Tagovi

Prosvjed - informacije...

Pošto sam tu pri?ao o želji da se napokon ujedini hrvatski narod i krene u prosvjede ... na ovom dnevniku ?u davati sve odgovore o po meni prvom (nadam se i jedinom ...) prosvjedu za smjenu ove "nakaradne" Vlade koji mi trebao biti masovno organiziran... Kako sam i obe?ao kontaktirao sam ljude, braniteljske udruge (one za koje znam koliko toliko da nisu kupljene...) , studente, sindikate i polako mi se oni po?inju javljati ... Za po?etak evo pisma od gra?anske inicijative Bando lopovska koja moram re?i zadnji put loše organizirala prosvjed... Pošto u ovom pismu mi se obra?aju da ?e organizirati okrugli stol na koji su rekli mnogi do?i ... (tražit ?u datum i kontaktirati ?u sve ostale da se svi na?emo na tom okruglom stolu...) volio bih vidjeti ljude (koje cijenim zbog znanja...) sa pollitike.com da se odazovu tom okruglom stolu gdje ?e sudjelovati i sindikati, studenti, udruge... pa da vidimo kako dalje kako ti isti ljudi zajedno sa nekim novima ne bi ?inili greške (npr. ko?ijaško psovanje, neozbiljnost...) koje su se doga?ale na prvom prosvjedu ... Bit je da se svi kulturno dogovorimo i donesemo neke zaklju?ke...

Poštovani,

Organizacija prosvjeda je jako jednostavna stvar i sa dobrom medijskom
potporom i logistikom koja naša inicijativa ve? ima organizacija
prosvjeda je ve?e riješena stvar u svim gradovima Hrvatske.

Što se ti?e zahtjeva, iz našeg 8 mj, iskustva budu?i da su ?lanovi i
savjetnici unutar naše iniicijative mnogi predsjednici sindikata kao i
predsjednici selja?kih udruga, ne postoji na?in da se do?e do bilo
kojeg koncenzusa oko zajedni?kih zahtjeva budu?i da se oko svih
zahtjeva da bi bili realni morao imati uvid u financijsko stanje
države kao i sjesti za okrugli stol sa Vladom što pokušavaju sve
skupine ovog društva a im je nemogu?e posti?i dogovor a kamoli da
pregovaraju u isto vrijeme.

Da izbjegnemo bilo kakva politikanstva, izmišljanja tople vode,
"spasa", paketa antirecesijskih mjera i sl. što naša vlada ?e naravno
ignorirati i ne?e nikad provesti mi smo pred našu inicijativu
postavili samo jedan zahtjev a taj je ostavka vlade RH. ?ak i vlada
nacionalnog jednistva ne bi imala nikakve namjere po dolasku na vlast
uvažiti iti jedan naš dogovor ili paket mjera ukoliko njih nismo
uklju?ili u pregovore. Tako se stvara za?arani krug da je do realnih
zahtjeva nemogu?e do?i ako ne uklju?imo vladu u pregovore. Da je
nemogu?e posti?i koncenzus oko zahtjeva sa seljacima i sindikatima i
izme?u sindikalnih podružnica ( to se pokušava godinama ) te da je
nemogu?e u to sve uklju?iti i oporbu.

Gra?anska inicijativa kao ne pristrana i nezavisna najavila je
okrugli stol u Zagrebu na koji su ve? dolazak najavili ne korumpirani
predstavnici sindikata po našoj ocjeni kao što ?e vjerovatno
sudjelovati i studenti filozofskog fakulteta. Cilj je 1 masovni
prosvjed za Ostavku Vlade RH.

Sve ostalo je dosadno lajanje i odlu?ivanje o stvarima na koje
nemožemo utjecati, koje nitko nemože ispoštovati, i kojih se nitko
ne?e držati, koje nitko nema legitimiteta provesti i za koje nitko
nema tehni?ke podatke kako ih osigurati ukoliko nije na Vlasti. I za
bilo kakvu formu ikakvih zahtjeva prema vladi koji bi uklju?ivali sve
skupine društva trebalo bi nam nekoliko godina me?usobnih pregovora.
Budu?i da sam ja svaki dan u kontaktu sa tim skupinama rezultat bi bio
da bi se svi me?usobno posva?ali.

Tako da izbjegnemo bilo kakva dosadna prepucavanja, uplitanja
ekstremne ljevice, ekstremne desnice, vije?anja o Bogu, Thompsonu i
dali bi trebala biti besplatna hrana ili knjige, zahtjev je samo jedan
Ostavka Vlade RH. To prepoznaju gra?ani, to prepoznaju mediji, a
viziju spasa i rješenja ostavljamo onima koji se bave politikom i
imaju iskustvo u pravljenju prora?una, koje je narod izabrao na
legitimnim izborima a ne onima koji misle da mogu spasiti državu nekom
velikom "idejom".

Što se ti?e mene možemo i svi zajedno do?i tamo ... samo me kontaktirajte ... nakon što saznam vrijeme održavanja toga okruglog stola (ne?e mi biti problem potegnuti do Zagreba...) a moj prvi prijedlog je da se prosvjed organizira samo u Zagrebu kako bi odjek bio daleko ve?i i ja?i...

Slijede?a pisma sidnikata, udruga, studenata.... ?u isto ovdje linkati kako bi ljudi imali uvid u cjelokupnu situaciju

Komentari

Bio sam na sastanku sa HUS

Bio sam na sastanku sa HUS -om oko prosvjeda u Vinkovcima u 9 mjesecu ... skenirati ću i ovdje staviti njihove zahtjeve koji su smješni... Mi mladi ćemo tražiti da HUS uvrsti još dosta stvari... Nažalost imam osjećaj da HUS pokušava minirati prave prosvjede jer onako lošu organizaciju nisam vidio ni na seoskim malonogometnim turnirima... U vrijeme kada sam bio na sastanku šefa HUS zvao je Božo Galić HDZ župan što mi je dalo neke odgovore ... da oni ne žele mijenjati ništa nego tek tako izaći... Na moje pitanje šta ako se zahtjevi ne ispune da li ćemo tražiti ostavku Vlade čovjek iz HUS-a mi odgovora a nećemo mi rušiti legalno izabranu vlast... Na pitanje pa šta onda očekujete da ćete prosvjedom nešto promijeniti ... on kaže ne očekuje ništa ...

KATASTROFA ... !

http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1...

Žalosno ali izgleda jako istinito... jer da nisam išao u HUS i vidjeti njihove ciljeve rekao bi da ovaj necenzurirano laprda a sada čak mislim da je velika većina teksta vrlo istinita...

Justice for all !

Tko je glasao

Ova bedastoća Margetića ne

Ova bedastoća Margetića ne "drži vodu".
Upravo takvi novinski napisi samozvanih "popularnih" novinara, predstavljaju najveću opasnost za jedinstvo sindikalnih središnjica i svih interesenata vezano za prosvjede,tj nezadovoljnih građana RH,kojima je voda došla do grla zbog ekonomskog stanja.
Nikome pametnom u RH trenutno ne odgovaraju prosvjedi koji bi iz mirnih mogli prijeći u nerede.
Uistinu bi glavni cilj prosvjeda trebao biti uspostava realnih odnosa između biračkog tijela i zastupnika u Hrvatskom saboru,a kada će takvi kvalitetni odnosi biti uspostavljeni,onda ni neće trebati oraganizirati prosvjede, jer će se svakog momenta moći uspostaviti komunikacija između građana i njihovih predstavnika u Hrvatskom saboru.
Destrukcija u situaciji u kojoj se nalazimo može biti samo pogoršavanje socio-ekonomskog položaja građana u RH.
Ono što nam svima treba je zajedništvo i trezveno donošenje odluka.
Niti su redarstvene vlasti izuzete iz pomoći pri osiguravanju mirnih prosvjeda, niti bi sindikalni čelnici i središnjice, a u svezi same organizacije trebali ostati po strani.
Zbog suprotne tvrdnje Margetića,sama njegova izjava gubi smisao.

Tko je glasao

Ovo su bili sudionici

Ovo su bili sudionici okruglog stola kojeg je organizirala građanska
inicijativa "Stegnite vi svoj remen bando lopovska!" održanog utorak
18.kolovoza, u Zagrebu pod temom zajednička organizacija prosvjeda.

moderator okruglog stola Josip Dell'Olio glasnogovornik Glasnogovornik
građanske inicijative: "Stegnite vi svoj remen bando lopovska!"
Mijat Stanić predsjednik Nezavisni cestarski sindikat
Mihael Salopek Učenička inicijativa
Krešimir Sever predsjednik središnjice Nezavisni hrvatski sindikati
Stijepan Kunovec Udruga poljoprivrednih proizvođašča središnje hrvatske
Željko Popović predsjednik Nezavisni sindikat carinika Hrvatske
Dragutin Dukić Koordinacija Seljačkih udruga slavonije i baranje
Munir Podumljak predsjednik udruge Partnerstvo za društveni razvoj
Marijo Iveković u ime Hrvatska udruga Sindikata
Ana Knežević predsjednica SSSH
Saša Radović, književnik
Emina Bužinković predsjednica Mreža Mladih
Višnja Stanišić predsjednica Radničkog sindikata HZMO

U prvom dijelu svatko je dobio 3 minute uvodnu rijeć. Potom se prešlo na
raspravu gdje se moglo javiti za riječ beskonačno puta svaki put u trajanju
od 3 minute. U trećem dijelu bez vremenskog ograničenja mogli su govoriti
predsjednici središnjica. U četvrtom dijelu donešena je odluka o daljnjem
radu koordinacije za zajedničke prosvjede.

Nakon 2h iznimno konstruktivne rasprave, u duhu međusobnog poštovanja i
uvažavanja, donešena je odluka će se do kraja kolovoza sastati sve
središnjice sindikata i pokušati pronaći dogovori oko zajedničke
organizacije među središnjicama.

Odmah nakon tog sastanka, održat će se koordinacija svih navedenih sudionika
jučerašnjeg okruglog stola i donijeti odluka o zajedničkoj organizaciji sa
središnjicima koje budu išle u zajedničku organizaciju.

PS. Ljudi javljajte se kontaktirajte , raspitujte se ... a ne pisati neke teorije zavjere... (Demos i slični ako si iz Zagreba odi do ljudi tamo kontaktiraj ih informiraj se i predloži nešto ... a ne bezveze unaprijed prozivati i govoriti gotovo je...) Rekoh ako nas je više i bude hrpa udruga teže će bilo tko pokušati iz prosvjeda izvući korist osim što ćemo normalno pokušati donijeti korist svim poštenih Hrvatima tjeranjem ove smješne Vlade , ukidanjem raznih glupavih nameta i zakona...

Justice for all !

Tko je glasao

@Busola, 12 govornika, 3

@Busola, 12 govornika, 3 minute + bonus neograničenog govora(?), četiri etape i sve za 2 sata!!!!

Treba li tu posebni komentar?

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica, ja sam ih

@kukljica,

ja sam ih pobrojila 13.

Tko je glasao

@marival, u pravu si, ali ja

@marival, u pravu si, ali ja sam glasnogovornika i voditelja vidio kao koordinatora govornika bez velikog trošenja vremena.

U svakom slučaju sada mi je jasno zašto je skup bio tajan, jer kurtoazija je htjela biti sama sa sobom.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Da li mi se čini ili ti to

Da li mi se čini ili ti to opstruiraš bilo kakav prosvjed?
I nije li engima kako sve znaš a niti si nazvao , niti si poslao mail, niti si bio tamo. tko je tu lud?

Tko je glasao

nebi ja ulazio u to zašto

nebi ja ulazio u to zašto se je mala aisha uspjenila na kukljicu ali moram primjetiti da će se svako pametan kloniti onih koji sa naziva građanska inicijativa. Netko tko je blizak građanima a zatvara se za građane i još ima novca za bacanje na zaštitarsku službu. kukljica je ukazao upravo na to da se "građanska inicijativa" ponaša možemo reči politički malograđanski konspirativno a zašto tako vidimo iz liste učesnika tajne tafel runde buržoazije koja je u želji da bude sama proglasila tajnost i unajmila zaštitare. onda aisha pita tko je tu lud? meni je jasno pa lud je onaj tko nakon što su poznata imena konspirativaca misli da oni koji su sastanče pod zaštitom zaštitara mogu biti građanska inicijativa.

Tko je glasao

@Aisha, s malo više razuma

@Aisha, s malo više razuma i inteligencije mogla si i sama zaključiti da me ne zanimaju osobe koje lamentiraju javno, a djeluju tajno.

Zar smatraš da će netko tko ima dugogodišnje iskustvo s "bogomdanim" spasiteljima koji pozivaju na okrugle stolove u tajnosti i bukačima koji javno i na internetu pozivaju na prosvjede, a potom se ponašaju kopernikanski i traže da ih se mora nazvati i poslati email.

Na kraju krajeva, imena učesnika tajnog stola su potvrdili ne samo "visinu i razinu" tog tajnog skupa, već i vjerodostojnost tog podhvata koji je već u samom početku pokazao kolika mu je vjerodostojnost. Naravno čast za dvije-tri iznimke koje su svjesne težine situacije i unatoč konspirativnosti skupa, odlučile sudjelovale na tom tajnom skupu.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

bukačima koji javno i na

bukačima koji javno i na internetu pozivaju na prosvjede, a potom se ponašaju kopernikanski i traže da ih se mora nazvati i poslati email

Inicijativa "Stegnite vi remen, bando lopovska" sve se više zapliće u vlastitoj nemoći da osmisli i organizira neku suvislu javnu akciju. Ovaj nesretno započet plan organiziranja prosvjeda samo dokazuje da postoji elementarno neznanje kako se takve stvari organiziraju. Odbori, sastanci, koordinacije ne mogu zamijeniti jednu jedinu stvar - umreženost ljudi i protokole za širenje informacija. Organizirati ovakav prosvjed nekoliko mjeseci nakon jednog od vrhunaca sveopće društvene krize je unaprijed osuđeno ne neuspjeh. Umjesto toga, svi koji žele veću i promptniju građansku aktivnost re stanja u državi trebali bi sjesti i dogovoriti se o učinkovitim metodama kojima će se ubuduće koristiti u organizaciji pravovremenih i masovnih prosvjeda.

Ovo je samo jedan od simptoma bolesti koja je zavladala tzv. civilnim društvom, a mogla bi se nazvati samo-legitimacija ili stav mi-smo-ispravni-mi-smo-pravi-mi-smo-autentični-mi-smo-važni itd. jer-mi-tako-kažemo. I dok političare i njihove stranke podnose javnu kritiku, udruge i inicijative, nošene medijskim senzacionalizmom (koji im daje lažnu sliku neke društvene relevantnosti) i/ili budžetskim financiranjem, nemaju ni trunke želje i potrebe djelovati javno, transparentno i otvoreno. Nešto slično vrijedi i za sindikate, samo je šteta koju oni uzrokuju daleko, daleko veća.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Neznam ja gdje ti živiš i

Neznam ja gdje ti živiš i na što si ti navikao, ali za ovakve stvari se treba najaviti.
Svojim ponašanjem dokazuješ da te uopće nije briga oko prosvjeda i teške situacije, jer da jest, makar biš se raspitao tko, što, kada, gdje, kako i zašto.

Budeš li nastavio i dalje pljuvati po onome za što nisi ni prstom mrdnuo, pomislit ću da si poslan iz vlade da opstruiraš.

Dobro je rzlatic zaključio u dnevniku, lakše je pljuvat u prazno nego eto, čak i uzet telefon pitat, ako ti je to skupo, onda poslat e-mail.

Za sve ovo vrijeme što vrjeđaš, već si mogao sastavit e-mail i poslati upit.
Ako ti je to teško, što onda uopće raspravljaš o prosvjedu i o teškoj situaciji kad ti iskreno ni ne zanima.

I da, hajde, baš me zanima, a vjerujem i druge, tko je to sa okruglog stola jedini po tebi svjestan teške situacije?

Ajde, pozdrav.

Tko je glasao

daj naduvena uobraženka

daj naduvena uobraženka stani malo na loptu i shvati da nitko ne pljuje i napada ideju i nužnost prosvjeda već vjeredostojnost onih koje ste pozvali na tajni skup. skuliraj se prije nego što se totalno zakrviš u nešto što bi svaki pometan čovjek prepoznao. glupostima koje valjaš samo još više dokazuješ kakvo je to čopavo društvo organiziralo taj tajni sastanak na kojega vlada nije trebala slati svoje predstavnike jer ste ih vi samo pozvali. zato i jeste zatarabili pristup javnosti a s tvoji papagajskim ponavljanjem o prijavljivanju i mailu samo još više pojačavaš utisak da neznaš o čemu govoriš. ako netko svojim ponašanjem šteti skupu onda si to ti jer se ponašaš kao oni koji umjesto argumenata siju optužbe. mislim da bi građanska inicijativa trebala razmisiti o tome treba li u svojim redovima one koji iz dna duše mrze sve one koji imaju primjedbe i pire na hladno. prestani se ponašati po onoj tko nije za taj je protiv jer takvih je svima nama pun kufer. sada bi volio da se oglasi tvoj glasnogovornik ili rzlatic i busola pa da vidimo dijele li i oni mišljenje da su prosvjednici nemuše pokorne ovce kakvima ih ti proglašavaš.

Tko je glasao

Ako neznaš razgovarati bez

Ako neznaš razgovarati bez vrjeđanja onda bolje ni nemoj.

i samo mi citiraj gdje sam to ja nazvala ljude ovcama ili ih proglasila?
Dakle, lažeš.

Tko je glasao

@Aisha samim svojim

@Aisha

samim svojim sudjelovanjem na pollitika.com ti se stavljaš u poziciju nekoga tko bi, u ime organizatora najavljivanih prosvjeda, morao održavati odnose s javnošću (PR). Nažalost, ti ne posjeduješ tu vještinu i zato svojim osorno-defanzivnim stilom nanosiš više štete, nego koristi cijeloj stvari. Ako objektivno pogledaš rezultat svoje dosadašnje komunikacije o ovoj temi, vidjet ćeš da si postigla efekt suprotan željenom - odbila si ljude, umjesto da ih privučeš. Sav tvoj pozitivni naboj i entuzijazam mogao bi se pretvoriti u mučno pravdanje s neistomišeljnicima, ukoliko se ne potrudiš poraditi na razvoju vještina dobrog komuniciranja. Ili možda želiš znanje stjecati, kao neki/e od nas, na porazima koje ćeš na svom životnom putu neminovno doživljavati?

nemesis

nemesis

Tko je glasao

@nemesis, ovo je tipično za

@nemesis, ovo je tipično za one koji grade kule u oblacima, a još si nisu osigurale ni tepih po kojem gaze u ovoj našoj sutovoj stvarnosti.

Ono što sam već napisao rzlatiću vrijedi i za aishu, jer diskusija i rasprava da, ali nisam partner za svađu. Mislim da je mnogo komentatora dalo izuzetno konstruktivan i trezven doprinos ovoj raspravi i zato smatram da aisha treba dobro proučiti vse što je na tu temu napisano, posebno tvoj komentar i komentar duple ljute, jer optuživati druge zato što su postali oprezni i sumnjičavi, što imaju svoj stav, svoje mišljenje i dosljednost životnog iskustva može samo netko tko je kako se ono kaže premazan svim mastima, ili toliko zelen da kako druga narodna kaže, nezna gdje je šupalj.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Samo tražim da mi

Samo tražim da mi odgovoriš ,zašto nisi uzeo telefon u ruke ili poslao e-mail?

I da, ja nisam optuživala tebe za ništa, samo sam pitala. ti si taj koji napda cjelo vrijeme i još mi govoriš o tome da sam premazana svim mastima a na PP mi šalješ poruku sa naslovom JADNICA.

Tko je tu zelen, premazan mastima, da ne kažem bezobrazan?

pozdrav

Tko je glasao

Aisha, moraš malo

Aisha,
moraš malo razmisliti,molim te, i ponekad poslušati savjet.Tako sam i ja bila u tvojim godinama :):Glavom o zid!Pa sada vidim da bi bilo lakše da sam poslušala tada neke osobe koje su bile dobronamjerne u kritiziranju jer su mi htjele pomoći,ali ja,zaslijepljena svojim mladenačkim snovima nisam znala to prepoznati i prihvatiti da je to u biti bio najkraći put.

Tko je glasao

@Busola, PS. Ljudi javljajte

@Busola,
PS. Ljudi javljajte se kontaktirajte , raspitujte se ... a ne pisati neke teorije zavjere... (Demos i slični ako si iz Zagreba odi do ljudi tamo kontaktiraj ih informiraj se i predloži nešto ... a ne bezveze unaprijed prozivati i govoriti gotovo je...) Rekoh ako nas je više i bude hrpa udruga teže će bilo tko pokušati iz prosvjeda izvući korist osim što ćemo normalno pokušati donijeti korist svim poštenih Hrvatima tjeranjem ove smješne Vlade , ukidanjem raznih glupavih nameta i zakona...
Tebi izgleda treba crtati više puta istu stvar, no ok.... dakle pričao, dopisivao se ........ konstruktivno po mom sudu predlagao ili raspravljao sa organizatorima prosvjeda stoga sam posebno naglasio između ostalog ..... kao npr. ovo:
Ne treba žuriti na način da netko po svaku cjenu želi biti "prvi" ili organizator ili bilo što. I onaj što ste već organizirali je mogao biti puno bolji da ste poslušali neke savjete, no niste i sve je prošlo kako je prošlo i svi smo izvukli neke pouke. Za ovaj prosvjed koji će se dogoditi ili bi se trebao dogoditi na jesen (9. mjesec) je nešto što mora ujediniti sve, ali doslovno sve pa radilo se o sindikatima, političkim strankama, jakim pojedincima ....... tj. mora na trgu biti preko 100 000 ljudi,.... i biti će ako se ne bude bezglavo žurilo.
ili recimo ova prepiska sa @Aisha.....
Poštovana,
Meni se čini da ni uz najbolju volju vi ne «čujete» što vam «govorim» pa sam sve skloniji mišlju da je to tako jer vas u stvari možda i uopće ne zanimaju tuđa mišljenja, iskustva, znanja……. Imam dojam da ste vi (dakle organizatori prosvjeda) u nekom svom filmu i da svaki savjet sa strane doživljavate kao neku buku ili šumove koji vam remete vaš spokoj i samo čekate da ta buka prestane tako da vi u «miru božjem» možete nastaviti u svom stilu dalje. Ni ja nisam imun od grešaka u radu ili ophođenju no svakako u svojoj komunikaciji sugovornika ili njegovo mišljenje nikada (ili bar ne izravno) ne kvalificiram kao glupo….. jer to znači i izravno kazati nekom da je glup….. no svatko ima pravo kazati (pa i ti) što želi a na drugoj je stani da nastavi ili prekine takvu komunikaciju, zar ne?
Da bi ti bilo potpuno jasno što mislim još ću jednom pokušati odgovoriti na tvoje navode i to pasus po pasus kako ne bi bilo nesporazuma ili pogrešno izvučenih zaključaka.
@Aisha, što se tiče ovoga vašeg o političarima: Mi ne očekujemo da se vi nakon uzvika "Bando lopovska" osjećate prozvano. ukoliko ste lopovi kao i ovi na vlasti, samo ćete se osjećati prozvano, baš kao i Hebrang, sjećate se?Kada nas je htio tužiti. :)
.
DEMOS, Ne možeš mi kazati da smo svi koji smo iole sudjelovali ili sudjelujemo aktivno u nekoj (pa i lokalnoj) politici isti i onda nakon toga reći da meni ne vičeš bando lopovska. Onog trenutka kada za jednu grupaciji (političari) ustvrdite da su u njoj svi isti, a znate da tako nešto naprosto nije točno, radite veliku grešku. Ako to nastavite i nakon upozorenja i logičnih argumenata onda to radite sa nekom namjerom….. ja mogu logički izvući mnoštvo pretpostavki zašto se vi tako ponašate no ništa ne želim tvrditi jer će te vi sami svojim djelima pokazati što smjerate. Vaša tvrdnja o političarima me svaki put podsjeti i asocira na onu stupidnu tvrdnju velikih hrvatina koji kažu da su svi Srbi četnici…… Po takvim ili sličnim pitanjima ja nikada nisam imao dvojbi no po tebi (vama) bi ispalo da su oni u pravu….. Sada ćeš ti možda kazati kako jedno sa drugim nema veze i opet pogriješiti jer zanemaruješ činjenicu da se radi o istoj logici po kojoj se stvaraju i vrijednosni sudovi sustavi.
.
@Aisha, Dakle, ukoliko svoju dužnost obavljate korektno, izaći ćete na prosvjed kao građanin, jer to i jeste prije svega.
ovi političari su teško zabrijali da je titula političara iznad titule građanina, pa od tud i problemi.
.
DEMOS, Već ti je jasno kazao i nadam se objasnio zašto ja kao ni mnogi drugi nećemo izaći na takav prosvjed, a kada političari nešto zabrljaju onda oni imaju svoja imena i prezimena jer kolektivne odgovornosti nema niti je može biti. I opet uz pogrešne premise slijede i promašeni motivi…..
.
@Aisha, što se tiče ovoga da smo protiv političara, pa naravno. ridikula bi bila da radimo proteste protiv ove vlasti i da nam saveznik bude npr SDP. Tad bi bili gori od političara. osobno bi se osjećala ko govno. I istina ej da bi onda na skupovima bilo 50 000 ljudi a ne 10 000, ali , ponavljam ono što uvjek naglašavam: TO BI BILI LAŽNI PROSVJEDI I LAŽNI PROSVJEDNICI!
.
DEMOS, Ne bi time napravili ništa. Kada SDP ne bi valjao na vlasti, onda bi se skomplali mi sa HDZ-om i šta onda? Opet isti igrokaz.
Kada se radi prosvjed protiv politike jedne vlasti onda su po logici saveznici i svi oni koji su iz bilo kojeg razloga protiv te vlasti. Da bi se uspješan prosvjed organizirao on mora biti masovan i sa jasno definiranim ciljevima. Osim što ste vi protiv svih drugog cilj ne vidim, a znam da onaj koji je protiv svih nema ni minimalne šanse za uspjeh. To što vi mislite da vam SDP (ne samo) ne može biti saveznik u organizaciji i realizaciji prosvjeda protiv ove nesposobne i korumpirane vlade HDZ-a je samo dokaz nepoznavanja i nedovoljnog razumijevanja društvenih i političkih odnosa u državi stoga bi (ili će biti) to u stvari i bili LAŽNI PROSVJEDI I (svi vi) LAŽNI PROSVJEDNICI!
.
@Aisha, Prosvjedima ukazujemo na neregularne i kriminalne stvari koje se dešavaju u državi i pritom smo nezavinisi i neovisni o nikome. Ovdje smo da ukazujemo na nepravdu, pa makar nas bilo 5!
.
DEMOS, To isto mnogi oda nas rade svaki dan i bez prosvjeda…… jer ma koliko netko bio nezavisan i neovisan ili pak "nezavisan i neovisan" npr. organizirati prosvjed u Zagrebu ipak nešto košta jer Bina, Razglas, Rasvjeta, Plakti..... itd. ima svoju cijenu u kunama, no dobro je da to "sami možete platiti" ....... a vidiš i sama koliko ovdje na ovom portalu ima tekstova o nepravdama i sl….. i ima nas puno više od «5». Borba protiv nepravde nije nešto na što samo neki imaju exluzivu već obveza svih…. jer nepravdi je bilo i prije vas, tebe ili mene……
.
@Aisha, To je veliki problem ljudskog mentaliteta: kada jedan čovjek vrišti za pomoć-ne čuje ga se, sve dok se taj vrisak ne pretvori u tisuće grla koje vrište, a tada je kasno, prekasno!
.
DEMOS, Od velike buke samo se slabije čuje, i doslovno ništa više. Postići da se čuje glas razuma je nešto na čemu treba poraditi.
.
@Aisha, Postići neke promjene unutar politike? Bez uvrede, ali to je najgluplja stvar koju čujem odkad radim prosvjede, a svi ju govore. Da vam objasnim kako ja to vidim: Ljudi u ovoj zemlji su očito zaboravili da se država sastoji od političara i od običnog puka tj građana. Dakle, sasvim je normalno da se u trenutscima nezadovoljstva podigne narod, jer ova vaša teza o mjenjanju stvari kroz uključenje u politiku bi bila prihvatljiva kada bi u državi svi bili političari tj kada ne bi bilo običnog puka tj građana.
.
DEMOS, Na ovo sam ti dijelom već odgovorio u samom uvodu, a sada ti podvlačim i to da sama vidiš da te ljudi dobronamjerno upozoravaju («a svi ju govore»), no ti i dalje radije uzvratiš uvredom no da o tome malo dublje razmisliš. Ti očito ne shvaćaš da se građani ne mogu dijeliti na političare i obične građane. Sve su to građani a samo mali broj njih (nas ili sutra vas) stjecajem okolnosti bivaju izabrani na neke političke dužnost, funkcije, (vidi pojašnjenja radi nekih pojmova http://bs.wikipedia.org/wiki/Politika ) …… no time se automatizmom ne postaje i političar. Dakle i nakon jednih političara dolaze drugi koji do tada nisu morali biti političari ili «političari»….a svi su u stvari narod (polis – demos)….. I opet ti ponavljam da postoje samo dva načina mijenjanja političkih odnosa… političkim sredstvima ili (prevratom) oružjem.
.
@Aisha, Budući da su neki ovdje političari a neki građani sasvim je normalno da se narod buni tj prihvatljivo je da netko ima potpuno pravo mjenjati stvari kroz prosvjede a ne kroz politiku.
Gdje bi mi stigli da u državi žive samo političari?
ne bi to baš opstalo, zar ne?
.
DEMOS, Ovo ti je najbolji primjer kojim pokazuješ razinu ne/razumijevanja procesa političkih promjena, a sve zato jer imaš potpuno promašene premise o tvorbi države (ti tvrdiš da su to građani i političari). Ovo nikako nemoj shvatiti kao uvredu već isključivo kao pomoć da malo bolje razumiješ to u čemu sudjeluješ. Stvari se ne mijenjaju kroz prosvjede… nisu nikada pa neće ni sada, no prosvjedima se može ukazati na raspoloženje naroda i «ustvrditi» postoji li kritična masa potrebita za političke promjene. DAKLE PROSVJED MOŽE BITI SAMO UVOD U NEŠTO ŠTO ĆE ILI BI MOGLO REZULTIRATI POLITIČKIM PROMJENAMA…..
.
@Aisha, Uglavnom se nadam da ste shvatli moje stajalište. Vi naravno na to gledate drugačije.što je sasvim normalno, vi ste političar, ja građanin, ali prije svega smo ljudi.
.
DEMOS, Poštovana gospođica Sanja, nije dobro dijeliti ljude na način kako to ti ili vi radite jer i ja i ti (i oni) smo samo građani Hrvatske. I samo «ja i ti» možemo mijenjati odnose unutar naše države. Ako to shvaćaš, a vjerujem da sam ti bar malo pomogao, onda nam neće biti problem sutra izboriti se za bolje svima nama.
Vjerujem da sam ti bar malo pojasnio u čemu griješite, no ako i dalje misliš da je tvoje stajalište i način razmišljanja ispravan onda imamo vrlo ozbiljnih razloga za biti zabrinuti….. «oboje».

.
Ima toga naravno još podosta no mislim da si iz ovog gore razumio što ja govorim odnosno pišem glede prosvjeda.....
Ako je moje nastojanje po tebi ili "vama" ispod neke vama prihvatljive razine kulture dijaloga ili nedostatna argumenta onda molim obrazložiti to pa da zajedno sa ostalim članovima pollitike to proanaliziramo ...... i to toliko puta dok ne bude sve imalo glavu i rep..... naravno, ako je to uopće moguće........

Tko je glasao

Najvažnije je da nemamo

Najvažnije je da nemamo UKRADENE izbore...Mi nemamo legalno izabranu vlast!To je njihova najveća KRAĐA...

Tko je glasao

Glavno je da oni izbori

Glavno je da oni izbori 2000-te utemeljeni na tim istim popisima birača nisu bili ukradeni. Moš mislit.
My Soul

Tko je glasao

@Franka Valli Mi nemamo

@Franka Valli
Mi nemamo legalno izabranu vlast!To je njihova najveća KRAĐA..
http://popisbiraca.pollitika.com/

kako isto objasniti onima kojima je navedena stranica nedostupna. Bilo zbog neznanja, tehnološke nedostupnosti, nezainteresiranosti.?

Tko je glasao

@Busola: U biti ja sam malo

@Busola:
U biti ja sam malo ekstreman pa bi želio odstupanje ove Vlade... preuzimanje vođenje države nekih ekonomskih stručnjaka + neki strani stručnjaci i polako uspostavljanje reda... te kasnije raspisivanje izbora... samo ljudi se boje... jer Hrvati nisu naučili prosvjedovati i boriti se jedan za drugoga...

I ja sam isto pomalo ekstreman zbog čega sam siguran da nikakvi Popovići i nikakavi Podumnjaci i nikakvi Del Olije, Radakovići i slična bratija nema snagu za pokrenuti HRVATE (kapichi?) koji su ipak većina u svojoj državi.
Ja prvi ne ću u prosvjede, ako će me takvi voditi što je vrlo dobro uočio Kukljica (ili Majica).

Dakle 1. stvar
- traži se HRVAT koji će povesti narod u odlučujući boj. Hrvat koji nije okaljao svoje ruke ni u pretvorbi/privatizaciji ni u politici. Ima li takvoga u Hrvatskoj?

NEMA!!!

Jedini HRVAT koji odgovara potrebnim karakteristikama i koji ima potrebnu karizmu i koji može objediniti mase u rušenje SVIH političkih opcija, trenutno nije u Hrvatskoj.

Uočiti da rušenje samo postojeće vladajuće garniture NIJE DOVOLJNO!

Vlast nakon smjene ne smije pasti u ruke trenutne opzicije koja je ništa manje nesposobna od trenutno vladajućih ili nedaj bože u ruke samozvanih ekonomskih stručnjaka ili nekakove "vlade nacionalnog spasa".

Što nam dakle preostaje?

Jedino rješenje= PUČ i to ne bilo kakav puč već vojni puč na čijem čelu bi trebao biti jedini Hrvat koji bi to mogao napraviti kako treba, a to je onaj koji trenutno nije medju nama, već sjedi u Den Haagu.

Treba ga pitati želi li se prihvatiti ovoga posla i ako pristane otići po njega.

:)

Tko je glasao

Jedino rješenje= PUČ i to

Jedino rješenje= PUČ i to ne bilo kakav puč već vojni puč na čijem čelu bi trebao biti jedini Hrvat koji bi to mogao napraviti kako treba, a to je onaj koji trenutno nije medju nama, već sjedi u Den Haagu.

Šta to pišeš kakav puč ? i to vojni ... Pa nismo mi neke južnoameričke države pa ćemo nekoga diktatora poslije postaviti ...
I drugo nemoj tu dijeliti ljude - građane Hrvatske ni po imenu ni prezimenu , ni po naciji ni vjeri... I ostavi se Gotovine i inih jer nisu zaslužili da ih pozivaš na neki vojni puč... Da li si bio na prosvjedima kada su uhićeni? imam osjećaj da nisi nego si isto ovako tipkao...

Justice for all !

Tko je glasao

Pa nismo mi neke

Pa nismo mi neke južnoameričke države pa ćemo nekoga diktatora poslije postaviti ...

Da bi vas ovjek podržal kod protesta, mora neke stvari znati.

Koga bute vi postavili na vlast, ako vam uspije sadašnju tu istu skinut?

Tko je glasao

Pa nismo mi neke

Pa nismo mi neke južnoameričke države pa ćemo nekoga diktatora poslije postaviti ...

Da i šteta je što nismo jer bi shvatili da je u ovoj situaciji vojni puč jedini mogući izlaz iz krize u koju nas je dovelo bahato i neodgovorno ponašanje kako pozicije tako i opozicije.
Vojna uprava bi bila samo dok se ne iskristaliziraju oni iz civilnog sektora koji su sposobni i imaju potrebne moralne kvalitete voditi ovu napaćenu zemlju.
Za ovo mi je ideju dao Mr. Jaks koji doduše Gotovinu vidu kao budućeg civilnog vođu. Ja mislim da je to pogrješno i da Gotovina koji je prije svega vojnik zemljom može upravljati samo u prelaznom periodu.

Oslobađajućom akcijom ujedno bismo pokazali licemjernim europljanima što mislimo o njima i njihovom specijalnom sudu za izjednačavanje krivnje divlji balkanskih plemena.

I drugo nemoj tu dijeliti ljude - građane Hrvatske ni po imenu ni prezimenu , ni po naciji ni vjeri...

Ja nikoga ne dijelim, ja iskazujem svoje stajalište i utvrđujem činjenično stanje, a to je, da zbog neadekvatnih "vođa" i organizatora od tog svega neće biti ništa.
Vladajući se vas takvih kakvi jeste, boje koliko krava guzne mušice.

Samo će mahnut repom i nema vas više.
;)

Tko je glasao

Da, narod će ti sigurno

Da, narod će ti sigurno izaći na ulice sa ubojicama civila.
zamisli se malo kakva si ti osoba ako želiš pratiti takvog čovjeka.

I da, tvoje vrjeđanje na nacionalnoj razini je primitivno. što potvrđuje Oštrićevu tezu o Ustašoidima na pollitika.com-u.

A gdje je sad mrak da te upozori na izljeve mržnje.

Uživaj

Tko je glasao

A gdje je sad mrak da te

A gdje je sad mrak da te upozori na izljeve mržnje.

Evo ga, tu je...i gle čuda, od njega dobih +

:)

nemesis Sri, 19/08/2009 - 15:32 [Protiv]
Franka Valli Sri, 19/08/2009 - 16:12 [Protiv]
mrak Sri, 19/08/2009 - 16:19 [Za]
Aisha Sri, 19/08/2009 - 17:09 [Protiv]

p.s.

ja nisam nikoga vrijeđao, samo sam rekao da navedene ni u ludilu ne bih slijedio. pogotovo ne neku mladu, nedojebanu i isfrustriranu "aktivisticu". takvi poput vas, više odmažu, nego što pomažu.
:)

Tko je glasao

da, taj komentar bi po svaku

da, taj komentar bi po svaku cijenu morao ostati vidljiv čisto kao digitalni spomenik i to zato jer:

a) zaziva ni manje ni više nego vojni puč
b) traži se HRVAT kakvog navodno nema u HRVATSKOJ
c) a navodno jedini koji odgovara opisu je u Haagu (malo je doduše zauzet, ali čim ulovi vremena...)

kada bi postojao sarkastični plus, onda bi ovaj moj bio takav

Tko je glasao

da, taj komentar bi po

da, taj komentar bi po svaku cijenu morao ostati vidljiv čisto kao digitalni spomenik

kolega mrak, nemojte se sada izvrdavati. ja sam uvjeren da dijelite moje mišljenje u vezi ove ekipe koja organizira prosvjede od kojih neće biti ništa i koji neće proizvesti ništa jer ekipa nema muda, a i ne može ih imati kad medju njima nema nijednog "punokrvnog Hrvata" (za objašnjenje ovog pojma upitati babu nemesis), da ne kažem Ustaše. Sve jugosloven do jugoslovena od kojih se nama ostalima kojih je svega 2/3 ukupnog hrvatskog korpusa diže kosa na glavi.
Pa oni čak i ne znaju što hoće, oni samo žele izvesti narod na ulicu i da nastupi što? ANARHIJA i ulični neredi.
Zato je neophodno stvar prepustiti osobama kojima je Hrvatska pri srcu i koji Hrvatskoj žele samo dobro.
Kako Hrvatsko dobro može željeti npr, jedan Jergović koji je napustio svoj rođeni grad i ostavio ga na milost i nemilost srbočetničoj armadi i skrio se u Hrvatsku koju sada nastoji ocrniti na svakom koraku?
A sve je to jedna te ista banda podrivačka koji protiv Hrvatske koristi perfidne tehnike specijalnog rata.
Ili uzmi bilo kojeg bivšeg feralovca npr. onog Ivančića koji piše za index.hr i ladno umjesto listopad napiše okotobar ili umjesto siječnja koristi januar. a meni ovdje zamjeraju na komenatarima (jer dnevnike ne pišem) ukoliko nisu gramatički ispravni.

I sad ćeš me naravno pitati kave veze ova dvojica imaju s organiziranjem prosvjeda. E pa razmisli malo.
;)

Tko je glasao

Kolega mrak, nemojte se sada

Kolega mrak, nemojte se sada izvrdavati. ja sam uvjeren da dijelite moje mišljenje u vezi ove ekipe koja organizira prosvjede od kojih neće biti ništa i koji neće proizvesti ništa jer ekipa nema muda, a i ne može ih imati kad medju njima nema nijednog "punokrvnog Hrvata" (za objašnjenje ovog pojma upitati babu nemesis), da ne kažem Ustaše.,

Ime i prezime tvoje frajeru molim? Moje je Branimir Puškarić...

Punokrvni Hrvatu... inače nisam našao nijedan tvoj dnevnik (ima takvih još ovdje ...) ... pa nikako da razabram u kakvu grupu spadaš i kakav si igrač... Zanimljivo... Pitao sam te isto da li si bio na prosvjedima kada je Gotovina uhićen i gdje (da ne slažeš...)... čisto me zanima isto da prosudim kakav si igrač...

Inače malo čitam i pregledam net i mogu reći da uvijek se nađe ekipa koja će nešto potkopavati... neki sa razlogom (plaćeni...) a neki čisto namjerno... Ovaj put stvarno se nadam da će ljudi znati se oduprijeti takvima...

Justice for all !

Tko je glasao

@Busola Veliki (+), radi

@Busola
Veliki (+), radi objave identiteta. Iako je moj identitet kao "smogismogi" bio prividan, jer se jednostavnom analizom nekoliko tekstova moglo saznati ime i prezime, ipak ga nisam objavio. Učinio je to "Gale" eksplicitno bez moje suglasnosti suprotno najosnovnijim standardima članova Pollitika.com. Sada sam to što jesam, a čitaoci će uočiti da nema nikakve razlike u ophođenju s javnošću i mom izričaju. Zato mislim da ste iskreniji od mene kad ste objavili svoje ime i prezime. Isto ne znači da se u svemu slažemo, ali ipak u tom dijelu - bolji ste od mene. Samo nemojte zabrljati kao posljedica adrenalina, godina, neiskustva i isključivosti.

Tko je glasao

Ime i prezime tvoje frajeru

Ime i prezime tvoje frajeru molim? Moje je Branimir Puškarić...

Dragi Branimire, meni tvoje ime baš ništa ne znači, a vjerojatno ni moje tebi ne bi ništa značilo. Kad bih imao interesa bilo političkih ili sponzoraških da se za mene čuje, budi siguran da bih pisao pod punim imenom i prezimenom kao što to neki ovdje čine. Ovako ćeš i dalje biti prisiljen čitati što pišem što je valjda važnije od činjenice tko piše. Inače mene vole prozivati za netrepeljivost i mržnju prema onima čudnog imena i još čudnijeg prezimena, prebrajanje krvnih zrnaca isl., no vidim da taj sindrom ne zaobilazi i vas nešto "liberalnijih" pogleda na svijet.

Punokrvni Hrvatu... inače nisam našao nijedan tvoj dnevnik (ima takvih još ovdje ...) ... pa nikako da razabram u kakvu grupu spadaš i kakav si igrač... Zanimljivo... Pitao sam te isto da li si bio na prosvjedima kada je Gotovina uhićen i gdje (da ne slažeš...)... čisto me zanima isto da prosudim kakav si igrač...

U originalu kojega je vlasnik nemesis bi trebalo stajati "punokrvni Ustaša" što sam ja preinačio u "punokrvni Hrvat" jer prema srbskom tumačenju svi Hrvati su Ustaše, tako da dođeš na isto. Više o tom pojmu kako sam i napisao moraš pitati drugaricu nemesis ili pogledati dnevnik (naknadno ću ubaciti link ako hoćeš) u kojemu je to "stanje" pobliže objasnila.
Na prosvjede ne idem, ne idem ni na koncerte, utakmice i općenito se užasavam velikih skupova na kojima se okupljaju svakakovi ljudi i oni koji su tu radi dobra, a počesto i radi činjenja štete. Posebice od kada se svi takovi skupovi snimaju od strane naše revne policije. Uzmi za primjer našeg bivšeg premijera Sanadera koji je na prosvjednom skupu na splitskoj rivi bio najaglasniji, a na kraju je on bio taj koji je izdao i izručio generala Gotovinu zajedno s onim smiješnim likom i pijandurom Šeksom (identificirati, locirati, uhapsiti, transferirati) . Stoga neka te ne čudi moja skepsa prema svima koji su jako preglasni, a pored toga imam i tanke živce tako da mi buka posebno smeta. Zato bi ja to sve izveo u tišini, otišao na Markov trg s grupicom odabranih, začepio sve rupe da parcovi ne mogu pobjeći i ožeži.
;)

Tko je glasao

Na prosvjede ne idem, ne

Na prosvjede ne idem, ne idem ni na koncerte, utakmice i općenito se užasavam velikih skupova na kojima se okupljaju svakakovi ljudi i oni koji su tu radi dobra, a počesto i radi činjenja štete. Posebice od kada se svi takovi skupovi snimaju od strane naše revne policije.

Dovoljno rečeno... nemam šta komentirati onda sa tobom ... Ja ću uvijek ići na prosvjede ako bilo kako pomoći da se neka nepravda spriječi ili uništi... , a kada je Gotovina bio uhićen bio sam na prosvjedu i na dosta drugih ... Kako ono kaže jedna poslovica za takve ko ti ...: Psi laju karavane prolaze...
Samo ti i dalje tu traži "punokrvne Hrvate " nema od tebe ništa osim zabavljanja ljudi na netu...
Hvala na iscrpnom odgovoru kako bih te bolje upoznao...

Justice for all !

Tko je glasao

Ja ću uvijek ići na

Ja ću uvijek ići na prosvjede ako bilo kako pomoći da se neka nepravda spriječi ili uništi... , a kada je Gotovina bio uhićen bio sam na prosvjedu i na dosta drugih

I šta s tim? Mogao si se i lancima vezati za bukvu kao neki i što bi postigao? Ništa! Samo bi napravio budalu od sebe kao što i sada ispadaš igrajuči kolo u kojemu glavnu riječ vode ovakvi poput Aishe.
Ti kažeš da si bio na prosvjedu za Gotovinu što bi značilo da ga ne smatraš ratnim zločincem i ubojicom civila, a surađuješ s osobom koja o njemu ima upravo takvo mišljenje.
Ovo ti je Aishin odgovor na moj prijedlog da general Gotovina preuzme upravljanje zemljom dok se računi ne raščiste:

Sri, 19/08/2009 - 17:12 — Aisha

Da, narod će ti sigurno izaći na ulice sa ubojicama civila.
zamisli se malo kakva si ti osoba ako želiš pratiti takvog čovjeka.
http://pollitika.com/prosvjed-informacije

:)

Psi laju karavane prolaze...

glede tog lajanja, ja sam zbog svoga već bio hapšen i to i u onoj bivšoj državi, a bogomi i u ovoj novoj, navodno demokratskoj i to uprav zbog "zabavljanja ljudi na netu" dakle lajanja, po tvome.

A jesul tebe ikada hapsili zbog tvog djelovanja?

:)

Tko je glasao

@krrrrekani, u tvojim

@krrrrekani, u tvojim komentarima ima dosta toga s čime bi se manje ili više mogao složiti, ali baljezganja o fami "punokrvnog Hrvata" u državi koju su upravo "punokrvni Hrvati" opljačkali obiteljsko srebro je uistinu neukusno i smiješno.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Dragi Kukljica, sjeti se da

Dragi Kukljica, sjeti se da nisu samo "punokrvni Hrvati" prodavali obiteljsko srebro i nabacivali na Hrvatsku dužničke okove. Zato ja kažem, SVE ODREDA ih treba pozvati na odgovornost. NITKO tko je trenutno u politici, bilo poziciji ili opoziciji, nije dostojan da preuzme vlast u ovoj napaćenoj zemlji.
Koje je rješenje u takvoj situaciji?! Jedino ono koje sam predložio.

Kad bih bio neozbiljan, predložio bih da nam u tom prelaznom periodu, ekonomiju vodi Crkva. Oni ionako imaju infrastrukturu i kadar za to, a zamisli samo koja bi ušteda bila raspuštanje svih ministarstava osim onih najbitnijih (zdravstvo, školstvo).
:)

Tko je glasao

@krrrrekani, kao što rekoh,

@krrrrekani, kao što rekoh, u tvojim komentarima ima dosta toga s čime bi se manje ili više mogao složiti. Tu spada i rigorozni obračun sa gamadurijom s Markovog trga, ali u rušenju vlasti uzimanje "stvari u svoj ruke", bez obzira na brze, pozitivne i učinkovite rezultate, smatram nedemokratskim.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

to što ja smatram da od ove

to što ja smatram da od ove ekipe neće biti suvislog prosvjeda, a kamoli rezultata se ni na koji način ne može povezati s time da na bilo koji način podržavam puč kao što ga ti predlažeš

jedini način da se promijeni vlast je na izborima (ako mogu biti legitimni, tim bolje :)

ne znam što to znači "punokrvni hrvat" niti kako se to određuje, ima li neki DNK test ili pak neki drugi, što ako imaš polukrvnog hrvata s potencijalom? uostalom, imali smo nekolicinu punokvrnih hrvata u posljednjih 100 godina i otprilike polovica podržava njih jednog-dvojcu, polovica ostale

A sve je to jedna te ista banda podrivačka koji protiv Hrvatske koristi perfidne tehnike specijalnog rata.

kao što sam napisao danas rmarinu, čini se da i tebe brine ista paranoja i morao bi poraditi na tome

glede gramatike, kakav je to punokrvni hrvat koji ne poznaje svoju gramatiku? ja i dalje mislim da je manji grijeh napisati oktobar od recimo pljačke draguljarnice. što ti misliš o tome?

Tko je glasao

jedini način da se

jedini način da se promijeni vlast je na izborima (ako mogu biti legitimni, tim bolje :)

a koga bi to po tebi Hrvati na tim izborima trebali izabrati? Možda Kregara? ili Sriću? ili Gracina? nekog novog ridikula poput Keruma? možda Mesića?

ha. ha. ha.

Tko je glasao

I opet ste svi u

I opet ste svi u pravu;
najsretnija bi bila da se mogu složiti s Aishom - ali, nekako ne mogu - u pravu je kukljica - ne želim da me vode neki "novi" ljudi "stare" škole!
Moje društvo već mjesecima raspravlja na tu temu; jednako kao i tu;
jedni zastupaju mišljenje da ukoliko nema konkretnog idejnog rješenja tj. imena i prezimena koja bi zamijenila dosadašnje funkionere - nema smisla prosvjedovati - dakle čekamo da se čudo dogodi samo od sebe...
Drugi zastupaju ideju ponovnih izbora (s prosvjedom ili bez njega), po svoj prilici vraća se SDP, ali nakon 100 dana, ako ne naprave ništa - opet izbori, i tako redom dok naši političari ne shvate da ćemo ih birati i rušiti dok napokon ne počnu zarađivati plaću.
Treći zastupaju ideju, hm, ne baš vojnog puča - ali tu negdi - jer, kao i krrrekani - nemaju što izgubiti, pa ako su 90tih bili u stanju staviti život na kocku, za svoju djecu i bolje sutra, spremni su to učiniti i danas - a i uvjereni su da, s obzirom na to da pravna država ne funkcionira - samo "uzimanjem zakona u svoje ruke" mogu "ispraviti krivu Drinu".

E sad - čudo se neće dogoditi samo od sebe, a adekvatne ljude ZA koje bi bili "svi" - nemamo, za izbore, pa opet izbore i tako u nedogled - nemamo ni vremena, a ni novaca...
I - što nam preostaje?

Ja sam i dalje ZA prosvjed - neće nam štetiti da se malo prodrmamo, a neka će se imena iskristalizirati i pokazati na tim prosvjedima - pa ćemo opet bolje znati nego što znamo danas.. (bilo pozitivno, ili - nažalost vjerojatnije - negativno)

Iako sam nakon ove govnarije s knjigama uistinu bila spremna krenuti u potragu za Primorcem i pljunuti ga u facu. Ja ga plaćam, a on me zaje...a!! Krade mi, laže me i onda da otkaz - hellou!! I tako plaćamo svih njih, i svi oni rade što im se prohtije, i sve mi to znamo, i pojeo vuk još jedno magare, pa još jedno - a lovaca nema...

U tridesetoj godini života mi je jasno da je MOJE vrijeme prošlo, da će mi u životu, u budućnosti biti ili kao danas, ili još i gore. I to zahvaljujući ljigavim, nesposobnim, lopovskim, sebičnim političarima iskompleksiranim nekim prošlim vremenima...
I jednostavno - MORAM nešto učiniti - MORAM reagirati

Hrvatskica, 4ipo miljuna stanovnika (manje od neke svjetske metropole, manje od neke svjetske firme) - klima samo takva, zemlja s 1000 otoka, nacionalni parkovi, nezagađena zemlja, najbolja voda na svitu, vrijedni ljudi (kako kažu poslodavci gastarbajtera) i pametni, spomenici, kultura, znanost, sport - sve predispozicije da živimo ko 4ipo miljuna bubrega u loju...
Ajmo, dajmo mi njima otkaz, pa što bude da bude... može li gore?

Tko je glasao

@COPRNJICA, Iako sam nakon

@COPRNJICA,

Iako sam nakon ove govnarije s knjigama uistinu bila spremna krenuti u potragu za Primorcem i pljunuti ga u facu.

Slažem se. Ja sam isto za individualni pristup pa neka svako snosi odgovornost za vlastita zlodjela i naravno, zasluženu kaznu.

Nekom hračak u lice, a nekom glavu s ramena.
;)

Tko je glasao

@krrrrekani slažem se

@krrrrekani slažem se "Nekom hračak u lice, a nekom glavu s ramena". Dodao bi i švedske gardine, ali sve u okviru i po "sili" zakona, kojeg očigledno u život treba pokrenuti masa s ulice, jer to sigurno neće učiniti oni koji čije bi ruke i glave trebale završtiti na "panju".

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

onoga koji sakupi najviše

onoga koji sakupi najviše glasova, simple as that

svaka promjena unosi novu kvalitetu i svaka prmjena mijenja okoštale strukture i tokove moći, tako da je svaka promjena dobrodošla

Tko je glasao

Pokušavam dokučiti je li

Pokušavam dokučiti je li to što @krrrrekani piše glupost, provokacija, provokativna glupost ili glupa provokacija. Njegov tragikomični prijedlog vojnog puča sjetio me na jednu čuvenu Šuškovu kanadsku epizodu uprizorenu radi impresioniranja tamošnje hrvatske emigracije: čovjek je na odojku crvenom bojom napisao "TITO" i strpao ga u mrtvački sanduk. To mu je bila ulaznica u "konspirativne krugove", a ostatak priče svi znamo.

Mislim, na kraju dana, teorije urote obično se pokažu lošim spinom, zlo se otkrije u svoj svojoj banalnosti, ambiciozni planovi završe kao kule u zraku, a tipični balkanski špijuni dobro podrignu, okrenu se na drugu stranu i nastave hrkati. Naravno, nakon "uspješnog" manevra u stilu gore opisanih predstava. Misteriozno ostaje samo kako je moguće da ima pojedinaca koji za to plaćaju ili, još gore, koji to puše.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

@krrrrekani A gdje sam

@krrrrekani
A gdje sam ja?
Imam samo olovku i tipkovnicu.

Tko je glasao

@Tonči, a ti budi

@Tonči,

a ti budi zapisničar (ćato) da ostane zapisano za buduće naraštaje što i kako treba raditi uvale li se jopet u sličnu situaciju.
I da shvate kako svaki posao treba privesti kraju bez obzira na okolnosti. slijediti vlastitu viziju i vlastiti cilj i ne dopustiti da ti se u posao mješaju raznorazni jebivetri.
bolje grob nego rob!
;)

Tko je glasao

@krrrrekani Krrrrekani,

@krrrrekani
Krrrrekani, zločesti čovječe :-)
Nisam se ja uvalio jopet u sličnu situaciju. Pridržavam se upravo što si sam naveo:
Ne dopustiti da ti se u posao mješaju raznorazni jebivetri. Bolje grob nego rob!
I dobro mi ide!

Tko je glasao

I dobro mi ide! To bumo

I dobro mi ide!

To bumo tek videli što će od svega toga ispasti. A ja sam jopet siguran da bez revolucije i temeljite čistke, nema nikakve vajde. Oni koji mjenjaju "zastave" kao žena gaće, nači će načina da se opet integriraju i nastave po starome. Zato sam ja za "spaljenu zemlju" i sve iz početka. Čak sam i sebe za to spreman žrtvovati, ako će mojoj djeci biti bolje.

Fitilj je dogorio i evo javno obznanjujem da sam spreman ići DO KRAJA.

Jebat im SVIMA mater. Sanaderu prvom, pa onda Mesiću.
:)

Tko je glasao

@Krrrrrekani Čak sam i seb

@Krrrrrekani
Čak sam i seb za akcijue za to spreman žrtvovati, ako će mojoj djeci biti bolje.
Fitilj je dogorio i evo javno obznanjujem da sam spreman ići DO KRAJA.

Pa Ti si postao humanist, čovjek, prijatelj! Nemreš´ vjerovat!
Zašto to nisi rekao kad si se nedavno prvi put predstavio na Pollitika.com.!
Već bi imali pravu škvadru.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci