Tagovi

Ja sam u šoku!

'Izvijestio sam predsjednika Sabora i ?lanove vije?a i o osnivanju suda?ke akademije po uzoru na Francusku i Italiju, gdje se izabiru suci koji nakon završetka fakulteta i polaganja pravosudnog ispita, idu još tri godine u tu akademiju', dodao je Sanader i naglasio kako se sve to ?ini radi 'ubrzanja rada sustava'. U tu ?e svrhu u francuski Bordeaux, gdje je francuska suda?ka akademija, i?i i državni tajni Dražen Bošnjakovi?, naveo je Sanader. Ja ne vjerujem u ono što ?itam!!!!. Pa zar Premijer ne zna da je Pravosudna Akademija osnovana 2004.godine? Ja sam je osnovala sa zada?om specijalizacije sudaca i državnih odvjetnika za pojedina podru?ja prava i to upravo po uzoru na francusku i kanadsku Pravosudnu akademiju. U moje vrijeme Akademiju su prošli suci i državni odvjetnici za su?enje za ratne zlo?ine. provedena je specijalizacija sudaca iz podru?ja obiteljskog prava, a pripremao se tada i program za specijalizaciju sudaca za organizirani kriminal i korupciju. Premijer izgleda da ne zna da se u državnom prora?unu svake godine nalazi i novac za Pravosudnu akademiju, da ona ima svoju zgradu, svoje upravno vije?e u kojem su izme?u ostalog suci Vrhovnog suda..... On sada šalje državnog tajnika Bošnjakovi?a u Francusku, a u ministarstvu mu sjede ljudi koji su u Francuskoj ve? bili i snimili sve procese.Eh, na što se troše novci poreznih obveznika? O?ekivala sam puno ja?e mjere. Ove koje je Premijer danas predložio ja sam ih predlagala prije tri godine i one su zapisane i u Strategiji reforme pravosu?a (koja je odložena u podrum ?im sam otišla), u izvješ?ima prema EU. I što sad?Ponovno predlaže ono što je ve? trebalo biti provedeno. Nakon Ivane Hodak i Luke Ritza trebalo je oti?i puno,puno dalje od specijalizacije sudaca, akademije, i DNK kriminalaca. Od ovoga što ?ini glavnu okosnicu Antimafijaškog zakona mogu se preplašiti samo mafijaši po?etnici.

Komentari

Alkar Ivo Sanader U

Alkar Ivo Sanader U NIŠTA.
Gđo. Vesna što Vi mislite koliko je Hrvatskoj potrebno da ministar pravosuđa bude profesor prava (recimo dr.sc. Ivan Šimonović), a koliko netko tko će imati ''muda'' (možda ih dotični profesor zaista i ima) i biti toliko neovisan da može stati na kraj organiziranom kriminalu u hrvatskom pravosuđu (klijent+sudac=oslobađajuća presuda, ili klijent+državni odvjetnik=ne pokretanje istrage-ne podizanje optužnice, ili klijent+odvjetnik+sudac= oslobađujuća presuda, princip je isti sve su ostalo nijanse).

BTW. Čestitke za reformu zemljišnih knjiga!
I još jedno pitanje. Da li biste ostali na mjestu ministrice da ste pustili drugima da biraju predsjednike sudova (recimo: Vladimiru šeksu)?

Tko je glasao

"Latinica" 13. listopada

"Latinica" 13. listopada 2008: Isto je ponovio i predsjednik VSRH.
Mislilo se na Pravosudnu akademiju kao organizaciju obrazovanja sudaca prije imenovanja za suca odnosno d.o. Ali i iz njegove izjave kao i ranije izjave Premijera, neupućeni zaista mogu pomisliti kao da Pravosudna akademija nije već osnovana (doduše s drugim ciljem).

Tko je glasao

marin držić prije

marin držić

prije imenovanja za suca - kao i za premijera - uvesti obvezan zahtjevan psihotest,
a smatram da bi trebalo promijeniti nastavni program na Pravnim fakultetima - odnosno barem malo više praktičnog dijela nastave, jer sada po završetku studija većina pravnika ne zna napisati suvislo tužbu, niti kvalitetnu npr. kaznenu prijavu, a o presudama da i ne govorimo

primjeniti nizozemski model školovanja pravnika

pompozna riječ akademija u ovom dramatičnom trenutku našeg pravosuđa, koji trenutak traje oko 20 godina, podsjeća me isključivo na policijsku akademiju
ili na tzv. "tečajce" u Valbandonu.

marin držić

Tko je glasao

ja iskreno ne vidim smisao

ja iskreno ne vidim smisao te "akademije" jer je nama rješenje potrebno danas a ne za četiri-pet godina kada bi teoretski iz nje počeli izlaziti prvi kadrovi van

uostalom, što sa cjelokupnom populacijom suda i sudskog osoblja (njega se čini se nitko nije sjetio) a koji uopće nisu zahvaćeni tom "akademskom" pomamom

kada nešto nazovemo akademskom diskusijom onda mislimo na diskusiju koja je toliko odvojena od stvarnosti da nema nikakvog smisla, slično tome je i ova akademija

Tko je glasao

Upravo sam čuo u emisiji

Upravo sam čuo u emisiji "Otvoreno" od Drobnjaka, da dozvoljava mogućnost da se pregovori o poglavlju pravosuđa otvore tek slijedeće godine.

Tko je glasao

Da. Pravosudna akademija,

Da. Pravosudna akademija, kakvom ju zamišlja Premijer i predsjednik VSRH, može ostvariti rezultate tek u daljnjoj budućnosti. Kadrovi se trebaju obrazovati, a za to treba vremena. Postojeća Pravosudna akademija ima svog opravdanja kao oblik permanentnog obrazovanja sudaca, što je i nužno obzirom na učestalost izmjena propisa i donošenja novih.
Rješenje je potrebno danas, ali se to ne može bez društvenih promjena. Možete li zamisliti da bi aktuelna izvršna vlast pristala na izmjenu Ustavne odredbe o imenovanju suca na 5 godina, mijenjala Zakon o sudovima kojim izvršna vlast imenuje predsjednike sudova, ukidanje DSV-a i sl.

Tko je glasao

marin držić sorry, možeš

marin držić

sorry,
možeš mislit što naš premijer zamišlja

ma ke vizionar
ma ke pravosudni akademac
taj meće i domeće najviše preko mobitela
vodi sjednice putem mobitela

novi ministar nažalost nema zakonskih mogućnosti pomesti nesposobne lovrin kadrove iz ministarstva pravosuša - tu je trapula

a kad stekne kakav- takav uvid
tiho će u sebi uzdahnuti:
oh my god,
bože moj,
gdje se ovo nađoh

inače, odličan profesor

marin držić

Tko je glasao

Ima mogućnost imenovati i

Ima mogućnost imenovati i razriješiti predsjednike sudova - prema Zakonu o sudovima.
Dovoljno mu je pročitati neke moje dnevnike.

Tko je glasao

marin držić dodajem -

marin držić

dodajem - razriješiti ( grijeha ) i predsjednike & tajnike viših sudova

ma siguran sam da je ministar
pollitičar

trebaš mu odmah spomenuti na koji način se vodi statistika na sudovima ( po sustavu tzv. "proizvoljne evaluacije" - jedan ovako-drugi onako, kak mu paše), pa bi u trenu odletjelo barem 150 predsjednika raznovrsnih sudova

Pravosušni Potter i Odaja Tajni

marin držić

Tko je glasao

Znam kako se vodi

Znam kako se vodi statistika.
Znam kako se raspoređuju predmeti.
Znam kako se najboljeg suca može statistički prikazati najgorim a najgoreg najboljim.
Znam kako predsjednik suda može raspolagati s proračunskim sredstvima.
Sve više sam uvjeren da ću dobiti spor protiv odluke DSV-a. Bolje da me nisu dirali.

Tko je glasao

marin držić tvoj zahtjev

marin držić

tvoj zahtjev je dobar, ali ipak nije razotkrio sve tajne do kraja - zbilja su te stavili u nejednak položaj

od suda do suda, sve tajna do tajne, kako se komu što vrednuje, sve zbrkano i različito - ništa istinito, a novi ministar bar za 28 mjeseci neće proniknuti u detalje

samo mi još nešto objasni
ako upravni sud usvoji tvoj zahtjev i poništi ( ukine ?) odluku dsv,a predmet vrati na ponovno odlučivanje na dsv, možeš mislit kako će again voted by hdz - dsv opetovano odlučiti

čitao sam jedno obrazloženje za mog prijatelja - pa tu ne piše ništa -nema suvislog obrazloženja, a niti upute o pravnom lijeku

dok tako bude, sa samouvjerenim dubrovačkim fernandelom na čelu nema nam u eu
a oni pak misle da eu komisija to ne zna
sve su im njihove stupidne odluke bez obrazloženja na stolu

a bez obrazloženja neće otvoriti 23. poglavlje

e sad mala digresija
čestitam sutkinji režić na riječima u latinici,
a poglavito kako je hrvatinu prispodobila da je vote by hdz - kad je bio u dsv - promaknut u suca vrhovnog suda, sramotno, a nakon toga voljom hdz-a i predsjednik suda, iako je tek došao na taj visoki sud

to je isto učinio sessa, koji je nedavno izabran za suca vrhovnog suda rh

vidim ga kako se patetično diže sa stolice i ima nešto za rijet:
gospari, glasujte po savijesti
svojoj, a ne zarad toga što sam zamjenik predsjednika ovog časnog tijela, kao krezumica idem nadesno, čak

smogi smogi samo analiziraj pozicioniziranost članova i suradnika državnog izbornog povjerenstva rh do izbora 2005.godine i sve će ti biti jasnije

to nije pravosudno lobiranje
to je pravosudna ......
besjedica

marin držić

Tko je glasao

Upravni sud može samo

Upravni sud može samo donijeti odluku da se poništi odluka DSV-a o mom ponovnom neimenovanju. Upravni sud RH ne može donijeti odluku o mom ponovnom imenovanju, jer to nije njegova nadležnost
DSV-u tada preostaje da donese novu odluku, ali tada nema izbora, jer ne može ponoviti svoju odluku s novim obrazloženjem. U trenutku kada Upravni sud poništi (pazi poništi! - djeluje ex tunc) odluku DSV-a, ja sam u radnom odnosu od dana prestanka radnog odnosa pa nadalje (jer mi je radni odnos i prestao zbog odluke DSV-a). Imam sva prava iz radnog odnosa (brutto plaća).
U svakom slučaju ja sam optimist. "Moj" slučaj odavno je prestao biti moj problem. Nisu me trebali dirati.
Oni su dobili veliki problem, a ja sam stekao prijatelje na pollitika.com. Sa ovog kratkog vremenskog odmaka, mogu reći da su učinili nešto i dobro za mene.

Da! Sutkinja iz Splita je bila razumna i uvjerljiva. Govorila je točno istovjetne rijeći koje sam iznosio u svojim dnevnicima i komentarima. Nisam ja ništa posebno. Velika većina sudaca misli isto, ali taj strah od posljedica javnih istupa je ključan.

A gospodin kojeg spominješ. Bit će poseban dnevnik.

Tko je glasao

Velika većina sudaca misli

Velika većina sudaca misli isto, ali taj strah od posljedica javnih istupa je ključan.

e moj smogi, ako se suci boje javno govoriti što onda očekivati od "običnog, malog" čovjeka?
bez obzira na strah nikako se ne može opravdavati njihova šutnja s obzirom da predstavljaju jedan vrlo značajan segment društva. neovisnost koja je garantirana Ustavom daje vam poseban položaj, a uz to ide i odgovornost. s obzirom na to ne samo da imate pravo javno istupati, nego mislim da je to i vaša obaveza.
kritiku molim ne shvatiti osobno.

Tko je glasao

nikako se ne može

nikako se ne može opravdavati njihova šutnja s obzirom da predstavljaju jedan vrlo značajan segment društva. neovisnost koja je garantirana Ustavom daje vam poseban položaj, a uz to ide i odgovornost. s obzirom na to ne samo da imate pravo javno istupati, nego mislim da je to i vaša obaveza.
kritiku molim ne shvatiti osobno.

Predsjednik UHS-a (Udruga hrvatskih sudaca) jest Đuro Sessa.
Član i dopredsjednik DSV-a (Državno sudbeno vijeće) jest Đuro Sessa.

DSV odlučuje o imenovanju i razrješenju sudaca te njihovoj stegovnoj odgovornosti.
DSV svojom odlukom od svibnja 2008. nije me ponovno imenovalo za suca.

Sada sam bez posla i javno istupam i govorim. Što bih još trebao napraviti?

Tko je glasao

kao što sam rekao kritiku

kao što sam rekao kritiku ne shvatiti osobno.
svaka čast na javnom istupanju - žao mi je da si usamljen u tome. u tom smjeru je bilo ono izrečeno. nadam se da sam sad skroz jasan?!

Tko je glasao

javnom istupanju - žao mi

javnom istupanju - žao mi je da si usamljen u tome
Strah, strah i strah.
Svakog suca možete uništiti, ako određena interesna skupina tako odluči.
"Sizifov posao radiš", rekla mi je dobronamjerno jedna blogerica. S jedne strane branim profesiju, jer tamo ima sjajnih ljudi, a s druge strane imam podataka što drugi rade - dovoljno za godine pisanja na pollitika.com. Kako sačuvati dignitet profesije, da bi se sačuvao dignitet časnih sudaca, a istovremeno označiti i ukloniti dio sustava koji proizvodi trenutno stanje u pravosuđu.
I svaki put će se javiti isti čitatelji s istim komentarima, a i ja ću se ponavljati.
Evo da po deseti put ponovim:
Nema promjene odnosa i stanja u pravosuđu bez društvenih promjena. Postoji još jedna mogućnost: Da strah od posljedica javnih istupa sudaca nadvlada njihova svijest i ogorčenje te saznanje da su dio društva s kojim dijele i sudbinu i odgovornost. Dok se nešto od gore nabrojenog ne desi, ja ću samostalno nastojati nešto napraviti. Mislim da sam već u nečemu uspio. "Moj" slučaj prestao je biti moja osobna stvar, jer isti oslikava trenutno stanje.

Tko je glasao

I ja ću ponoviti zajedno s

I ja ću ponoviti zajedno s tobom: Nema promjene odnosa i stanja u pravosuđu bez društvenih promjena.
Bez snažne, ali zdrave političke snage, koja je sposobna čistiti od vrha, neće biti promjena (ili će biti extremno spore). Koliko god minimalizam bio nekima simpatičan, moramo ipak biti svjesni da stalno prozivanje drugih (i guranje drugih u vatru dok se istovremeno vlastite guzice dobro čuvaju) te laprdanje o (r)evoluciji koja teče, ne donosi velike promjene.
Kad se prestanu prozivati ljudi poput tebe i tebi sličnih, koji se s ovom dvoglavom hobotnicom hrvaju herojski, a počne više činiti na organiziranju i podržavanju zdravih snaga, tek onda će promjene biti na vidiku.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Bez snažne, ali zdrave

Bez snažne, ali zdrave političke snage, koja je sposobna čistiti od vrha, neće biti promjena

Joj kaj sam ja bil do sad naivan, pa mislil sam da se promjene događaju kad se galami i vrjeđaju političari.

Izgleda neki na ovim stranicama tak misliju.

Tko je glasao

Sad sam odjednom pametan?

Sad sam odjednom pametan?

Tko je glasao

I dalje si glup, ali za

I dalje si glup, ali za hrabrost nemam prigovora :)
Ne kužiš ti moj izričaj (ponekad malo pregrub, nagao i neoprezan) pa se vrijeđaš bez veze, malo si osjetljiv.
To je sve. NHF.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Hajde reci Schwarzenegeru da

Hajde reci Schwarzenegeru da je glup. Neću onda imati prigovora na tvoju hrabrost.

Tko je glasao

Nema promjene odnosa i

Nema promjene odnosa i stanja u pravosuđu bez društvenih promjena.

isto tako moguće je reći da nema društvenih promjena bez promjene odnosa i stanja u pravosuđu - mislim da je jedno ovisno o drugome više nego što mislimo.

da strah od posljedica javnih istupa sudaca nadvlada njihova svijest i ogorčenje te saznanje da su dio društva s kojim dijele i sudbinu i odgovornost.

to je ključna stvar u cijeloj priči, ne samo oko sudstva nego i općenito. nema društvenih i inih promjena (na bolje) dok većini ne proradi savjest. trenutno je kod većine savjest potisnuta materijalnim. a i tome će jednom doći kraj (nadam se da ćemo to doživjeti ) :-).

Tko je glasao

marin držić cijenim tvoj

marin držić

cijenim tvoj optimizam,
ali ja sam drugačiji tip
odnosno imam malu zadršku i ne preveć dobro iskustvo kao stranka u postupku pred jednim parničnim sudom
no ukoliko odluka upravnog suda bude nepovoljna za tebe, slijedi li možnost tužbe na ustavnom sudu?
ako i onda bude nepovoljno,
slijedi li mogućnost tužbe na eu sudu za ljudska prava?
u svom postupku još nisam došao do ustavnog suda, ali izvjesno je da ću biti u toj ( ne ) prilici

da li je ikad u sudskoj praksi eu suda za ljudska prava iz rh bio tužbom pokrenut postupak protiv odluke dsv o neimenovanju suca?

sjećam se da su sva izvješća eu komisije boldiranim slovima ukazivala na nedostatak kriterija u rh o izboru sudaca, te na brojne nedostatke u svezi dsv- članove kojeg tijela bira politička većina u saboru - sada je hdz - dsv na sceni

i svakako, velikim slovima je svake godine pisalo da je u najmanju ruku skandalozno što ministar pravosuđa ( izvršna vlast) imenuje predsjednike sudova

pa opet
zašto su neki suci trajno imenovani - kao npr. sudac Lozina i Milanović itd., a neki imenovani na 5 godina, pa onda neimenovani trajno?

da li je i to ( neki trajno, a neki na 5 godina) predstavlja povredu ustavne odredbe?

marin držić

Tko je glasao

Ustavna je odredba da se

Ustavna je odredba da se sudac "koje se prvi puta imenuje" - imenuje na 5 godina.
Ako izgubim na Upravnom sudu, onda ide Ustavni sud RH.
Ako i tu izgubim onda ide EU sud za ljudska prava.
Nije nitko do sada išao na EU sud radi pobijanja odluke DSV-a.
Imenovanje predsjednika sudova od strane izvršne vlasti neće proći u EU.
Konačno moj problem je i bio konkretno predsjednik suda, koji je DSV-u dostavio podatke o mom radu tako da je prešutio pola godine opravdanog izbivanja s posla, pa je broj riješenih predmeta stavio u razmjer s cijelom godinom. Tako je ispalo da sam riješio 50% predmeta manje. Nadalje, za jednu godinu je prikazao DSV-u 15% manje predmeta. Nevjerojatne stvari su mi se događale na sudu. Ja imam svoju taktiku. Dok čekam odluku Upravnog suda - pišem. Uočili ste naslove mojih dnevnika "strana -8-" itd. To su djelovi buduće knjige o stanju u pravosuđu dok čekam odluku Upravnog suda RH. Kad složim knjigu, a Upravni sud ne donese odluku ili bude nepovoljna, knjiga prevedena na engleski bit će dostavljena najrelevantnijim osobama u RH i članicama EU.
Ako bude odluka Upravnog suda RH povoljna, onda ništa ......:)

Tko je glasao

RH preuzima i u pravni

RH preuzima i u pravni sustav i praksu implementira tisuće evropskih propisa, cca 80.000 stranica teksta propisa i još toliko pratećeg. To se naravno radi po pravilu rasula, kao što je i stanje domaćih propisa.

Kao što su u Africi na raznim mijestima goruće potrebni voda i cjepiva/lijekovi, kao što su po razvijenijem djelu svijeta goruće potrebne stotine mlrd $, u RH su još gorućije potrebna sređivanja propisa i primjena sređenijih propisa, koji uz nešto malo rada mogu za više od 50 % odmah smanjiti beskrajne patnje i troškove po besmislenim potvrdama i sudovanjima.

Izbjegavao sam, ali osnivanje i mahanje osnivanjem ove već osnovane Pravosudne akdemije, kao i slična bujanja po raznim branšama, su vrhunski izraz višedesetljetne nesvijesti politike i još više struke i mislećih djelova društva, koji pojma nemaju a i ne zanima ih ni za najelementarnije djelove društvenih sustava i zbilje.

Pravosuđe i pravna struka nemaju svijest ni informacije da osim njih zakone trebaju imati dostupne i svi drugi, da npr. i sva državna uprava i aparat funkcioniraju pretežno na hijerarhiji i rekla kazala a ne na zakonu.

Druga područja nemaju informacije i svijest o drugom.

Svi misle da vlast ili netko misli o globalu i svemu.

Tako preekskluzivna društvena elita, koja se je u doba hladnig rata razvila u nadsvjetski ekskluzivnu elitu i potom nastavila to isto, objektivno može pratiti samo Srbiju i lsično, dok već Albaniju ne može a o praćenju tim eskluzivizmom neopterećenih ex okupiranih zemalja srednje Evrope (Češla, Slovačka,, Mađarska, Poljska ..) može samo sanjati.

Hrvatskoj nije problem najlošiji stališ stoke sitnog, izraubani podobrazovani ljudi, nego logično obrazovana od preekskluzivnosti bez pokrića i forsanja maloumna elita, kao po arapskim i sličnim nečim opaljenim svijetovima (Arapi nafta + gradovi). Logično prednjače ademici i vodeći profesori i ikone, redom izrasli i začeti doslovno po liniji eliminacije i likvidacije boljih, obrazovanijih i pametnijih te koji primjerenije rade. U pravosuđu nitko ne spominje Vjekoslava Vidovića ...

Tko je glasao

Da, konačno naznake da im

Da, konačno naznake da im dolazi iz guzice u glavu nakon 18 godina,a to je da ako nešto želiš da bude napravljeno kako treba onda moraš prepustiti stvar struci.

Tko je glasao

bolje ikad nego

bolje ikad nego nikad.
nekima nije došlo iz iste u istu ni nakon 50 godina jugoslavije.

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

marin držić tko o čemu, a

marin držić

tko o čemu, a gđa. lavica stalno o jugoslaviji
dajte malo o austro-ugarskoj ili pak o italiji ( našim zapadnim osvajačima)
nemojte nas stalno gnjaviti s jugoslavijom
- molim lijepo

moramo osnovati
pollitičku akademiju
gdje bi vaš predmet bio
"mrska jugoslavija, začeta u jajcu"

marin držić

Tko je glasao

dajte malo o austro-ugarskoj

dajte malo o austro-ugarskoj ili pak o italiji

a o otomanskom carstvu?

Tko je glasao

Čini se da je Premijer

Čini se da je Premijer mislio na nešto drugo. Pravosudna akademija osnovana je koncem 2004.
Vidi: www.pak.hr
Postojeća Pravosudna akademija usmjerava svoju djelatnost na stručnom usavršavanju postojećih sudaca i državnih odvjetnika. Pokazalo se vrlo korisnim u stručnom usavršavanju i specijalizaciji pojedinih pravnih područja. Nadalje odlazak na takvo stručno usavršavanje je i obveza sudaca i isto se honorira prilikom ocjene rada sudaca.
Ono što je rekao Premijer, meni izgleda da je mislio na neku buduću Pravosudnu akademiju s potpuno drugom pozicijom. Pravosudna akademija prije imenovanja za suca ili državnog odvjetnika. Ako je na to mislio, onda i ima smisla (nešto kao dodatno stažiranje).

Tko je glasao

Akademija i je zamišljena

Akademija i je zamišljena kao trajna izobrazba. i kao obaveza. No ključ je u specijalizaciji za pojedina područja.Npr za organizirani kriminal i korupciju.Specijalizacija mora ići i za suce i za državne odvjetnike.Ne samo za suce.
Ili specijalizacija za radno pravo ili za obiteljsko pravo.(to se već napravilo)
Lovrinka je imala program i već određene predavače za specijalizaciju sudaca za organizirani kriminal i korupciju.Mogla ga je provesti.

Tko je glasao

Ne može se postiči

Ne može se postiči izvrsnost bez uske specijalizacije. Naravno, svi moraju sve znati ponešto jer se i u jednom posebnom predmetu isprepliću druga pravna područja. Radni spor je najbolji primjer. Zanimljiva je situacija u malim sudovima gdje imate ponekad čak i jednog suca. Taj vodi i kaznene predmete i građanske predmete. Možete li zamisliti njegovu "specijalizaciju" :). Zato racionalizaciju mreže sudova treba gledati istovremeno s specijalizacijom, jer je specijalizacija moguća samo u sudovima s većim brojem sudaca. Zanimljiv je odnos predsjednika sudova i sudaca prema specijalizaciji, pa ističem dva suprostavljena primjera.
Na jednom sudu sudac dobije poziv da pristupi seminaru iz jednog aktuelnog pravnog područja, a on neće.
Na drugom Sudu (mojem bivšem) dobijem poziv za pristup seminaru, a predsjednik Suda mi zaprijeti da će mi taj dan pisati kao neopravdan ako otiđem. Inače seminari ili drugi oblici usavršavanja su besplatni.
Vjerojatno Vam je poznato da tzv. "uskočke" predmete vode određeni suci, koji su postali sucima prije osnivanja USKOK-a. Već samom činjenicom da vode takve vrste predmeta (uz dodatnu edukaciju), oni se specijaliziraju. Specijalizacija sudaca i državnih odvjetnika nužna je i može ostvariti rezultat tek dugoročno, po prirodi stvari. Aktuelne su ipak kratkoročne protupožarne mjere. Od izmjene Zakona o sudovima do revizije kadrovske politike.
Specijalizacija vrijedi i za odvjetnike koliko im ekonomska situacija dozvoljava. Jednom sam pitao kolegu odvjetnika koji je nedavno otvorio kancelariju - što je specijalizirao.
"Kako preživjeti", odgovorio mi je.

Tko je glasao

marin držić i ožboltica i

marin držić

i ožboltica i lovrinka su mogle još više napraviti
prva ne govori o kvaliteti edukacije samih predavača, jer žalosno je kad suci i državni odvjetnici odlaze sa predavanja bez novih praktičnih saznanja

prema sadašnjem zakonu o sudovima sudjelovanje sudaca u radu pravosudne akademije je propisana kao dužnost - postoji izravna odredba o tome

no opet vrijedi ponoviti da antikorupcijska metla obje ex ministrice unaroč papirnatim postignućima, praktično nije ništa pomela, već su obadvije odletile na lakim krilima politike na kojima su i doletile

europska iskustva su potrebna - sve je to negdje već viđeno.
suradnja sa europskom komisijom otvara prostor za zbiljsku borbu sa tim zlom koje je poznato odkad je svijeta i vijeka - ne treba izmišljati posebnu hrvatsku toplu vodu

predavači - praktičari na tu temu moraju biti do kraja otvoreni, a ne isprepadani bilo kojom trenutnom političkom konstelacijom

dakle, nije bilo političke volje, već samo političke nevolje koju su sebi priuštili zbiljski, svakodnevni, ali usamljeni antikorupcijski istupi, s tim da je politička korupcija notorno najsnažnija u brojnim vrstama i podvrstama te pojavnosti, a sve ostalo su nijanse

napisao sam i da se sa lovrinkom nikad neće otvoriti 23. poglavlje i nije bila potrebna neka posebna vidovitost za to, ali upućenost u zbivanja - svakako

zbog toga cijenim smogismogija jer je upućen, ali i viktimiziran, ne od institucija, nego od nesposobnih ljudi koji su im na čelu

drži se smogismogi
mnogi bitni ljudi čitaju ovaj važan blog - prošao je turski zulum, pa će i ovaj - stoj mi zdravo

marin držić

Tko je glasao

Mala a možda zanimljiva i

Mala a možda zanimljiva i značajna informacija za vas pravnike i pravosudne stručnjake, pravno jedine educirane i koji htjeli ne htjeli morate obraćati nešto malo pažnje na paragrafe, kao i "svekoliko građanstvo".

Osim mazanja očiju i molektivnih samoobmana u pravosuđu, ne bi vjerovali, sa pravom i propisima rade i ostala još masovnija područja, ne samo upravno nego i naširoko stvarno.

I kada kod vas teče tako logična veća farsa nego kada su Kardelj, Tomac i najveća svjetska industrija u drugoj polovici sedamdesetih štancali najmasovniju proizvodnju pravnih i metapravnih proizvoda te najveće zarade u povjesti od toga - na trenutak zamislite (Imagine) kako to teče po ostalim područjima, u kojima se na prermanentnu stravu od promjena (10x godišnje promjene i tjedne nadgradnje promjena tumačenjima i usuglašavanjima putem "koordinacija", "rekla-kazala", mišljenja ...) kao tada kardeljstički sadda nadkardeljistički dodaju rjeke EU propisa na način neopisive zbrke, bez i jednoga pripremljenog na donjem nivou, da nema 15 grubih greški i rupa ...

A turbo iskusne "elite" po tim područjima, likovi koji nikada u životu nisu stvarno ni pročitali neki propis, i divizije koje ih turbo vjerno slijede, kao i tada samo sada s lakoćom i u trku usput, sve magla od ordinarnog maoizma i kokošarenja, lože i lože o žurnosti EU harmonizacije. Strava.

A onda k tome i vi pravosuđe radite sa tim zakonima i propisima, cca 12.865 njih, pretežno pomoću tzv. stručnih vještaka i vlastitim zavirivanjem koliko se malo stigne. Uprava, koja radi još masovnije, je logično još manje pravno sposobna. A tek oni koji ključno realziraju na tržištu, koji praktično nose primjenu 95 % prava.

Da li vam je poznato da li se je itko zadnjih 40 godina uopće zapitao o globalnim relacijama prava i propisa u društvu koje od sedamdesetih plovi kardeljstički čvrsto potopljeno ispod površine vode i ponekad uhvati malo zraka za disanje na škrge, raspolovljeno na dominatni dio kojeg to uopće ne zanima jer kao nadgardnja rješava lako samo upravljanjem te dio koji tone na dno jer je ne može doći do zraka ni za disanje na škrge.

Ni boji suci i odvjetnici skoro pa nemaju pojma, u upravi sve iznad malog djela donjih izvršnih referenata, među izvršiteljima na "tržištu" sve osim rijetkih pojedinaca, praktički nemaju pojma ni o elementarnim odredbama zakona i propisa a minimlno cjelovito po područjima su tome dorasli samo rijetki pojedinci koje je život nekako na to prisilio i koje onda svi gaze.

Hrvatska sa takvim olakim EU harmoniziranjem na takvu kardeljsitičku osnovu u djelu zbilje upravo pravno tone da samo dno, mulj iz kojeg će teško isplivati pojedinci i disati na škrge. Za to vrijeme kradeljstičko-maoistička nadgradnja leti u nebo i također nema nikakve šanse da se sretne sa EU. Sredtsva veza su odavno zakrčena, što ih je više pa ova linija veze, to odmah rastu šumovi u tome. A sve zato što nitko nije stigao desetljećima ni baciti pogled na činjenicu da nema nikog tko se bavi povezivanjem pa čak ni elementarnim saobraćajnim usmjeravanjem i upoznavanjem, pa sve vozi intuitivno i na opisano način, pod pretpostavkama da o tome ipak netko brine.

Ne samo da je sustav takav da u njemu nema nikog tko brine o ukupnom i povezaje, nego je baš takav a zbilja još više, da logično taj tren zatuče bilo koga tko to i pokušava - jer bilo kakva i mala preglednost ruši ne samo arhitekturu u strukturu sustava nego i sve rezultate dugog puta pa i ono najvažnije, estetiku, neodljivu ljepotu likova i djela, čak i svaku točku te ljepote, a la ova akademija.

P.S. Ova akademija je naiva. U drugim područjima je to puno bogatije i impresivnije, razmjerno novcu. Pravosuđe nije niti 0,5 % ukupnog BDP i niti 0,2 % stvarnog novca što se okreće + i akademicima iz vaše struke su puno važnija ta druga područja, ejr od njih kapne npr. 5 mlijuna kuna godišnje samo da se vodiš kao savjetnik. Tako da se samo na mazanje očiju, ono što služi isključivo za pravno zatupljivanje, troši godišnje bar 5 mlrd kuna, za destrukciju bilo kakve praven i stvarne orjentacije, da bi "masa" održala strahopoštovanje i jaki osjećaj da je npr. Marina MD i nedoljivo šarmantna a ne samo sposbna i sa jako puno znanja (misaono zna čak sklopiti jednu krnju prostu rečenicu, puno više nego prije, kada su joj buile dovoljne samo naredbe i parole, juriš/stoj, naprijed itd.).

Tko je glasao

Pa ovo se radi i na lokalnom

Pa ovo se radi i na lokalnom nivou isto tako:

Općina Đurđenovac,

Završetak Športske dvorane u mjestu... OSOBNO sam to izgurao do kraja.... jedino mi je tadašnji Saborski zastupnik Antun Kapraljević iz NA pomogao..... i Župan OBŽ Krešimir Bubalo... i jedan vrlo dobar čovik kojeg ne smijem imenovati ali je jedan dio svoje mladosti proveo u našem Đurdanu nakon IIWW kod svoje tetke (tata mu je bio ??? nakon rata možda bleiburg, možda bilo di???? i tako ga mama poslala na sigurnom kod tetke) i zbog toga mi je pomogao.... i.... a ma baš.......NITKO DRUGI.... HDZ je doslovce BOJKOTIRAO i POKUŠAO ZAUSTAVITI MENE U REALIZACIJU OVOGA..... ALI NIJE....
Na kraju Šeks otvarao dvoranu taman pred parlamentarne izbore..... koja blamaža i sramota! ali oni to ne vide... toliko su puni sebe da uopće ne vide sebe!!!!! i naravno tupe kako je HDZ to napravio... ahaaaa!

Činovnićki Dom, cca 350m2 kulturnog spomenika (zgradice), kompletno saniran i općinska uprava kao i Poglavarstvo i Vijeće se uselilo.... nje više bilo potrebe održavati sjednice općinskog Vijeća po lokalima.... Sve otvoreno za Dan Općine.... glavni krivac za ovaj projekt... jedna budala iz Australije.. neki.. Jakša...

Sada se oni stime hvale....

Vodovodna mreža za ostala naselja.... sve predizborne radove platili.... osigurali sredstva za završetak SVI radova.... danas ispada da je to HDZ napravio..... ahaaaa ali u turcu!

Najstarije Kino u Slavoniji, podno grijanje... sanacija zgrade.... kompletno uređenje... i restauracija..... Hvala našem Đurđenovčaninu koji ima utjecaja gore u strukturama..... čovik od struke.... danas ispada da je to HDZ napravio.....

Strelište... u našoj općini... sanirano.... spašeno od toga da se izbriše sa karte... opet ispada da je to HDZ napravio...

PPUO... završen.... od početka do kraja..... ispada kako je HDZ to napravio.....

Komunalno poduzeće naše općine... opremilo se sa novim strojevima i kamionima.. ispada kako je to HDZ napravio......

Vodocrpilište..... doslovce zahvaljujući moji sestrični koja je u HFP se taj predmet pogurao i riješio ekspresno... danas ispada kako je to HDZ napravio....

sanacija županijaski cesta po planu kojem smo Ja i moj zamjenik predali... danas... ispada kako je to HDZ napravio...

Spomenik poginulim Braniteljima smo napravili 2007 godine..... moja osobna incijativa.... danas oni se time hvale... NEKA SE SRAME BOGA i NARODA.......

Na centralnom groblju mjesta Đurđenovca.... obnovili tradicionalni centralni križ... i restaurirali spomenik poginulim 'partizanima' pod geslom..... Tuđmanove politike ''pomirenja''.... i više nitko nije pomišljo da ga unakazuje.... opet danas ispada kako je to HDZ napravio...

Sanacija parka u centru mjesta.. i sadnja priko 100 novi drveta i biljaka, izrada elabrata od strane struke da osiguramo budućim generacijama park u centru... kao i dječija igrališta u svakom selu itd itd itd itd itd itd itd itd

ma mogu nabrajati još tri dana... ovo je ono što je meni bilo među dražim ostvarenim projekata u našoj općini a za koje sam se ja osobno zalagao i osiguaro od početka pa do same realizacije...

Ja nisam u šoku..... ja polako već 'ne volim'... još ne mrzim????????... ali sam jako blizu....

Kako Vama na vrhu tako i nama mališanima za koje Vi sa vrha ste prečesto zaboravljali.... i nama je HDZ doslovce ono što je nekada bila komunistička partija!

Jakob Matovinović - Jakša
volim svoje i poštujem tuđe

Obrisan

Tko je glasao

.. ispada kako je to HDZ

.. ispada kako je to HDZ napravio...
Bananu mu ga nabijem Jakša, moraš pazit jer će ispast da je HDZ i tebe napravio!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Vesna, Pravosudnu Akademiju

Vesna, Pravosudnu Akademiju si osnovala ti a ne HDZ a "normalno" je da ju osnuje veliki vođa i naš spasitelj.
Ponašaju se kao da svijet nije postojao i prije njih.

Tko je glasao

Vesna, Pravosudnu Akademiju

Vesna, Pravosudnu Akademiju si osnovala ti a ne HDZ

Pravosudnu akademiju je osnovala Republika Hrvatska.

Ta činjenica ne umanjuje nečije eventualne zasluge.

To je dobro za naglasiti jer se treba pripremati za neizbježne i vjerojatno brze promjene u svijsti i praksi, a koje će sigurno biti bolne.

Zadnje doba kada je netko osim države i društva, svih nas, osnivao i pokretao, je bilo pred II svj. rat. Npr. samo mali red sestara milosrdnica je izgardio bonicu u Vinogradskoj i Učiteljsku akademiju, stranka HSS današnji kompleks MORH-a za razne javne namjene itd.

U "socijalističkom" društvu su partija i njeni pripadnici "privatizirali" društvo i njeovu imovinu kao da je njihova ne samo formalno nego i stvarno, do razmjera svjestke karikaturalnosti, kao nigdje, pa ni u Sjevernoj Koreji i Africi. "Postsocijalističko" "demokratsko" društvo je to nastavilo.

Lik i partija koji su pokrali više od 1 mrl DEM na nekom belikom javnom poslu drže govore "mi smo to napravili ... ja sam to napravio", rulja plješće, drugi urlaju da su oni, iako osim hapanja i uplitanja da se naprave velike greške i štete nisu radili i ne znaju ništa. I tako vječnost. Da bilo tko iz normalnog svijeta dođe i to sluša, gleda i čudi se rekao bi "ovi su iz nekog čudnog razloga maloumni".

Drugovi i gospodo, taj car je gol. Sve je to opsjena i laž. Podaci o poslovanju su sasvim drukčiji i stiže inventura. Čak ni Titovu vilu nije gradio Tito.

Tko je glasao

ap, ti kao da si pao s

ap, ti kao da si pao s kruške. Prvo moraš znati da su u socijalističkom društvu sav intelektualni potencijal i svu imovinu usmjerili ka razvoju tada izuzetno siromašne nam i nerazvijene zemlje Hrvatske. A ovi koje ti braniš, sav svoj intelektualni potencijal usmjerili su najblaže rečeno na devastaciju svega stvorenog u onom mraku.
Sada narod kaže pas mater onom tko je upalio svijetlo.
ps. sve što se zvalo '' Titova vila'', '' Titova kuća u Kumrovcu '' i sl. ostalo je u vlasništvu RH a ne u vlasništvu njegove obitelji kao kod nekih nazovi demokrata.

Tko je glasao

Penzić, sve dobro govoriš

Penzić, sve dobro govoriš i baš u tome su i nesporazum i imamo rješenje.

Da je moguće, vjerojatno bi najbolje rješenje bilo da oživi drug Tito i sve, te da ispravi neke poteze, npr. umjesto čistki zadnjih mislećih snag po cijeloj ex SFRJ a ne samo SRH (npr. u Srbiji Koča Popović, Marko Nikezić, Latinka Perović i preostalih zadnjih cca 30.000 mislećih uz to) da malo počisti nešto drugo. Jer, ako se sjećaš, kada je početkom osamdesetih črvsto zatvoren obruč oko svih naših snaga, drugarica Milka Planinc, predsjednica SIV-a je održala eskpoze o stanju borbe (u spm, obruč) i mjere (zabrana svih investicija i gradnji ...), i to je domah bačeno na smetlište (Baakrić iz groba) a obruč se je nastvio stezati sve više i više, tako da od tada nitko čak i ne spominje proboj iz obruča. A i kako ćeš, kao na Sutjesci, bez Koče, Holjevca i takvih snaga izvršiti proboj iz obruča a još više kako dalje.

Prvo moraš znati da su u socijalističkom društvu sav intelektualni potencijal i svu imovinu usmjerili ka razvoju tada izuzetno siromašne nam i nerazvijene zemlje Hrvatske.
To će nam sigurno pomoći, ne samo plodovi nego i razna iskustva iz raznih faza. Npr. za situacije kada "neprijatelj" masovno obuzme i naš snage i sve i kafda ugrozi en samo revolciju nego i sve od Triglava do Vladivostoka, kao u Zagrebu krajem pedesetih i šezdesetih, tada treba organizirati odane snage i izvršiti poptuno čićenje, do zadnjeg čeovjeka.

A ovi koje ti braniš, sav svoj intelektualni potencijal usmjerili su najblaže rečeno na devastaciju svega stvorenog u onom mraku.
Sada narod kaže pas mater onom tko je upalio svijetlo.

Naravno, (btw, samo ih ja ne branim, ali to uošće nije važno), vjerojatno misliš na drugove generala, penologa Manolića, Mesića, Luku Bebića, .... i sve beskrajne snage koje su najednom pale s Marsa, te koje su udruženo tako djelovale da najednom preko noći od Triglava do Vladivostoka nije bilo ni jednog komuniste pa čak ni borca za radnička prava i socijalizam od čega vrvi i truli zapad..

ps. sve što se zvalo '' Titova vila'', '' Titova kuća u Kumrovcu '' i sl. ostalo je u vlasništvu RH a ne u vlasništvu njegove obitelji kao kod nekih nazovi demokrata.
I tu nam je uporište, čvrsta mobilizacijaa oko druga Mesića koji to čuva, čak je prošitio za rezdienciju na Hvaru i ex Blaževićevu i Nazoorovu vilu, oslobodio je od neprijatelja.

I ne samo to, to je važn kap u moru, nego još:
- 600.000 društvenih stanova, kuća i vila, kje smo što oteli od neprijatelja što sami sagradili, te s tim u vezi i onih dodatnih 1.500.000, koje za razliku od kapitalističke Švedske koja više od 80 % toga ima zarobljeno u zajdničkom vlsništvu tako da nikada nitko to ne može oslobioditi, držimo čvrsto oslobođeno i u svojim rukama, tako da nema šanse ne samo da to netko otme negi i da ikada od toga otme i kune;
- razna oruđa i oružaj, uključujući novac koji nije impovina, na sličan način ...

Tako da za razliku od trulog zapada i istoka koji za nama zaostaje, koji su napuhani bez pokrića, mi stalno imamo jako puno imovine, oruđa i oružja i svega stvarno u našim rukama.

Kako smo u svim etapama napredovali i čistili naše redove od unutrašnnge i vanjskog nerpijatelja, nema sumnje da ćemo i u ovoj fazi izići kao pobjednici, pa i s ovima koji su pali s Marsa.

I love this game. Najvažnije je da ima neprijatelja, da ga nema trebalo bi ga izmislitii. Jer samo tako se naše snage mogu jako mobilizirati i pobjeđivati.

P.S. Kada je drug Tito osigurao rezidencije i ostavio sve svom narodu (Brdo kod Kranja, Brijuni, Karađorđevo, Bugojno, ovi skromni dvori u Zagrebu, Beli dvori, Igalo ...), nije fora u tome pa ni u još puno toga, nego što je ta piramida od Lenjinovih nacrta na dalje bila skicirana i realizirana tako da se od starta na dalje ne može izbjeći ovladavanje svim točkama i eliminacijom svega, odmah cca sve 5x izna i teorijskih mogućnosti jer što se više povećaju mogućnosti i prihodi rastu i rezidencije i sve, dos tupnja da npr. cijel 1 mlrd ljudi u Kini ne samo što ne mogu servisirati samo druga Mao-a i njegovu suprugu sa nešto njezinih ljubavnika nego se nikada ne može zadovoljiti i održati ni donja razina misli, jer na koncu samo dr Vladimir Bakarić razumije šta su drug Tito i Bevc htjeli reći o novoj etapi.

Bilo kako bilo ipak je to kakav takav kontinuitet, sve su to 95 % isti drugovi i praksa, revolucija se nastavlja, održana je sjednica naajužeg vodstva i usuglašeni stavovi mjere (tako se je presjednik Mesić obratio naciji), pa sada treba vidjeti.

Tko je glasao

ap, pustimo čovjeka neka

ap, pustimo čovjeka neka počiva u miru, zaslužio je. Sadašnji problemi složit ćeš leže i u nama.
Upitat ću te, a i sam tražim odgovore, kada i kako zaboraviti prošlost i okrenuti se budućnosti ?
Gdje su nam granice odgovornosti za budućnost naših potomaka ?
Razmisli malo, pitanju su jednostavna, zar ne?

Tko je glasao

Upitat ću te, a i sam

Upitat ću te, a i sam tražim odgovore, kada i kako zaboraviti prošlost i okrenuti se budućnosti ?
Ne znam kako se okrenuti budućnosti ako si stalno snažno, do raspada svega, tako okrenut budućnosti i napredovanju da se prošlost izbija i oživljava non stop sa svih strana a fikacija na sadašnjost je neizdržljiva. Po iskustvu sve što napraviš, pa i najbolje, biva 5x nedovoljno za avangradu i više ciljeve, popljuvano od prošlosti i sadašnjosti. Pa je možda najbolje pokušati izvrnuto - "bogovi ssu pali na tjeme".

Ili malo drukčije i možda razumljivije. Sada je i puno razumniji, doscipliniraniji i radišniji svijet u strci zbog toga što je od forsanja bez pokrića zapao u grdne probleme.

Kod nas je forsanje bez pokrića, složiti ćeš, jako dugo, zadanjih 40 godina svjetski rekordnih razmjera. Pošto si penzić, sjetiti ćeš se pijane druge polovice sedamdesetih, naše snage su bazdile po svijetu i tu s osjećajem potpune superiornosti nad svima i svim. I šta su stalna podvlačenja crta i okretanja budućnosti pokazala nego sve veće napredovanje u mračna stoljeća novog vijeka (kod nas srednji vijek nije bio mračan nego zlatno doba, bili smo jedino takvo područje po Evropi).

Za podvlačenje crte treba jako puno a samo jedan dio je potpuna kapitulacija i predaja svih oružja, ne samo imovine nego i novca koji nije imovina, i sve to nije dovoljno niti za pola duga i još k tome imaš snage deformirane svijesti, koje ne razlikuju elementarno, npr. da od 1941.g. skoro pa nitko od onih koji kažu da su oni nešto napravili to nisu nego su manje ili više kokošarili i forsali se bez pokrića. Kako i šta s tim napraviti ?

Gdje su nam granice odgovornosti za budućnost naših potomaka ?
Sada je pojedeno najmanje za 15 idućih generacija i skoro sve od onih prije. Samo u spomenutom stambenom fondu, vikendicama i rezidencijama te raznim zabavama je otuđeno i probavljeno na smetlišta jako puno. A koliko togaa još, revolucija dugo traje.

Granica kao što vidiš nema. Ni nebo više nije granica. Samo naše prekaljene i potpuno provjerene snage oko IGH d.d., sve likovi iz najčišće ekipe nakon svih čišćenje, iz sedamdesetih, ili najmanje provjereni sinovi naših istaknutih udbša i sličnog te kasnije hdz, sdp itd., samo oni mogu brzo potegnuti za još 10-tak generacija. A imaš i turbo pojedinaca, npr. sam Čačić je stanju i više. Zapravo nema lika koji nije u stanju jako puno.

Razmisli malo, pitanju su jednostavna, zar ne?
Potpuno se slažem. I ne samo pitanja nego i situacija. Kao duh se pojavljuje smušeni dr. Vladko Maček, oslobađa balasta prošlosti i podsjeća sve snage da je kucnuo čas da daju odgovor na sva pitanja i rješavaju sve u skladu sa svim kako su preuzeli, kako su mislili i djelovali i kako misle dalje.

Kako imam puno povjerenje u činjenicu da je potpuno pravično da se ta čast da toj većini, spokojan time odoh delati.

Tko je glasao

Ponašaju se kao da svijet

Ponašaju se kao da svijet nije postojao i prije njih.

Sad smo u 1 stoljeću poslije Sanadera.

Tko je glasao

Mislim da si se zeznul,

Mislim da si se zeznul, 2000-e je neko drugi bil na vlasti i tek je u 2001-oj počelo novo stolječe.

Tko je glasao

Mislio sam na 8. godinu od

Mislio sam na 8. godinu od kada je stupio na vlast, a onda je po tome u tijeku prvo stoljeće poslije Sanadera. Ironija je bila na termine prije i poslije nove ere.

Tko je glasao

Jedno kratko pitanje

Jedno kratko pitanje štovana Vesna, osim što ste završili pravo, koje su Vaše prethodne reference da ste postali ministrica pravosuđa, i temeljem čega ste dobili to radno mjesto?

Tko je glasao

Ministrica sam postala na

Ministrica sam postala na osnovu koalicijskog dogovora HDZ-HSLS-DC iz lipnja 2003 o formiranju vlade poslije izbora.Reference su bile moj dugogodišnji rad u politici i konkretni rezultati.Imala sam reputaciju radoholika, dobrog organizatora i činjenice da kad nešto preuzmem tu ima rezultata.Eto to su bile moje reference pored tog što sam pravnica.Govorim strane jezike, imam iskustva s međunarodnom zajednicom, tako da me poznaju u Europskoj Komisijii, a poznaju me i na Haškom sudu jer sam te ljude susretala u vrijeme dok sam bila pregovarač sa UNom i međunarodnom zajednicom u vrijeme rata u Hrvatskoj.
Inače dva puta sam odbila mjesto ministra pravosuđa.1994 i 1998.Zašto? Eh, to je duga priča.

Tko je glasao

pa, daj nam bar u kratkim

pa, daj nam bar u kratkim crtama; mene to JAKO zanima (a vjerujem i još ponekog ovdje); možda onda dobijem priliku da te malo "ispljuckam" jer si možda zbog neimanja muda, odbila priliku da eventualno barem malo utječeš na povoljniji tijek događaja, itd.

šala mala. zapraff te nemam pravo ispljuckat' ako si u nekim svojim nastojanjima bila osamljena. zašto bi se izlagala kad je toliko ljudi, intelektualaca osobito, šutjelo na hrpu strašnih događaja koji su se događali tih godina, 1994. osobito.

strah je najveća kočnica za bilo kakvu promjenu na bolje. uvijek je tako bilo. ali, uvijek je bilo i da se na koncu netko/nešto organizira pa se stvari promijene.

konkretno, razmišljam o ovim sucima koji šute "iz pristojnosti" glede dupliciranja ove Akademije; ok. jasno je nama zašto šute: čuvaju svoje radno mjesto, egzistenciju. taj strah da bi sutra mogao biti gladan, to možemo razumijeti, jel tak? ali, onda se opet vraćamo na početak i na onaj famozni ključ uspjeha bilo koje inicijative: kritična masa. Kako to da se barem kod sudaca - a oni su pametni i sposobni ljudi, itd. - ne može naći netko da organizira stvar pa da zajednički dreknu? jer, nemojte mi reći da bi se Sanki i ekipa mogli oglušiti na prigovor - odnosno, preko noći smijeniti, štajaznam, 100 sudaca.
priznajem da fakat ne mogu shvatiti u čemu je hack? nije moguće da se ne bi moglo skupiti nekakav pristojan broj sudaca na hrpu???

CC

Tko je glasao

Kako to da se barem kod

Kako to da se barem kod sudaca - a oni su pametni i sposobni ljudi, itd. - ne može naći netko da organizira stvar pa da zajednički dreknu? jer, nemojte mi reći da bi se Sanki i ekipa mogli oglušiti na prigovor - odnosno, preko noći smijeniti, štajaznam, 100 sudaca.
priznajem da fakat ne mogu shvatiti u čemu je hack? nije moguće da se ne bi moglo skupiti nekakav pristojan broj sudaca na hrpu???

Okupiti suce znači okupiti ih na formalan način u neku udrugu čija riječ bi imala težinu. Predsjednik postojeće udruge (Udruga hrvatskih sudaca - UHS) jest Đuro Sessa. Đuro Sessa je istovremeno i član Državnog sudbenog vijeća, dakle tijela koji imenuje i razriješava suce. Samostalni istupi pojedinih sudaca imaju predvidivu sudbinu.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci