Tagovi

Skandalozna političko-protudemokratska odluka Ustavnoga suda

Skandalozna političko-protudemokratska odluka Ustavnoga suda

Ustavni sud donio je odluku koja predstavlja kršenje načela demokracije, uskraćujući hrvatskome narodu da referendumom odlučuje o svome jeziku i pismu na teritoriju svoje države.

Iz teksta odluke US jasno je da se radi o političkoj odluci kojom se želi oduzeti pravo građanima RH na neposredno odlučivanje o primjeni svoga jezika i pisma.

Budući da je preko 10% biračkoga tijela dalo svoj potpis za referendum, jasno je da postoji „prijeka društvena potreba“ (koju ističu u tekstu svoje političke farse-odluke kojom zatiru demokraciju u RH.

A tko drugi da odlučuje o društvenoj potrebi, ako ne društvo koje se sa svojih preko 10% članova izrazilo da ta potreba postoji. Zato je u Ustav i unesena odredba o 10% potpisa biračkoga tijela, a ne o primjerice 0, 005%!

„Jasna i racionalna osnova“ postoji- jer postoji zahtjev (potpisi) preko 10% članova društva da promijeni ono što je donijela politička elita od stotinjak ljudi mijenjajući prag od 50% na 33%.

Ustavni sud vječno podređuje narod odluci nekoga bivšega saziva Sabora, koju narod referendumom želi promijeniti, iako je narod taj iz kojega izvire i kojemu pripada vlast, i iako je narod ostvario zakonskih 10% potpisa.

US je omalovažio hrvatske građane-Hrvate, stavljajući ispred njihova prava na demokratsko odlučivanje referendumom, političku trgovinu i političke spletke bivših političkih garnitura, iako u Ustavu jasno piše da „vlast iizvire iz naroda i pripada narodu“ te je 10% birača potpisalo da se održi referendum.

US je u svojoj odluci navodio političke, a ne pravne argumente. Kao one iz doba KPJ, jer očito kadrovi iz bivšega sustava nisu sposobni misliti mozgom demokracije, nego jednopartijske diktature!

Oni još nisu i nikada neće biti spremni na istinsku demokraciju, nego za njih još vrijede bratstvojedinstvene odredbe iz bivše države.- umjesto demokracije i „vladavine naroda“- KPJ-partijske svetinje!

Politička kasta je 2000-tih negativno izdiskriminirala Hrvate, u vlastitoj im državi.

Zato su se Hrvati, svojim potpisima, izjasnili i tako pokazali kako postoji „prijeka društvena potreba“ da im se u općinama svoje države u kojima su nadpolovično stanovništvo ne nameće strani jezik i strano pismo, bez njihove suglasnosti.

Iz političke presude US, koja je donesena u vrijeme godišnjih odmora, kako bi izazvala što manje odjeka u hrvatskoj javnost išćitava se potpis nedemokratskoga društva koje nelustriranim kadrovima priječi demokraciju u RH i politički omalovažava Hrvate.

Hrvatske građane ismijavaju i izigravaju na razne načine ruganja demokraciji.

(Primjerice: u državnim medijima stalno spominju gay-„vjenčanja“- ponekada s navodnicima, ponekada ne, iako je u Ustavu, narodnom voljom, izričito rečeno da je „brak zajednica muškarca i žene“, a u brak se stupa vjenčanjem, te spominju sklapanja „homo-brakova“, iako opet nema riječi o braku jer se radi o „ugovoru o životnome partnerstvu“ osoba istoga spola.

Čak se i vrši zlouporaba državne službe koja registrira brak da bi se, protivno volji hrvatskoga naroda, „brakom“ krstila ugovorna životna partnerstva.)

Ova sramotna odluka Ustavnoga suda je skandalozna: Ustavni sud građanima RH priječi demokraciju iz dnevnopolitičkih, a ne pravnih razloga, jer pravnih niti nema, osim floskula kojima ih želeraznoraznim lažiranjima stvoriti.

Očito su obje filijale (HDZ-SDP),staroga SKJ dale svoju suglasnost i odigrale manipulacijski igrokaz ne bi li i dalje hrvatski narod zadržali u svome zarobljeništvu.

Ovakve gluposti pišu u odluci ustavnoga suda:

„Predloženo povećanje praga za službenu uporabu jezika i pisma proteže se na sve nacionalne manjine u Republici Hrvatskoj, a prostorno obuhvaća sve općine i gradove na državnom teritoriju. Takav generalni zahvat nacionalnih dimenzija u već postignuti prag za službenu uporabu jezika i pisma, koji čine samu bit identiteta nacionalnih manjina u Republici Hrvatskoj, mora imati svoju jasnu i racionalnu osnovu te objektivno opravdanje."
("Već postignuto" očito nije društveno opravdano (preko 10% stanovništva traži provjeru je li "već postignuto" dobar model za zaštitu Hrvata od negativne diskriminacije u vlastitoj im državi).
Takvim kriterijima: "već postignuto" dobio bi se kriterij zabrane promjena, odnosno nemogućnosti da narod odlučuje o pitanjima o kojima je nekada odlučila neka politička garnitura- nemogućnosti referenduma i vladavine naroda

("Objektivno opravdanje" je izražena volja preko 10% hrvatskih građana da o tome odlučuju na referendum- pa da se vidi što je "društveno opravdano", a ne političko- partijski zadano!)

„To znači da povećanje praga mora imati jasno izražen legitimni cilj u javnom/općem interesu, a mora biti i nužno u demokratskom društvu, to jest strogo razmjerno legitimnom cilju koji se nastoji postići. Drugim riječima, mora postojati prijeka društvena potreba za povećanjem postojećeg praga.“
("Prijeka društvena potreba" je odlučivanje na referendumu jer se tako izjasnilo društvo od oko 600 000 građana, a protiv onoga što jer odlučilo sitno "društvo" iz 2000-tih od stotinjak zastupnika i političkih trgovaca Koalicije.
Očito Ustavni sud više poštiva mrtvoga sekretara bivše KPH i njegove bratrstvo-jedinstvene jugoslavenske težnje, nego li živi hrvatski narod.

„Prethodni su zahtjevi ustavnopravno relevantni jer bi predložena izmjena članka 12.
stavka 1. UZoPNM-a mogla dovesti do prestanka pozitivne obveze tijela državne i javne
vlasti da pojedinim nacionalnim manjinama osiguraju službenu uporabu jezika i pisma ....“

Nije pozitivno diskriminirati Hrvate kojih je u nekoj općini oko 67%, da u svojoj državi moraju govoriti i pisati strani jezik, kako bi se zaposlili u državnim službama svoje države!
Prag od 50% je pravedan i društveno opravdan!

Društvenu potrebu definiraju građani- što su i učinili s oko 600 000 potpisa. Kud ćeš većega dokaza društvene potrebe.

Neće valjda bratstvo-jedinstveni SKH ili Ustavni sud odlučivati o tome što je „društvena potreba“ na osnovama jugoslavenske vrednote „bratstva i jedinstva“, umjesto demokracije i neposrednoga odlučivanja referendumom!

Kao da nije bilo DR i priznanja RH, te nastanka demokratske RH!
I kao da još postoji jednopartijska država čija Partija odlučuje o životu i smrti svih pojedinaca društva!, a ne demokratsko društvo!

Ovo je skandalozna odluka Ustavnoga suda, kojom zabranjuje Hrvatima neposredno uređivanje svoje države, uz dnevno politička obrazloženja- kao iz najgorih vremena totalitarne SFRJ!

Skandaloznom političko-protudemokratskom odlukom Ustavni sud RH, svrstao se na stranu manipulatora koji žele spriječiti neposrednu demokraciju i društvene promjene koje inicira preko 10% hrvatskih birača koji iskazuju "prijeku društvenu potrebu" za promjenom diskriminatorskih odredbi prema Hrvatima u Ustavu RH!

Komentari

I ovakavUstavni sud, Josipović bi jače kontrolirao-bez natječaja

Josipovićev Novi Ustav- opasnost br.1, po RH i demokratski politički sustav, predstavlja ustoličenje diktature

Josipović perfidnim ustavnim promjenama pokušava razvlastiti narod od ovlasti koje ima po trenutnome ustavu, te uglaviti odredbe kojima bi se postavili temelji čiste diktature.

Iako ustavne promjene skriva, „kao zmija noge“, iz članaka u kojima je predstavljao te promjene, jasno je kakvim se motivima povodi- smetaju mu ovlasti hrvatskoga naroda koje ima po trenutnome ustavu i želi ih suziti, staviti pod kapu partijskih vrhuški, otežati pokretanje referenduma i zabraniti mnoga pitanja za narodne referendume-odnosno narod razvlastiti od odlučivanja o najvažnijim smjernicama razvoja vlastite države.

Čudno je, kako sam navodi, da su „ustavni suci“ sudjelovali u izradi toga njegova prijedloga, jer ustavni suci bi morali biti neovisni o ostalim polugama vlasti, a evo oni surađuju na sužavanju ovlasti hrvatskoga naroda u njihovoj državi.

Isti ti suci istodobno dok sudjeluju u „Predsjednikovoj komisiji“ sude o ustavnosti pitanja koja narod pokreće za referendumsko izjašnjavanje. Time su ustavni suci u sukobu interesa – na strani su trenutne političke vlast , postali su njezin instrument zabrane referenduma za koje su se po ovome Ustavu RH, stekli svi uvjeti za pokretanje referenduma!

Ustavni suci su time prekršili svoje ovlasti i stavili najvišu pravosudnu instituciju u politički instrumentarijj sadašnjega predsjednika i stranke koja stoji iza njega- SDP-a.
Zato nije niti čudo kakve su skandalozne odluke donijeli u nastojanju da protuustavno ograniče ustavnu ulogu hrvatskoga naroda.

Oni već sada presuđuju po Josipovićevome ustavu u čijem stvaranju sudjeluju dok istodobno trebaju štititi trenutni ustav od zloporaba političke elite! Čisti je to sukob interesa.

Josipović s takvim neobjavljenim ustavnim promjenama, nudi ustavnoga "mačka u vreći", kao što je u prvoj kampanji nudio sličnoga ćoravoga mačka s imenom „Nova pravednost“!

Režimski mediji odrađuju prikazivanje „mačka u vreći“ unutar koje piše „Regija“, „suzbijanje referenduma“, „manipuliranje biranjem ustavnih sudaca, stavljanje i US i DORH-a pod okrilje političke poluge vlasti- sada otvoreno i jasno, iako se to do sada odvijalo podzemnim kanalima koje je osiguravala političko-policijsko-špijunska instalacija partije iz koje je izrasla predsjednikova partija SDP.

Predsjednik čak pokušava Hrvatsku vladu potčiniti svojoj polugi vlasti- mogućnošću veta i njegovom mogućnošću suspendiranja međunarodnih ugovora, iako bi tu ulogu mogao imati samo jedan element vlasti- hrvatski narod- i odlučivati referendumom, čije bi uvjete trebalo olabljivati, a ne zatezati.

Opasnosti po RH koje nosi Josipovićev prijedlog Ustava:

Zašto Novi Ustav?
Iz http://www.jutarnji.hr/u-saboru-cak-38-zastupnika-manje--pola-ih-birati-...
(iz kojega je citirano u dalejm tekstu pod navodnicima i kosim slovima)

“Odgovor je vrlo jednostavan. Postojeći je Ustav postao malo arhaičan. Vrijeme ga je pregazilo, ima u njemu funkcionalnih nejasnoća i određenih tehničkih nedostataka, što nikako nije sporedan problem s obzirom na to da se ustavnom normom postavlja okvir ne samo političkih nego i društvenih odnosa.Mislim da je hrvatskom društvu nužan, što bi kompjutoraši rekli, novi driver. A zašto novi Ustav baš sada?Pa, trebalo mi je neko iskustvo, da u praksi vidim gdje su slaba mjesta funkcioniranja države. Usto, ne krijem da kroz prijedlog novog Ustava kanim artikulirati svoj program za idući predsjednički madat. U tom sam pogledu vrlo transparentan.
Druge države i stoljećima ne mijenjaju svoje ustave, a Predsjednik iznosi neistinu o arhaičnosti Ustava koji traje niti desetljeće (od promjene zbog ulaska RH u EU).
Ovo su čiste neistine kojima pokušava opravdati rušenje hrvatske demokracije umatanjem u celofan tajnovitosti i dvije-tri šarene simpatične mašnice na celofanu, dok je u sadržaju pravi otrov za hrvatsku demokraciju i pravi politički napad na Hrvatsku kao samostalnu državu, te na hrvatski narod kao onaj iz kojega izvire i kojemu pripada vlast u RH.

1. Predsjedniku, kao i ovoj njegovoj političkoj opciji na vlasti smetaju javni natječaji za ustavne suce!

"Prijedlog novog Ustava predsjednika Josipovića predviđa i određene promjene u odnosima između tri grane vlasti - zakonodavne, izvršne i pravosudbene. Kakve? U odgovoru na to pitanje šef je države vrlo suzdržan. “Mislim da je nužno jačati načelo podjele i međusobne kontrole vlasti”, škrto odgovara. Ali promjene u vezi s Ustavnim sudom spreman je opširnije elaborirati. Spominje da je dosadašnji način biranja ustavnih sudaca disfunkcionalan. Zato će predložiti promjenu modela. Sabor bi ustavne suce i dalje trebao birati dvotrećinskom većinom, ali ne više po javnom natječaju - što je dosad u igru uvodilo i potpune anonimuse - nego bi predlagatelji trebali biti klubovi zastupnika, Vrhovni sud, pravni fakulteti, Hrvatska odvjetnička komora, kao i Hrvatska javnobilježnička komora. Izbor predsjednika Ustavnog suda preselio bi se u državni parlament, po modelu po kojem se sada bira predsjednika Vrhovnog suda: imenuje ga Sabor na prijedlog predsjednika Republike."

Očito bi Predsjednik želio još jaču kontrolu ustavnih sudaca i stavljanje US kao pravosudne institucije pod vlast ostalih dviju poluga vlasti.

Jasno je da je hrvatsko pravosuđe nelustrirano od kadrova bivše države, od ljudi koji su imali čvrste sveze s partijom bivše države koja se bavila čak i planiranjima ubojstava političkih protivnika. Umjesto da se Josipović zalaže za još veću neovisnost pravosuđa, on radi upravo suprotno i time polaže kamene temeljce za diktaturu.

2. Predsjednik bi nakon dobivanja mogućnosti namještanja ustavnih sudaca- bez natječaja, upravo takvome US povećao ovlasti i praktično sebi stvorio ovlast nad pravosuđem, ali i nad Saborom jer bi takvome i sebi podređenome Ustavnome sudu dao ovlasti kontrole međudržavnih ugovora

Josipovićev tim ustavnih stručnjaka predviđa i jačanje pozicije Ustavnog suda u zaštiti ljudskih prava, ali također i u vezi s novom hijerarhijom pravnih normi, gdje se planira uvođenje jedne novosti koja se tiče međunarodnih ugovora. U sadašnjem Ustavu stoji da su međunarodni ugovori iznad zakona, a nismo odredili, objašnjava šef države, njihovu poziciju prema Ustavu. Sada bi ih locirali ispod Ustava. No, Ustavni bi sud dobio mogućnost kontroliranja njihova sadržaja. Čak bi se uvelo pravo Vlade da Ustavni sud unaprijed konzultira o usklađenosti određenih međunarodnih ugovora. Slično kako to postoji u Francuskoj.

Dakle Josipović bi Ustavni sud postavljao bez natječaja, partijskim trgovinama, stavio ga pod ovlasti političkih partija, a sada bi i Hrvatsku vladu stavio pod Ustav koji kontrolira kontrolom US čije članove bi birale političke klike bez natječaja. Kakvoj to uspješnosti vodi jasno je iz uspješnosti ove vlade koja je preuzela stare običaje iz komunizma i namještala svoje kadrove (uhljebljivala ih ) bez natječaja, po kriterijima- „pripadnost političkome leglu“!

I zato je i ostvarena najneuspješnija, najsmješnija, najkorumpiranija, najbahatija, .., vlada koju smo ikada imali.

Očito Josipović slijedi svijetle tradicije te vlade u svojim ustavnim promjenama.

3.Predsjednik bi narodu ponudio svoju maglu pri izborima zastupnika ne bi li spriječio izravno biranje zastupnika imenom i prezimenom!

Prijedlog izmjena Ustava predviđa i nov način izbora saborskih zastupnika. Ali tu još stvari nisu definirane do kraja. Zasad se barata s nekoliko mogućnosti. Prema jednoj, Sabor bi se smanjio i ubuduće bi mogao imati 113 članova. Polovica bi se zastupnika birala proporcionalnim sustavom, s tim da bi regije funkcionirale kao izborne jedinice, a u svakoj regiji broj bi se sabornika birao razmjerno broju stanovnika. Predsjednik Josipović preferencijalno glasanje smatra neizostavnim.
Kada je tako što nije podržao prijedlog Inicijative „U ime Obitelji“, da biramo ljude imenom i prezimenom koji će biti odgovorni svojim biračima, nego nudi iluziju preferencijalnoga glasovanja- samo zbog iluzije, a ne stvarnoga utjecaja birača na izbor vlasti u RH. Josipović kao pravi demagog uzima mrvicu kojom bi zabljesnuo svoje nastojanje da partijske vrhuške biraju zastupnike, a ne birači, te da ti zastupnici moraju glasovati i suprotno interesima svoga biračkoga tijela, zbog partijske stege i poslušnosti!

4.Predsjednik bi narodu ukinuo ustavnu ulogu onoga iz kojega izvire i kojemu pripada vlast, i to tajnovito sakriva, dok pruža ruke prema narodu u svojim istupima, poput svećenika, ali iza tih popovskih kretnji i izričaja kriju se opasni krakovi diktatora poput onoga čiju bistu čuva u uredu

“Velike se promjene predviđaju i u onom dijelu Ustava koji se tiče referendumske problematike. Precizirali bi se kriteriji za njihovo provođenje i set pitanja koja ne bi mogla biti predmetom referendumskog izjašnjavanja. Kao novost među građanskim inicijativama predviđa se i mogućnost da određeni broj birača može postaviti neku temu na dnevni red Sabora. S 20 tisuća potpisa građani bi mogli zatražiti parlamentarno otvaranje određene materije. Sabor bi u tom slučaju ima obavezu da temu raspravi, ali bi u svojim zaključcima bio posve slobodan. U tom pogledu ne bi imao nikakvih obaveza“.

Ovo je vrhunac podlosti koju nudi Ivo Josipović narodu čiji je predstavnik bio 5 godina. Precizirao bi set pitanja koja ne bi mogla biti predmetom referendumskoga izjašnjavanja!? Tko je on da ta pitanja priječi hrvatskome narodu!? Diktator?

Ta on predlaže obespravljivanje hrvatskih građana, preuzima sudbinu RH u svoje ruke, uzimanjem prava odlučivanja hrvatskim građanima o bitnim pitanjima za RH. Ovime predsjednik sebi priskrbljuje ulogu diktatora, jer ON i politička kvazielita odlučuju o čemu narod smije, a o čemu ne smije odlučivati, iako je narod taj iz kojega izvire i kojemu pripada vlast.

Predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović trebala bi isticati u svojoj kampanji ovu podlu namjeru predsjedničkoga kandidata Ive Josipovića i razjasniti narodu koja se opasnost krije iza ustava koji podmeće I.Josipović i iza njegova napada Ustavom, na temelje RH.
Kolinda Grabar Kitarović mora u svojim javnim istupima ukazati na opasnost koju Ivo Josipović pokušava progurati u hrvatski Ustav- predaju države iz ruku hrvatskoga naroda u ruke političke elite koja želi biti birana manipulacijama političkih partija, a ne stvarnim izlaskom pred birače za čije povjerenje bi se trebali boriti „imenom i prezimenom“- dakle svojim djelima, svojom stručnošću i znanjem, ali i pod kontrolom svojih birača, a ne političkih krugova koji mogu raditi i protiv same države (već viđeno- više puta), te udaranje temelja diktature obezvlađivanjem građana i dovođenjem referenduma na opsjenu.

Ona se mora ograditi od takvih ustavnih promjena, i mora biti protiv istih, bez obzira željela to njena partija HDZ ili ne, ako želi biti naša predsjednica, a ne instrument kakav je bio u prvome mandatu Ivo Josipović, od čije je Nove pravde ostalo samo prazno obećanje i gluma, pokušaj nasrtanja na hrvatsku demokraciju rušenjem hrvatskoga ustava, čak i u predsjedničkoj kampanji!

5.Predsjedniku je paradoksalno što mora potpisati zakone koji su mu protuustavni!? što da na mjesto predsjednika dođe bravar? Zar bi i on prosuđivao umjesto US je li nešto protuustavno? Zar nije protuustavno da Predsjednik govori o „građanskome ratu“, „ustaškoj zmiji“, „spletu loših politika“? Tko da njega zaustavi, ako će on i ekipa birati ustavne suce, bez natječaja?

“U javnosti se već kao velika novost spominjalo uvođenje predsjedničkog veta. Josipović je rezolutan u stavu da nikako nije riječ o političkom, nego samo o ustavnopravnom aktu. Posve mu je paradoksalno da kao šef države mora potpisati i zakone koje smatra suprotnim Ustavu. Zato predlaže promjenu: drži li neki zakon neustavnim, predsjednik bi ga mogao vratiti Saboru na ponovno razmatranje. Ako ga parlament odbije, onda bi se bez potpisivanja zakona mogao obratiti Ustavnom sudu, koji bi bio obavezan da slučaj bez odgađanja i riješi.Ovime Josipović i njegova Kukuriku vlada manipuliraju do besvijesti. Kako pitanje dvojezičnosti može biti neustavno, kada narod po ovome ustavu ima pravo mijenjati svoj ustav- dakle mora biti protiv neke odrednice u Ustavu, da bi bilo po volji naroda koji je vlast iznad svih?“

Šef države ne može pukim osobnim smatranjem utvrditi, misliti,..., da je neki zakon neustavan- jer ne mora biti pravnik i to znati, nego zakone donosi Hrvatski sabor koji bi trebao imati tijela koja bi se trudila donositi zakone koji nisu protivni Ustavu, a Predsjednik bi mogao sazvati tematsku sjednicu Vlade po nekom pitanju gdje njegovi savjetnici tako misle (ne mora biti pravnik) a može kao i svi drugi građani postaviti pitanje Ustavnome sudu RH o ustavnosti nekoga zakona.

Ali, isti taj Predsjednik bi US bez natječaja- dakle kontroliran samo njegovim polugama i polugama političkih mu partija, bez mogućnosti da se iskusni suci sami javljaju na natječaje, te da sve bude otvoreno za javnost, za medijske kritike istih,....!

Skandalozno je što Ivo Josipović pokušava ugraditi u Ustav RH, a još je skandaloznije što o tome ne progovara oporba i njihova predsjednička kandidatkinja.

Svakako da bi i druga politička opcija rado razvlašćeni narod, spregu politike i pravosuđa koja bi im omogućila razna manipuliranja, ali vrijeme je da hrvatsko društvo tome stane na kraj, inače će se s pravom pojaviti još puno Živih zidova, opcija koje neće trpjeti diktaturu , umjesto demokracije, a ono što možemo riješiti vladavinom naroda, pretvorit će se u otpor diktaturi!

6.Predsjednik svoje protuhrvatske, protudemokratske, opasne namjere ukrašava simpatičnom mašnicom kako bi pod njome poklonio diktaturu

"Ustavne promjene uključuju i drugačiji način rješavanja pitanja imuniteta. Sadašnji Ustav u tom pogledu omogućava različite nakaradnosti. Prema novom, Josipovićevu ustavu, osoba koja je pravomoćno osuđena za kazneno djelo na bezuvjetnu kaznu zatvora ne bi mogla biti kandidat ni nositelj liste. U slučaju kaznenog progona zastupnika predviđa se gubitak mandata".
Evo jedne sitnice kojom bi opravdavao svoje zasađivanje temelja diktature!
.Šarena laž na mašnici umjesto da je podržao „Birajmo ljude s imenom i prezimenom“!

"Šesto, jedan od motiva pokretanja cijele operacije rekomponiranja Ustava tiče se i funkcioniranja političkih stranaka. Ideja je da se ojača demokratsko načelo u cijelom sustavu. Odnosno da se pojača odgovornost političara prema građanima. U tom pogledu predsjednik Josipović navodi da bi načela osnivanja i rada političkih stranaka morala, prema novom Ustavu, uključivati “sudjelovanje članstva u određivanju kandidata na svim vrstama izbora, izravno predizborima ili putem predstavnika u tijelima stranke”, kao i “sudjelovanje članstva u nadzoru raspolaganja sredstvima stranke”. Riječ je o velikoj novosti, koja je po značaju slična ulozi preferencijalnog glasanja."
Ovo je„šarena laža“ predsjedničkoga kandidata Ive Josipovića- nešto poput pričica o „Novoj pravdi“, a za njegova mandata je izvršeno najviše deložacija hrvatskih građana iz njihovih domova.

Umjesto „ustaških zmija“ u Knessetu mogao je obećati kako će Židovima vratiti imovinu koju su im komunističke vlasti preuzele i pokazati to, možda i vlastitim primjerom, a ne nastaviti nepravdu neke „ustaške zmije“ iz ww2, koja je provodila nacističku politiku i otimala tuđe kuće i stanove.

Da mu je do demokratizacije podržao bi „Birajmo ljude s imenom i preuzimenom“, ne bi diktatorski istupio na javnoj televiziji u povodu „referenduma o Braku kao zajednici muškarca i žene i diktatorski nametao svoje stavove suprotne većini hrvatskoga naroda

7.Ivo Josipović dijelio bi RH na regije, a Vukovar je pokazao kakvu on regiju želi u Slavoniji, ali i što građani misle o toj njegovoj ćiriličnoj regiji, te o Ministarstvu branitelja koje pokušava na teret hrvatskih poreznih obveznika zbrinajvati agresore na RH, a o tome govori i prosvjed HRVI koji još traje

“Najdramatičnija se promjena, kaže šef države, tiče regionalizacije države. Očekuje da će ona generirati mnoštvo drugih promjena. Ustavnim bi se izmjenama Hrvatska organizirala u nekoliko, pet do osam, regija. Predsjednik Josipović ipak ne govori o ukidanju, nego o sažimanju županija. Ali pozicija regija, pa onda i lokalne samouprave u odnosu na centralnu vlast iznimno bi ojačala. Mnogi bi se poslovi s državne razine trebali preseliti neposredno na regije. Uključujući i pravo da regije u suglasnosti sa Saborom same kreiraju svoj teritorijalni ustroj. Odnosno uređuju mrežu gradova i općina te njihove međusobne odnose. Hrvatska bi, dakle, ostala jedinstvena, ali decentralizirana država, uz snažnu mogućnost Vlade da u pitanjima od nacionalnog interesa ima pravo intervenirati. Uz kontrolu Ustavnog suda, kako bi se zapriječile eventualne zloporabe po stranačkoj liniji. Predsjednik je uvjeren da će regionalizacija pozitivno utjecati i na hrvatsko gospodarstvo. Odnosno da predviđene ustavne promjene mogu imati i razvojnu dimenziju.“

Podlo je glumiti demokraciju davanjem ovlasti kontrolora Ustavnome sudu- iako ustavnim promjenama bez natječaja za ustavne suce, izravno kontroliraš ustavne suce. Sve je to magla laži i obmane- nalik Novoj pravdi!

8.Evo konačno gospodarske strategije Ive Josipovića u ustavnim promjenama. On bi nesposobnoj i neuspješnoj vladi davao veće ovlasti u raspolaganju državnom imovinom!?
Je li to šala!?
Misli li On ozbiljno tim nesposobnjakovićima koji su RH doveli na rub propasti dati više hrvatske imovine u ruke?

"Josipovićev ustavni paket sadrži i određeno jačanje Vladine pozicije. “Mislim da bi Vlada morala ojačati svoju ulogu u vođenju poslovanja države i upravljanju imovinom. Iz ustavne bi norme moralo biti jasno - što sada nije slučaj - da je Vlada zapravo kolektivni direktor države i da ima ovlast donositi i poslovne odluke”, objašnjava predsjednik".

Kako Vlade upravljaju državnom imovinom, već smo vidjeli, a Josipović bi im dao još veće ovlasti i pravo na raspolaganje većom državnom imovinom (Bože sačuvaj nas takvih gluposti!) i time onemogućio hrvatske građane u referendumima poput ovoga o monetizaciji autocesta, .. . , sutra rasprodaje voda, zemlje,...

Josipović samo potvrđuje kako je protiv vladavine naroda i za čistu diktaturu u kojoj bi narod njegovim ustavom bio onemogućen u zaštiti vlastite države i od unutarnje agresije kriminalnih političkih skupina, a sve tri poluge vlasti bi umjesto neovisnima, podredio političkim vrhuškama i predsjedniku.

Ovako upakirati stvaranje diktature u celofan laži mogu oni koji su svoje opsjene radili desetljećima, manipulirali ljudima do te mjere da su jednoga od najvećih zločinaca i ubojicu stotina tisuća ljudi izdizali u političkoga sveca i doživotnoga predsjednika.

9.Predsjedniku smetaju i ovlasti DORH-a, valjda zbog zaštite Merzelica, Šegona, Linića, Pusićke,...?

"DORH bi se tako transformirao u tužiteljstvo te bavio kaznenim progonom, a njegov civilni odjel postao bi Vladin servis".

Još više ovlasti Predsjednik bi dao Vladi, a pravosuđe bi potpuno potčinio političkoj vlasti, a sve da bi političku elitu stavio iznad zakona i omogućio joj diktatorske ovlasti poput onih u komunističkoj SFRJ.
Njegovo petogodišnje prakticiranje Nove pravednosti dovelo je građane RH do situacije u kojoj ih za nekoliko tisuća kuna istjeruju iz domova, a njegova partija koja ga je opet kandidirala, policijskim akcijama istjeruje ljude na ulicu, iako se može ograditi od toga posla- kao i policijske snage u Španjolskoj.

Vrhunac podlosti je ustavne promjene kojima Josipović nudi diktaturu, predstavljati kao pravi put za izlaz iz krize, iako je to pravi put za pakao diktature, a vrhunac naivnosti ili podlosti je što oporba šuti o tome!

Pa, evo im teksta, ako nemaju drugih izvora o Josipovićevim promjenama Ustava

Tko je glasao

11 apostola antidemokratske revolucije u RH

Ovaj povijesni antidemokratski čin ustavnih sudaca RH zaslužuješiri osvrt na njihov povijesno (zlo)djelo koje me asociralo na vremena totalitarne komunističke diktature:

11 apostola antidemokratske revolucije u RH

Referendum u RH, do prošle godine, bio je znanstvena fantastika. To je političarima, bili oni u
oporbi ili vlasti, bilo idealno političko rješenje jer im je omogućavalo totalno ignoriranje naroda države u kojoj pro forme predstavljaju upravo taj narod, a de iure samo svoje političke vrhuške i mutne financijske i ponekada mafijaške krugove i tko zan kakave sve krugove oko njih.
Međutim uspjeh udruge „U ime obitelji“ s referendumom o braku, prikupljeni potpisi „Stožera za obranu Vukovara“ za referendum o primejni hrvatskoga jezika i latiničnoga pisma kao jedinoga službenoga u dijelovima RH koje većinski nastanjuju Hrvati kao većinski narod u RH, najvaljeni budući referendum „Birajmo zastupnike imenom i prezimenom!“, također inicijative UIO. (Drugim riječima, birajmo sposobne a ne podobne! – ) , (http://referendumobraku.uimeobitelji.net/2014/08/25/volonteri-u-ime-obit... ),
te referendum protiv monetizacije autocesta , stvorili su pravu paniku u redovima političara naviklih na udobnost neodgovornosti prema biračima ( na stjecanje zastupničkih mandata trgovinama, muljanjima, ulizivanjima partijskoj vrhuški, na ležerno dizanje ruku čak i za protudržavne, gospodarski i politički podrivačke odluke po principu partijske stege, uz potpunu odsutnost svake odgovornosti za svoja (ne)djela prema narodu i državi koju bi trebali zastupati. Odatle, čak i paradoksi da mnogi, nakon što dignu ruku za nešto, otvoreno priznaju da zakon nisu niti pročitali, da nisu znali za što glasuju, jer oni svoju odgovornost prebacuju na nekoga svoga partijskoga šefa, dok za sebe smatraju da im samo pripadaju osobni probitci- poput zaslužnih mirovina).
Sama mogućnost da narod prakticira demokraciju biranjem osoba, a ne likova s determiniranih lista partijskih političkih vrhuški, njima je potpuno neprihvatljiva, pa su krenuli u napade svim sredstvima i u svim pravcima:
-preko medija koji su u rukama političke kaste, iako ih plaćaju javnim novcem
-preko tzv. „nevladinih“ udruga poput GONGA
-preko institucija- u ovome slučaju i političarskom zloporabom ustavnih sudaca, koji su, gle čuda, potekli velikim dijelom iz njihovih političkih krugova, a mnogi prošli, umjesto kroz struku, kroz političko laktašenje i trgovanje , te koji su svojom političkom odlukom pravno USTAV RH proglasili neustavnim, a sebi pripisali ustavnu ulogu naroda. Obrazloženje te odluke je primjer manipuliranja nižim zakonima i pravilnicima kako bi se stvorio privid da oni mogu rušiti nadređeni (Ustav), i manipuiliranja čak i lažima da u raznim potpisanim konvencijama manjinskim pravima ili u poveljama o ljudskim pravima piše ono što uopće ne piše ( http://www.zakon.hr/z/364/(Europska)-Konvencija-za-za%C5%A1titu-ljudskih-prava-i-temeljnih-sloboda , http://www.istra-istria.hr/fileadmin/dokumenti/upravna_tijela/UO_za_tal_... -nigdje obveze bilo koje države da radi ono što odluka US RH propisuje i obrazlaže)
13.08. napisala dnevnik o toj tematici (http://pollitika.com/skandalozna-politicko-protudemokratska-odluka-ustav...) , a na linku nešto niže, u kasnijem tekstu, može se vidjeti jedan manje emotivan, ali u biti identičan članak koji razotkriva one koji su svojom odlukom osramotili instituciju US u RH i postavili se kao najveća prijetnja demokraciji u RH- jer su USTAV RH proglasili NEUSTAVNIM, obrazlažući to floskulama koje sam dijelom opisala u dnevniku...., a evo nekih i ovdje :
http://www.hkv.hr/izdvojeno/vai-prilozi/ostalo/prilozi-graana/18227-odlu... )
gdje je to , uz manje emocija, sasvim lijepo prezentirano.
- ili preko Sabora - pokretanjem prijedloga za promjenu Izbornoga zakona, i referendumskih pravila (ako ne može kroz promjenu Ustava, onda misle da može uz ovakvu političku odluku Ustavnoga suda koja odražava manipuliranje i ignoriranje Ustava RH, te protuustavno poništavanje odrednice da iz naroda izvire i pripada mu vlast u državi), koji bi ih minimalno okrznuo, jer bi spriječili potpunu promjenu izbora koja jamči politički otpis nesposobnih i štetnih po društveni, politički i gospodarski interes RH- tzv. dinosaur političara bez imena i prezimena- samo s partijskom knjižicom i pomašću partijskih vrhovnika.

-preko najavljene proizvodnje novih zakona ( http://www.politikaplus.com/novost/108603/ANTE-GUGO-ISPOD-POVRSINE ), kojima bi mijenjali Ustav, koji nisu uspjeli promijeniti i ozakonili diktaturu (http://pollitika.com/za-prljave-nakane-quotprljavequot-promjene-ustava , http://pollitika.com/hdssb-trojanski-konj-velikih-partija )

Činjenica je da imamo najrigidniji Zakon o referendumu, u odnosu na cijelu EU- jer mu je namjera bila imati referendum samo onda kada to političkoj kasti odgovara, ali i glumatati demokraciju pred EU samim postojanjem referendumu, taman i uz gotovo nemoguće uvjete. Očito im uvjeti nisu dovoljno nemogući pa ih sada novim pravilima, prema svijetlim komunističkim i jednopartijskim tradicijama KPJ-SDP i KPH-HDZ pokušavaju učiniti 100% nemogućima, namećući uvjete poput- potpisivanja u tijelima državne uprave- od do,...la, la, la, kako se Peđi i političkome jatu ljestvica podigla.
Budući da referendum može inicirati Predsjednik, uz određene zakonske uvjete, Vlada , pa Sabor,.. onda neka političke strukture koje uređuju i namještaju, čak i bez natječaja, svoje kadrove u te urede državne urede, za tako političarski ili institucijski inicirane referendume mogu imati potpisivanje u svojim uredima, dok za iniciranje narodnoga referenduma voljom iskazanom potpisima stotina tisuća birača, moraju ostati narodne ulice, trgovi, gradovi, sela, pa će narod i dalje potpisivati na tim mjestima, jer neće trpjeti ugrađivanje diktature, umjesto življenja demokracije.
Bauk čak govori da mu (svakako zato što je vrlo malen broj ljudi koji se koriste elektroničkim mogućnostima) odgovara elektroničko potpisivanje za referendum. Na djelu je Udružena antidemokratska koalicija koja pokušava obraniti svoj lažni birački popis, svoje lažno zastupništvo naroda, svoj partijaški determinirani igrokaz –svoje glumatanje demokracije.Ta Oni nam se u lice smiju dok iznose svoje podlosti i manipuliranja kojima pokušavaju varati narod, ograničavati referendume, izvrtati ustavne odredbe, nabacivati razne lexove za zaštitu –koga hoće, ...izvrtati rezultate referenduma donošenjima zakona kojima se rugaju građanima RH. I još se čude što im zvižde.

Kažu- dođite na Markov trg i zviždite- kao što bi rekli zakonom koji ismijava Ustav-„dođite u državni ured i potpisujte“- kao da narodu govore „Jedite kolače, ako nemate kruha“!
Svojedobno su čak su i vlasnika ovoga portala, privodili jer se zalagao protiv lažnoga biračkoga popisa.
Sadašnji SDP očistio je birački poipis tamo gdje je imao manjak svojih birača (Vrgorac) a ostavlja ga tamo gdje su ti lažni i prekobrojni, baš njegovi birači (Vukovar, ...)-što govori o važnosti manipuliranja izborima i zakonima koji u ovoj državi nemaju ulogu kao u demokratskim državama, već služe samo za partijaške intrige kako bi se njima izmanipulirali izbori, demokracija,.. i zaštitila korupcija, nedodirljivost i privilegije onih koji si vlast osiguravaju manipuliranjima i glumatanjem demokratskoga društva koje je u svojoj biti ostalo partijaško-komesarsko društvo.

Nakon nedavne sramotne i neustavne odluke Ustavnoga suda kojom su ljudi u njemu i sam Hrvatski ustav proglasili neustavnim, i kojom ustavni suci same sebe lažno prikazuju kao one koji imaju apsolutnu svemoć nad narodom do razine da zakonito mogu donositi odluku poništavanja odrednice Ustava o narodu-kako vlast pripada i izvire iz naroda, te da narod IMA PRAVO, ako se tako izjasni 10% birača MIJENJATI svoj Ustav:
Dakle, iz toč. 13.2 Obrazloženja Odluke:
"...iako ne postoji izričita zabrana povećanja praga za službenu uporabu jezika i pisma od onog koji je propisan u članku 12. stavku 1. UZoPNM-a, iz opisane pozicije hrvatskog Ustava, koji utjelovljuje bazični konsenzus hrvatskog naroda o državi kakvu želi imati, proizlazi da povećanje praga mora biti razumno opravdano isključivo razlozima za koje se može reći da izviru iz demokratskog društva utemeljenog na vladavini prava i zaštiti ljudskih prava."
( primjedba: budući da je 10% hrvatskih birača- oko 600 000 građana pravovaljano potpisalo da želi drugačiji bazični konsenzus- proitječe da ustavni suci „LAŽU napamet“- prema samima sebi, a ne po 600 000 puta jačem argumentu: da se hrvatsko društvo bazično drugačije odredilo od njih i nekoga ranijega društvo od 100-tinjak osoba u kojemu su bilio čak i oni koji su unutar toga US dali sami sebi prednost i „bazičnost“ veću od 600 000 građana- npr sudac M.Arlović- dugogodišnji član SDP-a i jedan od onih koji su promijenili ustavni postotak od 50% u 33%. Jednostavno je skandalozno kakvu floskulu podmeću ljudi koji u ulozi ustavnih sudaca da bi donosili protustavne odluke i protudemokratske odluke)
nastavlja se u toč. 14., gdje se ocjenjuje da se:
„...u hrvatskom društvu u posljednjih 11 godina (to jest od 24. prosinca 2002. godine, kad je UZoPNM stupio na snagu) nisu dogodile nikakve relevantne promjene na nacionalnoj razini koje bi upućivale da je prag za službenu uporabu jezika i pisma, propisan člankom 12. stavkom 1. UZoPNM-a, postao neprimjenjiv ili neprikladan i da mora biti zamijenjen višim"
(Primjedba: Kako nisu: nemiri u Vukovaru, javno sramoćenje državnoga vrha pred na Dan sjećanja u Vukovaru, kakvo još nije viđeno u demokratskome svijetu, razbijanje ploča s ćirilicom, Božićna vjersko-velikosrpka automobilska kolona koaj pokušava gluimiti Belfast, posezanje Srbije za teritorijem RH- izjava Tomislava Nikolića da je Vukovar srpski grad, sakaćenje branitelja Darka Pajičića od strane policajca čiji je otac bio u agresorskim postrojbama, zvižduci državnome vrhu,čak i na Dan pobjede, snajperska zaštita hrvatskih političara- od vlastitoga im naroda, , POTPISI preko 600 000 hrvatskih građana (ili oni za Ustavni sud ne čine neku nacionalnu razinu u RH?). Ako oni glume uspavanu Trnoružicu, 600 000 građana se probudilo i reklo dosta spavanja i glume demokracije- ki smo vlast i imamo je pravo po Ustavu prakticirati referendumom- pa i mijenjati svoj Ustav.
stvar se poentira u toč. 14.1.:
"Ustavni sud na kraju zaključuje: za generalno povećanje praga na cijelom državnom teritoriju u smislu članka 12. stavka 1. UZoPNM-a, kako je to predloženo ureferendumskom pitanju, ne postoje relevantni i dostatni razlozi koji bi proizlazili iz prepoznate i precizno određene prijeke društvene potrebe iznikle iz demokratskog društva utemeljenog na vladavini prava i zaštiti ljudskih prava. Predložena izmjena članka 12. stavka 1. UZoPNM-a nema jasnu racionalnu osnovu. Zbog nedostataka legitimnog cilja mora se kvalificirati i kao objektivno neopravdana." (http://www.hkv.hr/izdvojeno/vai-prilozi/ostalo/prilozi-graana/18227-odlu... )
(Primjedba: ovo je toliko nisko, pravno neutemeljeno da samo slijepe i neinteligentne osobe mogu prihvatiti takve floskule i laži : 1.je laž o „ utemeljenosti odluke na vladavini prava“- jer je baš suprotno na pravu je utemeljena uloga naroda koji ima pravo mijenjati tu ustavnu aktegoriju, a ustavni suci svoju odluku temelje samo na svojim emocijama i vezanosti za bratstvojedinstvenu svetinju bivše države i svojoj naklonosti političarskim krugovima iz kojih su potekli ili kojima su služili neki od njih)i
2. je laž o „zaštiti ljudskih prava“- jer baš nigdje manjinska prava (ni u Konvenciji o manjinskim pravima,...) nisu pod općeprihvaćenim „manjinskim pravima“dok jenasuprot Ustavu i definiranoj ulozi naroda u njemu, te nakon 600 000 potpisa i svih pravnih akata i europske prakse u demokratskim državama da manjnska prva ovise o volji većinskoga naroda u nekoj državi-ta to između ostaloga u svojoj knjizi neizravno iskazuje i Siniša Tatalović : „Za Republiku Hrvatsku je važno istaći da spada u onu skupinu zemalja koje priznaju postojanje nacionalnih manjina (dakle nije „ljudsko pravo“ u nekoj državi priznati postojanje nacionalnih manjina,a kamoli to što je „nabajao“ US RH u svojoj odluci). Hrvatska se ubraja u one rijetke zemlje poput Slovenije i Rumunjske koja pripadnicima nacionalnih manjina ne osigurava samo pravo na kulturnu autonomiju, nego i zagarantirana mjesta u parlamentu, odnosno pravo na političko predstavništvo na svim razinama vlasti. Hrvatska je dugo vremena stvarala demokratske uvjete koji će pogodovati ostvarivanju tih zapisanih prava. Dio tih uvjeta ovisio je o objektivnim okolnostima, ali su oni bili i posljedica predrasuda i to posebno prema nekim nacionalnim manjinama. ... Njemačka, Francuska, Estonija, Litva,... neke nemaju definirane manjine, a u nekima ni prag od 100% na nekome području ne prolazi za službenu dvojezičnost i nema kršenja ljudskih prava- jer nemaju

Ako narod IMA pravo , ( a po USTAVU IMA) MIJENJATI svoj USTAV, onda USTAVNI sud NEMA pravo (nigdje to ne piše u Ustavu, niti u Međunarodno određenim Poveljama i konvencijama- dakle obvezujućim pravnim aktima) odlučiti da NAROD NEMA PRAVO odlučivati o promjeni i postotka za dvojezičnost . A floskule kojima si ljudi u trenutnome sazivu US samododjeljuju tu moć su na razini tajnika nekih ureda i partijskih aparatčika, a ne ustavnih sudaca koji su u sudskoj praksi demokratske države sudili po zakonima, a ne po željama političke kaste!
Referendumsko pitanje po Ustavu RH može biti protuustavno-protiv trenutnoga ustava, jer po njemu narod IMA pravo MIJENJATI taj ustav.
Čista sramota, ništa manja od one koju su priređivali oni koji su priječili referendum o braku svojim lažima da je ljudsko pravo ono što nije –brak istospolnih pojedinaca (metodom jednakoga laganja- tvrdnjom da je neustavno određivanje 50% praga za dvojezičnost jer su to kao neka „ljudska prava“, zatim teškom agresijom i histerijom kroz političke institucije , kroz javne medije , te zlouporabom državnih institucija-od US do Sabora RH i Vlade RH, pa čak i institucije Predsjednika (vidljivo na angažiranju predsjedničkoga ureda oko referenduma o braku- onako kako ne dolikuje instituciji Predsjednika države).
Ništa to nije manja sramota od Lex Perkovića- gdje su opet pokazali da zakone, pa i sam Ustav, shvaćaju kao popis svojih želja, a ne najviši pravni akt države koji omogućava civilizacijske okvire koji omogućavaju ugradnju u društvo onoga što je demokratska i civilizirana Europa označila kao takvo (odnos prema totalitarnim društvima i zločinima tih društava), a ne onoga što politička partija neke države želi proglasiti apsolutnim „ljudskim pravima“ kako bi svome narodu ograničila demokraciju i nametnula svoju diktaturu.
Primjer odluke US kojom se i ukidanje povlaštenih mirovina i pravo na ljetovanje na Brijunima smatra ustavnim kategorijama, koje moraju ostati vjećne, samo pokazuje dubinu nepoštivanja institucije US namećući joj individualne težnje nekih osoba za osobnim probitcima kao ustavno bitnu kategoriju za cijelo društvo!
Mizerno je to o kakvome se kokošarenju i džeparenju raspravlja na Ustavnome sudu , Obrazloženje ne da je jadno nego je smiješno-jadno!
Političku kastu zahvatila je teška referendumofobija!
Nastoje svoju referendumofobiju liječiti:
- stvaranjem nemogućih uvjeta za pojavu referenduma: otežavanjem potpisivanja kroz birokratsko-podmuklo propisivanje državnih ureda za ono što nije u ingerenciji tih ureda- nego je baš stvar nevladinih i udruga građana, pojedinaca,...
- podnošenjem „obrazloženja“ baš njima- političkim partijama, iako se ta obrazloženja tiču naroda, a ne političara
-forsiranjem „savjetodavnih refernduma“.
Ovo „savjetodavno“-znači pretvaranje obveze tijela državne vlasti da poštuju volju građana izraženu na referendumu- do projene Ustava, u njihovu samovolju: „hoćemo –nećemo prihvatiti zahtjev građanstva“ i tako time , na lukav i podmukao način , bez proimjena ustava- postići ustavnu promjenu kojom bi razvalastili narod i uveli ga iz Ustavom određene demokracije u izmanipuliranu diktaturu i tiraniju nad narodom.
-Frazama tipa „Hrvatska nema alternative“- dati autoceste u koncesiju, ili jeftino i uz provizije i kriminal privatizirati ono što narod ne želi privatizirati, ili uvesti poreze kao u razvijenim zemlajma, dok građani imaju deseterostruko manja primanja,... (Varaju se- Hrvatska ima alternative: izbor ljudi po imenu i prezimenu, vladavina demokracije i pravne države, vladavina stručnih, a ne podobnih, te narodni referendumi po Ustavu RH, a ne po ljudima iz Ustavnoga suda koji svojim odlukama Ustav proglašavaju neustavnim
Kada su već donijeli odluku koja je suprotna volji milijuna građana RH za demokratskim odlučivanjem u svojoj državi- o svojoj državi , evo i jednoga motiva glorificiranja US od strane vlasti, oporbe i ostalih političarskih faktora nakon takve nakaradne i protuustavne odluke:
-strah i ujedinjenost u strahu zbog nadolazećih referenduma i time kraha njihova glumatanja demokracije. Zbog toga su se svi složili (SDP i Kukuriku-HDZ i partneri- Ustavni sud- Predsjednik- medijski manipulkatori) da izglorificiraju US do razine da njihova riječ poništava svaku odredbu Ustava (odatle odluke o zaslužnim mirovinama- da pokažu kako mogu raditi baš sve što hoće sada. pa onda i ubuduće- jednostavno proglasiti da nema potrebe za referendumskim mijenjanjem Izbornoga zakona-jer oni misle da društveni faktori drugačije misle, da nema već 11 godina takvih i takvih potreba, da neke konvencije govore o nečemu u prilog tome,...)
Red je da se o tih 11 apostola, koji su proveli državni udar na hrvatsku demokraciju , odnosno izvršili antidemokratsku revoluciju nešto i kaže jer ovo je povijesni trenutak kojim su ozakonili BELFASTiranje Vukovara i kako neki kažu, uveli RH u ukrajinizaciju:
Predsjednica US :
1.Jasna Omejec:
Bila je u Liberalima i postala bliska SDP-u.
http://www.jutarnji.hr/od-13-ustavnih-sudaca--gotovo-polovica-njih-su-bi... :
„ Tako je, primjerice, Jasna Omejac 1999. dobila potporu SDP-a, zato što su njezini liberali potpomogli izbor SDP-ovca Ivana Matije. HDZ je prihvatio Matiju i Omejec, pod uvjetom da liberali i SDP prihvate tadašnjih šest HDZ-ovih kandidata, uključujući Vicu Vukojevića, ekstremnog HDZ-ovog desničara.“
2. Mato Arlović- ustavni sudac:
Dugogodišnji član SDP-a, sudačku praksu nakupljao po hodnicima Sabora i u SDP-ovoj partijskoj školi „pravne države“ : na linku ima niz funkcija, koji je kao ustavni sudac odlučivao o onome za što je digao ruku ili možda čak i osmislio: mijenjanje ustavnih 55% u Račanovih 33%.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/arlovic--tempirana-bomba-sdpa/368685....

3.Miroslav Šeparović- Bio u HDZ-u, ali se ispisao iz njega,...
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sabor-za-novog-suca-ustavnog-suda-iza...

4. Ivan Matija
sudac ustavnog suda od 1999.
U preporuci za Ustavni sud pohvalio se posvemašnjim stažem SDP-ova saborskog zastupnika. Karijeru je počeo 1979. kao referent  u Tvornici željezničkih vozila Gredelj.
http://www.jutarnji.hr/od-13-ustavnih-sudaca--gotovo-polovica-njih-su-bi...

5, 6, 7. 8. 9. 10 i 11.Snježana Bagić, Slavica Banić, Mario Jelušić, Davor Krapac, Ivan Matija, Antun Palarić i Duška Šarin
Sudjelovali u vraćanju povlaštenih mirovina- samima sebi kao i kolegama i sveli Ustav na pravilnik o svojim plaćama!
Kokošarski dogovor.

Zaključak: iz biografija ustavnih sudaca, jasna je njihova isprepletenost s političkim partijama kroz aktivno članstvo, trgovine i dogovore pri imenovanjima ustavnih sudaca, pa je jasno da je ova odluka US samo javna obajva dogovora velike koalicije :SDO-HDZ-a. Obrazloženja u Odluci su u tome „pravnome stilu“- malo muljotina (laganja o ljudskim pravima, društvenoj opravdanosti, dostignutoj razini,..., umjesto prava-od strane SDP-a, te završno zaogrtanje domoljubljem pri kraju Odluke- muljotina HDZ-a da zavara svoje birače.
Iz ove odluke postaje jasno da je potrebno kao uvjet za mjesto u Ustavnoime sudu ubaciti „nepripadanje niti jednoj političkoj stranci“ najmanje primjerice 8 -10 godina ( 1 ustavnosudački mandat) prije izbora za Ustavni sud RH“, jer je očit utjecaj politikanstva na ovaj sastav Ustavnoga suda-arazlozi mogu biti i život i rad u političkim partijama koje su ih pogurale ili s konkurentskom partijom istrgovale njihovo radno mjesto!
Kao jedna od 600 000 građana RH koji su potpisali za referendum o hrvatskome jeziku i latiničnome pismu kao jedinima službenima u RH, dok je u nekoj zajednici hrvatski narod većinski( 50%) , smatram da mi je Ustavni sud, kao i stotinama tisuća drugim potpisanim građanima uskratio ustavno pravo isvojom političkom i neustavnom odlukom i nadam se da će zauvijek biti zapamćeni za taj svoj (zlo)čin protiv demokracije u RH i protiv hrvaskoga naroda, a posebno Hrvata u Vukovaru!

Tko je glasao

Ispravak: 13 ih je, ali na

Ispravak: 13 ih je, ali na stranicama samoga US nema jedne sutrkinje- niti njezine slike- niti životopisa, dok je u nekim izvorima samo 11.
U ovome dnevniku su grješke iz komentara ispravljene:
http://pollitika.com/13-apostola-antidemokratske-revolucije-u-

Tko je glasao

Zar su ti opet povećali honorar - štancaš li ga štancaš!

Bokte, vidim 17 novih komentara, pomislim, eto krenula neka diskusija, a kad tamo 17 novih ppetrovština, sve jedna bljuzga gora od druge, pa kak ti se više da... Stvarno, još da nema ove ćirilice, tvoj život ne bi imao nikakvog smisla...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Ćirilica je strano pismo iste uloge u Vukovaru- kao "Nož i žica"

Stvarno, još da nema ove ćirilice, tvoj život ne bi imao nikakvog smisla...I to kaže osoba koja je zločince okićene ćirilicom koji su tu ćirilicu koristili za zapišavanje hrvatskoga teritorija u srpski, da bi njenim "smradom" i svojim zločinima baštinili Vukovar, Škabrnju, Kostriće, Pakrac, Petrinju,...kao što baštine Srebrenicu na "časnim" djelima opisanim rečenicom -"Nož. žica, Srebrenica", ali i ponižavaju žrtve skupa s onima koji su im omogućili nagadu za zločine.

I to piše osoba koja je najčasnijoj vojsci na svijetu (koja bestijalne zločinačke životinje nije eliminiravala na način kako su to radile sve pobjedničke vojske, nego je imala najnižu kolateralu neprijatelja od 44 njihove osobe- čak manje nego su sami neprijatelji svojim tenkovima pogazili svojih ljudi), upakiravala Udruženi Zločinački Pothvat, samo zato što su njeni sunarodnjaci bježali bojeći se kazne za vlastite im zločine nad Hrvaima!

Stvarno si jadna- originalan primjerak onog dijela manjine koja bi svoje zapišavanje hrvatskoga teritorija podvaljivala Hrvatima, kao "ljudsko pravo", kao što je nešto žrtava tih "zapišavatelja hrvatskoga teritorija" pokušala izdići iznad oko 15 000 hrvatskih žrtava, a posebno iznad dvjestotinjak žrtava koje su posebno bestijalno poubijali na Ovčari.

Ogledni si primjerak onih koje je opisao D. Ćosić- podlih lažljivaca koji bi čak i zločine svoga srpskoga naroda pripisali svojim žrtvama , ali i istodobno sa žrtava preuzeli aureolu nedužnosti i svoje obilježavajuće ćirilično mokrenje, te svaki potez noža po žrtvama prikazali kao stečeno ljudsko pravo.

Nije i nikada neće biti u RH" ljudsko pravo" ono što si zamisle neki političarski ustavni suci, nego samo ono što je kao ljudsko pravo izričito navela cijela Zapadna civilizacija i svi njeni narodi proglasili univerzalnim ljudskim pravom ispod kojega demokratska društva ne mogu ići. Ustavni suci izmišljanjem kategorije "ljudskoga prava" srozavaju instituciju Ustavnoga suda da bi prisilili Hrvate na prihvaćanje neprihvatljivoga im: negativne diskriminacije Hrvata u vlastitoj im državi i povlaštenoga prava manjinskoga naroda koje vodi čak do blasfemije nagfrađivanja za genocid manjien nad većinom!

Ustavni sud svojom političkom odlukom pokušava Hrvatima pod ljudsko pravo u njihovoj državi podmetnuti (iako nigdje u Europi i ostalim demokratskim državama to nije izvornom ljudsko pravo prema shvaćanjima zapadne civilizacije) obvezu isplate probitaka poput zločinarine, ubijarine, genocidarine manjini koja se oko 90% svrstala u redove zločinaca nad hrvatskim narodom . Mnogi manjinci aktivno-vršeći zločine (ubijajući, bestijalno mučeći, silovanjima, protjerivanjima, sakaćenjima,...) , što kao neophodno hranjivo" tih snaga koje agresorima pruža svu ostalu pomoć koju pruža kvislinško stanovništvo agresorima u državi koju napada matična država te manjine- Srbija. sudjelovanje u osnivanju njihove države -raznih krajina i ostalih zločinačkih "bućkuruša".
I zato je US RH dobar toj manjini-jer joj kao ljudsko pravo na zlu RH pokušava postaviti njihov narodni običaj koji opjevavaju riječima "Nođž, žica, Srebrenica"!

Zato je ova politička odluka trenutnoga saziva US u RH skandalozna i protuhrvatska, protudržavna, anticivilizacijska, jer priječi Hrvatima - preko 600 000 Hrvatakoji su potpisali i milijunima Hrvata koji bi na referendumu odbacili negatiovnu diskriminaciju Hrvata u Ustavu- kao pravo bilo koje nacionalne manjine u RH, a pogotovo kao zabetoniravanje jedne velikosrpsko-jugoslavenske brojke komunističko-partijskoga sloja ljudi iz bivše države-od 33% koju je u Ustav ubacila , izbacujući odmjerenu , demokratsku , prvoustavnu pbrojku od 50% .

Zato poštujući Ustav RH i instituciju US RH, treba obilježiti ljude koji su pogazili i osramotili i jedno i drugo, treba istaknuti da su preuzeli ulogu partijskih "kerova" koji bi hrvatskome narodu priječili izravnu demokraciju kojom bi Hrvati ukinuli "ljudsko pravo" manjine na negativnu diskriminaciju Hrvata u vlastitoj im državi i tako- usput spriječili anticivilizacijski i antiljudski pokušaj nagrađivanja zločinaca i zločinaštva povećanim pravima u Vukovaru, te velikosrpsko zapišavanje teritorija ozločiniziranom im ćirilicom- jer su je koristili na isti način kao nacisti svastiku u ww2.

Tko je glasao

Od zločeste babetine gora je jedino zločesta babetina glupača

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Vrijeme je

Vrijeme je za Drugu Republiku bez bivših i lažnih komunista na vlasti u Hrvatskoj. Vrijeme je da Hrvati vode ovu državu.

Tko je glasao

Ni stota ne bi valjala

Hrvati su je i udesili.

Tko je glasao

Istinu ne reci

Što je, skvikonja? Boli te istina? Da Hrvatskoj nisu presudili ni Austrijanci, ni Mađari, ni Srbi, nego Hrvati? Samo budala to ne vidi. A ti i dalje uživaj u bajci radna naziva "Imamo Hrvatsku!" To će iznimno pomoći tom gnijezdu nepotizma, korupcije, nereda, nerada i neodgovornosti.

Tko je glasao

što predlažeš

kao alternativu

kritika samo radi kritike zove se kritizerstvo

sve dobro...

Tko je glasao

"što predlažeš"

Fraiserici je Hrvatska trn u oku i zato Fraiserica još uvijek mašta o velikoj srbiji i novoj balvan revoluciji!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Propelerko

Kako tebi domoljubu Srbija na pameti češće nego Srbima? Inače, osim Srbije i Hrvatske nema na svijetu drugih zemalja, je li?

Tko je glasao

za US bi i referendum o nezavisnosti bio "neustavan"! fuj!

a sad jedan drugi pogled:

Podloga za hajku je, za Hrvate potpuno pogrešna teza da je to dan pijeteta, šutnje, tišine. Je li to još jedan način izjednačavanja krivice, je li to pokušaj da od dana veselja, napravi dan tuge kako bi bio prihvatljiv i poraženima, kako bi od agresora postali žrtva?

Dan pobjede i domovinske zahvalnosti, Dan hrvatskih branitelja mogao bi biti dan pijeteta onima kojima su taj dan ostali bez takozvane države, onima kojima je taj dan srušen mit o srpskoj nepobjedivosti, onima kojima je taj dan srušena vjera u srpsku slogu, onima koji su taj dan napustili svoja vjekovna ognjišta u strahu od susjeda, čije su tragove postojanja uništavali prethodnih pet godina. O, da, mogu ih shvatiti, samo ne mogu pristati na to, da taj dan slavimo na isti način i na istom mjestu u istoj državi.

Dan pobjede i domovinske zahvalnosti, Dan hrvatskih branitelja Hrvatima, napose braniteljima, je dan pobjede, ponosa i veselja, dakle narodna, pučka svečanost. Životi ugrađeni u veliku pobjedu, dati su da bi se ostvario hrvatski san. Sloboda! Ostvarenja sna uvijek i svugdje je razlog za veliko veselje. Stoga je u najmanju ruku neprilično od ljudi koji RH smatraju slučajnom državom, i kojima nije bilo ni na kraj pameti staviti joj se na raspolaganje, da one koji su je stvorili uče kada slaviti, a kada tugovati.

Siguran sam da vladajućima u Vukovaru, istinskom mjestu pijeteta, nitko neće zviždati, ali će se možda desiti da pijetet iskažu hodajući na začelju kolone. Za iskazivanje pijeteta i onako je nebitno s kojeg mjesta i s koje funkcije se iskazuje. Ili možda nije?

http://barometar.vecernji.hr/analyses/kolovoz-ne-moze-bez-oluja/

bravo! ne dajmo se vise prati mozga cetnickim "hrvatskim" medijima i pometimo pod sa kukuriku smecem na izborima...................... a sa njima ce u povjesnu kanalizaciju i jugo-banda u US koja misli da je iznad hrvatskog naroda

Tko je glasao

za US bi i referendum o

za US bi i referendum o nezavisnosti bio "neustavan"! fuj!

Nisi jedini koji je to skužio:

Ustavni sud ukinuo odluku iz 91. kojom je Hrvatska napustila Jugoslaviju

S tom razlikom što se ti zgražaš, a naši posrbice se - rugaju, s punim pravom.

Naime, kad se očisti i skine sav taj sjajni šareni celofan kvazipravničke politikantske retorike, proizlazi da Ustavni sud Republike Hrvatske ne dopušta hrvatskom narodu neposredno odlučiti u kojoj će mjeri trpjeti kolektivna prava manjina na svom državnom teritoriju. Crno na bijelo.

Takva odluka nemoguća je i nezamisliva bukvalno i doslovno igdje drugdje u Europi ili svijetu, osim u karikaturalno "detuđmaniziranoj" Hrvatskoj, koja se, kako vidimo, nažalost još uvijek nije oslobodila petnaestogodišnjeg haaškog jarma. Posljednji put kada sam gledao, narod je bio vrhovni ustavni nositelj državnog suvereniteta, zar ne? E, bogami, Omejec, Arlović & co. kažu drugačije.

I to s kakvim obrazloženjem "neustavnosti"? Ukratko, da za ovakvo referendumsko pitanje, odnosno povećanje/vraćanje praga kolektivne službene uporabe manjinskog jezika i pisma s 33% na 50% "nema opravdanog razloga", "nema racionalne osnove", "nema objektivnog opravdanja", "nema legitimnog cilja", "nema prijeke društvene potrebe" itd. i to iz razloga, jer bi se referendumom - ako uspije - umanjila dosegnuta razina kolektivnih prava manijina. Mda.

Molim, može sad jedno pitanje?

Evo ga: kakve sveze imaju "opravdani razlog", "racionalna osnova", "objektivno opravdanje", "legitimni cilj", "prijeka društvena potreba" itd. s ocjenom usklađenosti nekog pitanja s Ustavom?

Neposredno nikakve, naravno. To vidi i malo dijete. Zašto? Jer su to sve redom stvari i pojmovi koje i meni, i svakom od vas koji ovo čitate, mogu imati posve različit, čak dijametralno suprotan sadržaj. Dakle, te stvari objektivno nemaju nikakve izravne sveze s ocjenom ustavnosti... osim ako netko želi da imaju, i onda konstruira, smisli & sroči ovakvo biserno "probajmo nekako da bude vuk sit, a koza cijela" obrazloženje na staklenim nogama.

Al' gle' sad nove nevolje. Iz ovakove slabašne konstrukcije, naime, vrlo lako proizlazi pretpostavka da bi Ustavni sud vjerojatno mrtav-'ladan odbio, odnosno proglasio "neustavnim", i samo referendumsko pitanje o hrvatskoj državnoj neovisnosti :-)

Zašto? Pa jer ni za njega, ako bismo pitali Omejec, Arlovića & co, nije postojao "opravdani razlog", ni "racionalna osnova", ni "objektivno opravdanje", ni "legitimni cilj", a ni "prijeka društvena potreba". Jel' tako? Tako je, drugovi! Kao što znamo, ustašoidnim klerofašistima Hrvatima su u Jugoslaviji tekli sve sami med i mlijeko, a hrvatska neovisnost i hrvatska država dovele bi do umanjenja dostignute razine kolektivnih prava manjina, pardon konstitutivnih naroda, osobito jednog, najvažnijeg, koji bi od naroda najednom, preko noći, postao manjina. I više ne bi mogao nesmetano & neograničeno vladati nad ostalih 8/9 hrvatskog stanovništva. U, jebote, strašno... to ne smijemo dopustiti, zar ne? :-)

Feral vas izruguje, ustavni suci. Zaslužili ste, do jaja.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Sve suce US postavila je

Sve suce US postavila je zločinačka organizacija i oni sude u skladu s potrebama organizacije i kako je ne tako davno na skupštini zločinačke organizacije , kod izbora Kosorice, rekao glavni tajnik "Jel' tako? Tako je, drugovi! ".

Tko je glasao

Vjerujem da pod "zločinačka

Vjerujem da pod "zločinačka organizacija" misliš na SDP, jer je u ustavnom sudu trenutna većina njihovih i njima bliskih kandidata. Okej, slažem se da su životopisi ustavnih sudaca, ahm, slikoviti, ali zar ti nije zanimljivije raspravljati o tome što su i kako presudili? Ja, evo, tvrdim da je obrazloženje ove odluke slabašno - što bi ljudi rekli, isisano iz prsta. Ako se ne slažeš, daj me demantiraj.

Ili ćeš radije o Vici Vukojeviću i "žrtvama silovanja"? :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

sadašnji ustavni suci su

sadašnji ustavni suci su birani prije 4 i prije 8 godinaa tada je većina u Saboru koja ih je birala bila pod kontrolom zločinačke organizacije predvođene Sanaderom i Šeksom kao operativcem a nije mi baš poznato da su oni bili članovi SDP-a.

Tko je glasao

Dodatak na komentar:Ustavni sud - oaza za islužene političare?

Imaš linkove o sucima- pa recimo Mato Arlović ti je dugogodišnji član SDP-a, a Šeks je krtica u redovima HDZ-a, koja je previše zla nanijela građanima RH- njegovo je (zlo)djelo i negativna diskriminacija Hrvata, a skoro je dao i teritorijalnu autonomiju Srbima u Istočnoj Slavoniji.
Glasovanjem po "Biramo ljude s imenom i prezimenom", već davno bismo ga, kao i mnoge druge, političke štetočine politički udaljili, te bi štete bi bile manje- a ni Sanader nam se ne bi uvalio na vlast!

A sada bi ti stari isluženi kadrovi iz HDZ-a, i SDP-a u Ustavni sud (neki tvrde Šeks, Marinovićka,...).!
Uvjet za ustavne suce mora biti 15 godina (koliki staž moraju imati u pravosuđu) izvan politčkih partija. Jedino to može osigurati.
Na linku o sucima- imaš koje je sve kadrove uveo u Ustavni sud, te za koga se priča da mu je kum!

Tko je glasao

Dosta je, birajmo ljude s imenom i prezimenom!

U svojoj mržnji na HDZ, opravdavaš svoje držanje ljestava pronositeljima antihrvatske politike, pa čak i četnicima.
Samo si ti peri savjest tom mržnjom, dok radiš gora zlodjela od onih na koje upireš prstom. oni su krali, ali ovi i kradu i uništavaju-po zadatku i s ciljem uništavanja RH!

Poznajem i takve s druge strane.
J..la vas, i jedne i druge, partijaška mržnja, jer dok se mržnjom hranite i podmećete jedni drugima- (ako si ti Hrvat) , zajedno držite ljestve našim navećim neprijateljima- velikosrbima, četnicima i Jugoslavenima koji razaraju RH.
Dosta vas je, vrijeme je za "Birajmo ljude po imenu i prezimenu"!

Kako se samo slažu i HDZ i SDP da narod referendumom ne promijeni Ustav. Jasno je- oni su ti koji upropaštavaju RH i koji nam priječe demokraciju.

Ustavni sud se stavio u njihove ruke- odradio balvan-antidemokratsku revoluciju, pa misli da će tim balvanima moći i dalje sprječavati demokraciju ovome narodu.

U narodu vrije, bijes bukti u preko 600 000 građana, zbog balvana US, a bude li ih još- očito će si sami biti krivi za dalje scenarije koji logikom prevelikoga tlaka u loncu-prijete eksplozijom!

Onaj iz HDZ-a, već se izjasnio-protiv, a i druga strana ima isto mišljenje.

Vrijeme je da prestanemo biti lutke koje razvlače SDP_HDZ odnosno SKJ.SKH!
Vrijeme je da se prestane glasovati "protiv" i da se glasuje "za"- ljude s imenom i prezimenom!

Tko je glasao

ja nisam nikakvi pravnik pa

ja nisam nikakvi pravnik pa znam da se ustavni sud ne bira većinom nego mora dogovor svi................ seljačino

Tko je glasao

Osobni interesi pripadnika, petih ortaka i jataka zločinačke

organizacije ne poznaju stranačke boje! @acinum kada je u pitanju mito, kriminal, korupcija i zaštita osobnih interesa na štetu vlastitog naroda i države, politička i sudbena ološ su uvijek bili kao guzica i gaće!
http://www.jutarnji.hr/evo-kako-ustavni-sud-odlucuje-o-vlastitim-benefic...
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/346675/Ustavni-suci-presudili-da-...

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Kaj si ti ono fakat kakti neki pravnik?

Kae to bila neka velka rasprodaja diploma :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

kukuriku smeće treba otići

kukuriku smeće treba otići ali je problem što je glavni kandidat za nasljednik zločinačka organizacija

Tko je glasao

Ovaj se gaf USUDu doista nije isplatio

Ova ustašoidna žgadija u svojoj plitkosti i nepismenosti nije u stanju niti pojmiti koji im je poklon USUD dao....

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Stožer i politička pobjeda

Karte na stol!

Da Stožer nije pokrenuo referendumsku inicijativu, nikad Ustavni sud Republike Hrvatske ne bio donio aktuelnu odluku.

Iako je USRH to mogao, a društvene okolnosti su to nalagale.

Tko je glasao

Narodni sluge, a ne tutori!

Narod ima pravo na neustavno pitanje, odnoisno na protuustavno pitanje- jer ima pravo mijenjati Ustav.

Budući da narod ima pravo mijenjati Ustav svojim referendumom, onda taj narod neku postojeću ustavnu odredbu može svojim referendumom stavliti izvan snage (protuustavan je za trenutni Ustav), a neku novu postavlja kao važeću (ustavan je za novi ustav).

Zato US nema nikakvo pravo kontrole nad narodom, nego može reagirati samo onda kada bi narod tražio pobijanje onih vrijednosti koje je cijeli suvremeni demokratski svijet označio kao univerzalne vrijednosti (ravnopravnost spolova,...), ali ne i neke posebnosti koja taj US smisli jer mu je tako volja i jer oni osobno žele da nešto bude nepromjenjivo samo zato što se osobno smatraju narodnim tutorom, a ne narodnim slugama! im osobno odgovara.

Odluka US je njihov poraz- oni se ponašaju kao partijaški primitivci koji bi kočili demokraciju pomoću svoga lažno izgrađenoga položaja u društvu- političko-partijskoga, a ne stručnoga tijela!

Tko je glasao

Zakljucak?

Imalo je smisla predlagati i potencijalno neustavni referendum.
Ne samo da je imalo smisla, nego se jos dodatno na cistac istjerao i onaj King Kong.

PS Kljucna stvar ponistenja referenduma sadrzana je u tome da povecanje praga sa 30% na 50% zapravo nije niti neustavno niti nikakvim drugim zakonom zabranjeno i zaprijeceno vec samo nepreporucano (moja opaska) zbog vrijednosnog smisla Ustava jeste nesto sto ce Stozeru dati dosta dobre temelje da se zale. Treba se vrlo "zestoko zaliti" (po istom principu kao sto je ocigledno i jos kako imalo smisla pokretati referendum) i Strasbourgu, Venecijanskoj komisiji,...
Naime, ukoliko Ustavom RH dominira "vrijednosni smisao" koji nedozvoljava demokratsko izjasnjavanje o dostignutim manjinskim pravima onda ako nista onda to treba vrlo glasno konstatirati. Ne moze se onda dalje nastavljati konfronatacija kako Hrvatska ne postuje manjinska i sl prava jer do ovoga i jest doslo sto se kontinuriano, glupavo i potpuno nepotrebno doslo do ove prenapregnute situacije. Naime mi nismo ni korak blize medunacionalnom (Hrvatsko-Srpsko) smirivanju vec upravo suprotno, a cine se takvi ustupci, zabrane demokracije, siluje pravnis sustav,... kao da smo medunacionalno snosljivi na kvadrat.
Posve je vidljivo da je Racanova Vlada ta koja je pravi uzrok ovih problema sa referendumom jer je nicim izazvana spustila prag (vrlo slicno kao i kod problema sa arbitrazom sa Slovenijom u pozadini cega jest famozni Racan-Drnovsekov sporazum). Sanaderova/Kosorova Vlada je zamalo otisla i korak dalje dozvoljavanjem posebnosti Zajednickog vijeca opcina sto je u zadnjem trenutku sprijecila ni manje ni vise nego danasnja ministrica Pusic.

Tko je glasao

Sve mi se čini da će

Sve mi se čini da će čirilićari, da ne kažem četnici, uspjeti potopiti ovaj dnevnik! Ali tako je uvije bilo kada su hrvati pokazali da su govna i maramice sa dva lica!!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

ustašoidni stožerlije

imali bi sreće kad bi se ovaj dnevnik potopio, jer bi se time otklonio dokaz njihove svekolike i suštinske gluposti i nepoznavanja vlastite zločinačke agende, izvan domena bizarnog.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Ustavni sud služi samo kao majstor za šminkanje i glumatanje

Dokazana ZZP-ovka koja je sudjelovala u pokušaju pretvaranja genocidnih zločinaca u žrtve, i pretvaranje žrtava u krvnike svojih krvnika, ne može niti misliti drugačije.

Svojim pisanjem samo potvrđuješ dubinu zla u kojemu ta manjiina još glavinja tražeći i nagrade za najgore zločine i dovoljno brojno ubijanje.

Pripadnici manjine- "Nož, žica, Srebrenica" , tim "stihom" opisuju svoju prirodu i objašnjavaju svoje inzistiranje na ćirilici, iako su je svojim zločinima pretvorili u velikosrpske svastike!

Dok ta manjina znana kao - "Nož. žica , Srebrenica" uporno radi po svojim velikosrpskim scenarijima, jugoslavenske im sluge u RH glumataju predstavu: "Biti demokratičan- znači nagrađivati ubojice i zlostavljati žrtve!
Ustavni sud služi im samo kao majstor za šminku!

Tko je glasao

bilo bi steta da nestane

bilo bi steta da nestane dnevnik.. zbog komentara

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Ustavni zakon o Ustavnom sudu RH

1.)
USRH nije zakonodavac.
2.)
USRH odlučivao je mimo osnovnog pitanja ustavnosti referendumskog pitanja, proširivši odlučivanje na suštinu problema. Za isto ima ovlast, i kad referendumskog pitanja ne bi bilo.
3.) USRH prepustio je odlučivanje zakonodavcu uz pripadni rok i to:
- Saboru,
- Lokalnoj samoupravi
Pri tom je dao upute takve naravi, da ih oba zakonodavca ne mogu izbjeći.

Time je referendum postao bezpredmetan (uz uvjet da zakonodavci postupe unutar roka od godinu dana).

Vještica u mojoj glavi predviđa slijedeće:

Inicijatori referenduma obratit će se (kako je najavljeno) Međunarodnom sudu za ljudska prava. Sudu će trebati procesno najmanje godinu dana da predmet u začetku kompletira iz procesnih razloga. Tužbu treba sastaviti, proslijediti Sudu, Sud mora tražiti očitovanje od RH uz pripadni rok. Sve skupa najmanje godinu dana, a da rasprava nije ni započela.
Unutar tih godinu dana Sabor i lokalna samouprava uskladit će propise u skladu sa odlukom USRH. Dakle, u vrijeme kad predmet bude podoban za odlučivanje o meritumu pred Međunarodnim sudom, istom preostaje samo da - odbaci tužbu. Ne zato što narodu ne pripada ustavno pravo na referendum, već zato što bi bio bezpredmetan.

Dakle, na Saboru RH je kao zakonodavcu što prije postupiti po odluci USRH i pri tom je u poziciji u potpunosti zadovoljiti zahtjeve inicijatora referenduma.
Na jedan softly način. To je naravno optimistično predviđanje, obzirom na sastav Sabora.

PS:
Bez revizije Popisa birača ne može se dobiti legitimna vlast, pa onda ni pripadne odluke.
Na isto je već ukazivala www.pollitika.com

Tko je glasao

Cirkuska predstava zbog referenduma o izborima ljudi, a ne lista

Postignut je politički dogovor kojim se Ustavnome sudu medijski stvara nepripadajući ustavni položaj svemogućega arbitra koji arbitrira i tamo gdje nema ovlasti- nema ovlasti nad voljom naroda da održi referendum i promijeni Ustav koji je donijela šačica od stotinjak bivših (što živih, što mrtvih , zastupnika i partijaša).

Obje partije sudjeluju u toj glorifikaciji US na rang diktatora nad narodom koji ima pravo narodu uskratiti pravo na referendumsku promjenu Ustava čak i samo zato što se ustavnim sucima ne sviđa neka promjena, ili što su neki čak i bili u sastavu Sabora koji je donio promjenu s 50% na 33%, ili zato što su neki bliski velikim partijama i nastoje stvoriti uvjete za patroniziranje naroda s US dajući US ulogu koja mu ne pripada.

US se s velikim partijma ( SDP-om i HDZ-om) upustio u pokvarenu igru: lažno medijsko stvaranje svemoćnoga ustavnoga položaja ustavnih sudaca i US (iznad naroda iz kojega izvire i kojemu pripada vlast i koji po sadašnjim ustavnim odredbama ima pravo mijenjati svoj ustav i protivno volji ustavnih sudaca) .
Suci nemaju ono što uzurpiraju uz pomoć velikih političkih partija: uzurpiraju ovlasti ukidanja neposredne demokracije (referenduma) po pitanju nečega što nije univerzalno ljudsko pravo - to pokazuju različito uređena prava manjina u raznim državama- Estonija, Latvija,...

Suci su, isključivo svojom samovoljom i uzurpiranjem ovlasti koje im ne pripadaju odlučili da Hrvatima ne daju demokratska prava kakva imaju Estonci u Estoniji, Latvijci u Latviji, Nijemci u Njemačkoj, Francuzi u Francuskoj,..., nego su odlučili da Hrvati imaju prava kao Hrvati u SFRJ ili kao Hrvati u Velikoj Srbiji, ili onolika prava kolika im je odredio pokojni sekretar SKJ- Račan, koji je sa svojom partijom napustio Sabor kada se donosila odluka o samostalnosti i nezavisnosti, a što je osobno njima prihvatljivo- kao i povlaštene mirovine i ljetovanje ni za 7 kuna na Brijunima.

A zašto rade taj cirkus pretvaranja Ustavnoga suda u nadustanovu koja može raditi što joj padne na pamet- pa i odlučćivati da je ustavno pravo izležavanje nekoga od njih na Brijunima?

Zato da ih prikažu svemoćnima i tako im omoguće poništavanje onoga što im prijeti: biranje narodnih zastupnika, a ne zastupnika- lutaka kojima upravljaju šefovi partija

Zato da ih (lažno-svakako) prikažu svemoćnima u ovo teško im doba prijetećih referenduma o izbornome zakonu i preferencijalnome glasovanju, te o "monetizaciji autocesta"!

Kada neki Ustavni sud može proglasiti da je vječita ustavna kategorija povlaštenost koju si je izglasao neki skup ljudi, onda takav sud mora imati pravo spriječiti promjenu izbornoga zakona- jer je on svemoćan- to je ono mišljenje koje svim ovim cirkusom s US-om žele postići

Tako sada mediji, i vlast- SDP, ali i velika oporba HDZ, nastoje lažima prikazati Ustavni sud ustavno svemogućim- ustavno jačim od naroda i uloge koju narod ima u svome ustavu , kako bi i dalje zauvijek ustavno igrali igru:
sada ću malo ja vladati s ljudima koje biram baš ja, pa ćeš ti s ljudima koje biraš baš ti, pa ću opet ja, a ako ne mogu ja- onda želim da to budeš samo ti, jer najbolja je zajednička igra- bez naroda!

Cirkusiraju iz straha od demokracije i iz želje za vječitom manipulacijom po pravilima stare komunističke partije čiji su sekretari bili svemoćnici koji su drmali svime, pa i Ustavnim sudom!

Tko je glasao

Bez revizije Popisa birača ne može se dobiti legitimna vlast

@Tonči Majica točno tako a tko su vjerni čuvari lažnog popisa birača!? Ujedinjana zločinačka organizacija SDP i HDZ sa satelitima! Da ne zaboravimo bivše i sadašnjeg ministra policije i naravno Antuna Palarića koji je za to nagrađen valovom na Ustavnom sudu!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Ppetra no sikiriki

biti će ovako

svaki Srbin će imati pravo privatno na uporabu ćirilice, srpskog jezika i te brije-- što je i u redu.

Međutim, javno, po cestama i sl. samo i jedino ako Hrvati ukoliko su tu većina - nemaju ništa protiv.

Znači, dečki iz VU su trebali raspisivati referendum samo za grad ili županiju.

Ne za cijelu RH jer protiv Čeha u Daruvura i sl. nema smisla ići ..a i ne bi bilo u redu.

Znači, malčice pretjeruješ.

Opusti se.

sve dobro...

Tko je glasao

Kao i drugi narodi- imamo pravo na demokraciju

Hrvatski narod ima ustavno pravo mijenjati svoj Ustav po pitanju manjina, kao i ostali europski narodi!

To pravo nema mu nitko ograničiti pa ni Ustavni sud.
Kao što je bilo ustavno s 50% doći do 33%, jednako je pravo i obratno.

Zašto to ne bi vrijedilo za cijelu RH, ako tako odluči hrvatski narod?

Zbog volje 11 "sudija", među kojima je i nekoliko onih koji su mijenjali s 50% na 33%?

Ta tko je u RH onaj iz koga izvire i kome pripada vlast?
Narod!
A ne US ili Partije, ili živi ili mrtvi bivši zastupnici nekoga saziva Sabora?

Po kojim to demokratskim pravilima Estonci u Estoniji, Latvijci u Latviji, Nijemci u Njemačkoj ili Francuzi u Francuskoj imaju pravo uređivati svoje zakone o manjinama, a Hrvati u RH nemaju?

Po zakonima "Nož, žica Srebrenica"?

Ili po zakonu kojega nameću: "Nož, žica , silovanje, protjerivanje, srpski bukvar za hrvatski Vukovar!"?

Hrvatski građani imaju referendumsko pravo odlučivati o primjeni svoga jezika i pisma na svome državnome teritoriju, kao i ostali narodi u svojim državama. I točka!

Ne pretjerujem- ovo je RH i službeni jezik je hrvatski, a službeno pismo latinica.

Ostali neka privatno govore svoje jezike i imaju pravo na službene prevoditelje, ali Hrvate u RH koji su čak i većina u nekome mjestu (do 67%)nitko nema pravo, bez njihove izražene volje prisiljavati na tuđinsko pismo kao službeno pismo!

Tko je glasao

stožer je popušio

Drvosjek,
u pravu ste jer se referendumsko pitanje trebalo baviti samo Vukovarom a ne cijelom Hrvatskom u kojoj ostale manjine nisu remetilački faktor kao što je to srpska manjina. Prema tome dečki iz Stožera za obranu hrvatskoga Vukovara su glavni krivci jer za savjetnike u tako osjetljivim ustavno-pravnim i političkim pitanjima uzimaju muljatore. Po mojim informacijama završnu definiciju referendumskog pitanja dao je "ustavotvorac" Vladimir Šeks kojega je Tuđman s obzirom na kodna imena poput "Sove" uvijek držao na lancu.
Stojte mi dobro.

Tko je glasao

Referendumsko pitanje

Referendumsko pitanje koje je predmet prikupljanja potpisa i koje ima obvezujuću snagu, vrlo je delikatno sastaviti.
Zahtijeva se i pravno znanje, osim političke volje.
Naime, referendumsko pitanje treba biti tako sročeno da nadomješćuje neku zakonsku odredbu. Ne po deklaraciji, već nomotehnički.
Na isto sam upozoravao inicijatore, već u fazi inicijative prije par godina.
Ali, ako se prema nekom problemu ide subjektivno i na "ho-ruk" način, onda ni rezultati neće biti povoljni.
A i pravo prestaje biti znanost.

Tko je glasao

Ustavna kategorija:Ustavni suci kao Šerbedžija i njegovi glumci!

Naime, referendumsko pitanje treba biti tako sročeno da nadomješćuje neku zakonsku odredbu.Ta nadomješćuje je!

Ako je odredba od više od 50% bila ustavna prije Račanove podle promjene kojom je taj postotak smanjio na 33% želeći tim postotkom u Ustav unijeti svoje jugoljepilo i velikosrpsku kvačicu kojom bi Vukovar odvajali od RH i pripajali ćiriličnoj Srbiji-taman i nagrađivanjem za zločine nad Hrvatima Vukovara, onda je ustavan i obrnuti prijelaz: s Račanovih velikosrpskih 33%, na tuđmano9vih europskih preko 50%!

Uvijek ima mjesta za prigovore: "Janje je vuku mutilo vodu!"

Ugledajnmo se na referendumske običaje u Švicarskoj: narod je taj koji ima vlast. I točka! Politička elita se mora tome prilagoditi, a ne obratno.

Pa i Ustavni sud se tome treba prilagoditi ki treba služiti tome narodu, a ne pokušavati ga pretvoriti u svoje sluge koje će mu plaćati čak i ljetovanje na Brijunima- kao da su oni glumci poput Šerbedžije koji je očito postao "Ustavna kategorija" za neke- kao i povlaštene mirovine onih koje biraju partijski šefovi, a ne narod!

Tko je glasao

inicijatori

Tonči,

I moja malenkost je pokušala savjetovati Stožer nakon utakmice Srbija-Hrvatska u Beogradu, ali očito u njemu imaju nekoliko sabotera i provokatora, pa se tako događa da vaš savjet odbiju ali prihvate Šeksov, ili da Josić u "Nedjeljom u 2" izjavi kako je otac Stipe Milanović bio jugoslavenski ambasador u Parizu.

Zato je umjesno ovom prilikom citirati dnevnik StarPila na Pollitici:

• Dnevnik StarPil - Pon, 18/11/2013 - 02:45
Datum: 16. srpnja 2009. Mjesto: vukovarska gradska vijećnica. Događaj: usvajanje Statuta grada Vukovara kojim je ćirilica postala službeno pismo u gradu Vukovaru. Jedan od sudionika: Tomislav Džanak.
Datum: 3.10.2013. Mjesto: županijska skupština Vukovarsko-srijemske županije. Događaj: Javna potpora gradu Vukovaru za zaustavljanje nasilnog uvođenja dvojezičnosti u Vukovar. Predlagatelj: Tomislav Džanak.
Status: pripadnik 'vukovarske' hrvatske.

Datum: 11.4.2011. Mjesto: odbor za dodjelu javnih priznanja Grada Vukovara. Događaj: odluka o imenovanju Ante Gotovine počasnim građaninom grada Vukovara - odbija se. Jedan od odbijatora: Igor Gavrić.
Datum: 10.1.2013. Mjesto: Vukovar. Događaj:osnovan Stožer za obranu hrvatskog Vukovara. Glasnogovornik Stožera: Igor Gavrić.
Status: pripadnik 'vukovarske' Hrvatske.

Datum: 23.2. 2010. Mjesto: trgovi i ulice grada Vukovara. Događaj: prikupljanje potpisa za lokalni referendum o statusu ćirilice u gradu Vukovaru - HDZ protiv, predsjednik HDZ-a grada Vukovara Damir Barna.
Datum: 17.11.2013. Mjesto: teritorij RH. Događaj: prikupljanje potpisa 'protiv ćirilice' - HDZ za, predsjednik HDZ-a grada Vukovara Damir Barna.
Status: pripadnik 'vukovarske' Hrvatske.

Datum: 4.11.2010. Mjesto: Vukovar, Ovčara. Događaj: prosvjed protiv dolaska Borisa Tadića u Vukovar - HVIDRA ne prosvjeduje, predsjednik udruge Josip Đakić.
Datum: 2.2.2013. Mjesto: Vukovar. Događaj: prosvjed protiv ćirilice,HVIDRA prosvjeduje, predsjednik udruge Josip Đakić.
Status: pripadnici 'vukovarske' Hrvatske.

Datum: 23.2.2010.Mjesto: ured gradonačelnika Vukovara. Događaj: Željko Sabo potpisuje peticiju za referendum o ćirilici.
Datum: 17.11.2013. Mjesto: grad Vukovar. Događaj: Željko Sabo protiv referenduma 'o ćirilici'.
Status: pripadnik 'nevukovarske' Hrvatske.

Zaključak: sačuvaj nas Bože i od 'vukovarske' i 'nevukovarske' Hrvatske

Moj dodatak: Pripadnik "vukovarske Hrvatske" postao Igor Gavrić (HSP dr. Ante Starčević) upravo je izabran za predsjednik Gradskog vijeća Vukovara

Tko je glasao

Zato ttreba biranje osoba i promjena izbornoga zakona

Sve su to posljedice biranja lista, a ne ljudi!

Partijski šef ili božanstvo kaže ovako- svi ovako, a ako kaže onako- svi onako.
I istina je- oni uvijek sebe vide kao one koji misle hrvatski- pa čak i kada izdaju Hrvatsku po naputcima partisjkih šefova- jer misle da nemaju baš nikakve odgovornosti i da ih slijepa poslušnost opravdava od svake odgovornosti!

Zato je potreban referendum koji inicira "U ime obitelji". Potrebno je glasovanje za osobe i biranje narodnih zastupnika, a ne biranje zastupnika predsjednika političkih partija i moćnika koji upravljaju predsjednicima političkih partija!

Tko je glasao

HDZ/SDP

HDZ/SDP ili SDP/HDZ različito pakovanje, ali isto sranje.

Tko je glasao

Sakupljanje potpisa za referendum nadležni nisu osporavali!

@Tonči Majica hoćeš li time reči da je cijela akcija prikupljanja potpisa bila nezakonita, protuustavna, da ne kažem ilegalna, ili bi se čak moglo reči da spada u domenu remećenje javnog reda i mira!?

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

ne cini mi se da je ista

ne cini mi se da je ista takvog @tonci dao i naslutiti a kamoli rekao... dapace, cini mi se da se moze iscitati kako je skupljanje potpisa u stvari iniciralo ispunjenje volje naroda i to odlukom usuda (ako zakonodavci poslusaju) ili medunarodnom arbitrazom ako se ti isti nastave ponasati s nonsalancijom prema svojim gradanima

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

link na odluku ustavnog

link na odluku ustavnog suda... bas je dobro procitati, i to pazljivo..

http://sljeme.usud.hr/usud/praksaw.nsf/24ba570488fdc25ec1256e2e005768ff/00df3d904c3ca481c1257d320052c3f2/$FILE/U-VIIR-4640-2014.pdf

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Smatram da je odluka Ustavnog

Smatram da je odluka Ustavnog suda vezano uz referendum o cirilici izrazito dobra. Kada bi bilo srece da se sad nakon svega otreznjene glave vlast i svi ostali uhvate toga kao nove pocetne tocke (ispod koje ne bi trebali vise pasti) i uredi ovu stvar, to bi onda bilo stvarno dobro.
Medutim, znamo da se to na zalost nece dogoditi jer je ova vlast izrazito ausvinkl.

Tko je glasao

Loša politička odluka uz uzurpiranje uloge narodnoga tutora

Odluka US je politička odluka donesena dogovorom najjačih političkih partija kako bi se US podarila funkcija koju po Ustavu nema: ustavni položaj iznad ustavnoga položaja hrvatskoga naroda (iz kojega izvire i kojemu pripada vlast u toj mjeri da može referendumom mijenjati svoj Ustav, ako to potpisima zatraži 10% birača!

Odluka US je odluka političkih apartčika, a ne pravnih stručnjaka, jer odluka nema veze s pravom, nego s uzurpacijom ovlasti koje US ne pripadaju!
Narod ima poravo mijenjati svoj Ustav i protiv volje Ustavnoga suda, jer je narod taj koji može donositi odluke o PROMJENI Ustava, a US ne može.

To što je odredba o preko 50% protuustavna je logično jer u Ustavu piše 33%. Pa što onda?
Ako narod ima pravo mijenjati Ustav, onda ima pravo unijeti odredbe PROTIV staroga ustava, jer stvara novi. To pravo mu pripada po svim pitanjima koja nisu proglašena kao univerzalno ljudsko pravo nego su prepuštena demokratskome odlučivanju raznih naroda. US bi to hrvatskome narodu neustavno zabranio- odnosno sebi uzurpirao pravo koje pripada narodu!

Tko je glasao

skracena verzija odluke US

Ustavni sud također je odlučio da Gradsko vijeće Vukovara u roku od godine dana mora u Statutu grada propisati i urediti individualna prava pripadnika nacionalnih manjina na službenu uporabu svog jezika i pisma, ali na način da se, poručuje su, "uvažava potrebe većinskog hrvatskog naroda koje izviru iz još uvijek živih posljedica velikosrpske agresije".

Također, Vlada je dobila rok od godinu dana da donese izmjene i dopune Zakona o službenoj uporabi jezika i pisma nacionalnih manjina. Ustavni sud Vladi je naložio da se u tom zakonu uredi prikladni pravni mehanizam koji će se primjenjivati u slučajevima kada jedinica lokalne samouprave opstruira provođenje zakona. Tijekom tih godinu dana, poučio je Ustavni sud, Vlada ne smije prisilnim mjerama provoditi odredbe važećeg zakona u Vukovaru.

dakle ne drami bez veze.. i ne prejudiciraj ono sto nije.. kod nekih stvari kompromis i poziv na razum politickih strana (uz prakticno naredbu da se "opamete") predstavlja takoder jedno zakonsko rjesenje koje ni najmanje nije tako "dramaticno" ili "ne-narodski" kako ga prikazujes..
sto se tice referenduma.. on je prakticno odbijen iz proceduralnih razloga uslijed postojecih zakona i mogucnosti reguliranja problema "razumnim" tumacenjima zakona i nadasve razumnim ponasanjem politicara.. nemam nista protiv da se proba tako, nadam se da ce se i uspjeti..
dakle, ponovo, nije odbijen referendum zato sto ga gradani ne smiju odlucivati vec zato sto se problemi mogu rijesiti i bez referenduma.. nadam se da ce tako i biti..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Ne mogu oni umjesto naroda prakticirati demokraciju

sto se tice referenduma.. on je prakticno odbijen iz proceduralnih razloga uslijed postojecih zakona i mogucnosti reguliranja problema "razumnim" tumacenjima zakona i nadasve razumnim ponasanjem politicara.. nemam nista protiv da se proba tako, nadam se da ce se i uspjeti..Ne može US savjetovati narodu da ne "konzumira" svoje ustavno pravo na promjenu Ustava, jer se to njemu ne sviđa, jer US "misli", , "jer se US čini "razumno", "jer misli da se problemi mogu riješiti i bez referenduma"!
Ma otkuda US pravo da "misli" umjesto naroda, da "provodi" drugačije rješenje, da "prakticira demokraciju" umjesto naroda , da preporuča demokraciju bez demokracije, da "proba drugačije"?

Ta oni su dobili zahtjev i to vrlo rigorozan i među najgorima u Europi: u 15 dana 10 %potpisa izbornoga tijela!
Njihovo je da postupe po zahtjevu toga argumenta od preko 600 000, a ne da smišljavaju drugačija rješenja, da misle umjesto naroda, da ... da glume Partijski komitet neke komunističke partije koja bolje razumije "komunu" od samoga naroda, koja provodi demokraciju bez naroda i "u ime naroda".

Skandalozno!

Demokracija ne može postojati bez prakticiranja demokracije i uz paratijela koja uzurpiraju demokraciju od onoga tko treba biti njezin nositelj i pronositelj- narod.

Ne može Ustavni sud prakticirati demokraciju umjesto naroda, ili zaštićivati narod od demokracije, ili nametati svoju osobnu viziju demokracije- kroz kočenje i sprječavanje demokracije!

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci