Tagovi

“Cijenili su ga zato što se nije dao savijati”

“Cijenili su ga zato što se nije dao savijati”

Prošlo je deset godina od smrti prvoga hrvatskoga predsjednika dr. Franje Tuđmana.
Na HTV-u u spomen na taj dan prikazan je dokumentarni film o njemu, njegovim najbližim suradnicima i stvaranju naše države.

Očito nas stranci trebaju uvjeravati kako smo imali iznimno velikog čovjeka. Oni nam trebaju reći koliki je njegov doprinos u stvaranju samostalne države svih Hrvata – Republike Hrvatske, jer velika većina više vjeruje strancima, nego sebi samima.

Kada se govori o hrvatskoj povijesti i njenim velikanima , javljaju nam se mnogi domaći “apostoli hrvatske političke korektnosti”, koji obavezno u ocjeni RH koriste “iskreni kritički duh”, samoomalovažavanje, ocrnjivanje samih sebe i samodestrukciju.
Nažalost, slična je situacija u hrvatskim udžbenicima iz povijesti, nismo u stanju ni mlade generacije poučiti o onima koji su im stvarali državu. U njima nećete naći ovo što o našem predsjedniku rekoše stranci. Tko je ubijao hrvatske građane, zatvarao ih u logore i mučio možda će se jednom otkriti u zapisima o napadu neke daleke svemirske civilizacije na ove krajeve. Moći ćemo čitati o “organiziranom zločinačkom pothvatu”, osuđenim hrvatskim domoljubima, zločinačkim temeljima na kojima je građena ova država i njenom iskupljenju u vidu klečanja pred svim ovozemaljskim “autoritetima” i neprekidnom kajanju za istočni grijeh- obranu i stvaranje vlastite države koju nitko osim same Hrvatske nije želio. To pastorče Europe, usudilo se podići glavu i tražiti priliku za dostojanstven život na svojoj zemlji, i sada nema pokore kojom bi opravdali taj silni grijeh prema moćnicima. Nisu dovoljna ni suđenja, ni poniženja pomoću vojske orka iz prljavoga podzemlja, već od nas traže blaćenje svega najboljega što nas je stvorilo i održalo.

I zbog toga su nam novine, televizija i “hrvatski filmovi” puni pljuvača svega što imalo miriši na Hrvatsku, njenu povijest, nacionalni ponos, zadovoljstvo zbog u Domovinskom ratu izborene pobjede i države. Politika nam je puna “svemirofila”, svjetskih “domoljuba” koje pokreće koristoljublje i divljenje drugima, a na vidiku nigdje običnih, jednostavnih hrvatskih domoljuba.
Da bi iskreno volio druge, prvo moraš naučiti voljeti sebe.

Večeras je uvaženi akademik Rudolf rekao neke prekrasne rečenice o našem prvom predsjedniku : “Cijenili su ga zato što se nije dao savijati i iznad svega borio se za svoju zemlju. Žalili su se da im je bilo teško s njime, ali su ga zbog toga i uvažavali. One koji na sve pristaju nitko ne cijeni i od njih traži sve više i više.”

Danas naši politički apostoli zastupaju mišljenje, kako je normalno da mali trebaju spremno i zahvalno prihvatiti ulogu plijena velikih (to je valjda osnovni zakon života za njih), puzati da bi nešto ostvarili, odricati se vlastitoga za prazna obećanja, gaziti po sebi kako bi se dodvorili čak i onima koji im sude zbog toga što su se uopće usudili opstati.
Oni šire ideologiju koja odbacuje pojam moralne pravde, uče nas da i najgori zločini mogu biti opravdani i zagovaraju relativizaciju pravde, morala, istine, a sve u ime pomirenja i humanizma, oprosta, u ime mira i ljubavi, u ime želje pripadanja većoj naddržavi. To je nova vrsta EU-domoljublja u Hrvatskoj, koje pokreće koristoljublje.

Oni pljuju po ponosu zbog osjećaja pripadnosti svome narodu, a dive se drugima, gladni su njihovih pohvala, blizine njihovih skuta, žele osjećati makar lahor njihove moći i veličine. Spremno skaču na svaki prijekor i ovom narodu osiguravaju samo trajno samobičevanje i poniženje.

Lako je danas biti predsjednik RH.
Uostalom, za to se natječe čak 12 kandidata . Najčešće se u kontekstu predsjednika (po novinama, a i na ovom portalu) spominje biljka fikus, a neki bi se unaprijedili čak i u biljku kaktus i to ponosno ističu.
Kako bi te , od novinara nazvane,“ biljke” uspjele napraviti i djelić onoga što je morao napraviti prvi hrvatski predsjednik: osnovati prvo političku stranku, povezati domovinsku i iseljenu Hrvatsku,ujediniti sve političke opcije u obrani domovine, stvoriti policijske snage, pa ZNG, naoružati razoružani narod, stvoriti vojne postrojbe, boriti se sa sankcijama UN, pregovarati i nadmudrivati se sa “zvjerkama” poput lorda P. Carringtona, D.Owena, C.Vancea, boriti se protiv svih protivnika nastanka hrvatske države u bližem i daljem okruženju, poticati hrvatski ponos i koristiti ga u obrani vlastite zemlje, izboriti međunarodno priznanje RH i primanje u UN, uprkos svemu u ratnim uvjetima sačuvati teritorijalni integritet , izbjeći zamke poput plana Z4, provesti “Bljesak”, a zatim “Oluju” i mirnu reintegraciju Podunavlja uz pomoć međunarodne zajednice koja mu se i sada divi zbog toga, osigurati opstojnost Hrvata u BiH, …?

Jaques Klein je rekao da bez obzira, što Hrvati zamjeraju svome predsjedniku Franji Tuđmanu , on je volio Hrvatsku , izborio se za njezinu samostalnost i dobio je trajno mjesto u hrvatskoj i svjetskoj povijesti.

Komentari

Sasvim netočno, gracin

Sasvim netočno,
gracin kaže:
"Tema koju je otvorila autorica ove objave - ppetra, je ono što bih nazvao "Lik i djelo Franje Tuđmana …".

Ne bih si nikada uzela takav zadatak, jer sam svjesna da je za to potrebno daleko više stručnosti i informiranosti.
Tema je bila, naš emocionalni odnos prema prvom hrvatskom predsjedniku, obilježavanje desetgodišnjice njegove smrti, i omalovažavanje njegova doprinosa u najvećem djelu : samostalnosti i državnosti RH.
Nasuprot tome uveličavaju se njegove, a pripisuju mnoge tuđe pogreške.

Pogriješio si dnevnik, zdravko.gracin.
Posjeti odgovarajući Danimirov dnevnik.

Tko je glasao

ppetra, za bilo čije

ppetra,

za bilo čije osporavanje sadržaja komentara, a što ima pravo činiti svaki pojedinac ili pojedinka, tj. fizička osoba iznad 18 godina starosti, potrebno je to predočiti. Dakle, ti imaš prava, ali imaš i obveze. Naravno, možeš htjeti imati samo prava.

Ja ne znam i ne tiče me se koji si ti sebi uzela zadatak, i jesi li ti - ili nisi ti stručna glede toga što objavljuješ, jer se to mene n e t i č e. Pročitao sam što sam pročitao, i tvoja uputa da sam pogriješio Dnevnik a u smislu "to sam napisala danas" zasigurno je točna iz tvojega motrišta.
No, ja osobno ne čitam Dnevnike iz ishodišta "to sam napisala danas".

I ni u tvojoj primisli ne bih se očitovao na takve objave, jer takvih objava ima na preko 300.000 blogova u Hrvatskoj!!! Po čemu je ova tvoja specifična u tom moru objava, osim u tomu što je objavljena na Pollitika.com - i dobila podosta komentara???

Ali ne i na kvalitet tvoje objave - jer je on sporedan!

Konačno, piši svoje Dnevnike na svojemu blogu … webu itd. - to možeš učilniti s lakoćom. Hoćeš li imati (i) moj komentar?
Niti u p r i m i s l i.
Hoćeš li imati toliko čitanja, pa čak i crtanja "leptirića" od strane fizičke osobe Zdravko Gracin, s javno objavljenim predikaturama i atribucijama?
Pogotovo - ni "u snu".

Objavila si u "svojem" Dnevniku iz moje motrišta klasičan č l a n a k. Odgovorio sam na to ne zato što si to TI objavil, već zato što je članak objavljen na o v o m mjestu gdje se trenutno nalazim u mojim javnim objavama.
Dakle, ništa osobno i personalno.

A ovi "razgovori" stvarno nisu usmjereni na kvalitetu tvojeg članka i na to je li u njemu očitovan emocionalan ili stručan pristup, premda znam razliku. Dapače, zbog prvoga pristupa što držim kako sam uočio, nisam ovdje bio zločest. A i čemu?:)

Ovaj "međurazgovor" s @grdlin na tvojoj objavi je nešto drugo.
No, "događa se" da se na "nekoj" objavi započne nekakav "levi" razgovor ... :)

Tko je glasao

Zdravkec, za bilo čije

Zdravkec,

za bilo čije osporavanje sadržaja komentara, a što ima pravo činiti svaki pojedinac ili pojedinka, tj. fizička osoba iznad 18 godina starosti, potrebno je to predočiti. Dakle, ti imaš prava, ali imaš i obveze. Naravno, možeš htjeti imati samo prava.

Kaj bi to trebalo značit da, osobe ispod 18 godina nisu ravnopravi sugovornici i nemaju sva prava?

Tko je glasao

grdlin, (16/12/2009 -

grdlin,
(16/12/2009 - 12:32)

u ovom svojem komentaru odgovaraš na Danimirov komentar, citiram:

molim te reci nam kojem to izraelskom političaru ili generalu danas ne bi bilo mjesto u Hagu. Od stvaranja države Izrael pa do danas.

Naravno, niti je tema stvaranje države Izrael, a ni njihov odnos prema Palestincima i okružju itd. Štoviše, Danimir u svojem komentaru isključivo govori o ovoj hrvatskoj prevažnoj temi koja se s razlogom od strane HDZ gura "pod tepih", a od strane oporbe na čelu SDP Hrvatske, a pogotovo u gradu Zagrebu "se ne vidi". Također ovdje nisam uočio kako Danimir glorificira državu Izrael, ili to pogrešno uočavam?

Tema koju je otvorila autorica ove objave - ppetra, je ono što bih nazvao "Lik i djelo Franje Tuđmana …".

No, da sada ne ponavljam što sam do sada ovdje objavio, premda sam ranije najavio zaseban članak upravo o liku i (ne)djelu Franje Tuđmana, jer je to nemoguće "skratiti" na "pol stranice". Razvidno je kako to ne želim učiniti na Pollitika.com u obliku cjelovitog članka, a što sam također objavio.

U ovom svojem odgovoru na moj komentar ponovno "putuješ u Izrael", da tako kažem. Ja jesam odgovorio na tvoje uvođenje u komentare Izraela iz motrišta izraelskih državnika koji nisu griješili u strateškoj procjeni, a to je da "Arapi hoće baciti Židove u more". Nasuprot njima, dakle u konkretnoj funkciji predsjednika Republike (državnik), Franjo Tuđman nije bio državnik jer "nije uočio", dapače, čak i najbanalniju činjenicu poznatu čak i nešto "iznadhrvatima", a pogotovo "najhrvatima" da Država Srbija hoće, namjerava, planirati ali i učiniti tj. provesti ratni napad na Državu Hrvatsku kako bi povećala i proširila svoj državni teritorij i državnu suverenost Države Srbije na legalnom i legitimnom državnom prostoru Države Hrvatske.
A koji 1990. godine nije bio upitan, jednako kao i danas osim nekih manjih i objektivno minornih graničnih pitanja iz motrišta RH kao države a u odnosu prema spomenutom.

Očevidno je pritom Franjo Tuđman financijskom i političkom potporom vodstva Hrvatske demokratske zajednice na području Hercegovine (Boban) i Bosne (Kordič), jer je HDZ imao svoju posestrinsku političku organizaciju i na području susjedne države (!) - s time da je njezina faktička "uprava" bila na području Republike Hrvatske - činio preko partijskog i političkog utjecaja ono što je činio, i što je poznato. Dakle, to nije činio kao Predsjednik Republike Hrvatske, sukladno ovlasti Ustava. A to je da Država Hrvatska zaštiti interese hrvatskog naroda na području BiH kao državotvornog entiteta Bosne i Hercegovine. Pa valjda interese hrvatskog naroda ne prezentira i ne štiti Kažnjenička bojna???

Naravno da u uvjetima namjerne neobjave ratnog stanja, ratne postrojbe Države Hrvatske NISU mogle LEGALNO I LEGITIMNO VOJNO INTERVENIRATI na području Bosne i Hercegovine sukladno točno i jasno određenim ratnim zadaćama i ciljevima. A to nije rušenje države BiH, već je to zaštita fizičkih života Hrvata i Hrvatica, i njihovih obitelji. Naravno, i Bošnjaka, konačno, bilo koga u cilju osiguravanja njihove fizičke zaštite od srpske nacifašističke gamadi, a očevidno i fundamentalističke onda kada je riječ o onima koji u ime nekakvog vlastitog džihada drže kako mogu ubijati i "nepravovjerne" muslimane, i Hrvate ako im se ne pokore kao u vrijeme turskih osvajanja Europe.

Tko je glasao

"… I tvoj zaključak o

"… I tvoj zaključak o taktički i strateškim greškama je po meni osobno subjektivan kako u slučaju Franje Tuđmana …
… Ja samo i to osobno smatram da još nije vrijeme da bi shvatili i objektivno ocjenili njegov politički rad kao predsjednika …"

Kao što je o č e v i d n o, ja ovdje ne govorim o predsjedniku HDZ, već govorim o Predsjedniku Republike Hrvatske - Franji Tuđmanu. Sve što sam objavio temeljim na činjenicama.
Nasuprot tomu, i ovdje nisi jedini, ne odgovaraš s činjenicama već općim riječima koje glase ".. je po meni osobno subjektivno", odnosno "... nije vrijeme da bi shvatili i objektivno ocijenili njegov politički rad kao predsjednika".
Uz ostalo, predsjednika se ne ocjenjuje po njegovom "političkom radu", već po onomu što čini u realizaciji svojeg izbornog programa - a što MORA biti sukladno članku i duhu Ustava.

Prvo. U točno određenim člancima Ustava imperativno stoji što MORA predsjednik Republike učiniti u konkretnom primjeru ratnog napada. Dakle, on to MORA učiniti, a MORA objaviti ratno stanje.
Dakle, Ustav ne zabranjuje objavu nekakvih političkih objava u obliku "poslanica" ili deklaracija, primjerice, o agresiji na Hrvatsku - pogotovo od fantomske JNA, jer je to politička objava bez pravne važnosti. No, prvo spomenuto ima pravnu važnost i za Predsjednika Reublike, ali i u obliku njegove izravne odgovornost, drugo ima samo političku važnost - pa se možeš tomu smijati, ili ne smijati. Premda u Franje ništa nije bilo smiješno, dapače.

Drugo. Pitanje pretvorbe nije definirano Ustavom, i to pripada području "subjektivnosti", a za razliku od prethodnoga što je činjenično dokazivo i odavno, odavno poznato.
Naravno da i kao građanin, i kao "homo politicus", a držim vrlo referentan, s razlogom mogu tvrditi kako je HDZ na čelu s Franjom Tuđmanom izvršio partijsku eksproprijaciju na sličan način kako je to učinila KPJ 1945. godine. Razlika je u tomu što je takva partijska eksproprijacija provedena većinom glasova zastupnika HDZ u tadašnjem Hrvatskom saboru s uporištem u demokraciji. To znači da je demokratski podržavljena samoupravna i društvena imovina, i njezina sudbina prepuštena odluci HDZ!!!
Ranije je to učinjeno na način da je KPJ kazala kako to provodi u ime diktature radničke klase. Nije isto, zar ne?

Dakle, pitanje pretvorbe moguće je "dokazati" ali i sankcionirati isključivo temeljem konfrontirane političke volje - koja u Hrvatskoj N E P O S T O J I u smislu relevantnog političkog čimbenika. Između ostalo i za to je potrebna politička stranka, i potrebno je d a v a nj e odnosno ulaganje u takvu političku volju. Nema rezultata bez davanja tj. ulaganja, sve ostalo je "žurnalistika", ili "objavljujem kako mi je učinjena nepravda", ili "ne možemo još shvatiti i objektivno ocijeniti rad Franje Tuđmana" …
NISMO NA PODRUČJU HISTORIOGRAFIJE, već smo na području života, egzistencije … u brojnih bankrota …
Pa tko izvoli, neka "historiografira" Franju Tuđmana i HDZ.

Glede moje potpore Ivi Josipoviću nije potrebna nikakva hrabrost. Ne znam od kuda je legalna i legitimna aktivnost bilo koje fizičke osobe očitovanje "hrabrosti".
Pa zar je to hrabrost zato što imamo na čelu Hrvatske Jadranku Kosor zajedno s ortaklukom, i u Zagrebu Milana Bandića zajedno s kumstvom - te zato moramo "stisnuti zube"?

Konačno, zar nisam ovdje vrlo jednostavno predočio, i to s jednostavnom računicom 10.000x600 kuna = ŠEST MILIONA KUNA. Prema tome, uopće ne postoji financijski problem likvidiranja partijske svevlasti Milana u Zagrebu, i nastavno HDZ na čelu Hrvatske u obliku političke aktivnosti preko koje je jedino ostvariva politička volja i to NAŠA političkal volja!
Samo u Zagrebu s lakoćom je ostvarivo prikupiti potrebna financijska sredstva. Dakako, to je n e m o g u ć e u uvjetima kada se čeka "Godot". Dapače, ili kada se čekaju rezultati znanstvenih istraživanje iz "povijesne distance" koje će nam objaviti Ivo Sanader ili Jadranka Kosor, ili čovjek kojega bole prepone Zoran Milanović, ili Friščić, ili njezina uznositost "socijal-liberalizma" Đurđica, i po redu da ne nabrajam sve do profesorice Pusić ...

A svi ostali u Hrvatskoj "gljupi" i "tupi", dapače, mozgovi od "2 DEM". Štoviše, čak se i ne zna koliko nas ima, svi negdje izgubljeni u "magli"… u spisima ... dok slavimo "lik i djelo" Franje Tuđmana, koji je "skrbio" za svakoga Hrvaticu i Hrvata, i koji "nam" je "Hrvatsku Državu dao" - ZNA SE! Inače bi i danas bauljali u povijesnim bespućima, i u povijesnoj magli, kao što se bio izgubio nedavno kardinal Bozanić ... i kao što su brojni izgubljeni pred konkretnim činjenicama 42 mlijarde, 43 milijarde, 44 mlijarde, 45 mlijardi, 46 milijardi ... 250.000 nezaposlenih, 270.000 nezaposlenih, 300.000 nezaposlenih, 320.000 nezaposlenih (no, i dalje da ne nabrajam ovo što sam nedavno objavio, doduše u "slikama").

Tko je glasao

Gledajući dokumentarni

Gledajući dokumentarni film, na 10-godišnjicu smrti našega prvoga hrvatskoga predsjednika F.Tuđmana,u znak sjećanja i zadovoljstva izborenom slobodom, te uopće postojanjem RH, i bez obzira na sve poteškoće kojima smo izloženi (za one čija je krivnja u našim političarima, gospodarska situacija u svijetu, a i mi sami), napisala sam ovaj dnevnik.
Nakon brojnih komentara koji su napisani na dnevnik, shvatila sam dubinu podjela među Hrvatima i građanima RH, te da se mnogi ponašaju kao da uopće nije završen ni ww2, a kamoli Domovinski rat.
Vidim da ovdje mnogi i mrze, neki zbog svoga lošega socijalnoga položaja, neki zbog širine ,dubine korupcije i kriminala u RH, neki zbog medijske propagande kojoj su bili izloženi godinama (a i sada), a neki zbog razloga koje svi znamo.
Većina je ipak nastojala biti objektivna.
Bez obzira na zamjerke, koje smo imali prema prvom hrvatskom predsjedniku (ni ja tu nisam izuzetak), treba priznati ono što je dobro i izboreno i popravljati ono što nije.
No, nekima je u RH "tim bolje- što je gore".
Mnogi nisu svjesni onoga što imaju: samostalnu Hrvatsku državu, i vrlo brzo su zaboravili kako ju je bilo teško steći.

Također, trebali bismo poštivati uvijek instituciju hrvatskoga predsjednika: prvoga, drugoga, pa i ovoga trećega kojega ćemo tek izabrati.

Tko je glasao

Javna isprika ppetri i svim

Javna isprika ppetri i svim komentatorim njenog dnevnika.
Iskreno se ispričavam ppetri i i ostalima koje sam uvridia i iživcira
svojim komentarima.
Napominjem da isprika nije rezultat pretećeg pisma što sam dobija od središnjice Politike u kojem mi prite da će me elimirat ako
nastavim sa iznošenjem svojih misli .( neko me cinkarija).
Također isprika nije nastala kao rezultat blokiranja pristupa ženinim ženskim fondovima, jerbo me i tu neko špija ,ali toga sam naša.
Isprika se ne odnosi na Jelensku i ostale suborce , jerbo njih
čim je završia rat i kad više nisu tribali, Hrvati od gušta vriđaju . Kako
je to već običaj , a ja sam čovik od običaja samo sam se drža tog.

Tko je glasao

Nekako je ovaj komentar

Nekako je ovaj komentar nezgodno pisati.

Preda mnom je isprika čovjeka, kojega znam, kao i on mene, samo po njegovim objavama. Od početka mi je jasno da nam se stavovi u mnogo čemu razlikuju. Međutim vrijeđanja koja su uslijedila zaista su bila neprimjerena i neukusna.
Ipak, drago mi je što je tomy82, napisao ovu ispriku.

U svojim komentarima on je puta naglasio svoju mržnju prema raznim osobama. Poznato je da mržnja više šteti onome tko je nosi, nego osobama koje su predmet te mržnje.
Smatram da je ovom isprikom završen naš “sukob”, koji to nije ni trebao postati.

Plus za tvoju gospođu “vlainu”, jer čini od tebe boljeg čovjeka.

Tko je glasao

Kasno Marko, na Kosovo

Kasno Marko, na Kosovo stiže. Ne pratim više pollitiku kao prije, pa sam tek sada vidio zanimljivu temu. I par "zanimljivih" komentara.

Evo mogućnosti svim Tuđmanovim obožavateljima da dobro razmisle. Meni ne trebaju odgovarati.

Je li Tuđman bio odgovoran čovjek i domoljub? Ako jest, kako je moguće u njegov opus smjestiti slijedeće:
- na prvom referendumu ili izborima nije postigao 100%-tnu podršku građana;
- time je pripremio teren za ratna zbivanja, jer je protiv Hrvatske okrenuo hrvatske Srbe;
- maloumnom retorikom namjerno izazvao hrvatske Srbe na pobunu, umjesto da ih "kupi" i umiri;
- na ratišta nije poslao svoju djecu i unuke, već im je dijelio činove, banke i streljane, dok su tuđa djeca ginula;
- ratne strahote je koristio za veličanje svoje osobe i međunarodno priznanje Hrvatske (Vukovar, Dubrovnik itd);
- omogućio JNA da iz naših gradova iznesu naše oružje;
- tajno pregovarao s Miloševićem o podjeli Bosne;
- tajno pregovarao s Karadžićem i obećao mu zamjenu Konavala za Neum!!!! ;
- izdao obranu bosanske Posavine i prodao je četnicima;
- bespogovorno slušao međunarodnu zajednicu, izvršavao njihova naređenja i tako Srbima spasio rat u BIH;
- početkom 1994. godine, Srbima u BIH dao gorivo iz Rogotina, kako bi mogli nastaviti rat protiv nas;
- usred rata organizirao i proveo temeljitu pljačku Hrvatske;
- Hrvatsku izručio beskarakternim mafijašima svih vrsta i veličina, laprdajući o 200 izabranih obitelji.

Našlo bi se još gafova, ali nema potrebe ići u detalje. Da je samo izrekao one svinjarije o "stoci sitnog zuba" i "Bogu hvala da mi žena nije židovka ( ili srpkinja)", to bi bilo dovoljno da dobije epitet nasilnika i budale.

Tvrdnja kako je Tuđman stvorio Hrvatsku kao državu je po meni maloumna. Kao notorni karijerist i mitoman, Tuđman se grabio za vlast, ne obazirući se na svoju nesposobnost i posljedice. Nitko drugi u Hrvatskoj nije bio avanturist i pustolov poput njega, jer su svi odgovorni političari u tom trenutku znali što se sprema. Zato nisu željeli preuzeti vlastitu odgovornost za nacionalno ostrašćenu i zapjenjenu rulju. Nas je spasila samo činjenica da su Miloševićevi četnici bili još luđi od naših ekstremista. U usporedbi s njima, naši zločini su djelovali umirujuće umiveno. I to je konačno presudilo da smo dobili nezavisnost, a ne Tuđmanova "mudrost". Uostalom, da nije bilo hrvatskog jedinstva (i Vatikana) u najkritičnijem trenutku, Tuđman i njegovi beskarakterni trabanti su se mogli slikati. Iako nam nisu osigurali oružje i municiju, dobili smo rat snagom volje i jedinstva.

Zanimljivo je kako se sada svi pozivaju na mišljenje međunarodnih "faktora", a kada su nas ti isti manijaci jebali embargom na oružje, onda smo ih proklinjali. Tipičan cinizam i dvoličnjaštvo. Nije li očito da su i nekada i sada te budale bile i ostale- neljudi. A koga bi njihovo mišljenje trebalo obvezivati?

Ne bi se smjelo smetnuti s uma da na Tuđmanovim temeljima nije moguće izgraditi demokratsku, slobodnu i neovisnu državu, jer su ti temelji toliko loši, da teret ne mogu izdržati. Nije slučajna korupcija i organizirani kriminal hrvatskih institucija vlasti. Tuđman je kreirao te pojave i tko god misli da će nas riješiti tih problema, a da ne promijeni Tuđmanov način razmišljanja, gadno se vara.

Tko je glasao

- na prvom referendumu ili

- na prvom referendumu ili izborima nije postigao 100%-tnu podršku građana;
- time je pripremio teren za ratna zbivanja, jer je protiv Hrvatske okrenuo hrvatske Srbe;
- maloumnom retorikom namjerno izazvao hrvatske Srbe na pobunu, umjesto da ih "kupi" i umiri;
Memorandum SANU, "događanje naroda" mitinzi po Hrvatskoj, su se dogodili prije nego li je Tuđman postao Predsjednik HDZa, a kamoli referenduma, na tom referendumu za otcijepljenje, Tuđman je imao podršku 94% izašlih na referendum, ako to nije volja naroda i građana RH, ne znam što je.
na ratišta nije poslao svoju djecu i unuke, već im je dijelio činove, banke i streljane, dok su tuđa djeca ginula; Na ratištu su mu bili sin i unuk, i to dragovoljno.
- ratne strahote je koristio za veličanje svoje osobe i međunarodno priznanje Hrvatske (Vukovar, Dubrovnik itd);Ne znam kako je to koristio za velićanje svoje osobe, kad ga je masa ljudi prozivala zbog "izdaje" Vukovara, neki su to čak pokušali iskoristiti za njegovo svrgavanje, da je stradanje svih ljudi u Hrvatskoj, a posebice Vukovaraca iskoristio za što prije dobijanje priznanja Hrvatske, sigurno da je, i dobro da je, jer da do priznanja nije došlo, Vukovar bi se dogodio po cijeloj Hrvatskoj, no to ne znaći da je prodao, izdao ili žrtvovao Vukovar, Vukovar je napadalo preko 60 000 JNA i četnika sa nebrojeno oklopa aviona i teškog naoružanja, linija fronte u Hrvatskoj je bila dugaćka preko 1 000 km. a slabo naoružanih branitelja nije bilo više od 80 000 U isto vrijeme je palo desetak gradova i stotine mjesta po Banovini i Zap. Slavoniji, pod ogromnim pritiskom su bili; Novska, Osijek, Pakrac, Sisak, Karlovac, Gospić, Zadar, Šibenik Sinj, Metković, Dubrovnik.
- omogućio JNA da iz naših gradova iznesu naše oružje; Kompletno naoružanje TO Hrvatske u ruke JNA je predao račan krajem 1989 i početkom 1990, svo to naoružanje je dijeljeno srbima na liniji VKK. Ako pak misliš na kasarne, onda je učinio najbolje što je mogao, kasarne su blokirane a mnoge i osvojene, najviše skladišta, na kasarne koje su bile na oku MZ i koje su redom bile teško osvojive, nije dozvolio napade, jer je JNA vrh upravo to i priželjkivao kako bi mogao izvršiti opći udar na RH u cilju rušenja demokratski izabrane vlasti, dokaze da je tome tako možeš naći u Kadijevićevim knjigama; "Moje viđenje raspada:Vojska bez države" i "Kontraudar" u kojoj zapaženu ulogu ima ne prvi Hrvatski predsjednik, već drugi, Stipe mesić- http://www.javno.com/hr-hrvatska/kadijevic--mesic-je-htio-svrgnuti-tudjm...
- tajno pregovarao s Miloševićem o podjeli Bosne; Tajno pregovarao, a do 1993. je HOS i HVO bio jedina prepreka srbima u BiH, prije će biti da je alija tajno pregovarao s miloševićem, možda onda kada je ko fol bio otet pa vraćen, jer armija BiH je 1993 pokrenula sveopću ofenzivu na dijelove teritorija na kojima su Hrvati bili najbrojniji, a za to su stigli sanđaklije koji su bili obućavani u kampovima "državne bezbednosti srbije" naravno, Alija je negdje morao nadoknaditi izgubljeni teritorij i naseliti prognane muslimane, kompletna armija je naoružana preko Hrvatske, Hrvati su podržali otcijepljenje BiH, pa zar ti nije jasno da to nikada ne bi učinili da se Tuđman dogovorio s miloševićem, jednostavno bi razdijelili BiH i gotovo.
- tajno pregovarao s Karadžićem i obećao mu zamjenu Konavala za Neum!!!! ; Ovo mi nimalo nije jasno, Neum nikada nije bio u srpskim rukama, a Konavle su pale u samim početcima, nadalje, oslobađanjem Konavli, neum je i dalje ostao u Hrvatskim rukama. još jedna tvoja izmišljotina.
Ako te pak brine zašto se JNA povukla iz Konavala, to ti je zato što smo maltene opkolili Trebinje i oslobodili Dubrovačko zaleđe, JNA bi u Konavlima praktično ostala odsijećena za možda mjesec dana.
- izdao obranu bosanske Posavine i prodao je četnicima; Osim HOSa i par postrojbi HVa tamo su bili mobilizirani ljudi kojima nije bilo nimalo drago što su tamo, na nas je tada krenulo sve što su mogli prikupiti srbi, da su umjesto rezervnog sastava tamo bile gardijske brigade, vjerujem da bi im presjekli koridor i zadržali Posavinu, je li Tuđman namjerno poslao u Posavinu mobilizirane ljude čiji je moral bio slab, I zapovjedništvo predao u ruke generalu koji je povlaćio postrojbe a nije slao zamjene, ne znam, ako je, jasno da je prodao Posavinu, samo mi nije jasno što je dobio. Znaš li ti što je dobio ?

bespogovorno slušao međunarodnu zajednicu, izvršavao njihova naređenja i tako Srbima spasio rat u BIH; Čuj ovo, on je spasio srbima rat ? pojma nemaš, znaš li kada nije poslušao MZ i znaš li kako smo to platili, da znaš ne bi pisao ovakve gluposti, Akcija Una je bio neposluh, a to smo platili sa 43 poginula oko stotinjak ranjenih pripadnika gardijskih brigada, srbi su nas spremno dočekali, što misliš tko im je sve dojavio? Sve su znali, a na nas je otvorena takva vatra da mi je lićilo na pakao.

- početkom 1994. godine, Srbima u BIH dao gorivo iz Rogotina, kako bi mogli nastaviti rat protiv nas;

Dao im je gorivo da preko teritorija koji su oni držali propuste Hrvate koji su bježali iz Bugojna pred muslimanima, i to im je dao 12 cisterni.

- usred rata organizirao i proveo temeljitu pljačku Hrvatske; Od svega nabrojanog to jedino stoji, ali isto tako stoji da mu je kompletna naša politička elita pri tome držala svijeću, a da je tome tako dokaz je revizija privatizacije i pretvorbe, čista ko sunce, fuj.

Tko je glasao

Stigo Marko na Kosovo i

Stigo Marko na Kosovo i izjavio:
"Nitko drugi u Hrvatskoj nije bio avanturist i pustolov poput njega, jer su svi odgovorni političari u tom trenutku znali što se sprema. Zato nisu željeli preuzeti vlastitu odgovornost za nacionalno ostrašćenu i zapjenjenu rulju", i ostao živ.

Prevedeno: odgovorni političari ne žele preuzeti nacionalno ostrašćenu i zapjenjenu rulju i
nisu pustolovi i avanturisti pa da vode narod u najtežim trenucima.

Oni su tu kada se sve sredi, da se mogu baviti salonskom politikom.

Tko je glasao

Potpuno pogrešno i nimalo

Potpuno pogrešno i nimalo slučajno tumačenje onoga što sam ja napisao. Nitko nije bio toliko lud da preuzme odgovornost za neodgovorno i nasilno ponašanje rulje. Oni koji su naivno povjerovali da mogu kontrolirati događaje onoga vremena, su mahom izgubili glave (Kir, Kraljević, Paradžik i drugi). I to od hrvatske "bratske" ruke.

Recimo, usred ratnih zbivanja na stonskom ratištu, zapovjednik i branitelj koji je zaprijetio suborcima da će ih rasturiti pokušaju li surađivati na kriminalnoj osnovi s četnicima, idući dan je u vozilu likvidiran. Dignut je u zrak. A projektil mu je došao s leđa, s naše strane. Nimalo salonski , ali zato tipično tuđmanovski.

Tko je glasao

Nego, zaboravih priupitati:

Nego, zaboravih priupitati: zašto ne odgovarate na moje "objede" Tuđmana? Zašto arbitrarno i selektivno birate jednu tvrdnju, da bi izbjegli odgovoriti na sve? Ne uklapa vam se u vašu "istinu"? Ili ne volite raspravljati o činjenicama?

Tko je glasao

Zato što je hrpa gluposti

Zato što je hrpa gluposti nastalih zlobnom interpretacijom događanja i izvrtanjem činjenica.

Tko je glasao

Što se tiče Tuđmana, on

Što se tiče Tuđmana, on je definitivno čovjek od krvi i mesa sklon pogreškama.

Iako mu se može zamjerit štošta toga, recimo manjak demokracije, istini za volju tad se iz masovnih medija bez problema moglo „tući“ po Tuđmanu što se i činilo, za razliku od danas kad je iz masovnih medija nemoguće „tući“ po današnjem predsjedniku. Pa zatim kriza u Zagrebu i sl. No ono što mu se u dolje komentarima zamjera nema veze sa mozgom, dio komentara sam pročitao i tu me se spočitava da je prodao dio teritorija druge države.
Također mu se zamjera nekakva loša politika prema BIH, košmar ili kako ste to zvali, što sa zdravim razumom nema veze, jer je svaki potez RH vlasti bio na mjestu. Zamjera se prisustvo snaga RH na teritoriju BIH.

Ako govorimo o 94 i 95 onda je prisustvo snaga HV u Bosni bez predmetno, jer su upravo snage HV zajedno sa snagama A-BIH i snagama HVO-a završile rat i dovele do Daytona, i to akcije zima 94, ljeto 94, maestral, južni potez...

Što se tiče prisutnosti snaga HV na području BIH 91,92 na području Juga, također je bespredmetno raspravljat jer je prema svim ratnim zakonima Hrvatska imala pravo prisustvovat u tim operacijama.

Evo što kaže ekspert Milan Gorjanc:

U članku 51 Povelje UN zapisano je da svaka država ima prirodno pravo na samoodbranu sve dok Vijeće sigurnosti UN ne poduzme drugačije učinkovite mjere smirivanja sukoba odnosno odvraćanja i prekida agresije. Nijedna rezolucije Vijeća sigurnosti o ratu u bivšoj Jugoslaviji nije se odnosila na konkretan slučaj oružanih djelovanja u južnoj Hrvatskoj – šire područje Dubrovnika i jugoistočnoj Hercegovini. Shodno Povelji UN Hrvatska je imala prirodno pravo na samoobranu u slučaju upada snaga tadašnje SRJ na njenu teritoriju i oduprijeti se zauzimanju tog prostora, rušenju naselja (Čepikuće, Cavtat, Dubrovnik) i progonu nesrpskog stanovništva(Hrvata i Muslimana).
...
Svaka država ima pravo braniti se od napada na njezinu teritoriju i njezino stanovništvo. To pravo na samoobranu uključuje i eliminiranje izvora napadačkih akcija. Ako se bojeva oruna i vojne jedinice koje vrše napad nalaze na teritoriju druge države, tada napadnuta država ima pravo izvesti napad na područje na kojem se nalazi neprijateljska vojska.
...
Ustavna obaveza RH i prirodno pravo na samoobranu po menunarodnom ratnom pravu bile su pravni temelj ofenzive hrvatskih snaga iz dubine državne teritorije. Kada su invazijske snage bile protjerane sa teritorije RH, opasnost po državu još nije bila otklonjena. Načela ratovanja nalažu da se protivnik mora progoniti ili do uništenja ili do kapitulacije ili do postizanja političkog sporazuma u vidu primirja sve dok postoji
opasnost za državu. Taj je progon nastavljen i na teritoriju R BiH. Ulazak jedinica HV na teritoriju R BiH bio je nužan i s aspekta taktičkog operativnog položaja u smislu učinkovite obrane oslobonenog područja dubrovačkog zalena. Svako zaustavljanje HV na granicama Hrvatske štetilo bi interesima kako same Hrvatske (plitka obrana) kao i interesima R BiH - hrvatskom i muslimanskom narodu u Hercegovini koji su bili neposredno ugroženi u Mostaru i donjem toku rijeke Neretve.
...
Sa vojnog aspekta je bojno djelovanje HV u jugoistočnoj Hercegovini bio posve opravdano i nužno.

Dalje postrojbe HV NIKAD nisu bili u srednjoj Bosni za vrijeme Muslimansko-Hrvatskog sukoba. To je među ostalim utvrdio i jedan od najpriznatijih vojnih povjesničara Charles R. Shrader u knjizi The Muslim-Croat Civil War in Central Bosnia. a Military History, 1992-1994.

Optužbe o intervencijama HV u srednjoj Bosni bile su politički problem i kvarile su javnu sliku o Hrvatskoj. Ali, na samom terenu, prisustvo fundamentalističkih mudžahedina i ostalih stranih plaćenika, djelovanje snaga UNPROFOR-a i promatračkih misija UN-a i Europske zajednice bili su bitan izazov provedbi učinkovitijeg sustava zapovijedanja i nadzor zapovjednicima obiju strana. Iako je jasno da je HVO u srednjoj Bosni imao izravne koristi od potpore Hrvatske i da je posredno mogao imati koristi i od intervencije hrvatskih postrojbi u južnom dijelu BIH, stvarno prisustvo borbenih postrojbi u srednjoj Bosni i dalje nije dokazano. Usprkos postojanim glasinama i optužbama vlade BIH u kojoj dominiraju muslimani, te muslimanskih svjedoka pred MKS-om, kao i brojnih nagađanja promatrača Unprofora, ne postoji uvjerljiv javni dokaz koji bi nedvojbeno dokazao da se HV ikad umiješao u Muslimansko-Hrvatski sukob u srednjoj Bosni.. Oni koji te optužbe iznose ne uspijevaju razlikovati sukob A-BIH i HVO-a s Srbima i samim muslimansko-hrvatskim sukobom... Časnici mirovnih snaga bili su skloni vidjeti vojnika HV-a u svakom grmu i tenkovsku bojnu na svakom zavoju. No osnova za takve tvrdnje bila je smiješno tanka. (str. 86-87)

Dalje Shrader utvrđuje i razlog izbijanja muslimansko-Hrvatskog sukoba:

S druge strane vremenska i uzročna povezanost masovnog priljeva muslimanskih izbjeglica u srednju Bosnu nakon pada Jajca i izbijanje muslimansko-hrvatskog sukoba posve je jasna. Remetilačke prisutnost tih izbjeglica u gradovima i selima srednje Bosne, njihovo uključivanje u nove pokretne ofenzivne postrojbe A-BIH-a i žurno potreba da im se nađe životni prostor dobro su poznate i općeprihvaćene činjenice. Njihovu ulogu katalizatora muslimansko-hrvatskog sukoba istaknuli su Franjo Nakić, bivši načelnik OZ Srednje Bosne HVO-a, te mnogi drugi svjedoci pred međunarodnim kaznenim sudom za bivšu Jugoslaviju u Hagu. Kao što je Nakić izjavio “lokalni Hrvati i Muslimani nikad ne bi ušli u sukob da nije bilo priljeva tih izbjeglica koji su za sebe tražili prostor nakon što su izgubili svoj u zapadnoj i istočnoj Bosni (str 27)

Isto to kaže i Margaret Thatcher u svojoj knjizi državničko umijeće:

Izbjeglički valovi, ponajviše muslimani (900 000 u Europu, 1.300 000 raspoređeno unutar Bosne) koje su Srbi protjerali sa srpskih ognjišta, od kojih je jedan dio otišao u hrvatsku a jedan veliki broj ti izbjeglica došao je u središnju Bosnu, na taj način poremetila se etnička ravnoteža između muslimana i Hrvata a to je bio važan čimbenik, koji je pridonio otvorenom ratu koji je izbio u ožujku 93. Godine. (str. 261.) Thatcher tvrdi da je protjerivanje tih stanovnika bila i svrha da se izazove Hrvatsko muslimanski sukob.

Tacher utvrđuje i što je cilj takvih optužbi na račun Hrvatske:

Stranica 224, drugi pasus, u naslovu kazneni sudovi za bivšu Jugoslaviju i Ruandu. Osnivane tih sudova bilo je čin kojim je zapad priznao poraz, u bivšoj Jugoslaviji slobodan Milošević i eksponenti njegove politike iskoristili su JNA kako bi proveli rat protiv nesrpskog stanovništva. I to sve pred očima zapada, da je nemoguće da je Europa i sad to previdjele, što više u nekoliko su navrata upućivani signali koji su u Beogradu protumačeni kao zeleno svijetlo za nastavak takvog djelovanja. Nakon što je najveća svjetska sila Amerika na početku sukoba 91. godine donijela niz pogrešnih procjena da bi potom pokušala svaliti podjednaku krivnju na žrtvu i agresora, morala je pronaći način da odgovori sve veće užasavanje svijeta.

Dakle pitanje prisustva HV na području BIH je mnogo drukčije od stvorenih mitova. Još ako uzmemo u obzir da je Izetbegović Tuđmanu nudio Hercegovinu, što je ovaj odbio. Ako u obzir uzmemo da je Tuđman potpisao sve dokumente, napravio sve poteze kako bi spriječio rat u BIH i kako bi ona ostala suverena država sa dotad priznatim granicama, onda dolazimo do zaključka da se mit bitno razlikuje od stvarnosti.

I zato bi u sred Sarajeva trebalo dignuti spomenik Franji Tuđmanu kao i Gojku Šušku jer su oni zapravo spasili BIH.

Tko je glasao

Sad sam skroz zapamenjen.

Sad sam skroz zapamenjen. Više ni ne znam di sam bia. Ja mislia
da sam bia di sam bia, a ono M.T. kaže da nisam bia, ali nužno sam bia.
Ovi drugi knjigu nazove rat između nas i njih (možda me i eng. je....)
a rata nigdi.
Oni njihov Alija našem Franji nudi Hercegovinu a on neće.
I na kraju stvarno su ludi oni Bosanci što ne dignu spomenik, porid
pusti argumenat.

p.s ovo za Hercegovinu nisam još čuja, ako je istina, vjerovatno je, kad su ti dali pluseve, stvarno je bia opandrčen kad je nije uzea.

Tko je glasao

Moram priznat da iz nekoliko

Moram priznat da iz nekoliko čitanja tvog komentara nisam razumio što je pjesnik htio reći.

Moj zaključak proizašao iz tvog komentara, a ti me ispravi ako se varam, da ne razlikuješ, među ostalo, HV i HVO. Knjiga se zove GRAĐANSKI rat... ako nisi shvatio, a bojim se da nisi. Dakle ako sam dobro razumio nisi baš upoznat sa stvarnošću.

Dalje gdje Thatcherica govori da "ti" ili bilo tko drugi nisi bio (a gdje si uopće bio).

O tome da je Alija nudio Hercegovinu Tuđmanu možeš recimo pročitat u svjedočenju Miomira Žužula na suđenju Prliću i drugima. Evo ti transkript.

Bilo je mnogo govora o tome: Jaque Klein.
2.

Šarinić o tome.

Tko je glasao

Pa pjesnik je htia reć da

Pa pjesnik je htia reć da je na matejuški lovia ribu.
Pjesnik ti viruje da je Alija dava Franji Hercegovinu, ali te je pita
zašto je ovi ni uzeo, jerbo bi je pisnik uzeja.
I pisniku bi bilo jako drago kad bi mu ti reka , jerbo je
neinformiran, jesmo li se mi cipali sa muslimanima ili nismo.????

Tko je glasao

Da, počeo sam prije desetak

Da, počeo sam prije desetak minuta sustavno čitati komentare na ovaj @ppetra dnevnik. Nisam dugo izdržao!

Narode, jeste li Vi svi skupa normalni? Jesmo li mi uopće normalni? Po svim upisima, poglavito nekim u komentarima ispod - očito nismo.

Prije svega, malo Vas podsjećam na nešto što već odavna napisah:

Evo što sam napisao u komentaru na @man-ov dnevnik:

Miroslav Tuđman objavio kandidaturu za predsjednika
(Uto, 24/03/2009 - 10:40 — man)
Sri, 25/03/2009 - 10:59 — jelenska
Sanjice, nije dečec kriv,
Sanjice, nije dečec kriv, @rmarino69 je čini se točno procijenio da je mlad.
Teško je danas svakom koji nema barem 50 godina (možda i koju manje) uopće govoriti o Franji Tuđmanu, 1989.; 1990,; 1991...
Evo dolazi Cvjetnica! Kada bi se među gimnazijalcima i sveučilištarcima napravila anketa što je to Cvjetnica za Hrvate plus onog iz Biblije...; što se to zbilo na Cvjetnicu 1990.? Misliš da bi i 1% znao o čemu se govori?
Sumnjam!
Moj najstariji brat je audio i video snimio skoro sve što sam u više od 100 radio i TV emisija (od lokalne do HRT) rekao, govorio..., pa i o Franji Tuđmanu dok je bio živ i na vlasti. Uopće ga nisam štedio, ali sam mu priznao i sve dobro.
Ono što sam ja tada izgovorio o Tuđmanu danas zvuči i izaziva pitanje kod mladih: " Pa kako to da vas nisu ubili?" Eto, tako su današnjoj mladeži prezentirali "Tuđmanovo vrijeme"!
Ta djeca, kroz današnji jugoslavensko/antihrvatski program u školi su stekli dojam i uvjerenje da je Franjo Tuđman - zločinac!

Tko god misli da je to slučajno - grdo se vara!
________________________________________________________

Iz citiranog i boldanog je očito da nisam nikakav zasljepljeni obožavatelj Franje Tuđmana. To je sigurno i svi koji me dobro poznaju itekako su se bezbroj puta uvjerili u isto.

Međutim:
Franjo Tuđman jest bio i ostvario ono što se čekalo više od 1000 godina. Neosporna je činjenica za npr. 200 godina ili više u hrvatskoj će povijesti pisati : 1990. je Franjo Tuđman pobijedio na izborima i u slijedeće 2 godine se uz pomoć 55.000 dragovoljaca-branitelja izborio za neovisnost Republike Hrvatske.
Točka!
I ništa više i nitko drugi.
Točka.

Imam dovoljno godina (čak i viška) da mogu procijeniti npr. slijedeće: Tko je bio Franjo Tuđman 1988. npr.? Koliko je Hrvata uopće znalo da on postoji? Zanemariv broj!
Istovremeno tvrdim da je svako dijete znalo tko je Savka Dapčević Kučar. Isto tako, svi rođeni između 1945. i 1958. su jako dobro znali tko su npr. Čičak ili Budiša.
I sada Vas pitam; - Kako to da je nepoznati Franjo Tuđman odjednom "prestigao" ovo troje ( a mogao sam nabrojiti još barem troje) i ostvariti neovisnost Hrvatske uz referendumsku 94%-tnu podršku?

Ne čini li se Vama kritičarima, pa čak i lašcima, da pljujete sami sebi u lice? Razumijete li Vi da pljuvanjem po Franji Tuđmanu pljujete po sami sebi i svom narodu? Shvaćate li Vi uopće što radite?

Pogledajmo svijet. Nezamislivo je da jedan zreli i svjestan narod pljuje po čovjeku koji je stvorio (bio na čelu) državu i donio slobodu i nezavisnost a da bilo gdje u svijetu tog istog taj isti narod još za života počinje na sve moguće načine omalovažavati a zadnjih 10 godina je Franjo Tuđman milijun puta ubijen nakon smrti.
To govori da ovaj narod ne zaslužuje državu, slobodu, ponos nacije i domoljublje tisuća i tisuća, milijuna čak, koji su prije nas sanjali slobodnu Hrvatsku.
Svijet nas procjenjuje kao obične balavce i tako se prema nama i odnosi. Narod koji je tri puta izabrao Franju Tuđmana za predsjednika, i to u prvom krugu i ogromnom većinom, sada skoro pa većinski tvrdi da je on bio običan lopov i zločinac čak?
Zar to nije dovoljan signal i pokazatelj cijelom svijetu da ovaj narod i ova država zapravo uopće niti zna što radi niti zna što hoće? Treba li i zaslužuje li ona uopće postojati?

Jeste li npr. ikada čuli da je Obama rekao i jednu jedinu ružnu riječ za predsjednika Busha nakon što je izabran? Jeste li ikada čuli da je npr. Angela Merkl rekla i jednu jedinu lošu riječ za npr. Kohl-a?
Niste naravno! Niste jer bi istog trenutka doživjeli totalni debakl i bili od naroda prisiljeni podnijeti trenutne ostavke.
Zašto? E pa zato što su ti narodi izabrali svih četvero i niti može niti smije novoizabrani kazati narodu da se "prošli puta zabunio".

Jer narod se i nije zabunio!
Nije se zabunio ni 1990. u SR Hrvatskoj! Kojekakvi likovi, "stanovali" oni na Pollitika.com ili na Pantovčaku mogu laprdati što god ih volja, ali - činjenice govore!
I govore u korist Franje Tuđmana!

Imam i ja 1000 osobnih dilema oko Franje Tuđmana! Oooo, itekako. Na bezbroj mjesta na ovim stranicama sam to napisao kao npr. u dnevniku Poznajete li gospodina Krpana?
No, nikada, apsolutno nikada nakon smrti Franje Tuđmana nisam o njemu javno izgovorio ni jedne jedine loše riječi, uz svih njegovih 1000 mana. Naravno, ne samo zato što je već 10 godina mrtav, već prije svega zbog toga da ne uvrijedim onih 94% koji su Franji potvrdili da žele autonomiju i nezavisnost.

Tko sam ja, još bolje, tko ste Vi koji mislite da ste pametniji od naroda?
Dobro razmislite o odgovoru, jer ja ga znam.

A evo dokle ste doveli dignitet predsjednika Republike, prvog hrvatskog predsjednika; - svjedočim "iz prve ruke" i objavio sam u dnevniku: Svi Sveti
Pon, 27/10/2008 - 10:53 — jelenska
Drugi je neki blagdan, mjesto isto, ali nema ni Bandića ni Tomčića. Svi ostali dužnosnici od ranga potpredsjednika tadašnje VRH-e na niže su tu. Vijenci se polažu od Centralnog križa do Spomen kosturnice uz krematorij. Udruge iz Domovinskog rata su najavile da nakon toga, kojih 40 minuta kasnije, kada se zbog pješačenja svi sakupe – organizirano polažu vijenac na grob prvog hrvatskog predsjednika dr. Franje Tuđmana. Za takav dan su blokirani prolazi za vozila, ali to ne vrijedi i za dužnosnička tj. vozila VRH-e. Dužnosnička svita, uključivo i moja malenkost, pozvana je od jednog hrvatskog generala ( i predsjednika jedne Udruge) u restoran neposredno prije glavnog ulaza u Mirogoj. Nakon što smo položili vijence na gore spomenuta mjesta te se vozilima sjurili od ulaska u krematorij do istog restorana gledam "sadržaj" u restoranu. Ima nas barem dvadesetak dužnosnika, samo nas dužnosnika u prepunom restoranu, visokih dužnosnika Republike Hrvatske. Ispijam svoj kapučino skoro na eks i dižem se od stola. Ministar do mene pita čemu žurba? Odgovaram, doslovce citirano: "Tito je pokopan u Beogradu, Pavelić u Madridu, Radići i Maček tu na Mirogoju, ali jedini moj predsjednik, predsjednik Države, je tu … kraj crkve na ulasku u arkade Mirogoja" U bučnom restoranu, nakon moje vrlo glasne i čak žučljivo izrečene misli nastala je, doslovce, tišina kao u grobu. General i ja se dižemo, odlazimo ispraćeni gromoglasnom tišinom i meni neobjašnjivo začuđenim pogledima. Prati nas, na pristojnoj udaljenosti samo moj vozač.
Dočekuje nas nekoliko stotina ljudi ispred groba Predsjednika. Jedan jedini vijenac, u ime svih Udruga iz Domovinskog rata, po njihovoj izričitoj želji nosimo i polažemo hrvatski general i ja. Pali se na desetke i desetke svijeća iz ruku okupljenih.
Stvarno, hoće li ovaj narod, pretprošla, prošla i svaka buduća Vlada (VRH) te svi njezini dužnosnici ikada priznati i poštovati činjenice? Od onih tada ostalih u restoranu pa do dana današnjega?
Sve naprijed opisano odvijalo se od 2000. do 2004., ovo pitanje iz prošlog retka stoji i danas i u uskoj je svezi s člankom Negiranje činjenica (1). Svi Sveti ove godine oživjeli su u mom sjećanju gornje događaje i još puno toga, ali "upaljač" za napisati članak je bio tekst u novinama od 2. ili 3.11. o.g. gdje je pisalo da je SDP stavio vijenac, po prvi puta navodno, na grob prvog hrvatskog Predsjednika. Također je konstatirano da ga nije položila delegacija SDP-a već ga je po narudžbi dostavio – cvjećar!
"…čudnih li ljudi, čudnih li običaja…" da ne pametujem sa citatima nekih mudrih jezika i autora. Svakako, i u toj ludosti ima nekog sistema.
Tekst je dug, možda čitaocu i dosadan… ali i hrvatska groblja su itekako duga – preduga. Otvorite nad njima oči, srce, razum i dušu – čuda toga se može naučiti, vidjeti i zaključiti!

(djelomično citirano)

Pljuvanjem po Franji Tuđmanu danas uništavate Hrvatsko sutra! Znam što govorim. Bio sam ne u jednom veleposlanstvu na raznim primanjima i domjencima, večerama i «neformalnim» razgovorima i jako dobro znam kako svijet gleda na one što sami na sebe pljuju.

Vi, mrzitelji Franje Tuđmana, Vi ste grobari Hrvatske!

Tko je glasao

Ja opet moram reagirarati.

Ja opet moram reagirarati. Mogao bi reagirati na dosta iznesenog u
tvom izlaganju , međutim kako se sa nekim stvarima potpuno slažem
nebi otvarao nesuvislu diskusiju.Osvrniću se samo na zadnju rečenicu,
koja glasi .
Vi mrzitelji Franje Tuđmana, Vi ste grobari Hrvatske..
Evidentno je da određeni broj ljudi , niti voli , a niti cjeni Tuđmana.
Neki ga ne vole zato što im hrvatska nije nikad legla, neki ga nevole
zato što su srbi i kao takvi ga nevole. Ima i onih koji su sigurni da je on
glavni krivac za instalaciju kriminala u Hrvatskoj. Neki ga ne vole zato
što nisu upali u onih dvista njegovih bogatih. Moga bi ti ja nabrajat
do ujutro zbog čega ga neki nevole i ne cine.
Kako ti moj Jelenska , misliš da je isto ne voliti kao i mrziti,
ja se slažem, pa po toj logici oni koji ga nevole ga mrze.
Kao što vidiš iz mojih komentara ja tog čovika ne volim niti cjenim,
pa sljedom logike spadam u grupu onih koji ga mrze .
Sad ti meni objasni jesam li ja grobar hrvatske u sljedećim
mržanjama.:
1. Mrzim Mesića
2 Mrzim Sanadera
3 Mrzim Šeksa
Moga bi ti ih još navest kolko oš , ali je suštinsko pitanje.
Zašto ja nisam smija -mrzit Tita.'????Zašto ja nesmijem mrzit
Tuđmana??? Zašto nesmim mrzit Šeksa '????
Zašto moram cili život volit to jest nesmim mrzit , te smrade ni
nakon smrti , a da me ne nazovu u mladosti klerofašistom i ustašom,
a u starosti grobarom.
Umriću a neću shvatit što ta boljševička prevrtljiva smeća imaju
u sebi da pravi borci cmizdre nad njima i glorificiraju ih.
Umriću a neću razumit zašto mlade majke doživljavaju orgazam
pri samom pomenu imena tih partizančina
Umriću i straj me je, da gori kad mi Duje moj uzme nesritnu dušu,
ne bude pridata u ruke svetog Frane i svetog Josipa , sraj me je da to gori ne budu ovi naši sveci , straj me da umisto boga gori ne sidi STALJIN
Straj me da mi ne sudi što ih nisam volio nego mrzia
Molim te Jelenska i Petra zauzmite mi se za dušu gorika kod vašeg Franje

Tko je glasao

Mogao bi reagirati na dosta

Mogao bi reagirati na dosta iznesenog u
tvom izlaganju , međutim kako se sa nekim stvarima potpuno slažem
nebi otvarao nesuvislu diskusiju.

Kakva je to nesuvisla diskusija (valjda rasprava) ako se potpuno slažemo?
Evidentno je da određeni broj ljudi , niti voli , a niti cjeni Tuđmana.
To je potpuno legalno i legitimno. Nisam ni ja ni volio ni cijenio JBT-a, ali to nikako ne znači da sam ga mrzio do te mjere da bi mu želio bolest, đavolsko zlo i smrt.
Iz nekih ovdašnjih komentara «provejava» upravo to o Franji Tuđmanu
Neki ga ne vole zato što im hrvatska nije nikad legla, neki ga nevole
zato što su srbi i kao takvi ga nevole.

Da, vidim da nekima Republika Hrvatska nikada nije «legla» a ni neće! Na njihovu žalost, ona je tu i ostati će još vrloooo, vrloooo dugo. Nek im «legne» neka druga; - nemam ništa protiv!
Apsolutno je netočno da Srbi zato što su Srbi ne vole Hrvatsku. Ja sam uvjeren da je u % veći broj Hrvata koji ne vole Hrvatsku nego li Srba. To jest paradoks i zabrinjavajuće za pamet i prosperitet ovog naroda i ove zemlje. (I kad smo već kod paradoksa, moje osobno uvjerenje je da bi npr. Milorad Pupavac bio bolji predsjednik i korisniji RH nego li npr. Josipović.)
Nešto slično u % gledajuć je i prema poštovanju u odnosu na Tuđmana. Uopće nije točno da svi Srbi mrze Tuđmana! Prije bih rekao da su takvi Srbi manjina možda čak. To je najbolje pokazano i dokazano na referendumu 1991.
Ima i onih koji su sigurni da je on glavni krivac za instalaciju kriminala u Hrvatskoj. Ti koji su u to « sigurni» u jedno sasvim sigurno nisu sigurni – u svoju pamet! Franjo Tuđman sigurno nije bio kriminalac. On osobno jednostavno do materijalnog nije držao ama baš ništa. Uvjeren sam u to.
Neki ga ne vole zato što nisu upali u onih dvista njegovih bogatih. Eto ja nisam «upao» u «dvista njegovih bogatih»! Ne mrzim ga zbog toga a još manje ga volim zbog toga. Ja samo tvrdim da je Franjo Tuđman, ako je uopće točno da je to njegova ideja i «projekt»???, bio po tom pitanju veliki naivac. Franjo je očito bio zaljubljen u svoj narod i vjerovao da je moguće i puno bolje da 200 ili koliko već obitelji iz RH postanu nositelj razvoja i gospodarstva nego li 20 EU hohštaplera i pljačkaša. Na žalost, prevario se – naši su puno gori pljačkaši! (Ponavljam; - ako je uopće točna ta priča o Franji i 200 hrvatskih obitelji.) Uostalom, nije li akademik Ivo Šlaus napisao ovdje jedan dnevnik gdje spominje zapravo sličnu tezu? Da je sada vrijeme da hrvatski kapitalisti (pa ma tko bili i ma kako postali milijarderi) pomognu svom narodu i državi u ovoj krizi? Besramno ste ismijali čovjeka koji je zapravo govorio iz duše i poštovanja prema svom narodu. Pogriješio je Šlaus kao i Franjo: Hrvati uvijek više poštuju i zadnju svjetsku protuhu nego li svog prvog susjeda ili brata čak.
Očito, hrvatski intelektualci o svom narodu misle bolje nego li on to i zaslužuje!
Moga bi ti ja nabrajat do ujutro zbog čega ga neki nevole i ne cine.
E pa i ja bih tebi mogao do jutra nabrajati zbog čega je Franjo Tuđman jedan od najvećih političara Hrvata u naših 1300 godina povijesti. I to sa puno jačim argumentima nego što ih Ti imaš; - jer činjenice i fakti govore!
Kako ti moj Jelenska , misliš da je isto ne voliti kao i mrziti, ja se slažem, pa po toj logici oni koji ga nevole ga mrze.
Nigdje nisam napisao ovo što konstatiraš. Prije svega, @jelenska uopće ne poznaje riječ «mrziti» jer ja niti imam receptore u mozgu i duši za takva što niti sam odrastao u takvoj sredini. Mržnja je za mene apsolutno strana riječ, osjećaj, poriv i/ili stanje duha i svijesti. Drugo, što uopće znači voljeti osobu koju osobno ne poznaješ a još važnije, ako ju ne voliš kako ju onda tek možeš mrziti? Ne razumijem tu tvoju konstataciju i zaključak. Jedno je sigurno: Mnogi su u svojim komentarima pokazali otvorenu mržnju prema Tuđmanu, ali ne zato što ga ne vole, već zato što ga patološki mrze. Ja se pitam – zašto?
1. Mrzim Mesića
2 Mrzim Sanadera
3 Mrzim Šeksa
Moga bi ti ih još navest kolko oš , ali je suštinsko pitanje.
Zašto ja nisam smija -mrzit Tita.'????Zašto ja nesmijem mrzit
Tuđmana??? Zašto nesmim mrzit Šeksa '????

Ako toliko i sve te ljude mrziš – potraži @seneku!

Pa nitko Te ne tjera da ih voliš, ali se pitam što Te tjera da ih mrziš? Mržnja je bolest opaka, razara gore od karcinoma, ebole i AIDS-a skupa!
Umriću a neću shvatit što ta boljševička prevrtljiva smeća imaju
u sebi da pravi borci cmizdre nad njima i glorificiraju ih.
Umriću a neću razumit zašto mlade majke doživljavaju orgazam
pri samom pomenu imena tih partizančina

100% se slažemo po pitanju «boljševičkog prevrtljivog smeća»! Međutim, nitko nikoga ne glorificira bez razloga. Tuđman je utemeljitelj Republike Hrvatske i ja mu to nisam u stanju osporiti a još manje sam ga u stanju zbog toga mrziti. Upravo obratno! Nisam u travnju ili svibnju 1989. htio ući u HDZ kada mi je to nuđeno iz samog vrha HDZ-a uz ovu rečenicu objašnjenja «izaslaniku»: Ne vjerujem Titovom generalu!
(Oprosti, ovo o «orgazmu» ne bih komentirao.)
Umriću i straj me je, da gori kad mi Duje moj uzme nesritnu dušu,
ne bude pridata u ruke svetog Frane i svetog Josipa , sraj me je da to gori ne budu ovi naši sveci , straj me da umisto boga gori ne sidi STALJIN
Straj me da mi ne sudi što ih nisam volio nego mrzia
Molim te Jelenska i Petra zauzmite mi se za dušu gorika kod vašeg Franje

Ma nemaj straha dragi moj @tomy82! «Gorika» vlada samo istina, pravda, vječna sreća i ispunjenost duha pozitivnom energijom!
Da nije tako, ni nas ovdje dolje ne bi bilo! Pa pogledaj samo koji smo jad i bijeda… Netko ipak mora nad nama bdjeti, pa čak i nad onima koji bezrazložno mrze a da ni objasniti nisu u stanju zašto su u ispunjeni negativnom energijom – luciferskom mržnjom.

Tko je glasao

Savijao ga slobo...na

Savijao ga slobo...na načine razne,
dok od njeg smo čuli samo fraze prazne.
Za njeg smo bili...stoka sitnog zuba,
a familja si punila... džepove do ruba.

Tko je glasao

@ppetra kuljis ti je sve

@ppetra

kuljis ti je sve napisao. jedna balkanska groteska iz koje se jos nismo iskoprcali.
pametnome dosta, naustrb nase djece.

Tko je glasao

Slažem se,

Slažem se, neoprogressivan,
ovo je jedna balkanska groteska, iz koje se još nismo iskoprcali, a i ovaj kojega spominješ, ima za to izuzetne zasluge.

Tko je glasao

Jel ti išta radiš?? Po

Jel ti išta radiš?? Po cili dan i noć si na internetu. Ko ti čuva dicu.???
Ostavi se ovih monadi, neš nas okrenut da navijamo za zlotvora.
Ona c-respond je bila prava iskrena desničarka i Hrvatica, i zato je
velika u mojim očima. Ti si jedna boljševička profiterka preobučena u
nacionalizam. Ja to razumim . Ali onda kuco uživaj u profitu.ne jebi nas
koi nismo u tim filmovima.

Tko je glasao

Ove moje misli su poništene

Ove moje misli su poništene udruženim snagama kvazi desničarima,
koi po običaju sve što ne razumidu spizde.
Kako je petra ka stručnjak za sociologiju , a stručnjak je i za povist,
mene svrstala u niku čobansku patriahalnu grupu muškog svita ja sam
dotičnu Tuđmanovu pionirku malo na gubi i kratki način stvrsta u jednu
od četiri grupe istraživačice R. M. Canter, i to u onu prvu
U toj prvoj grupi koja je nazvana ,,Majke,, su žene kojoj se svi
povjeravaju. Ona pokazuje brigu prema svima,čak da muškim kolegama prišiva botune ili pere rublje. Uslužna je, popustljiva i specialista za emocionalne probleme.
Inače ovim koji su me minusirali savit da pročitaju izvrsnu knjigu ,,Ženski eros i civilizacija smrti,, od prof. Vjerana Katunarić.

Tko je glasao

@tomy82, ne bi se štel

@tomy82, ne bi se štel mešati, ali kada smo već kod "zadavanja lektire" - pročitaj ponovo "Na rubu pameti" -M. Krleža. (Može i "Idiot" od Dostojevskog - makar je nešto "teži"!)
I daaaa, kao "kvazi desničar" - ponovo ću Ti upisati minus.
Žao mi je!

Tko je glasao

tomy82: "Jel ti išta

tomy82:
"Jel ti išta radiš?? Po cili dan i noć si na internetu. Ko ti čuva dicu.???
Ostavi se ovih monadi, neš nas okrenut da navijamo za zlotvora.
Ona c-respond je bila prava iskrena desničarka i Hrvatica, i zato je
velika u mojim očima. Ti si jedna boljševička profiterka preobučena u
nacionalizam. Ja to razumim . Ali onda kuco uživaj u profitu.ne jebi nas
koi nismo u tim filmovima."

Ovako izgleda tvoj argumentirani komentar.
Pročitaj ga i divi se svojoj osobnosti.

Što ti imaš s mojom djecom?
Nije tvoja briga ni koliko sam na internetu.

Naravno da ti se sviđa način komuniciranja c-respond. Upravo 15 sljedećih dana ćeš ti i ostali dio ekipe uživati u toj specifičnoj komunikaciji- prisilnoj šutnji s njene strane , jer ste je pomoću najjačega odstranili sa stranice ( po ovom komentaru pokazuješ kakav je tvoj način komunikacije ,vidjet ćemo do kada će ga se tolerirati), a sada biste htjeli još uživati u svojim lamentacijama i pljuvanjima svih koji vam ne odgovaraju.
Već sam vidjela kakve iskrene Hrvate najviše vole: u ratu nenaoružane (embargo na uvoz oružja za vrijeme rata), u miru šutljive ili one koje će te lako eliminirati izvlačeći ih na čistinu nakon što ih dobro izvrijeđate.

Uživam u profitu, a tebi iz dalmatinske metropole: svakakvoga sve " svita u Splitu ima".

I da, neću se žaliti @mraku na tebe, neka ostane zabilježen tvoj demokratski i argumentirani način, bez "Ad hominem".
Ovo je zadnji komentar na tvoje upise i ako imaš i malo pristojnosti, ostani izvan mojih dnevnika.
To bi bilo dobro za naš"suživot" na ovim stranicama.
Ipak, hvala ti za ovaj upis jer mi je potvrdio puno toga i o onome o kome sam pisala, ali i o ljudima koji ovim stranicama šire "demokraciju".

Tko je glasao

Kmnkcj mj s tbm

Kmnkcj mj s tbm vm stlm smćm k št s sm j
dkvtn kmnkcj z kj v mslt d j sprvn, n glmt
nk dm jr st bčn prfknjč smrdlj.
Njmnj s t rd stv prm TĐMN.
Rd s tm d s t msll d s dmljbk. D s t tlk spnjn ljbv prm Hrvtskj , st ndprsjčn ntlgntn,
jdnm rjčj čd hrvt . K tkv čd hrvtc zl s z prv d svkg k drkčj msl tktrš .
Prčtj ml nzd p ćš vdt kjm s sv gvnm ,
štrc jdn, mzl sv n kj s drkčj msll d tb.
Prdsjdnk držv j nsttcj kd s njg vrđ vrđ s
držv kj j n prdsjdnk t trb mt grnc. l kd n vš nj
prdsjdnk nd j n bčn čvk grnc j ngd drg.
T s sb zl z prv d g pstvjćjš s Hrvtskm,
d svkg k g n smtr bžnstvm nzvš čtnkm.
Vdš l t klk s ld. vm zdnjm kmntr ptžjš
m d sm j lmnr n rspndc s kjm sm m prlčn dbr
šprh. Pdmćš m d b j njvš vl nnržn Hrvt rt.
lmnrn n čstn...... Prčtj jsm l j kd rk, l d nslt d
mslm tk, t s m blsč jdn , t prbtnl.
v tvj sjtn - pttčn pzdr:
d, nć s žlt @mrk n tb, nk stn zbljžn tvj dmkrtsk rgmntrn nčn, bz "d hmnm".
v m pdsjć n n pnrk , prdsjdnc rzrd, kj s
nć žlt čtljc l s štcl.
Prstjn sm s prstjnm ljdm, s smrdljvm bzbrznm
prftrm k s z t prsvjl prv d drž lkcj hrvtstv nsm,
Stć ,dkl gd mg , frm rgrt n svk tvj dnvnk,
t s ptrd d pšš prv stvr, md čst smljm d pn pzš,
bd prstjn vdt ćš kk sm j kltrn čvk.

Tko je glasao

Ovo mi sliči na slučaj V.

Ovo mi sliči na slučaj V. Vukova( To je tvoja zemlja, Ćale moj )
Počeli ste mi skidat slova iz javnosti, ka oni njemu pisme, tužakali ste me
uredniku pa me je opomenija. Oli mislite da će te me potirat u Australiju??

Tko je glasao

tomy82, asti gospe i krvi

tomy82,
asti gospe i krvi irudove jesi se uspizdija. bar ti koji si proša svita znaš da ljudi iz drugih mista nisu navikli na naše sovke i da svaka za njih zna bit teška uvrida. Ne znaju da je to nama reć ka dobro jutro. Aj naučit ćeš pomalo. a budeš li se idija i bija tvrdoglav ode ti ka i c-respond. Šoto kuco :):):)

grdi

Tko je glasao

@tomy82, Predsjednik

@tomy82,
Predsjednik države je institucija i kad se njega vriđa vriđa se
država koje je on predsjednik i tu triba imat granicu. Ali kad on više nije
predsjednik onda je on obični čovik i granica je negdi drugo.

što bi kazao jedan moj pajdo iz "partizanskih" dana, izvjesni Makedonac Iliev Vocko (inače član KPJ koji je dobio zadatak da me motri nakon što sam pred cijelom jedinicom odbio ukazanu mi čast postati njihovim članom) : "a-bre, koji si ti ćutuk".

(ovo bre (inače srbska poštapalica) iz fore smo svi koristili pa i naš zapovjednik, tada Kapetan, Afrim Radagoshi, inače Albanac/Kosovar. )

BALAVAC JEDAN BALAVI, kako te nije sram tako se ophoditi prema damama?!
Smjesta da si se ispričao ppetri, a ako nećeš predlažem da te se smjesta banira minimalno na 15 dana zbog nedopustivo primitivnog načina vrijeđanja.

Tko je glasao

heheh, krek ova ti je dobra.

heheh,
krek ova ti je dobra. Triba se umetit nate i neće imat garant problema s finim ophođenjem damama :):):)

grdi

Tko je glasao

@tomy82,dali si svjesan što

@tomy82,dali si svjesan što si napisao?,tvoje objede su za osudu,sram te bilo.

Tko je glasao

@tomy82,dali si svjesan što

@tomy82,dali si svjesan što si napisao?,tvoje objede su za osudu,sram te bilo.
Sanjo nemam se čega sramit, i pri čistoj sam svjesti ,draga mi je
ali stvarno ni normalna.

Tko je glasao

ajde brate,čitaj i

ajde brate,čitaj i pročitaj,ono što je napisano,pa na to odgovori.
sunce moje drago,znam ja da slavonci vole dalmatince,ali to tebi ne može biti alibi.:) i još jdnom:SRAM TE BILO!

Tko je glasao

Sanja 1968, naša jubav je

Sanja 1968,
naša jubav je uzajamna tako dalmatinci obožavaju slavonke :):):)

grdi

Tko je glasao

Možda sutra ako budem dobre

Možda sutra ako budem dobre volje kad analiziram cili slučaj .
Za sad ostajem pri svome.

Tko je glasao

Uvaženi gospodin general,

Uvaženi gospodin general, sljedbenik uvaženog maršala, je toliko
bio kao Hrvat ugrožen da ga je maršal smistia u VILU , dok su oni koi
nisu bili ugroženi smještani ka sustanari. To smeće generalsko ka šta
mu je i njegov smrad maršal, je posli prisvoia tu VILU.
Ponavljam, po ko zna koi put:.
Njega može veličat samo ratni profiter ili oni što ništa ne razumi.
Poklonici njegova lika i dila nek sa ponosom pogledaju livo i pročitaju
Nezakonita deložacija

Tko je glasao

Svoj vlastiti i unutrasnji

Svoj vlastiti i unutrasnji odnos spram pojave Franje Tudmana smatram svojom zivotnom skolom.

Da sam dobivao opstipaciju u vrijeme kada Franjo forisra "mirno i dostojanstveno" promatranje onoga sto nam svakodnevno radi krvnik, da dobivao sam. To ogorcenje "mirnim i dostojanstvenim" promatranjem zadrzao sam uz stalno pojacavanje do 95. I onda dolazi 95-ta, popustanje?, ali cekaj nije jos sve gotovo Istocna Slavonija, a Boga mi i Srijem. Ustvari tek pocinje strava - u meni se bude duhovi Srijemskog fronta,.. a ono opet "mirnodostojanstvena" reintegracija. Idi medu krajisnike i pomalo se reintegriraj, isturaj najjadnije. Ljutnja, bijes i ogorcenost u epizodama sa potrebom iskakanja iz vlastite koze. Ekshumiras svoje a ovi ti se cere u lice i jos te provociraju na samom groblju.
Mirna reintegracija je prakticki gotova premda se de facto jos valja, ali da sad ne kvarim pricu.

Medutim, danas kad pogledam unazad vidim najmanje dvije situacije u kojoj bi ziher izgubio glavu, najmanje par situacija zbog kojih bi zalovao svom dubinom zivota, a sve samo da sam se prepustio vlastitim brzopletim htijenjima.
Za mene je to danas kad se osvrnem doista pitanje zivota, mudrosti i smisla.
Patnja nema smisla ako iz nje ne nastane mudrost. Prepoznas danas lako tko hini patnju, tko patnju zloupotrebljava, tko se s njom sprda.

PS Pobrajanje njegovih kritika je odlican nacin uvida u njegovu usredotocenost, a imamo i antipoda sa prekrasnom kritikom i koji je bas sve radio za "dobru kritiku".

Tko je glasao

@ppetra,od srca ti hvala na

@ppetra,od srca ti hvala na ovome dnevniku ,iako nisam slijepi poklonik
Tuđmana,smatram da se ono što je dobro učinio za Hrvatsku i njenu
nezavisnost nesmije nikada zaboraviti,i ni u kom slučaju dozvoliti ovo što se sada u medijima konstantno pokušava progurat.

Tko je glasao

@ sanja-1968 Nisam ni ja

@ sanja-1968
Nisam ni ja njegov slijepi poklonik, ali ovdje vidim toliko slijepe mržnje na njegovo postignuće, pa mi se čini kako je bio izuzetno mudar i jedinstven.
Kako je samo o njemu govorio Dražen Budiša u dokumentarcu. Čovjek mu s vremenske distance odaje poštovanje i priznaje za mudro i svrsishodno vođenje Hrvatske u najgorim vremenima , te dolasku do cilja.

U tome stalnom vaganju, koje Hrvati rade , na jednoj strani vage je hrvatska samostalnost i nema te vrijednosti koju mogu staviti na drugu stranu vage i uspoređivati, koliko god se to kroz medije i ovaj portal trudili.

Tko je glasao

@ppetra, sanja 1968.. O

@ppetra, sanja 1968..
O kakvoj vi samostalnosti snatrite? Gdje je vidite? Porobljeni smo od vlastitih mafioza i stranog kapitala... U čijim su rukama najveće banke u Hrvatskoj? Nekada najveće i najprosperitetnije hrvatske firme...? Koji trgovački lanci odnose vrhnje iz Hrvatske? "Pevec" pao, Todorić se zadužuje i "reprogramira" dugove, u Kerumovo "carstvo" i uspjehe nemamo uvid, državna kasa prazna, umirovljenici jedva spajaju kraj s krajem...Mirovine zaostaju, Božićnica za većinu NEMA, kakva 13. i 14 plaća...? Činjenice, istina - ne fraze o velikanima...!
Nema tu mržnje, ima zabrinutosti, velike zabrinutosti za budućnost Hrvatske!I miislim da mi koji tako, zabrinuti, gledamo na pok. Predsjednika i sadašnju agoniju, mislim da mi zapravo volimo Hrvatsku više nego vi koji ste izgubili kontakt s realnošću...koji frazirate u najboljoj maniri - SKH!
Suočimo se s istinama... Kalmetu oslobađa odgovornosti matematička većina njegove stranke u Saboru......Jadranka Kosor je zaustavljena i ne bi me čudilo da imperij (mafija) uzvrati udarac. U početku jedna tjelohraniteljka, sada već osobna garda...
Danimir

Danimir

Tko je glasao

danimire uistinu bi sve bilo

danimire
uistinu bi sve bilo puno jednostavnije da nije bilo franje tuđmana
A. da je na primjer ubijen u atentatu JNA raketnim napadom (kao što bi bio ubijen i stipe mesić i ante marković)
B. da je na primjer ubijen za vrijeme posjeta beogradu u dramatičnim danima, namontiranog filma sa špegeljem (kao andrija hebrang, kao stjepan radić)
C. da je na primjer ubijen od ruke plaćenog ubojice za vrijeme posjeta hrvatima u dijaspori (kao bruno bušić)
D. da je na primjer odležao u zatvoru 20-ak godina (kao marko veselica ili čuveni albanski disident)

kontinuitet mržnje prema franji tuđmanu nije upitan
iz toga kao amater zdravog razuma zaključujem da ipak nije bilo sasvim svejedno tko će voditi hrvatski narod u borbi za osamostaljenje
tko je vodio hrvatsku

i na kraju, ako nisi uočio
situacija je u U.S.A. bitno lošija nego u hrvatskoj
nije bankrotirao Pevec, nego General Motors
nije propala jedna banka, nego nekoliko najjačih
nije dug 40 milijardi eura, nego mnogo mnogo više
i apsolutno i relativno
nije 300 vojnika u afganistanu, nego 150 000 u afganistanu i iraku
i sve to u zemlji sa 40 milijuna potpuno zdravstveno neosiguranih
i još 40 koji će bankrotirati ako dobiju malignu bolest koju se dugo i skupo liječi
mene čudi da se nisi javio amerikancima s pritužbama na
georga washingtona

luka

Tko je glasao

@luka Opet "ugrozba" za

@luka
Opet "ugrozba" za znamenite Hrvate, sad od ovih, sad od onih.., Zaboravio su Frankopane,Zrinskog,Svačića...Tebi se čini kao kontinuitet mržnje, a meni zrelo upozorenje da ne glorificiramno Franju Tuđmana, kao što smo Antu Pavelića, HDZ i ne znam koga sve ne.
E pa sad, da bi stradali i Marković, i Mesić... spada već u ono što je sam Franjo Tuđman, opravdano nazivao razgovorom KIBI-DABI!
Još malo vremena pa će ti se u punoj svjetlosti ukazati tko je bio dr. Franjo Tuđman!? Kandidat za sudnicu u Haagu, barem s 10 (deset)
točaka optužnice (etničko čišćenje, posezanje za teritorijem druge, suverene države - BiH, tzv. humana preseljenja, nepridržavanje Ženevskih konvencija o zarobljenicima, toleriranje paleža, pljački, toleriranje korupcije, mita, mutni poslovi s oružjem, osobne mutne koristi njega i familije mu i td.
Dovoljno da prestanemo s ovom zamalo nepotrebnom raspravom!Pod svojim pravim imenom i prezimenom napisao sam 1989/1990. esej koji i danas potpisujem. Zvao se ne slučajno: TUĐI STE MI TUĐMANE! Kao "honorar" stiglo je dinamitom srušena vikend-kuća od "nepoznata počinitelja", a upućeni kažu "na mig iz Zagreba"! Svi pokušaju da doobijem odštetu za štetu nastali TERORISTIČKIM AKTOM, nisu do danas dali razultata.
Toliko o gospodaru rata broj 2, povjesničaru-revizionisti,nekompetentnom gospodarstveniku, antisemiti i ukratko, autokrati Tuđmanu!
Daleka mu kuća! A TKO GA VOLI, NEKA IZVOLI!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimire, nije mi uopće

@Danimire,
nije mi uopće čudno što si napisao "Tuđi ste mi Tuđmane". Stvarno ti je bio tuđi, jer je zagovarao samostalnu Hrvatsku, a ti se i dalje patiš zbog toga, posebno jer je u tome uspio.

Kažeš:
"Tebi se čini kao kontinuitet mržnje, a meni zrelo upozorenje da ne glorificiramno Franju Tuđmana, kao što smo Antu Pavelića, HDZ i ne znam koga sve ne.",
a prije toga u komentaru si ga uspoređivao s Hitlerom i Staljinom, a zatim se ispričavao kako to baš i nisi tako mislio. Kako vidim to je tvoj stil i stav, pa ako nitko ne reagira ostaju zapisane takve tvoje gadarije. (Tuđman i HDZ u redu, ali pokvareno i perfidno tu ubacuješ A.Pavelića, kao da je F.Tuđman bio ustaški bojovnik, a ne partizanski general. Bio je jedini predsjednik neke države na proslavi 50-godišnjice oslobođenja od fašizma, koji se borio protiv fašizma u ww2).
Toliko veličaš sud u Haagu, kao da je to nebeski sud, a javna je tajna što je taj sud. Primjeri njihove "pravde" su B. Plavšić, Šljivančanin, Radić, Mrkšić, presuda za nepostojanje genocida u slučaju Srebrenice, a vidjeti ćemo što će još biti. Florence Hartman je "malo" objasnila principe po kojima funkcionira taj sud. Stigla ju je odmah ha-ha-haaška pravda.

Jesi li možda u rodu s navedenima, pa taj sud i njegovu pravdu toliko zagovaraš?
Kažeš:
"Toliko o gospodaru rata broj 2, povjesničaru-revizionisti,nekompetentnom gospodarstveniku, antisemiti i ukratko, autokrati Tuđmanu!"

Potvrđuješ mi riječi A.Starčevića, u koje sam nekada sumnjala:

"Nas nehrvatski Nehrvati cijepaju nemilije i na tanje, negoli su to učinili svi izvanjski neprijatelji Hrvatske, sva stoljeća, sve nesreće koje smo do danas proživili".
(Toliko o Danimiru, povjesničaru-revizionisti, o gospodaru prljavoga rata broj nn, nekompetentnom, lažnom humanisti i etičaru).

Tko je glasao

@ppetra Koliko puta ću

@ppetra
Koliko puta ću još ponavljati da nemam baš ništa protiv Hrvatske, ali imao sam protiv nesuvislih teza iz "Bespuća" i moj je esej o njegovoj knjizi, koje bi se, da je mogao,Tuđman najradije odrekao. Toliko je negativno ocijenjena od ozbiljnih povjesničara! I imam mnogo protiv HRVATSKE KAKVA ONA JEST DANAS. oslabljena, osiromašena, opljačkana od vlastitih mangupa, korumpirana, u dužničkom ropstvu...To nije Hrvatska koju su snivali hrvatski muževi i sinovi, uključujući i Starčevića na kojeg se pozivaš.
nema tu nikakvog perfidnog ubacivannja Ante Pavelića - pa bar desetak primjera ti mogu navesti gdje bivši partizan i antifašista, bulazni o Jasenovcu, radi sve da nova Hrvatska bude što sličnija ENDEHAZIJI, a što su njegovi financijeri (ultradesni i konzervativni krugovi hrvatske emigracije) očekivali tj. zahtijevali. Da nije to radio stvari su mogle krenuti drugačijim tokom, čak se možda mogla izbjeći balvan revolucija. Podcijenio je povijesnu memoriju srpskog naroda u Hrvatskoj, dao materijala gospodaru rata br.1, zločincu i lažovu Miloševiću , podloge za manipulaciju srpskim narodom u Hrvatskoj..A gadarije su predlagati zajedničko sahranjivanje žrtava Jasenovca i njihove koljače, pokušati Pavelića mrtvog prenijeti iz Španjolske u Jasenovac ili tko zna gdje, gadarija je pisati holokaust pod navodnicima, gadarija je govoriti da je sretan da mu žena nije ni Srpkinja ni Židovka, gadarija je mijenjati naziv Trga žrtava fašizma i mnogih drugih ulica imenovanim po antifašistima, gadarija je dozvoljavati rušennje na stotine antifašističkih spomenika, gadarija nje dozvoljavati čišćenje knjižnica od srpskih knjiga, gadarija je ne vratiti imovinu hrvatskim i drugim kapitalistima nego ih bezočno perevariti, gadarija je dijeliti suverenu i međunarodfbno priznatu državu BiH, s Miloševićem, gadarija je oporbu nazvati stokom sitnog zuba, savijati oporbu kada je htio i koliko je htio,gadarija je naplatiti svoj rad za Hrvatsku i dozvoliti enormno bogaćenje uže i šire familije...
Ne vjerujem da je Starčević pisao "Nehrvatski Nehrvati", glupa nelogična sintagma...
Da nije suda u Haagu ne bi bili suđeni mnogi srpski ratni zločinci, šteta samo što presudu nije živ dočekao Milošević! Da nema tog suda još i danas bi se Radovan Karađić bavio liječenjem tj. nadriliječenjem i kao dr Dabić dolazio u Hrvatsku!.. Samo, problem je i u tome što vidiš njihove, ali ne i naše ratne zločine.. Taj sud stvarno nije idealan, ali bolje da ga ima nego nema!
A inače, najbolja ti je zadnja rečenica gdje u nedostatku argumenata udaraš AD HOMINEM i definitivno pokazuješ svoju nesposobnost argumentiranog sučeljavanja. Sve drugo što bi napisao o tebi kao osobi, nije moj manir.
I molim te, poštedi me dr. Franje Tuđmana. ja, i mnogi drugi patit ćemo od nesanice na spomen njegova prezimena i njegovih djela "velikana"!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@danimir jeste, samo što

@danimir
jeste, samo što sve to ima i svoju drugu stranu, pokušat ću objasnit na što mislim.
bez daljnjeg da je tudjman sklapao saveze sa mnogima koji su se nadali nekoj novoj ndh. trebalo je doći do oružja i taj se dio danas jako podcjenjuje i marginalizira, a u ono nam je vrijeme značio život ili smrt. kakve smo mi šanse imali sa oružjem koje smo ponijeli od doma, ili sa nekim muzejskim primjercima, protiv tenkova i aviona jedne od najjačih vojski europe? da budem iskrena, malo je toga što ja ne bih uradila kako bih naoružala svoje ljude i spriječila da i dalje budu glineni golubovi za do zuba naoružane četnike.
tako da je tudjmanu takve dogovore ne najmanje ne zamjeram, jer je po meni radio ono što je morao raditi, kako nas četnici ne bi pregazili.
jednako tako, tudjman je u isto vrijeme sklapao saveze sa udba-om, postavljajući na mnoga ključna mjesta baš ljude koji su nas godinama progonili i ubijali. ni to mu ne zamjeram, jer je to bio jedini način da se spriječi neki gradjanski rat, u kojem bi se medjusobno poubijali.
no, onda je rat završio i puno je stvari jednostavno trebalo presjeći. ne vjerujem nikome tko tvrdi da se to nije moglo presjeći, jer je tudjmanova pozicija nakon rata bila doista jaka.
no, umjesto da se stvari polako dovode u red, kako bi hrvatska postala sve ono za što se borilo, krenulo se sa pljačkom i privatizacijom, da se ugrabi sve što se može, dok se na stvaranju jedne pravne i pravedne, mlade države, uopće ništa nije radilo.
pokušavam ti reći, da jednako kao što mnogo ljudi boli to rušenje antifašističkih spomenika, bilo kakvo propagiranje fašizma nakon svega što su ili ono osobno illi njihovi preci doživjeli, postoji i drugi dio naroda, kojeg isto tako bole druge stvari.
ako te je kp proganjala cijeli život, normalno da te boli kada gledaš iste te ljude kako i dalje vladaju hrvatskom, kao da se ništa promijenilo nije.
ako za vrijeme ex jugoslavije nisi smio postavljati pitanja o tome tko ti je pobio obitelj i u koju jamu ih je strpao, takodjer je normalno da te boli kada u državi za koju si se borio zločince koji su to uradili i dalje nitko ništa ne pita, niti poduzima bilo što protiv njih. puno je toga.
dakle, nije tudjman radio samo u korist jedne strane, radio je u korist obje, kako mu je već odgovaralo.
a posljedica toga je ta, da smo se nakon rata našli više razjedinjeni nego smo bili prije njega. i slijedom toga, lako je bilo u takvoj državi dalje krasti i raditi što god se poželi, kao što je lako i danas, dok se mi još uvijek medjusobno "glodjemo".
stvari doista nisu jednostavne i moraju se sagledavati sa više strana. ovo je samo jedan mali segment i zato sam na početku napisala, da kada bi htjeli da ova tema bude ozbiljna, trebalo bi jako puno vremena za nju.

Tko je glasao

Danimire ti si kompletni

Danimire ti si kompletni idiot zaslijepljen nevjerojatnom mržnjom prema F.T. i svemu Hvatskom. Reći da je FT davao materijala Miloševiću zato što je u obranu RH uključio sve koji su željeli samostalnu i nezavisnu hrvatsku (u koje ti naravno ne spadaš jer si jugosloven u srcu i duši) graniči upravo s ludošću. Da je FT čekao takve kao ti da uzmu puške u ruke od Hrvatske danas nebi bilo ni H. I toga si itekako svjestan, zato mu i ne možeš oprostiti.
Zato jebi se druže beogradski, odsmrdi u srbiju, ako ti ovdje nije po volji, nitko za tobom i tebi sličnima neće plakati. A možeš i u obečanu zemlju... što dalje od RH, to bolje i po tebe i po nas.

Tko je glasao

Zato jebi se druže

Zato jebi se druže beogradski, odsmrdi u srbiju, ako ti ovdje nije po volji, nitko za tobom i tebi sličnima neće plakati. A možeš i u obečanu zemlju... što dalje od RH, to bolje i po tebe i po nas.
Taki ka ti su po stoljeća tirali iz hrvatske. Špreha ti je ista ka onih
boljševičkih komesara, koi su svakome ko se nije slaga s njima govorili
da odsmrdi.
Da ti nisi bia u partiji sa ovim ppetrinim čovikom???????

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci