Tagovi

Duge cijevi, duga kolona - oko mirotvorca Josipovi?a

Duge cijevi, duga kolona automobila, policajci na motorima, nadlijetanje helikoptera, policajci na krovovima zgrada, udaljena publika…samo su neki detalji vezani za posjet predsjednika Josipovi?a Berlinu… Do?ekan je uz rigorozne mjere sigurnosti i ne znam treba li nas to obradovati ili zabrinuti – ipak, moderna Njema?ka kao dobro organizirana zemlja, mo?na, s visokom stopom rasta gospodarstva lokomotiva evropske ekonomije, vrlo utjecajna u me?unarodnim odnosima, izgleda, ništa nije htjela prepustiti slu?aju. Razmišljam, može li itko u Berlinu danas umjesto Josipovi?a vidjeti – Milana Bandi?a?? I dalje: politi?are se jako štiti u dva slu?aja – ili kada su jako loši, ili kada su jako dobri… A najviše se štiti - glasnike mira, oni imaju dvostruku zaštitu - nadležnih službi i ve?ine naroda.
Ipak, malo kronologije...

ZAŠTO STALNO PODGRIJAVANJE NEPOVJERENJA??
Od prvog dana, od dana inauguracije, stvara se nepovjerenje prema izabranom predsjedniku Hrvatske, koji se samo u godinu dana prometnuo od «kuhane noge» i «lignje», u – državnika, s kako ankete pokazuju, vrlo velikom podrškom gra?ana. Naravno, i on i njegovi potezi podložni su kritici, no ponavljati iz nekih rigidnih, desni?arskih krugova da je «crveni», da ne prepoznaje nacionalni interes Hrvatske, da je produžena ruka Bruxellesa, da krši ustavna ovlaštenja, da je neprijatelj branitelja, da je ?ak izdajnik, krajnje je neprimjerena kritika, koja nema veze s demokratskim obi?ajima i pravilima.
Od prvog trenutka objavljivanja tzv.Grdilinove liste na pollitika.com, nekada liberalno-demokratskom portalu, koji polako otklizava u desno, a u vezi uhi?enja Tihomira Purde, s obzirom na retoriku koja je u mnogim komentarima korištena, posebno tzv. "ognjištaraca" bilo je za o?ekivati da ?e u ne?ijoj glavi pojaviti se kojekakve ideje, pa i ideje u vezi terorizma odnosno ekstremisti?ka reagiranja. Naravno, ne treba dovoditi u izravnu vezu ovu listu s prijetnjom Predsjedniku, ali u nas je stvoreno ozra?je napetosti, rasprave i ponašanja pojedinaca i grupa prelaze granice uobi?ajenog razmimoilaženja u mišljenjima.
Paket pristigao u hrvatsku ambasadu u Berlinu u ponedjeljak je izoliran, njema?ke su službe reagirale brzo i sre?om, nije bilo ni ljudskih žrtava ni materijalne štete.
Valja o?ekivati daljnje detalje istrage, ali i ovo malo što se zna upu?uje da se radilo o zastrašivanju Predsjednika pred njegov put u Njema?ku. Tri dana dr. Josipovi? bi trebao biti u prvom posjetu Njema?koj, od inauguracije u velja?i 20l0., i taj bi posjet trebao biti od izuzetnog zna?aja za rješavanje predpristupnih pregovora i datuma pristupa Hrvatske u EU. Ako se taj susret s visokim njema?kim dužnosnicima, uklju?uju?i Angelu Merkel, bude odvijao u sjeni prijete?eg pisma i bombe Josipovi?u, zbog PRIJATELJSTVA s predsjednikom Tadi?em, onda to nije dobar znak za Hrvatsku.

POVRATAK RETORICI DEVEDESETIH
Povratak retorici devedesetih i širenje straha i nesigurnosti nije dobar znak za nas, psihoza straha me?u ?asnim braniteljima, ali sada i me?u gra?anima Hrvatske, nanosi veliku štetu svima nama. Javlja se bojazan za sigurnost Predsjednika – o?igledno stao je na žulj onima koji više od 20 godina ponavljaju istu mantru, domoljubnu pjesmu koja nije pra?ena domoljubnim ponašanjem. Mnogo najavljenog u predizbornoj kampanji predsjednik pokušava provesti,, on je taj koji neprekidno upozorava, upu?uje, komentira… on je taj koji je u regiji jugoistoka Evrope stekao autoritet, njegova politika pomirenja i okretanja ka vitalnim pitanjima poratnih društava, žestina obra?una s kriminalnim skupinama, otvorenost, jasno?a… uz podršku donijeli su mu i neprijatelje i vjerojatno je i to naopaka logika politike. Svoju mirotvornu politiku platili su glavom, u prošlom stolje?u i Anvar el Sadat(Kairo,l98l.) Itzhak Rabin,(Tel Aviv, l995.) mnogi koji su, kroz povijest, nosili u rukama maslinovu gran?icu.
Niti smo svi mi Purda, niti smo mi svi Josipovi?, ali dobro je da je što više ljudi na strani - poštivanja zakona, u ratu i u miru…Josipovi?evo NE BOJTE SE umiruju?e je ne samo za branitelje, poruka je to državnika kojeg stranci, ovih dana Nijemci, ?uvaju kao kap vode na dlanu, svjesni da je on ?inilac stabilnost i jamac demokratskih promjena u Hrvatskoj i neuralgi?noj regiji Evrope.
Oduvijek je bilo lakše pokrenuti mase u rat, nego ih upu?ivati miru i uvjeriti da je MIR pretpostavka razvoja dviju, nekada zara?enih zemalja i naroda. Dobro je što posjet Njema?koj nije otkazan, dobro je da se dr. Josipovi? neda lako zaplašiti, da pliva dobro i u izvanrednim situacijama.

Želim mu da bude uspješan u ovoj diplomatskoj misiji u Njema?koj, a onima koji je žele omesti može se samo re?i: jedna ru?na bomba može zapaliti rat, ali jedna ru?na bomba, i ma ?ije prijete?e pismo ne?e zaustaviti normalizaciju odnosa Hrvatske i Srbije, kao i ulaz Hrvatske EU. I ne bi trebalo zaboraviti da je atak na Josipovi?a zapravo atak na naj?vrš?u kariku hrvatskog politi?kog sustava danas, da je to atak na predsjednika Hrvatske i svih Hrvata, što on jest jer je svojim nastupima to o?igledno pokazao.
I vrijeme je da se rješavamo psihologije mase, a najbolje ?e se to ?initi rješavanjem VITALNIH, NAJVITALNIJIH pitanja ove zemlje - od nezaposlenosti do mita i korupcije. To, kao i napadi desni?arije na Predsjednika Josipovi?a, Acu Stankovi?a, TV voditelja Nu2, zatim Dragu Pilsela, uglednog novinara i teologa, samo zato što se ne slažu s njihovim razmišljanjima nema veze s demokracijom, to je provociranje nedemoktratslkih situacija i dozivanje pravljenja reda na nedemokratski na?in. Prilog simpati?ne Maje Sever danas u «Hrvatska uživo» o slu?aju stana premijerke iz kojeg je ranije deložirana srpska obitelj Drobac, strastven nastup Drage Pilsela, poruke Miloradu Pupovcu, poruke javnosti da je OTETO PROKLETO, opomena su svim gra?anima Hrvatske. Rat se ne isplati, on ne može biti pokri?e za oko 30 000 deložacija, on mora završiti tako da ošte?eni, i na hrvatskoj i na srpskoj strani moraju biti obešte?eni, a dokazanim ratnim zlo?incima su?eno. Sve su to elementi politi?ke situacije koja je turbulentna i koja obvezuje na razboritost, staloženost,posebno, smirivanje emocija koje proizvode uglavnom oni koji gube privilegije, kojima nije do stabilnosti Hrvatske, niti njene dobrobiti, ali ni njene budu?nosti.

ALLES GUTE, HERR PRAESIDENT...
Oni su najbolje lovili u mutežu, i vrijeme je razbistravanja mutnih voda. U Hrvatskoj, u Njema?koj, svugdje gdje se prelama sudbina ove danas iscrpljene, oplja?kane i umorne zemlje.
Neki "Hrvatski Feniks" ne mora pljeskati Josipovi?u, ali trebao bi ga poštedjeti pritisaka i ovakve dobrodošlice koja sramoti Hrvatsku. Jer, sjena nije pala samo na neku minornu ekstremisti?ku organizaciju, sjena je pala na brojnu hrvatsku zajednicu u Njema?koj, na nas koji imamo želju da nam Predsjednik u miru, s punom koncentracijom obavlja dužnost na koju ga je izabrala ve?ina gra?ana Hrvatske.
PravDA je spora, mnogi nisu zadovoljni tempom kojom ona osvaja prostore prava i sloboda, image države gradi se desetlje?ima i želja mi je, ma koliko opravdane mjere sigurnosti bile, da Predsjednik s manje dugih cijevi oko sebe, uspješno obavi posjet Njema?koj, da uvjeri Europu, da i pored svih nedoumica. zaslužujemo to 28-mjesto u zajednici europskih naroda i država.
Mir je jedan, ratova je mnogo…Završavam citatom iz Talmuda: «Mir ima istu onu vrijednost za cijeli svijet, što je kvasac ima za kruh.»
Alles Gute, Herr Praesident Josipovi?…

Komentari

Na veliku žalost autora

Na veliku žalost autora dnevnika njegovo zanošenja jajca Tadićevom pajdi s Pantovčaka ni danas nije našlo pozornost u njemačkim medijima. Umjesto toga evo hvalevrijedne analize sa domaćeg tržišta:

http://www.slobodnadalmacija.hr/Svijet/tabid/67/articleType/ArticleView/...

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

skrenuo bih pozornost samo na

skrenuo bih pozornost samo na činjenicu da ono što je bitno nama ne mora biti bitno nijemcima i obrnuto

josipović je dao interview za frankfurter algemeine i to su sjajne novine koje čitaju svi za nas relevantni ljudi u njemačkoj

uostalom, ne bi ni naši mediji to toliko pratili da nije bilo one bombe

Tko je glasao

Tihomir Dujmović Ovakvu

Tihomir Dujmović
Ovakvu hrvatsku državu prihvatio bi i Josip Broz
Kad Srbi optuže branitelja, u noći ispitaju 30 ljudi! Kad Nijemci traže pomoć oko zločina Udbe – šutimo godinama.

Vezani članci
• Srbija uputila zahtjev za izručenje Tihomira Purde
• Branitelji: Thompson je domoljub i nitko ga ne može kupiti
• Budiša: Netko iz Hrvatske skriva Udbine likvidatore
• MUP spriječio Interpolov progon još trojice branitelja
• Iza bombe u Berlinu stoji prepoznatljiv rukopis Udbe!

Jeste li čuli u deset godina Mesićeva mandata da je jednu izjavu dao o potrebi afirmacije pravde u slučajevima zvjerskih udbaških likvidacija hrvatske emigracije? Doista zvjerskih jer su batom, čekićem, lancima i noževima sačekivali u haustoru svoje žrtve i potom ih u pravilu mlatili i klali do smrti. Tu i takvu Udbu nije napravio Pavelić, nego najveći sin naših naroda drug Tito.

Je li zločin kad nekom čekićem razbijete lubanju u Stuttgartu ili je samo zločin ako to napravite u Domovinskom ratu četniku koji je na vas usmjerio – haubicu? Odgovor nažalost nije jednoznačan. Mesić i danas traži pravdu za antifašiste, dostojanstvo za ostarjele partizane, istinu o ubijenim srpskim civilima u vihoru Domovinskog rata, ali baš nikad ne traži ni pravdu ni dostojanstvo za žicom zadavljene emigrante koje su njegovi antifašisti po potrebi ubijali širom Europe. Jesu li ti ljudi za Mesića niža vrsta? Ima li bilo što bliže pojmu državnog terorizma od udbaških likvidacija koje su trajale godinama? Koliko garaža i selotejpa su proizveli moćni udbaši u desetljećima vladavine?

Pa ipak čovjek kojeg je nacija dva puta birala za predsjednika države nikad ni jedne riječi za te relacije nije rekao. I nema novinara koji ga je to pitao! Dakle, kad nekom hrvatskom emigrantu koji ne voli Jugoslaviju i sanja hrvatsku državu zalijepite flaster preko usta i bacite ga u Rajnu, to je ubojstvo vrijedno vječne šutnje, a kad se takvo što dogodi u dimu baruta Domovinskog rata, onda je to zločin vrijedan svake osude. Postoji li bolja ilustracija za dvostruka mjerila? I ne samo da snagom autoriteta predsjednik ne apelira da se istraže ta zvjerstva već i kad to počne raditi druga država, ni on, ni njegov nasljednik, ni jedan jedini put ne traže od našeg pravosuđa da pomogne u otkrivanju tih istina. Nikada, ni u jednom intervjuu, ni Mesić ni Josipović nisu izrazili zgražanje nad time da sami nemamo snage suditi vlastite ubojice, ali ni pomoći drugoj zemlji kad ona krene umjesto nas s tim poslom.

Njemačko pravosuđe već godinama traži, moli, najslužbenije prosvjeduje, raspisuje tjeralice za starim udbašima, a mi taj posao opstruiramo. Kako je to moguće ako je “Udba fantomska” priča, kako se to čini Jeleni Lovrić? Sedam godina Sanader se petljao baš u sve relacije, ali i on je od ove teme bježao brzinom vjetra. Lustracija – ni za živu glavu! Barem zakon o grobištima poklanih vojnika i civila iz Drugog svjetskog rata – ni to, pa Hebrang je taj zakon godinama vraćao na doradu. Godinama! Ali, po Jeleni Lovrić Udba ne postoji, nema danas ni simpatizera Udbe, KOS-a i svete im Jugoslavije. Ne, to mi drugi – izmišljamo! Godinu dana je mandata Ivi Josipoviću. I on je osjetljiv na emocije partizana, i njemu su puna usta antifašizma, i njemu srce zaigra kad vidi partizansku kapu.

Ali i Josipović će o svemu govoriti, samo ne o tome. Zanimljivo, ni jednom se novinaru neće omaknuti postaviti mu tri jasna pitanja o toj sramoti da nas njemačko pravosuđe moli da im pomognemo u otkrivanju ubojica koji su ubijali naše sugrađane, a mi taj posao opstruiramo. Zapravo držimo ljestve Udbinim ubojicama! Sada kad je podmetnuta bomba u Berlinu, predsjednik države rekao je da je to “djelo ekstremista”. Kako se udbaše svakako zvalo na ovim prostorima, ali im se nije tepalo da su “ekstremisti”, očito je da je mislio na emigraciju. Dakle, i Josipović je prejudicirao, samo to Lovrićki ne smeta, ali kad Budiša prejudicira, onda je to skandal prvog reda.

Jedan govori o ekstremistima, drugi o udbašima. Jelena Lovrić zgraža se nad Budišinim stavom da je veća mogućnost da je bombu stavila Udba, ali se u istom dahu ne zgraža nad činjenicom da niti sudimo našim ubojicama iz tog razreda niti pomažemo drugoj državi koja taj posao radi umjesto nas. Da je Hrvatska pronašla jamu ili rudnik ubijenih nedužnih srpskih civila bez obzira iz kojeg rata, dao bih se kladiti da bi perjanice ljevice tražile minimalno sućut i ljudski tretman prema toj činjenici. S pravom! Ali kad Slovenija otvori pa sada i zatvori Hudu jamu, nema baš nikoga tko to zamjera Sloveniji niti se može naći nekoga tko traži od Vlade da kosti tih jadnika dostojno pokopa.
Jesu li to bili ljudi ili su samo antifašisti ljudi? Nema u službenoj hrvatskoj jednoznačnog odgovora. Ta dvoličnost, taj rasizam, taj posmrtni neofašizam ide!ološki razdire zemlju. Sad kad je Srbija optužila vukovarskog branitelja da je počinio zločin, policija je preko noći ispitala 30 ljudi! Ali, kad njemačko pravosuđe traži pomoć u ispitivanju Udbinih zločina, vlast godinama šuti kao zalivena. Takvu hrvatsku državu s vremenom bi i Josip Broz prihvatio

Kitz

Tko je glasao

@mrak slažem se u potpunosti

@mrak slažem se u potpunosti s tobom, međutim smatram da se nesmije dozvoliti da ove stranice postanu odlagalište smetlište kameleonima i protivnicima Lijepe Naše.

Dugi niz godina, posebno za vrijeme Domovinskoga rata, pa čak i danas Hrvatska trpi štetu od srpske propagande, koja ne miruje ni dan danas, iako je poražena i potučena do nogu, a upravo je Njemačka jedna od prvih držana koja je raskrinkala svu podlost beogradske propagandne mašinerije.

Nažalost i dan danas mnogi od nas ne prepoznaju, ili ne žele prepoznati opasnost koja nam još uvijek prijeti od kojekakvih Flikova i antihrvatskih kampanja, kojima se pod krinkom lažnog dušebrižništva stvara razdor.

"Kolosalnim naslovima" tipa "Duge cijevi, duga kolona - oko mirotvorca Josipovića" žele se stvoriti dojmovi koji nikako ne idu zajedno sa sadržajem teksta koji potom slijedi. Teksta u kojema se drobi svega i svačega pa se tako u nadahnuću "mirotvorstva" spominju i maslinove grančice, koje bi u Josipovićevoj ruci imale i neki smisao, jer Josipoviću se može zamjeriri štošta, ali ne i da je okrvavio ruke ljudskim životima.

Da sigurno je da je Josipovićeva posjeta Njemačkoj korak prema stvaranju boljih odnosa za zapadnim demokracijama, a to što njemački mediji političkoj bilaterali ne pridaju puno pozornosti nije nikakvo čudo. No trebamo se upitati zašto se sada taj posjet zlorabi u svrhe koje nemaju nikakve veze s čitavim nizom u gornjoj crvotočini spomenutih događaja i osoba.

Točno Josipović je dao interview za Frankfurter algemeine, kojeg čitaju svi za nas relevantni ljudi u Njemačkoj. Josipovićeva je posjeta korak više na stubištu predvorja EU-a, pri čemu mu gornja šupkanja samo odmažu.

Odmaže i zato što kako reče Josip Jović dolaze od strane stanovitog Ljube Rubena Weissa čije djelovanje Jović vidi u "pravoj nacionalističkoj maniri ideologije krvi i tla, namigujući valjda moćnim svjetskim centrima".

Odmaže i zato što dolaze od osobe koja hrvatskog saborskog zastupnika, predsjedničkog kandidata i čovjeka koji se ne stidi da je Hrvat naziva «poturicom gorim od Turčina».
http://www.virovitica.net/ljubo-ruben-weiss-otvoreno-pismo-andriji-hebra...

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Mrak,josipović je dao

Mrak,

josipović je dao interview za frankfurter algemeine i to su sjajne novine koje čitaju svi za nas relevantni ljudi u njemačkoj
uostalom, ne bi ni naši mediji to toliko pratili da nije bilo one bombe

Josipović je otišel u Njemačku tražit pomoč, jel to mi priznali ili ne, to je tak. Da se kod nas nešto pokrene, treba investicija, a te nam mogu doči iz Njemačke.
Ako onaj ko ima kapitala vidi da se njegove investicije isplate, onda če i investirati.

Znači da da i za njih može biti važno.

Druga je stvar jel su kod nas neki spremni radit za onog koji če profit nosit u zemlju iz koje dolaze investicije, je upitno.

No duge cijevi i duge kolone sa tim nemaju veze, a bomba je stvar za sebe. Imali smo u povjesti ne mali broj slučaja kad se je taj način političke borbe vodil.

Ti koji sad žele prebacit krivnju na hrvatsku emigraciju i ustaše, su do nedugo zagovarali teoriju da je USA namjerno srušila svoje tornjeve blzance.

Tko je glasao

Pozor! Pozor!

Kad se vec autor ovog dnevnika zabavio banalnostima (kao i obicno), ja moram iskoristiti priliku i ukazati na nesto veoma, veoma vazno.

Cudi me da nitko ovdje nije zapazio znacaj ove dvije recenice iz Josipovicevog intervjua "Frankfurter Allgemeine Zeitung"-u.

Zelim ponovno skrenuti pozornost na slijedece, sa preporukom da se pripazi na posljedice koje MORAJU uslijediti poslije tih rijeci. U dogledno vrijeme.

I trebao bi netko i inzistirati na tome da ne ostanu samo prazne fraze i floskule !.

"Ein Verbrechen ist ein Verbrechen, und jeder Verbrecher muss sich seiner Verantwortung stellen, ohne Rücksicht darauf, ob es im Zweiten Weltkrieg begangen wurde, ob es um Machtmissbrauch während des kommunistischen Regimes geht oder um Verbrechen, die während des letzten Krieges von welcher Seite auch immer in Jugoslawien begangen wurden. Die Verbrechen der Partisanen sind genauso zu verurteilen wie die Verbrechen kroatischer Soldaten im Unabhängigkeitskrieg,..."
.
Zlocin je zlocin, i svaki zlocinac mora za njega odgovarati, bez obzira radi li se o zlocinima koji su pocinjeni u Drugom svjetskom ratu, radi li se o zlouporabi vlasti u vrijeme komunistickog rezima ili o zlocinima koji su pocinjeni u Jugoslaviji u vrijeme posljednjeg rata. na bilo kojoj strani. Zlocini partizana su jednako za osudu kao i zlocini hrvatskih vojnika u ratu za nezavisnost,

Zar ovo nije vrijedno velike pozornosti - upravo u Hrvatskoj ?.

Kad se vec hametice hapse branitelji Vukovara i inace - sutra bi trebala uslijediti i vijest o hapsenju i nekoga za kog postoji opravdana sumnja o ucescu u partizanskim "herojstvima" kao sto su Hudina jama, Barbarin rov... i mnogim ostalim "mjestima partizanske slave" ?.

Sto bi drugo trebalo uslijediti poslije ovako jasnih Josipovicevih rijeci ?.

Tko je glasao

to je obicno yusipovicevo

to je obicno yusipovicevo laprdanje... da je dosljedan onda bi svoga cacu, partizanskog zlocinca, prvoga zatvorio, da pokaze tu svoju PRAVEDNOST!
njegov zadatak je, prije svega, destabilizirati hrvacku, izjednaciti krivnju za rat, ako ne i hrvacku "napraviti" agresorom sto je vec izjavio SLUZBENO u sarajevu itd. itd.
on je jedno neokomunisticko, udbasko smece i britanski poslusnik...
zadnjih dana bio tunis, pa alzir, zatim albanija, vrijeme je da i mi u hrvackoj skinemo izdajnicku i lopovsku bandu sa vlasti!

Kitz

Tko je glasao

Poruka

Duge cijevi,kolona i helikopter, osiguranje općenito nije po mom mišljenju bilo tamo zbog nekakve realne i neposredne opasnosti po
Predsjednika RH, već je prije u pitanju jasna poruka Njemačke države o važnosti politike koju provodi Ivo Josipović.

Kada govorimo o pravdi koju je I.J obećavao treba svakako imati na umu i ograničavajući faktor ovlasti koje po ustavu pripadaju instituciji predsjednika RH,
naime podsjećam sve prekritične sudionike ove polemike da nismo više u polupredsjedničkom sustavu i da se predsjednik RH mora ponašati u skladu
sa svojim ustavnim ovlastima.

Meni se osobno više sviđa hladan i racionalan pristup sadašnjeg predsjednika nego brzogoreće/eksplozivni populistički Mesićev pristup.
Zaista smatram da su ovaj put direktnim izborom Hrvati donjeli začudo ispravnu odluku te da će se još mnogi koji tog čovjeka uspoređuju sa"kuhanom ribom"
iznenaditi-pa kako kome sjedne 8)))

Reanimator

Tko je glasao

o dolasku kuhane ribe i

o dolasku kuhane ribe i njegovoj posjeti Njemačkoj nije izvjestila nijedna novina u Njemačkoj. Niti na jednoj naslovnici ga nema. Nema ga na portalima, osim našim iseljeničkim. Toliki značaj pridodaju tom bezveznjaku.

Tko je glasao

O Državi da ti pojem

Toliki značaj pridodaju tom bezveznjaku.

Ne, toliki značaj daju Hrvatskoj.

Jednak značaju koliki su davali i ranijim posjetama političkih prvaka naše zemlje - potražite primjere iz prošlih dvije tri godine. Ni Sanader u najboljim danima nije imao drugačiji tretman, naravno osim u glasilima Pučana.

Sve ove žustre diskusije o manjem ili većem praćenju službenog posjeta predsjednika Hrvatske Njemačkoj polaze s pogrešnog rakursa - naš značaj za temu očekujemo i od drugih. Smatra se da je Hrvatska danas važna Njemačkoj kao što je to bila kada se urušavao komunistički sustav u istočnoj Europi. To je doba u kom je Hrvatska ispunila svoj dio zadatka i godinama se zahvaljivala na pomoći čak podižući spomenike.

Danas je Njemačka vodeća europska zemlja i jedna od najjačih ekonomskih sila svijeta. Vijest vezana za Hrvatsku u njemačkoj javnosti ima manji značaj od privredne vijesti iz neke njene savezne države ili pokrajine Bavarske čiji Minchen je pola Hrvatske a ima proizvod poput čitave naše zemlje.

U nas se dojmovi o događajima pojačavaju uslijed priče o nadolazećim izborima, naslovi o braniteljima, suđenjima tome još više podižu temperaturu.

Nema više prevratnih vremena, tajnih dogovora, ali nema ni naših uspjeha kojim bi zadivili Europu ili svijet. Zato će u Njemačkoj vijesti o nama biti kratki agencijski službeni izvještaji o ovakvim posjetama ili čak češće vijesti o kriminalnim činima naših nestašnika.

Tko je glasao

Komentar skoro pa odrazava i

Komentar skoro pa odrazava i moje misljenje o opisanome.

Osim ove "sitnice":

Smatra se da je Hrvatska danas važna Njemačkoj kao što je to bila kada se urušavao komunistički sustav u istočnoj Europi. To je doba u kom je Hrvatska ispunila svoj dio zadatka i godinama se zahvaljivala na pomoći čak podižući spomenike.

moje skromno misljenje jeste da Hrvatska u tom smislu u kojem ju autor komentara (@bube) prikazuje nikada nije bila vazna za Njemacku.

Iz priprostog razloga sto Njemacka od 1945 do danas (i jos daaaalekoooo u buducnost, ako uopce ikada !) nije smjela i zato nije ni mogla voditi bilo kakvu geostratesku politiku. Pogotovo ne u svoju korist. Dakle, nije mogla/nije smjela "raditi na rusenju Jugoslavije", koristeci upravo Hrvatsku (upravo nju !) u toj "raboti".

Njemacka se nije smjela cak ni ujediniti bez pristanka jedne Poljske i odredjenih uvjeta koje je postavila, pogotovo bez pristanka "Velike Cetvorice".

Sto je sve morala zrtvovati i kako je to sve teklo - o tome ce se jednom pisati citave biblioteke. Oni koji malko bolje poznaju njemacku (i europsku) blizu povijest lako ce naslutiti umrise onoga o cemu govorim.... Ne bih sada vise o tome...

Mogu jedino jos upozoriti na to da se nije samo Jugoslavija raspala, nego i druga versajska tvorevina - Cehoslovacka. Ujedinila se i (uveliko "srezana") Njemacka... Sjetimo se i Baltika... Ukrajina... Belarus...Ruska Federacija je jos samo pitanje vremena...

Njemacka tu nije niti mogla niti smjela ni "pisnuti".

Ustrajanje na principima humanosti i medjunarodnog prava pri priznanju Slovenije i Hrvatske ubrzo joj je "prisjelo"...

Ah, to je jako, jako duga prica...

(Famozno "njemacko bogatstvo i gospodarsku moc" u slijedecih 20-30 godina bude "pojela" njihova cuvena socijala i ostalih 27(?) clanica EU...Tko je jos mlad, neka zapamti to sto rekoh i sjeti se mene, blesavog @yodana...)

Tko je glasao

Klinkel i Jugoslavija

Vidi knjigu Erich Schmidt-Eenboom, "Der Schattenkrieger" (Shadow Warrior) iz 1995.g. gdje se govori o ulozi Klausa Kinkela i German Secret Service (BND) u devedesetim godinama prošlog stoljeća u odnosu na razbijanje Jugoslavije.

"U poglavlju “Nasljednici Josipa Broza Tita u Bonnu – Kinkelov prodor na Balkan” svoje knjige “Der Schattenkrieger” (ili Ratnik iz sjene), njemački autor Erich Schmidt-Eenboom kritizira navodnu pristranu obavještajnu djelatnost koju je Klaus Kinkel navodno provodio u korist Hrvata kada je od 1979. do 1982. bio čelnik Zapadnonjemačke obavještajne službe “BND” (Bundesnachrichtendienst). Autor knjige je kasnijeg ministra vanjskih poslova Savezne Republike Njemačke, Klausa Kinkela, optužio da je kao šef njemačke obavještajne službe postavio kamen temeljac za razbijanje socijalističke tamnice naroda od Vardara do Triglava (Jugoslavije). Infiltracijom njemačkih agenata u bivšu komunističku Jugoslaviju (SFRJ), kao i pridobivanje nekih Hrvata za rad njemačkog BND, Kinkelu je uspjelo premrežiti i nadmudriti zloglasnu jugoslavensku Udbu (“Uprava državne bezbednosti”, kasnije nazvana na srpskom jeziku “Služba državne bezbednosti” odnosno Službe državne sigurnosti ili SDB).
Po Schmidt-Eenboomu su njemački obavještajci godinama, pa i desetljećima na vezi držali hrvatske komuniste i nacionaliste, pripremajući ih za trenutak raspada Jugoslavije poslije Titove smrti. Te hrvatske komuniste autor zove “nacionalkomunistima”, a među njih na prvo mjesto stavlja Ivana Krajačića, s obavještajnim imenom “Stevo”. Jedan od agenata njemačkog BND bio je navodno i bivši obavještajac Ustaške nadzorne službe (UNS) iz vremena Nezavisne Države Hrvatske, Ernest Bauer, a kao suradnici njemačke službe u Pullachu (sjedište BND u Bavarskoj) spominju se još Josip Manolić, Josip Boljkovac, Franjo Tuđman, Ivan Zvonimir Čičak, Stipe Mesić i Dražen Budiša. Među Krajačićeve đake-prvake je novinar Schmidt-Eenboom ubrojio Stjepana “Stipu” Mesića i Josipa Boljkovca "

HSP1861 je na svojoj web stranici još u rujnu 2006 komentirao knjigu i autora smatra jugonostalgičarom:
http://www.hsp1861.hr/vijesti9/26092006-1.html

Ima tekst o tome i na
http://www.freenations.freeuk.com/gc-53.html

Tko je glasao

Erich Schmidt-Eenboom

Erich Schmidt-Eenboom !????

Paragini "pravasi"!?

Mogao si tako navesti i naseg @Feniksa !.

Evo ti jos mnooogo vise iz te "fabrike":

http://www.german-foreign-policy.com/de/news/

(bio sam jedno kratko vrijeme "pretplatnik"... toplo ti ih preporucujem (iako mi se cini da si vec njihov "konzument").... odkad vise nema MfS (STASI) na cijem su koritu sticali svoju slaninu, sad im je svaka pomoc dobrodosla ...)

Viel Spaß dabei !.

Tko je glasao

Puske, bombe i minobacaci...

U kojem Berlinu je igrao taj gore opisani Sience-Fiction Film ?.

U njemackom glavnom gradu Berlinu, dana 19.01.2011, taj igrao nije !.

Inace bi ga bilo u njemackim medijima. A nema ga ni na TV (cak ni na lokalnoj !), na Videotextu ni rijeci, u novinama (cak ni u lokalnom B.Z.-u), online ga nigdje nema...

Nigdje !.

Nije li taj „spektakularni dogodjaj“ isto kao i prica o „bombi u Veleposlanstvu“ i „ustaskoj emigraciji“ ?. :<((

Nije valjda to ovaj dogodjaj?:

http://www.rbb-online.de/abendschau/archiv/archiv.media.!etc!medialib!rbb!rbb!abendschau!abendschau_20110119_schweine.html

(to je sve sto je bilo u svezi sjedista njemacke Vlade)

Nije valjda da su vaseg seockog Poglavara njegovi „savjetnici“ poslali u ovaj BERLIN ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin,_West_Virginia

Mahlzeit, liebe Schildbürger !.

Tko je glasao

@yodan Seoski poglavar??

Tvoje je pravo da predsjednika RH prof.dr.Ivu Josipovića nazivaš "seoskim poglavarom", ali tog "seoskog poglavara" primili su i predsjednik njemačkog parlamenta i predsjednica vlade jedne od najmoćmnijih država svijeta, iskazujući poštovanje i komplimente tom "seoskom poglavaru".
Zar misliš da sam ovo ja napisao:
-----------------------------
...An die kroatische Botschaft in Berlin wurde heute ein Paket mit erschreckendem Inhalt geliefert. Die Polizei stellte eine Handgranate des Typs M 75 sicher, was auch vom kroatischen Außenministerium bestätigt wurde.

Eine Mitarbeiterin öffnete am Mittag die eingegangene Sendung und fand darin einen Gegenstand, der einer Handgranate ähnelte. Sie alarmierte sofort die Polizei. Immer wieder waren in den vergangenen Wochen Sprengstoffpakete und verdächtige Sendungen an Botschaften in Europa gesendet worden.

Das Paket beinhaltete auch einen Drohbrief, der sich auf den Besuch des...."
------------------------------------------------------------
Ili misliš da ja pišem priopćenje za javnost berlinske policije??
Za razliku od nekih drugih policija, u svijetu, njemačka policija nije na sva zvona stavila prijetnju Josipoviću, niti iz nje cure informacije kao iz probušena bureta - policija šuti i radi svoj posao. Tko želi, ovisno o procjeni urednika, emitira priopćenje na TV...
I zar t imisliš da je toj policiji do predstava pa bi organizirala pratnju Josipoviću od aerodroma do hotela, radi zabave??? Isto tako, prihvatila predsjednički zrakoplov na vojnom, a ne na civilnom aerodromu??? Tako se primaju "seoski poglavari"???
Ne moraš voljeti aktualnog predsjednika Republike Hrvatske, ali ga ne moraš vrijeđati, kao i one koji su mu dali glas na predsjedničkim izborima, a ne na izboru poglavice, kako drsko imputiraš i insinuraš odnosno fabuliraš. No, nije to prvi put od tebe.
Usput, imaš li nekih novih preporuka za revizionističke knjige??

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Obama je Josipovića pitao tko

Obama je Josipovića pitao tko je i odakle dolazi, a o posjeti Josipoviću nije izvjestila niti jedna televizija u Njemačkoj, nema ga na naslovnici niti jedne novine, nema ga na portalima, samo naši iseljenički portali. Danas su bile tri vijesti o Merkelici nigdje ne spominju ovog bezveznjaka ma koliko god on ljubio Mudrinića u guzicu.

Tko je glasao

Ljubo-Ruben-Weiss, Njemačka

Ljubo-Ruben-Weiss,

Njemačka policija ko i svaka druga, uzima svaku prijetnju ozbiljno. Nije tu naš predsjednik nikakav Ekstrawurst ili po našem neko ko treba poseban tretman. Posjeta nije u dnevniku ni spomenuta, a ni u jutarnjem magazinu.

Josipović je primljen ko državnik i to je dobro, došel je po podršku i dobil ju je u obliku utješnih riječi. Dobro radite no još morate dosta napravit, a mi vas u tome podržavamo.

Tvoje pisanje u stilu Bild-Zeitung-a, je smiješno.

Tko je glasao

Razgovor dva državnika

Razgovor uz obostrano uvažavanje:

Angela M. kancelarka ( nešto ka kajzerica) :
- Dobro radite no još morate dosta napravit, a mi vas u tome podržavamo. Imali još štagod mukte, ono ka t-com .( ovo je tiho , jedvačujno)
Ivo J. presednik ( nešto ka namisnik ) :
- Hrvati su vam zahvalni za podršku koju nam nesebično pružate. Ima još dosta mukte , eto baš sa mudrinićem sređujemo željeznicu,škver, vode, mosor, velebit i dosta toga , neće van bit krivo, ka i onom genšeru . No zato smo tu jelte .

Tko je glasao

@Skviki teško ti je

@Skviki teško ti je "lobistima" i klonovima Maje Freundlich i Nenada Ivankovića objasniti da slobodni mediji ne poznaju uvlakačko novinarstvo u kojem bi jedan profesionalni i neovisni novinar pisao hvalospjeve državnom poglavaru, ili političkoj oligarhiji.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@yodan malo je onih koji

@yodan malo je onih koji gledaju njemačke vijesti pa znaju da je za ARD i ZDF Josipovićeva posjeta Njemačkoj spada u blok vijesti od dvadesetak sekundi. Nisu njemački mediji kao hrvatsko žutilo pa da prave priloge od pola sata u kojima vrte uvijek jedne te iste slike čija je dužina dvadesetak sekundi.

Sam izvjestitelj iz Berlina je u svom prvom javljanju priznao da o cijeloj halabuki oko paketa s bombom, a koju su halabuku digli hrvatski mediji, tog prvog dana nije bilo ni slovca na ARD-u ili ZDF-u.

Cijela se je pompa digla teka naknadno, ali im njemački mediji ni u tragovima nisu pridavali onu pozornost koju im pridaju hrvatski mediji koji od muhe čine slona, a od Ive Josipovića narodnog heroja koji je evo neustrašivo otišao u gnjezdo hrvatskih terorista.

Koliko vidim iz najava niti jedna tv kuća u svojim vijestima ne spominje posjet Josipovića. .

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Dotur Ivela kao Arni Švarceneger...

...neustrašivo stupa na njemačko tlo...haha, pa i ja bi neustrašivo stupila kad bih znala da mi je osiguranje kao da je došao Obama (ili barem Hillary), helikopter iznad glave, zgodni Arijevci na motorima ispred i iza ljimuzine (a koja je još valjda bullet-proof) neš' ti te hrabrosti..

btw. malo bi mi bilo bed što bi znala da mi Nijemci je*** mater (i meni i rvackoj), sigurno nisu bili happy da zbog balkanske državice i njenih udbaša moraju iskeširat za osiguranje.

Ivela bi bolje napravio da je odgodio posjet i rekao Angeli: to je zato što ne želim da zbog naših sranja njemački narod troši pare....e, ONDA bi bio na vijestima u prvim minutama, ovako, who cares...

CC

Tko je glasao

@Charlie Ma, mene cudi kako o

@Charlie

Ma, mene cudi kako o cijelom tom "spektaklu" kakvim ga se u ovom Dnevniku prikazuje, nista nije bilo cak ni u ovdasnjim lokalnim medijima ?!.

Tebi ne moram pojasnjavati koliko ovdje ima novinara "gladnih" bilokakve materije za popunjavanje svojih praznih stranica ili "Sendeminuten", kao ni to da njemacki drzavni protokol (hey, pa to je Kanzleramt, to je Schloss Bellevue, to je i Reichstag gdje je bio primljen vas "Lovely Little Joe" !) redovito daje informacije zainteresiranim novinarima i TV-kucama o predstojecem "Staatsbesuch"-u. ) I vjeruj mi, iz iskustva znam da bi i posjet jednog poglavice nekog africkog Zulu plemena koji bi zahtjevao takvo osiguranje kakvo je ovdje opisano bio prikazan barem u aktualnim TV-vijestima.

Ali, ja od toga svega ne vidjeh - NISTA !.

To je ta "Orwellovska dimenzija" ovog Dnevnika i slicnih naklapanja.

PS
Evo, nasim komentarima spasismo i uvecasmo vrijednost ovog Dnevnika !. Ja se nadam da ce @LJ.R.W biti "galantan" (kao uvijek) i doznaciti i meni mojih 5%... :-))

Tko je glasao

........malo je onih koji

........malo je onih koji gledaju njemačke vijesti pa znaju da je za ARD i ZDF Josipovićeva posjeta Njemačkoj spada u blok vijesti od dvadesetak sekundi. Nisu njemački mediji kao hrvatsko žutilo pa da prave priloge od pola sata u kojima vrte uvijek jedne te iste slike čija je dužina dvadesetak sekundi.

@kukljica

bojim se da nije bilo ni sekunda na ARD i ZDF...

na berlinskoj lokalnoj RBB - ni sekunde !. Barem ja nisam vidio ni mogao naci. U berinskom tisku isto tako.

Ne da mi je drago zbog toga. Naprotiv !. To je ocita pljuska i Josipovicu i Hrvatskoj uopce. Dodje li i neki plemenski poglavica nekog africkog plemena - to ce biti barem na lokalnoj TV i rijec-dvije u nekom zutom "Boulevard-Zeitung". Sad je dosao Predsjednik jedne europske drzave, KANDIDATA ZA ULAZAK U EU i - niti slova !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Evo sto se, inace, moze naci (citiram u djelovima):

Die Last der Geschichte wiegt hier besonders schwer. An welche Grundsätze soll man sich halten, um damit umzugehen?
Ich denke darüber wie die meisten Kroaten. Ein Verbrechen ist ein Verbrechen, und jeder Verbrecher muss sich seiner Verantwortung stellen, ohne Rücksicht darauf, ob es im Zweiten Weltkrieg begangen wurde, ob es um Machtmissbrauch während des kommunistischen Regimes geht oder um Verbrechen, die während des letzten Krieges von welcher Seite auch immer in Jugoslawien begangen wurden. Die Verbrechen der Partisanen sind genauso zu verurteilen wie die Verbrechen kroatischer Soldaten im Unabhängigkeitskrieg, was jedoch den Wert des antifaschistischen Kampfes und des Krieges zur Verteidigung der Heimat nicht mindert. Jeder hat ein Recht auf ein Grab, und seine Angehörigen haben das Recht, es mit Blumen zu schmücken. Dabei muss man sich aber auch dessen bewusst sein, für welche Werte er eintrat. Die unschuldigen Opfer verdienen besondere Pietät und Achtung.
.
Sie haben sich in Sarajevo explizit für die kroatische Politik in den neunziger Jahren entschuldigt, die zur bosnischen Tragödie beigetragen hat.
.
Wir alle, die Staatsoberhäupter von Bosnien-Hercegovina, Serbien und Kroatien, haben uns vor allen Opfern verbeugt, denn sie alle verdienen unsere Achtung. Es hat Widerstand gegen die Versöhnungspolitik gegeben, aber sie wird immer mehr angenommen, weil sie zukunftsträchtig ist. Vieles ist noch offen: das Schicksal der Vermissten, Eigentumsfragen und das Problem der Flüchtlinge, die Rechtsnachfolge der Teilrepubliken des ehemaligen Jugoslawien, Grenzfragen, die Rückgabe geraubten Kulturgutes, soziale Fragen wie Renten und Wohnungen. Die Politiker dieser Generation haben die Verpflichtung, diese Probleme zu lösen und sie nicht nachfolgenden Generationen zu überlassen. Besonders enge und vielfältige Beziehungen bestehen zwischen Kroatien und Bosnien-Hercegovina. Das kroatische Volk ist eines der drei konstituierenden Völker des Landes. Es gilt hier der Grundsatz der Nichteinmischung in die inneren Angelegenheiten, was eigentlich selbstverständlich sein sollte, aber aus historischen Gründen erwähnt werden muss. Es gibt aber auch die Erwartung, dass in Bosnien-Hercegovina alle drei Völker Gleichberechtigung genießen, denn das kroatische Volk ist gegenüber den anderen beiden benachteiligt.

u prijevodu:

Breme povijesti je posebno tesko. Kojih nacela se treba drzati pri bavljenju njime ?.

Ja o tome mislim kao i vecina Hrvata. Zlocin je zlocin, i svaki zlocinac mora za njega odgovarati, bez obzira radi li se o zlocinima koji su pocinjeni u Drugom svjetskom ratu, radi li se o zlouporabi vlasti u vrijeme komunistickog rezima ili o zlocinima koji su pocinjeni u Jugoslaviji u vrijeme posljednjeg rata. na bilo kojoj strani. Zlocini partizana su jednako za osudu kao i zlocini hrvatskih vojnika u ratu za nezavisnost, sto ipak ne umanjuje vrijednost antifasisticke borbe i rata za obranu Domovine. Svatko ima pravo na svoj grob i njegova obitelj pravo da na njega polozi cvijece. Ali se pri tome mora biti i svjestan toga za koje vrijednosti se netko borio. Nevine zrtve zavrijedjuju poseban pietet i stovanje.

Vi ste se u Sarajevu explicitno ispricali za hrvatsku politiku devedesetih godina, koja je pridonijela bosanskoj trgediji.

Mi svi, drzavni poglavari BiH, Srbije i Hrvatske, smo se poklonili nevinim zrtvama, jer one sve zasluzuju nase postovanje. Bilo je otpora politici pomirenja, ali ona se sve vise prihvaca jer doprinosi boljoj buducnosti. Mnogo je toga jos otvoreno: Sudbina nestalih, vlasnicka pitanja i problemi oko izbjeglica, pravno nasljedstvo republika-clanica bivse Jugoslavije, pitanje granica, povrat opljackanih kulturnih dobara, socijalna pitanja kao sto su mirovine i stanovi. Politicari ove generacije imaju obvezu rijesiti te probleme i ne ostaviti ih generacijama koje slijede. Posebno tijesni i mnogostruki odnosi postoje izmedju Hrvatske i BiH. Tamo je hrvatski narod jedan od tri konstituitivna naroda. Ovdje vrijedi nacelo ne mijesanja u unutarnja pitanja druge drzave, sto bi zapravo trebalo biti samo po sebi razumljivo, ali zbog povijesnih razloga mora biti spomenuto. Ali, postoji i zahtjev da u BiH sva tri naroda uzivaju jednaka prava, a tu je hrvatski narod u odnosu na druga dva u podredjenom polozaju .
http://www.faz.net/s/RubDDBDABB9457A437BAA85A49C26FB23A0/Doc~ECCEF09FBBD...

i jos:

Wulff sieht Balkan langfristig in der EU
20. Januar 2011 | 14:55 Uhr
Berlin (dapd). Bundespräsident Christian Wulff sieht die Balkanstaaten langfristig in der Europäischen Union. "Auf lange Sicht wird man von hier nach Athen fahren können, ohne europäische Außengrenzen passieren zu müssen", sagte Wulff am Donnerstag in Berlin nach einem Gespräch mit seinem kroatischen Amtskollegen Ivo Josipovic in Berlin. Der Balkan brauche eine Beitrittsperspektive zur EU, um innerstaatliche Reformen voranzutreiben. Aber auch die EU müsse durch Reformen ihre "Aufnahmefähigkeit verbessern". Dies sei allerdings eine "langfristige Aufgabe", betonte Wulff.
Ausdrücklich lobte der Bundespräsident Kroatiens "besonderen Kraftakt der Reformen", um die EU-Standards zu erreichen. Die Beitrittsverhandlungen mit Zagreb müssten etwa mit Blick auf Rechtsstaatlichkeit und Korruptionsbekämpfung "gründlich und schnell" stattfinden und zu einem "soliden Ergebnis führen". Zugleich würdigte Wulff das Engagement Josipovics für den Aussöhnungsprozess auf dem Balkan, insbesondere mit Serbien.
Josipovic sagte, sein Land befinde sich "auf dem letzten Teil der Strecke auf dem Weg in die EU". Er sei zuversichtlich, hier weiterhin mit der Unterstützung Deutschlands rechnen zu können. Durch die langwierigen Beitrittsverhandlungen, die vor über fünf Jahren begannen, sei die Europabegeisterung in seinem Land zwar etwas abgekühlt, dennoch stünden alle relevanten politischen Parteien Kroatiens dem EU-Beitritt positiv gegenüber.

Njemacki Predsjednik Christian Wulff balkanske drzave dugorocno vidi kao clanice EU. " Dugorocno gledajuci moci ce se odavde do Athene putovati bez prelaska europske vanjske granice," rece Wulff u cetvrtak u Berlinu nakon razgovora sa svojim kolegom po duznosti Ivom Josipovicem u Berlinu. Balkanu treba pruziti perspektivu za ulazak u EU da bi tako uznapredovale reforme u tim drzavama.. Ali i EU mora reformam poboljsati mogucnost primanja novih clanica. Ali, to je ipak jedna "dugorocna zadaca", naglasio je Wulff.
Predsjednik je posebno pohvalio "posebno veliki napor Hrvatske u provodjenju reformi" za postizanje EU-standarda. Wulff je istovremeno istaknu vaznost Josipovicevih napora za pomirbu na Balkanu, posebno sa Srbijom.
Njegova zemlja se nalazi na "posljednjoj etapi puta u EU", rekao je Josipovic. On vjeruje da se i dalje moze osloniti na Podrsku Njemacke. Zbog dugih i teskih pristupnih pregovora, koji su poceli prije vise od pet godina, odusevljenja za ulazak u EU se u njegovoj zemlji doduse pomalo ohladilo, ipak sve znacajne politicke stranke u Hrvatskoj imaju pozitivan stav prema ulsku u EU.

http://www.boulevard-baden.de/ueberregionales/politik/2011/01/20/wulff-s...

http://www.rundschau-online.de/html/artikel/1295433641432.shtml

Toliko za sada u njemackim medijima.

Tko je glasao

@yodan o bombi je bilo par

@yodan o bombi je bilo par sekundi u utorak u vijestima ARD-a i vijestima N24 koje su emitirane u 18:59. Jučer i danas sam pretražio najave i nisam našao ni slovca najave da je posjet Josipovića tema vijesti.

Dakle vijest je bila paket s bombom, a ne posjeta Josipovića, što se u žutilu našeg novinarstva staljno zaboravlja i u prvi plan uporno gura tobožnja važnost Josipovićevog posjeta.

U tom kontestu čitam i doživljavam tvoj komentar, pa tako i ovu indolentnost njemačkih medija vidim kao očitu pljusku i Josipovicu i Hrvatskoj uopce.

Nažalost Hrvatska u svijetu uživa onaj ugled koji si je svoji koruptivnim djelovanjem i tvrdoglavim guranjem pod tepih svojih deficita sama izgradila.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

U tom kontestu čitam i

U tom kontestu čitam i doživljavam tvoj komentar, pa tako i ovu indolentnost njemačkih medija vidim kao očitu pljusku i Josipovicu i Hrvatskoj uopce.
Slazem se.

Ali, pricekajmo samo dok ovamo ne dodje PRAVI "balkan leader" - Boris Tadic !. Tad ce o njemu na programu njemackih TV-postaja biti i posebne emisije .
Svatko dobiva ono sto mu pripada. A pripada mu ono sto zasluzuje. Zasluzuje ono sto je uspio "osvojiti" na "medjunarodnom parketu"...

Gospodar i sluga ne jedu za istim stolom. Pogotovo ne u isto vrijeme...

Tko je glasao

ard und zdf

Sam izvjestitelj iz Berlina je u svom prvom javljanju priznao da o cijeloj halabuki oko paketa s bombom, a koju su halabuku digli hrvatski mediji, tog prvog dana nije bilo ni slovca na ARD-u ili ZDF-u.

http://www.tagesschau.de/ausland/berlin272.html

http://www.heute.de/ZDFheute/inhalt/1/0,3672,8193985,00.html

vjerojatno izvjestitelj iz Berlina taj dan nije gledao ARD i ZDF...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

@janus bilo bi dobro da

@janus

bilo bi dobro da pazljivo procitas ono sto si komentirao.

Tviji linkovi se odnose na "bombu u Veleposlanstvu" i to je "stari sesir". tu se samo najavljuje posjet Josipovica.

ja govorim o DOLASKU I PRIJEMU JOSIPOVICA U BERLINU:

Je li taj DOLAZAK I PRIJEM (sa svim pocastima koja prilice predsjedniku jedne drzave !) bio na njemackoj TV ???.

Ako jeste, i ti mozes predociti dokaz - ja se ispricavam i tebi i svima ostalima .

Dakle ?.

Tko je glasao

yodan

ja govorim o DOLASKU I PRIJEMU JOSIPOVICA U BERLINU:

ja uopće ne govorim o dolasku Josipovića u Berlin...ako malo bolje pogledaš moj komentar, vidjet ćeš da sam citirao kukljicu gdje govori kako izvjestitelj iz Berlina kaže kako na ARD-u i ZDF-u nije bilo ni slova o bombi u veleposlanstvu u Berlinu...i ne moraš vikati jer dobro čujem (vidim)...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

ja uopće ne govorim o dolasku

ja uopće ne govorim o dolasku Josipovića u Berlin...ako malo bolje pogledaš moj komentar, vidjet ćeš da sam citirao kukljicu gdje govori kako izvjestitelj iz Berlina kaže kako na ARD-u i ZDF-u nije bilo ni slova o bombi u veleposlanstvu u Berlinu...i ne moraš vikati jer dobro čujem (vidim)...
@janus,
ja se ispricavam ako ti je moje "vikanje" nanijelo dusevne i(ili) tjelesne boli :-) No, svaki put pisati "strong" sa pripadajucim atributima da bi se istaknulo ono bitno, nije stvar koja mi na srcu lezi... Meni se pricinilo da su tvoji linkovi bili namjenjeni meni... Isprika !. (Mrakovi HTML alati potjecu iz ranih 90-ih, cini mi se !)

Ali, moram te upozoriti na to da si ipak nesto pobrkao. Naime, @kukljica kaze:

Sam izvjestitelj iz Berlina je u svom prvom javljanju priznao da o cijeloj halabuki oko paketa s bombom, a koju su halabuku digli hrvatski mediji, tog prvog dana nije bilo ni slovca na ARD-u ili ZDF-u.

Boldao sam ono sto mi se cini da je @kukljica ustvari zelio reci: "...prvog dana (Josipovicevog) posjeta nije bilo ni slovca na ARD ili ZDF o paketu sa bombom ..."

Tvoji linkovi su na vijesti od 17.01.2011. Josipovic je u Berlin stigao 19.01.2011.

A jucer u njemackim medijima nije bilo ni slovca ni pixel-a o tom dolasku !.

Mozda se varam ?.

Ne vidim razloga da bi njemacki mediji imali razloga sakrivati (bojkotirati ?) posjet jednog "vaznog i cijenjenog europskog drzavnika".

Da je bio Tudjman (pocivao u miru !) - moglo bi se u to i povjerovati, ali ovako... !?.

Tko je glasao

yodan

Boldao sam ono sto mi se cini da je @kukljica ustvari zelio reci: "...prvog dana (Josipovicevog) posjeta nije bilo ni slovca na ARD ili ZDF o paketu sa bombom ..."

tebi se to tako čini ,a meni ne...jer u pasusu koji slijedi kukljica opet govori kako njemački mediji o paketu bombi nisu ni u tragovima pridavali onu pozornost koju su im naši mediji pridavali...

Cijela se je pompa digla teka naknadno, ali im njemački mediji ni u tragovima nisu pridavali onu pozornost koju im pridaju hrvatski mediji koji od muhe čine slona, a od Ive Josipovića narodnog heroja koji je evo neustrašivo otišao u gnjezdo hrvatskih terorista.

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

tebi se to tako čini ,a meni

tebi se to tako čini ,a meni ne..

@janus, jer se tebi cini tako, a meni drugacije - zato i diskutiramo. Tko je u pravu, neka odluce drugi.
Mi smo o tome svoje rekli i ne vidim sto bi korisnog jos o tome mogli reci....

Ili ?.

Tko je glasao

Yodan, Ja gledam svaki dan

Yodan,

Ja gledam svaki dan dnevnik i znam da nije ni sekunde bilo nešto o tom danu. Ponovo se neki služe neistinom.

Tko je glasao

"Ponovno se služe sa

"Ponovno se služe sa neistinom". A zar su se prestajali njome služiti?!

Tko je glasao

Janus, vjerojatno

Janus,

vjerojatno izvjestitelj iz Berlina taj dan nije gledao ARD i ZDF.

Ja gledam svaki dan i jedan i drugi dnevnik njemačke televizije. Gledal sam i taj dan, no halabuke nije bilo. Spomenula se je bomba no svrstavaju je u i druge takve pošiljke. I njihova kancelarka je dobila jednu, no ni tada nisu digli halabuku.

To, na što ti ukazuješ su samo izvješča njemačke policije i ništa drugo.

Tko je glasao

Skviki

aj ponovo pročitaj koji sam dio citirao...tamo piše da ARD i ZDF nije ni slovca napisao o bombi u veleposlanstvu, a to jednostavno nije istina...što sam i potkrijepio linkovima ARD-a i ZDF-a od 17.01.2011. koji su ipak napisali nekoliko slovaca o tom događaju...

________________________________________
"where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise"

Tko je glasao

Dnevniku dajem minus jer je

Dnevniku dajem minus jer je autor u njemu nadrobio svega i svačega, čime je što bi ono njegovi prijatelji rekli "promašio celi fudbal". Za takvu vrst pisanja Virovitičani kažu "šupkanje" i to je uglavnom i glavni razlog Ljubine "omiljenosti" u virovitičkom kraju, a kao što je zaključiti po broju minusa koji mu potapaju komentare. i pollitiki.com..

Neki su komentarori već spomenuli nesuvisle i neumjesne "vrijednosne sudove" poput gluposti da "pollitika.com, nekada liberalno-demokratskom portalu, polako otklizava u desno", a na koju optužbu ne reagira ni sam mrak.

Nebi nagađao iz kojih razloga mrak ne brani ne samo svoju kuću od neumjesnih grafita koje mu pojedini autori opetovano ispisuju na fasadu i unutrašnjost zajedničke nam pollitike.com, već ih lijepi i po nama koji smo kao stalni gosti u toj kući prečesto izloženi kojekakvim kvalifikacijama i nazivima kao što su "ognjištaraci" i da ne nabrajam sve ona dvosmislena zanovijetanja, insinuaije i uvrede sadržane u ovome, kao i drugim uradcima Lj.R.Weissa.

Možda je ova mrakova šutnja na objedu da "pollitika.com, nekada liberalno-demokratskom portalu, polako otklizava u desno", zato što su ga ta i ostale prozivke, upravo kao i mene odmah podsjetile na onaj njegov uradak http://viroviticaonline.com/ljubo-r.-weiss-marko-rakar-uz-antisemite/13438/

Neznam, ali osim da se u gornjem dnevniku Lj.R. Weis po tko zna koji puta šupka Ivi Josipoviću, a pljuje po hrvatskim braniteljima, kolegi grdilinu i ostalim članovima politike.com ne vidim drugog cilja ovakvih dnevnika.

PS. Prepuštam savjesti i inteligenciji članova pollitike.com da sami donesu zaključak o tome koliko su čestite, poštene namjere i iskrena zabrinutost Ljube Rubena Weissa za sudbinu Hrvatske.

Čestite, poštene namjere i iskrena zabrinutost Ljube Rubena Weissa osobe koji uprkos bogatoj povjesnoj baštini ne nalazi pozitivne osobe s rodne grude Lijepe Naše Domovine, već i nalazi u Anvar el Sadatu(Kairo,l98l.) Itzhaku Rabini,(Tel Aviv, l995.) i citiranju Talmuda!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

upozorio bih (opet) na

upozorio bih (opet) na presudu ECHRa Handyside vs. United Kingdom (pogledati na: http://en.wikipedia.org/wiki/Handyside_v_United_Kingdom) koja ukratko kaže slijedeće (ovo je moj slobodni prijevod):

Sloboda izražavanja... nije primjenjiva samo na "informacije" ili "ideje" koje su prihvatljive ili se smatraju neuvrediljivima ili neutralnima, ali također i ona one koje vrijeđaju, šokiraju ili uznemiravaju državu ili bili koji drugi segment populacije.

Ili, pojednostavljeno rečeno, nemam ja tu što osobito komentirati, dnevnik svojom formom zadovoljava kriterije pollitike ali nije dovoljno dobar da mi mu udijelio pozitivni bod (a vidim da se to često događa s ovim autorom). Mene osobito ne zabrinjavaju izrečeni vrijednosni sudovi jer ih ne smatram osobito relevantnima a još manje dobro argumentiranima, smeta me malo što u gornjem dnevniku autor implicira da pollitika iz nekog samo njemu znanog razloga više nije demokratska nego je postala desna (što valjda podrazumijeva da "desno" nije demokratsko) što pak ide njemu na teret a ne meni.

Pollitika je dizajnirana da omogući ljudima različitih svjetonazora da iskažu svoje mišljenje i mislim da tu funkciju obavlja dobro. Braniti nečije stajalište je lagano kada on govori poput mene ali nešto teže kada se s njime ne mogu složiti, ja sam za sebe to (barem mislim) prilično dobro prevladao ali mnogi nisu.

Dobro se sjećam jednog od prvih "desnih" dnevnika na pollitici još tamo 2006. godine. Kada sam to pročitao došao sam do zaključka kako ja tog čovjeka jednostavno ne razumijem, a prva slijedeća misao mi je bila "A što ako on jednako tako ne razumije mene kada ja napišem dnevnik?". Velika je greška jednima ili drugima odricati pravo na mišljenje ili stav. Premaleni smo da bi se tek tako dijelili.

Što se tiče citiranja, što se mene tiče može citirati štogod želi, odabir onoga što se citira ide valjda u kombinaciji s argumentom koji se želi osnažiti, obrazovanjem koje posjeduje i širinom uma. Sami zaključite da li je nešto usko i ograničeno ili mudro i široko.

Što se tiče dnevnika kojeg si citirao, moram reći da sam se u prošloj godini načitao svega i svačega o sebi i taj uradak nije nikakav izuzetak i nemam nikakve osobite potrebe na to reagirati jer ide na sramotu autora a ne moju. Moja priča će prije ili kasnije na svjetlo dana a onda takve sramote idu na teret onima koji su ih pisali. Tipično je u ovoj zemlji da čim malo stršiš da skoče mnogobrojni da te sasjeku pa je sukladno tome i taj tekst u funkciji toga; gdje bih stigao kada bi se na to obazirao.

Tko je glasao

@mrak Ljudska prava i slobode???

Oko spomenute presude već smo raspravljali putem PP i dozvolit ćeš mi da kažem da se oko nje ne slažemo.Uvredljive ideje, a vezane za nečiju vjeru, naciju, rasu, spol... meni nisu prihvatljive i zauzimat ću se za ideju da nema neograničenih sloboda. Nečija sloboda ograničena je onim što nazivamo "ljudska prava" - naime moja sloboda ograničena je pravima i slobodama drugih, i obrnuto. U tom smislu, i citiranja mogu biti ukusna i neukusna, korektna i vrlo nekorektna. Onaj koga smeta citiranje Talmuda, posebno rečenice u vezi MIRA, koju sam citirao u dnevniku, nije moj partner za razgovor.Tim više, što je Talmud velika zbirka komentara Starog zavjeta, a Stari zavjet je nezaobilazni dio Biblije.
Nigdje ne tvrdim da je POLLITIKA.COM postala DESNA, nego da "otklizava desno", što nije isto. To je moj subjektivni osjećaj i procjena kao što je moja ocjena da su DESNO i KONZERVATIVNO legitimne političke opcije, ali nisam sklon dijeliti ih.
Dnevnik koji određene individue ponovo i ponovo izvlače na vidjelo doživljavam kao pokušaj da nas se zavadi, a što se mene tiče, i pored svih razlika u mišljenjima, to se neće dogoditi.
Vratimo se ključnoj temi dnevnika, a to je posjet predsjednika Josipovića Njemačkoj i objekcije o elementima političke sittuacije u Hrvatskoj, pred posjet.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

nego da "otklizava desno",

nego da "otklizava desno", što nije isto. To je moj subjektivni osjećaj i procjena

slažem se. i moja.

Tko je glasao

@mrak u potpunosti se slažem

@mrak u potpunosti se slažem i smatram da se nema što dodati tvom komentaru.

Podvrdu onoga što si rekao nalazim u komentaru kolege sm, citiram samo dio komentara: "Također, mislim da se dnevnik nepotrebno opterećuje kvalificiranjem Pollitike.com, ponajmanje kao onom koja "polako otklizava u desno" jer to nije točno. "Otklizavati" bilo kamo može samo medij koji ima uređivačku politiku i u kojem tekstovi prije objave prolaze određene filtre što na Pollitici.com nikako nije slučaj."

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@Kukljica

Ako ti u citiranju Talmuda, vidiš nešto sporno, onda nemamo što razgovarati.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

ovaj put ne mogu plusirati

ovaj put ne mogu plusirati dnevnik jer mislim da si u zabludi.
Josipović je manipulator kao i cijela oligarhija na vlasti. doduše, bolje da priča o antifašizmu i napretku, nego križnim putevima, itd., ali ni blizu on nije onoga što je govorio - pravde. a i to vjerovatno jer kada bi pravde bilo, ne bi bilo ni tih likova koji su kroz stranke samo grabili i grabili za sebe i svoje pajdaše, a među njima i on. jer tko prešućuje i sam sudjeluje.

Tko je glasao

@Veli Jože Prešućivanje??

Ne bih se složio da Josipović prešućuje nepravdu i kriminal. Sad skoro, pred J. Kosor i Bebićem te stranim diplomatima dao je upravo ocjene o kriminalu u vrhu sustava, koje su sve samo ne prešućivanje. Ekipa iza njega, Kosorica i Bebić, gledali su ga zabezeknuto.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@Ljubo Ruben Weiss, trla baba

@Ljubo Ruben Weiss, trla baba lan, da joj prođe dan, ili besposlen pop, jariće krsti, pa tako i Ivo Josipović trkelja o mitu, kriminalu i korupciji.

Naravno da su ga Kosorica i Bebić gledali zabezeknuto. Sjetili su se da se Josipović dan prije cerekao i grlio s Ivicom Mudrinićem i drugim podmetnutim mu mućcima i kukavičjim jajima, a sada se ponaša kao slon u stakleniku.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kako objašnjavaš posjet TDR-u

kako objašnjavaš posjet TDR-u i druženje u Balama?

ruka ruku mije, a sjećam se i jednog naslova iz Glasa Istre u vezi njegove izjave da će se vratiti samo pola. ma nemoj! pitam se zašto? zašto prešućuje izigravanje Ustava i zakona i to kojekakvih, ne samo vezanih uz izbor saborskih zastupnika?

da li ti znaš na koji način su ti ljudi došli do tih mjesta, pa i on?

ako sam u krivu, javno se poklopim ušima. ali mislim da nisam.

Tko je glasao

Adris

Hehe Adris grupa i njezina lokomotiva TDR -od države licencirani "drugdealer" su strašno izdašni punjači proračuna RH
Iskreno govoreći na njegovom mjestu i ja bih otišao potapšati ih po ramenu 8)).

Samo činjenice hladno i bez emocija 8)).

Reanimator

Tko je glasao

žao mi je zbog tebe. kad

žao mi je zbog tebe. kad završe u ćuzi - hoćeš li se onda barem zamisliti nad svojim izjavama?

http://www.scribd.com/doc/44255638/Pretvorba-i-Privatizacija-TDZ-TDR-ADRIS

(klikni dolje desno na zeleni gumbić "download" i uživaj)

bez rješavanja pitanja pretvorbe i privatizacije nema naprijed. čak ni u EU. no way, znaju oni jako dobro što se tu događa. za razliku od 4 milijuna retarda.

Tko je glasao

Lakše reći

nego učiniti ,naime slažem se sa tobom- kompletna pretvorba i privatizacija je u zoni kriminala a jedino riješenje bi bilo onda nacionalizacija
pa sve ispočetka što je neizvedivo.Osobno poznajem nekolicinu ljudi zaposlenih što u Adris-u što u TDR-u i mogu ti posvjedočiti da su oni
izuzetno zadovoljni svojim poslom i primanjima.

Dakle i unutar te privatizacije ipak treba raditi razliku između modela pretvorbe TDR-a koji je zadržao poslovanje i ljude zaposlio
te još investirao preko Adris grupe u druge sektore(turizam) od recimo Kutleraja i sličnih jagnjetarskih poduzetničkih pothvata 90-ih koji
su najčešće rezultirali radnicima na cesti i zemljištem na bubnju.

Reanimator

Tko je glasao

@Veli Jože minus je za "hoćeš

@Veli Jože minus je za "hoćeš li se onda barem zamisliti nad svojim izjavama?"

Pošteni i časni hrvatski branitelji se nikada neće pokajati za obol koji su dali Domovini!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljice, nešto si krivo

@kukljice, nešto si krivo skontao.

ovdje nije riječ o braniteljima, bar ne direktno. slažem se, pravi branitelji se nemaju čega sramiti ni kajati. to moraju ovi drugi čiji su novci uprskani njihovim žrtvama.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci