Tagovi

Predsjedni?ki izbori 2009 - zašto Hebrang i Josipovi? nisu favoriti...


Ako me Nadan Vidoševi? pobijedi, ?estitat ?u mu i zauvijek se povu?i se iz politike i HDZ-a. Njegova pobjeda bi zna?ila da sam pogriješio što sam ve? 20 godina u politici, da neprincipijelnost može pobijediti principijenost, i boga?enje za vrijeme Domovinskog rata - poru?uje Hebrang. Ju?er se prijetio mogu?em novom kandidatu Draganu Primorcu - "Primorac je upozoren da je predsjedni?ki kandidat HDZ-a izabran u skladu sa strana?kim statutom. Na sjednici Predsjedništva stranke prije otprilike dva tjedna postavio sam pitanje želi li se kandidirati još netko osim Nadana Vidoševi?a. Ako želi, predlažem poništenje odluke o mom imenovanju i raspisivanje unutarstrana?kih izbora kako bi ?lanstvo izabralo HDZ-ova kandidata. Nitko se nije javio, pa ni Primorac. Zato još uvijek vjerujem da se on ne?e kandidirati".

Zaboravlja kako je preko no?i, podvalom natjeran da se kandidira prije vremena, nakon što je netko utjecajan glavnom uredniku Jutarnjeg šapnuo vijest koja se nije dogodila - Šeks odlu?io: Hebrang nema šanse, idemo s Vidoševi?em. I taj netko se iza sva?ijih le?a i dalje nešto dogovara - Što je Sanader na tajnom sastanku prije tjedan dana povjerio Mesi?u?, a o svemu tome naš dragi Andrija nema pojma - ono o neprincipijelnosti s po?etka bilo je vezano za nekoga drugoga?

S druge strane ne znaš odakle krenuti - Ivo Josipovi?: Predsjedni?ki program pisali su mi i HDZ-ovci, SDP vra?a Josipovi?a pod kontrolu stranke i Ni SDP-u ni HDZ-u nije mrska ideja o biranju šefa države u parlamentu - Posljednji neposredni izbori za predsjednika Republike? - sve skupa je najbolje sumirao Tomislav Klauški pod naslovom Metež oko Josipovi?a: Odbrojavanje do izbora za SDP je odbrojavanje do samouništenja. S takvom podrškom, bolje da se nije niti kandidirao...

Ako vam treba još argumenata nakon svega pro?itanog, pogledajmo zadnje terensko istraživanje Pulsa o tome tko je glasao za koga u kolovozu
istraživanje anketa Puls kolovoz predsjednicki izbori

Dakle isti postotak strana?kih simpatizera glasa za Hebranga/Josipovi?a dok su jedini službeni kandidati - to je rezultat strana?ke stege i rating je prije svega odraz trenuta?nog strana?kog ratinga, a ne njihova osobna imidža ili slike kod glasa?a. Josipovi? jedino nešto iznad prosjeka privla?i glasa?e HNS-a, što je bilo i za o?ekivati nastavno na kastavske i šibenske oporbene paktove. Njima nasuprot Nadan Vidoševi? (a vjerujem u sli?noj mjeri i Milan Bandi? kojeg nije bilo u ovom istraživanju) privla?e sve segmente podjednako i imaju najve?i potencijal za rast u sljede?ih nekoliko mjeseci kampanje. Naslovi s po?etka ovog dnevnika, samo im u tome dodatno pomažu.

Za sve one koje zanima više vijesti o samom tijeku predsjedni?kih izbora mogu ih prona?i i na http://predsjednicki-izbori.com.

PS Mislim da je Nik sve danas rekao s ovom slikom:-( i potvrdio ono o ?emu sam pisao prije dva dana

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Komentari

http://manjgura.hr/politika/u

http://manjgura.hr/politika/utrka-se-zahuktava-jedina-nepoznanica-je-mil... - evo još malo o anketama koje su dosad javno objavljene...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Predsjednički kandidat

Predsjednički kandidat SDP-a strepi od šefa: Milanović je Josipoviću - protivnik br. 1 - http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie... - potvrđuju sve što sam gore napisao... A i ova nervoza kod Milanovića - http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie... - Nervoza u SDP-u: Milanović napao Bandićevu suradnicu - ovi su fakat totalno prošvikali. Samo mi nije jasmo, zašto s takvim pričama uopće trče u medije - zar ne kuže da time smanjuju šanse čovjeku ili misle da su okrenuli pilu naopako?

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Evo i Primorca u igri...

Evo i Primorca u igri... http://www.index.hr/vijesti/clanak/index-doznaje-dragan-primorac-krenuo-...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Izvjesno je da će mo sutra

Izvjesno je da će mo sutra najuriti Vladu, šta nam stoji na putu da najurimo i predsjednika ako i izaberemo "manje zlo".

Tko je glasao

Sto ce nam uopce jos jedan

Sto ce nam uopce jos jedan klaun zvani Predsjednik?!
Sabor i Vlada su nam sasvim dovoljni.
Valjda su se na trzistu PR-a namnozili zabrinuti radi pretjeranih kredita koje su dignuli, sto li...
Nema za tu funkciju pravog izazova jer vise ni nema nikog normalnog preko Macelja tko bi nam dao ili posudio neke vece pare."Rezultat" od 40 mld. € duga ce ostati jos dugo nenadmasen.
Iza Mesica ostaje drzava koja i dalje grca u korupciji, dugovima i svim vrstama apsurda.Takva ostaje i iza Sanadera i takva ce docekati eventualni SDP.
Svi oni ako nemaju donatorskih ambicija teskih 40 mld. € mogu pricati sto god hoce, ali im je cilj i modus vivendi jednak:
zavuci ruke u djepove sitnozubana i i tako vracati dug.
Ako se vec inzistira na Predsjedniku,bolje da se pobjedniku dodijeli visegodisnji popust na letove beznadeznog Croatia Airlinesa na vise godina i neki sitnis za trosenje cca 1500€ po putovanju.Na taj bi nacin barem ustedjeli 120 mil. kuna godisnje, a dobili bi Vilu Zagorje i Brijune pripravne za neku konkretnu i unosnu djelatnost.
Vecina najavljenih kandidata je dobro potkozena i dio su elite koja nas je znalacki dovela do sadasnjeg bankrota.
Bilo da su sjedili u foteljema ili da su glumatali navodnu oporbu.
Reprize su vec dosadile i najfanaticnijim ljubiteljicama meksickih sapunica.

Tko je glasao

Predsjednički izbori 2009

Predsjednički izbori 2009 - zašto Hebrang i Josipović nisu favoriti...

Zato što su se Sanader, Mesić i Vidošević zdogovorili da zajebu sve ostale i da odlukom većine birača pobjedi Vidošević.
Bilo danas na Dnevniku kako se Mesić i Vidošević došaptavaju.

A kada Vidošević postane predsjednik, Sanader i Mesić osnivaju novu stranku, organiziraju masovne prosvjede, ruše Kosoricu i oraganiziraju prijeveremen izbore na kojima Oni, takodjer većinom biračkog tijela, pobjeđuju. Premijer će biti opet Sanader,a Mesić će i dalje glumit fikusa iz sjene.
I ćića Mića, gotova je priča.

Tko je glasao

A ima i anketa, kad smo već

A ima i anketa, kad smo već stručni i potkovani,
http://predsjednicki-izbori.com/tag/miroslav-tudman/

kaže, u ovom trenutku, 56% glasova internet publike dobija prof. dr. M. Tuđman, na pitanje: da su izbori ovu nedjelju, za koga biste glasovali?
Na ovoj anketi Josipica nosi 5%, tako da ne znam...

Tko je glasao

betarice12 - ti imaš 12

betarice12 - ti imaš 12 godina pa ti se može oprostiti što web ankete promatraš kao izvor relevantnih informacija ili si samo glupa?
(sorry ali ne mogu naći bolju pristojniju riječ za nekoga tko svojom rukom bez prisile napiše "kaže, u ovom trenutku, 56% glasova internet publike dobija prof. dr. M. Tuđman, na pitanje: da su izbori ovu nedjelju, za koga biste glasovali?
Na ovoj anketi Josipica nosi 5%, tako da ne znam...")

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

B2 ...nažalost... samo ovo

B2
...nažalost...
samo ovo drugo....
mada bi ti možda više volio ono prvo....

Tko je glasao

Vote...Clear Private

Vote...Clear Private Data...Refreash webpage...Vote -> citav postupak ponoviti x puta i viola - imas svog kandidata u uvjerljivom vodstvu. U sat vremena komotno se moze napucati 200njak glasova za nekog kandidata.

--
Think for yourself, question authority.

Tko je glasao

hmm.. web "ankete" :D da..

hmm.. web "ankete" :D
da..

Tko je glasao

Da, totalno smeće - ovo je

Da, totalno smeće - ovo je terenac Pulsov, kako indikativan... za onoga tko zna čitati...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Macan kak sad, odjednom, pa

Macan

kak sad, odjednom, pa ti si sam stavio taj link, ja sam samo kliknula na tvom dnevniku.... kako sad ''smeće''?

Tko je glasao

Ali kad se sjetim specijalne

Ali kad se sjetim specijalne emisije HRTa za prošle lokalne izbore i Dijane Čuljak kako ozbiljno čita rezultate DIPa nakon 1% obrađenih listića i govori nešto tipa, Dubravka Šuica je u ozbiljnoj prednosti i vodi s 65% glasova. Ljudi u studiju - konsternirani :D

Puls se malo blamirao '07 jer su istrčavali s u promil točnim rezultatima.
Nebi bilo nikakvih problema da su u exit poll stavili okvir margine i rekli da npr. SDP dobiva između 31-34%, a HDZ 32-35% excluded dijaspora. Još bi produžili napetost i naručitelji (TV kuće) bi trljali ruke.
Nadam se da ubuduće neće govoriti o mandatima jer je svakom normalnom jasno da naš bogom dan izborni zakon i D'Hondt od toga stvaraju cirkus.

Tko je glasao

puls nikada nije projicirao

puls nikada nije projicirao mandate, pa niti rezultate po izbornim jedinicam jer je radi veličine uzorka preciznost bila puno premalena

TV postaje (u ovom slučaju HTV) su bile te koje su te podatke potom pretvarale u mandate i pogrešno proglasile pobjednika unatoč upozorenju od strane pulsa; actually, ako pogledaš rezultati pulsa su uvjerljivo najbliži krajnjem rezultatu

Tko je glasao

Slažem se da je najbliži,

Slažem se da je najbliži, ali pretvaranje u promile nisu trebali raditi baš zato jer se vidjelo da je razlika premalena.
Trebali su napraviti omjer "od - do" pa tada Sanaderu nebi dali priliku da spretno iskoristi razliku u rezultatima Puls-DIP i obezvrijedi sve buduće ankete.

Tko je glasao

kao što napisah gore, stvar

kao što napisah gore, stvar je u pogrešnoj interpretaciji onih koji su ankete čitali, a ne pulsa koji je rezultate pružio

ankete treba znati čitati i makar se brojevi čine očiglednima, interpretacija je daleko kompleksnije znanje/vještina nego što to izgleda

Tko je glasao

Do sada vidljivo u najavama

Do sada vidljivo u najavama kandidatura svakako nije sve a i ono što se vidi nije onakvo kakvim se čini. U zemlji se kao posljedica stanja događaju razni procesi, više nevidljivi nego vidljivi, a zajedničko im je grčevito nastojanje da se sačuva dosadašnji model poslovanja na zajednički račun. Oni koji upravljaju procesima sigurno nisu ti koji teže promjenama.

Rana najava kandidatura nije slučajna, pogotovo Hebrangova za kojeg osim njega i bliskog mu kruga malo tko ozbiljno vjeruje da ima realne šanse za uspjeh. Njegova je misija da pokuša stvoriti klimu u kojoj će se po tko zna koji put, a uvijek u vrijeme bilo kakvih izbora, intenzivirati "lijevo-desne" rasprave koje redovito završavaju kao "ustaško-partizanske" a obilato su garnirane "religiozno-ireligioznim" dodacima. Dakle, on ima zadatak da skrene pažnju s puno važnijih tema vezanih za gospodarsko i svako drugo propadanje zemlje pod čizmom nesposobne Vlade Jadranke Kosor.

Istovremeno, pravi HDZ-ov favorit je Nadan Vidošević koji je originalni izdanak i ogledni primjerak uspješnog HDZ-ovca. Kad kažem favorit HDZ-a, mislim na onaj izvorni HDZ kojeg svakako ne predstavlja nit njime upravlja Jadranka Kosor. Vidoševićeva misija je i ta da boljim rezultatom od Hebrangovog kompromitira oktroiranu predsjednicu stranke koja sad hoće-neće, mora gurati Hebranga i dodatno ojača one koji u HDZ-u i inače vode igru.

S druge strane, Ivo Josipović također nije kandidat kakvim ga se nastoji predstaviti. O njegovoj kandidaturi postoje različita mišljenja čak i unutar SDP-a jer ne treba zaboraviti da je i pomalo zaboravljeni Ljubo Jurčić imao značajnu potporu članstva. Kako ovaj puta SDP-ovo članstvo nije imalo priliku slobodno kandidirati već je Milanović sam isturio dva kandidata i prilično jasno favorizirao jednog, ne može se sa sigurnošću računati da će i svi SDP-ovci podržati Josipovića. Kako je Milanović svoj trenutni položaj osvojio upravo zahvaljujući omogućavanju i afirmaciji procesa slobodnog kandidiranja, dio članstva mu zamjera što je sad iskoristio predsjedničke ovlasti i onemogućio pojavljivanje onih koje nije sam predložio. Inače vrlo sposobnom i evropski uglađenom Josipoviću bi najveći teret mogao biti taj što ga se percipira kao oktroiranog i čovjeka Zorana Milanovića. A to u ovim izborima može biti samo mana.

Što se tiče SDP-a, ne treba isključiti mogućnost, koja je po meni vrlo realna, da će se kandidirati i Bandić. On već niz godina pažljivo radi odmak od stranke, kulminiralo sukobima s Milanovićem koji mu sada mogu samo pomoći, a upravo je to dobitna kombinacija za bilo kojeg od kandidata koji se želi predstaviti kao predsjednik svih građana. Bude li tako, Bandićeve šanse za uspjeh su najveće. Gotovo sam siguran da će se kandidirati jer jedino on, ne Vidošević, može izbalansirati mnoštvo raznih interesa, baš kako radi u Zagrebu, i osigurati toliko željeni kontinuitet poslovanja na zajednički račun.

Što se tiče građana, oni imaju dva zahtjeva, da se koliko-toliko popravi gospodarska situacija i da se sankcionira odgovorne za svekoliki kolaps države. Prvo nudi Vidošević a u drugo se pouzdaje Josipović. I jednom i drugom je to najjača karta ali one nemaju snagu na koju računaju jer građani više nisu toliko naivni da nasjednu na obećanja te vrste, odnosno da se stanje i jednog i drugog može značajnije popraviti u kraćem roku.

Zbog toga se borba neće voditi oko programa kandidata niti će oni imati presudan utjecaj na rezultat izbora. Presudit će stari dobri personality kandidata i njihova sposobnost da se dopadnu građanima, veći populist - veća šansa za uspjeh.

Usporedimo li kandidate po tome, situacija je puno jasnija. Neki nemaju ni teoretske šanse (Hebrang) a glavni favoriti će biti Vidošević i Bandić. Bez obzira na forsirani ili stvarni odmak od vlastitih stranaka, Vidoševića se percipira kao HDZ a Bandića SDP. HDZ-u trenutno ne cvjetaju ruže i većina građana ga (HDZ) percipira kao krivce za stanje u kojem se nalazimo. Dio krivnje će se nužno nakalemiti na Vidoševića, koliko god se trudio da to izbjegne, pa malu prednost ipak ima Bandić.

Osim toga, u disciplini političkog populizma, Bandić je (ne)okrunjeni kralj.

B-52

Tko je glasao

O mogučoj kandidaturi

O mogučoj kandidaturi Bandića ja sam ovdje pisao prije par mjeseci pa su se mnogi smijali i govorili da je to ne moguće. Izgleda da dolazi na moje. Nu, još ćemo vidit.

Pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

O mogučoj kandidaturi

O mogučoj kandidaturi Bandića ja sam ovdje pisao prije par mjeseci pa su se mnogi smijali i govorili da je to ne moguće.
Izgleda da je krenuo podzemni rat kontra Bandića:
ZET-u prijeti pljenidba 79 novih tramvaja?
Prema ugovoru iz 2007. godine kojim su Holding, Grad i konzorcij Crotram 2007. prodali tramvaje UniCreditu, Grad i Holding pristali su deset godina plaćati najam tramvaja za čega će izdvajati 18 milijuna eura godišnje. Kao druga mogućnost spominje se pljenidba 79 novih tramvaja.

Očito da nam je Bandić skrivao da novi zagrebački tramvaji nisu u vlasništvu grada ili ZET-a nego su vlasništvu leasing kuće. Svakako imamo zanimljiv manevar gdje je grad kupio tramvaje, prodao ih leasing kući i zatim od iste iznajmio i time došao do love za tekuće potrebe a budućnost koga briga.

Jesmo li svjesni tko i na koji način upravlja zagrebačkom imovinom i da li želimo na nam takav ekonomski genij upravlja državom?

leddevet

leddevet

Tko je glasao

to se zove leaseback

to se zove leaseback opcija

leasing kuća je otkupila tramvaje po diskontnoj cijeni (s time da diskont ne znači popust u ovom kontekstu) i isplatila tu cifru holdingu koji je potom taj novac iskoristio za nešto drugo

to je realtivno uobičajeni mehanizam u financijskom poslovanju i uobičajeno se koristi kako bi se poboljšao novčani tok poduzetinka i rasteretila bilanca

(da li je to zagrebu trebalo je nažalost sasvim druga diskusija)

Tko je glasao

to je realtivno uobičajeni

to je realtivno uobičajeni mehanizam u financijskom poslovanju i uobičajeno se koristi kako bi se poboljšao novčani tok poduzetinka i rasteretila bilanca

Jest, ali ne i za poduzeće u javnom vlasništvu. A pogotovo ne u gradu s nominalno socijal-demokratskim gradonačelnikom.

Znam jedan primjer ovdje gdje živim, gdje je liberalni gradonačelnik (inače tada drugi čovjek vladajuće liberalne stranke) jednog manjeg gradića (cca veličine Zaprešića) napravio leaseback aranžmane za sve javne zgrade u općini - škole, zgradu općine, itd. Novac je trošen na smanjenje lokalnog poreza, na razne sportske sponzorate i na "podmićivanje" gradjana - svi penzioneri besplatno u Spanjolsku, svoj djeci besplatniu kompjuteri, i slično. Danas ta općina ima jedan od najviših lokalnih poreza, a bivši gradonačelnik je u zatvoru.

The Observer

Tko je glasao

no nije ovaj u zatvoru

no nije ovaj u zatvoru završio radi leaseback aranžmana nego radi neodgovornog upravljanja svojim gradom

moderni manager (pa i gradonačelnik) može i mora koristiti sve alate koji mu stoje na raspolaganju a kako bi postigao razvoj zajednice kojom upravlja, no to treba raditi na održivim temeljima

mislim da postoji konsenzus oko toga da ovo što se u zagrebu događa nije dugoročno održivo i da će se to u nekome času prelomiti na onima koji u njemu žive

Tko je glasao

Nije poanta da je leaseback

Nije poanta da je leaseback sam po sebi loš alat, nego upravo u dugoročnoj neodrživosti politike u kojoj on postaje onaj deus ex machina za spašavanje likviditeta na račun budućnosti. Jer račun kad-tad stiže na naplatu. Jedna firma si može priuštiti različite egzibicije u tome smislu, ali upravljanje gradom bi ipak trebalo počivati na čvršćim temeljima.

PS. Ne znam točno na čemu je ovaj iz primjera "pao", ali je sve počelo kad je konobarica iz lokalnog stadionskog restorana javila medijima da gradonačelnik časti sponzore vinom Pingus po 8,000 DKK butelja u neograničenim količinama.

The Observer

Tko je glasao

@bet, Sve te konobarice

@bet, Sve te konobarice treba u zatvor!

Tko je glasao

to se zove leaseback

to se zove leaseback opcija
Ma jasno je o čemu se radi, pravo je pitanje da li je taj dug igdje javno prikazan u gradskom proračunu. Nešto mi govori da se to skrivalo jerbo ovi iz Holdinga tvrde da ništa tu nije istinito.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

ne, taj dug nije nigdje

ne, taj dug nije nigdje iskazan jer se leaseback u pravilu pretvara u operativni leasing i taj dug nije nigdje iskazan (zato se i koristi da se "sakriju" obveze koje realno postoje)

zagrebački tramvaju su jako specifični ne samo zato jer su takvi kakvi jesu nego zato što je zagreb jedan od iznimno rijetkih gradova koji koriste uskotračnu prugu, tako da u slučaju neke frke popis potencijalnih kupaca je malen - bottom line je da ćemo to mi morati platiti kako god okrenuli

Tko je glasao

Baš me zanima kome bi banka

Baš me zanima kome bi banka prodala tramvaje da ih zaplijeni? Možda bi im uspjelo ono što nije Končaru - da ih izveze:-)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Pa sigurno bi im uspjelo jer

Pa sigurno bi im uspjelo jer su to strane banke i njihove vlade su tamo vani....
Priča o Končaru i nemogućnosti da osvoje ijedno tržište bila bi dobra prilika za jednu diskusiju o svim onima koji stalno govore "trebamo proizvoditi i izvoziti" i smatraju da jedno je povezano s drugim. A eto proizvoditi je lako i uz malo državnog ili sličnog kapitala lako je proizvoesti ali treba to onda prodati a tu se stvari kompliciraju...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

to ti je dio genetske

to ti je dio genetske kulture koja je usađena u nas još iz doba udarnika, kada je bilo bitno proizvesti tonu čelika više od norme a bez da je itko ikada pitao koja je kvaliteta (i cijena) te iste tone

Tko je glasao

Baš me zanima kome bi banka

Baš me zanima kome bi banka prodala tramvaje da ih zaplijeni?
Treba vidjeti što piše u leasing ugovoru, ali moglo bi biti da zapravo banka ima problem a ne grad!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Sad, da li je istina da su

Sad, da li je istina da su "Holding, Grad i konzorcij Crotram" prodali UniCredit leasingu ili je samo "konzorcij Crotram" prodao leasing kuci tramvaje, a Grad Zagreb/Holding kroz operativni leasing iznajmljuje tramvaje, gdje grad Zagreb nije vlasnik tramvaja, ali to moze postati nakon zavrsetka otplatnog roka (sto bi bilo logicno). Trebalo bi ipak tocno procitati ugovor, jer ovo gore napisano nema nikakvog smisla, Jer CROTRAM kao proizvodjac se nema zasto obavezivati na placanje najma zajedno sa gradom.

--
Think for yourself, question authority.

Tko je glasao

Jer CROTRAM kao proizvodjac

Jer CROTRAM kao proizvodjac se nema zasto obavezivati na placanje najma zajedno sa gradom.
Ovi ne pišu da CROTRAM plaća leasing nego samo da su prodali tramvaje UniCredit leasingu i u tome nema ništa nelogičnog. Vrlo vjerojatno je grad platio samo dio cijene CROTRAM-u te je onda logično da su oba vlasnika trebali biti oni koji prodaju leasing kući. Bilo bi tu posebno zanimljivo otkriti da li je grad za dio koji je platio CROTRAM-u digao kredit što bi značilo da danas otplačuje kredit i leasing za isti tramvaj.

Sve po čuvenoj paroli "Kupiš jedan - platiš dva!".

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Uvijek postoji ta

Uvijek postoji ta relacija:
Jedan stvara drugi troši
Jedan daje drugi uzima

Koja je priča "između" stvar je kreative npr. pr-kreative...a di je Kerum u ovoj predjsedničkoj priči?

Tko je glasao

Apsolutno, Hebrangova misija

Apsolutno, Hebrangova misija je skretanje pozornosti s bitnih tema na crveno-crni paranoidni dernek. Međutim, on osobno duboko vjeruje da je ispravan kandidat iza kojeg stoji cijela Zajednica i nastavljač je politike iskonskog HDZa.
Vidošević može biti (zapravo, sigurno je) favorit tzv. tehnomenadžerske struje, ali opasna je igra za stranku koja danas ima vidljivo poljuljan rejting blefirati s jednim okrunjenim kandidatom (Hebrang), a iz sjene favorizirati Vidoševića, pa čak i određenoj mjeri i Bandića.
Ukoliko HDZov kandidat ne uđe u 2. krug biti će to preozbiljan kick down za vladajuću stranku. Da su išli s Vidoševićem kao svojim taj problem nebi imali jer bi se on lako mogao percipirati kao autsajder. S druge strane, Hebrang je danas jedan od simbola HDZa, jedan je od najistaknutijih članova i praktički predstavlja način vladanja partije na vlasti.
Zamislimo situaciju da na proljeće (iz kojeg god razloga) uslijede prijevremeni izbori. Ako HDZ u njih uđe kao veliki gubitnik, (jedini) poraz kojeg su ikad doživjeli, onaj od 03.01.2000. bi mogao izgledati kao šetnja parkom.

Josipović može imati hendikep odabranika Zorana Milanovića, ali ipak je u većoj prednosti nego bilo tko drugi. Biralo ga je nekoliko (desetaka) tisuća glasača i nije oktroiran od strane bivšeg šefa kao što su to Hebrang ili Kosor. Na kraju krajeva i u V. Britaniji se kandidati za šefa stranke (zapravo oporbe) prvo profiltriraju unutar stranačkog vodstva pa se daju na bubanj cijelom članstvu. Baš zato da isti nebi odskakali od centralne linije jer to nakraju donosi više štete nego koristi.

Bandić je definitivno kralj populizma. O njegovim uspjesima ili neuspjesima ne mogu govoriti iz prve ruke jer ih ne doživljavam na svojoj koži. Upravo taj image sveprisutnog radnika koji brine o svakom problemu i gazi po blatu nije u spoju s funkcijom za koju bi se eventualno mogao nadmetati. Građani bi ga mogli "kazniti" jer im je više potreban na funciji gdje će "raditi na dobrobit građana Zagreba", a ne besposleno šetati Pantovčakom. Između ostalog, predsjednički izbori htio on to ili ne traže sučeljavanja, a on ih je do sad uspješno izbjegavao. U dužim i iscrpnijim interview-ima njegov populizam bi mogao izblijediti jer sad više neće moći samo voditi 24/7 kampanju po Zagrebu slikajući se kraj svakog bagera, a to je nešto što ostatak HR ne impresionira previše.

Tko je glasao

Ukoliko HDZov kandidat ne

Ukoliko HDZov kandidat ne uđe u 2. krug biti će to preozbiljan kick down za vladajuću stranku.

Baš tako, a pogledaj tko se iz HDZ-a jedino pojavljuje da ga javno podrži. Odnosno, bolje pogledaj kojih nema.

Josipović može imati hendikep odabranika Zorana Milanovića, ali ipak je u većoj prednosti nego bilo tko drugi. Biralo ga je nekoliko (desetaka) tisuća glasača i nije oktroiran od strane bivšeg šefa kao što su to Hebrang ili Kosor.

Svi spomenuti su prošli izbornu proceduru u svojim strankama. Josipovićeva jest bila demokratičnija jer se biralo tajnim glasanjem, ali su broj kandidata i njihova imena doslovno nametnuta od stranačkog predsjednika. Josipovićev protukandidat realno nije imao šanse mada im je umalo pomrsio račune.

Građani bi ga mogli "kazniti" jer im je više potreban na funciji gdje će "raditi na dobrobit građana Zagreba", a ne besposleno šetati Pantovčakom. Između ostalog, predsjednički izbori htio on to ili ne traže sučeljavanja, a on ih je do sad uspješno izbjegavao.

Bandiću nije nikakav problem uvjeriti "moje Zagrepčanke i moje Zagrepčance" da ih neće ni napustiti ni zaboraviti jer su mu upravo oni svojom dugogodišnjom potporom pomogli da se dokaže kao najbolji političar kojeg Hrvatska trenutno ima. I da će već nači načina da im služi i s Pantovčaka.

Što se tiče sučeljavanja, izbjegavao ih je i do sada, baš kao i Sanader i Kerum. Kao što se zna, nisu izgubili niti jedne izbore. Bandiću nije problem reći da za sučeljavanja nema vremena jer da žuri kako bi prije nego ode na Pantovčak dovršio još neke projekte za građane Zagreba, što drži puno korisnijim.

Njemu ne trebaju ni duži ni iscrpniji intervjui. Medijski je i tek kako zastupljen i već sada je najpoznatiji od svih kandidata. Drugi moraju trčati za njim, nikako obratno.

I ne mogu ga stići jer on jedini trenira svaki dan. :)

A za konkurete će reći da umjesto trčanje treniraju trAčanje (njega).

B-52

Tko je glasao

Sve si zaključio kako

Sve si zaključio kako treba. Jedino je Hebrang natjeran u kandidaturu mjesec dana ranije - stalno je govorio o kraju kolovoza prije toga. To je bio i moj point - jedina dva favorita za stvarnog pobjednika su, kao što kažeš - Vidošević još više Bandić.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Poštovani Macane, aj pljiz

Poštovani Macane,
aj pljiz jesam li dobro nasluti da ćeš bit Bandićev?

Grdi

Tko je glasao

Pišem što mislim da stoji

Pišem što mislim da stoji ili kad želim upozoriti na neke zablude - ne bih to povezivao s onim što radim, ljudi izvlače svakojake zaključke...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Predsjednički izbori 2009 -

Predsjednički izbori 2009 - zašto Hebrang i Josipović nisu favoriti...
Zašto? Možda zbog onog što ne želiš ni potvrditi ni demantirati? :-D

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Ma silverci zašto je toliko

Ma silverci zašto je toliko bitno koga ja radim ili (ne)ću raditi - pa ja sam totalno nebitan faktor u ovoj državi - inače bi se to vidjelo na mojem računu:-)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

Meni osobno je apsolutno

Meni osobno je apsolutno nebitno, ali mi je zanimljivo kako svako malo neki medij iskoči s tvojim angažmanom za nekoga.
Ako se ne varam, poslovni.hr je ovaj put iskočio s pričom o tebi u Nadanovoj kampanji.

Ja se već mislim da kad krenem u neku kandidaturu da pustim glasinu da radiš za mene. To mi je bar 5 dana besplatnog prostora u medijima. :-)

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Ja im ne mogu zabraniti da

Ja im ne mogu zabraniti da pišu, jedino mogu paziti što ću reći - stvari nikad nisu crno bijele, kako kaže Bandić, naročito u ovako ranoj fazi kampanje...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

SDP je u startu napravio

SDP je u startu napravio veliku glupost. Ako žele da njihov kandidat dobije ove izbore onda ga moraju pustiti da se ponaša kao kandidat za predsjednika RH. Dakle, ne kao kandidat za neku političku funkciju unutar SDPa. Nije valjda poanta skupiti 30-35% glasova i onda reći da to potvrđuje snagu stranke (Sanader '05 nakon debakla Kosor)?

Ako stvarno žele da Josipović pobijedi moraju mu dozvoliti da se razmaše i ostvari određenu distancu od SDPa. Predsjednika Republike građani žele doživljavati kao osobu koja neće biti poslušnik niti jedne političke garniture i upravo zato moraju stvoriti dojam da je Josipović spreman na suradnju sa svakom vladom.

Istina, Vidošević ima prostor za rast baš zato jer ga javnost ne doživljava HDZovcem. Jedan je od rijetkih koji su kritizirali Sanadera (naravno jasno je iz kojih motiva) i u slučaju da preskoči Hebranga, u 2. krugu nema sumnje da će HDZovo biračko tijelo bez razmišljanja zaokružiti njega.

Kako se bude zahuktavala kampanja mislim da će Hebrang sve više tonuti. Ukoliko u igru ulete i Primorac i Bandić onda ima još više razloga za strah. Jasno je da će komad chart pie izgubiti i Josipović, ali efektivno više frke će se dignuti s desne strane spektra jer se ti birači mogu direktno identificirati s tom trojicom (H-P-B).

Naravno, iako to danas zvuči krajnje nevjerojatno, ali ako u zadnji čas uleti i Ivo Sanader biti će zanimljivo vidjeti reakciju matične mu partije. Kažem, njegova kandidatura je krajnje nevjerojatna, ali tko je 30. lipnja 2009. godine znao da ćemo za manje od 24h ostati bez čovjeka za koju smo mislili da smo osuđeni na još jedno puno desetljeće.
Zato, hope for the best, expect the worst.

Tko je glasao

slažem se s tobom da sdp

slažem se s tobom da sdp treba ostaviti manevarski prostor josipoviću, ali sam dojma da ga je i ostavio. josipović je već nekoliko puta u posjednje vrijeme istupio u javnost sa svojim stavovima koji su nešto drugačiji od sdp-ovih i ne samo da je ostao živ, nego nije ni kritiziran, što bi značilo da sdp očito odobrava da josipović ima drugačije stavove i da s time otvoreno nastupa u javnosti. mislim da tako treba i biti, i to ne samo u kontekstu i u vrijeme predsjedničkih izbora nego "inače u životu". i da, mislim da je josipović baš takva osoba koja nije bila poslušnik svoje stranke nego koja je mislila svojom glavom.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Grotta, Josipović je i

Grotta,
Josipović je i prije već istupao u javnosti s drugačijim stavovima od sdp-ovih. Trebalo je samo pratiti. Osobno znam da i u spiskovima birača nije vidio nekakav poseban bauk po same rezultate parlamentarnih i lokalnih izbora. To me je začudilo i iznenadilo kad sam ćuo od njega. Detaljnije pojašnjenje nisam tražio ali mi je i to bilo dovoljno da sam za sebe donesem neke zakjučke. Samo se nadam da će čuti glas svih nas za promjenama u svezi toga.
Dobar uteg oko vrata mu je i zamp, a tu su mladi liberalniji ljudi osobito kivni na njega jer oni traže i žele u današnje vrijeme potpuni besplatni protok svih vrsta informacija. ( O tom posebno drugom prilikom. Za sada su ovo samo natuknice).
Ono što moram iskreno reći iz svog iskustva je to da nema bahatosti, uvijek je spreman na argumentirani razgovor, pristupačan je, druželjubiv i jednostavan. Fizički izgled, držanje i sam način govora, koji mu mnogi zamjeraju gube na važnosti u svakoj argumentiranoj raspravi.
Iznenađuje i to da mu je jedan od glavnih savjetnika dr. Mirando Mrsić, a što samo po sebi nosi i te kako određenu težinu po meni u pozitivnom smislu iz mnogih razloga. Ne govorim to iz razloga što ga dobro poznajem i što smo iz istog njesta, nego kroz njegov rad, stručnost i političku misao koju kao oponent vladajučeg HDZ odlično artikulira.
Dovoljno se prisjetiti samo njegovih istupa kontra Milinovića i njegovih prijedloga o zdravstvenoj reformi. Mrsič tu zlata vrijedi Josipoviću.
Ostatak idućom prilikom (ima tu puno toga još za reći, što pro a što i kontra)

Pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

jesi ti pogrešno naslovio

jesi ti pogrešno naslovio komentar ili moj nisi dobro pročitao?

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

griotta, na tvoj komentar

griotta, na tvoj komentar sam se samo nadovezao iznoseći neka svoja stajališta. o.k?

pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

ne, zato što si ga

ne, zato što si ga formulirao kao da govoriš suprotno od mene.
na to ukazuje ovo: "Josipović je i prije već istupao u javnosti s drugačijim stavovima od sdp-ovih. Trebalo je samo pratiti."

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Čini mi se da sam čula, da

Čini mi se da sam čula, da je g. Macan angažiran kao PR za Nadana Vidoševića. Sad ne mogu pronaći izvor koji bi potkrijepio moje sjećanje, pa molim potvrdu ili opovrgavanje te informacije.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci