Tagovi

Dr. Ivo Josipovi? postao glasnogovornik!!!

Tokom 2009 godine dr. Ivo Josipovi? se ?esto pojavljivao u emisijama HTV-a vezanim o politi?kom i gospodarskom stanju u RH. Njegova mirno?a, jasno?a odgovora, korektnost u ponašanju i opho?enju i prema neistomišljenicima ?ak i kada su bili bezobrazni je jednostavno osvojila gra?ane RH bez obzira na politi?ku i strana?ku pripadnost.
Njegovom najavom kandidature ve? je bilo odlu?eno u narodu tko ?e biti novi predsjednik RH. Izbori su manje – više bili formalnost i niti jedan od kandidata se nije ozbiljno približio i mislim da su svi bili svjesni rezultata i prije samih izbora.
Me?utim, nešto više od godinu dana njegova predsjednikovanja pojavljuju se razli?ite loše ocjene o njegovom liku i djelu. Proziva ga se da je britanski pla?enik, da je veleizdajnik, da je slabi? i da vodi zemlju u pogrešnom smjeru.
Što se to dogodilo u zadnjih godinu i nešto dana i što bi se moglo dogoditi u narednom periodu.

Ono što je mene zaprepastilo je nekoliko izjava predsjednika dr. Ive Josipovi? :
1. Prije nekih mjesec dana poslije zasjedanja njegovog vije?a za konkurentnost dao je izjavu da podržava investicije koje predlaže i pokre?e Vlada RH uz obrazloženje da tako misle i najbolji ekonomski stru?njaci ove zemlje.
Jedna grupa investicija koja se sada pokre?e je i energetika gdje ?e se u nove energetske objekte uložiti oko 4 milijarde eura.
Prosto mi je nevjerojatno da nitko Predsjedniku nije mogao re?i nekoliko jednostavnih ?injenica
- da kod ulaganja u gradnju novih energetskih objekata udio rada u tim investicijama iznosi oko 5-6%
- da prilikom korištenja npr. termoelektrana spaljujemo plin ili ugalj kojeg nemamo i proizvodimo struju pri ?emu gubimo oko 30% energetske vrijednosti plina ili ugljena
- da tako dobivenu struju transportiramo do kupaca , najviše na NN mreži, i da tom prilikom izgubimo dodatnih 15-17% struje ( u ovaj dio energetike nije predvi?ena niti jedna kuna)
- da gotovo 5,5 milijardi kWh godišnje struje potrošimo na grijanje tople vode i stambenih zgrada a da su nam stambene zgrade na nivou potrošnje oko 220-300 kWh energije godišnje po m2 što je tri do ?etiri puta više od sli?nih objekata u Evropi koje su na potrošnji od 80 kWh/m2 godišnje.

I pored svih tih ?injenica naša Vlada ulaže novce u proizvodnju, a ne ulaže niti jednu kunu u smanjenje potrošnje. Pri tome treba znati da za provo?enje mjera energetske efikasnosti nisu potrebne silne dozvole, studije i veliko vrijeme za pripremu projekata i investicija. To izvedu prosje?no školovani inženjeri gra?evine, elektrotehnike i strojarstva kojih imamo dovoljno. Isto tako u realizaciji ovih investicija izvode se radovi gdje nisu potrebne posebne specijalizacije i ve?inu radova izvode i mogu izvesti i priu?eni ljudi a udio rada u tim investicijama kre?e se od 30-40% od vrijednosti ovisno o radovima.
Sve su to jednostavne stvari i jednostavne ?injenice lako shvatljive i ljudima koji nisu tehni?ke struke.
Naša vlada kaže da nam treba dodatnih kapaciteta u proizvodnji struje i u tom segmentu ?e se uposliti 10 000 ljudi, a ne ulažemo novce u smanjenje potrošnje i energetsku efikasnost gdje možemo uposliti 80 000 ljudi s istim sredstvima i ukinuti uvoz plina i struje jer ne?emo imati toliku potrošnju i jednostavno nam ne?e trebati.
Naš seljak u Slavoniji bi rekao punimo što više šuplje bure da se ne isprazni.

Nevjerojatna mi je ?injenica ili da Predsjednik to nije znao tj. da ga njegovo vije?e i savjetnici nisu obavijestili o jednostavnim ?injenicama ili da je on i pored znanja o tim ?injenicama mogao izre?i takovu glupost : „da podržava investicije koje predlaže Vlada RH“. Pogotovo što investicije predlaže Predsjednica Vlade RH koja o ekonomiji i investicijama zna možda i manje od njega.
U ovom slu?aju je dr. Ivo Josipovi? bio glasnogovornik Ivice Mudrini?a, Bože Prke, Zdenka Adrovi?a i drugih ekonomista iz njegovog vije?a.

2. Prije par dana Predsjednik je po ve? 10 put izjavio da se branitelji ne moraju brinuti jer država vodi ra?una o njima. Sve to je izre?eno povodom Tihomira Purde a o Mari?u koji je ve? u Beogradu na sudu se i ne pri?a a ista ih sudbina spaja.
U svom savjetni?kom tim predsjednik ima dva ?ovjeka Sašu Perkovi? i Freda koji su trebali biti informirani i o optužnicama o kojima se sada govori ali bi trebali biti isto tako i informirani tko su ljudi koji su u odsutnosti osu?eni pred vojnim sudovima u Beogradu po sli?nim optužnicama kao i u slu?aju Mari?a i Purde. Navedeni savjetnici su imali više od godinu dana da nešto savjetuju Predsjednika da po tim pitanjima nešto u?ini ili pokrene neku inicijativu u skladu s njegovim izbornim programom. Niti su oni što savjetovali niti je on što pokrenuo i o?ito su ta pitanja jako nisko na ljestvici prioriteta, ali onda to treba re?i a ne lagati ljudima.
Za sve te optužnice i presude se zna 18 godina i niti jedna naša vlast nije poduzela ništa niti da obavijesti te ljude niti da ih istraži pa da ih mi osudimo ako su krivi niti ih je na bilo koji na?in zaštitila i što je najgore i ne pokazuje nikakvu namjeru ni da to sada u?ini. Od na politi?koj sceni prisutnih politi?ara svakako najve?u odgovornost imaju predsjednica vlade Jadranka Kosor koja je 6 godina bila ministrica branitelja i potpredsjednica vlade i ona tek sada po objavi našeg prijatelja grdilin kao nešto ?ini i obe?ava zanemaruju?i ?injenicu da je imala gotovo 8 godina da nešto po tom pitanju u?ini i nije u?inila ništa i osim rješenja Purdinog problema koji rješava BiH ništa drugo se i ne radi.

I u ovom slu?aju je Predsjednik bio samo glasnogovornik svojih savjetnika

3. Jedna upe?atljiva ideja dr. Ive Josipovi? ,u predizbornoj kampanji, je bila i gospodarska diplomacija koja bi trebala našim gospodarstvenicima i njihovim proizvodima i uslugama otvoriti vrata Evrope i Svijeta. Ovo više nitko i ne spominje a pogotovo žalosno da na tim pitanjima nitko ništa ozbiljno ne radi. Nadan Vidoševi? koji je u slobodno vrijeme predsjednik HGK ne rade?i ništa više je u tom pogledu u?inio od Vale RH i Predsjednika RH zajedno.
Sav taj (ne)rad se jasno vidi kroz stalan slab rast ili pad izvoza.
Ali smo zato imali priliku vidjeti nekoliko smjena naših diplomata po svijetu koji se bave lopovlukom za svoj džep kao uostalom i cijela vlada i politi?ka elita koja ih postavila na ta mjesta. Postavljaju ih zajedno Predsjednik Vlade RH i Predsjednik RH. Ovi sadašnji su izbori bivših predsjednika, ali ih zbog njihovog (ne)rada nitko ne smjenjuje pa su vjerojatno zadovoljni s postoje?im stanjem.

Zaista , gdje se izgubio onaj dr. Ivo Josipovi? koji je mislio svojom glavom i iznosio svoje stavove i što se to dogodilo u tako kratko vrijeme da je postao glasnogovornik svojih savjetnika umjesto da bude obrnuto?

Komentari

Nije me Ljubo trebao cinkati...

Nije me Ljubo trebao cinkati...kad već Mrak ima direktnu žicu kod Ivelje, i to uz šljivu i čvarke.

Tko je glasao

Sve mi se čini da će nakon

Sve mi se čini da će nakon što je Jaca morala rekonstruirati svoj cirkus, ili kazalište lutaka, neznam što je točnije, i Ivela morati u rekonstrukciju svoje krletke.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/uzvanici-iz-bih-bjezali-s-josipovicev...

Ma nebi ja sada ustvrdio da nisu svi državnici bivše Juge kao Ivelin dragi prijatelj Boris Tadić, ali ....................

Da stvar bude gora član Predsjedništva Nebojša Radmanović je izrazio svoje "osobno mišljenje" da hrvatski narod u BiH nije ravnopravan druga dva naroda, a sada i ovakav kiks.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/radmanovic-priznao-kod-josipovica-hrv...

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ovo je čista glupost domjenak

ovo je čista glupost

domjenak je bio sasvim ok, dvorana uopće nije bila malena, a prostora je bilo više nego kada je bio domjenak za Tadića, kanapea, pića i slatkoga je bilo u velikim količinama

fakat nekorektan članak

Tko je glasao

mrak@ može jedno JOT pitanje od poreznog obveznika..

....malog i nebitnog?

U kojem svojstvu ste vi kao individua prisustvovali tom domjenku?

Tko je glasao

došao sam na poziv ureda prh,

došao sam na poziv ureda prh, kao fizička osoba, nisam predstavljao nikoga
(pojeo sam 7-8 kanapeića, dvije čaše bijelog vina, jedan kolač i dva slanca, jedan sa sirom i jedan sa sezamom; sve skupa manje od 50kn s PDVom, u zadnjih 30 dana sam platio oko 100.000kn poreza)

Tko je glasao

nisi nikoga predstavljao? ja

nisi nikoga predstavljao?
ja sam isto puno poreza do sada platio a nijedan me precjednik nije pozvao kada se zdere o drzavnom trosku, a imao bih, da ti pravo kazem, koga i predstavljati...
smrc, smrc!

Kitz

Tko je glasao

Jel ima još negdje za naić

na tako jeftine gablece ili je to cijena samo za sirotinju !?

Provinciopolis

Tko je glasao

ja znam puno mjesta gdje se

ja znam puno mjesta gdje se možeš sasvim solidno nahraniti za 50 kuna, dapače i bolje nego što sam se ja nahranio

Tko je glasao

@mrak apsolutno točno! Za 50

@mrak apsolutno točno! Za 50 kuna obitelj s jednim djetetom ima dvije velike i jednu malu porciju čevapa.

Nžalost tešlo je nekim ljudim objasni

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

100 bocija = 50 kunosa

Neš ti love pedes kuna . Sto boca iz kontejnera.

Tko je glasao

Prosvijetli nas tada.

Osobno znam za restoran Nocturno u centru grada gdje se može jedna osoba najesti za 50kn ali daleko je to od janjećih kanapea, kolača, viljamovki i sličnih stvari.

Tko je glasao

Jel bija iz splita oni

Jel bija iz splita oni poduzetnik šta je spasija split i cementare ??
Triba je bit , ako zatriba bosancima štagod spašavat.

Jel ovi porez znači da si se rekupera ili si još u gabuli ??

Tko je glasao

jel' ima nade?

tomy,

čitam ovo, pa si mislim jel ipak ima nade za poštene ljude u ovoj zemlji

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/109837/DORH-ponistio-Faninu-kupnj...

jel' moguće da je DORH proradio?

trebamo jednog Antu Nestorovića (Antonio Di Pietro + Eliot Ness), podhitno!

Tko je glasao

Ok. Hvala.

Premda ne shvaćam ovu digresiju sa plaćenim porezom, zar to nije obveza a ne nešto na čemu treba država biti zahvalna obvezniku.

PS Ne tražim dlaku u jajetu čisto informativno pitam.

Tko je glasao

nisam znao u kojem je smjeru

nisam znao u kojem je smjeru išlo pitanje pa sam odmah nadodao čisto kako bi se dala napraviti usporedba

ja smatram da bi država itekako morala biti zahvalna onome koji je stvorio vrijednost i platio porez jer bih se jednako tako mogao posvetiti tome da porez platim možda negdje drugdje

da skratim, moj odnos sa predsjednikom je dobro poznat cijeloj naciji i nema nikakve osobite tajne da smo i dalje u redovitom kontaktu kao i da pružim savjet ili pomoć kada se ona od mene traži

p.s. da odgovorim tomyu gore, priča o mojim porezima je u biti odavno gotova i nema se tu što posebno dodati; ja imam spor sa ministarstvom financija koji još uvijek nije riješen (dakle nisu iscprljeni svi pravni lijekovi), dugove tvrtke sam vratio uz par izuzetaka (koji su svi redom maleni u velika većina od njih dogovorena od ljudi koji imaju povjerenja da ću im platiti) i naravno da za svoje poslovne aktivnosti moram plaćati porez (kao što sam to uostalom uvijek i radio)

Tko je glasao

Ne slažem se...

ja smatram da bi država itekako morala biti zahvalna onome koji je stvorio vrijednost i platio porez jer bih se jednako tako mogao posvetiti tome da porez platim možda negdje drugdje

...sa citiranim, no svatko ima pravo na svoje mišljenje.

PS Pitnje je išlo u smjeru toga da ne znam koji je način izbora ljudi koji prisustvuju takvim domjencima koje plaćamo vjerujem svi mi kao porezni obveznici, nisam do sada imao priliku komunicirati sa nekom osobom koja sudjeluje na takvim diplomatskim susretima.

Tko je glasao

:))))

i promovirao Ladonju :)

oni su isto čisti jer uredno plaćaju porez. jedino je upitan prvi milijun...

Tko je glasao

@mrak bio sam na nizu takvih

@mrak bio sam na nizu takvih prijema, ali mogu samo potvrditi da "ozvučenje" nije nikada onemogućilo normalan razgovor i sporazumijevanje. Tako što je moguće samo kada se članovi protokola ispare u predvorje ili neku drugu prostoriju na piće, kavicu i cigaretu. Sve već viđeno.

Što se tiče ostalih primjedbi složio bi se s tobom, s tim prije što svi znamo kako je tanka nit koju novinari stavljaju između skromno i glamurozno.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

bili su kanapeići sa

bili su kanapeići sa janjetinom što nikad prije nisam vidio i baš su mi dobro sjeli :)
recimo aperitivi su bili lošu (no kasnije su mi objasnili da je riječ bila o bosanskim rakijama pa nije bilo onoga što ja obično pijem)
kolači su bili sjajni (barem meni)

"mala dvorana" je u biti cijela jedna etaža gliptoteke koja je podijeljena jednim zidom no ljudi su mogli slobodno šetati (i razgledati malo eksponate) i sjesti i popričati
pušači su bili nesretni jer pušenje u zgradi nije dopušteno

ja mislim da su takvi domjenci jako dobri jer za razliku od onih političkih gdje je cijelo vrijeme ista ekipa, ovdje sam vidio i brdo umjetnika ali i gospodarstvenika koji su na ovaj ili onaj način povezani s BIH

ponavljam da mislim da je to zlonamjerni tekst i u biti treba pitati BIH delegaciju da oni kažu (btw. razlog zašto je domjenak kratko trajao je to što su oni kratko bili jer su išli na avion i poslije toga se ekipa manje više osula ali je sve skupa trajalo barem dva sata što je i više nego dovoljno)

Tko je glasao

Propust

Pozivanje bilo koje balkanske delegacije u prostor gdje baš nigdje nije moguće pušenje je propust u (neformalnom) dijelu protokola, pa tako nije niti čudo ako su nakon sat vremeni mnogi postali malo nervozni, pa se razišli.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

ovaj dnevnik je dobar koliko je rihanna dobra pjevačica

meni je isto mrzak odabir predsjednikovih savjetnika ali... postoji nešto što zanemarujemo, a to su ustavne ovlasti predsjednika. koliko predsjednik može utjecati na sve pobrojano? vrlo malo, čak nimalo. ovlasti ima vlada koju je nedavno žestoko kritizirao i savjetnik Željko Lovrinčević. zašto uopće stavljati predsjedniku i fredu slučaj purda i marić? krivica je na strani Ane Lovrin, tadašnje ministrice pravosuđa. u sadašnjem omjeru snaga gdje je vidljiva lažna briga za branitelje nekakav pametan savjet predsjednika će biti odbačen jer jaca i njen hdz imaju monopol na brigu o braniteljima. još ako uzmemo u obzir potkupljivost čelništva braniteljskih udruga to je nemoguća misija.

za sektor energetike postoji resorno ministarstvo. ono je dužno poučavati građanstvo o koristima vanjske izolacije na kućama i uštedama na računima. također, neovisnost u elektroenergetskom jest moguća bez gradnja tolikih termoelektrana (ugljen sa malom razinom sumpora moramo uvoziti) te se moramo osloniti na obnovljive izvore energije poput sunca i vjetra kao i gradnjom spalionica otpada na principu plazmatskog spaljivanja otpada jer visoke temperature uništavaju dioksin kao nusprodukt izgaranja. osim toga toplinu u tom proizvodnom procesu (8000 - 11000 stupnjeva celzija možemo kvalitetno iskoristiti za pogon termoelektrane). dakako, sve ovo lijepo zvuči ali kao u dijelu komentara gore, predizborna je godina i bilo kakva inicijativa predsjednika je nedobrodošla jer je hdz snaga koja spašava hrvatsku.

hrvatska udruga p....a i hgk su kapitalistički mastodonti koje zbog nerada treba ukinuti. meni je žao što simpa lik hrvatske politike, ljubo jurčić je stavljen na stranu u sdp-u i ismijavan od strane hdz-a. umjesto da se pročita njegov rad i krene raditi po njemu to se ne dešava. predizborna je godina. http://www.novossti.com/2011/01/izlaz-je-u-velikoj-transformaciji/
za ovo treba snage i hrabrosti, izvršiti tritorijalnu reformu u kojoj će se ukinuti veeeeeliki broj gradova, općina i županija. paralelno sa time će se osloboditi novac iz parafiskalnih nameta u ulaganja u nova radna mjesta koja će proizvoditi višak vrijednosti. stimulirati banke za ulaganje u proizvodne investicije jer omjer kredita za građanstvo i kredita za pokretanje proizvodnje je u korist prvih. banke u hrvatskoj su specifične jer posluju sa najmanje rizika. one koje ne promjene način kreditiranja kažnjavati kamatama na dobit. uostalom, treba pročitati odličan zbornik hrvatskih kensijanaca pod naslovom kriza i ekonomska politika. vrijeme je za davanje prostora struci, a ne ekonomskim genitalcima tipa borislava škegre.

uostalom niti ulaganja u poljoprivredu nisu donijela rezultate. niti imamo jeftiniju hranu, 300000 hektara manje se obrađuje nego 1990. godine. u slavoniji je zabilježen najmanji broj nazimica u 30 godina. hoće li savjet predsjednikovog savjetnika za poljoprivredu prihvatiti vlada? neće. hss zna. hdz zna.

evo odgovor na pitanje iz naslova komentara. rihanna ne zna pjevati. skunk puno bolje pjeva. rihanna nije sex bomba. barem 40 žena iz moje ulice u dobi od 25 - 45 godina bez šminke i photoshopa bolje izgledaju od nje. tako i tvoj dnevnik, omašio si ceo fudbal. odgovornost za navedeno je u domeni vlade koja nema volje niti znanja za dugoročni program ekonomskog i bilo kakvog oporavka. čestitke na promašenom gnjevniku.

Tko je glasao

Ako Predsjednik ne smije

Ako Predsjednik ne smije predložiti ili ne vrijedi da predloži vladi nešto dobro zašto onda podržava nešto što je loše.
U oba slučaja je , po tebi, sasvim svejedno što govori i predlaže, pa ako se i složim s tobom zašto umjesto što podržava i govori gluposti ne misli svojom glavom i predloži nešto dobro.
Zašto Predsjednik uopće ima potrebu za savjetnicima u oblastima u kojima ga nitko ništa i ne pita. Što će mu i čemu služe savjeti Perkovića, Freda, vijeća za konkurentnost i ostalih savjetnika.

Tko je glasao

Ako Predsjednik ne smije

Ako Predsjednik ne smije predložiti ili ne vrijedi da predloži vladi nešto dobro zašto onda podržava nešto što je loše.

ja ću se prisjetiti mesojeda iz doba kada je zvao sanadera i ostale na sastanak o ekonomskom stanju. poslan je državni tajnik, a poslije je ismijavan od strane vlade. predsjednik ne služi za ismijavanje vladajućih. koliko su dobro vladajući radili osjećat će i generacije iza nas.

U oba slučaja je , po tebi, sasvim svejedno što govori i predlaže, pa ako se i složim s tobom zašto umjesto što podržava i govori gluposti ne misli svojom glavom i predloži nešto dobro.

meni je daleko simptomatičnija izjava predsjednikova izjava o nagažmanu HV-a u afganistanu. tu on daleko ima veće odgovornosti i ovlasti od onih kojih si pobrojao u gnjevniku.

Zašto Predsjednik uopće ima potrebu za savjetnicima u oblastima u kojima ga nitko ništa i ne pita. Što će mu i čemu služe savjeti Perkovića, Freda, vijeća za konkurentnost i ostalih savjetnika.

vjerojatno zato što mu je dopušteno. u svakoj normalno uređenoj državi bez obzira na ideološka razmimoilaženja savjet predsjednika bi bio uvažen i raspravljalo bi se o njemu. hrvatska je nenormalna država. vlada čak niti ne namjerava uzeti predsjednikove savjete, bili oni dobri ili loši. uostalom, za pobrojano u gnjevniku je odgovorna vlada. ako uzmemo u obzir da ministri ne moraju biti stručnjaci, vjerojatno stručnjaka ima u resornim ministarstvima. zašto ti predobro plaćeni stručnjaci nisu svojim savjetima pomogli u rješavanju problema navedenih u gnjevniku? trebamo li onda ukinuti vladu?

Tko je glasao

Sve što si napisao stoji To

Sve što si napisao stoji
To što su navedena pitanja u ingerenciji i odgovornosti vlade ne daje Predsjedniku za pravo da priča gluposti- bolje da onda ništa ne govori, ako nezna ili nema mogućnosti djelovanja ili ako njegova rječ ne vrijedi ništa.
Mogao je reći i istinu ako ju zna a još je veća tragedija ako doista misli da je ovo što je izgovorio u svezi pitanja u dnevniku doista istina i jedina mogućnosat RH.
Tada se s pravom treba pitati i kakva mu je informiranost i upućenost u stvari o kojima ima odgovornost i dali će i te odluke biti na nivou podrške investicijama vlade RH, gospodarske diplomacije i zaštite branitelja.

Tko je glasao

To što su navedena pitanja u

To što su navedena pitanja u ingerenciji i odgovornosti vlade ne daje Predsjedniku za pravo da priča gluposti

u čemu je to pričanje gluposti?

Tada se s pravom treba pitati i kakva mu je informiranost i upućenost u stvari o kojima ima odgovornost i dali će i te odluke biti na nivou podrške investicijama vlade RH, gospodarske diplomacije i zaštite branitelja.

jebote, na čemu si ti? malo bih i ja uživao o tome.

Tko je glasao

@acinum Veza s temom??

Kakve veze, molim te, ima ova rečenica s glavnom temom dnevnika??
***************
Proziva ga se da je britanski plaćenik, da je veleizdajnik, da je slabić i da vodi zemlju u pogrešnom smjeru.
**********************************************
Moglo bi i PP, ali imam jedno malo delikatno pitanje, javno: poznaješ li ti - Mladena Schwartza??

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

samo ostro ljubane! nisi ga

samo ostro ljubane!
nisi ga upitao dali zna zenu od mladena schwartza sto je pijana upala u onaj otvoreni saht od kanalizacije i digla optuzbu protiv nepoznatih pocinitelja zbog pokusaja ubistva!?
e moj ljubane, revolucionarna ostrica ti je pomalo otupila kad propustas ovako bitna pitanja!:)))

Tko je glasao

Jednostavno Ljubo opisao što

Jednostavno Ljubo opisao što sam ja mislio o njemu prije izbora i većinu toga mislim i sada i napisao sam što neki drugi ljudi misle i pišu i postavio sam sam sebi pitanje poslije ovih njegovih stavova dali su moja razmišljanja o njemu još uvijek na mjestu ili su u pravu neki drugi koji o njemu imaju negativno mišljenje.

Što se Mladena Schwartza tiče upoznao sam ga 1992 u Županji, vidio jednom u društvu ljudi koji su tada osnivali HSP u Županji i nikada više o njemu nisam ništa čuo niti sam ga bilo kada više sreo.

Tko je glasao

ccc. ovo je meni vrlo

ccc. ovo je meni vrlo sumnjivo!?
ti si sto posto, ako ne taj schwartz glavom (jeb' ga..ni hrvati nemaju vise prezimena sto su im nekad bila), onda sigurno netko sa ekstremne desnice koji blati(dapache, nabacuje se blatom) na ljubanovog josipovica!
znam ja takve, znam!
ljubane daj lisnice!

Tko je glasao

acinum, na pocetku jedna

acinum, na pocetku jedna kritika!
na pocetku dnevnika ti stvarno nije bilo potrebno navoditi sve to sto drugi o josipovicu misle(britanski placenik, veleizdajnik i slabic koji vodi zemlju u pogresnom smjeru), ako i sam to ne mislis o njemu!?
slazem se da je po pitanju tih "vladinih investicija" mogao bar procitati dio onog sto mi ovdje pisemo i shvatiti da je sva prica o tim velikim investicijama obicna predizborna floskula od koje, na nasu srecu(isplativost), nece biti nista!
niti ce naci budalu koja ce im dati sredstva za gradnju zagrebackog aerodroma, a nece naci ni novaca za te svoje "obrovce" (termoelektrane)!
izvuci ce nesto para za gradnju zeljeznicke infrastrukture, dio bespotrebno utuci u dionicu do krizevaca(jer je zlatko rogozar, predsjednik hz-holdinga iz tog kraja) i mozda do izbora krenuti u realizaciju dionice do rijeke, sto je jedino suvislo u tom zeljeznickom projektu!
sve u svemu, ova vlada niti ima vizije a ni pameti da pokrene gospodarstvo ove zemlje i zalosno je da joj josipovic daje svoju podrsku u tim njenim "spasonosnim" investicijama!
josipovic se ocito ne razumije u ekonomiju, pa... ili ima jako lose ekonomske savjetnike, ili mu je jednostavno vise stalo do skladnih odnosa izmedju pantovcaka i markovog trga nego li do te ekonomije, sto ni jedno, a ni drugo..nije dobro za ovu zemlju!
realno gledajuci, josipovice ekonomske ovlasti su gotovo minorne(jer smjer drzavne ekonomije ovisi jedino o vladi), ali to ne znaci da bi on zbog toga trebao javno podrzati one koji o ekonomiji znaju manje od njega.
u slucaju "purda" josipovic je totalno zakazao i kao pravnik, jer je javno podrzao one koji godinama iz svojih politikanskih interesa opstruiraju pravo u procesuiranju ratnih zlocina, pa kad kad im je voda konacno dosla do grla(poglavlje 23) to svoje licemjerje nastoje ispraviti i time da nevine posalju u kazamat onih koji su radili najvece zlocine u hrvatskoj.
naravno, josipovic je i razocarao s time sto je mudrinica stavio(i zadrzao) u svojem gospodarskom timu.
dali je mene josipovic osobno razocarao?
i ne bash, jer od njega nisam ni puno ocekivao i svoj glas sam mu dao jedino zbog toga sto je imao bandica na drugoj strani.
kao i vecina drugih, pretpostavljam!?:)

Tko je glasao

Ja nemam o Josipoviću loše

Ja nemam o Josipoviću loše mišljenje ali me zbunjuju ovakvi njegovi stavovi .
Loša mišljenja o njemu nisu moji stavovi ali ona se nisu pojavljivala prije izborne kampanje pa čak niti u izbornoj kampanji već od kada je odabrao savjetnike i počeo obnašati vlast.
Jednostavno me zanima što je razlog podrške nečemu štetnom našem gospodarstvu i cijeloj državi i neradu njegovih savjetnika ili njegovom ili svih njih zajedno.
Ja ga osobno ne poznajem ali mi neki prijatelji koji ga poznaju govore o njemu kao pozitivnom, vrijednom i moralnom čovjeku što mi je ne spojivo s ovim njegovim izjavama i stavovima.

Tko je glasao

znam acinum, ali sa

znam acinum, ali sa isticanjem takvih misljenja pomalo impliciras da su to i tvoji stavovi.:)
btw. bilo je u predizbornoj kampanji jos i gorih (nekritickih) misljenja o njemu.
mislim da je josipovicu najveci nedostatak to sto nastoji pod svaku cijenu izbjeci konflikte sa vladom, jer je on jednostavno takav!
idealan predsjednik za jednu sredjenu i pravnu drzavu, tipa svedske, u kojoj se od predsjednika ocekuje da bude ugladjeni cinovnik, medjutim..u balkanskoj vukojebini sa ovim lopovima na vlasti u kojoj se od njegove uloge sa pravom ocekuje da bude protivteza i kriticar te vlasti, mislim da nam se on ovdje, jednostavno prerano dogodio!

Tko je glasao

Miš prznica nad praznom mišolovkom

“Zaista , gdje se izgubio onaj dr. Ivo Josipović koji je mislio svojom glavom i iznosio svoje stavove i što se to dogodilo u tako kratko vrijeme da je postao glasnogovornik svojih savjetnika umjesto da bude obrnuto?”

Jedno je fokusiranje na nekoliko osnovnih postavki koje će dati jednostavnu i razumljivu sliku o stavu predsjedničkog kandidata ili u prvim danima davati oglavnom opće odgovore  na konkretna pitanja. Drugo je u vremeneu svakodnevnih potreba za zauzimanjem stavova o konkretnom dati i konkretne odgovore a pitanja su iz područja svakodnevnog djelovanja čitave države, svih institucija, sve do grana industrije, vojske, vanjskih odnosa, sve do Purde. Treće je očekivati da na temelju mišljenja nekoliko svojih savjetnika za sva ta različita područja može promptno nuditi rješenja za sve ono za što rješenja nisu ponudila ministarstva s tisuće zaposlenih i tko zna koliko specijaliziranih servisa.

Teza o glasnogovorniku je promašena stilska figura. I neuspješna, k tome.Pogotovo ovo “umjesto da bude obrnuto”. Predsjednik od svojih savjetnika traži da mu, temeljem svog(njihovog) specijalističkog znanja za određeno područje, analiziraju, pripreme odgovore, varijante, moguće posljedice u slučaju dva ili više mogućnosti, i sl. Izbor i donošenje odluke ga čini državnikom a njenim objavljivanjem izlaže javnosti svoju odluku na ocjenu ispravnosti. Na njemu je da se odluči za ono što smatra da je ispravno i da to javno kaže, i za to je osobno odgovoran. Što u tome po tebi treba biti obrnuto kod odnosa Predsjednika i njegovih ukupno tridesetak savjetnika i dužnosnika.

- da savjetnik (savjetnici) javno govore o odlukama koje je Predsjednik izabrao

- da prije Predsjednika valjda sve varijante treba dati na diskusiju i li nekome drugome (kome?) na izbor.

Predsjednik ima ovlaštenja na temelju Ustava i zakona. Utjecaj pojedinačnih odluka Predsjednika Republike Hrvatske, jer se poslije iskustava s Tuđmanom tako ozakonilo, na život pojedinog građanina su takve da bi prosječnom građaninu bilo skoro svejedno postoji li on ili ne. Vojska, sigurnosne službe, vanjski poslovi i predstavljanje zemlje u svijetu tek je malom broju naših građana prioritet i nešto zbog čijeg stanja ne mogu noću s mirom zaspati.

Zato insistiranje na ovakvom “obrnuto” smatram pričom miša prznice o praznoj mišolovki.

Tko je glasao

Dobro ste opisali kakav bi

Dobro ste opisali kakav bi trebao biti odnos Predsjednika i savjetnika.
Međutim da ja to prihvatim kao stvarni odnos morao bi sam sebi priznati:
- da je Predsjednik glupan koji nezna razaznati što točno predlažu i govore savjetnici, a to ne mislim da je tako.
- da je Predsjednik plaćenik britanaca , kako to tvrdi vkrsnik, ali to ne mislim
- da Predsjednik svjesno donosi loše odluke, a to mi je neprihvatljivo i to ne mislim da je tako

ili da mislim ono što sam i u dnevniku napisao da u stvari savjetnici kolo vode a Predsjednik samo obavještava javnost.

Tko je glasao

nije plaćenik

acinum,

nisam nigdje napisao da je ivo josipović plaćenik britanaca, nego da svojim odabirom savjetnika i politikom koju je po njihovim naputcima vodio u ovu godinu dana radi u interesu politike Ujedinjenog kraljevstva na ovom prostoru, a ne u interesu Republike Hrvatske na čelo koje su ga izabrali birači.

Dobro ste zaključili da njegovi savjetnici kolo vode, a to se osobito odnosi na njegove glavne savjetnike, srbina dejana jovića s britanskim državljanstvom, joška para bivšeg hrvatskog veleposlanika u Britaniji koji je na svojem položaju više brinuo o britanskim interesima nego o interesima Republike Hrvatske u britaniji, pok. Chrisa Cviica koji je čak bio i član Kraljevskog instituta za međunarodne odnose (Chatam House), pa zatim na savjetnike koje je naslijedio iz Mesićevog savjetničkog tima. Budući da sam u nekoliko dnevnika raskrinkao temelje Josipovićeve politike ne samo na vanjskopolitičkom nego i na unutarnjem planu, mogu samo zaključiti da smo u njemu dobili još jednog vodećeg političara koji su nesposoban da samostalno Hrvatsku vodi pravim putem. Najbolji je dokaz slučaj Purda-Marić kao simbol odnosa prema braniteljima, za koje se predsjednik Josipović, i to još sveučilišni profesor prava, nije založio kako to od njega nalaže Ustav. O tome sam pisao u prethodnom dnevniku.

Mogao bih ovu tezu na radost mnogih koji su na ovom portalu slijepi kod očiju razvijati u nedogled, ali mislim da je zasad i ovo dovoljno.

Tko je glasao

O stvarima o kojima Vi pišete

O stvarima o kojima Vi pišete ja nemam pojma niti bilo što znam i zato to vrlo rijetko komentiram. i očito sam djelomično krivo shvatio Vaše stavove o Josipoviću pa se ispričavam.
I pored Vašeg pisanja i ja se još uvijek mogu svrstati u slijepe, ne iz razloga da Vam ne vjerujem već iz razloga što mi je teško prihvatiti to kao istinu. Istina se ne može dugo sakrivati pa će se i to raskrinkati vremenom ako je tako kako Vi pišete.

Tko je glasao

OT

Može li mi netko objasniti - što ste navalili s tom britanskom teorijom zavjere protiv Hrvatske? Zašto, otkud, kako, gdje, čemu, s kojim ciljem, ...? Mislim, možda nekom dobro zvuči...britanska zavjeraaaa...britanska zavjeraaaa.... Meni zvuči šuplje.

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

pitanje znanja

bigulica,

vi očito malo ili ništa ne znate o britanskoj politici na ovim prostorima, pa bih va,m preporučio da se poslužite ne baš obilnom literaturom o toj politici, pa ćete onda popuniti tu šupljinu.

Tko je glasao

G. Krsnik Nije problem što se

G. Krsnik
Nije problem što se oni ne razumiju u britansku politiku, već je problem u tome što su uvjereni da se razumiju.

Tko je glasao

šuplje jest, kao i svaki

šuplje jest, kao i svaki slogan.

ono na što se ta britanska zavjera odnosi jest povijesna uloga i modus operandi imperijalne politike struktura vlasti koje su povijesno operirale iz VB kroz zemlje commonwealtha, i tijekom 20. stoljeća kroz SAD i globalne institucije poput WTO, NATO-a, UN-a isl. I to im je baš ovdje spomenuti Kipling i službeno predao baklju (SAD-u). odnosi se i na uspostavu EU, projekt tih istih struktura vlasti.

Kako su vrhovi piramide povijesno identificirani kao pripadnici britanskog plemstva za jednostavnije umove navikle na slogane to je postala britanska zavjera, ili kod onih višlje stremećih angloamerička imperijalna politika.

Sam naziv je zavaravajuć, jer implicira kako je upitanju imperijalna politika jedne ili više nacija prema drugim nacijama, dok, kako je lijepo vidljivo i na hrvatskom primjeru, strukturama vlasti nacionalnost uopće nije bitna, samo vlast. Tako da su meta te imperijalne politike jednako SAD i VB kao i ostalo kmetstvo diljem svijeta. Kako je u Hrvatskoj opće prihvaćeno da je Hrvatska centar svijeta, a ovdašnje strukture su povezane, osim kroz globalne institucije i direktno kroz one britanske, npr. Kraljevski institut za međunarodne odnose, neka prestižna sveučilišta ili stipendijske programe poput Rhodes scholarship i ostale britanske fondacije, tako se u našim krajevima uvriježio naziv britanska zavjera.

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

ah, da. cilj je dakako, pošto

ah, da.

cilj je dakako, pošto kmetstvo više nije potrebno u ovolikome broju, smanjiti svjetsku populaciju i strpati ju u gradove gdje će biti pod boljom kontrolom i u potpunoj zavisnosti, te ih cjeloživotno obučiti za službu čovječanstvu, tojest svjetskoj vladi, koristeći pritom financijske, medijske, i edukacijske instrumente u izgradnji paralelnih struktura vlasti koje će u sebi objedinjavati zakonodavnu, izvršnu i sudsku vlast i odgovarati direktno svjetskim i regionalnim tijelima vlasti.

Na dulje staze, cilj je uvesti eugeniku obliku u kojem ju je opisao Aldous Huxley u Vrlom novom svijetu i stupanj kontrole opisan u 1984.-oj Gerogea Orwella.

Zvuči naravno fantastično i kao "teorija zavjere", jer se to tako portretira u medijskim instrumentima vlasti, a kako istina dolazi isključivo preko malih ekrana, jeftinih knjiga, žutih novina, i službene povijesti, sve ovo nikako ne može biti istina.

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

Dakako da zvuči fantastično...

prvenstveno zbog toga što su svi "zločesti" u povijesti čovječanstva bili orijentirani isključivo na vlastitu vremensko ograničenu dobrobit (eventualno i dobrobit njihovog prvog nasljednika), a ovo o čemu ti pričaš zvuči kao neka višestoljetna urota protiv čovječanstva...

To čine ili vanzemaljci ili sam Sotonaaaa...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

zato oni to rade iz

zato oni to rade iz altruističnih razloga, pri čemu je vremenski ograničena korist međugeneracijska, kako se da vidjeti na primjeru vremenski ograničenih koristi kraljevskih monarhija diljem Europe.

Naravno, teško je u to povjerovati nekome tko a) ne vidi ono što se oko njega događa i b)nije dovoljno informiran.

dvoje je u bliskoj korelaciji, jer oni koji vide što se oko njih događa, u pravilu se žele bolje informirati. Tko je bolje informiran, često bolje vidi što se događa.

pa tako, kad pročitaš 1/10 dole nabrojanog, onda možemo razgovarati. Ja naravno nisam pročitao sve, ali jesam dosta i još mnogo drugog..

novine ne čitam i ne gledam televiziju pa imam vremena. Ako ćeš čitat samo jednu, onda preporučujem ovu

The Scientific Outlook by Bertrand Russell

* Randall Stross: Planet Google
* rothkopf: superclass
* David Sloan Wilson: Darwins cathedral
* Jacques Attali: brief history of the future
* John Holdren: ecoscience
* g. rattray taylor: the biological time bomb
* službene publikacije Rimskog kluba
* Albert Pike "Morals and Dogma"
* Plato "The Republic"
* The Communist Manifesto
* America BC by Barry Fell
* The Shape of Things to Come - by H. G. Wells
* In the Minds of Men by Ian T. Taylor
* Impact of Science on Society by Bertrand Russell
* The Next Million Years by Charles Galton Darwin
* Anglo-American Establishment by Carroll Quigley
* Tragedy & Hope: A History of the World in Our Time by Carroll Quigley
* The Open Conspiracy by H. G. Wells.
* The Prince by Nicholo Machiavelli
* 1984 by George Orwell (the book) and (the movie)
Between two Ages by Zbigniew Brzezinski
* Education and the Good Life by Bertrand Russell
* Agenda 21, www.un.org
* United Nations Human Settlements Program
*
Roads to Freedom: Socialism, Anarchism & Syndication by Bertrand Russell
*
The second genesis;: The coming control of life by Albert Rosenfeld
*
The Ghost in the Machine by Arthur Koestler
*
Spycatcher, by Peter Wright
*
An Essay on the Principle of Population by Thomas Malthus
*
Acres of Skin: Human Experiments at Holmesburg Prison : A True Story of Abuse and Exploitation in the Name of Medical Science, by Allen M Hornblum
* Frankenstein by Mary Shelley
* The Wizard of Oz by L Frank Baum
* Towards a new beginning by Mikhail S. Gorbachev
* 2001: A Space Odyssey by Arthur C. Clarke
* Earth Rising: The Revolution, Toward a Thousand Years of Peace by Nick Begich
* Books by Francis Bacon
* Books by John Dee
* The New Atlantis by Francis Bacon
* Deadly Allies : Canada's Secret War, 1937-1947 by John Bryden
* Future Shock by Alvin Toffler
* The Third Wave by Alvin Toffler
* NATO and Europe by André Beaufre
* Animal Farm by George Orwell
* Millennium: Winners and Losers in the Coming World Order by Jacques Attali
* The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives by Zbigniew Brzezinski
* The Fringes of Power: The Incredible Inside Story of Winston Churchill During WW II by John Colville
* My Life by Leon Trotsky
* The Fringes of Power: Downing Street Diaries 1939-1955 by John Colville.
* Seven Pillars of Wisdom by Lawrence of Arabia
* The Old Testament
* Make Room! Make Room! by Harry Harrison
* Man and superman a comedy and a philosophy By Bernard Shaw
* An Unsocial Socialist by Bernard Shaw
* The Handmaid's Tail by Margaret Atwood
* Autobiography of Thomas Jefferson by Thomas Jefferson
* Das Kapital by Karl Marx
* Understanding Media: The Extensions of Man : Critical Edition by Marshall McLuhan
* The Autobiography of Bertrand Russell by Bertrand Russell
* The Secret Destiny of America by Manly P. Hall
* World Brain by H. G. Wells
* The Final Days by Bob Woodward, Carl Bernstein
* The Fifth Man: The Soviet Super Spy by Roland Perry
* Worlds in Collision by Immanuel Velikovsky

* The First Global Revolution by Alexander King, Bertrand Schneider
* e-topia by William J. Mitchell
* The Babylonian Talmud
* I, Robot by Isaac Asimov
* The Giver by Lois Lowry
* Virtue and Terror (Revolution!) by Maximilien Robespierre
* Inferno by Dante
* Hamlet by William Shakespeare
* Childhood's End by Arthur C. Clarke
* The Autobiography of Benjamin Franklin by Benjamin Franklin
* Orientations by Ronald Storrs
* A Short History of the World by H.G. Wells
* Silent weapons for quite wars by William Cooper
* A World Without Women: The Christian Clerical Culture of Western Science by David F. Noble
* If I Were an Animal by Prince Philip
* Books by Henry Kissinger
* Philip Dru Administrator : a Story of Tomorrow 1920 - 1935 by Edward Mandel House
* THE BOOK OF THE DEAD The Papyrus of Ani by E. A. WALLIS BUDGE
* History Begins at Sumer by Samuel Noah Kramer
* Straight and Crooked Thinking by Robert H. Thouless
* The Balfour Declaration (1917)
* Books by Arnold J. Toynbee
* LEGACY OF MALTHUS by Allan Chase
* The Age of Faith (The Story of Civilization, Volume 4) (Story of Civilization) by Will Durant
* Ages in Chaos by Immanuel Velikovsky
* Armand Hammer: The Untold Story by Steve Weinberg
* The Moses Mystery: The African Origins of the Jewish People by Gary Greenberg
* The Golden Bough by James George Frazer
* The Two Babylons by Alexander Hislop
* The Naked Ape: A Zoologist's Study of the Human Animal by Desmond Morris
* Goethe's View of Evil and the Search for a New Image of Man in Our Time by Alan P. Cottrell
* 3001 The Final Odyssey by Arthur C. Clarke
* The Undiscovered Self by C. G. Jung
* Peoples of the Sea by Immanuel Velikovsky
* Thirteenth Tribe by Arthur Koestler
* The Other Side of Deception: A Rogue Agent Exposes the Mossad's Secret Agenda by Victor Ostrovsky
* By Way of Deception: The Making and Unmaking of a Mossad Officer by Victor Ostrovsky
* The Intimate Papers Of Colonel House by Edward Mandell House
* Letters of Thomas Jefferson by Thomas Jefferson
* The Final Days by Carl Bernstein, Bob Woodward
* A Short History of the World by H. G. Wells
* Proofs of a Conspiracy by John Robison
* The Scientific Outlook by Bertrand Russell
* The Lord of the Rings by J.R.R. Tolkien
* Wall Street & the Bolshevik Revolution by Antony C. Sutton
* Vodka Cola by Charles Levinson
* The Memoirs Of Sir Ronald Storrs by Ronald Storrs
* Human Agenda by Roderic gorney
* The Rockefellers: An American Dynasty by Peter Collier & David Horowitz
* Trading With the Enemy: An exposé of the Nazi-American money plot, 1933-1949 by Charles Higham
* The Crime and Punishment of I. G. Farben by Joseph Borkin
* Novum Organum by Francis Bacon
* The Cocktail Party by T. S. Eliot
* Movie Lot To Beachhead: The Motion Picture Goes To War And Prepares For The Future by Editors Of Look Magazine
* Hollywood Babylon: The Legendary Underground Classic of Hollywood's Darkest and Best Kept Secrets by Kenneth Anger
* Forbidden Archeology: The Full Unabridged Edition by Michael A. Cremo
* The Fugu Plan: The Untold Story of the Japanese and the Jews During World War Two by Marvin Tokayer
* The Collected Dialogues of Plato: Including the Letters by Plato
* A Study of History by Arnold Toynbee, unabridged 12 volume edition.
* Dope, Inc.: Britain's Opium War Against The U.S. by Konstandinos Kalimtgis , U.S. Labor Party Investigating Team
* Angels Don't Play This haarp: Advances in Tesla Technology by Nick Begich
* Escape from Freedom by Erich Fromm
* Textbook of Psychiatry (Oxford Medicine Publications) by Sir David K. Henderson, Robert Dick Gillespie
* The whispering gallery : being leaves from a diplomat's diary by Hesketh (1887-1964) Pearson
* Bronfman Dynasty by Peter C. Newman
* Windswept House: A Vatican Novel by Malachi Martin
* Geneva Bible 1599 by John Calvin
* Dumbing Us Down: The Hidden Curriculum of Compulsory Education by John Gatto
* The Madness of Nero by Tacitus
* The Speeches of Daniel Webster and His Master Pieces by B.F. Tefft
* About Behaviorism by B.F. Skinner
* The Technological Society by Jacques Ellul
* The Robber Barons by Matthew Josephson
* Books by Jonas Salk
* The Pilgrim's Progress by John Bunyan (original language)
* Prometheus Unbound by Percy Bysshe Shelley
* They Thought They Were Free: The Germans, 1933-45 by Milton Mayer
* Things to Come by Foster Bailey
* The writings of Beria
* Brave New World Revisited by Aldous Huxley
* The Works of Rudyard Kipling
* The Kabbalah
* The Trap by Sir James Goldsmith
* Wall Street and the Rise of Hitler by Antony C. Sutton
* Illustrations of Masonry by William Morgan
* Encyclopedia of Freemasonry Part 1 and Part 2 by Albert Gallatin Mackey
* Nov-Dec 1998 issue of foreign affairs magazine, volume 77, nr 6, chapter on catastrophic terrorism by Ashton B. Carter, John M. Deutch and Philip Zelikow.
* UNESCO: Its purpose and its philosophy by Julian Huxley
* CONVENTION ON THE PROHIBITION OF MILITARY OR ANY OTHER HOSTILE USE OF ENVIRONMENTAL MODIFICATION TECHNIQUES.
NEW YORK, 10 DECEMBER 1976
* Foundations: Their Power and Influence by Rene A. Wormser
* Shake Hands with the Devil: The Failure of Humanity in Rwanda by Roméo Dallaire
* Political Ponerology (A Science on the Nature of Evil Adjusted for Political Purposes) by Andrzej M. Lobaczewski
* Defence Technology International, November 2007, page 25
* The Great Pyramid : Man's Monument to Man by Tom Valentine
* The Crisis of Democracy: Report on the Governability of Democracies to the Trilateral Commission by Michel Crozier, Samuel P. Huntington
* The Road to Serfdom by F. A. Hayek
* Memories, Dreams, Reflections by C.G. Jung
* The Scientific Outlook by Bertrand Russell
* Mein Kampf by Adolf Hitler

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

poštovanje

Debe,

svaka čast na popisu, ali kakva korist za one kojima su glavni informatori jutarnji, večernji, hrt, novatv, a posebice 24 sata.

stojte mi dobro.

Tko je glasao

Hvala

Javit ću se kad pročitam 1/10 predloženog...

(e bih nikad rekla da te B.Russell nadahnjuje...)

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

ne nadahnjuje me ništa više

ne nadahnjuje me ništa više nego Adolf Hitler. Ali je, kao i Adolf, prilično iskren, iako ne baš toliko. Pa mu hvala na tome.

Kolega mu iz Fabijanskog društva socijalista bio je mnogo iskreniji:

http://www.youtube.com/watch?v=7WBRjU9P5eo

http://www.youtube.com/watch?v=a0Pk0NUiw2o

http://www.youtube.com/watch?v=Kj4UOvnMEIY

kolega Aldous jako lijepa priča o tome kako ljude učiniti sretnima..

http://www.youtube.com/watch?v=tavY16zs644&playnext=1&list=PLF1166B077D6...

sve redom jako ugodni ljudi.. tako plemeniti, toliko dobronamjerni..

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

Kamen temeljac

jest razlog svih ovih ekspres investicijskih programa od starne vladajućih ustvari većina tih programa jesu lista želja.

Što se tiče ulaganja u energetiku tu sam i ja zaista zbunjen jer nije mi jasno to drvljenje po termoelektranama ili
elektranama na plin iliti općenito ulaganje u neobnovljive izvore energije.

Postoji dobro predavanje na temu eksponencijalnog rasta i s njim povezane potrošnje energije ali vjerojatno
se oni koji savjetuju Predsjednika ne obaziru na uvjetno rečeno alternativne izvore informacija ili su možda
oni sami savjetovani da to ne čine.

http://www.youtube.com/watch?v=F-QA2rkpBSY

Reanimator

Tko je glasao

Jedna mala crtica o

Jedna mala crtica o objašnjenju ministarstva pravosuđa nakon što su rekli da su dobili novu listu optuženih od srbije. Naime od srbije su dobili nekakav spisak na kojem je troje naj-najnovijih ljudi i oni će biti obavješteni u zakonskom roku??? Kakav zakonski rok??? Što ako neko od njih danas krene preko granice?
Zašto se ministar pravosuđa ne samospali, po mogućnosti na sastanku šireg kabineta?

Tko je glasao

Quinqa

Jebe se njima za branitelje.
Ćuo si objašnjenje Bošnjakovića.
Svako drugo postupanje dovelo bi u pitanje 23 poglavlje.

ctiram:
"I slučaj Tihomira Purde dodatno je uzdrmao HDZ. Premijerka se smjesta sastala sa zapovjednicima obrane Vukovara, ali i čelnicima braniteljskih udruga, te poslala ministre u Vukovar na braniteljski prosvjed jer je svjesna da je taj slučaj golem teret za HDZ, otkriva naš sugovornik.

I na Klubu HDZ-a, prošlog utorka, proradile su emocije i poznata stranačka stega HDZ-a popustila je kad su zastupnici emotivno tražili od ministra Bošnjakovića da zaštiti Purdu. On je isticao da je Vlada učinila sve što je zakonom dopušteno, a da se postupilo drukčije, ušlo bi se u "crvenu zonu" prema međunarodnim standardima i došlo bi u pitanje 23. poglavlje"

Dakle Purda je njima kolateral.
Kao što bi bio i svaki drugi branitelj.

E NEĆE MOĆI!

grdi

Tko je glasao

izdaja

grdi,

komentirajući slučaj purda, već sam napisao u prehodnom dnevniku kako u ponašanju ne samo jadranke kosor nego i predsjednika josipovića, a ne treba smetnuti ni prethodnike mesića i sanadera, ima elemenata izdaje nacionalnih interesa. Čudno je da sve stranke, a to se osobito odnosi na SDP mirno promatraju što se događa s braniteljima kao najranjivijom populacijom u državi.

U Ustavu postoje članovi za pokretanje postupka o pitanju odgovornosti najviših državnih dužnosnika, ali s ovakvim saborom d.o.o. iluzorno je očekivati da će se bilo što pokrenuti. zato je važno fa branitelji raskrinkajući sabotere u vlastitim redovima, poput đakića, dečaka, a sada i predraga matića, zbiju svoje redove i uz podršku naroda traže na demokratski način smjenu ovakve vlade i odgovornost predsjednika republike. Po njihovim postupcima može se zaključiti da nema tih gaća koje nisu spremni spustiti pred eurobirokratima i prikrivenim velikosrbima na čelu s tadićem koji nas vuku za nos.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci