Tagovi

Seljanka vs. selja?ina

Jel vi znate koja je razlika izme?u seljanke i selja?ine? Jedna je ona koja živi na selu i od zemlje, a ovo drugo je karakterna osobina i možete to slobodno koristiti kao psovku misle?i pritom na nekog konzervativnih i ograni?enih horizonata.

U ostalim vijestima:

"Ne pada mi na pamet komentirati navode djevojke sa sela", prenio je Zlatko Mehun Kosori?ine rije?i za Arenu. Vrlo politi?ki korektno od premijerke. Možda je zaboravila da su i ljudi sa sela njezino bira?ko tijelo. (javno.com)

Nakon frke koja je uslijedila, slijedio je i demantij:

"U cilju to?nog i istinitog informiranja javnosti Vladin Ured za odnose s javnoš?u reagira na naslov u tjedniku Arena - Rat: Novi šamar Jadranke Kosor Seve je seljanka", stoji u priop?enju iz Vlade te se dodaje kako je "potpuna izmišljotina da je predsjednica Vlade Jadranka Kosor kazala da je Severina seljanka".

Ne demantira Jadranka Arenu nego u stvari demantira sebe, a u stvari demantira Zlatka Mehuna koji je u cijeloj pri?i samo glasnik. Sve si mislim kako je samozadovoljno bila izre?ena gornja re?enica i kako su se svi potiho smijuckali sjajnoj re?eni?noj formi. Naravno, ne razmišljaju?i pritom na konsekvence re?enog. Tako?er, nikome od genijalaca u vladi nije palo na pamet da je Severiin posao (profesija, ona je pla?ena za to) da zaokuplja pažnju javnosti, dok se od Jadranke i Zlatka o?ekuje da dosko?ice rade badava. Ima jedna stara izreka, koja doduše u ovom kontekstu nije u cijelosti upotrebljiva, no smisao je tu negdje: "Nemoj se sva?ati s onim tko tintu kupuje na ba?ve."

Usput re?eno, ako je Jadranka Kosor na Hvaru na odmoru, gdje se to vrijeme nalazi Zlatko Mehun, po logici stvari i on a i dobar dio ureda bi morali biti negdje blizu Jadranke. Cupka li on za Jadrankom po plaži u speedo ga?icama nose?i joj one ogromne cekere koja ova nosa sa sobom?

Nego, i Andrija je imao jedan verbalni proljev prekju?er. On je naime rekao slijede?e:

'Ustavna tužba je proziran pokušaj rušenja prora?una, a time i Vlade', ocijenio je Hebrang, naglašavaju?i da se kao predsjednik države nikada ne bi ponio poput Mesi?a.

'Nikad ne bih podnio tužbu, ali ne bih ni došao u situaciju da to moram. Predsjednik države nije ?ovjek koji sjedi i vrti pal?eve ?ekaju?i da netko drugi rješava probleme, nego kao vrhovni autoritet okuplja stru?njake i traži rješenje.' (nacional)

Osim što se iz gornjeg može iš?itati kako Andrija funkciju predsjednika vidi u autoritativnom modelu kojeg je svojevremeno zastupao Franjo Tu?man, Andrija ovdje pokazuje i zavidno nerazumijevanje kako bi država morala funkcionirati.

Naime, osim totalno o?iglednoga da je vlada ta koja mora pružati rješenja, okupljati stru?njake i tražiti konsenzus - Andrija nekako misli da je sama predaja zahtjeva za ocjenu ustavnosti hara?a napad na vladu, rušenje prora?una i vjerojatno jedan od žeš?ih napada na ustavnopravni poredak ove zemlje. A to ni pod kojim uvjetima ne smijemo tolerirati, bez obzira na cijenu, zar ne? Pa ?ak ako to zna?i da moramo malo zažmiriti na ustav. Ili smo možda nešto krivo shvatili?

Vladavina prava je temelj demokracije i morao bi biti temelj ove države. Znam ja da je to jedan totalno nedefinirani pojam koji može zna?iti sve i ništa, no bottom line cijele pri?e je da je ustavni sud krajnja instanca koja odre?uje (ili bi morao odre?ivati) o tome da li je nešto u skladu s ustavom ili nije. Nije to problem ili tema predsjednika države - on je samo taj koji je to uo?io - koji je iskoristio mehanizme koji mu stoje na raspolaganju da taj problem riješi, to je problem Vlade koja je takav propis donijela. Gaziti ustav i pravni poredak samo zato da se pokrpa rupetina u prora?unu jednostavno nije privatljivo rješenje.

Vladavinu prava treba podržavati i ono se mora provoditi neovisno o konsekvencama, jer su ulozi u toj igri neusporedivo ve?i od sudbine jedne vlade ili jednog prora?una. Nažalost, nije osobito realno o?ekivati od Ustavnog suda da se petlja u poreznu tematiku (jer je to tema koju ina?e izbjegavaju), a jedan od razloga je i prevladavaju?e mišljenje kako je prikupljanje poreza nešto što se radi na i za op?e dobro, a ono (po uvrnutoj definiciji koje vlada u glavama praznoglavih sudaca još od doba komunizma) nikada ne može biti na štetu gra?ana (zato se uostalom i zove "op?e dobro"). To nije to?no, vlada i vlast su apsolutno u mogu?nosti donijeti zakone koji rade na štetu zemlje i domovine - i što je najbolje - naša vlast to radi ?eš?e nego što bi statistika to ina?e dozvolila. U nekome ?asu trebalo bi nešto u?initi po tom pitanju i prekinuti taj beskona?ni lanac.

Trenutak u kojem ?e se Hrvatska trajno opredijeliti za vladavinu prava, neovisno o konsekvencama koje to opredjeljenje donosi - je trenutak u kojem ?e nam krenuti na bolje. U me?uvremenu, uživajte u strmoglavoj vožnji nizbrdo.

Misao dana:
The pope and a peasant know more between them than the pope alone.

Komentari

Mj skb s rgnzrnm

Mj skb s rgnzrnm stšdm vdj zvršv njhvm pbjdm, zt jr j mrk st n njhv strn. Vjrjm d t svjstn dlšk dbr (k j t mgć), ng s rd pvrjđnj tštn, Kk sm j n vdj šf, j s pvlčm. Nj znčjn dgđj z pvjst čvjčnstv, p čk n Hrvtk, l kk s mrk ptrd d ljd n sznj z t, sjćm ptrb, prj knčng dlsk, d št vš ljd, kj s čtl mj tkstv s njm s slgl l n, čj čm s t rdl.

J sm t nvžn, svj ć tktv dlj bjvljvt n svjm blg drgdj. Z n kj stj, d ntrs mž bt čt "rp" sstv cjnjvnj, kj mgćv d rgnzrn grp fksrn n clj nmtn svj cjn, k s drg ndfrntn. Jdn rgnzrn grp vdj s stšd, dsn kstrmst kj stškm ržm vd n sm pns pršlst, ng zr z bdćnst. stl tg trbj bt svjsn: n rd s vš nbvznm dbtm, ng rgnzrn pltčkj djltnst. šr, t j vžn mdl kk jdn rgnzrn mnjn svj stvv mž nmtnt, p nd glmt pzvjć s n dmkrcj (dk jj t dgvr, k mng d njh n krj d stšk nštnj dmkrcj smtrj dbrm stvr, drg t nć prznt l tk čt msl).

< hrf="http://plltk.cm/nrvn-d-n-mrm-n-svk-mgc-tm-rzgvrt--stsm-prtznm" ttl="http://plltk.cm/nrvn-d-n-mrm-n-svk-mgc-tm-rzgvrt--stsm-prtznm">http://plltk.cm/nrvn-d-n-mrm-n-svk-mgc-tm-rzgvr...

Nrvn d n mrm "n svk mgć tm rzgvrt stšm prtznm". v npr. nps sm tkst prtv sljk, ntk jš nj spmn stš prtzn, nć sgrn n j. :) vdj pk, tm j rlvntn, t knkrtn rgrš n mj dsksj tkst Nvn Ssrdć, kj t stvr spmnj. Št, j sd n bh sm "rzgvrt" tm, sm prmt n znnj šls? ml sm t. S tvjm mšljnjm Msć s n slžm, Ssrdćv krtk ntfšst smtrm lcmjrnm, t smtrm t, k stnljb, d t mm prv rć.

Grnj tkst nj sbt znmljv. n št j znmljv, sljdćm j pps:

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162079" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162079">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

* Skvk t, 11/08/2009 - 08:29 [Prtv]
* hdz-knmj t, 11/08/2009 - 10:28 [Prtv]
* stnljb t, 11/08/2009 - 11:09 [Prtv]
* snj-1968 t, 11/08/2009 - 15:05 [Prtv]
* Pv Jlvc Sr, 12/08/2009 - 07:25 [Prtv]
* jlnsk Sr, 12/08/2009 - 10:06 [Prtv]
* nmss Sr, 12/08/2009 - 11:15 [Z]
* prp Sr, 12/08/2009 - 13:46 [Prtv]

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162402" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162402">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

* rmrn69 Čt, 13/08/2009 - 06:58 [Prtv]
* mrk Čt, 13/08/2009 - 08:46 [Prtv]

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162706" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162706">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162773" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162773">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162797" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162797">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162923" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162923">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162958" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-162958">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163035" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163035">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163039" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163039">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163040" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163040">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163041" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-163041">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

Ssrdćv tkst kjm n krtzr "ntfšzm" pjst j vdj G-nws:
< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-161706" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-161706">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

J sm dgvr krtkm krtk, krtzrjć ntkmnnzm mjg nkdšnjg prfsr:

< hrf="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-161706" ttl="http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl-krsmr-kspr-zbg-mjsnj--pltk#cmmnt-161706">http://plltk.cm/hc-l-prdsjdnk-stjpn-msc-mrvt-gnrl...

Sv svm, nj nznmljv dsksj.

nd s stnljb pžl "zšt mrm n svk tm rzgvrt stšm prtznm", j sm psl grnj dgvr, n kj sljd sdm mns jdn pls. J g šljm pnv, n tm b stl, nkm vš nj znmljv, d s Mrk nj mjš znt, d s t tj mj stršn tkst n smj mć prčtt. T m j mn, d s nk pt, kd m tknš tštn, vk djččk znt; nvlj j, d j mn t tkđr mn. :(

< hrf="http://zrnstrczlnlst.blg.hr">Zrn štrć

Tko je glasao

Meni nije jasno kako se

Meni nije jasno kako se može prvo donijeti zakon i da on uđe u primjenu, a da nije prošao ustavni sud?
Zar nije logično da se prije samog donošenja zakona provjeri njegova ustavnost?
Ovako imamo protustavne zakone - zar nije to apsurdno?

Tko je glasao

u tom slučaju bi nam

u tom slučaju bi nam trebala čitava horda sudaca ustavnog suda jer, kako se mislim šeks pohvalio, samo u jednoj godini donesu se stotine kojekakvih propisa i ne znam koji bi trebali biti kapaciteti ustavnog suda da to sve kvalitetno prođe, a da i ne govorimo o tome da bi tek to narušilo zaštitu ustavnih načela jer bi kao prvo saborski zastupnici bili "oslobođeni" jednog dijela odgovornosti za ono što izglasavaju, a i isto tako bi bilo problematično i to da povodom ustavne tužbe pred ustavni sud dođe pitanje ustavnosti nekog propisa ili odredbi pa se on nađe u neobranom grožđu jer bi da bi zaštitio građanina koji je tužbu podnio morao proglasiti protuustavnim ono za što je maloprije rekao da je ustavno.
ovako imamo nekakvu vertikalnu liniju i zna se kada se poziva ustavni sud u priču.
na kraju krajeva, o čemu razmišlja vlada koja predlaže većinu zakona, o čemu razmišljaju sve one silne radne skupine i odbor (među ostalima i odbor za ustav) i u konačnici o čemu razmišljaju oni koji zakone izglasavaju?

ono što mene zanima, a čega se ne mogu sjetiti je koliko je zakona dosad mesić poslao pred ustavni sud. nije valjda da je sad naglo saboru oslabila pamet pa da tek sada donose protuustavne propise, i to dva zaredom.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Zakon o poljoprivrednom

Zakon o poljoprivrednom zemljištu iliti Zakon o golfu mu nije bio sporan.

Tko je glasao

nigdje zakoni ne idu prvo

nigdje zakoni ne idu prvo ustavnom sudu,
dužnost je vlade koja u pravilu predlaže i parlamenta koji izglasava zakone da oni budu u skladu s ustavom i ostalim zakonima (zato i postoje svi silni odbori koji se takvm stvarima bave), postoji i institut javne rasprave, debata u parlamentu...

to što je naša vlada neuka, što u parlamentu sjede još neukiji to je jedan sasvim drugi problem - a uza sve to treba uračunati i karikature poput gore navedenog hebranga koji očito ima pogrešno shvaćanje koja je čija uloga i kako se ona provodi

Tko je glasao

rugao se lonac loncu... a mi

rugao se lonac loncu...
a mi to gledamo, slušamo, pratimo i komentiramo.. kruha (još uvjek) i igara!!
kaže moj momak - "eto ko je "moralna vertikala" u HR"
nije Bajs nego Seva - ha ha ha!
A vladavina prava?
da svi Hrvati dobiju amneziju, i djecu od rođenja počnu odgajati na način da ih uče da postoje zakoni koji se moraju poštivati, kao i prava koja se moraju imati - u praksi - ne u teoriji! dok god ja nemam - u praksi - pravo na bolovanje i godišnji, moje dijete ne shvaća značenje riječi zakon!
a di je tek demokracija...

Tko je glasao

Vidio sam danas po prvi puta

Vidio sam danas po prvi puta pjevačicu Severinu u Vijestima. Moram priznati da ima neoborive argumente:)

Tko je glasao

@periruke, u pravu si. I ja

@periruke, u pravu si. I ja sam joj jednom zgodom gledao argumente. 2001-ve na "Lijepom nasom" u Orasju (Posavina) izvedena je pjesma kojoj sam tekstopisac pa sam tako bio pozvan na domjenak s izvodjacima. Sjedio sam za stolom uz jednog fratra, a s druge strane Seve. Imala je kratku haljinicu, a "nehoticnim" podizanjem ju je jos vise skratila, usto je "stilski sjedila". No, vjerovao mi ili ne vjerovao, ja nisam bas toliko puno bacao pogled ispod stola, gledao sam malo u njene argumente, a malo u fratra. Medjutim, on nije skidao pogled s njih.

Tko je glasao

@periruke Vidio sam danas po

@periruke
Vidio sam danas po prvi puta pjevačicu Severinu u Vijestima. Moram priznati da ima neoborive argumente:)
Stari! Kasniš!
Dolazi mi jednog dana policajac na radno mjesto i veli:
"Oš´ onu od 3 minute ili onu od 10 minuta"?
"Čega"? - misleći da dolazi sa jednim ili tri okrivljenika, koliko treba za prvo čitanje optužnice.
Onda mi tutne u ruke dvd.
"Kaj je to sprženi mp3 ? Walker Brothers"? - upitah ga.
"Pa ti nisi normalan !" - veli mi policajac i ode svojim poslom.
Pogledao sam DVD.
Sjajna rezolucija na monitoru.

Tko je glasao

Jadranka Kosor - balkanski

Jadranka Kosor - balkanski Superhik! Koga briga za njezine komentare, udarila je po najsiromašnijima i time sve rekla. Pa nek se zna. Predizborna obećanja, jamstva itd...ah da, obećanja je dao Sanader pa to više ne važi, jel...

Tko je glasao

Nema vladavine prava sve dok

Nema vladavine prava sve dok su općinski prvostupanjski sud i županijski drugostupanjski sud u istoj zgradi u rijeci. umjesto da je prvostupanjski u rijeci, a drugostupanjski u zagrebu. ovako je kadija te tuži, kadija ti sudi. žali se svetom petru. isto važi za riječki sud i riječki odo i riječki katastar, sve je to ista ekipa u drugom pakiranju, jedan na drugog ne da skup sa svojim hok-om.
na takav način nema ni pravde ni prava! staviš im dokaze pod nos, a oni se prave ludi, vele nema temelja. ma nemoj.
ono što odo ne može istražit, mogu novinari. samo čekam da završi korumpirani drugostupanjski, pa ćemo vidjet kako nema osnove za istragu.

My Soul

Tko je glasao

@mrak, svim za objavu

@mrak,
svim za objavu dnevnika na naslovnici treba minimalno 15 glasova, osim tebi. Zašto?
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

to nije točno

to nije točno

Tko je glasao

Jedan uvaženi

Jedan uvaženi ustavno-pravni stručnjak, započeo je svoje izlaganje o temi vladavine prava (u HAZU ) prisjećanjem, na tada ( rujan 1962.) mladog profesora Pusića, koji je svoju raspravu započeo slijedećim navodom: "Liječnik i antropolog Albert Sweitzer....bio je jednom upitan što misli o civilizaciji. Sweitzer je na to odgovorio da je civilizacija lijepa stvar, i da bi bilo konačno vrijeme da do nje dođe. Osnovni smisao u povijesti čovječanstva jest u stvari borba za nastupanje civilizacije.."
Zaključak je da je krajnje vrijeme da u nas nastupi civilizacija u obliku koji se danas označava pojmom vladavine prava. ( o pojmu vladavine prava, nešto kasnije)

Tko je glasao

Oprosti ali morao sam (danas

Oprosti ali morao sam (danas svi nesto moraju): Sto bi bilo kad bi g. Pusić ozenio Severinu (ili jos bolje g. Pušić) ili pak da je nekim ludim slucajem gospodin Kitarević umjesto Kolinde Grabar ozenio Vesnu Pusić.

Tko je glasao

@obaladaleka Gospodin ,

@obaladaleka
Gospodin , prof. dr. sc.Eugen Pusić, koji je i danas, iako je prevalio 90-tu godinu, bistra uma i britka jezičnog izričaja, dokazao je da je i davne 1962. godine bio u pravu. Nikako da ta civilizacija već jednom dođe.
Da, i još je kazao:...za to je potrebna borba, zalaganje i svjesni napori velikog broja ljudi. Čini mi se, bar prema gornjem komentaru, da civilizacija ne stanuje ovdje...

Tko je glasao

kao i mnogi pametni,

kao i mnogi pametni, profinjeni jednostavno nemaju prostor. jedan uski krug zna za njih ali u vremenu i prostoru u kojem živimo, nametnuto nam je ono loše kao obrazac uspjeha.
zatrpavaju nas podacima gdje je ovaj ili ona "zvjezdica" bila, jela, družila se... čitava ta glupost počela je (po meni - vjerojatno griješim) s gospođom Nevenkom Tuđman. nisi mogao otvoriti ni jedne novine a da te ne zasipaju fotografijama gdje je bila, s kim je pričala...onda su prešli posvađati zvjezdice dance scene, pa se počeli baviti stanarima bigbradera....50 godina smo bili bombardirani podacima gdje je koji političar bio, što je govorio, sve uglađeno i pročišćeno... sjećam se da sam ko klinka bila užasnuta njemačkim novinama i što sve oni objavljuju, grozila se kako kopaju po životima svojih slavnih... ako se kod nas i spomenuo koji slavni pjevač ili glumac, nisu to bili tračevi ni ogovaranja, tek usputne informacije... o njihovim privatnim životima pričalo se ispod glasa u krugu osobnih prijatelja...
da li je bilo bolje ono ili ovo? mislim da ipak mora postojati neka mjera ....ovo ne vodi ničemu osim srozavanja nivoa komunikacije na svađe na placu....gđa Mirjana Krizmanić koju posebno volim, u svim javnim istupima ističe koliko nam je potrebno isticati pozitivne primjere ali ju nažalost nitko ne sluša...

Tko je glasao

Sto se tice komentara,

Sto se tice komentara, stanovite civilizacije i tolikog ocjenjivackog interesa za moju nedostojnu aluziju, doista moram pojasniti. Pokusati cu slikovito.
Naime, dosao neki šarlatan kod mudraca i pitao ga recept za zlato - ni manje ni vise nego alkemijski. Toliko je bio dosadan i napastan da je mudrac konacno bio prisiljen odgovoriti mu i otkriti mu brizno cuvani kamen mudrosti.... Ovako uzmes ... sve to lijepo stavis u kazan i alkemisjku pec i tocno odredenim rasporedom kuhas do vrenja, medutim nakon toga ni u kom slucaju, ali ni u kom slucaju ne smijes pomisliti na zelenog krokodila jer ce postupak u potpunosti propasti.
Sav sretan šarlatan odmah odjuri uciniti kako mu je mudrac rekao, no nakon bezbrojnih pokusaja nikako nije uspijevao dobiti toliko zeljeno zlato. Zeleni krokodil proganjao ga je poslije da se od muke nikad vise nije pojavio niti u blizini mudraca.

Htio sam samo ukazati na vaznost cisto misaonih asocijacija povezanih sa pojedinim osobama, stvarima i tako dalje. Bi li mi vjerovala da iz protesta prema indexu nisam pogledao integralnu verziju Severininog filma, no opet kad god netko spomene Severina tesko je ne pomisliti upravo na taj film i opcenito na jedan slobodno receno lezerniji diskurs. Spomenut je dodatno i Pusic i sta ces asocijecije su same krenule i s obzirom da se tek zahuktavam nakon godisnjeg dozvolio sam si malo neozbiljnosti prema inspiraciji:
Veliki covjek i andeo cuvar
Strazaru
Tu
Pred vratima bordela cete
Ostati
I cuvati cete
Moju Ozbiljnost
A ja sa ovim damama idem
Valjda se treba malo i zabavljati!
Jacques Prever

ali i recimo: http://www.esnips.com/doc/8ad6565e-508f-4867-b863-440178f76099/F.G.Lorca...
PS Kad pak Severina obgrli prime time e onda znas da je to sa debelin razlogom. Ona vrlo vjesto i badava koristi medijski prostor (promocija Haljinice boje lila). Ona je istinska mediolina. Sto se tice njenog angazmana? Racanov eksperiment sa Severinom ocigledno je dao rezultate samo sto ne znam kako se to uklapa u novija SDP gibanja.

Tko je glasao

@obaladaleka Sve ok. Samo

@obaladaleka
Sve ok. Samo smatram neprimjerenim jednog istinskog gospodina , u pravom smislu riječi, stavljati u kontekst sa Severinom, pogotovo s obzirom na činjenicu da je blizu stotoj godini života. Ako ništa drugo, sama životna dob , zahtjeva respekt.Slažeš se?

Tko je glasao

Vise sam sklon vjerovati da

Vise sam sklon vjerovati da istinski gospodin nece nista izgubiti u kontekstu sa Severinom i bez obzira na godine, pace. Spram godina imponiralo bi mi da me se u stotoj stavlja u kontekst sa >Severinom. Dobro zavisi od konteksta, ali opcenito i na avans (sto bi rekao Pervan) u stotoj bi mi imponirao takav kontekst. Medutim, ako cemo preciznije, ja sam u kontekst stavio g-du Pusic, g-du i g-dina Kitarovic, a g-dina Pusic uopce ne, premda je on sa svojim prezimenom bio inspiracija. ;-)

Tko je glasao

no opet kad god netko

no opet kad god netko spomene Severina tesko je ne pomisliti upravo na taj film
Ja sam pogledao film(i nisam bio nešto pretjerano impresioniran viđenim jer se radi o prosječnom uratku kojem draž daje isključivo to da u njemu sudjeluje netko poznat), međutim kad čujem ili vidim Severinu uopće mi taj film ne pada na pamet(dok ga netko ne spomene). Seve je puno više od tog filma i film mi ni blizu nije prva asocijacija.

Imao sam priliku u nekoliko navrata razgovarati sa Sevom i mogu reći samo sve najbolje o njoj. Žena je bez dlake na jeziku, a nije ni blizu glupača kakvom je mnogi žele prikazati. I u ovom slučaju s Jadrankom Kosor, Seve se usudila reći ono što mnogi(koji bi bili pozvaniji to učiniti) nisu bili u stanju.
Ne znam sjeća li se tko još da je Severina prva isprovocirala glazbenu industriju prilikom dodjele Porina i nije podlegla pritiscima da mijenja tekstove pjesama, te tako pokazala što se sve odvija iza scene.

Naše društvo je toliko licemjerno i zavidno na bilo čiji uspjeh nekoga iz Hrvatske da će istovremeno jednu Madonu proglasiti za veliku umjetnicu i sposobnu poslovnu ženu, a Severinu šlapom. A obje se služe istim načinom zaokupljanja medijskog prostora, prosječnim vokalnim sposobnostima, ali istančanim smislom za provokaciju.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

ja sam severinin fun, ona je

ja sam severinin fun, ona je savršeni spoj lukavstva ulice (street smart), talenta i kreativne energije, zbilja neka vrsta lokalne madonne.....ali upotrijebiti muda kao metaforu za hrabrost u političkioj poruci j. kosor da mijenja zakon o oplodnji, e to joj je veliki politički i estradni promašaj. kakav se madonni nikada ne bi omakao.

Tko je glasao

ali upotrijebiti muda kao

ali upotrijebiti muda kao metaforu

ali upotrijebiti muda

muda

Severina je dokazala i pokazala da odlično barata mudima. Struka je struka.

My Soul

Tko je glasao

Medutim nije ni Jadranka

Medutim nije ni Jadranka veslo sisala glede lukavstva ulice i tako se sa ovim srazom nasa politicko estradna scena naglo upotpunila i za ovaj ne zamjerite na seksizmu, ali zenskastiji nacin ophodenja makar se potezalo za muda. Nista nego za pozdraviti na uprilicenoj scenografiji, a tko misli da je to zamajavanje ili gubljenje vremena, neka prati seljacka pregovaranja i sl.

Tko je glasao

Drzim da je to istina. Ljudi

Drzim da je to istina. Ljudi trebaju vise medusobno razgovarati, a manje predumisljati. Svijet bi bio sretniji. U tome je poanta. Da si razgovarao sa Madonom, Sandijem, tko zna sto bi bilo, a vjerujem da ni Simona nije za sto se izdaje. Ja od toga i polazim, ali si dozvolim nekada šprdati se š njima. Volim npr Vatrogasce i evo npr prigodna
http://www.cuspajz.com/tekstovi-pjesama/pjesma/vatrogasci/duet-s-goranom...
http://www.musicrailways.com/Vatrogasci_-_Vatrogasci_Feat_Gorana_Visnjic...

Tko je glasao

Ima tu neoliko stvračica

Ima tu neoliko stvračica koje bi vezano dodao:

1. Koliko se Vlada estradizirala najbolje govori podatak da se Premijer(ka) nateže s pjevačicom turbo-folka. A rad Vlade i Premijer(ke) bi kao trebao biti ozbiljan posao, ili ne?

2. Šeks kao formalno neformalna osoba (u hrvatskom pravnom poretku) s jedne strane pokušava govoriti u ime Vlade a s druge prejudicirati odluke Ustavnog suda (kojeg je posve neustavno krojio po nekim svojim čudnim mjerilima - i prije ili kasnije ga čeka odgovornost za destruiranje hrvatskog pravnog poretka). On čak u slučaju da mu Ustavni sud otkaže poslušnost (kad se u jednoj državi sve tumbava na glavu takve "sitne" usluge koje je nekima činio postaju beznačajne i neobvezujuće) unaprijed tvrdi da država ne treba vraćati nikakve novce - i kad su neustavno ubrane.

3. Dok jedan saborski činovnik (šeks) sebe samoinicijativno stavlja iznad Vlade, Ustava i Zakona (!?) jedan kandidat za Predsjendika države (Hebrang) u svojoj zagriženoj naivnosti otkriva bit problema - u slučaju proglašavanja neustavnosti Zakona (o haračima i medicinskoj oplodnji) to realno znači pad vlade - pa sebe več unaprijed pokušava staviti ispred Predsjednika države (tj. vlastitim prsima ide na "bajunete" - što je poznati revolucionarni čin).

Kad se ova tri detalja slože u jednu cjelinu, mi se suočavamo s problemom latentnog postojanja "revolucionarne" klime, u kojoj su sve vrijednosti tumbane naopačke, što je jedna opasna situacija tzv. "anomije", tj. stanja u kojem de facto ne postoji pravni poredak, pa su u njihovim ludim glavama sva rješenja moguća, čak i manevriranje državnom prisilom.

Ovakva ubrzana anomija (obrušavanje pravnog poretka) je razlog više za jedino demokratsko rješenje a to su izbori. Ta mi nismo ni latinoamerička banana republika (više ni toga tamo nema) niti srednjoafrička plemenska "demokracija" (gdje toga još ima) - koliko god ovo što se kod nas događa danas sliči na njih, mi smo ipak u srcu "Mitteleurope".

Jelenska, ne iznenađuje me uopće da se s tobom posve slažem!! Ako ti netko da minus ja cu ga popraviti.

Tko je glasao

komentirati ću samo ono pod

komentirati ću samo ono pod 1.
pa mislim da je vlada estrada sama po sebi u ovom sastavu od kad je formirana - nešto kao likovi iz huljićevih sapunica. drivo je pisac scenarija (huljić), a likovi su ministri sa ispraznim poltronskim izgledom i djelovanjem. a u usporedbi sa turbo-folk pjevačima, opet vlada gubi - oni većinom ne znaju ni pjevati! (ne znam jedino za Jacu, ona mi nekako deluje k'o cajka, he-he)

Tko je glasao

frederik, anomija je jedno,

frederik,
anomija je jedno, ali anomalija je kako oporba ne poduzima apsolutno ništa.
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Mislim da imaš pravo, ali

Mislim da imaš pravo, ali prije odgovora da se pojmovno uskladimo.

Upravo sam htio staviti značenje pojma "anomija" da bude jasnije o čemu govorim (jer je to jedan specifičan pojam). Na Wikipediji sam ga potražio i našao na srpskoj i bosanskoj - ali ne i hrvatskoj varijanti - (pa za ne falit stavljam bosansku):

Anomija (grč. a- = ne i vομος = zakon) je pojam je uveo francuski sociolog Émile Durkheim da bi označio pomanjkanje, suspenziju ili neefikasnost društvenih normi, zakona, propisa i vrijednosti koje dovodi do dezorganizacije i destabilizacije društva, kao i do konfuzije u moralnoj svijesti pojedinca, a često i do delinkventnog ponašanja. Do stanja anomije dolazi u periodima društvene i političke krize, ratova i buna, kao i u vremenima društvene tranzicije kada više ne važe ranije norme i tradicionalne vrijednosti a nove još nisu uspostavljene, što dovodi do pometnje i dezorijentacije članova društva u traganju za socijalno poželjnim obrascima ponašanja.
Dakle opasno prepoznatljiva dijagnoza sadašnjeg stanja u držav.

Anomaliju sam pak našao samo na srpskoj wikipediji:
Anomalija je pojava ili objekat koji su čudni, neobični ili jedinstveni. Takođe može značiti i odstupanje od već uspostavljenih pravila ili trendova. U sledećim posebnim kontekstima, "anomalija" moža da se odnosi i na:Sadržaj
* 1 Astronomija
* 2 Geofizika
* 3 Biologija
* 4 Kvantna fizika
* 5 Naučna fantastika
* 6 Muzika
* 7 Drugi
* 8 Vidi još
itd.

Mada sam se donekle šalio s ovim pojmovnim određenjima, ima razloga i za dva ozbiljna propitivanja:

- Glede pitanja oko "anomalične" oporbe - ja nisam posve siguran da li kod nas oporba stvarno postoji, jer se u osnovnim stvarima uopće ne prepoznaje. Niti jedni niti drugi (ni porba ni oporba) ne sagledavaju izlaz i ove anomične situacije (pa izgleda da time naša odgovornost sve više raste).

Glede wikipedije - previše često se vrlo događa da mnoštvo pojmova jednostavno ne mogu naći na hrvatskoj wikipediji, mada skoro obvezno postoje alternative na slovenskoj, srpskoj ili bosanskoj. Tko smo to mi uopće da sustavno zapostavljamo elektronizaciju (internetizaciju) vlastite kulture u ovo izrazito elektronsko (informatičko) doba, pa drugima prepuštamo naš pšrostor interneta.

No - pitanja su više nego ozbiljna, zar ne! I kratkoročno i dugoročno opasna!

Tko je glasao

Bice kod nas nema ni anomija

Bice kod nas nema ni anomija ni anomalija.

Tko je glasao

Ima zato

Ima zato anemije.

Pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

Sve vrijedi. Jedna tehnička

Sve vrijedi.

Jedna tehnička opaska. Onaj link "nacional" pokazuje na Google Mail, a ne na Nacional.

Tko je glasao

thanks

thanks

Tko je glasao

Danijel, a što to

Danijel,

a što to vrijedi?
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Sve što je napisao, jasno.

Sve što je napisao, jasno.

Tko je glasao

Osobno smatram kako je svaka

Osobno smatram kako je svaka uporedba Sevke i Jace ( a neki pokušavaju ciljano staviti i Savku (Bog joj dušu blagoslovio) u kontekst ovog "sukoba") jednostavno nemoguća. Da, obje su ženskog spola, ali dalje...... niša povezivajuće.

Ovim pukim pojednostavljenjem i zločestim inputiranjem (naglašavam kako nisam Jacin fan) ide se u namjerno daljnje amputiranje i imobiliziranje Hrvatskog političkog tijela.

Da, Jaca nije nevina ni naivna, ali njena nevinost kao ni naivnost se ne mogu nikako uporediti sa Sevkinom. Sevka još jednom u svojem životu ( a to joj je treći put) upravljano radi za račun "malo većih igrača sa klupe";)......za one "slabije" upućene: vrijeme: '94, '98 i sad
mjesto: RH, BiH i RS

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Da sam ja pisao priopćenje

Da sam ja pisao priopćenje ovako bi napisao

"Predsjednica Vlade smatra, od prvog dana bavljenja politikom, da je zadatak političara raditi na ozbiljnim stvarima i uzevši u obzir potrebe društa u cijelini iznalaziti rješenja za probleme ili osmišljavati socijalno održiv razvoj. Gđa. Kosor smatra da se političar ne treba osvrtati na komentare scenu narodne i popularne glazbe, čak pa niti izjave pripadnika te scene kada su s pozornice usmjereni za rad Vlade. U tu scenu je sigurno uključena i pjevačica pjesama i pjesmica koja svoju pjevačku kvalitetu mora iskazivati golotinjom i kućnim videom. Predsjednica Vlade je uživala na koncertu U2 jučer u Zagrebu"

I baš me zanima što bi Severina na to odgovorila...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

U ovoj priči je Severina

U ovoj priči je Severina potpuno i pravu, a i nešto je pametnija ispala, prema ovoj izjavi .
Njezina tvrdnja se potpuno uklapa u drugi dio dnevnika, odnosno, o stavu Hebranga, jer inzistiranjem na očuvanju vlade mimo ustava upravo nam poručuje da smo stoka sitnog zuba. Hrvtaska će biti kako on zamisli ili je neće biti. Nemamo mi šta tu zamišljati Hrvatsku.

Tko je glasao

Hvala dragom Bogu @vipera -

Hvala dragom Bogu @vipera - pa i me se konačno složili u mišljenju. Imaš pravo, Hebrang je malo "puko"!
Da "malo"....???

Tko je glasao

pa Severina je lice iz

pa Severina je lice iz zabave, ona može i ne mora nešto reći - kokoš kosorica mora znat što radi i što priča a za sada radi gluposti i priča budalaštine - brigu briga o nebitnim stvarima i dokazuje da je nekompetentna i zaslužuje da ju se makne

Tko je glasao

Jadranka Kosor se nije u

Jadranka Kosor se nije u stanju uspoređivati sa Severinom. Više je razloga. Severina je daleko uspješnija u svom poslu od Jadranke i daleko pametnija. To je samo jedan od razloga.
Ni jedna ni druga mi nisu niti simpatične niti drage, ali Kosoricu poznajem daleko bolje.
Ima jedan problem oko jadranke Kosor - Titov sindrom! Kako? Ovako: Nepoznati ili vrlo čudni podaci tko je tu kome tata ili mama i tko i gdje je rođena ta naša Jadranka? Ne čini li se vama da Jadranka nešto ozbiljno sakriva? Nije li ona odrasla u selu zvanom Bučje ili nekako slično? Nije li Bučje najveće četničko uporište zapadnoslavonskohg ratišta u Domovinskom ratu? Možda griješim oko mjesta gdje je odrasla Jadranka, ali da je "seljanka" - je!
Uvjeren sam u to jer tko smijeni tajnicu svog kabineta samo zato što se SVAKI puta ne ustane kada ona ulazi u kabinet - "seljačina" je!
Dobri dr. Njavro je svojim utjecajem vratio tajnicu natrag na njeno mjesto.
(Tko ima "vezu" u MOMBS-u može ovaj detalj iz 2004. provjeriti!!).

Uostalom, da Jadranka nije "djevojka sa sela", tj. ono gore.., zar bi uopće prihvatila mjesto predsjednice Vlade pod ovim uvjetima i kondicijama zemlje kojom ta navodna Vlada "vlada"?

Tko je glasao

ma razumiješ li ti smisao

ma razumiješ li ti smisao jednog jedinog pojma s kojima si se do sada nabacivao, od "seksizma" do "sindroma" i "seljačine"? nalupetao si svega i svačega, potegnuo za svim vrstama uvreda i diskvalifikacija, od kojih si se potom odmah i ogradio, pa još isapda da si neodlučan. samo o meritumu stvari nisi u stanju reći ni be. pa koja je tvoja politička kritika j. kosor?nije da sam poklonica njenog lika i djela, dapače, nalazimo se na vrlo različitim stranama spektra, ali naporan si čovječe u tom bauljanju.

i da, sasvim slučajno znam tu situaciju u mombs-u. nikakva tajnica nije dobila otkaz zbog neustajanja, riječ je bila o nekim drugim komuninacijskim nesposobnostima. a da ju je kosor odlučila otkantati, nikakav dobri doktor njavro to ne bi mogao spriječiti. kamo sreće da sada otkaže šukeru i polančecu, možda bi se nešto počelo i mijenjati. a nisam sigurna ni u radno mjesto dobrog doktora milinovića :-)

Tko je glasao

i da, sasvim slučajno znam

i da, sasvim slučajno znam tu situaciju u mombs-u. nikakva tajnica nije dobila otkaz zbog neustajanja,
@ve-ka, nisi pažljivo čitala moj tekst! Nigdje nisam napisao da je dobila otkaz već je na neko vrijeme maknuta iz kabineta ministrice na puno slabije plaćen posao. Točno je da je dr. Njavro vratio istu na njeno dugogodišnje radno mjesto.
Točno je da o MOMBS-u baš i nisi najbolje informirana inače bi znala ime i preime iste gospođe.
Dalje, Jadranka Kosor u HDZ je predmet sprdnje, naročito samog vrha HDZ-a te je morala poslušati Njavru jer je on za nju bio nedostižna veličina u svakom pogledu.
Zato joj drIvo (zbog njene sslabosti unutar HDZ-a) i jest uvalio ovaj posao u kojem se ona uopće ne snalazi niti zna što treba raditi. Zbog toga i jest bila npr. protukandidat Mesiću jer su svi u HDZ-u znali da će Mesić opet pobijediti. Kosorica je poslužila Mesiću i HDZ-u kao otirač.

Što misliš, zašto ona pristaje na sve to?

Bauljanje? Razumijem li? Paaa, nema potrebe govoriti javnosti tvog tipa išta o Jadranki Kosor jer ju takvi kao Ti doživljavaju kao, Bože mi prosti, Gospu sa oltara.
Kako je lako ovom narodu prodati priču! Koja je razlika između popularnosti Jadranke i Simonice? Nikakva @ve-ka! Ni jedna ni druga nisu nikada u životu napravile nešto ozbiljno i konstruktivno, ali eto, ljudi ih poznaju. Mediji rade svoje.
To je sve.
Nula bodova.

Tko je glasao

a kažu da je u "politiku"

a kažu da je u "politiku" ušla zato što je krivousti ocijenio da ima dobra koljena????

Tko je glasao

@dinamitd, ne želim svesti

@dinamitd, ne želim svesti kratku usporedbu Seve_Jaca na seksizam! Nije mi to cilj i ne želim uopće sudjelovati u bilo čemu što ženu (bilo koju) svodi na seks-objekt.
Mogu samo reći da Jadranka Kosor uopće nije lijepa žena i tko ju je vidio u živo ili u njenom društvu proboravio sate i dane, zna da sam u pravu. Postoje ljudi kojima jest npr. lijepa, - meni nije.
Međutim, to nije nikakvo mjerilo za njen posao i potpuno je sporedno.

Tko je glasao

pa nisam ja to izmislio, to

pa nisam ja to izmislio, to je izjava njenog stranačkog kolege

http://www.astigospe.com/2004/10/15/ljubo-esi-rojs-ene-s-debljim-koljenima/

Mogu samo reći da Jadranka Kosor uopće nije lijepa žena i tko ju je vidio u živo ili u njenom društvu proboravio sate i dane, zna da sam u pravu

slažem se

Postoje ljudi kojima jest npr. lijepa, - meni nije.Međutim, to nije nikakvo mjerilo za njen posao i potpuno je sporedno

izgleda da je bilo bitno mjerilo kad je po njemu ušla u "visoku politiku"

Tko je glasao

@jelenska neću ti dati ni

@jelenska
neću ti dati ni minus ni plus .
Ne slažem se ( ni kod drugih) sa povlačenjem paralele između nečijeg mjesta rođenja i karakternih osobina, jer nitko nije odgovoran za svoje porijeklo.
Ali jest odgovoran za svoje ponašanje, za svoja ne/djela ( ne mislim pri tome na kategorije poslovno nesposobnih i sl.), za svoj svjetonazor, što se sve stječe tijekom života.
Niti je netko "seljačina" zato što je sa sela (opp. Nisi ti to rekao), niti je netko gospodin/dama zato što je iz grada. To su karakterne osobine, kako je to i Mrak napisao, a rodonačelnik istih je "građanin" Šeks, koji je "seljačinom" počastio pokojnog Jožu Pankretića ( o čemu sam već jednom pisala) i to ne preko glasnogovornika, već osobno, u eter , u Hrvatskom saboru.
Dokaz da je Premijerka sljedbenica "građanina" Šeksa je istinitost tvojih navoda iz ministarskog vremena, što je opće poznato.

Tko je glasao

Imati u arsenalu negdje na

Imati u arsenalu negdje na vrhu spremljen pojam "seljacine" za nekoga tko to necim mozda i zavrjeduje takoder je dio karakterne osobine, bez obzira izreklo se to nekada ili ne. Dakako, da je situacija teza ako se i izrekne, tim vise ako se kaze javno.
Neizreknute uvreda i iskazane ponasanjem o ophodenjem s visoka spram "seljacina" cesce su razornije i dublje prirode nego one izrecene mozda u afektu ili nekontroliranom ispadu.

Tko je glasao

Mislim da se ovakvim

Mislim da se ovakvim pojmovnikom (seljak i čak seljačina) čini nepravda jednom časnom segmentu hrvatskog društva - a takav odnos je ostatak iz nekih davnih vremena.

Kad bismo danas trebali označiti što se misli pod "seljačina" trebalo bi precizirati kao vulgarnost, zaostalost, primitivizam, prostaštvo, nenaobraženost, - ili recimo baš onbaj lijepi naziv "troglodit".

Seljak nikako, tim više što mi danas ne znamo što je selo a što grad (po čemu bi se valjda to trebalo mjeriti tko je seljak a tko gađanin, gospodin ilsi sl.). Pojam građanin se za civilizirane ljude počeo upotrebljavati još u starorimsko vrijeme, dok je u vrijeme Francuske revolucije pojam "građanin" nametnut kao obvezno oslovljavanje.

Dobro, kad se zezamo u svakodnevnim odnosima,m to je još nekako i probavljivo, ali na razini državnih vođa je posve neprihvatljivo. Kad takav pojmovkin upotrijebe Šeks ili Jadranka - ipak najviše govori o njima samima.

Tko je glasao

Možda bi primjereniji izraz

Možda bi primjereniji izraz za zatucanost bio; "zastupniće" ili malo iskrivljeno-zatupniće.
Više su nam štete i zla kroz povijest nanijeli zatucani zastupnici, nego najprimitivniji seljaci.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci