Tagovi

E pur si muove ili Ima li nade za nas?

Ovo nije moj dnevnik. Ovako ja ?itam vijesti. Ovo je meni važno.Ovo nije pohvala ni lijevih ni desnih. Ovo je moja želja da se stvari po?nu mijenjati. Vjerujem da je svaki roditelj ove djece na stepenicama ponosan na svoju djecu. Ho?e li djeca imati razloga da postanu ponosni na svoje roditelje?
Kad ova Vlada bude postigla da se osobe sa poteško?ama tj. osobe sa posebnim potrebama osje?aju jako dobro kao ravnopravni gra?ani, bit ?e nade i za sve nas.

1. DOLJE ZDRAVSTVENA REFORMA!!!

Prosvjednici sjede na stepenicama Ministarstva (Izvor: HRT)

Povla?enje novih participacija te o?uvanje besplatnih zdravstvenih usluga za sve gra?ane na osnovi solidarnosti zahtjevi su 20-ak mladih koji prosvjeduju pred Ministarstvom zdravstva.

Skupina mladih zaposjela je ulazne stepenice u Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi, gdje prosvjeduju pjevaju?i uz gitaru rock-pjesme, te su odbili razgovarati s državnim tajnikom Zvonimirom Antom Golemom, koji im se obratio umjesto odsutnog ministra zdravstva.

2. KRUHA I IGARA!!!

Ministru Primorcu te ve?eri, istini za volju, nije bilo lako. Sanader ga je poslao u grotlo Spaladium Arene da stoi?ki otrpi zvižduke namijenjene njemu, ispri?avši svoj izostanak pripremama drugog dežurnog izaslanika, ministra Polan?eca, za put u Moskvu na pregovore o rješenju plinske krize. Primorac, kojeg Sanader voli nazivati najboljim šoumenom u vladi, borio se i s o?ajnim engleskim službene prevoditeljice te predsjednikom Me?unarodne rukometne federacije Hassanom Mustafom, koji mu je ukrao šou – cijela dvorana ga je dozivala 'javi se'.

Svjestan da ljudi umjesto politi?kih govorancija žele vidjeti 'paklene' na djelu, Primorac je zaklju?io kako je 'rukomet sport koji svi igraju, ali pobje?uju Hrvati', te se još jednom pozvao na sveto ime premijersko. I ponovno ga je poklopila salva zvižduka, ?iji eho u superakusti?noj Spaladium Areni bi morao napokon natjerati politi?are da razmisle o tome ho?e li se i nadalje kititi tu?im perjem i zloupotrebljavati sportske uspjehe u populisti?ke svrhe. Ma koliko dobrim šoumenima ih njihovi šefovi smatrali.

3. ZAKON O ZABRANI RADA NEDJELJOM!!!

No, dok vlasnici crpki zadovoljno trljaju ruke prodaju?i kavu, ulje, pivo i ostale, uglavnom prehrambene i higijenske artikle, po cijenama višim i do pedeset posto nego u du?anima, gra?ani polako shva?aju da je rije? o još jednom udaru na njihov, brojnim reformama i krizama opustošen nov?anik.

To ?ete posebno osjetiti imate li malu bebu pa kojim slu?ajem u nedjelju ostanete bez pelena, frustracija ?e vam se popeti do neba. Paket pampersica, koji u du?anima stoji oko 95 kuna, na benzinskim se crpkama penje do 137 kuna.

Prije je bilo gotovo nemogu?e na benzinskoj postaji kupiti jestivo ulje. Danas vas ?eka tik uz blagajnu.

4. NEOVISNO PRAVOSU?E I NEPOTIZAM!!!

Lovrin je raspisala natje?aj za suce Op?inskog suda u Zadru 14 dana nakon što je njena k?i Iva stekla uvjete za kandidaturu. Posao je dobila iako su suci bili protiv.

Suda?ko vije?e u Zadru Ivu Lovrin nije podržalo, ali je ipak na tom natje?aju izabrana za sutkinju jer je tako odlu?ilo Državno sudbeno vije?e 18. prosinca na sjednici u Zagrebu.
Suprotno preporuci Suda?kog vije?a, DSV u prosincu 2008. za nove suce imenuje Marka Baraku, Ivu Lovrin i Matu Jeli?a. Od tri imenovana suca, samo je Baraka dobio preporuku zadarskog Sudskog vije?a, dok su Lovrin i Jeli? imenovani mimo njihove preporuke. Štoviše, Jeli? nije dobio niti jedan glas Suda?kog vije?a.

Iako je Iva Lovrin trebala raditi kao sutkinja u parni?nom odjelu Op?inskog suda u Zadru, ona ?e, prema vlastitoj želji, raditi kao sutkinja u kaznenom odjelu. Sessa ni u tome ne vidi problem jer, objašnjava, DSV ne imenuje suce za odre?eni odjel, nego za sud. U kojem ?e odjelu raditi neki sudac odlu?uje predsjednik suda.

6. OSOBE SA POTEŠKO?AMA

Invalidi koji su u Arenu došli na koncert Prljavaca satima nisu mogli u dvoranu. Zaštitari su im branili korištenje invalidske rampe i lifta, jer je on 'samo za važne goste'.

Uživanje u spektakularnom koncertu Prljavog kazališta u subotu nave?er 23-godišnjoj studentici engleskog i španjolskog jezika Ivi Radeljevi?, 100-postotnom tjelesnom invalidu i astmati?arki, pokvarili su zaštitari, piše Ve?ernji list. Iako je Arena prilago?ena osobama s invaliditetom, a na drugoj etaži gledališta postoji i loža za invalide, Iva i njena pratnja satima nisu mogli u?i u dvoranu.

"Tad je mojoj sestri pukao film! Slu?ajno je ugledala gradona?elnika Bandi?a koji je problem riješio u trenu. Dopustio nam je ulazak u lift i pokazao nam gdje su lože za invalide. Svaka mu ?ast, no nije li sramotno da od svih tih zaštitara i organizatora koncerta jedino on zna kako treba postupati s nama invalidima. Bismo li uop?e ušli na koncert da nismo slu?ajno sreli Bandi?a?"

p.s. Sve navedeno pod to?kama 1-6 je samo "copy-paste" objavljenog na Internetu.

?et, 22/01/2009 - 08:27 — marival

OBAMINA INAUGURACIJA
Nisam pjesnik, nisam profesor engleskog, ali evo kako sam ja ?ula i prevela njenu pjesmu.

Inauguracijska poezija Elizabeth Aleksander:

"Svakog dana idemo za svojim poslom, hodaju?i jedan pored drugog, hvataju?i poglede drugih ili ne, o govoru i govorenju, sve o nama je galama i kupina, trn i galama, svaki od naših predaka u našim govorima. Netko veze vez, krpaju?i rupu na uniformi, popravljaju?i stvari koje se moraju popraviti.

Netko negdje pokušava skladati glazbu sa parom drvenih žlica na podmazanim bubnjevima sa ?elom, kutija što tutnji, harmonika, glas.

Majka i sin ?ekaju autobus.

Seljak se obazire na nebo što se mijenja; U?itelj kaže: « Izvadite svoje olovke. Po?nite.»

Sukobljavanje rije?ima, govorima trnovitima i bez teško?a, šapatom ili glasno; rije?ima o kojima promišljamo , ponovno promišljamo.

Prelazimo blatnjave ceste i magistrale, koje ozna?avaju ne?iju volju i one druge koji kažu, « Moram vidjeti što je na drugoj strani; Znam da ima nešto bolje u nastavku puta.»

Imamo potrebu da na?emo mjesto gdje smo sigurni. Kro?imo prema ne?emu što još ne možemo vidjeti.

Recimo iskreno, mnogi su umrli za ovaj dan, pjevajmo imena mrtvih koji su nas doveli dovde, koji su položili tra?nice vlakovima, gradili mostove, brali pamuk i salatu, izgra?uju?i kamen po kamen željeno blještavo zdanje, o?uvavši ga ?istim, rade?i i unutar zdanja.

Molitva za borbu, molitva za dan, molitva za svaki rukom ispisani znak; Iznose?i ga na svjetlo dana.

Neki žive po principu « Voli susjeda kao samog sebe.»

Drugi po « Prije svega ne ?ini štetu» ili « Ne uzimaj više nego što trebaš»

Najmo?nija rije? je ljubav, ljubav prije materijalnog, osobnog, nacionalnog. Ljubav koja odbacuje širenje kaljuže. Ljubav bez potrebe da vrije?a.

U današnjem blještavilu, ovaj zimski zrak, sve je mogu?e, bilo koja re?enica zapo?inje.

Na ivici, na obodu, na vrhu – molitva hodu prema tom svjetlu."

Komentari

Lovrin je raspisala

Lovrin je raspisala natječaj za suce Općinskog suda u Zadru 14 dana nakon što je njena kći Iva stekla uvjete za kandidaturu. Posao je dobila iako su suci bili protiv.
Kupite još danas (četvrtak) Novi list. Na cijeloj stranici je opisano što se događa na Upravnom sudu Republike Hrvatske. (WEB stranica je ograničena samo za pretplatnike). Kupite obavezno!

Evo i linka za članak u cijelosti:

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285A285A2863285928...

Tko je glasao

Nadam se da je izašao taj

Nadam se da je izašao taj članak i u Glas Istre, ako nije sutra ujutro idem u potragu. Tko može dati prednost Sessi pred ovako lijepom ženom, koja je očito i pametna i poštena po onome što čitam u tvojim komentarima.

Tko je glasao

"Od tri imenovana suca, samo

"Od tri imenovana suca, samo je Baraka dobio preporuku zadarskog Sudskog vijeća, dok su Lovrin i Jelić imenovani mimo njihove preporuke. Štoviše, Jelić nije dobio niti jedan glas Sudačkog vijeća.
U kojem će odjelu raditi neki sudac odlučuje predsjednik suda."

I zato će Marijan Bitanga biti doživotni predsjednik Općinskoga suda u Zadru.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Povlačenje novih

Povlačenje novih participacija te očuvanje besplatnih zdravstvenih usluga za sve građane na osnovi solidarnosti zahtjevi su 20-ak mladih koji prosvjeduju pred Ministarstvom zdravstva.

Nema besplatnog ručka, to smo sve platili doprinosima. Međutim dosta ljudi (umirovljenici, nezaposleni) ne plaća ništa, iako je tu i novi sustav nepravedan (zašto netko to ima plaću 4000 kn i uzdržava malo dijete mora plaćati, a umirovljenik s istom mirovinom ne?)

Ovo je samo način da se pravednije raspodjele troškovi. Ali to neće biti dovoljno, liječnici žele porast plaće, dolaze nove tehnike, ljekovi, opremu treba obnavljati... bojim se da je ovako stanje neodrživo... Što napraviti? Teško je reći.

Dok je ljudima teško dati 130 kn a ulicama teku rijeke novih automobila, valja se podsjetiti stare Juge i kako su nakon desetljeća (i više) života preko mogućnosti "najednom" bili prazni dućani i stvarali se redovi za deterdžent, ulje... u našoj situaciji će se gomilati pred pučkom kuhinjom ako u jednom trenutku država ne bude mogla plaćati dugove i kuna devalvira za 30-50%.

Tko je glasao

"Nema besplatnog ručka, to

"Nema besplatnog ručka, to smo sve platili doprinosima. Međutim dosta ljudi (umirovljenici, nezaposleni) ne plaća ništa, iako je tu i novi sustav nepravedan (zašto netko to ima plaću 4000 kn i uzdržava malo dijete mora plaćati, a umirovljenik s istom mirovinom ne?)"

Potpuno si u pravu, ali si zaboravio jednu važnu stvar: ti su umirovljenici 35-40 godina isto tako plaćali doprinose. Mirovina je nekad iznosila 80% prosječne plaće RH, danas je to 40%, a umirovljenici sa =2.129,17 kn mirovine ( prosječna mirovina 12/08) plaćaju dopunsko osiguranje. Sramotno,zar ne? Trebala nam je zdravstvena reforma, ali ne ovakva, treba nam mirovinska reforma ali ne ona koju će OVI osmisliti....

Tko je glasao

Zaboravili ste sivu

Zaboravili ste sivu ekonomiju. Radim kod poslodavca koji plaća sve doprinose i poreze, ali nadoknadu kao kao mito za oslobođenje od plaćanja troškova zdravstva koje sam zapravo već jednom platila odbijam platiti i u mome novčaniku uz dokumente stoji da ne želim pružanje zdravstvene usluge jer je ne mogu platiti, jer sam je već jednom platila. Istodobno moj susjed, 30 godina sudjeluje u sivoj ekonomiji (i u bivšem i u ovom sustavu) i biva prijavljen na minimalac dobiva dječje doplatke, plaća zdravstvo minimalno, a obitelj ga koristi obilato (uz psovke da treba biti bolji, da su liječnici stoka), i onda ode u mirovinu zarađeno od 500 i nešto kuna, sustav mu doplaćuje (tj. svi mi) nekih 800 kuna i Grad Zagreb još 200 uz izjavu pod materijalnom i krivičnom odgovornosti kako nema nikakvih prihoda (ha, ha,ha). istodobno radi na crno kod istoga poslodavca i veliča istoga "dobroga" čovjeka. I ne plaća ništa sustavu, a dobiva sve i ima pravo na besplatno zdravstvo. I sada mi netko tvrdi da nema besplatnoga ručka. Eto ima ga, za neke ga ima. Za mene ga nema. Ja sam ga platila da bi ga drugi jeli a sama ću ostati gladna (čitajte bez zdravstvene zaštite) i rekoh neka crknem na cesti upravo zato jer sve obaveze državi podmirujem. Isto tako umirati ću od gladi dočekam li mirovinu makar mjesečno plaćam danas već 3000 kuna. Gade mi se ljudi i gade mi se naši glupi vlastodršci. Gade mi se ulizize i lažna sirotinja. li doživljavam, da su upravo takovi cijenjeni u ovoj zemlji. A inspekcije - dobar vic. Inspektorica napravi prijavu i javi se zaštitnik dotičnoga gazde i popljuje inspektoricu. eto pravne države, eto morala u Hrvatskoj, gle čuda među Hrvatima.

Tko je glasao

Vlada je ta koja može

Vlada je ta koja može riješiti sivu ekonomiju jer su zbog sive ekonomije doprinosi preveliki pa su poslodavcima radnici preskupi. Maloprije sam na jednom dnevniku komentirala da je vrijeme da ovima kažemo : NE IDEMO DALJE kao upozorenje i ovima koji sada vladaju i svima onima koji u budućnosti namjeravaju ovako vladati bez međusobnog slušanja i uvažavanja. Kad Sanader i HDZ ne slušaju što oporba govori, vrijeđaju sve one građane koji su glasali za oporbu - pa makar ih bilo "samo" 10%. Da se razumijemo, gotovo se jednako ponašala sadašnja opozicija kad je bila pozicija.

Tko je glasao

Znam da vlada to ne želi

Znam da vlada to ne želi jer i nekima koji spadaju u vladajuću garnituru to odgovara, ali to smeta. Dobih danas odgovor iz Ministarstva zdravstva na primjedbu o tome kako oni koji plaćaju zdravstvo plaćaju dva puta. Naprosto prazne rečenice o poboljšanju kvalitete zdravstvene zaštite i pružanja kvalitetnijih usluga u Hrvatskoj zahvlajujući reformi. Užas. Nema spasa ovoj zemlji.

Doista kada bi svi plaćali prema zakonima valjda bi se i opterećenje privrede smanjilo. Ali nije to u interesu nikome izgleda.

Tko je glasao

Ima spasa samo se moramo

Ima spasa samo se moramo bolje organizirati i vidjeti kako doći do cilja, a cilj je jasan: vladavina prava, neovisno sudstvo, sposobni a ne podobni... a mislim da će i opravdani građanski bunt jačati i upozoravati vladajuće da mi tako NE IDEMO DALJE.

Tko je glasao

Potpuno si u pravu, ali si

Potpuno si u pravu, ali si zaboravio jednu važnu stvar: ti su umirovljenici 35-40 godina isto tako plaćali doprinose. Mirovina je nekad iznosila 80% prosječne plaće RH, danas je to 40%, a umirovljenici sa =2.129,17 kn mirovine ( prosječna mirovina 12/08) plaćaju dopunsko osiguranje. Sramotno,zar ne? Trebala nam je zdravstvena reforma, ali ne ovakva, treba nam mirovinska reforma ali ne ona koju će OVI osmisliti....

Zaposleni su drastično razovrsne skupine i kada izgledaju isti - od osnih koji uz naporni rad ne mogu zaraditi i dobiti 2.500 kuna plaću i nikada nisu dobili ništa do onih koji na državni račun zarade milijarde a pristojni i javno najugledniji su na zajednički/tuđi račun samo zadnjih 7-8 godina zaradili po 4-5 nekretnina a prije u dljem razdoblju i više.

Penzioneri su još drastičnije različiti. Samo meni veoma poznato i blisko ima i viška te drastične raličitosti. Najslabiji su oni kojih nikada nisu dobili ništa (društveni stan, doplatke ...) i u krivom su radzoblju pa dobiju manje od 1.000 kuna i još im odvjetnički ured Hanžeković& Radaković na ime kašnjenja rtv preplate ovrše mjesečno od toga više od 400 kuna, jer žive u područjima gdje nema inkasatora a nemoćni ne stignu i čak misle da je to što im skidaju normalno i šta se može. Elitna skupina poštenih i vrijednih, onih koji su imali idelano razdoblje, dobili elitne društvene stanove i više od pola vikendice te sva ljetovanja i beskrajne bonuse te beru prosječno više od 4.500 kuna penzije a razlikama i božićnicima, nikada u životi nisu napravili ništa niti se oznojili, svima djele lekcije s visoka ... Ima dosta i kapitalaca, koji su zgrnuli milijarde, radili sebi esktra naselja i sada se sude s državom na evropskom sudu jer se zakompliciralo oko dozvola a prije se na to nius obazirali, nije im se dalo niti platiti gedoeta i ucrtati u katastar. Zatim raznovrsne kategorije posebnih umiorvljenika, jako sretni i jako nesretni mladi ljudi, invailidi i lažni ... U svim kategorijama ja puno ljudi. Penzioneri u rukama drže vjerojatno više od 500 mlrd kuna casha i 2.000 mlrd kuna imovine, dok njihovi vršnjaci i njihovi unuci glođu kosti. Međugeneracijska solidarnost za ne izdržati.

Tko je glasao

Hrvatski zavod za mirovinsko

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje ( HZMO ) ima svoje stranice na kojima se vidi i statistika o mirovinama svih kategorija. Podaci za 12/08:

Zakon o mirovinskom osiguranju:
starosna: 586.824 korisnika prosjek 2.356,26kn
invalidska: 245.651 1.885,98kn
obiteljska: 236.565 1.818,49kn

UKUPNO: 1.068.940 2.129,17kn

Svi oni po meni spadaju u grupu siromašnih građana.

II. HRVATSKA VOJSKA.... 11.070 korisnika prosjek 3.425,90 kn

III. HRV.BRANITELJI IZ DOMOVINSKOG RATA i članovi njihovih obitelji

60.889 korisnika prosjek 5.860,51 kn

IV. MIROVINE UGOVOR RH - BiH

4.539 korisnika prosjek 2.958,51 kn.

Puno se toga da isčitati, ali mirovinski zakon kao i položaj umirovljenika zaslužuju jedan cijeli dnevnik. Znam samo, jer sam na tim poslovima dugo radila, ne vrijeđajući ničije zanimanje, da čistačica koja je otišla u mirovinu 31.12.99. ima danas veću mirovinu od one koju će ostvariti sudac koji ove godine bude išao u prijevremenu mirovinu. Moj glas imaš jer si u pravu.

Tko je glasao

čistačica koja je otišla

čistačica koja je otišla u mirovinu 31.12.99. ima danas veću mirovinu od one koju će ostvariti sudac koji ove godine bude išao u prijevremenu mirovinu
Kad dobijem rješenje o mirovini kakvog si ga opisala koncem mjeseca, javno ću ga objaviti na Pollitika.com.
Neka građani RH i članovi Državnog sudbenog vijeća koji su donijeli odluku o mom neimenovanju čitaju. Čitat će i građani Europske unije.

Tko je glasao

I onda moramo zamoliti

I onda moramo zamoliti drlesara da na aktualnom satu pita Vladu kad će mijenjati mirovinski zakon. Vjerujem da bi to imalo odjeka, jer ja ti sa tim pitanjima na aktualnom satu imam dobra iskustva, a vjerujem da bi drlesar to učinio. I on zna da je ova mirovinska reforma tragedija, kad se još pročita koliko gube ERSte, Plavi i ostali fondovi...

Tko je glasao

Sad mi je lakše kad si

Sad mi je lakše kad si glasao "za" jer u pitanju se može navesti sve što je dovelo do, rekla bi prisilnog odlaska u prijevremenu mirovinu, jer su oni nad tobom izvršili mobbing. Ja ću pomoći u pisanju ako treba. To mi je nekad jako dobro išlo.

Tko je glasao

nad tobom izvršili

nad tobom izvršili mobbing.
Tek slijede pravi dnevnici:
- Kako su mi prijetili prebijanjem palicom.
- Kako je predsjednik suda rekao da nema novaca u Proračunu za pravosudnog policajca.
- Kako mi je čistačica zabranila fotokopirati dokument tijekom glavne rasprave, jer da ju je ovlastio predsjednik suda.
- Kako i zašto je jedna sutkinja i zapisničarka plakala prije rasprave.
- Kako su se kupovali toneri za sudske printere
- Kako su omoti sudskih spisa bili obojani kvalitetom boje koja je namijenjena samo za pakiranje, koja je štetila
dišnim organima radnika suda
- Što se desilo s UPS uređajima.
- Tko je imao pravo imati ključeve suda, itd.
- Kako možete kao predsjednik suda bez zakonskog osnova dobivati naknadu za odvojeni život itd.
Nitko me nije slomio tih 5 godina dok sam bio sudac, niti će to itko ikada uspjeti.
"Odahnuli su", rekao mi je jedan prijatelj iz Krim-policije kad je čuo za odluku Državnog sudbenog vijeća.
To "mobbing"? To je nasilje nad čovjekom, sucem i nad građaninom Republike Hrvatske.

Tko je glasao

Mislim da bi takve stvari

Mislim da bi takve stvari trebalo procirkulirati malo šire od ovog grupnog bloga.

Što se tiče "kupovanja tonera"... ah, sitnih (i manje sitnih) potkradanja ćemo se jako teško riješiti. Ni ja tu nisam baš čist, ponio sam kemijsku s posla doma, par listova papira — beznačajno, ali radi se samo o intenzitetu.

Tko je glasao

@Daniel.n A što ako novi

@Daniel.n
A što ako novi toner za laserski printer košta 1.300 kn, a zamjenski 300 kuna (plaćen kao onaj za 1.300 kuna) ?
U vrijeme tog "groznog samoupravnog socijalizma" (jel´te) popularni su bili putni nalozi. U putnim nalozima obvezan je bio opis radnji i pripadni troškovi kao osnov isplate. Sve je to moralo biti dokumentirano. Ako ste uspjeli podvaliti račun od hotela u kojem niste spavali (a spavali ste kod bake), uspjeli ste koji dinar "zaraditi".
Ali ako su vas uhvatili na putnom nalogu imali ste optužnicu s barem tri pravne kvalifikacije:
1) Falsifikat službene isprave
2) Zlouporaba službene ovlasti
3) Krađa.
Da ste se kojim slučajem branili kako ste se zabunili, smijao bi vam se i sud i vaš vlastiti odvjetnik. Želim reći, kako je nedostatak progona kažnjivih djela srozao opći moralni standard do nepodnošljivo niske razine, da već ugrožava obstojnost društva.

Tko je glasao

Tek slijede pravi

Tek slijede pravi dnevnici:
Dao sam plus kao podršku a ne zato jer se slažem s onim što su ti radili, molim lepo!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

leddevet hvala ti, jer se

leddevet hvala ti, jer se tako slatko nasmijem tvojim komentarima, a još se i slažem sa sadržajem. Još se smijem od Biškupića.

Tko je glasao

Dobro bi došao "2decicrnog"

Dobro bi došao "2decicrnog" da malo podigne moral. Kaj je s njim u zadnje vrijeme? Nema ga.

Tko je glasao

No, još mi treba i Tvoj

No, još mi treba i Tvoj minus, pa da mi se sruši svijet. :),:)

Tko je glasao

No, još mi treba i Tvoj

No, još mi treba i Tvoj minus, pa da mi se sruši svijet. :),:)
He, za sad nije bilo razloga, ali čim se učlanim u HDZ eto tebi minusa, a možda i dva!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Kad se ja učlanim u HDZ

Kad se ja učlanim u HDZ onda propada i smogismogi i ti i ja, jer onda propada Hrvatska. Oni ti kod nas u Istri na jedvite jade prekorače izborni prag. Još od vremena "stoke sitnog zuba".

Tko je glasao

Kad se ja učlanim u HDZ

Kad se ja učlanim u HDZ onda propada i smogismogi i ti i ja, jer onda propada Hrvatska.
Kad je bio onaj fini komunizam u Hrvata nije mi ni na kraj pameti bilo da ću ikada glasati za komuniste, a vidi me sad!
(je znam da su svi pravi komunisti u HDZ-eju, ali svejedno, ovi su linearni nastavak samoupravne radničke misli)

Dakle, nikad se ne možemo biti 100% sigurni koja će opcija biti najmanje loša.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

@leddevet Interesantno je

@leddevet
Interesantno je analizirati ponašanje nekog izvršioca kaznenog djela u vrijeme Socijalističke Republike Hrvatske i danas. I onda su se naravno činila kaznena djela. Ništa bitno se nije mijenjalo u kaznenom zakonu RH. Razumljivo, jer ubojstvo, pljačka, silovanje, standardna su kaznena djela bez obzira na društveno-političko uređenje. Prije izvršenja nekog kaznenog djela bile su pripremne radnje. Planiranje, analiziranje, ocjena stupnja rizika, izvršenje, prikrivanje. Dakle prava nauka. Danas je pristup standardnom kaznenom djelu daleko primitivniji i nema "znanstveni" pristup. Isto tumačim, da građani koji pristupaju izvršenju kažnjivog djela, posljedice izvršenja kaznenog djela shvaćaju s manjim stupnjem rizika. Generalna prevencija kao osnova odvračanja od izvršenja kaznenog djela ne ispunjava svrhu.
Ima jedna duhovita zanimljivost u ovim jednostavnim komparacijama. U zakonskom opisu djela udruživanja u skupinu za izvršenje kaznenog djela, u zagradi je pisalo (banda) Sad je izbačen taj izraz "banda" iz zakonskog opisa djela. U šali kažem da je to učinjeno, kako se ne bi nitko uvrijedio. :),:),:)

Tko je glasao

Smogismogi, kako

Smogismogi, kako objašnjavaš ovo da su se dogovorili sa Nikicom Jelavićem za dvije godine zatvora, ali da mora platiti 100.000 eura. Ili na primjer kad gosp Petrač izjavi kao svjedok u sudnici: NA ŽALOST, dragulji se nisu mogli prodati....Da li to znači da će i Zagorec moći platiti ( od dragulja ili nečeg drugog ) i mnogi drugi jer kod nas bogatih kriminalaca ne manjka, kako nam se proračun bude sporije punio? Znam da je glupo pitanje, ali me zanima.

Tko je glasao

Ne pratim taj slučaj, a

Ne pratim taj slučaj, a još uvijek robujem pravilu da se ne smiju komentirati slučajevi koji su u tijeku. Nije baš tako davno od kada nisam sudac. :)

Tko je glasao

@smogismogi Moram priznati

@smogismogi
Moram priznati da sam ostao bez teksta, ovo tvoje je tema za jedan ozbiljni dnevnik. Puno se stvari da izvući iz jedne takve analize i nekako mi se ono što ovako "na brzaka" zaključujem ne sviđa.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Jedva čekam dnevnik. I on

Jedva čekam dnevnik. I on ne smije ostati samo dnevnik, već oružje u tvojim i našim rukama da pravna država počne stanovati i djelovati u RH. Sve ovo što si naveo je jezivo i zvuči gotovo nevjerojatno, a znam da je istinito.

Tko je glasao

Nihil novi sub Iovi! Nije to

Nihil novi sub Iovi!
Nije to ni prvi a nažalost ni posljednji put.
Uvijek, bez obzira o kakovim imenovanjima je riječ, treba obratiti pozornost na mjesto iz kojeg dolazi ministar, pa će biti jasnije kako su imenovani kandidati odn.iz kojeg mjesta dolaze. Ministri kako dođu, tako prođu ,a kadrovi , u pravilu, ostaju. Kad je o tako imenovanim sucima riječ, ONI DEFINITIVNO OSTAJU.
Navedeni slučaj nikako se nesmije protumačiti da djeca ministrice pravosuđa, zbog majke-ministrice nemaju pravo natjecati se za sudačko mjesto i biti imenovana ali samo pod uvjetom da ispunjavaju SVE uvjete, a to znači i one OPĆE( minimalne-koje propisuje Zakon o sudovima), ali i dodatne: radno iskustvo na određenim poslovima, broj riješenih predmeta, druge aktivnosti<<<<. kao što su sudjelovanje u programima stručnog usavršavanja, objavljeni stručni radovi i dr.
Pri tome svakako nije zanemariva ocjena Sudačkog vijeća
nadležnog Županijskog suda, o kojoj je Državno sudbeno vijeće, uz ostalo nabrojeno, dužno voditi računa, barem tako dugo dok Zakon propisuje obvezu ocjenjivanja kandidata.
Jasno je ,međutim da se odluke o imenovanjima donose ;u pravilu, po sasvim drugačijim kriterijima, pa onda nije nikakvo čudo što ima toliko zamjerki na suce, koji JOŠ UVIJEK - NAJVEĆI DIO, SAVJESNO I ODGOVORNO OBAVLJAJU OVAJ ODGOVORAN POSAO ( sudački poziv)
Međutim, ako se trend ovakovih imenovanja nastavi ( za što nažalost postoje velike šanse) , uz odlaske iz sudstva, bilo u odvjetnike, bilo u mirovinu, omjer č
će se drastično promijeniti.

Tko je glasao

Netko je već napisao, a ja

Netko je već napisao, a ja samo ponavljam: DA VAS NEMA TREBALO BI VAS IZMISLITI, ROSEPARKS.

Tko je glasao

Sam odabir nick name-a

Sam odabir nick name-a govori puno o Vama. Bez obzira na trnje, mnogi obožavaju ruže. Po meni je trnje potrebno i dobrodošlo, pogotovo kad bode razumom u koji je ugrađen osjećaj za pravdu, pa nekako ubod manje boli. Svi ćemo shvatiti prije ili poslije da je trnje potrebno.

Tko je glasao

Slažem se s Vama i iskreno

Slažem se s Vama i iskreno vjerujem u to . Nadam se da će s vremenom sve više ljudi shvatiti da nije dovoljno biti nezadovoljan, gunđati i kritizirati (uglavnom ne javno), već je potrebno nešto učiniti. Prvi korak je obično najteži, ali i koračanje kroz život počinje prvim korakom.... I borba Rose Parks počela je prvim "ne", davne 1955.godine......A danas je Barac Obama , zahvaljujući i Rosinom "prvom koraku" rekao, pokazao i dokazao da je sve moguće. Samo , nije dovoljno htjeti , potrebno je i činiti, jer se PREKO TRNJA DOLAZI DO RUŽA.....

Tko je glasao

Zadnjih dana osjećam da se

Zadnjih dana osjećam da se ipak nešto počelo događati. Osjećam da se javlja taj toliko potreban građanski bunt koji će prisiliti vladajuće i one koji će doći na vlast da postanu ponizni kako kaže Obama, a ne bahati.

Tko je glasao

jer se PREKO TRNJA DOLAZI DO

jer se PREKO TRNJA DOLAZI DO RUŽA.....
Zar nije bilo do zvijezda?

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Da, izvorno. Malo mašte i

Da, izvorno. Malo mašte i kretivnosti nije na odmet...

Tko je glasao

Malo mašte i kretivnosti

Malo mašte i kretivnosti nije na odmet...
Pokorno javljam da je to upravo tako!

leddevet

leddevet

Tko je glasao

. Mnogi se sa Vama nebi

. Mnogi se sa Vama nebi složili, jer TRNJE bode , a bez njega bi Rosa / ruža usahnula.
Hvala Vam on srca.

Tko je glasao

Ovo nije pohvala ni lijevih

Ovo nije pohvala ni lijevih ni desnih.
Tko su lijevi a tko desni?

Nemoj odgovarati, predaj se, i da se raspadneš sve što bi se odgovorilo pobije se taj tren i neizbježno se vidi da su društvena bit i bitak nešto drugo, u sferi neodoljive nadbožanske privlačnosti zajedničke blagajne i imovine, moćnih alata zaduživanja i kamatarenja, čuda koja se daju napraviti pečatima i potpisima ... svemu više nego opipljivom, običnom, onome što se i u zadnjim zabitima svjetske civilizacije naziva kokošarenjem, kurčenjem bez pokrića i slično.

Tko je glasao

predajem se jer se potpuno

predajem se jer se potpuno slažem s tobom. Mogla sam poslije ovih napisati i centar i pozicija i opozicija i sindikati... ali sam tu mogla staviti i one koji se bez problema parkiraju na prostor predviđen za invalide npr. Ja ti ovo lijevo i desno često koristim samo kao skraćenu verziju...svih nas.

Tko je glasao

Sudačko vijeće u Zadru Ivu

Sudačko vijeće u Zadru Ivu Lovrin nije podržalo, ali je ipak na tom natječaju izabrana za sutkinju jer je tako odlučilo Državno sudbeno vijeće 18. prosinca na sjednici u Zagrebu.
Kod mene je bilo obrnuto. Sudačko vijeće (struka) me podržalo (dobio sam vrlo dobru ocjenu), a DSV me nije ponovno imenovalo za suca. U oba primjera DSV postupa suprotno mišljenju Sudačkog vijeća (struke).
Neovisno pravosuđe? U EU s takvim kriterijima?

Tko je glasao

Sam sastav DSV je takav da

Sam sastav DSV je takav da ono nemože biti ni neovisno ni samostalno, već isključivo tijelo koje svoje odluke mora donositi kompromisno, što znači trgovati i savijati se prema pritiscima i ucjenama politike i ceha kojima pripadaju članovi DSV, a sve to na štetu vladavine prava.

Slikovito rečeno, ako korupciju u pravosuđu zamislimo kao olovku, DSV je njeno srce!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ovo su članovi Državnog

Ovo su članovi Državnog sudbenog vijeća:
www.dsv.pravosudje.hr/index.php/dsv/clanovi

Tko je glasao

"DSV je dužan, u skladu s

"DSV je dužan, u skladu s Ustavom RH, prije imenovanja još zatražiti mišljenje Odbora za pravosuđe Hrvatskog sabora."

"Iako je Iva Lovrin trebala raditi kao sutkinja u parničnom odjelu Općinskog suda u Zadru, ona će, prema vlastitoj želji, raditi kao sutkinja u kaznenom odjelu. Sessa ni u tome ne vidi problem jer, objašnjava, DSV ne imenuje suce za određeni odjel, nego za sud. U kojem će odjelu raditi neki sudac odlučuje predsjednik suda. "

Da li Odboru za pravosuđe Hrvatskog sabora upadnu u oko neka poznata prezimena? Znam da i djeca sudaca moraju imati mogućnost biti suci, djeca odvjetnika odvjetnici...ali po meni svaki pa i najmanji detalj takvog zapošljavanja i imenovanja mora biti u skladu sa zakonom.

Tko je glasao

Dalio si možda mislila na

Dalio si možda mislila na Šeksovu kčerkicu?

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Takvih slučajeva ima koliko

Takvih slučajeva ima koliko voliš. Ja ti ih malo znam, ali imamo sreću da komentarima možemo puno toga doznati. Kad bi bar smogismogi, RoseParks,Griotta ili ti na temu nepotizma napisali dnevnik, mogli bi konstruktivno raspaliti po toj temi.

Tko je glasao

Kao što sam rekao ja svoj

Kao što sam rekao ja svoj dnevnik ovdje na politici zatvaram, ali smogismogi, RoseParks, Griotta i još nekolicina su sigurno kvalificirani za tako što.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ako ideš negdje drugdje -

Ako ideš negdje drugdje - reci mi da dođem i ja. Jako bi mi falio.

Tko je glasao

Najavljuješ svoj odlazak s

Najavljuješ svoj odlazak s ovog dnevnika, ili općenito s Pollitika.com? Da li je to nastavak jučerašnjeg raspoloženja?

Tko je glasao

Kad se imenuje neki sudac u

Kad se imenuje neki sudac u sudu, on se ne imenuje za neki konkretni odjel. U manjim sudovima takvih odjela i nema. Nećeš vjerovati, ali u manjim sudovima isti sudac radi i kaznene i parnične predmete. Možeš li zamisliti "specijalizaciju" takvih sudaca. U pravilu prije raspisivanja natječaja, zna se gdje je manjak suca, pa se ta pozicija i upotpunjava imenovanjem. Inače, uvažava se i sklonost suca za određene vrste predmeta odnosno pravno područje. Ali dobro. Kad je kćer Ane Lovrin imenovana od strane DSV-a, suprotno mišljenju struke, a ja nisam ponovno imenovan od strane DSV, suprotno mišljenju struke, onda to shvati kao fotografiju određenog društvenog trenutka. DSV ima svoju WEB stranicu na kojima su objavljena imena članova DSV-a. A članovi DSV-a su:

Članovi
ČLANOVI DRŽAVNOG SUDBENOG VIJEĆA

1. IVAN MIKŠIĆ, sudac Vrhovnog suda RH, predsjednik DSV-a, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
2. mr. sc. LUCIJA ČIMIĆ, sutkinja Vrhovnog suda RH, izabrana prvi put za članicu DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
3. ANTE GALIĆ, sudac Upravnog suda RH, izabran prvi put za člana DSV-a 15. prosinca 2006. godine (NN 138/06)
4. ĐURO SESSA, sudac Vrhovnog suda RH, zamjenik predsjednika DSV-a, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
5. MIHO MRATOVIĆ, sudac Županijskog suda u Splitu, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
6. NEDILJKO BOBAN, sudac Prekršajnog suda u Zagrebu, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
7. prof. dr. sc. ANITA KURTOVIĆ MIŠIĆ, profesorica Pravnog fakulteta u Splitu, izabrana drugi put za članicu DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
8. prof. dr. sc. BERISLAV PAVIŠIĆ, profesor Pravnog fakulteta u Rijeci, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
9. RANKO PELICARIĆ, odvjetnik u Zagrebu, izabran drugi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)
10. ARNO VIČIĆ, odvjetnik u Zagrebu, izabran prvi put za člana DSV-a 15. srpnja 2005. godine (NN 90/05)

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci