tako depresivnog okruženja.

Nije prvi put da to činim, nije da nisam stekao mnoštvo "neprijatelja" zbog kritike spram "c.h.a.t" aškog Pristupa na ovom portalu, nije da mislim da sam upravo i jedino baš ja u pravu po svim pitanjima, ali ima nekih stvari u koje duboko vjerujem jer sam dosadašnjim iskustvom uočio neke od temeljnih problema društva u kojem živim(o).

U biti me na pisanje ovog Dnevnika ponukala današnja Facebook korespodencija sa g. Perom Kovačevićem. Gospodin Pero je napisao jednu kolumnu o korupciji, pravnoj Državi i sličnom.
Evo kako to vidi g.Pero,
http://savjest.com/kolumna.php?s_vjest_id=604&title=kolumne%3Akolumna%3A...

a evo i mog odgovora kroz FB komentar na tu kolumnu ...

OK ajmo ispočetka :))
Dakle, poštovani druže Pero, želim Vam reći da me začuđuje ovo Vaše konstantiranje postojećeg stanja, a bez ikakvog ponuđenog riješenja problematike koju spominjete. Već i ptice na grani znaju da je tako kako jest. Od Vas očekujem znatno više, a očekivanja temeljim na dosadašnjoj percepciji Vaših promišljanja. Biti ću toliko slobodan te Vam predložiti da se pozabavite jednim od glavnih uzročnika koruptivnog mentaliteta RH politike. Naime, riječ je o leglu korupcije koje se nalazi u " ti meni - ja tebi " delegatskom Sustavu unutar samih političkih organizacija ( i ne samo političkih ). Otuda ( iz obitelji ) sve kreće pa mjesta za Progres i Kvalitetu nema. Važna je samo " ili si moj ili si protiv mene " partitokratska podobnost, a demokracija sa tim veze nema. Barem ne ona istinska, potpuna demokracija. " 1 član = 1 glas " za SVE funkcije unutar Partija samo je jedan od mehanizama za sprovedbu demokracije, a ostatkom mjera Vas sada ne želim zamarati. Dosadašnji model samo je proizveo sve ono što ste u kolumni nabrojali. Dakle, mjenjajmo model, mjenjajmo Sustav ...

Kao što sam i spomenuo u kopiranom tekstu - " samo jedan od mehanizama ", Ostatak priče razvidan je kroz moje dosadašnje Dnevnike i neke od komentara.

Priča iz tih Dnevnika u znatnom se dijelu ( ne i po svim pitanjima) podudara sa primjerice

http://www.vecernji.hr/vijesti/vladimir-ferdelji-milanovicu-sorry-zamije...

http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/proda_li_i_sume_i_vode_hrvatska_ce...

http://www.youtube.com/watch?v=8g8jJDdDC04

I sada dolazimo do bijede i sramote jer kada usporedimo djela ovih ljudi sa djelima ljudi kojima smo na parlametarnim izborima dali svoje povjerenje tada je i slijepcu vidljivo koliko smo bijedni i koliko bismo se trebali sramiti samih sebe i svojih postupaka.
Bitno je pritom napomenuti i činjenicu da spomenut trojac ( Ferdelji, Kulić i Mihajlović ) nisu bili kandidati koje bismo mogli odabrati na izborima pa bismo se mogli utješiti i samozavaravati kako mi u biti nismo krivi što smo odabrali one koje smo odabrali, ali taj osjećaj osobno neću podijeliti sa onima koji u njemu uživaju ...

Ovaj Dnevnik neka bude i svojevrsno

otvoreno pismo

Slavku Kuliću, Darku Mihajloviću i Vladimiru Ferdeljiu uz poziv neka se i oni zajedno sa svima nama srame ukoliko ne uspiju prevladati eventualne nesuglasice ili ne daj Bože svojevrsne taštine jer u vlastitim životima su napravili sasvim dovoljno da zbrinu sebe i svoje najmilije pa bi minimum njihove društvene odgovornosti trebao biti njihov politički angažman kako bi dobili mogućnost sprovesti u djela mnoštvo svojih iznimno kvalitetnih ideja utemeljenih na njihovom zavidnom životnom iskustvu.
Pretpostavljam pritom da je suvišno da im moja malenkost treba reći išta o " načinima društvenog djelovanja ", a posebice u odnosu na primjerice nedavan slučaj g. Ferdeljija ...
Sva trojica spomenute gospode, po mom skromnom mišljenju, iskazuju potrebitu dozu osjećaja za opće dobro i na svojevrsan način o tome govore indirektno i direktno. Dojma sam da su dovoljno senzibilizirani za spomenutu vrijednost općeg dobra kao temelja politike pa ih ovim putem pozivam da učine nešto konstruktivno spram općeg dobra tj. neka osnuju političku Stranku ( skroje nezavisnu listu, Udrugu i sl. ) ili neka
" zauvijek šute " i srame se skupa sa svima nama bijednicima .

Vas " Političare " koji eventualno osobno poznajete spomenute, pozivam da ih uputite na ovaj Dnevnik, a također Vas sve skupa molim i da doprinesete svojim konkretnim prijedlozima i pritom posebice molim da se suzdržimo destrukcije i suvišnog komentiranja u stilu " c.h.a.t." a ...
Ovaj Dnevnik je i svojevrsan vapaj za pomoć jer sam dojma da se nalazimo u bezizlazno negativnoj situaciji kao društvo uopće, barem ako je suditi prema onome što nam i tko nudi ... Uvjeren sam da i među nama ima ljudi koji bi svojim znanjem mogli doprinjeti potpuno drugačijoj slici društvenih gibanja, čak neskromno mislim da i osobno mogu doprinjeti istima, ali sam istovremeno i svjestan da sam potpuno nemoćan u ikakvom značajnijem angažmanu i time se ne razlikujem od većine ovdje prisutnih i uopće od većine pojedinaca koji u neslaganju i nezadovoljstvu spram bitnog, odabiru " manje zlo " jer alternative nemaju ...
Volio bih kada bi ovaj Dnevnik bio moja mala kap u moru promjena na bolje, a to je ujedno i osnovni motiv pisanja istog, a vjerujte mi da sam se jedva odlučio na to jer sam rezigniran onak fejst ( jako ) ...

Komentari

hahahahah dobro jutrpo ekipaaaaa

Tko je online
acinum
agnusdei
bosancero
Fantom47
gledamokosebe
janus
nemesis
paor
poveznik
provinciopolis a
simoda
zaphod

Vidim ima i ovdje stručnjaka :)))

Provinciopolis

Tko je glasao

Nakon medijskuh napisa

Mikleuševićka je kaznila Acu .jer je bio neozbilja i nije "provjerio" Mihajlovića :))))
Mislim da bi dotična iste sekunde trebala podnijeti ostavku s obzirom na vlasritu neprofesionalnost ako ne i glupost !...

Nekima je odavno, a nekima nažalost nikad neće biti jasno, ali
Hrvatska je uistinu

mala zemlja velikih čuda

A ja bih samo nadodao

i političara bez muda

Provinciopolis

Tko je glasao

Primjećujete li medijsku harangu spram jučerašnjeg NU2 !??

http://www.index.hr/vijesti/clanak/stankovicev-doktor-ekonomije-ima-osno...
http://danas.net.hr/hrvatska/tko-je-zapravo-darko-mihajlovic-covjek-koje...

p.s. primjetih i na drugim portalima

Meni je danas bilo onemogućeno komentirati na Indexovom FB ( ne znam zašto, al pisalo je unable to post - odnosilo se na komentar koji sam htio staviti )

Također je zanimljivo i to da sam jučer na jednoj FB Grupi koju sam otvorio, primjetio da je "nestao" link ( private je odjednom !! ) sa youtuba, a riječ je o emisiji " Hrvatska uživo " koju je vodio Petar Vlahov, a u kojoj Mihajlović tvrdi da nam talijani godišnje izlove ribe za 1 mlrd eura iz našeg mora !!!!!

Riječ je o linku iz ovog Dnevnika !!

http://www.youtube.com/watch?v=8g8jJDdDC04

Na mojoj FB Grupi " Zakon o sudjelovanju Radništva u raspodjeli Profita " se jasno vidi ispod slike linka da je riječ o emisiji Hrvatska uživo

Alan Pukovnik Hamaček http://www.youtube.com/watch?v=8g8jJDdDC04
22 godina po MLRD EURA saaaamo na ribicama ... Stručnjaki nam vode društvo, dotur do dotura, a društvo nikad bolesnije
http://www.youtube.com/watch?v=8g8jJDdDC04

Darko Mihajlović o ZERP-u, EU i Hrvatskoj
September 28 at 9:07am · Like · 2 · Remove Preview

cenzura na javnoj televiziji

Provinciopolis

Tko je glasao

Hvala braćo i sestre borci za slobodu i demokraciju !

Tko je online
Bigulica
indian
leddevet
Ljube Ljubić
Ljubo Ruben Weiss
lunoprof
miris
nemesis
provinciopolis a
Quinquaginta
Red Cavalry
ruff
siouxhos
StarPil
Zoran Oštrić
Trenutno online
Registriranih korisnika: 15
Gostiju: 34
Novi korisnici
angellara
Larisa Karamarko
vladar
appelfsi
Ljube Ljubić

Provinciopolis

Tko je glasao

Ma zanimljivo je ovo ignoriranje :))))

Vidim tamo se kod onog šovinsite lomite u priči o tome tko je i kaj je - btw u cenzuriranoj emisiji je Mihajlović odmah u startu potvrdno odgovorio Vlahovu da ima ( čini mi se 3 fakulteta - ekonomija, pravo i još nekaj )
Svaka čast Darku - prca vas sve u mozak kako ovce i zaslužuju ! :)
Živjeli osnovnoškolci koji znaju više od dotura !!!!!!!!!!
A vi blejite kolko god vas je volje ... Za drugo niti niste...
Ajmo kvazilijevo stado da vas čujem - meee
Ajmo desničarčine u istom tonalitetu - meee

cenzura na javnoj televiziji

Provinciopolis

Tko je glasao

aahahahhahahahahhaha ajmoooo

stručnjaki

Jojjjjjj jojjjj jojjjjjjjjjjj
Da mi samo vidite osmijeh na licu :)

Taman pjevam... Ono osjećam se ko na Poljudu nakon pobjede nad Dinamom :))))

Daaaalmaacijooooooo, moooja ružooo procvaaaalaaaaaaaaaaaaaa
Daaaalmaaacijoooooo, sva od zlaaata i biiiseeeeeeeraaaaaaaaaa

http://www.jutarnji.hr/darko-mihajlovic--knjigovoda/1065636/

Al taman da nema ni osnovnu, pametniji je od sile doktora koji vode društvo, a društvo nikad bolesnije !

Provinciopolis

Tko je glasao

Da ne zaboravim :)))

Pozdrav od ispredvremenskog :))
Ono... Da se malo rugate kad već nemate pametnijeg posla :)))

Provinciopolis

Tko je glasao

Pretpostavljam da mnogi gledate i današnji NU2

i nadam se da vam je sada jasnije zašto sam u Dnevniku spomenuo Darka Mihajlovića
Čast mi je dijeliti mišljenje sa tako dokazano stručnim čovjekom čijji realitet pozitive usmjeren ka općem dobru izvire iz svake njegove misli ...

Provinciopolis

Tko je glasao

Možemo mi o čemu god hoćemo

jer lijepo je kad orkestar tambura, a brod tone ...
Pozdrav svima vama sviračima... Uzalud vam trud ...

Evo još kandidata koje bih volio vidjeti u zajedničkoj opciji sa prethodno spomenutima u Dnevniku ...

http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/jedino_budale_koje_vode_drzavu_jos...

Provinciopolis

Tko je glasao

Građanska akcija - kraljevi samo takvi !

Hvala RH političarima što su iznimno osjećajni spram svih nas jer s ovakvom glasačkom mašinom mogli bi doslovno i guzice vlastite brisat, a ekipa bi se i dalje međusobno ubijala kako bi baš oni bili prvi u redu guzobrisa. Svima ostalima poručujem da nikada ne izlaze na izbore i posebice da niti slučajno ne pokušaju mrdnut dalje od svojih tipkovnica i eventualno se politički organizirat kako bi na miran način promijenili ovu realnu i prežalosnu sliku.
p.s. izuzetno sam fin momentalno i molim ne povlačite me za jezik da nam svima skupa ne jebem i sjeme i pleme tupavo !

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_BPWxthQPJA

Provinciopolis

Tko je glasao

http://www.youtube.com/watch?v=hvoAso0J62E

Odličan tekst no ipak se ja ne bojim za nas. Naši su didovi bez telefona, a kamoli interneta znali odabrat pravu stranu protiv vojnog fašizma pa ćemo i mi znat sjebat ovi kapitalistički fašizam no samo se treba malo strpit dok nas još malo ne potru da nam dovoljnom broju dođe iz guzice u glavu ...

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...

Provinciopolis

Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao

Pokušaj, ili pucanj u mjesec/prazno

Mislim da bi vrijedilo pokušati obrnuti proces osnivanja stranke. Da on ide odozdol prema gore, umjesto obrnuto.

Ustaljeni je obrazac taj de se ljudi organiziraju u stranku, što implicira i da bi osvajanjem mandata vrh te stranke osigurao mjesto u visokoj politici. Iz tog razloga stranke nastoje snubiti narod frazama kao: nebu mora da nedostaje anđeo, kada si ti sišao glasati za nas. Onda narodu to godi, pa oni često i glasuju. A visoki dužnosnici ne osjećaju odgovornost prema njima nakon što uspiju osvojiti vlast. Tada su glasači frustrirani i pospješuje se osjećaj apatije, radi kojeg ljudi u konačnici daju još i više prostora političarima da rade što žele.

Obrnuti proces bi išao od npr. udruge građana, koja bi u statutu propisivala zabranu da bilo koji član uđe u visoku politiku, te bi u sebi sadržavao zaštitu od takve sebičnosti na način da bi kršenje ili okorištavanje (procjena udruge), ilegalnim činilo rad onoga tko se okoristio. To bi oni sami morali provoditi, no nije nemoguće, jer kad u udruzi imaš puno članova, onda je teško da se jedan okoristi a da drugi ne popizde. Dakle, imaš onaj najbolji mehanizam kontrole, kao kada daš imovinsku karticu pa svi prrčkaju po njoj. Jer ljudima je po prirodi jako važno da se otkrije varanje.

Onda ta udruga postavi ciljeve koje želi ostvariti i uopće ne brine o tome tko je tu faca, tko pismen, tko je autoritet. Povodi se onim; želimo li besplatno zdravstvo – želimo, onda piši besplatno zdravstvo. Ako ne želimo, onda piši nema besplatnog zdravstva.

Kada se takve ideje poslože, onda one filtriraju potencijalne znalce i političare koji ti odgovaraju. Dakle, ako ti želiš sigurne mirovinske fondove, a npr. Ferdelji ti ponudi za to rješenje, onda ga udruga zove da za njih odradi posao zastupanja. (Imena mijenjajte kako želite, tkđ i ideje koje želite. Ovo su SAMO primjeri. SAMO PRIMJERI).

Onda dobiješ obris stranke u kojoj su ti operativci „zaposlenici“ udruge. Nitko iz udruge ne smije ići u operativu, ali glasovanjem smijenjuju operativce kada smatraju da su ovi prestali biti odgovorni njima građanima i počeli se povoditi vlastitim profitom na štetu građana. Operativci svoje znanje koriste da bi želje udruge provodili u djelo i nalazili moguće obrasce te provedbe.

Tako se strogo odvoje funkcije koje netko može imati u stranci i one koje može imati u politici. Da ne dođe do onoga da Sandaer sam kao šef stranke ocjenjuje svoj rad u politici izvrsnim, a mi stojimo sa strane i ne možemo vjerovati. Jer ljudi često sebe ocijene izvrsnicima.

Nakon što se postave temeljni ciljevi, kao neka „preambula“ (nazovimo), stručnjaci mogu prema njoj sastaviti program.

Dakle, udruga građana bi, kao fronta, išla prema onim ljudima koje smatra da su sposobni i pravedni, koji možda i nisu u politici i tražila od njih da vide žele li njihov nacrt programa provoditi u djelo. Dakle udruga/stranka vrbuje privremene stručnjake koji će obnašati samo funkciju u politici i cijelo vrijeme biti smjenjivi izvana.

Pozz
doza

P.S.: Nisam ljubitelj Kulića i Ferdeljija, ali ako ti smatraš da su dobri, to bi bila stvar tvoje stranke i koliko bi ljudi privukao na izborima njima dvojicom - privukao bi.

Tko je glasao

Kvaliteta i Progres

se riješavaju Statutom koji protežira direktnu demokraciju " 1 član = 1 glas " za sve funkcije ...
Imam ga napravljenog :)
Dodatni Mehanizmi deakumulacija funkcija i ograničenje mandata ...

Provinciopolis

Tko je glasao

E! Taj dio sa smanjenjem

funkcija mi se čini važan, kao i razdvajanje "čuvara" statuta i "provedbe" onoga što u statutu piše. Bilo bi važno da vrh stranke ostane izvan sabornice, a da u sabornicu idu oni sposobni za provedbu.

Ako čitav vrh ode unutar sabornice, onda nema mehanizma razrješenja dužnosti jer je onda i taj mehanizam u foteljama (s krive je strane). Zato recimo sada kad ljudi imaju osjećaj da Milanović ne ispunjava svoj program, jedino što im preostaje je ulica i masovni prosvjed. A mi nekako kao da smo loši s tom ulicom, već se među sobom raziđemo i malo nas se skupi. Čini mi se elegantnijim rješenjem da sama stranka u sebi ima osigurače protiv toga da se iznevjeri glasače.

pozz
doza

Tko je glasao

Ne ćujem dobro, ali želim da vam kažem,,,

Čini mi se elegantnijim rješenjem da sama stranka u sebi ima osigurače protiv toga da se iznevjeri glasače.
Priroda životnosti stranaka leži u njihovoj bogomdatosti da iste jesu centar svijeta, dakle i centar vladanja u i za ime demosa. To kaj im to prisvojeno pravo ne pripada ni po prirodi stvari politike ni po zakonu nije sada relevantno. Čitav obrazac se zasniva na odnosu da je ovdje narod poradi stranaka a ne obratno. Bilo koja rješenja pa i ona o unutarnjim osiguračima vode ka dokidanju navedenog obrasca a time i moći samih stranaka kroz sustav vladanja a to one nikada pa ni tada neće dozvoliti. Njihova mantra o demokraciji je samo budnica za nemelodiozne ofce.

Tko je glasao

Evo nedavno na Dnevniku @Falkuše spomenuše Mariju Lugarić

uz napomenu da je ona samo dio mozaika SVI SU ISTI ...
Zamjenica Ministra, zastupnica u Saboru, pretpostavljam da ima minimum jednu funkciju u Stranci, pitanje u kojem je ili pak koliko saborskih Odbora i eventualno još kojih Odbora i slično...
E sad ... Dakle tako i si drugi kao i ona ...
Samo kao zamjenica ministra ima posla preko glave tj.rebala bi Raditi žestoko.
Zastupati narod u Saboru - čovječe pa ima da krv pišaš ićitajuć, učeć, analizirajuć, savjetujuć se itd po svakoj točki dnevnog reda, a o Zakonima da ne govorim...
Partijska funkcija također posla preko glave...
itd itd
Naravno da je sve to pod uvjetom "ako se ima namjeru Radit Kvalitetno" ...

" samo to " je dovoljno, ali doslovno dovoljno da budemo u Veseljku tj. tu gdje jesmo zbog partitokratske oligarhije . Finalna točka.

ne postoji Stranka u RH koja ima potpunu demokraciju kroz " 1 član = 1 glas " za sve unutarpartijske funkcije / izbore / odabire uopće kao što nitko niti nema deakumulaciju funkcija zbog suzbijanja partitokracije, a također u ime demokracije ! Nema niti Stranke koja ima ograničenja mandata, a također zbog demokracije, a ne vječitomandatne partitokratske oligarhije nauštrb općeg dobra u vidu Kvalitete i Progresa

Ja sam si dal truda, preinačil SDPov Statut i skrojil ga u navedenu shemu ...
Temelji su tu :))
Welcome

Sve sam ja to predlagal ( naivno ) i SDPu i Lesaru i SRPi ...
Ma kavi !! Nitko neće rezat granu na kojoj sjedi ...
Toliko o općem dobru i instrumentalizaciji politike u svrhu ostvarenja osobne koristi ...
Toliko o demokraciji olitiga "vladavini naroda" ...
Transparentnosti ...
Molim "stručnjake" da me podsjete ako sam zaboravio navesti još jednu od floskula kojih su im puna usta ...
Ahhh da - "sloboda" - to sam zaboravil ... Ono ... Pljačkamo tuđe teritorije, ubijamo ljude, ubijamo prirodu u ime koga čega !? Slobode i demokracije ...
Pa ti narode bleji makar ovcom nisi ...

nisam ovca da me vodi čoban

Provinciopolis

Tko je glasao

Zamjenica Ministra,

Zamjenica Ministra, zastupnica u Saboru, pretpostavljam da ima minimum jednu funkciju u Stranci, pitanje u kojem je ili pak koliko saborskih Odbora i eventualno još kojih Odbora i slično...

zakonski je nemoguce sjediti u vladi i u saboru u isto vrijeme, pa ce biti da si nesto pobrkao.
marija lugaric je zamjenica ministra, to joj je full-time job.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Mjenja li to značajnije meritum !?

Ili je OK da netko drugi ako nije ona, bude istovremeno i u Saboru, Partiji, Odborima inim !?

Provinciopolis

Tko je glasao

ne vidim sto je problematicno

ne vidim sto je problematicno ako je zastupnik ujedno i clan nekog odbora. odbori su radna tijela sabora, s kime bi ih ti onda popunio? to je kao da kazes da netko radi u ZET-u, a i vozi tramvaj pored toga.

nadalje, ne vidim ni problem u tome da netko ima poziciju i u saboru / vladi i u stranci. po cemu je posao saborskog zastupnika nekompatibilan sa nekom pozicijom u stranci?

meni je osobno problematicno gomilanje stranackih funkcija, jer se time zagusuje protok ljudi i ideja u unutarstranackom politickom djelovanju.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Ja ne vidim što tebi nije vidljivo iz

mojih dosadašnjih izlaganja na tu temu osim što vidim da svojim komentarima izražavaš potpuno nerazumijevanje iste.
Dakle nije problem ako narodni zastupnik u Saboru ujedno biva i članom nekog od Odbora, ali je problem ukoliko je pritom i direktor nekog poduzeća, član nekog stranačkog Tijela pa čak i više njih u Stranci...
Što ti nije jasno u pojmu "deakumulacija funkcija" !?
Pritom ne raspravljam o funkcionalnosti saborskih Odbora ...
Ako ti smeta što guram temu s kojom se u biti slažeš slobodno napravi Dnevnik. Ionako će se više ekipe aktivirati, a protiv čega nemam baš ništa jer što jednom HDZeovcima reče Bero u Saboru " prihvatite naš prijedlog u interesu dobrobiti građana pa makar lažite i kažite da je vaš "...

Provinciopolis

Tko je glasao

Svaka slicnost sa bilo cime je slucajna

Ima na Balkanu jedna zemlja koja granici sama sa sobom. Gdje zive najljepse zene, a natalitet opada. Gdje nezaposleni najvise rade, gdje na najplodnijoj zemlji zive ljudi koji gladuju. Gdje vlakovi kasne po redu voznje. Gdje svi igraju nogomet, a pobjedjuju u vaterpolu, kosarci, rukometu ili odbojci. Svi zure na posao, a niko ne stize na vrijeme. Gdje osamsatno ... radno vrijeme traje dvanaest sati. Gdje je zdravstvo besplatno, a lijecenje skupo. Gdje su novinari slobodni da napisu sto god im se naredi. Gdje je svjetska kriza dobila drzavljanstvo. Gdje su javne nabavke tajne, a drzavne tajne javne. Gdje se ratovi nikad ne zavrsavaju. Gdje se povijest ponavlja svaki dan. Gdje su na jbogatiji oni koji nikad nisu radili. Gdje je strana valuta uzeta za domacu. Gdje ljudi slave slavu, a psuju Boga. Gdje pametne zbog nerazumijevanja proglasavaju ludjacima, a ludake sposobnima. Gdje nepismeni pisu povijest. Gdje su zakoni nezakoniti, a anarhija normalno stanje. Gdje vlast prezire gradjane kao nezeljene svjedoke. Gdje se zivi od buducnosti, jer na sadasnjost nemamo pravo. Gdje se svako svakome smjeska, a niko nikome ne zeli dobro. Gdje sudski postupci traju duze od zivota. Gdje su samo poplave nacin navodnjavanja zemljista. Gdje prizivaju diktatora, a demokraciju smatraju porezom na budale. Gdje smatraju da ce zemlja duze napredovati ako sto vise nazaduje. Pa ti prezivi, ako si normalan. Sreca je za drzavu da je takvih sve manje. Normalni svakako nikom nisu potrebni. A i sam zivot je najveci paradoks; zivis samo da bi umro, reci ce n am oni koji misle da je vrijeme beskonacno, a oni na vlasti besmrtni.

Tko je glasao

Povratak Marxa na mala vrata - šaka u oko jahačici i biku

Ko to kaže ko to laže - da radničko samoupranje nema budućnost!!!

"Radnici Γ.Ν.-a (generalne bolnice) u gradu Kilkis: doktori, medicinske sestre i ostatak osoblja na temelju zajedničke sjednice zaključuju:

1. Prepoznajemo trenutačne i trajne probleme Ε.Σ.Υ-a (državni zavod za zdravstvo) i kako isti ne mogu više biti riješeni putem specifičnih i izoliranih zahtjeva ili zahtjeva koji bi trebali biti u našem interesu - s obzirom da su dati problemi proizvod nepopularnih vladinih mjera koje su konačnici dio globalnog neoliberalizma.

2. Također prepoznajemo, da ako nastavimo raditi u ovom modelu, samim time sudjelujemo i podupiremo bezobzirni autoritet. Taj autoritet koji, da bi se suočio s vlastitim neprijateljem, tj. narodom - želi da svi budemo slabi i fragmentirani kako ne bi došlo do stvaranja međunarodnog radništva i popularne fronte na nacionalnoj, ali i globalnoj razini čiji bi interes bio zajednička borba protiv socijalnog osiromašenja koje nastaje pod utjecajem spomenutog autoriteta.

3. Iz tih razloga, naš interes je izaći iz okvira političkih i ekonomskih zahtjeva koji se stavljaju nad grčki narod koji je trenutačno pod brutalnim napadom kapitalističke ideologije, jedini način za obranu protiv ovih zahtjeva je potpuna suradnja niže i srednje klase našeg društva.

4. Izlazak iz sadašnjeg okvira može se desiti jedino propitkivanjem, uz akciju, ne samo političkog legitimiteta, već i cjelokupnog autoriteta, nepopularne moći i hijerarhije koja se ubrzano kreće prema totalitarizmu.

5. Radnici generalne bolnice u Kilkis-u odgovaraju na taj totalitarizam demokracijom. Okupirali smo javnu bolnicu i stavili je pod direktnu i apsolutnu kontrolu. Od sada će javna bolnica u Kilkis-u biti pod samoupravom radnika i jedini legitimni način donošenja odluka donosit će Generalna Skupština radnika bolnice.

6. Trenutačna državna vlada nije ovime slobodna od odgovornosti prema bolnici, i dalje mora snabdjevati bolnicu i osoblje sa svim potrebnim elementima - ali, ako odluče ignorirati svoje obveze, biti ćemo prisiljeni obavijestiti široku javnost i tražiti od stanovnika da nas podrže na sve moguće načine, uključujući:
a) opstanak naše bolnice
b) podrška za javno i slobodno zdravstvo
c) rušenje, putem narodnog otpora, aktualne vlasti i svake druge neoliberalne politike, gdje god se ona pojavi
d) temeljita demokratizacija ili drugim riječima - stvaranje društva u kojem će pojedinac živjeti u društvu koje je ujedno odgovorno za njegovu budućnost, a ne neka treća strana

7. Udruženi radnici stupit će u štrajk od 6. veljače, dok se ne isplate sve plaće i davanja koja su nam obećana prije dolaska "Troike" (EU-ECB-MMF).
U isto vrijeme, znamo svoju misiju i svim građanima koji trebaju našu pomoć, mi ćemo je pružiti besplatno.

8. Odlučeno je kako će Generalna Skupština biti ponovno održana u ponedjeljak, 13. veljače u zgradi bolnice u 11 sati ujutro. Na idućem okupljanju dogovorit ćemo kako najefikasnije upravljati okupiranom bolnicom, administracijom i na koji način ćemo najuspješnije implementirati model radničkog samoupravljanja koje će početi točno na taj dan.
Od tog dana Radnička Skupština će se sastajati svakodnevno i na njoj ćemo donositi sve odluke vezane uz same radnike i način rada bolnice.

Tražimo solidarnost svih ljudi i radnika iz svih sektora, tražimo suradnju svih radničkih udruženja i progresivnih organizacija, kao i potporu medijskih organizacija koje žele prenositi istinu. Odlučni smo nastaviti svoju borbu sve dok izdajnici koji su prodali našu zemlju zauvijek ne odu. Ovo je - ili mi ili oni !

Gornje odluke će se predstaviti javnosti kroz novinsku konferenciju na koju će biti pozvani svi mediji (lokalni i nacionalni) u srijedu 15/2/2012 u 12:30.
Naše redovne skupštine započinju 13. veljače. Informirati ćemo građane o svakom važnom događaju vezano uz našu bolnicu putem novinskih i drugih konferencija. Nadalje, korsitit ćemo se svim dostupnim sredstvima kako što širu javnost obavijestili o našoj mobilizaciji.

Pozivamo:
a) naše sugrađane da pokažu svoju solidarnost
b) svakog loše tertiranog stanovnika ove zemlje da svojom akcijom nastupi protiv njegovog/njezinog izrabljivača
c) naše kolege radnike u drugim bolnicama da donesu slične odluke kao i mi
d) radnike u svim drugim javnim i privatnim sektorima i sve članove radničkih i progresivnih organizacija, da učine isto - kako bi pomogli da naša mobilizacija dobije okvire međunarodnog otpora i ustanka, sve do naše konačne pobjede protiv ekonomskih i političkih elita koje izrabljuju našu zemlju i cijeli svijet."

Autor: Generalna Skupština radnika bolnice u Kilkisu
Datum objave teksta: 6.2.2012.

http://www.marxist.com/kilkis-hospital-workers-control.htm
http://www.advance.hr/vijesti/radnicko-samoupravljanje-iz-teorije-ponovn...

Tko je glasao

Glede klasnog hendikepa Hrvatske

"Ovo je taj trenutak - nije dovoljno srušiti vladu, moramo srušiti cijelu klasu"

Tko je glasao

E moj Golgota. Vlade se

E moj Golgota. Vlade se skidaju na regularnim izborima. Sve drugo završava u krvi a rezultati se vide u Egiptu i Libiji.

Tko je glasao

To mene užasno ljuti kod @Golgote

Odmah primjeti lesariste, SRPavce i ostatak prežalosne nam političke scene, ali nebi se i sam prihvatio posla već samo z brega docira :)
Nije da ne potpisujem 90% njegove priče, znamo se od onomad, al milijun se puta pitam koji Q se uopće trudimo ikome išta pojasnit, dat neko novo znanje, neku novu spoznaju, novu energiju kd sve to ostaje odspamano od profi slijeposlijedbenika, a do ovčica ako i dođe ovako nasuminom paljbom, sve ostane u vjetrovitoj nedefiniranosti ...
Besmisleno je ...

Provinciopolis

Tko je glasao

Nažalost, ali jednostavno moram

spamati svoj vlastiti Dnevnik, a što i nije neka velika šteta s obzirom da on ipak ostaje vidljiv svim ljudima
dobre volje ,

a kojih je očito ovdje premalo ...
Naime možda bih trebao otvoriti i novi Dnevnik, ali sam malo lijen pa ću ukratko izraziti svoje

ogromno nezadovoljstvo

Na "politika.com"u sam nešto više od godinu dana i kada sam se ulogirao smatrao sam da dolazim u respektabilno društvo razumnih i objektivnih blogera čije teme su ponajviše okrenute politici, ali na način koji će biti barem koplje iznad onoga što nam nudi politička svakodnevnica kako od strane političkih stranaka tako i od medija pa i same blogosfere po internetskim portalima raznim ....
@galetom koment o stranačkim vojskama na portalima dodatno me potaknuo na ovo što sada pišem, a temeljni razlog je kap koja je prelila čašu, a koja se puni već duže vrijeme unazad ovih godinu dana "političarenja" ...

Naime @golgota je napisao Dnevnik
http://pollitika.com/valcer-e-u-simbolike

Na vrlo posprdan način taj Dnevnik su komentirali @zaphod i @janus ( isprika ako sam nekog izostavio ) ...

Potom je @janus napisao Dnevnik
http://pollitika.com/tko-je-crank-vol-2-dunning-kruger-efekt#comment-351403

Ništa u tome nebi bilo čudno kada ne bismo malo bolje obratili pažnju na kronologiju pisanja tih Dnevnika i posebice na samu temu @janusovog Dnevnika ...
Naime neki od blogera su iznimno kvalitetno primjetili krajnje nekorketan pokušaj manipulacije od strane @janusa, a koji je jednu upitnu metodu istraživanja koja čak predstavlja i svojevrsnu parodiju nobelovoj nagradi, u samom Dnevniku naveo kao da je riječ o pravoj nobelovoj nagradi i k tome se u raspravi služilo "nepobitnim činjenicama" poput "apsolutnih misli" i slično - vidjeti slobodno komentare - ...
Poblem tog Dnevnika leži u činjenici da se takvim Pristupom na prilično fašistoidan način željelo inplicirati da je svako drugačije mišljenje u biti podložno etiketi crancka ( nama bliža spika su "komunjare", "psihobolesnik" i slično, a čega u komentarima nisam bio pošteđen od autora tog istog Dnevnika ) ...
Nije ovo prvi put da na "politika.com"u primjećujem slične manipulacije pa ako retroaktivno pogledamo neke aktualnosti onda se vrlo jasno vidi kako se @galetovi "stranački vojnici" ( @gale će to zasigurno definirati ) pojavljuju u različitim situacijama po potrebi ofkors ... U tim situacijama na istu temu dobivamo po nekoliko Dnevnika, a kako bi se rasprava razvodnila i kako bi se aktivnošću spomenute vojske ( lsijepe slijedbe Partije X ili Y ) stekao dojam" većina tako misli pa je to valjda OK - budem i ja - ovce i torovi ) ...
Ono što je posebno zanimljivo u situaciji zadnja dva spomenuta Dnevnika jest činjenica da je Golgotin Dnevnik o "simbolima" u biti nešto (r)evolucionarno za ovaj Site i udim se da je uopće oš uvijek vidljiv na ovim stranicama ...
Dnevnik je to koji otvara horizonte kao rijetko koji Dnevnik do sada, a posebice to čini ( po mom sudu na znatno kvalitetniji način njegov novi Dnevnik
http://pollitika.com/kako-elite-perpetuiraju-vjecnost-teorijama-zavjera

Na jedan tako kvalitetan Dnevnik ( onaj prvi o simbolima ) javlja se @janusov Dnevnik koji se sprda sa drugačijim mišljenjem i na osnovi nekakve kvaziznanstvene metode objašnjava nam da smo u biti glupi jer nismo kompetentni donositi vlastite sudove o pojedinim temama ...

Nakon što ga nas nekolicina "upozoravamo" da mu to i nije baš neki "način" jer ima i načina, @janus nastavlja tonovima " s visoka ", podsmijehom i sprdnjom, a praćen je "vojskicom" komentatora i osokoljen silom pluseva na samom Dnevniku ...

I onda dolazi šok ...

U raspravi sa @janusom dolazim u lagani sukob s njim i to je sve "OK" do momenta kada me optužuje da lažem i podmećem ...
Prethodne "liječi se" i slične "argumente" doživljavam na simpatičan način s obzirom na dosadašnje potpuno pozitivno iskustvo spram @janusa kao i na činjenicu da već godinama doživljavam sličnu "argumentaciju" od onih koji vole biti u većini pa ih smeta kada netko ogoli cara, a da pritom ne spominjem činjenicu da svaki put volim naglasiti svoju SSS formalnu naobrazbu i ponositi se činjenicom da sam Radnik, a ta činjenica najčešće frustrira one koji misle da više vrijede jer su negdje dobili "papir" koji im daje garanciju da su "pametni" te pčesto taj papir smatraju i dozvolom za fašistoidno suzbijanje drugačije misli - taman po ukusu teme @janusovog Dnevnika ...
A zašto u svemu tome šok i što je to "sve to" o čemu pričam !?
Vjerojatno će vam sve biti znatno jasnije kada pogledate što to @janus smatra da treba baciti u "spam" ...

provinciopolis a — Pon, 06/02/2012 - 19:29.
Evo što @janus baca u spam

Zašto baš lažem i podmećem !?
Zašto ne postoji opcija obostranog nerazumijevanja nego baš ja lažem i baš ja podmećem... Zanimljivo ...
Mislim da sam dovoljno jasno elaborirao na temelju čega zaključujem to kaj zaključujem...
Aj ti meni jednako tako objasni da nisam u pravu i sve 5 bez obzira na ad hominem koji mi je čak i simpa btw :)
Iskreno mislim da si se malo zaigrao i to uopće nije bed ukoliko bi normalno ljudski rekao sorry pretjerao sam... Jbt pa ja sam dosad 3 puta rekao "sorry pogriješio sam", al i dalje sam za "čistunce" cranckovski lažov i psiho bolesnik i jugoslavenčina za "desne", a prelijevo za "lijeve" :)))
Stvarno čovjek ne smije biti svoj jer ako nisi moj onda si protiv mene tj.ako nisi u toru svi su ljubomorni na tvoju slobodu pa imaju neku meni nerazumnu potrebu da svoju frustraciju liječe ugnjetavanjem te iste tuđe slobode...
Vjeruj mi neće se ništa zlog dogodit ako priznaš da nisi bio korektan u cijeloj ovoj priči, a i ja ću po četvrti put ako treba izreći "sorrry zajebo sam" ukoliko me uvjeriš da jesam ...
Provinciopolis
Provinciopolis

A najveći problem je bio ovaj moj koment zbog kojeg sam optužen da lažem i podmećem ...

provinciopolis a — Pon, 06/02/2012 - 18:44.
pusa i tebi mačak, al ne vrijediš tolko dušo,

precjenila si se, misliš meni bit na grbači, kako da ne ....
http://www.youtube.com/watch?v=TR8GYdlxeho

Valcer E U simbolike
DNEVNIK
Golgota - Ned, 29/01/2012 - 15:22

Tko je crank? vol. 2 : Dunning - Kruger efekt
DNEVNIK
janus - Ned, 05/02/2012 - 01:56

Tolko o tamingu, a evo i tvog "pojašnjenja" o razlozima pisanja ovog Dnevnika ...

gale nema tu neke zavjere...
moj osnovni motiv je bio prenijeti rezultate jednog eksperimenta koji pokazuje kako je velika većina ljudi podložna tom efektu i stvarno su rijetki izuzetci...svi se volimo prikazati pametnijima nego što jesmo, neki idu čak toliko daleko da pokušavaju potkopati temelje nečega, a za to ni najmanje nisu kompetentni i nemaju ni mrvicu znanja o tome...pa tako pokušavaju prodati besmislene priče o noinoj arci, starosti zemlje od 5-6000 godina, stvaranju zemlje u 7 dana i općenitim vjerovanjima, a ne dokazima i da dalje ne nabrajam...eto,, ekipa se uglavnom uhvatila nečega što ne stoji, a nemam ni najmanje volje objašnjavati nekome tko ne želi slušati jer to je uglavnom besplodna rasprava...tko želi shvatit će, tko ne želi neće, njegov probleml...eto, to ti je to ukratko...
Tak da nemoj se pravit grbav ma koliko površno čitanje i praćenje tijeka zbivanja od strane pojedinih aktivnih sudionika "Politike" išlo tebi " u korist " ...
Ako k tome nadodaš i moju principijelnost bez podilaženja ovima ili onima kroz podršku kvalitetnoj misli "lijevih" i "desnih" onda je lako zaključiti otkuda silni minusi spram mene...
No ja ovo ne pišem zato da bih ispao bolji od tebe jer ti nisi toliko loš kao što se prikazuješ u ovom Dnevniku već to pišem kao što uostalom i cijeli svoj život posvećujem isključivo istini, kvaliteti i progresu... Ne pada mi pritom napamet reći da sve znam te se sukladno tome niti ne pačam u neke teme koje ne znam, a ima ih i meni krajnje nezanimljivih pa i stupidnih s obzirom na moju percepciju političkog, a ne kulinarsko poetinog portala, ali jednako tako niti ne dozvoljavam da neko od mene pravi budalu veću nego što jesam...
Da si imalo pošten ti bi se ispričao meni zbog priglupog seruckanja i pokušaja kvaziintelektualnog nadjebavanja, al sorry dragi malo si se prešo... Radiš s Rizboooooom .)))
http://www.youtube.com/watch?v=oPKKFjWs4wg
Provinciopolis

Čudim se da ovaj koment nije završio u spamu, ali je zanimljivo da je u spam stavio onaj prvi u kojem ga pozivam da se ispriča jer je pretjerao...
No...Nekima je očito preteško reći sorry ...

Čak lako i za taj "sorry" , ali toliko destrukcije spram širenja vidika ili pak kvalitetne rasprave jednostavno je zabrinjavajuće...

Kome je u interesu da se baljezga o koječemu samo da se ne govori o političkoj realnosti u kojoj se nalazi Hrvatska i u kojoj se nalazi suvremena civilizacija uopće !?

Zar je građanima Hrvatske tako i toliko lijepo da se "politikakomovci" bave parolama nekog drugog vremena, pjesničkim izričajima ili "politikakom" u biti predstavlja samo još jednu u nizu manipulacije masama !?

Provinciopolis

Tko je glasao

Ulazimo u predfazu armagedona

Štovani ljevičaru iz Gajnica,
kriza je na razne načine stisla ljudove, pritisla njihove obitelji - borba je na poslu gdje moraju šutjeti jer mogu dobiti vritnjak, doma također moraju šutjeti jer to je jedina oaza gdje nije podobno liječiti frustracije. Zato imaju virtualne neprijatelje na internetu gdje možeš izliti svu žuć a da te nitko ne pozove na odgovornost. Ostaješ tramo samo neki nepoznati nick. Ništa bolji nisu ni oni koji kao nastupaju jot po dpunim imenom međutim njihov sadržaj pisanja zapravo odaje osobu. Svojevremeno je Veli Jože nekaj pisala o egotripovima i tripicama, teško je prisiliti sebe i pogledati se u psihu. Ja ih razumijem, njima je veoma teško sa samim sobom i zato im mogu samo poželjeti dobru energiju jer loša energija definitvno generira patologiju. Vidiš koliko te negativne energije ima danas u svijetu, to nije slučajno - jebivjetri uključili sve generatore. I kak veli onaj striček - netko se hrani tom negativnom energijom. Pitanje glasi (kao uvijek) : Tko od toga ima najviše koristi!???

Tko je glasao

cini mi se da si vise ljut

cini mi se da si vise ljut jer ne dobijas zeljenu podrsku za svoje ideje, vec razne budale kolo vode. naravno iz tvoje perspektive. zamisli kako se tek ja osjecam kada za jedan od najboljih i najvaznijih dnevnika ikada (po mome skromnom misljenju naravno) dobijem samo tri ocjene. ono, ljut sam na sve, tipa koji je kurac tim ljudima i tako dalje.

ali sta bilo da bilo, ako hoces biti pionir, covjek koji misli svojom glavom i tako dalje i tako dalje, nauci se biti soler. jer to je jednostavno cijena koja se placa. ako hoces masovnu podrsku, nauci biti ili se barem opako priblizi misli mediokriteta i bit ces uvijek zasticen masom.

pa sad ti vidi sta ti je draze. al ovce i novce neces moci imati. zakoni ravnoteze i tako dalje.

a to sto razna ekipa urgira na ovaj ili onaj nacin i nateze na ovu ili onu stranu, to sto ce zona slobodnog interneta biti uvijek interesantna svima koji zele imati utjecaj na javno mnijenje. to je zivot, to je tako.

jedini nacin da se pobijedi los trend jeste uspostaviti bolji trend i to je to. reakcionizam na zalost ili radost ne pomaze previse.

Tko je glasao

Slažem se

osim kaj me boli uvo dal ću se nekom svidjeti ili neću pa ću imati nečiju podršku ili ne. Svakome na volju dokle god svoju volju ne zadovoljava preko moje grbače ...
Ovo sam napisao isključivo istine radi ako nekoga ta istina zanima i pritom zadovoljio svoju dušu gladnu istine kao i svoje životne principe vezane uz promicanje istine. Napisao sam to i zato kaj se ticalo moje grbače i uvreda koje sam doživio.
U tome sam uvijek spreman istinu upotpuniti i zahvalan onome tko mi da neko novo znanje, neku novu spoznaju za upotpunjavanje te istine...
U suprotnom me fakat zabole Veseljko za one koji se rado svrstavaju u torove i željni su biti dio mase pod svaku cjenu. To smatram njihovim, a ne svojim problemom...To je moj problem utoliko koliko mi takva "većina" nažalost kroji sudbinu, ali barem mirno spavam čiste savjesti jer nisam dio tora i jer dajem sve od sebe da sutra mogu djeci pogledat u oči i reći " tata nije bio za to ", ali bio sam u manjini ...
Sama činjenica da protuargumenata nema, a gornji koment tj.cenzurirani dio njega nije ničime opovrgnut meni samo daje za potvrdu da sam u pravu... Eto ... Mene i takve male stvari vesele...
Veselilo bi me i da me razuvjere ako imaju s čim, ali ignoriraju me već duže vrijeme - SDPovska spika discipliniranih minusera i simpatizera istih ( zavedenih masom ) ...
Moš mislit kolko me boli kua za te debile :)))

Provinciopolis

Tko je glasao

nego, ne mogu ne

nego, ne mogu ne primjetiti... kad ti npr. janus (ili ja) zarolamo komentar onda je to "cenzura".
a kad ti @golgota zarola komentar, a zarolao ih je na svoja zadnja dva dnevnika bar desetak, onda nikome nista, to presutis. principijelno, ne?


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Ko šlag na toru :))

Gore spomenuh istinu i upotpunjaanje iste ...
Dakle istina je da rolanje komentara ponekad nazivam cenzurom, a ponekad ne ...
@Golgotino rolanje kao i neka tvoja, a čini mi se da je i još neko znao to učiniti opravdavam u slučaju da je bila riječ o " c.h.a.t."u ( najčešći uzrok rolanja mene ), ali kada govorim "na temu" i pritom iznesem drugačije mišljenje, a zarola me se onda ti meni reci kaj je to ako nije cenzura ?
@Golgota nikada nije zarolao ukoliko sam razumno iznio svoje mišljenje pa makar bilo i drugačije od njegovog... Istina je i to da se najčešće slažem s njim no potpuna istina je i to da nije da se baš uvijek i u svemu slažemo !
Minimum korektnosti bilo bi objašnjenje koje bi demantiralo moju tezu / moje mišljenje i kao što 100 puta već spomenuh, na tome bih bio i zahvalan...
Svoje pogreške sam priznao kada sam ih uvidio ( u 2-3 navrata dosad ). U ovih godinu i kusur dana mislim da je samo jednom @edi ( isprika ako je riječ o nekom drugom ) nekaj meni rekao u sličnom kontekstu i nikada nitko nekome drugome ili meni ...
Navedene činjenice govore dovoljno o svemu...

Provinciopolis

Tko je glasao

evo bas me je golgota

evo bas me je golgota zarolao. osim ako nije rakar, u sto sumnjam, ali postoji mogucnost.

Tko je glasao

Evo primjerice ja nikada ne bih

zarolao taj tvoj koment i uopće sam protivtog "rolanja" jer u njemu ne vidim ništa svrsishodnog. Kao zamisao nije loše isfurana, ali ničime nije doprinjela osnovnom naumu koji podržavam...
Ja puštam istine radi neka se vidi sve napisano s obzirom da mnogi autori govore više o sebi kada nešto pišu dok s druge strane prečesto se to rolanje koristi kao cenzura ...
Samo govor mržnje bih brisao...

Provinciopolis

Tko je glasao

enivej, zoran primjer da

enivej, zoran primjer da golgota cenzurira neistomisljenike.

ono, nisam trolo, nisam spamo, mozda sam ga povrijedio svojim gledistem, ali ako ti neko kaze nesto sto ti se ne svidja i ako onda te to pogodi da brises, onda si cenzor. i to je to.

Tko je glasao

meni jedino smeta kaj

ne objasni zakaj je to učinio... iskreno kada sam čitao tvoj koment učinio mi se na neki način u 1 djelu pomalo onak destruktivan u smislu da nije ničime davao argument / mišljenje niti za niti protiv i palo mi je napamet "poznavajući" Golgotu da bi se moglo desit upravo rolanje :)) al svejedno velim ja sam protiv toga uopće ...

Provinciopolis

Tko je glasao

treba rec bobu bob i popu

treba rec bobu bob i popu pop, inace je sve ovo samo natjecaj za simpatije.

Tko je glasao

Hvala @galetu

na iskazanoj želji za konkretnim djelovanjem. Pozivam i sve vas ostale da se pridružite pa da doprinesemo pltaformi koja bi okupila eminentne stručnjake poput gore navedenih i da napokon očistimo naše društvo od nesposobnih partitokratskih i bezidejnih političara.
Poziv naravno nije upućen onima koji Vjeruju da će biti bolje, a svoja Vjerovanja temelje na višestruko dokazanim lažnim obećanjima ili pak Programima koji to nisu ...

Provinciopolis

Tko je glasao

enivej. recimo da neko ode do

enivej. recimo da neko ode do kulica. sta bi ga pitao, sto bi trazio, sto bi predlozio?

meni se cini na temelju mase primjera politickih redikula (izoliraj i redikuliziraj), da je medjusobna podrska teza javnih alternativnih osoba ono sto daje ozbiljnost njihovim rijecima.

kada je covjek sam protiv cijelog sistema, sto je ovdje obicno slucaj, mada cemo se mi na prvi momenat sloziti sa jednostavnoscu i jasnocom poruke, sutra ce nas uobicajena logika sistema vratiti na stari put.

tako za primjer, to sto tabakovic spominje da cijela pretvorba i privatizacija padaju na sudu, nama nista ne znaci, vec nastavljamo sa pricom kako je to popapala maca. da je njegova poruka uvjerljivija, onaj ko bi se potavljao na nacin popapala maca, bio bi redikuliziran i marginaliziran. ovako je ta poruka vise stvar teoreticara zavjere, uplasenih likova koji u svemu vide opasnost i koji su potpuno cijepljeni od moci, zbog opce unutarnje panike.

ista stvar je i sa kulicem, za koga cemo reci, a vidi ludjaka, opet je bio u pravu, ali sta jes, jes lud je i prica gluposti, mada i corava kokos ubode zrno. i opet cemo slusati rohatinskog kako pametno govori i kako cini maksimum koji moze poduzeti.

dakle, bez okrupnjavanja politickog kapitala, dok je svaka od tih osoba izolirana, one realno politicki ne postoje, tako da je imo primat da se inzistira na uspostavi suradnje i forsiranju onih parametara iza kojih ce stajati vise osoba. ono iza cega stoji samo jedan, politicki naime ne postoji.

tako su mi misli po pitanju hipotetskog odlaska kulicu upravo u tom smjeru. da napravi listu ljudi koji mudro zbore i za sta je spreman da se zalozi, da se usmjeri, da da podrsku. jer tek to ce imati mogucnost da bude politicki relevantno. ista stvar je i sa drugim osobama.

lista osoba i lista politika/nacela koje su voljni podrzati. i s time da se krene u javnost i javnu suradnju.

ne znam, mozda lupetam (mada sam izrazito uvjeren), ali ako samo ja ovo mislim, po staroj dobroj logici stvar nema smisla. jer ono sto misli samo jedan covjek, politicki je nebitno.

dakle, ima li sta od iznesenog smisla da bi vise ljudi potpisalo? ima li ko kakvu ideju kako realizirati politicki potencijal izvan establishmenta da pokrenemo alternativu?

Tko je glasao

prokletstvo vođe...

Nabrojani ljudi - nisu vođe. A izgleda da nama vođe trebaju. Dok netko ne formulira neke zahtjeve (recimo - Lesar), tisuće ljudi mogu misliti skoro identično - ali nemaju pokretača. Slično i za Grubišića.

Stoga - mišljenje da će veći broj inteligentnih individua u nekom političkom sustavu uspjeti promijeniti sustav "iznutra" smatram pogrešnim. Naravno da je dobro da je takvih ljudi što više. Ali bez jasno iskazanog smjera, vizije ili tako nečega, čime se onda može "lupati" po onima koji taj smjer ne poštuju (najčešće, državnom aparatu i administraciji) - stvar ne može funkcionirati.

Tako da je moje mišljenje - može biti riječ o divnim ljudima. I oni se mogu jako truditi u svom budućem društvenom angažmanu. No rezultat može biti izrazito upitan, dok netko od njih ne odluči postati tip vođe.

Tko je glasao

Vođa

Uhhh ! Teška tema, a još teža kad se pod vođom spomene Lesara i Grubišića.
Moj apel i vapaj za pomoć upućen je ljudima koji su svjetski priznati jer su i svjetski dokazani. Za Ferdeljija ne znam što se tiče svjetske razine, ali samo ono što je učinio u RH je dovoljno da mu tvoji primjerci voždova ( zajedno ) ne mogu biti niti do gležnja.
Oko artikuliranja ideje ( "lupanja" ) se slažemo .
Zato i napisah ovaj Dnevnik koji je na neki način ideja, a istovremeno poziva upravo na artikulaciju
Onaj pak dio o "iznutra" ili pak "izvana" se ne slažem s tobom jer sam dojma da ili se slažeš sa postojećim stanjem pa misliš kako je Sustav OK i da samo treba malkice škakiljati ga izvana ili pak živiš u nekoj zabludi da će ovi iznutra slušati i osjećati to škakiljanje i mjenjati stvari sukladno škakiljanju. Moš mislit kako će to činiti, a Ferdeljijev primjer ti je samo jedan u nizu dokaza koliko ovi iznutra nešto prihvaćaju izvana.
Previše mi je upita spram tvog komentara jer si nalupao koječega što zahtjeva znatno preciznije objašnjenje od samih deklarativnih nabrajanja svojih stavova kao nepobitnih činjenica.
Primjerice sam završetak tvog komenta mi je prihvatljiv kada kažeš da je rezultat upitan jer uvijek je upitan pa čak i onda ako se netko istakne kao vođa ili bez tog isticanja, svejedno je.
Zato i započeh da je "vožd" preteška tema no mišljenja sam i da Hrvatskoj ne trebaju voždovi, ali vođa mogu biti i ja u primjeru ovog Dnevnika i rasprave koju sam započeo. Tako vođom može biti i svatko od navedene trojice. Posebno u RH koja je selo u svjetskim razmjerima i posebno svatko u nekom od segmenata posla. Hrvatsku treba zamisliti kao Poduzeće i kao predgrađe Londona pa će nam svima slika biti malo jasnija, a ne kao što uobičavamo činiti pa se trošimo raspravama o "voždu" kao da smo Rusija ili Amerika ili pak kao da živimo u vremenu križarskih ratova.
Organizacija posla u predgrađu Londona ili nekom srednjem / većem poduzeću može se Raditi Timski bez obzira dali je i sam Plan posla nastao Timski ili ga je osmislio pojedinac...
Bitan je Program, a ja u RH nisam vidio bolje ljude od spomenutog trojca tj.ljude koji bi nam mogli dati bolji Program...
To što neki umjesto Programa biraju voždove samo je dokaz da smo tu gdje jesmo i da nam je tako kako nam je ...

Provinciopolis

Tko je glasao

neloša kritika...

U jednom se ne slažem s tobom. Da, države na ovim prostorima su malene, veličine predgrađa Londona. No - koje se predgrađe Londonda može pohvaliti epitetom "predziđe kršćanstva", koje pregrađe Londona se može pohvaliti plejadom povijesnih likova poput Ante Pavelića, Draže Mihajlovića ili Josipa Broza Tita (molim da se nitko ne diže na zadnje noge, ovo je samo nabrajanje poznatih imena). Dakle - kod nas se skoro sa sigurnošću može reći da je "kult vođe" izuzetno bitan.

Moj idealan svijet bi bio svijet ogromnog broja jedinki, politički stasalih, koji svojim individualnim (koji onda postaje kolektivan) pritiskom, sudjelovanjem u političkim događajima i slično - snažno kontroliraju državni aparat u zemlji u kojoj žive, pri čemu bi se snaga stranaka svela samo na ono čemu i služe - olakšavanju i bržem odvijanju političkih procesa.

No, tu viziju tako brzo neću dočekati. Tako da mi preostaje:
a) birati što manje zlo - tj. opciju koja je najsličnija onome što osjećam - sa željom da će poraditi na tim pitanjima sama - jer im je to program +
b) što više biti građanski aktivan

To je to. Ne mislim da je sustav ok (i nikada neće ni biti do kraja), ali ne znam kako će podrška navedenoj trojici promijeniti išta.

Tko je glasao

Ja tebi ne vjerujem ! :)

Nemoj mi pričati da ne znaš kako će podrška navedenoj trojici promjeniti išta jer znam i vidim da glup nisi. Možda si malo lijen pa nisi pogledao linkove iz Dnevnika. Samo iz tih linkova možeš vidjeti dovoljno toga što je bolje od svega dosad viđenog na našoj političkoj sceni, a kakvu bi podršku dobili i dali bi ta podrška išta promijenila, komentirali smo malo prije kroz slaganje da su rezultati uvijek upitni. Da nisu onda bi svi na kladionicama dobivali novac :)
Podrška ljudima poput navedenog trojca donijela bi znatniju promjenu od one koju opisuješ kada biraš " manje zlo ". Ovaj put nebi birao manje zlo ili zlo uopće već ljude koji su u svojim životima n svjetskoj razini dokazali svoju kvalitetu, a što sa onima koje si birao pod manjim zlom nema apsolutno nikakve veze.
Čovječe pa mi diskutiramo o ekipi koja ili nema dana Radnog staža izvan politike ( manje zlo + iznimka Čačić ), a kroji nam svakodnevnu pa tako i ekonomsku sudbinu, a nasuprot ljudima koji su svjetski priznati i dokazani.
I onda se ti pitaš što bi donijela podrška takvim ljudima !?
Aj da se malo i našalim pa da i za tebe ponudim zadovoljavajuće riješenje - ja ću biti vođa. Visok, mlad, lep ko greh, samo ću da se smješkam i čitam s blesimetra, a po potrebi ću i amere i ruse sterat kod Veseljka ako bi se samo usudili nekaj kemijat po prostoru Hrvatske, surađivat ću sa Venecuelom i Australijom kao i sa svima drugima koji bi mogli doprinjeti boljem životu građana Hrvatske, a navedeni trojac će me savjetovati i operacionalizirati svoje zamisli...
Rekoh da je tema vožda teška tema :), ali današnje vrijeme ne zahtjeva voždove poput nekadašnjih, barem ne još uvijek i barem ne u okolnostima u kojima se nalazi Hrvatska... I sam si u svom Dnevniku o prugama završio sa strahom od onih koji bi mogli isplivati na površinu. Ne želim vjerovati da se bojiš ljudi poput navedenog trojca ili pak kvalitetne timske organizacije posla...
Ne očekuješ pritom, valjda i to da bi se njih troje trebalo potuć za ulogu vođe ili pak da bi samo nih troje Radilo umjesto svih nas... Zar sad trebam(o) pričati o organizaciji posla, o kadrovima koje bi isti doveli po pojedinim segmentima Rada i slično... Vjerujem da o tome ne trebamo... Zato i započeh da ti ne vjerujem :)

Provinciopolis

Tko je glasao

ajmo ovako...

... ok, slažem se s tobom... no - da bi ti (i ja) glasali za njih - oni se prvo trebaju istaknuti kao vođe, zar ne? Jer, kao što smo vidjeli - njihovo aktiviranje u nekoj postojećoj stranci pri prvom iskazivanju neposluha završava - čime?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci