Tagovi

Jednom mora biti prvi put – HDZ i prosvjednici oči u oči (novinarski)

Današnji prosvjed počeo je... skoro pa bez ljudi. Možda sto, dvjesto ljudi, jedan s megafonom izvikuje rutu – nešto prilično uobičajeno. Kreće se, do Trga nas ima 500. Prilazi frend i priča kako je vidio da GO HDZ Trešnjevka slavi 21. godišnjicu u hotelu Panorama. Nitko nema mobitel za spajanje na net –zovu se frendovi uz kompjutere. Potvrđeno. Objašnjavamo to vođama s megafonima – ali da što manje govore rutu, da novinari ne prenesu prerano. Kreće se Praškom, Zelenim valom prema zapadu. Većina – iako malobrojni i iako nisu sigurni gdje točno idu – urla iz sve snage, jedan od bučnijih prosvjeda. Savska, Jukićeva, Žajina. Prilazi mi veseli stariji obrijani branitelj u crnom i upozorava me da će mi kičmu slomiti ako HDZ-ovci nisu u Panorami :) Sad već i ja u sebi bacam tihu molitvu da nisu odgodili skup. Dolazimo, stacioniramo se pred hotelom. Nema puno ljudi, moja procjena 300-400, ali se urla kao da nas je 5000. Najzad se shvatilo gdje je dvorana, HDZ-ovci se naviruju preko zastora. Preko prijatelja u dvorani netko dobiva podatke tko je sve od poznatijih unutra. Izvikuju se imena, tada se pojavljuje gosp. Sever (sindikalac) koji kupuje u DM-u, skandira mu se pogrdno, ne želi izaći van.

Počinje zanimljiv dio - psihološki i građanski. HDZ odustaje od svečanosti, broj policajaca enormno raste, raspoređuju se u kordon pred ulazom u hotel. HDZ-ovci natiskani u predvorju hotela, većinom starija gospoda, nešto mlađih u onim groznim tamnim odijelima i ljubičastim košuljama (nisam znao da je to još in). Skandira iz petnih žila, nitko ništa ne baca, ali psovke lete da je to milina za slušati. Ljudi polako izlaze, jedno 50-ak policajaca im štitovima stvara put do parkirališta, neki gledaju u pod (muškarci i mlađe žene), neke starije žene ulaze u raspravu s prosvjednicima – ali se vidi da im definitivno nije ugodno. Među prosvjednicima su sada većinom studenti, nešto penzionera, nešto šljakera i nekoliko branitelja s beretkama i istaknutim odlikovanjima.

Vrhunac - pojavljuje se nekoliko starijih tipova (HDZ), dolaze skoro do policajaca i mašu, provociraju – njima su policajci okrenuti leđima. Ljudima raste adrenalin – urla se "HDZ, lopovi", tip dolazi iza leđa policajaca i pruža prosvjednicima 100 kn. Kako izlaze veće grupe HDZ-ovaca, prosvjednici koračaju uz njih prateći ih do automobila. U tom trenutku dolazi do bezveznog naguravanja, policija hapsi prva dva prosvjednika (svi koji su ikada bili ih znaju, to su najmirniji tipovi na prosvjedima, a i najduhovitiji). Prosvjednici puštaju HDZ-ovce, svi se okupljaju oko marice, primamo se za ruke, neki posjedaju po podu. Dolazi još pojačanja, pa onda još šest marica punih policije, policije sada definitivno ima više nego prosvjednika. Jandroković neprimjetno bježi iz hotela, ali je Jasen Mesić dobio svoju porciju verbalnih uvreda. Policajci sve zbunjeniji – ovi prosvjednici nisu huligani, jedan citira Ustav, drugi viče "mirni prosvjedi". Na kraju – dolazi naredbu da izvuku opkoljenu maricu, prilaze još dvije, počinje naguravanje. Ubacuje se još policajaca, dijela prosvjede u više grupa – sve to ispred kafića i pekara, takoreći ulaze u njih da presijeku put. Hapse ove što sjede mirno na podu. Branitelji omotani zastavama se bacaju u prve redove, govore "hapsite i nas, što je", svi policajci okreću glave. Marice se polako probijaju, dva branitelja ispred marice, jedan omotan u hrvatsku zastavu, ne puštaju ih. Prilazi desetak policajaca, nježno ih miču u stranu, ovi psuju, viču "selektivno hapšenje". Policijska vozila se polako probijaju i prosvjedu je kraj.

Dakle – danas se prvi puta dogodio susret oči u oči i ispalo je vrlo zanimljivo. Iako je "trčanje" do NSK-a na dodjelu Zlatne kune bilo super – ovo mi je čak i bolje. Prosvjednici su ispali vrlo civilizirani. Niti jedna zgnječena plastična boca. Vrlo glasni. Vrlo srčani. Ovi branitelji – svaka čast. Fantastični. Jedan je pukao emotivno (s najviše odlikovanja), svi novinari su ga opkolili – na pola metra od policajaca. Govori gdje je sve bio i da se za ovo nije borio. Policija ovaj puta – sve pohvale. Mislim da su se (naravno da će uvijek poslušati zapovjedi, bla, bla) prvi puta osjećali stvarno glupo. Hapsiti nekoga zato jer mirno sjedi u nekakvoj zabitoj ulici dok štitiš HDZ-ovce koji svašta pokazuju i cere se, a ispred tebe takoreći tvoji susjedi, djeca, branitelji.

Iskreno – sumnjam da je ijedan HDZ-ovac prije nekoliko godina, dok su onako veselo pljeskali ručicama "malo vitra" mislio da će ovako nešto doživjeti osobno.

za novinarski info: http://www.24sata.hr/politika/necemo-dati-da-se-prosvjed-iskoristava-za-...

Komentari

ČLANSTVO KAKO NEŠTO UKRASTI A DA TI NIKO NE SUDI

gospodo HDZ I SDP MOLIM VAS DA ME PRIMITE U STRANKU KAKO BIH I JA MOGAO NEŠTO UKRASTI JER OČIGLEDNO TO JE HRVATSKI BREND A JA SAM HRVAT I ŽELIM BITI HDZ ILI SDP LOPOV.

Tko je glasao

petak piva pušlek

Tko je za prosvjedničku pivu u caffe baru Pušlek (Bogovićeva) oko 17h - dobrodošao je.

Priključivanje prosvjedima po vlastitom nahođenju, kao i biranje ponašanja na istome :)

p.s. Ovaj puta se, kako tvrdi organizator (?), kreće u 18h s Trga bana Jelačića.

Tko je glasao

Tko je organizator?

Tko je organizator?

Tko je glasao

Org.

Velebitska pivovara.

Tko je glasao

Velebitska pivovara. Vidi ti

Velebitska pivovara.
Vidi ti kako se ovdje perfidno plasiraju reklame, najprije za onu jednu birtiju u Bogovićevoj, a sad za ovu jednu pivovaru iz Pazarišta!

leddevet

Tko je glasao

sponzoruša

To je bio perfidni pokušaj privlačenja marketinga navedene pivovare.

@rzlatic - slayer? Ima epizoda South Parka sa hipi koncertom... i kako otjerati iste (pustiti im Slayer) :)))

Tko je glasao

a pivovara organizira predprosvjedno okupljanje

danas (01.04.2011) ili sutra?

Tko je glasao

izgleda danas

a ako ne srušimo vladu, onda ponovo probamo sutra....

Tko je glasao

danas (petak)

u već navedenom Caffe baru Birtija :)

Tko je glasao

birtija

khm, birtija je u početnom komentaru postala cafe bar, hahah baš me to nasmijalo ;)))
(ja ću prije po kartu za slayer pa dođem u bazu)

Tko je glasao

Čupavci

Eh, i kad sam ja bio ponešto mlađi se mahalo dugim kosama, a drugi dan je bolio vrat za krepat.

Nego što njih ne dovedeš na prosvjed pa da vidim da li bi dotična "od srednjeg prsta" usudila takvima pokazati istoga.

leddevet

Tko je glasao

HDZ-ovka prosvjednicima pokazuje srednji prst

nema više ni malo sumnje da ovu bahatu bandu samo sila može srušiti...a ova "gospođa" sa srednjim prstom je oličenje te bande i njenog odnasa prema građanima ove zemlje...dno dna...

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/119877/Pogledajte-kako-je-HDZ-ovk...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

Kad se počinje ovako olako pričati o sili...

... postaje se bahata banda, jednaka onima, protiv kojih se boriš. To se dosta puta u povijesti ponavljalo. I to je zapravo "dno dna", kad postaneš jednak silniku.,.kako je upozoravao Vlado Gotovac u onom slavnom govoru.

Dužnost je istinskog revolucionara danas svojim tijelom štiti i takve bahate stare gospođe od fizičkih prijetnji.

Tko je glasao

Zorane,

Kad se počinje ovako olako pričati o sili...postaje se bahata banda, jednaka onima, protiv kojih se boriš.

slažem se...i nemam s tim problema...da smo '91. samo nijemo promatrali kako nas ubijaju sada ne bi ti i ja ovdje razmjenjivali mišljenje...drugim riječima, na silu odgovoriti silom jer je to jedini jezik koji razumiju ;)

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

@Janus: to je ona opijenost, kad borba jednom počne,

... na koju pišem, da je se treba čuvati. Jučerašnja grupa prosvjednika, i brojni komentatori danas, vidite pred sobom nekakve silnike, vidite demone - a ja eto vidim uplašene starčeke, makar i bahate i ne znam sve kakve - ma kakva je to sila? Pravedni bijes i poziv "narod će vam suditi", jebeš je li "pravnu državu", treba zaustaviti na vrijeme. Na sili, uvijek izrastaju novi silnici. I nije točno da "oni" samo taj jezik razumiju. Slušao sam od ponekih zapjenjenih tu pjesmu i 1989., pa su komunisti mirno prepustili vlast, pa i HDZ 1999., i ništa ne ukazuje, da neće tako biti i sada, kad ibzore izgube.

Tko je glasao

Ona demonstracija sinoc je

Ona demonstracija sinoc je izrazito bitan trenutak feed backa destrukcije uzrokovane pohlepom, gluposcu, samodopadnosti. Feed back kao metoda samokorekcije je izrazito bitan element korekcije.

Tko je glasao

A ova usporedba s otporom agresiji 1991...

... je besmislica. analogija su upravo društvene borbe 1989. i 1999, i oba puta je stari režim otišao bez nasilja.

Tko je glasao

hmm...

analogija su upravo društvene borbe 1989. i 1999, i oba puta je stari režim otišao bez nasilja.

da li je uopće ikada stari režim otišao? ja nekako ne vidim da je otišao i čini mi se da je stalno tu, jer da je, sada ne bi ljudi bili na ulicama i tražili korijenite promjene u društvu...ne samo ostavku vlade i raspisivanje izbora čim prije, nego totalni remont cijelokupnog sistema...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao
Tko je glasao

je li otišao?

1989. je izgledalo da je otišao... i nakon godinu i nešto donio rat...

1999. je izgledao da je otišao... i nakon par godina dobili smo splitsku rivu i povratak još jačih snaga...

Ne stoji tvrdnja o mirnom odlasku (što ne znači da ne bih htio da se tako dogodilo).

Tko je glasao

Otišli su... Da vidimo...

Otišli su... Da vidimo... Vlast čine: monetarna: banke (Prka, Luković) ostali gdje jesu, pravosudna (Bajić, Vrhovni sud, DSV, Ustavni sud) napredovali, javni mediji (Hloverka, Vjesnik, Večernji, Jutarnji, Nova, RTL) jači nego ikad, direktori javnih tvrtki (tko je stvarno dobio otkaz, a da se nije vratio barem kao nekakav "savjetnik"), visoki dužnosnici u ministarstvima (mnogi su "nestranački" postali ministri i u račanovoj i u sanader/Kosoričinoj vladi).
Nekoliko klauna je zamijenilo par fotelja u Saboru, a zemlja zaduženija i opljačkanija više nego ikada.
Kad se čuli i jednog političara da je najavio KAZNENU odgovornost za nemar, zloupotrebu položaja, prikrivanje i ignoriranje kriminala u državnim službama i tvrtkama. Stalno samo prebacuju priču na "nek pravna država radi svoj posao" kao da je ovo Engleska, a prešućuju da ovo nije Engleska upravo zato što je pravosuđe bezubo, politizirano i korumpirano (ne samo novcem, corrupt znači iskvareno, nefunkcionalno) što nam poručuje i EU.

Tko je glasao

zaphod

kakav miran odlazak.valjda netko treba i odgovarati za sve do sada ucinjeno i neucinjeno.

Tko je glasao

Hm, daj malo više smisla za sagledavanje lanca uzročnosti!

1989. je izgledalo da je otišao... i nakon godinu i nešto donio rat...
Godine 1989., počeo je pokret za političke promjene režima. Promjene su se počele realizirati nakon kongresa SKH u prosincu te godine, od siječnja 1990. (promjene Zakona o društvenim organizacijama i udruženjima građana, kojim je omogućeno legaliziranje stranaka - uključujući i SKH! - zatim novi Zakon o izborima i još neke zakonske promjene), pa onda do novog Ustava u prosincu 1990., koji garantira građanske slogode itd.. Promjena političkoga ražima - nekada nismo imali slobode da osnujemo udrugu, da slobodno pišemo svoje ocjene o stanju u zemlji kakve bile, da se kandidiramo na izborima itd. - danas te mogućnosti imamo.

SKH je mirno predala vlast, neki su bili time nezadovoljni, ali nije SKH donio rat!

I godine 2000. napravljen je bitan pomak - od autokracije, ka sustavu koji možemo nazvati partitokratskim. Usprkos "splitske rive", bitne promjene su ostale. Od sustava ratnih zločinaca i pljačkaša - ka sustavu sustavne korupcije, crony capitalism.

Političii režim je promjenjen. Druga je prića koliko su društveni odnosi u cjelini promjenjeni. Naisao sam jučer tekst o trećem valu građanskoga aktivizma u Hrvatskoj, svaki put se revolucija istrošila, što ne znači da je nije bilo. Ranije sam pisao o tome, kako mislim da u Hrvatskoj postoji blokada društvenih energija već 40 godina, od vremena kad su reformski pokreti 1970-1972. zaustavljeni u cijeloj tadašnjoj Jugoslaviji.

Kad se jedna revolucija istroši -traži se nova. Četnici i JNA napali su oružjem 1991, pa se valjao boružjem i braniti - danas nije takva situacija.

Tko je glasao

kakva je danas situacija?

Vlade, ministri i političari nas 20 godina sustavno napadaju krađom, pronevjerom, mitom, korupcijom i nepoštivanjem zakona. Zadužili su nas u miljardama, pokrali su nam miljarde, što u nekretninama, što u dionicama, što u kešu.
Ako krenu tužbe protiv njih, tipa onih ozračenih i Edijevog dnevnika - odakle će se ta lova izvući? I još nas k tome uvjeravaju da MI moramo stegnuti remen?? Helllooou?

I napokon porezni obveznici shvate. Nije uzrok ovakvog stanja u RH ni svjetska kriza, a ni neka "naša" kriza - uzrok je dugogodišnja pljačka stoljeća pri kojoj je strateški dotučena ionako posrnula proizvodnja i zaustavljen bilokakav napredak.
Danas je već kasno, ali - bolje ikad - nego nikad.

Kako se obraniti od toga?
pravnim putem - ne možemo
nasilnim putem - "ne bi smjeli"

Oni napadaju krađom i lažima - da mi uzvratimo istim?
Što, da im provaljujemo u kuće? Da prestanemo plaćati HZZO i mirovinske doprinose? da prestanemo plaćati HRT pristojbu, Zamp, komorske doprinose, komunalne naknade, režije, poreze?
Da im hakiramo bankovne račune?

Ili da mirno i nenasilno "šetamo", nasmješenih lica da slučajno nekog ne prestrašimo, u nadi da im te naše šetnje neće izazvati baš nikakav negativan osjećaj, ali će ipak utjecati na njih na način da samoinicijativno počnu vraćati te gomile novaca koje su nam pokrali, i kad vrate sve do zadnje lipe, do zadnjeg kvadrata, do zadnje presvlake sica merca il audija - kažu; oprostite nam, dajte nam prosječnu RH mirovinu i bit ćemo kuco do kraja života.

Možda bi najnenasilnije bilo da ne napravimo ama baš ništa. Hm, doduše, i ignoriranje može biti zlostavljanje...
ko tu više može biti pametan...

Tko je glasao

hm...

daj malo više smisla za sagledavanje lanca uzročnosti!

Oprosti, nisam znao da imaš monopol nad isravnim sagledavanjem uzročno-posljedičnog niza. Ti imaš pravo na svoje viđenje, ja na svoje.

Prvo, nigdje nisam rekao da je SKH donio rat; drugo - smatram da usprkos 1989. i 1999. društveni odnosi u nas jedva da su imalo promijenjeni. Obrazac ponašanja je uvijek jednak. "Ja (mi) sam stvorio - stoga sam iznad zakona". Jučer se to lijepo vidjelo na prosvjedu. HDZ se ponašao kako se ponašao jer je bio apsolutno siguran da će policija uvijek njima okrenuti leđa - a prema prosvjednicima štitove.

Tko je glasao

Da se sad više ne prepucavamo tko je što rekao...

.. odnosno napisao, piše gore pa svatko može vidjeti.

Društveni se odnosi svakako jesu uvelike promijenili - ali slažem se s time, da je mnogo toga u bitnom ostalo isto, kao što sam gore napisao. ali čijenjnica jest, da se politički režim promijenio. A ja sam 26 godina u DRUŠTVENIM pokretima, borim se za neke promjene. Neke se stvari jesu mijenjale - evo recimo kad smo krenuli sa zahtjevom za priznavanje prigovora savjesti obavljanju vojnih dužnosti velika većina ljudi je bila protiv (bila su istraživanja, u Hrvatskoj manji postotak nego u BiH i Srbiji, ali većina), onda je to 1990. uneseno u ustav, pa smo se onda borili protiv odredbi Zakona o obrani koje su to pravo drastično sužavali... pa smo onda najednom došli do toga da gotovo pola generacije obveznika traži civilnu službu - drastična društvena promjena! Ima dosta takvih stvari.

Naravno da je jučer policija okrenula štitove na prosvjednike - pa kako drugačije? Ako ideš na prosvjed, moraš na to računati.

Tko je glasao

@Zorane

Ajde da i ja skratim ovo... dakle, ja sam bio skoro na svakom zagrebačkom prosvjedu. Od Kunsta, 101-ici, anti-nato-a, svim na trgu žrtava, sindikalnim... čak sam i grah znao jesti u maksimiru par puta... Ono, nije baš da sam jučer došao na planetu Zemlja :)

Hoću reći da ne pamtim da je policija štitovima razdvajala dvije grupe građana - od kojih su obje provocirale a da su štitovi bili namijenjeni samo jednoj strani.

Želim reći da su naši ljudi čudni. I da se mnogi od ovih koji se danas u Hrvatskoj bave politikom zapravo nikada nisu niti smjeli pojaviti u njoj. I da takvi ne razumiju tako tankoćutne riječi kao što su: sram, prigovor i sl. Sjećam se reakcije na one cure dvije koje su bacale jaja o pod... i jednog debelog koji je našao shodnim komentirati "eeee viđ male, vidi se da nije gladna, od ta četiri jaja se dala fina večera napraviti".

Zar stavarno misliš da ćeš toj ekipi uspjeti išta objasniti (i promijeniti ih) mrkim pogledom? Oni su greška višestranačja, oni su pripadnici "pokreta" koji plješću svakom svom predjedniku(ci) bez ikakvog poimanja realnosti.

I možeš ti mene smatrati čudnim, ali ja ne razumijem zašto jedna HDZ-ovka smije vikati "četnici" okupljenim ljudima, a da štit nije okrenut i prema njoj.

Tko je glasao

Zamisli kako bi to bilo cool:

Prosvjednici mirno prosvjeduju.
Viču svoje prosvjedničke parole, već poznate.
Šeću naokolo.
Nose transparente.
Nema pijanih niti provokatora.
...
Izlaze ONI.
Počnu se kezit.
Pokazuju prosti prst.
Podsmješljivo plješću i bahato bacaju lovu među prosvjednike.
...
Policija je zbunjena.
Razmišlja....
Razmišlja....
Okreće se NJIMA.
Skuplja iskežene i trpa ih u maricu.
....
Sutradan u svim novinama:
Vijest broj 1 - Policija privela provokatore hadezeovce i pustila ih tek pred jutro, kad su se prestali smijat'
Vijest broj 2 - Otkriven još jedan mjesec u Zemljinoj orbiti, sa svojstvom privlačenja Zemljinih stakleničkih plinova
...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Prvi april ;)

Prvi april ;)

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

militantni pacifizam

Nazivati nekoga "bahatom bandom" je stvarno preoštar, da ne kažem - bezobrazan termin, ne razumijem čemu to.

Tko je glasao

@zaphod: slažem se!

Ali, zašto "pacifizam"? Janus svakako nije pacifist!

Tko je glasao

zaphod i ostali

dnevniku plus, jer je napisan jednostavno bez previše filofiranja i tome slično,
no da je ikako moguće, i naravno ako bi im to išta znaćilo podijelio bih pluseve svim ovim ljudima koje su naguravali, udarali, pohapsili, strpali u "marice", njima bih dao svakome po neznam koliko pluseva, na iskazanoj odlučnosti, srčanosti, dostojanstvenosti i na kraju hrabrosti jer hrabrost je vrlina, a nedostatak hrabrosti vodi u strah, a ovi ljudi nisu pokazali strah, i zato im se divim i dajem pluseve

Tko je glasao

jaja

Baš je šteta što niste ovaj put imali to streljivo taj kokošiji proizvod.Može i od patke,guske i sl.

Mora se imati na umu nekoliko stvari. Ovi stariji hadezeovci na snimkama su vjerovatno članovi od 90-91.
Tada je hadeze bio nešto drugo. Imao je onaj pozitivni prizvuk pokreta za stvaranje države.
Danas su se našli u situaciji da ih narod ne želi. Da ih se pljuje. Nisu na to navikli i zbunjeni su,jadni. Neki i razočarani. Zato se članstvo pasivizira.

Godine 1990. članska iskaznica hdz-a vrijedila ti je kao dozvola za nošenje automatskog ( i bilo kojeg drugog )oružja.

Mnogi hadezeovci su se našli zbunjeni ovom količinom kriminala od strane svoje stranačke elite. Kada je Sanader ono uhićen,među njima je porasla potrošnja tableta -antidepresiva i dr. Nisu svi ni uhljebljeni. Ima i časnih ljudi koji se ne snalaze u svemu tome.
Članstvo hadezea je nekako teško prešlo preko nekih poteza svoje vrhuške (hvatanje i izručenje Gotovine i dr.),reklo im se-mora se zbog EU i sl.
Pa koalicija sa SDSS-om ih je isto zbunila-obične članove.

Mnogi sada skrivaju da su posjednici iskaznice. Srame se. Često su u društvu izloženi poruzi.
Pošto više nema para da se kupuju lokalni lideri. Povećana je pažnja javnosti,dešava im se to što gledamo.
Što se dešava u provinciji. (Trebao sam napisati dnevnik sa naslovom :vijesti iz provincije).
Prije kratkog vremena pred jednom seoskom trgovinom gdje se ispod topole pije pivo i "bistri" politika,dvojica se fizički obračunala tako da je bilo i ozljeda.
Naime,suseljani. Jedan je 1993.god. na prvoj crti dobio metak po sred prsa koji mu je prosvirao pluća i trup. Njegovi prijatelji,su mu stavili prve zavoje i cijeli trup mu omotali
nekim crnim najlonskim vrećama za smeće (naravno nerabljenim) pa su ga izvukli i držali budnog do dolaska saniteta. Pljuvao je krv. Poslije je doc. rekao da ga je to spasilo.
Sve zacijelilo,oporavio se. Zaraslo. Nema trajnih posljedica i nije dobio invalidnost, sve dok sam sebe nije proglasio "ludim" tj. bolesnim od PTSP-a (u žargonu se koristi taj izraz),dok je ovaj drugi,nikada na prvoj crti,preko kuma sredio (PTSP) status RVI i Jacinu "respektabilnu" mirovinu. Rasprava i tučanjava.

Hadeze je generirao,kupujući glasače i dosta nepravdi na ovom svakidašnjem nivou,da se tako izrazim,dolje u svojoj bazi.

Još da komentiram snimke.

Na policajcima se točno može vidjeti na licima,iako su ozbiljni i rade svoj posao-da im je neugodno

sve dobro...

Tko je glasao

Da i ne

Tada je hadeze bio nešto drugo. Imao je onaj pozitivni prizvuk pokreta za stvaranje države.
Točno je da je HDZ imao na početku pozitivan prizvuk ali u biti nije nikad bio nešto drugo od onog što danas vidimo.

Zapravo se povijest ponavlja i imamo opet isto kao svojevremeno KPJ u koju su mnogi ulazili iz čistog i poštenog idealizma. Nekima je trebalo vrlo malo vremena da shvate o čemu je riječ, nekima je trebalo nešto više vremena, neki nažalost nisu to nikad shvatilli, a neki su to odmah dobro shvatili.

I zato stvarno ne znam što misliti o ovoj ekipi koja, usred svog ovog sranja kojeg imamo u Hrvatskoj i silnog kriminala koji svakim danom samo kulja kao iz neke prepune septičke jame, ide slaviti 21 godinu svoje stranke. Ili se tu radi o obiljnom stupnju demencije i kretenizma ili su se dobrano omastili isto kao što su se mnogi dobrano omastili u onom sistemu. Utoliko zapravo HDZ svojim vođenjem i viđenjem nije donio nikakve promjene osim što se pasoš danas zove putovnica i druge je boje. Nekima je to dovoljno jer očito spadaju u ekipu "Imamo Hrvatsku".

leddevet

Tko je glasao

samo je barjak druge boje

da, defintivno.

pa i ovdje ima ljudi s kojima sam došao do obostranog zaključka kako ih uopće ne smeta ako im državu okrada rvatina; mene naprotiv smeta da mi državu i mene samog okrada bilo tko (s time da ću pritom više prezirati domaćeg čovjeka nego onog koga sa lokalnom grudom ne veže ništa). no zaista ima mnogo ljudi meni potpuno nejasnog mentalnog sklopa kojima savršeno odgovara da ih okrada "naš čoek a ne komunjara ili srbin", kao da je okradanje defaultna rabota koju netko raditi mora. pa istovremeno i oni sami drže da je ok okrasti, utajiti, zmuljati i zamračiti - ako si dovoljna hrvatina. i evo nas na bilokojem skupu HDZ-ovaca bilo gdje, to je takva ekipa.

stvar koja je nespojiva sa njihovim ponašanjem i rezonom spram pljačke jest ta do neba napumpana ljubav spram domovine. to je ništa drugo do nalickani šminka-patriotizam dok pričaš jedno a radiš dijametralno suprotno. mogu im pribrojati i crkvu.

moralni, karakterni i ljudski šljam i dno dna.

Tko je glasao

da po sjećanju prenesem jedan bolji transparent s prosvjeda

"Nema škole ni nastave,
pokrali nam zemlju.
dok su ljubili zastave!"

Ili tak neš....Istinito do bola

Tko je glasao

dok su ljubili zastavu

i meni je taj "dok su ljubili zastavu" bio odličan, puno opakiji od "gladni smo kruha" bedastoća jer je upućeivao upravo na suštinu 20-godišnje manipulacije lažima.

Tko je glasao

leddevet

I meni je zapelo to slavlje 21 godine postojanja.Ajde 10,15,20.ali 21?
Drugo.Otkud im novac za slavlje.I to je samo Tresnjevka.Vjerojatno ce i ostali slaviti,a poslije ovoga mozda i ne.
I jako bi me zanimalo tko su ona dva zapjenjena kretena.

Tko je glasao

Radi se o konsolidaciji

Radi se o konsolidaciji redova i obnavljanju znanja...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

KPJ-HDZ

Po meni, postoji jedna ogromna razlika između KPJ i HDZ. Naime, KPJ je bio ideološki obojen (valjda nećemo sada upasti u raspravu o tome je li ta ideologija bila dobra ili ne, koliko se razlikovala od vlastitih teorijskih postavki i slično) - znala su se osnovna načela i smjer - makar formalno. HDZ cijeli svoj pokret, ideologiju gradi na sloganu "Imamo Hrvatsku", "Stvorili smo Hrvatsku" - što, zapravo, ne predstavlja ništa!

Naravno - taj slogan daje fantastične manipulatorske mogućnosti u kojima su svi koji rade išta izvan HDZ-a - neprijatelj Hrvatske. To se dobro vidi i iz reakcija nekih sudionika skupa HDZ-a i "sukoba" s prosvjednicima gdje jedni drugima objašnjavaju (lijepo se čuje na snimkama) "to su organizirali ovi iz SDP-a). Tako nešto izjaviti i ostati živ svjedoči o fantastičnom mentalnom sklopu. Mislim da bi i Goebels bio ponosan da vidi takve rezultate vlastite propagande.

Tko je glasao

taj slogan daje fantastične

taj slogan daje fantastične manipulatorske mogućnosti u kojima su svi koji rade išta izvan HDZ-a - neprijatelj Hrvatske.

upravo zbog ovoga tvrdim da bi hrvatsko političko društvo bilo zdravije da se HDZ jednom za svagda zakopa u knjige iz povijesti kao stranka koja je tad-i-tad odradila dio posla oko osamostaljenja, uz sve utješne zasluge, bla truć ser, doviđenja i gašenje stranke. dosta više s tim "mi smo stvorili..." što je tvrdnja koja sama po sebi znači konotaciju "...a vi niste, stoga nemate nikakva prava glasa" uz nakalemljivanje kultova ličnosti, kultova stvoritelja, kultova značajnih i kultova sotona, vragova, demona, rušitelja i mrzitelja. neznam kojim drugim načinom odgojiti sve te ljude da prestanu na političku scenu gledati kao na presvetloga boga i belzebube, isključivo.

ima masa ljudi koji čak i nisu u HDZ-u ali su odgojeni i odrasli u tom bogobojaznom duhu pod čizmom režima gdje si dresiran tako da raspoznaješ samo jednog političkog velikog vođu & jedno dežurno društvo odgovorno za vođenje države i režima kojem su svi kritičari isključivo neprijatelji. dodaj povodljivost, manjak mozga i utjecaj crkve koja dresira na identičan način boga i demona, i nakon pada omrznutog režima imaš sredovječne i gerijatriju ukrcane u trijumfalni brod HDZ-a gdje uopće nije važna promjena načina razmišljanja već samo zamjena uloga u toj uhodanoj shemi - ko bi dole sad je gore i idemo dalje. posoljeno sa šminka-patriotizmom kakvog su vidjeli od omrznutih.

sve dok je to tako, dok takvi ljudi imaju apsolutni legitimitet i dok "mi smo stvorili" spika ima vrijednost ultimativnog argumenta, mi se nećemo ovog gliba riješiti jer bilo kakvo objašnjavanje kod takvih ljudi jednostavno ne pali.

Tko je glasao

zaphod,

HDZ cijeli svoj pokret, ideologiju gradi na sloganu "Imamo Hrvatsku", "Stvorili smo Hrvatsku" - što, zapravo, ne predstavlja ništa!

hehe...upravo na to se poziva u svom mail-u "gospođa" koja pokazuje srednji prst...

Šutjela bih da me je sram, ali nije! Zašto bi me bilo sram što sam ljubav prema Hrvatskoj povezala sa strankom koja je tu Hrvatsku, uz prolivenu krv tisuća ljudi stvorila?

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/120075/Srednji-prst-HDZ-ovke-je-v...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

22. godišnjica

Kaže i dotična:
Tko to ima pravo prozvati nevinog čovjeka lopovom? Tko to ima pravo osobi koju ne poznaje '*ebati mater'?
Vispreno, nema što. 21 godinu "drže lojtru" i sad je odjednom iznenađena i uvrijeđena.

Mislim da je upravo taj i takav mentalitet hrvatska politička realnost. Očito da za takve ne postoje suvisli argumenti koji mogu utjecati na promjenu mišljenja i shvaćanja što i kamo idemo. U cijelom svom obraćanju ne spominje ništa o stranci kojoj pripada i koju tako svesrdno podržava i nema nikakvo razumijevanje prema razlozima prosvjeda.

Zar ona stvarno misli da je tako važna da bi se itko zamarao i išao joj iz čista mira '*ebati mater'?

No ništa tu nije važno osim da će se ponovo zaokruživati HDZ na izbornom listiću u nadi da će se domijenak ponoviti i na 22. godišnjicu.

leddevet

Tko je glasao

@janus @leddevet

Eh i zbunj i #%/&.

Gospođa ne razumije jednu stvar. Ona u tom trenutku nije gospođa u godinama - ona je članica sudionik proslave svoje stranke - HDZ-a. Dakle - vikalo se na člana stranke. Čim su dotične gospođe (i svi ostali) prošli kroz privatni kordon policajaca - prestale su biti članice HDZ-a i postale su građani. I nitko ih nije pratio do automobila / tramvaja, nitko nije trčao za njima po cesti van policijskoj okruženja, ništa sličnoga nije bilo (na svu sreću).

Dakle - prosvjednici su vrlo dobro uspjeli iskazati točno to što su htjeli. A to što gospođa uopće ne primjećuje kakve su joj veličine predsjednici stranaka, kojom se brzinom izmjenjuju, to što zadnjih par godina nije kupila novine i shvatila da joj je pola vrhuške njezine stranke ili u zatvoru ili se sprema za isti ili imaju jahte - to je ipak njezin problem. I njezino pravo.

Pogotovo mi je uvijek bilo simpatično izvlačiti argument prolivene (tuđe) krvi.

Tko je glasao

Komemoracija

Komunizam je stvarao "novog čoveka", a HDZ je stvarao novu Hrvatsku. Problem da niti jedan niti drugi nisu imali neku konkretnu sliku što bi radili sa svojim "stvorenjem" osim da ga iskoriste. Utoliko ideologije, koliko god bile različite u svojoj samoprezentaciji, u realizaciji su postale gotovo identične.

Inače postoji još jedna bitna stvar, a to je nesposobnost priznavanja vlastitih grešaka. Danas, kad svi vidimo što imamo, mislim da bi trebalo biti razumljivo da je sve krenulo odmah na samom početku. He, ali to bi značilo da svi oni koji su početkom 90-tih glasali za HDZ su pogriješili i to je vrlo neugodno priznati. To je i razlog tvrdog čuvanja kod nekih ili povratka kod nekih drugih na Tuđmana i "izvornu doktrinu" HDZ-a, makar nitko nema pojma kakva je to izvorna ili bilo koja druga doktrina HDZ-a (ili bilo koje druge stranke daprostite).
A ima i ona meni posebno draga konstatacija da je On bio dobar samo su mu suradnici bili nevaljali (i to mi zvuči poznato, jelte?)

Ono što je jedino bilo ispravno od ovih "slavljenika" je pretvoriti skup u komemoraciju pod parolom:

"Oprostite nam, zajebli smo!"

A ona "gospođa" sa srednjim prstom možda nije pokazivala srednji prst nego ga je izvadila iz uha što bi moglo značiti da bar za nju ima nade i da možda napokon čuje što se dešava (prst je samo malo okoštao od dugog mirovanja).

leddevet

Tko je glasao

taj slogan im je zaštitni brend

za hapačinu

(drugi su/smo kriminalci, četnici, besposličari...jednom rječju ne dosežemo taj moral i snagu uma i duha koji posjeduju oni koji su rat proveli na čekanju da se neko pridigne iz kakve fotelje i ode s druge strane save ili dunava, znali kako sa oružjem, nekretninama, benzinom, hranom i ostalim u ratno doba.....)

Tko je glasao

Izvrstan tekst

Ovo sa Severom je bilo zanimljivo. Sada se prenose neke izjave sindikalaca o depolitiziranju prosvjeda... i yadda yadda yadda, lijepo od njih što su se sjetili.

Pozz

Tko je glasao

Sinoć sam slučajno nabasala

Sinoć sam slučajno nabasala na "Bujicu" - tamo gost onaj Golubić od hrvatskog "wikileaksa", pozvanog u smislu organizatora prosvjeda. Najavljuje velike prosvjede (50K+) za petak, zajedno s penzićima (Klarić) i 7 sindikata.

Nije mi drago što se takvi poput Golubića "konsolidiraju"...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

E to je ono

što sam i ja mislio. Nije mi svejedno tko će to biti, premda mi ne smeta da netko bude. Osim što mislim da se ne bi trebao vidjeti na funkciji, a Golubić je bivši predsjednički kandidat (sic!)

pozz

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci