Tagovi

Kraj Berislava Rončevića?

Priprema li Jutarnji list početak Rončevićevog kraja? Taj zagrebački dnevni list objavio je ovu priču:

Rončevićev stan od 350.000 eura Pišu: Mario Tomas, Jadranka Šević
Najprozvaniji ministar Sanaderove vlade od ovog ljeta vlasnik je novog stana iznad Maksimira, samo kilometar dalje od stana gdje sada živi

http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2008,9,25,,134563.jl

A ono što je novinarima sporno odmah su i sami opovrgnuli:

U stambenom kreditu s Erste bankom sporne su jedino Rončevićeve godine. Naime, običnim građanima banka odobrava kredit do 60, a samo iznimno do 65 godina. U Erste banci maksimalna dob do otplate kredita je 70 godina. No, kreditni odbor ima diskrecijsko pravo odobriti i dulji rok.

A ono što je zapravo sporno je kako je Jutarnji list došao u posjed ugovora o kreditu? I zašto je ta informacija objavljena? I u čijem interesu je ta informacija objavljenja?

1) Kako je Jutarnji list došao u posjed ugovora o kreditu?

Odgovor je jednostavan - netko je prekršio bankarsku tajnu. I za to bi trebao odgovarati.

Za one koji žele znati više upućujem na tekst Marijana Svedrovića: BANKARSKA TAJNA I NJENA NORMATIVNA OGRANIČENJA PREMA ZUSKOK-u

http://www.vsrh.hr/CustomPages/Static/HRV/Files/MSvedrovic_BankarskaTajn...

Autor kaže kako je temeljni propis relevantan za propitivanje bankarske tajne - Zakon o bankama ("Narodne novine" br. 84/2002)

Glava VII, članak 188.

čl. 188.
(1) Banka koja je prekršila obvezu čuvanja bankovne tajne kaznit će se novčanom
kaznom u iznosu od 50.000 do 500.000 kuna.
(2) Za prekršaj kaznit će se odgovorna osoba u banci koja je počinila prekršaj iz st.
1. ovoga članka novčanom kaznom u iznosu od 5.000 do 25.000 kuna.
(3) Za prekršaj kaznit će se fizička osoba iz čl. 99. st. 1. ovoga zakona koja je
prekršila obvezu čuvanja bankovne tajne novčanom kaznom u iznosu od 5.000 do 25.000
kuna.

2) Zašto je ta informacija objavljena?

Indikativno je da uz članak o rastrošnom Rončeviću na istoj strani komentar ima i Davor Butković pod naslovom "Očekivani pad popularnosti HDZ-a i premijera". Ne bih ga spominjao jer njegova riječ više ne vrijedi ništa, ali spominje rezultate istraživanja koje je proveo netko drugi. Zaključak je pak samo njegov:

Ako se HDZ i Sanader sadržajno i simbolički bitno ne promijene, već bi lokalni izbori mogli najaviti dugoročni pad Hrvatske demokratske zajednice, baš kao što su lokalni izbori 2001. godine najavili njen povratak na vlast.

http://www.jutarnji.hr/komentari/kolumne/clanak/art-2008,9,25,,134564.jl

3) U čijem interesu je ta informacija objavljenja?

Dovoljno je zbrojiti 2 i 2, u ovom slučaju 1) i 2).

Komentari

Nema govora da Sanader

Nema govora da Sanader smjeni Rončevića. Rončevića je 2004. instalirao za ministra Branimir Glavaš – tada još ključan čovjek Ive Sanadera pri preuzimanju vlasti u HDZ-u.
Glavaš je postavio Rončevića jer je valjda nešto značio u Slavoniji.
Nakon odlaska Glavaša i stvaranja njegove stranke, HDZ nije u mogućnosti i dalje gubiti ono malo glasova što mu je preostalo u Slavoniji u odnosu na glasove koje je dobivao prije odlaska Glavaša.
Zato Sanader nije u mogućnosti smijeniti Rončevića; - jednostavna politička matematika bez obzira što ona po svoj prilici ni Mesiću baš nije jasna inače ne bi jurišao na vjetrenjače, tj. Rončevića.

Tko je glasao

Prvo - ovaj clanak i njegova

Prvo - ovaj clanak i njegova objava u medijima podrzavaju ozbiljan prekrsaj - to je povreda bankarske tajne i kaznjivo je i za fizicku i za pravnu osobu.
Da sam ja Roncevic, svi akteri ovog cina bi pozalili dan kad su to napravili - i novine, i banka, i odgovorna osoba u banci i osoba koja je novinarima dala na uvid sporni ugovor.

Drugo-svatko ima pravo podici kredit ukoliko je to u skladu s njegovim financijskim mogucnostima i uvjetima koje banka propisuje - nitko nema pravo to javno iznositi u medijima i nagadati OTKUD ce netko nesto platiti.

Trece - mehanizam odobravanja kredita u bankama je manje vise isti - ne znam tocno kako to radi navedena banka, ali moram reci da obicno postoji Pravilnik kojim je ta materija regulirana - kreditni odbori rade u skladu s tim, a Pravilnikom su propisani svi elementi koje predmet mora zadovoljti da bi "prosao" na kreditnom odboru.
Postoji medutim diskreciono pravo Uprave, gdje clanovi Uprave nalogom odobravaju izuzetke - tu mora stajati jako dobro obrazlozenje ZASTO se odobrava aranzman - stoga, Roncevic ne bi bio niti prvi niti zadnji kojem je kredit tako odobren. Uprava Banke ima potpuno legalnu mogucnost povecati dopusteni iznos kredita, sniziti kamatnu stopu, odobriti odredena jamstva ili napraviti neki drugi izuzetak.
Druga je stvar sto svaka redovna kontrola poslovanja banke takve slucajeve IZDVAJA i ocjenjuje kreditnim rizikom, pomno se ispituje temeljem cega je kredit dodijeljen - i vjerujte mi - ne biste zeljeli biti clan kreditne komisije koja dodijeli kredit koji inspekcija kasnije uzme na pretres!

Cetvrto - kad se odobravaju tako veliki iznosi, obavezno se kao zalog uzima nekretnina - tu se mora priloziti Elaborat procjene trzisne vrijednosti nekretnine izraden od strane sudskog vjestaka kojeg Banka odobri, uz to se naravno traze suduznici i jamci. Ako se dogodi da dode do neredovitog placanja, kredit pada u losu rizicnu skupinu, banka mora placati dodatne iznose osiguranja za naplatu, tad se prvo terete suduznici i jamci, ako to ne upali, potom se kod javnog biljeznika aktivira utuzenje i nakon toga pokrece koristenje ostalih instrumenata osiguranja kao sto su hipoteka ili fiducija na nekretnini. U slucaju gospodina Roncevica, ja sam gotovo sigurna da je formalno sve cisto kao suza jer postoji legalni nacin da se ovakav kredit podigne.

SAMO

Peto - morate naci clanove Uprave Banke koji ce takvo nesto odobriti. Iz svoje petogodisnje prakse sjedenja u kreditnoj komisiji, jedanaestogodisnjeg iskustva u procjeni trzisne vrijednosti nekretnina, rada na utuzenjima spornih slucajeva gdje je naplata isla putem nekretnina i znajuci sve nijanse - ja osobno mu nikad takav kredit ne bih odobrila! Stvar je procjene rizika - da je on atomski fizicar i profesor gospon koji ce do svoje 78. godine imati takva primanja kakva ima sad - sve pet.

Medutim - za koju godinu on doista moze postati potroseni politicar koji ce biti sretan ako ga doceka neko catinsko mjesto u Nasicama s kojeg je i krenuo. Mucho je zabrljao sve sto je radio nakon toga. Druga je stvar sto ga se stiti od posljedica njegovih brljava i ne zna se koliko ce dugo.

Obitelj Roncevic putem svojih legalnih prihoda nema kreditnu sposobnost otplate ovog kredita Osim toga, on je danas ministar, sutra i ne mora biti. Netko se u banci kod odobravanja ovog kredita ozbiljno ocesao o nacelo procjene rizika. Pitanje je da li je nad nekretninom kao zalog fiducija ili hipoteka - iako mislim da ne moze biti fiducija, kredit je relativno svjez. U krajnjim slucaju - vjerujem da ce se takva nekretnina uvijek moci prodati za svoju trzisnu vrijednost i pokriti dio iznosa kredita - bez kamate, naravno.

Ono u Nasicama za kucu - vjerujem - to je ok i to je cisto - to nije hipoteka, to je fiducija i u slucaju neplacanja banka uzima CIJELU protuvrijednost ako se kuca proda u nekom eventualnom utuznom postupku. Na stranu sto je trzisna vrijednost kuca na nasickom podrucju strahovito niska, ali taj iznos kredita s otpisom kamate ce uvijek moci naplatiti.

I da zakljucim - cijela ova prica s objavom ugovora je degutantna, sramotno je da se objavljuju takve stvari i da je zakona to bi trebalo biti sankcionirano.

Medutim - isto tako je jasno kao dan da gospodin Roncevic NEMA KREDITNU SPOSOBNOST koja pokriva sve ove kredite koji su na njegovom imenu - i supruginom. Isto je tako kristalno jasno da ih najvjerovatnije kani ranije otplatiti jer je iznos kamate u full otplati na tako dugacke rokove OGROMNAAAAAAAAAAN - realno - iako je sama kamata u postotku nominalno niska. Samo budala bi si priustila takav iznos otplacivati u punom vremenskom intervalu.

Sad dakle za mene nije uopce sporno sto je on digao kredit - sporno je KAKO ON KANI TAJ KREDIT PRIJEVREMENO OTPLATITI? CIME?

Meni ovo sto se trenutno dogada nalikuje na pocetak zrtvovanja i otpisa nesretnika - ovakav uvod medijskom lincu mora prvo dobiti zeleno svijetlo odozgo, sve se vec pomalo raspada, doslo je vrijeme dodvoravanja javnosti i kupovine naklonosti - pa gdje ces bolje od serviranja Ministra - Sanader ce ga jednim potezom skinuti kao prljave rukavice i ponovo uspjeti u fenomenalnom spinu - svi problemi koje zapravo vlada ima su tu zbog - Ministara - glupih, nesposobnih, korumpiranih ... Kako bude vrijeme protjecalo, ako zatreba, rjesavat ce ih se jednog po jednog da ocuva svoj status - a oni mu to ne mogu zamjeriti - kako god okrenete, profitirali su. Idemo dalje.

Tko je glasao

možda nisi uočila, no

možda nisi uočila, no ugovor o kreditu je fotokopiran iz spisa u gruntovnici i tamo je taj dokumenat javan jer je sastavni dio spisa kojime je ovaj stekao nekretninu i temeljem koje se stavlja hipoteka, nema dakle nikakve povrede bankarske tajne

Tko je glasao

Taj dokument bi smel biti

Taj dokument bi smel biti dostupan samo eventualnom kupcu i to s odobrenjem vlasnika.

Tko je glasao

@mrak - da ti pravo kazem,

@mrak - da ti pravo kazem, nisam to uopce skuzila, toliko mi je bilo gadljivo sve to citati da sam taj detalj propustila uociti.
U tom slucaju - moja isprika Banci i svima onima koje sam gore napljucila za iznosenje bankarske tajne - hvala na ispravku netocnog navoda. :)

Tko je glasao

fora je u tome da je barem

fora je u tome da je barem po hrvatskom zakonu sadržaj gruntovnice javni dokument koji se može tražiti na uvid

dakle, ako odeš u gruntovnicu i pitaš za dokumente koji govore o nekoj nekretnini koju ja posjedujem, imaš puno pravo uvida u spis i svih dokumenata koji su do tog stanja doveli, uključivo i ugovor o kreditu ako je on temelj za hipoteku (teoretski, mogli su oni staviti i samo dokument kojime se stavlja hipoteka, no očito je da je unutra cijeli ugovor)

ne vidim ništa spornoga u tome, jedino mi je žao što to novinari ne rade češće jer nije rončević jedini koji je kupio stan i nije njegov stan najskuplji niti rok isplate kredita najduži

Tko je glasao

Jeronimus Vrlo kratak

Jeronimus
Vrlo kratak komentar: "Jutarnji se nekako domogao dokumenata i barem postoje,ok kažnjivo je al neka...drugi par rukava... meni to nije ništa čudno treba vidjet kako je Pašalić došao do 1000 puta više love na kredu preko Hypo banke, a da ne znamo ama baš ništa... ,a usput nije ni saborski zastupnik...

Jeronimus

Tko je glasao

,a usput nije ni saborski

,a usput nije ni saborski zastupnik...
Slažem se, ali zaboravljaš da su mu rukavi puni aseva!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ah taj gospodin Rončević,

Ah taj gospodin Rončević, opet je postupio neodgovorno. Ako ga smjene, neće imati sredstava za otplatu kredita, jer ženina primanja nisu dovoljna ni za potrošačku košaricu šesteročlane obitelji, a kamoli za ratu kredita.
Tada banka preuzima vlasništvo nad stanom, obitelj će biti u velikim problemima, a djeca maloljetna.
U slučaju ( ne daj bože ) smjene, predlažem pučanstvu osnivanje fonda za pomoć djeci nedgovornog ministra.

Tko je glasao

Zanimljivije od ročevića

Zanimljivije od ročevića je to da je jutarnji u zadnje vrijeme pun nekih "poruka". Prvo ono sa butkovićem i srbima, pa diskreditacija laptala, pa prvi u akciji index, pa sad ovo sa rončevićem (najvjerojatnije ima još puno toga ali ne čitam jutarnji).

Tko je glasao

Uuuuuuu baš me zanima što

Uuuuuuu baš me zanima što bi se reklo da je čovjek kupio stan za cash?! A kad je dignuo kredit, ajme brige hoće li moći otplaćivati kredit....ajme, hoće li mu rata kredita kad bude u penziji pokriti otplatu, hoće li ovo, hoće li ono....pitaju se dušebrižnici s pollitika.coma i šire. Pa ljudi moji, ako se stan ne može otplaćivati, stan se proda (vrijednost stanova raste) pa se vrati kredit, a penzić se preseli u manji stan. Ali gle, ekipa se brine što će Rončević raditi kad bude u penziji.

Objektivnosti radi, pisac ovog članka mogao je biti nepristran, pa proučiti sve kredite svih saborskih zastupnika, pa primjerice i onih iz SDP-a te vidjeti pod kojim su uvjetima oni digli kredite za stanove. Možda bi se iznenadio!

No naravno da mu nije palo na pamet istraživati malo dublje, jer zna da bi otkrio velika s.anja u SDP-u. Dovoljno je krenuti od imovinskih kartica, pa proučiti hipoteke preko zk.

A što tek reći za onu saborsku zastupnicu SDP-a koja je prijavila da ima stan, ali ne zna njegovu vrijednost. Ahahahahaaaa

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

a tek onih 170 stanova koje

a tek onih 170 stanova koje je SDP prodao a nije državi platio porez i još to skrivaju pa im je Državna revizija otkrila da to nisu prijavili...

Kad sam već kod toga, u cijeloj priči s državnom revizijom HDZ je ispao najčišći - oni nisu napravili nikakvu ključnu pogrešku osim što na webu (neslužbeni dokument) i u knjigama nisu u kunu isti podaci (jer na webu su podaci od kampanje, a knjige su za cijelu godinu). Ali važno je da su u knjigama istiniti podaci, za razliku od SDP-a koji laže u knjigama.

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Mislim da nije problem što

Mislim da nije problem što je digao kredit. Problem je što će vjerojatno Roni dok se povuče iz politike otplatiti taj krediti u gotovini! Dok ga više mediji neće toliko držati na oku... a iskeširati 300000 EURa, da nije u HDZu nebi toliko vidio u 10 života.

Tko je glasao

pa da ih je vidio, ne bi

pa da ih je vidio, ne bi kupovao stan na kredit. a kako će ga otplaćivati, pa isto onako kako svoje stanove otplaćuju i svi SDP-ovci, koji su digli kredite.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

a mislim... najgori odgovor

a mislim... najgori odgovor koji mogu vidjeti je: ako rade drugi, možemo i mi.... što onda? ako je netko drugi govno, to je opravdanje da i ja budem govno... svoju djecu neću nikada tako učiti, ali istina je da svi političari čim ih stisneš vele: ali tako su i oni radili... imbecili...

Tko je glasao

ma što je to netko drugi

ma što je to netko drugi učinio?! jesi ti normalan. čovjek je dignuo kredit i što onda. ako ga ne bude mogao vraćati, banka će mu uzet stan. o čemu ti pričaš? ti ćeš svojoj djeci zabraniti uzimanje kredita za stan? pa zabrani im. reci im da ne budu govna i nek žive u šupi, jer im tata ne da da dižu kredit za stan!

da je netko sebi od casha izgradio vilu s bazenom u istri, onda bi mogao nešto tu laprdat. a pričati o dignutom kreditu za kupovinu stana je upravo smiješno. ah, da, o tome pričaju oni koji su se pred sabor dovozili biciklom. ali su brzo s njega sjašili.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

A jel to o mom susjedu iz

A jel to o mom susjedu iz NA?

Pa ZNA SE od kada on može kupovati takve stanove, dal na kredu ili za gotovinu.....

Šta uopće blajezgamo o tome odakle mu pala takva ideja na pamet.... ZNA SE odakle će njemu doći primanja za takav potez.... ali doće će dan.... svaka ptica se vrati svome jatu... kad tad.... a lepi naš Našičanin koji je zaboravio odakle je rodom će jednoga dana doći kuć..... ako ne on onda će dijete doći u svoj rodni kraj.... pa će biti..... ''eee tko je taj lik?... pa to ti je onaj... sin od onaga... znaš kojeg... onog lop... koji je kao i svaki drugi koji se dokopao Zagreba.... ode i zaboravio na sve svoje kolege i rodbinu iz Našičkog kraja.... ma zaboravio sam mu ime ali ne trebam ti ništa prićati... sve ti jasno kakav je taj lik.... a ZNA SE da jabuka ne pada daleko od stabla''

eeeee draga moga LQ.... sve to ima svoje..... i naravno.... nema ništa gore nego kada te nepoznaju ili u ovom slučaju predobro poznaju..... u rodnome kraju..... a sada nakon ovoga izgleda da će i cijela RH pa možda i BiH biti premala za bijeg od sebe..... dokle će takvi tipove bižati od sebe?

Fuj.....

aaaahhhh neka mu bude sa srećom.....

Jakša Matovinović
predobro znam poštenje našeg bivšeg susjeda Rončevića!

Obrisan

Tko je glasao

komentar ti je bio na to da

komentar ti je bio na to da je digao kredit kao i svi SDPovci. Ja nisam do sada čuo da je itko u povijesti moderne RH digao kredit do 78 godine života. Mislim i da banka niti jednom običnom građaninu ne bi to dozvolila, a također mislim da će Roni to iskeširati čim postane nezanimljiv medijima jer otplaćivati kredit do 78 godine života nije normalno (jedino ako ima kristalnu kuglu da vidi budućnost). Stoga opravdanje: digao je Roni kredit zato jer su digli i SDPovci pa je to u redu, meni nije u redu.

Tko je glasao

Ništa od toga. Kad se

Ništa od toga. Kad se Kolumbo vrati zagrmit će: "Tko je dira' moga Beru."

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Ja sam ovako nešto od

Ja sam ovako nešto od Jutarnjega i očekivao.
Naime, kad su nakon napada na Miljuša u Otvorenom zajedno gostovali Benko i Pleše, iz nastupa ovog potonjeg bilo mi je jasno da:
a) uskoro mora otići Rončević
b) EPH se možda zadovolji i odlaskom M. Benka.
Benko je, kako je poznato, dobio novi mandat - bilo je jasno k'o dan da će uslijediti "udar" na Rončevića.
Jer, na kraju krajeva, ni EPH si baš ne može dozvoliti da mu netko tamo prebija novinara, a da za to nitko ne plati. Loše je to za image, a ponižava i one koji iza EPH stoje.

Hoće li Rončević morati otići? Ovisi o Sanaderovoj procjeni, ali i o tome hoće li uspjeti obuzdati svoj ego. U nekim drugim aktualnim sukobima, nije uspio. Hoće li se usuditi zanemariti želju EPH? Ja mislim da će, na ovaj ili onaj način, ipak popustiti - premoćno je to medijsko carstvo.

Tko je glasao

Hoće li se usuditi

Hoće li se usuditi zanemariti želju EPH? Ja mislim da će, na ovaj ili onaj način, ipak popustiti - premoćno je to medijsko carstvo.
Kako se uzme.

Na jednoj razini je to "carstvo", kao i HRT i drugo, sitna jednostavna prostitucija, počevši od Poleta, koja počiva na potrebama vođenja partijsko-frakcijskih drugarskih diskusija u blažem i ugodnijem ozračju od zamornih partijskih prostora, pa logično dolazi do povećanog značaja birtija, kod nekog i sitnih kupleraja, kao ovaj. Svako selo i gradić su to ili imali ili prošli te faze.

Ali to sada izlazi iz mode. Jer i ako je u modi sve teže je održati i takav partijski život i takve kupleraje i bilo šta slično. Ne zato što nema interesa nego baš zato što su desetljeća toga pretvorila cijelo društvo u takve elitne pa sada već i preelitne snage, koje sve više zahtjevaju pretvaranje svojih beskrajnih SF trash vizija i zbilja u čistu zbilju.

Pa ne samo što je sve to sve manje moguće zadovoljiti i što svatko tko se sjeti lako razmrda i dovede u pitanje svu tu trash arhitekturu, nego je krenulo i ono najgore - u svoj toj SF trash industriji su krenuli takvi autogolovi na sve strane do stupnja da glavni igrači nemilice paraju vlastite mreže i sa sve više uspjeha se industrija urušava, gore nego u prvoj nogometnoj ligi. A pomoći više nema tko ni da hoće. Pa se zabave bliže svome kraju i već su krenule bolne faze, kada se pojavljuju i blage probavne smetnje i mali šumovi u glavama ...

Tko je glasao

Znatiželjni, jel' ovaj tvoj

Znatiželjni, jel' ovaj tvoj komentar obojen sarkazmom ili doista EPH doživljavaš kao čeličnu branu i obranu vlastitih uposlenika?

2decicrnog

Tko je glasao

Ovo drugu svakako ne. No, ni

Ovo drugu svakako ne.
No, ni za jednu organizaciju nije korisno ukoliko pokaže slabost. A nereagiranje na premlaćivanja njihovog zaposlenika (bilo njima stalo do njega ili ne, svejedno) bilo bi upravo to - pokazivanje slabosti - a to ne bi bilo dobro za "ugled" EPH. Kužiš? Bilo bi to loše za njihov image.
Žao mi je što nemam snimku emisije Otvoreno koje sam spomenuo u prethodnom postu. I površnijem promatraču otprve je jasno da se Pleše (odnosno njegovi poslodavci) neće "smiriti" dok sa strane policije ne "odleti" neka značajnija glava - Benkova ili Rončevićeva, o tome se "može pregovarat".
Budućnost će pokazati je li moj dojam bio ispravan, ili ne.

Tko je glasao

Govorimo o istom EPH cijem

Govorimo o istom EPH cijem je gazdi prije koju godinu auto odletio u zrak i nikad se nisu previse trudili rascistiti detalje oko tog incidenta ?

Tko je glasao

Ovo može zbuniti, slažem

Ovo može zbuniti, slažem se. No, očito da EPH-u tad nije bilo u interesu da se istraga provede.

Tko je glasao

ima puno više od godinu

ima puno više od godinu dana od tog leta

Tko je glasao

Zato sam i napisao " prije

Zato sam i napisao " prije koju godinu " :), a letao je 2003g.

Tko je glasao

smjenit će rončevića, kao

smjenit će rončevića, kao da zadovolje narod, Roni će se povući iz javnosti a ja opet neću saznati kako je moguće dobiti kredit do 78 godine života!

Tko je glasao

Halo?! Pa ak' si u HDZ-u

Halo?!
Pa ak' si u HDZ-u možeš sve! Radi sve što ti srce želi!
Zgrabi, prodaj, laži, kradi... Sve je to ok! A ljudi glasajuuuuuuu

Ezekiel 25:17...

Ezekiel 25:17...

Tko je glasao

ako smijene rončevića to

ako smijene rončevića to je znak slabosti vlade, a ako je vlada slaba onda je i ivica slab, a ivica nije slab niti to može biti pa stoga možemo zaboraviti da će do neke smjene doći

Tko je glasao

a barem jedna velika zvjerka

a barem jedna velika zvjerka za brisel?

Tko je glasao

Ne, ovo nije kraj Berislava

Ne, ovo nije kraj Berislava Rončevića, nego njegov početak. Njegovo radno mjesto nije bilo da vodi neko ministarstvo nego da čeka dok ga šef ne pozove da odradi svoju ulogu velike ribe u budućem antikorupcijskom spektaklu. Tome u prilog ide vijest o 350.000eur koja služi napaljivaju javnosti kao nedavno ranojutarnje slikanje D.M. Tomić.
Sve je to bilo jasno od samog početka njegove karijere. Odmah se vidjelo da on nije došao da nešto radi u državnoj službi, niti da ima sposobnosti za to. A u službi stranke je prepametan za maskotu (Kirin) ili manekena (Kosor) a preglup da odrađuje važne poslove u pozadini.
Dakle, očito je da će on svoju penziju zaraditi u pritvoru glumeći veliku ribu ( koja ništa ne govori ) u budućem igrokazu.

Tko je glasao

Sasvim je sigurno da

Sasvim je sigurno da Jutarnji list ne priprema početak Rončevićevog kraja, jer o tome odlučuje njegov gazda Ivo Sanader, a on to sigurno nebi činio putem žute štampe poput Jutarnjeg lista.

Ono što se sa sigurnošću može zaključiti, je da ne samo smjena jedne marionete poput Rončevića nebi ništa promijenila, već i smjena čitavog Sanaderovog kabineta voštanih figura i mutavaca bi bila bura u čaši vode.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ovakve stvari se ne

ovakve stvari se ne objavljuju bez dozvole s vrha...

Tko je glasao

Interesi su uvijek u

Interesi su uvijek u pitanju. Ako se na čas oslobodimo stalno prisutnih teorija zavjere onda bi moglo biti da je ova objava

1. Rezultat akcije „prijavimo korupciju“, gdje je vijest inicirao građanin čitatelj JL,
2. A u vezi straživanja Mediane najvjerojatnije se radi o procjeni da će naručeno istraživanje (cijenu ne znam ali bi mogla biti 20-ak tisuća eura) za EPH biti dobro uložen novac.

Što se g. Berislava tiče, postoje uznički prostori u kojima se na plantažama, za trajanja uzničkog roka, uz uzničku naknadu, bere voće - aktivno radi na smanjenju uvoza poljoprivrednih proizvoda. U nekim zemljama.

Tko je glasao

Ne razumijem zašto ste svi

Ne razumijem zašto ste svi tako zavidni. B.R. je pažljivo trošio, bio je štedljiv, svega se odricao, novac metao na štednu knjižicu i sad je kupio stan. Da vi niste trošili na bedarije(što B.R. nije činio) i vi bi danas mogli kupiti takav stan. A klauzula o starosti je i tako bespremetna jer B.R. je dovoljno potkožen da taj kredit zatvori kad god mu se to prohtije.

Tko je glasao

Ne razumijem zašto ste svi

Ne razumijem zašto ste svi tako zavidni. B.R. je pažljivo trošio, bio je štedljiv, svega se odricao, novac metao na štednu knjižicu...
... i nije kupovao mobitele, prekomjerno slao sms-ove i trošio u kladionici ...

Tko je glasao

... i nije kupovao mobitele,

... i nije kupovao mobitele, prekomjerno slao sms-ove i trošio u kladionici ...
Jes, tako je brižna baka Ankica tvrdila za svoju djecu i unučad . . . apropos, gdje su nestali wunderkind Dejan & lepi Stjepan?

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Dejo je tu. Pogledati

Dejo je tu. Pogledati Kvadara consulting. Za Sinišu ne znam.

Tko je glasao

Tko vam je kriv što ste

Tko vam je kriv što ste siromašni, morat će te učiti i raditi.

Tko je glasao

Ja to nisam shvatio kao

Ja to nisam shvatio kao početak kraja B.R.-a. Kad - tad podatke bi morao dati i on sam, takav stan se ipak ne može sakriti. Možda je ovo samo dobra priprema terena prije dopune u imovinskoj kartici kada će uslijediti objašnjenje:
"Digao sam kredit kao što to ima pravo i svaki drugi građanin, dokazi su već objavljeni u medijima, pravo banke je odstupiti od nekih uobičajenih regula ako im se podastre neka druga garancija, sve je transparentno i zakonito."

Istina, malo bode u oči što je rata 11500 kn što si on sada može priuštiti, ali nije valjda dobio ugovor za ministarsko mjesto na "neodređeno". Ma i u mirovinu bi morao po sili zakona prije 78 godine kada mu istječe kredit ...
Možda je ipak štos u nečemu što stoji u nekoliko komentara čitatelja u JL, a svodi se na to da bi B.R. nakon što ova priča padne u zaborav, a on možda više i ne bude dužnosnik, jednostavno mogao prekinuti ugovor s bankom i ostatak platiti u kešu.

Tko je glasao

Banke imaju i tzv.

Banke imaju i tzv. "diskrecionu ocjenu" prilikom dodjele kredita.
Prije 4 godine, otišao sam u jednu banku radi kredita za stan u mjestu gdje sam radio (prebivao sam u drugom gradu).
"Što ste po zanimanju" ?, pita šefica poslovnice.
"Sudac", odgovorih.
"O, pa onda nema problema. Imamo mi za Vas posebne pogodnosti kao suca. Imate manju kamatu."
Izračunao sam, pa je opet ispalo da bih na koncu jedan stančić kupio sebi, a drugi banci.
Odustao sam.
Sreća je spasila i mene i banku, jer me Državno sudbeno vijeće u svibnju 2008. nije ponovno imenovalo za suca.

POUKA: Važno je zvati se Ernest.
Važno je pogledati uvjete kredita

PS: Vidio sam i kredite na milijunski iznos s kamatnom stopom od 1,5%. Dodijelila ih je jedna banka, svojim uzdanicama.

Tko je glasao

PS: Vidio sam i kredite na

PS: Vidio sam i kredite na milijunski iznos s kamatnom stopom od 1,5%. Dodijelila ih je jedna banka, svojim uzdanicama.
@smogismogi,
nije to ništa,... vidio sam ja i kredite sa višemilijunskim iznosima koji se nisu morali čak niti vratit... he,he, :):)

Tko je glasao

jednostavno mogao prekinuti

jednostavno mogao prekinuti ugovor s bankom i ostatak platiti u kešu
Ili "prebiti" dug s jednim od kamiona koji je, eto, dobio u znak pažnje i plemenitosti, a sad je privremeno parkiran u sefu, ups, garaži spomenute banke.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

pokušavam se prisjetiti

pokušavam se prisjetiti koliku ono plaću imaju ministri (ovdje mi je prespor net da bih istraživala), ali čini mi se da je rata kredita od 11000 kuna i za jednog ministra malo previše.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

stari podaci... ali možda

stari podaci... ali možda što pomognu

http://www.sukobinteresa.hr/?prezime=Ron%C4%8Devi%C4%87&prebivaliste=&du...

Dužnosnik

Ime: BERISLAV
Prezime: RONČEVIĆ
Zvanje: dipl. iur.
Plaća: 18.000,00 KN
Stranačka pripadnost: HDZ
Prebivalište: NAŠICE
Bračni status: OŽENJEN
Broj djece: 4
Boravište: ZAGREB
Stručna sprema: VSS

Dužnost I.

Dužnost: 3.2. Ministar
Institucija: MINISTARSTVO OBRANE
Sjedište ureda: ZAGREB
Početak mandata: 2003-12-23
Ulica i kućni broj: KREŠIMIROV TRG 4

Nekretnine

Nekretnina: KUĆA I POTKUĆNICA
Površina: 908 m2
Lokacija: NAŠICE
Vrijednost: 75.000 EUR
Omjer vl.: 1/1
Teret: KREDIT

Napomena

Napomena:
IZJAVA: IMOVINA STEČENA PRIMANJIMA IZ PLAĆE, KREDITNIM ZADUŽENJEM; SUPRUGA: SUVLASNIŠTVO STANA U OBITELJSKOJ KUĆI - NASLJEDSTVO; DATUM BITNE PROMJENE: 15.2.2007.G. -OSTALE POKRETNINE- CCA 500.000,00 KN;
..............

Tko je glasao

I ovo su stari podaci, ali

I ovo su stari podaci, ali su zanimljivi, pogotovo kredit od 25.000€ na 15 godina.
Sanaderovi ministri žive od plaća, rijetki dioničari, mnogi u kreditima
ZAGREB, 13. veljače (2004.) – Točno pedeset dana nakon dolaska u Banske dvore, premijer Ivo Sanader i njegovi ministri predočili su javnosti svoje imovinske kartice.
- - - - -
Iznos svoje mjesečne plaće nije naveo ni ministar obrane Berislav Rončević, koji posjeduje kuću u Našicama, trenutno izgrađene površine 118 četvornih metara koja je u fiducijarnom vlasništvu Slavonske banke, prema ugovoru o stambenom kreditu.
Rončević ima i nekoliko kredita, poput stambenog, koji otplaćuje zajedno sa suprugom, u iznosu od gotovo 25.000 eura na 15 godina. Također ima nenamjenski kredit u Raiffeisen banci od 4000 eura na trogodišnji rok. Supruga Vlatka zarađuje 3500 kuna, a ima i trećinu obiteljske kuće u Našicama, nasljedstvo pokojnog oca.
Za kredu od 25.000€ na 15 g. mjesečna rata je ca 2.000 kn.

Bilo bi zanimljivo otkriti jeli ima više nadzornih odbora ili kredita ili su slučajno ta dva broja identična!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

A što ćeš, ima SDP-ovaca

A što ćeš, ima SDP-ovaca koji ne znaju vrijednost svoga stana, a kamoli da bi znali kako su do njega došli. A ima i onih koji žive u super stanovima, ali su im stanovi upisani na imena prijatelja diljem lijepe naše, kako bi im kartica ostala sirota.

HDZ-ovci za stanove moraju dizati kredite.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

thumb down zato što se

thumb down zato što se praviš blesava.

kao prvo, to što netko "ne zna vrijednost" svog stana ili "ne zna kako je došao" do svog stana ili "živi u super stanu upisanom na ime prijatelja" nema ama baš nikakve veze niti na bilo koji način može opravdati nečije tuđe muljaže.

kao drugo, nije stvar u dizanju kredita *ovdje sad upališ onaj motor za logiku*, nego u tome koliko je vjerojatno da netko uistinu živi samo od onih prihoda koji su legalni kada se već iz samo nekoliko izdataka vidi da to nije moguće.
isto kao sa sanaderovim satovima, isto kao i sa torbom mirjane sanader, tako i sa ovim stanom... nije stvar u tome što imaš (na kraju krajeva, živimo u kapitalističkom društvu) nego je pitanje koliko je to što imaš u skladu s tvojim legalnim prihodima. i opet, ne zato što je bitno kolika je visina tvojih legalnih prihoda, nego zato što je to koliko imaš samo odraz toga koliko si (sjeti se mog komentara na tvoj komentar od prije nekoliko dana) poslova sklopio ispod stola. ako netko mjesečno živi od cca 25000 kn, opterećen je kreditima od 20000 kn i živi na visokoj nozi, jasno ti je da tu nešto ne štima.
sličan slučaj imamo i kod obitelji sanader. kćeri nose skupu dizajnersku odjeću, tata nosi skuuupe satove, mama nosi torbu od 10000 kn, a ukupni prihodi te obitelji ne mogu pokriti niti samo te izdatke (odjeću, torbe i satove), a kamoli druge životne troškove koji naravno nisu niti upitni. matematika je jasna... novac dotječe i iz drugih, bogatih kanala. to je ono što se mene kao građanina tiče i to je ono što ne može biti opravdano time što netko "ne zna vrijednost" svog stana ili "ne zna kako je došao" do svog stana ili "živi u super stanu upisanom na ime prijatelja".

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci