Tagovi

Zašto za Ivu JOSIPOVIĆA?

Pročitao sam mišljenje dr. Vladimira Grudena o mom favoriti na izborima za predsjednika RH koje baš i nije previše pozitivno: Josipović nije ležeran, kontrolira emocije, ne izražava svoju osobnost. Kao što općenito puno ne vjerujem liječnicima tako psihijatrima ne vjerujem posebno, uz časne iznimke, a to su vrhunski psihijatri kojih mi, nažalost, u Hrvatskoj imamo malo. Čak mu spočitava da u izbornu trku nije ušao svojom voljom nego voljom jakih tate i mame, a to su mu, zamislite, SDP! Josipović ostavlja dojam odličnog učenika, «kvalitetna je osoba, ali izgleda blijedo i anemično»! Neki kažu da je dosadan, neki pak da je previše pristojan, fin gospodin koji je zalutao među kršne momke.
I pored tih ocjena, s kojim se dijelom mogu i složiti, ali ako sve bude po zakonu i pravilima, ako se ne dogode neka spektakularna iznenađenja, dr. Ivo Josipović bit će novi predsjednik Republike Hrvatske. Nama, koji otvoreno navijamo za Ivu Josipovića spočitavaju da «blatimo» druge kandidate jer naš nema dovoljno kvaliteta. I zato, pored ostalog, pišem ovaj dnevnik, uvjeren da mi tek pravog konja za trku imamo (neka se dr. Josipović ne ljuti, ova metafora samo zato što nam je nametnuta od onoga koji će raditi kao konj za Hrvatsku, a pri tome ne rekavši da će raditi POŠTENO za Hrvatsku!) I dr. Ivo Josipović zapravo, ne možeš biti konj, može biti ORAČ zapuštenih hrvatskih polja i ispravljač krivo zaoranih brazdi!
ZAŠTO ĆE IVO JOSIPOVIĆ BITI NOVI PREDSJEDNIK RH?
Prije nego odgovorim na pitanje, prisjećam se svog oca kako zgrbljen nad pisaćim strojem, desetljećima piše molbe, žalbe, predstavke raznim institucijama, od državnih tijela preko firmi do odvjetnika, do prijatelja koji su prošli sličan životni put mom ocu. On je bio trostruki gubitnik u 86 godina života, kao i njegova bivša i nova od 1948., obitelj koju je u dubokoj starosti napustio, stojički podnoseći bolove uzrokovane karcinomom. Ali, do smrtnog časa nije prestajao vjerovati u PRAVDU i PRAVO, uvjeren da su spori, ali dostižni, uvjeren da ako nije on dočekao sve zadovoljštine, uspjet će to nama, njegovim nasljednicima. Na lijevoj podlaktici nosio je logoraški broj 121 729, tetoviran na ulasku u Auschwitz-Birkenau, vratio se iz logora kao jedini preživjeli od uže obitelji. Već 1947.otuđena mu je imovina koju su njegovi prvi puta izgubili 1941. godine, dakle, tek vraćenu imovinu izgubio je u «revolucionarnim mjerama» nove, socijalističke vlasti. Treći puta nije je ni dobio natrag nego mu je bezočno oteta u privatizaciji tj. pretvorbi, a sudske sporove koje smo pokrenuli protiv RH, glatko je izgubio, zajedno sa mnom. U međuvremenu dogodio se u četvrti gubitak kada nam je dinamitom srušena mala vikend kuća, dogodio se teroristički akt za koji ni 17 godina poslije nismo (nisam) dobio odštetu.
I mnoge obitelji i pojedinci na «brdovitom Balkanu» imaju slične, gubitničke priče, mnoge vape sve do danas za – PRAVDOM! I ako išta povezuje obitelji jugoistoka Evrope, onda su to gubici - i života, i imovine, ugleda, časti… Rijetko je naći u nas četiri generacije koje su nasljeđivale jedan te isti namještaj, obiteljske dragocjenosti, razne porodične vrijednosti, od slika do dokumenata. Od 1991. ništa se bitno nije promijenilo – da bi nekome svanulo, drugima je moralo smrknuti, fatalne gubitničke sudbine se nastavljaju i 2009. godine, u Hrvatskoj, na stotine tisuća ljudi smatra se oštećenima, izigranima, osiromašenima, a ni krivima ni dužnima.
KLJUČNO U PROGRAMU - PRAVDA, PRAVDA!
Ivo Josipović može se nekima sviđati ili ne sviđati, ali on je prepoznao ključnu ideju koju hrvatski narod ovih turobnih vremena nosi u svojim razmišljanjima, ugradio je u temelje svog programa - PRAVDE, PRAVDE! Obrazlaže je svakom prilikom i dobiva pljesak i pohvale, čak i komplimente za hrabrost, neumoran u ponavljanju da ne može onaj tko je JAMIO ostati na tome da je jamio, on je dužan to i VRATITI. I sluga Jernej tražio je pravicu, i Kalimero, i činio je to na određeni način i Sizif gurajući kamen do vrha brda da bi mu se s vrha skotrljao u dolinu, trudi se oko pravde i zakona sud u Haagu, nacionalna sudstva… Ponekad zamjeram ocu što me nije spriječio u nakani da studiram političke znanosti i usmjerio me na Pravni fakultet - danas bih možda još bio nekome pravni savjetnik, zaradio koju kunicu, ovako pišem besplatno ovaj novinarsko-publicističke tekst, iz čistog uvjerenja, za bodove i prestiž.
I mislim da dr. Ivo Josipović, kao vrstan pravnik, Zagrepčanin (rođen 28.8.1957. u znaku DJEVICE, đak Prve gimnazije, diplomirao, magistrirao, doktorirao, stekao profesuru, aktivan i izvan Pravnog fakulteta, spasitelj najmanje 180 hrvatskih zarobljenika iz srpskih zatvora tijekom prošlog rata,kompetentan partner Haškom sudu, čovjek koji je podučavao i odgojio mnogo generacija mladih studenata tj. pravnika, može imati rafiniran osjećaj za pravednost i zakonitost, da mu je za vjerovati kako i stečaji, i prodani ispiti, i korupcija raznih vrsta moraju i trebaju biti sankcionirani da bi bilo mira u kući. Stara židovska izreka, iz Talmuda, stara više od 3000 godina kaže: VIŠE PRAVDE, VIŠE MIRA!
PODLOGA HRVATSKIM NEMIRIMA?
Jer, hrvatski nemiri danas u podlozi imaju nepravde, razne i brojne, imaju enormne društvene razlike koje su nastale ne na radu i sposobnosti, nego na snalažljivosti i podobnosti, na načelu da je netko dobio metak, a netko zgrabio - imetak. I ranije je vrijedilo «snađi se druže», ali snalaženja u zadnjih 18 godina Hrvatske takvih su razmjera da je zamalo u opasnosti, oslabljenoj i osiromašenoj, njena daljnja egzistencija. Tko želi razumjet će Ivu Josipovića i podržati ga, razumjet će tu magičnu riječ PRAVDA, zaokruženu na njegovim plakatima, u njegovim TV porukama….
Možete prigovoriti da je za VELIKO POSPREMANJE HRVATSKE nedovoljno ponavljati PRAVDE, PRAVDE, za to je potrebna organiziran državni aparat, zakonodavstvo, profesionalna policija, nekorumpirani ljudi i i prije svega POLITIČKA VOLJA, I MNOGO,MNOGO RIZIČNOG RADA VELIKOG BROJA LJUDI!. I ja mislim da to nije stvar jednog predsjednika, to je stvar tisuća i tisuća hrvatskih ljudi, sljedbenika Josipovića, ali i onih koji su ga spremni smjelo podržati odrađujući pošteno svatko svoju dionicu na putu da drugačijom raspodjelom ostvarenog, većina Hrvata i drugih građana bude zadovoljna. Koliko će nas Josipović motivirati, ovisi o njemu, medijima, građanima koji su voljni osluhnuti njegove poruke, podići se iz fotelja i ne grintati, nego konstruktivno surađivati.
Gledao sam dva TV sučeljavanja u kojima je sudjelovao, nakon ovoga na TV NOVA, preko «mraka» poslao sam njemu i izbornom stožeru slijedeću poruku(navodim je izvorno!):
-----------------------------------------------------------------------------------------

>» Budi glasan, odglumi da si LJUT KAO ZMAJ OD BOSNE, makar i nisi... Ali, kada si rekao da ti je možda mana SRAMEŽLJIV, ma da sam žensko odmah bi te uzeo u ruke, cmoknuo zbog iskrenosti! I ne govori to prečesto, na to padaju mnoge fine ženske, ali nisu sve fine...(neka se ne ljute, znamo o čemu pričamo). I malkice si mi djelovao nesigurno, profesorski umoran, i malkice rastrešen, s previše gledanja u papir na stolu. I držao se rukama za onaj stup ispred, obim rukama. Pusti stup, maši rukama... Pa oni koji malo mudroga kažu, mašu, onda ti možeš, mudar, mahati još više! Ma gledaj one lopine oko sebe u oči, REŽI IH, budi i ciničan (nekoliko puta si to učinio, ono prema Primorcu ti bilo najbolje), zaustavi ih kada osjetiš da glumataju...I svaka ti čast za kompliment Vesni Pusić: u pravo vrijeme, na pravi način! Čak mi se počela, vragolasta, sviđati...
> Ne zaboravi, ti imaš prednost po anketama od DESET POSTO u odnosu na ove lisice koje te grickaju...PONOSNO I HRABRO DALJE!
> TI IVO JOSIPOVIĆU TREBAŠ HRVATSKOJ, HRVATSKA TREBA TEBE!
> Pa makar Goli otok reaktivirali i umjesto za turiste, uredili ga za hrvatske lopine svih kalibara! I nek vrate bar dio onog što su JAMILI, pa da i nama običnima ipak kapne malo više...Ili, da nam se NE uzima više nego do sada, pa ja bih, vjerujem i neki drugi, bio i s tim zadovoljan!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zašto ću još glasovati za tebe?
I zbog toga što si sa studentima često, ne može netko biti s mladima a da ne poprimi njihove ideale, njihov način ophođenja, njihove mladenačke želje i buntovništvo. Umjetnik si, sviraš, komponiraš, boriš se za autorska prava umjetnika, koji osim, vrhunskih, žive skromno, mnogi i boemski jer drugačije ne mogu. Ti si pored Prava, diplomirao i na Muzičkoj akademiji, cijenjen si kompozitor. Onaj tko voli glazbu, klasičnu, ali sve uhu ugodne tonove, mislim da voli i ljude. Okružio si se, kažu mi, bendom u kojem je dosta otkačenih – pa oni su predstavnici jedne generacije koju su očevi i majke otkačili, vlast pogotovo, uvjereni da je imetak sve, a ljubav, ideali, požrtvovnost, pravdoljubivost zamalo ništa.
Ti si, ukratko pravedan, pristojan, uman, svestran, hrabar! Kažu da si radoholičar i OPTIMIST! Vjerujem da ćeš biti u stanju pokrenuti nas, i pospane, i ponižene, i uvrijeđene, i osiromašene. Kažu, imaš četiri stana, imaš neke mrlje...Odgovaram im - da si lopina, kao neki drugi, već bi te stanove prepisao na druge, na djecu, na rođake, bliže ili dalje, prodao ih… Čiste savjesti možeš ih zadržati na imenu svojem i supruge ti, što je znak da ti to nije slabo mjesto.
Mislim da je vrijeme da nakon predsjednika rođenog u Velikom Trgovišću, drugog u Orahovici, dobijemo predsjednika rođenog i odraslog u metropoli Hrvatske, Zagrebu. Ne mislim da je to presudno, i sam sam rođen u malom slavonskom mjestu, a stigao sam do mnogih gradova u svijetu, no baš zato mislim da veći gradova i urbana okruženja utječu i na naše svjetonazorske poglede.
Kampanja će biti sve žešća, sve prljavija, već sada frcaju iskre pa i objede na sve strane. Uvjeren sam da ćeš izdržati, da će ti izborni stožer pomagati kao do sada, da ćeš sve više biti kandidat mnogih građana Hrvatske, a zamalo je slučajnost da si krenuo s podrškom SDP-a. Doživljavam te sve više kao kandidata građana raznih političkih opcija i doktrina, širih slojeva - od mladih, studenata, umirovljenika, branitelja, i ne na zadnjem mjestu, radništva u najboljoj tradiciji socijaldemokracije, uistinu kandidata mislećih, poštenih i pristojnih, kakav si sam.
PRIBOJAVAM SE ZA TEBE…
Pribojavam se za tebe u okršajima s «Dinaridima», bojim se povremeno da ti kao čovjek klavira nećeš lako izaći na kraj s onima koji su predstavnici gangi, harmonika i tamburica, iako i sam volim zvuk tamburice. Ali, mislim da je vrijeme ganganja, buke, urlikanja, pjevanja o Bogu, vjeri, Domovini i Hrvatima i istovremenog zgrtanja novca, iza nas. Takvi nismo zanimljivi Evropi i vjerujem da pod tvojim vodstvom, kulurni, dostojanstveni, a ne na koljenima, možemo u Evropsku zajednicu.
Ti ne moraš nikome dokazivati svoje domoljublje jer onaj tko ima hrabrosti ne dići ruku za arbitražni sporazum sa Slovenijom zato jer ne želi doći u situaciju da mora potpisati sporazum kojim se odriče dijela hrvatskog teritorija, domoljub je par exellans.I odlično definiraš lažne od pravih domoljuba:»Domoljub nije onaj tko se jače busa u junačka hrvatska prsa ili žustrije maše zastavom. Domoljub je onaj koji pošteno radi svoj posao i plaća porez. Onaj koji kreativnošću i inovacijama doprinosi boljitku Hrvatske. Domoljub je poduzetnik koji pošteno plaća radnike, plaća porez i otvara nova radna mjesta.»
Ti nisi blijed, ti si DRUGAČIJI od ostalih kandidata, i zato se nadam da ćeš ponosan i smiren, kročiti, korak po korak, do Pantovčaka, srećom, kao čovjek koji zna kontrolirati svoje emocije, pa se tu ne slažem s dr. Grudenom, isto kao i s tvrdnjom da nisi pokazao dovoljno osobnost. Mislim suprotno, baš time što si drugačiji, pokazuješ svoju osobnost.
I, ako doživimo to da postaneš predsjednik republike Hrvatske, tek tada suočit ćeš se s lavinom onih koji žele više pravde! Tada će trebati održati obećanja, objediniti najbolje i najkreativnije snage hrvatskog društva, tada će trebati tek uzeti štit i koplje i krenuti u delikatnu borbu protiv svih zala koja su preplavila «lijepu našu»
Nadam se da te okolina neće iskvariti, da ćeš ostati bar u osnovi ono što si danas: pošten, pravedan, pristojan, uman.
(Ovim pogledom na kandidata dr. Ivu Josipovića nije mi na kraj pameti osporiti svakom građaninu RH da glasuje po svojoj savjesti i izboru. Ovo je moj uz sve rizike: i da bude pogrešan, manjinski i da ga se osporava u jednoj raspravi kulturnih ljudi!)
SRETNO IVO JOSIPOVIĆU!
Dakle, izaći iz borbe s Golijatima kao pobjednik – David! I on je počeo se uspinjati do omiljenog kralja Izraela svirajući i plešući, neka tako bude i s tobom! A ako kojim slučajem završiš na štitu, znat ćemo da si pokušao, da si se borio, da si se dao Hrvatskoj neustrašivo i za njenu korist, u korist onih koji vape za PRAVDOM!

I ako te kojim slučajem pobijede konkurenti, a što vjerujem, neće se dogoditi, znat ću da sam dao glas čovjeku koji bi razumio mog oca, zgrbljenog nad pisaćem stroju, desetljećima u pregnuću da ostvari svoja građanska i ljudska prava, uvjerenog da je pravda temelj svakog zdravog društva, i da samo AKO JE VIŠE PRAVDE, moguće je imati VIŠE MIRA!
SRETNO IVO JOSIPOVIĆU!
(PS:Ovim pogledom na kandidata dr. Ivu Josipovića nije mi na kraj pameti osporiti svakom građaninu RH da glasuje po svojoj savjesti i izboru. Ovo je MOJ IZBOR uz sve rizike: i da bude pogrešan, manjinski, podosta emotivan... Molim samo da ga se osporava u raspravi kulturnih ljudi, bez vrijeđanja i zlonamjernih interpretacija!)

Komentari

(PS:Ovim pogledom na

(PS:Ovim pogledom na kandidata dr. Ivu Josipovića nije mi na kraj pameti osporiti svakom građaninu RH da glasuje po svojoj savjesti i izboru. Ovo je MOJ IZBOR uz sve rizike: i da bude pogrešan, manjinski, podosta emotivan... Molim samo da ga se osporava u raspravi kulturnih ljudi, bez vrijeđanja i zlonamjernih interpretacija!)
Nisam se mislio "izlagati" na praznoj temi pogotovu stoga kaj ti Danimire prizivaš samo "kulturne" tipa etalona Dr. Ive Josipovića. Ovo je bitno Dr;Dr:Dr;... jer ovi kaj doktorsku prodaju maglu neukoj svjetini su pravi pastiri Hrvatskoj stoci sitnog zuba.
I kad se neki doktor poput Ive Josipovića privatno pokloni Tuđmanovoj "znanstvenoj" krilatici o Hrvatskom narodu kao stoci sitnog zuba, a što je doslovno učinio prije par dana pohodeći Tuđmanove rodne oltare u V.Trgovišću ljigavo prizivajući par HDZ-ovih biraća. Velim ljigavo jer to nije bila gesta spram državnika Tuđmana i doskočice o stoci sitnog zuba u rodnoj kući koja to po nićemu nije već privatna "audijencija" na razini doktorskog poimanja politike. Ak neko nije znao (jer nije doktor) naklon državniku Tuđmanu se obavlja tam gdje isti počiva - na Mirogoju.
Ali, što svjetina zna - doktorske predikature su dovoljan autoritet sam po sebi da bi se uopće smjelo sumnjati u duboko smišljene političke namjere koje su usmjerene ka općem dobru. Jer prisutnost istaknutih doktorskih "pridjeva" u Hrvatskoj politici (pa i na Pantovčaku) donosi ozdravljenje hrvatskog populusa koji bolestan odumire brzinom od 11000 duša na godinu. E, moj Danimire - ništa ti iz židovskog pitanja naučio nisi - jer bjanko se klanjaš doktorima raznih fela...

Tko je glasao

@golgota Nemam ti namjeru

@golgota
Nemam ti namjeru objašnjavati gdje i što sam, kada sam, napisao o "DOKTORU" Dr. Franji Tuđmanu, ali sam jedan od rijetkih autora, sigurno među prvima koji je opširnim esejem iskazao svoj stav o Bespuću i samom "doktoru", "povjesničaru" Tuđmanu. Ipak čudi me da historiografija zaobilazi taj esej.
Nikakvo klanjanje dr. Josipoviću, nego ideju PRAVDE koju zastupa.O klanjanju dr. Josipovića u Velikom Trgovišću sjeni dr. Tuđmana što je učinio dr. Josipović sam se izjasnio i nazvao to političkim gafom i "kokošarennjem u tuđem dvorištu"(Klauški) zbog nekoliko biračkih glasova. Također sam napisao da linija Josipovića ipak treba biti "blago lijeva" a klanjanje Tuđmanu takva linija isključuje.
Ne vidim vezu tog pitanja i tzv. židovskog pitanja.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

samo da obavijestim

samo da obavijestim pollitičare u svezi mojeg pokušaja da nabavim snimku emisije Latinica gdje se dotur Ameba (Josipović) silno isčuđavao pa onda i nagazio gđu Vesnu Balenović zbog njene primjedbe o sprezi pravosuđa i politike

na žalost, gđa Balenović snimku nema a kompletna ekipa Latinice se razbježala ko' rakova djeca, itd. urednica je obećala Tončiju da će svejedno probati nabaviti snimku ali trebat će joj vremena, dakle, teško da bi to bilo prije izbora..

baš šteta. nego, ne vidim nešto da se Danimir očitovao oko toga (ok. možda nije gledao emisiju?) a ni Mrak ništa ne zbori. Barem da mi odgovore na ono moje pitanje o ZAMPu (vidi moj post i link na diskusiju s Josipovićem na Facebooku).....ni bu, ni ba o tome...pa, naravno, što se čudim?

CC

Tko je glasao

popričao sam s Ivom o tome

popričao sam s Ivom o tome i on se sjetio te emisije i rekao da je vrlo važan kontekst te njegove izjave, dakle gđa. Balenović je tražila od političara (i Ive) da utječu na pravosudnu odluku što je on s indignacijom odbio jer to jednostavno nije dopušteno

dakle, nabavite snimku pa analizirajte do mile volje, nema ništa sporno na njoj

Tko je glasao

@mrak, žao mi je i

@mrak, žao mi je i izvinjavam se što kršim obećanje, ali mislim s razlogom, jer sam pitanje Latinice i ponašanja Ive Josipovića upravo ja stavio na "tapetu".

Žalosno je ali ne i novo da se političari ne sjećaju vlastitih nastupa, ili jednostavno sadržaj istih izvrću i prekrajaju u svoju korist.

Budimo dosljedni demokratskim načelima da je svako nevin dok mu se ne dokaže krivica i ostavimo na stranu bilo kakve stavove i ocijene dali je i koliko Vesna Balenović u prvu sa svojim tvrdnjeme o malverzacijama i kriminalu u INI.

Ostavimo na stranu da temeljem ocjene svih meni dostupnih informacija smatram da su odmah nakon što je Vesni Balenović uručen otkaz institucije pravosuđa trebale reagirati i Vesnu Balenović vratiti na posao.

upitajmo se zašto se Mladen Bajić i Državno odvjetništvo nisu usudili ozbiljno pozabaviti slučajem INE, jer da su to učinili siguran sam zaustavili bi niz malverzacija koje su nakon toga usljedile, ali i prodaji INE dali sasvim drugi tok i vrijednost.

U toj je Latinici Vesna Balenović nije tražila da političari, ili Ivo Josipović utjeće na pravosuđe, već se samo ironično zaključila na to da su prsti politika duboko umočeni u zaštitništvo malverzacije i korupciju u INI, a Ivo Josipović koji se sada proglašava borcem protiv mita, kriminala i korupcije, kune na pravdu i pravednost i baca fore kao "PravDa za sve" i " U pravednoj zemlji zdrava ekonomija raste iz poštenja" u toj je Latinici postupio isto onako kako je u obrani Berislava Rončevića nastupio Andrija Hebrang.

Vesna Balenović nije tražila da Ivo Josipović utječe na pravosuđe, već je svojim istupom Ivo Josipović kako ti navodiš "s indignacijom odbio" svaku pomisao da je hrvatsko pravosuđe korumpirano i politički dirigirano, a sada kopernikantski preokret s nizom nakon tog nastupa u Latinici nazvao bi pamfleta poput "PravDa za sve"

Trebamo li to shvatiti kao ispriku i naknadno priznanje nepravde nanešene vesni Balenović i nizu drugih "zviždača" koje tako moćna stranka kao što je stranka Ive Josipovića nije uzela u zaštitu, ili ih poput niza mutikaša i konvertita stavila na svoje izborne liste.

............................................................................................

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

ne, mrak, nije to tako

ne, mrak, nije to tako išlo, tj. ovaj prvi dio tako nekako da, ali je na to Balenovićka rekla (pišem po sjećanju ali imam prilično dobru memory)...zapraff, nasmijala se prvo (ironično) i dodala, pa, znamo da, ili nije tajna da je pravosuđe u sprezi sa (ili pod utjecajem) politikom..

a na to je onda dotur Ameba rekao: ne, nemojte, tako, nemojte se s time ni šaliti; mislim još da je bilo nešto u smislu: nije u redu to reći...ali, da ne gnojim sada, valja vidjet snimku...

nego mrak, i danimir: proučila sam JAKO DOBRO sve bitno u svezi ZAMPa..da sad ne gnojim opet o tome pitaj ti Mrače, dragi, poštovanog dotura Josipovića how come he did not know about pravila of market competition? kako je to nekoliko godina ZAMP davao i do 50 percent sconta primjerice MSanu (tamo je naš generale Krstičević), ima li on blagog pojma koliko je malih igrača, uvoznika CDs, DVDs i sl. upropastio? daj mu da pročita onu diskusiju na Facebooku (vidi gore moje postove tamo negdje sam stavila i link na Facebook ) gdje je onom liku odgovorio (ali, poslije, nakon Rješenja Agencije za trž. natjecanje se NIJE javljao, ofkors)

tak da, nećemo se zajebavat i igrat naivne dječice, zbilja nam to ne treba, jel tak? nitko nije bez mane, pa tako ni Josipović i bilo bi smiješno tako nešto očekivati, ali je gadno to što je baš on pravnik i što nam eto sad nudi "novu" pravdu (hehe, štogod to značilo) itd. malo je to se skupa bljak. a i gadno mi je što laže, onak diskretno, ali LAŽE u onom predzadnjem intervjuu oko ZAMPa (pogledaj isto moj post tu negdje gore)

hoću reć, Josipović je meni i nekoj mojoj ekipi ful pao u očima. Nekako mi je taj case sličan kao s Milanovićem; prvo je Zoki izgledao super, ono, new kid in the block, bez afera, sranja, raja je bila euforična, svi za njega, yes, idu promjene na bolje, mlade treba u politiku, starce bacit na Mirogoj, blabla, trućtruć..i što se na kraju se pokazalo: to da je Zoki prazna i šuplja budaletina, salonski političar, ma, čak niti to, a najviše je izašla na vidjelo njegova dijagnoza: bipolarni poremećaj ličnosti sa značajno hipertrofiranim egom, itd.

tako nekako će se pokazati i s Josipovićem; pokazat će se da je veeelikaaa diskrepancija od obećanog, od očekivanja i stvarne kvalitete dotura Amebe; on je slab karakter, nema rezolutnosti, ni leadership qualities, itd. tako da će "kolo vodit" SDP i lijevi igrači, posebice blesavi Zoki a koji se već ćuti premijerom

jedina utjeha jest to što je dotur Ivela ipak fin i kulturan, ne bi nas sramotio po bijelom svijetu kao ovaj gipsy Meske...ajd' i to je već puno.
Btw. kako naš Ivela stoji with languages? Nadam se da mu engl. nije na razini Mikijevog?

CC

Tko je glasao

a) nabavite snimku emisije

a) nabavite snimku emisije pa idemo sicirati, nije problem

b) glede ZAMPa, napomenuo bih samo da josipović nema nikakve veze sa zampom od 2000 ili 2001 godine (puno prije nego što je regulirano pitanje cd/DVDova), a ovo s popustima je u biti nebitno iz više razloga (višegodišnja "razlika" koja je sada odlukom AZTNa ukinuta je oko 700.000kn)

c) ivo govori engleski bez problema (ja posvjedočio)

Tko je glasao

":...da josipović nema

":...da josipović nema nikakve veze sa zampom od 2000 ili 2001 godin---"

sorry, mrak, ali neće biti...pogledaj god. izvješće of zamp za 2007 i 08...a pogledaj i diskusiju na Facebooku..(nije dugačko, samo par postova, od kojih je jedan odgovor of Josipović - ili netko njegov) vidi sam...

a snimku ćemo dobiti..teško da bude bilo prije izbora. no, svejedno, proanalizirat ćemo je zajedno
usput da dodam; ako je suditi prema anketama i ako moram birati između dotura Ivele i Mikija, jasno da tu nema dileme...ali, da ću biti zadovoljna s dr Ivom - posebice znajući da će se tek onda SDP osokolit i (opet) na tuđim zaslugama pobirat vrhnje - e, to neću...ali tko mene pita :))

a daleko najgora stvar od svega će biti ova: osovina Meske "vječni ex predsjednik" - "poboljšana verzija of Meske (tako se sam dotur Ivek deklarirao) - SDP....dakle, u grubo možemo računat na prodaju par litara mora hartavim Kranjcima plus ulazak u EU s braćom Srbima (naime, počekat ćemo ih, jer će "osovina" procijeniti da bi to bilo dobro za regiju, i tak. to bi bila naša vanjska politika u grubo..

CC

Tko je glasao

please, razlikuj ZAMP od

please, razlikuj ZAMP od HDS-a

snimka je dobrodošla (provjerio ja :)

Tko je glasao

whatever, bio on u

whatever, bio on u Predsjedništvu ZAMPa ili HDSa..neke neugodne činjenice i dalje stoje a jedna od njih je da je doktoru Ivi trebalo čak 4 godine da skuži kako ZAMP krši zakon: Rješenje Agencije za tržišno natjecanje od 3.11. 2009. - Utvrđuje se HDS ZAMP zlouporabio svoj vladajući položaj pri prikupljanju naknada u razdoblju od 01.01.2006. do dana donošenja ovog rješenja primjenjujući različite popuste na naknade dovodeći pri tome pojedine poduzetnike u nepovoljan položaj u odnosu na konkurenciju. itd.itd.

dalje zašto je njemu neugodno reći da je idejni je tvorac zakona koji je omogućio stvaranje organizacije ZAMP koja na "polulegalan" način "krade" više stotina milijuna kuna godišnje od Hrvatskih građana? Zašto mu je bed priznati da su godinama (do rješenja Agencije) velikim uvoznicima davali i do 50% niže tarife nego malim uvoznicima, čime su im uštedili preko 100mil kuna samo u jednoj godini, dok je u isto vrijeme uništio na desetke malih tvrtki sa stotinama mladih poduzetnika i njihovih obitelji? Ivo Josipović je - ako ne jedini odgovoran ali onda svakako suodgovoran za kršenje ustavom zajamčenih prava na jednakost, pravo na rad i pravednu tržišnu utakmicu, itakodalje, itakodalje.

uostalom, reci mu da pogleda onu diskusiju na Facebooku...neka se podsjeti, evo ponovo link da ne lutaš:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=146243590045&topic=10044

btw. i ovo je zanimljivo: ZAMP ubire lovu i za izvođenje narodnih pjesama!! (o tom apsurdu je pisao D.Lesar na pollitici pa pročitaj)

I zgodan komentar s Indexa: Na temelju ovog zakona glazbenicima je samo prošle godine dodijeljeno 2.4 milijuna kuna, kao i dodatnih 780 tisuća kuna koje su preusmjerene na "kulturni razvoj". Znajući sve ovo nije ni čudno da je Josipović za svoju kampanju uspio skupiti eminentan broj hrvatskih glazbenika

CC

Tko je glasao

čuj Mrače, evo još malo o

čuj Mrače, evo još malo o tvojem kandidatu, pa ga priupitaj na tu temu..(s tim što mu reci da ga ja potpuno razumijem - ako je i on slučaj kao ja, tj. da je s 33 godine teškom mukom tek ušao u pubertet onda zbilja nije bio za vojsku:))

3. O JOSIPOVIĆU

(komentar jednog čitatelja na T Portalu)

1. U svom nedavnom nastupu na Nova TV, prilikom sučeljavanja sa ostalim predsjedničkim kandidatima izjavili ste, kako ste bili premlad da učestvujete u Domovinskom ratu, premda ste tada imali navršene 33 godine živote. Moj sin je bio učesnik Domovinskog rata s nenavršenih 23 godine – dakle, bio je deset godina mlađi od vas, gospodine predsjednički kandidate Josipović.

2. Glede korupcije i krađe, treba vas upitati, kako pojašnjavate prepisivanje seminarskih, diplomskih i magisterijskih radova svojih studenata u svoju stručnu literaturu, te za to naplaćujete autorske honorare.Osoba, koja sebe naziva bezgriješnom, sramežljivom i nadasve poštenom nebi smjela činiti takova nedjela.

CC

Tko je glasao

@Checkpoint... Ne, nisam

@Checkpoint...
Ne, nisam gledao tu spornu Latinicu i bez gledanja te emisije teško mi je išta reći o stavovima Josipovića prema zviždačici Vesni Balenović. Gledao sam je u nekim drugim TV emisijama i moram reći, ma koliko bila u pravu, malo je naporna za slušanje jer - ne sluša nikoga.
Na nekoliko mjesta sam se izjasnio o ZAMPU, ispod mog dnevnika su polemike s My Soul pa ppogledaj. Ukratko, Ivo je napravio koliko je mogao reda u tom prostoru koji su zemlje zapada već dugo vremena pravno definirale. Autorska prava kod nas se ne poštuju, niti su se poštovala. I nakon ZAMPA nije se stanje bitno popravilo jer se zakon i dalje krši, više nego što se poštuje.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, kako je ovo moj

@Danimir, kako je ovo moj posljednji komentar na ovome dnevniku stavljam ga odmah ispod dnevnika, jer smatram da sadrži odgovor na pitanja zašto ne za Ivu Josipovića, ali ni Milana Bandića i svih ostalih predsjedničkih kandidatkinja i kandidata.

Danimir, moraš znati da podnositelj kaznene prijave ima pravo i može požurivati rješavanje svoje kaznene prijave, kao i pisati predstavku zbog odugovlačenja, tako da DO ne može u nedogled odugovlačiti sa rješavanjem kaznene prijave. Osim toga imamo i medije koji će ovisno o kome se radi, tj. kojem lobiju pripadaju već odraditi svoj posao.

Nažalost dokle god su na čelu našeg pravosuđa političke marionete i slugani tipa Ivana Šimonovića, Mladena Bajić, Dinka Cvitana, i ostalih krakova korupcijske hobotnice bez upornosti prijavitelja kaznene će prijave sakupljati prašinu. To je između ostaloga i zato što Ivo Josipović, kandidat za predsjednika države u Latinici nije podržao zviždačicu Vesnu Balenović i prihvatio diskusiju o tvrdnji da je pravosuđe prčevina i politička kurva Markovog trga.

Ali vratimo se Bandiću, čime htjeli mi to ili ne govorimo o SDP-u, pa tako i Ivi Josipviću.

Koliko znam (govorim o Bandićevoj eri prije direktnog izbora za gradonačelnika) nije ništa sporno, niti upitno da gradonačelnik može donositi odluke o raspodjeli, investicijama.. u višemilijunskim iznosima, ali te svoje odluke ne može provesti u djelo protivno volji većine članova Poglavarstvo i Gradske skupštine.

ZNAČI; gradonačelnikovu "samovolju" mora potvrditi Poglavarstvo i Gradska skupština, Znači da nije točna tvoja tvrdnja da "jedan jedini čovjek donosi odluke o raspodjeli, investicijama.. u višemilijunskim iznosima."

Mislim da o ostatak procedure i vladavine prava, ili zakona poslušnosti, nepotizma i zaštite osobnih interesa jasan, te o tome kako u donošenju odluka funkcionira sistem prodaje, „zakrečenja“ vlastite svijesti, savjesti i poštenja, ne treba posebno objašnjavati, a još manje voditi diskusiju.

Pa pitanju premlaćivanja, pa šikaniranja onih koji bi nešto pitali Bandića, njegovi bahati odgovori, trebamo znati da je Bandićevo ponašanje i stil javnih nastupa u prvome redu posljedica njegovog kućnog odgoja, ali i profesionalne karijere koju je kao i većina današnjih vodećih hrvatskih političara započeo i ispekao joj u bivšem sistemu. Smatram da i tu o tome kako funkcionira sistem prodaje, „zakrečenja“ vlastite svijesti, savjesti i poštenja, ne treba posebno objašnjavati, a još manje voditi diskusiju.

Znači nesporna činjenica je da je Bandić osoba i političar koji je sve do nedavno imao podršku ne samo, članova, simpatizera i vodstva, zagrebačke gradske organizacije SDP-a, već i predsjedništva SDP-a.

Znači nesporna činjenica je da je Bandić svoju političku karijeru gradio u okruženju i uz podršku istih onih ljudi koji podržavaju Ivu Josipović, a da bi to mogli odrekli su se Milana Bandića. Nebi se upuštao u sasvim neopravdane i jalove diskusije o preokretanju kaputa, umivanju i pranju ruka od čovjeka koji je desetljećima bio uzdanica, ikona paradni i radni konj SDP-a, a danas ga se nastoji diskreditirati do te mjere da gotovo ispada da je Bandić glava hobotnice koja stoji na čelu organiziranoga kriminalam mita i korupcije.

Previše je to smiješno i neozbiljno da bi se spuštao na tu razinu "diskusije".

Pa pitanju bijega s mjesta prometne nesreće... koliko je meni poznato Bandić je snosio prekršajnu i političku odgovornost za posljedice vožnje u alkoholiziranome stanju, ili je Vlasta Pavić bila moja fatamorgana.

Mislim da se iz gore navedenog može dobiti odgovor na tvoje pitanje: Mene jako zanima tko je zapravo bio i jest njegov moćni zaštitnik!???

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica Nisam član

@kukljica
Nisam član SDP-a, a da jesam, nakon ovog tvog upisa i zaključka da su Milanović i predsjedništvo SDP-a "pokrivali" Milana Bandića, i da strani mediji pišu o umiješanosti Bandića u aferu Hypo banka i da ga navode kao trećeg hrvatskog mafioza, nakon Sanadera i Glavaša, tražio bih HITNU SMJENU Milanovića, i sazivanje konvencije SDP-a i izbor novog predsjednika SDP-a i novog predsjedništva SDP-a.
Inače, malo mi se čini da amnestiraš Bandića od odgovornosti odnosno prebacuješ je na Skupštinu grada Zagreba i druge. I dalje sam uvjeren da Bandić nije kvalitetan kandidat za predsjednika RH i da je Josipović najmanje zlo od svih kandidata.I bez obzira na Milanovića iza njega, mislim da se profilira sve više kao nezavisni kandidat.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

I bez obzira na Milanovića

I bez obzira na Milanovića iza njega, mislim da se profilira sve više kao nezavisni kandidat.

@Danimir,
i taj nezavisni kandidat u igri asocijacija jučer izjavi da je Milanović = budući premijer.

Tko je glasao

@marival S obzirom na

@marival
S obzirom na rasap gospodarskog i političkog sustava u Hrvatskoj, vrlo brzo će prijevremeni izbori i u njima SDP ima šanse osvojiti saborsku većinu i time formirati Vladu.Osobno imam loše mišljenje o Milanoviću i nadam se da će u međuvremenu na čelo SDP-a doći kvalitetnija osoba od Milanovića.Ne vjerujem da je Josipović drugačijeg mišljenja, i izjava mu nije baš mudra Gdje i kada ju je dao, tko objavio?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@marival S obzirom na

@marival
S obzirom na rasap gospodarskog i političkog sustava u Hrvatskoj, vrlo brzo će prijevremeni izbori i u njima SDP ima šanse osvojiti saborsku većinu i time formirati Vladu.Osobno imam loše mišljenje o Milanoviću i nadam se da će u međuvremenu na čelo SDP-a doći kvalitetnija osoba od Milanovića.Ne vjerujem da je Josipović drugačijeg mišljenja, i izjava mu nije baš mudra Gdje i kada ju je dao, tko objavio?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, pogledaj na rtl.hr

@Danimir,
pogledaj na rtl.hr od 20.12.09.

MISIJA PANTOVČAK
VIDEO: Što smeta predsjedničke kandidate
U igri asocijacija su Luki Rukavini dali više nego zanimljive odgovore.

Tko je glasao

@marival EVENTUALNA

@marival
EVENTUALNA premijerska fukkcija Zorana MIlanovića.. Naglasak je za mene na EVENTUALNA Inače cijeli tekst na RTLU je hvalospjev šarmu Ive Josipovića, a Milan Bandić prikazana je (prikazao se) kao šonjo. Voditi sa sobom prevoditelja za engleski jezik što kani Bandić, je tragikomično. Ne treba govoriti pet stranih jezika kao Drnovšek, ali engleski...??? Pa gdje smo, i koje je vrijeme? Što mislite da i ta osobina Drnovšeka nije pridonijela da je Slovenija već nekoliko godina u EU?
Inače simpatično je bilo vidjeti Josipovića kako predvodi, s odličnoim sluhom pjevanje hrvatske himne a Bandić trebajući izgovoriti tekst himne, se izvlači da se himna pjeva samo u svečanim prilikama. Stari stav SK birokrata.

Danimir

Tko je glasao

@marival EVENTUALNA

@marival
EVENTUALNA PREMIJERSKA FUNKCIJA ZORANA MILANOVIĆA.... Dakle, kada ja čitam, onda je naglasak na EVENTUALNA. Inače, cijeli takst na RTL-u izraziti je hvalospjev šarmu Ive Josipovića, vrlo detaljno obrazložen.I mene je oduševio kada je sA SLUHOM poveo pjevati hrvatsku hmnu. Nasuprost njemu Milan Bandić je prikazan (odnosno sam se prikazao), šonjom. A to da će Bandić na službenim putovanjima imati prevoditelja za engleski, za mene je takav minus Bandića da NIKADA ,samo zbog te činjenice, ne bi dobio moj glas. Pa ljudi moji gdje smo? Drnovšek je govorio tečno pet stranih jezika... Zar mislite da ta kvaliteta nije itekako pomogla da Slovenija bude u Evropskoj zajednici?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, još jednom. Na

@Danimir,

još jednom.
Na rtl.hr - Misija Pantovčak od 20.12.2009.. Pokreni video gdje piše skener . Luka Rukavina kaže Zoran Milanović, a Josipović odgovara budući premijer. Snimka traje 3,38 minuta, a rečeno je na 2,35. Nema tu nikakvog eventualno. Meni su poštenje i pravda daleko važniji od znanja engleskog, a koliko pravde i poštenja ima u ovom Josipovićevom odgovoru neka procijeni svako za sebe. Meni budući premijer može biti samo onaj ko osvoji najviše mandata na izborima i koji Predsjedniku predoči da ima većinu glasova u Saboru.

Tko je glasao

Danimir, nema potreba tri

Danimir, nema potreba tri puta objavliti isti komentar!

Tko je glasao

@nova praksa Ispričavam

@nova praksa
Ispričavam se, nije namjerno, tehnička greška-

Danimir

Tko je glasao

@marival S obzirom na

@marival
S obzirom na rasap gospodarskog i političkog sustava u Hrvatskoj, vrlo brzo će prijevremeni izbori i u njima SDP ima šanse osvojiti saborsku većinu i time formirati Vladu.Osobno imam loše mišljenje o Milanoviću i nadam se da će u međuvremenu na čelo SDP-a doći kvalitetnija osoba od Milanovića.Ne vjerujem da je Josipović drugačijeg mišljenja, i izjava mu nije baš mudra Gdje i kada ju je dao, tko objavio?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir pristojnost mi

@Danimir pristojnost mi nalaže da ti odgovorim na tvoje pogrešno mišljenje da amnestiram Bandića od odgovornosti odnosno prebacujem na Skupštinu grada Zagreba i druge.

Bandić je na razini Zagreba ono što je Drivo i sada ovo plaćeničko balkansko spadalo Jaca na razini države.

Netko je jednom prilikom napisao: SDP=HDZ, što je apsolutno točno, jer Skupština grada Zagreba i Bebićev kokošinjac na Markovom trgu su krakovi jedne te iste hobotnice.

Time je jasno da su i Drivo i Bandić samo pijuni izvršitelji naloga kartela i glave hobotnice organiziranog kriminala i korupcije, ispravnije rečeno mafije koja odlučuje o svemu što će se dogoditi u ovoj državi.

Inače da nije tako, a glasine i mnoge činjenice ukazuje da postoji više nego opravdana sumnja da su Drivo ni Bandić do grla umočeni u mnoštvo afera i da su nakupili toliko putra na glavi da se nebi mogli nekažnjeno povuće iz politike, ili kandidira za predsjednika države, da ih ne štiti netko još moćniji i još korumpiraniji od njih.

....................................................

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@kukljica U biti se

@kukljica
U biti se slažem s tobom..
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, ... što j esada

@Danimir,
... što j esada ovo
I dalje sam uvjeren da Bandić nije kvalitetan kandidat za predsjednika RH i da je Josipović najmanje zlo od svih kandidata u dnevniku oda i superlativi a sada je ivo Josipović i za tebe zlo.... ajde doduše za sada najmanje, no do nedjelje moža bude i malo veće... za tebe naravno... meni on uopće nije nikakvo zlo već samo jedan od 12 čsnih ljudi koji se natječu na ovim predsjedničkim izboria za predsjednika Republike Hrvatske.

he he he @Danimir, vidim ja da i ti polako mijenjaš mišljenje...

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

@DEMOS Ne mijenjam

@DEMOS
Ne mijenjam mišljenje, samo postajem za nijansu realniji, a to je shaćanje da u ovakvom sustavu i najbolji čovjek, u određenim NEGATIVNIM OKOLNOSTIMA može iznevjeriti ili igrati na pogrešne karte, karte prilagođavanja. Npr., nije mi nimalo po volji što je išao u rodnu kuću Franje Tuđmana. Ali, da bi se dobili birački glasovi rade se salta - Hebrang za Tita, Josipović za Tuđmana..Tako i neki rade salto-mortale.... Otuda ideja o "kokošarenju u tuđim dvorištima" (Klauški). Socijaldemokrat mora držati osnovnu, blago crevenu liniju. Ako to ne radi, gubi na uvjerljivosti. Zato taj kritički ton o Josipoviću. I nadam se da će iz ovakvih reagiranja na greške izvući pouku... Kao i Bandić koji je do jučer SDP, sada "nezavisni", dobrano otklizao u desno.
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, Bandiću nemaš

@Danimir,
Bandiću nemaš što prigovoriti na njegovu izbornu taktiku jer je na ovakvu igru prisiljen, no Josipović što si dobro primjetio nema potrebu kokošariti.... ili ipak ima,... jer taj odlazak (i ne samo to) je znak za promatraće da je Ivo svakim danom sve svjesniji da mu je pozicija predsejdnika RH sve dalje..... Ipak je u tom marljivom skupljanju izbornih poena Bandić puno sistematičniji i precizniji.... Ivo kao da se malo počeo gubiti...???? ... a vjerovao ili ne i neki potezi (nekih) na ovom portarlu su mi dali jasan signal što se događa u njegovu stožeru....

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

@DEMOS Ne bi se složio da

@DEMOS
Ne bi se složio da je Bandić sistematičniji i precizniji.. Da jest, vidjelo bi se to po rezultatima anketa... Toliko jurnjave, a pomaka nema..Ne mogu tri ankete biti lažirane. I ne znam na što misliš kada pišeš uloga ovog portala i stožera Josipovića? Na što konkretno misliš?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

@Danimir, na sve ankete koje

@Danimir,
na sve ankete koje imaš slobodno dodaj još 5% za Bandića jer je to baš onaj dio populacije - birača koji uopće ne obuhvaćaju ankete o kojim aje rijeć.... a za ovo drugo ..... pa ja po raspoloženju tvog bliskog suradnika mogu prilično precizno znati i kakvog si ti.... ili tako nekako ;-)

SU - Stranka umirovljenika

Tko je glasao

Poruči Ivi Josipoviću da

Poruči Ivi Josipoviću da se ne uzrujava previše nakon što izgubi izbore. U Hrvatskoj na predsjedničkim izborima ne pobjeđuje onaj koga narod bira, već onaj koga gura izvjesni loby u sjeni. Rezultat ovih izbora nekima je odavno poznat. Naime, hrvatski narod, koji je birao HDZ na vlast, nikad ne bi glasovao za jednog Mesića, pa je Mesić ipak predsjednik. Tako će biti i ovaj put. Vjerojatno će to biti Nadan. Ne zato jer bi ga birao hrvatski narod, već zato jer je unaprijed određen za predsjednika. Stoga ni Ivo, ni ostali nemaju nikakve šanse i sve je to samo gubitak novaca i vremena. Čitav si post relativno dobro napisao, osim što si pogriješio prozivajući Hrvate za njihovo domoljublje i odanost Domovini, te pjesme kojima to iskazuju. Naime, kad bilo koji drugi narod svojim pjesmama i retorikom iskazuje svoje domoljublje, tebi je prihvatljivo, kao i npr. kad Židovi slave svoje domoljublje i svoje židovstvo, ali ti je neprihvatljivo kada to rade Hrvati. Molila bih te, da u ime pravde i pravednosti, koje očigledno zastupaš, korigiraš svoje tvrde stavove i dopustiš pravdu hrvatskom narodu, kakvu želiš za židovski. Razmisli malo o tome i kad shvatiš o čemu ti govorim, molim te da mi to dojaviš. Jer imam vjere u tebe i ne bih htjela ostati razočarana.

My Soul

Tko je glasao

@My Soul Josipovićeva

@My Soul
Josipovićeva razlika između domoljuba i "domoljuba" upravo je karakteristična za Židove i Izraelce. Možeš sto puta vikati da si Židov, busati se u prsa židovska, ali dok to ne pokažaš djelima, nitko ti DUGOROČNO ne vjeruje - nema nijedne židovske priredbe u svijetu gdje se prvo ne pita možeš li dati štogod za sinagogu, dobrotvorne svrhe i pomoć nekada cionistima u Palestini, od 1948. Izraelu! Tako to biva bar zadnjih stotinjak godina.
U Izraelu možeš samo jednom prevariti državu, i nedodirljivih nema. Kažu, predsjednik Izraela je bio seksualni manijak, mnogi iz vlasti su suđeni,( i zato što je, ne za sebe,nego za svoju stranku primio sumu u gotovini iz USA!???). Kakva je to država u kojoj su na vlasti takvi tipovi, pitaju se mnogi. A ne kažu kakva je to pravna država gdje se dohvati i - bivšeg predsjednika države jer je napastvovao svoje suradnice i činio druga kažnjiva djela.
E, kada se to počne događati u Hrvatskoj, onda skidam kapu Hrvatskoj i Hrvatima!
Danimir
PS: Inače, ponavljam, ako se je imalo oca u konclogoru i ako netko dobro poznaje židovski svijet i Izrael, ne znači automatski da mora biti Židov!

Danimir

Tko je glasao

danimire, s obzirom da

danimire, s obzirom da otvoreno agitiras za josipovica, postaviti cu i tebi( kao i rakaru!) ovo pitanje?
poznato je da je ivo josipovic 1980 godine usao u bivsu komunisticku partiju, te da je neko vrijeme bio i clan racanove "stranke demokratskih promjena", kasnije nazvane.. "socijaldemokratskom strankom"
1993g. ulaskom vujiceve stranke (hrvatski socijaldemokrati!) pod okrilje sdp-a, sdp je preuzeo njegovu "licencu" socijaldemokratske stranke.. cime se ta stranka i sluzbeno odrekla svoje bivse komunisticke ideologije!
mozes li upitati josipovica zbog cega je 1994g., neposredno nakon te ideoloske promjene sdp-a, on izasao iz te stranke?
dali je bio razocaran zbog toga sto je sdp napustio svoj dotadasnji "komunisticki kurs" , ili je bilo nesto drugo u pitanju?

Tko je glasao

edi3 mrak..., Koliko je

edi3 mrak...,
Koliko je meni poznato, obje stranke su do 1993. imale socijal-demokratska obilježja, s tim da je Vujićeva stranka osnovana od, većinom, "autohtonih" socijaldemokrata (među kojima je bio također veći broj bivših članova SKH!) I molio bih da se radi razlika između članova SKH i KPH odnosno KPJ! Komunisti i članovi SKH-SKJ su ipak dvije vrste političkih opredjeljenja iako je u SKH-SKJ uvijek postojala i jedna frakcija tvrdokornih. Ali, od smrti Tita te je tvrdokornosti sve manje i tvrdim da je SK nakon smrti Tita bio liberalniji u mnogim pogledima nego što je to danas HDZ! Jednom iscrpnom analizom shvaćanja samo teme moralno-političke podobnosti, to bi se dalo dokazati.
Inače, za detalje odmaka Josipovića od SDP-a 1993. pitati mraka ili još bolje, Josipovića!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

O.t. Meni pomalo smeta kad

O.t. Meni pomalo smeta kad se ovdje govori o imenima komentatora, umjesto o njihovim nickovima. Mrak je ovdje Mrak, a ne ni Marko ni Rakar. Ne znam što drugi misle o tome, ali ako se bilo tko ovdje deklarirao pod svojim nickom, onda je red da ga se tako i naziva, bez obzira što mu ti privatno znaš pravo ime i prezime.

My Soul

Tko je glasao

soul, marko rakar iliti

soul, marko rakar iliti mrak, vise nije anonimac vec javna osoba kojoj ne treba stiti njen indetitet.
po koji put pisem mrak, a po koji put marko!
sasvim svejedno kad se radi o javnoj osobi, zar ne!?:)

Tko je glasao

meni to osobno ne smeta i

meni to osobno ne smeta i edi je u pravu što se mene tiče, no mislim da bi morao dobiti prethodnu dozvolu za bilo kog drugoga, imali smo cijeli niz problema zbog toga do sada i ne bih volio da se dobar običaj imenovanja po deklariranom nicku ne nastavi

Tko je glasao

indetitet pojedinih osoba

indetitet pojedinih osoba znam, kao sto neki znaju moj indetitet.
bilo bi stvarno neodgovorno i zlocesto da ja, ili bilo tko drugi, zloupotrebi povjerenje tih ljudi koji su medjusobno odlucili otkriti svoj indetitet.
mrak je ipak nesto drugo!
iskreno receno, mrak ima nick koji podlijeze palatalizaciji, pa mi je kod obracanja njemu, umjesto mrak (sto nije pravilno) i mrace (sto je pravilno, ali grdo zvuci) nekako bilo lakse obratiti mu se sa njegovim pravim imenom.
no, ako zajednica to ne zeli , nema nikakvog problema!:)

Tko je glasao

Osobno podržavam mrakov

Osobno podržavam mrakov prijedlog iz razloga što je nick osobni izbor, tako da je onaj tko je želio da ga se oslovljava drugačije to mogao navesti pri registraciji.

Dio kolegica i kolega se osobno pozna, ali ipak se koriste nickom. Druga je stvar u PP gdje se ponekad "potpisujemo" svojim imenom.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

U pravilu sam za to da se

U pravilu sam za to da se poštiva želja onoga tko se predstavlja. Meni bi smetalo da me netko proziva po imenu, umjesto po nicku, iz razloga jer sam se ovdje predstavila nickom, a ne imenom. Da sam htjela rastrubiti ime na sva zvona, predstavila bih se imenom. Ne znam, mislim da bi ipak, zbog internetskog bontona bilo pristojno držati se internetskih pravila. Zanimalo bi me mišljenje ostalih na ovu temu iako je o.t.

My Soul

Tko je glasao

drugo , pitaj ga, kako to da

drugo , pitaj ga, kako to da je on nedavno posjetio spomen kucu franje tudmana u velikom trgoviscu!?
dali se radilo o zabuni, pa je umjesto obilaska spomen kuce u kumrovcu krivo otisao u trgovisce, ili!?
sto se smijete?
mene kod izbora za predsjednika zanima apsolutno sve i mislim da su ova dva pitanja vrlo bitna, jer se josipovic uopce nije izjasnio kojoj ideoloskoj frakciji ljevice on u biti pripada?
bivsoj njegovoj komunistickoj, ili sadasnjoj, po drugi put njegovoj, socijaldemokratskoj frakciji?

Tko je glasao

ma izjasnio se edi, rekao je

ma izjasnio se edi, rekao je vrlo glasno i jasno da ga nije briga što mu se zamjera od strane desnih glasača, jer da oni i onako neće glasati za njega.
e, pa meni je ta izjava bila točka na I po pitanju mog mišljenja o josipoviću.
ok, shvaćam da ima pravo kada kaže da nitko desno neće glasati za njega.
no, ukolliko postane predsjednik, trebao bi biti predsjednik svih gradjana hrvatske, uključujući i te desne za čije ga mišljenje nije briga.
radilo se, mislim, o njegovom članstvu u partiji, što istina nije stvar koju može promijeniti.
no, poruka je savršeno jasna i ukoliko josipović postane hrvatski predsjednik, moj predsjednik sigurno neće biti, kao što nije ni ovaj sadašnji.

Tko je glasao

edi, imaš memoriju, u koje

edi, imaš memoriju,
u koje vrime si se to vratio:):). Inaće interesantna je ta faza sa Vujićem. Moga bi on štošta reći o tim događajima. Tadašnja njegova stranka je postala leglo jakih političkih kadrova kasnije u svim strankama. On je SDP-ov Kardelj.

grdi

Tko je glasao

@grdilin Antun Vujić -

@grdilin
Antun Vujić - SDPeov Kardelj!?Dragi Bogo sačuvaj me onda Vujića! Kardelja držim jednom od najproblematičnijih osoba Titovog sustava. Njegove morske ideje iz područja političkog sustava također su pridonijele buujanju birokracije i stvaranju užasnog birokratskog mentaliteta koji je do danas u glavama mnogih hrvatskih ljudi.
Vujić je ipak drugi tip političara i nezasluženo je u sjeni onog blijedog Milanovića, grobara SDP-a!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

da, malo njih se jos uvijek

da, malo njih se jos uvijek sjeca da je miroslav tudman bio drugi covjek te vujiceve stranke!
meni je kao socijaldemokratu ( koji nema svoju stranku, jer sdp je sasvim daleko od toga)..zao sto je ta stranka pripojena sdp-u i tako nestala sa hrvatske politicke scene!
grdi, sjecas li se legendarne vujiceve izreke o tome da ce radije umrijeti nego uci u sdp"!?:)
umro nije, a danas je visokopozicioniran u sdp-u!?:))
isto kao i ona njegova farsa sa "berlingom"!

Tko je glasao

ma kako se nebi sića

ma kako se nebi sića miroslava tuđmana. Ja osobno mislim da je tada ta stranka imala perspektive i nije mi jasno kako je ošla vragu.. Znam dosta njih što su prišli u HDZ, bar ovde u mom kraju i danas vedre i oblače. A put im je bio ovakav Savez komunista-Vujićevi socijaldemokrati-HDZ.

grdi

Tko je glasao

sasvim logicno, vujic im je

sasvim logicno, vujic im je bio prelazna faza iz komunizma prema kapitalizmu, gotovo kao neka vrsta socijalizma?
malo obrnuto od marksove teorije, ali koga zato briga!?:))
propala je zbog ovog laznog politickog bipolarizma u kom se biracima nametnuo lazni izbor .."ili mi, ili oni", a propagiraju ga vrlo slicni politicki mastodonti.
vujicu je racan obecao ugodnu sinekuru u vlasti i kupio ga poput kesice podravke u ducanu!:))

Tko je glasao

copy of my post of August

copy of my post of August 1st, 2009 related to dr. Josipović u Latinici (odgovor Kukljici):

Kuki sunac, a može li dr. Ivo Josipović koji se, u nedavnoj Latinici, na temu korupcije, šokiravao nad opaskom gđe Vesne Balenović kako politika zapraff rukovodi pravosuđem, biti predsjednik?

ne sjećam se više kako je točno išao tekst gđe Balenović, no, nije to ni bitno; radilo se zapraff o njenoj ironičnoj opaski na račun sprege politike and pravosuđa. ono što je zanimljivo jest to da je Josipović na to odreagirao dosta oštro - čak je malo podigao i ton - što je bilo prilično neočekivano, s obzirom na njegov temperament kamilice ili mente, kako vam drago..

TU SAD DODAJEM OVO (ne znam zašto nisam prije) da je dotur Josipović rekao (po sjećanju): molim vas, gospođo, o utjecaju politike na pravosuđe, nemojte se s time niti šaliti....tak nekak'

zato mi se nije dopao. pa što se on to ima afanavat i sablažnjavat? jel gđa Balenović rekla neistinu? ne mogu vjerovat' da čovjek nije upoznat s činjenicom (da se slikovito izrazim) da Državni odvjetnik Bajić NE OTVARA neke ladice s nekim fajlovima dok mu to ne kaže Sanader, Mesić, Karamarko...i šire.

Gospodina Josipovića cijenim kao experta, eruditu, glazbenika - a čujem i da je radoholičar, što je super - ali, ajmo se prestat' zajebavat' i pravit fini: u ovoj državi od 90-tih naovamo, pravosuđe nije nikad bilo nezavisno. nemam sad živaca ni volje nabrajati najpikantnije slučajeve...nema ni potrebe kad ih svi mi uglavnom jako dobro znamo. a sigurna sam da je bilo - i ima - lijepi broj situacija u kojima je politika dirigirala pravosuđem a za koje mi ni ne znamo.
View Comment

CC

Tko je glasao

@Checkpoint Charlie, slažem

@Checkpoint Charlie, slažem se s tvojim komentarom i točno je da se je još za vrijeme nastupa u Latinici Ivo Josipović ponašao kao da je pao s Marsa, što naravno nije, već je to tipično ponašanje osobe iz etablišmenta čijim je članovima nefunkcioniranje pravne države i politička ovisnost pravosuđa od politike, donijelo milijunsku korist.

Mislim da nema potrebe pojašnjavati da je prije dolaska u Latinicu Josipović, iz prve ruke bio obaviješten i instrukcioniran o onome što će Vesna Balenović iznijeti u emisiji, a oštrina njegove reakcije jasno je pokazala da je znao na koji politički etablišment i njegovu spregu sa pravosuđem je Vesna Balenović mislila.

Čak je i moja supruga koje je inače mirna osoba, nakon te emisije izrazila gađenje zbog Josipovićevog ponašanja. U istom je dahu dodala da bi bila katastrofa da takva osoba postane predsjednik države.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  2. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 12
  3. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  4. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  5. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  6. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  7. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  8. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  9. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  10. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  11. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  12. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  13. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  14. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  15. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  16. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  17. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  18. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  19. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  20. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  21. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  22. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  23. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  24. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  25. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 44

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj