Tagovi

Francuski 9/11

Pariz je meni sinoć izgledao kao Bagdad. Već sam oguglala na vijesti poput "150 mrtvih u nizu napada u Bagdadu" (mada je i tamo toliki broj žrtava rijetkost), ali nipošto nisam navikla na to da u naslovu bude Pariz. No, sada je tu, terorizam je tu, kao faktura dugog izvoza istog u napaćenu Afriku – Lesi se uvijek vraća kući.
U Parizu se sinoć svakako desila katastrofa, ogromna katastrofa, no teško da se ista može pripisati ideji multikulturalnosti ili izbjegličkom valu. Tko god stajao iza sinoćnjeg napada, ISIL ili netko drugi, uzroke ipak treba tražiti u francuskom vanjskopolitičkom angažmanu njihovog establišmenta iliti posrednom inside job-u.
Hoće li to tako prezentirati i narodu koji je žrtvovan kao nevažni kolateral – a jok. Naravno da nije sada zgodan trenutak, ali čim spomenemo u istom kontekstu Francusku i vanjsku politiku teško je ne pomisliti na godine francuske, često brutalne, kolonizacije dijelova islamskog svijeta, smaknuće Gadafija, etc, etc. No, ovi napadi zasigurno nisu zaostali revanšizam te se po meni odnose na aktualni danas.

Francuski angažman u Siriji i Iraku je poprilično prljav. Među prvima su na mig amera dali potporu islamističkim militantima koji su se pobunili protiv sekularnog Asada. S tim trendom su nastavili i dalje, no, kao i druge zemlje koje su podupirale tzv. "umjerene" Islamiste, okrenuli su se protiv najekstremnije frakcije, tj ISIL-a.
Kao i SAD i Rusija, Francuska se uključila u zračne napade protiv tog nedvojbeno američkog proizvoda u Siriji i Iraku. U zadnjim napadima, prije nekoliko dana, ciljali su ISIL-ovu naftnu i plinsku infrastrukturu na istoku Sirije ističući kako time žele eliminirati ISIL-ova financijska sredstva. Tim napadima su zasigurno razljutili i aktere šire od ISIL-a jer ISIL tu naftu i plin prodaje nekome tko na tome masno zarađuje. Kome? Odgovor je - pitajte amerikance – koji su prvi izrazili sućut...
Zanimljivo je da je Francuska izvela niz napada na ISIL-ove kampove za obuku u Siriji ističući kako time brane francusku sigurnost jer imaju informacije da bi baš iz tih kampova netko mogao zaprijetiti Francuskoj.
Mnogi stanovnici Francuske pitati će se kako se to moglo desiti? Naime, ovdje nisu zakazale samo francuske službe, već i sve one koje s francuskima dijele obavještajne informacije.
Jesu li zaista zakazale na ovakvom događaju velikog intenziteta kao i američke na 9/11 – čisto sumnjam!?
Jel Charlie Hebdo bio false flag – naravno!!

http://www.activistpost.com/2015/01/15-signs-charlie-hebdo-attack-was-fa...
http://www.globalresearch.ca/the-charlie-hebdo-attack-characteristics-of...

Što slijedi sada prateći obrazac Problem-Reakcija-Rješenje; Strah francuskog i evropskog naroda proizvest će da će ti isti narodi sami tražiti ograničenje slobode, demokratskih prava te na kraju policijsku državu... kako se lijepo u takav scenarij uklapa injektiranje afričkih i inih izbjeglica u slobodom prošaranu Evropu...
Zašto povrh navedenih argumenata napad baš na Francusku i baš na Paris – zbog evropskog bastiona demokracije, ako padne ondje ostale države su „p.... dim“. Može li proći taj scenarij, a očito je riječ o brižljivo pripremanom scenariju...
Oni koji nude formulu borbe protiv terorizma većim nadzorom vlastitog stanovništva, davanjem većih ovlasti policiji i drugim aparatima, varaju se. Nema sumnje kako je borba protiv terorizma postala nužnost nešto oko čega bi se trebale okupiti sve zemlje, ali nužno je i uklanjanje faktora koji teroristima služe kao katalizator.
Rat u Siriji mora se okončati, mora ako se želi krenuti u pravu ofenzivu protiv terorista. Zemlje Zapada i Istoka moraju, napokon, stati na istu stranu po pitanju ovog sukoba i složiti se kako veća opća prijetnja od ISIL-a nikako ne može biti sekularna država legalno izabranog Asada. Naravno osim ako Pusička ne kaže drugačije...!? Zapad predvođen amerima mora odustati od politike smjene režima u Siriji i fokusirati se na zajedničku borbu protiv ISIL-a jer ISIL su nusproizvod upravo te politike smjene režima.
Teroristički napadi u Parizu 13.11.2015. imaju i svoje političke ciljeve, a to je promijeniti Europu i to će na ovaj brutalan način vjerojatno i postići. Zaokret Europe udesno ide njima na ruku jer se tada počinje pogoršavati položaj europskih muslimana, a u takvoj situaciji mogu ih lakše vrbovati i regrutirati.

Uz to odmazda Pariza može biti zgodan alibi za nelegalni ulazak na sirijski teritorij kako bi se pridružili majci i ocu ISIL-a Americi koja je faktički agresor na Siriju u odnosu na Rusiju koja je legalno pozvana u pomoć od demokratski izabrane vlade po zapadu sotoniziranog Asada.
Nadalje, Europa će se sada početi mijenjati slijedeći obrazac SAD-a nakon 9/11. Sigurnost će postati stroga, kontrola nemilosrdna, jer će se argumentirati da SAD ipak nema više problema s terorizmom na svom tlu. Sve su to, nažalost, vrlo loši vjetrovi koji režiserima svakako idu na ruku. Držati sve više osiromašeni narod Europe pod strogom kontrolom nešto je što se već godinama nastoji provesti.
Koja je uloga generiranje ovakvog straha i u pripremi totalne karantene za predstojeći sammit o klimatskim promjenama koji će se održati u Parizu od 30.11. do 11.12.2015. pojasnit ću dolje u komentaru...

Tagovi

Komentari

Minhen kao nastavak zavjere nepoznatih 2 km Nice

Gomile ubijenih i ranjenih izveo samo jedan čudni tinejdžer sa samo jednim pištoljem, tinejdžer koji nije mogao počiniti samoubojstvo na mjestu zočina već je otišao kilometar dalje da u miru skonča! Ha, ha, ha.... ko onaj kamiondžija kojeg na 2 km gaženja ljudi nitko nije uspio snimiti! HI, hi, hi - bljak...

http://slobodnadalmacija.hr/novosti/svijet/clanak/id/320752/krije-li-nje...

Tko je glasao

Ubojica je David - mladi nijemac iranskog porijekla

Nakon odrađenog posla David je otišao kilometar dalje i ondje odlučio skončati - koja režija cionističke gamadi. Ali dobro, kao početak uvoda u izvanredno stanje može sasvim solidno poslužiti!!!
I tako svaki mjesec barem jednom....

Tko je glasao
Tko je glasao

Anglosaksonsko maslo

Američki dužnosnici priznaju da su stvorili ISIL i Al Kaidu

Kada bi vam rekli da je Bijela kuća pokrenula naoružavanje ISIL-a i da je ISIL pokrenut od strane američkih prijatelja i saveznika, biste li nam vjerovali? Kada bismo vam rekli da je Obama zapovijedio obuku ISIL-ovih snaga u Iraku, biste li nam vjerovali? Kada bi smo vam rekli da je Amerika financirala i regrutirala mudžahedine kako bi ih dovela na vlast u Afganistanu, biste li nam vjerovali? Kada bismo vam rekli da je Amerika podržavala Saddama Husseina kada je kemijskim oružjem ubijao nedužne ljude biste li nam vjerovali?Vjerojatno ne bi, zato smo napravili ovaj video, da se sami uvjerite, poslušajte američke dužnosnike kako jedan za drugim priznaju što su radili. Tada će vam biti jasno tko je zapravo odgovoran za napade 11. rujna, kao i za zadnji napad u Belgiji.

Posted by Živi zid on 22. ožujka 2016

Tko je glasao

Petir recitira teroristički vokabular

"Naš Bog je pobijedio smrt"

Niti je ovo bio obračun "našeg" i "njihova" Boga, niti je Bog u Bruxellesu (kao prije u Parizu, kao ni u Ankari, Istanbulu...) pobijedio smrt - osim ako bombašima samoubojicama smrt ne garantira vječni život - niti ona može biti sigurna da dijeli istog Boga sa žrtvama bombaških napada.
Ovakva objava europarlamentarke u svojoj biti poništava sve ono čemu je moderna Europa godinama stremila.
Multikulturalnost i otvorenost, sloboda i poštivanje različitosti ono je što fundamentaliste - islamske, ali i kršćanske - najviše smeta i to je ono što ih u srži ubija.
Upravo zbog toga se teroristički udar na Europu doživljava i kao udar na antipod Islamskoj državi u kojoj se brutalno istrebljuju svi oni koji ne vjeruju u "njihova Boga".

Tko je glasao

Tko i s kojim ciljem sije kaos u Evropi?

Zajedničke niti Brisela i Pariza...

Prema prvim spoznajama istražitelja bomba-opasać iz Brisela "slična" je onoj iz Pariza.
A za onu iz Pariza je vještaćenjem utvrđeno da je za proizvodnju iste potrebno specijalističko znanje i vrhunski laboratorij kojeg na bliskom istoku nema!

Dakle - nešto smrdi u pozadini...

Tko je glasao

Zaključak, iza pariškog "masakra" stoje ameri

Neki ljudi koji nisu baš uvjereni u oficijelnu priču o pariškim napadima se pitaju zbog čega bi se muslimanski bombaši samoubojice raznijeli u lažnom napadu (false flag attack ili napad pod lažnom zastavom). Odgovor na ovo pitanje je vrlo jednostavan. No, prije nego li na njega odgovorim trebali bi razlučiti jesu li se bombaši zaista sami raznijeli, je li to nešto što se može potvrditi, nešto što zaista znamo ili je to tek priča koju su nam ispričali? Na primjer, nama je rečeno nakon 11.09.2011., da su se putnici otetih zrakoplova javljali rodbini, iako su eksperti svjedočili kako tehnologija tog vremena nije omogućavala pozive s mobitelima iz zrakoplova u letu.
Odgovor je vrlo jednostavan, no njega ću morati pretočiti u pitanje: zbog čega pretpostavljamo da su bombaši samoubojice znali tko organizira sam napad? Čini se da postoji dovoljno dokaza o tome kako je ISIS kreacija SAD-a, te da ta teroristička organizacija još uvijek dobiva veliku američku pomoć, bilo aktivnu ili pasivnu i na koncu da je ISIS o njoj u potpunosti ovisan. Upravo je to razlog zbog čega se Washington i Putin spore kada je riječ o napadu na ISIS. Čini se da Washington koristi ISIS kako bi zbacio trenutačnu vlast u Siriji zajedno s predsjednikom Assadom. Očigledno su agenti iz SAD inifltrirani u ISIS te upravljaju s njegovim djelovanjem i akcijama. Takvo stanje uopće ne treba čuditi, Washington je vrlo dobro poznat po korištenju islamskih ekstremista u svoje svrhe, dovoljno je da se sjetimo Afganistana gdje je SAD podupirao talibane u borbi protiv SSSR-a ili pak Libije i sada Sirije u kojima se islamski ekstremisti koriste kako bi se srušile legitimno izabrane vlade. Washington ih je koristio i u Parizu. Po mom osobnom računu, FBI je u 150 prilika uspješno zavarao ljude kako bi oni sudjelovali u terorističkim napadima koje je smislio sam FBI.
No ostavimo to po strani, prebacimo se na neka puno važnija pitanja. Prvo je: zbog čega stradaju nevini ljudi koji nisu svjesni načina na koje ih iskorištavaju i kontroliraju njihove vlade? Žrtve napada iz 2001. nisu bile dijelom washingtonske elite čija politika na Srednjem istoku je bila opravdana nakon takvog napada. Ista stvar se dogodila i u Bostonskom maratonskom napadu, isto je i u Parizu, sve su žrtve nedužne, niti jednom nije nastradala osoba koja je odgovorna za pokolj na Bliskom stoku.

Povijesno gledano teroristički napadi nikada nisu bili usmjereni prema nevinima već su mete bile vladari i oni koji su zaista krivi za svoja nedjela. Srpski Gavrilo Princip je, recimo, ubio habsburškog nadvojvodu i prijestolonasljednika, Princip nije dizao u zrak nevine ljude u okolnim ulicama ili po kavanama.

Vrlo je interesantno da napadi koji se pripisuju muslimanskim teroristima stalno imaju na piku nevine ljude kada su im na domaku bile stvarne mete poput francuskog predsjednika Hollandea koji je slao i još uvijek šalje vojne snage da ubijaju muslimane. Hollande je bezbrižno sjedio na tribini nogometnog stadiona “Stade de France” za vrijeme utakmice Francuska-Njemačka, njega je bez ikakvog problema mogao raznijeti bombaš samoubojica. Koliko je teško povjerovati u ishod u kojem se bombaši samoubojice dižu u zrak pred punim stadionom kada mogu pokupiti glavnu metu?

Sada bi se morali vratiti na pitanje identifikacije navodnih “pariških terorista”. Sasvim je realistična pretpostavka da milijuni izbjeglica koje bježe pred washingtonskom politikom i politikom EU vazala na Bliskom istoku, imaju putovnice, no još je važnije razmisliti o tome tko bi bježao od bombi i smrti u svojoj zemlji kako bi se digao u zrak u Europi i to tako da na mjestu nesreće ostavi putovnicu po mogućnosti netaknutu.
S druge strane, meni se čini da bi ljudi koji zaista bježe iz ratom opustošene zemlje, ljudi koji su iz svojih kuća pobjegli bez ičega, najmanje razmišljali o tome da uzmu putovnicu te da je ostave na mjestu zločina.
Kakvo je to suludo sranje koje nude zapadnjački mediji o pronađenoj putovnici? To su mediji koje plaća Washington kako bi se podržavala američka hegemonija i zločini koje čini.
I na koncu jedno posljednje pitanje za skeptike. Gdje su fotografije terorista za vrijeme napada? Dobili smo samo snimke iz okoliša, unatoč tome što je Pariz prekriven sigurnosnim kamerama nemamo niti jednu jedinu snimku terorista u akciji. Što je sa stotinama tisuća mobitela stanovnika Pariza, nitko nije snimio niti jednog teroristu? Sa svim tim fotografijama koje su napravili obični ljudi, kako je moguće da vlasti ne znaju je li koji terorista pobjegao i ako je to istina, da ne znaju kako teroristi izgledaju? Zbog čega se vlasti pouzdaju u lažne putovnice i lažne slike iz tih putovnica?
Terorizam je stvoren u zapadnjačkom svijetu, no čini se da je to terorizam zapadnjačkih vlada protiv samih zapadnjaka.
Zapamtite da vlasti uvijek tvrde kako nisu imali naznaka kako će se dogoditi teroristički napadi, pa ipak gotovo trenutačno znaju tko je odgovoran za napade i tko ih je smislio.
Francuski napad se odigrao baš onako kao sam mislila da će se odigrati. Francuska vlada napada francuske civilne slobode sa zakonom koji nalikuje na Patriot Act u SAD-u. Prema brzim anketama čak 84% Francuza podržava zakon s kojim će se ih se stalno špijunirati i nadzirati pod uvjetom da ih država čuva na sigurnom. To znači da samo 16% Francuza još uvijek ima mozga u glavi za razliku od ostalih kojima je mozak mrtav.
Ovo je lažni napad koji odgovara zapadnjačkom političkom establišmentu. ISIS koji kontrolira dijelove Iraka, Sirije i Libanona, je preuzeo odgovornost za pariške napade, no on je ekstremno sofisticiran i van je mogućnosti koje ISIS ima. Ne vjerujem da su izbjeglice mogle prokrijumčariti svo to oružje u EU. Ovaj napad savršeno pada SAD-u i NATO-u koji će sada moći vršiti pritisak za slanjem vojnika u Siriju, što će zapravo biti rat protiv Rusije koja vodi svoju vlastitu kampanju protiv ISIS-a od devetog mjeseca. Ovaj napad će omogućiti konfrontaciju NATO snaga protiv Rusije i invazije koja će biti usmjerena protiv predsjednika Assada.

Možda se nekima na ovom portalu ovakva analiza učini nevjerojatna i previše strašna da bi bila istinita, no promislimo malo, tko je najveći prodavač oružja na svijetu, tko najviše zarađuje na preprodaji oružja, zbog čega SAD-u ne odgovara uništenje ISIS-a i zašto NATO-vi napadi nisu uništili ISIS u više od godinu dana i zbog čega SAD na sve moguće načine želi spriječiti Rusiju u uništenju ove terorističke organizacije?

Tko stoji iza ISIS-a je jasno rekao Vladimir Putin na samitu G20:

“Omogućio sam vam uvid u dokaze o tome tko financira Islamsku (IS) državu, te da nju financijski podržavaju privatne osobe kao i različite zemlje. Financije za IS dolaze iz 40 različitih zemalja, uključujući i od nekih sudionica G20.”

Teško je reći što će se događati u bliskoj budućnosti, no sigurna sam da se situacija neće poboljšati, voljela bi vjerovati kako ima nade za pravedan i bolji svijet no bojim se da su psihopati na vlasti u stanju učiniti sve zbog obrane svojih sebičnih i bolesnih interesa.

Tko je glasao
Tko je glasao

Zašto penetriranje migranata u Evropu

SAD preko EU birokracije želi da prisili Evropu da primaju migrante, dok ih sami ne primaju, iako su glavni krivci, kroz svoju ulogu svjetskog policajca, to jest huligana, za izbjeglištvo zbog uništenja niza država i poticanje antidržavnih elemenata (ali samo protiv onih država koje su van njihove kontrole). Ovdje, davno prepoznati američki igrači u Evropi, pod maskom humanosti, najviše se zalažu za ovu tzv. humanost. Ali da su stvarno humani, ne bi naoružavali i trenirali teroriste i napadali i slabili vlade koje bi inače bile u stanju održavati mir i prosperitet u državama koje trebaju svoje stanovništvo da bi bile snažne.
Što se sve postiže pomoću migracije u Evropu?

1.) Jačanje terorizma u Evropi (a teroriste kontrolira CIA i Mossad) kako bi se pomoću njih kontrolirali vlade i javno mišljenje (ucjene vlada, jačanje kontrole nad građanima, skretanje pažnje, militarizacija, policijska država, povećan nadzor, ograničavanje sloboda). Osim CIA treniranih terorista dolazi stanovništvo za koje džamije izgrađuje S. Arabija gdje će im se ispirati mozak oko toga gdje je dobar, a gdje loš diktator i slično, za potrebe cionističkih planova.

2.) rast nacizma u Evropi, koji odgovara onima koji žele uspostaviti diktaturu kao što je bila Hitlerova, onima koji su financirali Hitlera (američke banke i elita zainteresirana za eugeniku),

3.) poticanje iseljavanja židova iz Evrope u Izrael, zbog straha od rasta islamskog ekstremizma i nacizma, što odgovara cionistima,

4.) Poticanje mržnje prema muslimanima, što odgovara Izraelu i svima koji bi izvršili invazije na naftna polja okružena muslimanima

5.) Eliminacija Arapa, kao u 2. svjetskom ratu druge grupe semita: židova, zahvaljujući čemu su cionisti i Hazari postali dominantni i preuzeli judaizam i vodstvo židova. To je eliminacija genetske linije, što je dio eugenike i politike Hitlera koji je preuzeo eugeniku od SAD-a i V. Britanije, osim novca američkih banaka, da sprovede svoj eksperiment u Evropi.

http://www.washingtonsblog.com/2012/07/big-banks-funded-the-nazis-and-la...

https://sh.wikipedia.org/wiki/Eugenika

"I nije vam žao zbog podrške islamskom fundamentalizmu...?"
Brzezinski je odgovorio: "Šta je važnije u povijesti? Talibani ili kolaps Sovjetske imperije? Neki pobunjeni muslimani ili oslobođenje centralne Evrope i kraj hladnog rata?" (Le Nouvel Observateur, 1998)

http://dgibbs.faculty.arizona.edu/brzezinski_interview

Tko je glasao

objasni

Ajde objasni kakvu konkretnu korist ima SAD od toga da u Europi muslimani koji ih mrze postanu većina ?

Tko je glasao

Pažnja ti je popustila...

Tko i gdje spominje većinu!? Ovdje je riječ o elementu koji u funkciji alata drastično narušava geostrateške odnose a u konačnici potiće nuklearni sraz.

Tko je glasao

Američki marinac razotkriva zavjeru pariškog masakra

Kenneth O' Keefe je ratni veteran američke vojske koji objašnjava tko stoji iza krvavog pira u Parizu i sve o američkom predsjedniku Baraku Obami, te kako zapravo počinje treći svjetski rat.
Kenneth je optužio Ameriku, Izrael i Veliku Britaniju da su najveći svjetski teroristi, a da je Obama samo marioneta u rukama moćnih banaka koje uništavaju države širom svijeta.
On je također rekao kako se nada da će se američki generali i vojnici pobuniti i da neće sudjelovati u svjetskom masakru koji sprovodi njihova vlada i da su zbog toga u strahu. Naravno da ima jako puno američkih vojnika koji su protiv rata u Siriji, ali nemaju drugog izbora jer tako zarađuju svoje plaće jer i oni imaju svoje obitelji za koje se morjau brinuti.

Evo i njegove izjave na hrvatskom...

Tko je glasao

Pariški masakr se razotkrio kao globalni false flag

Francuska kriza, očajnički je čin krajnje očajnih ljudi svjetskog NWO-a. U francuskim vladinim krugovima i establishmentu ima onih koji napad 13. studenoga žele iskoristiti kako bi stvorili trajnu policijsku državu i oživili kolonijalnu Francusku, u Siriji, na Levantu, u Libanonu i Africi. Srećom, čini se kako ta frakcija i njezini saveznici među ratovanjem opsjednutim američkim neokonzervativnim jastrebovima poput Johna McCaina u svom naumu neće uspjeti. Prava je ironija što upravo Rusija, izgleda, uspijeva spriječiti njihove planove da u Siriji ratuje NATO. U konačnici, ta frakcija bi Siriju željela uništiti i podijeliti u nekom novom sporazumu Sykes-Picot. To se ne može uspoređivati s terorizmom 70-ih godina. Tada nije bilo islamskog džihada niti su postojale terorističke skupine razmjera kakve danas imaju IS ili al-Qa’ida. Teror su tada bile nasumične otmice ili bombaši samoubojice poput male skupine Abu Nidala.

Tko je glasao

Pariški 9/11 u funkciji totalne karantene za "Clime Summit"

Francuska je obavijestila Vijeće Europe “da je odlučila prekršiti Europsku konvenciju o ljudskim pravima” zbog izvanrednog stanja koje je proglasila nakon terorističkih napada u Parizu, objavila je ta paneuropska organizacija.
Svjetska analitička struka se slaže da je pokolj u Parizu strukovna kopija 9/11 tj inside job globalnih elita iliti false flag između ostalog i zbog potrebe provođenja apsolutne karantene
UN konferencije o klimi (30.11-11.122015.) u Parizu. Taj skup trebao bi legalizirati NWO program glede CO2 zagrijavanja planete i utrti put zaključcima za podčinjavanje stanovništva novom svjetskom poretku s jednom vladom, jednom valuto, jednom vojskom...
Priča o programu onečišćenjem CO2 samo je paravan za geoinženjering u pozadini i redukciju ljudskog populusa.
Nevladine udruge iz čitavog svijeta su planirale velike blokade i opstrukcije diljem Pariza ovog skupa prevarantskih elita - sada neće ni ući u Francusku pod izgovorm terorističke prijetnje. Problem-Reakcija-Rješenje...

http://www.coalitionagainstgeoengineering.org/2015/11/paris-terror-attac...

Tko je glasao

Kako Domazet Lošo vidi parišku prijevaru

‘Što ste vidjeli tamo, što vam prikazuju mediji? Jeste li vidjeli mrtve? Niste. Jeste li vidjeli jednoga pokopa? Nema nijednog pokopa, bilo da se radi o žrtvama, bilo da se radi o atentatorima, odnosno teroristima. Imate tek neke slike, recimo jedna je žena na slici kao ranjena, još jedan poluodjeven čovjek. Što vidite u Belgiji? Ništa. Ali imate jednu cijelu psihozu straha…”
Lošo upozorava na zastrašujuću propagandu straha među ljudima, a koju su izazvali uigrani mediji prikazujući neku imaginarnu sliku.
‘Pa gdje je pijetet za stotine mrtvih? Valjda se netko treba pokopati. Gdje su imena navodnih atentatora? Sve je to nešto imaginarno, nestvarno. Cilj im je očigledno stvoriti strah i ništa drugo”, rekao je Domazet i dodao: Vi ovdje imate samo jednu virtualnu stvarnost čija je posljedica strah, a onda se kako govori Lošo u daljnjem razgovoru, taj imaginarni strah kod ljudi koristi za realizaciju pravog straha kao i za napade na određene institucije.
Što je posljedica lažnog terorizma u Europi?

Kao što danima upozoravamo, posljedice ovog izmišljenog terorističkog napada su reakcije ljudi diljem svijeta koje su potekle i tek trebaju poteći iz gore spomenutog virtualnog straha; nemiri, netrpeljivost i naposljetku rat.

Međutim, to nije sve. Kao što smo i najavljivali, a o čemu sada izvještava njemački FAZ, cilj ovog terorizma bio je oduzeti sva ljudska prava europskom čovjeku što se i dogodilo! Naime, Faz izvještava da je Deklaracija o ljudskim pravim u Francuskoj suspendirana, o čemu smo mi pisali još u 5. mjesecu ove godine kada su se pripremili zakoni u Francuskoj za ono što dolazi.
Policija u Francuskoj može u bilo kojem trenutku bez ikakvog naloga uhiti bilo koga na ulici, ona može bez naloga provaliti u vaš dom i držati vas u kućnom pritvoru. Policija ima ovlasti koje su iznad svih ljudskih prava, imaju pravo prisluškivati vas i pratiti, ali i zatvarati ljude po svojoj volji! Prema pisanju New York Timsa, već je više od 1100 ljudi uhićeno po novim zakonima i pravilima Francuske u kojoj čovjek (kao biće) ne vrijedi ništa.
Nevjerojatnu situaciju u kojoj jedna europska država – Francuska, vođena tim umjetno stvorenim strahom od terorizma potpuno ograničila građanska prava do sada su komentirale samo francuske novine La Monde koje su rekle: ‘Ovo je zapanjujući preokret – iz demokracije u totalitarizam!’ E, upravo na taj totalitarizmu koji se kao mreža preko noći nadvio nad francuskom upozoravaju neovisni mediji i analitičari godinama, no nitko nije reagirao.
Pod krinkom straha od terorizma (kojeg je sam zapad stvorio s tajnim službama) na čitavu Europu sručila se zastrašujuća Agenda, Agenda Novog svjetskog poretka! Preko noći od francuske – slobode, jedinstva i bratstva došlo je do stvaranja jedne velike policijske države u kojoj građani postaju robovi izmišljenih projekcija stvaranih iza kulisa, u mozgovima očito bolesnih pojedinaca željnih vlasti, ne nad resursima (to već imaju), nego nad čovjekom i to onim slobodnomislećim čovjekom!
U nedjelju se, unatoč zabranama, u Francuskoj održao prosvjed protiv nametnute ‘policijske države’ koja se stvara u Francuskoj i u Belgiji, no međutim zastrašujuća dimenzija svega ovoga očitovala se u trenutku kada je policija svim sredstvima napala prosvjednike i agresivnim metodama ih pokušala maknuti s ulice. O ovom bolesnom napadu policije na prosvjednike u jednoj uređenoj zemlji poput Francuske naravno, gotovo nitko nije izvijestio, ali se zato izvještava o tome da Francuska bombardira Siriju, tu istu Siriju u kojoj milijunu ljudi godinama umiru u stravičnim mukama, što od zapada stvorenih terorista, što od samog zapada koji pod krinkom oslobađanja i demokracije vrši teror nad čitavim čovječanstvom.

Tko je glasao

Titovo viđenje terorizma, aktualno i nakon 40 godina

Josip Broz Tito, u skladu s politikom nesvrstanih prije svega poziva na mir te komenitra govorom u Prijedoru akciju njemačkih specijalaca tijekom dramatične palestince otmice izraelskih sportaša 1972. godin za vrijeme Olimpijskih igara u Munchenu.

“Vi, inače znate kakva je situacija. Na Bliskom istoku stvari su došle u slijepu ulicu. Vidjeli ste šta se dogodilo u Njemačkoj na Olimpijadi u Munchenu. Ubijeno je 11 izraelskih sportaša. Poginula su dvojica Nijemaca… Zbog toga su već mogli dići avione i bombardirati žene i djecu u Libanonu i Siriji. Ja osobno, kao i čitav naš narod, apsolutno sam protiv onoga što su komandosi napravili u Munchenu. Da li su oni bili svjesno ili nesvjesno nečije oruđe, ne znam. Ali mi smo protiv terora uopće. No, dajte da se malo razmisli – kakvih sve terora ima. Što je sa onim terorom kada se svakodnevno bacaju tisuće i tisuće tona ekspolziva, kada se bombama ruši i sve živo ubija. Je li to teror? To je najgori teror. Prema tome, neka se sada izvuku pouke iz onoga što se dogodilo u Munchenu, pa da se jednom kroz Ujedinjene narode učini nešto kako se terorizam u svjetskim razmjerima više ne bi mogao pojavljivati. A to se može ostvariti… To što sada Izrael čini ne čini sam, on ima dobru podršku izvana. Zbog toga je jako opasno. I taj teroristički poduhvat u Munchenu ima jednu vrlo paklenu namjeru. Da se sva mržnja čovječanstva, okrene protiv Arapa. Maltene, trebalo bi sve Arape likvidirati. Razume se, mi se moramo boriti protiv toga da se sada baci krivnja na te narode, na čitave zemlje”

Velikani uvijek ostanu veliki ma koliko mentalna sirotinja to osporavala...

Tko je glasao
Tko je glasao

Zašto se "Lesi" iz predgrađa vratio kući

Snažne konotacije kolonijalizma okružuju tragičan događaj u Parizu. Mnogi francuski i međunarodni mediji dodatno su naglasili nepobitan rasni sraz, koristeći klasičnu povijesnu laž.
Svi glavni mainstream mediji, kao što su Le Figaro, Telegraph, New York Times, Washington Post i slični, čak i progresivni mediji, smatraju kako su napadi u Parizu najgore nasilje ili teroristički čin koji se dogodio u jednom danu u Francuskoj još od kraja Drugog svjetskog rata. Svaki novinar koji je to prenio ili napisao možda je to doista napravio nenamjerno, ali s povijesnom gledišta je bez sumnje potaknuta rasna amnezije u širem zapadnom društvu.
Tri desetljeća su prošla prije nego je francuska javna svijest počela osuđivati stravične i namjerne masakre protiv alžirskih prosvjednika koji su mirno koračali Parizom 17. listopada 1961. Bila je to zadnja godina alžirskog rata za nacionalnu nezavisnost, a mirovni pregovori su već započeti. Više od trideset tisuća alžirskih muškaraca, žena i djece organizirao je nacionalistički FLN da sudjeluje u protestnom maršu u središtu grada. Naime, pariška regija je tada postavila strogo kontrolirano kretanje muslimanskog stanovništva. Zbog toga je velika većina prosvjednika bilo nenaoružana, jer se radilo o građanima Francuske, a ne militantnim aktivistima. Uostalom, Alžir je tada bio sastavni dio Francuske i svi Alžirci su bili francuski građani.
Tada je pariški šef policije bio Maurice Papon, nekadašnji službenik kolaboracionističkog režima u Vichyju, a odgovoran je za smrt oko tisuću Židova iz Francuske i kasnije je počinio mučenja i smaknuća u Alžiru. On je eksplicitno potaknuo policiju da koriste svaki dostupan način za razbijanje prosvjeda i da oslabi pokret koji ga je započeo. Francuska je policija pod Paponom stvorila posebne odrede koji su trebali hvatati i ubijati FLN-ove pobornike, a među njima su bili mnogi članovi protofašističke Organizacije tajne vojske. Oni su odgovorni za mlaćenje prosvjednika, a onesviještene osobe su bacali u Seinu da se podave.
Deset tisuća ljudi je uhićeno, a kasnije su izašli dokazi o mučenjima i ubojstvima.

Tko je glasao

Zašto tvorci ISIL-a stvaraju FIRERA

Odnos prema ratu u Siriji svakako se promijenio otkako je prije tjedan dana u Parizu izveden niz terorističkih napada. Kakve će biti posljedice i hoće li to pridonijeti ubrzanom rješavanju sukoba u Siriji ili će ga još i rasplamsati? Nešto će se svakako od toga desiti i izgleda kako ovaj rat sada ulazi u još jednu novu fazu, možda i najvažniju prekretnicu.
Naime, jednostavna konstrukcija "netko nas napada, a to nije Assad" počinje dobivati na snazi. Stvarna prijetnja koju predstavlja ISIL morati će rezultirati politikom užurbane detekcije "manjeg zla".
Dakako, "zlo" u ovom pitanju je stvoreno na jedan umjetan način, prije svega putem medija. Taman da je sirijski predsjednik Bashar al-Assad i najokrutniji zadnji diktator na Bliskom istoku (što teško može biti uz postojeću snažnu konkurenciju), činjenica jest da niti jednom Francuzu ili Europljanu neće se ništa nažao desiti ako on ostane na vlasti. U suprotnom scenariju sigurnost cijele Europe zaista je ugrožena.
Sirijska vlast, sirijski režim i sirijski predsjednik ne predstavljaju apsolutno nikakvu prijetnju nikome u Europi. Može se reći da predstavljaju prijetnju za dio vlastite populacije, one koja ga želi svrgnuti iz ovog ili onog razloga - ali to se isto može reći za baš svaku vlast na Bliskom istoku (vjerojatno i šire).
Sada je stigao trenutak da su se u Europi mnogi probudili nakon krvavog pohoda terorista u Parizu - mnogima je postalo jasno da Assad nije prijetnja, njegovi protivnici su prijetnja.
Ovo je ključni trenutak kada Zapad, još jednom, ima priliku napraviti veliki i čvrsti zaokret te zauzeti pravu poziciju. Dakako, ne mislimo da je pritom ta pozicija idealna ili da se njoj može prikloniti bez kompromisa ili kritike. No, ako bismo slijedili apsolutne liberalne vrednote onda možemo komotno prekinuti odnose s 90% svijeta. Za početak možemo prekinuti sav kontakt s apsolutističkim monarhijama poput Saudijske Arabije koja je implementirala liberalnu vrednotu odvajanja religije od države na način da one nereligiozne (ateiste) odvaja od glave mačetama.
Kada prekinemo odnos sa svima njima, cijelim Bliskim istokom, cijelom Afrikom i pola Azije, možemo komotno raskinuti odnose i sa SAD-om zbog, između ostalog, činjenice da tamo još uvijek prakticiraju smrtnu kaznu na razne načine.
Takvo zazivanje moralnih i liberalnih vrednota u trenutku dok se na ulicama Pariza brutalno ubijaju mladi i nedužni ljudi je krajnje licemjerno, izvan logike i vrlo opasno po sigurnost cijele Europe.
Nitko pritom ovdje ne predlaže da bi sada trebalo ići u jednu sasvim drugu ekstremu - nitko ovdje, ali diljem Europe se itekako budi ta druga ekstrema. Ljudi će na ove tragedije i šokove početi djelovati stihijski, nerazborito i radikalno. Popularnost raznih rasističkih, ksenofobnih, islamofobnih i fašističkih organizacija zasigurno, nažalost, raste ovih dana.
Ljudi često ne mare za odveć kompleksnim objašnjenjima. Možda su nekoć čak bili i bolji po tom pitanju, ali današnji način života vrlo je brz pa se stoga traže i takva objašnjenja - brza i lako shvatljiva. Naravno, pritom mogu biti vrlo pojednostavljena i samim time iznimno opasna.
Ta jednostavna objašnjenja dovesti će do odmazde, paljenja džamija, a u konačnici i do ustanka nekakvog novog führera koji će tvrditi kako on ima najbolje, brzo i kratko, rješenje za sve probleme Europljana. Sve to zvuči kao nova genocidna ideologija u nastajanju, jer ona to zaista i jest.
Neki kažu da je baš to ono što ISIL i želi, radikalizaciju Europe. Naravno, to im paše jer znaju da bombe i krstareće rakete mogu uništiti njihove borce na terenu, ali ne i ideologiju. Ideologija ISIL-a rasplamsati će se u trenutku kada joj Europa odgovori istom mjerom, kada se počne progoniti muslimane samo zbog toga što su muslimani. Na to računaju jer tada će napokon moći pokrenuti i regrutaciju iz one daleko najveće skupine muslimana, umjerene i sekularne.
Je li ovo scenarij koji nam se neminovno bliži? Da, ali još nije kasno, još ga se može spriječiti. Ne zvuči dobro, ali puno toga sada će ipak ovisiti na Zapadnim liderima.
Vladajuće strukture vjerojatno ne mare previše ni za vlastito stanovništvo. Govore nakon tragedija kao što je bila ona prije tjedan dana u Parizu pišu im dobro plaćeni i dobro obrazovani PR stručnjaci. Do promjene neće doći zbog mrtvih ljudi na ulicama nego tek onda kada se strukture uplaše za vlastiti opstanak. Od koga? Od radikalizirane reakcije koja će i njih držati odgovornima.
Ako je sada došao trenutak da su to spoznali, onda moraju učiniti jedinu logičnu stvar, a to je pristupiti beskompromisnoj borbi protiv ISIL-a, dok se još može, jer vremena je još jako malo. ISIL ne planira zapaliti Europu oružjem i pucanjem po ljudima, ISIL planira zapaliti Europu izazivanjem upravo te radikalizirane reakcije koja će se kleti u sukob civilizacija, koja će tvrditi "kucnuo je čas!".
Vremena je malo i sada se mora djelovati vojno. Čak i najveći protivnici vojnih intervencija moraju shvatiti da je ovo znatno drugačija situacija. Čak i najveći zagovornici diplomacije i pregovora sada moraju razumjeti da je za to prekasno.
Europa, da bi spriječila svoj unutarnji ponor, imploziju, mora staviti sebe na raspolaganje čistoj anti-ISIL koaliciji. To znači da Francuska - koja sada vodi glavnu vojnu riječ u Europi - mora prestati s taktiziranjem. Hollande je to donekle već i nagovijestio poručivši kako Europa ne može više čekati na realizaciju američkih planova "degradacije ISIL-a".
26. studenog Hollande dolazi u Moskvu gdje će se sastati s Putinom kako bi razgovarali o formiranju velike koalicije za borbu protiv ISIL-a. To je korak u dobrom pravcu. Velika koalicija je sada nužna, a ona mora uključivati i sve one aktere koje bi Europi do nedavno bilo nezamislivo vidjeti na istoj strani. Govorimo o svim akterima koji su spremni boriti se protiv ISIL-a: Kurdi, iračka i sirijska vojska, šijitske paramilitarne skupine, Rusija, Iran, palestinske frakcije, sekularne militantne skupine... Tko god je autentičan anti-ISIL borac sada mora postati saveznik jer do te točke smo došli.
Uz tu vojnu silu mora se napraviti i onaj najvažniji politički čin - ISIL-ovim sponzorima u Zaljevu mora se reći "dosta". To je najveća prepreka od svih jer Zapadne zemlje previše su vezane uz režima iza kojih se krije glavna potpora za međunarodni terorizam. Kada se kaže da će se ISIL samo "degradirati" time se njihovim Zaljevskim stvoriteljima poručuje "osakatiti ćemo ih, ali nećemo ih istrijebiti".
S druge strane Rusija od početka ističe kako je ovo apsurdna pozicija, da se ne može na terorizam gledati kao na "manje loš" i "više loš" - terorizam je terorizam i s njime nema pregovora.
Amerika to još uvijek ne shvaća, kako i bi? Nalaze se s druge strane Atlantika i imaju toliko invazivni sustav nadzora vlastite populacije da je teroristički napad na njihovom tlu jako teško moguć. Europa pak nema takvu situaciju. Ona je vjerojatno puna tzv. "spavaćih ćelija" koje samo čekaju trenutak buđenja. Napadi u Parizu su dokaz.
No, da se te ćelije ne bi probudile, treba ih obeshrabriti, a sada je zadnji čas. Sada je prijelomni trenutak u kojem Europa mora odustati od američkih geopolitičkih dugoročnih planova i shvatiti da isti njoj donose samo kaos, tragediju i katastrofu.
Vrijeme je za stvaranje velikog fronta, najvećeg mogućeg anti-ISIL fronta. To je zadnja šansa. U protivnom će ISIL pobijediti, stvoriti će radikaliziranu reakciju unutar Europe i tada će biti prekasno.

Tko je glasao

Francuska je zatražila aktiviranje Članka o uzajamnoj obrani

Francuska je zatražila i dobila aktiviranje "Članka o uzajamnoj obrani".

Izgleda da je krenulo programirano stvaranje EU kao naddržave.

http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/405029/Francuska-zatrazila-aktivira...

Tko je glasao

Francuska i Rusija

Što se tiče tajminga, u isto vrijeme je bio teroristički napad u Francuskoj i rezultati ruske istrage oko putničkog zrakoplova. Paralela i istovremenost je namjerna, tu mislim da su Rusi u biranom trenutku objavili rezultate da pojačaju efekat i nađu se rame uz rame sa Fracuzima, pošto su EU i Rusija neprirodno udaljeni pod pritiskom SAD-a. Zapravo Rusi znaju da SAD stoji iza obaranja zrakoplova direkno ili indirektno, a napad na teroriste, za koje Rusi vjeruju da ih treniraju i naoružavaju Amerikanci, je ujedno odgovor SAD-u na njihovo obaranje ruskog aviona, pošto nije vrijeme za direktno optuživanje i sukob. Drugim riječima, napad na teroriste je napad na američku vanjsku politiku, pošto se SAD nada da će teroristi srušiti Asada. Ako te događaje protumačimo kao komunikaciju SAD-a i Rusije, SAD je poručio Rusiji da se ne miješa u Siriju (obaranjem zrakoplova), a Rusija je poručila SAD-u da će se itekako umiješati u Siriju (žešćim napadom na teroriste).
Član Socijalističke turske partije Gursel Tekin je potvrdio da Daesh krijumčarenu naftu izvozi u Tursku pomoću BMZ, transportne kompanije koju kontrolira nitko drugi nego Bilal Erdogan, sin "Sultana" Erdogana. U najmanju ruku, to krši rezoluciju Vijeća sigurnosti UN 2170. Pod svjetlom Putinove poruke da će proganjati bilo koga ili bilo koji entitet koji pomaže Daesh operacijama, Erdoganov klan bolje da pojavi sa nekim stvarno dobrim isprikama.
A što se tiče bombardiranja cisterni mišljenja sam da je to opipavanje javnog raspoloženja i procjena da mase neće sada biti izmanipulirane da podrže osvetničke mjere protiv Rusije, uključujući medijsko ocrnjivanje. Osjetljivost teme je dijelom u tome što te cisterne voze civili, a ne direktno teroristi. Oni koji obrću lovu kradući tu naftu bi sada svakako voljeli da bace drva i kamenje na Rusiju, ali sada apsolutno nisu pogodne okolnosti za takvo nešto, jer je Rusija gurnula prst u usta i podigla ga u zrak da vidi na koju stranu vjetar puše, zatim akciju izvela kad je vjetar puhao njima u leđa, a to je dodatno zanimljivo jer su izvukli korist iz događaja koji je namijenjen američkim, cionističkim planovima uvođenja diktature u EU, koja je inspirirana mržnjom/strahom prema semitima-Arapima, kao u 2. svjetskom ratu mržnjom prema semitima-židovima, kad su većina pravih židova pobijeni kako bi dominirali lažni hazarski židovi koji nemaju semitske gene, i satanistička cionistička filozofija umjesto judaizma. Kao što je Britanija preko obitelji Saud proširila satanizam među muslimanima preko vehabizma, gdje više nije naglasak na ljubavi, ujedinjenju i pomaganju nego na odsjecanju glave bližnjem svom i nametanju stroge dicipline, kao kod nacista i SS-a.

Tko je glasao

Elite pripremaju svjetski rat

Elite pripremaju svjetski rat i u tome za sada probijaju led ...

Teško je više pisati o tome, jer ljudi su postali sebični , oholi , bježe od problema i jednostavno to zlo pobjeđuje... Nekada dođeš do razina na kojoj se pitaš ,a zašto trošiti vrijeme na ljude koji ne žele ni čuti ni slušati (moraš potrošiti dane pisajući da bi nekoga uvjerio u istinu...) . Možda je bolje pisati knjige pa prodavati , a ljudi će ako su škakljive teme poskrivećki sve pročitati. Koliko sam samo ovdje vremena potrošio da ljude uvjerim u zle namjere elita sa Zapada u Ukrajini, Libiji, Siriji...

Najgore je što se sukobiš sa ljudima kojima je u interesu da zlo pobjeđuje , jer preko tih ljudi dobijaju novac. I čudimo se Nijemcima za Hitlera. Zašto bi jedan npr. pekar u nacističkoj Njemačkoj razmišljao glavom ako su SS jedinice se hranile kod njega , a država ga uredno plaćala? Ljude se kupuje novcem, ljudima i materijalnim stvarima i to je jednostavno danas postalo posve normalno. Danas realno nisi normalan ako se ne želiš prodati, ako imaš svoj stav bez obzira na ostale, ako digneš glavu i ukažeš na probleme.

Sjenka Francuska je samo proizvod ljudi , ljudi koji su se otuđili i iščekuju da ih nešto dobro tresne da se poprave. Fantastično je gledati kako mass mediji stvore empatiju među ljudima , ono suza na oku zbog Francuske , a nikako zbog Libije, Sirije, Iraka, Afrike, ... I čudimo se samima sebi što se nikoga posebno nije ticalo šta se dešavalo na Balkanu 90-tih. Vjerovatno su na Zapadu govorili , plemena zaratila da razdjele plijen od raspada jedne države.

Lijepo sam tu u svojem zadnjem dnevniku upozorio nakon ismijavanja raznih ljudi na moj trud , da mi se više ne da pisati ni o terorizmu , ni o Siriji , ni izbjeglicama , jer ljudi to ne žele slušati. Znao sam da će se ovo desiti i imao čak određene informacije ... Npr. ovo sam se trudio lijepiti svugdje i slati policiji našoj (ma koga briga njima je bit da pokupe plaću i dođu kući...)

http://cont.ws/post/129258

Puno je zanimljivije upirati prstom u drugog , veseliti se nečijoj nevolji , pokušavati nekoga poniziti i kasnije se čuditi zašto mi se sve to događa. Gospodo ljudi možda je došao čas da svedemo račune, da podvučemo crtu (nadam se da nije i neka gazi zlo...) i da se pogledamo u ogledalo. Netko to gura namjerno , možda elite smatraju da je ljudski rod postao previše zao , pa se mora malo prorijediti. Obično nakon velikog zla dolazi dobro, samo jedno je rekao Einstan : ne znam kako će se voditi treći svjetski rat, ali znam da će četvrti biti toljagama...

Justice for all !

Tko je glasao

Francuska zastava nisu pobijeni građani

Svjetski mainstream danas je sretan, jer samo jedan terorist je došao s izbjeglicama. Većina su bili ljudi rođeni u Belgiji i Francuskoj. Francuze su pobili ljudi rođeni u Francuskoj i Belgiji. A Francuska danas udara po civilnim ciljevima u Islamskoj državi u Siriji da se osveti za napad? Neka mi netko objasni tu logiku. Dakle mi ćemo, jer smo multikulti i cool, pobiti hrpu civila u dalekoj zemlji o kojoj malo znamo i za koju nas nije briga, jer su naši vlastiti građani digli ruku na sugrađane? “Ali oni su to radili u ime ISIL-a, pa treba uništiti ISIL!”, kažu Francuzi. U redu, ali kako bi izgledalo da je Hrvatska, kad je Mile Martić granatirao Zagreb i pobio naše civile, udarila bombama po školama u Čačku i bolnici u Nišu koja je “leglo terorista”, usput dovlačeći još Srba u Hrvatsku? I pravdala to time što nas napadaju domaći Srbi, ali uz potporu Srba iz Srbije, i u ime Velike Srbije?
Da. Solidarnost s Francuskom, koja je praktički tražila da se ovo dogodi, čija je politika bila slijepa i gluha na upozorenja. Ta i takva Francuska država ima krv svojih građana na svojim rukama! Da se radi o korporaciji, žrtve bi je mogle tužiti za težak nemar! A zastava ne predstavlja pobijene ljude. Ona predstavlja državu.
U oči pada licemjerje francuskog predsjednika koji danas zatvara granice, a do jučer se zgražao nad Orbanom. Zašto to nije uradio prije? Ako to radi sad jer nije znao što će se desiti, onda je neodgovorni idiot.
Francuska danas ide u rat protiv ISIL-a, a do jučer im je neprijatelj bio – Gadafi, Sadam te Asad. Francuski predsjednik danas govori kako će bombardirati teroriste ma gdje bili – uključuje li to i Slavonski Brod ili predgrađa Pariza jer "otuda" dolaze bombaši?
Gadi mi se što nitko nije izrazio solidarnost s građanima Bejruta, gdje se dan ranije dogodio teroristički napad. Tamo je jedan hrabri otac dvoje djece, Adel Termos, žrtvovao svoj život, svojim tijelom zaustavio bombaša, kako bi spasio sugrađane, kako bi spasio svoju vlastitu djecu ili recimo nitko nije žalio za 220 pobijenih rusa u avionu samo par dana ranije. U Parizu smo pak svjedočili scenama posvemašnje panike, pa i kukavičluka čim su se začule petarde. Jer naš svijet više ne odgaja heroje, odgaja ovce koje čekaju da ih država zaštiti, da ih zaštiti vlast, policija, netko, i nisu se u stanju braniti sami, niti imaju uopće instinkt da bi trebali. U francuskim novinama nigdje nije bilo sućuti za 200 katoličke djece ubijene u Siriji, ili za žrtve napada u Bejrutu. Kad je Boko Haram pobio preko sto studenata nedavno u Keniji, to smo uzeli zdravo za gotovo, maltene nitko nije niti izvijestio o tome: politički korektni mediji koji nas uče da svačiji život vrijedi jednako, i da su svi ljudi i sve rase jednako vrijedni, je to odšutio jer nikog nije briga: tamo u Africi ionako život nije nikad vrijedio mnogo, ako išta, kažu, pa čemu se zbog toga uzrujavati. Tamo se događa svaki dan, u Parizu ne...

Tko je glasao

Assad mora pasti. ISIL postoji kao država.

Assad mora pasti
Padom Sadama Husseina pokazalo se da rušenje diktatora i uspostava demokracije ima i neželjene učinke, u Iraku na primjer većinu građana, čine Šiiti, pa demokratski izabrana većina znači vlast Šiita nad ostalima, Sunitima i Kurdima, kršćanima, (Židova već dugo nema), koji, u najboljem duhu bliskoistočne demokracije postaju manjine. Irak u vanjskopolitičkom smislu postaje saveznik Irana.
Ako saveznici, pa i članovi NATOa jesu Suniti, Saudijska Arabija, zaljevske arapske monarhije, Turska, onda je ishod rata u Iraku uvreda za NATOove saveznike, i strateški promašaj za NATO (cijelo to vrijeme NATO i SAD navodno razmišljaju o napadu na Iran, a serviraju mu Irak na zlatom obrubljenom tanjuriću, pa je nakon rušenja Sadama napad na Iran ipak samo predstava za naivne ili ekstremno glupa strategija, ali ima i takvih stratega). Nakon toga rata jedna od najjačih sunitskih država postaje uporište šiita.
Misterija, zavjera ili jednostavna glupost?
Danas je jasno da je svijet kompleksni a ne komplicirani sustav, kako bi htjele teorije zavjere, dakle iako postoje jasni planovi, strategije, konačni ishod određuju ljudi , a često i slučajnosti.
Jednostavno moćni saveznici traže ponovnu uspostavu ravnoteže od SADa, NATOa i počinje akcija Sirija. Koncept jednostavan, obrnuti Irak, srušiti diktatora, raspisati izbore, dobit će ih oni koji predstavljaju većinu, Sunite i eto, barem na papiru win-win-win stiuacije;
Nervozni sunitski saveznici, uništavaju državu koju kontroliraju Šiiti, dobivaju barem dio onog što je obećano Pikes-Sycot planom i podjelom, dotadašnje turske imperijalnog područja, na Siriju i Irak, Turska se obračunava s Assadom, kao nevoljenim susjedom, i dobija bolju poziciju za pritisak na Kurde, i vazala (svi vole vazale) Izrael gubi snažnog neprijatelja koji nikad neće pristati na promjenu granice na Golanu bez ekstremnih ustupaka, koji podržava Hezbollah, i Hamas koji su Palestincima jedina nada u oružanu borbu kao izlaz iz okupacije, i nada se da će dobiti na vremenu, još desetak godina do deset milijuna Izraelaca, netko dobiva sirijsku nafru, netko priliku izgraditi plinovod, naftovod od Zaljeva do Mediterana.
Zvuči savršeno, i kreće dobro, buna protiv Assada pretvara se u oružani sukob... Saudijci, Katar daju novce, Amerikanci slučajno uspijevaju pogubiti stotine i tisuće kamiona, džipova, tenkova, tone municije, Turci otvaraju granice za dobrovoljce iz europskih zemalja, a ako treba još pritiska i granice prema zapadu za izbjeglice, Jordanci primaju oružje iz Hrvatske i proslijeđuju ga u Siriju, tajne službe zapadnih zemalja nutkaju ekstremiste da se upute u Siriju, Izraelci primaju ranjenike ISILa na liječenje, jer su između ostalog i humani,
I sve su to naši...
Ali Assad ne pada dovoljno brzo, ne pada, još uvijek ne pada, nikako da padne, ginu stotine tisuća Sirijaca, ginu najbliži Assadovi suradnici, ali Assad i Sirija nekako ostaje na nogama, i situacija i igrači počinju dobivati vlastitu dinamiku
Pada Ramadi, pada Mosul, ISIL kontrolira trećinu Iraka, dvije trećine Sirije, i postaje malo nestašan. Ali ne uspijeva uzeti Kobane, i polako se stvara crta, granica, između ISILa kao države i njegovih susjeda, trenutno je ta granica u geografskom smislu vojna granica Izraela i Sirije, uključujući okupirani Golan, službena granica Jordana, službena granica Saudijske arabije, unutar Iraka granica je negdje oko rodnog grada Sadama Huseina, između većinski sunitskih i većinski šiitskih područja, prema sjeveru granica je prema Kurdima određena ratnom srećom, i djelovanjem saveznika iz zraka, i na kraju prema Turskoj. Unutar granica ISILa živi nekih 40-50 milijuna ljudi, većinom sunita. Broj ovisi o tome gdje je granica a ona je budući je nastala ratom i brani se ratom promjenjiva na rubovima, ali bit ostaje: ISIL postoji kao država.
Još će dugo vremena biti pod kontrolom dronova, ali jasno je da nikada neće pasti, u smislu da će ga okupirati neka, uistinu neprijateljska vojska. Teško će biti živjeti kraj dronova, ali o tome su snimljeni brojni znanstveno fantastični, katastrofični, apokaliptični filmovi, odnos prema vrijednosm i krhkom ljudskom životu svakako će se promijeniti na način koji Europljanima 21. Stoljeća nije blizak.
Može li se ISILova država nekako uklopiti u strateške planove velikih stručnjaka koji vode NATO i zapadne zemlje, vidjet ćemo. Pješadija neće tamo.
A Assad još nije pao. ISIL postoji kao država.

luka

Tko je glasao

što nedostaje,

...da su tada Sykes i Piquot znali da će se uz obale Izraela,Sirije i Libanona naći pristojna nalazišta plina, i da će maleni Katar ležati na 77 milijardi tona zemnog plina koji će trebati ići preko SA, pa preko Aleppa, Homsa i Damaska prema Mediteranu i EU koji to najbolje plaćaju...i da će ta EU danas biti najbolja mušterija Rusiji za naftu i plin, ali to neće željeti biti i sutra, i da su tada znali da će se Libijski ugljikovodici danas pokušati preko Egipta i Sirije povezati s Nabuccom u Turskoj ...
...da su taj Sykes i taj Piquot to tada znali, i da su Francuzi i Englezi o tome razmišljali ranije...e, niti bi dozvolili kasniji gubitak utjecaja u Siriji u korist Gazproma i SSSRa, niti bi još ranije granice iscrtali bez obzira na narodnosne i vjersko-sektaške situacije na terenu...
...e, ovako su morali u priču uvući amere, koji su se veselo uključili, naravno,

Tko je glasao

plin, nafta

hvala na François Georges-Picotu i Sir Mark Sykesu
to jest nedostajalo
a otvara nove horizonte

za konkretni problem i dalje mislim da vrijedi konkretno rješenje
Assad pada, ISIL pada
Sirija provodi demokratske izbore

luka

Tko je glasao

Assad

Osim što citiraš Washington bilo bi dobro da objasniš zašto misliš da Assad treba biti oboren i zašto misliš da bi demokracija funkcionirala.

U svijetu postoji koliko ono arapskih država,a koji postatak njih su demokracije ?

Nemoj zaboraviti onu definiciju koja tvrdi da je država demokratska kada dođe nakon mirne predaje vlasti.

Tko je glasao

Nema demokracije koja je izrasla na nasilnom rušenju starog

Predlažem amerima i njegovim satelitima da uvedu demokraciju u Saudijsku Arabiju...

Tko je glasao

ja bih samo ostavio,Sirija

ja bih samo ostavio,Sirija provodi demokratske izbore, jer ako budu demokratski bez navodnika, sasvim je moguće i da i jedni i drugi padnu, ali je i moguće da legitimitet dobiju ili jedni ili drugi, ili oboje...
...svijet je to u kojem nitko s ovih protora ne zna stvarne motive koji ih pokreću. Znamo kako će se ponašati pod pritiskom, ali nitko nikad još nije tamo eksperimentirao sa stvarno slobodnim izborima. Naš zapadnjački wishful thinking nas je uvijek prevario u prognozama koje se odnose na njihovu kulturu...i ponovo će,

Tko je glasao

Europa kao domovina naroda

indiane

ne vjerujem da će uz toliku pažnju išta izrasti osim najljepših cvijetova demokracije
mislim da znamo malo, koliko se usudimo komentirati
Sykes_Picot je službeni oblik ugovora
koji se temelji na dogovoru, koji je potaknuo romantični pustolov Lawrence od Arabije
a konačno sklopila Britanska Imeprija i njen satelit Francuska
početkom I svjetskog rata
dogovor je bio obećanje nezavisnosti Arapima
u zamjenu za podršku protiv Turske Imperije
drugi dio obećanja Britanske Imperije, za koje oni prvi nisu znali,
je obećanje domovine Židovima u Palestini
U originalnom ugovoru bilo je nešto i za Rusiju (carsku)
Carigrad (vječna ruska patnja) i Bospor i Dardaneli (vječna ruska potreba)
Puno se toga poremetilo nastankom boljševičke države
Ataturkovim stvaranjem nacionalne države Turske (i usputnim protjerivanjem Grka, genocidom Armenaca)
od relativno jasnog, pouzdanog makar neravnopravnog položaja manjina u golemoj imperiji kakva je bila sulatnaova osmanska država
do potpuno nepouzdanog, nesigurnog položaja, kakav je odjednom postao nakon raspada,
mnoge manjine našle su se u situaciji da ne mogu sigurnost zaštitu ostvariti osnivanjem države jer ih je jednostavno premalo
(kao što su Turci stradavali i bili protjerivani u ratovima na Balkanu)
tako su protjerivali i progonili, do organiziranih ubistava u Maloj Aziji
Stvaranjem Sykes-Picotovim planom Sirije, Iraka, nastale su nove države u kojima je vladala manjina, što je u praksi dosta često značilo da neće biti genocida, i da će vlast biti relativno umjerena jer manjina treba stabilnost, i red.
Padom Sadama interese, političku volju Sunita predstalvja prvo pokret otpora Sadamovih časnika, i tajne službe a potom ISIL
Nema prostora za manjine....

Vremena se mijenjaju, Europa je nakon stoljeća sukoba riješila, pa je u stanju ponuditi, kao ona vještica iz snjeguljice
i zdravu i bolesnu polovicu jabuke
zdrava bi ovaj put bila wilsonovska i de gaulleova ideja, širenje europe naroda, temeljene na pravu naroda na samoopredjeljenje, i vlastitu državu, i ujedinjenje takvih država u tvorevinu koja garantira prava i naroda i pojedinca (pa nije potrebno energiju trošiti na izgrađivanje čuvanje obranu granica). Europa je danas dijelom takva u naravi, u supstanci, tako se živi, svakodnevni život, ali to ne prepoznaje kao svoje, pa to ne može ni ponuditi kao rješenje i iza njega stati i ekonomskom, i diplomatskom i vojnom silom.
Takva europa bi tražila promjene u Siriji, ali ne bi na Siriju izvršila vojnu agresiju, niti bi sudjelovala u takvoj agresiji, niti bi dopustila saveznicima takvu politiku.
Takve Europe nema.

i bolesnu
imperijalnu logiku, logiku podijeli pa vladaj, u kojoj se uporno tuđe osvaja, razbija, dijeli razara, a onda ulijeće kao spasitelj
Takvu Europu gledamo kad gledamo postupak prema Siriji.

nitko, a najmanje Europljani, nema pravo požurivati Izrael
ali mislim da je vrijeme za uspostavu trajnog mira između Izraela, Židova, i Europe,
bez toga će se izgubiti prilično snage, energije, ljudskih života
mir između Francuske i Njemačke je definitivna činjenica
dok su živi Putin i Merkel, a nadam se i dugo poslije, i mir između Njemačke i Rusije
treba nam mir između Izraela i Europe
sudjelovanje Izraela u Europskoj politici
na način koji bi i Bliskom Istoku donio ono što jest dobro u europskoj politici
Europa kao domovina naroda

luka

Tko je glasao

Mir između koje Evrope i kojeg Izraela

Kako je moguć mir između dva predatora, one Evrope koja je stoljećima osvajala i danas pokorava druge poput Francuske i onog Izraela koji je graditelj najvećeg koncentracijskog logora na otvorenom na svijetu. Onaj drugi Izrael koji je u manjini i kojeg predstavlja onih 500 rabina i ona druga Evropa koja nije predatorska odavno je u miru i razumijevanju.
Ona prva predatorska Evropa stvorila je monstruma na podrućjima koja je stoljećima haraćila a fakturu je ispostavila i onima koji luk jeli ni mirisali. Ja ne prihvaćam takvu Evropu, ja ne prihvaćam podjelu na mi i oni gdje mi tugujemo za 150 nevinih ljudi u Parizu ali bezosjećajno prolazimo pokraj tisuća koji svakodnevno nevini ginu, i ne lajkamo rusku zastavu za 250 poginulih u srušenom avionu...licemjerna je Hrvatska koja je danas uz zvuke sirena oplakivala mrtve u Parizu ali se nije sjetila i onih mrtvih koji nisu iz Pariza i one predatorske Evrope.
Putin je danas na G20 lijepo medijima nacrtao da su izvori financiranja ekstremista ISIL-a u 40 država od kojih je nekoliko članica G20. Istaknuo je da je borba protiv Islamske države važnija od političkih reformi u Siriji.
Alooo, nekoliko država članica G20 kojima se licemjerno klanjamo i rektalno planinarimo.

Tko je glasao

s Platinijem se može razgovarati

sjenka,

moguće jest ali teško, i imaš pravo da treba još puno koraka da bi uopće došli na početak
između prava na samoobranu od agresije do prekoračenja nužne obrane do agresije prema drugom do imperije kao načina ponašanja nije tako dug put
jedan od primjera je izrael
drugi od primjera je rusija
obje su države koje nama, građanima Hrvatske nisu jako blizu, možemo se u duhu izmaknuti, i uz nešto truda objektivno ih procijeniti
obje imaju pravo na samoobranu, u to ime i prilično jake armije, pa i nuklearni arsenal
i obje su na skali od samooobrane do prekoračenja nužne obrane do agresije do imperijalnog ponašanja odmaknule negdje, prema imperijalnom kraju skale. Ali da njih pitaš, oni to što rade smatraju samooobranom, i to u velikoj mjeri i jest samoobrana.
Europa je silom povijesnih nevolja prešla tu fazu, trebat će vremena da to svoje postimperijalno stanje uopće prepozna, uigra i onda iz tog stanja uopće bude u stanju odgovoriti na izazove susreta s okolinom, od migranata, do susjeda, do neprijatelja. Za sada je EUropa je kao dijete kojeg čuva netko odrasli, mater, otac, ujak, tetka, bez odgovornosti za svoje postupke, a Europa kao nekakav pacifist u državi kojoj se prijeti ratom. Djetinjasta.

kao indian, mislim da je postojeći poredak, dramatično zaljuljan,
ali ni onakav nezaljuljan nije bio baš za primjer
nije teško usporediti situaciju na Balkanu, u vrijeme raspada Jugoslavije, sa situacijom u Siriji,
jednako imperijalno slijepilo, na zločine, na genocid, manjak empatije prema ljudima koje se progoni zbog vjere, nacionalnosti
a sve je to zakuhala mogućnost demokratske smjene vlasti u Siriji
ali današnji je papa manje glasan, manje jasan, slabijeg glasa i autoriteta
Kurdi se brane organizacijom, brojem,
a manjine ISIL progoni do genocida
slično kao JNA i srpska vojska u Bosni 1990-te
ovi piloti koji bombarduju prazne zgrade u Raqqi su valjda učenici onih jadnika koje su Srbi vezivali po brdima iznad Sarajeva

ono što mene barem malo tješi je činjenica da je prostor između Portugala i Rusije bez imperijalnog gospodara, da je padom Berlinskog Zida, padom Sovjetskog Saveza, na ogromnom prostoru nastala de facto demokratska domovina naroda, jer nema imperijalne strukture koja bi na imperijalni način vladala. ( A u ekonomskom smislu, taj prostor bez imperijalnog gospodara proteže se do Vladivostoka.)
Centralne komande zajednice preko 50 naroda od preko 500 milijuna ljudi imaju osim Michela Platinija, NATO i Mario Draghi, papa Franjo ...
Mario Draghi je normalan čovjek, papa Franjo prilično normalan, s Platinijem se može razgovarati
ali previše ovisi o odnosu Merkel i Putina

luka

Tko je glasao

Ne vjeruj Danajcima i kad darove nose

ono što mene barem malo tješi je činjenica da je prostor između Portugala i Rusije bez imperijalnog gospodara, da je padom Berlinskog Zida, padom Sovjetskog Saveza, na ogromnom prostoru nastala de facto demokratska domovina naroda, jer nema imperijalne strukture koja bi na imperijalni način vladala. ( A u ekonomskom smislu, taj prostor bez imperijalnog gospodara proteže se do Vladivostoka.)

Sorry Luka ovo je romantizam, znaš kako i zašto je poginula poljska vlada, znaš zašto je planula Ukrajina, zašto je srušen MH17, zašto se nameće TTIP, zašto se injektiraju tisuće izbjeglica u Evropu, zašto se i u EU promiće sustav 1:99, zašto, zašto...

Zato da od nas stvore klonove koji će puzati u NWO državi. Francuske službe su znale za plan i nisu reagirale. Odgovor je samo jedan!
I zato se nisam danas u 12 sati poklonila žrtvama jer jer nas taj naklon dijeli na "mi" i "oni"..

Tko je glasao

...sve je to lijepo i

...sve je to lijepo i dobro,
ali morati će se pričekati da se sve bazične institucije...i zapadne, u prvom redu europske, i srednjoistočne, ...prvo oporave od narušavanja strukture što su pretrpjele u socijalnim i ekonomskim eksperimentima posljednjeg desetljeća...
ako se ikad´ oporave, i ako je itko i primjetio da se to uopće desilo...

Tko je glasao

ISIL u evropskom Parizu

Može li se ISILova država nekako uklopiti u strateške planove velikih stručnjaka koji vode NATO i zapadne zemlje, vidjet ćemo. Pješadija neće tamo.
A Assad još nije pao. ISIL postoji kao država.

Šteta što nisi poentirao s ISIL-om kao očiglednom "religijskom" penetrirajućem alatu ujka Sama u Evropu koja mora isprazniti američka vojna skladišta kako bi zapalila samu sebe. False flag je bio uzrok ww1, ww2, a bit će i ww3 - da li je Pariz ta iskra...?

Tko je glasao

breaking news Sirija održala demokratske izbore

ISIL postoji kao država, i postojat će, dok ne dobije svoju državu.
U tome i jest problem, zato Assad mora pasti, da bi se ISIL mogao demokratski reformirati u umjereno islamistički, pomalo nestašni oslobodilački pokret.
Kraj je blizu, scenarij je napisan, nounari se već polako pripremaju na odlazak u Raqu na prve sirijske demokratske izbore, a o Mosulu da i ne govorimo..
Kad Assad padne svi ćemo se izgrliti, izljubiti, mir mir do neba, sagradit ćemo još starije spomenike,
Ali Assad mora pasti, Sirija je ISILova.
Komedija je već postala naporna, evo i Ameri su službeno odustali od naoružavanja i opremanja ISILa pod šifrom opremanja umjerenih ekstremista, NATOvi avioni istresaju bombe na prazne zgrade, bacaju letke i upozoravaju vozače cisterni s naftom da napuste vozila (do sada nisu smjeli gađati cisterne da ne pogode civile), za sada gađaju samo prazne cisterne da ne bi zagađivali okoliš...
A naši saveznici su se već pomalo nervozni, pucaju po šavovima...
Assad mora pasti. Sirija je ISILova, državu ISILa nećemo napasti pješadijom, nego priznati nakon demokratskih procesa i reformi.
Još koji detalj i bit će spremno za breaking news
Sirija održala demokratske izbore

luka

Tko je glasao

Znaš li Luka da Al Quaida nikada nije bila organizacija

ISIL je alat za sasvim druge ciljeve koji veze nemaju s državotvorstvom!

ISIL postoji kao država, i postojat će, dok ne dobije svoju državu.
U tome i jest problem, zato Assad mora pasti, da bi se ISIL mogao demokratski reformirati u umjereno islamistički, pomalo nestašni oslobodilački pokret.

Imaš problem u sljednosti uzroka i posljedice nastanka ISIL-a. Izvorno značenje Al Quaide je baza podataka a ne organizacija. Al Quaida je američki projekt trojanskog konja u Afganistanu glede Rusije oslonjen na američkog specijalca Osamu bin Ladena koji kad je odradio svoje je pokopan zajedno s pasošem koji je neoštećen doletio iz spaljenih blizanaca.

ISIL je organizacijski alat CIA-e i MOSSAD-a poradi širenja fašističke države odabranog naroda na prostore Iraka i Sirije s uvjetom prethodnog čišćenja-iseljavanja biološke mase.
Ono što je u Al Quaidi odrađivao Osama BL u ISIL-u to odrađuje američki specijalac i visoki časnik MOSSAD-a Al Baghdadi. Isti će završiti kao Osama BL dakle bit će likvidiran da ne progovori.
ISIL nikada neće postati država jer je ISIL nastao na plimi iračkog pogroma sunita. Ćak i sadašnja proamerićka vlada u Iraku sklona je prikloniti se Rusiji glede konačnog obračuna s ISIL-om jer su shvatili da ameri i njihovi poltroni gađaju kako ti kažeš prazne zgrade i prazne cisterne.
Kontekst ISIL-a i Pariza te njihovih pasoša (bez kojih nijedan teroristički napad nije moguć) svodi se na militarizaciju evrope pod mus a koja bi trebala izgorjeti u srazu s Rusijom za američke interese eventualnog osvajanja ruskog prostora.
Nekako sam dojma da evropski građani ipak naslućuju globalnu zavjeru moćnika i da postoji nada da neće uletjeti opet iznova u vlastiti pokolj....

Tko je glasao
Tko je glasao

što nam o porijeklu terorista mogu reći oružje i meci

sjenka,

daj pitaj drvosjeka, makar se u mnogo čemu ne slažete,
on će to znati kao profesionalac od zanata
lako za putovnice, što nam o porijeklu terorista mogu reći oružje i meci
meni je na zanatskoj, profesionalnoj razini tragikomična strategija NATOa
i vjerujem da je u tome dublji smisao cijele priče
situacija u kojoj je NATO izgubljen u strateškom smislu
ne zna se čije interese brani
podsjeća me na situaciju s JNA 90-te
vojska bez naroda
NATO je sasvim drugačija organizacija, i nikakve sličnosti u smislu ponavljanja grešaka JNA
tu neće biti
ali postoji uvjerljiva disocijacija, razdvajanje interesa europskih građana, naroda i država
i djelovanja NATOa
to po prirodnoj povijesnoj logici neće trajati dugo
kao promjena, okretanje magnetskih polova zemaljske kugle
za nas dugo, u geologiji, kozmologiji treptaj
drvosječe baš bi me zanimao tvoj odgovor

luka

Tko je glasao

preko oružja, metaka i vozila

se može suziti krug...i to je od interesa za istragu kako doći do organizatora...i izvršitelja koji su pobjegli nakon izvršenog zadatka... do pomagačima koji pomognu počinitelju poslije izvršenja i onima koji pomognu prije...putovnica je u funkciji da se poveća strah i mržnja prema ovima koji sada dolaze u Europu e da bi ih se lakše mobiliziralo za džihad...cilj je od umjerenih napraviti radikalne i to je poruka pronađene ili podmetnute putovnice...

Čak može biti podmetnuta i od vlasti s ciljem da se izazove- potakne ..zatvaranje vanjskih granica..tj. stroži ulaz i stroži nadzor onih koji su već ušli...naime, političari neće javno reći ali će podređenima prišapnuti instrukcije u kom smjeru treba ići...

Znači...već se najavljuju u Francuskoj ..stroge mjere ..prema ..ne svima nego "radikalnim" džamijama...

Znači za redukciju uobičajenih građanskih prava..od kućnog pritvora..preko periodičnog javljanja službeniku do određivanja boravka na određenom prostoru- logora; sve kao administrativna mjera.

Ovdje se nema što puno istraživati tko je organizator....pa sami se javljaju preko medija...godinama...

Činjenica jest da bez domaćih...starosjedilaca... ne bi bilo moguće izvesti ovakve akcije...

Sami izvršitelji mogu doći iz druge države...kao u ovom slučaju koliko se zna, iz Belgije u Francusku..što mu dođe kao da dođu iz BiH u RH...ili iz Srbije u RH-a.

Međutim moraju imati vezu, bazu..unutra..a Francuska i Belgija su ih očito prepuni.

E sad..drugo je pitanje...zašto radikalni tako lako dolaze do topovskog mesa...

Moj odgovor je ..zato što su Francuzi na početku pogrješili time što su dopustili segregaciju...i što su deklarativna ljudska prava dovedena do apsurda...a u stvarnom životu..bjelac, Francuz starosjedioc..ne želi iznajmiti stan nekom Afrikancu...a pogotovo kad dođe do krize onda dolazi do izražaja poslovica: kad siromaštvo ulazi na vrata ljubav bježi kroz prozor...

Oni koji su označeni kao meta ( države i narodi ) moraju se pod hitno izdogovarati...pa ako treba i podjeliti Blistok na interesne zone...i ozbiljnom vojskom tamo djelovati...nije dovoljno ovo iz zraka...

a kod kuće...postupati odlučnije prema sumnjivima...

Evo..sada pretresaju kuće i pronalaze oružje po istima...očito su znali gdje treba ići u pretrese...

zašto to nisu učinili dan ranije...

Što se tiče naše teoretičarke @sjenke...kad odbacimo njen evidentni antiamerikanizam, anticionizam...i druge "anti"..da se razabrati gdje jest u pravu i s čime se lako složiti..a to je kako (i ) ja vidim;

- zamislimo da američki ambasadori u Saudijskoj Arabiji, Kataru, UAE, Sultanatima, Kuvajtu i sl., sam kažu domaćinima...prestanite financirati ISIL..ili ćemo vas prepustiti Rusima...požar bi se ugasio brže nego što se razbuktao...

U vrijeme održavanja olimpijskih igara u Rusiji...( kako sam imao negdje čitati)..postavljao se i sigurnosni problem..pa su iz neke od navedenih došli kod Putina i nudili mu "pomoć" ...glede informacija oko džihadista s Kavkaza i to... naravno za neke druge ustupke...

kažu da im je Putin zahvalio i rekao: Ukoliko se nešto dogodi spalit ću vam zemlju u 24 sata.

Ništa se nije dogodilo.

sve dobro...

Tko je glasao

Možeš ti kad hoćeš ćak i kulturno

..zato što su Francuzi na početku pogrješili time što su dopustili segregaciju...i što su deklarativna ljudska prava dovedena do apsurda...a u stvarnom životu..bjelac, Francuz starosjedioc..ne želi iznajmiti stan nekom Afrikancu...a pogotovo kad dođe do krize onda dolazi do izražaja poslovica: kad siromaštvo ulazi na vrata ljubav bježi kroz prozor...

Da to je odgovor zašto domaći ćak i iz 4 generacije, a zašto Francuska i zašto Pariz - odgovor je dat gore u tekstu, kad demokracija poklekne u Bastilji, Evropa je pala.

Holande je zatražio suspenziju Shengena - a ona normalna evropa imala je samo to Shengen!
Laku noć homoljud - dobro jutro policijska država...

Tko je glasao

a naši su ...

Teroristi sigurno neće pobijediti, liberalna demokracija pobijedila je i puno opasnije neprijatelje. ISIS je tajnim službama zapadnih zemalja, i saveznika potreban jer je jedina ozbiljna sila koja može srušiti Assada, a zbog nekog, ne baš sasvim jasnog razloga, donesena je odluka da se Assada ukloni. Assad mora pasti, pa je sada je na terenu, u Siriji, situacija potpuno shizofrena, takozvanih umjerenih ekstremista zapravo nema, ostao je ISIS, Assad, Kurdi. Ako su Kurdi, zbog straha Turske od separatizma, zabranjeni kao saveznici, a ako je glavni neprijatelj Zapada Assad i njegova vojska, onda smo ipak kao Zapad, članovi NATOa najbliži sa ISISom. Iako bi zapad i NATO rado da se ISIL voljan, barem za naše medije, prikazati kao umjereno ekstremistička oporba, to nije naišlo na odjek u redovima ekstremista (kao uostalom ni u Bosni 90-ih). Kao i svi ekstremistički saveznici, od mudžahidina u Afganistanu, Bosni, Iraku, imaju svojih mana, poneki ispad, katkad malo pretjeraju, ali ako i vole skidati glave, ipak su na kraju krajeva naši saveznici.
Nekako se čini da pravi problem nije atentat u Parizu, nego neuspjeh u Siriji.
Mali je problem što odmetnutog saveznika, SIL/ISIS/DAESH na kraju mora poraziti pješadija. Politički je za Zapad neprihvatljivo, da to bude NATO (ući pješadijom u zemlju u kojoj smo praktički sve stanovnike proglasili za neprijtelje bio bi vrhunac strateškog kretenizma) da to budu Kurdi, (zbog Turske) Iranci (zbog Saudijske Arabije), Sirijska vojska (zbog zaljevskih arapskih država, Turske), Jordan, Egipat (zbog opravdanog straha Izraela), Rusija (zbog niza strahova svih navedenih i utjecaja na geopolitiku svjetske moći) a potpuno je neprihvatljivo da to bude Izrael (i u Izraelu) Preostaje samo Saudijska Arabija kao mogući intervencionist, ali nije jasno: prvo, u ime čega bi se vojska Saudijske Arabije uopće suprostavljala ISILu kad oni dijele veliku većinu ideologije, vjere, kulture, i uopće političkih stavova (slično kao talibani i tajne službe Pakistana) drugo, kako bi prošao taj sukob, kako bi se napad na ISIL odrazio na unutrašnju strukturu Saudijske Arabije.
Nisam spomenuo Tursku jer je Turska donedavno, do Erdogana bila strateški vrlo razumna, nije ulazila u konflikte koje nije mogla dobiti, niti u konflikte gdje je sudbina zemlje ugrožena, a znala je koristiti svoju silu i značaj za nastavak politike oružanim sredstvima, kao što pokazuje okupacija CIpra, suverene države, članice EU. Moguće je da bi se Erdogana moglo navesti na pogrešku, da uđe u rat u Siriji, iako je to protiv dugoročnih interesa Turske države i građana ali vjerujem da bi u takvoj situaciji prije pao Erdogan, nego bi Turska država bila za ozbiljno ugrožena. Ipak ostaje ili ISILova država pod zemljom, antidron koncept, ili intervencija Saudijske Arabije.
Kad bi teoretski postojala postoji neka zavjera, onda bi ona jedino mogla biti u navođenju Saudijske Arabije da uđe u konflikt koji bi je mogao uništiti. Ipak, održanje Sissija na vlasti u Egiptu, na zahtjev i pod utjecajem Saudijske Arabije, uz privolu SAD i Izraela pokazuje da, barem za sada, nema planova za uništenje Saudijske Arabije.
Dakle ostaje nam ISIL pod dronovima, bombama ne samo u Raqi, koji je mali pustinjski grad i služi uglavnom za pokazivanje zapadnoj publici, nego ISIL u Mosulu gradu od više milijuna ljudi kojega još uvijek nitko nije niti spomenuo, a kamoli napao.
ISIL je naš saveznik, naš partner, malo divlji, ali naš. Dok god smo članovi NATOa.
Ali vjerujem da će naši saveznici, talentirani političari u vrhu zapadnih demokracija naći neko rješenje, ne nužno genijalno, svakako ne baš previše pošteno, a dok to ne profunkcionira morat ćemo istrpiti malo terora, i proporcionalnu količinu mudrosranja o toleranciji i multikulturalizmu.

luka

Tko je glasao

Hvala na angažiranom komentaru Luka

Slažem se, Sirija je nastavak priće francuske nelegalne odmazde...

http://pollitika.com/francuski-911#comment-502721

Tko je glasao

, ISIL ili netko drugi,

, ISIL ili netko drugi, uzroke ipak treba tražiti u francuskom vanjskopolitičkom angažmanu njihovog establišmenta iliti posrednom inside job-u....u Parizu se to desilo jer je tu bilo najjednostavnije da se desi...
u Francuskoj je oko 750 "Zone urbaine sensible", (ZUS), prostora s oko 4,7 milijuna duša, u kojima je praktički šarija zamjenila francuski zakon...dakle, 7,5% stanovništva u sekularnoj Francuskoj otvoreno nelojano, da ne velim otvoreno neprijateljskog raspoloženja prema sekularnim francuskim zakonima,
...sama ta akcija islamskih fundamentalaca, ovako usklađena, pokazuje da je bila dugo i pomno pripremana...nisu to bili "lone wolves"
...i da je skupa s planiranjem i organizacijom i resursima uključivala mnogo ljudi a da Francuske obavještajne službe nisu imale o tome pojma. A nisu imale pojma jer u radikaliziranoj atmosferi unutar tih zone urbaine sensible nemaju informatora. Orjentirane su samo na SIGINT tj. na “signal Intelligence”.
a ni ECHELON ni Frenchelon, niti ijedan sustav digitalnog nadzora komunikacija nije detektirao ništa sumnjivog,...a neprijatelj ih je sigurno koristio,
...i to je ona neugodna poruka...da su radikalni islamisti spremni na post-Clausewitzianske neobjavljene ratne igre 4. generacije, bez uniforme, bez prostora, bez deklariranog neprijatelja,
...i da se to može desiti gdje god postoje od organizirane države tolerirane "Urban Sensitive Zones". (ne koristim tu hrvatski prijevod, jer još u nas nema takvih zona...za sad´)

Tko je glasao

Teza o neznanju francuskih tajnih službi je drveno željezo

ISIL-ovi bombaši jesu CIA-MOSSAD-ovi bombaši koji usko surađuju s francuzima...

To je kao da si rekao da CIA i MOSSAD pojma nisu imali o pripremi 9/11 ili recimo rušenju ruskog aviona nad Egiptom. Nema u politici slućajnosti ćak i onda kad smo uvjereni da je sve slućajno...

Tko je glasao

potpisujem, osim ovog @indijanac

"da je bila dugo i pomno pripremana.."

za samo izvođenje..pucnjavu.. treba vrlo malo, ostalo je pitanje motiva...a postoje razni načini motivacije...često i religijska ( teološko- ideološka)..gdje jedva čekaju da polože život ...i da se presele u raj..

Godinama postoje obuke od dječjeg vrtića..na dalje...a manipulatori imaju mogućnost da izvršitelji ni ne znaju kako će akcija završiti...dok se neki spremaju svojevoljno na tzv. akcije iz kojih se ne vraća...

U redovnim vojskama postoje rodovi ( padobranci, pomorski diverzanti )..gdje svaki pojedinac zna da je statistička vjerovatnost da će izvršiti zadatak i preživjeti- mala.

Znači...Europljani trebaju muslimane tamo gdje ih ima...starosjedioce..tretirati bez fige u džepu ravnopravno...izbjeglice i azilante integrirati na ravnopravnim..ne podcjenjivačkim osnovama...ili pribjeći tzv. " konačnom rješenju"..

treće je ovo sada... getoizacija..podcjenjivanje ..uvrede..i slijedno tome otpor i terorizam...

Mislim...koliko su Francuzi pobili ...svojom Legijom stranaca i dr., okolo po kolonijama..pa i danas vojno djeluju kojegdje..iluzorno je za očekivati da im se ponekad neće nešto vratiti kao bumerang.

ostali također...

uostalom...muslimani i Arapi se ubijaju najviše sami između sebe....

sve dobro...

Tko je glasao

...lijepo je to da potpisuješ

...lijepo je to da potpisuješ ostalo,
ali svejedno ja potpisujem ponovo da je akcija dugo pripremana,
...previše je to obimno, i traži osim direktnih izvođača i one u pozadini, vozače, promatrače, dojavljivače, planere (koji sigurno nisu suicidalno raspoloženi, jer, naravno, prestari su za djevice u dženetu), logističare, jatake u oružarnicama, najam auta, i sl...
...i najvjerojatnije je organizirano da razvuče snage sigurnosti prije glavnog cilja, Francuskog predsjednika na tekmi...za koju se znalo dosta unazad...
...a to o navadama Arapa i njihovim (podsvjesnim) namjerama ne bih. Ostavljam to da se pokaže samo. Nećemo dugo čekati, ne boj,

Tko je glasao

Francuski multikulturalizam nije uspio

dakle, 7,5% stanovništva u sekularnoj Francuskoj otvoreno nelojano, da ne velim otvoreno neprijateljskog raspoloženja prema sekularnim francuskim zakonima,

Smatram pretjeranim tvrditi da je pojavljivanje "obojenih" u francuskim terorističkim događanjima religioznog porijekla.
Sukobi koji su u zadnjih 20 godina bili redoviti "folklor" Francuske i Pariza ima definitivno utoćište u ekonomskoj isključenosti i marginaliziranosti a što dokazuje položaj tih obojenih na rubovima Pariza. Religiju kao alibi definitivno koristi obavještajno milje kao zavjesu stvarnih ciljeva.

...i to je ona neugodna poruka...da su radikalni islamisti spremni na post-Clausewitzianske neobjavljene ratne igre 4. generacije, bez uniforme, bez prostora, bez deklariranog neprijatelja,

Radikalni islamizam u načelu je proizvod i alat zapadnih interesnih lobija koji putem obavještajnog podzemlja igra globalni monopoly.

Tko je glasao

@sjenka, milo moje, nikada

@sjenka, milo moje, nikada oni neće shvatiti o čemu ti zboriš. Postoje, kao što znaš, cijele organizacije moćnije od država koje širom planete proizvode nemisleće ljude.
Upucavaju im u mozak imbecilnost!
Ovo postaje planeta robota koji su samo zadržali izgled čovjeka inače su strogo i precizno programirani roboti.

tjaa... tak nam i treba....

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci