Tagovi

Otvoreno pismo Ton?u Majici

Poštovani gospodine Majica,

posve?eno Shiky i njegovom dnevniku

Da ne cijenim vaše pisanje sigurno ne bih gubio vrijeme na vas a moje vrijeme je jako skupo. Neki ljudi na ovim stranicama znaju dosta o meni no zbog vas ?u nastupiti opet potpuno otvoreno sa ?ime mogu samo izgubiti.
Kao što poštovani ?lanovi znaju a i vi možete na?i u mojih par autobiografskih dnevnika, kretao sam par puta od nule, bio na koljenima, polomljen, skoro uništen. Ostale su posljedice, iako tek na po?etku drugog poluvremena života (optimisti?no se nadam), imam par teških ozljeda a i bio sam barem jednom na granici izme?u života i smrti. Lije?nici mi nare?uju mirovanje u psihi?kom i tjelesnom smislu no ja im prkosim i barem ,zasada, pobje?ujem. Uspio sam još jednom ustati sa zemlje i stvoriti materijalno bogatstvo. Samo za ono što sam stekao, pošteno i svojim radom, u zadnjih pet godina mogu odmah dobiti puno preko milion eura.
Nisam ?lan niti jedne stranke "Antistrana?i dnevnik) a zbog mojih mladena?kih ideja bio sam osu?en na smrt u Beogradu (" Boži? nevjernika u Beogradu"). I tamo sam govorio da volim Velike Hrvate i Velike Srbe samo što se moja poimanja tog pojma puno razlikuje od onoga kako to zamišljaju neki. Za mene su to oni koji se mogu nazvati samo ?ovjekom a ve?eg od toga nema. Evo ispri?at ?u vam i još jednu crticu. Kada se za moje vrijeme izganstva iz Beograda jedan DB-ovac Miroslav S. pohvalio u lokalnoj kavani kako mu je Spli?a dva puta pobjegao a tre?i ne?e sa?ekali su ga ispred i tako demolirali da je proveo duži period u bolnici i više nije vi?en u kraju. Kada sam tu pri?u ?uo po prvom dolasku u Beograd, kao i ponudu da mi daju sva imena do kojih se može do?i u mome dosijeu sa gnjušanjem sam to odbio. Ma koliko mi je bilo drago što su primitivci iz kraja pokazali jedan oblik odanosti meni, njihovom povremenom i rijetkom kafanskom drugu nije mi bilo drago ispoljeno nasilje i to sam im i rekao kada su me zabezeknuto, (Zar si živ, brate?!) prvi put nakon deset godina vidjeli. Saznao sam i da je nalog za moje privo?enje potpisao bliski ro?ak moga o?uha. Moja majka mu je pred masom ljudi potom pljunula u lice. Ja sam i to osudio. I on je bio samo izvršioc a glavni krivac sam bio ja i moj otvoreni na?in razmišljanja i govora kao i politi?ari toga vremena. Moj odgovor je bio organiziranje prelijepe izložbe fotografija pod pokroviteljstvom hrvatske Vlade dvaju vrsnih fotografa, Ton?ija ?ori?a i Lorenca Feri?a u Muzeju 25.maj u Beogradu na ?ije je otvorenje došlo preko ?etristo ljudi (12 ambasadora). Polovina su bili moji ljudi.
Na nasilje sam odgovorio kulturom što i vama govorim da radite. Ne bježanjem, agresijom ili ne?im sli?nim.
Ovo sam vam napisao da vidite kako ja stvarno nemam nikakve ni politi?ke, ni materijalne razloge pisati i raspravljati se na ovoj stranici. ?ak naprotiv, koliko je politika u?inila na žao meni mojoj familiji trebao bih je eliminirati zauvijek.
Vi ste stavili tag sociologija na ovom dnevniku a ja na svome zadnjem dnevniku humanizam. Podosta sli?no. Iz moje sobe desetak predivnih ljudi nisu više me?u živima. I zbog njih, naše istine o Velikim Srbima i Velikim Hrvatima pišem kao svjedok jedne sjajne generacije koja je uništena zbog najprimitivnijeg životinjskog poriva, zapišavanjem ozna?iti svoju teritoriju a ne znanjem, kulturom, humanoš?u... Najve?im vrijednostima kojima se mogu napraviti granice jedne zemlje.
Zbog toga pre?em preko uvreda jer kada ne bih ne bi bilo šanse preobratiti niti jednog na pravi put.
Kada je Grdilin krenuo u zaštitu branitelja javio se meni i ja sam odmah sko?io da bih ga rasteretio i podržao. Ta polarizacija i manipuliranje sa braniteljima me užasava. Na kraju branitelji ispadaju ustaše a niti sto ih se stvarno ne poistovje?uje sa ustaškim svjetonazorima. Da je tome tako ne bi bilo stotinjak namjernih nevinih žrtava, ve? na tisu?e.
U cijeloj toj situaciji napravio sam jedan prozni uradak "Sto godina kruga" da pokažem kako se još može braniti svoju zemlju i biti Veliki Hrvat. Da, i i još jednom svjedo?iti istini mojih sobnih prijatelja. Mislim da je to i jedan od najvažnijih razloga što sam živ i što pišem ovdje i sada.
"Pollitika" kakva je bila, ne zanima. Zanima me sadašnjost i budu?nost. Možda je ovdje ranije bilo boljih autora i dijaloga no to je bio onda samo sretan splet okolnosti. Uostalom nikakve koristi od elitist?kog debatnog kluba. Do?i ?e novi a koga nema bez njega se može i mora. Iza?e ovdje uvijek nešto što uti?e na trenutna zbivanja kao što je Grdi u nedelju digao sve ministre iz toplih kreveta ili kada je Papar otvorio temu slobode govora, rada policije, raspravu o uklju?ivanju politi?ara na internet itd. Da, i udario je kailu Mudrini?u do....
Pogledajte vrije?anja autora na tim dnevnicima i usporedite sa svojim. Neusporedivo. No oni ?e i dalje pisati ovdje.
Moja malenkost ?esto pokušava homogenizirati naše ?lanove i pota?i bolji i kulturniji dijalog. Baš zbog toga sam dao besplatno svoju ku?u našim ?lanovima za proljetno okupljanje o ?emu ?emo vas ovih dana izvijestiti. Kada sam primio u svoju ku?u naše desni?are povodom promocije knjige Pave Jelovi?a u Makarskoj naša kultura dijaloga, na ovim stranicama se znatno popravila. Zbog toga, dragi i manje dragi naši ?lanovi, pripremajte se za vikend u petom mjesecu u Baškoj Vodi. Volio bih i da vi budete sa nama.
Da zaklju?im. Draži mi je i najprimitivniji ?lan naše zajednice i braniti ?u ga uvijek, sem u slu?aju prekora?enja osnovnih ljudskih i zakonskih normi, nego netko tko nije naš ?lan ili nas koristi za osobne interese. Na vama je, poštovani gospodine Majica, da se odlu?ite. Ostanak sa nama dati ?e vam samo još jedan veliki plus. Treba samo malo pregristi svoju sujetu.
Sa poštovanjem
Goran Juri?-Spli?a
P.S. Oprostite na laganoj nepismenosti no stvarno sam u škripcu sa vremenom ovaj tjedan a odlaganje ovoga pisma bi se izgubila aktuelnosti. Po?eo sam pisati kao komentar, što i jest, no prelomio sam se i stavio ga kao dnevnik. Nadam se da mi ne zamjerate.

Komentari

Splićo, činjenica je da su HDZ i SDP duboko iskompromitirane

Splićo, činjenica je da su HDZ i SDP duboko iskompromitirane stranke sa tendencijom da će se to stanje do izbora još dobrano pogoršati. Puno bolje ne stoje ni ostale stranke, te laburisti sa ambicioznim sivim mišoem i populistom Lesarom, mogli bi biti "iznanađenje" izbora.

Tko je glasao

krivi put

I ljudi izgleda. Sa Lesarom kao zastupnikom sam zadovoljan, barem vrijedno radi i pripremljen je za sjednice.
E sada iz jednog čovjeka napraviti stranku je malo teže. Prvo, on nema jaku karizmu. Drugo, sastavili su tim i predsjedništvo na brzinu i bez puno demokratskoga razmišljanja pa su već izgubili neke članove iz prve postave (veli joža od naših članova) i jelensku koji je bio podpresjednik stranke.
Treće, kreću u kampanju amaterski i nepripremljeno. Pogledaj kako je prošao dnevnik Mr. Jacksa kod nas. Viču protiv čega su a ne daju ideje za promjene niti programe. Prvo se sastavi program a onda ide akcija. Oni idu suprotno i nerazumljivo. Već tu gube puno na vjerodostojnosti. Ima tu još dosta propusta i amaterizma zbog kojih ih neću prozivati jer nisam protiv njih ali sa ovom pričom teško mogu nekoga privući i da budu uz njih. Ne smijem ni postaviti pitanje referenci nekih članova.
Vjeruj mi blag sam prema njima bio u ovim raspravama. Da je bio netko iz HDZa ili SDPa puno bi lošije prošli.
Zato sam im rekao neka se malo presaberu i onda krenu. Na ovaj način mogu biti samo još jedno razočarenje.
Pozz
Splića

Tko je glasao

Laburisti su odgovor prije

Laburisti su odgovor prije svega politickom duopolu koji je unistio zemlju i jeftinoj igrici na kojoj je utemeljen taj duopol. Glasati za Laburiste je pokazati srednji prst toj igri i nista vise od toga. No, s obzirom da je duopol ono sto nas je unistilo sa jefitnim pricama na kojima se lozi ekipa, taj cin je imo prilican korak naprijed i gadan udarac za sam establishment.

Ne ocekujem od Lesara da ce puno ponuditi, jer jednostavno nema kadar, niti znanje, ali da cu dat glas za Lesara i Laburiste hocu i dodatno cu vjerovatno poprilicno agitirati u tom smjeru.

Nek se mastodonti konacno suoce sa stvarnoscu i nek krenu u proces razgradnje, jer predugo su zagadjivali politicki proces. I to je to.

Tko je glasao

Je Je,

Je, je, i ja vidim da je T.M. u pravu...

Tko je glasao

Legalist

Šjor Tonči,
vi ste kao zakleti legalist mogli ovi situaciju presijeći u startu. Vratiti pollitici.com ono što joj pripada, vaš tekst objavljen na njoj. I cijela priča bi se završila. Mogli ste i napisati jedan komentar i ne upuštati se u rasprave ala Big brother. Ovako ispada kako uživate pred publikom.
Postoji ružan običaj na sudovima da se suci za Božić obasipaju vrečicama sa poklonima od odvjetnika i pravnih lica. Podigli ste prijavu protiv presjedavajučeg vašeg suda u Sisku jer je primio takvu vrečicu od Ine i tražili odgovornost jer je nije vratio vlasniku. Zašto se tako legalistički niste ponijeli prema pollitici.com? Zašto na stranici na kojoj se ste promovirali sada gerila marketingom (besplatno) reklamirate svoj blog? Provjerite koliko će ljudi od ovdje vas posjetiti. Moja pretpostavka, pogotovo nakon ove epizoda jako malo. Tašt čovjek mora biti, kako bi vi rekli, mondijalistička veličina, da bi mu se ljudi okrenuli. A vi niste Krleža, niti Radić.
Na našu sreću pollitika.com odlično radi i bez vas a sigurno bi i bez mene. Jučer sam na večeri organizacionog odbora petka 13. u petom mjesecu, crnog petka za političare (bez dva ll) kako otprilike razrađujemo reklamni slogan i saznao da nam posjećenost ne pada već naprotiv imali smo dva abnornmalna skoka. Broj posjetitelja je šestocifreni iako nije bila izborna godina. Redovito nas čitaju oni koji moraju, političari iz Sabora i iz svih ministarstava i manje ili više redovito 150-180 000 posjetitelja. U tome "slavnom vremenu" o kome vi pišete nije bilo više čitatelja što, nadam se, neće vas i vaše istomošljenike razočarati.
Puno sreće na vašem blogu i nadam se da će vas posjećivati barem 1 000 ljudi što bi bio enormni uspjeh za jedan blog.
I još jednom. Ovaj dnevnik je napisan zbog pollitike.com i pridržavanja pravila na njoj a ne vašem literarnom ili političkom radu ma koliko si vi to uobražavali.

Tko je glasao

Vrijeme je!

Vrijeme je napustiti i ovaj članak.

Teško je izdržati još 10 dana koliko je preostalo do održanja članka na portalu.
"Splica"! Hvala na počasti koju ste mi ukazali svojim člankom. Kako ste vi moj "fan", slobodno me možete dalje nastaviti promicati.
Ostale, među kojima imam i virtualne i realne prijatelje, molim da to prijateljstvo održimo.

Moja e-mail adresa je:
smogovac@hotmail.com
Moji članci su:
www.smogismogi.bloger.hr
Naslov moje buduće knjige bit će:
"Copy/paste sudac"

Vaš "smogismogi"!

Tko je glasao

Jedna stara pisma ... za nas koji pamptimo singlice!

Na slikama starim sto na zidu stoje
pise da nas niko rastaviti nece
al' to bjehu rijeci, prazna obecanja
prohujalo vrijeme ljubavi srece

Vrati se starim putem
jer te on do mene vodi
kada ti najteze bude
vrati se opet meni

U nocima dugim kad i vrijeme stane
ovo ludo srce vjeruje u srecu
dok ti drugog ljubis mozda nasmijana
ja nikada vise zavoljeti necu

Kad izbrise vrijeme i te zadnje nade
stare slike budu uspomene tuge
necu reci zbogom niti dovidjenja
prevareno srce utjesi ce druge

Vrati se starim putem
jer te on do mene vodi
kada ti najteze bude
vrati se opet meni

PS. Tumačite kako želite.... sve više se slažem sa TM. Vidim da je Čovjek u pravu.

Obrisan

Tko je glasao

Legislativa

Vi, laburisti imate težak problem sa time. Vjerodostojnost saborskoga mandata Lesara je upitnija nego premijersko mjesto Kosorice.
U ovoj zemlji se , na žalost, ne biraju ljudi već stranke i tako je izabran HNS i Lesar na njihovoj listi koji je po dolasku u Sabor izašao iz stranke. Tako je logično da nositelj najjače liste bude premijer (Sanader) i njega je narod izabrao a ne Kosoricu.
E sada je Lesar osnovao stranku koja sem jednoga mjesta, njegovoga, u njegovoj izbornoj jedinici može računati na još jedno do dva mjesta u Zagrebu. Sa istupima T.M. i vas u Pollitici.com gdje ste već izgubili jednoga podpresjednika postaju upitna ne samo ta dva zastupnika u Zagrebu već i njegovo ugrožavate.
Mislim da će vas ubrzo, ako već nije, Lesar pozvati na raport. Ovo nemušto podržavanje jedan drugoga samo doprinosi lošem dojmu. Da sam htio nanijeti veću štetu vašoj stranci ove komentare bi napisao na početku rasprave kada je bilo puno više čitatelja. Ovako sam ih stavio tu, da se malo presaberete i ne izlazite nespremni u kampanju sa brodom koji pušta vodu na sve strane. Vjerujte mi, dodirnuo sam se samo par rupa a vidim ih puno više pa čak nisam odgovarao i na nepristojno trolanje i spamanje ovoga dnevnika.
Ako nastavite sa ovakvim amaterskim upisima moći ćete i bolje će vam biti pisati samo na blogu T.M.
Magla.com

Tko je glasao

Do viđenja...

Poštovani uvaženi suče Majica,

Prije nego što odete, dozvolite da vam se još jednom obratim i izrazim žaljenje što niste odgovorili na moje pitanje postavljeno kao reakciju na vaš zadnji objavljeni, pa povučeni dnevnik, a koje je glasilo ovako:

Bigulica — Čet, 03/02/2011 - 19:59.
Mišljenje
S obzirom da si sudac i pravni stručnjak, zanima me što ti misliš o ovome:


"Sredstva bi se bolje utrošila kada bi se u Hrvatsku poslali suci i tužitelji iz zemalja s čvrstom i dugotrajnom pravnom tradicijom, a koji bi ojačali nezavisnost hrvatskog pravnog sustava. Uvođenje strogih nadzora nad hrvatskim pravosuđem, kao što je to slučaj u Bugarskoj i Rumunjskoj, trebao bi osigurati nepovratnu tranziciju Hrvatske u zemlju vladavine prava" - http://www.nacional.hr/clanak/101224/komentar-euobservera-zasto-bi-hrvatskoj-trebalo-lobiranje-za-ulazak-u-eu

Bi li to moglo skratiti taj pesimistični period od desetak godina?

Iz nekog je razloga, a bez moje zlonamjere, ovo pitanje bilo uvredljivo vama i ne samo vama, pa ste mi dali "sjedi - jedan" sljedećim odgovorom:
Tonči Majica — Čet, 03/02/2011 - 20:45.
@Bigulica
Mislim da si takvo poniženje jedna suverena država ne smije dopustiti.

Uslijedila je reakcija i akcija čija posljedica je bila - plusevi vama, minusi meni, i opomena pred isključenje:
Tonči Majica — Pet, 04/02/2011 - 09:07.
O kvaliteti komunikacije kao
O kvaliteti komunikacije kao preduvjet zajedništva, upućujem na sjajan članak @shiky "Dijalog bez repova".
http://pollitika.com/dijalog-bez-repova

Kako mi još uvijek nije jasno čime sam vas uvrijedila, preostaje mi jedino izraziti žaljenje zbog ishoda ove naše kratke komunikacije, te vam poželjeti svako dobro u vašim nastojanjima za unapređenje hrvatskog pravosuđa.

Uz srdačan pozdrav i pjesmu,
Bigulica

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Gdje god netko činio dobro,

Gdje god netko činio dobro, osjetit će se u njegoj okolini.

Ako se to dobro osjeti i u cijelom društvo, to bolje
Pozdrav!

Tko je glasao

čisto radi pojašnjenja...

Budući su neki krivo shvatili moju poruku, a ovdje se većina stavova i mišljenja iznosi javno, ovo je poruka koju sam dobio, a ne napisao. Prije toga na pp nismo nikada izmijenili niti jednu riječ.

Prikazujem poruke 1 - 1 od 1
Sudionici: zaphod i Pavao Jelovic
Pavao Jelovic
10.02.2011 - 02:19

Imaš li nekoga zajebavati doma, majmune neotesani? Zar se uistinu smatraš intelektualcem?
Uz srdačan pozdrav.

Čisto da sve bude jasno. Naravno, na ovakvu poruku nisam niti odgovorio.

Tko je glasao

bitno pojašnjenje

Krivo sam shvatio i ja i bio sam neugodno iznenađen obzirom na komunikaciju koju ovdje razvijaš. Dolje minus ispravio.

Tko je glasao

Kao nekad

Kao nekad, dok je Pollitika.com bio dio moje svakodnevnice, odmah poslije ustajanja prvo sam pogledao stranicu, a tek potom je kava došla na red. Samo zbog "spice" i njegovog dnevnika, nakon godinu dana nečitanja učinio sam isto. I pročitah:

"Imaš li nekoga zajebavati doma, majmune neotesani? Zar se uistinu smatraš intelektualcem?"

To je intelektualni domet koji doduše nije reprezentativan, ali je uništio Pollitika.com. Ovaj intelektualni dar upućen je gospodinu Pavao Jelovicu u jednom komentaru, ali upućen je svima koji čitaju Pollitika.com.
Samo zato što je "splica" posvetio meni poklon u vidu "Otvoreno pismo", učinih iznimku i pišem komentare.
Stoga moje izbjegavanje Pollitika.com, molim da se ne shvati kao nedostatak želje da budem član zajednice koja je imala svoj značajan udjel u društvenom životu, već kao strah da se moja nazočnost ne identificira sa katastrofalnim stanjem socijalne inteligencije na ovom portalu.
Time što se radi o manjini, ne opravdava nikoga.
Konačno, svi totaliratarni sustavi ostvareni su zbog:
- agresije manjine
- šutnjom većine

Tko je glasao

HTV Dnevnik

Eto na HTV Dnevniku, upravo ovo što sam napisao (Sun Spot Cycle).

Tko je glasao

The Sunspot Cycle

The Sunspot Cycle. Pojava koja ima svoj ciklus 11 godina. Magnetne oluje zapljusnut će Zemlju početkom ljeta 2013. najvećim intenzitetom, uzrokujući spektakularne aurore i isto takve posljedice na telekomunikacijski svijet. Pripremam opremu već pola godine za taj spektakl. Iz sobe se izravnom analognom radio vezom uključim u neki repetitor u USA, a ovaj me spoji sa nekim vozačem na Route 66. Za mene zabava, ali loša zabava za komercijalne davatelje usluga!

Ministarstvo vanjskih poslova i sunčeve pjege? Kakve veze ima? Ima.
Javnosti je poznat problem ometanja hrvatskih tv odašiljača na području Jadrana. Do istog dolazi kao posljedica da Italija nije potpisnik međunarodne konvencije o dodjeli frekvencija (Frequency Alocation Table) kojim su frekvencije podijeljene i dodijeljene pojedinim državama potpisnicima. O frekvencijama, brine se ITU (International Telecomunication Union) kao tijelo UN-a. Dakle RH se dodijeli kanal u UHF području za neki digi signal, a Italija isto ne šljivi, i odašiljačem na istoj frekvenciji pokriva i jadransku obalu. Kako Italija nije potpisnica, konvencija ju ne obvezuje, a Hrvatska je obvezna držati se i frekvencije i parametra signala (snaga, vrsta modulacije, namjena, oblik zračenja antene i sl.).
Sada nastaje višestruki problem. Problem na relaciji HR davatelj usluge i HR korisnik usluge koji plaća pretplatu, a nema signal.

Drugi je problem čisto političke prirode, koliko god tehnički spada u čistu fiziku odnosno elektrotehniku. Italija zna da je RH dodijeljen kanal, a odašiljač na njihovom teritoriju i nadležnosti emitira baš na tom kanalu. Može li njihova država intervenirati u svoj sustav frekvencijskog rasporeda? Može! Ali nije.Zašto bi? Intervencija našeg Ministarstva vanjskih poslova nije donijela rezultate.
Moje je mišljenje da jedna država koja je i zbog Italije odustala od svog suverenog prava proglašenja gospodarskog pojasa (ZERP), nema snage prije okončanja pregovora s EU pokrenuti međunarodni spor zbog novog zadiranja u suverenitet Republike Hrvatske. Ulazak u komunikacijski prostor druge države jest isto kao ilegalan prijelaz granice.
Ponovno se dokazuje moja teza da je suverenitet održiv, koliko je država ekonomski sposobna taj suverenitet očuvati.
Odustanak od ZERP-a, dopuštanje strancima da kupuju nekretnine, sudjeluju u izboru lokalne samoupra, te ulazak u komunikacijski prostor RH dovodi do pitanja - što je od suvereniteta ostalo. I to sve bez rata. Jer ste vi tako birali.

Doći će ljeto. U ljetu je poznata fizikalna pojava ogibanja. To je pojava kao kad štap uronite u vodu a on izgleda prelomljen u točki gdje je u vodu uronjen. Radio val na putu od odašiljača na Gran Sassu u italiji primjerice, prolazi preko Jadranskog mora koje je zagrijano i tako ulazi u drugi termički medij, što dolazi do loma zrake kao da je ostvarena optička vidljivost. Na Jadranu ne ćete vidjeti ništa od HRT.

Građani pogrešno okrivljuju digi sustav za nedostatak ili loš signal (ispoljava se zamrzavanjem slike ili crnim zaslonom). Naime pojava talijanskih odašiljača koincidirala je s našim uvođenjem digi signala. Smetnje bi bile i kod analognog signala.

Dakle komunikacijski i politički neodgovorni potezi s talijanske strane nužno će potaknuti sukob na realciji građanin RH - RH - Italija u kojoj će gubitnik biti najslabija karika - građanin RH koji će plaćati pretplatu.

Sunčeve pjege i sun spot cycle. To će biti spektakl. U Zagrebu bi se moglo dogoditi da usred dnevnika pogledate malo i dnevnik iz New Orleansa ili Capetowna kao da je odašiljač na Sljemenu. A što će biti s talijanskim odašiljačima u Splitu možete i pretpostaviti.

Eto! Nadam se da sam vas zabavio s jednom zanimljivom temom, kao što se uostalom i očekuje od mene, a kojem je posvećen medijski prostor od strane uvaženog gospodina "splice".

Tko je glasao

sjor tonci, kako vas je

sjor tonci, kako vas je krenulo mozda nebi bilo lose da nam i viceve pocnete ovdje pricati?
tipa onog jatele i titele kad je titele ispao iz aviona?:))

Tko je glasao

Oprosti Edy, Ja nisam zato da

Oprosti Edy,
Ja nisam zato da nem itko drugi piše ovdje viceve, jer imamo dobrog vicmahera. Pogledaj:

dalmatino — Čet, 03/02/2011 - 12:29.
Gale
Upravo su mi javili da su mi noćas provalili u kuću (u mome malom mistu), pa sam time preokupiran.
gale — Ned, 06/02/2011 - 00:32. novo
Super. Poslao sam ti PP sa kontaktom kako bismo mogli realizirati dogovor.
gpgale blog

Tko je glasao

vicmaher Pavao Jelović

10.02.2011 - 02:19
Novo

Imaš li nekoga zajebavati doma, majmune neotesani? Zar se uistinu smatraš intelektualcem?
Uz srdačan pozdrav.

Tko je glasao

Vau, koja kultura. Jel si se

Vau, koja kultura. Jel si se ti ono predstavljal purgerom?

Tko je glasao

Skviki (a i ostali koji nisu shvatili)

To je samo kopija poruke koju je gosp. Pavao uputio meni.

Tko je glasao

edi3

Ne bih ja pisao, ali ako je meni u čast posvećen jedan članak, onda je i red da opravdam popularnost. Uostalom kroz niz danas napisanih komentara ( koji su ustvari samostalni članci svih žanrova), može se dobiti pregled svakodnevnog života. Današnji dan je ipak bio poseban. Ako se uzme u obzir da sam napisao još dosta stručnih tekstova u intervalu, onda sam danas ukupno napisao oko 100 stranica teksta. Onako iz glave. Da nije bilo "splice", ne bi to znao.

Tko je glasao

10.52

Danas ne mogu ništa ostvariti što sam planirao.
Radim, kad odjednom zalaje Medo.
I to barem 80 decibela.
60 decibela je kad dolazi poštar.
70 decibela je kad dolazi pripadnik vladajuće stranke.
Ali 80 decibela?
Gledam i ne vjerujem. Tip preskače ogradu mog vrta i dolazi na vrtna vrata.
"Dobar dan".
"Dobar dan. Imam i zvonce na normalnom ulazu" - velim.
"Ja sam novinar".
"Pa nije ovo Kozarčeva ulica da preskačete ogradu" - velim.
"Može razgovor"?
"Može, o čemu"?
"Kažu da testirate za uvoznike češku pivu".
A onda mu je Medo donio šlape.

Tko je glasao

zajednica pollitka.com

Dragi šjor Tonči,
Hvala na pitanju. I ja sam se dobro naspavao, napokon. Sam sam si kriv. Došao sam posjetiti na par dana Zagreb, svoj rodni grad, prijatelje drage i njegove ulice, zgrade, parkove koji me ushićuju a onda sam još i ispisao ovaj dnevnik na koji svako malo imam obavezu baciti oko.
Zbog čega? Zbog Vas? Neee.
Zbog pollitika.com. Zbog svih onih malih i velikih, glupih i pametnih, kulturnim i manje kulturnih ljudi koji bi htjeli malo više baviti se politikom, koji bi htjeli nešto učiniti, kojima je ostala mrvica nade uprkos svakodnevnim razočarenjima. Došli ste nam čestitati kada su nas prozivali zbog Grdilinovog dnevnika. Hvala. No mi nismo samo tada bili tu, tu smo stalno uprkos ogromnih razlika koje nas dijele. Znamo mnogo toga uprskati ali znamo i izbaciti prave stvari. Pogledajte na naše preporučene dnevnike danas. Ne bi ih se postidjele niti jedne stvarno dobre novine. Čak se i Mrak rjeđe pojavljuje ali stvar zvana pollitika.com se i dalje kotrlja.
Sem moje impulsivnosti glavni razlog ovoga upisa je homogeniziranje naših članova što u zadnje vrijeme činim. I moje drage kolege, manje ili više pametne, poskakali su ko klokani i dokazali kako ova zajednica postoji.
Šjor Tonči ovi brojni komentari nisu ni zbog mene ni zbog vas već zbog pollitike.com
Još jednom, puno vam hvala svima i puno vas volim. Dokazali ste, ispod moga jednog lošeg teksta, da znate što je zajednica i kako se brani.

Tko je glasao

@splica

Kad ste napisali:
Sem moje impulsivnosti glavni razlog
podsjetilo me na mondijalno poznatu rečenicu iz filma Casablanca:

"Sam, Don´t Play That Song"
Čita se kao - (Sem dont plej det song).

Tko je glasao

rock and roll

Ja sam vam malo mlađa generacija pa rađe zapjevam od Partibrejkersa"Kreni prema meni",
" Lepo pričaš, lepo hodaš , slatka mala, nemoj lako da se prodaš..."
Čita se po Vuku.

Tko je glasao

kreni prema meni

Nastavio sam pjevati ovu pjesmu moga prijatelja i kako mi se vrti u glavi uvidjeh kako je i ovaj nastavak veoma lijep i interesantan. Radi se o ljubavnoj pjesmi, da ne bude zabune:
Možeš da laješ,
možeš da režiš,
možeš da ostaneš
a možeš i da bežiš

Bez duše si nitko,
bez duše si ništa,
kupuješ, prodaješ
oduzimaš i dodaješ...

Hvala vam na slici iz Casablance . Poslije nje izazvala je u meni asocijaciju na ovu pjesmu. Dva lijepa momenta danas.
Zabok 13.29

Tko je glasao

Čari života

Čari života sastoje se u njegovoj nepredvidljivosti. Floskula "Bog je tako htio", jest isprika za nedostatak objašnjenja.
Baš kad sam u tijeku posla i vremenske predvidljivosti završetka, čujem onaj zvuk:
"Trn, trn - derem, derem - derem pa derem".
Mobitel zvoni!
Nekada sam makinalno stisnuo tipku za razgovor, danas gledam - tko zove.
Đizs! To je On.
"Jutro Šefe".
"Jutro. Dolfi na telefonu. Jesi li napisao"?
"Koga jarca. Žalbu"?
"Nije žalba, već prigovor".
"Nisam".
"Odmah napiši i proslijedi"!
"Raaaaa - zumijem" - u stavu mirno učinim confirm.
Pomislih kako će publika Big Brothera biti uskračena za dio mog života, ali ponekad bezpogovorno pošlušati naredbe, jest dio svačijeg života. Ako je od osobe koju poštuješ, ne doživljava se kao naredba.

Tko je glasao

:):):):) Tonči, da te nema -

:):):):)
Tonči, da te nema - trebalo bi Te izmisliti!
Pozdravi Dolfija.

Tko je glasao

!

Posljednji Mohikanac na Pollitika.com

Tko je glasao

Big Brother

Big Brother.
Baš tako se osijećam kao posljedica ovog članka. Kamere i veliki broj gledatelja preko zaslona kompjutera promatraju tuđi život. Broj gledatalje obrnuto je proporcionalan s kvalitetom njihovog vlastitog života. Ili kako jedna lijepa pjesma kaže: "Što to ima u ljudima tužno da ulazi u tuđe živote".
Dobro sam spavao. Osnovni preduvjet za uspješan radni dan. Kavica i na posao. Već je 7.30. Donedavno sam se ustajao u 05.30 svaki dan kako bih stigao na posao u Sisak. Nehumano za moje godine, ali i poruka ostalima za nedostatak lojalnosti uzdanicama i perjanicama novog hrvatskog društva.
Zanimljiv posao imam. Digitalizacija arhive preko sporog skanera, što je dovoljno da se dio usput i pročita. Među arhivom 90% su tuđi životi i njihovi ostaci. Spisi, pisma, računi, fotografije. Kad bi se mogli barem i materijalni predmeti digitalizirati, bilo bi dobro. Jednog dana će hologram i to rješavati.
Herbar iz 1934. godine savršeno uščuvan. Biljčica unutra kao da je danas ubrana. Vrijednog učenika Bog je ubrao, ali je njegov rad ostao.
Katalog školskog pribora i odječe za učenike iz jedne robne kuće u Berlinu. U boji. Godina 1944. Učenici ne slute kako će im završiti školska godina.
Oko 11 očekuje me drugi posao. Nešto zanimljivo, ali kao u svakom Big Brotheru održat ću tenziju vaše znatiželje. 142 komentara odražava zainteresiranost i usmjerenje velikog broja članova Pollitika.com.

Tko je glasao

Društveni napredak

Obavio sam upravo i posljednju društvenu zadaću za današnji dan i s opuštenošću čitam posljednje komentare na članak posvećen meni. 134 komentara. Osoba s nekritičnošću pomislila bi da tako i priliči jednoj važnoj osobi kao što sam ja. Kao vaš miljenik i osoba koja je ušla u vaš društveni život, molim vas da u ovoj godini koja je ujedno i razdjelnica koja će odrediti budućnost Domovine narednih 20 godina, posvetite načinu otplate dugova narednih godina. Pri se tom ne morate odricati autoriteta koji su bili odrednica vaših stavova, koji su tako jasno ispoljeni kroz komentare. Dovoljno je identificirati se istima, kao nadomjestak. Ali, platite dugove istih.
Javit ću se još tijekom održanja ovog članka, manifestirajući da sam uvijek uz vas kao što ste i vi s mnom.
Imate rijetko ukazanu prigodu koju vam je omogućio "splica" svojim člankom, da objelodanite svoju osobnost i veličinu duha koju će svaki čitatelj namjernik znati cijeniti.

Tko je glasao

Narodna

Šjor Tonči,
ima ona narodna"za dobrim konjem se i prašina diže.
Ili Salvadora Dalija koja je ušla u anale marketinga:
"Neka se piše o meni makar i dobro"
Na Vama je kako će te usmjeriti ovoliki broj komentara i čitanja.

Tko je glasao

Hrvati, Davor i Zlatko Prtenjača

...ili bi bilo bolje; Njemci hrvatskog porijekla. U svakom slučaju odvjetnici, juristi kao i naš Tonći, pa bi bilo bolje, umjesto jalove rasprave o javosti pisanja na pollitici, zapitati našeg star anwalta, što on misli o ovom intrvjuu braće Prtenjača. Problem je naime u činjenici da Tonćija zanimaju više devijacije u tehnologiji sudske vlasti, nego ideološka i politička ucjenjivost sudaca, odvjetnika i tužioca.
Moja skromna intuitivna intiligencija govori mi da težište hrvatskog jurističkog problema ne leži u tehnologiji, nego u području na kojem rade ova braća Prtenjače.
http://blog.vecernji.hr/zvonimir-despot/

Tko je glasao

@rush

Ako se upustim u odgovor, izašao bih izvan vodilje članka "splice", koji je nadahnut mojom osobnošću.
Ali čisto načelno. U svakom sustavu sam bio legitimist, ili kako simpatično kažeš "tehnologija sudske vlasti", pa ću to biti i u mogućem trećem.

Tko je glasao

too young to die too old for rock and roll

I onda ti ostane politika:) Makar mi često prijatelji kažu što će ti to, od toga se ne diže, mene je ujutro opalio testoseron i napisah impulsivno tekst kojim sam išao zaštititi dignititet pollitike.com Pa idem redom. Netko je rekao kako bi se trebala sastaviti zbirka oproštajnih dnevnika bivših članova. I to je u redu. Ljudi dođu i odu, lijepo se oproste (makar me ta pisma i rasprave ala ,ostani dragi, draga malo smaraju). To je mogao i učiniti gospodin Tonči Majica no on nam je udario mandatnu kaznu:
".... Provjerit ću ponovno nakon godinu dana da li se nešto promijenilo. U posljednjih godinu dana - nije..."
Ta kazna može napraviti samo još veću štetu. Kada se u životu nešto mora (fino ponašati u ovom slučaju) uvijek nastane razočarenje i još veća šteta. Osnove psihologije.
Onda su ga neki naši članovi počeli moliti, no on je ostao čvrst kao stijena. Iskreno, malo sam popizdio.
Pošto su tekstovi objavljeni na pollitika.com vlasništvo iste, gosp. Tonči Majica se dosjetio trika i napisao na istom mjestu drugi tekst. U njemu je počeo računati svoje utrošeno vrijeme kao da će nam ga fakturirati. Zbog toga je i uslijedio moj odgovor o cijeni moga vremena. Znam da kada impulsivno djelujem nanosim sebi štetu i to se desilo i ovaj put. No kako me i Predsjednik Josipović pitao jesam li kuću sagradio legalno imate pravo i vi, moje kolege. Jesam, o čemu svjedoći i porezni nadzor i uporabna dozvola. Fantastičan teren je obiteljsko naslijeđe (jedino što nije pootimano) a novce za gradnju sam dobio hipotekarnim kreditom i prodajom suprugine garsonjere. Pošto se radi o fantastičnoj lokaciji i destak eskluzivnih apartmana, kupci me i dalje redovno salijeću makar nema šanse da to prodam. Postoji i druga strana medalje a to je da sam se mnogo toga odrekao pa ni auto nemam. No stvarno nemam još pravo žaliti se.
Istina je da na ovu stranicu zađe puno čudnih likova, špijuna, provokatora pa i primitivaca. Kada sam počeo pisati sto puta sam imao strah upaliti kompjuter i pročitati komentare. Baš zahvaljujući njima očvrsnu sam i da njih nema zaboravili bi koliko je politika prljav posao. Jedna teška škola ali nadasve poučna. Imam nekih ideja kako unaprijediti kulturu dijaloga ali otom-potom.
Shvatio sam i kakav sam pritisak napravio na Shikiya svojom posvetom u svojoj brzopletosti no Tonči Majica te je prvi spomenuo a ja poslije zbog predivnog komplimenta koji si mi dao. Oprosti, bilo je u najboljoj namjeri.
Gospodin Majica je spominjao i neku želju za plusevima. Zar ne možete shvatiti u kakvu sam se ja poziciju stavio kada vas ljudi mole da ostanete i idealiziraju a ja stanem kritikovati??? To je bio moj hod po rubu koji je mogao vrlo lako loše za mene proći i nije bilo nikakvog kalkuliranja već iskreno reći što mislim. Izgleda kako vam nitko nije htio reći "Car je gol" pa kada sam ja to, među rijetkima izrekao, ljudi su se zamislili i vidili isto.
Uz sve "loše" momke koji nas na sve moguće načine hoće posvađati još nam samo vi trebate razbijati jedinstvo.
Da ste normalno otišli bez, sa visoka, dodijeljene nam mandatne kazne i da niste trikom (hm, preciznije prevarom) promijenili dnevnik ne bih vam riječ rekao. Ovo što ste vi uradili nije bilo, u najmanju ruku, korektno. Očitati nam lekciju, ostaviti nas pokisle i završti vašom zadnjom. Rekoh, e neće tako ići. Riječ pollitike.com će biti zadnja pa sada ako odete, otići će te vi pokisli a ako ostanete, morat će te progutati knedlu i nastaviti sa nama kao ravnopravnima.
Još je jedan razlog što sam se odlučio za dnevnik a ne komentar. Ovo drugo bi prošlo nezapaženo a vi sada niste samo član pollitike.com već podpresjednik laburista. Jedan od političara koji ponekad zaluta kod nas u pokušaju da pobere lovorike. Ne znam samo da li se vi samo sada sami pitate ili će o vašem ostanku na pollitici.com ponešto prozboriti i Lesar. Krenuli ste se igrati dignititetom pollitike.com a sada se vama igra politika makar znate onu staru, da je kurva.
Zeznuta situacija a ne bi bila da nas niste podcijenili i malo se razigrali.

Tko je glasao

Zar ne možete shvatiti u

Zar ne možete shvatiti u kakvu sam se ja poziciju stavio kada vas ljudi mole da ostanete i idealiziraju a ja stanem kritikovati???
Shvatio sam. To mogu samo hrabri ljudi. Čestitam. Tako se stvara osobni autoritet. Dobro je da me niste idealizirali, jer se idealiziranjem gubi vjerodostojnost idealiziranog htio on to ili ne.
Rano je jutro. Ustao sam kako bih obavio zahtjevne poslove do popodne. Neću ništa zaraditi, ali me veseli jer je za opće dobro. Stoga me ispričajte što ne mogu više vremena posvetiti vašem članku. Vi slobodno nastavite.

Tko je glasao

Ne razumijem niti tvoj

Ne razumijem niti tvoj dnevnik niti tvoj komentar niti Majicin dnevnik. Vrijednost politike je u tome sto na njoj poglede razmjenjuju pisci potpuno razlicitih opredijeljenja, njegujuci kakvu takvu kulturu dijaloga, koji bi se u realnom zivotu tesko sreli. Pisci odlaze i dolaze, kvaliteta upisa varira, u zadnje vrijeme je, po mojem misljenju, jako niska, ali i to ce se mozda promijeniti. Cemu sad sve te drame, oprostajni dnevnici, naglasavanja nekih hodanja po rubu (kakvo hodanje po rubu na pollitici), ekskluzivni apartmani (odakle je ovo doslo:), zakoni beogradskog asfalta i ne znam sto jos ne. Tko zeli pisati dnevnike i komentirati, radit ce to i dalje, tko ne zeli, nece. Mislim da nekolicina vas ovu stranicu preozbiljno shvaca i misli da se pisanjem ovdje obraca cijeloj drzavi.

Tko je glasao

poštovanje

Dragi moj martine, vjerujem da znaš koliko poštujem tvoje mišljenje pa ti se obraćam makar mislim da sam na tvoja skoro sva pitanja odgovorio na mome ponoćnom komentaru. Da,reagirao sam impulsivno i možda mi nije to trebalo.. Ne bih reagirao da je bilo oproštajno pismo i da nije bilo kršenja pravila pollitike.com.
Objavljeni tekstovi su vlasništvo pollitika.com a Tonbči Majica se posližio trikom kako bi zaobišao to pravilo i još očitovao lekciju par ljudi koji su, po njegovom mišljenju, neprimjereno reagirali na njegov prvi tekst.
Ako dođeš kod nekoga u kuću i kršiš kućni red onda si ti nepristojan i nije pristojno niti moralno još pride održati lekciju ukućanima o kulturi domaćina.
Priča o prijateljstvu je samo priča o prijateljstvu i lojalnosti, jel ako si nekome prijatelj stati češ iza njega i kada nešto loše učine, ukazati mu na grešku a ne napustiti.
Naša zajednica je kao i naša zemlja. Dosta daleko od idealne. Ali je naša. I to pokušavam učvrstiti. Znači neću poduprijeti samo istomišljenike jel tako ne biram ni prijatelje. Imam prijatelja i profesora, umjetnika ali i fizičkih radnika pa čak i kriminalaca Da mislim kako će Majičin potez donijeti nešto dobro ili neće naštetititi našoj zajednici ne bih reagirao ali njegov potez kojim je objasnio pojedincima kako na nepošten način povući tekst (ljudi su na njegovom dnevniku tražili još dodatno objašnjenje) ili kako zbog pojedinaca kazniti sve ( siguran sam da se ti tom metodom ne služiš kod svojih učenika) je neprihvatljiv. Otuda i moja reakcija.
Još jedno zapažanje. Kada se policija okomila na Mraka skočili su svi i to ne samo sa naše stranice već i razni fensi likovi, macani, kujice itd. Ne vidim razlog zašto, barem mi, ne bi skočili ako se nešto slično desi i našim običnim članovima kao Grdilinom ili Paprom. Nisam se složio sa Paprovim dnevnikom ali kada je došlo do progona stao sam uz njega isto kao i iza Mraka. O tome prijateljskom kodeksu pričam.
Ajmo još otvorenije. Ako se borim za ljudska prava onda je to ista borba za Srbe, branitelje ii homoseksualce. Razmisli bi li ti stao iza Grdilina jer ste neistomišljenici.
Upravo sam pročitao jako dobre dnevnike Lucijana Carića i Nenada Bakića. Da, time se trebamo baviti. No da bismo se time bavili osnovni je uvjet biti tu.
Srdačan pozdrav
Splića
P.S. Ti si baš jako dobar primjer kakve bi neugodnosti mogli imati ljudi u primitivnoj sredini ako bi se predstavio imenom i prezimenom. Znam da nije u pitanju hrabrost, pokazao si je puno puta, već stanje svijesti okoline.
I u dobroj mjeri si i u pravu. što se ovoga dnevnika tiće. "Što će ti ta rasprava sa nekim tamo političarem?"- kaže i moja žena. Rekoh već, muški višak testeserona ujutro, ona nije bila kući:), moja dalmatinska impulsivnost i osjećaj za prijateljstvo i bum. Izleti ovaj dnevnik.
Apsolutno se slažem, idemo sada na pametnija i bitnija pitanja od toga hoće li ili ne neki političar pisati ovdje ili ne. Zapravo to sam to htio u startu dnevnikom, ili bolje rečeno komentarom na ponašanje Tonča Majice u našoj kući i reći.

Tko je glasao

Ti si baš jako dobar primjer

Ti si baš jako dobar primjer kakve bi neugodnosti mogli imati ljudi u primitivnoj sredini ako bi se predstavio imenom i prezimenom. Znam da nije u pitanju hrabrost, pokazao si je puno puta, već stanje svijesti okoline.
Ovo je odlično.
Bravo Splica.

Tko je glasao

ispeci pa reci

Izgleda kako očito ne pratiš dnevnike na ovoj stranici pa ne znaš da je martin homoseksualac koji to nikada nije skrivao i imao je par odličnih i hrabrih tekstova o pravima homoseksualaca. Što misliš je li to hrabrost ili ludost ovoj sredini se predstaviti imenom i prezimenom? Što misliš da li bi njegova familija imala neugodnosti?
A martin je jedan od članova čije mišljenje držim među najvišim na ovim stranicama.

Tko je glasao

Vidis. Meni je to apsurdnija

Vidis. Meni je to apsurdnija pomisao da Martin tvrdi kako javno istupanje nije bitno, s obzirom da je kao homoseksualac vjerovatno ipak prilicno upoznat sa bitnosti izlaska iz ormara kod promjene statusa homoseksualaca iz prezrenih u ravnopravne. I to upravo zahvaljujuci tom coming outu.

Ali mozda Martin misli da to nije bitan cin? Tko zna?

I sorry stari na promjeni teme dnevnika, ali introspekcija kao djir u biti predstavlja slobodan stil.

Tko je glasao

martin-dopuna

Mogao sam ti i jednostavnije odgovoriti.
Kada se Frederik nepristojnim izrazima obrušio na homoseksualce u svome dnevniku o Koločepu ti nisi odgovorio komentarom (kao ja među prvima, ako se sjećaš) već si napisao dnevnik. Neka ga šjor Tonči pročita pa će vidjeti kakve si uvrede istrpio.
Kada se šjor Tonči nepristojno ponio prema zajednici pollitika.com i ja sam kao ti, nakon komentara, zbog dužine, napisao dnevnik.
Naravno da se te dvije borbe ne mogu usporediti ali imaju nešto zajedničko.
Lojalnost i prijateljstvo sa zajednicom kojoj pripadaš.
Ovaj kratki odgovor nisam htio napisati u prvom komentaru, no nakon oduševljenog aplaudiranja šjor Tonča nakon što sam ti komplementirao na hrabrosti iako djeluješ iza nicka, po običaju sam otvoreno i iskreno rekao razlog.
Definitivno idem na druge teme. Danas imamo i treći odličan dnevnik od marivala. Današnja tri dnevnika pokazuju da postoji kvaliteta pollitika.com.
O ovom dnevniku ne mogu ni razmišljati da ga povućem jer je u suprotnosti sa pravilima stranice. Mogao bi prevarom izbrisati ga i napisati nekih 200 riječi ali bi onda napravio još veću nepromišljenost. Jednostavno dnevnik je napisan po onom kada srce radi brže od pameti. Na kraju može ispasti kako imam nešto osobno protiv gospodina Majice i laburista što je čista neistina. Stvar je jednostavna. Tonči Majica se bori da se pravila i pravda poštuju na sudovima a ja sam istupio da se to isto poštuje na pollitika.com

Tko je glasao

@Splć - dmgg..?

Sv m s čn d s t tpčn hrvtsk "hm dplx" - ml b b Bgrd, ml Bškj Vd, ml b gšćv "dsnčr", ml ljvčr (Dđt ttt kmplt, svbnj, zgld m k kmpnzcj z v držnj sm s jdnm), ml b b "scjln sjtljv" hmntrc, ml b s hvl s kćm vrjdnm hhh r, ml b gvr m "plltk", ml m pjdnc, ml b s kln pltk, ml b s s njm pk bv, ml b b z src - ml b b z pmt...
gl: ..Tnč Mjc s br d s prvl prvd pštj n sdvm j sm stp d s t st pštj n plltk.cm
Ml b s zlg z jdn, nd b čn dnsn nčn drg...Čkm sprk z n mj prjv plcjm... T s stp d s,"st pštj n plltk.cm."l nmš tr čst rć: "n plcjm sm "ppš" jr m t vl tj tj.."
Črdk s n n nb n n zmlj, mžd stn dmgg, tk t zn??
nč, mslm d vlj slšt ljčnk, br tvm slčj.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@Ljubo Ruben Weiss koliko ti

@Ljubo Ruben Weiss koliko ti je puta potrebno ponoviti da sam o tvom denucijantstvu i prijavom policijom napisao i objavio ja osobno. Zato umjesto da papagajski ponavljaš svoju istinu, obrati se sudu, pa da vidimo tko je u pravu.

Ovo sa liječnikom bi morao znati iz osobnoga iskustva i zato ne ljepi tvoju dijagnozu bolesti drugima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

obećanje

Obećao sam sebi i članovima kako više neću komunicirati sa dotičnim u cilju boljitka ove stranice. To bih i tebi prijateljski preporučio. Radim ono što sam i radio pola godine nakon što me optužio za urotu protiv njega. Ignoriram njegove, dnevnike, komentare, minuse. Pustio me jedno vrijeme na miru, valjda će mu se upaliti lampica i on digne ruke od mene. Ili će me nastaviti neprekidno čačkati čekajući moju "žutu minutu".
Možda je opet i doćeka. Nikad ne kaži nikad.
Pozz

Tko je glasao

@splica hvala ti na savjetu,

@splica hvala ti na savjetu, ali kada su pojedinci tipa Ljubo Ruben Weiss u pitanju strogo se držim one narodne "tko se ne bori protiv zla, taj zlo potiče", a Weissovo uporno napadanje, blaćenje i lijepljenje etiketa drugim osobama zbog nečega za čega sam osobno odgovoran, mi je na vrhu prioriteta borbe protiv silovatelja kulture dijaloga.

Svi znamo kako je Ljubo Ruben Weiss tada aka Danimir, reagirao kada ga je mrak suspendirao. Mišljenja sam da je to što radi Ljubo Ruben Weiss očigledno rezultat mrakovog straha od Ljubinog denuncijantstva. Mrakov strah od nekog novog dnevnika kao što je ovaj: http://viroviticaonline.com/ljubo-r.-weiss-marko-rakar-uz-antisemite/13438/ .

Nažalost u pravu si sa svojom pretpostavkom da će te nastaviti neprekidno čačkati čekajući tvoju "žutu minutu" i kao što vidimo uporno se ljepiti na tvoje dnevnike i komentare.

Da je mrak dobar domaćin kuće, reagirao bi već odavno, a najkasnije sada ne ovom tvom dnevniku i onih nekoliko upisa Ljube Rubena Weissa u kojima je ne samo promašio temu dnevnika već je i bezočno "ad hominem.

Jadnik u svim svojim ocijenama polazi od sebe te je očigledno duboko uvjeren da su sve osobe kao Ljubo Ruben Weiss, nesposobne pošteno i čestito za sebe i svoju obitelj osigurati život u blagostanju i zaraditi stanove, kuće i apartmane na moru.

Boriti se ostvariti i sačuvati sve one vrijednosti kojima su svi ljudi i žene bez obzira na obrazovanje, društveni položaj, vjeru i seksualno opredjeljenje usmjerili svoj smisao života.

Zato i samo zato treba ostati principjelan i ne ignorirati verbalnog nasilnika Ljubu Rubena Weissa, ne okretati glavu od zla koje ne poštuje kulturu dijaloga, već se kao što sam u uvodu napisao; uvijek i uporno treba boriti protiv zla, jer tko se protiv zla ne bori, taj zlo potiče!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@Kukident, Splića

Dokazi za prijavu policijama , ili isprika..?? Trećega nema.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Kontradiktoran si. S jedne

Kontradiktoran si. S jedne strane imas potpunu slobodu sudjelovati u temama koje po tvojem vidjenju imaju vrijednost, s druge strane nista ne razumijes, a s trece strane dociras. U cemu je zapravo problem?

Tko je glasao

Nisam. Stvarno ne razumijem

Nisam. Stvarno ne razumijem ovo vjecno periodicno bavljenje samim sobom. S vremena na vrijeme netko objavi oprostajni dnevnik, napise kako je sve strasno i grozno, onda se netko drugi nadje i napise odgovor na taj dnevnik gdje napadne onog koji je napisao prvi dnevnik itd. Ovo pisem iz pozicije komentatora s strane kojemu je cisto ljudski zanimljivo citati takve dnevnike i komentare iako u njima nema nikakve vrijednosti (isto kao sto mi je ponekad zanimljivo citati razlicite traceve)- cemu informacija o deset ekskluzivnih apartmana na najboljoj lokaciji uz more,i u kakvoj je to vezi s bilo cime- ja stvarno ne razumijem- osim ako se ne radi o gerila marketingu, a u tom slucaju cestitam na ideji.

Tko je glasao

deset aparmana

Odgovor o desetak apartmana (ima ih još par više) je bio kada sam prozvan u komentarima kako je nemoguće da netko u ovoj zemlji pošteno to stekne. Kako je to mišljenje uzelo maha u ovoj zemlji pozvao sam se i na Predsjednikovo pitanje meni prošle godine na Jelačić placu koji me je stvarno pitao jesam li legalno gradio. Možda je to i zbog toga što u Baškoj Vodi 90 % izdavača nema uporabnu dozvolu. Stvarno ne znam drugi razlog. Kontekst u kome je to rečeno je bio sasvim drukčiji a to je da baš nemam nikakvoga interesa baviti se politikom sem društveno socijalnih razloga. Znao sam da ću si time nanijeti štetu ali nemam se čega stidjeti, čak naprotiv.
Gerila marketing mi ne treba (makar ga jako volim) jer mi je većina kapaciteta već izdata a i prošle godine nisam imao ni desetak domaćih gostiju.
Uostalom u Zagrebu sam trenutno još iz jednog razloga. Da ustupim besplatno te svoje kapacitete pollitičarima u cilju upoznavanja, poboljšanja komunikacije ali i iz altrurizma. Izgleda kako malo ljudi može u to povjerovati, možete svi tražiti neke druge razloge pa ako ih pronađete javite mi. Išao sam ih u startu objasniti ali vidim da i ti tražiš neko drugo objašnjenje.
Nema ga. Bilo bi mi jako drago da nam se u svibnju priključiš. Uskoro stiže detaljan plan.
Znam da moja otvorenost ponekad zbuni ljude, neke i odbije ali ne mogu si pomoći.
Isto tako sam vidio u Zagrebu na ulicama kako su laburisti počeli predizbornu kampanju a sada to vidim i na našim stranicama. Na njihovom mjestu ja bih to javno rekao a ne pojačanim djelovanjem bez objašnjenja.
Ja kažem imam i želim to podijeliti sa vama a ti tražiš neke razloge, kao da "žicam" goste gerila marketingom.
Laburisti nešto govore ali ne kažu počeli smo predizbornu kampanju.
Sitne razlike s tim što ja od pollitke.com kao ni od političkog zanata nemam nikakve koristi a laburisti bi mogli imati.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci