Tagovi

Zbogom Feralu, napokon...

Doživio sam jaki deja vu osje?aj ?itaju?i tekst Andree Zlatar o odlasku Ferala i ostalim katastrofama prošlog petka. Eh, da mi je feta pršuta za svaki put koji sam naletio na takve romantizirane i do zla boga pateti?ne tekstove o odlasku zadnjeg svjetla slobodnog novinarstva, koje se ne želi uklopiti u mainstream novinarstvo i prodati se oglašiva?ima, koji su jedini pisali kad su drugi šutjeli, yada, yada, yada...

Usput re?eno, koji je ovo ve? put da Feral propada i javno se samosažalijeva? Ja ovako iz prve ruke se sje?am barem tri-?etiri navrata, a uvjeren sam da ih je bilo i više. Prije ovog posljednjeg, sje?am se onog iz lipnja prošle godine (valjda ih vru?ina na to poti?e) - pogledajte ovaj tekst Ferala od 14. lipnja 2007 koji je samo malo podgrijan i proširen za ovaj posljednji nalet naricanja nad vlastitom sudbinom. Da je stvar periodi?ka i da se, znakovito, javlja uvijek kad padne tiraža i jave se problemi s novcem podsje?a i ona epizoda kad su se iz luksuznog izdanja i malog formata morali vratiti na stari, crno-bijeli format - naime, i tada je pri?a bila, zatvaramo, propadamo, pomagajte (a usput ?emo vam, dragi i vjerni ?itatelji, unato? lošijem tisku pove?ati cijenu s 12 na 15 kuna). U vrijeme Tu?mana je takvo zapomaganje bilo na tjednoj osnovi, ali ajmo re? da je tada i imalo neke podloge. Skrušeno ?u priznati da sam popušio foru prvi put, ?ak sam potpisao i peticiju podrške i iskreno se nadao da ne?e nestati s tržišta. Ali pametnog ?ovjeka možeš zajebat samo jednom.Kad je Feral po?eo redovito, barem jednom godišnje, odašiljat dramati?ne apele i tražiti pomo? svih, pa ?ak i Vlade, stvar je postala jako sumnjiva. A na potvrdu nije trebalo dugo ?ekati, i ona je došla upravo iz pera bivših Feralovih suradnika i novinara.

Naime, zanimljivo je kako je veliki broj uglednih novinara otišao iz Ferala ogor?en na dvojnu upravu Heni Erceg (nositelj hla?a u tom paru) i Viktor Ivan?i?. Nerijetko je onda Viktor obra?unavao s njima na stranicama Ferala, pišu?i blate?e ?lanke o doju?erašnjim kolegama (recimo o Jergovi?u, ima ih još...). Otišli su Drago Pilsel, Boris Dežulovi? (kao jedan od osniva?a), ?ermano Senjanovi?-?i?o, Renato Bareti? i drugi... I onda je po?elo ispadat prljavo rublje iz ormara... Renato Bareti? je javno optužio Heni i Viktora da su novcem od Ferala kupili barem ?etiri stana u Splitu, Zagrebu i na Bra?u dok su svejednako novinari bili na minimalcima. Stanovi su bili registrirani na Heninu k?er, a ti podaci su provjerljivi i nikad nisu demantirani
Evo nekih od njihovih javnih izjava:

Otišao sam - kao i svi drugi koji su iz Ferala odlazili svojom voljom, u vremenima dok su pla?e i honorari još bili redoviti - ne zbog financijski isplativije ponude, nego zbog neizmjernog razo?aranja dvoli?nim odnosom onih koji su me do ju?er tapšali po ramenu i govorili mi da sam dio ekipe." (Renato Bareti?, prilog Spektar, Slobodna Dalmacija, kolumna "Pismo s tre?i?a")

Svi koji smo otišli iz Ferala, svi smo otišli ogor?eni na mudro rukovodstvo. Jer sve ?a su propagirali prema vanka, to su usrali prema unutra." (?i?o Senjanovi?, prilog Spektar, Slobodna Dalmacija, kolumna "Teletina")

Evo ?itan da bez obzira na to ?a je država smanjila PDV na novine, da su, zbog rasta svih troškova, novinski izdava?i dovedeni u nezavidan položaj i da je njihovo poslovanje ušlo u kriti?nu zonu. Triba znat kukat. Smanju ti troškove za deset posto, a ti udreš plakat da jedva živeš. Jer da ne kukaš, mogli bi ti novinari pitat povišicu. A ovako ko ?e jemat srca pitat. Ali, proša san ja tu skulu. Kod onih lešinari."(Feral Tribune, op. Whatever)"(?i?o Senjanovi?, prilog Spektar, Slobodna Dalmacija, kolumna "Teletina")

Dežulovi? je kao osniva? ostao vjeran svom zavjetu šutnje o razlozima odlaska, ali zato je Drago Pilsel u ovom ?lanku na h-alter.org opet opisao na?in upravljanja Feralom i kupovanje nekretnina dok su novinari jedva preživljavali i imali neredovite pla?e.

Samo uredništvo je navelo kao jedan od razloga propadanja naplatu ogromnog duga za PDV državi, pa se poslije povela i ona rasprava o smanjenju PDV-a novinama. Me?utim, pravo pitanje ovdje je, kako to da je Feral dugovao ogromne novce za PDV, ako znamo da ?itatelj kad ostavi 15 kuna na kiosku za Feral, da je u tih 15 kuna ura?unat i PDV koji su Feralovci imali samo proslijediti državi, kao što je to obi?aj u poslovanju. Zna?i, ja platim 15 kuna, 11.7 kn ide izdava?u, a 3.3 kune PDV-a treba uplatiti državi. Otkud dug? Jednostavno, Feral te novce koje smo mi ?itatelji uredno pla?ali na ime PDV-a nije davao državi nego ih je uzimao sebi (a je li to otišlo na nekretnine za Heni i Viktora, ne zna se...) To se u ure?enim državama zove utaja poreza i kazneno je djelo. Vjerojatno su Feralovci bili toliko uživljeni u svoju prosvjetiteljsku, slobodarsku ulogu da su mislili da su i iznad zakona koji vrijedi za nas obi?nu raju koji svaki dan pla?amo PDV na sve proizvode i usluge.

Imaju?i u vidu sve navedene ?injenice, mislim da je Feral mogao i morao dostojanstvenije oti?i nego da po n-ti put žica lovu i sažalijevanje. A što je najgore, još ima ?itatelja Ferala (koji si tepaju da su misle svojom glavom i da dobro pamte) koji sve ovo gore navedeno zaboravljaju i ignoriraju te i dalje pišu bajke o romanti?nim borcima za slobodu, jedinima koji slobodno pišu, borcima za ljudska i manjinska prava... (tugaljiva violina u pozadini...). Meni stvarno nije jasno da pored svih ovih javnih svjedo?enja bivših Feralovaca (radi se o ve?em broju ljudi, da se ne bi reklo da je to jedan ili dva nezadovoljnika) netko još uvijek puši pri?u o ugrožavanju sloboda. I nakon 4-5 puta što se šalju konstantno jednaki apeli i kuka o propadanju... To me podsje?a na ono kad naše politi?are uhvate s rukama u pekmezu i onda oni vi?u da je sve to politi?ka namještaljka, a oni su ?isti kao suza...

O?ito je sloboda pisanja dobar plašt za prikrivanje vlastitog neuspjeha i promašenosti ideje koja se ve? godinama ne mijenja. Pa kad propadne samo vi?i da te proganjaju. Pa tako 4-5 puta za redom. Samo imam osje?aj da im se dogodilo isto kao i onom dje?aku koji je stalno vikao "Vuk!!!". Nakon petog puta više se nitko ni ne osvr?e.
Ja samo mogu za kraj re?i zbogom Feralu i nadam se da je ovaj put za ozba?. Da ne bi opet za godinu dana ?itali srceparaju?e tekstove o odlasku u sumrak zbog zle politike i turbo-kapitalizma...

Komentari

Potpisa si peticiju.:bonk:

Potpisa si peticiju.:bonk: Kakav si ti redikul bia prije nego što smo ti otvorili oči.:) Doduše s godinama si posta nešto iskusniji i oprezniji...........

Tko je glasao

Ludnica Vezano uz tekst:

Ludnica
Vezano uz tekst: http://www.vecernji.hr/home/kolumne/dujmovic/3120912/index.do
Iz Sudskog registra https://sudreg.pravosudje.hr/Sudreg/# upisati mbr 080084255
------------------------------
Matični broj
080084255
Registarski sud
Trgovački sud u Zagrebu
Tvrtka
FERAL PROJEKT,nakladnička djelatnost i pružanje poslovnih usluga društvo s ogarničenom odgovornošću
Skraćena tvrtka
FERAL PROJEKT d.o.o.
Sjedište
Zagreb, Jurišićeva 23
Pravni oblik
društvo s ograničenom odgovornošću
------------------------------
PREDMET POSLOVANJA
Nkd Djelatnost
* - Izdavačka djelatnost
* - Trgovina na veliko i posredovanje u trgovini, osim trgovine motornim vozilima i motociklima
* - Trg. na malo u nespec. prod. živežnim nam.
* - Ost. trg. na malo u nespecijaliziranim prod.
* - Djelatnost ostalih agencija u prometu
* - Obrada podataka
* - Izrada baze podataka
* - Istraživanje tržišta i ispit. javnog mnijenja
* - Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravlj.
* - Promidžba (reklama i propaganda)
* - Tajničke i prevoditeljske djelatnosti
* - Ostale poslovne djelatnosti, d. n.
* - zastupanje i posredovanje u prometu roba i usluga
* - zastupsnje i posredovanje u vanjskotrgovinskom prometu roba i usluga
* - zastupanje inozemnih tvrtki
---------------------------
Članovi uprave - likvidatori
Vesna Pusić, rođen/a 25.03.1953
Funkcija - direktor
Ovlaštenje - Zastupa društvo pojedinačno i samostalno
SLAVKO GOLDSTEIN, rođen/a 22.08.1928
Funkcija - direktor
Ovlaštenje - Zastupa društvo pojedinačno i samostalno
VIKTOR IVANČIĆ, rođen/a 08.10.1960
Funkcija - direktor
Ovlaštenje - Zastupa društvo pojedinačno i samostalno
BORIS DEŽULOVIĆ, rođen/a 20.11.1964
Funkcija - direktor
Ovlaštenje - Zastupa društvo pojedinačno i samostalno
----------------------------------------------------------

Tko je glasao

ovo nije točno (ili barem

ovo nije točno (ili barem ne bi smjelo biti)

ova tvrtka ima 4.000kn temeljnog kapitala što nije dovoljno, minimum je bivših 5.000dem ili nekih 18.000kn

ovo je najvjerojatnije neka prastara firma koja s feralom nema veze (barem ne više)

izdavač ferala je bila firma kultura i rasvjeta d.o.o. što se jasno vidi na linku:

http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/feral.tpl?IdLanguage=7&IdPubli...

Tko je glasao

https://sudreg.pravosudje.hr/

https://sudreg.pravosudje.hr/Sudreg/pages/pretragaRegistra.faces
Pod temeljni kapital piše:

Promjene temeljnog kapitala:
Odlukom članova Društva od 23.prosinca 1997.g. povećan je temeljni kapital s 4.400,00 kn za 14.200,00 kn na iznos od 18.500,00 kn.

Eto, sve po zakonu i zanimljiva matematika 4.400+14.200=18.500 (di je nestalo 100 kn?)

P.S. sad sam ponovo pogledao isti link i navedeni tekst je pomijenjen u:
Temeljni kapital
18,500.00 kuna

Prvo citanje u 8:20, drugo citanje u 8:40, zanimljivo

leddevet

leddevet

Tko je glasao

To samo obješnjava ljudima

To samo obješnjava ljudima kolko možeju vjerovat pravosuđu.

Tko je glasao

Kakva prastara firma,

Kakva prastara firma, osnovana je 1994 i usklađena 1995. Firma je aktivna i postojeća. 4.000 kuna može biti typo.

Tko je glasao

taman negdje oko 1995 je

taman negdje oko 1995 je došlo do promjene zakona
tvrtka s 4.000kn više ne smije postojati i to nije nikakav tipfeler (niti ga u sudskom registru smije biti)

ovo je tvrtka koja sasvim sigurno nije u funkciji, a najvjerojatnije je blokirana i čeka se da je netko pošalje u likvidaciju, stečaj ili brisanje iz registra

Tko je glasao

Kakvi moroni su joj

Kakvi moroni su joj direktori nije ni čudo ako čeka likvidaciju ili stečaj, koji začudo ne dolazi.

BTW usklađena je 1995-te u 12 mjesecu po novom ZTD-u. Kako su im dozvolili?

Tko je glasao

Jasno je ovdje sta je

Jasno je ovdje sta je problem. Problem je naopaka svijest da se nekoj politickoj opciji tolerira i jos otvoreno opravdava nesto sto se ne tolerira drugoj. Kako Feral moze pisati o Pusic/Glodstajn kad je poduzetnicki uvezan?
Ovo je cak benigno, kako je bilo sa Slobodnom i Rankom Ostojicem. Mi smo kao javnost u principu u stanju suzene svijesti. Nesto sto je godinama tutnjalo kao kontrola npr Vecernjeg, Slobodne i sl. mi doslovno toleriramo u suprotnom ideo politickom slucaju. To je nevjerojatno.

Tko je glasao

To da postoji takva

To da postoji takva registirana firma, bez ikakvih drugih podataka o njoj, stvaro ništa ne govori. Najzad, samo izdavanje Feral Tribunea bilo je poduzetnički poduhvat više ljudi. Poduzetnici oswnivaju razne firme, ništa čudno.

Zoran Oštrić (Zelena lista)

Tko je glasao

Mislim da bi bilo

Mislim da bi bilo najpametnije da sama Vesna Pusić to lijepo objasni. A ne da se pollitičari (i šira javnost) moraju misliti što to zapravo znači, i je li to štogod dopušteno ili ne.
U svakom slučaju, na prvi pogled baš i ne izgleda dobro...

Tko je glasao

Moze ideologija zagusiti i

Moze ideologija zagusiti i usi i oci i da se ne cuje i ne vidi makar se govorilo. To sto je politicarka u poduzetnickim epizodama sa isturenim novinarima samo po sebi nije cudo, ali je cudo koliko se o tome nista ne zna, a danas kad pogledamo unatrag vidimo koliko je gnjusnog posla odradeno bas na liniji potpore obracuna politicarke sa svojim oponentima - kavalirima. Spomenimo samo Tomca, Budisu, ... ova ljiga izrugivala se bijesno na najmoguci nizi nacin, a rulja je to tolerirala bjesomucno. Da nije toliko usrana rijec nazvalo bi se to fasizmom. Onim nepatvorenim.

Tko je glasao

Moze ideologija zagusiti i

Moze ideologija zagusiti i usi i oci i da se ne cuje i ne vidi makar se govorilo.

Tog mišljenja sam i ja.

Tko je glasao

Za mene je fasizam

Za mene je fasizam likvidacija nepocudnih prije svega u politickom smislu, a onda dalje i u rasnom, ovom onom.
Ovo dakako nije fizicka likvidacija, ali je moderno prilagodena likvidacija jer su odredene osobe zdruzene oko politicke likvidacije drugih. Jedni daju smjer, drugi zakuhavaju, treci su batinasi ... a sve smo to vidjeli.

Tko je glasao

Hoće li netko konačno

Hoće li netko konačno napisati adrese tih stanova i objaviti slike tako da vidimo koji su to stanovi? Recimo za Sanaderovu kuću u Kozarčevoj 21 s 4 stana... pardon 3 stana + 1 fantomski prostor, se uredno objavila i slika i adresa.

Ovaj tekst me neodoljivo podsjeća na promišljanja Andrije Hebranga, jednog od istaknutih demag... demokrata novije hrvatske povijesti.

Tko je glasao

I vrijeme je da Feral

I vrijeme je da Feral nestane. Hrvatski narod ga ne treba. Njemu je dovoljan Thompson i navijanje " Spremni " na nogometnim utakmicama reprezentacije.

Tko je glasao

Upravo tako. Kome to nije

Upravo tako. Kome to nije dovoljno, nek se pridruži Dežuloviću u Beogradu. :)

Tko je glasao

A da ti majstore odes nekud

A da ti majstore odes nekud iz Hrvatske, za promjenu ?

Tko je glasao

Imoćani bi rekli obrni

Imoćani bi rekli obrni jednom, obrni dva put.
Da li je sve baš tako jednostavno i očito. Feral je imao svoj vrhunac u dvedesetim, kad je uistinu bio nezavistan i jedini govorio o stvarima koje nisu bili mile vlasti.
Imao je prilično dobre izvore, i rjetko kad je falio. Nakon promjene vlasti, falio mu je ozbiljan protivni. Cijela njihova konstrukcije je počivala na ozbiljnom protivniku, što vlasti poslije Franje nisu bile, i konstrukcija se urušila.
Feral nije dio našeg podjeljenog medijskog prostora, i ne uklapa se u igrice. Zato nema oglašivača, ni novaca.
Sad da li su i koliko istinite sve te priče, ne znam. Pretostavljam da su nešto zamuljali, samo koliko i što točno.
S druge strane, nema opravdanja za neisplatu plaća za obavljeni rad prema ugovoru o radu. Taj dio nema pokrića u slobodi govora. Naravno, da sad dolazi priča o žrtvovanju i borbi. Obziroma da se radi o novcima, ne drži vodu. To što je netko izvrstan novinar i urednik, ne znači da je dobar poslovnjak.
Osobno mi je žao što nema Ferala, jer je davao doprinos ukupnoj medijskoj sceni u Hrvata. Sad nam je sve palo na Globus i Nacional, blago nama. Nezavisni mediji samo tako.
Mala digresija. Jutros sam bila kod frizera i čitala "stručnu literaturu" tzv. ženske časopise. Fascinirala sam se koliko je obitelj Todorić nazočna u im novinama, i s koliko pažnje ti "novinari" prate događanja oko te obitelji. Niti jedne ružne nema o njima, frizuri ili haljini, da ne spominjem "teže"stvari.

Tko je glasao

Heni Erceg pljusnula

Heni Erceg pljusnula Nacionalovog fotografa - evo kako se novinarske uzdanice odnose kad su one meta interesa

Tko je glasao

Predmnijevam da je mlađa

Predmnijevam da je mlađa osoba bila njena kćer, šetale su njenog psa po kojeg je jednom Heni poslala vozača čak iz Splita, a sve je to bilo u blizini jednog od tih stanova koje su kupili predanim radom u Feralu.

Tko je glasao

Par malih dodataka. Mali

Par malih dodataka.

Mali dodatak na polemiku oko "feralovih" stanova.
Dakle, firme u Hrvatskoj često (potkraj godine) kupuju stanove kako bi umanjile dobit prije oporezivanja i samim time platile manji porez. Poslije toga prodaja prema potrebi. Jedna efektivna i legalna metoda. Netko mi je jednom tvrdio kako je pola stanova u Zagrebu prazno iz tog razloga. Ako i Feral je kupio te stanove (nekog značajnijeg dokaza ne vidim a link na Dragu ne radi), pitanje je što je sa njima sada. Pitanje o tome da li Feral (je) uopće ima(o) dobiti, ostavimo drugoj prilici (očigledno ne, onda bi valjda opstali).

Mali dodatak na financiranje, cijenu i pdv. Dakle, prvo Feral nema svoju štampariju (promijenili su ju bar tri puta što ja znam) a ti troškovi i nisu mali. Drugi važni čimbenik u financiranju je cirkus od hrvatskog pravosuđa koji im također nije išao u prilog. Feralova uređivačka politika je išla linijom zamjeranja skoro svima (i njima bliskim partnerima) te ako uzmemo u obzir kako je hrvatska država i dalje najveći pokretač/financijer projekata u državi, čini mi se kako je neimanje oglašivača sasvim normalna pojava. Jednostavno se nalaze u "neprijateljskom" okruženju i nisu se prilagodili (dok se, recimo 101, donekle ipak prilagodila).

Gledajući zadnje izbore (trećina apstinira, trećina je za HDZ i partnere, trećina bi promjenu) dalo bi se razmisliti ako je zapravo nastupilo vrijeme u kojem Feral nepotreban. Možda ljudi i ne žele promjenu (apatija ?), pa im je tekst na Feralovim stranicama postao nezanimljiv. Ja osobno sam se umorio. A kad uzmemo u obzir tu apatiju i vratimo se na cijenu (Štefan je predložio 20, 25 kuna), držim kako ta računica ne bi vrijedila, odnosno ne bi bio dovoljan broj kupaca spremnih odvojiti tu svotu tjedno, a kako bi čitali o nečemu što je zapravo opće prihvaćeno u ovom društvu. (Joj kad mi stara počne dijeliti liječničke savjete koje je pročitala u 24 sata...).

Tko je glasao

Kao što reče bijes,

Kao što reče bijes, stanovi su kupljeni privatno, a ne za firmu. Uostalom, možda bi bilo dobro da su kupljeni za Feral, jer je on vlasništvo "onih koji ga čitaju i pišu" pa bih možda ja od Heni mogao tražiti barem jedan, kao suvlasnik Ferala. :)

Tko je glasao

Dakle, firme u Hrvatskoj

Dakle, firme u Hrvatskoj često (potkraj godine) kupuju stanove kako bi umanjile dobit prije oporezivanja i samim time platile manji porez. Poslije toga prodaja prema potrebi. Jedna efektivna i legalna metoda.

Nije feral kupio stan, već hani i viktor privatno. A lovu su isisali iz Ferala, putnim nalozima, lažnim troškovima itd itd

netko mi je jednom tvrdio kako je pola stanova u Zagrebu prazno iz tog razloga.

Ovo je jedna od većih gluposti koje sam čuo.
Taj netko je budala, a ti si također ako to vjeruješ...

A i daj malo razmisli: dakle imaš 1.000.000 kn viška koje želiš na kraju godine pretvoritiu trošak... Kupiš stan na firmu... prođe nova godina...prodaš stan...sad imaš odmah na startu 1.000.000 kn prihoda u drugoj fiskalnoj godini...i ako tamo zaradiš još 1.000.000 kn na kraju te druge fiskalne godine imaš 2.000.000 kn viška... Što ona kupuješ dva stana? Pa opet prodaš nakon nove godine...i onda već moraš kupiti 3 stana jer zaradiš nešto i utrećoj godini...

To je pojednostavljeno objašnjenje, stan se vjeroajtno knjiži kao dugotraja imovina pa tu nastupaju neka nova pravila itd itd...ali sigurno da to nije način za smanjenje dobiti prije oporezivanja....

Mali dodatak na financiranje, cijenu i pdv. Dakle, prvo Feral nema svoju štampariju (promijenili su ju bar tri puta što ja znam) a ti troškovi i nisu mali.

Jesu mali su...2 kn po primjerku..možda max 4..ovisno o tiraži...
A Feral se prodaje po koliko? 15 kn? U tih 15 je PDV (kojega su si oni zadržali umjesto platili državi), marža distributivne mreže...a ostalo njihovo...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Nije feral kupio stan, već

Nije feral kupio stan, već hani i viktor privatno. A lovu su isisali iz Ferala, putnim nalozima, lažnim troškovima itd itd
Vidim kako si jako upućen u poslovanje novina koje baš i ne voliš... Zanimljivo. Eh, kad bi još tako bio upućen u afere HDZove vlasti...

Ovo je jedna od većih gluposti koje sam čuo.
Taj netko je budala, a ti si također ako to vjeruješ...

Brojka od 50% je iznesena karikirano ali ideja ima smisla a i stvarna je. Stvar je u smanjivanju poreza ali i možebitnoj akumulaciji kapitala za recimo nešto treće ili crne dane. Tvoja pretpostavka da firma savke godine ostvaruje isti prihod (i troškove) pa se sve akumulira, je nerealna.

Jesu mali su...2 kn po primjerku..možda max 4..ovisno o tiraži...
Dakle, ovisi o više toga. Ako k tome dodaš i činjenicu da u feralu nije bilo reklama jer su ih izbjegavali. Pa bi ta cijena mogla još narasti. Moja poanta je da ako druge novine imaju toliko oglasa (pola, nekarikirano), imaju ih sa razlogom.

PS Ja ne tvrdim kako su u Feralu bili poslovno najsposobniji ljudi. Samo sam dodao par čimbenika njima u prilog. I to je to...

Tko je glasao

Feral nisam kupovala jer sam

Feral nisam kupovala jer sam ga krala :-) od starog. Otvarao je mnoge teme koje bi nakon par mjeseci ostali mediji gotovo doslovce prepisali. Jedini se usuđivao pisati o primjerice otimanju stanova i drugih nekretnina od starih i nemoćnih ljudi, zločinima koji su se događali za vrijeme Domovinskog rata (slučaj Glavaš), gospodarskom kriminalu, o tome tko je tko u politici. Nikad nisu fulali u prognozama, još su prije dvije godine prognozirali da će HSS koalirati s HDZ-Om. Rado sam čitala razgovore s umjetnicima i drugim ljudima iz zemalja iz okruženja, jer toga u drugim novinama jednostavno nema.
Feral je bio težak za čitanje jer je otvarao oči, čovjek se poslije toga nije mogao samo tako zavaravati da će ipak biti bolje. Zato su ga mnogi, a ponekad i ja - priznajem - zaobilazili. Lakše je bilo uvjeravati se da će biti dobro i da tamo neki novinari pretjeruju. Vjerujem da nisu mogli doći do oglasa jer nikoga nisu štedjeli i zato Dežulović ima pravo kad kaže da su to jedine novine koje su živjele isključivo od čitatelja. Eto, na sreću mnogih o kojima su pisali, nema ih više. No zato imamo Dijanu Čuljak koja je u sukobu interesa, koja zarađuje milijune eura na konkurentskoj televiziji i koja neke ljude vrijeđa na nacionalnoj osnovi. Ona je toliko dobra da može biti urednica na HTV-u, za koju mi obična stoka sitnog zuba moramo plaćati pretplatu. Imamo i kriminalce koji slobodno šetaju po trgovima, odlaze na pretrage, vikende, kod ljubavnica...Mogu slobodno raditi štogod hoće, nema više novinara koji bi o tome slobodno i bez zadrške pisali. Ovi drugi će se brzo uplašiti i za dan-dva zaboraviti svaku aferu koju su otvorili.

Tko je glasao

o zato imamo Dijanu Čuljak

o zato imamo Dijanu Čuljak koja je u sukobu interesa, koja zarađuje milijune eura na konkurentskoj televiziji i koja neke ljude vrijeđa na nacionalnoj osnovi.

ne mogu vjerovati da si ti sve naslove iz novina koji su se pojavili zadnjih dana oko Dijane Čuljak i njenog muža prihvatila kao stopostotnu istinu i evo već ih iznosiš ovdje kao činjenice u diskusiji. Zar je stvarno moja teza "muhe na govna" toliko točna?
Dovoljno je samo da govno miriši na način koji maloumnima i isfrustriranima odgovara - uglavnom su to teze na konceptu netko se obogatio, još ako se u sve ubaci i HDZ i prvih tisuću muha stigne u sekundu...i onda prenose laži dalje i eto kako bi laž trebala postati istina. To niti Goebbels nije smislio...jedno govno, milijuni prenositelja...samo je važno da miriše kako muhe vole...

A Hani i Viktor nisu u sukobu interesa? Pišu o kriminalu a sam su kriminalci koji kradu državi PDV? To ti je normalno?
Ne boli te ipak malo da je novac koji si im dala završio u njihovima stanovima umjesto u državnoj blagajni... Možda da tražiš da te upišu u vlasništvo? Barem 1 m2?

Feral je bio težak za čitanje jer je otvarao oči, čovjek se poslije toga nije mogao samo tako zavaravati da će ipak biti bolje. Zato su ga mnogi, a ponekad i ja - priznajem - zaobilazili. Lakše je bilo uvjeravati se da će biti dobro i da tamo neki novinari pretjeruju.

To pričaš o ovome istom Feralu koji je krao državi PDV da bi obitelj Hani i Viktor imali 4 stana? Oni su otvarali teške teme i istine? Ti misliš da takvi ljudi imaju za cilj baviti se istinom? Od istine se ne kupuju četri stana. Oni su se bavili naručenim temamam, lažnim optužbama i konstrukcijama i za to su dobivali poveću lovu..

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Otvarao je mnoge teme koje

Otvarao je mnoge teme koje bi nakon par mjeseci ostali mediji gotovo doslovce prepisali. Jedini se usuđivao pisati o primjerice otimanju stanova i drugih nekretnina od starih i nemoćnih ljudi, zločinima koji su se događali za vrijeme Domovinskog rata (slučaj Glavaš), gospodarskom kriminalu, o tome tko je tko u politici. Nikad nisu fulali u prognozama, još su prije dvije godine prognozirali da će HSS koalirati s HDZ-Om.
Obzirom da je Feral Tribune mjera maksimalnog rakrinkavanja afera, politike i naročito ukupnog razdoblja tuđmanizma, u prilog objektivne slike a radi naglaska na značajnom, može se globalno tvrditi da je Feral napravio jako puno konkretno i na promišljanju i osvještavanju svega toga, ali isto tako da nije uopće otvorio pitanja kontinuiteta i glavna globalna pitanja, te da time unosi zabunu.

Kao što stariji i iskusniji sada jako dobro vide, pa i feralovci to mogu, u izrazitoj smo dominaciji kontinuiteta, do stupnja isti ljudi i iste prakse, uključujući u ovome sažetku o Feralu. Kako je to nedovoljno osvješteno i obrađeno kao global, logične su posljedice krivi zaključci i ozbiljne rupe u slici stvari:
- "tržište" koje je pomelo Feral je cca isto "tržište" koje mete cca 40 godina a ne nešto novo;
- da HSS koalira s HDZ-om je, kao što se zorno vidi, nešto najprirodnije u hrvatskom političkom životu. Uzbudljivije djelove političkog života od 1990.g. nije ni Feral praktički dotaknuo, a to su brutalna kršenja izbora počevši od Zagreb 1990.g. dalje i prava stranaka i osoba na politički život. Karikirano, kao među kumovima, Kangrga je mislio da je ok što njegovog kuma Vladu Gotovca zbog nacionalizma više godina drže na obradi u odgajalištu u Požegi pa i kuma nije bila naročita briga kako se on osjeća kasnije. Obzirom na dva najveća vala zločina i rata nakon II svjetskog rata u Evropi (zločini KPJ i ratovi devedesetih) te obzirom na činjenicu da do danas, 2008.g., nije izvršeno niti minimalno bavljenje raznim ekstremnim pojavama (ne samo poznate, nego npr. i sve oko stanova i nekretnina), za Hrvatsku se može reći da je veliko čudo što mjera trasha nije veća (mnog najbolji su što izginuli što iscijedili tijelo i dušu za to). U tom globalnom kontekstu je i cijela priča Feral Tribune, iako vrijedna, dobrim djelom izvan teme ozbiljnog (i pomalo licemjerna, kao i većina toga, ali to je sporedno pitanje);
- na čisto intelektualnoj razini se je i Freal Tribune, kao i sve struje i snage, pridružio sprdnji pojava kao neki istupi Stanka Lasića devedesetih te minimalni realitet i izglednost koncepcije promjena sporazumom SDP-HSLS (Račan-Budiša) 1999.g. To možemo uzeti kao OK, ali samo tako da se nakon toga ne možeš žaliti na ono što proizilazi iz pretvaranja toga u sprdnju.

Ovo nije prvenstveno kritika Feral Tribune-a, nego naznaka da Feral Tribune ne treba opterećivati pretpostavkom da je to list koji je otvorio kritičke oči za sva društvena i politička pitanja i promjene (očigledno je da to tek slijedi, ne samo da nije obavljen taj posao nego nisu razni poslovi s jako puno milijardi u zemlji i društvu nekretninama, cashom i raznim najbogatijih građana u Evropi).

Tko je glasao

Heni Jubito "postoje ljudi

Heni Jubito "postoje ljudi koji pricaju o centicima je li vi tvrdite da ih nema na ovom podrucju (Glina) ... " http://www.youtube.com/watch?v=iTOhp42b2EI

Tko je glasao

primjerice otimanju stanova

primjerice otimanju stanova i drugih nekretnina od starih i nemoćnih ljudi

Manje je poznato da je na takav način do vrijedne nekretnine u Splitu došao tadašnji djelatnik SIS-a a današnji ministar Primorac koji je izbacio staru i bolesnu baku iz stana. Možda nije osobno ubio baku kao Norac, ali mi je riječ monstrum opet pala na pamet.

Tko je glasao

Evo, sad bi te PoKileMozga

Evo, sad bi te PoKileMozga pitao dokaz, argumente da je Primorac unesrećio baku... Ja te neću pitat. Jasno mi je da se čak i etiketom monstruma, silovatelja, zločinca može tako lako mahat uokolo i lijepit ih na ljude. Feral me naučio, hvala im na tome.

Zabavno je dok se radi o onim drugima, obično hadezenjarama. Zajeb je kad počnu letit unaokolo bez razlike. Onda ćemo se čudit i tražit da se poštuju principi. Ovaj tekst i komentari me stvarno sve više zabavljaju. :)))

Tko je glasao

Bravo, odličan (5) za ovaj

Bravo, odličan (5) za ovaj uradak sličan onom od Andree. Ne zamaraj se ičim, a pogotovo činjenicama koje bi mogle poremetiti tvoju idealnu sliku omiljenih novina koje si krala od starog... Nemoj ni slučajno promisliti je li možda baš sve tako ružičasto kako su oni naslikali sliku o sebi i servirali je vama, vjernoj i odanoj publici... Nemoj ni da te pokoleba što sami bivši Feralovci govore da takav idealan list uopće ne postoji i da su urednici i te kako od krvi i mesa...

To vrijedi i za sve ostale koji se ravnaju po onoj staroj "čak i kad sve govori protiv onoga u što vjerujem - suludo odbijanje da pogledam činjenicama u oči će mi sigurno pomoći" :))) Znam da nije lako kad se neke iluzije sruše, stoga, guštajte u svojim vizijama, meni ni u džep ni iz džepa... Znam da je do sad je išlo Viktoru i Heni u džep i oni su se od tih vaših ideala dobro potkožili... A vi pričajte bajke o Feralu...

P.S. Predviđam ti barem desetak četvorki za ovaj komentar... od svih onih u denialu... :)

Tko je glasao

Whatever, vlastite si

Whatever, vlastite si osobine prepisao meni....jer upravo HDZ-ovi glasači odbijaju pogledati činjenicama u oči...

Tko je glasao

A di ti vidiš HDZ-ovog

A di ti vidiš HDZ-ovog glasača? :)

Nego, reci ti meni zašto si "krala" Feral od starog? Šta su ti branili čitati novine u kući pa si morala "krasti" Feral? :)))

Ili to ide u red onih patetičnih pričica koje su u Feralu objavljivane svaki put kad bi zakukali da propadaju... Onda bi na deset strana objavljivali nekakva "pisma podrške" koja su baš ovako zvučala...
"Dragi naši Feralovci, izdržite jer bez vas ništa nije isto..." ,
"mi smo familija iz Švedske i nemamo ni za kruh i mlijeko, ali uvijek kupimo Feral pa pod slabim svjetlom lojanica do dugo u noć čitamo..."
"ja sam umirovljenica sa 1300 kuna penzije, ali uvijek kupujem Feral, prije nego lijekove..."
"meni jutarnja kava nije ista bez Ferala, najbolji ste, genijalci ste..."

Mislim, koliko moraš bit ego-manijak i uživljen u vlastitu veličinu da to objavljuješ?

Tko je glasao

Dobro, nisi HDZ-ov nego

Dobro, nisi HDZ-ov nego HSS-ov, a to ti dođe na isto :-). Nego, smješni ste mi ti i B2, toliko se uzrujati što piše jedna klinka daisy...ccc
Fakat, zašto se toliko pjenite samo zato što su ljudi voljeli čitati Feral? Što bi to po vama bilo ispravno čitati...možda Hrvatsko slovo ili kako se već zove? Od kuda ikome pravo da osuđuje nekoga zbog onoga što čita?

Tko je glasao

Da, pjenim se i ne spavam

Da, pjenim se i ne spavam noćima zato što si ti čitala Feral :)))))
Nismo mi ništa manje smiješni od tebe koja si "krala" Feral od staroga... Još mi nisi rekla kako si ti to "krala" Feral i jesu li ti zabranjivali čitat novine kad si ga morala krast... I šta se tu iščuđavaš kako netko osuđuje nečiji izbor novina a onda se sama sprdaš s Hrvatskim slovom... To je ta feralovska dosljednost, sve puca od tolerancije i ljudskih prava, svi moraju poštovat nečiji izbor da čita Feral, a onda za minutu udri po Hrvatskom slovu i Glasu koncila... Zato i je propao Feral, toliko licemjerja ipak može imati samo marginalnu publiku.

Tko je glasao

Ostavljam te u uvjerenju da

Ostavljam te u uvjerenju da si u pravu :-)), premda ne znaš pročitati ni ono što sam ja napisala, a kamoli profesionalni novinari. Nisam se sprdala s Hrvatskim slovom, nego sam samo konstatirala kako bi ti vjerojatno bila simpatičnija da čitam HS. A što se tiče "krađe", nisam imala razlog kupovati Feral jer ga je kupovao moj otac, a ja bi ga tu i tamo, vikendom kad bi posjetila roditelje, uzela pročitati.

Tko je glasao

možda Hrvatsko slovo ili

možda Hrvatsko slovo ili kako se već zove?

I ne zaboravi Glas koncila :-)

Tko je glasao

Nemojte zaboraviti 'Hrvatski

Nemojte zaboraviti 'Hrvatski list' i 'Fokus'- tamo možete pročitati najbolje uratke hrvatskih pera.

cogito ergo sum

Tko je glasao

Ne slažem se sa autorom

Ne slažem se sa autorom dnevnika u vezi više stvari.
Kao prvo, pozivanje na kapitalističko, neumoljivo, samoregulirajuće tržište u kojem preživljavaju najbolji ne drži vodu. Tržište u HR je dogovorna simulacija moćnika i onih koji su ih stvorili. Većina afera o kojima se piše na ovom web siteu je dokaz tome. Zbog toga, smatram da su Feralovi apeli za spas i naricanje nad vlastitom sudbinom potpuno opravdani. To, što su oni upućivani više puta, nije radi neuspješnosti Ferala nego zbog uspješnosti onih kojima se Feral zamjerio. Autor piše "U vrijeme Tuđmana je takvo zapomaganje bilo na tjednoj osnovi, ali ajmo reć da je tada i imalo neke podloge". Zar to znači da danas više nema podloge za to? Naprotiv, stanje medija se sve više približava onom iz faze kasnog tuđmanizma.

Drugo sa čime se ne slažem je svrstavanje Ferala među "političke tjednike". Feral nije Nacional ni Globus tj. tjednik za široke mase nego "tjednik hrvatskih anarhista, protestanata i heretika" (= ljevičarske manjine koja voli malo elaboriranije tekstove sa dozom splitskog humora). Zabuna je nastala tijekom Tuđmanove vladavine kad se Feral sam našao na poziciji neovisnog političkog tjednika. To nije bila njegova "prirodna" pozicija nego samo posljedica toga što tamo nije bilo nikoga drugoga. Zato su ga mnogi čitali prije 2000. Njima je poslije 2000. Feral postao iritantan i "promašen" , sa čime se potpuno slažem. Feral je zaista promašen za autora ovog dnevnika i neke komentatore. Molim, nemojte ovo shvatiti kao negativnost ili potcjenjivanje autora i komentatora, nego samo kao isticanje sljedećeg : "priroda" Ferala je takva da iritira ljude na mainstream političkim pozicijama. To je zbog kontriranja u nekim temeljnim svjetonazorskim stavovima ( npr. ljevičarstvo Marinka Čulića). Vjerujem da je to uzrok nekim strastvenim, negativnim i "slikovitim" rečenicama u ovom dnevniku.
Feralova "prirodna" ciljana grupa su ljevičari, fanovi S. Žižeka, antiglobalisti i slična raja. Njima je Feral sasvim OK. Pravo pitanje je, da li oni imaju dovoljnu brojnost i (ekonomsku) karakteristiku da omoguće isplativi tiskani medij?

Treće, ne slažem se sa time da je većina feralovaca grupa naivnih ljubitelja violinskih elegija. Ja imam dosta Ferala u ormaru pa nisam postao malodušan niti promjenio glazbeni ukus. Ne znam zašto autor pretpostavlja da svatko tko voli Feral automatski negira optužbe za pronevjeru. Upravo suprotno. Ja recimo, nemam ništa protiv potkradanja države koja financira tiskovine poput Vjesnika, Hrvatskog slova i Glasa koncila. Pogotovo nemam ništa protiv da se pronevjeri lova koja bi inače otišla kao naknada nekim duševnim bolesnicima.
U svakom slučaju, ne sumnjam da će splitski sud iskoristiti šansu za "poravnanje računa". Baš me zanima koliko Ferala treba prodati da kupiš 4 stana.

Da ne bude samo neslaganje, potpuno se slažem sa autorom da ima čitatelja Ferala koji si tepaju da misle svojom glavom i da dobro pamte. Stvarno, većina feralovaca to misli o sebi. Tko je u pravu nećemo znati sve dok netko ne izvede sociološko istraživanje feralovaca i onda usporedi njihovu sposobnost mišljenja i pamćenja prema općoj populaciji . U što bi se vi kladili? Kome bi rezulatat dao za pravo, autoru ili feralovcima ?

Još nešto, ne mislim da su novinari Ferala jedini koji slobodno pišu, ali su bili prvi, ne mislim da su romantični borci za slobodu, ali drugih dugo nije bilo , ne mislim da su jedini borci za ljudska i manjinska prava ali su najdosljedniji.

Citas

Tko je glasao

Ovo mi je jedno od boljih

Ovo mi je jedno od boljih objašnjenja funkcioniranja Ferala, zli notthingamski šerif Frank Tudman, i Robin Ivancic i Heni Hood. Fra Duka bi mogao biti fra. Tuck. Zaraditi se moglo štogod škuda za mirnu mirovinu, ne prikažeš stvarnu tiražu, ne platiš notthingamskom šerifu drumarinu, a onda svojoj družini podijeliš škude, deset meni, jedan tebi itd.
Namjera im je bila iscrpljujući šerifov režim uništiti ga i na vlast dovesti recimo Dalmatinsku akciju, također ljevičarsko-regionalno-astrološku stranku, te se ujediniti sa Tirolom, Flandrijom i Istrom.
Inače, nije mi čudno da su im fanovi ljevičari, svaka 'tica ide svome jatu, samo su od samoupravnih ljevičara postali anarho-ljevičari. Heni baš baca na Urlike Meinhof, već vidim kako otima Nadan Vidoševića iz njegove vile i traži otkup u protutežini zlata. Andreas Bajader Ivančić otima generala Domazeta i spriječava ga da izda knjigu "Best of Lošo & klons".
Sa druge strane nije mi jasno nikako toliko gađenje na reklame? Ne bi im kruna pala sa glave ako ubace dikoju reklamu za Ožujsko, pa zatim jednu Podravka kokošje juhe, Sijecimo Hrvatske šume, ili pijte vodu iz špine/česme on 'd haus Hrvatske vode i sl. I preživili bi, doduše falilo bi im malo digniteta, ali tko je savršen, mora se kupit ujutru po kile kruha i dvajest deka parizera, djeca deru patike, žena 'oće nove tange. Bože moj 'ko je vidio da anarhisti cijene novac? Ne znaš ko je veća sirotinja, Dežulović prosi hranu na Terazijama, Jergović piše anarhističke knjige i poput Gandija ide Zagrebom zamotan u maramicu, Čićo se spalio u Dugopolju iz protesta protiv globalizacije i industrijalizacije...

Tko je glasao

Ovo sam i očekivao...

Ovo sam i očekivao... izvedeno je pregrupiranje i sada kreće ignoriranje iznesenih činjenica i kreće se opet u ponavljanje već prežvakanih, a nedokazivih argumenata.

Prvo i osnovno, autor ovog teksta se nijednom nije pozvao na "kapitalističko, neumoljivo, samoregulirajuće tržište". Na to se pozivaju Feralovci koji smatraju da za njih ne smiju vrijediti pravila koja vrijede za sve (kao npr. plaćanje poreza) jer su oni zaslužni, slobodari, svjetlo u mraku... To su i ovdje neki spomenuli uspoređujući Feral sa HNK-om. Što se tiče podloge za nekakve progone, od 2000. Feral ima manje-više iste uvjete za razvoj kao i sve druge novine, skandala i pritisaka nije bilo, osim onih koje je svako malo proizvodio sam Feral kad bi upao u probleme s novcima.

A odakle problemi s novcima? U novom "Globusu" Dežulović piše presmiješan tekst pod naslovom "Kraj novina koje su živjele od čitatelja" i hvali Feral kao novine koje su živjele bez oglasa, samo od svoje tiraže. Kako da ne... Sami Feralovci su višekratno govorili kako ne mogu živjeti od same naklade i ljutili se (!!!) što ih oglašivači zaobilaze. Pa čak su i Vladu optužili da zabranjuje oglašivačima da idu kod njih. A onda u istom dahu, dok mole za oglase i optužuju Vladu da im ne da oglase - se ponose kako su novina bez oglasa! Pa tko je tu lud? A Dežulović napada novine pune oglasa i glupih tekstova u istim takvim novinama u kojima dvije stranice nakon njegove kolumne slijedi maloumni prilog Lifestyle na 50 stranica i u kojima nema ni dva i po pametna članka... a on veliki Feralovac i ozbiljni novinar... pa tko je tek tu lud???

A svima je jasno da je Feral preživljavao ne od naklade nego od izdašnih donacija Sorosevog Otvorenog društva. Čudnog li čuda da su financijski problemi počeli baš kad je Soros zavrnuo pipu. I ako te novine prema Dežuloviću žive od čitatelja, gdje su ti čitatelji sad i zašto se Feral uopće gasi? I sami obožavatelji Ferala su ovdje u komentarima rekli da je novina kvalitetom skroz podbacila, zorno smo vidjeli kako su rastjerali sve kvalitetne autore i novinare... pa čemu se sad čudimo propasti?

I na kraju, drago mi je da je gorepotpisani feralovac koji misli svojom glavom izričito rekao da podržava gospodarski kriminal i varanje na porezu. Da jednom zauvijek stavimo ad acta te vrhunske moralne vrijednosti feralovaca. Ako urednici kupuju soroševim, čitateljskim i utajenim novcima stanove, pa kako bi čitatelji mogli biti išta bolji?
Da ponovim još jednom - zbogom Feralu, kakvi su ga ljudi vodili i kakvi ga čitaju, dobro je i potrajao...

Tko je glasao

I na kraju, drago mi je da

I na kraju, drago mi je da je gorepotpisani feralovac koji misli svojom glavom izričito rekao da podržava gospodarski kriminal i varanje na porezu. Da jednom zauvijek stavimo ad acta te vrhunske moralne vrijednosti feralovaca. Ako urednici kupuju soroševim, čitateljskim i utajenim novcima stanove, pa kako bi čitatelji mogli biti išta bolji?
Da ponovim još jednom - zbogom Feralu, kakvi su ga ljudi vodili i kakvi ga čitaju, dobro je i potrajao...

Ovaj dio se mora još jednom istaknuti koliko je važan....

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Ovaj tvoj smotani Pilsel

Ovaj tvoj smotani Pilsel prvo piše da mu nisu za kartu dali u Feralu a onda da je to bilo u Novom listu. Pa onda da to stanovima i je, a možda i nije.
Sve neki poluargumenti.
Mogo si čovjeće reć, vrlo jednostavno, ne čita mi se više Feral i bok. Ali morao si malo začinit. A dokaza niotkuda. Sve ispada na onu staru: pa to već i vrapci na grani znaju. Ma znaju, naravno, ali dok se ne dokaže argumenti ne stoje. Kako za Feralovce tako za Bandića, Čaćića i Sanadera. Tako i za puno veće nakladnike koji još dan danas veći dio plaće isplaćuju na ruke.

I na kraju, meni je Feral uvijek bio zabavan. Još i danas. Nikad ga nisam doživljavao kao nešto supra moralno, sveto i neokaljano. Jer to ne postoji. Barem ne u rvackoj.
Za mene su vrijedni divljenji samo oni koji se potrude nešto konkretno poduzeti kontra ove parazitske vlasti. Koja novcem od naivaca poput tebe koji redovno plaća poreze i doprinose, gradi nepotrebne mostove i stadione. Koja se prežderava i preserava.
To je kao da lopovu koji te dođe pokrasti još i sam trpaš zlatninu u vreću i tapšaš ga po ramenu. Samo naprijed naivna moralna veličino :)

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

Tko je glasao

Ma o čemu ti sad? O

Ma o čemu ti sad? O stanovima se sve zna, rekli su ljudi koji su s njima radili, a oni nikad nisu demantirali. To nije ništa nelegalno, samo pokazuje koliko imaju moralnog pokrića svaki tjedan vikati drž'te lopove koje vide na sve strane, zalagati se za prava radnika, a novinarima davati minimalac dok sebi kupuju nekretnine.

Osim toga, svi članci u Feralu su redom dokazani i provjereni, oni ne pišu bez čvrstih dokaza i sudskih presuda, jel? Tako su i jednog čovjeka proglasili silovateljem bez suda, suđenja i dokaza i po tome drvili godinama (Vicu Vukojevića), kao i niz drugih primjera gdje su eto oni sebe odredili i sucima i porotom. Pa ti sad mene pitaš imam li ja dokaza... Kao da je njima ikad trebao dokaz....

I za kraj bi ti još postojanje jednih lopova opravdao drugima... Parazitska vlast krade pa su onda još ovi i prihvatljivi jer su, eto, i smiješni pritom.

I misliš da oni poduzimaju nešto kontra ove parazitske vlasti???? Pa tko je tu sad svjetska naivčina? Ne poduzimaju oni ama baš ništa - pobroji naslovnice koje sprdaju Sanadera na način na koji su sprdali Tuđmana. Nađi ijedan kritički tekst o Mesiću ili naslovnicu s Mesićem u mudantama. Nađi jednu naslovnicu Račana u krevetu s Miloševićem ili slično... Svaku Franjinu dvosmislenost i najmanji spomen ustaša su godinama razvlačili, a Mesićev ispad dodvoravanja ustaškoj emigraciji su tako fino prešutjeli i opravdali, kao i sve one izjave o Srbima pod jednim kišobranom i zemlji koju će odnijeti na opancima...
Pa Sanader, Mesić i Feral su u sasvim mirnoj koegzistenciji, Sanader je čaki smanjivao porez i obećavao pomoć (samo što te naklade nema pa nema...), a ti meni pričaš da oni rade protiv ove vlasti? Nemoj bit smiješan.
Ali drago mi je da te dovoljno nasmijat pa da ti je sve ok, to je dobra osobina u životu :)

Tko je glasao

Nađi jednu naslovnicu

Nađi jednu naslovnicu Račana u krevetu s Miloševićem ili slično...

Sad znatno proširuješ "otpužnicu", koja se u dnevniku bzira na nekim činjenicmaa, i prelaziš na politički teren i paušalne optužbe, a tu imaš puno manje argumenata.

Tuđman u krevetu s Miloševićem - to je bila jetka satira, ali s valjanim uporištem u realnosti: Tuđman se Miloševiću neskriveno divio. Račan u taj odnos ljubavi i mržnje ne spada.

Međutim, bili su zaista i prema esdepenjarama jednako nesmiljeni, a Račan je bio na gomili fotomontaža.

Zoran Oštrić (Zelena lista)

Tko je glasao

Ili slično, Zorane, ili

Ili slično, Zorane, ili slično... ne mora biti Milošević... satira je u vrijeme SDP-ove vlasti bila puno manje jetka, a kritika je bilo, ali vrlo malo ili ništa s onom strašću kao prema Franji... za naslovnice možda griješim, ali volio bih da mi netko linka neku s Račanom u donjem rublju ili nešto tog kalibra...

A Mesić? Ne misliš li da bi ksenofobne i fašistofilne izjave kakve je davao Mesić u slučaju da su došle od strane HDZ-ovaca bile duševna hrana godinama i tema mnogih naslovnica, shitova i ogorčenih kolumni, a predsjedniku se sve to, eto, nenamjerno, zaboravilo i oprostilo?

Tko je glasao

Grijesis zestoko. Racan je u

Grijesis zestoko.
Racan je u Feralu bio jos kako pržen.
Medutim Mesic ne.
Kako se samo olako zaboravlja vrlo snazni sukob izmedu Racana i Mesica.
Pozadina toga jeste da je zamislite jedan Racan bio svjestan sta se u pozadini dogada, hej na jednog Racana su spali hrvatski nacionalni interesi. Mesic je u to doba selektivno liferovao dokumentaciju (apropo teza da je Feral zivio od svojih citatelja).
Sve Racanovo zestoko je provuceno kroz Feral i tu uopce nema dvojbe:
http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...
http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...
http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...
http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...

Tko kaze da nema reklama u Feralu: http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...

a tko samo kaze da nemaju dusu:
http://feral.mediaturtle.com/look/weekly1/naslovnica.tpl?IdLanguage=7&Id...

Tko je glasao

To je logični dio osnovnog

To je logični dio osnovnog pravila koje dominira destljećima, i Račan je pao na ispitu iz gradiva kojim se bavi cijeli život i koje jdino jako dobro zna - udružene snage za sva napredovanja i sva trash poslovanja trebaju stalne krivce, da odvuku pažnju i da se udruženi napredak na svom trashu mobilizira i napreduje dalje i dalje.

Račan je sa Budišom (HSLS) sklopio savez i prilike su im potpuno očekivano i po inerciji za to izborima dale stabilnu većinu. Veoma zbunjene i zabrinute udružene snage su bez ostatka i usklađeno krenule s masovnom invazijom na Budišu, što je bilo tako lako i masovno, pa su kao dio toga vala pojavljuje "autsajder" predsjednik Mesić, za kojeg "zbog šarma" glasaju HDZ, SDP, HNS, sav biznis, svi mediji a naročito jake snage za koje nije zgodno da se zna. Račan, vičan promjenama valova, tome nije mogao malo odoljeti a njegove divizije još manje. I naravno da to ima svoju cijenu, već od prve večeri i sapoćenja rezultata izbora 3.1.2000.g. teče impresivna farsa "promjena" u RH, do danas i pouzdano čvrsto dalje, jer je to jedina opcija koja odgovara sitnici od cca 98 % elitnih i naprednih snaga.

Tijekom noći sa 3. na 4.1.2000.g. do daske poraženi HNS nezakonito postavlja na čelo INA-e svoga čovjeka, koji je i danas i odvija se šta sve ne. Udarni dio farse je za nekoliko dana, kada Nino Pavić uručuje a glavnina "elite" sa krajnom zahvalnošću prima nagrade za uvođenje demokracije u RH, baš dok se ona masovno i ključno krši. Onda kreću turbo snage - Fižulić Čačić, Linić ....

I nije objektivno pripisivati Mesiću (a Feralu još manje) veće zamjerke nego drugima, pa i Račanu i Sanaderu, ali i veoma širokim i ne baš nemoćnim snagama. Jer je to djelom kao pripisivati Severini estradizaciju politike i upravljanja, stalno tumačiti da nema veze za milijarde i likove koji ključno odvijavaju milijrade u vjetar jer je navodno važnije to što je od toga ipak napravljeno 10 % korisnog i navodno turborazvojnog, na razini Isusa koje sve nahrani sa niti 10 %.

Ali, kada je to tako već teklo, možda je teklo pretežno dobro, dobrim djelom pouzdano jest, jer većini očito treba vremena i novih cca 500 mlrd tuđih kuna u besmisleno te ispitivanje osobnosti i interesa do kraja pa i preko ikakvih granica, s onu stranu, da bi se udostojili (=bili prisiljeni) malo suočiti sa tim svojim napredovanjima. I da nije svega toga vjerojatno ne bi bili ni blizu ove zrelosti i sinteze, koje su krenule.

Tako da je i iskusni Račan vjerojatno djelom na te relacije računao, na težišta u farsi "promjena" - udovoljio svim "jakim" i "jačim" snagama i tako im pružio priliku za sva daljnja uživanja, a naročito ova sada, kada iz nekog neobjašnjivog razloga i dionice i milijarde i prekomjerna pamet i humanizam i sav višedesetljetni trash pokazuje znakove čuđenja nad svim duljim i očiglednim (SFRJ moda).

Tko je glasao

Ti kažeš: O stanovima se

Ti kažeš:
O stanovima se sve zna, rekli su ljudi koji su s njima radili, a oni nikad nisu demantirali I to onda znači da je sve istina? Možda su stanove dobili na lutriji ili im kupila baka iz Nevijorka. Zašto bi takve gluposti uopće demantirali? I najvažnije, ja uopće ne tvrdim da to nije tako kako kažu odlutali novinari, samo želim reći da ni ti nemaš dokaza. Pa onda ne stoji da nemaju moralnog pokrića. A ako i nemaju, kome je to bitno. Glavno da su zabavni, ne? Ti od moje nespretne izjave odmah napravio komediju. Ajde, barem si zabavan :)

A ovo naprimjer, ja uopće nisam nigdje tvrdio:
Osim toga, svi članci u Feralu su redom dokazani i provjereni, oni ne pišu bez čvrstih dokaza i sudskih presuda, jel?

Kao ni ovo:
I misliš da oni poduzimaju nešto kontra ove parazitske vlasti????

Ja upravo tvrdim da cijenim one koji su bolji od Ferala, koji čine više i konkretnije od zajebancije. Feral je slična pojava kao i Frederikov cirkusant Beppo.
Denuncira svašta a ne rješava ništa. A uz to je i sam kriminalac.

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

# Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci