Tagovi

Odlazak Sanadera - bježanija, ucjena ili master plan!?

Država puca po šavovima, a glavni i odgovorni za sranje u kojem se nalazimo (i za jumbo sranje koje nas tek ?eka!) se lijepo sun?a na Jadranu, krstare?i na jahti (i usput zivkaju?i svoje stare pajdaše iz Vlade ;-).

A mene ve? mjesec dana mu?i pitanje – ZAŠTO? Zašto je Ivo Sanader u trenutku kad ima apsolutnu mo?, bez (naizgled!?) ikakve konkurencije u stranci i s prirepcima HSS-om i HSLS-om na koje može pouzdano ra?unati (drže se i jedni i drugi HDZ-a ko utopljenik za slamku i to se ne?e tako skoro promijeniti), odlu?io tako naprasno dati ostavku!?

Kako ja vidim, tri su mogu?nosti.

Prva mogu?nost je BJEŽANIJA – ovakav opis je najbliže “službenoj” verziji i otprilike se svodi na: Sanader je shvatio da je vrag odnio šalu, da od ulaska u EU u ovom mandatu ne?e biti ništa, da HDZ na sljede?im izborima nema šanse i da užarena premijerska stolica u idu?e dvije godine nikako nije pogodno mjesto za njegovu osjetljivu guzicu :-).

Stoga je lijepo odlu?io dignuti sidro, kukavi?ki podviti rep i pokušati od svog “ugleda” spasiti što se spasiti dade (za eventualne budu?e angažmane – jer, nikad se ne zna, nije drIvo baš tako star ;-).

Iako izgleda plauzibilno, ?ak štoviše i poprili?no racionalno, ovakvo objašnjenje (IMHO) baš i ne pije vodu jer, Sanader mi naprosto nije taj tip :-). Stoga vjerojatnost da je baš to pravo objašnjenje procjenjujem na (mizernih) 5 %.

Druga mogu?nost je UCJENA – iliti, Sanader nije otišao svojom voljom, ve? je iz sedla “izba?en”.

Ne znam ima li to veze s klasi?nom hrvatskom slaboš?u na “teorije zavjere”, ali ?ini mi se da je ova verzija prili?no popularna :-)! A sude?i prema novinskim natpisima, ulogu Bruta je odigrao najdugovje?niji pijanac me?u hrvatskim politi?arima, Vladimir Šeks. Kao osnovni uzrok razlaza se spominje Branimir Glavaš koji je kao Šeksov pajdo iz ratnih dana u Osijeku vjerojatno bio prili?no nasekiran osudom za ratni zlo?in i kad se tome doda odre?ena marginalizacija Šeksa nakon zadnjih izbora (vjerujem da bi i ?ovjeka manje taštine zabolilo da te zamjeni Luka Bebi? – heeeej Luka Bebi?!!!!) Šeks je “odigrao igru” i riješio se Sanadera.

Ipak, u toj pri?i ima jedan nezgodan zez. Naime, malo me mu?i odgovor na pitanje kako su to konkretno uspjeli maknuti Sanadera! Da se razumijemo, ne sumnjam ja da kontra Sanadera ima ohoho materijala i dokumenata u “pouzdanim” rukama ?ijim bi objavljivanjem Sanader momentalno postao prošlost. Jedini problem je u tome što i kontra onog ko bi takve materijale upotrijebio protiv Sanadera (ala Šeks) tako?er ima stvari koje spadaju u career-killer kategoriju!

Odmah mi pada napamet akronim iz doba hladnog rata – MAD – Mutual Assured Destruction, iliti Uzajamno Zajam?eno Uništenje (UZU ;-). I ja sam prili?no uvjeren da je to modus operandi manje više cijele naše politi?ke scene – svi o svima znaju, ako ne sve, a ono sasvim dovoljno za poprili?nu diskreditaciju, ali se takve informacije plasiraju dozirano, usmjereno, na kapaljku i u sasvim iznimnim situacijama (uz dodatni uredni?ki “filter” u svim relevantnim mainstream medijima!).

Da je u takvoj igri, Sanader kao “glavna ?unka” doživio poraz, mi izgleda pomalo nategnutno! A opet, s druge strane, mogu?e je da je Šeks u rukavu imao gadnog asa (npr. fizi?ki i legalno valjan dokaz o ra?unu s par milijuna eura u Hypo banci na Sanaderovo ime ;-) i da je Sanader odlu?io ne provjeravati njegov “blef” (ako je uop?e bio blef ;-) i ve? odabrati sigurnu (da ne kažem kukavi?ku) varijantu.

Ovdje bi se moglo spomenuti i ne-ucjenjiva?ku varijantu izbacivanja Sanadera iz sedla – da ga nisu ucijenili, ve? da su ga naprosto “izgurali”. Ali, nekako mislim da se tu Sanader ne bi dao :-).

Osim … osim ako je u igri MASTER PLAN – a što je ujedno i tre?a mogu?a varijanta.

A master plan je u stvari prili?no jednostavan i glavni cilj mu je održati HDZ što duže na vlasti (rek’o sam da je jednostavno ;-). Jasno, osnovni problem pri dostizanju tog cilja je ova nezgodna gospodarska kriza. A ?injenica da je Sanader objavio ostavku par dana nakon objave podatka o padu BDP-a u prvom kvartalu za preko šest posto mi se ne ?ini nebitna. Skoro da bih rekao da je to bila inicijalna “kapsula” za pokretanje plana u pogon.

Plan ima tri koraka:

1) Maknuti Sanadera iz “žiže” na pola godine i na?i Pedra da preuzme na sebe gnjev javnosti zbog ekonomske katastrofe koja nam se sprema

2) Trijumfalno organizirati povratak Sanadera pod “skute” HDZ-a, postaviti ga za predsjedni?kog kandidata i nogirati Hebranga (koji ?e se naglo “razboljeti”)

3) Organizirati prijevremene parlamentarne izbore istovremeno s predsjedni?kima i pokušati za HDZ izvu?i što bolji rezultat “jašu?i” na repu Sanaderove popularnosti (trenutno bi bolje bilo napisati “popularnosti”, ali par mjeseci je duuuugo vrijeme u politici!)

Ukoliko prirepci HSS i HSLS do kraja provedu “integraciju” s HDZom pa recimo organiziraju zajedni?ke izborne liste i ukoliko se uzme u obzir da su rezovi, rezovi, rezovi jedino što ekonomski racionalno oporba može ponuditi kao svoj izborni program – a ?ime se, treba li to uop?e govoriti NE DOBIVAJU izbori - ko zna, možda bi HDZ opet mogao profitirati na gluposti hrvatskog bira?kog tijela!

Je, slažem se, stvar je malo nategnuta i malo koji politi?ar pri zdravom razumu bi išao sazivati izbore (ako ne mora) nakon rusvaja kakav nas ?eka ove jeseni, ali koja je bila alternativa? Odnosno, što bi bilo da Sanader NIJE dao ostavku?

Onda bi se HDZ morao “zadovoljiti” s prili?no agresivnim anti-HDZ predsjednikom za sljede?ih pet godina i nadati se da ?e se u sljede?oj godini (redovni izbori su negdje krajem godine) stvari na ekonomskom frontu zna?ajno popraviti. Jasno, moglo bi se probati transferirati Sanadera direktno iz premijerske u predsjedni?ku stolicu, ali nakon (o?ekivanog) jesenskog rusvaja, ni Sanader više ne bi tako lako uplovio na Pantov?ak (stoga potreba za Jacom kao privremenim “gromobranom” ;-)!

Tri varijante, pa vi birajte.

Mene osobno najviše “kopka” ova tre?a, dijelom i zato što ?e se za par mjeseci i eksperimentalno mo?i “verificirati” :-) Živi bili pa vidjeli.

Komentari

Istina najvjerojatnije se

Istina najvjerojatnije se radi o nekom master planu. Narod je dovoljno glupav da sve može proći. ali me mući još i četvrta varijantu. Da li Sanader ima AIDS? Nenadan pad imuniteta! Vrludanje oko dijagnoze! Nitko nije otšao u posjet u bolnicu- svi se drže mudro i daleko! Samo se pitam! Sve će se vidjeti za par mjeseci ali kako u to vrijeme osvijestiti narod?????? Pa ipak mislim da bi se i master plan mogao pomutiti pametnom izbornim inženjeringom. Samo nisam sigurna da u ovoj zemlji više ima netko pametan

Tko je glasao

a zvone, probaj ovo, pa ti

a zvone, probaj ovo, pa ti možda bude jasnije
zamislimo dakle, da je sanader stvarno mrtav, i da nema slovenske blokade
zamisli da sanader nije, kao što za većinu komentatora ovdje jest,
realni politički protivnik koji je povukao na izgled neobjašnjiv potez
pa ga onda, iz opreza, kao nekog tko se možda samo pravi mrtav, a zapravo je živ i sprema se da nas iznenada napadne i pobijedi, obasipaju neumornim izljevima ljubavi

zamislimo dakle, da je stvarno mrtav, i da nema slovenske blokade
što bi se onda, bez straha da igra i dalje traje, i da će se on možda vratiti, objektivno, pošteno (ako ne može drugačije) moglo reći o njegovoj ulozi
u hrvatskoj politici

jasno, iz rakursa simpatizera ljevice

je li sanader stranku koju je simbolizirao skup na rivi
uspio postupno okrenuti prema zapadu, eu, budućnosti?
je li uspio uključiti u koalicijsku vladu i političke predstavnike srba u
hrvatskoj?
i još ...
mnoge loše stvari spomenute su ovdje mnogo puta ...
ali
i uprkos tim mnogim lošim stvarima
nije li u hrvatskoj, pa i na ovom portalu, konsenzusom potvrđen strah i uvjerenje
da bi sanader, da nije bilo slovenske blokade, i da smo već dovršili
pregovore i dobili barem okvirni datum ulaska
dobio predsjedničke izbore

mislim da bismo, i ovdje, na pollitici, mogli pročitati
da je bio reformator
napredan
progresivan
pomiritelj
neshvaćen
uspješan
veliki
državnik
da se nije bavio detaljima (danas kažemo mnogi su krali)
da je bio čovjek velikih poteza (danas kažemo mnogi su mnogo krali)

dakle,
ako ne pretjerujemo
razumijemo da je jedini logičan politički put za sanadera bio
kandidatura za predsjednika republike
odluku je trebalo donijeti, najkasnije, do sabora stranke

nije se, najviše zbog slovenske blokade,
mogao kandidirati za predsjednika
onda logično počinje pad
milanović je mlad, ali ni on ne može bezbroj puta gubiti izbore
sanader ima puno više moći
ali baš zato je osjetljiviji na poraze

gledano politički
ostanak sanadera na mjestu predsjednika vlade
bio bi loš za sanadera
loš za hdz
loš za hrvatsku
on bi postao meta koja objedinjuje sve protivnike
kao tuđman 1999.
ovako je jako teško zadržati koncentraciju
i precizno pljuvati istovremeno i jadranku kosor i sanadera
nismo niti načeli novologizam desanaderizaciju
a već je izgubio smisao
politički, taktički, potez je genijalan
ako je sanader stvarno toliko nesebičan
onda je za hdz učinio jako puno
kosorici je dao osam mjeseci
ona, iako dojučerašnja potpredsjednica, dakle bliski suradnik
ipak počinje ispočetka, i ima početni kredit
drugo, ogroman pritisak medija, komentatora politike, građana
sada se pretvara u njezinu snagu
kojom ona može provoditi promjene unutar partijskog i državnog aparata
da je ostao usmjeren na sanadera
iscrpljivao bi se u trošenju njegove snage
kao tip političke osobe, puno je pogodnija za ova vremena
od sanadera, u prisilnoj ulozi gubitnika

jedino što protivnike čudi, i čega se boje
jest spremnost na odustajanje
nije li on previše tašt? častohlepan? gladan vlasti?

nije to master plan
nego realan, politički plan
ako kosorica preživi
a ako padne, past će zbog utjecaja svjetske krize i slovenske blokade
(uz već poznate vlastite mane, koji bi svaki pametan političar, na pragu ulaska u eu, rješavao ... u hodu, ili uz proces ulaska)
ako preživi, a za preživljavanje ima bolje šanse od sanadera
sanader je u pravu,
i može se vratiti kao pobjednik

dakle, slovenci, i prijatelji, morat će smisliti kako nastaviti
blokadu i nakon lisabonskog referenduma
(dok ne padne hdz)
ili je stvar sa drnovšek-račanovskim kartanjem propala za uvijek

luka

Tko je glasao

Biram varijantu d) - ništa

Biram varijantu d) - ništa od gore navedenog :)

Svi zahtijevaju obrazloženje Sanaderove bežanije, a sve da je i htio, on zapravo to obrazloženje nije ni mogao sročiti jer je vjerojatno kombinacija niza faktora, ali ne ovih gore navedenih.

Cijeli sustav Ivine vladavine se temeljio na onoj američkoj "If you don't know what to do - throw money at it and hope for the best". Umjesto novca, može i povlastica, položaj, direktorsko mjesto u državnoj firmi... Međutim, okolnosti su se promijenile - novca - što zbog globalne krize, što zbog lošeg upravljanja - više nema, a i fotelja je sve manje zbog loših lokalnih izbornih rezultata. Ono čime je Ivo upravljao bazom je iz niza razloga nestalo. EU, kao njegov osnovni cilj, je prolongiran na neodređeno, a time i izdašni fondovi i još jedan broj fotelja za zaslužne.

On je narcis koji je jedno vrijeme sranje zamatao u celofan (kao što mu je rekao Faber) i kad je nestalo celofana, Ivo više nije mogao trpjeti smrad pa je otišao. Bilo je samo pitanje vremena kad će se tako postavljena vlast urušiti sama od sebe, a trajala bi ona još neko vrijeme da splet okolnosti nije ubrzao propadanje. U tom slučaju, Ivo je imao jednostavnu dilemu - borba ili bijeg - i odabrao je bijeg jer to bar daje nekakvu nadu povratka, on u nekakvoj borbi i stvarnom vladanju nema šanse, on to jednostavno ne zna.

Uglavnom, moja teorija je jednostavna - Ivi se u facu rasprsnuo mjehur od sapunice kojeg je godinama napuhivao i glavni krivac za njegov odlazak je on sam. Zagrizao je više nego što je mogao prožvakati, a problemi koji su se namnožili dok se on igrao su preveliki da bi se rješavali jedinim što on zna - šarenim lažama.

Tko je glasao

Složio bih se sa

Složio bih se sa Master-planom.

No malo modificiranim i uz napomenu (više nadu) da stvari možda ipak neće ići onako kako su dotični zamislili i da se Sanader već i sada pita da li mi je to bio pametan potez.

Kao što sam već negdje pisao,kad je Sanader dao ostavku to me jako podsjetilo na epizodu 'Državnika nogo kova' - The Party's Over:

Jednostavno Sanader (ne nužno i HDZ) je naumio izgubiti izbore i prepustiti vlast. Teške poteze će prepustiti oporbi koja će uspijeti sklopiti opet neku čudnu koaliciju, a za 4-5 godina (ovisi koliko će Srebrenka izdržati do prijevremenih izbora) se vratiti na vlast na valu nezadovoljstva rezovima u državi. A i ti rezovi će imati svog učinka tako da će biti otvoren ogroman novi prostor za novu ofanzivu 'javno-privatnih partnerstava', javnih nabava, velikih građevinskih radova itd.

Uostalom nisu li upravo to napravili 2000. godine ? Ha ha ? :)

Tko je glasao

ja sam do sada čuo nekoliko

ja sam do sada čuo nekoliko teorija o tome zašto je Sanader otišao:

1) zato jer ga je Faber ucijenio jer je istraga oko kamiona i hypo banke dovela do njega

2) zato jer je izronila još jedna video kazeta, ovaj puta recentnijeg datuma

3) zato jer su amerikanci tražili da ode sanader, a poluga koju su imali je neven jurica koji je kockajući u las vegasu prao novce za sanadera

4) zato jer je nino pavić stisnuo sanadera jer mu neće pomoći da spasi adriatica.net, hypo consultants i EPH

i bilo je još toga, no zajedničko svim teorijama je da nakon imalo dublje analize baš ne prolaze test elementarne logike

ja mislim da je čovjek jednostavno skužio da s postojećom ekipom i odnosima snaga unutar HDZa ne može dalje a da to dobro završi i jednostavno je odlučio to pustiti (better burn then fade out). sanader je egoista i narcis tako da je pritisak i znanje koje je imao moralo biti vrlo veliko da odustane; vjerojatno je bilo i kalkuliranja o povratku kojeg ja ne smatram osobito izglednim, osobito ne u kratkom roku - no mislim da je odgovor puno plići nego što se inzistira

Tko je glasao

@mrak, za navedeno pod 2.

@mrak, za navedeno pod 2. navodno nije u pitanju samo jedna video kazeta recentnijeg datuma.

Uvjeren sam da su prijetnje i as iz rukava Branimira Glavaša kumovali Sanaderovom odlasku? O tome bi puno više znali Mehun, Tomislav Ivić i naravno siva eminencija i vječito drugi čovjek HDZ-a, poznatiji pod svojim starim nazivom Sova.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Svaka čast i tebi Zvone i

Svaka čast i tebi Zvone i svim ostalim blogerima na Pollitici, volim vas čitati. Stoga molim da me informirate ako ima neki sajt malo jači od ovog, na kojem bi se, osim kuknjave i pljuvanja, našli neki prijedlozi za rješenje ove hrvatske kanalizacije. Znači, ne samo opis ili dijagnoza stanja ili pametovanje i slično, nego stvarna rješenja. Prihvaćam sav rizik da se ovaj upis shvati kao provokacija, ali vas uvjeravam da mi nije do toga, nego zaista do plana kako izaći iz govana, tim više što imam dvoje djece kojima, a i sebi, želim bolje od ovog što imamo.

Tko je glasao

@Anonimni korisnik, ajde -

@Anonimni korisnik, ajde - 1od4 (neprovjereno), naravno da ima rješenje ove hrvatske kanalizacije, ali se ono nažalost može postiči samo masovnim izlaskom na ulice i unatoč zabrani dolaskom mase na Markov trg.

Onaj, ili oni kojima to pođe za rukom, učiniti će prvi korak ka uspostavi vlasti koja će poštivati načelo da državu čini njen narod, a ne pokvarena i izdajnička oligarhija s Markovog trga, lopuže i kriminalci, koji su svojim glasovima i svojim rukama gurali i podržali izbor sudaca Ustavnog i Vrhovnog suda, jer im je ta plaćenićka bagra potrebna da si osiguraju mehanizme kojim će si osigurati glasove svih onih geliptera i đabalebaroša s popisa lažnih branitelja i zadržati izborni sistem po kojem će pravo glasa zadržati pijavice hrvatskog proračuna.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ako ima neki sajt malo jači

ako ima neki sajt malo jači od ovog, na kojem bi se, osim kuknjave i pljuvanja, našli neki prijedlozi za rješenje ove hrvatske kanalizacije

Ima: http://www.vlada.hr/

Osim što su plaćeni za rješavanje "kanalizacijskih pitanja", premijerka je izrazila spremnost saslušati sve pametne prijedloge:

"Namjeravam razgovarati sa svima u Hrvatskoj koji na bilo koji način mogu pomoći savjetom, idejom, prijedlogom - da napravimo što bolji proračun za 2010. godinu, jer o tome najviše ovisi financijska stabilizacija naše zemlje. Spremna sam razgovarati doslovce sa svima - pa uključujući i Slavka Linića te Radimira Čačića, a i s ljudima koji su nekada bili u Vladi, poput Borislava Škegre, kao što sam već razgovarala s guvernerom HNB-a Željkom Rohatinskim, s predsjednikom Hrvatske gospodarske komore Nadanom Vidoševićem, s poslodavcima, s predstavnicima sindikata... Hrvatskoj inače nedostaje ta kultura dijaloga, da slušamo tuđa mišljenja i da ih uvažavamo pa ako se s njima i ne slažemo", rekla je u intervjuu za Globus "crvena lady" Jadranka Kosor. (http://www.index.hr/vijesti/clanak/crvena-lady-kosor-hrvatskoj-nedostaje...)

Tko je glasao

Bez obzira koja je od tih

Bez obzira koja je od tih tri mogućnosti ona prava, ili je neka četvrta ili peta, vrlo je važno da se razlog Sanaderove ostavke stalno postavlja na dnevni red do izbezumljenja, nešto slično kao što HDZ stalno ponavlja da je razlog svih problema Račanova vlada. Jednostavno treba pritiskati HDZ i držati ih u stalnoj defenzivi dok netko ne izlane pravi razlog što im je gazda zbrisao.

Drugi, možda i važniji, razlog je da tu sliku treba kontinuirano održavati svim našim isfrustriranim sitnozubanima u glavi kako ne bi zaboravili razlog svoje frustracije.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Odmaglio dasa, u džepu mu

Odmaglio dasa, u džepu mu figa,
razvalio nam život...baš ga briga.
Ispraznio riznicu... čak miš osta gladan,
sad sunča si dupe... on mrtav hladan.
Galebove promatra, o povratku snuje?
spletkari i dalje, po sudbinama ruje...

Napravio je, ipak....račun bez krčmara,
plan njegov ... sablasna je utvara.
Na grobu će stajat hladan epitaf,
bio je oduvijek ... samo jadan pornograf!

Tko je glasao

Odmaglio dasa, u džepu mu

Odmaglio dasa, u džepu mu figa,
razvalio nam život...baš ga briga.
Ispraznio riznicu

Sigurno nije ispraznio riznicu na mene i takve kao ja, već na vas parazite koji ste svake godine htjeli više a radili manje
vi bi mu morali dići spomenik, dok bi ja i

evo npr samo od poreza na dividende ekipa koju znam je već izračunala da će neki od njih uplatiti 70.000 kn poreza...
dakle neki penzić, jedan od orgijatora iz bivšeg sustava koji je sve pojeo i zapio za svojeg radnog vijeka može i dalje vikati "hoću veću penziju" jer eto ima onih malo koji rade i koji će u jednoj godini pored svega zavrijediti i svoju penziju i još jednu doatnu od cca 5000 kn mjesečno.

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Završila orgija, odmara se

Završila orgija, odmara se dasa,
pun naše je love dok more talasa...
Sve četiri u zraku, jahta se ljuja,
na njoj , naravno, bijelosvjetska hulja.

Samo još lopuže njemu se dive,
jer od naše love... lagodno žive.

Tko je glasao

Dosta je bilo, afere,

Dosta je bilo,
afere, kamioni...
otplovih u legendu
ko Štulić Džoni

Tko je glasao

Zvonac, Zvonac ja tebe

Zvonac, Zvonac ja tebe doživljavam ko "pametno mlado"

vidi dušu, svi znamo (osim B2 i inih) kada, kako i zašto....ali treba ići naprijed, spasiti danas i sutra! a tko će ako ne vi mladi, nadobudni i bez rucaka loših iskustva? ima vas tu podosta, nađite se, napravite plan akcije i krenimo! neću biti na vrh barikade sa zastavom, ali bit ću tu da ti čuvam leđa.... a bit će nas mnogo, jer nas mnogo ima koji zasljepljeni prevarama ne vidimo jasni put van, ali prepoznamo zamke....

Tko je glasao

Zanimljive teze ja se

Zanimljive teze ja se najviše mogu prikloniti teoriji Master Plana kojeg ne vidim toliko blizu (6 mjeseci) već minimalno 1 godinu. Naime meni se čini da su svi koraci HDZ-a jednostavno nelogični gledajući kao stranku koja se bori za vlast. Meni to više izgleda kao iritiranje javnosti do maksimuma u svrhu micanja s vlasti da bi se odgovornost prebacila na nekog drugog.

Kako drugčije objasniti krajnje nepopularne mjere koje ne donose oporavak veća samo krpanje i zadržavanje postojećeg stanja, isticanje predsjedničkog kandidata kojeg nitko ne podržava (pa čak ni stranka koja ga predlaže), konstantno omalovažavanje sviju i svakoga od strane onih koji bi nam trebali služiti. Jednostavno ja trenutnu situaciju vidim kao "daj maknite nas više" ali na žalost nema nikoga da to napravi. Po meni mogući scenario tj. slijed događanja bi mogao biti:

- 9 mj. objavljivanje preliminarnih razgovora s Slovenijom o pristanku na dio njihovih uvjeta u svrhu "otključavanja" EU poglavlja tj. ustupaka u teritoriju. Ne poštivanje dogovora s studentima, seljacima i sličnim interesnim skupinama u svrhu poticanja prosvijeda.

- 10mj. žtrvovanje djela HDZ-ovih istaknutih članova u svrhu "čišćenja" stranke i objava prijevremenih izbora zajedno s predsjedničkim izborima. Kampanja HDZ-a bi mogla izgledati kao najava za feniksa "uzdizanje iz pepela" ili "nova izgradnja" u svrhu zadržavanja solidne oporbe nikako eventualne pobjede.

- U roku od 1 godine nakon što MMF stabilizira ekonomiju i potrošnju državnog aparata započinju pripreme za vraćanje na vlast na čelu s Sanaderom kao jakom karikom koji je eto morao otići da bi se HDZ "pročistio" jer nije mogao trpiti lopovluk ...

Možda imam bujnu maštu ali poznavajući dosadašnja djelovanja vladajuće garniture ovo mi se čini logičan scenario.

Tko je glasao

slažem se; meni smrdi na

slažem se; meni smrdi na master plan otpočetka. brijem da možemo samo filozofirat o tome hoće li se vratit sa plaštom supermena ili bez njega.
ali maknuo se da ekipa odradi ružan posao bez njega (i to tokom ljeta, najbolje u jeku godišnjih odmora) a on će se poslije vratit i opet obećavat bajke i bacat glupe bahate fore sa govornice.

(sve ostalo; ucjene, mirni odlazak ili kapitulacija pred xy problemima su, za sanadera, jednostavno preveliki science fiction)

Tko je glasao

Kako drugčije objasniti

Kako drugčije objasniti krajnje nepopularne mjere koje ne donose oporavak veća samo krpanje i zadržavanje postojećeg stanja, isticanje predsjedničkog kandidata kojeg nitko ne podržava (pa čak ni stranka koja ga predlaže), konstantno omalovažavanje sviju i svakoga od strane onih koji bi nam trebali služiti. Jednostavno ja trenutnu situaciju vidim kao "daj maknite nas više" ali na žalost nema nikoga da to napravi. Po meni mogući scenario tj. slijed događanja bi mogao biti:

Malo strpljenja bi ipak trebalo imati. 60 godina je sve išlo u krivom smjeru, sada se ne može sve popraviti u 3 tjedna plus ovakva ekonomska situacija... Ali nekako mi je drago da se to dogodilo, jer bez ovakvog pada nikada ne bi mogli pričati da ima viška slubženika i da se faktički svi s time slažu...

Slušajte ponekad što govori Kosor iako je ne podnosite. Proračun 2010 će biti prava priča što će se događati, ovo sada je samo krpanje da se još do kraja godine može orgijati bez odgovornosti... Što mislite da je baš ministarstvo uprave nastalo u jednoj minuti, da je Sanader kada je planirao odlazak još i smišljao ministarstvo uprave...?

Biti će onih -70.000 samo treba nastaviti ovim smjerom....

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Proračun 2010 će biti

Proračun 2010 će biti prava priča što će se događati

ne bih se ja baš previše pouzdao u to, ali kako nemamo pametnija posla budemo pričekali da vidimo i to čudo

u međuvremenu, muzička pauza dok čekamo

p.s. ministarstvo uprave smo već ranije imali, samo su izvadili papire iz ladice i obrisali prašinu; a ta ekipa je ionako bila izolirana u državnom uredu za upravu
Tko je glasao

ne bih se ja baš previše

ne bih se ja baš previše pouzdao u to, ali kako nemamo pametnija posla budemo pričekali da vidimo i to čudo

Možda i ima pametnijeg posla. Prijedlog: na prosvjedima istaknuti koje rashode proračuna se ne želi gledati u 2010. godini u dosadašnjim iznosima.

Tko je glasao

ne bih se ja baš previše

ne bih se ja baš previše pouzdao u to, ali kako nemamo pametnija posla budemo pričekali da vidimo i to čudo

I ja se nadam, inače ne bu dobro...
Mene ovih 70.000 koje odu iz dividende za parazite nimalo ne veseli...dapače jako me ljuti..

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

porez na kapitalnu dobit je

porez na kapitalnu dobit je realnost i nema se previše smisla opirati tome

no, s druge strane, i država mora održati svoj dio dogovora i odgovorno utrošiti novac koji prikupi

Tko je glasao

Ma B2 sve šta kažeš ima

Ma B2 sve šta kažeš ima neku logiku s kojom bi se i mogao složiti ali jednostavno ne mogu prihvatiti činjenicu da ti i takvi kao ti (čitaj simpatizeri HDZ-a) konstatno podmećete kukavičja jaja u stilu "oni prije su zasrali a ne mi" i treba "vremena" da se ispravi šta su _ _ _ _ _ _ (ubaci SDP, komunisti, četnici i ini) skuhali. Svi su krivi samo HDZ ispravno vodi ovu zemlje iako nitko nezna gdje pa ni oni sami.

Istovremeno svi koji se usude nešto prigovoriti su _ _ _ _ _ _ _ (ubaci po potrebi ljenčine, neradnici, neznalice, komunisti, četnici, ustaše, fašisti). Mene samo zanima kako možeš tako živjeti sa sobom uopće? Jel imaš ti društvo izvan HDZ-a, dali imaš ijednog prijatelja koji nije u središnjici, vidiš li kojeg penzionera koji kopa po smeću?

Tko je glasao

Ja nikada nisam rekao da da

Ja nikada nisam rekao da da je to sve u vremena bez hdz-a

koliko puta kažem "u zadnijh 18" godina, ili ako nje nešto što vučemo još iz prošlog režima (a što ne vučemo pitanje j?) tada kažem u zadnjih 60 godina... I nikada tu nisam pisao dodatak (osim od 1990 do 2001, i onda od 2003 do 2009)

dali imaš ijednog prijatelja koji nije u središnjici,

U središnjici znam 5 ljudi. Ostale stotine nisu iz središnjice.,..

vidiš li kojeg penzionera koji kopa po smeću?

Vidim i ja ga pitam - a što si ti čovječe radio 40 godina u "najhumanijem" društvu na svijetu, društvu" blagostanja" gdje je bilo svega i sve je bilo besplatno (socijalizmu druga Tita, gdje su prozori od čokolade a krovovi od marmelade) da nisi uštedio niti za 10 godina mirovine već moraš kopati po kontejneru? Zašto si došao u grad ako si imao zemlju? Zašto se nisi vratio na zemlju kad si shvatio da ti je penzija ne može biti veća od 200 maraka koliko ti je bila plaća i za kraj - zašto misliš da bi ja sada trebao plaćati tvoju mirovinu? A zašo nakon umirovljenja nisi nastavio raditi honorano? Kada si se zadnji puta doeducirao?

Šalu na stranu. Zašto je taj penzioner sada isključivo naš problem? zar on nije radio 40 godina i trebao osigurati svoju mirovinu? Zar nije tada mislio što će biti kada ode u mirovinu? Zar nije računao da od plaće 200 maraka izdvaja za mirovinu niti 30 maraka i da od toga teško da će živjeti 20 godina u mirovini (mogao je pitati suseda iz njemačke da mu malo objasni da je 200 maraka ipak samo 200 maraka i da se od toga ne može živjeti nigdje u razvijenom svijetu i da će mu mirovina od plaće od 200 maraka biti samo manja od toga, osim ako netko drugi ne plati razliku)

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Zar zaista misliš da sada u

Zar zaista misliš da sada u " kapitalizmu" moje uplaćivanje u mirovinski sustav će mi obezbjediti kvalitetnu mirovinu bez obzira u koliko stupova ja uplaćivao? I btw kad već pitaš pod predpostavkom da si rođen normalnim putem i da imaš oca i majku budi ljubazan i zapitaj ih kako su to oni živili u "tamnici komunizma".

Ono čeka se ja kao klinac sjećam jest moj stari (radnik običan) koji je svaki dan s posla dolazio s : Slobodnom Dalmacijom, Večernjim Listom, Sportskim Novostima te jednom tjednom novinom za majku (Žena, Studio koliko se sjećam). Sa današnjeg gledišta gdje je najprodavanija novina (24sata) ujedno najjeftinija novina mi daje sliku standarda života i odnos zarađivanja i vrednovanja. Ne bih htio da ovo pretvorim u nekakvo plakanje za prošlim vremenima tipa "prije je bilo bolje" jer svako vrijeme nosi svoje breme pa tako ni onda nije sve bilo idealno.

U to vrijeme "marmelade" moji roditelji su privrijedili stan, opremili ga, školovali djecu jer se nisu zanosili ludostima kakvim se ti zanosiš danas "što se jače busam u prsa veći sam hrvat" što pali samo kod gorila u džungli. Jer dok su moji radili, odgajali i išli u crkvu takvi kao ti su se kleli u komunizam i boga na zemlji "druga Tita". I čim im se pružila prilika da promjene zastavu objeručke su je prihvatili.

I da... moji starci su imali ušteđevinu ali život pod granatama u gradu koji je neprestano granatiran 4 godine, gdje su takvi kao ti uzeli sve "nesposobnima" je pojeo svu tu ušteđevinu. Ono što moji roditelji imaju a vi im nikada nećete oduzeti jeste mene i sestru koji smo njihova ušteđevina odgojena normalnim tradicionalnim vrijednostima. Moj a i njihov moto jeste uvijek bio "Oteto prokleto" što ti i takvi kao ti, bijesdrugi nećete nikada moći razumjeti.

Tko je glasao

Zar zaista misliš da sada u

Zar zaista misliš da sada u " kapitalizmu" moje uplaćivanje u mirovinski sustav će mi obezbjediti kvalitetnu mirovinu bez obzira u koliko stupova ja uplaćivao?

Ne kužim riječ "obezbjediti"
Drugi stup nije dovoljno, moraš i druge opcije kombinirati - osguranje, dionice itd...

I btw kad već pitaš pod predpostavkom da si rođen normalnim putem i da imaš oca i majku budi ljubazan i zapitaj ih kako su to oni živili u "tamnici komunizma".<

Loše, plaća 200 maraka, istina to što kažeš da su se opremile kuće ali to na kredit koji ustvari nije nitko vratio jer ga inflacija pojela, pa je to jedan dio našeg današnjeg problema, a prije svega razlog zašto je ta ekonomija bankrotirala, i to ne jednom nego više puta.. I

NIje bilo ananasa, kava na bodove, par-nepar, čak niti struje nije bilo svaki dan...Inflacija - hiperinflacija, sjećam se ja 6 nula kada smo eliminirali da bi nepismeni narod mogao shvatiti koliko što košta...milijunski iznosi za većinu su bili broj koji nisu znali nit iizgovoriti..

u crkvu se išlo potajno da te ne prijave susjedi, svi srbi koje znam su bili direktori ili milicajci ili nek i šefovi (čudno za jednu takvu manjinu da da toliko šefova i polocijaca kao da im je to u genima)

U tržišnoj ekonomiji plaća porasla na 5 nula kn s brojem većim od 1 na prvom mjestu, cijeni se radi i zananje. Ideš u crkvu, susjed te nema kome prijaviti. Srbi uglavnom otišli ili ih smjenilo jer ustvari su svi bili s prometa ili onog faksa za obranu i samoupravljanje i nisu ustvari bili genetski pametni za šefovanje već ih je to bratilja postavila...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Tjeraš me da branim nešto

Tjeraš me da branim nešto što ne želim braniti već samo pokazati način tvog lošeg (po meni) razmišljanja. Naravno da nisam sumnjao da ćeš odmah skočiti na srbe jer bože dragi moramo imati neprijatelja na kojeg se treba fokusirati ali za divno čudo tu se apsolutno slažem s tobom. Ni ja kao mladac od 19-20 godina nisam to mogao pojmiti zašto u glupoj vojsci moram govoriti "levo" a ni "lijevo" ili "livo". Pa smo uvjek govorili vidi Beograd nas muze ko kravu muzaru a mogli bi biti Švicarska, mamu im njihovu ništa nemaju da nema našeg turizma. Ono šta je zanimljivo jeste da su se počele u Dalmaciji javljati isti takvi komentari samo sad kontra Zagreba ali to je neka druga tema samo vučem paralele...

Krenimo malo na crkvu za koju kažeš da se išlo potajno, istina KOMUNISTI su išli potajno sve da nebi izgubili povlastice koje su eventualno imali. Normalan narod je išao nedjeljom na misu, normalna su bila krštenja, pričesti i slično ali možda ne toliko bučno kao danas već normalno i bez velike pompe. Više sam vjerskih filmova kao klinac pogledao na TV za vrijeme vjerskih blagdana nego ikada na HRT-u.

Stan moji roditelji nisu opremili kreditima koje je inflacija pojela već stvarnim kreditima koje su vraćali jer su mogli tako od svoje plaće, a s druge strane stan su dobili od gle čuda "samoupravne" firme u kojoj su radili za kako ti kažeš 200 maraka. Ananas , bodovi, kava, plus/minus sve relikti prošlosti koje danas Jaca i takvi kao ti sakrivaju pod svoju nesposobnost i nazivaju RECESIJA i viču "nema se stegnite remen". Naravno u svoje vrijeme prije 30-40 godina svjetska ekonomija je bila dosta različita pa i svjetski poredak posložen na blokove te danas gledajući sve ondašnje mjere izgledaju smješno ali su bile nužne i bile su za sve. Dočim danas kada je recesija kada svi trebaju štediti imamo rebalans koji pogoduje samo garnituri na vlasti u svrhu zadržavanja vlasti, u "samoupravnom" je recesija pogađala sve slojeve.

Činjenica da je prije postojalo 3 sloja u kojem je srednji bio normalan, radni sloj koji je mogao živjeti od svoje plaće, danas njega nema te postoje samo siromašni (rade a ne mogu živjeti od toga) i bogati (gomilanje bogatstva na uštrb siromašnog sloja) i ti mi želiš reći da je to dobro za nas u Hrvatskoj...

O dionicama nebih previše jer je tema široka ... ali gdje ti živiš? Uzet ću samo dionicu T-HT-a koje je na oko 230 kn IAKO već godinama posluje s extra profitom, akumulira efektivu izdaje dosta bogatu dividendu i ima monopul u našoj zemlji. Ista takva dionica u bilo kakvoj tržišnoj ekonomiji izvan Hrvatske bi bila ne profitabilna za portofolio jer bi joj cijena sigurno bila minimalno 500kn i kao takva nebi puno oscilirala te ostvarivala profit bila bi dobra za dugoročne fondove . SAMO u Hrvatskoj je moguće da se takva dionica sroza sa nekih početnih 380-400kn na cijenu na kojoj je sad sve da bi se pogodovalo fondovima i velikim "hrvatima" koji umjetno održavaju cijenu. I sad bi ja trebao ulagati u takvu "tržišnu" ekonomiju u svrhu moje buduće mirovine?

Iskreno dosadila mi je rasprava s tobom iako moram priznati da si za divno čudo odgovarao dosta primjerenije nego inače, ali jednostavno nemaš pravo. Ne naravno da nije sve idealno bilo prije počevši od doktrine komunizma koja je čista utopija pa do maltretiranja od strane jednog naroda (čitaj srbi) koji su gurali arijevsku ideologiju, ali gledajući danas imalo je mnogo više dobrih stvari koje bi se i danas mogle primjeniti. Recimo one poluozbiljne anegdote "partizane su '41 streljali za ubranu voćku iz tuđeg voćnjaka" da smo mi to napravili '91 za naše "privatizante" koji su otimali dok smo se borili danas bi bili u puno boljoj situaciji s dosta boljim gospodarstvom, a ne mogu se ni oteti ideji otvaranja Golog otoka ali ovaj put za sve veleizdajnike iz ranga mito & korupcija.

Tko je glasao

a s druge strane stan su

a s druge strane stan su dobili od gle čuda "samoupravne" firme u kojoj su radili za kako ti kažeš 200 maraka.

Jel su dobili svi zaposleni u toj firmi gdje su tvoji roditelji radili po jedan stan?

No poznato je da su svima odvajali za izgradnju tih stanova.

Tko je glasao

Ne nisu svi "dobili" ali

Ne nisu svi "dobili" ali moji su postali vlasnici stanarskog prava rođenjem mene jer je tvrtka u kojoj su radili radila dobro pa je profit ulagala u kupnju terena i izgradnju stanova za zaposlenike. U njenom krajnjem djelovanju je i ponudila zaposlenicima terene bez naplate uz kredite za izgradnju obiteljske kuće, pa čak i kuću+teren uz povoljan kredit. Ti očito ne znaš ondašnji sistem rada, pa da ti razjasnim nisu svi izdvajali za stanogradnju već su firme koje su dobro poslovale KUPOVALE stanove, terene i slično te direktno financirale stanogradnju. Tako kupljen stan su davali po nekakvim kriterijima (ne kažem da su bili idealni) svojim zaposlenicima kao nagradu za rad i vezivanje tj. lojalitet firmi.

Sve ovo goreopisano radi se o firmi "Šibenka" malo veća lokalna trgovačka kuća koja je krajem svoga rada proširila poslovanje uvoza egzotičnog voća (čitaj banane) na cijelu ex Jugu. Paralela današnjice bi bio recimo Tommy, pa fino odi do tamo i pitaj tetu na kasi koja je na listi za stan?

Tko je glasao

Tvrdnja da ja očito neznam

Tvrdnja da ja očito neznam ondašnji sistem rada je smješna. I ja sam radil u tom sistemu, a poznate su mi i liste za čekanje.
Neki su bili na listi desetljeima i dobivali djecu a stan nisu nikad dobili. Za podobne se je uvjek našlo razloga da na listi budeju prvi.

Tko je glasao

Moguće ali ja ti kažem

Moguće ali ja ti kažem kako je bilo u mom slučaju a bože dragi poznam i moje roditelje :), ja sam odgovorio na tvoju tvrdnju da smo "svi" ulagali u stanogradnju koja nije u potpunosti točna ulagali su zaposlenici određenih firmi u "svoje" stanove i kuće.

Tvrdnja "svi" bi se mogla odnositi na vojsku jer njima smo svi gradili stanove da bi održali ogroman nepotreban aparat uz to pod rukovodstvom srba.

Tko je glasao

Recimo one poluozbiljne

Recimo one poluozbiljne anegdote "partizane su '41 streljali za ubranu voćku iz tuđeg voćnjaka" da smo mi to napravili '91 za naše "privatizante" koji su otimali dok smo se borili danas bi bili u puno boljoj situaciji s dosta boljim gospodarstvom, a ne mogu se ni oteti ideji otvaranja Golog otoka ali ovaj put za sve veleizdajnike iz ranga mito & korupcija.

gradnja mita o tome kako su i naš u zatvore trpali one koji su u doba domovinskog rata ogrješili dušu je također u tijeku, za 15-20 godina pričati će se identične priče

Tko je glasao

Bjesni, Drugi stup nije

Bjesni,

Drugi stup nije dovoljno, moraš i druge opcije kombinirati - osguranje, dionice itd...

Oslanjat se na osiguranje je isto tak nesigurno ko i sve drugo. Nikad niko nije dobil onu svotu na kraju isteka ugovora, koja mu je obečana.

Tko je glasao

Kad smo ko poglavlja

Kad smo ko poglavlja "ucjena", hajdemo malo iz drugog smjera: što bi se dogodilo da smo mi (nekom nesrećom) predsjednici Vlade i onda nam netko servira sličice ljubavnih zagrljaja s osobama istog ili suprotnog spola? Mislim da je lakše preživjeti sve tajne račune nego nešto takvo. A i teško je tada izvući suvislo objašnjenje koje ne bi na neki način upućivalo u pravom smjeru...

Tko je glasao

Necemo devalvaciju, necemo

Necemo devalvaciju, necemo ni prodaju imovine, necemo ulagati u proizvodnju, ne zelimo imati posla sa znanosti, briga nas za sve i to su osnovne postavke koje u 21 stoljecu prodaju vec 20 godina, stari i preobuceni isprdci druga Tita i ekonomisti kardeljevskog profila.
Osnovno je pitanje, ako je netko imao 15 godina 1990- a danas ima dakle 34 godine i uz to je nekog vraga naucio, onda zasto ti novi, mladi i obrazovani ne dodju na red, jer treba ove fosile prehranjivati sa njihovim povlastenim mirovinama i jos vracati 40 mld € duga.
Ako se ima povjerenja da ce ti isti vracati dug slijedecih 20 godina, zasto se nema povjerenja, maknuti i sasvim novim ljudima prepustiti rijesavanje ovog tragicnog labirinta?!

Tko je glasao

Osnovno je pitanje, ako je

Osnovno je pitanje, ako je netko imao 15 godina 1990- a danas ima dakle 34 godine i uz to je nekog vraga naucio, onda zasto ti novi, mladi i obrazovani ne dodju na red, jer treba ove fosile prehranjivati sa njihovim povlastenim mirovinama i jos vracati 40 mld € duga.

Zato što ti koji su 90-te imali 15 a danas 34 ne rade ništa osim što pljuju po svemu i isfrustrirani su od svoje nesposobnosti i lijenosti da nešto naprave.
Neki od njih su toliko ljuti što su bili premladi pa se nisu mogli ubaciti na neki izvor tipa s kojega se Kutle napajao da će biti isfrustirani do kraja života što im je za godinu ili dvije promakla ta prilika dobre zarade, malo rada.

S druge strane, onih 2-3% koji rade, stvaraju nove vrijednosti i vuku naprijed su u tavoj manjini prema ovim stotinama tisućama pljuvača po svemu pa nak kompozicija ide prema naprijed jaako sporo...jer vučemo balasta od par stoljeća..

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

@bijesdrugi, što dalje

@bijesdrugi, što dalje čitam tvoje komentare to sam više uvjeren da ako ti je poslovna sposobnost i trunčice slična ovoj tvojoj komentatorskoj vjerujem da bi ti propala i firma za pranje novca.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ne kakiti, nismo baš imali

ne kakiti, nismo baš imali izbora u svojim godinama, zato tišina o stvarima o kojima nemaš pojma i unatoč kočnicama sam uvijek vukao kao što ću i dalje, ali pogled na bezobrazne samo tišina, puna usta parola i fraza
TIŠINU MOLIM JER IMAMO POSLA STOKO BEZOBRAZNA

Tko je glasao

ti si balast kojeg se

ti si balast kojeg se nećemo rješit još par stoljeća!!! ne ti ko ti nego mišljenja i stavovi koje zastupaš!

zar nisi čuo ono da prvi kamen baci onaj koji n i j e zgrješio?

Tko je glasao

Neki od njih su toliko

Neki od njih su toliko ljuti što su bili premladi pa se nisu mogli ubaciti na neki izvor tipa bla, bla, bla...

Moguce da su bili premladi, a moguce da neki stariji nisu odgajani na hajduckoj mitologiji.Ostaje se nadati da ti sto su bili premladi, nece ispasti i glupi da bi vracali dugove koje su tih 2-3% koji su se skupili oko korita sa napojem, uglavnom i napravili.

Tko je glasao

Moguce da su bili premladi,

Moguce da su bili premladi, a moguce da neki stariji nisu odgajani na hajduckoj mitologiji.Ostaje se nadati da ti sto su bili premladi, nece ispasti i glupi da bi vracali dugove koje su tih 2-3% koji su se skupili oko korita sa napojem, uglavnom i napravili.

Operacija "Index"!!! - ring the bell?
Kaj to ne govori dovoljno o tome kako ih odgajaju njihovi roditelji...i to 2009. godine...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Tri varijante, pa vi

Tri varijante, pa vi birajte.
Ma ni jedna od te tri. Je li rekao čovjek da je on odradio svoju dionicu i da se zasitio politike u kojoj je 20 godina. :-D

Nemoj me ..... da si i ti popušio spin!
Ostavka je izvedena tako da ostane nejasno zašto je otišao. E, da bi se njegovi pobornici mogli nadati povratku. I da bi imali opravdanje(bem mu miša, pa čak i ti nudiš tri mogućnosti) kad im netko nabije na nos da im vođa pobježe.
Ha, sjećaš se da je bilo ideja da ga je EU prisilila na ostavku. Kao da je nekog u EU briga tko će kod nas biti premijer.

Bežanija, Zvone, bežanija.
Potrošio si mjesec dana na pizdariju.

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Recimo ovako. Sanader se

Recimo ovako. Sanader se rjesava Glavasa kako bi se uvukao EUu i kako bi odradio svoju misiju. EU, mantra koju ponavljaju svi drzavni sluzbenici i ostali aparaticki zadnjih 15 godina. Sve stavlja na EU, zanemaruje u potpunosti unutarnji plan i dok se guzi, blefira, nateze, rjesava nepodobnih, pozicija mu sve vise slabi, a neprijatelja je sve vise i vise, dok mu prijatelji i nisu bas pravi prijatelji.

Pred lomom mantre o EU, pred galopirajucim priblizavanjem ozbiljne unutarnje krize, Sanader vise nema autoriteta u svojim redovima i Glavas ga stisce preko svojih ljudi da odstupi, ako ne zeli uci u zestoke obracune koje Sanader u ovoj poziciji ne bi mogao izdrzati.

Isfuran je konsenzus unutar vrhuske HDZa i ta je da Sanader ode (otiso je covjek i iz vrha HDZa, da se ne zaboravi), da preuzme odgovornost krize (mozda tako Sanader ne brije, ali sada kada je izbacen iz sedla, nema vise razloga da ga proteziraju oni kojima je Sanader stao na zulj, a ima ih mnogo) i da upravo Sanader bude Pedro. On i njegova posvudusa Kosorica, kadar koji je tamo gdje jeste samo zato sto je sluzio kao pufer zona za Sanadera.

Po pitanju predsjednicke kandidature, moguce je da je postojala takva pricica kako bi se Sanader lakse odlucio na ovaj veliki cin, bas kao i pricica o Bandicu koji bi kakti trebao postati predsjednicki kandidat ukoliko se makne sa funkcije gradonaclenika (by esperanza :-D), ali svaki i najmanje suvisao covjek, Sanadera ce razjebat ko zvecku u direktnom suceljavanju, a bogami i bilo kojoj drugoj komparaciji.

Pobogu, Sanader iza sebe ima kapital opceg politickog debakla i to doslovno u SVIM PLANOVIMA. Sanader je drugo ime za neuspjeh, a u toj igri i Nadan Vidosevic, pa cak i Ivica Mudrinic bi imali sansu. Da o Ivi Josipovicu ili mozda cak i Vesni Pusic ne govorimo.

OK. Naseg omiljenog Banditica necemo niti spominjati.

Sve u svemu, Zvone. Sanader je proslost. Odi spat na miru :-)

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Ja sam u početku mislio da

Ja sam u početku mislio da je riječ o kontroliranom silasku HDZ-a sa vlasti i Sanaderovom preuzimanju predsjedničke fotelje. Tome u prilog ide strašenje desničarenjem i Hebrangom, imenovanje poslušne Kosorice za premijerku i postavljanje svojih ljudi u sudove i policiju. Najjači argument protiv toga je da se onda ne bi dogodila opća osuda Sanaderove ostavke. Ja mislim da to ne mora biti tako. Sanaderove sposobnosti shvaćanja i spinanja su precijenjene i vjerujem da je sasvim moguće da je on počinio grešku i podcijenio posljedice svoje ostavke.
Ja za to dajem 70%.
Ostalo dajem na unutarstranački obračun, najvjerovatnije ucjena od strane Glavaša. Tome u prilog idu nedavne izjave Šeksa i Milionovića usmjerene protiv Sanadera. U tom slučaju, mora se raditi o nečemu velikom, jer u medijima nema nikakvog novog prljavog veša od Šeksa ili Glavaša.
Uglavnom, biti će zanimljivo kad se na kraju sve otkrije.

Tko je glasao

Osobno se slažem s Galom. U

Osobno se slažem s Galom. U ovim kombinacijama se prejako naglašava značaj floskule "da je narod glup", a on jest "glup" do određene granice jer za svoj glas nešto očekuje zauzvrat. Granicu "gluposti" je lako definirati kroz drastično snižavanje kvalitete života, koju je bilo moguće podnositi u vrijeme rata - ali ne i toliko godine poslije rata.

Stvar je jednostavnija nego što se može pretpostaviti u ovakvim teorijama (zavjera) - nestalo je novaca, a bez njih ovakva vlast ne zna djelovati, ne može djelovati, jer ne moža plaćati sve svoje "plaćenike" na kojima je počivala. A novac se grabio na razne načine (porez je tu bio najbenignji oblik uzimanja). Kao što Kutle nije uzimao samo za sebe nego uglavnom za stranku (za tisućljetnu HDZ-ovsku "državotvornu" vlast), tako je i Rončević uzimao po tom istom receptu.

Mi smo ustvari bili jedna siromašna europska država s prebogatom strankom na vlasti. Sada novaca nema ni u državi a bogme ponestaje i u stranci (najviše se raspršio kod pojedinaca koji ga ne daju natrag). Hrvatska si ne može više priuštiti taj luksuz da im je na vlasti HDZ (ili bilo koji sličan koncet). Hrvatska ništa neće napraviti ako drastično ne promjeni postojeću koncepciju vlasti a ostane samo na promjeni onih koji vladaju.

Problemi nastaju u silasku s vlasti, jer ako se izvodi nekontrolirano Rončevićeva sudbina može postati paradigma. Naime, kad se podvuče crta ispod 6 godina HDZ-ove (i Sanaderove) vlasti ne ostaje ništa i to je pravi problem. Naravno da HDZ pokušava opstati na vlasti da bi se kontrolirao proces silaska s vlasti, jer u institucijama države i Saboru ima dobro raspoređene "svoje" ljude, ali s tim manevrima samo dodatno srozavaju i svoje mogućnosti i naše perspektive.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci