Tagovi

Jadranka Kosor govori prave stvari! Ali, može li isporu?iti?

Sto mu debeljuškastih praš?i?a! Da mi je neko prije par mjeseci rekao da ?u o Jadranki Kosor pisati lipo rekao bih mu da nema dvi ?iste u glavi i da to spada u kategoriju „nemogu?i doga?aj“. No, premijerkin nastup ju?er (srijeda) u Dnevniku mi je dao misliti! Naime, Jadranka je rekla sve to?no kako je!! Teško mi se sad sjetiti to?nog citata, ali smisao je bio otprilike: „došlo je vrijeme da SVI malo stisnemo remen, i ako se tako uspijemo dogovoriti, Hrvatska ima šansu“. Smireno, staloženo, racionalno ... PR nastup par excellance!

Nakon završetka priloga, s „vilicom prema dolje“, po?elo me proganjati pitanje - ma je li to mogu?e?

Je li mogu?e da Jadranka Kosor, ta do nedavno „žena smijeh“, doista ima snage, hrabrosti i politi?ke vještine da odradi ono što njena dvojica muških prethodnika (ra?unam od 2000-te jer ono prije se „premijeri ne ra?unaju“ ;-) ne da nisu mogla odraditi, nego nisu mogla ni na?eti!?

Ima li ona snage za provu?i kroz vladu i parlamentarnu proceduru „ispravan“ budžet, koji može biti i ovakav i onakav i u stvari bilo kakav (ovo je pjesni?ka figura ;-), sve dok je u ukupnom iznosu jedno 10 milijardi kuna manji od ovogodišnjeg? Može li ona kona?no srezati rasipništvo države koje je u ovoj krizi kamen oko vrata hrvatskoj ekonomiji?

Jer, to je jedini na?in na koji se ova država može spasiti ekonomske propasti i stagnacije. Država je pojela sav raspoloživi novac na tržištu, u privredi nitko nema ni kune i nitko nikome ništa ne pla?a, i ako se ovako nastavi još par mjeseci, crno nam se piše.

Jasno, ovakvo reduciranje državne potrošnje se može napasti keynesijanskom kritikom da je privatna potrošnja radikalno pala i da država mora „popuniti rupu“, uz navo?enje primjera enormnih fiskalnih stimulusa u SAD, Velikoj Britaniji, Kini ... no treba ipak imati u vidu da je Hrvatska još uvijek daleko od statusa „razvijene zemlje“ (i posljedi?nog kreditnog rejtinga) a uz vanjski dug koji se bliži iznosu od 100% BDP-a ... ahem, ahem, koliko ono milijardi eura dolazi na naplatu sljede?e godine?

Ukratko, došli smo do zida i ovako više ne može.

I sad su tu dva scenarija.

U prvome, Jadranka Kosor postaje hrvatska Margaret Thatcher (ma jesam li ja ovo napisao???) uz primjese Eliotta Nessa - državna potrošnja je srezana, bolni rezovi u brodogradilištima i teškoj industriji provedeni (a showdown sa sindikatima preživljen ;-), privatno poduzetništvo oslobo?eno okova, a javnost koliko toliko primirena efikasnim procesuiranjem „korupcionaških tajkuna“.

U drugom scenariju, sve iz prvog scenarija ispadaju puste sanje, zahtjevi svih socijalnih, koalicijskih i inih „partnera“ su zadovoljeni prenapuhanim i ruži?asto obojenim budžetom, a stvar ?e „spasiti“ MMF – Jaca ?e do?i i re?i: „dragi moji Hrvati, u govnima smo do grla, bankrot je pred vratima i sad nam nema druge nego slušati de?ke iz MMF-a“.

Prije sedam dana, omjer koji bih stavio na ova dva scenarija je bio otprilike 0 : 100.

Danas više nisam baš tako siguran ...

Komentari

U prvome, Jadranka Kosor

U prvome, Jadranka Kosor postaje hrvatska Margaret Thatcher (ma jesam li ja ovo napisao???) uz primjese Eliotta Nessa - državna potrošnja je srezana, bolni rezovi u brodogradilištima i teškoj industriji provedeni (a showdown sa sindikatima preživljen ;-), privatno poduzetništvo oslobođeno okova, a javnost koliko toliko primirena efikasnim procesuiranjem „korupcionaških tajkuna“.
... te hrvatska dovrsava svoj svemirski program, i salje mirka filipovica na mjesec.

zvone, nemoj se zavaravati, mmf nam ne gine - nitko u hrvatskoj nema snage riješiti državnu potrošnju (čitaj podijeliti otkaze) - a i da ima, ne bi to preživio (politički, jel :)

a što se procesuiranja tiče (ajme kakav vrhunski termin - odem na sud pa poprocesuiramo jednu kavicu) nemaš čak ni osnovne preduvjete - zakon ti dopušta da "ne primjetiš" malverzacije (jer si kao, u teoriji, "glup"), pa je na sucu da odluči jesi li glup za osudu ili ne. ili mijenjaj zakon ili mijenjaj suce (a kod nas nikakvih promjena). bez tih promjena jadrankin show ne vrijedi ni pišljiva boba. dotle su ti sva "procesuiranja" u biti premještaji.

Tko je glasao

hvala boginji da

hvala boginji da "procesuiranje" nervira još nekoga.a tek glasovanje :-)

Tko je glasao

bakćem se s tvojom dilemom

bakćem se s tvojom dilemom nešto dulje od tjedan dana. od trenutka kad je JK u javnom govoru metaforiku ekstremnih sportova (jurnjave po javnim cestama 200 na sat u 5-oj brzini), ratovanja (generali, prije i poslije bitaka) i drugih macho zabava zamijenila prehrambeno-brižnom retorikom (ohlađeni krumpiri, ukusne salate, peglanje)

a metafore su važne - otkrivaju mentalni sklop govornika. dakako da joj ne dajem neograničene, niti bezuvjetne kredite. uostalom, ona nikada nije, a vjerojatno neće ni biti, moj politički izbor (HDZ = nacionalizam + klijentelizam + neoliberalizam).

ali. 100 dana je premalo za bilo kakvu konačnu ocjenu, ili validno predviđanje. ajmo se baviti onime što je pokazala do sada:

osim što je promijenila retoriku:

a) afere su prokuljale i time više nisu afere nego mogući pokazatelj da su "institucije počele raditi svoj posao". dokle će to ići, vidjet ćemo, očito je bila potrebna tzv. politička volja, čije naznake ona pokazuje.

b) komunikacija joj je mirna i suzdržana, što je u ovoj situaciji dobro. ne pokazuje "poželjne" osobine političara - dosjetljivost, duhovitost, vrckavost, ali ako nije takva, onda nije i bolje da se ni ne pravi. PR dizajniranih političara (Sanader, Kerum, Bandić) i njihovih spin doktora koji "kontroliraju štetu" nam je ionako pun kufer i mislim da trenutno predstavljaju veliku opasnost za ozbiljnu politiku. (mrače, ovo se ne odnosi na tebe, jer ti jedini radiš za ljude u čiju politiku vjeruješ)

c) rekonstukcija vlade i smjena ministara. još na početku napravila sam vlastitu križaljku tko bi iz vlade morao otići da bi ona uopće mogla nastaviti funkcionirati. za sada se sve odvija po "mom" scenariju, ali naravno neću vam ga otkriti. osim ako otvorimo kladionicu:-)

d) prigovor da presporo mijenja ministre i druge dužnosnike. rekla bih da je to mudro, zaista je potrebno da stvari sazriju i popucaju čirevi, inače bi mam bila optužena za čistke i izazvala kojekakve antagonizme.jedino ovako, uz čvrste dokaze, može srediti i mangupe u vlastitim redovima (postupa skoro kao JBT:-)

e) prigovor da je suodgovorna zbog politike dosadašnje vlade, trebala je znati itd. Točno, ali sjetite se "Becketa", filmske verzije drame TS Eliota, u kojoj se svećenik, prijatelj Henrika II i pratitelj njegovih nestašluka, tek kad ga ovaj imenuje za kenterberijskog nadbiskupa počinje ponašati kao državnik (i završi na straištu, doduše)

f) mislim da nije riječ samo o promjeni stila komunikacije, već je JK prva političarka koja pokazuje, intuitivno ili stvarno, razumijevanje onoga što se naziva
deliberativna politička demokracija. na to ukazuje i spremnost da u odluke uključuje i opozicijske političare, da osluškuje glas javnosti i sluša savjetnike, da surađuje s predsjednikom, da uvažava koalicijske partnere (novi zakon o potpomognutoj oplodnji priprema Adlešić)

g) jedan važan indikator: DORH je, i po priznanju odvjetnika ekipe, pripremio podravka dossier od tisućinjak stranica, pripreme su počele i prije curenja u javnost. možda po prvi puta svjedočimo da je DORH uspio regrutirati financijsko-fiskalne eksperte koji su u stanju slijediti "trag novca" i sve što su u stanju skuhati korporacijski stručnjaci u sprezi s politikom? cijela priča s korporacijskim kriminalom ovisiti će u budućnosti o tome.

ima još, ali za sada i to je dosta, ako ostajemo u granicama realne politike. gotovo bih se usudila reći da poslije nje više ništa neće biti isto, bez obzira kako završi njen eksperiment. iako je vjerojatnost da bude (pa i gore) ogromna. nisam naivno optimistična.

i da, ja ju ne bih nazivala "željezna lady", što je pejorativno. možda srebrna premijerka JK.

Tko je glasao

Ova usporedba jk s jbt je i

Ova usporedba jk s jbt je i u smislu slične pojave. I njemu je prije točno 6 desetljeće trebalo uvjeriti ekipu da promjeni boga, imao je puno protivnika zbog promjene te vjere unutar partije. Tako je sada i njoj, a retorikom brige oko prehrane, sređivanja i brige o djeci ima šanse da bolje i dugotrajnije uspije nego on s golim otokom
Pa i ako se pusti intuiciji posve možda uspije začepiti rupe prije nego da sluša upute sa strane jer široj ekipi oko nje još uvijek je jedini bog napajanje s izvora. Pomaže joj i to što je izvor presušio. Baš zato će ju ekipa i pustiti – da ona pokuša na bilo koji način osigurati dotoke pa makar i preko mmfa. Ako uspije sada kada je presušilo zabetonirti sve rupe i pukotine onda je zbilja heroina. Jedan od načina da ponovno pokrene tok je da iznađe put da se odliveno vrati i onda zagarantirano ima i šire povjerenje. Pri tom sigurno zna da dosjei stižu za 3/4 tanji i da to rezultira pomankanjem dokaza - po putevima raznih soba i ladica slučajno negdje neki djelovi zapnu. Nadam se da će se sjetiti da današnja tehnika i e-mail pošta može takve stvari spriječiti kao što je recimo u građevinskoj inspekciji naglo sve sređeno od kako je ortofoto ili google-map
Ako tako ne napravi ona netko drugi će morati.
Era turbofolka odbrojava zadnje dane.

Tko je glasao

Pokazne vježbe.

Pokazne vježbe. Malo.
Žrtva. Malo?
Veća žrtva. Malo?
Ili samouništenje ili izbori.

Tko je glasao

Ono što Jaca treba

Ono što Jaca treba riješiti je korupcija. Da bi to napravila, treba podršku ostalih participanata u vlasti (prvenstveno HDZa). Ostali participanti u vlasti su kriminalna organizacija kojoj je učvršćivanje korupcije jedini cilji i koja bi trebala temeljito (pro)pasti kad bi se korupcija stvarno rješavala.

I sada se neki, a Zvone nije prvi, pitaju hoće li Jaca riješiti probleme... tragično da to ikome uopće pada na pamet na razini ozbiljnijoj od lošeg vica.

Ljudi moji, uz eutanaziranu "oporbu", ušutkane i/ili prodane novinare, sindikate-suučesnike,... zaista nam ne treba da poblesavi i ono malo slobodnih građanskih umova. Oktroirana premijerka kojoj su jedini suradnici korumpirani lopovi ne može, sve i da hoće (a ja vjerujem da neće), riješiti korupciju i ostali kriminal koji nas guši.
--
Političari su zainteresirani za ljude. No, nije to nužno dobra stvar. I buhe su zainteresirane za pse.
(P. J. O'Rourke)

--
Političari su zainteresirani za ljude. No, nije to nužno dobra stvar. I buhe su zainteresirane za pse.
(P. J. O'Rourke)

Tko je glasao

Ajmo bit'

Ajmo bit' pristojni...22.11.2007....Koliko je trebalo proći vremena da bi ipak primjetila neke nepravilnosti u HEP-u...

Jadranka Kosor govori prave stvari! Ali, može li isporučiti ponekad istinu?

http://www.youtube.com/watch?v=qz36d23qyfw

Tko je glasao

vrijeme je da se završi

vrijeme je da se završi vrijeme pretvorbe i privatizacije
koliko god mi mijenjali ustav
ostat će ono ko je jamio, jamio
afera podravka je izišla na vidjelo zbog svjetske financijske krize
i potrebe dodatnog servisiranja duga
kamataru zvanom merryl lynch
i uvidjesmo da se radi o poznatom mehanizmu kako je privatizirana većina
hrvatskih preduzeća

ulazimo u eu
zajednicu kapitalističkih zemalja
u kojoj i ljevica čvrsto stoji na braniku kapitalizma
njima je dosta
a njihova želja, našoj eliti zapovijed
da prestane nered
da se završi priča s kupnjom poduzeća od strane managera
novcem samog poduzeća
jer to nije normalno,
i da se završi priča gdje se preko mehanizma korupcije, namještanja natječaja
i javne nabave
državna poduzeća isisavaju u privatne džepove
jer to nije normalno

usporedi priču vladimira nazora žeđ

imaju li glasači hdz-a financijske koristi od krađe
nemaju
koliko je razvijena mreža korupcije, i širi li se i između birača i funkcionera sdpa
ne znamo, možemo samo nagađati
kako kažu mnogi
neka institucije rade svoj posao

bi li milanović bio bolji premijer?
ne znamo

pomoglo bi kad bi uz očekivanu kritiku
dao i po koji prijedlog
npr. što sa brodogradilištima

luka

Tko je glasao

zajednicu kapitalističkih

zajednicu kapitalističkih zemalja
u kojoj i ljevica čvrsto stoji na braniku kapitalizma
njima je dosta
a njihova želja, našoj eliti zapovijed
da prestane nered
da se završi priča s kupnjom poduzeća od strane managera
novcem samog poduzeća
jer to nije normalno,
i da se završi priča gdje se preko mehanizma korupcije, namještanja natječaja
i javne nabave
državna poduzeća isisavaju u privatne džepove

"Prava politička borba nije borba između desnice i ljevice, nego borba između zdrave demokracije i tiranije lažne demokracije koja ne zastupa narod" naomi wolf

neka institucije rade svoj posao
"Bajić je nekoliko puta ponovio kako je državni odvjetnik samo karika u lancu, tijelo kaznenog progona koje nema niti nadležnosti niti kapaciteta za vođenje kriminalističke obrade ili financijske istrage."
http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,10,21,,180320.jl

ostat će ono ko je jamio, jamio
"Želimo čisti rez od prošlosti, a to uključuje i da se ljude koji su krali strpa iza rešetaka."
http://www.jutarnji.hr/novac/vijesti/clanak/art-2009,9,26,,177598.jl

porez koji plaćaju svi
i koji omogućuje, bar za sada, održavanje iste razine socijalnih davanja
mirovine, trudnice, rodilje, nezaposleni ...
nazivaš haračem
zamisli, da je vlada umjesto toga izabrala mjere koje
selektivno pogađaju određenu grupu građana

Bila bi heroina kada bi ta određena grupa građana bila ona "koja je jamila je jamila"

Tko je glasao

Istina. Vrijeme

Istina. Vrijeme privatizacije je iza nas. Kriminala u istoj velikim dijelom isto tako. No, ne postoji jedan jedini razlog zbog kojeg bi kriminalno i opcenito neprihvatljivo obogaceni bili ispred onih koji koricu kruha nemaju.

Tako prica ko je jamio, jamio je, stoji. Kao sto stoji i prica da ko je jamio, ne moze, niti nece biti u istoj poziciji kao onaj sto je postenim radom zaradio.

Sto prije svi toga postanu svjesni, bit ce nam jednostavnije.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

U prvome, Jadranka Kosor

U prvome, Jadranka Kosor postaje hrvatska Margaret Thatcher

I ja se nadam.Mada bi joj cestitao i na 70% koncentratu Tatcherice.Treba znati da SAD, EU i jos poneki stoje iza nje.
Mesica su otpisali u inozemstvu svi osim Gadafija i Castra..., a oporba je vec vidjeno dekorativna i dosljedno "odlucna...mozda...ako...ali...jer....ipak"...itd.
Cini se da se Kosorica za ozbiljno primila ciscenja Augijevih stala, cim se i ono tako naprasno vratilo.
Uglavnom sitnozubani su ocerupani kao praznicne purice, a sad se vodi rasprava u "eliti" tko je dobio bolji, a tko losiji komad mesa.

Tko je glasao

Mesica su otpisali u

Mesica su otpisali u inozemstvu svi osim Gadafija i Castra
Ne pratiš dobro, u zadnje doba mu ne ide ni sa ovom dvojicom, pa se možda počeo furati na to da se neće družiti

Tko je glasao

što je to točno

što je to točno promijenilo tvoje mišljenje,
baš me jako zanima budući da nije bilo nijednog eksternog pomaka koji bi ukazao da će se desiti bilo što drugo osim scenarija br. 2

Tko je glasao

Prošli predsjednik Vlade

Prošli predsjednik Vlade Ivo Sanader je dva jedina dobra poteza imao na početku svog prvog mandata.
Kad se čvrsto zasjelo na prijestolje naglo su spušteni kriteriji i predsjednik Vlade je mogao biti bahat, bezobrazan, gramziv i što sve ne.

I ja vidim dva moguća scenarija:
a) predsjednik Vlade Jadranka Kosor ovladava svojom strankom i koalicijskim partnerima u potpunosti(kupovinom, ucjenama, pritiscima i sličnim) te u roku šest mjeseci do godinu dana(kad poraste snaga, ali i apetiti) imamo opet istu stvar kao sa Ivom Sanaderom, dakle, bahatost, bezobrazluk i slično tome.

b) predsjednik Vlade Jadranka Kosor ne uspijeva staviti svoju stranku pod kontrolu, koalicijski partneri njuše krv i traže sve veći dio kolača. Već se sada može vidjeti kako se Josip Friščić šepuri, a vjerojatno bi i Đurđa Adlešič, ali ona više neće biti predsjednica HSLS-a, pa ju nije ni briga za plijen, bitno je da je ministrica. Milorad Pupovac igra vješto kao i do sada i podbada kad se najmanje očekuje. Znači, imat ćemo rasulo i agoniju koja može trajati toliko dugo dok predsjednik Vlade Jadranka Kosor konačno ne kapitulira. A znajući kako u stranci predsjednika Vlade Jadranke Kosor ne priznaju poraze, ta agonija može potrajati dok mi svi ne pocrkavamo.

Jedini scenarij koji može ispasti koliko-toliko povoljan po Jadranku Kosor je da predsjednik Vlade Jadranka Kosor raspusti Vladu i traži povjerenje s novim ljudima na ministarskim mjestima, a mislim da nitko nije spreman staviti niti jednu jedinu lipu na to da će predsjednik Vlade Jadranka Kosor učiniti baš to.

Uglavnom, ne vjerujem da će nam sadašnji predsjednik Vlade Jadranka Kosor, baš poput njenog prethodnika Ive Sanadera, donijeti išta dobroga.
Krenula je u petoj brzini, odmah harač i odmah dizanje PDV-a za 4,35%.
Ivo Sanader je imao barem dva dobra poteza na početku mandata.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

porez koji plaćaju svi i

porez koji plaćaju svi
i koji omogućuje, bar za sada, održavanje iste razine socijalnih davanja
mirovine, trudnice, rodilje, nezaposleni ...
nazivaš haračem

zamisli, da je vlada umjesto toga izabrala mjere koje
selektivno pogađaju određenu grupu građana
(kao što je sdp učinio 2000. godine)
vjerujem da bi bio prvi u obrani nesretnika pogođenih
nepravednom raspodijelom tereta krize

dakle, jadranki nije lako,
što god napravi bit će kritizirana
ne zamjeram, imaš pravo i dužnost (kao oporba) kritizirati

ono što mene, kao pollitičara zanima
je pitanje zvone radikalnog
može li jadranka isporučiti?

hrvatska je neobičnost
u usporedbi s drugim tranzicijskim zemljama
što se izmjena vlasti ne odvija, kao što je uobičajeno
ritmom, ljevica/desnica svake 4 godine
nego desnica/desnica 8 godina ljevica 4 godine

zašto je to tako?
na to bi trebalo odgovor potražiti u politologa,
jedna usporedba, nakon dolaska demokracije u španjolsku
socijalisti su vladali 3 mandata - 12 godina
i kad se zbroje ukupni mandati od frankove smrti
još uvijek je veći dio vremena na vlasti ljevica

dakle, pitanje nije, može li jadranka dobiti izbore
vjerovatno ne
ali uvijek postoji mogućnost da sdp
učini katastrofalne greške
npr. da pokuša uništiti manje koalicijske partnere
slično kako ti sada govoriš o friščiću
govorili su o budiši nakon 2000.
rezultat je da budiše nema
a hsls je u koaliciji na vlasti

objektivno je danas vrlo lako kritizirati vladu
a jako teško biti na vlasti
ukoliko jadranka izdrži
možda hdz dobije i treće izbore za redom

luka

Tko je glasao

Istina polako izlazi na

Istina polako izlazi na svjetlost dana dok istovremeno puno je onih koji je i dalje žele zadržati u mraku, jer u pitanju su sva blaga lijepe naše koja su nestala i još uvijek nestaju po bankovnim računima širom svijeta.
Sanader je narod obmanjivao godinama, a sada to nastavlja u liku Premijerke koja bez pogovora izvršava njegove naredbe. Polij se Zvone hladnom vodom i osvrni se oko sebe. Dil je dil. EU mora proći pod svaku cijenu, a onda se ON vraća. Jadranka je samo izvršitelj, štoviše, nema nikakvu snagu i moć jer sve konce povlači zločinačka organizacija. Svi su oni upleteni do grla u korupcionaške afere i ako se ijedna zavrti do kraja, padat će i njihove glave. Sve je ovo samo jedna predstava za eu, kome to još nije jasno?? Oni bi rađe da naše glave padaju, tvoja, moja..i redom dalje..mi nemamo tajnih računa i borimo se za goli život i opstanak, a oni za plijen koji su desetljećima otimali.
Da bi se veliki meštar vratio mora se napraviti sveopća klima optimizma, a za taj dio zaduženi su naši medijski magovi. Pomaže im i „oporba“ jer sve ove godine spavali su zimski san u svojim saborskim foteljama. Ostadosmo mi hrvati porobljeni zanavijek, sami u milosti i nemilosti vlasti i političkih elita koje niti znaju, niti imaju volju izvući zemlju iz krize. Imali itko snage i hrabrosti stati ovome na kraj?
Tko bi npr. stao u red iza mene ili iza tebe? Bojim se nitko, ali će zato iza njih stati svi oni koje su zadužili i omogućili im lagodan život, bez krvi, znoja i suza.

Tko je glasao

Scenarij 1 Jadranka Kosor

Scenarij 1

Jadranka Kosor postaje hrvatska Margaret Thatcher (ma jesam li ja ovo napisao???) uz primjese Eliotta Nessa - državna potrošnja je srezana, bolni rezovi u brodogradilištima i teškoj industriji provedeni (a showdown sa sindikatima preživljen ;-), privatno poduzetništvo oslobođeno okova, a javnost koliko toliko primirena efikasnim procesuiranjem „korupcionaških tajkuna“.

Scenarij 2

Zbog MMF-a državna potrošnja je srezana, bolni rezovi u brodogradilištima i teškoj industriji provedeni (a showdown sa sindikatima preživljen ;-), privatno poduzetništvo oslobođeno okova, a javnost koliko toliko primirena efikasnim procesuiranjem „korupcionaških tajkuna“

Nije velika razlika...

Tko je glasao

Dobrodošao natrag ! Da li

Dobrodošao natrag !
Da li će Jaca biti poslušno "janje za klanje" i za "dostojanstvenu" predaju vlasti Milanoviću po tragu starog sporazuma Račan - Tudjman, ne diraj me, ne diram te ili će se osamostaliti vidjećemo u najviše iduća dva tjedna. Scena je postavljena: Podravka, HAC, HEP, HŽ, brodogradnja, Piranski zaljev, Topnički dnevnici, ispunjavanje uvjeta za otvaranje EU poglavja o pravosuđu (reforma, obračun s korupcijom), a glumci (političari) su odabrali strane: "dobri" HSS, SDSS, HSU, Jurčić, Kosor, Šimunović.. i "zli": Rončević, Polančec, Vukelić, uprave javnih poduzeća, možda i stari barba Luka.

Prije proračuna ili će pasti ostavke u Vladi ili će se vladajuća koalicija raspasti, pa možemo očekivati parlamentarne izbore zajedno sa predsjedničkim (što bi potpuno uništilo Kosor, ali i spasilo "jezgru" vodstva HDZ-a: Sanader, Milinović, Kalmeta, Šuker, Šeks).
Ni biti u opoziciji jednoj nestabilnoj koalicijskoj vladi nije tako loše. Fotelje su udobne :)

Tko je glasao

nemože ali nada umire

nemože ali nada umire zadnja!

Tko je glasao

I ja bih volio da se dogodi

I ja bih volio da se dogodi to o čemu pričaš no nekako mi je MMF ipak bliži. I do sada su političari lijepo govorili:) Sindikati su pokazali nevjerojatnu dozu samouništavajućih stvova te će se sigurno vrlo aktivno opirati potrebnim reformama. Možda Kosorica popusti MMFu kao lakšem putu. No, niti to nije loš scenarij ukoliko je svjestan u smislu da se zna što se želi postići.

No slažem se sa tobom da su se neke stvari počele odvijati. Kosorica u nekim trenucima pokazuje naznake da bi možda mogla povući prave poteze no to su možda ipak samo naznake i na kraju ne učini ništa (to mi je još uvijek vjerojatnija opcija). Vidjeti ćemo...

Sigurno je isto da se izgleda stvari više ne guraju pod tepih koliko su se gurale prije i sve ove afere zapravo možda imaju pozitivan predznak u smislu promjene stava vladajućih struktura...

Tko je glasao

Biće da je ovaj drugi

Biće da je ovaj drugi scenarij....gdje je ekipa iz HŽ...nesreća se polako prebacuje na vlak....HEP je malo sada nadglasala podravka iako se prijeti da možda neće biti otpremnina, brodogradilišta teška tema, glavne teme oko gradnji nitko se i ne usudi dirati....daj bože da je tako i da je kosor dobila ulogu Margaret....još uvijek je sve samo očešano ali masa svega ima efekt jedno preko drugoga , par tjedana onda institucije rade svoje, a sam državni odvjetnik kaže kako je državni odvjetnik samo karika u lancu, tijelo kaznenog progona koje nema niti nadležnosti niti kapaciteta za vođenje kriminalističke obrade ili financijske istrage.
Onda spasonosno uskoči uskok i uglavnom papala maca (malo istraga, malo nedostatni dokazi, možda kogod ostane koji dan.)
Kada vidimo da se lova vraća tek onda možemo malkice povjerovati u to, ali pošto od toga neće ništa biti po dosadašnjim pojavnostima (koja su više pretstava zbog evrope, onaj dio – pravo, korupcija) onda predstoji ovaj drugi scenarij, a to je mogao bilo tko napraviti, smatra se poražavujćim pa je valjda ulogu dobila žena (kada su okolo samo toliki fini mačo frajeri)

Tko je glasao

Kako smo mi lakovjerni!???

Kako smo mi lakovjerni!??? Netko mijenja retoriku, silno ambiciozna gospođa u crvenom zna dobro kako se stvara odnosno pojačava autoritet koji je u startu bio minimalan. Nemojmo pasti na nekoliko atraktivnih poteza premijerke i već je amnestirati za ono za što je suodgovorna!?? Kasno je za zajedničko stezanje remena gospodo draga! Ja nemam gdje štedjeti a lopovi velikog kalibra, kako ne? I umjesto njih da ja prosječni građanin ove države podmećem leđa??? Pa zar ne vidite koliko silne buke u prijašnjim slučajevima, a nigdje vraćena novca??? Hej, o tome se radi!! Ukradeno vrati ili zatvorom plati!Poništiti natječaj za sedam radnih mjesta, uh, koliko je to važno i čak mislim pogrešno!
Oko 50 000 radnih mjesta visi u Hrvatskoj! U brodogradilištima, Pevecu, Dalmatinki, MTČ-u, pored onih koji su već bankrotirali!Štrajkovi glađu, preuzimanja tvornica.. Jadranka Kosor će sasjeći sutra Polančeca, bit će to žrtveno janje...javnost je već za to pripremljena!To su sudari unutar HDZ-a..Ali, to ne rješava nagomilane probleme... Treba nam jedno VELIKO, VELIKO pospremanje Hrvatske a to Jadranka Kosor i ova Vlada nisu u stanju organizirati.Treba maknuti još 4-5 ministara..i smiriti onog pobjegušu koji prvi treba odgovarati! Sanader je pošteđen, a zašto? ON je 99% znao za marifetluke u Podravci i drugdje..Kada ga Jaca pozove na red,i ostane na mjestu premijerke, onda ću joj vjerovati malo više!
Oprezni Danimir

Danimir

Tko je glasao

Unatoč ovim kak'ti

Unatoč ovim kak'ti pomacima, ja ne mogu vjerovati ni Jadranki ni onim likovima s kojima je okružena. Zvone, ti kao da si zaboravio tko nas je doveo u ovu situaciju? Oni samo popravljaju štete tamo gdje mogu, ali ne zbog nas nego zbog njih sami. Predsjednički izbori su vrlo blizu. Sada je vrijeme za prodavanje magle i očito to dobro rade.

Tko je glasao

E moj Zvone, i ti si se

E moj Zvone,

i ti si se bacija u poplavu optimista? Sve neki novi izviru, svima navire smiješak na lice. A ja kažem da smo tek sad nadrapali. Ova je tek majstorica zamagljivanja, veliki mag Sanader je prema njoj... amaterčina.
Znam da vam ne treba pesimističkih prognoza, ali još se mi barem 20 godina nećemo izvući iz ovog balkanskog gliba.
Jes, velike ribe se bacakaju u mreži, ali sjetimo se Babe i mjenica.
Tresla se brda i rodio se.... još veći slon!

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Lako je njoj biti "slobodni

Lako je njoj biti "slobodni strijelac", kad nema "putra na glavi".
Može udariti po bilo kome i bilo kada, a taj po kome udara nema oružja kojim bi mogao uzvratiti.
Sa istom energijom može davati prijedloge određenim institucijama koje nemaju druge, nego odraditi posao kako treba.
Mišljenja sam da ju treba podržati u tome što želi napraviti.
Tko zna, možda ima još nade za bolje sutra.

Tko je glasao

@Zvone Radikalni, razumijem

@Zvone Radikalni, razumijem te u potpunosti.
Ja sam bila uvjerena da ima puno snage, ali ovoliko...
Izdržavati sva moguća i nemoguća podmetanja iz redova vlastite stranke, razno-raznih jastrebova koji su očekivali da figurira kao "lutka na koncu", za to treba imati puno živaca.
I zato, prvi puta u životu kažem jednom našem političaru/ki: svaka čast. Zaista je zaslužila poštovanje.

Tko je glasao

Ciji interesi stoje iza

Ciji interesi stoje iza Jadranke Kosor i ko je toliko mocan da drma nasim kokosarima bez ikakvog pardona?

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

@gale, Ciji interesi stoje

@gale, Ciji interesi stoje iza Jadranke Kosor i ko je toliko mocan da drma nasim kokosarima bez ikakvog pardona?

Iako pitanje nije meni upućeno nisam mogao izdržati; mislim da su u pitanju interesi čopora (zločinačke skupine na vlasti ) koja mora poštovati mafijaški kodex ( u kojem postoje i žrtve u grupi) kako bi ta organizacija preživjela. Mafija se i dalje brine za svoje članove tako da će te žrtve dobiti top odvjednike a i njihovi suci i sudovi pobrinut će se da "žrtva" dobije najmanju moguću kaznu. Sve je već viđeno.

Tko je glasao

Zar to nisu interesi onih,za

Zar to nisu interesi onih,za koje se Kosorica i Šimonović brinu jesu li
zadovoljni ili ne,koliko ja primjećujem to niukom slučaju nisu
hrvatski građani.

Tko je glasao

@ Zvone ...čuvaj se Grka i

@ Zvone

...čuvaj se Grka i kad darove nose...

Tko je glasao

Situacija je kao i s kraja

Situacija je kao i s kraja 90tih. Svi se sprdaju i mazohisticki vesele oko vlastito uprilicene zbrke.
Tada smo bili stisnuti i prodali smo banke.
Danas kada prodajemo brodogradilsta, natezemo se za dugove u INIi, plin, Vupik, Slovenija, ..., opet si dopustamo sprdanje i mazohizam.
Sve se svalilo na Polanceca, Mravka,.... Sto rade sluzbe za koje je Predsjednik suodgovoran.
Ovo je potpuni udar, a volio bih znati makar tko udara. Znacemo kasnije kad opet bude bal.

Tko je glasao

privatno poduzetništvo

privatno poduzetništvo oslobođeno okova

kakvih okova?

Tko je glasao

Zvone,oprosti,ali zbilja mi

Zvone,oprosti,ali zbilja mi nije jasno da možeš biti u dilemi oko bilo čega u svezi s oktroriranom premijerkom.Čovječe,pa zar ju uistinu ozbiljno doživljavaš!?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci