Tagovi

Od Crnoje preko Hasana do Tome

Na temi o zgodnoj Ani, drugoj supruzi našeg PPV RH Tome Karamarka koja se pokazala kao Tomina slaba karika, naš kolega suzborištar @sm kao druker za sdp je spamirao i zatvorio neke moje upise, onako čist bezveze iako se tiču teme i nisu "psovački" e da bi vrijeđali tankoćutne dušice, pa sam eto prisiljen napisati dnevnik na istu temu.

Gubitnici izbora su našli neku sitnicu Crnoji i pokazalo se da se on ni ne zna nositi s time. To je dobro. Zato opozicija i služi. Nije on nešto gadno ukrao, ali je bilo očito da nije dorastao situaciji. Branio se tako da se ukopavao.

Onda su napali Milijana Brkića od milja zvanog Vaso. Njemu naravno ne mogu ni perce odbiti jer se on baš ni ne gura.

Rekli bi da je samozatajan. Onda su napali iz svih mogućih oruđa Hasanbegovića, ali on je očito malo viša klasa intelektualca. Ne mogu mu ništa i ti su mu napadi samo povećali popularnost.

Onda se ide "u glavu" na Karamarka koji ima uteg na nogama tj. prošlost..s jedne strane mu potpuno neopravdano predbacuju da je "hapsio Gotovinu" što je obična glupost, do dugogodišnje veze s Mesićom, što je već malo teže.

Lijevi drže medije pa se teško probijaju ozbiljne afere koje bi njima nanijele političku štetu kao npr. ono oko Ljubljanske banke i Kreše Milanovića. Vrdoljakove (hns-ovske ) muljaže oko Elektre.

Radi ravnoteže sam napravio nekoliko osvrta koje mi je @sm zatvorio ( sram ga bilo) )), po običaju jer je obični propagator.

Ivana Podgajac Vrdoljak supruga bivšeg ministra i današnjeg predsjednika HNS-a, Pusićkinog potrčka i Čačinog izdajnika , koja je do udaje radila kao nastavnica u osnovnoj školi, vlasnica je tvrtke Visan. Ta je tvrtka registrirana za široki spektar djelatnosti, među ostalim i za proizvodnju, dobavu i prodaju plina, proizvodnju opreme za distribuciju električne energije, te organiziranje tržišta električnom energijom. Tvrtka je upisana u Sudski registar točno mjesec dana prije nego što će Ivan Vrdoljak 16. studenoga 2012. biti izabran za ministra.
Ivan Vrdoljak bio je suvlasnik tvrtke ATO Inženjering u dijelu od 16,67 posto. Sada je suvlasnica te tvrtke njegova bivša supruga, Tatjana. Tvrtka ATO Inženjering, koja radi velike poslove s HEP-om, prema izvještaju Fin-e iz prošle godina ostvarila je dobit od 8,815.756 kuna.
Jebote patak. Te žene su sposobne u MP3. Moja je isto nastavnica. U ratu je bila novinarka ratnog radia, nešto poput Siniše Glavaševića samo eto mjesto nije palo.
Osim nastave jedino što joj dobro ide je pečenje kolača i uzgoj mačaka, ne računajući jedan izlet u kinologiju kad mi je napravila problem i nabavila Engleskog buldoga.
Morat ću je zamjenit sad kad smo djecu rastjerali za neku koja ima filing za biznis ;-)))

Opozicija ima legitimno pravo kopati po utrobi i to, koliko vidimo radi sve u 16.
Crnoju su odstrijelili. Brkića kako tako, Hasanbegu ne mogu ni pera odbiti, a Tomo je vrh vrhova i nedostižan.

Naravno , ide se na kratko pamćenje i neupućenost prosječnog birača.
Medijski se stvara slika kao da je on osobno prodao INU mrskim Hunima.
Trolovi toliko pretjeruju da će Tomo još postati simpa.

Karamarkov najveći grijeh je bi što je bio s Mesićem.

Najvećim lažovom RH.

Pitanje je koliko je uzeo učešća u veleizdaji a koliko je bio obični administrator za vrijeme detuđmanizacije.

Mislim da je donekle držao Mesića pod nadzorom.

Po do sada pokazanom bio je na liniji domoljubnoj. Hrvatskoj.
Ukinuo je Mesiću apanažu i time je dao svoj doprinos detitoizaciji i dekomunizaciji za kojom Hrvatska vapi. Nema nama napretka dok titoisti imaju pravo građanstva.

Pila je okrenuta naopako. Da li je Mađarska u EU i da li smo jedno jedinstveno tržište.

Da li je slobodan protok ljudi, roba i kapitala.

INA je oduvjek bila leno politike. Za Juge tu su radili djeca crvene buržoazije, od Titinih do Špiljkovih, a za radno mjesto prodavača na pumpi morao si podmititi.

Zbog INE se ubijalo, kao npr. Đurekovića kojeg je udba smakla iako je bio partizan.

Za Juge se u Sisku znalo da ti treba 5 000 DEM da se zaposliš u INI ili neka jaka preporuka odozgo.

Ovo što je Tomina Ana poslovala s tim nekim MOLovim čovjekom u hrvatskim redovima je uobičajeno.

Naravno da ne bi došla u tu poziciju da se ova dvojica ne poznaju od ranije preko košarke ili već čega.

Postavljam pitanje sam sebi a i ostalima. Koji interes na kraju bude prevladao.

Koliko se kužim, a priznajem ne baš puno, ne možeš gospodariti onim što si prodao, a pola INE su prodali.

Sad se medijski spina da je Karamarko preko žene prodao INU.

Poznavajući metode i način rada obavještajnih dvostrukih igara, od kuda znamo da i taj Petrović i Karamarko ne rade u interesu RH.
Mogućnost je pola pola. Treba vidjeti krajnji rezultat.

Priča se da je onaj šmrkavac ( šmrkavac jer stalno šmrca zbog kokaina) svoju znao isprešamarati kad mu nanese političku štetu.

Ti Tomo nemoj svoju tući. Nema smisla, baš je zgodna a i voli psiće pa mi je još više simpa.

Osobno znam način rada Tome Karamarka. Bio mi je ministar i šef. Tvrdim da je bezuvjetno Hrvat i da mu je interes RH na prvom mjestu.

S ovim jugonacistima i jugošljamom se treba boriti svim, pa i njihovim sredstvima.

Osobno smatram da bi to Vasinim metodama bilo učinkovitije, ali to se uvijek stigne.

Tagovi

Komentari

Bujanec je otrov za

jugonaciste i jugošljamere. Da ga nema trebalo bi ga izmisliti.

sve dobro...

Tko je glasao

Znam Bujanca još kada je bio

Znam Bujanca još kada je bio student. Mali je "prga":):):) nešto kao drugo lice novčića Rene Bitorajac.
Točno, da ga nema trebalo bi ga izmisliti. Barem za društovo koje je iz šume našlo smještaj u čošku.

Ma, vele iskusni: Bjež od muškarca koji je visok metar i žarka želja za visinama..... :):):):)

Tko je glasao

ja bi rekao da steni Vi

ja bi rekao da steni Vi svjesni njegove redikuloznosti ali nemate boljeg pa daj šta daš, u tome i jest problem te nazovi hrvatske desnice što se s hrvatskom državom pretvorila u ogoljeni šlamperaj nekolicine samodopadnih moralnih nakaza

Već sam vam jednom rekao, da sam domoljub na liniji Brune Bušića, Bujanec bi bio sve ono što prezirem jer je ideal sveo na krkanje teletine ispod peke po hercegovini i zagori.

Tko je glasao

Ne vidim ništa loše

"na krkanje teletine ispod peke po hercegovini i zagori." fiš paprikaš u Baranji, Slavonski čobanac. Janje ili odojka s ražnja. Srneći gulaš. Šarana na procjepu. Lignje na žaru. Hobotnicu s krompirom i dr.

Uvjek me začudi kako "lijevi" i " liberalni" idu na takve banalne fore.

Recimo ti sada ispadaš šoven prema Hercegovcima i Vlaima iz Zagore.

Bujanec je antipod Babiću. Babić je govno. Bujanec je proHrvat i meni kao Hrvatu je draži.

Pa mora netko u javnosti zastupati konzervativni dio puka, građansku desnicu..nećemo valjda imati uniformnost, kako lijevu tako i desnu.

Imaš ove leftarde , jugošljam koji istu kradu, krkaju teletnu ispod peke, e ali kad im se što prigovori: neee, mi smo antifašisti a vi ste fašisti...

To se inače u Europi i na zapadu zove- zaljepiti hitlerovu kartu- i time difamirati neistomišljenika, začepiti mu gubicu, jel..

naravno, kad se pretjera to prerasta u svoju suprotnost, postaje parodija, pa imamo krezube babe koje idu u Kumrovec na "prošćenje" svojoj zamjeni za Boga.

Što je, zar Mesić ili Pusić ne krkaju teletnu i janjetnu. Zoks se hrani u Taču.

Njegov tajkun je Tedeshi. Jel Pusićki i Opačićki pička stoji poprijeko za razliku od ostalih. Zato što su kao antife i progay.

To da su - ovi koji kažu da su antifašisti-samom činjenicom rođenja dobri i pošteni je rasistički pristup problematici. To su govna još veća jer kod ateista - komunista je sve dopušteno.

sve dobro...

Tko je glasao

ja vidim loše kada se "danas

ja vidim loše kada se "danas sam opet ručo samo čaj" svede na krkanluk i folklor

Tko je glasao

trebaš raditi

i zaraditi da bi imao za rum koji ide u čaj

sve dobro...

Tko je glasao

kaj se Skviki? ugojeni prasac

kaj se Skviki?

ugojeni prasac koji šmrče kokain s 40 godina u dupetu bez supruge i djece vam prodaje spike o katoličanstvu i hrvatstvu, obitelji, idealu nacije?

Ako se osjećaš glupo, u redu je.

Tko je glasao

On je nounar

pa gledaš i ocjenjuješ njegov posao. To što se nije oženio, a možda je gay. Ima i desnih gayeva. Možda ga ni jedna neće pa mu udbaši namjeste kurvu.

Možda ga je odbila prva ljubav pa pati za njom. Možda se jednostavno ne želi obvezati.

kako ti zamišljaš desničara, Hrvat i katolika, hehe

sve dobro...

Tko je glasao

prakticiraj onomšto

prakticiraj onomšto propovjedaš, samo to

Tko je glasao

da, da

treba biti drug za primjer drugim drugovima, ajd se uozbilji

sve dobro...

Tko je glasao

ne, samo ne treba biti

ne, samo ne treba biti licemjeran, a mali debeli šmrkač jest

Tko je glasao

i nije on "samo nounar" nego

i nije on "samo nounar" nego glasnogovornik jednog dijela naroda, dakako to više govori o tom narodu nego njemu, on samo govori ono što taj narod želi čuti a taj narod je mahom revizionistički nastrojen spram WW2 i to na način da situirani i dobro potkoženi iz prekooceanskih zemalja zazivaju nekakvo biserno čisto hrvatsko i katoličko biće koje im na pladnju donosi omaleni šmrkač kokaina i jebivjetar :D

Jebote koja komedija .

Tko je glasao

"revizionistički nastrojen spram WW2 "

ne možemo prihvatiti dogme i laži kojima su punili narod od 1945- 1990.

Lako je za WW2. Što ćemo s onim poslije.

sve dobro...

Tko je glasao

ne, on upravo promovira dogme

ne, on upravo promovira dogme samo one sa suprotnim predznakom u odnosu na suprostavljene

S onim poslje?

misliš s činjenicom da podržava npr. Zdravka Mamića koji je s familijom uništio bjelovarsku Česmu i tisuće ljudi doveo na rub egzistencije?

ili je i to podmetnuto Zdravku koji je zapravo filantrop i maltene Diogenes asketizmom opijen

Tko je glasao

jel Mamić

igrao nogomet za Yuge

kako suvislo raspravljati s nekim tko skače s WW2 na Mamića...

priličnije bi bilo da si spomenuo tek danas otkriveno spomen obilježje 402 djece poginulo u D.r., samo u S. Brodu preko 30.

sve dobro...

Tko je glasao

tek danas? a kada je trebalo?

tek danas? a kada je trebalo? Dok se drpalo po Česmi, TPK, Gorici?

Tko je glasao

zašto trolaš

ovo jedno nema veze s drugim

( zašto ste pobili indijance i oteli im zemlju)

Tek danas da, zašto ne prije?, pa da se tvoji dojučerašnji komšije ne uvrede, bre.

Njima smeta ako zapališ svjeću na grobu pokojnog djeda koji je bio, štajaznam- domobran.

"Dok se drpalo po Česmi, TPK, Gorici?"---napiši dnevnik, nemam pojma na što misliš, drpalo se svuda.....

sve dobro...

Tko je glasao

ja trolam!? O isuse i kriste,

ja trolam!?

O isuse i kriste, pa Vi ste mrtvu djecu uveli u priču o šmrkaču.

Svašta.

Tko je glasao

ajd mali

u pičku maternu bezobraznu...tko je prvi spomenuo Bujanca, Česme, TPK-aove i druge pizdarije iz pretvorbe i privatizacije....

Ti si se pravio pametan s Mamićem. Ubijenih preko 402 djece od tvojih bivših susjeda od kojih si btw zbrisao iz Vojvodine je bliže ovoj temi nego tvoje trolanje s Mamićem.

Koji je tvoj doprinos ovoj državi i ovom narodu, osim što si se doklatio i prikrpio.

Ak ti ne valja vrati se u MP3 odakle su te proćerali ovi na čijoj si liniji danas.

Hrvatska ljevica = srpska desnica.

sve dobro...

Tko je glasao

a kaj se činjenja za državu

a kaj se činjenja za državu dotikavle, pa učinio sam sa sigurnošću više od gomile domoljuba kurčevitih koji su ujedno i porezni dužnici, ja porez plaćam i nisam nikome pa ni državi dužan niti lipe and još jedna stvar, stvorio sam dva sina koji su upisani u knjigu kao HRVATI dok recimo u toj rubrici kod tvog kurčevitog Bujanca stoji 0. Što nije tragedija osim u slučaju kada Hrvati kao narod izumiru a on, taj omaleni debeli šmrkač tako voli taj narod.

Tko je glasao

ja sam pobio tu djecu, da

ja sam pobio tu djecu, da skratimo priču

Tko je glasao

Vjerojatno nisi, ali radiš za

Vjerojatno nisi, ali radiš za interese ubojica te djece!

Tko je glasao

hm, vjerojatno nisam..

hm, vjerojatno nisam..

Tko je glasao

nisi, al se ne možeš

ponašati kao provokator, što ja imam s Mamićem, Česmom a nije ni tema ovog dnevnika..

klasičan trol , pikaš po temama ne bi li me dobio na foru da branim već nešto što je medijski "presuđeno"...

Znači da, špilaš nam ljevičara u RH. Naša hrvatska ljevica je jugošljam, na žalost. Zastupaju iste stavove oko političkih tema kao srbijanska desnica tj. tvoji bivše komšije i rođaci koji su ti se naj..bali matere tj. otjerali su te..

Znači da, na istoj si liniji s onima koji su pobili tu djecu. Ta djeca su pobijena zbog ideje da sve tvoje bivše komšije žive i istoj državi.

Jedan vožd, jedan narod, jedna etički očišćena država, homogena Srbija.

Od 10 pripadnika nacije onih koji su pobili tu djecu , njih 8 bira na izborima onu opciju za koju se zalažeš (prema Z. Milanoviću), a 2 valjda ostane doma na dan izbora.

Ajd sad ti o Mamiću.....

sve dobro...

Tko je glasao

znači nikada ali nikada nisam

znači nikada ali nikada nisam i neću glasati za tu kvazi lijevu opciju koju mi čisto napamet podmećeš

I da, priča s ignorantima pbično završi na liniji da sam na liniji ubojica djece i silovatelja žena jer eto gada mene ne mislim o nekim stvarima isto kao i Vi

Sram me bilo

Tko je glasao

ma

glasaj ti za Pupovca kako i do sada koliko se vidi...on se trudi da se obnovi Jugoslavija pa možda opet dođeš na svoju đedovinu....tebi i njemu se intersi preklapaju..on bi da svi Srbi žive u istoj državi a ti bi valjda da svi Hrvati žive u istoj državi, pa nek se zove bilo kako.... poučak Dejana Jovića...

ajd ti o Mamiću, Čazmi IPK-a i dr., ne moraš ništa opširno, samo spomeni...

Da mladi prijatelju, svojim istupima svrstavaš se na stranu srbočetnika, namjerno ili kao korisna budala ne znam.

Ispada da Hrvatskoj želiš- što gore to bolje-, a Hrvatska te udomila kad su te proćerali s kućnog praga.

Jedno je biti ljevičar, a drugo je biti jugošljam.

Žao mi je što sam grub.

http://www.hkv.hr/izdvojeno/vai-prilozi/i-lj/ifkovic-zlatko/20279-podsje...

ajd sad ti o Mamiću

sve dobro...

Tko je glasao

aha,ukazivati i ne slagati se

aha,ukazivati i ne slagati se sa otimačinom, lopovlukom, licemjerjem je svrstavanje na stranu srboćetnika?

jebote,pa dobri su ti srbočetnici onda. kul

Tko je glasao

samo ukazuj

"otimačinom, lopovlukom, licemjerjem " ti si tako kul, tako pošten, takav si se i rodio kao svi leftardi....

Otimačina: definirati
lopovluk: definirati
licemjerje: definirati

ajmo o Mamiću i guračima lopte a nemojmo o 400 + pobijene djece

ajmo o 60 000 Eura u izmišljenoj aferi, a nemojmo o milijardu i dvjesto miliona izgubljenih zbog Jakovina- Milanovićevog muljanja...

ne, nikako nemojmo o Tesla banci i.......uostalom, evo s tvog omiljenog portala

http://www.index.hr/vijesti/clanak/celnik-osjeckog-sdssa-napustio-strank...

ili iz tvoje pradomovine

http://www.021.rs/story/Info/Srbija/58697/DSS-Pajticu-sta-ce-biti-s-Tesl...

sve dobro...

Tko je glasao

Bujanec, otrov? :D Dobar.

Bujanec, otrov? :D

Dobar.

Tko je glasao

Drvo

Daj malo objektivnosti.
Prvo ću u kratko komentirati Crnoju.
Pogledaj moje dnevnike što se tiće Freda i njegove invalidnosti.
Ne traži mi se linkove.
A onda se dogodi ovo:

"KADA su počeli pregovori oko mog ulaska u Vladu 4. siječnja ove godine otišao sam kod svog liječnika opće prakse i podnio zahtjev da se opća nesposobnost 'prevede' na profesionalnu", priznao je ministar branitelja Mijo Crnoja u razgovoru za Večernji list.

Matiću zamjerali isto

Naime, ministar Crnoja 20-tak dana prije stupanja na funkciju preko noći je promijenio opću nesposobnost za rad za onu profesionalnu, što je ministar i priznao. Prema biografiji Crnoja je 2008. godine otišao u mirovinu sa statusom ratnog vojnog invalida s općom nesposobnošću za rad, da bi sada, zbog ulaska u Vladu taj status promijenio jer kako kaže "osjeća se bolje".

Valja naglasiti kako su upravo prosvjednici iz Savske 66 zamjerali prethodnom ministru Predragu Matiću da je smanjio invalidnost za 50 posto, te da je u vrijeme dok je imao 80 posto invalidnosti dobio pravo na povlaštenu kupovinu stana. Cnoja smatra kako se njegov slučaj u bitnom razlikuje od onog Matićevog.

"Osjećam se bolje"

"Razlika je što sam ja bio na komisiji i na procjeni radne sposobnosti, a on nije, i što sam svojom voljom tražio da mi se skine ta opća nesposobnost koja mi nikada u životu više neće biti vraćena. Prebacio sam se jer se osjećam bolje, što smatram da još mogu raditi i dati svoj doprinos", kaže Crnoja u razgovoru za Večernji list.

Aj Drvvo onako lagano u pašu.

P.S. Mislim da je Tomo Medved dobar izbor. Čovik radi na mnogim problemima uz braniteljsku populaciju. Nadam se da će nešto od tog i biti. (zaključak iz osobnih kratkih razgovora)

Tko je glasao

čim sam ga prvi put čuo na tv-u

Crnoju @grdi, ovdje sam napisao da ni dorastao zadatku, da je nesposoban itd... glup mi je povod oko boravišta / prebivališta

Tko ga je predložio za ministra taj nije želio dobro ni braniteljima ni stranci ni Karamarku.

Smatram da su i Mijo Crnoja i Peđa Matić lažni invalidi. To je ono kupljeno kad ti doturi napišu da si lud. Zato, mislim da me nisi razumio.

Slažem se da je Medved bolji izbor.

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo

Pustimo mi te priče sa strane.
U ovom slučaju je tada bio Crnoja kandidat ispird HDZ-a.
Da ne nabrajam ostale kandidate.
Šator je napravija svoje.
I pokušali su ga braniti svim sredstvima.

Al nije išlo.
I to je dobro.
Al loše je to što od samih početaka nisu imali čovika za kojim se ne vuku kojekakvi repovi.
To je ta nespremnost, neunčikovitost HDZ-a.
A Hasanbegovića triba posebno elaborirati

Tko je glasao

Hasanbegović

Ovdi ne želim kometirati mnoge njegove poteze koje je vukao a di su se mali cipli lovili.

Jedna od njegovih bitnih izjava je ova:

"“Svakom pametnom je jasno da Hrvatska nije ni pravni ni nikakav sledbenik NDH, ali ne mora baštiniti ni jugoslovensko totalitarno nasleđe. Moderna Hrvatska je nastala 1990. Stvorena je i odbranjena u Domovinskom ratu i to su jedini stvarni temelji moderne slobodne Hrvatske”, rekao je Hasanbegović."

E ovo triba posebno raščlaniti.

U kratko:
Granice Lipe naše.
Kada su donesene, prihvačene i u Ustav unešene.
Sve drugo bi bila nekakva kvazi revizija čitavog našega postojanja.

Može se on prati posli ovakvih izjava kolko oće, ali će ostat pliso.

Tko je glasao

Granice imaš

koje možeš obraniti puškom, moguće ih je smanjivati , povećavati i tako.

Jugoslavija znači : nema Hrvatske. Današnja nezavisna država RH pravno zaista nije slijednica NDH. NDH je samo pokazala da se može ideja sprovesti. Mi smo to dokazali.

Zaista, jedini rat kojeg su Hrvati dobili u 20 st. je ovaj iz devedesetih.

Hasan je činjenično u pravu. Ne prihvaća jugošljamersku propagandu.

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo

Citiram te :
"Zaista, jedini rat kojeg su Hrvati dobili u 20 st. je ovaj iz devedesetih.

Hasan je činjenično u pravu. Ne prihvaća jugošljamersku propagandu."

Ne Drvo!
Nemoj griši dušu.
Hrvati su dobili svaki rat kad su ustali protiv onih drugih.

Pa taman ga na bojom polju i izgubili.

Ne možeš niti imaš ikakva prava meni (to jest ne meni nego našima starima) govoriti (ka ni svom ćaći) da su bili na krivoj strani).
Gazili su nas svi od reda kroz povijest.
Da bi nas i "NAŠI" na kraju prodali.
No psaran.
Nema fašista, nacista, a neće biti ni ustaša, a tako ni zadriglih komunista.

Hasan nije u potpunosti u pravu. Tek je u pravu kroz neke natruhe.
Jedan Nazor je stručnošću daleko isprid njega, a siguran sam da ni Jonjić baš nebiu sta iza njega.

Tko je glasao

nažalost

te "natruhe" su proste činjenice.

Hrvati su 1945.g. doživjeli preokret kao rezultat građanskog rata koji se vodio unutar velikog svjetskog rata..gdje je pobjedila komunistička revolucija udružena sa snagama koje su obnavljale versajsku Jugoslaviju i umjesto srpskog kralja i njegovog nacizma- komunizam..dobili smo hohštaplera i najvećeg ubojicu naših naroda i narodnosti, pogotovo hrvatskog ...

znači, došlo je do ponovne okupacije ( reokupacije ) Hrvatske....sve dok je nismo oslobodili devedesetih...

To je jedini rat koji smo MI HRVATI dobili u 20 stoljeću....pod hrvatskom zastavom i za nezavisnu državu RH.

Imao si tuđe kasarne u RH od 1918.g. -1991.srbijanske- jugoslavenske. Izuzev razdoblja NDH čiji režim nije uspio iako je ideja preživjela.

Što se prije pomiriš sa činjenicama bit će ti lakše.

sve dobro...

Tko je glasao

U pravu ste!

Ideja je očito preživjela, i hrvatski domoljubi je dosljedno provode! Okolnosti su, doduše, malo drugačije, pa trenutno ne izručuju hrvatsku obalu Italiji, nego izručuju cijelu hrvatsku državu Mađarskoj.....

Ideja je zaista preživjela, i daje fantastične rezultate: Hrvati su izgubili svaku volju (ili sposobnost) za razmnožavanje! Karamarko je zbog prečih briga malo zaboravio na "tisuću eura po svakom novorođenom djetetu", pa sad stvar spašava ona rashodovana časna nudeći par posto popusta pri kupnji kombija za trećeg Hrvatića......

Za kupnju KOMBIJA......

Da, ideja je preživjela, premda se iz dana u dan pokazuje u sve duhovitijem svjetlu.....

Tko je glasao

Drvo

Dobija si POBJEDU ANTIFAŠISTA
Druga je stvar što se posli događalo.
I to je bila diktatura.
Ja to jasno razlikujem.
Vidi, ovdi nas zovu Mala Moskva, Crvena Maakrska itd.
Moš mislit budaletina.
Borci koji su bili politički opredijeljni su bili (=70-80 % članovi HSS-a, 4-5 % komunisti.
A u stvari ih je politički neopredjeljeno bilo najviše.
Ah zaboravih da je bilo možda jedan posto ustaša.
Ovdi su ih uvozili.
E oni gori nabrojani su ti svi bili za slobodnu hrvatsku.
Njih cca 600 je dalo svoj život u borbi protiv već gori navedenih.
A i 34 u Domovinskom ratu protiv "ZVEZDE# i "Antikrista"

Lip pozdrav,
Grdi

Tko je glasao

80-tih bili ste mali Beograd!

80-tih bili ste mali Beograd!

Tko je glasao

Turizam

Je i mali Beograd i Sarajevo, I tuzla i svi jači gradovi sa svojim odmaralištima.
Je doista od Triglava do Vardara.
Ali i puno šire od granica bivše Juge.
80-tih jedna od opčina sa največim prihodima po glavi stanovnika.
Bez nezaposlenih.

I nije se živilo samo od turizma.
Bilo je i proizvodnje i ostalih uslužnih djelatnosti.
Građevno Makrska,
Primorje Makarkska.
Metalplastika (Energoinvest) Makarska
Hoteli Makarska (još malo pa nestalo)
Pekar-Makarska
Jugoplastika-makarska
AMFORA- Makarska (proizvodnja Pepsi cole) i Uljara Makarska

E kad smo uspili izgubiti Pepsi (pretvorbene hijene) što više pisati.

I nije ovo žal za onim vrimenima nego samo gole činjenice.

A moglo se i tribalo je drugačije.
Da nije bilo razno raznih Kutli, Gucića I ostale lopovske bagaže uvezane sa političkim mentorima i savjetnicima tih ratnih (90-tih) godina.

Eto Petra pa ti sad moje misto zovi kako oš.

E da sad ga možeš zvat i GENERALSKI GRAD.
Malo je HVO generala koji ovdi nemaju svoje nekretnine i "biznis"

pozdrav,
Grdi

Tko je glasao

jeeeeee

"Dobija si POBJEDU ANTIFAŠISTA" .... možda to jest vama tu u Dalmaciji i Istri koji ste bili pod talijanskom čizmom nešto, no svugdje drugdje to je bila čista okupacija....

taj izvorni antifašizam je ukraden i pretvorio se u floskulu, Dalmaciju su oslobodili zapadni saveznici, ali su vas poslije okupirali presvučeni čejeni koje ste morali 45 god. kasnije otjerati...

taj naš antifašizam, posebno poslije "oslobođenja" ti je čista floskula i smokvin list da prekrije sramotu komunističkih zločina i obične pljačke...

na kraju smo MI HRVATI morali ratovati sa srpskim nacistima i to ti je pravi antifašizam bez komunista. Uostalom i Hrvati komunisti su odvrnuli cz petokraku i prišarafili hrv. grb...

Već bi se mi s opančarima razračunali, e da nije bilo Tite i CA...

sve dobro...

Tko je glasao

jeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nego kako, nego pobjedu antifašista.
Ovdi nije ukraden antifašizam.
Ovdi je stvoren.
E baš ovdi u mom kraju.
Ovdi di nije bilo ni Srba ni drugih manjina.
Ovdi di su nas klali Talijani, Njemci. Četnici. a bogme krivnju snose i Ustaše koji nisu ništa napravili da zaštite ovaj narod.
Sve što su napravili to je izvjšće prema Glavnom stanu o zločinima koja rade njihovi saveznici.
Nas je prodala NDH na ćelu sa Pavelićem.
Nas su ovdi klali svi od reda jer su Paveličevi zdrugovi prvo lizali muda taliajnima i četnicima, a kasnje švabama.

No pasaran.

Pozdrav,

grdi

Tko je glasao

znam ja da ste vi tamo

pravi Hrvati i da je otpor vas tamo bio izvorno antifašistički , samo tu izvornost vam neki osporavaju i na ovom portalu...

Znači, nisu se tvoji pređi digli kontra Talijana i dr. jer su bili zaljubljeni u Staljinove brkove...eto vidiš na isti način kako su se oni tamo borili kontra žabari fašisti u nekim drugim krajevima gdje žive Hrvati trebalo se braniti od četničke kame a tu nije bilo partizana ili su bili šaka jada....

Na kraju, i vas tamo oslobodili su Englezi ( mrski buržuji i kapitalisti).

E sad, ako je tebi ugodno u duši da se osjećaš pravednim kao i cijeli tvoj kraj, neka..to mogu razumijeti s psihološke strane, ali to ne mijenja činjenicu da Hrvati u WW2 nisu dobili državu, nego su je izgubili .

Da je Pavelić dobio od Musolinia i te dijelove, tvoji tamo bi bili sasvim solidne ustaše i domobrani što se pokazalo i ovog zadnjeg rata.

No, demokracija je pa smiješ i ti vjerovati u dogme. ;-)

Time opet dolazimo do činjenice da je Hasanbegović u pravu kad kaže da je u današnjem korištenju te riječi: antifašizam floskula, a da je jedini rat koji smo dobili u 20 st. ovaj zadnji srpsko- hrvatski.

Dodajem da je taj rat bio i rat za demokraciju.

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo ZAVNOH

ZAVNOH.
Pametan si i ne tribaš mene jebavat.

Tko je glasao

ZAVNOH ti je

kurčić od ovce i ne, nije mi namjera tebe jebavat. ZAVNOH je prije svega bio višestranački. Sve što je tamo dogovoreno Tito i ekipa su prebrisali kao spužvom. Na ZAVNOH-u nisu utvrđene granice. ZAVNOH je bio nasuprot NDH kao dio građanskog rata, unutarhrvatskog građanskog rata.

Za Jugoslaviju te su odluke imale snagu manju nego neki općinski statut danas u odnosu na ustav RH.

Imao si prije Banovinu Hrvatsku, pa što s tim. Neki čisti hrvatski krajevi su prepušteni Srbiji, Bosni i Crnoj Gori. Istina, neke smo dobili zahvaljujući padu Italije i činjenici da je ovaj put Italija bila na "pogrešnoj" strani za razliku od WW1 kad su dobili kao nagradu hrvatske krajeve.

ZAVNOH je samo jedan dio u tisućogodišnjoj hrvatskoj državnosti, a ustav 1974 i zavnoh kao neka posebna komunistička zasluga su samo komunistička propaganda.

Što bi ti vrijedio ZAVNOH i ustav iz 1974.g. da su ušli u Dubrovnik, izašli na liniju Virovitica, Karlovac, Karlobag.

Znači da, nemoj ti meni prodavati te fore @grdi.

Ništa od ljepše partizansko- komunističke prošlosti. Nažalost.

sve dobro...

Tko je glasao

Amo Ovako

Kasnije ćemo se vratiti na granice (stvvarno me zajebaješ)

AL ovo je bitno radi Hasnbegovića

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Povijest saborovanja

Deklaracija o proglašenju suverene i samostalne Republike Hrvatske (25. lipnja 1991.)

SABOR REPUBLIKE HRVATSKE

Na temelju članka 140. stavka I. Ustava RepubIike Hrvatske. Sabor Republike Hrvatske donosi

DEKLARACIJU
O PROGLAŠENJU SUVERENE I SAMOSTALNE REPUBLIKE HRVATSKE

Polazeći od trinaeststoljetne drevno-pravne tradicije na tlu izmedu Jadrana, Drave i Mure, hrvatski narod je sačuvao samosvijest o vIastitom identitetu i o pravu na samobitnost i neovisnost u samostalnoj i suverenoj državi Hrvatskoj. Stjecajem povijesnih okolnosti. nalazeći se na razmeđu istočnog i zapadnog kršćanstva dviju često suprotstavljenih civilizacija i kultura te različitih političkih, gospodarskih i inih interesa, hrvatski je narod stoljećima branio svoju narodnu državu, a time i narode zapadno od svojih domovinskih granica, Hrvatski je narod bio pod vlašću hrvatskih narodnih vladara te Hrvatskoga sabora samostalan ili pak u personalnim i ugovornim unijama i državno-pravnim savezima s drugim narodima, ali uvijek budno pazeći na očuvanje svoje drevne samobitnosti i suvereniteta Hrvatski narod sačuvao je i u najtežim potvijesnim uvjetima dio svoga nacionalnog prostora i glavni grad Zagreb sa svim obilježjima hrvatskoga drževnog suvereniteta čuvari i nositelji kojega bijahu - nakon narodnih vladara - Hrvatski sabor i hrvatski banovi koji imaju ovlasti podkraljeva u vrijeme kada je Kraljevina Hrvatska bila udružena s drugim državama Hrvatski je sabor očuvao predaje o hrvatskom povijesnom pravu i održao hrvatsku državnu samobitnost tijekom sveukupne povijesti. po čemu je hrvatski narod jedan od najstarijih državotvornih povijesnih naroda Europe.

II.

U razdoblju nametnutoga centralističkoga i totalitarnoga sustava SFRJ, Republika Hrvatska nije mogla promicati i štititi svoje političke, gospodarske, kulturne i ine interese pa je stoga neprestano jačala težnja za razdruživanjem iz jugoslavenske državne zajednice.

Danas smo suočeni i s pokušajima da se organiziranim odmetništvom i terorizmom, poticanim izvan Republike Hrvatske narušava ustavni poredak i integritet Republike Hrvatske, štoviše. da se spriječi provedba volje hrvatskoga naroda i svih građana Republike Hrvatske koja je očitovana na izborima i ozakonjena u Ustavu Republike Hrvatske, a osobito na referendumu za suverenost, neovisnost i samostalnost u odnosu na druge republike SFRJ i ostale susjedne države. Hrvatski je narod zajedno sa svim građanima koji Republiku Hrvatsku smatraju svojom domovinom odlučan da svim snagama brani svoju samostalnost i teritorijalnu cjelovitost od bilo čije agresije.

III.

Republika Hrvatska jest demokratska pravna i socijalna država, u kojoj su najviše vrednote ustavnoga poretka: sloboda, jednakost. nacionalna ravnopravnost, mirotvorstvo, socijalna pravda, poštivanje prava čovjeka, pluralizam i nepovredivost vlasništva, očuvanje prirodna i čovjekova okoliša vladavina prava i demokratski višestranački sustav. Republika Hrvatska jamči Srbima u Hrvatskoj i svim nacionalnim manjinama koje žive na njezinu tlu poštivanje svih ljudskih i građanskih prava, a osobito slobodu izražavanja i njegovanja nacionalnog jezika i kulture, kao i političkog organiziranja. Republika Hrvatska štiti prava i interese svojih državljana bez obzira na vjersku, etničku i rasnu pripadnost.

Republika Hrvatska jamči, u skladu s pravilima međunarodnoga prava, drugim državama i međunarodnim organizacijama da će u cijelosti i savjesno izvršavati sva prava i obveze kao pravni sljednik dosadašnje SFRJ u dijelu koji se odnosi na Republiku Hrvatsku.

IV.

Republika Hrvatska je i po dosadašnjim ustavima FNRJ i SFRJ imala pravo na samoodređenje uključujući i pravo na otcjepljenje. Republika Hrvatska uspostavljajuči se kao samostalna i suverena država, koja je do sada dio svojih suverenih prava ostvarivala u zajednici s drugim republikama i autonomnim pokrajinama u SFRJ, mijenja svoj položaj i državno-pravni odnos spram SFRJ. pristajući na sudjelovanje u pojedinim njezinim institucijama i službama od zajedničkog interesa u funkciji razdruživanja. Dok traje razdruživanje treba utvrditi prava i obveze, odnosno udjel Republike Hrvatske u cjelokupnoj pokretnoj i nepokretnoj imovini i pravima dosadašnje SFRJ. Proglašenjem Ustavne odluke o osamostaljenju Republika Hrvatska otpočinje postupak razdruživanja od ostalih republika i SFRJ. želeći da se ovaj postupak što prije okonča na demokratski i miroljubivi način, poštujući interese svih republika i autonomnih pokrajina koje su činile SFRJ.

Proglašenjem Ustavne odluke o osamostaljenju ostvarene su pretpostavke za priznavanje Republike Hrvatske kao međunarodno-pravnog subjekta, za što će Predsjednik i Vlada Republike Hrvatske poduzeti sve određene korake.

Ovom Ustavnom odlukom sadašnje granice Republike Hrvatske postaju državne granice prema drugim republikama i susjednim državama dosadašnje SFRJ.

Na području Republike Hrvatske važe samo zakoni koje je donio Sabor Republike Hrvatske, a do okončanja razdruživanja i savezni propisi koji nisu stavljeni izvan snage. Sva pitanja koja u ovom trenutku ne mogu biti riješena, kao što su položaj JNA, savezna diplomacija. razdioba zajedničkih prava i obveza bit će uređena posebnim dogovorom - ugovorom između Republike Hrvatske i ostalih federalnih jedinica i SFRJ u postupku razdruživanja. Dok traje razdruživanje, Republika Hrvatska priznaje samo, one savezne institucije u kojima se odlučuje na osnovama, pariteta i suglasnosti.

Savezna tijela ne mogu djelovati na teritoriju Republike Hrvatske, osim ako to Vlada Republike Hrvatske za pojedini slučaj privremeno ne odobri.

Republika Hrvatska povlači svoje predstavnike iz Saveznoga vijeća Skupštine SFRJ. kojemu je istekao mandat, a njegovo je postojanje nepotrebno u postupku razdruživanja. Republika Hrvatska smatra da Vijeće republika i pokrajina može obavljati ulogu parlamentarnog razmatranja problema razdruživanja.

V.

Republika Hrvatska priznaje puni suverenitet i međunarodno-pravni subjektivitet novim državama koje nastaju razdruživanjem SFRJ u okviru postoječih granica SFRJ i u okviru njihovih međusobnih granica utvrđenih dosadašnjim ustavom ili međusobnim dogovorom na demokratski način. Uspostavom samostalnosti i suverenosti Republika Hrvatska ne želi prekid odnosa s drugim republikama niti poremečaj u gospodarskim, prometnim i financijskim odnosima ili poslovanju. Republika Hrvatska uspostavit će posebni ugovorni odnos s Republikom Slovenijom, stvarajući savez dviju samostalnih suverenih država. Republika Hrvatska poziva i ostale republike dosadašnje SFRJ na stvaranje saveza suverenih država pod sljedećim pretpostavkama: priznavanje međusobnog državnog suvereniteta i teritorijalnog integriteta, uzajamno uvažavanje, priznavanje političkog pluralizma i demokracije, pluralizma vlasništva i tržišnog gospodarstva djelotvorno poštivanje ljudskih prava, prava nacionalnih manjina i drugih civilizacijskih vrednota slobodnoga svijeta. kao i spremnost na recipročni dogovor i ugovor o svim spornim pitanjima koja postoje izmedu pojedinih republika suverenih država.

Republika Hrvatska polazi od stanovišta da bi savez suverenih država s Republikom Slovenijom kao i s ostalim republikama. utemeljen na osnovama ugovorne, dobrovoljne i interesne zajednice. mogao biti od koristi za sve republike dosadašnje SFRJ pod uvjetom da se poštuju međusobni interesi po važećim propisima međunarodnog prava, posebno onih na kojima se zasniva i izgrađuje Europska zajednica, jer ta načela pokazuju životnost i praktičnu djelotvornost i ona su putokaz koji će i u budućem savezu suverenih država, do ulaska u Europsku zajednicu, osigurati mir, prosperitet i međunarodno uvažvanje.

Klasa: 010-03/91-02/05
Zagreb. 25. lipnja 1991.
SABOR REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik Vijeća udruženog rada
Ivan Matija, v. r.
Predsjednik Vijeća općina
Luka Bebić, dipl. ing., v. r.
Predsjednik Društveno-političkog vijeća
Ivan Vekić, v. r.
Predsjednik Sabora
dr. Žarko Domljan, v. r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naglasak na:

Ovom Ustavnom odlukom sadašnje granice Republike Hrvatske postaju državne granice prema drugim republikama i susjednim državama dosadašnje SFRJ.

Pozdrav grdi

Tko je glasao

i na plotu napisalo pička

pa našpranjilo kurac

Tvoj naglasak

Ovom Ustavnom odlukom sadašnje granice Republike Hrvatske postaju državne granice prema drugim republikama i susjednim državama dosadašnje SFRJ.

Moj naglasak

U razdoblju nametnutoga centralističkoga i totalitarnoga sustava SFRJ, Republika Hrvatska nije mogla promicati i štititi svoje političke, gospodarske, kulturne i ine interese pa je stoga neprestano jačala težnja za razdruživanjem iz jugoslavenske državne zajednice.

Vidiš znači,u mom naglasku je razvidno da je nešto "nemetnuto" "centralističko" i "totalitarno" i baš to je osporavalo i te i takve granice koje su u datom trenutku bile minimum, već međunarodno priznate nezavisne države RH u granicama iz tvog naglaska. Zatečeno stanje i načelo nemjenjanja granica koje je nama tada išlo u prilog jer smo imali trećinu okupiranu.

To nametnuto i totalitarno ja tumačim da smo bili okupirani po Beogradu, a ti tumači kako voliš.

Znači da možemo zaključiti da se se tvoje zavnohovske i ustavno74 granice oružjem osporavale i da su partizani i komunisti Hrvati badava krečili, jer da su okrečili kako treba ne bi ti i ja i dr. morali popravljati za njima.

Meni je poznato da su predratni Hrvati komunisti imali plan da se ueseseravaju pa da preko komunizma- socijalizma uz pomoć Moskve izbore socijalističku nezavisnu državu Hrvatsku, ali ih je Tile preveslao kad je najprije uz pomoć CA i Staljinovih orgulja dobio Srbiju, a onda s aboliranim i presvučenim četnicima i novomobiliziranim početnicima "oslobodio" Hrvatsku i malo kasnije dao ubiti komandanta hrvatskih partizana Hebranga.

Pozdrav od drva

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo

Vidi, možemo mi ćakulati o svemu ako se ikada vidimo
Al, ja sam ti da Ustavnu odluku a ti mi daješ SVOJ Naglasak.
tO JE RAZLIKA
Pusti ti moja i svoja tumačenja.
o tome možemo ćakulati uz komin. peku. jančića na ražnju al to ne igra.
(Pardon: Ne smo Zavnoh nego i kasnije Avnoj te poslijeratno određivanje granica sa razno raznim komisijama).
Znaš, Ja ti to volim skratiti ka inžinjer.

Nema velikih filozofija

.

Tko je glasao

činjenice kažu

onako inženjerski precizno skubicirano da Hrvatske u smislu države nije bilo dok se nismo rastosiljali Juge

imao si činjenicu Jugo crvenog pasoša i Bgd kao glavni grad...kad već voliš skraćivati

sve dobro...

Tko je glasao

Drvo

Inžinjerski precizno nemamo granice NDH nego one iz RH (bivše Juge)
A i za te se još borimo (politički).
Sa Slovencima, Srbima (Srbija), Bih (komplot).
A o moru da ne govorim:):)

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci