Tagovi

ŽURNO OTVORENO PISMO VLADI RH

Žurno otvoreno pismo Vladi RH

Ako niste znali?

Ja sam pripadnik ljudske vrste - stari mužjak. Rođen sam na matičnom planetu, Zemlji, u vrijeme duhovnog i svemirskog rađanja ljudske vrste - tj. u onom vremenu u kojem se vrsta počela pripremati da spozna samu sebe i počela polako izlaziti u svemir.

Najprije riječ dvije o mom zavičaju.

Ne poznam druge svjetove, ali mislim da Zemlja svojom zanimljivošću, ljepotom i raznolikošću nadilazi sve njih i vjerujem da će pripadnici drugih rasa jednom, s ponosom pričati da su bili na Zemlji i da su svojim očima vidjeli sva njena čuda: Beskrajne oceane, živopisne i mistične pustinje, smaragdnozelene rijeke, prašume, strašne tigrove i lavove, neopisivo lijepe orhideje, čudesne podvodne svjetove, ribe, azurno plavo nebo, ptice i mnogo drugih čuda koja se ne mogu ni nabrojati, a kamo li opisati. Često pomislim da je Stvoritelj, ako postoji, baš na Zemlji htio pokazati kako je moćan i što sve može stvoriti.

Nisam upoznao niti pripadnike drugih rasa kojih nesumnjivo ima u galaktici, ali poznavajući ljudsku rasu, toliko koliko ju je moguće upoznati jednom kratkovječnom smrtniku, mislim da smo jedna od onih rijetkih koje će vladati mogućim budućim galaktičkim carstvom i galaktičkm svijetom. Mislim na galaktičku civilizaciju.

Istina, ova naša vrsta još nije svjesna svog postojanja. Ljudi sebe vide najviše kao pripadnike neke nacije ili rase, ili pak neke vjere, i ni ne slute da su te njihove nacije i rase samo oblici u kojima se pojavljuje ljudska vrsta. Zato često bespotrebno ratuju među sobom ili pak žive na način koji je potpuno nespojiv sa načinom života drugih nacija ili rasa. No iako. ovako, potpuno razjedinjeni, i bez jednog jedinstvenog, općeljudskog, zakona kojem bi se trebale pokoravati, sve nacije i rase, ipak su sve one uspjele su povezati cijeli planet u jednu tehnički funkcionalnu cjelinu, koja se, istina, svakog časa može raspasti baš zbog toga što nemamo jednog jedinstvenog općeljudskog zakona, a nemamo ga zato što još ne znamo ili nismo svjesni toga da svi pripadamo istoj vrsti.

No moram istaknuti da se u tome još ne vidi velika ljudska moć, niti njena velika budućnost, nego u tome što smo čak i ovako razjedinjeni, dezorjentirani i raštrkani, i ne znajući uspjeli stvoriti nešto što će većina ljudi moći uvidjeti i razumjeti tek možda za koju tisuću godina ili više.
Uspjeli smo stvoriti umjetno biće, nešto što ni Bog nije učinio, možda baš radi toga da bi to izveo sam čovjek, jer moguće je da je to bio tajni, skriveni cilj povijesti.

Sadašnje umjetno biće gotovo da se ne može ni naslutiti, jer postoji tek kao klica beskonačne moći koja će služiti živom duhu da ovlada galaktikom i da one sposobne inteligentne vrste koje će biti sretno cvijeće ili plod njenog razvitka poveže sa duhom ostalih galaktika.

Stvaranjem umjetnog bića, čovjek je čak i u ovako jadnoj situaciji pokazao neviđenu, božansku, ili gotovo božansku moć. A kakvi su i koji su krajnji ciljevi ovog razvoja to ne može nitko znati, osim možda onoga ko ga je otpočeo i ko je, vjerojatno već sada njegov ozbiljeni cilj, za kojeg mi mislimo da će se ozbiljiti tek u nekoj nepojmljivo dalekoj budućnosti.

Pripadnici ljudske vrste uglavnom nisu svjesni toga što su stvorili, ali činjenica da je to ipak stvoreno i da je počelo služiti čovjeku, mene stalno uvjerava da smo iznimno snažna i vitalna vrsta. I da naš put završava među onima što su odabrani da ozbilje one najviše ciljeve i osmisle postojanje uopće.

Jasno, nigdje nije zapisano da će sve tako biti. To što smo uspjeli stvoriti umjetno biće još nije garancija da ćemo moći uspješno upotrebiti njegovu neizmjernu i sve veću i veću moć. Pored tog nevjerojatnog uspjeha mi se ipak možemo slomiti i srušiti i na nekom čak banalnom problemu.

Da stvar bude začudnija i komičnija, ako ipak propadnemo, u tu provaliju propasti i zaborava neće nas gurnuti neka moćna svjetskopovijesna nacija ili rasa, nego one sitne, bijedne, koje stalno sebi i drugima stvaraju probleme i koje za vrijeme cijelog svog postojanja uvijek više nazaduju nego napreduju. Ne pogiba junak od junaka – kaže se - nego od bedaka. Nit' umire čovjek od zdravlja i snage nego od bolesti i slabosti
.
Ali pustimo to. Ko zna što će biti? A biti će to što bude.

No kako god, bila bi to tragedija da zbog neke takve jadne i zloperspektivne nacije propadne jedna takva vrsta kakva je ljudska.

Ako niste znali,

skrećem vam pažnju na to da ste pripadnik/ca ljudske vrste. A kako je velika ta čast i sreća moći će jasno, nadam se pokazati tek daleka, daleka budućnost.

Nadam se da ste shvatili što sam vam htio reći.

Srdačno

Vaš

Petrus

P:S:

Budući da se glavna diskusija vodi oko gravifugalne letjelice, evo linka za one koje to zanima:

https://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2017/03/10/gravifugalna-letjelica/

Komentari

bol

Uh, bio sam jako zabrinut zato što ćete mi odgovoriti i nastojao sam pažljivo pročitati vaše odovore. I što sam ih više čitao to me više počela boliti, ne doduše glava, nego neka druga stvar.

Možda bi u interesu spolnog zdravlja obćinstva bilo dobro da više ne pišete ili da barem smanjite broj postova?

Tko je glasao

Dakle, vrijedilo je uložiti truda, hehe

Ovim si se vratio među ljudska (umna) bića, ma koliko paradoksalno zvučalo:

I što sam ih više čitao to me više počela boliti, ne doduše glava, nego neka druga stvar.

Vidiš da možeš biti i normalan, hh...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

...nu, ja sam se poodavno po

...nu, ja sam se poodavno po tvom prijedlogu sa štovanjem odglasio,
ali si me potom dvaput´ oslovio,
eh, što ću ti ja. Samo sam se iz pristojnosti spustio u ovu dolinu suza i odgovarao...
Znaš mene. Ako me ne zazoveš, nema me...

Tko je glasao

otpisani

Nije lako,
a možda niti moguće objasniti nešto nekome ko je već unaprijed siguran da je to neobjašnjivo.
To je, kako se čini naš lokalno-balkanski problem, zbog kojeg se nismo makli od početka. Sreća, to je samo lokalni problem.
Zamisli da su oni primitivni neandertalci i trogloditi od kojih su potekli suvremeni ljudi također unaprijed smatrali da je nešto neobjašnjivo ili nemoguće!!!!!????
Mi bi još danas bili ljudožderi, trogloditi....
Eto, čini se da je sreća općeljudske prirode da ipak vjeruje u to da je moguće i ono što se na prvi pogled i bez razmišljanja čini nemogućim.

Ko dovoljno čvrsto vjeruje - kaže jedna izreka - može i letjeti.

Zvuči kao prosta metafora, ali nije samo to.
Zahvaljujući toj čvrstoj vjeri čovjek danas leti neuporedivo brže i dalje od ptica. I ne samo to. Može preletjeti s jednog nebeskog tijela na drugo, što je pticama apsolutno nemoguće.
Jasno, ovdje je riječ o čovjeku kao vrsti, a ne kao individui, ali upravo individue prelijeću s jednog nebeskog tijela na drugo - "lete" kroz vakuum.
Što se tiće bića, to je malo kompliciranije i ne može se objasniti za pet minuta. No možeš početi izučavati ontologiju - od Platona do npr. Hegela ili Schopenhauera.
Tu ćeš naći definiciju bića; tvrdnje da postoje živa bića; neživa, inteligibilna... koja je razlika između bića i proste stvari i sve ostalo što te tako jako zanima. Iz svega toga lako ćeš shvatiti i ono što te zanima o umjetnom biću.
U tvom postu vidim da si malko pobrkao život i bićevitost. U ontologiji ćeš naći puno mjesta na kojima se to jasno razlikuje.
Jako mi je drago da i kod tebe postoji ta plemenita strast prema filozofiji i mišljenju stras koja odlikuje prave ljude i vjerujem da će i mišljenje i filozofija imati vrlo velike koristi od tvog bavljenja njome.

Tko je glasao

Petrus, hvala za upute kako i

Petrus, hvala za upute kako i gdje trebam učiti. No dobro!
Ja sam govorio da ljudi nisu u stanju od nežive tvari stvoriti živu "tvar" koja umnažanjem može postati biće kako ga ja sebi tumačim.

Biće, poglavito razine čovjeka, podrazmijeva razum, osjećaje, slobodnu volju, mogućnost planiranja, stvaranja, umjetnost... i još oko tisuće drugih mogućnosti.
Čovjek nikada, ali baš nikada neće dostići te moći stvaranja jer bi tada bio Bog a to nije moguće biti.

Ne, ne bavim se posebno filozofijom ali sam od rođenja bio ljubopitljiv, sve volio znati, vidjeti, pročitati i naučiti... I tako već 61 godinu...

Jako mi je drago da i kod tebe postoji ta plemenita strast prema filozofiji i mišljenju stras koja odlikuje prave ljude i vjerujem da će i mišljenje i filozofija imati vrlo velike koristi od tvog bavljenja njome.
Osjećam "u tvojoj rečenicu "žaoku" sarkazma... ali jako se varaš ako misliš da je filozofija samo za "posvećene"...
Inače, ti si meni izuzetno zanimljiv čovjek ali je teško s tobom voditi konverzaciju - zericu(??) si previše isključiv. I drugi ljudi imaju pravo na mišljenje..., pa makar bilo i krivo. Zato evo ti možeš poučiti te koji imaju krivo.
Pravo je pitanje: Što je krivo a što je pravo?

Npr. ja smatram da si u krivom, tj. na preniskoj (oprosti!!!!) razini svijesti i poimanja kako i kada će čovjek moći međuzvijezdano i međukalaktički kretati/putovati. U krivu si jer ne gladaš holistički! Pokušavaš upozoriti na strojeve (napisao si već dnevnik o tome) koji će biti samo usavršeni ali će i dalje biti samo strojevi. Popravljaš, usavršuješ nesavršeno. Od toga nema korisiti ni rezultata.
Strojevi nikada neće moći letjeti ni unutar našeg Sunčeva sustava sa ljudskom posadom. Nikada! Samo Van Alenovi prsteni su dovoljni da nas u tome spriječe...

Međugalaktički mogu letjeti samo nematerijalni ljudi! Mi smo zatvoreni u ljudslko tijelo koje je naš štit ali i naš kavez/zatvor.
Tek kada ljudi dostigni osmu ili devetu duhovnu dimenziju ( a sada smo na četvrtoj, ako...? Što ti npr. misliiš o tome?) ljudi će moći, tj jest njihov duh (duša?) i prije svega materijalizirana misao nesmetano putovati kroz prostor, vrijeme i svoju svijest unatrag i unaprijed.

Sve dok "izmišljamo" leteće neke strojeve... mi smo zakovani za ovaj Planet a koliko smo bili kao ljudi na Mjesecu... O tom potom!

Ko dovoljno čvrsto vjeruje - kaže jedna izreka - može i letjeti.
Možda to kaže i neka izreka ali prije svega to govori Biblija: "Tko uistinu vjeruje brda će premještati!"

Uostalom, to je već bilo: Zar ti vjeruješ da je višestotinsko tonsko kamenje ljudska fizička snaga (uz primitivne alate; - navodno) mogla ugraditi u egipatske piramide? Vidiš, ja vjerujem da u takve dječje priče vjeruju samo djeca!

Citiranom izrekom si i sam potvrdio što sam gore opisivao: Nikakvi strojevi nikuda nas nikada neće odnijeti u nemjerljivi svemir. Nikada!

Petrus, ne želim te uznemiravati i nemoj ovaj moj upis protumačiti kao neki ne daj Bože loš naum. Ni slučajno!
Ja samo govorim svoje skromno mišljenje! Samo to!

Tko je glasao

Otpisani

Možda će te iznenaditi, ali i ja držim da se pomoću strojeva ne može osvajati univerzum i da je to primitivno. Čak i najsofisticiraniji suvremeni strojevi su stvar prošlosti. Čovjek će, po mom mišljenju u svemir izići nekim drugim putem i nekim drugim momentom sebe samoga, nekim koji je u osnovi duhovan. Ali da bi se stiglo do te razine, mi se još uvijek moramo baviti strojevima. Mislim da, nažalost, ne možemo preskakati stepenice, barem ne puno njih. Za sada su strojevi naše produženo tijelo, u nekim stvarima puno bolje od prirodnog. Mikroskop, npr: omogućio nam je da vidimo da se sastojimo do stanica, što golim okom nikako ne bi smo mogli uspjeti. Ima još mnogo primjera koji pokazuju da jedino pomoću njih možemo otkriti stvari u sebi i izvan sebe, stvari čije je poznavanje neophodno za samospoznaju, a onda i za neku višu razinu postojanja.
Toliko za sada. Žao mi je što nisam u mogućnosti biti opsežniji i detaljniji...No moje mišljenje, naročito ono o razlici između bićevitosti i stvarovitosti ili stvarnosti možeš u dosta kratkom obliku naći u mojoj knjizi:
https://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2014/06/20/kljucevi-privrednog-c...
Neka te ne zbuni naslov koji je takve naravi da privuče čitatelje.

Srdačno

Petrus

Tko je glasao

Suvremeni ljudi nisu potekli od neandertalaca, o Pametni

Osim što se Homo sapiens sapiens kao podvrsta Homo sapiensa jest križao sa Neandertalcima, ali marginalno i postotak gena Neandertalaca u modernom čovjeku je prosječno oko 2%, prema Africi tog postotka uopće nema, a prema teoriji da je moderni čovjek ponikao u Africi dolazimo do zaključka da usputno seksanje sa drugom vrstom ne znači da si od te vrste nastao, osim kod neandertalaca i naše braće komšija, o Premudri.

Dakle možda si ti neandertalac i to ne možemo sporiti bez genetskog sekvencioniranja tvog božanskog tijela, ali Homo sapiens sapiens nije, o Genetičaru naš Premudri!

koja je razlika između bića i proste stvari i sve ostalo što te tako jako zanima. Iz svega toga lako ćeš shvatiti i ono što te zanima o umjetnom biću.

Kako premudro, o filozofe. Kako duboko i kako nadahnuto pojašnjenje, kako premudro od tebe što nas sve upućuješ da izučavamo jednu čitavu, temeljnu i krajnje složenu filozofsku disciplinu poput Ontologije, e da bismo mogli shvatiti što si ti mislio pod "umjetno biće", o Prosvjetljeni.

I tako, umjesto da ti nama ukratko, a to bi svaki i daleko manje inteligentan filozof od tebe znao, ispričaš što točno misliš pod "umjetno biće koje je čovjek stvorio", ti nas upućuješ na izučavanje ontologije, prepametno, što jest, jest.

No mene kopka, o premudri, spominje li ta Ontognojolologija koju si ti izučavao i tebe? Odnosno hoćemo li mi smrtnici koji sad krenemo studirati ontologiju tamo pronaći tvoje božansko biće u svoj njegovoj punini i hoćemo li studirajući tebe, odnosno bitak kao takav, dakle tebe samoga, isključujući tvoje bijedno biće na zemlji, dakle hoćemo li uistinu shvatiti što tvoje bijedno ljudsko tijelo, biće, misli pod pojmom "umjetno biće"?

Hoću reći, zar ne postoji razlika između bitka i bića? Ili si ti ujedno i biće i bitak sam? To kad nas već u svojoj mudrosti upućuješ da studiramo opće da bismo shvatili sitno i beznačajno, tebe?

I još da ti odam počast, o preveliki filozofe, ti koji razriješi sve najdublje tajne koje umoriše najveće umove posljenjih nekoliko tisuća godina. Ti si taj koji napisa nebrojene knjige i razriješi glavurdijski čvor neznanja satarom mudrosti, ti si nas sve spasio, mašala, o Prelukavi!

Prijatelju Otpisani, kako ti je naš kosmati bitak preporučio, najbolje je da počneš studirati ontologiju od Uvod u Ontologiju Petrusa Prepametnog, našeg kosmatog bitka, a onda prijeđi na težu literaturu od istog kosmatog bitka - Ontologija je zamršena u tri čipke materine, a onda se ozbiljno prihvati izučavanja trilogije Ontologija to sam ja - Petrus i to redoslijedom: Jesam li ja normalan, Nisam ginekolog, al' mogu pogledati, Pijem, dakle postojim.

E kad to sve prođemo, o da, i ja želim doseći razinu mudrosti našeg kosmatog bitka, onda ćemo se uhvatiti u koštac sa ostalom ontološkom literaturom našeg bitka Petrusa Pestrusijevića.

Uf, glava me zaboli od 'volkačke filozofije i preobilja mudrosti našeg svekolikog bitka Petrusa Ontognojologa... hehe

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

...ček´ samo dok se u

...ček´ samo dok se u osvještenju pojma "umjetnog bića" pojavi "autopoiesis".
S ontologijom se Bosnić malo zaletio.
Autopoiesis daje u tom smjeru više smisla.

Tko je glasao

Da malo zaletio... hh

O patologiji autopoiesisa će u narednim danima sigurno biti više govora, hehe...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Uspjeli smo stvoriti umjetno

Uspjeli smo stvoriti umjetno biće, nešto što ni Bog nije učinio, možda baš radi toga da bi to izveo sam čovjek, jer moguće je da je to bio tajni, skriveni cilj povijesti.

Petrus, koje to "umjetno biće" jest stvorio čovjek?
Pojasni, definiraj pobliže, molim lijepo.
Hvala!

Tko je glasao

koje to "umjetno biće" jest

koje to "umjetno biće" jest stvorio čovjek?

Kaj ne pratiš medije?

Mi danas imamo one koji nisu ni žena ni muškarac a ne mogu se bogme ni množit. množit

Tko je glasao

Ne Skviki, ne pratim medije.

Ne Skviki, ne pratim medije. Opisao sam to ovdje: http://pollitika.com/samica-dragovoljan-izbor

Ti ni "muško ni žensko" su mi znani ... čuo sam za njih...
Jedan profesor mog sina s medicine mi reče čak i njaelitniju bolnicu u EU koja to radi.... Studentima je pokazao i kako to izgleda, kako se radi i tako to....

No ja mislim da Petrus nije mislio na ta "bića" - jer ona su i prije bila bića...
Petrus govori o čovjeku koji je postao Bog!!!! - a to je laž i sumanuto.
Nikad čovjek nije iz nežive stanice stvorio živu stanicu!
Prema tome, čovjek nije u stanju stvoriti biće.

Čovjek je samo u stanju produživati svoju vrstu ali ne stvara nikave žive stanice iz mrtvih.

Skviki, oprosti na ovak dugačkom odgovoru.... ali Petrus me uvijek dobro nasmije svojim fantazmagorijama... baš kao i sa onim svojim "strojevima" koji će pičiti u onih novovootkrivenih 100.000.000.000 galaksija sa 100.000.000.000 Sunaca i svaka sa cca 100.000.000.000 ostalih nebeskih tijela u sebi.
Mislim ono.... :):):):)
Čovjek "izmjerio" svemir! Moš mislit! :):):):)

Tko je glasao

Zanimljivo

Zanimljivo.

Tko je glasao

Noina Arka

Ova dole prostačka i neduhovita, seljačka zajebancija ukazala mi je na jednu stvar koje akteri zajebancije nisu svjesni.

Stvar je u tome da oni gravifugalnu letjelicu nehotica doživljavaju kao Noinu Arku, što ona, u stanovitom smislu i jest. Iz toga se vidi i nevjerojatna i nepojmljiva profesionalnost, u smislu proročanstvenosti (profesio) Biblije i njenih vizija o potopu i načinu na koji će ljudski i životinjski svijet biti spašeni.

Kao što znate, zbog globalnog zatopljavanja, može se smatrati da je "onaj opći potop" već počeo. Gravifugalna letjelica, kao novi tip ljudske nastambe i životnog mjesta, može udomiti cijelo čovječanstvo, jer ništa ne stoji na putu izgradnji cijele lebdeće civilizacije. To je samo stvar tehnologije i čak nipošto njen problem.

Ono što je ovdje nevjerojatno i nepojmljivo da su to Biblija, a vjerojatno i neki raniji spisi, prilično točno predvidjeli, a izražavali su se o tim stvarima kao da su se one već davno dogodile.

Tko je glasao

Neki od nas su čitali te "vjerojatno ranije spise"

S obzirom na to da smo čitali Vede, Purane, Mahabharatu, osobito (u tvom slučaju) Sumeranski mitovi o Anunaki polubožanstvima poput tebe... znamo da tvoja gravifugalna letjelica nije plod tvoje mašte nego si o tako nekom prijevozu polubožanstava čitao, postoje čak i urezane u kamenu slike tvoje gravifugalne letjelice. Također je točno da su se izražavali o tome kao da su se one (te stvari) već davno dogodile, zar je to novo? U Bhagavad Giti opisan je i atomski rat, kao da se već dogodio, jel?

Dakle druže, to što ti recikliraš neke zapise i neka zapažanja iz tih zapisa poput božanstava na letećim strojevima prikazuješ kao tvoje izvorno genijalne ideje nije ništa drugo do li neodostatak ideje, neki bi rekli i inteligencije.

Druže Petruse, tebe su išćerali iz znanosti (tako si se sam pohvalio) jer je ljudima dosadilo slušati tvoje priče tipa ja znam kako izgraditi gravifugalnu letjelicu, a vi ste svi budale što to ne koristite. Mali problemčić sa tvojom idejom je što se svodi na "ja znam", a to nije niti konstrukcija niti bilo što smisleno s čim se može raditi.

Nitko nije budala, a ti nisi prepametan kako za sebe smatraš, još manje božanstvo kome će se netko klanjati, svijet je ono između.

Ti jednako kao ni ja nemaš pojma kako su, ako su, letjeli oni mali ljudići na onim kamenim pločicama, jelda?

Veliki ljudi, veliki fizičari, Tesla primjerice, imali su rezultate, nešto na čemu se moglo graditi, poboljšavati, redovito su imali ono nešto opipljivo na čemu se gradila teorija i često i kule u zraku.

Ti imaš samo i jedino kulu u zraku i tražiš da mi - čovječanstvo, naravimo temelje i čitavu konstrukciju, a ako to ne uspijemo onda si ti pametan, a ostatak čovječanstva glup, prema tvojim narcističkim zamislima, jel?

Lako je biti budala i nabacivati se velikim riječima, treba delati, treba biti u skladu sa prirodom, zakonima fizike, tu tebe nema nigdje, ali to naravno nisi ti kriv i ima jednostavno objašnjenje, zakoni fizike su preglupi da bi tebe shvatili, jel?

Meni se čini da si ti nekad davno već živio, kako i sam spomenu, te se vozikao na gravifugalnoj letjelici dok je raja umirala gradeći spomenike tebi o veliki Ramzese!!!

Ili si samo još jedan od nebrojenih koji su se prebacili iz stvarnosti u paralelnu dimenziju u kojoj si ti božanstvo sa nevjerojatnim znanjima koja jednostavno ne funkcioniraju u ovoj dimenziji, tim gore po dimenziju. Jer "ja znam" jednostavno nije konsrukcija ničega smislenoga osim kao izraz tvoje izgubljene svijesti o vlastitoj prirodi.

Naime, "Ja jesam" i "Ja znam" nisu istoznačnice, osobito u svjetlu činjenice da je upravo ovo "ja znam", dakle spoznaja, dovelo čovjeka u bijedno stanje, neki to još zovu i "Istočni grijeh", a to što si ti taj Istočni grijeh odveo na još bizarniju razinu govori nešto o onome što te preuzelo.

Ti nisi ono što misliš da jesi i to što se napelo u tebi nije srce.

Jesi ti ovaj u sredini?

Annunaki

30eff9297a8365fbd9f902f5a53a32c8

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

dobro i agresivno si počeo

pripremu terena sijući uznemirenost potencijalnih klijenata za mutual fund s nazivom npr."Petrusfund Enterprise".
Vidjet ćemo kako ćeš nastaviti.
Za businessmana početnika, dobro. Heh.t

Tko je glasao

Petarbosni4, Daj napiši, dali

Petarbosni4,

Daj napiši, dali su u Galaktici vršili eksperimente i dali su vas seksualno zlostavljali.

Tko je glasao

skviki

Samo su mi dali 60 prekrasnih hurija s kojima sam se mogao seksati kad sam htio i još nekoliko
neopisivo lijepih anđelki.

Tko je glasao

Sjeti se samo koliko su dosad terena prodali na mjesecu

Nije li ti palo na pamet da osnuješ mutual fund s nazivom npr."Petrusfund Enterprise" i počneš fundsourcing usmjeren na čiste duše spremne povjerovati u svjetlu budućnost življenja ponad ove tanke litosfere koja bi svaki tren mogla biti pri neopreznom pokretu užarene jezgre preplavljena magmom?
Dodaj malo dramatike, pa malo i katastrofičnog environmentalizma da potakneš strah...i eto ti novaca za izgradnju prve uspješne gravifugalne, ehm, letjelice.
A možda i za cijelo gravifugalno naselje od cca. 1 500 000 stambenih kvadrata skupa sa svim pratećim sadržajima. Što bi, brat bratu, bilo dovoljno za cca 40 000 stanovnika. Što je otprilike toliko (ako se dobro sjećam) koliko starozavjetni spisi proriču da bi trebalo biti spašenih čistih duša pri konačnom obračunu.
Sebe tu ne računam. Ne mislim kupovati svoje mjesto tamo.
Daklem, prospekt koji će taj mutual fund s nazivom npr."Petrusfund Enterprise" slati na sve adrese po svijetu meni ne šalji. Štedi.

Tko je glasao

U pravu je Laganini:

U pravu je Laganini: 144.000!
Tako piše u Bibliji. I nikuda neće putovati već će na Zemlji tek tada tada nastati taj nam obećani Raj!

Usput rečeno, ta brojka mi je nešto malešna... ali ne pačam se u Božja posla! :):):)

Tko je glasao

Ne sjećaš se dobro

Riječ je o 144 000 spašenih, mada Ivanovo Otkrivenje nije Stari Zavjet, naknadno shvatih da govoriš o SZ, sad me baš zanima o kojoj je knjizi riječ u SZ, jer se ne sjećam tog broja?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Laganini, misliš na

Laganini, misliš na ovo:
Zmijino zemaljsko potomstvo iz svijeta religije, politike i trgovine nemilosrdno je ovdje na Zemlji progonilo ženino potomstvo — Isusa Krista i njegovih 144 000 pomazanih sljedbenika — a i dalje to čini (Ivan 8:37, 44; Galaćanima 3:16, 29).

Tko je glasao

To imaš pravo. Ali, u momentu

To imaš pravo.
Ali, u momentu mi se učinilo da je 144 000 malo previše za jednu gravifugalnu letjelicu koja bi predstavljala utočište spasenih, he, he,
...ali očekivao sam da bi tu primjedbu iznio Bosnić,
a ja bih se pozvao na Knjigu Brojeva i Levijevo pleme (oni koji mogu vršiti službu u Šatoru sastanka) za koje je posredno Jahve zabranio da ga se izbroji,
...a kojih je ipak izbrojeno (sad vidim) 22 000. Hm, memorija izdaje s vremenom, a lijenost potražiti je sve veća...
Što ipak nije 40 000 koje sam paušalno iskopao iz sjećanja. Ali, uzmimo Samobor iz kojeg je kolega Bosnić?
Sve se vrti li vrti oko Bosnića, svejedno...

Tko je glasao

Dakako nego izdaje, nas memorija, jel, hehe

I ja krećem od toga da me izdala memorija pa sam zato i pitao u kojoj je SZ knjizi taj broj?

Mi imamo problem da smo više zaboravili nego što će većina ikad naučiti, haha, al ok, sve je to ljudski. A što se tiče našeg dlakavog prijatelja podsjetit ću te na poslovicu da ako raspravljaš sa budalom ljudi često neće primjetiti razliku, misim ja pratim nijanse, ali onih 39 zaluđenih što kao stalno prate

Registriranih korisnika: 4
Gostiju: 39

vjerojatno neće pokopčati tko je luđi, hehe... Zato ja sa kosmatim gravifuganim božanstvom udaram samo na zajebanciju, da ne poludim i ja i da ne poludi on još jače, hh...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

...mnogi neće pokopčati tko

...mnogi neće pokopčati tko je tu luđi?
S time nemam problem.
Ništa veći nego prije sedam-osam godina kada je ovdje sve prštalo od rasprava o, ne znam, Sanaderovoj, pa Kosoričinoj, pa Obaminoj, pa Milanovićevoj, pa Bandićevoj, pa Karamarkovoj....ehm, politici, ili pak o tome ima li svećenstvo pravo govoriti javno, ili ima li roditelj pravo primjedbe na odgoj djece, ili je li netolerantno ako ne obratiš pažnju na prolazeći pride, ili zašto Kinsey nije pedofil ako legitimno koristi pedofilska isustva i to nazivaju znanošću, ili...
...nemam problem, jer Bosnić koji sebe naziva svjetlonošom i time se diči, ne nudi ništa manje legitimne i ništa manje moguće političke i intelektualne ponude od gore nabrojanih koje smo/su uzimali sasvim ozbiljno i nad čijim su se, tako jednodnevnim, sada mrtvim temama ovdje vršile detaljne obdukcije i autopsije.
O svojoj vjerodostojnosti i ozbiljnosti ne brinem.
Ako ju nisam izgubio, kao neki, za sve ove godine, sada ih neću izgubiti.
I tada i sada mi je ovo ovdje bila razbibriga i zabava.

Tko je glasao

Ma sve pet

Malo se zezam, a ovo ti je baš dobro, hehe:

...nemam problem, jer Bosnić koji sebe naziva svjetlonošom i time se diči, ne nudi ništa manje legitimne i ništa manje moguće političke i intelektualne ponude od gore nabrojanih koje smo/su uzimali sasvim ozbiljno i nad čijim su se, tako jednodnevnim, sada mrtvim temama ovdje vršile detaljne obdukcije i autopsije.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Zagrljaj bliskosti i zajedništva: Ha,Ha, Hi,Hi, Hu,Hu

Da ne poludiš:
The Anal Sex Position - Guide The Best Positions for Easy, Exciting, Mind-Blowing Pleasure, USA, 2009.pdf

Tko je glasao

Indijan

Ovo je kao stvoreno za tebe.

.https://petarbosnicpetrus.wordpress.com/2017/03/10/gravifugalna-letjelica/

Tko je glasao

...link ti je nefunkcionalan

...link ti je nefunkcionalan baš kao i gravifugalna letjelica,
ali, bez brige,
i bez čitanja imam dovoljno mašte da zamislim leteću drvenu trosobnu sojenicu skupa s vrtom,...i lijepom djevom u vrtu dok kontemplira nad kmetovima pod njom,
Lijepi prizor. Uzbuđujući.

Tko je glasao

Zlatno doba kapitalizma

Nitko nije savršen.
A što se tiče svijesti o vlastitom animalizmu, već je Aristotel rekao da je čovjek ŽIVOTINJA koja ima razum - ZOON LOGON EHON. Svoje animalnosti, dakle, svjesni smo BILI I PRIJE Aristotela, od svog početka, ali ni danas nismo svjesni svoje božanstvenosti, genijalnosti ili kreativnosti. A budući da nismo svjesni svoje božanstvenosti, nismo svjesni niti obaveze da se ponašamo u skladu s njom, pa se upravo zbog toga često ponašamo gore nego životinje ili zvijeri.

Tko je glasao

Pa zar Aristotel nema jednu

Pa zar Aristotel nema jednu grdu grešku? Nije li on bio Platoinov đak? I to ne baš briljantan kada je zaboravio da ga je učitelj poučio da čovjek ima besmrtnu dušu a ovaj našoj civilizaciji upucao u mozak da je duša smrtna pa je s time ovoj civilizaciji zapečatio sudbinu?

Aaaah, štoš, nije ni Aristotel što je nekada bio. :):):)

Nego, što na to sve kaže naš Petrus?

Tko je glasao

božanstvenosti ??

Želiš li reći da su bezdlaki majmuni božanstvena bića koja će vladati galaktičkim carstvom kao što si spomenuo u dnevniku ? Ti to vraćaš centar svemira ponovno na Zemlju gdje je bila do Kopernika.

Da li ti kužiš koliko je takvo razmišljanje problematično ?

Svaki svemirac koji drži do sebe kada bi se sreo s rasom koja ima toliki božji kompeks bi sterilizirao planetu gdje živi takva rasa iz razloga sigurnosti i mira u Galaksiji.

Tko je glasao

Zaboravio

Ti si napisao uljepšanu priču o sebi i bezdlakom majmunu.

Nisi spomenuo da si potomak osoba koje su kroz povijest izvršila bezbrojna silovanja, genocid i koji su jeli pripadnike svoje vrste.

Pripadnici ljudske vrste uglavnom nisu svjesni toga što su stvorili niti kakva je njihova stvarna životinjska priroda

Tko je glasao

Indijan

Hvala na trudu i žrtvi, ali od tebe sam očekivao puno više. Neka svatko ide svojim putem ili stoji tamo gdje se zatekao, a kad nam sunce života zađe, ima ko će suditi o vrijednosti svakog pojedinog života.

Tko je glasao

Indijan

Uostalom, ovo nije ono najgore.
Najgore će biti kad mi budale budu pisale hvalospjeve i ode.
A to, na sreću, neću dožoivjeti.

Tko je glasao

...šteta riječi, pa ti još

...šteta riječi,
pa ti još računaš u relacijama "hvalosjevi i ode" svojoj osobi,

Tko je glasao

Indijan

,šteta riječi,
pa ti još računaš u relacijama "hvalosjevi i ode" svojoj osobi,

Pa naravno! Zar u tome ima nečeg neskromnog, nenormalnog, meglomanskog ili ludog!!??

Ako i ti na to ne računaš, onda znači da uopće nisi upoznat sa mojim radom i njegovim pozitivnim (iskustvenim) potvrdama. Ili pak jesi upoznat ali nedostaje nešto drugo.

Zaista sam iznenađen.

No, možda nisi svjestan da ti na sve gledaš iz ptičje perspektive, pa ti se sve, osim tebe samoga, čini maleno, nisko, prizemno, bijedno itd.

Evo zanimljivog problema.

Što biva kad žapca jako visoko podigneš, pa on, žabac, svijet vidi iz ptičje perspektive.

Mislim da on najprije počne vjerovati da on, žabac nije žabac nego orao ili čak sam Bog, i da mu zato čak i one velike stvari u svijetu izgledaju bijedne i sićušne, a on ... iznad svega,... a još kad se napuhne....

No možda bi ti mogao reći nešto više o tom problemu, jer ja znam tko sam i gdje mi je mjesto, pa ono dole ne doživljavam kao bijedu i sićušnost, nego kao dubinu.

Tko je glasao

na znanje i ravnanje!

ehm,
"ode, laude i hvalospjevi" mi se ne čine očekivanima već znajući da nisi niti milijarder, niti obični milijunaš vulgaris, a niti netko o kome ovisi karijera, niti uspjeh na javnom natječaju...kojem´ bi se makar iz sitnih sebičnih razloga isplatilo spjevavati nit´ sonet, niti epski junački deseterac, a bormeć niti urošilo truda da ga se spomene u predgovoru.
....danas i ovdje ne vidim mogućnost, a niti i najmanju namjeru uostalom, ikoga živog da izusti makar i najmizerniju pohvalu nečijem radu ili misli, ako to nije izravno povezano s materijalnim probitkom. Posudbom. Uslugom.
Ne znam da li ti je u svezi toga stigao aber.
Ali, po svemu kako guraš dalje, rekao bih da još nisi obavješten.
Možda stoga što se krećeš u visinama nepristupnim javnom pozivaru uz bubanj koji je nas poodavno pučane obavjestio što imamo za očekivati, i kako se ponašati u komunikaciji s autoritetom.
Žabe s time nemaju ništa. Niti ptice nebeske.
To može biti, i jest, poznato samo onima što čvrsto stoje nogama na zemlji.
Mada, kako vidim, i tebi dobro ide hodanje, iako ga svima nama prikazuješ letenjem.
Ja ti nisam povjerovao. Ta poza redikula ti je dobra, možda, tek kao jedna od mnogih koje bi mjenjao.
Ali ti ne mjenjaš. Non-stop je ista već godinama. Jedan cjeloživotni performans nije umjetnički performans. On postaje život i osobnost.
...toliko da je dovoljno da povjerujem da ti se dopada, i da te uspješno štiti od stvarnosti ta cjeloživotna pozicija.

Tko je glasao

Indijan

Pored svega, zaboravio si Četnike.

Pa to je da čovjek ne povjeruje svojim očima.

A gdje su ti Jugonostalgičari, Udbaši, Srbi, Komunjare i oni drugi, ne znam kako se sve zovu ili ne zovu.
Ni Židove ne spominješ!!!!!!!?????

Očigledno je da i jako skrenuo, možda čak nepovratno.

Tko je glasao

Direktore svemira

Nisam ni sumnjao da smo mi ta vrsta od milijardi trilijuna puta beskonačno vrsta, nisam ni sumnjao da si baš ti između nas najveći i da ćeš se proglasiti direktorom svemira, i evo, pogodih.

Molim da me se prizna za jednog od proroka koji prorokovaše uspon zvijezde direktor svemira Petrusa Pestrusijevića, naime rekoh jednom za tebe: Ti si moj Bog i nemam drugih Bogova uz tebe, ti si direktore najmoćniji u svemiru i u svih dvanaest dimenzija, ti si Alfa romeo i Omegol budućnosti, ti si jedinstven i neponovljiv o Petruse Pestrusijeviću.

I rekoh još, "Rakije, rakije dajte, jer u vodi utjehe nema", ganut što sam prvi shvatio tvoju misiju i tvoje rođenje paralelno sa galaktikom prepoznao kako znak. Ne pitaj me kako sam ja mogao tebe vidjeti kako se rađaš ako si ti prvi, ni sam ne znam, ali te vidjeh, i vidjeh nebrojene vrste kako se klanjaju tebi o moćni Direktore Svemira, o Klico.

Prepoznah tvoje mudre riječi i shvatih tvoju veličinu i kroz onu o bedacima koji jedino mogu srušiti čitav svemir, o moćni filozofe direktore svemira. Tvoja snaga, snaga tvoje mišnice doista može rušiti svjetove o moćni mago, ili maže, ali još veća snaga u tebe leži u tvojoj jedinstvenoj spoznaji da si ti obična nula i da čitav svemir rotira oko tebe, podliježući tvojim veličanstvenim zakonima o prosvjetljeni i presvijetli direktore svemira.

U to ime žrtvujmo Asklepiju čitav jedan kokošinjac umjesto samo jednog pijetla i pomolimo se da tvoja vladavina kroz pomoć Asklepija bude dugotrajna i uspješna, o Direktore Svemira, o klico čovječanstva.

Long Live Klica - naš Direktor Svemira, Long live Republica, Long live Asklepije...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

"I posle Petrusa, Petrus"

"I posle Petrusa, Petrus"

Tko je glasao

Inijan

A i prije Mene.

Tko je glasao

...kad´sam vidijo kako te

...kad´sam vidijo kako te Lagani oslovljava,
podsjetilo me na onu vječnost namjenjenu Titi

Tko je glasao

Indijan

Kad god pomisliš na mene sjeti se one:
Sicut erat in principio et nunc et semper, in saecula saeculorum. Amen .

Tko je glasao

Kad pomislim na tebe ja se sjetim ove Epistula non erubescit.

Lijek je ova: Imaperare sibi maximum imperium est.

A znam da te ide ova: Pedibus compensanda est memoria.

Mada ni ova nije pogrešna kad se čovjek tebe sjeti: Beati pauperes spiritu

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Dum spiro spero, da će se

Dum spiro spero, da će se jednom Petrus ponovo pojaviti među nama kao čovijek, a ne kao pagansko polubožanstvo,

Tko je glasao

Naš kliconoša Petrus? Ne vjerujem, on je otišao s onu

stranu... hehe... Blago mu se, da mi je njegova glava samo dva sata, da odmorim, hh...

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

...ja želim

...ja želim vjerovati,
zamisli, da nam se bližnji Petrus vrati u velikom crescendu odricanja od fikcija i počme s nama razgovarati sasvim prisebno.
Priznaj da bi bilo lijepo.
Meni bi to na duže vrijeme vratilo poljuljanu vjeru u...mogućnost zdravorazumske komunikacije općenito.
Mada, tada bi mi pomalo falile gravifugalne vizije, koje su me redovito asocirale na Eminu na čardaku s kitom cvijeća. Čudno kako neke vizije budućnosti izazivaju romantični patos prošlosti.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 4
  2. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  3. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 4
  4. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 21
  5. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  6. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  7. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  8. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  9. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  10. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  11. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  12. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  13. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  14. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  15. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  16. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  17. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  18. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  19. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  20. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  21. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 1
  22. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  23. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  24. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  25. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0

Tko je online

  • indian
  • ppetra

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 31

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj