Tagovi

Zašto Zoran Milanović nije Borut Pahor?

Zoran Milanović vs Borut PahorZnam da Slovenija nije Hrvatska, ali to nije jedini razlog:-) Jučer sam s velikim veseljem primio vijest o pobjedi Boruta Pahora (sad bi trebao vikati pogledajte semafor, ali neka to ostane interna zezancija:-). Naime početkom godine imao sam prilike na seminaru u susjedstvu slušati zanimljivo predavanje jednog iz ekipe savjetnika za strateško komuniciranje Boruta Pahora. I to onaj zanimljiviji dio za stolom tijekom večere, kao i samo predavanje dan kasnije. Jučerašnja pobjeda je rezultat višegodišnjeg rada i do nje se došlo u nekoliko koraka.


Borut PahorBorut Pahor nije novo lice slovenskih socijaldemokrata - predsjednik im je od 1997. što postaje sa samo 34 godine. Nakon izbora 2004. i odlaska u oporbu počinje novo doba ljevice u Sloveniji. Mijenjaju ime u SD - socijaldemokrati 2005., uz Pahora i još neke koji čine staru jezgru uvode mlade, ali iskusne igrače u igru (generalni tajnik stranke tada u trenutku izbora ima samo 30 godina). Imaju viziju u 5-7 godina doći s 5-10% do 25-30% glasova, što im jamči formiranje vlade. Ne razmišljaju više u kategorijama lijevo desno, već se vode nečim što nazivaju pragmatičkim progresivizmon - gledaju što ljude traže, gdje žele vidjeti Sloveniju u tih sljedećih 5-7 godina. Ono što je možda bitno shvaćaju da politiku GRADE I STVARAJU S LJUDIMA
Odličan je primjer za to njihov web gdje ćete odmah vidjeti ogromnu razliku u odnosu na naše stranke, a tek kad ih usporedite s Janšom - za SD je politika COOL, ne sport za elite, vidite npr. REDBOOK dok Janša kopira Sanadera - svi iza mene.
Kad sve to razbistrite u svojim glavama, stvorili ste vojsku s kojom možete ratovati. No tada trebate dobre stratege i taktičare.
Koji će vam savjetovati da se ne kandidirate za predsjedničke izbore, već gurnete novo lice koje pomete sigurne favorite - Danila Türka. Ali da mu date jasnu potporu, a da sve oko izbora iskoristite za vlastitu promociju i promociju stranke. Predsjednik ki združuje, koji ujedinjuje a ne dijeli Slovence na lijevo ili desno, od potpunog outsidera dolazi do uvjerljive plebiscitarne pobjede (70%).
Koji će predložiti da Janši predložite sporazum o nenapadanju dok traje predsjedavanje EU-om. Pomoći Jankoviču osvojiti Ljubljanu. I tako dalje potez za potezom prema cilju...
Ukratko ljudi koji će moći definirati jasnu političku strategiju i koji će moći progurati ljude koji će u konačnici donijeti željene rezultate. Ili kako su rekli neki prije mene - "Victory always starts in the head".
Borut Pahor i Katarina KresalDanašnji naslovi - Bivši maneken Borut Pahor bit će slovenski premijer ili Pobijedili maneken i ljepotica samo su površinske slike tog velikog uspjeha - gdje se pobjeda površno želi pripisati isključivo uspješnoj personalizaciji (poput podatka da je 54% žena glasalo za Pahora i da ima lijepe plave oči), bez dubljeg ulaženja u samu bit te uspješne politike.
Borut Pahor manekenTu možda možemo pronaći jedinu sličnost Pahora i Milanovića - novo lijepo lice. Ali kako je pokazala hrvatska stvarnost - to nije dovoljno, potrebno je i sve ovo ranije nabrojeno što se ne vidi lako ako zagrebete površno. Zoran Milanović je izgubio dobivene izbore - prednost koju je dobio na valu promjena na čelu SDP-a jednostavno se istopila do izbora. "Ako se nadaš pobjedi, već si izgubio" netko je mudar davno zborio, no sad nema smisla plakati nad razbijenom igračkom. Problem je da se danas ne nazire ni sljedeći korak, a kamoli njih nekoliko sljedećih. I prijeti mu problem da bude obilježen poput njegova prethodnika - kao notorna lijenčina, nevažno u koliko je mjeri to istina ili ne. Na cijelu priču me potaknula strelica dolje na ruži vjetrova Slobodne Dalmacije:

Zoran Milanović - Ne reagira na brojne skandale, loše sigurnosno stanje, socijalnu krizu..., a izbori se dobivaju radom u četiri godine. Ovo su sve znakovi lijenosti čelnika SDP-a

Dijelom sam i osobno doprinio toj ocjeni, ali vidim da moj sud djele i neki drugi sugovornici Slobodne - HDZ puca od afera, a Milanović - šuti. Nije ni čudo da se premijer Sanader turistički odmara po New Yorku. Nemam nekakav osobni razlog napadati Zorana Milanovića, mislim da samo konstatiram očito. Da bi Hrvatska bila stabilna država, potrebna joj je jaka oproba, jak kontrolni mehanizam koji će ljudima poručiti mi smo tu zbog vas, a ne zbog 56 plaća u Saboru. I ne mislim samo ja tako, vjerujem da puno običnih građana dijeli to moje mišljenje. I zato smatram da je za budućnost Hrvatske bolje reći ono što se potiho čuje sa svih strana, nego licemjerno šutati. Nemam nikakav drugi interes.
A sve što se događalo u proteklih nekoliko mjeseci upućuje na to da Zorana Milanovića "bole prepone" za to što građani misle o takvoj oporbi. Ti isti koje bi trebao motivirati na lokalnim izborima, a kasnije i na predsjedničkim. Sličnost sa Slovenijom je samo u koracima koji su pred nama, ali ne i u onome što ljevica radi. Umjesto da se pita kako građani Hrvatske vide Hrvatsku za 5-10 godina i tome streme, čitamo dnevnike iz Bleiburga. Pa to smo pitanje riješili 2000. zar ne?


Ili nismo? Ja sam za to da se bavimo budućnosti Hrvatske, a da prošlost ostavimo povjesničarima. A ako se spusti s visina među ljude i krene raditi, možda i Milanović bude na dobrom putu postati sličniji Pahoru. Srećom Ljubljana nije tako daleko...

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr/blog

Komentari

Eto, Borut Pahor koji je

Eto, Borut Pahor koji je najvjerojatniji mandatar, najavio na RTV Sloveniji nepopularne poteze. Jedan od tih nepopularnih poteza je i srezanje naknade za parlamentarce nakon prestanka mandata s 12 na samo 6 mjeseci, pa onda snižavanje naknada u nadzornim odborima....i slično.
Kako to da je Slovenija tako daleko od Hrvatske a dijelili smo istu povijest stoljećima? To je u ovom slučaju čisto retoričko pitanje.

Tko je glasao

Bio je rat. Morali smo se

Bio je rat. Morali smo se braniti od srpske agresije. rofl

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Nažalost, nikakva sreća se

Nažalost, nikakva sreća se ne nalazi u činjenici kako Ljubljana (zemljopisno) nije daleko od Zagreba. "Šta me gledaš? Ljepota nije prelazna", kaže stari vic. Isti vrijedi i ovdje.

Iako je netko niže napisao kako su Hrvatska i Slovenija krenule iz istih pozicija to je samo naizgled točno. Ne treba se vraćati daleko u prošlost, dovoljno je baciti pogled na Jugoslaviju koja je u mnogo čemu (ekonomski, kulturno, etnički, pa čak i po mentalitetu) funkcionirala kao Slovenija + ostale republike. Realnost tih razlika je očita - Slovenija je već godinama tamo gdje se Hrvatska tek nada doći. Ali, da li su te razlike doista tako drastične? Odgovor se čini tako jasnim. Dovoljno je čuti slovenske politačare kako govore(!) engleski i usporediti ih s "ver vaz ju bin ven aj vaz der" engleskim kojim barataju hrvatski političari.

Najveća (zapravo maestralna) pobjeda HDZa (koja ga drži na vlasti već drugi mandat) je ona kojom je hrvatskoj svakodnevnici kao dominantnu temu nametnuo prošlost, stvarajući ozračje u kojem su aktualniji događaji četrdesetih godina prošlog stoljeća od onoga što se dešava danas (da ne spominjem budućnost). HDZ uspješno hrani strah od Jugoslavije (iako smo pola stoljeća živjeli u njoj i u mnogo čemu je život u njoj bio kvalitetniji od života u današnjoj državi) i strah od komunjara (iako se velika većina komunjara, i to onih najgorih, nalazi upravo u korpusu HDZa). Zato hrvatski problem nije dijaspora. Također, sasvim je svejedno što priča i koliko galami opozicija. Koliko puta smo se sami u to uvjerili prateći bezbrojne afere, pljačke, korupciju, laži i prevare koje su javno razotkrivali novinari i opozicioni političari. Je li HDZ kažnjen?
Nikada.
Čak ni 2000. HDZ zapravo nije izgubio izbore (što se tako bolno moglo vidjeti u onoj nakaradnoj i klimavoj Račanovoj koaliciji). U tome je sva ljepota, sva genijalnost HDZove pobjede. Što god HDZ učinio prosječni će birač sve oprostiti. "Ma samo neka je nama naše Rvacke", izvalit će tupavo nesvjestan kako je Hrvatske sve manje i sve je manje naša. "Samo da na vlast opet ne dođu one komunjare."

Od riječi nema koristi. Samo djela. Treba raditi. Upravo zato Bandić ima uspjeh u Zagrebu. Nemojte me krivo shvatiti - ne podržavam Bandića i njegove metode, ali upravo u Zagrebu na djelu je još jedno hrvatsko čudo. Bandić krade, ali i radi (što je ogroman napredak u odnosu na one političare koji još uvijek samo kradu i pričaju). Treba raditi na terenu, tamo gdje si na (lokalnoj) vlasti treba dizati škole, vrtiće, ambulante, infrastrukturu, ukratko, podizati standard i kvalitetu života.
Birači će (kao i u Zagrebu) prepoznati i nagraditi trud.

Vratimo se razlici između Slovenije i Hrvatske koja je samo naizgled ogromna.

Jer, dovoljno je pogledati ove zadnje slovenske izbore. Kako je primjetio AP, Janša se posvađao sa slovenskim tajkunima, a mediji su bili naklonjeniji socijaldemokratima. Zatim afera "Patria" koja je (tempirano?) udarila pred same izbore. Nakon svega toga vrlo TIJESNA pobjeda socijaldemokrata.

Možda kod susjeda trava ipak nije toliko zelenija?

Tko je glasao

Koliko vidim bitna razlika

Koliko vidim bitna razlika je da je Pahor s ekipom napravio plan i držao ga se. Za razliku od našeg Zokija koji je u hodu mjenjao plan, i gubio. Trenutno plan ne postoji, čak ni cilj nije definiran. Ljepota je prilično relativan pojam, i odličan izgovor.

Tko je glasao

ne vidim da je SD napravio

ne vidim da je SD napravio neki epohalno bolji rezultat od SDPa. jedino se nasao u situaciji da mu potencijalni koalicijski partneri nisu podbacili, te da se nisu nakon izbora prodali jansi.
HSS je takodjer tijekom predizborne kampanje slao neverbalne poruke o zajednickoj vladi sa SDPom, no nakon izbora okrece plocu.

jel bi danas razgovarali o pahoru kao pobjedniku, da je isto odlucio napraviti Zares ili LS?

i u tom pitanju se krije odgovor na pitanje zasto hrvatska nije slovenija.
zato jer se tamo takva politicka prostitucija ne dogadja.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

jedino se nasao u situaciji

jedino se nasao u situaciji da mu potencijalni koalicijski partneri nisu podbacili, te da se nisu nakon izbora prodali jansi.

ključna riječ je - potencijalni. jesi li siguran da su SD-u bili potencijalni? :))
znamo da SDP-u jesu. u bilo kojem ozbiljnom poslovnom planu investitor najviše pažnje poklanja financijskom planu i na kraju onom 'what if not' dijelu kojeg je, izgleda, SDP jednostavno pretpostavio . ili čak zaboravio. kad si nepripremljen a previše siguran u pobjedu, ne znaš se snaći u suprotnim uvjetima, ostaneš zatečen. (svaka minuta zatečenosti stvara dan prednosti suparniku)

(ako si gledao tekmu repke s Turcima na SP.. upravo tako je prošao i SDP & takve se stvari, nazivali mi njih prostitucija ili ne, dešavaju svuda. pravo izbora)

Tko je glasao

@ Hadži, i u tom pitanju

@ Hadži,

i u tom pitanju se krije odgovor na pitanje zasto hrvatska nije slovenija.
zato jer se tamo takva politicka prostitucija ne dogadja.

Ipak mislim, da ti je ta izjava malo prejaka. Pogledaj SLS i DeSUS - oni su u svakoj Vladi od barem 1996.

SLS sad ipak ima mogućnost, da se redefinira u jednu ozbiljnu, modernu stranku desnog centra, što bi već po imenu trebala biti. Nešto nalik OeVP u Austriji. Ali zato treba da zamjeni predsjednika i da preživi mandat ili dva u opoziciji, "peglajući" program i gubiti karieriste koji su se namnožili za tri mandata, a istovremeno držeći distancu od Janše.

Pozdrav iz Ljubljane

Tko je glasao

ne vidim da je SD napravio

ne vidim da je SD napravio neki epohalno bolji rezultat od SDPa.

Hmmm! No comment!

i u tom pitanju se krije odgovor na pitanje zasto hrvatska nije slovenija.
zato jer se tamo takva politicka prostitucija ne dogadja.

Zabrinjavajuće je da ni političke kurve ne žele u postelju s SDP-om. Zašto je tome tako ?

U Sloveniji su najveći dobitnici ovih izbora zapravo Zares i LS (gledajući dugoročno, oročili su svoje dionice). Kod nas se male stranke nakon prostituiranja marginaliziraju, a ove dvije su pokazale da su monogamne. Ušli su s Pahorom prije izbora (što dr Lesar ističe za najvažniji i pobjednički faktor) i pristali na dijeljenje dobra i zla skupa.

Tko je glasao

@ seneka, U Sloveniji su

@ seneka,

U Sloveniji su najveći dobitnici ovih izbora zapravo Zares i LS (gledajući dugoročno, oročili su svoje dionice).

Ako su time mišljeni Zares i LDS, onda treba napomenuti, da se radi o pripadnicima iste stranke - LDS, koja je nastala iz omladinske organizacije - ZSMS. Zares je nastala raspadom LDS prošle godine, kad je dio otišao Pahoru, dio ostao u LDS, a dio osnovao novu stranku pod vodstvom Gregora Golobiča, glavnog sekretara prijašnje (do 2004) svemogućne LDS.

Golobič je u kampanji posve jasno ispoljio svoje ambicije, da postane lider ljevice umjesto Pahora, pa bi mu na putu do tog cilja vjerovatno više odgovarao još jedan mandat u opoziciji, no sa svojim savjetnicima Kučanom i Jankovićem ocjenili su, da je primarni strateški cilj rušenje Janše.

Pozdrav iz Ljubljane

Tko je glasao

Iako su Pahoru i Milanoviću

Iako su Pahoru i Milanoviću podijeljene iste karte, Pahor je sa svojima bolje odigrao. Ta naizgled mala razlika je presudila da je jedan winer, a drugi luzer. Možemo debatirati o razlikama Janše i Sanadera jer je tu s istim kartama lošije odigrao Janša. Ipak ključna je razlika da naša oporba kampanju shvaća kampanjski. Ništa ne radi do nekoliko mjeseci prije izbora i tada kao prosječni hrvatski student nakon perioda zajebancije na brzinu želi prijeći gradivo i nadati se dovoljnom uspjehu. Tu leži pravi neuspjeh SDP-a koji ne shvaćaju da je to posao sa kliznim radnim vremenom i da sa takvim načinom funkcioniranja nisu izgubili samo prošle izbore već i sve slijedeće u budućnosti. Na vlast takvim načinom mogu doći ne vlastitim zaslugom već kad se HDZ sam skine sa vlasti cikličkim promjenama (za očekivati je da će svako treće do četvrte parlamentarne izbore na ovaj način dobiti SDP).
Hrvatska također nije Slovenija jer su kod njih većinu poljednjih godina na vlasti bili socijaldemokrati osim do nedavno Janše.

Tko je glasao

Da Slovenija ima ovako

Da Slovenija ima ovako nešto:

http://pollitika.com/neprincipijelna-koalicija-quot-slucaj-imotski-quot

Rezultat bi zasigurno bio drugačiji.

Da mi nemamo gore navedeno i mi bismo imali drugačiji rezultat.

Ali šta ćeš... mi imamo, oni nemaju!

Po meni i dalje stoji;
da je Milanović ono sve što nije, ono gore nebi pomoglo onom kome je pomoglo.

Ali, što je tu je.... Milanović nije ono bi trebao biti... da li će ikad biti, pitanje je sad....

Tko je glasao

Ali šta ćeš... mi imamo,

Ali šta ćeš... mi imamo, oni nemaju!

A zašto oni nemaju, a mi imamo?
Nije opravdanje da je eto naš hrvatski mentalitet neki "specifični" - Slovenci su isto tu blizu, nisu na drugom kraju svijeta. Nije ni opravdanje da oni nisu imali takav rat kao što smo mi imali - jer od reata je prošlo 13 godina, i neke stvari su se mogle promijeniti. Nije ni opravdanje da smo mi bili u SFRJ i da smo bili pod komunizmom, jer, gle čuda, i Slovenija je bila dio iste te SFRJ i također je imala komunistički poredak. Dakle, što je tada objašnjenje?

Tko je glasao

Fulao si.... oni nemaju

Fulao si.... oni nemaju ovakvu dijasporu kakvu mi imamo...

Pročitaj dnevnik koji sam linkao....

Tko je glasao

Fulal si ti, Slovenci su se

Fulal si ti, Slovenci su se rješili građana Slovenije koji su bili iz drugih republika federalne jugoslavije.

Tko je glasao

@ Skviki, Fulal si ti,

@ Skviki,

Fulal si ti, Slovenci su se rješili građana Slovenije koji su bili iz drugih republika federalne jugoslavije.

Ja u ovoj tabeli i ne vidim, kako se netko nekoga rješio.

Pozdrav iz Ljubljane.

Tko je glasao

Smučar, malo

Smučar,

malo samokritičnosti :) Čak je i Ustavno sodišče Republike Slovenije ustanovilo da su neki ljudi protuzakonito izbrisani iz popisa državljana:
Izbrisani

Tko je glasao

@ Hyeronimus, evo, citiram

@ Hyeronimus,

evo, citiram drugi i treći paragraf s linka, koji navodiš:

Leta 1991 je tem državljanom drugih republik nekdanje SFRJ potekel rok za pridobitev slovenskega državljanstva. Večina od njih ga ni dobila zato, ker ga niso zahtevali. Ko je čas za pridobitev državljanstva potekel, so po zakonu postali tujci. Državni organi so jih februarja 1992 izbrisali iz registra stalnih prebivalcev, saj naj bi v ta register sodili samo državljani, ne pa tudi tujci.

Ustavno sodišče Republike Slovenije je leta 1999 ugotovilo, da je bil izbris iz registra stalnega prebivalstva leta 1992 nezakonit. (Boldao ja)

Dakle nisu izbrisani iz popisa državljanstva - nisu ni mogli biti, jer ga nisu imali - nego iz registra stalnih stanovnika. Slažem se, problem bi morao biti rješen već davno, ali treba biti precizan - ne radi se o izbrisu iz popisa državljanstva.

Pozdrav iz Ljubljane.

Tko je glasao

Nije šija nego vrat :) OK,

Nije šija nego vrat :) OK, pogriješio sam, ali to ne mijenja bit da je ustavni sud RS proglasio brisanje iz popisa stanovnika - protuustavnim.

Tko je glasao

Smučar, Moj lipi, ja sam

Smučar,

Moj lipi, ja sam napisal da se je Slovenija rješavala stanovnika koji su bili iz drugih republika jugoslavenske federacije, a onda su bili svi ljudi državljani jugoslavije i nikakve Slovenije. Svi smo imali iste putovnice i osobne karte.

Tko je glasao

@ Skviki, s Hyeronimusom smo

@ Skviki,

s Hyeronimusom smo počeli debatu o drugoj stvari, koja Sloveniji nikako ne služi na čast i koja još uvijek nije riješena, unatoč presudi Ustavnog suda Republike Slovenije - naime o izbrisu stranih državljana (t.j. državljana republika ex - SFRJ) iz evidencije osoba sa stalnim prebivalištem.

A da je bilo otkaza ljudima drugih nacionalnosti, o čemu smo jednom več raspravljali, slažem se, sasvim je moguće, da ih je bilo. Na nacionalnoj osnovi? Moguće je i to, ali se nadam, da ih nije bilo mnogo ...

Pozdrav iz Ljubljane

Tko je glasao

Smučar, Ja sam par godine

Smučar,

Ja sam par godine sprovodil svoj dopust u Sloveniji. Znam kakav se je pritisak radil nad drugim nacionalnostima i to pogotovo od 89 do 91. Znalo se je več tad kod vas kaj bu došlo.

Tko je glasao

Ako baš hoćeš, osim što

Ako baš hoćeš, osim što imaju bolji standard, prosječno su značajno obrazovaniji od nas - bar prema popisu od 2001. U međuvremenu s ovim lažnim indeksima smo se valjda i mi popravili:-)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr/blog/

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
http://manjgura.hr

Tko je glasao

@pigo: Ma nije to s

@pigo: Ma nije to s dijasporom jedini problem - pa nije dijaspora kriva za ovu situaciju u Hrvatskoj, jel?

@Macan: imaju bolji standard, obrazovaniji su, članovi su Europske unije...ali to ništa ne govori, jer zašto imaju bolji standard? Zašto su obrazovaniji? Zašto su članovi EU (tj zašto mi nismo?) Pa krenuli smo manje- više od istih polaznih točaka: bili smo u istoj Monarhiji, Slovenija tada nije bila nešto razvijenija od Hrvatske, a Hrvatska je bila jedna od najnerazvijenijih zemalja u Monarhiji...bili smo u istoj Kraljevini Jugoslaviji...bili smo u istoj FNRJ/SFRJ...? Ok, oni su imali samo desetodnevni rat, a mi višegodišnji, al opet, to nije opravdanje ni za njihov toliko bolji standard i bolju poziciju...Dakle, u čemu je greška? Ako smo stalno bili u manje više istoj ili barem sličnoj situaciji??

Tko je glasao

@pigo: Ma nije to s

@pigo: Ma nije to s dijasporom jedini problem - pa nije dijaspora kriva za ovu situaciju u Hrvatskoj, jel?

Dijaspora nije kriva za stanje u državi... dijaspora je kriva što opet imam KraDeZe na vlasti.... KraDeZe je kriv za stanje u državi...

Još jednom za sve koji nisu razumjeli moj komentar...
Slovenija nema milju glasača van svojih granica, a fiktivno unutar granica.

100 puta prožvakana tema biračkih spiskova, broja stanovnika, broja glasača, mrtvih glasača, 20 osoba prijavljenoj na istoj adresi i sl. sranja kojima KraDeZe uspjeva ostati na vlasti....

I još jednom, nisam član SDP-a, a od nedavno nisam ni simpatizer...

Tko je glasao

@Hyeronimus: bili smo u

@Hyeronimus:
bili smo u istoj Monarhiji, Slovenija tada nije bila nešto razvijenija od Hrvatske

Slovenija je i tada bila bitno razvijenija od Hrvatske - po razvoju industrije, broju pismenih itd.. Jednu od važnh razlika činio je do 1918. sustav nasljeđivanja na selu: u austrijskom dijelu monarhije nema beskonačne diobe u sitne parcele - najstariji sin nasljeđuje imanje (ili zet isl.), ostali idu u grad raditi, u svećenike, vojsku isl.. U gradovima je razlika bila manja, nego na selu, i tako je i do novijih vremena ostalo.

Tko je glasao

Ovo je bitna stavka iz sad

Ovo je bitna stavka iz sad već nešto dalje povijesti. Zoran je odlično uočio.

Naime nismo bili u istoj monarhiji: Slovenija je bila u Austriji a mi u Ugarskoj. Ta ista Ugarska se izrazito maćehinski odnosila prema Hrvatskoj - vidi npr razvoj željezničke mreže u jednoj i drugoj "kraljevini", a vidi isto u Austriji i Sloveniji.

A prije 1870tih je Hrvatska bila primarno obrambeno ustrojena, iz Hrvatske se i crpila vojska i iscrpljivao narod.

Slovenci su također kao i Hrvati loše prošli od Talijana. Npr moja slovenska grana je sad u Krškom, ali je originalno iz područja Gorizie koju su morali napustiti zbog talijanskog režima.

Democracy is more than two wolves and one sheep voting on what to have for dinner...

Tko je glasao

Dakle, u čemu je greška?

Dakle, u čemu je greška? Ako smo stalno bili u manje više istoj ili barem sličnoj situaciji??
oni nemaju bih "dijasporu", tocno znaju tko je i tko moze biti slovenac :-)

Tko je glasao

da ja takvo što napišem,

da ja takvo što napišem, ovdje bi me proglasili nacionalistom :)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

ali ti to ne bi napisala, iz

ali ti to ne bi napisala, iz jednostavnog razloga što po HDZ definiciji hrvat može biti (a i je) skoro pa svatko tko je dobio barem razglednicu iz hrvatske

slovenci s druge strane dobro paze na to

Tko je glasao

slovenci s druge strane

slovenci s druge strane dobro paze na to
ponekad i predobro.
pa "izbrišu" par desetaka tisuća ljudi (prije svega) zbog njihove nacionalnosti.

Tko je glasao

hvala, nema bolje reklame o

hvala, nema bolje reklame o hrvatskoj širokogrudnosti od ove tvoje :):) hrvati su uvijek bili otvorena srca :):)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Imaju zamejske Slovence i

Imaju zamejske Slovence i Slovence u austrijskoj Koruški...doduše, nije ista situacija, ali također imaju značajne etničke zajednice izvan teritorija RS.

Tko je glasao

Zašto Zoran Milanović nije

Zašto Zoran Milanović nije Borut Pahor?

Zato jer Zoran Milanović ima zmijske oči. I Zoran Ništa ne znam Zmijeske oči Milanović niej Borut Pahor.

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Kao jedan od razloga

Kao jedan od razloga Pahorova uspjeha, odnosno Janšina neuspjeha, navodi se i to da se Janša zaratio s većinom tajkuna i medijima.

To je velika razlika između Janše i Sanadera koji je poslušni sluga naših tajkuna i medija.

Znači, možda nije toliko važno što Milanović ima "zmijske oči", koliko je važno što Milanović nema potporu Ivice "svinjske oči" Todorića.

Tko je glasao

Za Milanovića je bilo

Za Milanovića je bilo sigurno da je loš izbor još prilikom njegovog prvog izbora za predsjednika sdp-a.
U lipnju 2007. godine napisao sam ovo što se sada dokazalo, nažalost još je gore nego što sam mislio.
Zoran Milanović, nije se dokazao u poslovima organizacije i političkog djelovanja u stranci i van nje. Nije prošao izbore, izborne liste, izrade i provođenja programa. On je politička nepoznanica i rezultat je lobiranja i marketinga, što ni u kom slučaju nisu novi standardi već stara praksa. Praksa veza i poznanstva. Principa ti meni ja tebi. Sve to vodi u dijagnosticiranu bolest, mito i korupcija.

Ovo ti meni ja tebi nekako vuće na Bandić, punac, Milanović. :-)
više u Standardi SDP-a
zanimljivi su i komentari u clanku .-)

Tko je glasao

Krešo, moram te

Krešo, moram te demantirati, Milanović uopće nema lijepo lice:))
Nažalost, previše se nade polagalo u nekoga za koga se tek sada vidi da je bez vizije, energije, volje i želje da unese promjenu u političkom životu. Bezidejnosti nije mjesto u politici, a najgore je kada krivo procjeniš čovjeka. To mu dođe na isto, kao da zaposliš ne sposobnog managera koji ne zna upravljat i prihodovat.
Za sve ovo vrijeme, mogao je nešto naučiti od Sanadera, kako privući, a ne gurati od sebe, a to Milanović upravo sada čini.
No, bilo kako bilo, vrijeme je uvijek na strani onih koji znaju i hoće, i nije važno da li su lijevi ili desni, zato pozdravljam izbor Boruta Pahora.

Tko je glasao

Borut Pahor nije novo lice

Borut Pahor nije novo lice slovenskih socijaldemokrata - predsjednik im je od 1997. što postaje sa samo 34 godine.

Po mojem sudu, tu leži ključna razlika između našeg "lijepog lica" Milanovića i slovenskog "lijepog lica" Pahora. Milanović je za predsjednika stranke, doduše, izabran demokratski, ali tek pošto ga je kao najpogodnijeg kandidata uočio i isturio uži krug ljudi bliskih tadašnjem predsjedniku, a moguće čak i sam Račan pritisnut svojom ili tuđom željom da si nađe nasljednika. Nakon početne euforije kojom je popraćena pojava "novog lica", postalo je sasvim jasno da Milanović funkcionira na daljinsko upravljanje i da uopće nije rasni političar s nekom vizijom, a još manje s artikuliranom socijaldemokratskom agendom.

Takav se kandidat, očito, i tražio. Kao i u mnogo čemu drugom u Hrvatskoj, Milanović je više kontinuitet račanovštine (netransparentnost, kunktatorska taktika, oslanjanje na socijalnu inerciju itd.), nego nositelj neke nove socijaldemokratske politike. On je toliko malo i toliko neaktivno u stranci da nije ni imao vremena steći znanje potrebno za kvalitetan priključak na europsku socijaldemokraciju. Umjesto toga, nesiguran u stvarima politike, predao se u ruke kojekakvih "iskusnjaka" i "iskusnjakinja" u čije prosudbe i upute ima više povjerenja, nego u vlastiti zdrav razum.

Da li bi mu neki ekstra kvalitetni PR mogao poslužiti, kao ženama korektor, za prikrivanje nedostataka? Čisto sumnjam, jer on odluke ne donosi autonomno, nego mu ih pripremaju nevidljivi (ali ne i nepoznati) ljudi iza kulisa. A njima je više u interesu status quo (sindrom autoritarne ovisnosti o vođi ili njegovu nasljeđu), nego neki novi početak koji bi u svakom pogledu bio rizik da se raspadne sve ono na čemu su ostvarili svoje partijsko-birokratske karijere. Milanović je, nažalost, samo marioneta u rukama čuvara Račanova nasljeđa.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Zoran Milanović - Ne

Zoran Milanović - Ne reagira na brojne skandale, loše sigurnosno stanje, socijalnu krizu..., a izbori se dobivaju radom u četiri godine. Ovo su sve znakovi lijenosti čelnika SDP-a
Vidiš to ja već duže vrijeme primjećujem i u mnogim razgovorima od prethodnih lokalnih izbora sa članovima ili simpatizrerima SDP-a im to stalno spominjem ali oni ni ćuti....,a da stvar bude još bizarnija, potpuno ista je stvar i na lokalnoj razini.... ništa pod milim bogom ti ljudi ne rade jer im je "još pre rano" ili "još nije vrijeme".
Dakle nije stvar samo u Milanoviću kao "lideru" već o nekoj opasnoj (za SDP) zarazi koja je ne slučajno zahvatila većinu lokalnih sredina.

PS. Vrijeme je izgleda za jedan post koji će malo približiti zbivanja na loaklnoj razini....

Tko je glasao

Vidiš to ja već duže

Vidiš to ja već duže vrijeme primjećujem i u mnogim razgovorima od prethodnih lokalnih izbora sa članovima ili simpatizrerima SDP-a im to stalno spominjem ali oni ni ćuti....,a da stvar bude još bizarnija, potpuno ista je stvar i na lokalnoj razini.... ništa pod milim bogom ti ljudi ne rade jer im je "još pre rano" ili "još nije vrijeme".

Gospodine Špika,vaše tvrdnje da SDP u Trogiru ništa ne radi su neistinite..ako pišete nešto pišite onda onako kako jest.Ja bih Vas zamolila kao mlada sdpovka ,vrlo aktivna i najmlađa članica gradskog odbora da ako želite iznositi svoje mišljenje o SDPu Trogir to bude istinito a ne da se vaši zaključci stvaraju na osnovu kuloarskih priča onih koji nisu voljni zaista raditi.Mislim,lađenje jezika u trogirskim štekatima nije posao,bar ga se još ne smatra ni radom ali moguće da se može uvrstiti u nekakav sport u razini recimo šaha.

SDP radi svakodnevno na svojem programu i u zadnjih mjesec dana osnovana su još dva sdpova mjesna ogranka,na Drveniku Velom i Malom...na čijem su osnivanju sudjelovali naši saborski zastupnici.
Kao mlada osoba,vrlo čvrstih uvjerenja,ugrađenih moralnih vrijednosti i dobrih radnih navika ,Vas uljudno
molim da nam ne moralizirate ,Vi-osoba koja je promijenila više od jedne stranke.
Meni je zaista žao ali nikad nisam niti ću razumijeti kako može netko biti toliko razbacan po političkoj sceni i istovremeno stabilan oslonac za vođenje kvalitetne vlasti.To je paradoks,čovjek,osoba koja je u zivotu promijenila vise od jedne stranke nije stabilna osoba ni karakterno pa tako ni politički,jer se osobnost koju imate u privatnom životu prenosi i u politici,osim ako niste podvojena ličnost.

P.S.neću dopustiti da me se vrijeđa ,mene,pa tako ni ostale članove SDP-a koji jako puno rade.to su ljudi koji svojom iskrenošću i željom za dobrom vlasti ne mare za nikakve plaće ni materijane stvari,vrijeđate ljude koji su odvajali od svog džepa i odvajaju za stranku u koju vjeruju;ideju koju vjeruju,a to je ideja socijaldemokracije-pravde,jednakosti ,slobode i sve to uz puno puno rada i ljubavi.

Socijaldemokracija je naša budućnost ,mi smo budućnost socijaldemokracije!

Tko je glasao

@Helena koristi ovo za

@Helena koristi ovo za uokviriti citat: Cited pa lipo u ono di je piše Cited u sridini umetni tekst na koji odgovaraš.. ma jednostsavno je, a mogla bi ono di piše input format ispod ovog prozorčića pogledat.... i to je to
Ajmo malo vidit šta ti divaniš je rovi komentar sam tek sad vidio...
Gospodine Špika,vaše tvrdnje da SDP u Trogiru ništa ne radi su neistinite..ako pišete nešto pišite onda onako kako jest.Ja bih Vas zamolila kao mlada sdpovka ,vrlo aktivna i najmlađa članica gradskog odbora da ako želite iznositi svoje mišljenje o SDPu Trogir to bude istinito a ne da se vaši zaključci stvaraju na osnovu kuloarskih priča onih koji nisu voljni zaista raditi. Ja eto iz osobnog iskustva sa vama SDP-ovcima procijenjujem subjektivno dakako, kao što će i SDP sasvim slobodno i subjektivno (tj objektivno) procjenjivati moj ne/rad. Puno pravo na mišljenje ili ti možda jesi protiv slobode mišljenja?!

Mislim,lađenje jezika u trogirskim štekatima nije posao,bar ga se još ne smatra ni radom ali moguće da se može uvrstiti u nekakav sport u razini recimo šaha. Savjet: Nemoj boravit na štekatima i sve je ok, a šah spada u mind game pa se baš i neda usporedit sa time.

SDP radi svakodnevno na svojem programu i u zadnjih mjesec dana osnovana su još dva sdpova mjesna ogranka,na Drveniku Velom i Malom...na čijem su osnivanju sudjelovali naši saborski zastupnici. ... Čulo se to i te kako se čulo jer to nije ni moglo proči nezamijećeno na drveniku Velikom di živi 80-ak starijih ljudi uglavnom umirovljenika i na Drveniku Malom sa upola manje stanovnika... ali se čulo... tj. znam (i svekoliki svijet) za taj vaš epohalni uspjeh.

Kao mlada osoba,vrlo čvrstih uvjerenja,ugrađenih moralnih vrijednosti i dobrih radnih navika ,Vas uljudno
molim da nam ne moralizirate
Evo tako mi bloga moga neću više, a ako to nije dosta dajem i časnu drugarsku rič.... ili šta god :):) ... eto se ja anprosto divim tvojim moralnim vrijednostima, radnim naviakma itd itd itd.... ma sve 5.

Vi-osoba koja je promijenila više od jedne stranke.
Meni je zaista žao ali nikad nisam niti ću razumijeti kako može netko biti toliko razbacan po političkoj sceni i istovremeno stabilan oslonac za vođenje kvalitetne vlasti.To je paradoks,čovjek,osoba koja je u zivotu promijenila vise od jedne stranke nije stabilna osoba ni karakterno pa tako ni politički,jer se osobnost koju imate u privatnom životu prenosi i u politici,osim ako niste podvojena ličnost.
Pametan čovjek evoluira i minja zastgarjela mišljenja a još brže ako griješi i želi pogrešku ispraviti. Dakle samo budala ili glupa (ograničena) osoba nikad ne mijenja svoje mišljenje..... A to šta si kazala će se jako puno svidit tvojim kolegama koji su eto imali čast biti i članovi SKH ..... pa su kasnije ušli u SDP... osim ako to nije isto. @Helena,.. jel to isto?
A ja ću prominit svaku stranku u koju dođem ako će minjat svoja stajališta (trgovat) ili pokušat od mene napravit sljedbenika.... jer ja svoja uvjerenja nisam i neću minjat... i kad j eriječ o dosljednosti i podvojenim ličnostima.. koju sada igraš jer pouzdano znam da te osobno uopće ne poznajem stoga o tebi kao osobi ni slova ne mogu kazati... a ti, jel smo se mi nekada možda upoznali unekom od prijašnjih života kada me "tako dobro" poznaš ? :):)

P.S.neću dopustiti da me se vrijeđa ,mene,pa tako ni ostale članove SDP-a koji jako puno rade.to su ljudi koji svojom iskrenošću i željom za dobrom vlasti ne mare za nikakve plaće ni materijane stvari,vrijeđate ljude koji su odvajali od svog džepa i odvajaju za stranku u koju vjeruju;ideju koju vjeruju,a to je ideja socijaldemokracije-pravde,jednakosti ,slobode i sve to uz puno puno rada i ljubavi. Ajde ne trkeljaj toliko,... pa nisi nan kazala da si ti sveta Helena nego mlada SDP-ovka..... :):)

Socijaldemokracija je naša budućnost ,mi smo budućnost socijaldemokracije! Jel,... a koji ste to sad pa vi?

Tko je glasao

A to šta si kazala će se

A to šta si kazala će se jako puno svidit tvojim kolegama koji su eto imali čast biti i članovi SKH ..... pa su kasnije ušli u SDP... osim ako to nije isto. @Helena,.. jel to isto?

e ovo mi je osvježilo dan!
čisto sumnjam da će mlađahna helena znati odgovorit na ovo pitanje, a da se još više ne uvali :):) jedva čekam njen odgovor. vidim ja tko dobro igra šah :):)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Pa vama izgleda nikako nije

Pa vama izgleda nikako nije jasno da ste precijenili Milanovića. A da se okrenete oko sebe i pronađete nekog drugog?

tj. nemojte, ostavite Zokija radije :):)

Dragi moji, lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Vidim razliku u postavljanju

Vidim razliku u postavljanju pitanja, traženju odgovora i dijalogu.

U prvom slučaju pitanje služi traženju odgovora. Onaj koji pita ne zna odgovor na to pitanje. Učesnici potrage surađuju u traženju odgovora.

Ako pitamo Kuda idemo? odgovor u tom slučaju će tek rijetko biti jednoznačan Idemo dalje!, biti će naime takav da uistinu odgovara na postavljeno pitanje, poštiva sve sugovornike, nazočnu publiku te one na koje se odnosi.

Ako tražimo odgovor Idemo dalje! trebamo naći sugovornika koji će na naše (i bilo kakvo) pitanje znati odgovoriti upravo tim odgovorom. Tu je važan proces taženja pitanja za poznati odgovor. To je ono kada u Saboru na Aktualnom satu HDZ-ovci postavljaju pitanja Vladi.

Ako razgovaraju ljudi znalci za neko područje, do odgovora se dolazi nebitno da li je posljedica postavljenog pitanja ili traženja odgovora – radi se tada o procesu potrage za rješenjem, o dijalogu. Tada je važan proces traženja odgovora/rješenja, važniji i od samog odgovora. To je ono kada se svojski trudimo, za početak makar u obitelji, a pogotovo u društvu uporno tragati za boljim. Upravo je ovoga u Sloveniji mnogo više nego kod nas i upravo zato su oni uspješniji.

Za razliku od nas u Sloveniji je razvijeniji dijalog u traženju rješenja, njihovi mediji su „javniji“ od naših, njihovo „Delo“ je u vlasništvu Pivovarne Laško a ne WAZ-a ....itd., oni ukratko grade mogući svijet i ne igraju na pozornici Sanaderovih pokretnih slika.

No, i tamo je problem uticaja pojedinaca poduzetnika na politički život (dnevnici Delo i Večer, Radio Celje i Novi tjednik, Pivovarna Vlaško su u vlasništvu braće Šrot, Boško Šrot spada među vodeće slovenske tajkune, član Socijalnih demokrata, koje vodi Borut Pahor. Nisam siguran da bi na sličan način i pod takvim uplivom jedne ili više korporacija ustoličenje Zorana Milanovića na slijedećim izborima bilo prihvatljivo.

O tome kakav je uistinu Borut Pahor morat ćemo suditi po njegovim djelima, uvažavajući ono s početka - Slovenija nije Hrvatska.

Tko je glasao

@ bube No, i tamo je

@ bube

No, i tamo je problem uticaja pojedinaca poduzetnika na politički život (dnevnici Delo i Večer, Radio Celje i Novi tjednik, Pivovarna Vlaško su u vlasništvu braće Šrot, Boško Šrot spada među vodeće slovenske tajkune, član Socijalnih demokrata, koje vodi Borut Pahor.

Ispravak navoda. Boško Šrot više nije član Pahorove SD.

Iako su, sudeći prema ovoj slici iz sedmog mjeseca ove godine, još uvijek u kontaktu. Slika je poslužila za jaku demonizaciju Pahora sa strane, naklonjene Janši, koji su je interpretirali, da na njoj Pahor prima direktive od Šrota.

Za mnogo ljudi u Sloveniji, daljnji razvitak odnosa između Pahora i Boška Šrota bit će lakmusov papir za stvaranje mišljenja o samom Pahoru.

Pozdrav iz Ljubljane.

Tko je glasao

@Smucar, hvala na

@Smucar,
hvala na ispravkama, kasnim samo desetak mjeseci !

No mislim da to ne mjenja suštinu - veza politike i korporacija (ideologija i profit), mislim, nije odveć dobra i poželjna. Govorim s pozicije socijaldemokracije.

Tko je glasao

Da bi rec rekel. Sve pet.

Da bi rec rekel. Sve pet. Ali, kao sto je i obicaj, ipak cu pokusati nesto dodati.
Mozda Zoran Milanovic nije (samo) nezainteresiran da preuzme inicijativu.
Mozda Zoran Milanovic nema pojma, ponavljam, nema pojma sta bi rekao i u kojem bi smjeru stvar vodio.
Mozda on uopce nije u stanju definirati situaciju, razraditi ideje, procijeniti ljude. Mozda je povrsan, a izgleda nezainteresiran.
Koliko sam pratio kroz medije, pokusalo se kroz neke inicijative u saborskim klubovima. No to je toliko birokratizirano i ne cini se da dopire do vaznih stvari.
Koliko sam vidio, Zoran Milanovic vaznim ljudima za razvitak politicke situacije u Hrvatskoj smatra Davora Butkovica i Ivu Pukanica. Oni su pisali kako ih je zvao na vecere, ruckove, posjecivao u uredima itd. Sta je on on njih ocekivao? Sta im je imao reci. Pukanic je prepricao razgovor kompromitantnim i neukusnim rijecima, a Butkovic se s Milanovicem prepirao koje knjige treba citati. Ni Pukanic ni Butkovic nisu ni faks zavrsili (sto je naravno bolje nego da su ga platili), a i inace znamo koliko je njihovo razmisljanje "duboko".
Pa i kad je rijec o Index-u, SDP-ove reakcije su blijede (Flego u Vecernjem i Jurcic).
Da ovo ne bude post - Pretpostavimo da Milanovic nije nezainteresiran, pretpostavimo da nije grabezljivac i samozadovoljan. Ako je tako, on je u najmanju ruku prazna neznalica. To sto nije jedini, slaba je utjeha. Mislim dakle da Milanovic nije Pahor ipak zato sto Hrvatska nije Slovenija.

Tko je glasao

Uz djelomično slaganje,

Uz djelomično slaganje, mogli bi dopuniti kako se sve može reagirati na aktualne događaje, utjecati na opće, ciljano ili pojedinačno mnijenje:

Jedna naša (kao neznano koja) stranka reagira komentarima na vijest "Benko: Indeks udružio MUP, USKOK i Odvjetništvo" danas u JL ovako:

udruženi protiv sviju | URAGAN12 | 23.9.2008 16:04:06
svi zajedno udruženi....uskok,vlada,policija....suradnja ovih triju organa nas je dovela do praga uspostavljanja potpune pravne države,neka samo nastave ovim tempom i svi ćemo biti zadovoljni..

ovo mi se sviđa i imati ce jos vise ucinka | aurelina | 23.9.2008 16:03:35
Sve buduće anitkoruptivne istrage,bit će u skladu s novim modelom istrage u kojemu sudjeluju sve nadležne institucije.

još | fokus | 23.9.2008 16:02:13
Ova akcija je pokazala odlučnost vlasti u borbi sa korupcijom. Samo tako treba nastaviti.

Vidjelo se | Rosario | 23.9.2008 15:42:05
na ovoj akciji da sustav funkcionira i samo tako treba nastaviti jer dosta je bilo korupcije u našem društvu.

Tu se jedan (biltenski, partijski) tekst razbija u jednorečenične poruke. Na drugim mjestima ta organizirana ofenziva na internetu je vidljiva i kroz učestalo stavljanje linkova na YouTube s desetak mjeseci starim video uradcima maxprvog, kojima je HDZ udarao na SDP-ov program i nastupe u izborima, kao danas u Slobodnoj.

Druga stranka, SDP reagira preko svog predsjednika Zorana Ivanovića

"SDP nisam samo ja, o svim temama koje su već mjesecima goruće u hrvatskom društvu SDP govori svaki dan. Jedini je problem, po meni, što bi neki htjeli repliku Sanadera. To neće dobiti"

Tko je glasao

"SDP nisam samo ja, o svim

"SDP nisam samo ja, o svim temama koje su već mjesecima goruće u hrvatskom društvu SDP govori svaki dan. Jedini je problem, po meni, što bi neki htjeli repliku Sanadera. To neće dobiti"

Dakle, o ovoj izjavi bi se mogao čitav esej napisati, koliko mnogo ona govori o Milanoviću, njegovom mentalnom sklopu, političkoj inteligenciji, kao i o (ne)politici stranke na čijem je on čelu.

Primjerice, kad kaže da SDP nije samo on. Redundantnost (tj. zalihosti - jer je očito da SDP nije i ne može biti samo on pa to ne treba niti reći) te izjave govori da on sam i/ili stranka latentno već funkcioniraju tako da se djelovanje temelji na njemu kao vođi. Drugi dio te rečenice je ili obranaški ili izražava njegovu loše skrivanu lažnu skromnost. Očito je, naime, da SDP ne govori svaki dan, tako da je jedini razlog ili cilj Milanovićeva inzistiranja na suprotnom, dodatno naglasiti svoju važnost. Da je tomu tako, svjedoči i poanta na kraju: ja nisam Sanader, iako bi "neki htjeli repliku Sanadera".

Ma tko to želi repliku Sanadera? Milanović na kaže tko i time otvara prostor za nagađanja i daljnju analizu. Možda je mislio na onaj dio biračkog tijela kojem se pokušao približiti svojim odlaskom na blajburško polje? Možda kritičarima tog njegovog posjeta, pokušavajući tako otkloniti njihovu bojazan da skreće desno? A možda opet, da se poslužim amaterskom primijenjenom psihoanalizom, izražava latentnu tendenciju SDP-a da postane jak i dominantan kao HDZ, ali se odmah ograđuje negacijom (imaginarne?) opasnosti da on bude nečija replika (ako to već bude bila stranka).

Sve u svemu, kurs je određen i odrađuje se disciplinirano, a i glavni protagonist je izabran (kao što sam to u gornjem komentaru pokušala pokazati) tako da ga se može programirati za izvršenje postavljenog cilja: održanje političkog kontinuiteta SDP-a uz vođu koji će biti dovoljno narcisoidan (svaka čast onima koji su i na pollitika.com odmah ukazali na ovu Milanovićevu karakteristiku) da povjeruje kako je baš on taj koji može izvrštiti povjerenu mu misiju.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

@nemesis, odlična analiza

@nemesis,

odlična analiza uz malu sugestiju.

Pokušajmo je ponoviti i po istoj takvoj metodologiji napraviti uz pretpostavku da je ova rečenica odgovor na jedno konkretno postavljeno pitanje: zašto (on) nije reagirao osobno na Index (ili Indeks). Hoće li zaključci biti jednaki ?

O ovoj akciji su izjave i stavove SDP davali ljudi koji taj problem s različitih stajališta ili iskustava bliže poznaju ( Ostojić,policija, Jurčić (profesor s ekonomije), Marinović, pravo). Po čemu su njihove političke izjave manje važne ili trebaju biti manje važne od izjave jednog teatarskog intedanta ili izjave samog Z. Milanovića.

Ili bi bolje bilo da, poput Sanadera majstora za sve nauke i vještine jedini o svemu znade (i imade) za reći.

Tko je glasao

@bube Slažem se da su se i

@bube

Slažem se da su se i drugi SDP-ovci/ke javljali s komentarima na akciju Index, ali to je bilo na mjestima gdje su oni i inače po službenoj dužnosti prisutni (saborsko radno tijelo) ili su bili pozvani i kao sveučilišni nastavnici (Jurčić). Uz pretpostavku da je pitanje bilo konkretno kako Ti sugeriraš, onda bi bilo sasvim dovoljno da je Milanović i konkretno odgovorio.

Sumnjam da se on o Indexu nije izjašnjavao zato jer su to učinili drugi/e. Pogotovu u kontekstu pitanja koje je postavio na aktualnom satu, a koje se ticalo povlaštenih saborskih mirovina. Malo prizemno za "mladog" wannabe euro-socijaldemokrata, ali zato populistički efektno za vođu wannabe jedne od dviju stranki u Hrvatskoj, zar ne?

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Delanec od pravednik vz komentara 9
  2. u povodu ratovanja daleko oko nas od aluzija komentara 0
  3. Dezinfekcija i čišćenje- za laži poraženih i frustriranih od ppetra komentara 49
  4. Bandić i "Bandići" od bosancero komentara 24
  5. Prijevremeni izbori za gradonačelnika u Zagrebu? od Zoran Oštrić komentara 30
  6. KURDI, žrtvovan narod? od Ljubo Ruben Weiss komentara 18
  7. Argumenati ZA i PROTIV preferencijalnog glasovanja od DEMOS komentara 15
  8. Pa promijenimo konačno taj ustav, … III od Feniks komentara 64
  9. Referendum kao odraz od lunoprof komentara 15
  10. SDP dopušta HDZ-u osvajanje RH od aluzija komentara 0
  11. Nakon posjeta Putina Hrvatska treba revidirati politiku prema Srbiji od vkrsnik komentara 59
  12. Suđenje u Muenchenu okidač za lustraciju u Hrvatskoj od vkrsnik komentara 56
  13. živim okružen surogatima od aluzija komentara 0
  14. Kome će se prikloniti Srbija? od Weteran komentara 49
  15. Između dva referenduma od Zoran Oštrić komentara 35
  16. HNS i privatizacija autocesta od Weteran komentara 25
  17. Dolazi li nova zapadna ekonomska kriza ...? od Busola komentara 7
  18. Pet socijalističkih mitova od Tko je John Galt komentara 53
  19. Politika NE normalno prestvara u normalno (osvježeno) od aluzija komentara 0
  20. "Bezukus" - zadnja faza postmoderne od lunoprof komentara 111
  21. Stranputice liberalnog tržišta i demokracije - Ima li izlaza? od bet komentara 58
  22. Zakoni, zakoni jeftino dam samo da prodam. od bosancero komentara 1
  23. Matematika 101 od Tko je John Galt komentara 24
  24. I poslije dr. Dejana Jovića, dr. Dejan Jović od vkrsnik komentara 17
  25. EBOLA! Iako je Hrvatska u Europi, Europa nije u njoj! od ppetra komentara 241

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • Argus
  • boltek
  • fuminanti
  • mr_brown
  • ppetra
  • Skviki
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 7
  • Gostiju: 35

Novi korisnici

  • jeffrey
  • Turist s razlogom
  • Endrina
  • Primarijus iz BiH
  • narko