Tagovi

Iz groba - pismo Predsjedniku

Iz groba – pismo Predsjedniku

Poštovani gospodine predsjedni?e Stipe Mesi?, pišem Vam iz «groba» ali sam još uvijek živ, na sre?u Vas i spas za prora?un RH.
Nove grobove otvorili ste no?as krajnjom uvredom branitelja i Domovinskog rata. Upravo ste te ?asne i moralne ljude poveli zna?ajno brzo prema grobu što im iskopaste svojom netrpeljivoš?u (blago re?eno).

Zadnji put Vam zovem predsjedni?e i vrhovni zapovjedni?e jer Vi to od no?as više za mene niste.

To?no je, to je negiranje ?injenica i na rubu pameti, ali je daleko realnije nego što je prijedlog Vaše uštede na streljivu i dnevnicama vojnika po?asne paljbe kada umiru moji prerano ostarjeli i posljedicama rata smlavljeni prijatelji.

Mesi?u, ako još ne spavaš od srca ti želim da nikada više ne «zaspiš» a ako si zaspao da se nikada više ne «probudiš».
Tvoje stanje sna ili budnosti treba ozbiljno razmotriti, opasno je po zdravlje naj?asnijih ljudi ove zemlje – hrvatskih branitelja!

Moj Mesi?u, jasno mi je da od ubojstva Ivane Hodak, Ive Pukani?a i Franji?a nije baš sve išlo kako si možda o?ekivao. Ni ova «ušteda» ukidanjem po?asne paljbe, a valjda i ukidanjem predaje sve?ano složene hrvatske zastave majci ili supruzi preminulog branitelja, nikako ne?e tebe dovesti u priliku da raspustiš Vladu i Sabor te da do izbora vladaju «tvoji».

Oooo, ne Mesi?u ne, nismo mi branitelji toliko glupi! Razumijemo se mi dobro, i nemoj re?i da nisi razumio, - pro?itali smo te odavna, a razumjeti ?e i neki drugi ?itaju?i ovaj tekst.

Poslati ?u tebi i «tvojima» jednu ?ahuru ispaljenu u po?asnoj paljbi 13.04.2006. nad otvorenim grobom mog brata. Izdržao je 1991. kao ZNG-a, Bljesak, Oluju... ali tebe i tebi sli?ne nije. Poginuo je pod neobi?nim okolnostima sa nepunih 46 godina, smlavljen ratom i poratnim djelovanjem okoline koju i ti zna?ajno ?iniši kreiraš.

Imam pet – šest ?ahura sa bratove sahrane, poslati ?u ti jednu!

Tebi savjetujem da svojim prijateljima (što ti pokloniše i onu sliku nepoznate cijene i vlasnika) Romima predložiš neka skupljaju ?ahure iza po?asne paljbe nad mrtvom mi bra?om – ipak je to roba koja ide na otpadu i dade se unov?iti ?ak i po?asna paljba!

Možda je mogu?e i da obitelj plati streljivo..., kako se toga nisi samo sjetio, a bilo je ne tako davno korišteno ve? na ovim prostorima.

Zamoliti ?u i sve svoje još uvijek žive prijatelje da odvoje po jednu ?ahuru koju obi?no uzmu za spomen na dan kada im prijatelji odlaze uz po?asni plotun, te da doniraju tebi i «tvojima». Možda vam se u ove hladne dan baš ne radi i možda vam se moj prijedlog za punjenje prora?una ne ?ini isplativim – doniranim ?ahurama, za po?etak, možete izlicitirati cijenu, onako, po romski.

Tako prikupljeni novac uplati skupa sa «sakuplja?ima perja» u prora?un!

Bog Stipe, bog!

Komentari

PRAVILNIK O IZNOSU TROŠKOVA

PRAVILNIK
O IZNOSU TROŠKOVA POGREBA IZ ČLANKA 104. ZAKONA O PRAVIMA HRVATSKIHBRANITELJA IZ DOMOVINSKOG RATA IČLANOVA NJIHOVIH OBITELJI

Članak 4.
Poginulim hrvatskim braniteljem iz Domovinskog rata nakon ekshumacije i identifikacije smatra se hrvatski branitelj iz Domovinskog rata koji je poginuo za vrijeme Domovinskog rata a čiji posmrtni ostaci su ostali na bojištu, te zatočeni ili nestali hrvatski branitelj iz Domovinskog rata koji je ekshumiran i identificiran.
Smrtno stradala osoba iz članka 3. stavka 2. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (»Narodne novine« 174/04. u daljnjem tekstu: Zakon) ne smatra se poginulim hrvatskim braniteljem u smislu ovog Pravilnika.

Članak 6.
Pod troškovima prijevoza i pokopa posmrtnih ostataka poginuloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata nakon ekshumacije i identifikacije podrazumijevaju se:
– pogrebna oprema ili oprema za kremiranje (u vrijednosti do 1.500,00 kn uključujući i PDV) koju čine lijes, nadgrobni znak (križ ili drugo), tekstilna garnitura ili limeni uložak, mali križ za lijes, slova i brojevi za lijes i nadgrobni znak, pločica s tekstom i pokrov
– glazba za pratnju pogrebne povorke i kod odavanja vojne počasti (sviranje ili pjevanje državne himne i izvođenje propisane skladbe nakon spuštanja pokojnika u grobno mjesto, odnosno kod ispraćaja u krematoriju, predviđeno propisom iz članka 2. ovog Pravilnika)
– troškovi pokopa koje mogu činiti usluge korištenja mrtvačnice, rashladne komore, kremiranja, razglasa, zvona, iskopa grobne jame, odvoza zemlje, skidanje pokrovne ploče, vraćanje pokrovne ploče, manipulacije posmrtnim ostacima, korištenje kolica, fugiranje grobnog otvora i sl.
– vijenac od svježeg cvijeća s grbom RH (u vrijednosti do 600,00 uključujući i PDV)
– tiskanje osmrtnica (do 30 kom., sa slikom ili bez nje)
– objavljivanje obavijesti o pokopu u jednome dnevnom listu u Republici Hrvatskoj (u vrijednosti do 420,00 kuna uključujući i PDV)
– prijevoz pokojnika od mjesta identifikacije do mjesta pokopa
– zastava Republike Hrvatske
– jedno ukopno grobno mjesto s betoniranim okvirom na raspoloživu grobnom polju, ako ga obitelj poginuloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata nema u mjestu pokopa ili ga jedinica područne (regionalne) samouprave ne ustupa bez naknade.

da baš sve ne citiram evo linka
www.infolex.hr/htm/35281.htm

Tko je glasao

Evo reakcije iz njegova

Evo reakcije iz njegova ureda, dakle ne njegove:
http://amac.hrvati-amac.com/index.php?option=com_content&task=view&id=27...

Što reći?

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

može kako hoće...on je

može kako hoće...on je ipak stariji čovjek:)
Paralelno sa revizijom korisnika proračuna ,porezne olakšice za proizvodnju pa korekcija tečaja na izvoz.

Tko je glasao

Kaže jučer u Tuzli (?!)

Kaže jučer u Tuzli (?!) ono toplooko, bradato, nevino stvorenje sa Pantovčaka kako bi plotuni išli generalima, a tajnicama cvijeće (kad ih Manitu pozove u vječna lovišta).
Kako će to biti u slučaju tajnice koju je nedavno promaknuo u čin generala?????
kažete banana- ma ne, u ovom pitanju smo trula banana;)

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

Evo još jedan pogled na ovu

Evo još jedan pogled na ovu problematiku. Stvar je doista delikatna pa ću (usprkos pravilima) prenijeti cijeli tekst iz novina ovdje kako ne bih izostavio neku bitnu informaciju. Zbilja me zanimaju mišljenja i komentari na ovaj tekst.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ako su ovoj državi problem pokopi branitelja s vojnim počastima, onda ova država ne treba ni postojati - to je samo jedan od zgroženih komentara na ideju predsjednika Stipe Mesića da se u sklopu mjera štednje razmisli i o ukidanju vojne počasti na ispraćajima umrlih hrvatskih branitelja. Prijedlog je veteranske redove strašno uzrujao: nazivaju ga morbidnim, degutantnim i sramotnim, konsternirani najavljuju da će tražiti preispitivanje Mesićeve odgovornosti, prijete prosvjedima... Predsjednikovu izjavu proglasili su dijelom “sve većeg i sve izraženijeg ponižavanja hrvatskih branitelja”.

Za tvrdnje o ponižavanju branitelja zaista nema nikakva osnova. Hrvatska se država toj populaciji odužila i još uvijek to čini, često i iznad svojih mogućnosti. Ni mnogo bogatije zemlje prema svojim veteranima nemaju takav odnos. Mesićeva je izjava kontroverzna i mogla je djelovati iritirajuće, najviše po svojoj intonaciji: ako se smatra da joj je cilj ukidanje počasti braniteljima. Ali je pitanje da li se umrlim borcima počast iskazuje samo vodom vojnika, predajom složene zastave i počasnim plotunima.

Zar su se branitelji do prije tri godine - kada je to pravo uvedeno - pokapali s manje dostojanstva i počasti samo zato jer im se kraj groba nije pucalo. Znači li to da veterane za koje obitelj ne traži vojni ispraćaj - a polovica je takvih - hrvatska država manje cijeni i časti.

Mesić je neoprezno delikatnu temu otvorio bez ikakve pripreme, ne vodeći računa o velikoj osjetljivosti braniteljske populacije. Jadranki Kosor trebao je ostaviti posredovanje neugodne informacije o neminovnosti štednje. Ali predsjednik se brzopleto zakačio za neke izračune i razmišljanja u Ministarstvu obrane, odakle je potekla inicijativa o racionalizaciji.

Nije stvar samo u tome da se za odavanje vojnih počasti na pokopima branitelja godišnje angažira oko 13 tisuća vojnika i da to državu stoji oko sedam do osam milijuna kuna. Mnogo je veći problem u tome da ista počast zapada svima sa statusom branitelja - na isti se način ispraća ratni heroj i tajnica iz neke zagrebačke vojne kancelarije.

U Ministarstvu se s tim u vezi pozivaju na Ameriku, gdje postoji razlika u počastima prema vojnim činovima, kao i razlika između vojnika i civila koji su se našli u vojsci. Mesić je pogriješio jer je o problemu govorio u kontekstu štednje, a tema je zapravo iz domene pravičnosti.

Tako se priča vraća na početak - na prekrcane redove branitelja koji su, svakoj logici usprkos, narasli na pola milijuna, istinske borce miksajući s pozadincima i lažnjacima. Mesića bi se mnogo bolje razumjelo da je umjesto reduciranja pogrebnih vojnih počasti zatražio reviziju braniteljskih popisa. A i uštede bi mogle biti znatno veće. Rigorozno općenarodno stezanje remena reaktualizira takve zahtjeve. Ako se u godinama obilja i moglo izdržati, za produžavanje takva parazitizma danas nema nikakva razloga ni opravdanja. Umjesto skakanja na predsjednika Mesića i njegove ishitrene izjave, braniteljske bi udruge mnogo više napravile i za svoje članove i za dostojanstvo svoga ratovanja da vlastite redove same počiste.

Tko je glasao

Korektno bi bilo navesti

Korektno bi bilo navesti izvor otkud je taj cijeli tekst prenesen:

http://www.jutarnji.hr/komentari/kolumne/clanak/art-2008,11,26,,142605.jl

Tko je glasao

Korektno bi bilo navesti

Korektno bi bilo navesti izvor otkud je taj cijeli tekst prenesen: (...)

Je. Bi. Da sam htio raspravu o autorici ili o tiskovini.
A upravo to sam želio izbjeći.
Malo me čudi me da ti to nije palo na pamet :( .

Tko je htio saznati odkud je tekst, mogao je copy/paste-ati bilo koji dio bilo koje rečenice u google.

Dakle, pokušao sam da moj post raspravu gura u smjeru diskusije o idejama, a ne o osobama.

Tko je glasao

Quid non quis. Tko ne može

Quid non quis. Tko ne može to odmah na početku primijeniti, nije za konstruktivnu raspravu. A tekst je kao takav intelektualno vlasništvo te konkretne novinarke, pa svejedno mislim da je bilo korektno navesti točan izvor. O idejama se i s time može raspravljati. No dobro, to smo sad razriješili.

Tko je glasao

Meni je osobno draži

Meni je osobno draži citat
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
(navodno Hyman Rickover).

Što se tiče ostalog, i dalje sam uvjerenja da bi mnogi ovlaš preletjeli tekst i bacili oko na to tko je autor, da sam napisao da je to rad Jelene Lovrić iz Jutarnjg lista. I onda bi se neki/mnogi/gorljiviji zakačili na pitanje autoričine povijesti, dosadašnjih radova ili političkog opredjeljenja (kako njenog, tako i njezinih novina). Ili možda smatraš da ne bi?

U vezi tvog komentara o intelektualnom vlasništvu - mislim da sam jasno naveo da sam to pročitao u novinama (dakle da nije moje) i da sam ti kasnije jasno objasnio s kojim razlogom nisam naveo ime autorice niti izvor (pokušaj da ljudi pročitaju tekst bez predrasuda i fokusiranje rasprave na konkretne ideje).

Imao sam još jednu skrivenu namjeru - nadao sam se da će uravnoteženiji, malo drugačiji pogled na situaciju kod nekih ljudi smanjiti ljutnju, nemoć i frustraciju. Smatrao sam da bi navođenjem imena autorice i novina nekima bilo kao mahanje crvenom krpom. A to sam svakako htio izbjeći.

Ono što me navelo na baš ovakav postupak je to što mi je jedna osoba koju dobro znam i koja smatra da je Mesić najgore zlo koje je zadesilo našu zemlju ikad, rekla neki dan nakon kraće rasprave o ovoj temi - da je očito da mi ne čitamo iste novine. Pretpostavio sam nešto slično i u ovom slučaju i pokušao navesti barem dio ljudi da pročitaju ovaj tekst pa da možemo lakše diskutirati o bitnom, a ne da dobar dio ljudi odbaci cijeli tekst samo zato što je npr. objavljen u Jutarnjem Listu.

Ako želiš inzistirati i dalje da je to bilo krivo, ne uvažavajući moje razloge, to je apsolutno tvoje pravo.
A moje je pravo da takvo tvoje (moguće) inzistiranje jednostavno smatram tjeranjem maka na konac ;)

Tko je glasao

@neprijavljeni, ako su ti

@neprijavljeni, ako su ti namjere bile oko teksta, Jutarnjeg i Jelene takve kao što govoriš, a nema razloga da Ti ne vjerujem, tada si stvarno promišljena, poštena i korektna osoba i uopće ne vidim razloga za kritiku.

Takvi su ljudi uvijek dobrodošli ali koliko će njihova nastojanja uroditi plodom - to je već nešto sasvim drugo.

Tko je glasao

@neprijavljeni, ja sam bio

@neprijavljeni, ja sam bio čovjek koji je pokušao uvesti reda među branitelje, po ovlasti predsjednika Vlade.
Nisam uspio jer sam dotaknuo i "njihove" - nisam bio selektivan ni koperativan.
Pa i sam vidiš koliko sam ponekad prgav i na ovim stranicama i ne pouštam lako ako mislim da sam u pravu.
Braniteljske udruge SU HTJELE REVIZIJU ali Mesiću i još nekima to nije pasalo. Iskoristili su ne baš pametnog potrčka Pančića da cijelu "akciju" izblamiraju. Sad imaš to što imaš!

Svi su se bojali čišćenja unutar breniteljskih redova - jer kako onda manipulirati njima?
Razumiješ? Sigurno da!

EVO POGLEDAJ:
Liste za takozvani odstrel (dnevnik na pollitka.com)
jelenska
November 24th, 2008
Dragi moj @marijuan, ovako Ti je @jelenska govorio kada je bio predsjednik Povjerenstva za postupanje po pravu nadzora.
Pančić sa time nije imao ništa, Povjerenstvo je osnovala Vlada i bio sam odgovoran jedino Račanu.
Pančić je samo gradio karijeru i utjecaj na mene je bio ravan nuli. Kako je on obožavao kamere, za razliku od mene, ja sam jedino pokušao uvesti kakav-takav red među braniteljsku populaciju i spasiti branitelje da ne dođu u sramotnu poziciju u kojoj su danas.
Povjerenstvo je ukinuto kada sam počeo skidati rješenja i "njihovima" na što me pokojni general Červenko upozorio iz svog iskustva.

Naročito pogledaj što sam tražio još 27. lipnja 2000.
_____________________________________________________

Vdović:
U Domovinskom ratu sam bio od 1991. i na ratište me nije vodila policija
ZAGREB, 26. lipnja - Nije istina da me Vojna policija vodila na ratište i da sam čak pet puta htio izbjegavao poziv u Hrvatsku vojsku. Neke vojne policajce ja sam vodio na ratište. Istaknuo je to u ponedjeljak za Vjesnik Josip Vdović, predsjednik Povjerenstva Ministarstva hrvatskih branitelja za reviziju invaliditeta i zamjenik ministra Ivice Pančića.
Osvrćući se na napise u dnevnom tisku u kojima se tvrdi da je htio izbjeći poziv za mobilizaciju, Vdović je naglasio da je izjava koja je navodno potekla od »članova vladajuće koalicije, zapravo iskonstruirana priča novinarki Vlatke Gašparić iz Jutarnjeg lista i Anite Malenice iz Slobodne Dalmacije«.
»Te su laži smiješne i tužne. Mogao bih ih sve skupa tužiti i novac pokloniti djeci hrvatskih branitelja. Razmislit ću hoću li na njih reagirati. Sreća da se Slobodna ne čita u Moslavini, jer bi to ljudima tamo bilo smiješno«, ističe on. Vdović pojašnjava da je sudionik Domovinskog rata od 30. lipnja 1991, te da je prije toga bio neko vrijeme u Kriznom štabu.
»Tijekom 1991. i 1992 bio sam u 56. samostalnoj bojni s kojom sam se borio u zapadnoj Slavoniji. Vratio sam se 1993. i 1994. raditi u kutinsku Petrokemiju, a 1995. sam bio kao pripadnik 125. domobranske pukovnije sudionik 'Bljeska' i 'Oluje'«, kaže Vdović, napomenuvši da je njegova majka njih »četvero iz kuće poslala u rat, nas tri brata i šogora«.
Provjeravajući tu informaciju, saznali smo da je zamjenik ministra branitelja uistinu bio u tim postrojbama. Doznali smo i da je izvjesni Josip Vdović iz Mihovljana kraj Krapine, a ne iz Prigradice (također pored Krapine) uistinu nastojao nekoliko puta izbjeći poziv u Hrvatsku vojsku jer je stradao u saobraćajnoj nesreći i ostao invalid.
Osvrćući se na rad Povjerenstva kojem je na čelu, Vdović kaže da ono nije prestalo s radom, ali da je jedan član Povjerenstva iz Ministarstva obrane dao ostavku.
»Dogovorili smo se da s imenima ne idemo u javnost, jer smo svjesni osjetljivosti problema i pritiska javnosti. U srijedu ćemo imati sjednicu Povjerenstva na kojoj ćemo razmatrati 20 spornih rješenja. Moramo imati četiri glasa za donošenje bilo kojeg rješenja, dok Vlada ne odluči drukčije. Osobno ne bih bio uvrijeđen da budem razriješen te dužnosti«, rekao je Vdović.
Osvrćući se na način na koji su objavljeni rezultata revizije, s kojim su bili nezadovoljni članovi oporbe, ali i neki članovi vladajuće koalicije, on ističe da je to bilo »izvan moje moći«. »Mi smo 14. lipnja podnijeli izvješće Vladi, koja je zaključila da se trebaju pročitati prvi nalazi Povjenstva«, rekao je, ocijenivši da je to predstavljeno »na malo neprimjeren način«.
Rekavši da se trenutno radi na više od 1.000 slučajeva za koje se prikupljaju spisi i koji nakon toga dolaze u odjel za unutarnji nadzor i kontrolu Ministarstva branitelja, Vdović je pojasnio da se samo kod spornih slučajeva, gdje je riječ o nepotpunoj dokumentaciji, radi revizija rješenja, ali ne invalidnosti.
»Podržavam objelodanjivanje imena svih branitelja, jer ovako ispada da je svaki muškarac od 19 do 50 godina bio u HV-u. Mislim da bi to trebala pokrenuti Vlada, a da bi ministarstva obrane i unutarnjih poslova trebala imati te popise. Trebalo bi razlikovati i branitelje u borbenim postrojbama od referenata u nekom uredu za branitelje«, zaključio je Vdović.
Anita Poljak ,
Vjesnik 27. lipnja 2000.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -
Novi list: 17. 6. 2000.
Lažni invalidi zvučnih imena
Vojni policajci uredno su među “lažnjake” prijavili i svog šefa Laušića
U Hrvatskoj je oko 32 tisuće ratnih vojnih invalida, a ministar Pančić ih sve želi provjeriti. Odlučio je najprije očistiti najviše činove od lažnih invalida kako bi pokazao da provjere nitko neće biti pošteđen
Evo, napokon ćete dobiti prva imena lažnih invalida - s pobjedonosnim je smiješkom na usnama izjavio ministar branitelja Ivica Pančić u srijedu predvečer pred vratima svoga ministarstva, objavljujući prve rezultate rada vladinog povjerenstva za reviziju invaliditeta.
Okupljenim novinarima htio je isprva samo podijeliti papir s poprilično zvučnih 18 imena i prezimena (koja još uvijek odzvanjaju u uhu), no na nagovor HTV-a i nekolicine radijskih novinara, morao ih je sve u mikrofon pročitati.
Generali kao primjer
Smiješak je još titrao dok je iščitavao: Ivan Tolj, Branimir Glavaš, Mate Laušić, Mile Ćuk, Marinko Krešić... Pančić je tako ipak uspješno zatvorio jedno poglavlje u svojoj do sada kratkotrajnoj ministarskoj karijeri, no istovremeno je otvorio novo - u Hrvatskoj je oko 32 tisuće ratnih vojnih invalida, a u ovom trenutku im je svima zajedničko to da ih ministar sve želi provjeriti.
Bitku s lažnim invalidima Pančić je započeo još 9. ožujka kada je javno najavio reviziju. Prava je bomba bila njegova tadašnja izjava da je već vidio dokumentaciju jednog hrvatskog generala i sa sigurnošću može tvrditi da je ta osoba lažni invalid. O kome se radilo, javnost nikad nije saznala. Vjerojatno je i njegovo ime među osamnaestoricom “odabranih”, no Pančić ga više nije spominjao. Bomba je i to što je ministar odlučio najprije očistiti najviše činove od lažnih invalida kako bi pokazao da provjere nitko neće biti pošteđen.
Mediji su se naravno odmah raspisali, nagadajući o potencijalnim lažnjacima. A imali su i materijala. Naime, od nešto više od stotinu generala HV-a, status hrvatskog ratnog vojnog invalida (HRVI) imalo je njih trideset.
Najčešće se spominjao general Marinko Krešić za kojeg se i prije u vojnim krugovima pričalo da je svoj status stekao na nezakonit način. On je te napise zdušno poricao i pozivao se na urednu dokumentaciju koju je priložio u vrijeme rješavanja njegovog invaliditeta. No neki su mediji doznali da je njegova kompletna dokumentacija nestala, što je sada potvrdio i ministar Pančić. I nije neko čudo, i obzirom da je Hrvatsku izgleda zahvatio val nestanaka, što ključnih dokumenata, što skupocjene špijunske opreme.
Tromjesečna istraga
Zanimljiv je i slučaj generala Mate Laušića, dosadašnjeg zapovjednika Vojne policije. Njegovi su policajci, naime, imali zadaću provjeravati zahtjeve koji su im stizali iz Ministarstva branitelja. Stoga je pravo čudo da se i njegovo ime našlo na popisu koji je Pančić izrecitirao u srijedu. Naravno, jedno od najzvučnijih imena jest ono osječkog župana Branimira Glavaša, za kojeg se pričalo da je status HRVI ostvario nakon prometne nesreće u blizini Zagreba, a ne na ratištu.
Glavaš je, zatečen što se našao u društvu “osamnaestorice odabranih”, istog dana također pred televizijskim kamerama (ali onima u Osijeku), mahao liječničkom dokumentacijom koju, unatoč njegovim velikim naporima, nije uspio uručiti Pančiću, jer je to ministar vješto izbjegavao. Stoga je Glavaš, spustivši papire, najavio tužbu protiv Pančića, Vlade, hrvatske države... General i pjesnik Ivan Tolj kad je saznao da je na spisku kazao je da je iznenađen, a njega je citirao i Mile Ćuk, dok je Nojko Marinković, “povrijeđen kao čovjek i kao vojnik”, ustvrdio da je sve to jedan veliki nesporazum koji će uskoro biti riješen.
Kako je teško Pančić došao do prvih imena govori i to da je od njegove najave početka istrage do objavljivanja prvih rezultata prošlo više od tri mjeseca. U tom je razdoblju izbio i ozbiljan sukoba na relaciji Ministarstvo branitelja i Ministarstvo obrane, što i nije čudno s obzirom na to da je većina objavljenih lažnih invalida još aktivna u HV u (i slučaj Laušić nije nevažan).
Kad je Pančić prigovorio da se u MORH-u odugovlači s istragom, njegov mu je kolega Jozo Radoš poručio neka se primi svog posla, a Vojnoj policiji ostavi da radi svoje. Vjerojatno ni sam Pančić nije očekivao takav otpor, no uporno je pokušavao i dalje požuriti istragu.
Červenko krenuo, pa stao
U jednom je razgovoru za naš list najavio da će se osnovati povjerenstvo za reviziju invaliditeta, po uzoru na ono koje je vodio general Zvonimir Červenko 1997. godine. Červenku je nudio da ponovo bude na čelu povjerenstva, no ovaj je to odbio, vjerojatno zato što su mu u sjećanju još uvijek svježe bile prijetnje i podmetanja koje je proživljavao u svom jednogodišnjem mandatu predsjednika povjerenstva.
Kako je Pančić pritiskao i dalje Vlada je odlučila osnovati povjerenstvo. Na čelo mu je stavila HSS-ovca Josipa Vdovića, inače Pančićevog zamjenika, dok su petorica ostalih članova imenovani iz ministarstava obrane, unutarnjih poslova, rada i socijalne skrbi, pravosuđa, te iz vladinog Ureda za zakonodavstvo. Da je posao delikatan govori i činjenica da su imena sve petorice još uvijek nepoznata javnosti, kako bi se izbjegli mogući pritisci. Do sada je jedino Vdović “javan”, potvrđujući da baš i nije presretan zbog te činjenice. Eto, nesreća mu je što se kao predsjednik povjerenstva mora potpisati na rješenja, pa tako i ne može ostati anoniman. Ne boji se, kaže, jer svaki posao koji započne on i završi, pa će tako i ovaj.
Nije se bojao ni Pero Kovačević, donedavni Pančićev pomoćnik. I on je za sebe govorio da je uporan i da svaki započeti posao dogura do kraja. “To je razlog što sam još uvijek u Ministarstvu”, odgovarao bi na pitanje hoće li podnijeti ostavku, budući da ga je veliki broj braniteljskih udruga javno prozivao tražeći njegov odlazak.
No, bez obzira je li sam podnio ostavku ili je smijenjen, na kraju je ipak otišao ne dočekavši prve rezultate istrage o lažnim invalidima.
MUP na potezu
Kad je povjerenstvo započelo s radom, brzo je postalo svima jasno da od njega neće biti velike koristi. Susrevši se s “brdom” dokumenata, neki su ih pokušavali provjeriti najprofesionalnije što mogu. Nije to ni tako loše, ali na kraju se uvidjelo da će im tako trebati još koji život da riješe sve predmete. A javnost je zahtijevala imena i to odmah. Onda je kod Pančića prosvjedovao Vidović, a zatim je Pančić negodovao kod premijera Račana i u medijima. Ne požuri li povjerenstvo, prijetio je, treba ga rasformirati i osnovati novo. Poruke koje je premijer odaslao povjerenstvu bile su jasne i nedvosmislene, što je rezultiralo objavom 18 imena za tjedan dana.
Da Pančić još uvijek nije potpuno zadovoljan radom povjerenstva svjedoči i to što je nakon objave prvih imena izbjegao reći koliko je zadovoljan povjerenstvom, izustivši jedino da će biti zadovoljan ako se za njegova četverogodišnjeg mandata riješe svi problemi branitelja, pa tako i problem lažnih invalida.
Sada je na potezu MUP i državno odvjetništvo, koje bi trebalo istražiti slučajeve krivotvorenja dokumenata i prijevare, što za sobom može povući odgovarajuće novčane, ali i višegodišnje zatvorske kazne. No, to više nije Pančićeva briga, kaže. U povjerenstvu su predstavnici ministarstava u čijem su opisu posla i te radnje, pa neka izvole zasukati rukave. Pančićevi su već odavno zasukani, a poslije prvih žuljeva na rukama nenaviklim na ovaj dio posla, čini se da su dlanovi sada već mnogo čvršći i da se napokon počelo raditi sigurnije i s više samopouzdanja.
Saša Vejnović
_______________________________________
@marijuan, Saša Vejnović je u gornjem tekstu napisao niz neistina. Npr. uopće Povjerenstvo nije nastalo na "pritisak" Pančića jer je on bio "sitna riba".
Povjerenstvo je proizašlo iz želje tadašnje koalicije da uvede reda među branitelje te uz pristanak braniteljskih udruga.
Pančić i njemu slični su to koristili u javnosti za osobne obračune a neki i za sotoniziranje branitelja.

Tko je glasao

@jelenska čuj ne uspjevam

@jelenska
čuj
ne uspjevam uhvatiti što je točno tvoja teza
osim da je taj posao (rasčišćavanje) jebeno težak i opasan

koliko sam ja skužio i na fronti je bilo teško i opasno
pa eto ipak su neki ljudi ostavili sve i otišli u rat
svaka im čast

ali ti mi sad govoriš nešto drugo

da li hoćeš reći da je lakše biti u rovu, u blatu nego voditi političku borbu za rješavanje nagomilanih problema (jer svako to rješavanje će zakačiti nekog od moćnih i opasnih koji neće birati sredstva da stopiraju te inicijative)?

da li ti želiš reći da je rat zapravo bio pizdin dim u usporedbi s ovim pa bi počasni plotuni, umjesto na sprovodima branitelja, zapravo trebali biti ispaljivani na sprovodima političara jer su (barem neki od njih) uspjeli promijeniti nešto u uvjetima puno težim (veliš) od onih na fronti?

oprosti što karikiram
radim to da bih naglasio dojam koji stječem iz tekstova koje si naveo

Tko je glasao

»Podržavam

»Podržavam objelodanjivanje imena svih branitelja, jer ovako ispada da je svaki muškarac od 19 do 50 godina bio u HV-u. Mislim da bi to trebala pokrenuti Vlada, a da bi ministarstva obrane i unutarnjih poslova trebala imati te popise. Trebalo bi razlikovati i branitelje u borbenim postrojbama od referenata u nekom uredu za branitelje«, zaključio je Vdović.
Anita Poljak ,
Vjesnik 27. lipnja 2000.
___________________________
@neprijavljeni - eto Ti što je moja teza, oprosti što tek sada dajem odgovor ali sam mislio da si točno pročitao što sam napsao i dao članke copy-paste iz onog vremena.
Javni ispis branitelja bi rješio puno toga a ne košta praktično ništa.

+ dodatak:Revizija braniteljskog statusa i javna objava istih, revizija statusa HRVI, revizija umirovljenih branitelja, revizija dodjela stanova i kuća i objava imena onih koji su ih dobili i ono najbolnije - revizija poginulih hrvatskih branitelja.
Iz iskustva znam da i tu ima nevjerojatnih muljaža.

Tko je glasao

@neprijavljeni, rov i

@neprijavljeni, rov i jurišem osloboditi 1991. god. 10-ak sela od Janja Lipe do Lipika i Pakraca mi je (nama je) bilo puno teže i opasnije od pokušaja "čišćenja" braniteljskih popisa i nepravedno stečenih prava.

Tu je, nekih 500 - 600 metar od mene ranjen i general Ante Gotovina a i pokojni Gavran je još bio živ - istinski heroj.
Danas rijetko tko uopće zna tko i što je bio Gavran!
Ali MI znamo i nikakvo UKIDANJE čahura, na Mesićevu žalost, neće prebrisati to sjećanje jer moja djeca i već sada njihova djeca znaju tko je Gavran...; baš kao i djeca i unuci mojih suboraca.
(Vele da se Ilijada i još ponešto samo "pripisuje" Homeru, on ju je u stvari izgovorio te je napisana puno kasnije... Jel to istina ili nije - nemam pojma).

Znači, knjige i knjižnice možeš napisati i spaliti, ali što je zapisano u glavama ljudi i prenosi se s koljena na koljeno - to je vječno.

Međutim u ratu sam točno znao TKO MI JE NEPRIJATELJ a od 2000. do 2004. u gore narečenom poslu oko ispisa i prava to nisam znao. Tu je problem i opasnost.
Da ne povjeruješ ali je točno da sam najveću podršku imao u npr. Marinku Lioviću ili Nedi Balog (vjerujem da znaš tko su ti ljudi) nego li u nekim hrvatskim generalima kojima bi prije svega trebalo biti u interesu da su ispisi i prava njihovih branitelja ISTINITA i TOČNA.

Političari? Na vlasti i i onda i danas? Pa oni su za "pravdu" po pitanju branitelja samo ako ne diraš njihove agitatore i laufere po terenu koji za njih skupljaju bodove.
Kako je u tom poslu nisam "poznao" ni rođenog brata a kamo li nekekvu stranačku iskaznicu ili "zvučno" političko ime - ukinuli su Povjerenstvo po pravu nadzora.

Paradoks je u tome, da nakon objave Jadranke Kosor ima više od 500.000 ljudi sa statusom branitelja, da me nazvalo barem 50 branitelja iz cijele RH i pitalo kako je to moguće. Među njima je bilo i onih koji su me doslovce planirali likvidirati u periodu 2000. - 2004.
Rekao sam nekima, čak i nekim generalima:.. ko vas j..., kada sam ja morao i spavati sa pištoljem svi ste tvrdili da rušim dignitet branitelja i Domovinskog rata a sada kukate!

P.S. 359.000 branitelja (sa svim podacima) sam imao u svom računalu krajem 2003. i nedostajalo je još samo usklađivanje sa MUP-om; - max. nekih 4-5000 novih je moglo biti dodano.

Otkud 500.000? Eeeee, to moraš pitati neke druge, ali ja znam ZAŠTO 500.000!

Tko je glasao

@jelenska hvala ti na

@jelenska
hvala ti na odgovoru

očito je da si se potrošio u svojoj borbi (tj. borbama)
i zaslužio si puno više od onog što si dobio

ja ti još jednom zahvaljujem na svom tvom trudu i požrtvovanju

ipak
ako će se na svaki (pa i glup ili uvredljiv) prijedlog odvraćati teškom patetikom i riganjem vatre
ništa se nikad neće rješiti (to si i sam primjetio kad si radio u vladi, zar ne?)

branitelji bi morali krenuti od sebe, izaberite si vodstva udruga koji su moralni, hrabri i pametni ljudi
započnite povezivanje udruga na par platformi
(btw. zajedničko pljuvanje po mesiću nije baš neka korisna platforma, kao ni grčevito čuvanje stečenih prava)

zamisli npr. ovakav scenario:
da su se glasnije udruge javile odmah s podrškom mesićevom prijedlogu
nešto tipa - jasno nam je da je kriza i evo, ovo je naš obol
nije nam bilo preteško ranije pomoći svojoj zemlji u nevolji, naravno da nam neće biti teško ni sada
i još na kraju dometnuti pitanje - a čega ćete se vi, vlado, saboru i predsjedniče odreći?

jasno i jednostavno, bez pretjerane patetike i sarkazma
i naročito bez dizanja tenzija

Tko je glasao

@neprijavljeni, postojao je

@neprijavljeni, postojao je čovjek, branitelj iz Vukovara koji je godinama pokušavao ujediniti braniteljske udruge i uložio je u to apsolutno sve. To mu je bio životni cilj.

Poznajem ga, znam mu ime, razgovarao sam nekoliko puta sa njime.

Znaš li gdje je danas?
Pod zemljom!
Ubio se!

Sam zaključi zašto.

Toliko o tome što znači pokušati ujediniti braniteljske udruge i koja je cijena.

P.S. Nemoj strahovati za moje ili nečije zdravlje što "rigamo vatru i tešku patetiku" na svaku glupost..., jer što je za nekog glupost za drugog je opasna radnja i negiranje pravde i istine.

Problem je u tome što istinski branitelji imaju šesto čulo za neke naoko "gluposti".

Bilo je i onih koji su nam u 8. mjesecu 1990. tvrdili da je glupost bacati toliki novac za oružje kada rata tako i tako neće biti.
No, mi smo mislili drugačije i "patetično" izjavljivali ono o hrvatskoj puški na hrvatskom ramenu...

Dragi prijatelju, jako je relativno što je to patetika u ovom slučaju i treba li ili ne rigati vatru...

Ja nikada nisam pljunuo na Mesića, već je on sam pljuno( i to ne jednom) na sebe i na sve ono što meni znači više nego li on može pojmiti.
Ja sam samo svojim dnevnikom rekao da je on za mene nitko i ništa od tog dana. I nisam to napisao samo zbog izjave od tog dana..., to je samo zadnja kap koja je prelila čašu.

Osim toga meni ne treba nikakva platforma jer ne gradim ni novu stranku ni novu udrugu niti neku novu političku opciju.
Ja sam to sve već odradio.

P.S. Koliko sam potrošen ili sam se potrošio - e, pa to ćeš još vidjeti.

Tko je glasao

čuj jelenska teška,

čuj jelenska

teška, preteška tema.
ne postoji niti jedan razlog da se čovjek ubije.
očaj, bijes, nemoć, depresija - to se sve liječi vremenom i podrškom prijatelja i obitelji.
ako ti se ikad učini da je samoubojstvo jedini izlaz - znaj da te emocije obuzimaju i odloži stvar za par dana
i potraži stručnu pomoć (to vrijedi za svakoga, bio u ratu ili ne)
jer čak i kad izgubiš sve što si imao, još uvijek nisi izgubio sve što ćeš ikad imati.

moje spominjanje riganja vatre i teške patetike idu u tom smjeru.
ja ih vidim kao signal za sklonosti prema pretjeranom prepuštanju emocijama.
i nije problem samo u tragičnim samoubojstvima - treba nekako i živjeti s tolikom boli, a izražavanje mržnja i riganje vatre je ne smanjuju - osjećaš odušak i olakšanje, ali to je samo privremeno.

i dajte konačno počnite davati podršku pravim ljudima
npr. onakvu kakva je tebi trebala kad si (ne jednom) bio pravi čovjek na pravom mjestu
a napisao si lijepo kakvu si "podršku" dobio čak i od nekih suboraca i zapovjednika, od svoje okoline
pokušajte, a ne da se složite samo kad treba nekog popljuvati

e da,
ne trebaju ti se složiti svi branitelji oko svega - takva idealna situacija ne postoji nigdje (osim možda u sjevernoj koreji).
dovoljno je da se započne normalna komunikacija, izmjena informacija i promovira proaktivnost i konstruktivno djelovanje.

ako znaš bolje engleski (tip priča malo prebrzo), evo ti nešto za pogledati.
i nemoj tražiti razlike, nego sličnosti,
ne gledaj tko je koje nacije već što je zajedničko (u) svim ljudima.
ovo naglašavam jer ima dio o ratu u Iraku, ali nije poanta u veteranima nego u dobru (herojima) i zlu.
vidjet ćeš kako je lako prepoznati heroje (i kako ih teško prepoznajemo).
a sigurno ćeš vidjeti i neke stvari koje su meni promakle.
eto, razmisli pa javi što misliš o tome.

TED talk: Philip Zimbardo

Tko je glasao

@neprijavljeni, ja sam bio

@neprijavljeni, ja sam bio čovjek koji je pokušao uvesti reda među branitelje, po ovlasti predsjednika Vlade.
Nisam uspio jer sam dotaknuo i "njihove" - nisam bio selektivan ni koperativan.
Pa i sam vidiš koliko sam ponekad prgav i na ovim stranicama i ne popuštam ako mislim da sam u pravu.
Braniteljske udruge SU HTJELE REVIZIJU ali ni Mesiću to nije pasalo. Iskoristili su ne baš pametnog potrčka Pančića da cijelu "akciju" izblamiraju. Sad imaš to što imaš!
Svi su se bojali čišćenja unutar breniteljskih redova - kako onda manipulirati njima?
Razumiješ? Sigurno da!

Uopće Ti nije potrebno da se opterećuješ time kako sam išto sam sve proživio .... Od prijetnji smrću do propucavanja automobila, od toga da su mi djecu i ženu čuvali, da su mi slali poruke kako i kada će mi najmlađe dijete (tada 4 godine staro isjeći na komade i poslati u dijelovima...).
E, pa sada tko od Vas/nas je kriv što ima 500.000 branitelja i što lažnjaci idu naprijed a Mesić štedi na počasnom plotonu za one druge.
Pročitaš li gornji tekst samo djelomično i nasumično odabranih članaka iz tiska - lako je zaključiti TKO JE NAJODGOVORNIJI ZA STANJE U BRANITELJSKIM UDRUGAMA, - vrhovni zapovjednik Mesić i 2000. i 2008. godine.

Tko je glasao

Kad su se po raznim novinama

Kad su se po raznim novinama pojavili naslovi tipa "Stipe Mesić štedi na sprovodima branitelja" ili "Braniteljima nema tko da puca" znao sam da će se tu podići prilična halabuka. Diramo u vrlo osjetljivu temu koja ova naša tužna država nema snage riješiti. Imamo svinjarije oko popisa branitelja, generala koje nikako nedamo i koje ekspediramo u Hag, raznih Zagoraca i sličnih koji puni ordenja čame u Remetincu, tragedija oko genarala Koradea i raznih drugih mračnih događaja koji uredno pune crne kronike. Mogli bi zaključiti da su zapravo branitelji postali jedna muka, nešto kao onaj prosjak na uglu za kojega se svi pravimo da ga ne vidimo.

I sad, u tom kontekstu je pitanje što @jelenska ima u ruci kad drži onu praznu čahuru sa sprovoda vlastitog brata.
Odgovor je na žalost ništa, formalnost koju je ova država nekim podzakonskim aktom dala svakom branitelju kad umre, pucanje ćorcima i pogodnost da se neki političar uslika na tom važnom događaju, sprovod osobe čije će ime zaboraviti drugi ili treći dan.

Cijela je priča prvenstveno mučna jer tu imamo 5 sprovoda, 15 vojnika, 3 plotuna, 50km, jedna dnevnica, 45 metaka i ništa više. I na to ide priča da se tu treba razlikovati generale od tajnice. Bravo, upravo je to priznanje nečijeg marljivog i požrtvovnog rada.

I na kraju, sa i bez plotuna je zapravo svejedno, kasno je.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

@leddevet, očito sam u

@leddevet, očito sam u nekakvoj kazni pa Ti nemogu dati plus.
Točno je, nemam ništa držeći u ruci onu praznu čahuru sa sprovoda svog brata ili još neke na kojima piše nadnevak i ime nekog od mojih suboraca, uključivo i zapovijednika moje bojne iz 1991. (jedna od prvih samostalnih bojni u RH uopće!)

Međutim, SINOVI mog pokojnog brata, kada se dogodilo što se dogodilo, drže onu hrvatsku zastavu, što je netom skinuta sa lijesa njihova oca, uredno složena rukama počasnog voda i data u ruke njihove majke - drže tu zastavu kao najveću svetinju svog života i još uvijek kraj nje u njihovom domu gori svijeća..., od 11.04.2006.!!??

Možda to nekima izgleda glupo, beznačajno, morbidno, primitivno... ali mlađi je danas star 14. god. a stariji 20.

Pitaj se Mesiću, a pitajte se i svi ostali što im ta zastava znači?

Starija im sestra pokušava pomoći savjetima i znanjem što je na svom fakulteu stekla; učiteljica i sada već udata i majka svog sinčića i unuka koji moj brat nikada nije vidio....,
E, pa na toj zastavi sve "piše" od "stoljeća sedmog"... i što ona predstavlja, i koliko je tisuća i tisuća Hrvata za nju ginulo, i koliko je suza majki i dječice nju stoljećima natapalo i boli svojom pralo...

Ta je zastava danas čista - u svakom pogledu!

Čak ni Mesić je umrljati nije u stanju, makar se svojski trudi.
Što se mene tiče - on u svojoj kući može imati neke druge trobojnice... sa ocilima, petokrakama ili kokardama - svejedno mi je!

Može imati i onu jednostavnu sa jednim od prvih velikih izuma ljudskog roda - sa kotačem u sredini.

Sve on to može, ali u kući MOG brata kao i u MOJOJ neka NE DIRA HRVATSKU ZASTAVU, BARIJAK...

Neka je ne dira ni u obiteljima mojih suboraca, zbog zdravlja i njihova i njegova!
__________________
Hvala @leddevet što me razumiješ!

Tko je glasao

Moram priznati da mi cijela

Moram priznati da mi cijela računica nije jasna. Počasnu paljbu izvode vojnici koji su inače zaposleni u vojsci i koji uredno primaju svoju plaću. Sprovodi se odvijaju djelomično u radno vrijeme, a djelomično izvan radnog vremena ali vojska ne radi od 8:00 do 16:00, dakle možemo reći da je vrijeme nebitno. Od realnih troškova imamo prijevoz do mjesta ukopa i ponešto čoraka što i nije nešto posebno budući da nema smisla da ekipa iz Varaždina ide na ukop u Dubrovnik.
Zapravo mi se čini da tu netko opet nešto naplaćuje masno. Vidim da neki JNA principi nikako da nestanu jer, kad su ti isti nešto izvodili, to je uvijek dobrano koštalo a zapravo radili su obični vojnici mukte.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

@leddevet, potpuno si u

@leddevet, potpuno si u pravu što se tiče troškova vojske!
Pouzdano znam da se običnim vojnicima rijetko ili gotovo nikada ne isplačuju dnevnice a prekovremeni rad je kod njih vrlo relativan pojam.

Kako se to prikazuje Mesiću i ima li tu neke mučke... teško mi je tvrditi jer za to trebaju dokazi.

Prošlu i pretprošlu godinu uopće nisu takva nešto dobivali isplačeno obični vojnici, ove sporadično - približavaju se izbori...

Ma @leddevet, sve Ti je jasnije nego što sam nekada o tebi mislio!

Tko je glasao

sve Ti je jasnije nego što

sve Ti je jasnije nego što sam nekada o tebi mislio!
Bolje ovako nego obratno :)))

leddevet

leddevet

Tko je glasao

leddevet & jelenska, ta ne

leddevet & jelenska, ta ne radi se,zaboga ljudi moji, o troskovima pogreba, niti o ustedi novca, to uopce nije bitno vec je bitno da ovako glupu i provocirajucu izjavu predsjednik drzave nije smio, odnosno trebao javno izgovoriti.

Tko je glasao

@Pavao, Mesić i njegovi

@Pavao, Mesić i njegovi mrze hrvatske branitelje iz dna duše, ali to i nije najgore.
Prisjetite se, pronađite snimku kada je polagao prisegu za svoj prvi predsjednički mandat - hrvatska ga zastava pomilovala po licu...

Pogledajte mu tada facu i kakvim je pokretom odbacio tu zastavu sa svog lica...
Mesić je jedini predsjednik na svijetu koji ne voli svoju državu!
Uvjeren sam u to već odavna.

Tko je glasao

Mesić i njegovi mrze

Mesić i njegovi mrze hrvatske branitelje iz dna duše
@jelenska, ovdje si pretjerao, mržnja pretpostavlja aktivan odnos a naš Stipe je prilični pasivac i sumnjam da mu se da tako nešto raditi, ne znam gdje si na tako nešto naletio.
Ja bih prije rekao da je onaj prethodan bio poguban za branitelje jer ako se sjetimo njegovog omiljenog vojnika Zagorca i omiljenog ministra Šuška . . . ti s obranom domovine nemaju puno veze već je tu prije pitanje imovine (sjetimo se onih para koji nisu imovina i performansa štedne akcije Ankice T. stavljanja na 5 računa glede izbjegavanja pravdanje porijekla?).

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Poštovani moj @leddevet,

Poštovani moj @leddevet, nisam jednom bio u društvu Mesića, dobro ga poznam.
Svjedok sam činjenice da je Račan htio smjeniti Pančića (možeš naći u tisku iz 6/2000.) a spasio ga je Mesić osobno tapšući Pančića po ramenu pred cijelim užim kabinetom Vlade uz riječi: Samo ti Ivice njih gazi (branitelje) gdje god stigneš....

Ne tjeraj me da Ti ovako javno dodam još neke činjenice.
Ni ovu gore ne bih spomenuo da se narcisoidni Pančić nije time hvalio okolo...

@leddevet, pa sada ostani zdrav i normalan nakon takve izjave Mesića...
(ja sam par dana iza toga završio na intenzivnoj... i samo me moja genetika snažnih predaka spasila, - da Ti dalje ne pričam svoju povijest bolesti i što im je uzrok)

Tko je glasao

vec je bitno da ovako glupu

vec je bitno da ovako glupu i provocirajucu izjavu predsjednik drzave nije smio, odnosno trebao javno izgovoriti.
Očito da je Mesić postupio vrlo nepromišljeno i uvredljivo. Ono na što sam htio skrenuti pažnju je da vrlo vjerojatno to nije samo njegovo mišljenje nego je to mišljenje njegovog staff-a koji je sigurno u kontaktu i s vladom, i kao što sam gore i napisao, to je "politika kontinuiteta" u kojoj se prema braniteljima postupa isto kao roditelj koji nema vremena pa svom klincu uvali neku skupu điđu ili koju kunu da se zabavi i da ne gnjavi.

Krajnja hipokrizija koju najbolje ilustrira Sanaderovo prikazanje na splitskoj rivi gdje su mu branitelji jedino bili važni kako bi on mogao uzjahati na prijestolje.
Isto tako se svi sjate u Vukovar kad je neki datum a inače, u svakodnevnom jadu i bijedi, tamo harače neki štengloidi i slični i to nikoga ne smeta.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Kako rekoše danas

Kako rekoše danas predstavnici udruga branitelja da bi on mogao srezati troškove u svojem uredu predlažem:

http://img151.imageshack.us/img151/2820/scanlw8.jpg

cogito ergo sum

Tko je glasao

Kad si već spomenuo

Kad si već spomenuo savjetnika za nešto našeg "burduša" sjetimo se koliko su nam koristi donijela putovanja koja je on najvjerojatnije savjetovao. Npr. Mongolija, Kirgistan, Libija, Kina.......sjetimo se svih potpisanih ugovora naših firmi sa gospodarstvom tih zemalja, sjetimo se suradnje koja će nam omogućiti brz ekonomski rast i neovisnost o "trulom" zapadu, sjetimo se laganja naših (HPB) u gospodarstva tih zemalja.....a sve nas je koštalo- ništa, sića. Možda par miliona kunića!
PS: Čitam Slobodnu, pa vidim da "čovjek" preporuča prijestolonasljednika. Nisam znao da smo monarhija, predumijevao sam da smo ipak kakva-takva demokracija i da se lažemo nekakvim izborima?!

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

@rmarino69, već sam napisao

@rmarino69,
već sam napisao na ovim stranicama da Mesić neobično obažava šatore, deve, nomadska kola (pitam se otkuda ta ljubav!!??)...
Bio je čak ove godine u nekom šatoru na čaju u Ulan Batoru na sam 05.08.2008. dok mu se u Kninu postrojavala svečana postrojba ostataka ostataka HV-a, kojima je on vrhovni zapovjednik a istovremeno i zatiratelj.
Napisao sam davno nešto o reinkarnaciji pa ću Ti to "prilijepiti" ovdje je na izvornoj stranici toga nema - obrisano 10-ak mojih tekstova uz obilatu "pomoć" naše saborske stručnjakinje za umjetnu oplodnju.

Daklem, ovako je to glasilo:

V(i)renje pučanstva Piše: J.... V.....

(danas @jelenska na pollitika.com, dopisano originalu 26.11.2008.)

Reinkarnacija

1995. god. nakon što smo odradili Bljesak, bio sam lociran sa svojom satnijom u selu na potezu od Novske prema Rajiću i Okučanima. Interventna satnija, uklinjena između UNPROFOR-a i preostalih četnika u okruženju Bijelih Stijena čija je jedina mogućnost spasa bio prolaz kroz naše redove pa preko Save. Obnašao sam dužnost IPD (informativno politička djelatnost) ili smo već tada imali ime PD (politička djelatnost)? Svejedno, to se svodi na ono što su partizani zvali komesar i/ili bezbednjak. Između ostalog je to značilo povremena izvješća po uspravnici o svima i svemu oko sebe. Tada smo dobili i psihologa u postrojbu, ženu koja je studirala i došla iz Sarajeva (ako se ne varam). Na stranu to što je nakon jedne noćne ophodnje i kontrole prve crte na samoj obali Save izjavila: …majke mi, morat/ ću da perem pantale…, ali u mom izviješću nadređenom o ulozi psihologa u HV sam takve detalje preskočio. Izričito sam napisao da naši vojnici (kao i narod općenito) nemaju običaj podijeliti svoje duševne tegobe sa psihologom, nije nam u vjeri, tradiciji i kulturi, već sa svećenikom. Tražio sam i predložio da se psiholog zamjeni svećenikom ili da se svećeniku doda i psiholog. To je možda prvi dokument o spominjanju dušobrižništva u HV uopće. Vjerujem da je to moje izvješće možda i danas pohranjeno u pismohranu 2/3/125 dp. I danas sam uvjeren da je to bio dobar prijedlog!
Ateisti uopće ne postoje! Svi, baš svi su vjernici, jer kada se nad vas nadvije smrt, uzrokovana bolešću ili smrtonosnim uvjetima prve crte bojišta – svi se mole. Svejedno je kako svog Boga zovu, Krist ili Alah, ali svi molitvom uvjeravaju Svevišnjeg da je baš on taj kojeg Svevišnji treba poštedjeti smrti.
Predizborna kampanja koja je još u tijeku, usput rečeno traljava i neinventivna – koja ne govori ništa o suštini i rješenjima, u mojem će sjećanju ostati zapamćena po reinkarnaciji. U jednoj osobi reinkarnirani Staljin + Tito. (Staljin: ..koliko taj Vatikan ima divizija... +Tito - ucjena kardinala Stepinca za proglašenje katoličke crkve u Hrvata – autokefalnom crkvom, tj. odcjepljenje od Vatikan i izloženost katoličanstva u Hrvatskoj novooformljenom kraljevskom dvoru u Beogradu s petokrakom na pročelju).
Predsjedničko nebulozno prozivanje vojnog biskupa, prijetnja zabranom ulaska u vojarne… i uopće otvaranje diplomatskog slučaja i incidenta na relaciji Pantovčak – Vatikan je van svake pameti. Poglavito zato što je Vatikan prvi priznao našu nezavisnost i najavio to još početkom 12. mj. 1991. te na taj način značajno smanjio broj (svih) žrtava u Domovinskom ratu. Da se ne vraćam u ostale činjenice od stoljeća sedmog, Vatikan je jedna od prevažnih država za nas da bi si mogli dopustiti spor sa istom, poglavito oko nečeg u čemu je apsolutna nadležnost samo na Vatikanu. Nismo ni približno iskoristili sve prednosti najmanje 11 stoljetne povezanosti sa Svetom Stolicom, možda, reinkarnacije radi u svima koji su to mogli i bili u prilici koristiti na dobrobit Republike Hrvatske.
Uvodni pasus, sa prve crte stvaranja Republike Hrvatske, tj. vjera, ponos, nezavisnost.., možda nikog ne obvezuje ali pouzdano znam da je bio vjeran odraz trenutka. Pitam se je li tako i danas? Quo vadis Hrvatska?
Predsjedniku svoje Domovine nikako ne želim pokorničko pješačenje do Vatikana i prosidbu oprosta kao što je to svojedobno morao učiniti kralj moćne Francuske, a još manje se slažem sa njegovim mišljenjem o djelovanju vojnog biskupa i njegove sporne propovijedi. Pročitao sam integralni tekst te propovjedi barem 10 puta i ne nalazim ono što je našao Predsjednik.
Reinkarnira se, navodno, Buda - ali je li Buda uopće umro…!?
Predsjednik najbolje zna da je potpuno svejedno tko će pobijediti na ovim izborima i sastaviti Vladu. I jedni i drugi i treći vode Hrvatsku u EU ropstvo i uvjetovani brak s teško obvezujućim predbračnim ugovorom što sigurno nije ni pametno ni potrebno. Sedamnaestogodišnje djevojke se u današnjem civiliziranom svijetu ne udaju, osim ako im očevi ne znaju što bi sa njima ili su im na teret…
Udati kćer (Hrvatsku) koja je nespremna za takovu obvezu mogu samo oni očevi koji su neodgovorni ili imaju neki svoj interes. Premlada je Hrvatska za takvu ženidbu iz računice iz koju korist izvlače samo očevi i ženik, mlada je samo roba na rasprodaji!
Tito je bio (mačem i ognjem) ujedinitelj Jugoslavije nakon raspada prethodne Jugoslavije sa srpskim kraljem na čelu. Očito je da reinkarnacijom istih ideja i sličnih metoda ima želja za ujedinjenjem istog regiona. Ulaskom regiona u EU ujedinitelj regiona će biti predstavnik istog u EU. Tko u ovom regionu sve radi i zatire naciju, vjeru, nezavisnost te dostojanstvo osobe sa svrhom svoje popularnosti i otvara si mogućnost kandidirati se za prvog vazala EU diktature?
Poštovani prijatelji, budite kao topnici – gledajte i ciljajte iza brda!
21/22. 11. 2007.

*Objavljeno na www.gornja-jelenska.net četvrtak, 22. studeni 2007
_______________________________________________________

Dragi moj @rmarino 69, Ti ćeš sigurno shvatiti na koju sam reinakarnaciju i čega mislio.
Isto tako znam da znaš na kojeg sam Budu mislio...
Isto tako znam da shvaćaš tko želi biti „šef“ regiona... čahura mu njegovih!

Tko je glasao

psihologa u postrojbu, ženu

psihologa u postrojbu, ženu koja je studirala i došla iz Sarajeva (ako se ne varam)
@jelenska, zainteresirao si me s ovim. Zove li se doticna slucajno Anđa ili tomu slično;) A brat joj je pjevač "narodnih" pjesama pod prezimenom Kuljiš;)

Kakogod, potpisujem sve rečeno u tvojem komentaru.

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

@rmarino69, mislim da je

@rmarino69, mislim da je Anđa ili slično...
Visoka, vitka, duge crne kovrđave kose, muški dugačka koraka i prilično ljepuškasta.
Nisam se osobito trudio da je pobliže upoznam makar sam morao surađivati sa njom. "Tesala" je tvrdu srpštinu što moje kajkavsko uho poglavito u onim situacijama nije moglo baš lako slušati.

Tko je glasao

Aha.... eto ti ga na... i

Aha.... eto ti ga na... i kaj sad... Stipe opet u nekom svom filmu izbrijal nešto zbog čega se svi mi sad dižemo... i...??? A možda da opet iz toga izvlećemo onaj pravi problem, možda za ozbiljno možemo uštedjeti na sahranama branitelja... pak naravno da moremo... pa recimo da tih sahrana uopće nebude (bar ne u tolikom broju).... a da pustimo Stipicu i njegove izjave i opet malo počnemo lajati i gristi na one koji bi trebali pokazati malo dobre volje i raditi na problemu branitelja ... njihova prava, njihov život, mogućnosti i nemogućnosti... ajde da zbilja uštedimo na braniteljima, ajde nek im oni koji su na određenim mjestima uistinu i pomognu da ih više prestanemo svakodnevno sahranjivati..... Stipe, ma kakova god bila njegova izjava izvukao je bit i potaknuo staru priču.... oni koji su nam državu branili i dalje se ubijaju jer su zaboravljeni... Ajde Ivo, ajde Jadranka.... uštedite na braniteljima, ako je njihova smrt raskoš i velika potrošnja pa dajte im da žive... Il to netko misli da štedimo njihovom smrću i na mrvicama koje im dajete...

Tko je glasao

Točno @mali. od.palube,

Točno @mali. od.palube, pametnije im je da branitelje puste na miru!

Nitko nas branitelje "od njih" pamtiti ne mora.
Pamti nas narod i povijest će i za 1000 godina pisati o nama a njima se ni za grob znati neće.
Što bi rekao Vlado Gotovac:"....oni svog doma i nemaju....", a grobove će tim Stipama i sličnima prekriti korov, zaborav i šaš!

Tko je glasao

neznam kojem bi to hrvatskom

neznam kojem bi to hrvatskom branitelju to bio problem, ukoliko se radi o opsežnoj štednji za spas domovine????

Tko je glasao

@don kihote, baš ni jednom

@don kihote, baš ni jednom branitelju nije se problem odreći počasne paljbe ako se time spašava Domovina.

Kako i Ti i ja znamo da se ovdje radi o sasvim drugim razlozima Mesićeve prljave podvale - ja se ne želim odreći počasne paljbe!

Tko je glasao

neznam kojem bi to hrvatskom

neznam kojem bi to hrvatskom branitelju to bio problem, ukoliko se radi o opsežnoj štednji za spas domovine????
Zanimljiv pogled na problematiku.

Tko je glasao

@neprijavljeni, Ispravka

@neprijavljeni,
Ispravka pogrešnog navoda: nije zanimljiv nego Stipin. I k tomu degutantan, zločest, pokvaren, ishitren, aljkav, površan, licemjeran- kao i predlagač;)

--------
Crni

"Neki političari su duševni bolesnici pa od države prave ludnicu!"

Tko je glasao

za koji dan precjednik će

za koji dan precjednik će se izvlačiti u novinama kako mu je milka nešto u kavu stavila. zaboravio je dio karijere kada je uz ostale HDZ-enjare privatizirao Domovinski rat u vlastitoj promidžbi. to što želi ukinuti stečeno pravo anonimnima ljudima koji nisu zauzimali naslovnice novina već u praksi glumila topovsko meso i stvorila ovu dragu banana državu je više nego degutantno. ni njemu osobno nije jasno kako na taj način država zahvaljuje ljudima koji su dio svog života dali za jednu veliku ideju malog naroda. zbog onih koji su rat privatizirali za vlastitu dobit, zastava i počasni plotun su samo znak kako je u sjene otišao još jedan mali čovjek velikog srca.

Tko je glasao

@marijuan, potpisujem sve

@marijuan, potpisujem sve što si napisao.

Jedino se ne slažem sa "izvlačenjem po novinama".

Mesić se mora javno ispričati na TV u udarnom terminu.
Ne učini li to na Saboru je da privede raspravu je li Mesić još u STANJU OBNAŠATI FUNKCIJU.

Tko je glasao

da li ste vi baš sigurni da

da li ste vi baš sigurni da se to ne događa u dogovoru? mislim da li im je možda došlo do svjesti da jedan dio ipak javno traži polaganje računa. možda ovaj usmjerava pažnju na sebe da ovi drugi pospreme ladice.
a di ćeš lakše nego s onim što najjače boli, a i manevarski prostor mu baš i nije nešto velik, velikoj većini i nije važno kako on uhljebljuje "svoje" po ambasadama....

Tko je glasao

@fumminanti, Ti si puno

@fumminanti, Ti si puno lukavija i inteligentnija nego što neki na ovim stranicama možda misle!

Pa naravno da Mesić čeka/omogućava nekima da pospreme ladice, kutijice u kojima su navodno bili dijamanti, kofere u kojima je stizao novac a neke je i sam, prema vlastitom priznaju donosio – ali nije brojio ni gledao sadržaj (sic), itd, itd...

Točno, i svog Amira je uhljebio u nekom veleposlanstvu, među inima.

Mesićev je osnovni cilj "upravljati" izborima i kandidatima za predsjednika/cu koji će ga zamijeniti.
Zato je i govorio o "predsjedniku kontinuiteta" što me neobično podsjeća na onu: "..i nakon Tita Tito..." a dobro znamo što je bilo nakon Tita.

I i i i i IDEMO DO KRAJA SA JUČERAŠNJIM DANOM:

NE TREBA TEBI CRTATI ZAŠTO SU SE I ZAŠTO U ISTOM DANU POJAVILE TRI STVARI KOJE SU NEPOSREDNOJ VEZI:
>
> 1. MESIĆEVA IZJAVA O UŠTEDI U SVEZI POČASNE PALJBE

> 2. POJEFTINJENJE GORIVA OD "NEVJEROJATNIH" 45 - 50 LIPA A CIJENA NAFTE JE PALA PO BARELU SKORO 3 ILI VIŠE PUTA
>
> 3. I NAJVAŽNIJE: TOMISLAV DRAGIČEVIĆ NAJAVLJEN KAO KANDIDAT ZA PREDSJEDNIKA RH

Pametnom dosta!

I zato: Boooog Stiiiiipe!

Tko je glasao

ma ja san ti vaje vrah!

ma ja san ti vaje vrah!

Tko je glasao

Popularni stand up komičar

Popularni stand up komičar s Pantovčaka, prema laički postavljenoj anamnezi, možda ima uroloških smetnji.

2decicrnog

Tko je glasao

...možda ima uroloških

...možda ima uroloških smetnji.
U tim godinama... lako moguće prostata :)
Ipak mi se čini da je problem druge, mentalne recimo, prirode.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Molim vas, nemojte grijesiti

Molim vas, nemojte grijesiti prema predsjedniku. Sad cu vam kazati otkad je i u cemu je problem s njime. Vidite: Negdje oko Bozica 75-te setao sam s njim zatvorskim hodnikom. Bilo je prilicno hladno vrijeme, hodnik je bio otvorenog tipa imao je betonski pod. Buduci sto se svaki sat-dva prao, stoga se na podu stvorio led. I dok smo setali, orahovicki klaun se okiznuo i pao. Pri padu je tresnuo glavom o pod. Mislio sam da se nece ni dignuti. Ipak, podignuo se. S posljedicama.

Tko je glasao

umro sam od smijeha

umro sam od smijeha čitajući tvoj komentar. jer ti njemu možda pričaš vicove koje on prepričava?

Tko je glasao

Marijuan, salu na stranu,

Marijuan, salu na stranu, ali ipak ne mogu odgonetnuti sto se s njim zbilo poslije utronjenja. Pokusavao sam slagati kockice u mozaik i nikako ih ne uspjevam sloziti. Sve u svemu, nije on prije bio takav kao sto je sada. Imao je svojih i dobrih i losih strana, kao i svi mi, ali ovoliko glup, definitivno nije bio. Zahvaljujuci njegovim istupima, ja vise nise nisam siguran da li je on u St. Gradiski bio politicki zatvorenik ili je pak sa zadatkom ubacen medju nas. Ja sam bio blizak s njim. Znao sam ga kao postenog, dobrodusnog, jednostavnog i duhovitog. A sada, kako bi se to kod nas u Slavoniji reklo: "Nit ga jebat, nit ga kuci vodit."

Tko je glasao

pa, Pavao, kako je on to bio

pa, Pavao, kako je on to bio politički kad nikad nije bio član Društva političkih zatvorenika rh, niti je nikada zapraff bila objavljena presuda; dalje, kako je to njemu, kao političkom, država platila sve plaće sa zateznim kamatama..za vrijeme dok je bio u zatvoru, itd. ne sjećam se baš koji to politički su imali takve beneficije ??

CC

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci