Tagovi

Živi samo za danas kao da nikada ne?eš umrijeti i dobro pamti poruku ove pri?e

@mrak nema potrebe da mi prijetiš, pogotovo ne onda kada nisi u stanju istim aršinom mjeriti sve ?lanove pollitike.com. Prema tome skini masku i prestani glumiti velikog demokratu.

Mjesecima se praviš gluh i slijep, a svoju nebrigu za sraz pollitike.com opravdavaš zauzetoš?u. Pogledaj istini u o?i i priznaj da prakticiraŠ "pravednost"koja ne razlikuje žrtvu od nasilnika.

Nema nikakvih problema niti je upitno da u tvojoj pr?iji možeš raditi što te je volja i zato mi nemoj prijeti, ucijenjivati me i tražiti od mene da se povinujem tvom poimanju pravednosti u kojoj si si uobrazio da si najpametniji.

Nemoj mi prijeti, ucijenjivati me i tražiti od mene da se povinujem tvojim vi?enjima i nare?enjima kako se ophoditi i komentirati tipove poput Ljube Rubena Weissa. Jesam vjernik, ali nisam od onih koji smatraju da kod pljuske treba ponuditi i drugi obraz, ili da onome tko se nabacuje drvljem i kamenjem, treba odgovoriti kruhom.

Nemoj mi prijeti, ucijenjivati me i ne ?ekaj s tvojom odlukom, ve? u?ino ono što si nakanio u?initi. Pollitika.com je nakon tvog starta u politi?ke vode, izgubila onu vrijednost koju je imala, ali to je posljedica upravo tvog politi?kog svrstavanja u kojem ?e se što su nam bliže izbori pove?avati i broj nepoželjnih na pollitika.comu.

Lijep pozdrav i kao što sam napisao nau?i se da ima osoba koje imaju ?asti i dosljednosti koja im je pre?a od bilo koje pr?ije na kojoj si vlasnik portala dozvoljava dijeliti lekcije ponašanju i kulturi dijaloga, a da pri tome zaboravlja na onu narodnu o ehu.

Komentari

Izvinjavam se svim kolegicama

Izvinjavam se svim kolegicama i kolegama koji su dali ocjenu gornjem dnevniku i sudjelovali u raspravi, zbog zamjene sadržaja koja s naslovom i prvobitnim sadržajem dnevnika nema ništa zajedničkoga.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Citat godine dobitnika

Citat godine dobitnika Nobelove nagrade za medicinu!

Drauzio Varella, Brazilski onkolog :

U današnje doba se pet puta više investira u lijekove za mušku potenciju i silikone za žene, nego za liječenje Alzheimerove bolesti.

Tako ćemo za par godina imati stare babe sa ogromnim sisama i stare dede sa tvrdim penisom, a da se niti jedno od njih neće sjetiti za što je to dobro i ćemu služi.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Štovane kolegice i kolege,

Štovane kolegice i kolege, ovim bi vas putem upozorio na virus koji se pojavljuje na mojim komentarima, a sve s očiglednom namjerom da se zaplaše i otjeraju oni koji se slažu s mojim mišljenjem.

Za razliku od kalvarije kolege mraka koji je postao žrtva "nepoznatog" virusa, moj virus ima nick.

Metodologija je poznata, nakon telefonskih prijetnji koristi se jedna od oprobanih metoda, a kao što vidimo tu spada i ovakva vrsta progona.

• @COPRNJICA slažem se u Pet, 16/04/2010 - 01:17 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Danimir pa naravno da nisi, Pet, 16/04/2010 - 01:16 [Protiv] (by 45 Lines)
• Evo vidiš ja spomenem Pet, 16/04/2010 - 01:15 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Danimir nemoj mi zamjeriti, Pet, 16/04/2010 - 01:15 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Mirtaflora nažalost Pet, 16/04/2010 - 01:13 [Protiv] (by 45 Lines)
• Molim kolegu mraka da mi Pet, 16/04/2010 - 01:13 [Protiv] (by 45 Lines)
• @griotta iskreno rečeno Čet, 15/04/2010 - 20:26 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Danimir, točno nismo svi Čet, 15/04/2010 - 20:26 [Protiv] (by 45 Lines)
• @grdilin prijatelju, čuvaj Čet, 15/04/2010 - 17:41 [Protiv] (by 45 Lines)
• @blade777 nažalost uz Čet, 15/04/2010 - 17:20 [Protiv] (by 45 Lines)
• @nausikaya svakako da si u Čet, 15/04/2010 - 17:20 [Protiv] (by 45 Lines)
• @nausikaya mislim da bi ipak Čet, 15/04/2010 - 17:20 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Danimir nije li malo čudno Čet, 15/04/2010 - 17:19 [Protiv] (by 45 Lines)
• @Danimir za razliku od tebe Čet, 15/04/2010 - 17:19 [Protiv] (by 45 Lines)

Stoga drage kolegice i kolege, sjetih se priče o mišolovki i zato vodite računa o tome da se zbog podrše mojim komentarima i samo ne nađete u mišolovki na udaru onih kojim je vlastita nauspješnost pomutila sposobnost zdravog rasuđivanja.

Sjetih se i komentara od Skvikija:
Kukljica,

Kak ono ide?

Došli su po Iveka, pa smo šutjeli,
Došli su po Pericu, pa smo šutjeli,
Jedan dan su došli po nas

Eto ja nisam šutio, ............................

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Gledaj vraga mrak mi je

Gledaj vraga mrak mi je udijelio minus. Dobro, ništa novoga, samo nova potvrda da na pollitiki još uvijek potsoje ravnopravniji.

Naravno ne brine me mrakovo minusiranje, nego to što se pravi grbav te se nije oglasio na moj upit u komentaru Čet, 15/04/2010 - 23:03 — kukljica
Molim kolegu mraka da mi
Molim kolegu mraka da mi pojasni što će se dogoditi kada obrišem svoje dnevnike. Imao sam razumijevanja da nije reagirao na niz svinjarija izvjesnog korisnika, ali sada ne vidim razloga za daljnje odgađanje.

Naime ne mogu dozvoliti da mi se psihički bolesnik stalno lijepi kao govno na čizmu, čime smatram da indirektno vrijeđa i sve one kolegice i kolega koji su pozitivno ocijenili ne samo ovaj dnevnik već i niz komentara vezani za isti.

Neki od njih su se kao što vidim već našli pod direktnim minusiranjem tog jadnika kojeg ja niti mogu niti želim liječiti, ali ću radi čišćenja pollitike od takvih individua rado dati dobrovoljni prilog za njegovo liječenje.

Brisanjem dnevnika želim izvršiti dekontamizacija ovog dnevnika i cjelokupnog sadržaja kroz jednu bolesnu individuu, ali ujedno i pokazati spremnost da ne dozvolim bilo kojoj budali da liječi svoje frustracije i maloumnost na tuđi račun.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

sustavno minusiram svaki

sustavno minusiram svaki pokušaj diskusije o ocjenjivanju, riješite to na posebnom dnevniku ili kroz privatne poruke ali ne kroz offtopic na temu

Tko je glasao

@mrak ma dobro neću se

@mrak ma dobro neću se pozivati na to da tvoje postupanje nije baš tako sustavno, već više selektivno.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

arghhh, kada bi ljudi

arghhh, kada bi ljudi pogledali i malo širje a ne samo na sebe onda ne bi donosili takve zaključke

rekoh lijepo, na pollitici se dnevno objavi oko 150+ komentara i nema teorije da pročitam svakoga (osobito ne sa razumijevanjem, tražim i minusiram komentare s psovanjem, omalovažavanjem, diskusijama koje su off topic i slično)
ne živim u iluziji da primjetim baš svakog

Tko je glasao

@mrak imam razumijevanja,

@mrak imam razumijevanja, ali i ogorčenje zato što nekima prečesto progledaš kroz prste.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Nisam ni ja šutio kad sam

Nisam ni ja šutio kad sam otkrio da imaš više nickova: žalac, snajper, glas007... Mrak ti ih pobrisao, pa te opet tetoši iako si se na moje dnevnike i komentare javljao klevetničkim upisima pod (neprovjereno). Učiniš li to još jednom, a mrak te ne pobriše, uputiti ću službeni zahtjev policiji da od mraka traži tvoj IP kako bih te mogao tužiti za klevetu.

Sorry mrak, al' ne mogu dopustiti da na me na tvom portalu kleveće odbačeni prijatelj bivšega predsjednika. A od kad si njega ostavio ovdje da blebeće, ja sam se prestao pojavljivati, pa mi je euskraćen i puni html. Sad kad se hoću vratiti, manijak kao neprovjereni kleveće, a ti ništa. Bilo je to prije tvog uhićenja. Fakat ću prestat pisati bilo što na ovome portalu, a prvom prilikom ću dati zahtjev policiji da vidimo krije li se onaj na kojeg mislim iza neprovjerenih i nicka žalac, kako bih ga tužio za klevetu. Htio sam te poštedjeti trauma vezanih s policijom, ali ni mene nitko ne štiti od luđaka i policije ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

kako bih ga tužio za

kako bih ga tužio za klevetu

Lines, opusti se . Oli bi ga preda onim dušmanima ???

Tko je glasao

Je, otpustio sam se od

Je, otpustio sam se od Pollitike. Kog misliš da bi preda dušmanima: mraka ili kukljicu?

Mrak je već mnogo puta bio na policiji jer je neko nekog namjeravao tužiti, pa mu je dužnost kao vlasniku sitea dati policiji podatke. A ovaj drugi je njihov i ne mislim da su oni za njega dušmani ;)

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

marko je bio puno puta u

marko je bio puno puta u policiji i do sada je dao jedan jedini put bilo kakve pdoatke (a i to se odnosilo na mrak.org a ne na pollitiku) jer je to bio jedini puta da je policija uspjela proizvesti odgovarajući nalog

Tko je glasao

Gle, nikakve insinuacije o

Gle, nikakve insinuacije o tvojoj "suradnji" s policijom nije bilo. Sam si izjavljivao, pisao, da su te zvali kao admina (sad se više ne sjećam Pollitike ili mrak.org-a). Istina, do sada nigdje nisi spomenuo jesu li imali valjan nalog, pa shodno tome jesi ili nisi dao zatražene podatke. Recimo za moj tekst na mom blogu (zadnji slučaj kaznene prijave za povredu tajnosti postupka) policija je imala valjan nalog, pa je blog.hr dao podatke koje su tražili. Imam dokument, ali ti ga neću slati da te ne ugrozim. Mislim, protiv mene mogu povesti još tristo takvih nezakonitih postupaka - istražne radnje nisu istraga i ne mogu biti tajne ;), ne mogu mi ništa i ne bojim ih se. A što se tiče klevetnika koji tu na tvome kolaborativnom blogu iznosi laži protiv mene, ponavljam ti, nastavi li to i dalje, a ti ga ne spriječiš u tome, ishodit će se već valjan nalog. Pobrinut će se već moji odvjetnici za to!

Sve što ste oduvijek željeli znati o swingingu politike, medija i tajnih službi.

Tko je glasao

@mrak niti u jednome

@mrak niti u jednome trenutku nisam posumnjao u to da ti je zaštita korisnika pollitika.coma apsolutni prioritet i da zaštita korisnika nije ničim ugrožena, jer je u dobrim i sigurnim rukama.

Policijskom progonu nije izložena slobodom govora i izražavanje mišljenja i pisanje vrijednosnih sudova kao demokratskog prava koje bi zlouporabom policije htjeli ugroziti frustirani pojedinci.

Stoga je jasno da su upisi kojima pojedine osobe insinuiraju i žele stvoriti utisak da mrak i policija surađuju, zlonamjerni, što ne treba čuditi, jer pollitika.com je zahvaljujući kriterijima koje si postavio i uspio održati, i naravno svima namau našoj kompaktnosti i kvaliteti plebiscitarnoga dijela korisnika pollitike.com, te pouzdanosti i povjerenju u tebe, dobitnik izuzetno prestižne nagrade o kojoj pojedinci mogu samo sanjati.

Nemoram isticati, jer i ti sam znaš, da sam jedan od možda tvojih najžešćih kritičara, naravno ne prepucavanjem u komentarima, već kroz PP, ali pohvale mislim da treba isticati javno, pokude isto tako, ali umjerenije i sa više ljudskoga dostojanstva i kulture dijaloga.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Eteričnim uljima protiv

Eteričnim uljima protiv virusa

Određena eterična ulja imaju vrlo snažno protuvirusno djelovanje. Pravilnim
doziranjem i upotrebom postižu se izvrsni rezultati, a možemo ih koristiti u preventivnim tretmanima virusa. Za sprječavanje prijenosa virusa najbolja su eterična ulja raspršena u prostoru.

Virusi koji su u svom dosadašnjem djelovanju zbog nedostake sive mase mutirali u kategoriju neuspješnosti u biti imaju kratkoročno djelovanje, te ne preživljavaju u prostorima gdje vlada kultura dijaloga i međusobno uvažavanje.

Ukoliko želimo postići terapeutski efekt tada je ignoriranje virusa najbolja preventiva budući da ignorirani virus pod djelovanjem povišene temperature koja se javlja u njegovoj unutarnjoj strukturi, mijenja svoj kemijski sastav i naginje samouništenju.

Preporučam:

Cimetovac (Cinamomum verum) ima imunomodulirajuce djelovanje,
potice stvaranje imunoglobulina

Eukaliptus polibraktea (Eucalyptus polybractea) dolazi u dva
kemotipa: 1,8 cineol i kripton. U borbi protiv virusa koristi se kemotip
kripton koji sadrži do 40% ketona kriptona, a uz to monoterpene,
aldehide i oksid 1,8 cineol. Vrlo je efikasan.

Primorski vrisak (Satureja montana) efikasno je protiv bakterija i
virusa, djeluje imunostimulirajuce i tonizira organizam.

Ravensara (Cinamomum camphora) naziva se još i
madagaskarski kamforovac. Uz cajevac, ovo je jedno od najpotentnijih
antivirusnih ulja.

Čajevac (Melaleuca alternifolia) ima izvanredno djelovanje protiv
virusa, bakterija i patogenih gljivica. Aktivni sastojci su monoterpeni
gama-terpinen i para-cimen, monoterpenski alkohol terpineo l-4 i oksid 1,8
cineol. Imunostimulirajućeg je djelovanja.

Zahvaljujući upravo čajevcu i primorskom vrisku s nestrpljenjem očekujem novi napad virusa, naravno u svim njegovim izvornim i mutantnim oblicima djelovanja.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kuki znaš da je dobra i

Kuki znaš da je dobra i kravlja balega koja je od davnina narodni lijek, za zarastanje rana, protiv raznih bakterijskih upala. Odlična za razne alergije a može imati na sebi i gljive iz roda Psilocybe.

grd&lin

Tko je glasao

@grdilin u pravu si, ali ja

@grdilin u pravu si, ali ja sam čuo da se kravljom balegom bavi Scarabeus, tj. onaj kukac kojega zovu govnovalj. Sjetio sam se odmah jedne "polpularne pjesme" o kojoj sam sam čuo nakon jene Stankovićeve emisije "Nedjeljom u 2" Koje, ma nije naša, ali ?

Riblja Čorba - Govnovalj

Najveci lupez o casti trabunja
savesti nema, pa nema ni mrlja
svakom je svoje govno dunja
govnovalj svoje govno kotrlja

Simbol cednosti je radodajka
prljavi ves se jos vise prlja
lep Kvazimodo, ljubi ga majka
govnovalj svoje govno kotrlja

Refren
Govnovalj svoje govno kotrlja
Govnovalj svoje govno kotrlja

Narod ne vidi dalje od nosa
jeftina krdza, jeftina brlja
naivna celjad, gola i bosa
govnovalj svoje govno kotrlja

Kloniran majmun, lokalni mocnik
sa zadovoljstvom ruke trlja
on je Velikog Brata pomocnik
govnovalj svoje govno kotrlja

Refren

Poraz u gostima, poraz kod kuce
FK Buducnost u propast srlja
bice smaknuce u svanuce
govnovalj svoje govno kotrlja

Najveci lupez o casti trabunja
savesti nema, pa nema ni mrlja
svakom je svoje govno dunja
govnovalj svoje govno kotrlja

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Molim kolegu mraka da mi

Molim kolegu mraka da mi pojasni što će se dogoditi kada obrišem svoje dnevnike. Imao sam razumijevanja da nije reagirao na niz svinjarija izvjesnog korisnika, ali sada ne vidim razloga za daljnje odgađanje.

Naime ne mogu dozvoliti da mi se psihički bolesnik stalno lijepi kao govno na čizmu, čime smatram da indirektno vrijeđa i sve one kolegice i kolega koji su pozitivno ocijenili ne samo ovaj dnevnik već i niz komentara vezani za isti.

Neki od njih su se kao što vidim već našli pod direktnim minusiranjem tog jadnika kojeg ja niti mogu niti želim liječiti, ali ću radi čišćenja pollitike od takvih individua rado dati dobrovoljni prilog za njegovo liječenje.

Brisanjem dnevnika želim izvršiti dekontamizacija ovog dnevnika i cjelokupnog sadržaja kroz jednu bolesnu individuu, ali ujedno i pokazati spremnost da ne dozvolim bilo kojoj budali da liječi svoje frustracije i maloumnost na tuđi račun.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Dobra priča , ponovo san je

Dobra priča , ponovo san je pročita .
Zaključija san da bi bilo pametno imat jednu rezervnu ženu , ono ka
rezervni ključ od auta. Bilo bi puno lakše u tim tragičnim trenucima.

Tko je glasao

Kukljica, hvala ti za ove

Kukljica,
hvala ti za ove misli koje si dobio i podijelio s nama.
Svaku lijepu iskru mudrosti koju saznamo, dobijemo na dar, prijateljstvo koje dajemo i primamo, dobrotu, ljubav ljepotu treba podijeliti s drugima.
Čitajući Tvoj tekst osjećala sam se bolje.
Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

@Mirtaflora nažalost

@Mirtaflora nažalost prisiljen sam ga obrisati jer ne mogu dozvoliti da jedan psihički bolesnik i plaćeničko piskaralo liječi svoje frustracije i bolesne opsesije na mojim upisima.

Osim toga želim sačuvati i dostojanstvo onih kolegica i kolega koji bi zbog podrške meni mogle postati buduće žrtve minusiranje ove patološki bolesne individue.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

bravo kukljica!

bravo kukljica!

Tko je glasao

@ivasad hvala tebi i svima

@ivasad hvala tebi i svima onima koji se bave onim što je napisano, a ne izvorom "informacija" i autorom priče koji je jasno i glasno naglasio "tekst odabrao i obradio: Đemo Hađiselimović", pardon, kukljica.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

I ja mislim da se vrijeme

I ja mislim da se vrijeme treba trošit daleko drukčije.

Tko je glasao

@Quinquaginta, svaki je

@Quinquaginta, svaki je savjet dobro došao. Recimo na primjer .....?

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Znam da je svaki savjet

Znam da je svaki savjet skup, ali ovdje smo svi volonteri.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica A kako ti

@kukljica
A kako ti pišeš, "plaćeno piskaralo i provokator" Danimir??? Dakle, nismo svi ovdje volonteri.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, točno nismo svi

@Danimir, točno nismo svi volonter, ali nemoj mene optuživati za tvoju nesposobnost da čitaš kako je napisano. Narodna kaže "ispeci pa reci", ali i to je zabadave ako čovjek nezna kako treba pročitati.

Još je gore kada si neko umisli da je centar pozornosti, tu ne pomažu nikakva pojašnjenja, ali ni očale.

Pokuša čitati ponovno, ali pri tome čitaj kako piše, a ne kako bi ti htjeo da se sve vrti oko tebe. To je jedini način da kreneš pravim putem.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Danimir, Čast iznimkama.

Danimir,

Čast iznimkama.

Tko je glasao

Npr, vani sa ekipom a ne

Npr, vani sa ekipom a ne doma na pollitici?

Tko je glasao

Korektna objava s

Korektna objava s imperativnom porukom. Naravno, neki pitaju zakaj na pol.com ovakav žanr - e zato kaj obitelj ne funkcionira, kaj obrazovni sustav ne funkcionira. Funkcionira religija novca i obrazac imati, a ne biti. I upravo zato kaj razoblićuje ljudske hendikepe, zato kaj je mnoge podsjetila da treba ćešće stati pred ogledalo - zato ne valja.

Tko je glasao

Svaka ti cast. Mislim poruka

Svaka ti cast.

Mislim poruka je u internet prostoru dosta dugo, ali ti si je prezentira i objavija taman kad je tribalo. Ko cita razumi. I to je umjetnost.

Na kraju dana ako nema ljubavi nema niti srice. Oni koji prosiplju mrznju neka je i imaju.

PS za une koji ce se obrattit na moj potpis, neka obratu paznju na " " i poticaj.

"As you have violated our land and our honor, (we) will violate everything, even your children."

"As you have violated our land and our honor, (we) will violate everything, even your children."

Tko je glasao
Tko je glasao

Neoriginalan ili

Neoriginalan ili originalan,
mudronosne forvarduše ili ne,
ovo je nešto što bi nas sve trebalo zamisliti.
Jer dok se bavimo prošlošću u budućnosti
sadašnjost nam prolazi, onako neprimjetno.

Tko je glasao

@ira točno; dok se bavimo

@ira točno;
dok se bavimo prošlošću u budućnosti
sadašnjost nam prolazi, onako neprimjetno.

A ni po pitanju neoriginalan ili originalan, mudronosne forvarduše ili ne, nisam ostavio nedoumice jer sam jasno i glasno napisao da je to priča koju sam dobio i želim podijeliti s članicama i članovima pollitike.

Znači tko voli, neka izvoli, a tko se ne osjeća pozvanim neka zaobiđe. Naravno to ne znači da se onima drugima uskraćuje pravo da izraze svoje mišljenje.

Dapače, dobro je da se zna, tko je tko, u ovoj našoj zajednici.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljica sve u svemu

kukljica sve u svemu odličan i pozitivan dnevnik. Tko će to prepoznati a tko ne nije na nama da sudimo.

Tko je glasao

Meni bolja ova

Meni bolja ova verzija:

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Kukljica, Ljepi pozdrav.

Kukljica,

Ljepi pozdrav. Dobar dnevnik.

Pogledaj si jedan moj, možda nema veze sa politikom, no samo možda.

http://pollitika.com/svi-smo-mi-ljudi

Tko je glasao

@Skviki nažalost danas u

@Skviki nažalost danas u Hrvatskoj sve ima veze sa politikom, čak i odlazaku u WC, pogotovo u onaj Bandćev u Zagrebu.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Bez obzira što je palo

Bez obzira što je palo primjedaba na ovaj dnevnik, vrijedno je podsjetiti se nekih važnih stvari, jer - nažalost - često ih zaboravljamo ili zanemarujemo.

ragusa

Tko je glasao

@kukljica Stvarno si

@kukljica
Stvarno si dosadan s kopiranjem poruka koje sam bar ja već l0 puta dobio u mailovima koji kruže Netom. Vjerujem i drugi pollitičari.
Piši originalne dnevnike i ne kiti se tuđim perjem.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Ja san zajedljiv ali si me

Ja san zajedljiv ali si me ti čudo nadmašija.

Tko je glasao

@tomy82 hebiga reka sam to

@tomy82 hebiga reka sam to ženi, a ona me otpili s onom "gluplji seljak veći krumpir".

Sav revoltiran odmah se požalim ostalim članovima klana, a oni jednoglasno zaključiše; žena je uvik u pravu.

Eto tako da znaš, neću te više slušati i hvaliti se tvojim pohvalama.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ponekad je dobro čuti i

ponekad je dobro čuti i tisuću puta, kod nekih se to primi odmah, kod nekih tisuću i prvi put, a kod nekih nikada...
danimire, pa bar si ti uvijek pun floskula koje "pereš" do iznemoglosti, nemoj ti o kopiranju
profesor

Tko je glasao

@Danimir ne vidim u čemu je

@Danimir ne vidim u čemu je problem, osim možda u nepismenosti, ili nedustatku sive mase koja bi znala pravilno protumačiti "Danas sam na email dobi ovu priču koju sam u uvjerenju da je to potrebno donekle izmjenio, pa je takvu izmjenjenu kao moj zadnji dnevnik, bar se tako nadam, želim podijeliti s članicama i članovima pollitike."

Istina je da sam pogriješio, što sam bez ikakvih zlih primisli, sve članice i članove stavio na istu intelektualnu razinu.

Danimir izvinjavam se što sam pogriješio.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica, profesor Ovim

@kukljica, profesor
Ovim upisom kukljica pokazuješ da samo kopiraš (izmijenio nisi zamalo ništa) a da se i ne držiš onoga što si prepisao.
Negdje sam vidio,ako se ne varam, pravila pollitika.com da je određeno koliko se može prenositi tuđeg teksta.
Inače, ti nisi pogriješio, nego ja koji te upozoravam na neoriginalnost. Jer ti umjesto da dokažeš originalnost, pišeš o - intelektualnim razinama.
Pa ti si se mogao uvjeriti, po mojim tekstovima, da je ona izuzetno niska.
@profesor
Osim matematičkih zadaća, nikada nisam ništa u životu prepisivao. A to što ti profesore moje ocjene i poglede doživljavaš kao floskule više je tvoj, nego moj problem. I kao profesor trebao bi biti protiv prepisivanja, osim ako ne misliš da i to spada u dio našeg obrazovnog sustava?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir nemoj mi zamjeriti,

@Danimir nemoj mi zamjeriti, ali ovako glumpav sam ipak nešto razumio i naučio iz gornje priče i zato se nebi s tobom upuštao u onaj vid rasprave "pametnom sto riječi i prstom pokazati dosta"

Glede dijela u kojem spominješ intelektualne razine i dali sam se u to mogao uvjerit u tvojim tekstovima, nebi mogao komentirati, jer ne mogu sticati uvjerenja o stvarima koje u tvojim tekstovima ne prepoznajem, a o nametanju svoga i silovanju tuđeg mišljenja, mislim da nema potrebe zauzimati stavove.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica Ma prepisuj i

@kukljica
Ma prepisuj i dijeli i podijeli "forvraduše", to je tvoja stvar. Po mom skromnom mišljenju radi se o tvojoj kreativnoj nemoći, no drugi naravno mogu to i drugačije doživljavati. Ali ima nešto čime se ne želim opterećivati, ali ipak želim kontstatirati. Prvi je primjedbu u vezi originalnosti dnevnika dao 45 LINES, no on nije ni blizu izminusiran kao ja. Dakle, samo vi imajte dva kriterija za primjedbe koje dolaze - očigledno da je grupi koja minusira puno važnije tko daje primjedbe, nego kakve su one.
Samo vi mene minusirajte, ali ta grupa koja to sinhronizirano i koordinirano radi već nekoliko mjeseci, može se posramiti svoje netolerancije. Sada se može već primijetiti da se, u malo, vrlo malo izmijenjenom sastavu, pojavila i ispod frederikova dnevnika o registru branitelja, po mom jednom od najboljih dnevnika na portalu u zadnju godinu dana. Nadam se da se radi samo o malo nesnošljivoisti, ne o nečem dubljem?
Ukratko, radite što radite, to je vaše pravo, ne uzbuđujem se previše ali se ipak imam pravo pitati koji su vam, gospodo motovi da to uporno radite? Srećom, ima i mnogo drugih koji su razumjeli da pollitika.com nije resavska škola i da je vrijednost originalnih dnevnika veća nego "forvarduša", bez obzira što cijenim sadržaje mnogih "forvraduša". Bilo bi korektnije poslati ih na e-mail adrase onih s kojima se sadržaj želi podijeliti.
U tom smislu potpuno podržavam 45 LINES koji je prvi naveo da valjda neće pollitika.com se pretvoriti u portal koji će raditi na sistemu COPY-PASTE?
Danimir
PS; Raspravu o ovoj temi nemam namjeru nastavljati, ma kakve odgovore o motivima minusiranja dobio.

Danimir

Tko je glasao

Danimire upravo sam ja

Danimire upravo sam ja potaknuo raspravu na Frederikovom dnevniku i napisao što mislim. Dakako da se to nekima ne sviđa. Zato smo tu da diskutiramo i vodimo rasprave i izražavamo drugačija stajališta, a vodeći računa da drugoga ne etiketiramo. I još nešto, kukljicina kreativnost je daleko iznad tvoje amo što je to tebi teško priznati ili se praviš lud.

Grd&lin

Tko je glasao

@Danimir za razliku od tebe

@Danimir za razliku od tebe koji ne uvažavaš tuđa prava na mišljenje i pravo na ocjenjivanje, tebi nitko ne osporava pravo na tvoje mišljenje i ocjenjivanje.

@Danimir tvoj problem je očigledno u tome da 30 osoba zastupa drugačije mišljenje i da je 29 osoba zauzelo drugačiji stav od tebe i to je naravno po tvome tumačenju sinhronizirano i koordinirano djelovanje protiv tebe.

Ne želim ulaziti u liječenje frustracije kojekakvih sveznadara koji se ovdje uporno nameću zajednici ne shvaćajući da je zajednica a ne ego pojedinca, mjerilo njegovog ugleda, doprinosa i njegove cijenjenosti. Nebi se ja s tobom Danimir upuštao u diskusiju o mojoj kreativnoj nemoći, jer žali Bože truda.

Problem je u tome da ti i još nekolicina tebi sličnih nikako da shvatite da naša mala zajednica misli svojoj glavom, da na ovim stranicama pišu, čitaju osobe koje imaju svoje stavove, kriterije, vizije, svjetonazore, ali što je najvažnije da većina ovdje nazočnih to čini u dobroj namjeri, s iskrenim željama i namjerom doprinijeti općem dobru i boljem sutra svih nas u čemu hvala Bogu nikakvi ubačeni provokatori, plaćena piskarala, psiho pacijenti, umišljeni i neshvaćeni geniji, podmetači klipova, mutikaše, sveznadari, raspršivači magle, razdora i mržnje, unatoč svesrdnim naporima ne mogu razjediniti i poljuljati u našem skromnom, ali smatram ipak značajnom doprinosu razvoju demokracije i kulture dijaloga.

30 glasova za gornju priču dovoljan je odgovor svakom onom tko poštuje društvo i zajednicu u kojoj se nalazi i za koju drži da joj pripada. Onaj tko ne prihvaća mišljenje sredine i zajednice u kojoj živi se je sam osudio na izolaciju i ignoriranje, ili na osudu ukoliko nije dovoljno inteligentan i pametan i nesposoban da shvati da ga zajednica čije mišljenje i pravila ne prihvaća odbacuje, izolira i izbjegava, ili kao što je u ovoj našoj zajednici uobičajeno minusira.

Prema tome Danimire ako se itko može posramiti svoje netolerancije onda ste to ti i oni koji ne prihvaćaju pravila ovog našeg društva i zajednice, ili ih kao što tvoj upis na frederikovom dnevniku kojeg koristiš kao smokvin list za tvoje frustracijom pravdane optužbe protiv drugih, prihvaća samo onda kada im to paše, jer kako inače tumačiti ono tvoje "A što ćemo s više od 35 osoba koje se slažu s frederikom? Dakle, imamo i još 35 i više OPASNIH TIPOVA KOJI NE RAZUMIJU ŠTO JE DEMOKRACIJA...Više od 35 ljudi nije primijetilo OPASNOST, nego radikalne teze o kojima se može raspravljat, ali ne i diskvalificirati dnevnik i autora."

Ovdje pod ovom pričom su do sada 30 glasova koji se da se poslužim tvojim riječima "osoba koje se slažu s pričom i načinom na koji je objavljena. Dakle, imamo i još 30 i više OPASNIH TIPOVA KOJI NE RAZUMIJU ŠTO JE DEMOKRACIJA...Više od 30 ljudi nije primijetilo, ili nema ništa protiv "forvraduše", nisu vidjeli OPASNOST, da će se pollitika.com pretvoriti u portal koji će raditi na sistemu COPY-PASTE, te su u svojim komentarima i ocjenama dali mišljenje i stav kako cijene doprinos onih koji žele diskvalificirati dnevnik i autora."

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci