Tagovi

Za što su se oni, zapravo, borili?

Nakon posljednje nepravomo?ne presude B. Glavašu do?e ?ovjeku (meni barem jest) želja za rekapitulacijom svih procesa vo?enih protiv hrvatskih branitelja u zemlji i inozemstvu.
I kada malo bolje promislim ispada da je malo tko od visokih hrvatskih ?asnika izbjegao su?enje ili barem jedan vid istražnih radnji.
Nabrojati ?u one ve? osu?ene ili one kojima se sudi uz napomenu da su to sve ljudi koji su branili od ?etni?ke agresije pojedine gradove i podru?ja u RH!
?ovjek koji je spasio Gospi? i sprije?io fizi?ku podjelu Hrvatske na 2 dijela, Mirko Norac - u zatvoru, osu?en kao ratni zlo?inac!;
zaslužan za obranu Karlovca, Mihajlo Hrastov- u zatvoru, osu?en kao ratni zlo?inac!;
zaslužan za obranu Sunje, Slobodan Praljak - zatvoren u Haagu, sudi mu se za ratni zlo?in!;
najzaslužniji za veli?anstvenu 'Oluju' (ne nalazim prikladniju rije? za istu), karizmati?ni Ante Gotovina - zatvoren u Haagu, sudi mu se za ratni zlo?in!;
Mogu slobodno ovdje spomenuti i Tomislava Mer?epa koji je organizirao obranu Pakraca i Vukovara, koji nije, doduše u zatvoru, ali je ve? više puta medijski osu?en i na rubu kaznenoga progona!
Zaslužan za obranu Osijeka, Branimir Glavaš - u bijegu, osu?en za ratnu zlo?in!

Ovdje bih još dodao kako su, bilo od doma?ega ili haaškoga sudstva i javnosti, sumnji?eni, ispitivani ili na drugi na?in dovo?eni u vezu s utuživim doga?ajima bili i brojni drugi ?asnici:
P. Stipeti?, D. Domazet Lošo, Markica Rebi?, M. Crnjac, Lj. ?esi? Rojs, R. Ademi, J. Bobetko, I. Jarnjak, Z. ?ervenko...
U hrvatskim zatvorima su V. Zagorec, T. Oreškovi? i drugi, a u haaškom su ?ermak, Marka?, Tuta, Kordi?, Petkovi? i drugi.
Gledaju?i na sve ovo zaklju?ujem jednu stvar:
U našoj politi?koj svakodnevici imamo podvojenost- neprestano se kunemo u ?isto?u i svetost Domovinskoga rata, a s druge strane se sustavno eliminiraju ljudi koji su najve?i teret istoga iznijeli na svojim le?ima!
Našim braniteljima, onima kojima se sudi ili ve? zatvorenima, obi?no se upakira na isti ili sli?an na?in:
Prvo ga se politi?ki diskreditira, zatim optuži za ratni zlo?in , prona?u se ucjenjivi društveni marginalci kao svjedoci i na kraju osudi na politi?ki montiranom procesu.
Še?er dolazi na kraju: ako se netko od njih pobuni onda je njihov grijeh dvostruk, jer tužitelji poru?uju kako se pravna država i njezine institucije moraju poštivati!
Ukoliko se u Haagu osude trojica generala kojima se sudi za udruženi zlo?ina?ki pothvat onda bi time bila zaokružena pri?a o Hrvatskoj kao državi stvorenoj na zlo?inu , a država koja je tako nastala vrlo vjerojatno, po zamislima nekih doma?ih i inozemnih krugova, ne bi niti trebala postojati!
Na danšnji dan, ujedno i ro?endan F. Tu?mana koji bi da je živ pravio društvo generalima u Haagu jer je bio na ?elu onima koji su državu stvarali, razmislimo o svemu ovome i upitajmo se: ?emu, doista, sve ovo vodi?

Ja ?u se pomoliti, kao što obi?no ?inim svakoga dana, za sve pale, ranjene branitelje i civile u obrani Hrvatske; za naše heroje koji trunu po zatvorima u Hrvatskoj i diljem svijeta kao i za one koje to, nažalost, u budu?nosti ?eka, jer mi se ?ini kako nam u ovim sudbonosnim trenucima samo On može pomo?i kada ve? sami sebi, kako trenutno stoje stvari, ne možemo..., ali se iskreno nadam kako ?e se i to uskoro promijeniti.

Komentari

zbilja se ne isplati

zbilja se ne isplati razgovarati na ovu temu!

evo ti i jelenska ste očito oficiri ili po novom neki jači urari! svaka čast! znamo da vam nije bilo ni lijepo ni lako. trudili ste se i rezultat je: jelenska jedva krpa ono što mu je od srca ostalo, a čini mi se da ni ti nisi ni dobro ni sretno. pa imamo par običnih soldata: recimo marijuan! bio čovijek u Osijeku, namučio se, izvukao živu glavu i sad mu mi objašnjavamo da njegove patnje nisu postojale, nisu realne jer to zbog ovog ili onog ne može biti tako! sad crnatočka: očito čovijek opet doživio deveti krug pakla a vi ga uvjeravate da to nije tako!
nemoj zamerit ali znamo da oficiri gledaju z vrha da se soldati tuču! ja tamo nisam bila ali svi soldati povedaju isto a svi oficiri neš drugo! pa ja ću prej zet za pravo soldatu!
oprosti ali sam toliko jadna da se ne morem spametit novih činova! cel svet ima kapitana mi neš drugo!
i ne bacamo upljuvak, samo nas život mlati po glavi! jednom smo vjerovali na riječ - dva puta ne može!

Tko je glasao

Draga moja

Draga moja @fuminanti!
@jelenska je u ZNG ušao kao običan vojnik. Nisam bio ni u HDZ-u ni u bivšem (tada već) SKH. Takvi su "ulazili" s činom! Imama "sitni" časnički čin kojeg sam dobio nakon završetka 1. runde - 1992.
Kako sam ga dobio? E, pa to trebaš pitati prije svega i svih moje suborce, te generala Červenka i Tuđmana. (Nisam kuhao kavu ni jednom ni drugom.)

Ja sam svoje odradio časno, pošteno i na prvoj crti! I svaki zadatak izvršio, točno, precizno i do kraja. Tko zna neku drugu "istinu" o meni neka je napiše! Mene je HDZ što se tiče ratnog puta "obradio" do detalja između 2000. i 2004. godine kada sam bio zamjenik ministra branitelja. I? Tajac! Što misliš zašto? Možda ja uopće nisam bio u DR!!??:):) kada nisam pijančevao, ispucavao rafale djeci oko glave kada bih došao s ratišta ( U 8 mj. sam 12 puta bio doma; - ne 12 dana - 12 puta!)
E pa da sam imao i jednu jedinu grešku - pribili bi me na križ između 200=. i 2004.!
Pozdrav! Spavam mirno, sanjam lijepo i ponekad "lijepo"!

Hvala Bogu, još sam živ! Srce mi još uvijek kuca..., za Hrvatsku; uvijek!

Tko je glasao

daj Bože da mi što duže

daj Bože da mi što duže budeš živ i zdrav na veselje svih koje koji te vole!

ni trenutak ne sumnjam u sve što pričaš. dovoljno smo puta pričali o tome, znamo jedan za drugog što i kako misli. a i ti znaš da obični ljudi ne mogu vjerovati kad im stalno nešto podvaljuju! i kud sreće da ima više hrabrih ko ti !

Tko je glasao

@fuminanti, jedna mala

@fuminanti, jedna mala "ispravka": Ne smatram se posebno hrabrim, ali sam posebno odlučan i čvrsto uvjeren da sam učinio pravu stvar u pravo vrijeme.
Samo to! Ja sam mali, obični čovjek. Meni je i to dovoljno.

Tko je glasao

skromnost nije uvijek

skromnost nije uvijek vrlina!

ma svejedno te volim! moje srce kuca za moju obitelj, moju macu, prijatelje i nadu da će jednom ovoj žabokrečini doći kraj!

i vjeruj mi, s Vukovarom je prodana moja vjera u novu Hrvatsku. tad sam skužila da je sjahao Huso uzjaho Muso....i vidiš, još uvijek je tako!

samo ti meni budi dobro, čuvaj svoje zdravlje i kad vidiš Freda i dečke izruči im moje velike puse!

Tko je glasao

Da, trebala bi jednom poći

Da, trebala bi jednom poći u Vukovar uz moju pratnju(?). Da vidiš te ljude, makar ih je teško okupiti, rasuti su na sve strane. Jedan prof. Danijel Rehak Ti o Vukovaru može ispričati i dokazati što ni u snu sanjati nisi u stanju. Neki (premnogi) više nisu živi! Josip Jugec npr. Da Ti ispričam njegovu "priču" - e, pa plakala bi 7 dana i noći! Zato bolje - mir! Mir groblja!

P.S. Budeš li ikada došla na Memorijalno groblje u Vukovaru..., e pa onu zastavu na glavnoj cesti prije ulaska u groblje Ti je postavio @jelenska. Malo se hvalim, ali stani kraj nje i pročitaj što je sitno upisano na jarbolu.
Točno, Franjina je na tvrđavi u Kninu veća jer ja nisam smio postaviti veći jarbol zbog dozvole koju sam morao dobiti iz Srbije... Neka zavrzlama oko blizine granice, zrakoplova, antena, radara, bla, bla, bla...
Poštujem ja Knin, ali Vukovar je Vukovar!
Inače, ima nešto u tome što govoriš... Ja sam kao zamjenik ministra izjavio da je Vukovar branjen na krivi način! Isuse, koja je to "frtutma" bila! Naravno, nisam mislio na branitelje Vukovara već na ZG.

Tko je glasao

-Jelenska-sitno upisano

-Jelenska-sitno upisano je:"Zahvalni u mislima s Vama-Petrokemija d.d
Kutina-Vukovar 18. II.2003.g"-ovo je za -dianu,dok ne dođe i sama nevidi.

Tko je glasao

Bravo @sanja-1968! Točno to

Bravo @sanja-1968! Točno to piše jer je tako tražio moj direktor u tvrtki u kojoj sam radio prije odlaska u Vladu a radim i danas.
Nazvao sam ga tada jedno jutro i pitao može li donirati jarbol i ostalo "ključ u ruke"! Oduševljeno je prihvatio i ... odrađeno! Bilo je nekoliko, prijedloga teksta - presudio je direktor koji je to i danas - tekst je njegov!
Anja Šovagović, Neda Balog i Mladi Jastreb Borković + moja malenkost smo uz nazočnost građana i branitelja podigli tu zastavu.
Uvijek me smetalo kada sam dolazio na groblje u Vukovar - prvo vidiš zastavu Bugarske, pa red "šajkača" pa tek onda u dubini polja Memorijalno groblje. Tako sam odlučio postaviti našu zastavu na visok jarbol, izmjeniti kompletan mramor na kojem odmah uz cestu piše o čemu se tu zapravo radi što i dan danas možeš vidjeti kako izgleda.
Inače, tražio sam tada mogućnost da se postave web-kamere kojima bi omogućili cijelom svijetu i u svakom trenutku da vidi to groblje putem mreže + popratni tekst na 4 svjetska jezika. Nisam dobio podršku... ni u Vladi ni u svojoj stranci. Mogao sam provući novac ali to je bila i "politička odluka"!!??

Tko je glasao

puno hvala na trudu,

puno hvala na trudu, sanja.
u vukovaru sam zadnji put bila u 3. mj. og.
posjetili smo malo tenju, osijek, aljmaš, da se ljudi prisjete nekih stvari. naravno da nismo zaobišli vukovar.
i čovjek se sjeti puno toga, neke se uspomene vrate čak i kroz smijeh, koliko god onda smješno nije bilo.
al vukovar, kad se dodje u vukovar, nitko se ne smije. tu nema takvih uspomena.
tu je čovjek naprosto i dan danas sledjen, od tuge i bola.

Tko je glasao

sa zadovoljstvom čak! ima

sa zadovoljstvom čak! ima mjesta i ljudi kojima se treba pokloniti! i živima i pokojnima!

sjećam se frke kad se o tome raspravljalo. znam da sam podivljala i gađala televiziju pa onda nisam gledala dva mjeseca!

tek zimus sam bacila novine u kojima je bio rezgovor Tuđman-Jastreb.

e, plači voljena zemljo!

Tko je glasao

zbilja se ne isplati

zbilja se ne isplati razgovarati na ovu temu!
evo ti i jelenska ste očito oficiri ili po novom neki jači urari! svaka čast! znamo da vam nije bilo ni lijepo ni lako. trudili ste se i rezultat je: jelenska jedva krpa ono što mu je od srca ostalo, a čini mi se da ni ti nisi ni dobro ni sretno. pa imamo par običnih soldata: recimo marijuan! bio čovijek u Osijeku, namučio se, izvukao živu glavu i sad mu mi objašnjavamo da njegove patnje nisu postojale, nisu realne jer to zbog ovog ili onog ne može biti tako! sad crnatočka: očito čovijek opet doživio deveti krug pakla a vi ga uvjeravate da to nije tako!
nemoj zamerit ali znamo da oficiri gledaju z vrha da se soldati tuču! ja tamo nisam bila ali svi soldati povedaju isto a svi oficiri neš drugo! pa ja ću prej zet za pravo soldatu!
oprosti ali sam toliko jadna da se ne morem spametit novih činova! cel svet ima kapitana mi neš drugo!
i ne bacamo upljuvak, samo nas život mlati po glavi! jednom smo vjerovali na riječ - dva puta ne može!

u pravu si, uopće se ne isplati diskutirati po ovoj temi. jer, shvatiti se mogu samo oni koji su prošli isto.
oni koji su se doista borili, koji su bili na prvim crtama i imaju status branitelja zahvaljujući tome, a ne zahvaljujući kuhanju kave u pozadini, jako dobro znaju koja od ovih poboldanih imena u tekstu treba poštivati, a koja prezirati. ne na temelju nečega što netko priča i piše, ne na temelju medijskih natpisa koji su često ciljana i naručena, čak ne ni na temelju sudskih presuda. samo na temelju onoga što se doista dogadjalo.
a sve to skupa još toliko boli da se čini kako nikada i neće prestati boljeti.
ne samo ova imena, nego tisuće i tisuće imena koja nitko ne spominje, ili ih spominje onako općenito kada govori o pljačkama i ubojstvima, a koji se više ne mogu čak ni braniti.
radi malog dijela onih koji su pljačkali i iživljavali se okolo, danas smo došli do toga da se čim netko spomene hrvatske branitelje, isti čas nadje netko tko spomene riječ kradja ili riječ zločin. neki zato što ne misle, a neki namjerno, zato što im tako paše.
i to je jedna od stvari koje tudjmanu nikada oprostiti neću.
da su se kokošari i manijaci sankcionirali onda kada je trebalo, danas nikome ne bi bili alibi za kontinuirano ponižavanje i omalovažavanje hrvatskih branitelja.
ovo jeste gadna tema. i mislim da je po njoj najlakše pisati onima koji rat nisu ni okusili niti u njemu učestvovali.
onima koji jesu, svaka rečenica koju ovdje napišu teško pada. jer, čovjek se trudi zaboraviti, da bi mogao dalje živjeti.
još bih samo rekla, da nikome anonimno ne vjerujem da jeste hrvatski branitelj, sve dok se u to ne uvjerim u rl. prečesto sam nailazila na "internet branitelje" koji rata vidjeli nisu, ili pak imaju taj status zahvaljujući vezama a ne zato što su ga zavrijedili, a koji se izjašnjavaju braniteljima samo zato da bi po pravim braniteljima mogli pljuvati sa više autoriteta.
ovo nije upućeno nikome konkretno sa ove diskusije, da ne bude zabune. to je moje općenito mišljenje.
žao mi je što je ova tema uopće otvorena. ne kritiziram jedinohrvatsku zato što ju je otvorio, znam da je to uradio s najboljim namjerama.
ali, ne postoji mogućnost da na ovoj temi dodje do bilo kakvog uskladjivanja mišljenja i teško ćemo ovdje doći do bilo kakvih zajedničkih stavova.
prvenstveno zato, što neki još uvijek liječe rane koje nikada zarasti neće, a neki ne mogu shvatiti ni kako je to biti ranjen. tu nema mogućnosti pronalaženja nekog kompromisa radi bolje budućnosti, niti će nas odvesti do bilo kakvog zaključka koji bi pomogao svima nama da uradimo nešto korisno.
stoga, ponovit ću, u pravu si. ne isplati se diskutirati po ovoj temi.
i mislim da si odlično sažela sve ovo u jednoj jedinoj rečenici - "jednom smo vjerovali na riječ - dva puta ne može!"
moje poštovanje za istu.

Tko je glasao

Marija, o čemu ti

Marija,
o čemu ti govoriš?

@bosancero je iznio podatke koje nemju veze s topicom. Ja sam protuodgovorio sa par pitanja. Gdje sadržaj svojeg komentra vidiš u tome.
ste očito oficiri ili po novom neki jači urari!

Imaš problema sa izričajem imenice/pojma "časnik" iliti ne može srce nego pravo?!

a čini mi se da ni ti nisi ni dobro ni sretno

Ne sjecam se da sam s bilo kime, pa tako ni s tobom, dijelio svoju intimu.

imamo par običnih soldata

Upravo @jelenska je najmjerodavniji u RH da kaže koliko smo zaista imali vojnika- branitelja. Uporedba branitelja, pa tako i @marijuana s riječju "soldat" za mene je uvreda.

čovijek u Osijeku, namučio se, izvukao živu glavu

Da, bilo je takvih osoba. Puno. Zato i imamo RH.

sad mu mi objašnjavamo

Tko su to "mi"?!

li sam toliko jadna da se ne morem spametit novih činova! cel svet ima kapitana mi neš drugo!

Zar ti izjave nisu u kontradikciji: ne znaš činove, ali znaš da cijeli svijet ima "kapetana" osim nas??!!! Neće jeziik nego pravo, opet, ter ne:)

ne bacamo upljuvak

Da, itekako.

samo nas život mlati po glavi!

Zar si razočarana, jadna, nezadovoljna tj, jednom riječju frustrirana toliko da si postala i nepovani odvjetnik @bosanceru?

jednom smo vjerovali na riječ - dva puta ne može!

A komu to?

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

evo tebe opet! kad se

evo tebe opet! kad se iznerviram napišem riječi koje upotebljavam u svakodnevnom govoru - čakavštinu! mi vojnike zovemo soldati! ništa uvredljivo jednostavno kako je tanjur - pijat ili vilica - pirun tako je i vojnik - soldat. samo to i ništa više ništa manje!
pod "mi" mislim na pollitičare na temi o Glavašu! tamo ima više koji ga peru na po meni glupostima i vrtaju mu sol u ranu. i to nije u redu!
po onome što ti pišeš i ti si nadnaravan: i ti si za svo vrijeme rata lebdio nad svim sudionicima pa znaš da se nešto moglo ili nije moglo dogoditi!
kad netko nastupa tako ko ti da svakome skače za vrat i grize, onda ne može biti sretan i zadovoljan čovjek!
ne smeta me riječ časnik, bojnik , satnik samo ne znam kako po redu idu pa ne mogu pratit što se zbiva,
sad da ne bi bilo zabune: oni koji su dobili poziv i odazvali se i otišli na ratište su naravno i pričali što su doživjeli. njihove priče se slažu jednako ko i na ovoj stranici! sad ti kažeš da to nije tako! ako su mi isto pričali njih 100 koje poznam cijeli život, njih troje četvero ovdije. a ti kažeš nije tako - onda ? vjerovati tebi na riječ a ne ljudima koje poznam cijeli život? preotrovan i preogorčen si da bih te uzela zdravo za gotovo! i ne želim te vrijeđati ni napadati, samo slažem podatke u glavi i kad se nešto ne uklapa - reagiram! samo to i ništa više!
da mogu iskopčati mozak bila bih u svejedno kojoj stranci i uživala u blagodatima Hrvatske koju imaju! ovako nemam , a imam pravo na to ko i masa drugih kojima pripada a nema ju!

Tko je glasao

evo tebe opet! Impliciraš

evo tebe opet!

Impliciraš da sam naporan, te tako unaprijed isključuješ.

ad netko nastupa tako ko ti da svakome skače za vrat i grize,

Odgovarati na komentare ne znači biti "skakti nekomu za vrat i ugrizati". Dopušteni su ti odgovori argumentima i činjenicama, a ne predrasudama i emotivno nostalgičnim trijadama.

oni koji su dobili poziv i odazvali se i otišli na ratište su naravno i pričali što su doživjeli

Ne spadam u kategoriju onih koji su dobili poziv.

preotrovan i preogorčen si da bih te uzela zdravo za gotovo!

Ne osuđuju nego odgovori argumentima i činjenicama. Kako god ovdje zločesto "naivno" mene ocrnjuješ, tako radiš i sa npr. Gotovinom.

da mogu iskopčati mozak bila bih u svejedno kojoj stranci i uživala u blagodatima Hrvatske koju imaju!

Tko ti brani izbor: isključiti mozak ili biti u stranci? Ili je u pitanju ipak nešto treće?

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

znaš na politici sam godinu

znaš na politici sam godinu dana i uvijek pričam isto. ako nešto ne znam onda i kažem da ne znam kao naprimjer sad to s Gotovinom! pristojno sam pitala jer ne znam! ne ocrnjujem te samo ti želim raći da ste svi jednaki i da mi je tvoj komentar jednako vrijedan onome od crne točke! zašto poznam više priča ovih drugih - od meni važnih ljudi - o tome su trebali voditi računa u ministarstvu obrane još devedesetih! gorak okus je ostao!

Tko je glasao

tu san falela!!!!! nije

tu san falela!!!!! nije obrana nego:

ministarstvo pravosuđa ili unutrašnji poslovi???

pa netko valjda mora vodit računa i o tome! ako je netko u uniformi vojnoj sudjelovao u automobilskoj nesreći se je čekala vojna policija! znači po mojoj civilnoj logici ipak je to morala bit neka služba u ministarstvu obrane?

ma sad sam se zapetljala, odustajem!

u redu, sredio si me, ali me nisi uvjerio! ostavljam onima koji se kuže u to da otpetljaju ! kad skužim, evo mene opet!

Tko je glasao

Nisi pitala nego si

Nisi pitala nego si implicirala, a to je velika razlika.

Opet smo svi jednaki u MORH-u? Kako je to moguće?

Ostao ti je gorak okus- na što, na koje događaje, na koje osobe, na koje incidente?

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

nemoj zamerit ali znamo da

nemoj zamerit ali znamo da oficiri gledaju z vrha da se soldati tuču! ja tamo nisam bila ali svi soldati povedaju isto a svi oficiri neš drugo! pa ja ću prej zet za pravo soldatu!

Upravo to, da su se neki casnici dokopali kakvog stana, vozila i slicnog - no big deal. Ali su, u svakom slucaju, i tada trebali pripaziti na svoje podredjene pa i njima nesto dati. Medjutim, zbog prekomjerne gramzivosti i bahatosti odgurnuli su od sebe mnostvo takvih koji su tijekom rata u istoj opasnosti bili kao i oni sami. Ili cak i u vecoj. Ja se cesto ne slazem s jednim svojim prikom, ali ga shvacam sto je posve opravdano frustiran. I sada dolazimo do jednog krucijalnog pitanja; Da li je trebalo nekakvim nacinom sankcionirati pohlepne casnike i politicare? Moj odgovor je: Jeste, trebalo se to uciniti, ali ih se nije trebalo optuzivati ni kaznjavati za ratne zlocine. Ne, nisam prorok iako tvrdim da ce se njihovim kaznjavanjem na kraju kazniti Hrvatska. Hajde, razmisli o ovome: Moj bivsi Ivica Krnjak, drugooptuzeni u slucaju "selotejp" je odrobijao u Jugoslaviji dvanaest godina, evo i u Hrvatskoj ce odrobijati osam. Zena u prvom braku mu je bila Srpkinja. Imao je s njom jednu kci koja je jako emocionalno vezana uza nj. I on uz nju. Nisam siguran, ali mislim da mu je i druga zena Srpkinja, s njom takodjer ima jedno dijete. Sada je to vec momcic. Da je pukovnik Krnjak tako veliki mrzitelj Srba nebi se zenio sa Srpkinjama. A ako je jednog ili dva Srbina tijekom DR-a ukokao, ukokao ih je zato sto su bili opasnost za drzavu koju je on branio. Znaci, nije ih ukokao radi toga sto su bili Srbi.
U redu, mozda su i to bili zlocini, ali neusporedivi za zlocinima u kojima su sudjelovali: Zorana Banic, Veselin Sljivancanin, Blagoje Adzic. Mi danonocno urlamo na Glavasa, Norca, Oreskovica, a ovih se ni ne sjecamo. Eto vidis, to ne odobravam.

Tko je glasao

Ima cijeli niz slicnih

Ima cijeli niz slicnih situacija.
Ja prvi neću to poricati i nije mi bila namjera već ukazati na činjenicu, s obzirom da smo mi bili napadnuti i izloženi brutalnoj agresiji, onda je puno previše visokih časnika i generala završilo na optuženičkoj klupi (puno njih u Hrvatskoj) dok s druge strane nisu procesuirani oni koji su tu agresiju potaknuli i činili neizmjerno veće zločine.
Samo to.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ja prvi neću to poricati i

Ja prvi neću to poricati i nije mi bila namjera već ukazati na činjenicu, s obzirom da smo mi bili napadnuti i izloženi brutalnoj agresiji, onda je puno previše visokih časnika i generala završilo na optuženičkoj klupi (puno njih u Hrvatskoj) dok s druge strane nisu procesuirani oni koji su tu agresiju potaknuli i činili neizmjerno veće zločine.
Samo to.

Zato nemoj u istu pricu stavljati razlicite stvari. Da istina je kako nam je domovina bila napadnuta. Istina je kako smo se trebali braniti svim raspolozivim sredstvima no istina je i kako nismo smjeli raditi ono sto je radila strana koja nas je napala. Takodjer je istina da kad su neke stvari pocinjene trebale su se sto prije sankcionirati te se nije trebalo cekati haski sud da nam on sudi.
S marinojem necu polemizirati samo cu mu nadometnuti kako prvi slucaj koji sam iznio ima veze s Norcem i Oreskovicem.
Drugi slucaj ima veze sa zapovjednom odgovornoscu visih casnika koji nisu poduzeli mjere zastite preostalog stanovnistva nakon akcije i onemogucili izivljavanja koja su potom uslijedila. Nego je nekolicina upala u neka sela i priupitali gdje zive Srbi nakon toga slijedilo je ubijanje unatoc rijecima suseljana kako su svi iz te familije na hrvatskoj strani a unuk je casnik hrvatske vojske.
Upravo zbog digniteta domovinskog rata potrebno je rascistiti sa zlocinima koji su pocinjeni. Za ubijanje neduznih civila nema nikakvog opravdanja.

Tko je glasao

Razbacivanje neistinom je

Razbacivanje neistinom je jednako lažnom optuživanju.

Napisao si nešto za što očito nemaš dovoljno dokaza ili informacija. Da se radi o pljački kioska razumio bih, ali ti si svojim pisanjem optužio NN osobe, OS RH i RH za ratni zločin. Na temelju informacija koje imaš?????? Ej, ljudi iz DORH-a, ICCY bi ti već trebali biti na vratima i pitati te: "...recite nam nešto više o vašim spoznajama gospodine? A kad ispričaš onda otku Vam tj. tko vam je izvor?"
A onda ćeš ti reći kako si to čuo, načuo, pričaju, pišu........ Onda, da je RH u potpunosti pravna država dolazi MUP, pa te pitaju zašto, sa čijim nalogom širiš takove dezinformacije?
Karikiram, normalno.
I ne, ne trebaš polemizirati sa mnom.

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Napisao si nešto za što

Napisao si nešto za što očito nemaš dovoljno dokaza ili informacija. Da se radi o pljački kioska razumio bih, ali ti si svojim pisanjem optužio NN osobe, OS RH i RH za ratni zločin.
Napisi konkretno sto mislis da nije istina. U cemu nemam dovoljno informacija?
http://www.mup.hr/10350/1.aspx
Casniku HV-a Nikoli Smolicu njegovi su suborci prije sedam godina, nakon Oluje, ubili djeda i baku.
http://www.voanews.com/croatian/archive/2002-10/a-2002-10-25-9-1.cfm?mod...
I tako dalje i tako dalje.

Tko je glasao

Ove podebljano navedene,

Ove podebljano navedene, imaš li možda uvid u njihove imovinske kartice? Što su bili prije rata, a osim što su heroji, uz pripadajuću im čast pripala im je nečasno stečena imovina. Tko im je to omogućio? Vjerujem netko jednako častan kao i oni.
Zasluge u ratu ne mogu se naplaćivati u miru, jer to nije časno već kriminalno. Vjernik si, trebao bi to znati. Mnogi su branili ovu zemlju da bi danas bili teret društvu, i pod takvim pritiskom velik broj je onih koji su se odlučili na suicid, ne zbog PTSP-a već zbog nepravde koja im je nanešena i nepovratno uništena budućnost za koju su se borili na čelu s ovim podebljanim.
Za tvoju informaciju mnogi hrvatski generali i časnici jedu i piju sa srpskim generalima, ovi ih dočekuju uz najveće počasti..razgovor često krene ovako: "pa gde si bre ustašo..?.. ajde sada idemo dalje..treba da se radi..šta imakod vas? koja roba se najbolje prodaje?..živio ti meni!!".. i tako dugo u noć pijanke traju, sklapaju se poslovi..a rata kao da nikad nije ni bilo. to je stvarnost.
Treba se pobrinuti za svoje istinske heroje i ratnike koji trunu negdje na marginama života.

Tko je glasao

esperanza, bili ste sa tim

esperanza, bili ste sa tim generalima u takovom društvu?
Molim te možeš li nam navesti njihova vremena i ugrubo godinu kada se to desilo?

S poštovanjem,

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Za tvoju informaciju mnogi

Za tvoju informaciju mnogi hrvatski generali i časnici jedu i piju sa srpskim generalima, ovi ih dočekuju uz najveće počasti..razgovor često krene ovako: "pa gde si bre ustašo..?.. ajde sada idemo dalje..treba da se radi..šta imakod vas? koja roba se najbolje prodaje?..živio ti meni!!".. i tako dugo u noć pijanke traju, sklapaju se poslovi..a rata kao da nikad nije ni bilo. to je stvarnost.

Ne znam, jeste li pri pisanju gornjeg teksta pomislili i na: Mesica, Sanadera, Bajica, Pusicku?

Tko je glasao

Ove podebljano navedene,

Ove podebljano navedene, imaš li možda uvid u njihove imovinske kartice?
Nije o tome riječ već o masovnoj pojavi suđenja pripadnika vojske koja se branila od agresije dok s agresorske strane nismo vidjeli da je itko (gotovo nitko) od visokorangiranih oficira suđen za agresiju i zločine koji su u njoj počinjeni.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ove podebljano navedene,

Ove podebljano navedene, imaš li možda uvid u njihove imovinske kartice? Što su bili prije rata, a osim što su heroji, uz pripadajuću im čast pripala im je nečasno stečena imovina. Tko im je to omogućio? Vjerujem netko jednako častan kao i oni.

imaš li ti možda uvid u imovinske kartice svih ostalih gradjana rh, koji nisu bili hrvatski branitelji? da se isto tako vidi koliko su imali prije rata a koliko danas. po mogućnosti, imovinske kartice i onih od prije 2 ww, da se takodjer može vidjeti u kakve su kuće uselili nakon njega i do kakve su imovine došli i na kakav način.
ovo čisto zato, što se sva ova pitanja postavljaju kada su u pitanju hrvatski branitelji, kao da se hrvatski branitelji moraju pravdati bez prestanka, da nisu nekoga ubili, nekoga opljačkali, nekome nešto oteli i tako u nedogled.
Zasluge u ratu ne mogu se naplaćivati u miru, jer to nije časno već kriminalno. Vjernik si, trebao bi to znati.
ozbiljno? pa onda nazovimo bivšu jugoslaviju jednom za sva vremena kriminalnom državom, a sve one koji su u njoj lagodno živjeli zahvaljujući svojim "zaslugama" u ratu kriminalcima. takvih je u ovoj državi još uvijek nešto manje od 50 000. jesi spremna i na to? ako nešto vrijedi za hrvatske branitelje, onda bi trebalo vrijediti i za sve ostale.
Mnogi su branili ovu zemlju da bi danas bili teret društvu, i pod takvim pritiskom velik broj je onih koji su se odlučili na suicid, ne zbog PTSP-a već zbog nepravde koja im je nanešena i nepovratno uništena budućnost za koju su se borili na čelu s ovim podebljanim.
ne samo da su teret društvu, nego se hrpa njih ubija iz očaja gledajući u što im se pretvorila država za koju su bili spremni umrijeti. a najglasnije ih prozivaju baš oni koji su rat proveli po podrumima, umanjujući tako svoj vlastiti kukavičluk.
Za tvoju informaciju mnogi hrvatski generali i časnici jedu i piju sa srpskim generalima, ovi ih dočekuju uz najveće počasti..razgovor često krene ovako: "pa gde si bre ustašo..?.. ajde sada idemo dalje..treba da se radi..šta imakod vas? koja roba se najbolje prodaje?..živio ti meni!!".. i tako dugo u noć pijanke traju, sklapaju se poslovi..a rata kao da nikad nije ni bilo. to je stvarnost.
za tvoju informaciju, za one hrvatske generale koji to rade zna se koji su. i nije baš da ih je toliko puno kao što se to hoće prikazati. a tu i tamo poneki javno izjavi kako jedva čeka da ode u srbiju, valjda mu se omakne.
a bilo bi dobro da se ljudi doista ponašaju kao da rata bilo nije. jer, onda bi se bar prestalo puniti zatvore sa hrvatskim braniteljima, prestalo bi se prema njima ponašati kao prema gradjanima drugog reda, prestalo bi ih se prozivati za imovinske kartice dok se nitko drugi u ovoj državi za to ne proziva.
Treba se pobrinuti za svoje istinske heroje i ratnike koji trunu negdje na marginama života.
medju ovima koje je jedinohrvatska nabrojio, nalaze se i istinski hrvatski heroji, dakle, ne treba se ogradjivati od njih u tom kontekstu.
ali se slažem da se treba pobrinuti za one čija imena ne pune naslovnice, za čije sudbine nitko ne pita niti o njima piše.
jer svaki, ama baš svaki hrvatski branitelj koji je dragovoljno uzeo oružje u ruke bez nečasnih namjera, svaki je heroj. suprostaviti se u ono vrijeme 3. (ili 4.) vojnoj sili u europi naoružan takoreći praćkom zahtjevalo je iznimno herojstvo.

Tko je glasao

ja ću se prva složiti sa

ja ću se prva složiti sa tobom da su hrvatski branitelji po zatvorima, te da se na njihovoj kriminalizaciji radi godinama.
ali molim te, nemoj skupa stavljati sve ove ljude, jer na neke čovjek može biti ponosan, a od nekih mu je zlo.
no, da se zatvori sve više i više pune hrvatskim braniteljima, to ne osporavam.
vjerujem da je krajnji cilj izjednačavanje krivnje i zajednička sretna budućnost.

Tko je glasao

ali molim te, nemoj skupa

ali molim te, nemoj skupa stavljati sve ove ljude, jer na neke čovjek može biti ponosan, a od nekih mu je zlo.
Sve 5!
Ovo je bilo isključivo, suhoparno, nabrajanje 'istaknutijih' (govorim o činu i položaju) koji su osuđeni i kojima se još sudi ne ulazeći u detalje tko je 'zaslužio', a tko nije.
Uočio sam veliki nesrazmjer u odnosu na agresora.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Daaaa, @jedinohrvatska, To

Daaaa, @jedinohrvatska, To ĆE SE promijeniti!Znaša kako? Na gore i sve više će biti optuženih, diskreditiranih, omalovažavanih i na suicid dovedenih!
Razlog je vrlo jednostavan: Hrvatski branitelji su anulirali sve vojske i ratove na ovim prostorima u zadnih skoro 100 godina. Svi su im to "oprostili" (ili se pomirili kao sa time) osim boljševika/komunjara/partizana. Pa zar nisi neki dan slušao o nekoj "osmoj ofAnzivi"? Pitam se, čijoj? I zašto?
Kako ta vrsta i sada vlada u RH - mrcvarenje se branitelja nastavlja do njihova istrebljenja. Hrvatski branitelji su "problem" - pobijedili su, i petokraku čak, a to se tu i sada nikako ne oprašta!

14.10.1991. je moja bojna* oslobodila prvo uopće oslobođeno (i zadržano) mjesto koje je bilo pod okupacijom od prije izbora 1990. Ta Bujavica je bila puna petokraka i pokoja kokarda!
Eto, to je bio moj neprijatelj NO.1 u Domovinskom ratu - JNA i petokraka! Poglavito u početku; - kasnije je bilo sve više stvarnih kokardi.

*ovo "bojna" shvati jako relativno - 28 ljudi + nekoliko "merčepovaca"

Tko je glasao

Na gore i sve više će biti

Na gore i sve više će biti optuženih, diskreditiranih, omalovažavanih i na suicid dovedenih!
Čekaj, brate!
Hoćemo mi, normalnomisleći Hrvati, to njima doista dopustiti?
Zar mi moramo biti stisnuti pred zid da bismo reagirali?
Ja mislim da ne moramo, a ti govori (ili misli) što hoćeš!
Pa zar nisi neki dan slušao o nekoj "osmoj ofAnzivi"?
Povijest mi je okupacija u slobodno vrijeme, ali taj dio sam valjda prespavao na satovima :)
Eto, to je bio moj neprijatelj NO.1 u Domovinskom ratu - JNA i petokraka! Poglavito u početku; - kasnije je bilo sve više stvarnih kokardi.
Vidiš, zanimljivo: u II svj. ratu je bilo obrnuto- prvo su nosili kokarde pa su ih poslije zamijenili petokrakama... nisam o tome prije razmišljao na taj način.
Valjda ima razlog tome- poslat ću upit uredu precjednika :)
On zna svašta i o ofenzivama kao i o ratnim zločinima u Hrvatskoj..., a o privatizacijskoj pljački da ne govorim :)

cogito ergo sum

Tko je glasao

Čekaj, brate! Hoćemo mi,

Čekaj, brate!
Hoćemo mi, normalnomisleći Hrvati, to njima doista dopustiti?

@jedinohrvatska, koliko je branitelja koji su svjesni toga da su oni pobijedili sve totalitarizme na ovim područjima koji su duže ili kraće zadnjih 100 godina vladali ovim prostorima? Na prste ih možeš izbrojiti koji znaju da je UPRAVO TO najveća pobjeda branitelja! Ovaj narod to nije iskoristio, nije, a mogao je, anulirati sva prljava nasljeđa prljavih politika kroz branitelje i preko njihove pobjede. Propustili smo povijesnu šansu! Uostalom, kako bi to "antifašisti" i petokrakaši dozvolili, a oni vladaju od 1990. do dana današnjega?
Evo, tu ispod sam već davno javno objavio što mislim kada o tome mislim!

V(i)renje pučanstva Piše: Josip Vdović

Kukasti križ(svastika), petokraka, četnička kokarda i U
Nabrojeno oznake u naslovu obilježavaju i podrazumijevaju određene ideologije. Što im je zajedničko? Zločin! Zločin i samo zločin! Milijuni i milijuni ubijenih na najgroznije i najperfidnije načine u povijesti ljudskog roda. Od metka do noža, od bojnih otrova do plinskih komora, od umorenih glađu do nabacanih (čak i živih) u nebrojene jame gdje ostaviše kosti nikad osuđeni i nikada pronađeni. Zbog toga su mi svi isti, jer su svi jednako ubijali, i ma koliko se trudio nisam uspio doći do zaključka koja je ideologija u zločinu jača. Razlika je samo u broju ubijenih pod pojedinom oznakom iz naslova, a ona je proporcionalna broju pristaša iste te ideologije. Ni jedna mi ne predstavlja ništa osim što mi sve jednako uspješno tjeraju jezu u kosti. Moja ideologija, pa ako hoćete i životna filozofija, je pod sasvim drugim znakom. Samo pod tim znakom ratujem, razmišljam, pišem, radim i živim.
(Jebeš izbore, glasam samo za onu listu na kojoj je Ante Gotovina! Kaakoo? Slijedeći tjedan tekst – nadam se). Napisah u prošlom tekstu, a sada je taj tjedan, bolje rečeno ta noć. Ružna je prva riječ te rečenice ali daleko manje ružna nego naša zbilja danas. Kako? Pa sve su liste za Sabor već uredno predane i siguran sam da ni na jednoj nije Ante Gotovina. Tako ja ni za koga glasovati ne mogu te mi preostaje jedino da prekrižim listić ili da na njega nacrtam sve one znakove iz naslova, ali loše crtam…Naime nisam u stanju oteti se dojmu da, čak što više sve liste i onih 14 imena na tim istim listama su zadojeni, više ili manje, sa jednom ili više ideologija (ili su iscjedak) istih znakova iz naslova. Bojim se, tj. siguran sam da tu nema moje ideologije i mog znaka – hrvatskog grba i zastave u punom smislu značenja te pozitivnih posljedica mojih (a valjda i Vaših) znakova. Da zaokružim neku listu glasujem samo za ideologiju, ne za gospodarski ili neki drugi program jer njega njima tako i tako piše i diktira EU – jedina stranka i jedna od ideologija za koju se oni, uz svoje osobne interese, više-manje dragovoljno bore.
Ante Gotovina, samo 10 mjeseci stariji od mene, trune u zatvoru spakiran tamo od onih obožavatelja u naslovu pobrojanih znakova. Njegov znak je isti kao i moj – hrvatski grb i hrvatska zastava. Makar Vam izgledalo nemoguće, ali ideologija za koju smo se borili, sa najmanje još 100.000 na prvoj crti u prošlome ratu, Antu je odvela u Haag, mene stavila u poziciju zblenutog glasača unatoč mojih skoro 18 godina bavljenja politikom. Zašto smo mi, neopterećeni zločinačkim znakovima, tako prošli? Pa zato što su svi ti znakovi radili protiv Hrvatske a neki sljedbenici pojedinih čak i patološki mrzili Hrvatsku i one koji vole jedino i samo njen grb i zastavu. Zato je Ante na adresi CHURCHILLPLEIN 1, 2517 JW DEN HAAG, NIDERLAND a meni preostaje jedino da mu ponovo pišem i ispričam se za kukavičluk. Koji? Pa onaj od prije dva tri mjeseca kad nekima kazah da ću glasovati samo za listu sa Antom, a nisam imao hrabrosti tražiti od Gotovine suglasnost, de iure i de facto, pa da u njegovo ime u cijeloj Hrvatskoj i svim izbornim jedinicama sastavim liste. Naravno, nositelj svih lista Ante Gotovina, hrvatski general, personifikacija hrvatske slobode i nezavisnosti koji se drznuo predvoditi nas u ratu protiv svih onih znakova i ideologija. Zato se ispričavam za kukavičluk, jer kandidate za listu bih našao, naime još nas ima, nas Hrvata; nešto novca bi našao među onima kojih još ima pa bi i sebi omogućio (i ne samo sebi) da imam za koga i što glasovati.
Vjerojatno se pitate pa gdje bi ta lista prošla prag? Točno, gdje bi prošla prag? Njezin prag za prolaz je daleko veći od 5 % i daleko ga je teže preskočiti nego što je to svim ostalim listama zajedno! Zašto? Zato jer je on u – glavi! U Tvojoj i mojoj glavi poštovani čitatelju i kada preskočimo te pragove i izbrišemo u svojim glavama sve one zločinačke znakove, teke tada i samo tada će na izborima pobijediti Hrvatska. Sve ostalo je tamburica i gibanica, tj. malo pijače – malo žderače, malo priče - malo tamburanja, malo letaka – malo retuširanih plakata, malo sučeljavanja – malo olajavanja …, a zapravo je uvijek onako kako oni njihovi znakovi kažu i lažu. Jesu li to i Vaši znakovi? Moji nisu.
Da, u pravu ste, pa sve, ili barem većina će imati na plakatima, pa i u svojim službenim stranačkim grbovima hrvatsku zastavu i izvedenice, hrvatski grb i izvedenice… Točno, ali u ovom slučaju me ne zanima poezija već proza, to će reći ne mašta i magla već puno i iskreno značenje. U ovom slučaju – izborima – zanima me samo onaj listić koji sadrži osobe i ideologije neopterećene i najmanjih natruhom zadaha zločinačkih znakova. Zanimaju me samo oni koji žele hoće i mogu raditi državotvorno odgovoran posao saborskog zastupnika bez obzira na snagu urlanja prozvanih znakova pa ma koja cijena bila…
Da, želim Vam ugodnu zabavu u Noći vještica i duhova, koja ove godine u Hrvatskoj pada (25.11.?) skoro mjesec dana kasnije nego u svijetu… i ne dozvolite da Vas uplaši ili fascinira neka šuplja tikva u izlogu ili na plotu u čijoj je izdubljenoj unutrašnjosti netko drugi upalio svijeću!

Objavljeno na www.gornja-jelenska.net srijeda, 31. listopad 2007
:::::::::::::
*Na toj "adresi" me više nema - zabranili me "demokratski" glasovanjem troje ljudi!

*u svezi glasovanja što rekoh tada - vrijedi i prekosutra!:):)

Tko je glasao

E zato nam i jeste

E zato nam i jeste ovako,zato sto ste ti i nabrojani u tvom nevniku "normalnomisleci Hrvati"Svasta.Hajde malo razjasni sto ti znaci "normalnomisleci Hrvat"Valjda sam ja ,a vidim i esperanza,nenormalnomisleci Hrvati.Svi nabrojani u tvom dnevniku (osim cini mi se Gotovine)su sudskim presudama DOKAZANI ratni zlocinci.Slucajno sam bio svjedokom Kordicevih zlocina.Vjeruj,malo je dobio koliko je zasluzio.

Tko je glasao

Slucajno sam bio svjedokom

Slucajno sam bio svjedokom Kordicevih zlocina

Bio si sa zločincima, bio si žrtva ili si nijemo promatrao sa strane kao treća "neutralna" strana?

Da li si se žalio ICCTY-u zbog nedovoljno oštro izrečene mu kazne? Mislim poštoo si bio svjedok, pa znaš. Ili izmišljaš i pišeš i nadaš se kako će napisano imati uvjerljivost istine.

Kako to da nisi bio svjedok srpskih zločina nad Hrvatima?

Mislim da živiš u inozemstvu (US) i da si svjedok u realnosti pojma "ponos nacije". Osjećaš li isto kao Hrvat?

Upiti:

1. Da li je itko od vas "normalnomislećih" (ti, nemesis, esperanza and Co.) ikad išta napisao o srpskim zločinima nad Hrvatima?

2. Ako jeste: gdje i kad?

3. Ako niste: zašto?

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Zvone Radikalni, Reci nam

Zvone Radikalni,

Reci nam što ti misliš o ovoj temi.

Ili si i ti jedan od +/- božjih stvorenja sa Olimpa tj. toliko si zauzet da ni objašenjenje ne možeš dati.

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

.Hajde malo razjasni sto ti

.Hajde malo razjasni sto ti znaci "normalnomisleci Hrvat"
To su oni koji ne bi izručili sudu hrvatskoga branitelja po nalogu svake domaće i inozemne šuše bez prethodnoga kažnjavanja agresora za njegove zločine... ili ti misliš da ih oni nisu činili?

cogito ergo sum

Tko je glasao

Svi nabrojani u tvom

Svi nabrojani u tvom dnevniku (osim cini mi se Gotovine)su sudskim presudama DOKAZANI ratni zlocinci.Slucajno sam bio svjedokom Kordicevih zlocina.Vjeruj,malo je dobio koliko je zasluzio.
kao prvo, to nije istina. protiv nekih od njih se vode još uvijek sudski postupci, pa tako čak ni pravno gledano nisu DOKAZANI ratni zločinci. osim za četnike, naravno.
nadalje, ukoliko si bio svjedok navodnih kordićevih zločina, valjda si onda kao savjestan gradjanin i svjedočio protiv kordića.

Tko je glasao

@jedinohrvatska ...dakle, u

@jedinohrvatska
...dakle, u obrambenom ratu stvarno nema zločina(ca)?...

Tko je glasao

...dakle, u obrambenom ratu

...dakle, u obrambenom ratu stvarno nema zločina(ca)?...
Ovo zahtjeva temeljitiju, osobito povijesnu, rasčlambu pa ti ne bih ukratko mogao, smisleno, odgovoriti.
Raći su samo ovo (shvati kako hoćeš): Payback is a bitch!

cogito ergo sum

Tko je glasao

Raći su samo ovo (shvati

Raći su samo ovo (shvati kako hoćeš): Payback is a bitch!
Hm... Vazi li onda ovo i za zlocine 1945?

Tko je glasao

Ne vazi, jer je izvrsen

Ne vazi, jer je izvrsen masovni masakr nad nemocnim civilima i golorukim braniteljima.

Tko je glasao

svaki zločin traži

svaki zločin traži kaznu

no pravo je pitanje što državno odvjetništvo republike hrvatske radi od 1990. godine
ne može petar i pavao pokrenut kazneni postupak, već u civiliziranoj zemlji za sve zločine koje se kazneno progone po službenoj dužnosti može prikupljati dokaze i istražnom sucu podnijeti istražni zahtjev samo državno odvjetništvo

sva druga brbljanja su na nivou čička i sličnih

marin držić

Tko je glasao

no pravo je pitanje što

no pravo je pitanje što državno odvjetništvo republike hrvatske radi od 1990. godine
Upravo tako!
Meni se čini kako su jako agilni u istraživanju hrvatskih zločina, a valjda misle da će se četnici koji su ih počinili sami doći i predati policiji ili DORH-u.
Još malo pa će hodati, masovno, s transparentima na kojima piše svi smo mi Simo Dubajić !?

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ludi bi bili kad nebi opet

Ludi bi bili kad nebi opet masovno hodali s takvim transparentom i brojnim drugim slicna sadrzaja. Svakodnevnim otkrivanjem "zlocina" i nasih "zlocinaca", Srbima se daje alibi, odnosno opravdava se balvanska revolucija. Nebojmo se, nije Soros iz ljubavi prema nama Hrvatima osnovao, niti je bez razloga stipendirao studiranje Vesni Pusic u Americi, a niti financirao "Otvoreno drustvo" i u nj regrutirao "vrsna pera" hrvatskog novinarstva: D. Hedla, D.Pilsela, H. Herceg i druga. Pri poklanjanju novca, kazao im je: "novca ce jos biti, ali morate dokazati da ste ga zavrijedili, morate izjednaciti krivnju za rat."

Tko je glasao

´ajde složio bih se sa

´ajde složio bih se sa tvojom teorijom da
"...nije Soros iz ljubavi prema nama Hrvatima osnovao, niti je bez razloga stipendirao studiranje Vesni Pusic u Americi, a niti financirao "Otvoreno drustvo" i u nj regrutirao "vrsna pera" hrvatskog novinarstva: D. Hedla, D.Pilsela, H. Herceg i druga"
ali me živo zanima otkuda ti spoznaja što je on njima rekao??
"Pri poklanjanju novca, kazao im je: "novca ce jos biti, ali morate dokazati da ste ga zavrijedili, morate izjednaciti krivnju za rat."
jel´ to opet neka urota protiv nas Hrvata i koji je Sorosev interes da izjednači "našu i njihovu krivnju za rat"??

Tko je glasao

Raći su samo ovo (shvati

Raći su samo ovo (shvati kako hoćeš): Payback is a bitch!
Hm... Vazi li onda ovo i za zlocine 1945?

ja se sa ovim ne slažem. nema koristi od takvih osveta, nikada ne bi prestalo prolijevanje krvi da se ide na takav način.
al kad već spominješ 45, mislim da je osveta premašila prvobitne zločine.

Tko je glasao

@ jedinohrvatska ...ti,

@ jedinohrvatska
...ti, prijatelju, rata vjerojatno nisi vidio, niti znaš nešto o tom ratu.
Od svih ljudi koje si nabrojao, barem polovica ima putra na glavi,
za novi Dukat, Zvijezdu i Vindiju...

Tko je glasao

Od svih ljudi koje si

Od svih ljudi koje si nabrojao, barem polovica ima putra na glavi,
za novi Dukat, Zvijezdu i Vindiju...

ne osporavam, i ne samo za to.
al da li su oni sudjeni za ovo, ili za ratne zločine?

Tko je glasao

...bilo bi mi drago kad bi

...bilo bi mi drago kad bi polovica gore "boldanih" bila suđena za
ratni zločin protiv hrvatske države (građana, naroda), jer, zapravo,
baš to zaslužuju...
...kad već nije drugačije (barem još), zadovoljit ću se i ovakvim,
"općenitim" optužbama i osudama...
...znate li da su nas, profesionalne vojnike, (po)slali u tuđu državu bez oznaka na uniformama, znate li koji je bio naš status u slučaju da...
...ha, ha, ha, Hrastov je zaslužan za obranu Karlovca?... jadan Karlovac...
...ma, gadi mi se, ne razgovarati o njima, nego i samo ih se sjetiti...
...znate li da je jedinica profesionalne vojske štrajkala zbog
neisplaćene plaće, dok su "boldani" okretali i novce, i gorivo,
i opremu, a bome i pozicije; te, kad im je došlo iz guzice u glavu da
ne mogu pravdati sranja, bilo je "dajte, nemojte"...
...zar mislite da se baš svih dvije-tri tisuće samoubijenih branitelja
zaigralo alkoholom, pa izgubilo kontrolu, ili su, ipak, vidjeli i znali
previše za običnog, prosječnog čovjeka kakva je većina i bila?...
...nadam se da će vrijeme (zakon, pravda, povijest) pokazati tko je
od njih dobar, tko je loš, a tko zao...

Tko je glasao

...bilo bi mi drago kad bi

...bilo bi mi drago kad bi polovica gore "boldanih" bila suđena za
ratni zločin protiv hrvatske države (građana, naroda), jer, zapravo,
baš to zaslužuju...

neki od poboldanih zaslužuju svakako sudjenje za ratno profiterstvo, za kradje i za ubojstva. evo, ja bih se javila u dobrovoljački odred za strijeljanje jednog tute, recimo.
al kakve to veze ima sa ratnim zločinima protiv hrvatske države? razlikuješ li ti jedno od drugog?
...kad već nije drugačije (barem još), zadovoljit ću se i ovakvim,
"općenitim" optužbama i osudama...

super. nikakvo čudo da nam je pravosudje ovakvo kakvo jeste, kada mu se na sve strane odobrava da može presude donositi bez ikakvih osnova, uvijek će se naći netko tko nekoga mrzi rade neke potpuno desete stvari, pa će se sa presudom složiti. postoji nešto što se zove pravna država i to bi trebao biti cilj svih nas. jer, ako pričamo o nečijim pravima onda, trebamo pričati i o nečijim pravima sada.
...znate li da su nas, profesionalne vojnike, (po)slali u tuđu državu bez oznaka na uniformama, znate li koji je bio naš status u slučaju da...
evo, otkrio si toplu vodu. slali su nas u bosnu bez ikakvih oznaka, naravno. dapače, još smo u više navrata uzimali njihove oznake. al u čemu je razlika ulovili te tamo ili da te četnici ulove u hrvatskoj? ama baš nikakva, pa zato ne kukaj bez razloga.
potpuno je druga stvar to što su nas u bosnu slali kako se kome diglo, pa su nas u bosni i ostavljali ovisno o dogovorima, da bi nas se povremeno sjetili. čast onima koji nisu bili takvi i koji su o svojim ljudima vodili računa uvijek i svugdje, al su takvi bili u manjini.
i molim te, što podrazumijevaš pod profesionalnom vojskom?
...ha, ha, ha, Hrastov je zaslužan za obranu Karlovca?... jadan Karlovac...
hrastov jeste jedan od onih koji su zaslužni za obranu karlovca. hrastov je branio koranski most. a kada na dvojicu ljudi navali hrpa četnika, nevezano na to što su razoružani, nema se druge nego pucati u njih. to bih uradila ja, to bi uradio svatko na mjestu mihajla hrastova. s tim što hrastovu svaka čast, jer bi se malo ljudi snašlo u takvoj situaciji i odregiralo onako kako je on. takodjer, da hrastov kojim slučajem nije imao ultimax u rukama, danas ga sigurno ne bi bilo.
...ma, gadi mi se, ne razgovarati o njima, nego i samo ih se sjetiti...
ti ovdje nisi napisao tko ti se gadi, ti si odgovorio na sva imena koje je jedinohrvatska napisao u svom dnevniku. pa ako se tebi gadi npr jedan general gotovina, onda vjerujem da nećeš naći hrvatskog branitelja kojemu se nećeš gaditi ti.
...znate li da je jedinica profesionalne vojske štrajkala zbog
neisplaćene plaće, dok su "boldani" okretali i novce, i gorivo,
i opremu, a bome i pozicije; te, kad im je došlo iz guzice u glavu da
ne mogu pravdati sranja, bilo je "dajte, nemojte"...

ma koja to JEDINICA i čije to profesionalne vojske? jesi možda mislio na neku POSTROJBU?
ili govoriš o jedinicama za specijalne namjene?
bilo je više situacija u kojima su ljudi znali i napustiti položaje zato što im se nije isplaćivala plaća, ili ih se nije puštalo na dopust. al ja ne znam za nikoga iz neke JEDINICE koji su to učinili.
...zar mislite da se baš svih dvije-tri tisuće samoubijenih branitelja
zaigralo alkoholom, pa izgubilo kontrolu, ili su, ipak, vidjeli i znali
previše za običnog, prosječnog čovjeka kakva je većina i bila?...

sram te može biti. ako si doista hrvatski branitelj, kao što su to ovdje neki ljudi za tebe napisali, onda se srami što kada govoriš o svojim mrtvim suborcima nisi čak ni toliko zainteresiran za njih da navedeš točan broj, nego onako kao na placu navodiš dvije-tri tisuće, kao da se ne radi o hrvatskim braniteljima nego o lubenicama.
zaključno sa krajem prošle godine 1870 hrvatskih branitelja diglo je ruku na sebe.
ako jesi branitelj, upamti ovu cifru i odaj time poštovanje svojim suborcima kojih više nema.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci