Tagovi

Hajde sad, da vas vidim

Preuzeto sa H-alter-a
****************************************************************
Prenosimo priopćenje Mreže solidarnosti:

Pučiška drama se nastavlja. Jutros, 21. lipnja 2012. pet policijskih automobila uz dvije marice s dvadesetak interventnih policajaca opet je došlo u Pučišća i oko 4 ujutro uhitilo četvoricu radnika, mahom članova sindikata i boraca za obranu Jadrankamena. Uhićeni su temeljem tužbe koju je podnijela stečajna upraviteljica Anči Bašić jer su joj radnici jučer zabranili pristup kamenolomu i zaplijenili automobil koji je u vlasništvu Jadrankamena. Čak i kada bi priznali stečaj kao pravno utemeljen i važeći, radnici ne bi smjeli dopustiti korištenje službenog vozila koje su svi zajedno platili. Usto, vlast se na njihove brojne kaznene prijave godinama oglušuje a hitno intervenira kada se štiti političko-poslovna elita. Brački izvori govore nam da je i načelnik Pučišća Marino Kaštelan, čovjek sklon nasilju i kriminalu, osobno intervenirao na policijskoj upravi u Supetru da se radnici što prije uhite. Mreža solidarnosti doživjela je trunku nasilja koje Pučišćani trpe već godinama i stoji uz radnike. Pozivamo sve građane da se priključe hitnom protestu u 15h ispred Prve policijske postaje u Splitu, gdje su se uputili solidarni radnici Jadrankamena koji su si mogli priuštiti kartu za trajekt.

U Zagrebu će se održati protestna akcija solidarnosti sutra u 14 na Zrinjevcu.

Podržimo radnike u njihovoj borbi!

Neće proći!

Mreža solidarnosti
*******************************************************************

Ja ću sutra 22.06.2012 u 14 sati biti na Zrinjevcu.

Voljela bih tom prigodom upoznati neke "političare" odavdje.

Osobito Rebel-a, MKn-a, Provincopolisa i sve one koji su lamentirali o tome da "ima važnijih problema" od ST (ZG) Pride-a

Ovo su ti važniji problemi pa izvolite pokazati da ste u raspravama dosljedni i da mislte ozbiljno!

Komentari

Danas u Večernjem, Vedran

Danas u Večernjem, Vedran Vilović tvrdi kako je Drpić upropastio posao vrijedan 50 milijuna eura s crnogorskom tvrkom Art projekt
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...

Međutim, Google ga demantira jer pretragom po imenu Art projekt dolazimo do članka na See.biz Eu u kojem Art projket tvrdi da nije potpisivao nikakve ugovore sa Jadrankamenom ali i što je još bolje, da projekti o kojima priča Vilović uopćenisu projekti Art projekta.

Kompanija Art projekt iz Podgorice naglašava da projekti Luštica Bay Montenegro i Porto Montenegro, nisu projekti Art projekta.
Takođe, nije tačno da je Art Projekt od strane Porto Montenegra angažovan na poslovima snadbijevanja bračkim kamenom, niti je Art projekt u ime Porto Montenegra zaključivao ugovore sa Jadrankamenom o nabavci bračkog kamena, te su tvrdnje predstavnika Jadrankamena u tom smislu neutemeljene, kaže se u reakciji Art projekta upućenoj SEEbizu.

http://me.seebiz.eu/infrastruktura/art-projekt-nije-istina-da-smo-zaklju...

Članak na See biz-u datira iz 08 mjeseca 2011, tj. iz vremena kada se i najavljivao taj nepostojeći posao stoljeća - što znači da Vilović u današnjem Vjesniku svjesno laže

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

prekasno vidjeh ovaj dneevnik

o čemu govorimo kad u ustavu RH:
Članak 3.

Sloboda, jednakost, nacionalna ravnopravnost i ravnopravnost spolova, mirotvorstvo, socijalna pravda, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, očuvanje prirode i čovjekova okoliša, vladavina prava i demokratski višestranački sustav najviše su vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske i temelj za tumačenje Ustava.

Članak 22.
Čovjekova je sloboda i osobnost nepovrediva.
Nikomu se ne smije oduzeti ili ograničiti sloboda, osim kada je to određeno zakonom, o čemu odlučuje sud.

Članak 51.
Svatko je dužan sudjelovati u podmirenju javnih troškova, u skladu sa svojim gospodarskim mogućnostima.
Porezni se sustav temelji na načelima jednakosti i pravednosti.

Članak 54.
Svatko ima pravo na rad i slobodu rada.
Svatko slobodno bira poziv i zaposlenje i svakomu je pod jednakim uvjetima dostupno svako radno mjesto i dužnost.

zbilja je potpuno drugačija. svjedoci smo upropaštenih firmi. u zadnje vrijeme smo i svjedoci gdje se radnici grčevito bore za spas svojih firmi i što je najgore oni imaju viziju kako ih spasiti dok se oni kojih bi trebala biti briga kriju iza raznih izlika u koje ni sami ni vjeruju. kako drugačije objasniti ponašanje vlade ne spašava ono što se još može spasiti već dozvoljava gazimirovo gaženje svega.

w. ;)

Tko je glasao

Hvala svima

za sudjelovanje u ovom dnevniku, kojim ste pokazali koliko ste dosljedni u svojim promišljanjima u prethodnim dnevnicima.

Meni je to bilo potrebno da bih napravila selekciju korisnika politike jer sam shvatila kako previševemena trošim neselektivno čitajući dnevnike i postove ovdje.

btw, na prosvjedu nas je bilo manje od 20-tak i meni je drago da sam se i ja našla među njima.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Aktivizam - da ili ne

Drago mi je zbog tebe ( ozbiljan sam ). Najmanje što očekujem od sindikalista iz Pučišća je kratko pismo zahvale za vašu podršku ( ciničan sam ). Ja ih ne podržavam.
Osobe koje su spremne čoprativno prijetiti i dovesti do stanja linča JEDNU osobu koja u suštini samo radi svoj posao, a 48 sati kasnije PLAKATI nakon izlaska sa saslušanja nisu ništa drugo nego kukavice. Kako da me takvi povedu u revoluciju protiv ( i meni ) omraženih hijena? Kada tebi budu uskraćena neka osnovna prava, zapitaj se gdje će sakriti svoje guzice dotična ekipa. Licemjeri trebaju najprije priznati : da, dobili smo dionice i prodali smo ih....da,nismo više vlasnici firme jer smo glasali za kapitalizam ovog tipa i isklesali spomenike Genscheru i Mocku...da, pustio nam je vlasnik malo slobode prilikom transporta i završili smo ovo malo kućice za rentanje...da, bili smo pohlepni i nismo marili za mljekare, metalce, studente i ostale ovčice....i zato jer smo svjesni svojih grijeha tražimo hitni povratak stečajnog kako bi uz našu pomoć stavio firmu na noge i analizom dokumentacije potvrdio kriminalne radnje Orešara i kompanije.......

http://www.index.hr/vijesti/clanak/radnici-jadrankamena-pusteni-tuzilast...

Tko je glasao

Nje bit aktivizma u bilo

Nje bit aktivizma u bilo cijoj zahvali niti je meni ista potrebna.

Globalno gledano - u dosadasnjoj hrvatskoj stecajnoj praksi daleko je bilo vise zloupotreba s ciljem zatvaranja firmi dok su firme koje su nakon provedenog stečajnog postupka nastavile proizvodnju i podigle se iz gubitaških voda rijetkost.
Ja ne znam niti jednu firmu osim Peveca (što je trgovački lanac a ne proizvodna firma) kojoj je uspješno okončan stečaj i koja ga je, barem u nekom obliku, preživjela.

No istovremeno, svi smo svjedoci brojnih proizvodnih firmi za koje je stečaj značio čerupanje imovine od strane vjerovnika, ključ u bravu i zaposleni na birou.

To je trend kojim se pogoduje onima koji su tvrtku doveli do vrata stečaja (a to nikako ne mogu biti radnici jer oni već 21 gpdinu nemaju moć odlučivanja), legalizacija njihovih kriminalnih radnji i raspodjela ostatka imovine na vjerovnike bez istraživanja kako je do tih dugovanja i negativnog poslovanja došlo a da ne govorim o pokretanju možebitne odgovornosti za stanje u kojem su se firme našle.

Dodatni apsurd je što se stečajevi većinom provode u bivšim društvenim firmama koje su privatizirane pod sumnjivim okolnostima a koje su vlasnici svjesno doveli u poziciju iz koje mogu izvući najviše koristi za sebe, dok je društveni interes - zadržavanje barem dijela radnih mjesta - u potpunosti bačen u zapećak.

U tom smislu - stvarno je nevažno to što ti pišeš. Ako su Drpić i kompanija i izvlačili neke koristi za sebe - to im je omogućila nesposobna i/ili korumpirana uprava.
Ako je tako, ta uprava je imala itekako razloga da im to dopusti - jer joj u startu namjera nije ni bila opstanak firme i čuvanje radnih mjesta.
U protivnom - uprava bi spriječila svako nezakonito otuđenje jer je za to imala i mehanizme i zakonsku podlogu.

U Konzumu svaki poslovođa plaća iz svoga džepa manjak ako se na inventuri pokaže iznos preko dopuštenog postotka.
To mu se u mjesečnim ratama odbija od plaće automatski pri obračunu.
Dakle - može se ako se hoće. No ako se neće onda očito postoje razlozi zašto se neće.

Tako da, po meni, argumenti kojima pokušavaš krivicu za stanje u Jadrankamenu prebaciti na sindikat i Drpića samo potvrđuju jasnu namjeru uprave i Orešara da, umjesto da razvija posao na zdravim i stabilnim osnovama. smota sto vise love na brzinu bez obzira na opstanak firme.

A ostala propala poduzeća u njegovom vlasništvu (u kojima nije bilo Drpića i Co.) dokazuju da je obrazac njegovog upravljanja za sve firme bio isti.

Meni ovi linkovi koji slijede dovoljno govore i o namjerama i o uzrocima stanja u Jadrankamenu, pa samim tim Drpiceva ograda (ako je uopce nelegalno do nje dosao) postaje samo maglica kojom se nemusto pokusava sakriti "Kutle obrazac" i samim tim nastaviti pretvorbena pljacka koja nas je ovdje i dovela.

http://www.24sata.hr/crna-kronika-news/oresar-je-za-svoj-orbis-izvukao-2...
http://www.index.hr/vijesti/clanak/bruno-oresar-je-kutle-21-stoljeca-iz-...
http://www.novossti.com/2012/05/milijune-jadrankamena-ulozio-u-tvrtku-li...
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zasto-je-kaznena-prijava-protiv-brune...

https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:4120421025910153::NO:28...

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

mali dodatak šatro-aktiviste

Evo, da se javim kao jedan koji je prije nekog vremena skakutao malo pred MUPom u Vukovarskoj zbog grubosti policije na Braču, kao i onaj koji NIJE skakutao neki dan na Zrinjevcu.

Ono što meni nije jasno jest sljedeće - stečajna upraviteljica je izjavila da je došla u firmu da bi se ovjerila POTRAŽIVANJA radnika (što ih tada stavlja u prvi stečajni red, dakle - izuzetno povoljno od njih). Reakcija radnika mi je tu vrlo upitna.

No, stečajna upraviteljica je odlučila upoznati se s radnicima u "službenum jeepu KIA" jer "na to imam pravo". Mislim, helou, pa nećeš za prvi posjet nekome doći s majicom i natpisom "e jesmo vas nabili jučer na nogometnom terenu". Tako da mi niti njezin postupak nije jasan.

No znam jedno - iako je utopijski - svijest se može samo stvoriti, nekim akcijama. Prozivanjem tipa "a gdje ste bili kad je..." je točno, ispravno - ali neće donijeti rezultate, na svijest se ne može djelovati prozivanjem, već samo vlastitim djelima.

Tko je glasao

Ono što meni nije jasno jest

Ono što meni nije jasno jest sljedeće - stečajna upraviteljica je izjavila da je došla u firmu da bi se ovjerila POTRAŽIVANJA radnika (što ih tada stavlja u prvi stečajni red, dakle - izuzetno povoljno od njih). Reakcija radnika mi je tu vrlo upitna.

Meni to govori da njima ne treba garancija da ce prvi na listi vjerovnika dobiti zaostale place, vec garancija da ce Jadrankamen nastaviti s proizvodnjom.
To mi namece zakljucak da im nije stalo do love koju su vec zaradili, nego do buducnosti, radnih mjesta i opstanka Jadrankamena.

No to im nitko ne moze garantirati jer je to pitanje o kojem ce odlucivati netko drugi (vjerovnici, sud, drzava) iz svojih interesa naplate potrazivanja bez obzira na buducnost firme i logicno je da su se tako ponijeli.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Slažem se

Osnovno je što nemamo kvalitetne informacije. Ja imam "problem" jer čim u udarnom terminu vijesti rtl,nova,htv nešto kao staju u zaštitu radnika...hm. I kao laik postavio bih neka logična pitanja a njih nema. Koliko bi trebalo vremena u jednom malom mjestu ( 2.000 duša cca) pronaći sugovornike i one druge,treće strane....i uočiti probleme a samim tim i rješenja.
Mislim kako ti se provlači jedna nepreciznost ( koji sam ja diplomata :)). Stečajna upraviteljica JE u pravu jer ona nije došla da se "upoznaje" sa ovčicama. Ona je predstavnik vlasnika,države,kapitala i tako se ponaša :).
Svijest ? Zato sam i napisao - kada tebi budu uskraćena neka prava gdje će biti ovi kojima si ti DANAS pokazao svoju svijest i empatiju. Dakle, da li so oni danas svjesni kako je netko tamo u njima omrznutom Zgrebu ili Puli nosio transparente podrške. Ako su svjesni, najmanje što mogu je poslati kratki mail zahvale Mreži solidarnosti ili kome već. To bi bila nekakva sinergija. Ako ni toga nema, kako ćeš me "navući" na neki drugi prosvjed?

Tko je glasao

pjastrela - nemamo kvalitetne

pjastrela - nemamo kvalitetne informacije ali imamo logiku.
A logika kaze da se trenutno vodi stecajni postupak za 1400 hrvatskih firmi od kojih neki traju dulje od 10 godina.
Da je vecina firmi nakon stecaja stavila kljuc u bravu a imovina (i zemljiste) razgrabljena/o, prenamjenjeno i upotrijebljeno za enormno bogacenje povlastenih (hint - Kamensko)

Imamo sjecanje na krivicnu prijavu protiv Oresara iz 2000 godine koja jos uvijek stoji u ladicama DORH-a
Imamo mrezu tvrtki kojima je Oresar formalni ili neformalni vlasnik putem kojih se izvlacila lova iz tvrtki koje su sada u stecaju.

Ako su mu uspjeli naci ovo http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/ar...
bez neke temeljitije istrage pitam se nije li to dovoljno da se prema tvrtkama u njeguvom vlasnistvu pristupi detaljnije s ciljem ocuvanja proizvodnje i radnih mjesta?

Svijest ? Zato sam i napisao - kada tebi budu uskraćena neka prava gdje će biti ovi kojima si ti DANAS pokazao svoju svijest i empatiju. Dakle, da li so oni danas svjesni kako je netko tamo u njima omrznutom Zgrebu ili Puli nosio transparente podrške. Ako su svjesni, najmanje što mogu je poslati kratki mail zahvale Mreži solidarnosti ili kome već. To bi bila nekakva sinergija. Ako ni toga nema, kako ćeš me "navući" na neki drugi prosvjed?

Ovo je nacin gledanja koji je kod nas vrlo uvrijezen, ali koji najvise pase sprezi kriminala, koripcije i drzave.
Nacin u kojem se od drveta ne vidi suma.
Nacin u kojem cvrsto u ruci drzimo dvije kune pazeci da ih ne izgubimo dok nam iz zadnjeg dzepa netko marise 20.000 kuna (koje ne vidimo).

Drpic i ekipa su nebitni - dogadjanja s njima je samo povod da se jednom vec krene.
Uzrok je, kao sto sam vec rekla, obrazac privatizacije i unistavanja firmi kojem smo svi svjedoci i o kojem se uglavnom, unisono, slazemo.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Logika - moj omiljeni predmet :)

Sve ja tebe razumijem i dobro znam ( hm..) gdje smo. Rješenja ne vidim. Drpić i ekipa su bitni samo u smislu "mog malog svijeta".
Problem najveći je ovo : "Ne mogu goniti kriminalce." ...piše Bajić u svom izvješću...."Apsurdna je ilustracija da ni svi zamjenici Mladena Bajića nemaju svoje računalo!"..."Državna odvjetništva nemaju zajednički sustav za rad i praćenje predmeta, niti su povezana sa sudovima i, primjerice, poreznom upravom." Dakle, gdje smo?

http://www.nacional.hr/clanak/131590/bajicev-apel-ne-mogu-goniti-kriminalce

Tko je glasao

Tu smo gdje jesmo - no što

Tu smo gdje jesmo - no što nam predstoji?

1. da i dalje kukamo da smo tu gdje jesmo, trošimo vrijeme na nesuvisle rasprave sto bi trebalo i sto nam smeta i usput nastojimo relativizirati odgovornost kojom cemo gradjansku aktivnost uciniti besmislenom
ili
2. da se konacno pokrenemo, sortiramo probleme i pocnemo ih rjesavati jedan po jedan - svatko po redosljedu koji je njemu primaran.

Kada se uspijemo izdici iz "svog malog svijeta" shvatit cemo da mi u Hrvatskoj imamo samo jedan jedini problem:
kilavu, neucinkovitu i socijalno neosjetljivu drzavnu upravu koju ne moze promjeniti niti promjena pojedinih ljudi, niti promjena stranke - vec iskljucivo pritisak gradjana i javnosti.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Sljedeći puta

Tko je glasao

Dojmovi ponekad varaju.

Dojmovi ponekad varaju.

Pozdrav, i gledajte oko sebe !

Tko je glasao

Da.

Ponekad.

Tko je glasao

nadam se da istu takvu

nadam se da istu takvu dosljednost mozemo ocekivati i od vas, te ocekujemo da se pridruzite i oresaru kad on bude prosvjedovao. ukoliko ste dosljedni u borbi protiv lopovluka onda je zaista svejedno dal male lopine upozoravaju na velike, ili veliki na male, zar ne?

Tko je glasao

Riba smrdi od glave...

Pokvareni, grabežljivi odjednom-tajkuni koji su kupovali za-jednu-kunu nastali su pod okriljem pokvarene i korumpirane vlasti, a posljedično su uzgojili neprofesionalne, neodgovorne i nelojalne radnike koji parafraziraju onu socijalističku "ne možeš me toliko malo platiti koliko ja mogu malo raditi" novom krilaticom "ne možeš me toliko malo platiti koliko te ja puno mogu mrziti"... Jer... koji bi radnik bio lojalan takvom poslodavcu i odgovoran prema poslu, osim ako nije retardiran ili krajnje ucijenjen golom egzistencijom (pa mu je i lojalnost rezultat prisile)?!

Društvo nam je kvarno top-down i ovdje ne važi ona "riba smrdi od glave, ali se čisti od repa", već prvo treba zamijeniti glavu, onom koja zna što je efikasni management i na koji način motivirati ljude, pogotovo u uvjetima osiromašene ekonomije kad novac ne možeš ponuditi kao adekvatnu kompenzaciju, a koji ionako, prema brojnim istraživanjima, i nije glavni pokretač pozitivnog djelovanja čovjeka-radnika.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Tvoja projekcija o tome što

Tvoja projekcija o tome što sam ja jučer podržavala je pogrešna.

nisam podržavala nikakve lopove već sam prosvjedovala protiv asistencije države u uništavanju radnih mjesta koje je već toliko puta viđeno na ovim prostorima od osječke Slobode, preko Đakovštine, Kamenskog, Dalmacijavina, Diokija i da ne nabrajam - popis je isuviše dug) koji se već 20 godina odvija po istom obrascu:
privatizacija, enormno zaduženje, stečaj, zatvaranje.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Tvoj upis mi govori kako nisi

Tvoj upis mi govori kako nisi upucen u elementarni način funkcioniranja proizvodne firme:

Mali lopovi - ako i postoje - posljedica su nesposobnosti uprave da posao organizira na način koji onemogućava krađu od strane radnika.
Uprava donosi odluke, zapošljava radnike i daje otkaze. Svaka uprava ima legalne i legitimne mehanizme kojima, uz nepobitne dokaze, može dati momantalni otkaz radniku bez ikakvih posljedica.
Ako je u Jadrankamenu bilo krađe od strane radnika za to je odgovorna uprava koja to nije spriječila.

Poslovnu politiku firme vodi isključivo uprava. Ona odlučuje o investicijama, zaduživanju, obvezama, plaćanju tih obveza, prodaji i naplati.

Dakle, neću pružiti Orešaru nikakvu podršku jer, čak i da nije krao (a jeste jer je evidentno je s jedne strane postoje enormni dugovi firmi u njegovom vlasništvu a s druge strane povećanje njegovog osobnog imetka) - stanje u njegovim tvrtkama je isključivo posljedica njegovih odluka.

Samoupravljanja već 20 godina nema, i svaljivanje krivice za propast firmi na radnike je više nego licemjerno.
Tvoj post je prosto okretanje teza koje u stvarnosti uopće ne funkcionira već je izmišljeno radi bacanja prašine u oči.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

@stara & @bigi sto je

@stara & @bigi

sto je starije, kokos ili jaje? jel korumpirana vlast uzgaja korumpirano drustvo ili obrnuto? siguran sam da cete na sljedecim izborima glasovat za postene politicare. kojih eto nema jer? pojela maca valjda.

stara, biti glup i donosit lose poslovne odluke nije kaznjivo (jer da je, cijela hrvatska bi bila u zatvoru). ako vi mislite da se ulicom dokazuje da su lose odluke donesene svjesno, s namjerom, imate fakat zanimljiv stav o sudovanju, koji najradije ne bih gledao u stvarnosti. volim taj revolucionarni zanos gdje su svi krivi osim onog koji dijeli krivnju. ako trazite mjeru za licemjerje ne morate ici dalje od svog dnevnika o kreditu (gdje ono sto vam je bio posao niste obavili kako spada pa su vam banke krive - kad vi meni svoj auto posudite po mojim "fer" uvjetima budem i ja vama lovu za kredit po vasim "fer" uvjetima).

gradjani su dobili ekonomsku slobodu. nek je izvole nauciti koristiti. dobili su i politicku slobodu. nek je izvole nauciti koristiti. nisam znao vise nije izgovor.

sto se mene tice, oresar goes free i zadrzava svu lovu. sanader goes free i zadrzava svu lovu. svi umjesani u pretvorbu i privatizaciju zadrzavaju svoju lovu. onda ce se valjda shvatiti u ovoj drzavi malih lopina da se biti mala lopina ne isplati (vec samo velika) i da se dupeta dizu na vrijeme, a ne kad se mlijeko prolije 20 godina kasnije trazeci od budala koje placaju jos mlijeka. postacemo deficitarni i sa budalama.

Tko je glasao

Nisam ti namjeravala dati

Nisam ti namjeravala dati plus - nego samo odgovor ali sam pogrešno kliknula.

Tvoj post je toliko besmislen da mi se cini trošenje vremena i odgovarati na njega.
Polaziš od pretpostavke da su svi ljudi jednaki, jednako inteligentni, jednako sposobni, imaju jednako znanje, a nemaju.
Pri tome zanemaruješ činjenicu sustavi moći bitno utječu na ponašanje, stavove i mišljenje naroda ovisno što je tim sustavima trenutno u interesu.

Po tome - kako ti sagledavaš problem - svi smo mi ubojice jer eto, u ratu su obični ljudi (sa svih strana) uzeli oružje i pucali u druge. Površno je ponašanje koje zanemaruje jaku medijsku propagandu koja je seljake, radnike, službenike pretvorila u vojnike koji su pucali u druge vojnike.

Ulica će svakako riješiti ovaj problem - jer taj problem nije samo hrvatski problem, već problem koji se javlja u cijelom svijetu.
Privatizacija u tranzicijskim zemljama je obavljena po istom principu - i to je danas vrlo lako provjeriti.
Ovaj sustav je došao do svoga kraja jer se u cijelom svijetu pokazao kao neučinkovit.
Globalni dug u ovom trenutku iznosi 45.637.122.437.170 i raste svake sekunde.
Kome je dužan cijeli svijet?
Svaki prijašnji sustav koji se zasnivao na izrabljivanju i velikim materijalnim razlikama između ljudi, završavao je revolucijom. U Grčkoj se ona događa sada, Španjolska i Italija su na početku, u Kanadi prosvjeduju studenti - i to je nešto što se više ne može zaustaviti.
Koliko god mediji šutjeli o tome.
Tko to, unatoč internetu, ne vidi - slijep je o svom trošku.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

evo vam onda prilike da

evo vam onda prilike da opalite minus na ovaj.

ne, stara, nismo ubojice, ali snosimo dio odgovornosti (vama ocito nepoznat pojam). svako komadic, al skupi se toga. prekinite se vaditi na centre moci i medijsku manipulaciju kao izgovor. hdz bi drmao i dalje (jer eto za njega glasuju jadni izmanipulirani ljudi, ni krivi ni duzni) da se nije ostalo bez para. pa nije valjda da se vama lampica pali tek kad dogori do nokata. prozor za djelovanje po pitanju globalnog zatopljenja je, cini se, 2017 - naravno da ce ga jadni izmanipulirani ljudi promasiti - a onda vjesajte za jaja odgovorne i neodgovorne, pucajte u revolucionarnom zanosu, demonstrirajte, razbijajte izloge, anulirajte dugove, kaj god hocete, nista nam nece pomoci. mozda vam se onda upali lampica u cemu je problem.

kad se vec ramahujete sustavom, evo vam jos par brojki - prosjecna brutto vrijednost osobe na planeti je oko 2000 dolara (sa stanom i svim sto posjeduje). vi malkice iznad, pretpostavljam? a garant i radnici jadrankamena. o da, zamislite, ima i izrabljivanijih od jadnih hrvata i grka i amera i kanadjana. naravno da vas boli kiki za njih (kao i prosvjednike u tim zemljama), ali ne bi trebao - tekstilnu industriju vise nemamo jer? ne, nisu malverzacije, jer i da imate bogomdane managere, ne mozete se natjecati s radom za manje.
i tako, svi prosvjednici su eto protiv izrabljivackog sustava, ali s tim da se ovakav (debelo) nejedak odnos zadrzi, sto je naravno jako dobar vic, jer je jedino sto drzi ovakav odnos u biti sustav koji imamo. ma mi cemo samo lokalno rijesavati nejednak odnos (zbog globalizacije imbecilno) sto se svodi na preraspodjelu lokalne love vanzakonskim putem iliti hapacinom. a s obzirom da se eto jadne ovce ni krive ni duzne da tako lako izmanipulirati, sanse da tu lovu zadrze su nula. eventualno ce ostati bez lokalne love, pa ce valjda misliti i malo globalnije.

Tko je glasao

Mogla sam i gore umjesto

Mogla sam i gore umjesto plusa staviti minus - no ja minuse ne dajem pa sam radije ostavila plus.
(moguce je da je na pocetku moga pisanja zaphod dobio koji)

Dakle, sto se tice moje odgovornosti - ne znas me pa ne mozes govoriti da li je meni taj pojam poznat ili nepoznat. Ako se referiras na kredit o kojem sam pisala zaboravio si jednu bitnu cinjenicu - ja sam ga vratila i to prije roka, nisi ga vratio ti, nije ga vratila drzava. Ja sam ga vratila kao sto sam i platile sve svoje dugove.
Zasto sam onda, prema globalnom dugu duzna $7,036.84 + isto toliko moja kcer?

Tko je potrosio moje novce i stvorio mi dug kada sam ja sve svoje dugove platila?
Placam zdravstveno - kod doktora nisam bila 27 godina.
LIjekove (ona dva koja koristim) kupujem u ljekarni bez recepta.
Gdje zavrsavaju novci od moga zdravstvenog?
35 godina redovito placam mirovinsko.
Gdje je lova koju sam tijekom ovih godina ja uplatila u taj fond?

To bi bilo o odgovornosti.

ad se vec ramahujete sustavom, evo vam jos par brojki - prosjecna brutto vrijednost osobe na planeti je oko 2000 dolara (sa stanom i svim sto posjeduje). vi malkice iznad, pretpostavljam? a garant i radnici jadrankamena. o da, zamislite, ima i izrabljivanijih od jadnih hrvata i grka i amera i kanadjana. naravno da vas boli kiki za njih (kao i prosvjednike u tim zemljama), ali ne bi trebao - tekstilnu industriju vise nemamo jer? ne, nisu malverzacije, jer i da imate bogomdane managere, ne mozete se natjecati s radom za manje.

Ovaj odlomak je prilicno nerazumljiv pa uopce ne znam sto si s njim htio reci.
Da, nemamo tekstilnu industriju, nemamo, dapace, nikakvu industriju, nemamo ni neke privatne proizvodne projekte koji su sjebani politickom voljom (SMS na primjer).
Nemamo proizvodnju, viziju smjera kojim bi drzava trebala ici, vecina stanovnika nema vise ni za kruh.

Ono sto imamo je jedan hrvatska kao veliki shoping centar, politicari koji stite privatne interese i krupni kapital, i koji zakone prilagidjavaju potrebama krupnog lapitala, sustav prilagodjen interesima uskih i politicarima bliskih "poduzetnika", imamo dug koji se povecava neovisno koliko gradjani stvarno trose, nove namete koji se svakodnevno pojavljuju (najnoviji je obveza objave GFI-POD-a i naravno obveza placanja te objave od 250 kuna).

Imamo i 350.000 nezaposlenih, prevelik broj umirovljenika, bolesno ogroman broj zaposlenih u javnoj upravi i javna poduzeća koja malim obrtnicima (koji nista ne duguju drzavi) nudi kompemzaciju jer im nije u stanju platiti ono sto im duguje.

I na koncu imamo manipulatore koji na svakom koraku i u svakoj prilici gradjanima bacaju maglu u oci lamentirajuci o njihovoj odgovornosti da bi na taj nacin prikrili golu cinjenicu da je novac postao roba koja se najbolje prodaje i na kojoj se ostvaruje najbolja i najsigurnija razlika u cijeni, koju oni ipak pretvaraju u konkretnu imovinu (zemlju, sume, gradjevine, otoke pa i cijele drzave.

Roba koju nekontrolirano proizvode u stamparijama novca zahvaljujuci cemu su stvorili dug od 45.642.827.285.899 USD (primjeti razliku od zadnjeg upisa) koji duguje cijela planeta.
Ponovo se pitam kome lovu duguje cijeli svijet?

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Stara, Placam zdravstveno -

Tko je glasao

Ti vise ne placas nista jer

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ja plačam 14% od moje

Tko je glasao

Kasa solidarnosti (sto god to

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Ti tolko gluposti preko dana

Tko je glasao

Sam si se utrpao u temu koja

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

ne znas me pa ne mozes

ne znas me pa ne mozes govoriti da li je meni taj pojam poznat ili nepoznat
s obzirom da uredno izbjegavate preuzet odgovornost za svoje postupke/nepostupke, po vas bolje da nije.

Zasto sam onda, prema globalnom dugu duzna $7,036.84 + isto toliko moja kcer?
prilika da o tome razmisljate (i ucinite nesto po tom pitanju) biti ce kada se sljedeci put budemo zaduzivali. vrlo rado cu vam se pridruziti. usput ce vam biti jasno na sto ta lova odlazi (svakako ce biti zanimljivo vidjeti na sto cete vecu suzu pustiti, svoju kcer ili radnike u brodogradilistima ili jadrankamenu).

Placam zdravstveno - kod doktora nisam bila 27 godina.
placate zdravstveno osiguranje plus drustvenu solidarnost. ako vam je ovo drugo malo skupo, svakako imate i americki sistem (po meni ocajan, ali hej - svakom svoje).

Gdje zavrsavaju novci od moga zdravstvenog?
35 godina redovito placam mirovinsko.
Gdje je lova koju sam tijekom ovih godina ja uplatila u taj fond?

hocete da ja uradim vas domaci umjesto vas, pa da se izborim da saznam, ili su to cisto retoricka pitanja? gdje moja lova za mirovinsko zavrsava, znam (izdrzavanje trenutnih umirovljenika). i ok sam s tim. iz istih razloga znam da posto ce sva biti potrosena ja penziju necu imati, pa za 30 godina necu postavljat to pitanje (mada bi mi najisplativije bilo da se pravim glup i jadan izmanipuliran). meni eto socijalna osjetljivost nije misaona kategorija.

Ovaj odlomak je prilicno nerazumljiv pa uopce ne znam sto si s njim htio reci.
pa da bi ga razumjeli morat cete gledat malo sire od hrvatskih granica.

manite se populizma i konstatiranja ocitog, a zarad osobnog (u ovom slucajnu moralnog) probitka. borba za preraspodjelu love (oprost dugova spada u to) je jeftina. ono sto cijeli svijet zeli je postene politicare i regulatore. i svima je vrlo jasno da nema gumba za to (kao za preraspodjelu love), i da je borba za to vrlo skupa. pa cemo jeftinjaru.

Tko je glasao

s obzirom da uredno

s obzirom da uredno izbjegavate preuzet odgovornost za svoje postupke/nepostupke, po vas bolje da nije.
umjesto proizvoljne tvrdnje - konkretan primjer bi bio daleko ucinkovitiji za raspravu.

Primjer s kreditom ne spada u to jer sam naprosto kredit VRATILA sto znaci da sam preuzela odgovornost za njega, a sto ti uporno preskaces.

Naravno, bacanje magle u oci nije populizam - to je samo posezanje za pravom na mišljenje bez ikakve obveze i odgovornosti.

btw - kako se u Hrvatskoj moze odabrati americki sistem zdravstvenog osiguranja? Ili bilo koji drugi osim ovoga koji podrazumjeva sipanje love u vrecu bez dna?

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Primjer s kreditom ne spada u

Primjer s kreditom ne spada u to jer sam naprosto kredit VRATILA sto znaci da sam preuzela odgovornost za njega, a sto ti uporno preskaces.

ne, to ne znaci to. s obzirom da se u buducnost ne moze gledat, treba biti faca pa zvati ne vracanje kredita silom prilika u buducnosti neodgovornoscu (ili vracanje odgovornoscu). zato i imamo mehanizme poput osobnog bankrota, iz tog razloga imate kamate. nije cak ni neodgovorno dici kredit za koji bi osoba koja ga dize trebala znati da ga ne moze placati (pokusavat zadrzat svoju imovinu prilikom ne vracanja je naravno drugi par rukava). ali to se na vas ne odnosi. vi biste na drzavu prebacili vasu odgovornost za svoje posupke (s druge strane kad to drzava i radi, onda vas to smeta, jer je eto skupo). drzava je naravno (pmsm) mnogo gora od sitne boranije, ali plakanje za prolivenim mljekom to ni za jotu nece promjeniti. budite fer i oladite malo od revolucionarne retorike u kojoj je samo drzava negativac.

btw - kako se u Hrvatskoj moze odabrati americki sistem zdravstvenog osiguranja? Ili bilo koji drugi osim ovoga koji podrazumjeva sipanje love u vrecu bez dna?
pa znate ono, dignut dupe, osnovat stranku, radit. mada mi se to u rh (na srecu) cini jalovim poslom. ako s druge strane hocete da vreca bude bez dna, valjda bi prvo trebali trazit javni pristup financijskom dijelu te vrece u sitna crevca (po uzoru na sloveniju), pa cemo ga provjeriti. za takvo nesto se vidimo.

Tko je glasao

Zakon o osobnom stečaju još

Zakon o osobnom stečaju još uvijek ne postoji u Hrvatskoj , tako da se pozivas na nesto cega nema, a izvrsavanje preuzetih obveza jeste, i uvijek ce biti odraz odgovornosti.

Prebacivanje moralne (ali ne i materijalne) odgovornosti na drzavu je legalno i legitimno pravo gradjana ukoliko se isti ili slican zahvati znacajniji dio populacije.

Da je nas 10 najebalo s tim kreditima ja bih hladno rekla - tko me jebe sama sam si kriva.
No, nije nas najebalo 10 vec 120.000 u Hrvatskoj i to opako upucuje da se radi o propustu drzave (HNB).
No pustit cemo da sudski spor zavrsi pa ce onda problem svicaraca biti daleko jasniji nego je to sad.

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

ispricavam se (mislio sam da

ispricavam se (mislio sam da je - fakat to razvlace vec godinama), ali i kad se uvede nece se puno razlikovati od trenutnog stanja, samo ce dati pravnu podlogu za rekonsolidaciju dugovanja.

Prebacivanje moralne (ali ne i materijalne) odgovornosti na drzavu je legalno i legitimno pravo gradjana ukoliko se isti ili slican zahvati znacajniji dio populacije.
super, sto se onda bunite sto ste vi i kcerka duzni lovu? evo, drzava ce preuzet moralnu (ali ne i materijalnu) odgovornost, a vi vracajte lovu. kao u grckoj, jel. valjda budete bolje spavali uz jedno veliko, iskreno, ljudsko sorry.

No, nije nas najebalo 10 vec 120.000 u Hrvatskoj i to opako upucuje da se radi o propustu drzave (HNB).
a za hdz je na zadnjim izborima glasovalo 335.437 gradjana. na prijasnjim mnooogo vise. ozbiljan propust drzave, naravno.

Tko je glasao

Pa ne mozes mjesati kruske i

Pa ne mozes mjesati kruske i jabuke u jednoj diskusiji s jednom osobom.

Uoci razliku izmedju moga osobnog duga (kredit koji sam platila i prozivam drzavu samo na moralnu odgovornost s obzirom da nije sprijecila masovnu prodaju losih proizvoda) i drzavnog duga koji mi je netko natovario a koji nemam pojma odakle, za sto i tko je to u ime moje posudio.

I time si dojazao sto?
Natezes teze bez veze samo zato jer pokusavas dokazati nesto sto ni sam vise ne znas sto.

Da za HDZ je glasalo nekoliko stotina tisuca ljudi, kao sto je ove godine sa Kukuriku glasalo nekoliko stotina tisuca ljudi.
Ljudi glasaju za one opcije koje im se cine uvjerljivije. pri tome su i jedni i drugi naivni.
Ja nisam glasala ni za koga pa svejedno snocim posljedice.

HDZ je lagao, Kukuriku je lagala.
I sto sad predlazes?

Da se gradjani koji su glasali za HDZ pocnu javno samo-bicevati na trgovima i sredistima malih mjesta?

Ili da se radi pritisak javnosti na vlast da bi je natjerali da radi svoj posao po svakom pojedinacnom slucaju zloupotrebe.

Ako mislis da postoji drugi neki put - varas se
Stijena po stijena, step by step, slucaj po slucaj.
I pri tome, ako je moguce svakoj hobotnici odrezati glavu.

By the way, ako mislis da su sada kada vise nije HDZ na vlasti svi problemi rijeseni - stvarno blago tebi....
Najbolje je onima koji zive u neznanju....

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

dajte se prekinite praviti

dajte se prekinite praviti bedasti - nemate pojma tko vam je natovario taj dug na vrat i sto je s njim placeno? isto kao sto niste imali pojma kako forex radi? sto ste radili kad je suki prodavao drzavne obveznice? nista. sto cete raditi kad neki novi suki bude to isto radio? opet nista. da budemo fer ni ja nisam uradio nista, ali bar znam tko mi je to natovario na vrat i sto je s tim placeno, i osjecam se odgovornim za svoje necinjenje. uocite i slicnost - vi eto niste nista znali. svaka slicnost s politicarima je naravno, cista slucajnost.

Ja nisam glasala ni za koga pa svejedno snocim posljedice.
kakav argument. ali u skladu s dosadasnjim, dosljednost vam se svakako mora priznati. glavom u pjesak.

za neznanje, naivnost, 15 godina malverzacija, vjerovali ili ne, mora se platiti cijena. a najvise ce je platiti svi koji nisu znali, bili naivni i sl. naravno, mozete ih vi i humano jadne spasavati, ali to ce vas kostati cerke (komada koliko imate). samo se nemojte pitati kad bude bila duzna 14k dolara otkud sad to.

s obzirom da pritiskate 20 godina prekasno, dobicete jednu lijepu veliku moralnu satisfakciju, koju komotno okacite na zid pored glave od hobotnice. pa tako stijena po stijena, slucaj po slucaj - pun zid trofeja. pretpostavljam da se lakse spava kad to vidis, bez obzira na prazan zeludac.

By the way, ako mislis da su sada kada vise nije HDZ na vlasti svi problemi rijeseni - stvarno blago tebi....
ako se to da iscitati iz bilo kojeg mog komentara, onda se zaista ispricavam.

Najbolje je onima koji zive u neznanju....
slazem se :)

Tko je glasao

nemate pojma tko vam je

nemate pojma tko vam je natovario taj dug na vrat i sto je s njim placeno?
naravno da imam pojma tko mi je to natovario na vrat (vlast / drzava) a vecinom znam gdje je lova zavrsila - zato sam i prosvjedovala a i sad prosvjedujem
isto kao sto niste imali pojma kako forex radi?
odista nemam pojma sto forex radi niti mislim da to trebam znati.
sto ste radili kad je suki prodavao drzavne obveznice?
radila svoj posao (za lovu) a besplatno - odgajala svoje dijete, prosvjedovala protiv devastacije Varsavske, ucestvovala na ZG pride-u, volontirala u podrucju ravnopravnosti spolova, borbi protiv nasilja s naglaskom na obiteljsko nasilje, borbi za poboljsanje zivota Roma, volontirala na organizaciji jednog sindilata.
A ti?
sto cete raditi kad neki novi suki bude to isto radio?
Ne treba novi Suki - Linic, koliko sam informirana, to vec zdusno radi od pocetka godine.
A i fasade i ostali mega pametni projekti o kojima se prica, povecat ce zaduzivanje. Kao sto ga povecava pljacka, korupcija i unistavanje malog privatnog poduzetnistva povecavanjem poreza, kao sto ga povecava nesposobnost drzave da racionalizira poslovanje u javnim - drzavnim firmama.
I sto predlazes? Da ja sa svih sviojih metar-sezdeset zaskacem ministre dok budu sjedali u auto i prisilim ih da naprave ono sto ti mislis da treba?
Ne bi li ti sam mogao barem nesto napraviti za napredak ovog drustva?

uocite i slicnost - vi eto niste nista znali. svaka slicnost s politicarima je naravno, cista slucajnost.

Uoci ti razliku:
Ja nisam nista znala o forexu, kreditnom marketingu i slicnim pizdarijama ali sam ipak trosila svoje slobodno vrijeme radeci na problemima koje sam bila u stanju sagledati iz svoje pozicije i koji su meni bili prioritetni (ljudska prava), dok si ti sve znao ali klincem nisi mrdnuo na bilo koji nacin da se stanje u tom segmentu promjeni.

Tko izmedju nas dvoje primjeti razliku - stvarno sitnicari...

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

pitanje je btw bilo

pitanje je btw bilo retoricko.

...prosvjedovala protiv devastacije Varsavske, ucestvovala na ZG pride-u, volontirala u podrucju ravnopravnosti spolova, borbi protiv nasilja s naglaskom na obiteljsko nasilje, borbi za poboljsanje zivota Roma, volontirala na organizaciji jednog sindilata.
i, kako bi ste ocjenili uspjesnost angazmana? bitno je ucestvovati?

A ti?
ma nista. uglavnom gluposti. lovu za svoju penziju dajem vama (jer je vasa mrknuta, vi samo nastavite prosvjedovat sa zakasnjenjem), gledam kako cu vratiti 7k dolara duga (i ne samo svog), i kako ne biti na grbaci drzave (do svoje smrti, jer penziju imati necu). bedastoce u svakom slucaju. ne moze se mjeriti s vasim impresivnim cv-jem. jes da mene sve to kaci mrvicu dulje od vas, al ne dajte se zamarati s tim.

Ne bi li ti sam mogao barem nesto napraviti za napredak ovog drustva?
pretpostavljam da bi humani lov na ribe, da ne pate, zadovoljio. ali eto problem koji ja mogu sagledati i koji je meni prioritetan je da netko treba i placati za sve te krasne aktivnosti. a s obzirom da je to na ekonomskom planu, sve svoje aktivnosti (drustvene ukljucivo) sagledavam kroz naocale ekonomske a ne moralne isplativosti.

Tko je glasao

i, kako bi ste ocjenili

i, kako bi ste ocjenili uspjesnost angazmana? bitno je ucestvovati?
Nista se ne moze promjeniti preko noci niti jednim prosvjedom.
Senzibiziranje javnosti za odredjene probleme je proces koji zahtjeva stalni angazman.

Na primjeru ZG pride-a mozes vidjeti da se ustrajnost ipak isplati.
2002 je bio suzavac, nasilje i iskljucivo negativne reakcije u medijima
2012 (unatoc pizdariji sa spotom) je bitno drugacija slika

Pocetkom ovoga stoljeca obiteljsko nasilje je bivalo potpuno marginalizirano. Nasilnicima je skrivan identitet u medijima dok je javnost vecinom osudjivala zrtve.
Danas se obiteljsko nasilje javno osudjuje a 2010-te je Ljubomir Čučić bivsi veleposlanik osudjen na godinu dana zatvora zbog obiteljskog nasilja.

Nismo uspjeli sprijeciti Horvatincica da devastira Varsavsku, no to ne znaci da trebamo odustati u drugim slicnim slucajevima.

Prosvjed i gradjanski neposluh je jedino oruzje koje gradjani imaju u rukama nakon sto prodju izbori.
I ako to nece koristiti - nece nista postici.

ali eto problem koji ja mogu sagledati i koji je meni prioritetan je da netko treba i placati za sve te krasne aktivnosti.
Da, netko placa (vjerojatno mrak) i ovaj server da bi ti i ja na njemu mogli pisati. Sto mislis koliko je mraku ekonomski isplativo financirati server, i kao admin trositi vrijeme kontrolirajuci da netko ovdje ne objavi nesto sto je u suprotnosti sa HR zakonima i odrzavajuci sustav u funkciji.
To se moze pirimjeniti na svaki drustveni angazman. Vecina se ipak odradi besple i iz moralnih motiva ili financirana iz dzepa ljudi koji se trude da promjene nesto.
Ne kazem da nema onih koji se drustveno angaziraju zbog place. Vecina NGO-a ima zaposlene. No, opet je u tome kljucna njihova sposobnost da nadju financijere za svoje projekte. Ali to me mora imati previse veze sa gradjanskim aktivnostima izrazavanja nezadovoljstva prema institucijama koje putem poreza i doprinosa financiraju .

P.S. - ne dajes mi nikakvu lovu za penziju jer ja jos uvijek svoju lovu zaradjujem svojim radom :)

...trolove je najlakse neutralizirati ako ih se ignorira...

Tko je glasao

Slažem se,

osim sa onim "goes free".... Svatko mora odgovarati za krađu, pa i veličanstveni veliki lopovi...

Bila sam svojedobno u Zaposleničkom vijeću koje je otkrilo da uprava zamračuje lovu. Učinili smo sve što nam je zakon omogućavao da tome stanemo na kraj. Nažalost, sami radnici su nas bojkotirali i zaobilazili nas kao kugu. Bili smo potpuno izolirani, pa smo ostavljali dojam neke skupine ljudi koja podmeće klipove upravi iz osobnih motiva, zbog nekakve "mržnje" i sl.

Moralo je proći cijelo desetljeće da bismo dobili sudsku satisfakciju, tj. potvrdu da smo govorili istinu i činili stvari u interesu "poduzeća".....

Sitno, bijedno kalkulantstvo, spremnost da se prodaju za bakšiš, krajnji konformizam - to je, na temelju tog iskustva, moja dijagnoza stanja u kojem se nalazi "narod", tj. radnici.....

Tko je glasao

Svatko mora odgovarati za

Svatko mora odgovarati za krađu, pa i veličanstveni veliki lopovi...

mislis kao recimo barisic i raznovrsni pokajnici? valjda ti je jasno da ova tvoja recenica s realnoscu veze nema. nadam se da si omanula slovo i da je trebalo biti velicanstveno veliki lopovi (sto bi se jos i dalo progutat).

od moralne satisfakcije kruha nema - za 5 godina sudicemo novom sanaderu. pa za 5 godina opet. e kad frizider bude bio pun glava od hobotnice onda se mozda upali lampica da glava nije u stanju uraditi nista bez krakova (i da glavu bez beda zamjenis, a ostatak ce se odmah prispojiti na novu, u svakom slucaju ocajno losa metafora). pa cemo onda valjda kracima opaliti kaznu da se smrznes, a ne slat poruku "naravno da mozete biti kao ona tri majmuna i maznjavat nasitno svoj dio, pokajete se i sve pet". onda zelim puno srece novoj glavi hobotnice u pronalasku krakova, kad bude jasno da ce oni najvise nahebati. e meni je to najveca moralna satisfakcija, mnogo vrijednija od punog frizidera glava od hobotnice.

Tko je glasao

Ne proturječim ja tebi.

Naprotiv, nerijetko ističem da su "glava hobotnice" i "kraci" - organska cjelina.... :)

..... Ne dao bog ni meni, ni mojim potomcima američki sustav zdravstvenog osiguranja!

...... Žalim se nekidan mojoj kumici na placu kako je sve skupo, i kak' bumo "bok sačuvaj, skoro i kruha bili gladni", a ona meni mirno i suvereno odgovori:

- Ma kakvi gladni, kaj vam je! Daleko smo mi još od toga!

Ja je upitno pogledam, a ona pojasni:

- Čujte, trebam nekoga da mi pomogne u vrtu, ja sam cijeli dan tu, na placu.... Tražim nekoga da mi pokosi travu i takve stvari..... I nemrem nikoga najti! Niko neće delati! Nikome, znači, ne treba da od mene zaradi sto, dvjesto kuna! To vam znači da nema gladi! Dobro je nama, jako dobro!

.... U svakom slučaju, tvoja sugovornica @stara je u svom dnevniku o svom kreditu za auto napisala programatsku rečenicu koju sam ja dovela u pitanje, pa mi gospođa nakon toga melje kosti u flajšmašini - premda tvrdi da "inače nije agresivna".... :)) Ta programatska rečenica glasi: "Naravno da ću gledati da zajebem državu gdje god stignem!"

Meni je taj stav problematičan upravo zato jer je to posve dovoljna platforma za to da postane - lijepi, mali i vrlo pouzdani krak one iste hobotnice na koju navodno riga svoju pravedničku vatru..... :))

Tko je glasao

ubokte

Da mi je čuti taj razgovor - kada jedna službenica s fiksnom plaćom zadnjih 10 godina izgovara rečenicu "skoro kruha bili gladni".

I onda taj mit "ah, svima dajem 200 kn dnevno da mi odnese smeće do kontejnera, ali, eto - nitko neće". I onda ste se razišli u miru i sa zaključkom kako je sve u redu?

Tvoj stav je problematičan isključivo zato što obožavaš pisati o isplativoj poljoprivrednoj proizvodnji (o kojoj pojma nemaš), sada o nesigurnosti plaće (wow, kasni ti plaća? smanjena je?), a vidim da si postala stručnjak i za izbjegavanje lisica u punoj brzini.

Od tebe se stvarno može svašta naučiti.

Tko je glasao

Prvo:

Tko je glasao

Dakle: što ti uopće

Tko je glasao

javna riječ

Ono što ja osobno hoću - to je sasvim nebitno.

Ovo je mjesto gdje je ono što je napisano - javno. Ti si nešto napisala, ja sam nešto komentirao.

Čemu služi ovaj komentar tj. prenošenje tvog intimnog razgovora s kumicom na placu i zašto misliš da to zanima šire čitateljstvo?

Što si s tim citatom željela poručiti osim vrlo opasne teze (to opasnija što dolazi iz usta nekoga tko ima fiksnu i zagarantiranu plaću), a ta je: "Uopće nije teško - već su naši ljudi jednostavno ljenčine - svi koji tvrde lažu - eto, čak i kumica na placu to zna".

Da generacije prije tebe tebi nisu riješile stambeno pitanje, da ti plaća nije sigurna - vidio bih da li bi bila tako bešćutna i prodavala demagogiju te vrste - svi koji kažu da im je teško muljaju, jer eto - kumici nitko ne pomaže a nudi i po 200 kn dnevno.

Tko je glasao

Ako je

Tko je glasao

Ili:

"Ako je sasvim nebitno što ti hoćeš u javnom prostoru", onda je sasvim nebitno i što ja hoću u javnom prostoru.

Pa se u tom smislu tvoja marljiva rabota usmjerena prema meni može označiti samo jednim imenom.....

Tko je glasao

razumijem što čitam

Samo ti trolaj - ali to neće promijeniti moje mišljenje o tome što su ljudi, što je država - i kako dolazi do nekih stvari - recimo prožetosti društva korupcijom, krivnjom i slično. Scenarij je jednostavan.

Uvedi gomilu propisa, zakona, podzakonskih akta, normativa i uredbi. Uvodi ih unaprijed, unazad, retroaktivno, protuzakonito. Stvori takvo okruženje gdje je SVAKI član društva gotovo uvijek u nekom prekršaju - a da obično niti ne zna za njega ili je taj prekršaj minoran.

Objasni ljudima da klima-uređaji koje su jučer postavili legalno - danas nisu legalni. Uvedi im propis po kojim se nedjeljom ne smije raditi, uhapsi trojicu pa ukini propis. Napravi situaciju gdje im naplaćuješ komunalije za građevinu koja nema sve potrebne papire. Učini da svaki sudski spor traje skoro desetljeće. Legalno uvezene dječje sjedalice proglasi nesigurnima i kažnjivima, proglasi im štednjake energetski neučinkovitima, kazni im prijatelje koji su došli na ljetovanje.

Kada SVE ljude na ovaj način napraviš "kriminalcima" - nakon toga stvori presedane i nikako ih nemoj procesuirati niti objašnjavati. Izdaji hrvatske putovnice srpskim kriminalcima. Neke firme oslobodi od plaćanja doprinosa. Toleriraj neka evidentna i uočljiva kršenja zakona.

Svim tim postupcima stvorit ćeš savršeno okruženje za korupciju gdje će ljudi početi normalno plaćati i podmićivati - da ih pregleda njihov doktor, da im dijete prime u vrtić gdje i inače pripada, da im se "pusti" auto na tehničkom - jer se više neće imati za što uloviti, neće biti čvrste točke oko njih.

Tada - kada si moralno upropastio ljude - onda počni s tezom "eto - ovdje su svi takvi, nema tu pomoći, svi muljaju, uopće nije tako teško, svi naši ljudi lažu"...

Zato me naljutio tvoj komentar o "kumici s placa" - jer želi poturiti tezu da uopće nije teško već da naši ljudi lažu, "znate naše ljude", "svi vam oni još rade na crno", "nezaposlenost zapravo ne postoji", "nitko nije gladan" i slične rečenice.

Dakle - komentiram što sam napisao, a ti kao osoba mi nisi zanimljiva, kao što i "ono što ja želim je nebitno" se odnosi na mene izvan ovog prostora. Tako da su ti citiranje mene i profesora tehničkog i ključeva, totalno nebitno. Pričamo o temi dnevnika - aktivizam ili ne - i kada.

Tko je glasao

:

"ubokte

Da mi je čuti taj razgovor - kada jedna službenica s fiksnom plaćom zadnjih 10 godina izgovara rečenicu "skoro kruha bili gladni".

I onda taj mit "ah, svima dajem 200 kn dnevno da mi odnese smeće do kontejnera, ali, eto - nitko neće". I onda ste se razišli u miru i sa zaključkom kako je sve u redu?

Tvoj stav je problematičan isključivo zato što obožavaš pisati o isplativoj poljoprivrednoj proizvodnji (o kojoj pojma nemaš), sada o nesigurnosti plaće (wow, kasni ti plaća? smanjena je?), a vidim da si postala stručnjak i za izbjegavanje lisica u punoj brzini.

Od tebe se stvarno može svašta naučiti."

...... "a ti kao osoba mi nisi zanimljiva".....

Tko je glasao

Kaj, to

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci