Tagovi

Još jedan uspješni "bijeg"!

Ona zavezanih očiju pomalo dolazi do svojedobno „ključnih igrača“, stvarnih gospodara života i smrti na bivšim jugoslavenskim prostorima, onih koje se samo radi njihovog izgleda može nazvati ljudima, jer ničeg ljudskog u njima bilo nije.

Do nekih je prije ove zavezanih očiju stigla ona s kosom, „pokosila ih“ i spasila od nedaća sudskog procesa ili ih povela sa sobom prije njegovog završetka.

Neki su opet već u ratu „pokošeni“, a drugi su stradai u obračunima sa sebi ravnim „ljudima“.

Uspješno su prije suda i suđenja, pa čak i samog uhićenja, „pobjegli“ Franjo Tuđman i Gojko Šušak glavni nositelji svih hrvatskih zala, za koje danas više nitko ne sumnja da bi bili glavne hrvatske vedete u den Haagu.

Ovako nisu, pa im pacijenti, „ljudi“ kakvi su i sami bili, pozivajući se na presumpciju nevinosti, mogu podizati spomenike i po njima imenovati ulice i trgove

Tako su u den Haagu „pokošeni“ kontroverzni Slavko Dokmanović, predsjednik SO Vukovar prije „oslobođenja“, a njegov gradonačelnik poslije, bilo bi lijepo znati zašto Marin Vidić Bili nije htio svjedočiti kao svjedok Tužiteljstva u procesu protiv njega, pa onda Milan Babić, koji se ipak stigao i pokajati i ispričati za zlo čijim je pokretačem bio.

Kraj suđenja i presudu nije dočekao niti otac svega zla na području bivše SFRJ, Slobodan Milošević, on je također uspješno „pobjegao“ ispod jurisdikcije suda kojeg ionako nije priznavao.

Postavlja se pitanje može li se i njega, radi principa presumpcije nevinosti smatrati nevinim i mogu li se po njemu imenovati ulice i podizati mu spomenike, jer ne treba smetnuti s uma da i u Srbiji ima „ljudi“ kao što su ovi naši, a Milošević nije osuđen, pa čak ni nepravomoćno. Onda je valjda nevin kao i Tuđman!?

Ona s kosom omogućila je pravodobni „bijeg“ i Blagi Zadri, koji bi kao najprilježniji Merčepov suborac u procesu „stvaranja države“ teško izbjegao suđenje za sva ona „herojska djela“ koja je počinio u Vukovaru.

Tako će Blago Zadro ostati neupitni heroj iako se radi o čovjeku za kojega možemo reći da je svojim „preuzimanjem odgovornosti“ za napade na JNA u procesu rušenja Jugoslavije, a ne stvaranja hrvatske države, potpisao smrtnu presudu Vuikovaru.

Pravodobno je „pobjegao“ i Željko Ražnatović Arkan, presudili mu „ljudi“ kakav je i sam bio, jer valjda ni u njegovom slučaju nitko ne sumnja da bi ga se radi njegovog karitativnog djelovanja dohvatio ili sud u den Haagu ili specijalni sud u Beogradu.

I evo nam sada najnovijeg „bjegunca“, Đure Brodarca, ona s kosom posjetila ga je u pritvoru u Osijeku.

Radi njegovog nenadanog „bijega“ uzbunili su se duhovi na hrvatskoj javnoj i politčkoj sceni, od dičnog Andrije Hebranga, koji će u knjigu žalosti napisati kako „Hrvatska ne ide u dobrom smjeru“, obrazlžući taj svoj stav, a kako bi drugačije nego lažju, da „Hrvatska u daleko većem broju sudi onima koji su je branili nego onima koi su je napadali“, sugerirajući da Brodarca nije ni trebalo procesuirati bez obzira na sva zlodjela počinjena u zoni njegove odgovornosti.

No nije Hebrang usamljen, tu su i jurišnici HDSSB-a, pa brojne udruge proizašle iz DR koje se ne libe prozivati državu za smrt Đure Brodarca.

I ne samo prozivati, nego i direktno optuživati da je on ubijen u pritvoru.

Zanimljivo je da se pritom svi prema Brodarcu odnose kao prema nekome tko je eto sudjelovao u prometnom udesu bez posljedica, a on je osumnjičen radi „stvaranja države“ na način da je naređivao počinjenje nasilja ili poticao na zlodjela pri čemu su stradale stotine mahom nevinih judi.

Kao Glavaš, kao Merčep, kao Norac i brojni drugi i Đuro Brodarac je „stvarao hrvatsku državu“ rušeći Jugoslaviju svim sredstvima i lustrirajući Srbe lišavajući ih imovine i života, onako kako je to onaj drugi „bjegunac“ dogovorio u Norvalu.

Zato mu brojni plakati izražavaju silnu zahvalnost „za sve što je učnio za Hrvatsku“, a ona s kosom nije mu dala prilike da svoj „stvaralački zanos“ obrazloži pred sudom i dokaže svoju nevinost, već ga je učinila „bjeguncem“.

Šteta!

Komentari

Koje četničko smeće. Sramota!

Koje četničko smeće. Sramota!

Tko je glasao

Feniks

Evo me dragi kolega na rvatskom moru i neda mi vrag mira pa moram čitati vaše rukotvorine. Mada su me davno prestale "dirati" što mi je iskreno žao, jer bez emocija nema niti seksa, tako da vam ne mogu po našim dobrim starim običajima 'pominjati familiju.
Ali vratimo se tekstu. Dali kolega smatrate da je i vaš udbaš Perković nedostižan (valjda znate gdje mu sin radi) ? Dali kolega dragi i Manulić ima zašto odgovarati ? Dali je sudbina i Mustača lišila odgovornosti ? A kolega dragi, bili su daleko duže gospodari života, smrti, pa i sudbine monogih ljudi
Smrt fašizmu !!! Dragi kolega

Tko je glasao

hijena

Hijena, došla,, videti, jer je ostala utroba ili kosti , za nju !

Tko je glasao

BaneBGD

Ako je komentar upućen meni.
Kolega pravda je univerzalna, ako je budemo selektivno primjenjivali, opet nas čeka rat. Ako je netko ubijao, bio on Hrvat, Srbin, komunista ili peder, mora odgovarati, jer kao što se kunemo pravda je sljepa i jednaka za sve. Ili možda nije ?

Tko je glasao

@lovac21

Da je Hrvatska pravna država, ne bi je ti ovako slobodno kontaminirao.

Tko je glasao

Feniks

Dragi kolega upravo zbog toga što je moja domovina pravna država ja je mogu kontaminirati, a vi je kontaminirate zahvaljujući meni i ljudima kao što sam ja (naravno i zahvaljujući božijoj milosti)

Tko je glasao

@lovac21

Je, tvoja domovina, BiH, upravo je najpoznatija kao pravna država!

Tko je glasao

Feniks, Hrvatsku su

Feniks,

Hrvatsku su kontaminirali jugoslavenski nostalgičari i oni koje ti stalno braniš.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/pronadjene-snimke-koje-potvrdjuju-odg...

Tko je glasao

@Skviki

Ne, nego proustaške budaletine iz Sidelfingena.

Tko je glasao

aisha

( " ZA AISHU, " )

Cheb Khaled, Aicha - AJSA
http://www.youtube.com/watch?v=vNol39IKNNs&NR=1

Tko je glasao

Bane

"Niko kao Bane" :)

Smiri brate doživljaj, kada bi sada kopali po prošlosti pollitike došli bi u ćorsokak iz kojeg nas nitko ne bi izvukao..

Tko je glasao

Prejudiciranje krivnje

Sve su ovo besmislice. Ne možeš na temelju nekih poluistina ili dezinformacija tvrditi je li netko kriv ili ne. Svi mi sad znamo, kao, da je netko za nešto kriv. Ali ljudi se najčešće bune, namjerno ili iz neznanja, i brkaju pojmove krivnje i odgovornosti. Npr, Brodarca nije nitko optužio da je kriv, optužen je po principu zapovjedne odgovornosti.

Zapovjedna odgovornost 1991? Svašta. Danas, 2011, 20 godina naokn toga, dok imamo normalnu državu sa koliko toliko funkcionalnim organima gonjenja, pravosuđem, vlasti koja se proteže na čitavom teritoriju Hrvtaske, lako je govoriti o odgovornosti. Ali 1991? Pod okupiranom trećinom teritorija? Dok su se neki sustavi urušavali? Dok je komunizam propadao,dok je propadao jedan čitav društveni i državni sustav? Dok je crkavala jedna posrana Jugoslavija?

Treba biti realan i razuman. U sudstvu i gonjenju nikad nije dobro podlijegati niskim strastima.
A nekad nije dobro podlijegati niskim strastima niti u pisanju dnevnika. Nažalost, koliko vidim, ne možemo se oduprijeti tom iskušenju.

Tko je glasao

@Weteran

http://www.jutarnji.hr/umro-duro-brodarac--nasa-mini-srebrenica-je-njego...

Eto to je realni prikaz vas koji ste nam "stvarali državu", a ustvari kao dobri ustaše izgonili Srbe i rušili Jugoslaviju svim sredstvima.
Ne sumnjam ja da i tebe krase "vrline" Đure Brodarca, možda ti samo nisi bio tako "učinkovit" kao on.
Što ćeš, ne možete svi biti Glavaš, Merčep, Orešković, Norac, Katić, Korade ... netko je morao biti i vodonoša.

Tko je glasao

@Feniks

Realan prikaz? A koga je ovim tekstom Kuljiš prikazao osim sebe? Nikoga drugog, a ponajmanje Đuru Brodarca. Kuljiš se pokazao kao.....mislio sam reći kao lažljivac i prodavač magle, posebice jer je usporedio nekakva "ubojstva" u Sisku sa Srebrenicom, ali ako se bolje pročita njegovo baljezganje vidi se da nije niti jednom spomenuo Srebrenicu. Niti je izvršio usporedbu. Bar ne u elektroničkom izdanju. Jutarnji ne kupujem tako da neću imati tu čast i saznati je li navedenu usporedbu izvršio u tiskanom.
Ali usporedba se nalazi u naslovu. Onaj tko je stavio takav naslov vrši čitavu inverziju i genocida u Srebrenici i rata u Hrvatskoj i "ubojstava" u Sisku. Jer Đuro je, navodno, bio osumnjičen za odgovornost za ubojstvo 30 i nešto Srba, dok u Srebrenici je ubijeno oko 8 tisuća Muslimana.
Taj biser koji je usporedio ovo dvoje mogao je još i nadodati da je Sisak naš mini Aušvic.

Nije li ovo njegovo baljezganje iliti proseravanje jutarnjeg lista pljuvanje po žrtvama Srebrenice?

Vidim da se i ti slažeš s njim jer kao "odgovor" na moj komentar daješ ovaj link. Svaka čast Feniks, nisam očekivao čak ni od tebe da ćeš se spustiti ovako nisko. Usporediti Sisak i Srebrenicu? Čak ni Kuljiš nije u tekstu išao toliko daleko pa usporedio Brodarca i Mladića, vjerojatno jer je za njega Brodarac krovopokrivač i pijanica, a Mladić je ipak obrazovani vojni kadar, školovani Titov oficir, pametan, načitan, pravi drug, čovek i starešina, što drugo reći. A pošto se slažeš sa Kuljišem, onda vjerojatno i ti imaš takva razmišljanja.
Ponavljam, meni se to čini ovako, jer si mi dao link na Kuljišev "članak", pa pretpostavljam da se s time slažeš, jelda? Pa ako je, ovo je stvarno nisko i od tebe...a od Kuljiša je očekivano. Čovjek u svoje "članke" sve više ubacuje vlastitu frustriranost.

Tko je glasao

"Prejudiciranje" krivnje

Nije potreban link Jutarnjeg - evo ti ovaj link http://www.google.com/cse?q=%C4%91uro%20brodarac%20ubojstva%20u%20sisku&...
pa "uživaj" u proučavanju Brodarčevog lika i djela 3 dana.

Smiješno je gledati jadnike koji se pozivaju na nečiju "vlastitu frustriranost", manjkavost "sivih stanica", "mentalitet pseta" i sl., dok nisu u stanju ničim suvislim polemizirati s tekstom, niti s autorom.

"Presumcija nevinosti" na koju se neki komentatori pozivaju, tek je totalno proseravanje, i o ovoj temi s malim zakašnjenjem tek mogu dodati - šteta što je smrt pretekla ruku pravde, što dakako odgovara mnogima, pa tako i "vama".

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Bigulica

"Nije potreban link Jutarnjeg - evo ti ovaj link http://www.google.com/cse?q=%C4%91uro%20brodarac%20ubojstva%20u%20sisku&...
pa "uživaj" u proučavanju Brodarčevog lika i djela 3 dana."

Wau, sad si me sasvim dotukao sa ovim linkom sa gugla. Ne znam kako sad da izbjegnem čitanje ovako "argumentiranih" članaka i informacija......

Što se tiče "presumcije nevinosti"...... što reći nekome tko sam sebi niječe prava? Kako da bilo tko tebi nešto objasni kad sa ovim ti sam sebi kopaš rupu?

Tko je glasao

@Feniks nisi ti jadniče kriv

@Feniks nisi ti jadniče kriv što nemaš količinu sive mase potrebnu da shvatiš da je svako nevin dok mu se ne dokaže krivica.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljice

Ti i ovi minuseri,vrlo dobro znate da je svaka rijec u ovom,i ostalim feniksovim dnevnicima istinita.a vas boli istina.zar bi se neko usudio podici optuznicu i uhititi jednog generala ,da nema cvrste dokaze.dajte jednom diskutirajte o temi dnevnika.pustite feniksa.vazno je o cemu pise,a pise dobro i svjedoci istinu.jos nisam vidio na pollitici da ga je netko pobio argumentima.zato bi bilo pristojno de se bavite temom a ne feniksom.

Tko je glasao

@tenor smiješno je očekivati

@tenor smiješno je očekivati da će se netko baviti opsesijama, lažima i žući koje širi i prosipa Feniks. Za argumentiranu raspravu treba imati sugovornika koji nije frustriran i opsjednut propašću sistema u kojem je bio dio njegovih deficita.

Da si bolje pročitao moj komentar prepoznao bi da ukazujem na cilj Feniksovog dnevnika koji ne poziva na konstruktivnu raspravu, već je sramotno blaćenje mrtvog čovjeka za kojeg kao i za svakog građana vrijedi temeljno načelo da je svako nevin dok mu se ne dokaže krivica.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljica

sve si ti ovo lijepo napisao.ima ovdje na pollitici ljudi koji su bili na malo visim polozajima od Brodarca pa ih nitko nije uhitio.Da ponovim.Tko je taj u Hrvatskoj tko smije uhititi nevinog Hrvatskog generala.I zasto bi?

Tko je glasao

Moj pas ne uviđa moje mane

Moj pas ne uviđa moje mane također, jer hranim ga...

Tko je glasao

postoji razlika

dok tvoj pas ne uviđa tvoje mane jer ga hraniš dobar dio hrvatskog naroda ne uviđa mane vladajućih politčara koji ih ne hrane već dapače tjeraju na izgladnjivanje. Vjerojatno zato što smatraju kako je hrvatski narod stoka sitnog zuba, koja doduše ne može ni travu jest jer su pogodne površine pod betonskim zgradurinama.

w. ;)

Tko je glasao

slažem se, samo što sam u ovom slučaju mislio na ideološkog ment

ora čije mane ne vidi onaj kojeg ideologija hrani.

Tko je glasao

Mrak

Do kada ces tolerirati ovakva vrijedjanja jednog neizivljenog balavca.
Mujo,pas ti je caca koji te napravio i odgojio na svoju sliku i priliku.umjesto meni obrati se feniksu,argumentima,a ne vrijedjanjem.a sta ocekivati od covjeka koji se u Zagrebu prijavio da je izbjeglica iz Vukovara a on srbin iz vojvodine.

Tko je glasao

mjesec dana kontemplacije

mjesec dana kontemplacije

Tko je glasao

Iz Vukovara su bili

Iz Vukovara su bili prognanici a ne izbjeglice. I nisam u Zagrebu nego Dugom Selu. I nisam Srbin, a i da jesam isto bi rekao bobu bob, popu pop, a psu pas.

Imaš argumente za oboriti moje tvrdnje?

Tko je glasao

@kukljica

On, možda, nije kriv, ali ti jesi !

Čito sam juče, dnevnik Ajshe i njenu analizu učesnika na politika.com.

Ti si jedan, od prozvanih zlikovaca, koji se iživljavao nad njom.

Nemaš obraza ni kapuljače, gde bi se mogao sakriti!

Mentalno se iživljavati, fašistički nad ženom (devojkom), prostački i šta sada očekuješ, da ti se dokaže krivica !

Tko je glasao

jeli bre bane.....

...a koji je tvoj problem ? dijagnoza? ordinirana terapija?

CC

Tko je glasao

@mrak za ovaj plus koji si

@mrak za ovaj plus koji si umjesto minusa, opomene pa čak i baniranja dao korisniku BaneBGD može te biti sram. Naravno ne očekujem ispriku od tebe jer s tvoga trona na koji si se uzdigao, nemaš pogled u greške koje činiš.

DNEVNIK Aisha - Čet, 01/10/2009 - 22:21 http://pollitika.com/odlazim-zbogom-dvaput
KOMENTER Aisha — Pon, 05/10/2009 - 01:04.
Eto, sutra je najteži dan.
Eto, sutra je najteži dan. Mislim da je predugo ovo vrijeme od četvrtka do ponedjeljka za sprovod ali kad radi tih počasti nije moglo prije iako se mama dvoumila da ga pokopamo brz te ceremonije jer ako mu za života nisu dozvolili normalan život, što će mu sada to,ali ipak, ja sam za tu vojnu počast, jer ju je stvarno zaslužio.

Visoke činove koje je zaslužio nije mogao dobiti radi nacionalnosti, nije imao pravo na toplice, na rehabilitaciju, na bilo kakve "pogodnosti" kao branitelj.

Sjećam se jedan period kada smo zapali u krizu i nismo imali novaca mama ga je poslala u Hvidru da mu pomognu, dali su mu crnu vreću sa paštom i nekim šećerom iz kojega su izljetali crvi.

Dok su jedni krali i dobivali skupocjene namještaje njemu su dali ucrvljenu hranu u vreći za smeće.

I to je pravda, to je država?

Šta su ti branitelji dobili, samo onaj pištolj i metke, točno da si prosviraju glavu nakon rata i ništa više!

Danas mi se smučilo kakvi sve ljudi daju saučešće, malo mi je falilo da ih ne potjeram u tri...
Sada svi zivkaju, svi dolaze, svi plaču, a dok je ležao u bolnici i dok mu je bilo loše, nitko nije pitao kako smo i dali nam što treba.

Sjećam se da sam popodne išla u školu i onda bi iz škole navečer pješke do bolnice otišla samo da ga vidim na 10 minuta.
Tad nitko nije pitao treba li mi prijevoz, a sad se svi nude i glumataju.

Povraća mi se od tolikog licemjerja.A opet, tata je njih prihvaćo ikao je od njih bio izvrjeđan kao četnik i titov partizan, do posljednjeg dana im je popravljo stvari, nudio se za vozit ih, posuđivo novac.

Bio je naivno dobar i sve držao u sebi.

Danas zove žena koja mi je neki rod i daje sućut, a ja joj odgovaram: oprostite ali ja neznam tko ste vi.

18 godina ti ljudi nisu bili u stanju posjetit ga i eto sada, silom prilike dolaze. Možda zvuči grubo, ali baš sam danas rekla svojima: ako mi takvi ljudi budu došli na moj pogreb, dignut ću se iz mrtvih i svih ih našamarat.

Ipak, ima i poneka dobra strana. Shvatila sam tko su zaista pravi prijatelji i kome je stalo. Čak moj bivši najbolji prijatelj, s kojime ne razgovaram godinu dana, dolazi sutra.

Kad čovjek ovo doživi, shvati da se ljudi svađaju oko gluposti,ali i shvati da su neki ljudi ogavni.

Nemate pojma kakav je to osjećaj kada vas nazove @Roseparks, osoba sa pollitika.coma i plače na telefon. osoba koju znam samo virtualno i koja uopće nezna ni moga oca. To ja zovem ljudima, a ne ove spodobe koje glume da im je stalo.

Onda zvoni mobitel ponovno, neki nepoznati broj, i mislim si, možda je netko od obitelji ( koju ne poznam),a s druge strane @Tonči majica.
Stvarno mu svaka čast.

Zvoni poštar na vratima i uručuje pošiljku na moje ime. Gledam u papir i u potpisu stoji @kukljica.
Tu sam se baš rasplakala. Nije kao da smo on i ja bili neki istomišljenici, čak smo imali i prepirke, a opet čovjek se sjetio.

Kad pogledam sve privatne poruke, kada pogledam vaše komentare, zaista počinjem vjerovati, da sukobi interesa i mišljenja postoje samo u virtualnom svjetu i u virtualnim trenutcima.

I onda ne mogu, a da se ne zapitam: Zar je samo nečija nesreća motiv da budemo bolji jedni prema drugima?

ovaj bi portal prije svega, trebao dobiti nagradu za ljudskost.

Zato, smanjimo malo sa tenzijama, jer ipak, koliko god se ne slagali, na kraju dokazujemo da smo ljudi. Neka to ne bude samo u izvarednim situacijama,

Pozdrav :)

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

zamena teza

Čemu ovoliki trud, sa podmetnutim dnevnikom, zamenom teza - tema!

Dnevnik je "Analiza učesnika na pollitika,com"

Kakva je veza izmedju nečije smrti i analizom učesnika na portalu.

Tko je glasao

bz bdćnst

Mnsr, s prpznš dnvnk mm kmntr, p brž, blj d skrj trg.

Jb vs rhv, tk d dkz m bć h !

Prvd j spr l dstžn vm slčj skljčv vrtln (sm vš hljd, zn).

Pkjt s, prstć, n znt št rdt !

Tko je glasao

Banebgd

Bane nisi član odavno. Jedino ako nisi i prije pratio pollitiku bez registriranja.
Donosiš paušalne zaključke na neprimjeren način.
"Kafanska" politika, a takvo i ponašanje.

Tko je glasao

Vazno je da ga podrzava mrak.

Vazno je da ga podrzava mrak. Nece on bre da se zameri iveli mrak mlogo zeli biti njegov savetnik

Tko je glasao

Evo link na dnevniku zbog

Evo link na dnevniku zbog kojeg me mrak i njegov kompić BaneBGD nazivaju zlikovcem i fašistom http://pollitika.com/kakav-je-tko-na-pollitika-com?page=1

U tom dnevnik nema ni spomena moga imena, a dnevniku sam treći po redu dao plus. Ispod dnevnika s nalaze moja tri komentara:

kukljica — Pon, 24/08/2009 - 21:01.
@frederik, ne samo dobra,
@frederik, ne samo dobra, već primjećujem da je diskusija ispod dnevnika na iznenađujuće zavidnoj visini.

Neći pitati do kada!

Tko je glasao:
grdilin 1 25.08.2009 - 11:51
Aisha 1 25.08.2009 - 00:59
leddevet 1 25.08.2009 - 00:18
RoseParks 1 24.08.2009 - 23:24
neprijavljeni 1 24.08.2009 - 22:02
marival 1 24.08.2009 - 21:50
diana majhen 1 24.08.2009 - 21:17
frederik 1 24.08.2009 - 21:03

kukljica — Pon, 24/08/2009 - 21:24.
@Delgado, slažem se, nemam
@Delgado, slažem se, nemam ni ja. Međutim meni je za zaključak obično dovoljno pogledati tko je glasovao protiv.

kukljica — Uto, 25/08/2009 - 22:55.
@Tonči i Frederik, iako
@Tonči i Frederik, iako vaše odluke smatram pogrešnima, solidariziram se s Vama.

Lijep pozdrav svima i hvala na proteklom razdoblju zajedničkog druženja.

I za plus dnevniku u kojem se ni ne spominjem i ova tri komentara Mrak i njegov pajdo BaneBGD su me optužili da sam fašista i zlikovac, a ova naša zaplašena i tobože za pravdu i pravednost deklarirana zajednica šuti.

Hvala na gromoglasnoj šutnji!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ma kak je ta pravda nedostižna

Ćak i Sloba Milošević...

Tko je glasao

@Golgota

Naravno, čak i Sloba i on je samo "čovjek" kao i @kukljica.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci