Tagovi

Zašto sam se kandidirao za gradona?elnika

Zašto sam se kandidirao za gradona?elnika Zagreba? Je li razlog veliki ego koji traži nove potvrde? Je li posrijedi koristoljubiva pomama za foteljom? Ili me netko potplatio da igram trojanskog konja? To su neki od komentara koje "zlo?esti" ovih dana ispisuju po portalima. Sre?om "dobrih" je puno više, ali ipak... valja mi odgovoriti, a vi vjerujte ili ne.
Odgovor po?inje u Zaj?evoj bolnici jednog davnog ljeta, najtoplijeg u deceniju. Mama kaže da sam kao beba plakao samo kad sam bio gladan. Tata kaže da sam kao dje?ak ?esto ku?i stizao krvavog nosa, jer bih se potukao s onima koji su napadali manje od sebe. Moja je Trešnjevka tada bila sva u cvatu u prolje?e, mala dvorišta nedjeljom bi treštala glazbom i mirisala na pe?enu piletinu s krumpirom. Onda se film zavrtio brže… S trinaest sam u Pionirskom gradu osvojio prvi šahovski turnir, U Klasi?noj gimnaziji osnovao rock band, haklao u grabi za NK Trešnjevku, diplomirao na Ekonomskom i magistrirao na Elektrotehni?kom fakultetu s Rektorovom nagradom. Kao Fulbrightov stipendist na Columbia University u New Yorku završio jedan od najboljih svjetskih MBA studija, ali sam odbio tamo ostati, iako su mi nudili, jer me je zvao bijeli Zagreb grad, mirisi Medvednice pod snijegom, blatno-šljun?ana obala Bundeka i okus maminih pala?inki. Onda sam doktorirao i biografija se po?ela puniti: profesor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Eisenhower Fellowship vlade SAD, nagrada Mijo Mirkovi? i Josip Juraj Strossmayer za znanost, gostuju?i profesor na UCLA (Los Angeles), na Pekinškom univerzitetu u NR Kini, u Budimpešti, Mariboru, Grazu, Sarajevu, Splitu i Osijeku, direktor Zavoda za informati?ku djelatnost Hrvatske, Ministar za znanost, tehnologiju i informatiku i ?lan Hrvatske vlade, Predsjednik Komisije za znanstveno-tehnološku suradnju Alpe-Jadran, ?lan središnjeg odbora Europskog pokreta, vo?a Radne skupine Predsjednika Mesi?a za strategiju informatizacije, nestrana?ki i volonterski predsjednik Skupštine grada Zagreba, po?asni ?lan Hrvatskog helsinškog odbora i Rimskog kluba, savjetnik Svjetske banke za Change Management. Na policama ku?ne biblioteke skupilo se ?etrdesetak knjiga koje sam objavio, samostalno ili u koautorstvu. Me?u njima je i zbirka politi?kih eseja “Od krize do vizije”, roman „Privatne istrage” i knjiga poezije “Razne igre”. Eto, puno desetlje?a života stalo je u svega dvadesetak redova teksta. No sve to ne bi imalo puno smisla bez veselih o?iju moje supruge Ane, djetinjeg osmjeha k?eri Lane i razgovora i igara sa sinovima Darijem, Davorom i Lukom.
To je samo biografija, re?i ?ete. Malo neobi?no napisana, ali ništa ne govori o razlozima kandidature.
Ja mislim da govori. U Zagrebu sam se rodio, njega volim i njega sam izabrao, izme?u New Yorka, Los Angelesa, Pariza i Ljubljane, gdje su mi nudili živjeti, raditi i ostati. Zato mi nije lako gledati kako su ga balkanizirali, privatizirali, primitivizirali i gaze mu dušu, a pred sedamdeset godina zvali su ga „najljepšom malom prijestolnicom Europe“.
Kandidirao sam se jer vjerujem da možemo vratiti Zagrebu dušu! Suština je mojeg programa:
1. Zagreb - grad urbanisti?kog sklada ?ijim se resursima upravlja stru?no i odgovorno
2. Gradska vlast je efikasna i ljubazna, ima zadatak služiti gra?anima
3. Gra?ani su ispunjeni ponosom jer se gradom upravlja ?asno, pravedno i štedljivo
4. Moralni i sposobni gradski ?elnici javni interes stavljaju ispred svoje osobne koristi
5. Transparentno trošenje gradskog novca pod javnim je nadzorom, svim raspoloživim mjerama sprje?ava se korupcija
6. Grad posebno brine o potrebama gra?ana Zagreba za stanovanjem, prijevozom, zdravljem, odmorom, kulturom i rekreacijom
7. Zagreba?ko se gospodarstvo ubrzano razvija poticanjem poduzetništva, obrtništva i proizvodnih poduze?a
8. Gra?ani Zagreba osje?aju se sigurnima na ulicama, na poslu i u svojim domovima
9. Gra?ani Zagreba ostvaruju utjecaj na sve što se zbiva u gradu i aktivno sudjeluju u rješavanju problema koji ih mu?e

Iza ovih na?elnih ciljeva treba razraditi konkretne projekte i programe te stvoriti kompetentne timove za njihovu realizaciju. Tko ?e to u?initi? Stranke kakve imamo ne bi u tome uspjele. Zabetonirale su politi?ki prostor negativnom kadrovskom selekcijom, karijerizmom, nesposobnoš?u i manjkom etike. Za suštinske promjene treba konsenzus, a ne ratovi politi?kih plemena i njihove igre bez granica. Zato sam se odlu?io osnovati Inicijativu Nade. Ja sam nepopravljivi optimist i vjerujem da treba pokušati nemogu?e da bi se ostvarilo mogu?e. Inicijativa Nade okuplja „tihu ve?inu“, one koji misle da Zagreb može bolje, a ne žele se baviti klasi?nom politikom. Inicijativu Nade ?ine pojedinci i stranke, mladi i umirovljenici, intelektualci i studenti, akademici i privrednici, konzultanti i radnici, ljudi iz baze i teoreti?ari. Okuplja nas vizija da su promjene mogu?e. Umjesto da o svemu odlu?uje politika, treba otvoriti prostor struci i znanju! Umjesto korumpiranih, treba dovesti poštene! Umjesto klanova i strana?kih plemena vlast treba decentralizirati i dati gra?anima! Umjesto podobnih trebaju nam sposobni! Umjesto da gun?amo, zasu?imo rukave i bacimo se na posao! Umjesto da proklinjemo mrak, zapalimo svije?u!

Na zadnjim je izborima SDP pobijedio s 14.5% mogu?ih glasova jer je na birališta izašlo jedva 36% od ukupnog broja bira?a. Ostali su mislili da nemaju što birati. Aforizam kaže da ljudi žele birati najbolje, ali najbolji nikad nisu na listama. Vrijeme je da se to promijeni!

Komentari

Iz programa

Iz programa V.Sriće

Osnovati azil za napuštene i ugrožene životinje kakav postoji u svim civiliziranim zemljama (a ne šinteraj u kojem se nakon 60 dana životinje ubijaju).

Gospon kandidat, sjednite, jedan.
Azil za napuštene i ugrožene životinje u Zagrebu POSTOJI VEĆ GODINAMA.
Osnovan je u mandatu g. gradonačelnika Bandića.
Nalazi se u Dumovcu (nadam se da znate gdje je to).

http://www1.zagreb.hr/Skloniste.nsf

Ja bih prije pitanje civiliziranosti neke zemlje odredio prema informiranosti kandidata na izborima.
NHF :)

Tko je glasao

Barem se nije sjetio da bi

Barem se nije sjetio da bi produbljivao Savu da bude plovna uzvodno od Siska... (i to mi je neka utjeha!)...

Odabrali smo ih na ponos i diku, na svoju priliku i sliku...

Tko je glasao

Barem se nije sjetio da bi

Barem se nije sjetio da bi produbljivao Savu da bude plovna uzvodno od Siska... (i to mi je neka utjeha!)...

Sjetio se nečeg sličnog:

Istražiti potencijal projekta kaskadnih hidroelektrana kod Podsuseda čime bi grad dobio vlastitu opskrbu strujom, kontrolu poplavnih voda i rekreacijsko jezero

Taj potencijal je već ISTRAŽEN (ovo "kaskadno" je ovdje palo valjda slučajno, ili ne?), istražen je velik dio aspekata cijelog projekta.

Potrebna je POLITIČKA odluka da se ide u projekt ili ne.
http://www.zamirzine.net/spip.php?article4868

Ne znam što se tu ima više istraživati. HE Podsused i HE Drenje su turbomultifunkcionalnokapitalni projekti. Ova točka je više sanaderluk (gradit ćemo, ispitat ćemo, istražit ćemo, vidjet ćemo ima li mogućnosti, dao sam nalog Kalmeti da otpočne s projektom...)

Tko je glasao

Može li kandidat nabrojati

Može li kandidat nabrojati 5 najkapitalnijih (najskupljih) projekata koje misli započeti i odraditi veći dio istih u četverogodišnjem mandatu?

Vjerujem da kandidat ima viziju, pa ga molim da opiše Zagreb nakon 4 godine pod njegovim vodstvom, ali konkretno, dakle ne efikasna javna uprava, odgovorno ponašanje institucija blablabla, nego npr. Zagreb će za 4 godine imati: sjevernu obilaznicu u 4 trake, metro od Gorice do Zvijezde, Terme Zagreb, Novu bolnicu u Blatu, plovnu Savu, Jarunski most, nogometni stadion na Kajzerici...dakle KONKRETNO.

Kandidat je inteligentan i svjestan je da profil korisnika pollitike nije profil biračkog tijela Zagreba.
Podrška ovdje znači siguran poraz na izborima. :)

PS Ako kandidat pobijedi, hoće li nastaviti praksu proslave Dana branitelja Grada Zagreba 30. svibnja, na način da Grad snosi troškove, a braniteljske udruge organiziraju program (u prijevodu: M.P. Thompson na Jelačić placu)? Molim konkretan odgovor. :)

Tko je glasao

Ne budem li tijekom Kampanje

Ne budem li tijekom Kampanje u objektivnim anketama imao veću potporu od ostalih nezavisnih kandidata, dobrovoljno ću izaći iz igre da ne bih smetao onome tko ju bude imao! Prijedlog, naravno, ima smisla ako je prihvaćen i s druge strane.

OK. Ulog je priclino visok, s obzirom da se riskira razvodnjavanje glasaca oporbe. Pa tako ukoliko ankete ne budu davale znacajnu prednost niti jednom od vas, morat cete naci neko drugo arbitarno rjesenje.

Sve ostalo je IMO postavljanje osobnih ambicija ispred buducnosti Zagreba.

Stoga mi se cini da je potrebno ipak malo vise energije usredotociti na pitanje arbitarne mjere. Cisto da nespremnost na kompromis i vlastitu zrtvu na kraju krajeva (odustati od necega na sto imas jednako pravo) ne budu razlog ponovne pobjede Bandica.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Postavit ću ista ili

Postavit ću ista ili slična pitanja kao i Josipu Kregaru, pa bih zamolio za odgovor.

Što misliš o idejama Zdravka Gracina? Koliko je to blisko onome za što se ti zalažeš? Biste li vas dvojica mogli na nečemu surađivati i na čemu bi to bilo? Čovjek je inače(po vlastitom priznanju) jedno od najjačih pera Hrvatske.
I Zoran Oštrić je svojevremeno ovdje izbacio svoje ideje o Zagrebu i zagrebačkim lokalnim izborima. Slažeš li se u nečemu sa Oštrićem i u čemu bi to bilo? Biste li vas dvojica mogli surađivati?

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Gracin je moj kolega s Faksa

Gracin je moj kolega s Faksa i prijatelj. O većini stvari, kad razgovaramo, imamo slične stavove.
Razlikujemo se po pristupu ljudima. Morate Zdravka upoznati licem u lice pa ćete znati što mislim.
Spadam u one koji kritičare smatraju besplatnim konzultantima pa mogu surađivati sa svakim, pod pretpostavkom da ne spada u "trule jabuke".

Velimir Srića

Tko je glasao

@Velimir Srića Morate

@Velimir Srića
Morate Zdravka upoznati licem u lice pa ćete znati što mislim.
Upoznao sam Zdravka "licem u lice" i ne znam što mislite. I Zdravko Vas je istovjetno upitao, ali niste mu odgovorili. Kako bi čitaoci otklonili primisao da je navedena rečenica usmjerena osobno prema Zdravku, lijepo molim za pojašnjenje.

Tko je glasao

Bez želje da djelujem

Bez želje da djelujem nadmeno, mislim da znam ljude slušati i mijenjati svoje mišljenje kad za to nađem razloga. Zdravko je u stanju pet puta reći istu stvar ljudima koji ni prvi put nisu bili spremni to slušati. Možda je ovo drugo bolje, ne znam, samo konstatiram da smo različiti. Moj osobni stav je da prvo saslušaš druge, a onda ih probaš uvjeriti...

Velimir Srića

Tko je glasao

Velimir Srića, zahvaljujem

Velimir Srića,

zahvaljujem na odgovoru pet, 13/03/2009 - 23:22.

Slažem se s tvojom ocjenom, naime, spreman sam uvijek na snažne konfrontacije, dakako, kada je riječ o bitnim (ključnim stvarima). U tom smislu stanovite konotacije iz tvojeg odgovora ne mogu prihvatiti, jer itekako razgovaram kurtoazno kada držim da je riječ o standardnoj razmjeni mišljenja, i slično.
Naime, osobe koje pružaju "otpor" u konfrontaciji ne čine to "tek tako", već rabe i otvaraju cjelokupnu argumentaciju kojom raspolažu. Odluke donosim nakon toga, jer promišljam o argumentima drugih, zato što ih nisam ni dobio, a ni zaradio "samo tako". I mijenjam postupanje (što je i ovdje zamjetno). No, je li bolji tvoj način, ili moj način, naravno, nemoguće je odgovoriti jer svatko ima svoja iskustva, načine, pa i taktike - barem kada je o meni riječ.

Želim u ovom kontekstu skrenuti, ipak, pozornost i tebi, i čitateljima, na jednu činjenicu od iznimne političke važnosti koju možebitno nedostatno uočavaš. Naime, i neovisno o postojanju i drugih razlika među nama, koje sada više nisu bitne (jer ne želim otvarati ovu temu), držim kako valja uočiti da iz ishodišta "prosječnog" birača upravo ove razlike između tebe i mene jesu ključne razlike.
Naime, oni birači koji su "rezolutniji", a takvih ima "podosta", prihvatit će moj izričaj i moj nastup. Oni koji to nisu - prihvatit će tvoj izričaj i tvoj nastup.
Riječ je o tomu da biračko tijelo po "receptivnosti" biračkih poruka nije identično, međutim, ono nije identično ni iz ishodišta "receptivnosti" osoba koje pred njim nastupaju, i traže izborno povjerenje. To je jako, jako važno.
No, držim s razlogom kako si prouičavao i Milana Bandića, i Zorana Milanovića, i da si odredio onaj način koji te vodi uspjehu. Svaki, pa i moj način, je legitiman, i s razlogom svatko drži da će ostvariti ono što je svima u interesu, a to je rušenje Milana Bandića i GO SDP Zagreba na Zagrebačkim svibanjskim izborima, naravno, u mojem takvom izričaju. :)

Tko je glasao

I ja sam upoznao Gracina

I ja sam upoznao Gracina osobno i potpuno se slažem sa Srićom. Gracin ne sluša, on samo popuje i to vrlo agresivno.

Da usput izdvojim još nešto što mi se posebno svidjelo kod tebe Srića: Prekinimo o psima da bi se mogli vratiti na ljude.
I da dodam, slažući se sa kritikama koje su ovdje već iznijete, budi konkretniji. Ne trebaš sve znati i sve u detalje isplanirati, ali moraš navesti par konkretnih projekata i rokove izvedbe. A onda, što mene posebno zanima, navedi što će se dogoditi ako se ti rokovi prebace.
Evo, par osnovnih stvari i imaš moj glas.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Delgado "Biti konkretan i

Delgado

"Biti konkretan i sve detalje isplanirati , navesti konkretne projekte i rokove izvedbe i što će se dogoditi ako se rokovi prebace" mislim da bi to bilo neozbiljno prije nego se napravi detaljna iventura rada svih dosadašnjih gradonačelnika i stvarno financisko stanje Grada Zagreba.

Tko je glasao

Hmm, ti očito nisi

Hmm, ti očito nisi pročitao što sam ja napisao?

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

@ Velimir Srića Gracin je

@ Velimir Srića
Gracin je moj kolega s Faksa i prijatelj. O većini stvari, kad razgovaramo, imamo slične stavove.
Razlikujemo se po pristupu ljudima. Morate Zdravka upoznati licem u lice pa ćete znati što mislim.
Spadam u one koji kritičare smatraju besplatnim konzultantima pa mogu surađivati sa svakim, pod pretpostavkom da ne spada u "trule jabuke".

Poštovani Velimire,

dobro je da ste oslobođeni opterećenja ljudskog "faktora", to mi je blisko i to razumijem

ali druga strana medalje nije samo za izbjegavati nego se baš u njoj nalaze ključevi svjetskih i naših drama.

Kako s tim konačno ide sve bolje, baš ovih dana Zagreb i Hrvatska se opet blago pokreću baš na ljudskom "faktoru" (što nas je održalo u igri kako god nas je rezalo - Ivan Slamnig), vi kao bitni član gibanja i čovjek sa potencijalima za to samo uzmite na pažnju da će vodeće gitare i zajednička "svirka" već za dna dva u tu "svirku" uvući još puno raznovrsnih glazbenika te da je multibubnjar Gracin bitna karika za tu složenu improvizaciju u uvjetima krize, da su čak i naši huligani tu potencijalno korisna publika i pomoćnici.

Tko je glasao

Ovo mi je prije promaklo, a

Ovo mi je prije promaklo, a mislim da je bitno!

Da ne vjerujem kako se u ovom virtualnom političkom prostoru mota vrlo vrijedan ljudski resurs, ne bih se trudio uključiti u raspravu i ponešto iz nje naučiti. Ipak, bitka za Zagreb dobiva se većinom od mogućih 710.000 glasova, pri čemu je, kao što vidite iz mrak-ovog glasovanja, na ovom portalu moguće skupiti možda koju tisuću (momentalno je glasalo 160) od danas pa do izborne nedjelje 17.05.2009.

Na izbore 2005. izašlo je 36% birača, a SDP je dobio 14,46% od svih mogućih glasova i pobijedio. Za koga bi glasalo preostalih 64% koji nisu izašli??? Kako ih motivirati??? Intelektualnom raspravom sigurno ne (nažalost).

Naš ljudski (birački) faktor ponekad bi nas mogao baciti u očaj jer se hrvatska populacija sastoji od 8,4% akademski obrazovanih i od 40% koji jedva da imaju osnovnu školu.

Svi mi možemo vrlo pametno svirati i bubnjati, važno je kako će nas birači čuti i hoće li nas uopće čuti.

Velimir Srića

Tko je glasao

Velimir Srića, oprosti, ne

Velimir Srića,

oprosti, ne razumijem rečenicu, citiram: "Morate Zdravka upoznati licem u lice pa ćete znati što mislim." ?

Tko je glasao

Kregar i Srića bi trebali

Kregar i Srića bi trebali zajednički podržati Gracina, to bi me jedino uvjerilo da misle ozbiljno.

Tko je glasao
Tko je glasao

Ideje mogu biti slične jer

Ideje mogu biti slične jer je slično okruženje. Moj je program stavljen na web 10.3. kad je i otvoren, a napisano je barem dva tjedna ranije.

Velimir Srića

Tko je glasao

Hm vas dva ste kao iz

Hm vas dva ste kao iz "Biblije modernog vođe" :)
Inaće ta Vaša knjiga je super

Tko je glasao

Tko tu od koga

Tko tu od koga prepisuje,...Srića od Gracina?
Ne. Svi od Gracina.

Tko je glasao

stvarno!?:) zdravko,dali si

stvarno!?:)
zdravko,dali si ti u izbornom stozeru velimira srice pa si mu ustupio svoj program,ili su ti ga lapili!?:)

Tko je glasao

edi 3 i s v i m a !!! !!!

edi 3
i s v i m a !!! !!! !!!

CILJ JE SRUŠITI MILANA BANDIĆA !!! !!! !!!

Pa, za mile "jedne stvari", kako bilo tko SMIJE biti egoističan prema TAKO VAŽNOM CILJU !!!

Kregar nije baš dpbar zbog toga i toga, Srića baš nije dobar zbog toga i toga, Gracin - P O G O T O V O, nema infrastrukture, nema sredstava, ubija SVE tko samo zine Milan ili Ivan (i ona iz paštete) itd. itd. itd. :):)

Poštteno sam, ima tomu nešto, kazao, NE NARUČUJTE, sve što imamo protiv MILANA I GO SDP Zagreba (osim HADA i ORTAKA) JE SJAJNO.
Zasebno stvarno i jesu sjajni i Kregar, i Srića, a dopuštam da i ja nisam baš losh i da "vrijedim" kojih pedesetak glasova, kako kaže Edi ... (hm).
A među "nama" još nije kasno da se reprezentirate, jer Milan i Zoran u Zagrebu imaju sve realne pretpostavke da budu politički p o m e t e n i, i to upravo od "nezavisnih" !

No, vi baš tvrdoglavo hoćete Milana ???

Tko je glasao

Obzirom da ovo nisu moji

Obzirom da ovo nisu moji izbori, nekako samo iz prikrajka gledam predstavljanja kandidata i nisam mogao ovo ne komentirati.Kao prvo zelio bih pozdraviti inicijative postovanih kandidata da svoje misli podjele i sa nama ovdje.

Ono sto me zasmetalo kod g. Gracina je njegov cilj, i to jos velikim slovima napisan. Kao buduci gradonacelnik grada Zagreba, njegov cilj bi trebao biti boljitak gradjana grada Zagreba, a ne rusenje trenutnog gradonacelnika.
Po mome misljenju, politicar uvjek pa i tokom kampanje treba gledati na svoje glasace, te kako njima poboljsati zivot ukoliko preuzme funkciju za koju se natjece, a ne kako srusiti svog glavnog protivnika.

To je samo moj mali savjet, jer vec ovako da sam prijavljen u Zagrebu, nebih glasao za nekog ciji je cilj srusiti nekoga drugog.. gdje sam onda ja u toj prici kao obicni i mali gradjanin?

Tko je glasao

da sam prijavljen u

da sam prijavljen u Zagrebu, nebih glasao za nekog ciji je cilj srusiti nekoga drugog..

tako je, dade se naslutiti da se možebitno radi o kakvoj privatnoj osveti iz tko zna kojih razloga ili pobuda, a to ondak ne bi bilo dobro. Zagreb bi dobio gradonačelnika istog kakvog RH ima precjednika koji se razračunava s likovima koji su ga onomad otepli od sebe kao trinaesto prase, umjesto da radi na dobrobit nacije i svih građana, vodi privatne ratove i sveti se.
a da nije raskola, svi bi duvali u isti rog i sisali i sve bi bilo OK.

Tko je glasao

Narod kaže da nekome mora

Narod kaže da nekome mora smrknuti da bi drugome svanulo.

Isto tako mislim da se nekada nešto mora i srušiti, da bi se izgradilo bolje, ljepše i stabilnije. Zato su mi izrazi smjena, rušenje, ili vritnjak Milanu Bandiću, samo pojmovi kojima se postiže, ili ne, željeni cilj.

Po meni bi upotrijeba riječi ukloniti imala puno negativnije značenje, iako nam je svima poznato da bi zbog putra na glavi i prstiju u pekmezu garnituru na vlasti trebalo pohapsiti i zatarabiti, pardon skloniti na sigurno iza švedskih gardina.

Što se boljitka građana grada Zagreba tiče, on se u predizbornoj kampanji ne postiže kurtoazijom i mazanjem meda oko ustiju, već usporedbom programa koji bi trebali biti bolji od onih koje su građani već osjetili na vlastitoj koži.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

CILJ JE SRUŠITI MILANA

CILJ JE SRUŠITI MILANA BANDIĆA !!! !!! !!!

i onda i ti ides sa trecom (ili prvom, svejedno) nezavisnom listom.
ko tu koga u zdrav mozak.
tri nezavisne liste ne mogu dobiti bandica.

No, vi baš tvrdoglavo hoćete Milana ???

nakon svega ovoga, je li to retoricko pitanje upuceno garcinu, srici i kregaru?


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Aleksandar Hatz, postoje

Aleksandar Hatz,

postoje dvije opcije. Jedna je o kojoj je bilo riječi, ali je "ispalo" tako "kako je ispalo". Ne želim to analizirati zbog razvidnih razloga, premda me Edi na to "navlači". :)
I molio bih da na ovo što sada objavljujem SKRENETE POZORNOST.
Pod pretpostavkom da se na izborima pojave samo dvije tri nezavisne liste koje su pretežito usmjerene na jednu biračku skupinu, a koju danas "podosta" pokriva SDP Hrvatske (a dijelom i osobno Milan Bandić), nisam uvjeren potpuno u to da će se birači "pokrenuti". Svaka nezavisna lista, i prema tome - što ih je više - to bolje, u ovakvoj situaciji - ima svaka za sebe interes pokrenuti "svoje birače". To u cjelini (sinergija) ima utjecaj na ono što je sada bitno - veći izlazak birača na birališta, jer će uglavnom sve nezavisne liste ići Protiv Milana. Naravno da s 20.000 glasova, primjerice, Za Nezavisnu listu Zagrebački treći put (s čak blagim financiranjem), i s glasovima koje će osvojiti Srića (sa svojom infrastrukturom) i Kregar (sa svojom infrastrukturom) nastaje potpuno drukčija politička stvarnost za SDP i za Milana Bandića.

Tko je glasao

Niti tri niti trideset

Niti tri niti trideset nezavisnih lista ne mogu srušiti Bandića, one neće čak ugroziti ni Mesića.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

tri nezavisne liste ne mogu

tri nezavisne liste ne mogu dobiti bandica.
Da sam ja Milan Bandić upravo bi takav razvoj situacije poželio, eventualno bi čak i financirao još pokoju nezavisnu listu.
Zar nije upravo takav nepragmatični pristup izborima dovelo do toga da SDP izgubi na posljednjim, a i na onima prije toga? Da su uključili mozak i isključili taštinu shvatili bi da je jedino predizborno koaliranje ono što ih može dovesti na vlast. Ovakvo tupo ponašanje dovelo je da se izgubilo masu glasova, negdje kompletni HNS-ovi glasovi.

I sad ako veliko finale bude Milan kontra Jasenka na izbore ne izlazim, a ako ću izaći glasati ću za Jasenka jer ovaj suludi niz treba prekinuti, a možda SDP shvati što rade kad guraju ovakvog kandidata (iako ponešto sumnjam).

Ta tko će više moći razgovarati s Bandićem kad se ovaj napuše legitimitetom koji se dobiva direktnim izborima?
AJMEMAJKO!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

@leddevet, ma nisu ni morali

@leddevet, ma nisu ni morali kako kažeš " uključili mozak i isključili taštinu da bi shvatili da je jedino predizborno koaliranje ono što ih može dovesti na vlast.

Trebju samo uključili mozak i izvući pouku iz svih prošlih izbora na kojima su se nezavisne liste pokazale kao raspršitelji glasova, glasova koji su pobjednicima donosili dodatne mandate.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Poruka dragim i cijenjenim

Poruka dragim i cijenjenim kolegama leddevet i kukljica:

Dečki, umjesto da se tu natežemo oko "nužnosti nužde koja nije nužna", molila bih vas da kao istaknuti članovi pollitika.com zajednice podržimo našeg kandidata kolegu ap-a! Svi znamo što ap zna i može (nije zanemarivo i za 50 do 70 % jeftinije, a bolje) i da on i slični njemu drže ključne točke grada i time odgađaju katastrofu. Poznavajući kontinuitet poslovanja u politici, moramo biti svjesni da su ovi samo-ponuđeni kandidati second worst te iskoristiti utjecaj elitnog mjesta hrvatske internet demokracije za otvaranje političkog procesa diskontinuiteta pod vodstvom ap-a!

nemesis

nemesis

Tko je glasao

nisam rekao da si los i da

nisam rekao da si los i da zato "vrijedis" petstotinjak glasova,vec da ti je to najveci broj glasova koje bi osvojio na izborima.
ako ce ti biti lakse,nista veci broj glasova ni ja nebi dobio,ne zato sto ne vrijedim,vec zbog toga sto u siroj javnosti nisam poznata osoba!
zdravkec,budimo ipak malo realni!?:)
sutra bi i ja mogao objaviti svoju kandidaturu i kao privatnik utuci koji milijun svojih kuna u predizbornu kampanju,jezicinu fala bogu imam,ali kad bi presao izborni prag mogao bi sam sebe od veselja po vlastitoj sjedecoj povrsini lupati!:)
mislim da ti je gale odlicno odgovorio(bravo koljega!:)),jer samo oni koji misle,ili bolje receno umisljaju,da ce disperzijom glasova istog birackog tijela pobijediti milana bandica,u biti svjesno,ili nesvjesno,ipak rade u njegovu korist!

Tko je glasao

edi 3 uloži ta sredstva,

edi 3

uloži ta sredstva, zajedno s još nekima u ono što ti je jako dobro poznato. Ne "podcjenjivati", uključivo i sebe. :)

Tko je glasao

O cemu ti govoris,

O cemu ti govoris, Zdravko?

Edi i ja se izgleda prilcino slazemo, a ono sto obojica uocavamo jeste OPASNOST od dispergiranja glasova i potrebe UJEDINJAVANJA gradjanske fronte.

To su naime temelji politickog djelovanja na koja ukazujemo, a ukazivati na temelje koje neki ignoriraju, tesko da moze biti stetno.

Dapace, moze biti eventualno presudno da nam se ne dogodi izborni izinjering.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

gale, pa vidiš da "ne ide",

gale,

pa vidiš da "ne ide", konačno "tako nešto" nije unas specifikum.

Tko je glasao

Ako ne ide, mora ici.

Ako ne ide, mora ici. Naravo, ako su kandidati zrele i ozbiljne osobe.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Čet, 12/03/2009 - 09:56 —

Čet, 12/03/2009 - 09:56 — Josip Kregar
stvaranje koalicija
G. Sriću sam i sam pozvao da nastupimo zajedno. Ja sam želio biti
kandidat za gradonačelnika a njemu sam ponudio da nosi listu. Predomislio se jer je jedini moj uvjet bio da kandidati na listi ne budu predstavljeni kao stranački kandidati. Bio sam svjestan toga da mu nudim siguran ulazak u skupštinu a sebi ostavljam borbu protiv g Bandića. Moja ponuda još uvijek vrijedi ali uz iste nestranačke uvjete.

Čet, 12/03/2009 - 15:19 — Velimir Srića
Zašto Kregar i ja idemo svatko za sebe? Pokušali smo se dogovoriti, na moju inicijativu (ja sam se prvi javio njemu). Nije išlo. Citirat ću što sam napisao u mailu kad mi je to postalo jasno: "Zašto ne možemo zajedno? Ja želim stvoriti pokret koji će dovesti do suštinskih promjena, a ti samo želiš dobiti izbore. Pritom tražiš sljedbenike, a ne suradnike.

g,srica,kako netko moze na nezavisnoj listi biti predstavljen kao stranacki kandidat(iz druge stranke?!),jer je to isticanje necije stranacke pripadnosti u biti negacija samog smisla te liste?
dali je to mozda kompromisno rijesenje za radjenovica,koji kao dugogodisnji partijski kadrovik nema hrabrosti razracunati sa svojom strankom i time riskirati politicku eutanaziju ukoliko vasa lista ne prodje?
kad bi milanovic i pristao na takvo rijesenje,koliko bi radjenovic bio stvarno nezavisan,a koliko ovisan o sdp-u!?
drugo,po vama kregar samo zeli osvojiti vlast,ali ne zeli nikakve promjene i trazi sljedbenike,a ne suradnike!?
dosta optuzujuca diskvalifikacija,zar ne?!
kako tumacite cinjenicu da je kregar svojevremeno odbio mjesto ministra u tudmanovoj vlasti,a sad je eto(po vama!),gladan i ove gradonacelnicke?

Tko je glasao

Iz ovoga čitam da ćemo

Iz ovoga čitam da ćemo izgubiti u borbi protiv sadašnjeg gradonačelnika MB. Zašto?
Zato što bi tijekom predizborne kampanje za gradonačelnika građane trebalo uvjeriti da je glasovanje
za bilo kojeg kandidata protivnog MB-u samo nijansirano raščišćavanje sitnih razlika. Dakle; Kregar i
Srića ne smiju nikako biti nepomirljivo suprotstavljeni da podjele biračko tijelo koje će očito biti protiv-
bandičevski nastrojeno. Načelno, bi biračima trebalo biti svejedno dali glasaju za Kregara ili za Sriću. Morali
bi biti uvjereni da dajući glas jednom od njih daju glas novom zagrebačkom gradonačelniku.
Kako mi se čini da je gosp.Gracin mentor predizornih aktivnosti oba spomenuta kandidata, mislim da je
u tom smislu i počeo voditi predizbornu kampanju?

Tko je glasao

Načelno, bi biračima

Načelno, bi biračima trebalo biti svejedno dali glasaju za Kregara ili za Sriću.

Ili recimo Gracinu? I sta onda imamo?

10% Srica
10% Gracin
10% Kregar
12% Mesic
18% Bandic

I sta onda? U drugi krug ulaze Mesic i Bandic.

To nije dobar rasplet dogadjaja.

Ekipa sa pocetka se mora dogovoriti oko toga tko ce biti eksponent protubandicevske borbe, jer u suprotnom govorimo o pobijedi Bandica na temelju ego tripove prve trojice navedene.

Pobogu, ciji to ego trip vrijedi jos 4 godine vladavine Bandica?

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Gale imaš fehler suma

Gale imaš fehler suma sumarum mora biti 100% uračunato i izgubljeni glasovi, a oni bi po tvome bili 50%. Recimo slobodan sam postaviti ovakvu računicu:

Odaziv biraća ispod 70%

Bandic sigurnih minimalno 25%
Mesic maksimum 20%
Srica maksimum 15%
Kregar maksimum 15%
Holjevac maksimum 7%
Rožić maksimum 5%
Klarić maksimum 1,5%
Gracin maksimum 1%
Nevažeći i ostali 10.5%

Drugi krug:

Bandic 70%
Mesic 30%

U slučaju koalicije Kregar-Srića, ili Srića-Kregar mislim da je sve otvoreno, a njihova je pobjeda pitanje pristupa HTV-u.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Pitanje za tebe, ali vrijedi

Pitanje za tebe, ali vrijedi i za sve.
Zanima li te (vas) TKO će biti gradonačelnik, ili ŠTO će gradonačelnik raditi?
Pod pretpostavkom da su i Kregar i Srića neviđene poštenjačine i istinoljupci, očekujemo da će implementirati svoje programe u potpunosti.
Jeste li usporedili programe? Koji vam se više sviđa?
Je li bolji Zagreb u 2013. godini s gradonačelnikom Srićom, ili gradonačelnikom Kregarom? Ili Gracinom?

Tko je glasao

Štovani kolega

Štovani kolega hdz-ekonomija, malo si me razočarao s tvojim pitanjem, jer poznavajući tvoju retoriku smatrao sam da si realista koji je svjestan činjenice da programi nisu stvari koje se cijene prema obujmu papira na kojem su napisani, već objektivnih mogućnosti i realiteta koji stoje na raspolaganju.

Naravno implementirati bilo koji program u potpunosti ovisi o birokraciji koja ga provodi i šefu koji je na čelu te birokracije, a tu češ se nadam se složiti samnom da nakon Bandića nemože doći gori, bar ne odmah na početku preuzimanja kormila.

PS. U predhodnom komentaru mi se je potkrala greška ne 50%, već 40%
Ispravno bi bilo: Gale imaš fehler suma sumarum mora biti 100% uračunato i izgubljeni glasovi, a oni bi po tvome bili 40%.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

programi nisu stvari koje se

programi nisu stvari koje se cijene prema obujmu papira na kojem su napisani, već objektivnih mogućnosti i realiteta koji stoje na raspolaganju.

Zato sam i pošao od uvodne postavke da su Kregar i Srića neviđene poštenjačine i istinoljupci, uz to su i genijalno nadareni i sposobni, i da će svoje programe u potpunosti implementirati. Dakle, nakon 4 godine Zagreb će izgledati a) kregarovski b) srićovski.
Koji ti je Zagreb bolji?

a tu češ se nadam se složiti samnom da nakon Bandića nemože doći gori, bar ne odmah na početku preuzimanja kormila.

Ne slažem se. :)
Kao građanin Zagreba, gledam svoje interese.
Hoću znati ŠTO se nudi, a ne TKO se nudi. :)
Radije slušam Mraclinske tamburaše kako izvode Stonese, nego Stonese kako hrču, ak me razmeš. :)

Tko je glasao

Pod pretpostavkom da su i

Pod pretpostavkom da su i Kregar i Srića neviđene poštenjačine i istinoljupci,

Losa ti je pretpostavka.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

gale, ha, ha ..., budi ipak

gale,

ha, ha ..., budi ipak malo ozbiljniji. No, da odgovorim, što ako na izbore izađe 5% birača?

Tko je glasao

Nece sigurno. Dovoljno je

Nece sigurno. Dovoljno je dici malo halabuke i imas potrebnu izlaznost.

Neka mediji prenesu da se kandidati za Zagreb javno prepucavaju i dogovoraju, napravi mikrospektakl na koji je sposobno barem 5 ljudi sa pollitika.com-a i izlaznost je zagarantirana.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Gesta je simbolična, ali

Gesta je simbolična, ali suštinska. Lista je nezavisna, dakle radi se o osobama. Međutim, što se mene tiče, na njoj mogu biti, ako su kvalitetni ljudi, članovi drugih stranaka, ali kao pojedinci. Time želim reći da me zanima konsenzus, a poželjni su svi koji su u stanju predano, pošteno i kvalitetno raditi na interesu Zagreba, otkud god došli.
Tako će se na mojoj listi naći članovi Akcije mladih i Hrvatske stranke mladih, ali kao pojedinci. Isto vrijedi za nekolicinu kvalitetnih članova Stranke penzionera.
Zašto bih okupljao samo nestranačke, ako među "stranačkima" ima kvalitetnijih ljudi? Na isti sam način svojedobno sastavio Radnu skupinu za strategiju informatizacije čije mi je vođenje povjerio Predsjednik Mesić. Nisam nikoga pitao, niti me zanimalo, je li u nekoj stranci ili nije. Zanimalo me koliko je sposoban.
A propos diskvalifikacija, krivo ste me razumjeli. Izričaj o sljedbenicima i suradnicima ticao se stila komunikacije. Iskreno mislim da su Kregarove namjere jednako ispravne kao i moje...

Velimir Srića

Tko je glasao

Velimir Srića, oprosti,

Velimir Srića,

oprosti, sada se moram javiti s pitanjem.
Naime, "ja" ću sastaviti listu fizičkih osoba, i svakoga ću pitati je li u nekoj političkoj stranki. Ako odgovori da jeste, tada ga ne mogu staviti na takvu "svoju" nezavisnu listu.
Ako prešuti točan odgovor, tada ga mogu staviti na nezavisnu listu. Konkretno, poznajem nekoliko osoba - hrvatskih branitelja, časnih i divnih ljudi, ali su u HSP-u. Ne mogu ih, dapače, držim kako ih ne smijem staviti na nezavisnu listu. Uostalom to oni i sami znaju. Naime, takve osobe bi "ispale" da su očevidno karijeristi. (tj. sjede na "dvije stolice"). Držim, barem u mojem primjeru, kako to nije potrebno.
Skrećem ti ovime javnu prijateljsku i "kooperativnu" preporuku da mogu nastati i stanoviti pravni problemi ali i "drugi", neovisno o tomu što je sve to skupa iskaz dobre volje, i potpore.

Tko je glasao

Nisam pravnik, pa o tom

Nisam pravnik, pa o tom detalju necu. Po pitanju korisnosti omogucavanja pojedincima da budu pripadnici i drugih lista, pa tako recimo i HSPovaca da budu na listama nekih drugih kandidata, brijem da bi to moglo biti prilicno korisna stvar s obzirom da se time eliminira politicki monopol sredisnjice nad politickom buducnosti njezinih clanova.

Pa tako cisto za primjer, moj omiljeni primjer Hadzi. Da radim listu, uvijek bih ga najradje postavio na istu, bez obzira sto je clan SDPa. No, Hadzi se konkretnim akcijama dokazao da je daleko kvalitetniji od cijelog SDPa skupa, pa ako mu mogu osigurati mogucnost da se afirmira na neki drugi nacin koji nije utemeljen na milosti sredisnjice SDPa, DAPACE.

To bi bilo odlicno. I za Hrvatsku i za Hadzija i za mene, a na kraju krajeva i za SDP. Iliti ono malo dobra sto se u SDPu nalazi.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci