Tagovi

Kruha i igara ili i Hrvatska svoga Pedra ima

Jučer je svekoliko hrvatsko pučanstvo dobilo novu igračku, rekla bih kost za glodanje, koja bi ih trebala zabaviti da ne primjete kako u džepu imaju sve manje novaca, na stolu sve manje hrane a mnogi i sve manje kvadrata.

Porezna uprava je objavila listu dužnika:

Pravne osobe oznad 300.000 kuna
Fizičke koje obavljaju neku djelatnost iznad 100.000 kuna
i fizičke osobe građani iznad 15.000 kuna

Popis je ogroman, više od 100.000 imena fizičkih i pravnih osoba i vrtoglave cifre koje zajedno čine dug oko 50 milijardi kuna.

No što smo time dobili?
I što smo pri tome saznali, a što prije nismo znali?

Na vrhu popisa dužnika tvrtka Tempo sa skoro 300.000.000 kuna duga.
Tvrtka u 93,88% -tnom vlasništvu Mirovinskog fonda, dok 1,66% imaFond za privatizaciju, 4,44 % radnici a 0,02 % invalidi domovinskog rata.

Država duguje državi 300 milijuna kuna, godinama gomilajući gubitke koje institucije toleriraju.

Uvidom u Sudreg o navedenm poduzeću možemo doznati zanimljive informacije:

Temeljni kapital firme je 60.795.200,00 kuna no kako s s godinama došlo do te cifre vidi se u odjeljku Promjene temeljnog kapitala:

1. 27.6.1997 - Odlukom Glavne skupštine smanjen temeljni kapital sa 343.396.300,00 kn na 182.385.600,00 kuna - objašnjenje "pogreška pri obračunu valutnog tečaja
2. 22.05.1998 - Odlukom Glavne skupštine korigirana je vrijednost dionice koja je sa 300 kuna smanjena na 200 a temeljni kapital na iznos 121.590.400,00 kuna
3. 16.11.2001. Temeljni kapital društva smanjen je temeljem Odluke Glavne skupštine društva sa 121.590.400,00 kuna na 60.795.200,00 kuna

U odjeljku Zabilježbe možemo vidjeti sljedeće:
20.04.2012 - pokreće se stečajni postupak koji se
02.05.2012 - OBUSTAVLJA

Izvor:
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:2751677921133486::NO:28...

Tempo d.d. trenutno zapošljava 288 radnika, što znači da je dug Poreznoj upravi više od milijun kuna po zaposlenom.
Izvor:
http://www1.biznet.hr/HgkWeb/do/osnovniPodaci/view?claId=24894824&rfrshp...

Za objektivniju procjenu stanja u toj državnoj firmi potrebno je napomenuti da nagomilani gubitak iznosi više od 200.000.000 kuna iznad visine temeljnog kapitala.

Izvor - RGFI servis Fina-e
http://rgfi.fina.hr/JavnaObjava-web/prijava.do

Svakome tko želi biti iole objektivan jasno je da to nije kompletna društvena šteta koja stoji iza poslovanja Tempo d.d.
Na popisu dužnika sigurno ima mnogo kooperanata koji su se na popisu našli zahvaljujući nenaplaćenim potraživanijma od Tempa i ostalih sličnih primjera.

Mirjana Krizmanić u današnjem Novom listu kaže:
»Sramit će se, međutim, mali obrtnici, stjerani u kut, koji su pošteno obavili svoj posao, ali im on nikad nije plaćen. Ipak, oni su strpani u isti koš s onima koji duguju milijune jer su bahati. Nažalost, u Hrvatskoj je uobičajeno da se ljudi srame kad su pošteni, a djeca se prema takvim, poštenim roditeljima, odnose s prezirom, priželjkujući da i njihovi roditelji, pa kako god, budu puni para«, ističe Krizmanić.
i ja se u potpunosti slažem s njom.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Krizmanic-Neka-se-drzava-srami-t...

Ako se samo prisjetimo otimačine koju drugi dužnik na listi, HRT, zadnjih godina provodi ovrhama nad građanima u suradnji s Hanžekovićem, Lekom i još jednim povlaštenim odvjetnikom kojem sam zaboravila ime, naplaćujući troškove ovrhe koji višestruko premašuju ukupni iznos duga i blokirajući svakih 6 mjeseci račune desecima tisuća građana, nije teško zaključiti u kojem smjeru ova država ide.

Za ovu temu, ono što najviše iritira su izjave dužnosnika iz redova aktualne vlasti.

Linić kaže: – "Bivša garnitura svojim prijateljima nije htjela naplaćivati poreze, oni su širili nedisciplinu" a ja se s pravom pitam što je radila oporba za to vrijeme? primali saborske plaćice, izbjegavali sjednice, žderali jeftino u saborskom restoranu i koristili sve povlastice koje su financirali isti oni građani koji sada snose najveći teret ovog bezvlašća i kriminala.

Ravnateljica porezne uprave Nada Čavlović Smiljanec u izjavi Večernjaku, unaprijed amnestira zaposlene u PU (iz čijih redova je i ona sama) prebacujući lopticu odgovornosti na političare iz garniture bivše vlasti.

Ne kažem da oni nisu krivi, no to što se događalo ne bi se moglo dogoditti da im oporba, zaposleni u poreznoj upravi, državni odvjetnik i njegova ekipa i korumpirano pravosuđe nisu držali lojtre.

Bivša vlast je bivša, a ovi koji su sadašnji nemajući muda da se suoče s popljačkanim narodom koji i dalje sustavno pljačkaju, nemajući uopće volje procesuirati kriminalce koji su popljačkali ovu jadnu državu, dalje pokrivaju i prikrivaju kriminal nastojeći odgovornost za sva sranja prebaciti na teret građana.

Objavili su listu, ali ne i ideju kako te dugove misle naplatiti.
Linić se nada da će samo objavljivanje liste pospješiti naplatu.
Hoće, kod onih malih koji su već ionako zajebani jer su u dugovanje i dospjeli zbog neplaćanja ovih velikih.
Hoće, kod onih koji su poslovali na bijelo i na taj način stvorili dug koji zbog nenaplaćenih potraživanja više nisu mogli platiti.
mnogi od njih će možda prodati svoju imovinu (ako je imaju) da bi se nmaknuli sa stupa srama.

No kako Linić misli naplatiti dug onima koji srama nemaju?
Kako ga (i od koga) misli naplatiti od državnih firmi?
kako ga naplatiti od Jadrankamena, Montera, Dalmacijavina, OLT-a, Gramata i sličnih čiji su vlasnici lovu odavno strpali u vlastite džepove?
Hoće li država zaplijeniti Drpićevu kuću kako bi naplatila porez koji duguje Jadrankamen, pod obrazloženjem da je Drpić mrčnuo dva bloka kamenja za ogradu?

Svi mi plaćamo 2 % PDV-a više zato jer država nije državi plaćala porez, jer država nije podmirivala svoje obveze prema poduzetnicima, jer država nije procesuirala kriminal, jer država godinama viče "Drž'te lopove" upirući prstom uvijek u one druge, koje neće prcesuirati.
Svi mi plaćamo skuplju struju, plin, vodu i sve ostalo zato jer država nema muda zarezati u SVOJE METASTAZE.

Dopi*dilo mi je živjeti u društvu u kojem se kriminalci švercaju u tramvaju, nose u dzepu dva jointa marihuane ili prodaju tri šteke švercanih cigareta na tržnici, dok ugledni građani grabe milijune kuna bez ikakvog srama pod patronatom države i cijele bulumente onih koji su sve ove godine primali plaću za svoj nerad.
Počevši od saborskih zastupnika, državnog odvjetništva, zaposlenih u PU i drugim javnim institucijama koje su morale reagirati da do ovoga ne dođe.

Komentari

Tko je glasao

evo novog vrha brijega na

evo novog vrha brijega na koji ce se nanizati porezni duznici najkasnije za 6 mjeseci na L. listi...

http://www.index.hr/vijesti/clanak/izlazna-strategija-kerum-prebacio-pos...

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Porezna uprava ne zna što s

Porezna uprava ne zna što s onima koji duguju milijune, ali su zato poslali opomene za par stotina kuna!

http://www.index.hr/vijesti/clanak/porezna-uprava-ne-zna-sto-s-onima-koj...

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Još jedna

Još jedna brljava:

http://www.vecernji.hr/vijesti/ubijen-prije-12-godina-a-listi-poreznih-d...

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Eh..

Komentar odmah ispod članka:

"
04.08.2012. u 15:48h Aartur je napisao/la:
Ako su mrtvaci na glasačkim listama, zašto ne bi bili i na poreznim? Nešto kao birokratska zombi apokalipsa. "

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

A evo članka i o šefici PU

Iako je na sav glas prozivala bivšu Vladu, Nada Čavlović Smiljanec punih je 15 godina radila u područnom uredu Porezne uprave u Virovitici, u kojem je do 2008. godine bila pročelnica i načelnica, a u Virovitičko-podravskoj županiji je otprilike 500 milijuna kuna nenaplaćenih poreza.

http://danas.net.hr/novac/sefica-porezne-uprave-u-mrezu-uhvatila-samu-sebe

Naime, ravnateljica Porezne uprave je u razdoblju od 1994. do 1996. godine u Područnom uredu Virovitica bila načelnica Odsjeka za zajedničke i opće posloveod 1996. do 2001. bila je pomoćnica pročelnika, a od 2001. do 2008. bila je načelnica Odjela za utvrđivanje poreza i doprinosa.

Gle kako se MFIN vadi. Nije radila na naplati. A kao zamjenica pročelnika, ili kao načelnica ODJELA ZA UTVRĐIVANJE poreza i doprinosa nije jadna imala pristup informacijama, pa je zato dala onu izjavu kako nitko nije znao za gomilanje duga.

pa ako ona nije znala na mjestu na kojem je radila onda je jasno i koliko vrijedi i koje su joj namjere.....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

gdje smo ono nedavno pisali o

gdje smo ono nedavno pisali o odlasku mladih iz Hrvatske.. ?

ne sjecam se pa cu c/p ovdje.. ne da ce biti vec su pokazatelji emigracije vec evidentni

Banke strahuju od toga da će u pogoršanoj gospodarskoj situaciji ulaskom Hrvatske u Europsku uniju nastupiti golem odljev mladih radno sposobnih stanovnika, što bi dodatno snizilo interes za kupnju stanova. Mladi u Hrvatskoj praktično su jedini kupci stanova ili kuća za rješavanje svojih stambenih potreba.

http://www.business.hr/ekonomija/odljev-mladih-iz-zemlje-prepolovio-zaht...

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Linicev oprost

for rent

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Ajmo jednu otvoreno

Ajmo jednu otvoreno realnu.

Na listi sam zbog aktiviranog ALI nikad upogonjena obrta.

Prve 4 godine su nula, kasnije sam u stalnom radnom odnosu kod Neizlistanog, onda nakon pauze slijedi ovaj period di u partnerstvu fifty fifty bez zaposlenja servisiramo najviše jednog zaposlenog i dvadesetak klijenata.

Zdravstveno ne konzumiram, mirovinu neću doživjeti, 6 godina nezastare bez kamata hoću reprogramirat kad tad. Kamate, a kamo li izlistano im neću nikad platit.

P.S. dug zdravstveno mi dosad služi za neoštetit obitelj ukoliko naglo ostanem nesposoban brinuti se za sebe

P.P.S. da izbacimo Intera bi mi se jebalo koliko ću im dat, da bi im

Tko je glasao

Zanimljiv komentar sa

Zanimljiv komentar sa stranice www.popisporeznihduznika.com.
Znajuci kakav je princip obracuna kamata - omjer o kojem covjek govori je prilicno tocan.

Ja sam jedan od onih s popisa.I bez ove objave popisa nije mi drugo nego sjest i plakat ili se objesit.Obrt za proizvodnju beton.elemenata sam otvorio 2004 a zatvorio zbog malog prometa i posla 2006. ostao mi je samo nepodmiran dug za MOJE zdrastveno i mirovinsko u visini cca 15 000 kn danas 2012 dug iznosi 87 000 kn - dakle dug se povećao puta ŠEST. U kakvoj državi to živimo, Lihvarska i kamatarska vukojebina. kamate su nabijali oni koji su otišli a 15 godina promicali razvoj malog obrta,a ovi novi "državni službenici" foteljski štakori, sad kao idu to naplatiti. Koliki od njih poznaju muku malog obrtnika. cijeli život su po državnim uredima rade od 9-14 i primaju masne plaće.Napomenuću samo da mi je to bio drugi obrt, za prvi od 1992-1997 sam uredno sva davanja podmirio nakon zatvaranja .mnogi s popisa, pogotovo mali ljudi nisu dugovanja plaćali je jednostavno nisu mogli,a sad će nam ovi pljenit kuće, baš ljepo.
Popis dužnika ,BRAVO, OTKRILI SU AMERIKU, bolje bi im bilo da se pozabave utajom poreza i tvrtkama koje to rade i prijavljuju 5 puta manji promet.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Na svakom popisu se mogu naći

Na svakom popisu se mogu naći jadni ljudi koji eto tu ne pripadaju.
Međutim, na državi nije da gleda pojedinačne slučajeve, već da provodi mjere koje imaju utjecaja na cjelokupno društvo. Malobrojne kolateralne žrtve nisu argument protiv neke mjere. Ako ih je relativno puno, onda ipak jesu. :)

Tko je glasao

Problem je u tome što na ovom

Problem je u tome što na ovom popisu nedostaju mnogi koji bi trebali biti a uvršteni su mnogi kojima tu nije mjesto.
Sam iznos dugovanja, u kojem su uračunate zatezne kamate koje, prema izjavi šefice PU sačinjavaju 33% duga (ili ako kao osnovicu za izračun uzmemo stvarni dug koji je 34 milijarde kuna kamate su 17 milijardi - znači 50%).

U popisu nema mnogih tvrtki o čijim problemima su mediji zadnjih mjeseci pisali - dakle popis je selektivan.

nema na primjer ni jednog brodogradilišta, dok vlada prodaje Brodosplit protiv kojeg je podignuta optužnica da je oštetio državni proračun za 3.6 milijuna kuna kao direktor kninske tvrtke PTC Krka.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/cacic-brodosplit-prodajemo-divu-optuz...

16.07 vijest da DIOKI ide u stečaj, ali ga nema u popisu
http://www.vecernji.hr/biznis/dioki-ide-stecaj-linic-nezadovoljan-cacice...

Ako ide u stečaj, sigurno nije dogovoren reprogram koji je onda smisao popisa?
Da desetine tisuća ljudi koji su otvarali obrte silom prilika jer su ostali bez posla stavi na stup srama kako bi se stvorio dojam da se nešto radi.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Mala štorija o apsurdima

Prije par dana nakon radnog sastanka nas četvorica idemo na jedno s nogu u obližnji sezonski objekt. Od nas četiri "poduzetnika" samo jedan na listi sa nekih 100 t nastalih od lani zbog slične igre koju opisuje @acinum. On jedini među nama izuzetno korektan prema jer za razliku od nas trojice nikada ne traži rupe u propisima i ne igra u sivoj zoni. Najpošteniji među nama a jedini na listi srama :(
Naručujemo piće i slušamo hvalospjeve gazdine o svom poštenju i kako ga "eto nema na onoj listi" i pogledava našeg frenda. Ok, rekoh, daj da platim pa idemo. "40 kuna"-reče. Izvadim 30 i pozdravljam. "Oprosti, mislim da si mi dao manje". Nisam. PDV idem platiti u poreznu. Donese mi smrknuto račun, ja njemu još 10 k. Vrijeme računa 16.15 h, broj računa 2. !!!

Dakle, spin koji se provlači kako je lista srama akcija protiv utajivača poreza je bezobrazan pokušaj spuštanja magle.

Tko je glasao

A spin je i to

što se ljude na toj listi naziva UTAJIVAČIMA, a oni to NISU! I nitko nije rekao da su oni UTAJIVAČI - osim medija i "narodne usmene predaje" koja za medijima nikada ne kaska.

Tko je glasao

Večeras mi stalno

Tko je glasao

Čudna neka večer.. ;)

Tko je glasao

mjera koja je ovim potezom

mjera koja je ovim potezom postignuta

je daljnje zaglupljivanje drustva i udaljavanje od onog sistema koji su za privredivanje odabrali pred 20 godina..

kolateral nije bitan, dosadasnji.. no rezultat na buducnost ce biti poguban.. ne na kolateral vec na citavo drustvo..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Evo, npr, na današnjoj

Evo, npr, na današnjoj sjednici Vlade sadržaj točke 8 bio je:
"Prijedlog odluke o davanju državnog jamstva u korist Zagrebačke banke d.d., za avansno plaćanje investitora ÇALIŞKAN İÇ VE DIŞ TİCARET SANAYİ AŞ, İNCİLİPINAR MAH.NAİL BİLEN CAD.UĞUR PLAZA, KAT.17 27090 GAZİANTEP, Turska, za isplatu plaća radnicima DIOKI d.d. i DINA – Petrokemija d.d. "
Za svaku točku dnevnog reda postoji obrazloženje u formatu s desne strane dnevnog reda. Postoji obrazloženje za točku 7 i za točku 9, a za točku 8, (koja sadrži obvezu za porezne obveznike Rh), ništa.
Dioki i Dina nisu Izlistani na Popisu, (ili ja nisam mogao naći), što je čudno, jer kriza Dioki-a traje barem godinu dana. Znači, Dioki podmiruje svoje porezne obveze. Gdje je onda kriza, tj o čemu se tu zapravo radi. Kakvo jamstvo, kakva Zaba, kakvi investitori, kakvi avansi, tko tu uopće šta prodaje, a tko kupuje?

Tko je glasao

Daj ti meni ovo objasni...

jer moj mali nekapitalistički mozak ne može shvatiti ove poteze:

http://www.vecernji.hr/biznis/vlada-dinu-predala-turcima-novi-vlasnik-ca...

s naglaskom na:

"Što ako CB Ellis vrijednost zemljišta procijeni manjim od Vladinih 29,5 milijuna eura? Veća ponuda tada bi mogla biti okarakterizirana kao kazneno djelo. HEP bi vjerojatno zemljište dobio jeftinije da je Dina otišla u stečaj, no upravo to je aranžmanom spriječeno. Takav scenarij najviše odgovara onima koji bi stečajem najviše izgubili. U slučaju kad u stečaj idu dionička društva to su dioničari, a najveći među njima i dalje je Robert Ježić.

5 milijuna eura novi vlasnik dat će za isplatu zaostalih plaća radnicima, no Vlada je za to izdala jamstvo

55 milijuna eura će otpisom dugova te kupnjom zemljišta za LNG terminal Vlada uložiti u Dina Petrokemiju

15 milijuna eura novi vlasnik uložit će u pokretanje proizvodnje i kupnju potrebnih sirovina"

Potom, ima ovo: http://www.vecernji.hr/vijesti/inzenjer-dine-farmeru-jezicu-bankarima-sv...

A zatim i ovo: http://www.vecernji.hr/vijesti/drzava-bi-omisalj-ulozila-45-milijuna-eur...

"Kad se sve zbroji i oduzme, ispada da bi država što kroz otpis dugovanja a što kroz kupnju zemljišta u Dinu uložila oko 45 milijuna eura, potrošila golem napor da prisili banke na otpis dijela duga također, a onda većinsko vlasništvo nad tim poduzećem predala UEC-u za 5 milijuna eura. Nejasno je stoga zašto Vlada sama ne bi uložila spornih 5 milijuna eura potrebnih za isplatu potraživanja radnika, preuzela većinsko vlasništvo, pokrenula proizvodnju, te kasnije kad se tvrtka oporavi kroz prodaju pokušala vratiti dio novca uloženog u sanaciju Dine?"

Bonus pitanje samo za nadobudne kojima neo-liberalizam nije samorazumljivi "prirodan poredak stvari" - kako je uopće moguće da je jedan Ježić postao vlasnikom giganta kao što je DINA-DIOKI? Jel' to zato što smo se mi u mladosti samo zajebavali, dok je on nosio vreće cementa...ma čitaj samo ovu priču...ni tu nemoš' proć ni bez Šelebaja i Čuljakice, a kamoli bez Tuđmanovog unuka, grofa Eltza, od Franje Gregorića preko Linića Ostoje Sanadera Linića, pa Šterna, Petrača, Židova, Rusa i Hypo banke - ma cijela povijest hrvatske privatizacije i politike napisana je na slučaju DINA-DIOKI, viđe facu s rejbankama - http://www.jutarnji.hr/robert-jezic--bio-je-strastveni-jedrilicar-i-skip...

I sve to prolazi...prolazi...Ježića isto tapšaju po ramenu, a Linić slovi kao skroman i pošten...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Prvo je 1989. kupio

Prvo je 1989. kupio devetmetarski gliser, zatim luksuznu jahtu Feretti 39, koju je 2003. prodao je Slavku Liniću, a procjenjivalo se da joj je vrijednost, jer je tada bila 13 godina stara, bila oko 375 tisuća eura.

Kako bilo, nakon što je preuzeo Dioki, Robert Ježić stekao je status vodećeg hrvatskog industrijalca i jednog od najbogatijih Hrvata, čiju imovinu Forbes službeno procjenjuje na 260 milijuna kuna, a neslužbene procjene posljednjih godina kretale su se između 50 i 70 milijuna eura.

Ma majku im jebem kriminalnu, lopovsku. Nek sirotinja plaća ovu pljačku i visi na stupu srama.
Tko je gamadi dao mandat da otpisuju dugove koje je napravio Ježić? i da ulažu 55 milijuna € a prodaju za 5?
Nek Ježiću izvoole zaplijeniti imovinu, plate dugove i nastave proizvodnju.
To je ionako imovina hrvatskih građana koji danas grcaju u dugovima i vise na stupu srama zbog ove lopovske gamadi.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Dobro je i rekao Čačić...

"Što država ima s DIOKIjem - to je privatna firma!"

Kako vrana vrani oči ne vadi, brzo se maknuo sa "slučaja"...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Heh, pa treba "spašavat"

Heh, pa treba "spašavat" INGRu, pa IGH, pa građevinski sektor koji je na "izdisaju", pa onda mantra - "treba plaćat račune, ovrhe, djecu školovat", radnici gladni ...

To će zrihtat Čačić, a Linić će pripomoć !

Pa onda opet koja milijardica u "škverove" i za gladne škverane, SLinić heroj, a mnogi drugi neka crknu u tšini bez pompe, bez pomoći "svetaca zaštitinika" ....

Neki su ovdje SLinića doživjeli i kao poštenog ... ::)))

Pozdrav, i gledajte oko sebe !

Tko je glasao

Je*o te, pa ovo je strašno.

Je*o te, pa ovo je strašno.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Nema Dine ni Diokija, ni

Nema Dine ni Diokija, ni Petrokemije, ni Željezare Susak, niti jednog brodogradilišta.

Jedini dužnik imena Uljanik - je Uljanik TESU RUA d.o.o. duguje 1.763-946,37 kuna poreza.
Tvrtka odnovana 28.11.2003
Temeljni kapital 3.471.800,00 kuna
Otvoren stečaj 19. lipnja 2009.
Stečaj zaključen 17. svibnja 2012
Tvrtka izbrisana iz sudskog registra

Dug državi nije naplaćen

Zanimljivo je da niti u jednom dokumentu na FINI ne postoje imena odgovornih osoba niti struktura vlasništva, dok se u sudregu može pronaći samo ime stečajne upraviteljice.

Tvrtka napravila za 6 godina oko 18.000.000 kuna gubitka,

Očito je popis filtriran za političke svrhe.
Prije sam mislila da je kukuriku samo nesposobna. Sada nakon ovog popisa mislim nešto daleko gore.....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

ma di je onaj

što je obećao osnovati bejzbol stranku? da se i ja napokon učlanim negdi...

Tko je glasao

Upravo suprotno, ljudi mogu

Upravo suprotno, ljudi mogu puno naučiti iz ovog primjera.
Na primjer, što se dogodi kada vlast u državi obnašaju ljudi bez integriteta i odgovornosti. ;)

Tko je glasao

nista novog se nije dogodilo

nista novog se nije dogodilo .. ovom listom.. kriminalci su zasticeni, jadnici prozvani i vecini stvorene nove teskoce.. stranci koji misle poslovati ako nisu nakon ovoga ce zasigurno odustati.. a vlada i ministarstvo financija pokazali da nemaju pojma koji im je posao.. te su nastavili unistavati sto namjerno, sto bahatlukom birokratskih bogova, sto bezgranicnim neznanjem i gluposcu.. drzavu, gradane i privredu..

ne vidim sto je tu za nauciti bilo uopce novog ponudeno.. jedino ako ne mislis na ono
repetitium es mater studiorum ili tak nekak.. sam kaj to nije zamisljeno za ponavljanje gluposti, vec za ucenje novog i pametnog ak ne shvatis od prve..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

sam kaj to nije zamisljeno za

sam kaj to nije zamisljeno za ponavljanje gluposti, vec za ucenje novog i pametnog ak ne shvatis od prve

Ne bih ovo nazvao učenje, prije šok-terapija sa neizvjesnim posljedicama. ;)

Tko je glasao

ma kam vi idete

@svima nama
Jebemti sad ste i do Bajića došli.
Ma recite jasno i glasno bez filozofije.
Je li bu gdo išel v rešt ili ne bu ? Se drugo su filozofije, mudrolije, fiškalije i druge pizdarije.
Vrag me skelil ako smo kaj bolji od ovih koje špotamo.

Tko je glasao

Ne bi se štel mešat, ali ja

Ne bi se štel mešat, ali ja jesam bolji. I gori. Isti sam.

Kakav zatvor čovječe, zato što nismo sposobni servisirati svoje troškove?

Pa el ti kužiš što se nalazi ispod 299.999 kn i 99.999 kn na onim listama, bezdan ili duplo više ljudi nego na listi?

Tko je glasao

Čišćenje

Ne, neću puno baš o dnevniku nego malo o Poreznoj upravi.

Prvo bih počistio sve ono što se stvorilo u toj poreznoj upravi.
Trebali su počistiti ispred svoga praga i unutar svoje kuće.
Ako gdje ima kriminala ima ga u toj upravi.

No ne treba sve ljude stavljati u isti koš.
Ima dobrih i savjesnih radnika koji dobro odrade svoj posao.

Ali ima i lopina nad lopinama.

Imam prijedlog za Poreznu upravu.

Svim voditeljima poslova u P.U. svih mjesta u kojima postoji napraviti kontrolu porijekla imovine.

Predlažem odmah da to naprave u Makarskoj.
Sve se zna.
Zna se tko može imati djelatnike na crno i tako godinama.
Zna se koliko se takav prekršaj ili kazneno djelo plaća djelatniku P.U.
I tako godinama.
Zna se da onaj tko plati djelatniku P.U može raditi bez inspekcijskih nadzora.
A ako ih i bude onda je dotični unaprijed obaviješten.

Ostali se kažnjavaju nemilo dok ne shvate da i oni moraju platiti.

Svi šute i svi plačaju.

Dakle gospodo iz P.U počistite u svojoj kući svu tu gamad koja se nataložila svih ovih godina.

Tko je glasao

nekak je malo plusica jucer i

nekak je malo plusica jucer i danas dozvoljeno... dakle pismeni +

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

porezni referenti

Veliki plus za konstataciju da ima vrijednih ljudi. Ima. Stvarno.

Pogotovo mi bude žao kada su (a to je skoro uvijek) porezne uprave smještene u istu zgradu s lokalnim gradskim službama (tako je barem u mojoj... opštini) :) Onda imamo situaciju da moja porezna referentica te i te stručne spreme sa 25 godina iskustva ima X plaću (po državnim regulama)... a gospođa No2 iz gradske službe sa istom spremom i istim iskustvom ima duplo veću plaću - jer potpada pod gradske službenike - s totalno drukčijim računanjem plaća.

Pritom gospođa u PU kontrolira tvrtke s ogromnim prometima, doprinosima, sluša plač, ridanje, prijetnje...a gospođa No2 pretežito prenosi papire iz sobe u sobu :)

Tko je glasao

Zap

Ovo je mali grad gdje svak svakoga poznaje.
Tako i ja imam zaista dobrih prijatelja koji rade razne poslove u poreznoj upravi.
Nisu mi oni prijatelji radi svog posla koji rade jer ja od toga nemam ništa nego znam da su dobri ljudi i znam da nisu lopovi.
E pa kad mi oni počmu pričati što se sve događa u poreznoj upravi to su čudesa.

Iz pouzdanih izvora znam da su protiv određenih šefova vršeni izvidi po anonimnim dojavama.
Međutim ti isti unaprijed budu obavješteni o svemu od svojih nadređenih u Splitu ili Zagrebu.
To biva iz razloga što i oni djele novac sa njima.

Dakle sve je uvezano.
Kriminala ko u priči.
Pa ne može netko imati desetak nekretnina na različitim mjestima prebačenih na članove obitelji tek tako.

Neka Bajić dođe u Makarsku i malo se pozabvi tim problemima umjesto da dolazi samo na masažu u hotel "Biokovo".
Porezna uprava je od hotela udaljena tek pedesetak metara.

Ako ja znam za te kriminalčine mora znati i on.

Eto vam posla šefovi iz P.U.

Tko je glasao
Tko je glasao

grdilin, drago mi je što si u

grdilin, drago mi je što si u svom komentaru dodirnuo upravo rak ranu svih naših problema, a to je nesposobnost vlasti da odvoji žito od kukolja.
Zbog te njihove nesposobnosti, za koju nisam sigurna da nije NAMJERNA, stvara se situacija u kojoj uvijek najebe onaj tko je pošten.

50 milijardi poreznog duga nje odraz nepoštenja građana kako je to Linić pokušao nametnuti ovim objavljivanjem.
To je odraz nesposobnosti sustava, čiji je glavni uzrok koruptivne prirode, nerada i nepotizma, da taj porez naplati.

To je odraz selektivne primjene zakona, rodijačkog mentaliteta a ovim načinom rješavanja posljedice se prelijevaju na cijelo društvo.

Zbog svih tih dugova koji su nastali voljom pojedinaca koje nije teško imenovati, trpi cijelo društvo.
U svakoj sredini svi znamo tko su "oni koji su mogli raditi što su htjeli" kao i tko je onaj tko im je to omogućio.

Očito je da ministarstvo financija i državno odvjetništvo nemaju namjeru doći ni u Makarsku niti bilo gdje drugdje da bi te probleme rješavali, već su pribjegli rješenju da odgovornost za cijeli problem prebace opet na građane.

Mi bi sad trebali valjda kamenovati poznanike koji se na tom popisu nalaze, samo da bajić ne bi morao pokrenuti svoju guzicu i zamjeriti se nekome koga je morao procesuirati.

Ono što je našem društvu neophodno potrebno je vlast koja će biti u stanju odvojiti žito od kukoljau svim segmentima društva, a osobito u javnoj upravi i kukolj sankcionirati u skladu sa zakonom.

Ovakvi ad hoc potezi ne odvajaju žito od kukolja, već tretiraju cijelu njivu otrovom od kojeg strada žito, dok se kukolj nekako uvijek održi.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

stara

Ovdje je vrlo bitan rad to jest NE RAD DORH-a na ćelu sa Bajićem.
Možda nisam trebao napisati gdje se masira ali sam to namjerno napravio.
Nu ako JA znam gdje se masira i tko masira glavnog državnog odvjetnika kako on neće znati za marifetluke u P.U.
Jebe mu se. (oprostite na izrazu ali je tako)

Ja još nisam ćuo za Državnog odvjetnika koji se tako slobodno kreće bez čuvanja.

U drugim državama ćuva ih se bolje nego premijere ili predsjednike.

I zato kriminalčine rade što ih volja.
I zato će to raditi i dalje.

Tko je glasao

@grdilin jedino da ga čuvaju

@grdilin jedino da ga čuvaju od samoga sebe, ili da mu kod masaže maserka ne dođe preblizu kite, pa da mora dati ostavku!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Kuki

Masira ga muškarac.
Ovdje zaista ne aludiram na bilo što.
Čovjek je profesionalac:):)

Tko je glasao

A to što taj i takav državni

A to što taj i takav državni odvjetnik preživljava svaku smjenu vlasti dovoljno govori i o tome koliko promjena uopće donose izbori, da ne kažem o kontinuitetu iste vlasti bez obzira što se izmjenjuju imena i stranke.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Čisto teoretski, mislim...

U državi gdje postoji, kak se ono veli, trodioba vlasti, tj. tamo gdje je sudstvo, policija i sl. depolitizirano, bilo bi normalno i očekivano da se tužitelji, suci i slični zapravo ne mijenjaju s promjenom političke klime. Činjenica da se očekuje da se sa svakom promjenom vlasti sve institucije prvo obezglave, a potom zamijene novima, u duhu, jelte, novih političkih vjetrova, zapravo i govori o tome koliko je ovaj sustav truo, nestabilan i ispolitiziran...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Ključni problem je što vlast

Ključni problem je što vlast NE MOŽE smijeniti Bajića jer nemaju spremnog nekog Vujčića, a ne u tome što ga ne smiju smijeniti.

Tko je glasao

Ne bih se složila s tezom o

Ne bih se složila s tezom o nezamjenjivosti bilo koga, jer bi to značilo da nam je Bajić gornja granica sposobnosti u državnom odvjetništvu, što bi, ako je istina, bilo poražavajuće.

Sigurna sam da u državnom odvjetništvu ili drugdje gdje se mogu steći ikustva potrebna za kvaliteto obavljanje toga posla postoji brdo ljudi koji su daleko sposobniji od samog Bajića, no činjenica je da se stvarno sposobni ne daju tako lako izmanipulirati, niti mijesiti kako kome tko je trenutno na vlasti odgovara.

I to najboje govori o pravom uzroku, kako Bajićevog opstanka tako i namjera vlasti.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

@stara osobno znam niz

@stara osobno znam niz stručnih i poštenih zamjenika državnog odvjetnika koji su sigurno sposobniji i kvalificiraniji od Bajića i Cvitana.

No takvi nisu u užem izboru!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Naravno da nisu u užem

Naravno da nisu u užem izboru. Glavna mana im je što su stučni i pošteni.
To je najbolji pokazatelj uzroka stanja u kojem se nalazimo.
Vlast (ni jedna) ne treba stručne i poštene. Ona treba nestručne, nepoštene kojima lako može upravljati.

I onda dobijemo državu kakvu imamo.
U kojoj je lakše objaviti popis poreznih dužnika nego ne dopustiti da se toliki dugovi stvore.
Onda će se otpis dugova opet napraviti po babi i stričevima, a najebat će najpošteniji i oni koji su se tu našli zato jer im oni s vrha tablice (kojima se dug otpisuje) nisu platili odrađene poslove.

A vlast i mediji će i dalje mantrati o nepoštenom i lijenom narodu koji ne izvršava svoje obaveze.
Jer, fuck, ako im mali obrtnik Pero Perić iz Pripizdine Donje ne uplati porezni dug, za grijana sjedala u vozilima morat će oteti lovu od umirovljenika.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Točno, i baš ono što sam

Točno, i baš ono što sam želio istaknuti - zašto je Bajić za CK SKH zapravo nezamjenjiv.

Tko je glasao

Slazem se Bigi, no to vrijedi

Slazem se Bigi, no to vrijedi za slucajeve gdje institucija funkcionira neovisno, nepristrasno i sto je najvaznije UCINKOVITO.

Kod nas je evidentno da institucija drzavnog odvjetnika ne ispunjava niti jedan od gornjih uvjeta i njegova smjena bi znacila barem mogucnost da ce nastupiti neke promjene.
A potvrda te funkcionalnosti, odnosno nefunkcionalnosti se najbolje vidi u stopi kriminalizacije društva.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ma da...

zato i velim - "čisto teoretski" ;)

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

ne kužim

@stara @lunoprof
Lijepe moje cijenjene dame.
Nisam financijski stručnjak. U mojoj kući žena kesu nosi. No zanima me nešto što si nikako ne mogu objasniti. Popis ne mogu komentirati. Je li po zakonu ili nije. Po svim zakonima porez se mora plaćati. Zašto se nije plaćao ? Tko će snositi sankcije ? Jesu li porezne službe osposobljene ( kadrovski ) za naplatu poreza. Pa nisu valjda svi sa tih lista politički podobnici ?
Nekaj tu jako smrdi, a prozori ostaju i dalje zatvoreni.
Ovako ispada da je Al Kapone bil šegrt prema našim maherima.
Možda sam isuviše krut. Porez se mora platiti. Tko ne plati ili naplati mora v rešt. Druge nema. Sada me zanimaju sankcije prema jednima i drugima.
Mislim da će slijedeći dnevno-politički manevar vlade ( da se skrene pozornost s nemoći da pokrenu gospodarstvo ) biti objava popisa branitelja. Tak nas buju opet mjesec dana "uveseljavali ".

Tko je glasao

Porez se mora plaćati, tu se

Porez se mora plaćati, tu se slažemo.
I moraju ga plaćati svi, a ne samo neki.

Iz popisa se vidi da su najveći dužnici država sama (državna poduzeća) ili poduzeća i fizičke osobe koje su bliske političkim strukturama.
Običan čovjek bez političkih veza ne bi mogao ugaziti u dug od više desetaka milijuna kuna jer bi ga blokirali već na iznosima većim od 10.000 kuna (a neke i na manjim iznosima).
Ovi mali koji su dužni do 100.000 kuna su većinom obrti koji su blokirani pa se nisu mogli izvući iz gabule.
U popisu fizičke osoba - građani nalaze se zatvoreni obrti, znači oni koji su nešto radili pa nisu uspjeli.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci