Tagovi

Bleiburg 1945. – 2015.

Nije potrebna ni rasprava ni dokazi ni dokumenti. Sve je već dokazano, raspravljeno, dokumentirano.
Sve će se vidjeti i čuti sutra – 70 godina poslije, nakon najvećeg pokolja kojeg su Britanci omogućili najvećem ubojici u povijesti svijeta i Balkana upravo sa ovog polja i iz obližnjeg dvorca. Krvolok tzv. Josip Broz Tito će sutra doživjeti svoj najveći poraz kao i svi njegovi sljedbenici tog sotonskog kulta – kulta boljševizma i Staljina. Dvostruki agent boljševičke Rusije i masonske Britanije sutra ima još jedno umiranje nakon što je već odavna umro. Vampira se treba i mrtva probosti glogovim kolcem.
Sutra počinje uvertira istine i pravde koja će biti izvršena nad koljačima hrvatske nedužne mladosti. Pravda će se izvršavati do posljednjeg zločinca koji je na bilo koji način sudjelovao u precizno isplaniranom zločinu. Garancija tome je sutrašnja hrvatska mladost na tom polju a suport svake vrste smo mi – stariji. Broj moje iskaznice je 000047; - ne tajim.
Dokaz pravde i provedbe će biti upravo mladi, mladi do 19 god. starosti. Oni su sutra tamo glavni jamac provedbe pravde nad zločincima koja slijedi uskoro. Četvrta generacija će vam doći glave.
Ni predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović a ni kardinal Bozanić nisu sutra u prvom planu. U prvom planu je hrvatska mladost koja je stasala i shvatila. Mladost, rođena nakon svih ratova i boljševičko partizanskih pokolja nad pradjedovima njihovim. Mladost koju niste uništili vašim lažima a niste ju ni pobili u Domovinskom ratu jer su oni rođeni nakon njega.
Koliko će ih biti? 35? 350? 3500? 35.000? 350.000? Eh, to nitko nije u stanju znati ali mnoge će sutra obliti hladni mrtvački znoj kada shvate da hrvatska mladost nije nasjela na njihove komunističko/boljševičko/velikosrpske laži. Hrvatska mladost zna, vjeruje i hoće pravdu i zadovoljštinu! I dobit će je.
Mi stariji samo moramo postaviti čunjeve na kuglanu – kuglu izbacuje par tisuća najodanijim mladih hrvatskih kćeri i sinova.

P.S. Dobronamjeran savjet Ne pokušavajte ubaciti svoje „elemente“ sa nekakvim obilježjima, bilo kakvim osim legalne zastave i grba hrvatskog.
Biti će nas starijih koji znamo kako sa „elementima“ a bome i kuda.
Imate vi svoje kamere i sustave za dešifriranje osobe i podataka o njoj na temelju snimke, ali kasnite. Mi smo to već uradili i unaprijed znamo koji su vaši provokatori, lako ih izdvojimo iz skupa.
Žrtvujte ih ako ste hrabri, bolje rečeno toliko ludi i uplašeni. Nitko i ništa vas više niti želi niti može abolirati.

Račun za nevinu prolivenu krv je došao na naplatu.

Komentari

Ha ha ha

Pa, ti si zbilja bolestan !

vojko27

Tko je glasao

Naravno da sam "bolestan", pa

Naravno da sam "bolestan", pa pogledaj samo gornji spisak minusa.

Sve primarijusi i vrhunski iternisti "ispod bukve". :):):):)

Tko je glasao

Smisao milogije Bleiburga kroz "izdaju" britanaca

Tko je glasao

Vampira se treba i mrtva probosti glogovim kolcem.

"Како упокојити вампира" Борисава Пекића.
Mrtvi je vampir, ako se "oživi". Zašto to ne vrijedi za Isusa Nazarećanina.
Misteriji Crkve i njena dvostruka mjerila.
Umirao sam nekoliko puta. Jesam li vampir?
Počivao u Miru, Mladosti upletena u Ideologije Povijesti, Bleiburga.
Ne Ponovilo se...
NeIzazivajmoMržnju

Dovoljno je bilo mrtvih i Vampira.....
V. Rošić

Tko je glasao

Talačka kriza prošlosti

Eto devedesetih smo bili taoci drugog svjetskog rata NDH-zije, četnika, ustaša i prigodnih gadosti, a danas, više od 20 godina kasnije uspjeli smo doći do kraja tog davnog rata, mi proživljavajući kraj ustaštva u najboljoj gazimestanskoj maniri, a Srbi, koji su nas opet pretekli, u ekstazi povodom beatifikacije Draže, daprostite, Mihalovića.

Ako tako nastavimo za 25 godina naša 5. generacija će kasniti najmanje jedno cijelo stoljeće za ostatkom Europe i vjerojatno ćemo potpasti pod zaštitu UNESCO-a kao nematerijalna baština obzirom da ćemo sve svoje materijalno u međuvremenu potrajbati ili udijeliti okupatorima. No bitno da imamo Nezavisnu državu Hrvatsku i da se nastavimo boriti protiv Jugoslavije i satrapa Tita!

leddevet

Tko je glasao

Talačka kriza prošlosti Tko

Talačka kriza prošlosti
Tko ne poznaje svoju povijest - osuđen je da je ponovi.

Tko je glasao

Repetitio pas mater studiorum est (2)

Tko ne poznaje svoju povijest - osuđen je da je ponovi.
Ta do znanja se dolazi ponavljanjem!

Doduše ono na što sam ciljao je varijanta u kojoj je ručna čvrsto podignuta i gdje slijedno je vrijeme u potpunosti stalo ili teče u mjeri koje proklizavanje kočnice dozvoljava, infinitezimalno.

leddevet

Tko je glasao

L9 opisao si kako je poginula

L9 opisao si kako je poginula prekrasna Ena Begović... a ručna je bila čvrsto podignuta u automobilu vrijednom cca 800.000 HKN.

Znači, ništa ti ne znači "ručna" što se tiče protoka vremena, klizanja prema istini pa i smrti jer smrt je uistinu konačna istina.

Rođenje i smrt su jedine dvije istine u životu. Ostalo je iluzija, fikcija, hologram i šupalj Mjesec iznad našeg neba....

Tko je glasao

Ručni rad

L9 opisao si kako je poginula prekrasna Ena Begović
Hm, možemo i tako reći obzirom da se i ona bavila bogatom poviješću, partikularno vremešnim Radeljakom, no istovremeno dokazuje moju tezu da s potegnutom ručnom ili ne idemo nigdje ili stradavamo zgaženi onim što smo htjeli zaustaviti.

leddevet

Tko je glasao

Ma Ena mi je prekrasna još od

Ma Ena mi je prekrasna još od filma "Pad Italije" a potvrdio mi je to moj bivši, sada pokojni, prijatelj i suseljan glumac Ivica Pajer (Payer) koji je imao neku ulogu u tom filmu iz čiste dosade jer je odavna prije zardio puno previše u taboru Carla Pontija. (Recimo uloga Davida.. https://www.youtube.com/watch?v=ApjaQLzgqTw odmah na početku vidiš tko glumi Davida - Ivica Pajer).
Kako sam 4 godine u ZG bio susjed sa Miom ..., teško je kazati koja je seka ljepša.

I dalje držim da i potegnuta ručna ne zaustavlja dolazak istine, makar razumijem što govoriš.

Život je složen, nije to jednostavna ravna crta. Uostalom, barem si ti stručnjak za umjetnost a živjeti i preživjeti te ostati čovjek je uvijek bila prava umjetnost a naročito je to danas.

Tko je glasao

Ko bi reko čuda da se dese

Da otpisanog mržnja ponese
da ne zna koga mrzi više
i od Šešelja misli prepiše...

U mržnji ste svi isti...

Statistička pogreška

Tko je glasao

Mržnja? Koja mržnjka?

Mržnja? Koja mržnjka? Sanjaš?

Oooo da, vaša je mržnja kulminirala od svibnja 1945.-e pa sve do Ovčare i dalje, do dana današnjega.

Gdje u mom dnevniku isčitavaš mržnju?

... a da nisi nešto pobrkao:):):)
http://www.dnevno.hr/7dnevno/tema-tjedna/skup-u-lisinskom-bio-je-platfor...

Tko je glasao

Isušivanje zločinačke titoističke močvare njegovih sljedbenika

Plusiraju slavljenje ubojice Tita i minusiraju sjećanje na njihove zločine!

Dosljedni mrzitelji Hrvata i RH.

Vrijeme je za isušivanje močvare iz koej nam smrde svojom mržnjom po RH!

Tko je glasao

Bleiburg ne može vratiti NDH

Tko je glasao

Sjenka, Ne piši gluposti.

Sjenka,

Ne piši gluposti. Niko ne želi obnavljati NDH, no sjećanje na žrtve Tite i njegovih krvnika, je da se ne zaboravi i ponovi.

Tko je glasao

Da smo željeli obnoviti NDH

Da smo željeli obnoviti NDH onda bi je i obnovili 1991. i nitko nas ne bi bio u stanju spriječiti.
Međutim, među nas 55.000 naoružanih i na prvoj crti nije bilo ni jednog jedinog koji bi to htio jer NDH nije bila ni cilj ni naša želja a najmanje svrha. Svrha je bila obrana obitelji, doma, Domovine...
No vidim da se okupljaju ponovo..., a to već nije bezazleno.

Tko bi pametan žrtvovao svoju glavu za NDH 1991. -1995.?
Takvog ni jednog jedinog nisam upoznao kroz cijeli Domovinski rat!

Tko je glasao

Ma da, nisi čuo za Madia

Ma da, nisi čuo za Madia

Tko je glasao

Ako misliš na Čikaga..

Ako misliš na Čikaga.. poznajem ga osbno, tj. poznavao sam ga ali on nikada nije bio nikakav faktor koji bi zastupao (niti je to mogao) nekakvu NDH.
Prema tome - nisi pronašao pravog.

P.S. Nisam siguran baš 100% ali puno godina poslije rata (nemadavno) isti je navodno završio u zatvoru nevezano uz Domovinski rat. Velim, nije mi točno poznato ali možda tebi je pa napiši.

Odavna nemam nikakve veze s njim pa niti nisam u stanju govoriti o onom što, gdje i kako je radio nakon 1995.

Tko je glasao

Nevezano za zasluge

Madia sam upoznao u Osijeku, odmah po povratku iz Čikaga, predstavio ga mlađi brat Pavković. HOSova bratija u crnom, s krunicama. Trag smrti i otimačine su ostavili osim u Slavoniji i na primorju. Sud je uvažio "njegov doprinos zs Hrvatsku!? u Domovinskom ratu."

Umirovljeni pukovnik HV-a Tomislav Madi (47), zvani Chicago, (na slici desno) tada zapovjednik izviđačko-diverzantske satnije HOS-a u sastavu HV-a, osuđen je na maksimalnih 20 godina zatvora jer je izdao zapovijed da se "pobiju četnici za koje on zna" te uzmu dragocjenosti, a kuća minira. Ni Madijev doprinos u Domovinskom ratu nije mogao ublažiti težinu zločina.” (2006.)

http://www.centar-za-mir.hr/uploads/2AI16d_1.pdf

Uglavnom je njegova zasluga za Hrvatsku bila da se “uzmu dragocjenosti, a kuća minira”.

Mirovinu umirovljenog pukovnika redovito prima.

U zatvoru je jer je dao da se pobiju članovi porodice Olujić iz Cerne 17. veljače 1992.

Zbog zasluga u Domovinskom ratu, Tomislav Madi je nositelj nekoliko odlikovanja.

Tko je glasao

Da, ikakve to sve veze oko

Da, ikakve to sve veze oko Čikaga ima sa stvaranjem NDH kroz Domovinski rat? Ama baš nikakve.

Što je i kako je radio u Cerni - nemam pojma.

Tko je glasao

otpisani

Tko je glasao

ako te nisu obavjestili @bube

kriminalizacija domovinskog rata je završila neuspješno...gledaj rista..da nije bilo srbijanske agresije i napada četnika i jugokomunističke jna na Hrvatsku , potpmognuto s dijelom hrvatskih Srba koji su iskorišteni kao peta kolona, metodom etničkog čišćenja do ruba genocida nad Hrvatima......o čemu nešto piše u obrazloženju i sud pravde iz Haga.........

......ne bi bilo kalašnjikova, škorpiona i bombikoje smo oteli iz jugokasarni i koje smo dijelili dragovoljcima koji su samo htijeli da se bore za Hrvatsku tj. da brane od agresije...pa s obzirom da sustav koordinacije i subordinacije...često i da se izbjegne dijelovanje kos-a jna...nije bio ustrojen... strogo po ps-u..što je prilično otežano dok ti svaki dan padaju sela i gradovi...liječničke preglede i sigurnosne provjere prolazili su ..tada i to po smanjenim kriterijima iliti ofrlje formalno...samo oni koji se idu zaposliti u policiju i gardu..to jest biti profići...a sve ostalo...bilo je bitno samo da si spreman zaustaviti metak.

Usput govoreći ..država je rasformirala HOS..a oružnike podredila HV-eu i MUP-u čim se moglo.

Mislim...što si htio poručiti s ovim..da je među braniteljima bilo i kriminalaca...pa naravno---znamo..bilo je i ubačenih neprijateljskih elemenata...pa što...huda vremena nose hude pojave.

sve dobro...

Tko je glasao

drvosijek

Tko je glasao

Pa bilo je kriminalaca i

Pa bilo je kriminalaca i terorista među partizanima, na primjer Tito. Kaj nije on naređival dizanje vlakova u zrak, a bogme je sedel i u zatvoru.

Tko je glasao

To se ni ne želi

mi Hrvati imamo državu..današnju RH...nama ne treba poklonjena država...bilo da su je poklonili fašisti ili nacisti ili komunisti kao npr. onu imitaciju države SRH u Jugi.

Mi smo je stvorili...naša generacija...voljom naroda i silom oružja odbranili.

NDH je u uvjetima WW2 , pored toga što je bio potreban neki oblik odbrane od četničke kame...bila i izraz želje Hrvata da imaju svoju državu.

Obilježavanje Križnog puta je samo..suza za nevinim žrtvama koje su željele što i mi ..Hrvatsku.

Zašto bi mi Hrvati slavili poraze..pa nismo Srbi.

Mi Hrvati smo pobijedili i porazili zločinačke ideologije. Najprije smo u Hrvatskoj porazili komunizam ..onako demokratski. Onda smo i vojno porazili jugokomunističku JNA... istjerali iz kasarni...polomili joj zube u Vukovaru i dr. onda smo porazili nacističku ideju ---jedan narod, jedan vođa i jedna država-- s glavnim gradom Beogradom. Onda smo srpske fašiste i petokolonaše koji su nas kolonizirali..rastjerali.

Eto..zločinačkih ideologija ko u priči..koje smo mi Hrvati porazili.

Naravno..porazili smo ih..što pobili što rastjerali upravo zbog toga da bi mogli........oplakivati svoje mrtve...i usput jebati mater svima onima koji se usude da nam to zamjere.

Naime...ja pamtim kad se zbog knjiga ili članaka Bleiburgu ili o Križnim putevima moralo šaputati...ili završiš u zatvoru. Viđe nas danaske...pišemo..razgovaramo..polemiziramo..povjesničari proučavaju..zločinci nemirno spavaju...djeca tih zločinaca jedva čekaju da im očevi ili djedovi pokrepaju da ih više ne moraju štititi i braniti...te se sramotiti kao u slučaju lex perković.

sve dobro...

Tko je glasao

Grijeh Kumrovca

Ovak ne pišu kumrovečki maturanti...

Tko je glasao

na Bleiburgu se uzaludno

na Bleiburgu se uzaludno pokušava slaviti poražena zločinačka ideologija

Aha, a u Jasenovcu Velika Srbija?

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Malen u veličini

Misliš li da je nekoliko desetaka tisuća pobijenih Srba u Jasenovcu dovoljno za Veliku Srbiju? Pa to je tek veličina jednog grada...

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

A čuj, stvarno je teško reći

A čuj, stvarno je teško reći koliko vas treba za Veliku Srbiju. Početkom 90-tih bilo vas je poprilično, recimo samo se Vojka hvalio da je poslao oko 30.000 četnika ratovati u Hrvatsku & BiH, pa plus oko 1000 tenkova i 400 aviona Kadijevićeve JNA, pa silni Miloševićevi rezervisti... ali, od Velike Srbije opet ništa. Mućak. Piši kući propalo.

Znači, trebalo bi vas biti više, puno više. Recimo bar 100 milijuna, onda biste možda uspjeli prijeći Drinu, naravno, ako se prije ne podavite. Jer, ah, tamo daleko od mora ne znaju plivati. Tja.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Puno manje bi ih izginulo da

ovi s druge strane Save nisu pucali.

sve dobro...

Tko je glasao

patos

Tko je glasao

007

"Dokaz pravde i provedbe će biti upravo mladi, mladi do 19 god. starosti. Oni su sutra tamo glavni jamac provedbe pravde nad zločincima koja slijedi uskoro. Četvrta generacija će vam doći glave."

Ma, ako je gledati zadnjih 25 godina, glave nam je skoro došla Tuđmanova generacija potpomognuta (baš se stidim !) i mojom generacijom. Ja na Bleiburgu nisam bio a nije ni moj stari,vjerujem da nisi ni ti pa baš i nemreš zazivati onu "Oko za oko,zub za zub" ali rado dijeliš, onak' komunjarski. na Mi i Vi.
Vjerujem ti kad kažeš da si beznačajan lik ali da postaneš značajan bio bi isti Berija iz Staljinova arsenala.
Kom' će ta četvrta generacija doći glave i koji su to zločinci , jado ? Ja i drugi ljevaci rođeni poslije rata (Drugog svjetskog,da ne bude zabune !) ?
Tebe vkrsnik nebu nazval glupanom a nebum ni ja jer tvoje zazivanje "pravde" upućuje na maloumnost i paranoju a ne na glupost !
Samo ti mirno spavaj i sanjaj svoju crnu kroniku .

vojko27

Tko je glasao

Spavam mirno kao beba makar

Spavam mirno kao beba makar se trenutno vozim.
Naravno da 1945. nisam bio na Bleiburgu, jesam nekolko puta poslije toga.
Noćas mi "naredilo" da ostanem unutar RH. Jbg, služba je služba a i družba je družba.

I nisam Beija ali bi lako mogao biti Tale!!!

Crna kronika? Ne sanjam ju - okreni se oko sebe i dobro pogledaj.
Jadan? Jesam jadan - ljutam sam kao pas.

Tko je glasao

Tragikomično

"70 godina poslije, nakon najvećeg pokolja kojeg su Britanci omogućili najvećem ubojici u povijesti svijeta i Balkana upravo sa ovog polja i iz obližnjeg dvorca. Krvolok tzv. Josip Broz Tito će sutra doživjeti svoj najveći poraz kao i svi njegovi sljedbenici tog sotonskog kulta..."
Tragikomično je da se priča o čovjeku koji je umro prije tridesetpet godina kako će doživjeti "svoj najveći poraz".
Tito i Jugoslavija su prošlost.
U svoje vrijeme, Tito je uspješno i pobjednički savladavao probleme i izazove svog/ondašnjeg vremena. Danas Hrvatska ima svoje probleme i izazove, koje nemaju veze ni s Jugoslavijom, a još manje s Titom i partizanima. Ali da bi se problemi današnjice rješavali, potrebno je znanje, mudrost, sposobnost - koje je Tito imao - a naši današnji političari (bolje rečeno politikantići) nemaju ništa od toga, zato se svakodnevno zamajavamo mamuzanjem mrtvog konja.

Usput, odluka o predaji izbjeglih kvislinških postrojbi Jugoslaviji nije nikakva britanska solo-odluka, već je ista donešena u Jalti u veljači 1945, kada su 'Velika trojica', između ostalog, odlučili da se svi 'građani SSSR i Jugoslavije moraju predati vlastima tih zemalja, bez obzira slagali se s tim ili ne.'
Za one koji ni sedamdeset godina poslije završetka rata i poraza osovinskih zemalja i njihovih satelitskih tvorevina nisu čuli - Titovi partizani su bili priznati članovi antihitlerovske koalicije.
I zato svako tko je mislio da će 1945. Saveznici nešto pregovarati sa nacističkim satelitima (ustašama) iza leđa i protiv Tita je bio jadna, glupa budala.
A još veće budale su oni koji tu propalu nacističku podrepak-ideologiju i kvazidržavu danas, sedamdeset godina nakon što je slobodni svijet s njom raskrstio, poturaju "hrvatskoj mladosti".

Tko je glasao

@laufer, dugo nisi pisal pa

@laufer, dugo nisi pisal pa te nem "zarolal" jer tvoj komentar nije tema dnevnika.

Tko je glasao

Tito i Jugoslavija su

Tito i Jugoslavija su prošlost.

Prošlost? Aha, misliš službena politika Milanovićeve vlade.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Nevinašce

vojko27

Tko je glasao

Danima su ubijali

po Zagrebu, Sisku i drugim gradovima...znači..ne one koji su krenuli bježati.

One koji su mirno ostali znajući da ništa nisu krivi.

http://www.cdas.hr/

ubijali su po selima ljude za koje su mislili da su im potencijalna opozicija, viđenije, školovanije, bogatije...

boljševizam i boljševička revolucija...a ne antifašizam...

pa prave ustaše i oni kojima bi se i imalo zašto suditi..su im uglavnom zbrisali...

Pilsel je pas koji laje za onog tko ga hrani.

Cijeli svijet osuđuje te zločine...vidimo i u Srbiji...samo kod nas otpori istini.

Ne može se ratnim zločinom fašista kojih je naravno bilo... opravdavati poslijeratno ubijanje političke opozicije...ponavljam..poslijeratno.. ne samo na Bleiburgu i u Sloveniji..nego po cijeloj Jugi..vodili su ih u strojevima kroz sela... da ih seljaci mlate motikama.....zatukli su pitomce..srednjoškolce...ranjenike iz bolnica..o svećenstvu i časnima da ne govorimo...ubijali su iz čiste ideologije...sustavno..planski..

Sram vas zaista može biti. Nadam se da vam se to na djeci neće osvetiti.

sve dobro...

Tko je glasao

Srebrenica i Vukovar pokazali su što su Srbi baštinili

... od svojih očeva i djedova četnika, ali i komunistička djeca od svojih roditelja (JNA)- koja se čak usuđuju Vukovaru nametati znakovlje ubojica.

Vrijeme je isušivanja komunističko-četničke močvare u RH i hvala Njemačkoj jer je počela to isušivanje.

Pollitika se ne da , jer mnogi iz te velikosrpske močvare hvale ubojice Hrvata, Tita i njegove horde pomahnitalih ubojica a jadikuju nad porazom četnika u RH, devedesetih.

Kako su gradili ZZP devedesetih najčasnijoj vojsci i časnim genralima i vojnicima HV-a, , tako su svojim umijećem laganja stvarali svoje mitolaži o istaknutim Hrvatima, kao o kardinalu A. Stepincu i ostalima.

Traje oslobađanje mrtvih Hrvata od četničko-komunističke propagande, a vrijeme je da se i živi Hrvati oslobode četničko-udbaške bande!

Tko je glasao

Citat

Tvoj citat "Pilsel je pas koji laje za onog tko ga hrani."
Moja napomena -" Jesi li ti svjestan da si tim riječima zapravo sam sebe opisao ?"

vojko27

Tko je glasao

netočna napomena @ vojko27

ja sam u mirovini s punim radnim stažom uključivo benificirani...

Do rata sam radio na proizvodnji cijevi za naftnu industriju...onda kao dragovoljac u MUP-u ....posebna jedinica...onda do mirovine nastavio raditi u MUP-u.

Ovdje pišem iz puke razbibrige..besplatno..a Pilslu je za njegov Poligraf bez natječaja ministrica Zlatar Violić i dr. dodjeljivala pare..e zato tamo Josipović i sl. može srati kako već sere.

Ja sa strane dođem do novaca svojim hobyem da pokrijem troškove istog..i to je to...mene nitko ne plaća da lajem..ja dobrovoljno ujedam...

Znači..tvoja poredba ide za ušutkavanjem drugačijeg mišljenja....nemoj to činiti.. nije lijepo..

sve dobro...

Tko je glasao

Jasno je meni da ti pišeš

vojko27

Tko je glasao

Skačeš sam sebi u usta.

Skačeš sam sebi u usta.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

"Mene se ne tiče jel' Pilsel plaćen ili ne"

@vojko 27

Gledaj stari..to je prvo što treba znati o onima koji pretendiraju da ti prodaju priču. E kad saznaš tko financijski stoji iza tog i tog...onda moraš pronjušiti njegove interese...

Naravno..konzultirati više izvora je abeceda.... ja sam ti objasnio da si promašio s onim da se i na mene može primjeniti isti kriterij..pod uvjetom da mi vjeruješ....

Naravno...ja pišem iz uvjerenja i ti se ne moraš slagati s mojim stavovima.

Međutim..kad netko piše za kruh..za platiti račune...e onda je bitno znati da li on to javno i transparentno....ili glumi nezavisnog intelektualca..

Da li je novinar koji iznosi i prenosi..pa i komentira svojim jasnim stavom i pozicijom ( lijevom ili desnom..ovom-onom) ili gradi stavove u javnosti- kolumnisti.

Pilsel je kao i onaj Frljić...od isusovca jezuita do boljševika...tko plati.

Tko iskorištava slabost ( alkoholizam) neke osobe da se ogrebe za nešto para..za mene je prije svega...nemoralna osoba..a onda sve ostalo.

Josipović mu je sredio pare od Zlatar Violić npr. a sad ga ovaj objavljuje.
Daje mu prostor, jel...kad su ga se odrekli i oni koji su milijune upucali u njega....jebemti ljude..

Pored toga ..za mene je u lošem društvu..ali neka demokracija je...

sve dobro...

Tko je glasao

Demokracija

Demokracija bi trebala biti vlast naroda a ne vlast većine bez obzira tko tu većinu čini. No,dobro,ne bumo raspravljali o finesama.
Za razliku od otpisanog, ja ipak pročitam što je napisano iako mi se autor ne sviđa, niti bi s njim kavu popio, slagao se s njim ili ne. Ak' se ne slažem bum se ražestil ili se narugal, zavisno od napisanog i stava autora. Ja čak i Bujanca nekad pogledam makar mislim da je običan provokator i manipulator,lukavi glupan koji je u stanju, ono što ti vlastitim očima vidiš,drugačije protumačit'.
Kad' bi bilo drugačije i kad bih išao za tim da netko svoje stavove iznosi zato što je plaćen, morao bih zlo misliti o svakom tko piše pa tako i o Aralici kojeg poštujem zbog djela koja je napisao do 1990.godine ali ne i zbog prostituiranja nakon 1991.godine. mada je to što je pisao, isto pisao iz uvjerenja.
Ne slažem se ljudima koji koriste događanja u prošlosti da bi potaknuli obračune s ljudima koji u sadašnjosti žive i sa tim događajima veze nemaju. Na taj se način potiče mržnja i netrpeljivost među ljudima a mržnja je kao otrov (ovo nije moje!) koji pije onaj tko mrzi a očekuje da će od tog otrova umrijet netko drugi ! To mi liči sve više na ono što mi je kolega rekao davne 1990.godine "Kad' mi dođemo na vlast, za tebe više neće biti posla !"(Ne moram napominjati kojoj je stranki pripadao,ne?)" Ja naivno upitah "A zakaj?" a on ko iz topa "Zato kaj nisi Hrvat !" I zbilja, pet godina sam bil' bez posla kad' su njegovi došli na vlast . Zameril sam se ja i onima prije pa mi to nije bilo ni čudno. No, pametan čovjek preživi i bez klanjanja jednima ili drugima( hvalite me usta moja !) ako sve što doživljava primi sa dozom humora.
Radil' sam ti ja svašta u životu - skladišni radnik,profesor psihologije,profesor engleskog jezika,direktor Centra za socijalni rad ,uzgajivač gljiva, profesionalni ribar, prevoditelj, šljaker na branju grožđa i jabuka, gradonačelnik (bez plaće, ne kao ovi današnji) i sad sam u mirovini ,maloj što se iznosa tiče, pa se i dalje moram snalazit'.
Dobro,stari moj,odoh ja na ručak pa bumo se ponovo spominjali kad nam pukne film .

vojko27

Tko je glasao

Demokracija bi trebala biti

Demokracija bi trebala biti vlast naroda a ne vlast većine bez obzira tko tu većinu čini.
Uuuupsss! Neka nova definicija?
Znači trebala bi biti vlast Pusičke i Pupavca koji skupa dobivaju moćnih postotak glasova od npr. 0,8% do 1,001% glasova?
Zanimljiva teorija.

Tko je glasao

vojko27, Ne slažem se ljudima

vojko27,

Ne slažem se ljudima koji koriste događanja u prošlosti da bi potaknuli obračune s ljudima koji u sadašnjosti žive i sa tim događajima veze nemaju. Na taj se način potiče mržnja i netrpeljivost među ljudima a mržnja je kao otrov (ovo nije moje!) koji pije onaj tko mrzi a očekuje da će od tog otrova umrijet netko drugi !

Interesantne riječi, no kad bi se toga i pridržaval, bilo bi ti lakše u životu.

Tko je glasao

@drvosjek, pusti bedake koji

@drvosjek, pusti bedake koji su naučeni da ih uvijek netko hrani na kopanji.
Tipovi koji nikada ni $ nisu zaradili svojim mozgom i svojim rukama. Takvi nikada nisu u stanju shvatiti ljude koji su ljudi"!

Na ovim stranicama imaš "kopanjaša" koliko ti Bog poželi. Nekima kopanje pune napojem vladajući, nekima vladajući iz sjena a premnogima kopanju pune iz "inostranstva".

Lako ih je "locirati, identificirati, .... "

Tko je glasao
Tko je glasao

Drago Pilsel? :):):):) Dalje

Drago Pilsel? :):):):)
Dalje nisam čitao. Ja dobro znam tko je drago Pilsel za razliku od tebe. Ma zapravo i ti znaš.

Inače, ovo nije dnevnik o činjenicama i dokumentima kao što već u samom njegovom uvodnom djelu piše. To spada u neku drugu raspravu i na drugom mjestu.

Ovo je dnevnik koji postavlja pitanje hoće li zašto će eventualno sutra biti na blajburškoj poljani više mladih nego li ikada prije od 1945 do danas. To je tema dnevnika.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci