Tagovi

Jad i bjeda hrvatske politi?ke scene ili možda madija

Poznato je svima da politi?ari u pred izborno vrijeme imaju mogu?nosti u medijima iznosit svoje misli i stvari koje namjeravaju za vrijeme svojeg mandata ostvarit.

Kak su sve o?i uprte prema Zagrebu se male sredine po Hrvatskoj gube iz vida jel nisu možda tolko važne za velike igre velikih partija.
Op?ina Brdovec i nije baš tak mala i nalazi se na periferiji našeg glavnog grada. U zadnjih deset godina se je slabo razvijala a u pogonu Plive je izgubilo i prili?an broj ljudi svoje zaposlenje.

Jedan od kandidata za na?elnika op?ine je i nositelj nezavisne liste Stjepan Esih. Nije mi namjera ga kritizirat ili hvalit jel je meni važnija jedna druga ?injenica.

Kao i svi ostali tako je i nazavisna lista Stjepana Esiha dobila priliku da u novinama Prigorski Kaj ravnopravno sudjeluje u predizbornoj utakmici i to na na?in da da intervju.

Intervju je dan na obostrano zadovoljstvo i ?ak je i ispostavljen predra?un.

No iz ne objašnjivih razloga je došla obavjest da se taj intervju ne?e objavit i to zbog toga jel je momentalna vladaju?a stranka u op?ini zakupila tu nakladu Prigorskog Kaj-a.

Kak po ustavu i izbornom zakonu svaki kandidat ima pravo na predstavljanje svoje osobe, programa i svojih ljudi na javnim mediima, mislim da je izdava?ka ku?a prekršila te zakone a isto tak i momentalna vladaju?a stranka.

Ko laik možda grješim sa svojim mišljenjem a bilo bi mi drago da neko ko je pravno potkovan da odgovor na taj skandal.

Komentari

i ovaj broj prigorskog kaja

i ovaj broj prigorskog kaja se javno prodaje pa ocito da vladajuca stranka (zna se koja je) nije zakupila (pretpostavljam da bi to zapravo trebalo znaciti otkupila) nakladu. mozemo pretpostaviti da je napravila donaciju i postavila neke uvjete za nju, a jos vjerojatnije da je zakupljivanje oglasnog prostora uvjetovala time da se neke stvari ne objave. buduci da u zadnjem broju prije izbora ima 11 oglasa (mozda samo koji i propustio) na kojima se vidi natpis HDZ, vise od 8 punih stranica, nije novost da oglasivac s takvom financijskom snagom utjece na uredjivacku politiku.
stvar je vrlo jednostavna, bilo koji medij koji se financira novcima oglasivaca je taoc svojih financijera, i bilo bi neposteno reci da to nije u redu. svatko od nas slobodno bira kamo ce uloziti svoje novce.
ako postoji ugovor za uslugu koja nije obavljena onda potrazivanje odstete na sudu mozda ima smisla, ali ako nema ugovora nego je samo placeno po ponudi, mislim da izvrsitelj samo treba vratiti novce i uvijek ce se izvuci s objasnjenjem da nije mogao izvrsiti uslugu.

Tko je glasao

bod za pogođenu temu. ovi

bod za pogođenu temu.

ovi madiji koje spominješ u naslovu sigurno nisu prigorski kaj. jer ako naplaćuju intervjue onda su oglasnik, a ne medij. to jest ako mogu dati izdanje u zakup. a tip kojem nije objavljen plaćeni intervju dobit će lovu nazad i nikom ništa.

Tko je glasao

@bruslji, jedno je sigurno,

@bruslji, jedno je sigurno, a to je da slobodni, neovisni mediji koji promiču demokraciju i slobodu govora, sigurno ne naplaćuju intervju, a pogotovo ne ako ih prave u vrijeme izbornih aktivnosti. U naravi intervju nije zamišljen kao plaćeni oglas, ali kako živimo u državi gdje su mediji ortaci i wc školjke politike, postoji i takva vrsta "intervjua" kao jedina mogućnost da se plaćanjem savlada barijera koja se prosto rečeno zove CENZURA.

U svim novinama postoji oglasni prostor koji je pristupačan svima koji su ga spremni platiti, a tarife se određuje prema veličini oglasa, tj. možeš zakupiti cijelu stranicu i ostaviti je praznu. Takva stranica, ili tekstovi objavljeni u zakupu, po zakonu bi morali imati oznaku "plaćeni oglas."

Prema tome, pravi i istinski intervju se ne plaća, već ga glavni urednik objavljuje u okviru svoje profesionalne, etične i moralne savjesti po kojoj bi mu sve političke opcije i kandidati trebali biti isti, no kao što novinarska smeća od glavnih uredni-ca/ka, prečesto dokazuju, isplativije im je pušenje cigarilosa vlasti.

Najsramotniji primjer je prisavska maloumnica na kojoj vedre i oblače režimska spadala i lupeži pod dirigentskom palicom izdajnika slobode medija i profesionalnog i neovisnog novinarstva, Vanje Sutlića i Hloverke Novak Srzić. No ništ manje sramotno je djelovanje večernjeg i jutarnjeg lista, a sve to stoga što mu komanduju oni koji su ih stekli sumnjivim kapitalom, ili novcem vlastitog naroda kojem dans stežu štrik oko vrata.

Ako nije tako neka me slobodno tuže, pa ću za razliku od saborskih povjerenstava i HDZ-ovih slugana Mladena Bajića i Dinka Cvitana, istinitost navedenog dokazati pred sudom.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Skviki kaj pak ti vredi

Skviki
kaj pak ti vredi govora sloboda?
kad HDZ si "opral", radi pet boda.

Tko je glasao

ma bit ce objavljeno u prvom

ma bit ce objavljeno u prvom broju iza izbora.

Tko je glasao

No iz ne objašnjivih

No iz ne objašnjivih razloga je došla obavjest da se taj intervju neče objavit i to zbog toga jel je momentalna vladajuča stranka u opčini zakupila tu nakladu Prigorskog Kaj-a.

kad si već odlučio ukazati na problem onda si trebao i reći koja je to "vladajuća stranka" u Brdovcu za nas koji ne živimo tamo pa nismo upućeni u strukturu vlasti. ili zbog toga što se radi o HDZ-u si to slučajno zaboravio spomenuti :-) ?
što se pravnog dijela tiče, koja je to izdavačka kuća, u čijem vlasništvu? ako je financirana proračunskim novcem jedinice lokalne ili ine uprave onda je to problem, a ako je u privatnom vlasništvu ne vidim što bi bilo sporno. javni mediji su obavezni davati isti prostor svim kandidatima, privatni mogu raditi što ih je volja.

Tko je glasao

Kakve to veze ima ko je

Kakve to veze ima ko je vladajuča stranka. Svukud ima svakakvih ljudi, a opčina Brdovec nije iznimka.

Kad bi sad neki ljudi koji objavljuju svoje oglase i reklame počeli izbjegavat taj list bi nastala frka, a ti isti mogu raditi šta ih je volja. Onda če vlasnik lista pisat o osveti. Viđeno več svukud u svjetu a i kod nas.

Tko je glasao

@Skviki za intervju se ne

@Skviki za intervju se ne ispostavlja predračun, a vladajuća stranka nije mogla zakupiti nakladu, već jedino oglasni prostor u tim novinama.

Prema tome čak da je vladajuća stranka zakupila nakladu, to nije razlog da se napravljeni intervju na objavi.

Zakupiti nakladu znači da je vladajuća stranka kupila sve štampane primjerke i da s njima može raspolagati kako joj je volja, spaliti ih, dati kumicama da umataju salatu, ili ih podijeliti besplatno, sa svim sadržajem u koji spada spomenuti intervju i zakupljeni oglasni prostor u kojima je vladajuća stranka mogla pisati hvalospjeve kao što je to uobičajeno za demokratsko nadmetanje, ili tipićno za političku bagru koja u borbi za vlast ne bira sredstva.

Napominjem; ako se doista radi o intervju, a ne plaćenom oglasu, on je morao biti objavljen, izuzev da "viša sila" u obom slučaju vladajuća stranka ne pokaže svoju moć i poimanje demokracije po kojoj su Prigorski Kaj i njegov glavni urednik kao što tvoj dnevnik ukazuje najobičnije smeće.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kukljica, Osobno sam čul od

Kukljica,

Osobno sam čul od Gospodina Esih-a na sinočnjem predizbornom skupu, a imam i štampano obračanje biračima u kojem između ostalog piše:

Intervju je učinjen na obostrano zadovoljstvopredstavnika Prigorskog Kaj-a i našeg kandidata, uredno je ispostavljen predračun za obavljeni posao, te smo s nestrpljenjem očekivali izlazak navedenih novina. Međutim , iz nama neobjašnjivih razloga, u toku štampanja obavješteni smo da navedeni intervju ne može biti objavljen zbog toga što je vladajuča stranka zakupila ekskluzivnu nakladu Prigorskog Kaja.

Tko je glasao

skviki, predracun salje

skviki, predracun salje davatelj usluge, a po njemu, primatelj usluge placa tu uslugu.
znaci, nezavisna lista g. esih-a je dobila predracun od prigorskog kaja, po kojemu je on trebao platiti objavu tog (placenog!) intervuja u svom listu!
ako je doticni esih tu uslugu platio i ukoliko kaj nije objavio taj intervju, tad se list moze sudski utuziti!
mozda je intervju obavljen i mozda kaj uopce nije poslao predracun i tako je sve na tome stalo?
tad bi se stvarno radilo o politickoj opstrukciji.

Tko je glasao

Edi, Rečeno je, da je

Edi,

Rečeno je, da je plačeno par tisuća kuna. Mislim četri ili pet, jel su par put spominjani iznosi novaca, ali me nemoj držat za rječ jel nisam siguran.

Tko je glasao

ako je placen taj iznos, tad

ako je placen taj iznos, tad ih imate pravo tuziti!
steta sto im ranije niste zaprijetili tom tuzbom, jer je sad, kad je izborna kampanja zavrsena, najmanja steta u tim novcima.

Tko je glasao

@Skviki, naklada je pojam

@Skviki, naklada je pojam vezan za štampani broj primjeraka jede novine, tj. ono što sam napisao da je vladajuća stranka zakupila sve štampane brojeve Prigorskog Kaja.

Navod "uredno je ispostavljen predračun za obavljeni posao", govori u prilog tome da je intervju u stvari bio plaćeni oglas, a predračun je u naravi nešto kao Ugovor, koji kao što vidimo nije ispunjen. To potvrđuje i reklamiranja novog broja gdjr stoji: "Od četvrtka, 14. svibnja kod vašeg prodavača novina pronađite najnoviji Prigorski kaj s porukama kandidata uoči Lokalnih izbora 17. svibnja. Ne čitajte između redaka - ZA VAŠ KRAJ PIŠE PRIGORSKI KAJ."

U svakom slučaju ako je napravljen intervju i dogovoreno da se isti objavi, a to nije učinjeno, taj Prigorski Kaj je obićno političko smeće, a ne slobodni medij.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Sve jasno. Moguće da je

Sve jasno. Moguće da je vladajuća stranka otkupila cijelu nakladu da nitko ne pročita intervju koji će ipak u
njemu biti, inaće nema razloga da platite nešto što neće biti objavljeno.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci