Tagovi

Mimikrija i dobar letak= opasan lijepak

Ovaj dnevnik trebao je biti komentar na Aishin (?) dnevnik ...:Kazališna publika:..., ali zbog iznimne duljine moga komentara izložiti ?u ga kao svoj novi dnevnik.

Uradak ..."Kazališna publika:...potpisuje Aisha, ali stvarni autor je "pravednik". I zato , pravedni?e, potpisuj se na svoje uradke. Što ?e ti Aisha?
Njezin nivo, kojega sporadi?no vidimo u raznim dnevnicima i komentarima, a osobito u dnevniku Kunte Kinte "Ho?emo li zaustaviti dje?iji križarski rat?", je nivo obrazovanosti i logi?kog zaklju?ivanja ispodprosje?nog osnovnoškolca.

Ako se ve? želiš iza "Aishe" kriti,
moraš prvo dnevnike i komentare ujedna?iti.
(intelektualno, stilski, ali i gramati?ki i pravopisno)

Zar se uop?e može o?ekivati da se s hobotnicom kriminala, mita i korupcije, socijalne nepravde i neosjetljivosti.., obra?unavaju , oni koji nemaju hrabrosti navesti ni svoj virtualni identitet, ve? im treba "Aisha" kao paravan?

Istina je da Hrvatskoj i Hrvatima (uvijek velikim po?etnim slovima svima kojima je Hrvatska bitna, bez obzira na "umjetni?ke izri?aje Aishe"), treba s le?a maknuti hobotnicu koja je pritiš?e.
Znakovito, važno i o p o m i nj u j u ? e je kako hobotnica kriminala, mita i korupcije, privrednih skandala, socijalne neosjetljivosti... nije imala prekida u svome životu, ni onda kada je došlo do promjene na vlasti. I tada se remen stezao oko pasa narodu, a privilegije i mnogobrojne povlastice vlastodržaca nisu ukinute (smanjene su radni?ke , a ne zastupni?ke povlaštene mirovine, nije kažnjena prethodna privatizacijska plja?ka , a nastavljena je nova, ?ak su potpisani i me?udržavni ugovori - ?ija nas težina i sada pritiš?e, iako ih Sabor nikada nije potvrdio...).

Isto tako koja je to briga(?) "Aishe" za branitelje u njenim (?) pjesmicama, te za njihov ekonomski status i psihi?ko zdravlje, kada u svome komentaru na dnevnik K. Kinte "Ho?emo li ikada zaustaviti dje?iji križarski rat" izjavljuje (citati iz navedenog komentara):
1.citat:
" I rat nikada ne vodi jedna strana, ve? dvije. koliko god to njekali pucalo se na obje strane ."
(valjda su naši branitelji trebali bacati cvije?e na suprotnu stranu?)
2.citat:
"Netko je u Hrvatskoj ostao bez oca, majke, bake, djeda , sina , ali isto tako je netko u Srbiji ostao bez navedenih. "
(A što je tražio tu? Jesu li bili gladni, kada su urlali: "Bit ?e mesa, bit ?e mesa, klat ?emo Hrvate?)
Istu tu " brigu "za branitelje "Aisha" iskazuje u komentarima nekih dnevnika , gdje umjetni?kom slobodom opravdava sijanje mržnje po njima i onome za što su se borili, nazivanje branitelja "Bandom u Domovinskom ratu "...

Koje to "KROKODILSKE" SUZE liju za našim braniteljima, za našim ekonomskim standardom, kada istovremeno pljuju na sve što je utkano u hrvatsko nacionalno bi?e? Što je to ponavljam im još jednom- jer ?ega nemaju o tome ništa i ne znaju: vlastita država pod imenom Hrvatska, sloboda ( "Aisha" u svome dnevniku posprdljivo pjeva: O lijepa, o slatka domovino, evo na usta mi izlazi pjena..), naša vjera i Crkva , naša povijest i naši junaci, naši domovi, naša zemlja i more, naši ljudi, što kratko iskazujemo svojom zastavom, grbom i himnom.
Jel´to Aisha "tepa" braniteljima i gra?anima Hrvatske rije?ima klerofašisti, ustašoidi .., ve? na sam spomen bilo ?ega od prethodno nabrojanoga?
O?ito su joj (im) srcu stvarno prirasli branitelji - branitelji Jugoslavije.

Treba uništiti "hobotnicu" koja uništava i crpi Hrvatsku, ali u tim htijenjima, treba se ?uvati ovakvih kao "Aisha" ?ija je briga ista kao briga krvnika za žrtvu, kojoj ona mi?e pramen kose s vrata da sjekira slu?ajno ne sklizne.
U pomo? zovu Sindikate ?ija je briga za radnike, koje zastupaju, tako?er "iskrena". To je vidljivo iz rezultata privatizacijske plja?ke, položaja i statusa sindikalnih vo?a nakon sindikalne karijere i njihovih trenutnih mjese?nih primanja na ra?un istih tih radnika.
Zovu i studente. Zbog školarina? Zbog studentskog standarda? Zbog preskupe hrane u menzama?
(gdje je to u demokratskom svijetu jeftinije studiranje i prehrana?)
Zovu i umirovljenike, ?iji je veliki broj stvarno egzistencijalno ugrožen niskim mirovinama. Ho?e li oni riješiti njihov problem? Kakav je položaj umirovljenika u razvijenim zemljama poput SAD-a i V. Britanije, imamo prilike ?itati i gledati na TV. Naši umirovljenici nisu ostali bez svojih mirovina, niti bez svojih domova, kao mnogi u spomenutim državama.
Malo koja obitelj u Hrvatskoj nema dostignu?a suvremene tehnike i tehnologije u svojim domovima. Da ne pri?amo o stambenom standardu (vlastite ku?e i stanovi, vikendice) , broju mobitela, automobila ..Kako je u drugim državama, imala sam se prilike uvjeriti!

Nekada su Hrvati, zbog težnje za slobodom i kruhom napuštali Hrvatsku (ali je UVIJEK nosili u SRCU), a sada pod maskom brige za više kruha i pravednosti, želi im se podvaliti , ne više kruha i pravednosti, nego obe?anja o tome, u zamjenu za vlaš?u, koja bi im iz srca ?upala Hrvatsku - ali i dalje dobro HRANILA "HOBOTNICU".
Možda bi to bila dobra domovina za "Aishu" i njene stvaratelje i sljedbenike , jer bi ipak , netko dijelio taj "kruh", a takvi uvijek imaju prilike sami se dobro najesti, a zatim podobnima i sli?nima milosrdno dijeliti mrvice. Tko je njima podoban?
Sami kažu kako su žive?i u totalitarizmima, stekli sposobnosti (valjda detektore?) za pronalaženje "klerofašista" i "ustašoida". Isti?u kako je zastava komad tkanine, grb nalik na licitar, a himna samo bezvezna pjesmica za primitivce, branitelji su im banda iz Domovinskog rata, a Hrvati su im katoli?ki i stadionski uro?enici...
Bojim se da bi , po takvim njihovim kriterijima i naša zlatna skaka?ica u vis, koja je ju?er plakala od sre?e, jer su u njenu ?ast dizali hrvatsku zastavu i svirali "Lijepu našu", bila žrtva takvog detektora, uz mnoge druge gra?ane. Ve? vi?eno!!!
I zato:
ne treba šutjeti, treba tražiti svoja prava, strpljivo rezati što deblje krakove "hobotnice"(korupciju i pronevjere u javnim poduze?ima, dužnosni?ke povlastice, spregu kriminala i politike...) i vrebati joj glavu traže?i najpovoljniji trenutak. Ipak, u želji za obra?unom s njom, ne dajmo ma? u ruke onima , koji samo ?ekaju priliku da ga zabiju, ne u hobotnicu -nego preko nje, HRVATSKOJ ravno u GLAVU i SRCE.

Ovo što "AISHA" pokušava, tko god da se tako predstavlja, upravo je pokušaj uzimanja ma?a u ruke i njegovog usmjeravanja u naše srce.
Na dobar lijepak, nahvata se puno naivnih i neopreznih muha.
I zato dobar letak (parola, nezavisna (?), neprofitna (?) gra?anska akcija "Stegnite remen vi bando lopovska" )= dobar lijepak za naivne (?ista mimikrija).

Ono što nam nude kao mimikriju u liku i djelu osobe Aishe , opisala sam komentarom koji o njoj najbolje govori, pa ga stoga i ovdje isti?em:
JA (Aisha) sam dobila zlatnu medalju iz informatike, pišem pjesme, u?ena sam, Ja kažem kako imam veliki IQ, (a Franka isto to zna), sudjelujem u stvaranju ?asopisa, znam koje su vrijedne pjesme i grupe jer ih JA slušam, nezavisna sam i neprofitna aktivistkinja,crta?ica sam portreta, "fan" gitara , mažoretkinja, ?itam iz karata za tarot, gledam u staklenu kuglu(zato JA znam da je svijet loš i okrutan), lije?im putem telefona, "molim se ku?nom Bogu" jer JA znam .JA znam što je oksimoron, znam što je metafora i hiperbola ,a možda i parabola, logi?ki povezujem što nitko drugi nije u stanju povezati- a to je sveta istina jer JA to kažem - jednostavno JA sam "Genijalni um", samo me glumio R.Crowe.

A za "pravednika" jedna poslovica:
Onome koji je jednom vladao nad drugime
nesnosna je vlast svakoga drugoga nad njime.
(Mušarif -ed-Din Saadi)

Komentari

@ppetra, apsolutno se

@ppetra,

apsolutno se slažem s tobom u zaključku kako osoba koja je pod nickom aisha ne posjeduje sposobnosti pisanja deseterca. Pa pobogu niti vokabular joj nije tako bogat, a kamoli umijeće slaganja rijieči u smislenu satiričku prozu.

Ida ne zaboravim, ona ne pripada niti jednoj kliki, znaš li to;) heheheee...kao "usamljeni "vuk......
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Već sam više puta napisao

Već sam više puta napisao da nisam za to da komentari ili dnevnici postanu nečitljivi učestalim minusiranjem ma s bilo koje strane. Svaki komentar ili dnevnik govori o onom tko ga piše i o onom tko sudjeluje u njemu. Kako vidim da bi ovaj dnevnik mogao otići u ropotarnicu internetskog koša s svojim plusom nastojim da se to ne dogodi nepodilazeći bilo kome.

Pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

Dragi moj Skviki, ako

Dragi moj Skviki,
ako slučajno nosiš naočale, pogledaj da je u isto vrijeme online Aisha i moja malenkost.
Da je tako, napisao sam u tvoju čast ( u roku 2 minute) jednu posebnu pjesmicu:

Levitaciju posjedujem od kad sam dijete,
prašim do Mjeseca... poput rakete.
Ponekad se, nevoljko, na Zemlju vratim
i obučem haljinu da dosadu skratim.

Mimikriju koristim od jutra do mraka,
u trenu postajem od djeda baka.
Kad poželim da ppetra poludi,
postajem Aisha i dobijem grudi...

Tko je glasao

Pravednik vz, Stihovi su

Pravednik vz,

Stihovi su tvoji a ne Ajšini, i nemoj zaboravit da sam ja kajkavac.

Tko je glasao

@ppetra, ti si dušo moje

@ppetra, ti si dušo moje drugo ja, srodna duša, što te nisam prije upoznao.
Sve stavove koje si iznijela, supotpisujem, jedino sam malo zbunjen s ovim aisha-AISHA-pravednik-aisha. Morat ću još par puta pročitati.
Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

ppetrici jadnoj, nešto neda

ppetrici jadnoj, nešto neda mira,
neku "opaku" tajnu očito ona skriva.
Uhvatila se pisanja i izricanja laži,
tko ti je poslodavac, daj nam kaži.

Brzo je pojurila dnevnik sastaviti,
da bi makla oči sa sebe i da bi se mogla još malo praviti.
Da je fina i da je draga, to znamo da nije,
nema srama ni Franku optužiti da se "krije".

Istina je prava, da ova dama nešto vreba,
ko zna, možda joj novac nepohodno treba.
Mislim samo da radi grešku, jer svijesna nije,
da se u zatvoru indentit ne krije.

Pa da nebi, ova mlada dama,
prošetala malo do stupa srama.
Jer laži koje iznosi, bezazlene nisu,
A nije baš dovoljno za ovakve grijehe samo otići na misu.

Ovo joj ipak Aisha piše,a ne neka "krpa" sa placa,
vidjet ćemo se mi u živo, pa da vidimo tko je FACA.

:)

Tko je glasao

@aisha, čak ni ovo nije

@aisha,
čak ni ovo nije tvoj uradak nego tvoje FB friendice i vidljivo mentora Vesne Nikolić, zar ne?

Vesna Nikolić
ppetrici jadnoj, nešto neda mira,
neku "opaku" tajnu očito ona skriva.
Uhvatila se pisanja i izricanja laži,
tko ti je poslodavac, daj nam kaži.

Brzo je pojurila dnevnik sastaviti,
da bi makla oči sa sebe i da bi se mogla još malo praviti.
Da je fina i da je draga, to znamo da nije,
nema srama ni Franku optužiti da se "krije".

Istina je prava, da ova dama nešto vreba,
ko zna, možda joj novac nepohodno treba.
Mislim samo da radi grešku, jer svijesna nije,
da se u zatvoru indentit ne krije.

Pa da nebi, ova mlada dama,
prošetala malo do stupa srama.
Jer laži koje iznosi, bezazlene nisu,
A nije baš dovoljno za ovakve grijehe samo otići na misu.

Ovo joj ipak Aisha piše,a ne neka "krpa" sa placa,
vidjet ćemo se mi u živo, pa da vidimo tko je FACA.
prije 11 sat(a)

Sanja Knezevic Aisha
haahah :D
prije 11 sat(a)

Dakle opet lažeš i koristiš se tuđim, a da ne govorim o organiziranoj kliki, neovisnosti, intelekualnoj superiornosti, radnim navikama, čistoći duše i tijela, arijevskom korijenu, sposobnostima i vještinama na kojima bi i Bogovi zavidjeli,. Zar vama koji čitate i razumijete niti ovaj dokaz nije dostatan za razaznati s kime imamo posla, te tko, kako i zašto koristi ovaj blog?
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Aishe, man' se poezie proza

Aishe, man' se poezie
proza ti leži
od ppetre ti bježi
i ne gubi vrijeme
drž' se svoje banditske teme.

Tko je glasao

Eh, moja aisha, kaiša se ti

Eh, moja aisha, kaiša se ti drži,
remena kožnog što steže,
bande i lopova i štakora što bježe.
Što ti je kriva jadna ppetra?
Idi i jebi mater onom s Mirnog vjetra.

I nemoj aisha u zatvor dirat,
i nemoj pravednika kopirat,
jer ti si samo jedna od onih što palamude,
na koncu konca, i zatvor je za ljude.

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Tko mi je poslodavac, to je

Tko mi je poslodavac, to je ipak poslovna tajna.
FACA si ti, bez borbe to priznajem. Uostalom to je rekao takav autoritet - TI ( a i Franka to zna), pa nije potrebno provjeravati. Pročitaj si još jednom završetak ovoga dnevnika u kojemu ti je odano i pismeno priznanje.

Tko je glasao

Vidli smo da je Pravednik VZ

Vidli smo da je Pravednik VZ bil prisutan. Brzo ste reagirali.

Tko je glasao

(No subject)

Opinioiuris

Tko je glasao

@mrak, a gdje si sad sa

@mrak, a gdje si sad sa svoja tri do sedam minusa??!
Znaš onu, slika je kao stotinu riječi.
Zar ovo za tebe nije podcjenjivanje kolegice?
Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Pa ja ne vidim niš loše u

Pa ja ne vidim niš loše u ovoj sliki.
Opi je poslal svoju sliku kak spava, i nema rjčei na te nepobitne argumente.

Tko je glasao

Nije @Skviki,

Nije @Skviki, nije.
Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao
Tko je glasao

http://www.facebook.com/note.

http://www.facebook.com/note.php?saved&&suggest&note_id=141882547322#/no...

Dušo,ovdje imaš izvješće GEF-a i tamo sam upoznala Zdravka Gracina koji ovdje na politika.com dosta komentira.I moj suprug ga je upoznao.Imaš link HAU-a pa upitaj i gospođu Mirjanu Nazor.Tamo sam upoznala i Ankicu Lepej.Aisha i ja se razlikujemo jer ja želim da volontiramo preko HAU i Juris Protecte,da imamo pravi organizirani građanski aktivizam jer ova udruga JP ustupa i korištenje portala ali nema dovoljno volontera,a Aisha želi samo građansku inicijativu.Vidiš da ne mislimo isto.Ali i jedno i drugo je po zakonu.Bez jakog civilnog društva i građanskog aktivizma nema demokracije.I još nešto,svoju djecu uopće ne zamaram s ovakvim stvarima jer su premlada,a najstarija kćer je prezaljubljena :) a nadam se da će i ona jednog dana poput Aishe se malo zainteresirati za budućnost ovog društva .

Tko je glasao

Puno toga je bilo po

Puno toga je bilo po "zakonu"( ni privatizacija nije išla mimo zakona). Zakonski ne znači i dobro i moralno, nego samo nekažnjivo i dopušteno. Možda ne mislite isto kao što kažeš. Ni lijeva i desna strana mozga ne misle isto, ali vrše koordinirano djelovanje koje ostvaruje zajednički cilj.
Problem svih Vas je iracionalna opsjednutost stvarima koje ne stoje, stalnim osjećajem ugroženosti od onih koji nisu po Vašim mjerilima isti. Pročitaj komentar koji sam tvome suprugu napisala na dnevnik "Hoćemo li ikada zaustaviti dječiji križarski rat?,a možda si ga i pročitala. Mislim da se taj "dječiji rat "neće zaustaviti jer ih, nažalost, Vi kao roditelji ne možete naučiti da zavole ovu zemlju.

Tko je glasao

@ppetra Mislim da si vrlo

@ppetra
Mislim da si vrlo zločesta.

Tko je glasao

Ne, nisam. Samo sam

Ne, nisam. Samo sam iskrena.
Bilo bi dobro da i ti, za promjenu, budeš malo iskrena - ako ne prema drugima, onda makar prema samoj sebi.

Tko je glasao

Stalno šalješ video

Stalno šalješ video spotove.
Predobro si sebe ocrtala u svojim dnevnicima i komentarima, zato ne moraš postavljati video spotove. Tvoja slika je sasvim jasna:naša nedavna prošlost, koja sve čini da bi nam postala budućnost.

Tko je glasao

Da? I kaj su i ti bendovi

Da? I kaj su i ti bendovi "neprijatelji" Hrvatske?Samo si ti stala na branik domovine?Evo citat frenda sa fejsaB.Ž.:Vesna nikada se nemojte sekirati radi takvih ljudi.Čim kokodaču, znači gube!!!!!

Tko je glasao

Vaše se društvo silno

Vaše se društvo silno uskokodakalo i uskukurikalo. Pjevaju pjesmice da se sve ori, pa čak i po ovim stranicama.
Primijeni na to svoje društvo i sebe citat frenda sa fejsa B.Ž.!

Tko je glasao

@ppetra, a jeste se i vas

@ppetra, a jeste se i vas dvije raskokodakale. Daj stanite malo na loptu. Nemrete jedna drugu uvjeriti u nekaj s čim se ne slažete, pa bi dobro došlo malo tolerancije??!
Uz dužno poštovanje,
Molotov

Tko je glasao

petra, plus za dnevnik jer

petra, plus za dnevnik jer si se dotakla nekih vrlo zanimljivih stvari, ali se ne slažem sa tobom da pravednik ima bilo kakve veze sa aishinim uratkom.
njegov je stil vrlo prepoznatljiv, što ga i čini jedinstvenim i zato i volim njegove upise.
a doista si ne mogu zamisliti da bi pravednik uradio ovako nešto, ja ga gledam u sasvim drugačijem svijetlu. neistomišljenik kojega poštivam i koji mi je inače vrlo drag.

Tko je glasao

Poznajem ih samo kao

Poznajem ih samo kao virtualne osobe, pa se lakše između njih može uspostaviti veza. Mnogi su mislili kako poznaju svoje susjede, ali su neki svoje zablude gadno platili.
Poslovica koju sam mu napisala, odgovara mi njegovom virtualno identitetu i tekstovima koje piše.
I meni su drage njegove pjesmice jer realno opisuju stvarnost. Upravo zbog te kvalitete, lako ih je prepoznati.

Tko je glasao

Aha, u tom grmu leži

Aha, u tom grmu leži zec!

Tebi se zapravo sviđaju moje 2 pjesmice samo što ti je ispod časti pohvaliti ih jer su napisane od strane mene,
pa je lakše optužiti pravednika da ih je on napisao.

Evo, olakšat ću ti situaciju: ne treba mi tvoja pohvala, ne moraš se više blamirati sa lažima.
Da ti se sviđa, znat ćemo samo ti i ja.

:)

Tko je glasao

Ma kakve tvoje pjesmice?

Ma kakve tvoje pjesmice? Sviđaš mi se se ti .
Uvijek su me impresionirale "podvojene ličnosti". Ali ti si fenomen: višestruko podijeljena ličnost. Malo se ponašaš kao nedoraslo derište, malo kao barun Munchausen, zatim kao "đavo s Tasmanije", a izuzetno rijetko kao promišljena , odrasla osoba.

Tko je glasao

A onda si ti potrojena

A onda si ti potrojena ličnost. Mislim, neznam ja tko je tu otvarao više profila.

Od koga se ti skrivaš i bježiš? :)

Tko je glasao

Ovako, mlada damo: Aisha (

Ovako, mlada damo:

Aisha ( koju ti prozivaš ovdje kao enigmu), ima svoje ime i prezime s kojim izlazi čak i javno.
Aisha nije nikakva lažna osoba kako ti tvrdiš, što možeš i provjeriti. Dakle, ja sam od krvi i mesa, nemoj me pretvarati u fikciju, molim te.
Da ti je imalo stalo do istine a ne do lažnog i zlobnog pisanja, upisala biš u google moje ime i prezime i vidjela biš sve moje upise.
Također, oko tvoje dvojbe da sam ja napisala pjesmu, a jesam, raspitaj se kod ljudi koji me imaju na facebooku.
Pjesme, obje, su izašle par dana prije na facebooku, gdje inače i objavljujem svoje pjesme, jer se pisanjem bavim od svoje 11 godine.

Ako ti ni to nije dovoljno dobar argumenat, Aisha je čak i ovdje ostavila linkove na videa na kojima ona drži govore na prosvjedima. Također, potraži od nekoga snimku Latinice od 1.5.2009. pod temom: Idoli-nekad i sad! pa se uvjeri u moje govorničke sposobnosti i moje sklapanje konstrukcija pri izjavi nekih misli.

Dakle, mlada damo, osim što se skrivaš iza nicka i otvaraš bezbroj korisničkih računa pod glupim izlikama, o tebi se nezna ništa. Ali si uzimaš za shodno, ovako traljavo, lažno i zlobno nekoga inkriminirati.

Žao mi je samo što je pravednik upao u ovo tvoje klupko, jer taj čovjek sigurno meni ne piše pjesmice.

Skviki dole tvrdi, kao i obično, da se u pjesmi nisam koristila svojim konstrukcijama rečenica. Već sam mu odavno rekla da presluša moje govore sa prosvjeda ( jedan sam čak objavila i ovdje), da pogleda Latinicu ili da jednostavno provjeri kod ljudi koji me imaju na facebooku da li to pišem ja.

Čak, evo, imaš post negdje , nedavno od Rmarina gdje mi je dokazivao da smo mi prijatelji na facebooku pa mi je na kraju svoga posta pohvalio ISTU OVU pjesmu koju ti navodiš kao spornu. Dakle, on je tu pjesmu pohvalio ( iskreno ili ne, nebitno) par dana prije nego li sam ju ja objavila ovdje.

Drugi puta kada stvaraš senzacionalno štivo temeljeno na lažima potrudi se bar da ga argumentiraš, jer jako dobro znaš da se za lažno svjedočenje sjedi iza rešetaka.

Inače, ovdje si samo pokazala da si ti zapravo ta koja NE CIJENI građane RH, jer uporno se prozivaš patriotom a postavljaš pitanja ili teze:

U pomoć zovu Sindikate čija je briga za radnike, koje zastupaju, također "iskrena". To je vidljivo iz rezultata privatizacijske pljačke, položaja i statusa sindikalnih vođa nakon sindikalne karijere i njihovih trenutnih mjesečnih primanja na račun istih tih radnika.
Zovu i studente. Zbog školarina? Zbog studentskog standarda? Zbog preskupe hrane u menzama?
(gdje je to u demokratskom svijetu jeftinije studiranje i prehrana?)
Zovu i umirovljenike, čiji je veliki broj stvarno egzistencijalno ugrožen niskim mirovinama. Hoće li oni riješiti njihov problem? Kakav je položaj umirovljenika u razvijenim zemljama poput SAD-a i V. Britanije, imamo prilike čitati i gledati na TV. Naši umirovljenici nisu ostali bez svojih mirovina, niti bez svojih domova, kao mnogi u spomenutim državama.
Malo koja obitelj u Hrvatskoj nema dostignuća suvremene tehnike i tehnologije u svojim domovima. Da ne pričamo o stambenom standardu (vlastite kuće i stanovi, vikendice) , broju mobitela, automobila ..Kako je u drugim državama, imala sam se prilike uvjeriti!

Sa ovime, draga moja ti zapravo govoriš da se ni umirovljenici, ni radnici, ni studenti ni branitelji nemaju što buniti jer, im je, po tvojim konstatacijama, bajno u RH.

Vidiš, kada lažeš, kako se zapetljaš u vlastite laži. Tko je sada mrzitelj RH, ti ili ja.

Pozdrav

P.s. Reci onome tko te plaća za ovo, da sam ja poručila da si neprofesionalna, neka nađe boljega!

Tko je glasao

@aisha, nedavno od Rmarina

@aisha,
nedavno od Rmarina gdje mi je dokazivao da smo mi prijatelji na facebooku pa mi je na kraju svoga posta pohvalio ISTU OVU pjesmu

Pjesmu sam "pohvalio" kao dokaz da smo prijatelji na FB, sa njenim sadržajem i dosegom se apsolutno ne slažem.

Onomu tko je čitao taj moj komentar je to razvidno. Naravno - osim @aishi, jer ona ima svoj "rezon"

Također, slažem se sa @ppetrom i njenim zaključkom o mogućnostima dotične "blogerice".
--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

jer jako dobro znaš da se

jer jako dobro znaš da se za lažno svjedočenje sjedi iza rešetaka.

Znaju to svi, no tebi je izgleda napoznato. Jedan dan možda naučiš da je to tak.

Tko je glasao

Opet ne razumiješ. Nitko

Opet ne razumiješ.
Nitko ne govori kako se nemaju pravo ni zašto buniti. Neka to rade, ali ne u korist "AISHE" i Aishe. Oni predstavljaju za njih daleko veću opasnost, što sam u tekstu i obrazložila.

"Reci onome tko te plaća za ovo, da sam JA poručila da si neprofesionalna, neka nađe boljega"- opet si TI mjerilo nečije profesionalnosti, a iz svoga vlastitog iskustva znaš da se takvi tekstovi plaćaju. Narod kaže " Svaki ludi po sebi sudi!"

Tko je glasao

Vidi sada tko je ovdje

Vidi sada tko je ovdje narcisoidan, ti ili ja?

mrak Pet, 21/08/2009 - 16:52 [Protiv]
marijuan Pet, 21/08/2009 - 17:00 [Protiv]
sanja-1968 Pet, 21/08/2009 - 17:15 [Za]
martin Pet, 21/08/2009 - 17:56 [Protiv]
opinioiuris Pet, 21/08/2009 - 18:26 [Protiv]
Skviki Pet, 21/08/2009 - 18:33 [Za]
Ninja 07 Pet, 21/08/2009 - 18:48 [Za]
Aisha Pet, 21/08/2009 - 18:52 [Protiv]
slobodnakolumna Pet, 21/08/2009 - 19:09 [Protiv]
Delgado Pet, 21/08/2009 - 19:12 [Protiv]
ppetra Pet, 21/08/2009 - 19:19 [Za]

Opet daješ svom dnevniku PLUS? Pa što se ja čudim, nije ti prvi put.

Sve si rekla i pokazala.

A sad, addio!

Tko je glasao

Pa, kaj i ja sam se jedanput

Pa, kaj i ja sam se jedanput za je..... Kaj ima veze?
Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

Naravno kada organizacija

Naravno kada organizacija "Aisha" krene u minusiranje, kako bi njihove ogoljele namjere, maknuli što prije s očiju javnosti. Nisam od onih Hrvata, koji samo okreću i drugi obraz. Branim se dokle god mogu, i sa sredstvima koja su mi na raspolaganju. Na svu sreću izgleda da neću zbog toga završiti u Haagu. Tko zna razlozi za to su svakakvi, pa se možda i to dogodi umjesto organizirane kanonade minusa.

Pogledaj dnevnike Sumnjivo lice, glasovanje je bilo slično. Protiv su bili svi, koji bi najradije skupa sa sumnjivim licima vrijeđali i omalovažavali , a sve opravdavajući to "umjetničkim slobodama".

Naravno da sam ZA ovaj tekst jer sam ga i napisala. Previše Vas Zavisnih ,Profitnih aktivista je ovdje, pa pomažem sama sebi da bi ovaj moj dnevnik pročitali i oni koje perfidno želite iskoristiti za svoje ciljeve.
Istina sve vas najviše boli!

Tko je glasao

aisha, pa što se ti

aisha, pa što se ti zgražaš nad tim što je petra svom dnevniku dala plus, kao da ti je takav postupak nešto nepoznato.
sjeti se malo ;)

Svi smo mi Hrvati, ali dijele nas nijanse, jedni su GINULI, drugi vikali ZNA SE!
Čet, 11/06/2009 - 00:01 — Aisha

• hdz-ekonomija Čet, 11/06/2009 - 00:05 [Protiv]
• nemonimus Čet, 11/06/2009 - 00:12 [Za]
Aisha Čet, 11/06/2009 - 00:20 [Za]
• kukljica Čet, 11/06/2009 - 00:37 [Za]
• sekretarka Čet, 11/06/2009 - 00:52 [Protiv]
• jedinohrvatska Čet, 11/06/2009 - 00:52 [Za]
• crazy_alen Čet, 11/06/2009 - 01:01 [Za]
• Mr.Jaks Čet, 11/06/2009 - 01:22 [Za]
• diana majhen Čet, 11/06/2009 - 01:45 [Za]
• marival Čet, 11/06/2009 - 05:58 [Protiv]
• parip Čet, 11/06/2009 - 07:00 [Protiv]
• rmarino69 Čet, 11/06/2009 - 07:03 [Protiv]
• obaladaleka Čet, 11/06/2009 - 09:09 [Protiv]
• jfk Čet, 11/06/2009 - 09:33 [Za]
• frederik Čet, 11/06/2009 - 11:19 [Za]
• vipera Čet, 11/06/2009 - 12:47 [Za]
• miris Čet, 11/06/2009 - 15:34 [Za]
• dinamitd Čet, 11/06/2009 - 19:21 [Za]
• sanja-1968 Čet, 11/06/2009 - 20:00 [Protiv]
• jelenska Čet, 11/06/2009 - 23:21 [Protiv]
• gale Pet, 12/06/2009 - 00:52 [Za]
• My Soul Pet, 12/06/2009 - 01:17 [Protiv]
• silverci Pet, 12/06/2009 - 11:05 [Za]
• Skviki Pet, 12/06/2009 - 22:19 [Protiv]
• Molotov Pet, 12/06/2009 - 22:59 [Protiv]
• Franka Valli Pon, 29/06/2009 - 20:30 [Za]

Tko je glasao

Znaš diana, ona ima

Znaš diana, ona ima problema s različitim mjerilima.
Zato i tvrdi kako su u ratu pucale obje strane i svi su zbog toga jednako krivi.
Mala ima tipičan kompleks više vrijednosti, što je uvijek i ostalo je tipično za bivše gospodare Hrvatske. Nimalo mi to nije čudno, nakon što sam pročitala neke njene komentare.

Tko je glasao

@ppetra,ocijenila sam

@ppetra,ocijenila sam dnevnik pozitivno,ali mi nije jasna,tj.ne mogu se složiti sa tvojom insinuacijom, @pravednika i @Aishe.

Tko je glasao

Dugo godina radim s ljudima

Dugo godina radim s ljudima i posao mi je takav da imam veze s njihovim pismenim radovima. Stoga mi nije bilo teško uspostaviti takvu vezu. Pročitaj komentar Aishe na dnevnik Kunta Kinte, i sama ćeš vidjeti kako je to nivo izražavanja i formiranja rečenica jednog osnovnoškolca (otprilike 6. razred). U njemu prvo izjavljuje, kako pretpostavlja da K. Kinte ima djecu njene dobi, a zatim izjavljuje u istom tekstu da onE ... (dakle zna tko su mu djeca, tj. kakvog su spola).
Pravednik piše pjesmice s iskustvom i znanjem odraslog čovjeka, i ima smisla za to. Ne mora se potpisati, jer se njegov stil i dobro uobličene misli i ideje lako prepoznaju. Svakako ih se može razlikovati od Aishe . Ima još važnih detalja o kojima neću sada pisati, a koji to potvđuju.

Tko je glasao

Na početku Ajšinog

Na početku Ajšinog djelovanja sam napisal da je ubačena radi provociranja. Ko god se sječa njezinih prvih dnevnika i način pisanja, tomu je moglo biti jasno da pokušava nešto prikrit. Kod skretanja ne neke ne logičnosti i način pisanja, je izvrjeđala pol pollitike.com.

Taktika se nije promjenila i izgleda da joj je namjera uništit dobar glas ove stranice. Jel je to Mračnom poznato ili je nesposoban uvidjet, mora on sam znat.

Iskreno rečeno je i meni bilo sumljivo ta nagla pismenost i umjetnička nadarenost. Kad ju se u živo vidi i kad otvori usta si čovjek nemre zamislit da bi ona nekaj takvog napisala.

U njezinim stihovima nema rječi koje ona upotrebljava kod komunikacije, a to je do sad dokazala jel nije sigurna kak se izgovaraju.

Tko je glasao

@skviki Svi mi provociramo,

@skviki Svi mi provociramo, neki zbog ove pasje vrućine, a neki zato što im je to u prirodi. Ja mislim da Aishe provocira jer je to njezin način komunikacije i samo se trebaš na njega priviknuti i biće sve OK. U stvari, tvoja predpostavka da ona želi nešto prikrit sasvim je pogrešna, ona u stvari želi sebe razotkriti i traži potvrdu svog identiteta koji je ovim ratom i datom situacijom (četnik-ustaša) na ružan način determiniran.Hrvati i Srbi u njezinoj svijesti postaju negativne vrijdnosti zbog kojih je ona ljuta na cijeli svijet te ona proživljava krizu identiteta ali i krizu vrijednosti koja ima svoje korijene u toj krizi identiteta. Vidiš, meni je sad jasan i njen angažman u civilnom sektoru gdje se ona sa prijateljima bori za uspostavu p r a v i h vrijednosti u RH. Djeca iz mješovitih brakova su dosta kompleksna bića i najčešće ih svaćamo pogrešno.

Tko je glasao

Ruš, Kak sam mogel

Ruš,

Kak sam mogel zaključit si isto u zrelim godinama. Puno ljudi provocira, kak i sam veliš.

No stalno ponavljanje i djeljenje po nacionalnoj pripadnosti, ne pridonosi boljoj komunikaciji nego stvara jošveči razdor.

Ko stalno poteže teme o tome se vidi, a ja ne vidim razlog da se treba to šuteči trpjet.

Tko je glasao

Djeljenje po nacionalnoj

Djeljenje po nacionalnoj pripadnosti radiš ti i tvoja, dobro, poznata ekipa.

I nisam ja ta koja potiče pitanja, kako vidiš, nisam ja pisala ovaj dnevnik i ne trčim ja sama za svojim komentarima i ne pišem na njih o srbima i hrvatima, već to rade ti tvoji, a ti ih samo plusevima podupireš.

Nisam fašista ni nacista i nikad to neću biti, za razliku od nekih.

Očito nekome ovdje jako smetam kad se o meni bavi pola članova pollitika.coma i to ona polovica o kojoj svi znamo kakva je.

pozdrav ti!

Tko je glasao

Neki su ti to več napisal,

Neki su ti to več napisal, no ja bum ponovil.

Nebi baš rekel da si takva, kakvom se želiš predstavit.

Shvačanje napisanog ti baš nejde od ruke.

Ruš i ja smo razmjenili mišljenje o provokaciji i da to svi rade.

Ja sam između ostalog spomenul da je djeljenje po nacionalnoj pripadnosti omiljena provokacija i nisam spomenul nikog određeno.

Ako se ti osobno osječaš oslovljena, onda je to tvoj problem i to veliki.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci