Tagovi

Zašto Grabar-Kitarović nije pobijedila u prvom krugu

Kako stvari stoje, u nedjelju će neovisna Hrvatska vjerojatno dobiti prvu ženu predsjednicu države. Iako Karamarku ne vjerujem, jer je bio potrčko haaškog pokajnika Mesića, Grabar-Kitarović mi je prihvatljiviji izbor od nesposobnog, nepouzdanog Josipovića, i nema nikakve sumnje za koga valja glasovati. Međutim, dok čekamo taj povijesni dan, držim da nije loše malo razmisliti, razlučiti i razumjeti zašto Grabar-Kitarović nije na Pantovčaku već danas. Molim, pozor - kao i obično, moji razlozi vam se neće svidjeti.

Razlog prvi - jer je hrvatska "desnica", moram to otvoreno reći, jednostavno krajnje tupa i glupa, a toj gluposti izgleda nema kraja ni konca. Nesložna, rasuta, razjedinjena, kažete? Čemu ublažavanje? Opis "rakova djeca" je za njih čisti dobrohotni i nezasluženi eufemizam, rakova djeca barem imaju toliko uma i razuma da znaju čija su i kamo pripadaju. Ovdje se radi o golemoj količini ničim utemeljenog ega, obrnuto proporcionalnoj kvocijentu pameti. Vrijeđam? Nipošto, evo golih činjenica. Brojite, koliko imamo "desnih" stranaka? Raznih konzervativaca, republikanaca, obiteljaša, "pravaša" ovih i onih, autohtonih, pravih i krivih, čistih i umazanih? Bezbroj. Koliko dobiju na izborima, ukupno? Desetak posto, čak i više. Dakle, zbraja mali Ivica u osnovnoj školi, da se "desni" ujedine, ili barem da na izbore idu zajednički, u Saboru bi dobili toliko zastupničkih mjesta da se, čak lako moguće, ni jedna vlada ne bi mogla sastaviti bez njih. A koliko mjesta i utjecaja imaju sad? U zadnjih 15 godina? I rest my case.

Ni u "desnom" centru nije puno bolje. Zadržimo se na predsjedničkim izborima. Godine 2000. imali smo tihi državni prevrat, meki puč upravljan izvana o kojemu se zna gotovo sve, pa se neću ponavljati, ali podsjećam da je "desnih" kandidata bilo sedam. Godine 2005. gospodin drug Šeks je nagovarao i nagovorio svoje hadezeovce da glasuju za detuđmanizatora Mesića, protiv vlastite kandidatkinje Kosor, a "desnih" kandidata je bilo, uh, opet sedam, najmanje. Ideš. Godine 2009. "desna" glupost je doživjela vrhunac - pojavilo se osam "desnih" kandidata, od toga trojica iz iste, tada vladajuće stranke HDZ-a, Hebrang, Primorac i Vidošević. Pa tko to može povjerovati!? Dodajte tome i jednog "lijevo-desnog" kandidata Bandića, po potrebi, kako vjetar puhne. Mali Ivica iz osnovne škole krajnje zbunjeno se češkao po glavi, po kojoj mu se motala neka stara rimska izreka, kako je ono bilo, divide et, hm..? A dragi dr. Ivo, obožavani reformist, Europejac i demokrat, miljenik "ljevice", zadovoljno je trljao ruke. Kohabitacija i detuđmanizacija su bile u punom jeku... kao i najgora otimačina i rasprodaja države, gospodarstva, banaka i medija, ikad.

I evo nas u 2014. Gotovo ništa se nije promijenilo - iako se "ljevica", terminalno uzdrmana nakon propasti haaškog "zajedničkog zločinačkog poduhvata" i tri katastrofalne godine najgore vlade u povijesti, očajnički ujedinila i uhvatila za slamčicu jednog jedinog predsjedničkog kandidata, hrvatska "desna" debilana je opet izašla s dvojicom, pardon dvoje. Okej, žuč HDSSB-a do neke granice mogu razumjeti. Sanader se još 2002. dogovorio s frendom Pupovcem da osudi Glavaša, a što je provedeno u toliko sumnjivim okolnostima da je dovelo do novog raskola u HDZ-u i stvaranja cijele nove regionalne stranke. Međutim, gospodo, što god bilo... gdje vam je pamet? Da mogu, "lijevi" bi vas utopili u čaši vode, a barem danas vam je valjda jasno da je i Sanader bio njihov, krtica, kukavičje jaje. Gdje ste pogubili ono o politici kao umijeću mogućeg? Što je bolje, što vam je bolje, dobiti "desnu" predsjednicu države, neovisno koliko ste ljuti na njezinu stranku, ili trpjeti još pet godina "lijeve" katastrofe na Pantovčaku?

Gotovo dvije trećine birača glasovalo je protiv Josipovića. Pribrojite Kujundžićeve glasove Grabar-Kitarovićki, dobijete bukvalno i doslovno gotovu stvar, the end, kraj priče. A vi? Đapić je barem smogao dvoljno mozga i priklonio se manjemu zlu, dok vi svojim biračima poručujete da "glasuju po savjesti". Kad se tako nešto dogodilo na "ljevici"? Nikada. Niti će. Jakovčić se s Milanovićem svađao, pljuvao i uzajamno častio "zločinačkom organizacijom", Holyčin rezervni SDP se prikazivao oporbom, ali kad su im došle vile pred oči, kad je u pitanju državna vlast, izabrali su stranu za koju su svi znali da će je izabrati. A što je s vama? Kako to na toj našoj "desnici" oduvijek biva, vi više volite biti predsjedničići strančica po selima, negoli konačno mućnuti tvrdim glavama...

Razlog drugi - propaganda. U izravnoj svezi s prvim razlogom. Mediji. Ankete. Već najmanje 15 godina u neovisnoj Hrvatskoj, ankete koje provode i objavljuju "neovisne agencije" ne koriste se za ispitivanje javnog mnijenja, nego za njegovo kreiranje. Za promidžbu, propagiranje, agitiranje, reklamiranje, oglašavanje, i to isključivo "lijeve" opcije. Po anketama, "lijeve" stranke i kandidati redovito dobijaju značajno veće postotke glasova negoli ih odista ostvare na izborima. Pogledajte samo prvi krug posljednjih predsjedničkih izbora - dvije najrazvikanije i na svim televizijama i u svim novinama prisutne agencije Promocija Plus i Ipsos Puls "lijevom" kanadidatu Josipoviću davale su devet puta veću postotnu prednost nad glavnom oponenticom Grabar-Kitarović, negoli ju je odista dobio. To s nekom standardnom statističkom pogrješkom nema baš nikakakve sveze, niti može biti slučajno. I mali Ivica iz osnovne škole odavno je skužio o čemu se radi.

Da je u Hrvaskoj neka normalna situacija, te dvije agencije više nikad ne bi dobile nikakav posao, jer im se jednostavno ne može vjerovati, a lako moguće da bi čak bile i predmetom kaznene istrage. No, ovo je samo posljednji slučaj - iste stvari ponavljaju se već preko desetljeća i pol, i nikome ništa. To zapravo i nije neobično, jer je medijska situacija u Hrvatskoj u 15 godina detuđmanizacije daleko gora, ograničenija i neslobodnija, negoli za vrijeme Domovinskog rata i "Tuđmanove diktature". Desnih medija gotovo uopće nema. Još gore, glupi "desni" hadezeovci, iako su od tih 15 godina čak 8 godina nominalno bili na vlasti, baš ništa ozbiljno nisu učinili i ne čine da se to bolesno, neprirodno stanje dovede u red, ili barem nekako ublaži.

Razlog treći - fenomen Sinčić. Upravo je tragikomično kako su se Josipović, Mesić, razni "lijevi" novinari, "analitičari" itd. požurili Sinčićevim biračima objasniti da su oni zapravi njihovi, isto tako "lijevi" i na "pravom putu", pa ih čak nije bilo sram javno se pozvati i na - "anketu Ipsos Pulsa" (pri dnu). Mila majko. Pobogu, kao da je netko drugi, a ne Josipović, bio predsjednik države zadnjih 5 godina, kao da je netko drugi, a ne Mesić, bio predsjednik države 10 godina prije toga, i kao da su neki drugi, a ne Josipovićevi Kukuriku analfabeti, budalaši i nesposobnjakovići, bili na vlasti prvo od 2000. do 2004, a potom i zadnjih izgubljenih i protraćenih 3 godine. Tko to može progutati?

Odakle Sinčić? Po meni, na njegov odličan rezultat utjecalo je nekoliko prilično jednostavnih čimbenika. Koliko ono imamo nezaposlenih u državi, približno isti broj već desetljećima? A koliko je Sinčić dobio glasova? There you go. Ljudima, osobito mladim, već je prepun ku...fer šupljih, ispraznih, licemjernih detuđmanizatorskih obećanja. Sinčić je voluntarist, radikal, ludit, očito ne zna gotovo ništa o funkcioniranju države, ali narodu je teško - novca je sve manje, vlast jedno govori, drugo radi, a treće misli, mladi se iseljavaju trbuhom za kruhom kao u najgorim gladnim godinama, jebote. To mora prestati. Tome mora doći kraj. Unatoč onom što besramno i bezumno govori Milanović, Hrvatska može i mora biti bogata i uspješna država. To ćemo i ostvariti, na ovaj ili onaj način, a pet ulupanih godina Kukuriku kandidata Josipovića dokazuje da on nije dio rješenja, nego dio problema.

Ako pogledate distribuciju Sinčićevih glasova, jasno je da ih je on podjednako preoteo i "lijevoj" i "desnoj" strani. Opet po meni, glasove je prikupio najviše nakon sučeljavanja, kada je konačno dobio priliku predstaviti se u javnosti, a gdje ga je Kujundžić prepotentno patronizirao i omalovažavao, dok su mu Josipović & co. izmišljali i izvlačili "afere" Jaguar, Klemm itd. Tome slobodno pribrojite nedavni skandalozni, incestuozni rendez vous Dartha Wladera i Peđe Sdpwalkera, pa ćete lako vidjeti zašto je mali Ivica iz osnovne škole, koji je nedavno postao punoljetan i dobio pravo glasa, odlučio zaokružiti autsajdera. Ne naročito uvjerljivog, ali bez dlake na jeziku.

Sinčićev uspjeh apsolutno ide na dušu i HDZ-u, osobito onom njegovom sanaderovskom, lopovskom, kriptohaenesovskom, detuđmanizatorskom dijelu s jugo-figom u džepu, koji je farbao tunele, dovršio banditsku prodaju INA-e, bespogovorno služio Haagu, podizao spomenike u Srbu, uvodio ćirilicu u Vukovar i stranku kompromitirao do bola. Karamarko & co. se grade drugačijima, a jesu li, odista? Iskreno, ne znam. Znam samo ovo, u što sam posve siguran - ako se nakon povratka na vlast budu ponašali kao Sanader, uličnim rječnikom rečeno, najebali su. Neće na vlasti izdržati ne četiri, nego ni jednu jedinu godinu.

Razlog četvrti - ovo vam se tek neće svidjeti, jamčim: jer je žena. Da, moji Balkanerosi, seljoberi, primitivčine, dobro ste pročitali. Isto je utjecalo i na Kosoričin rezultat. Domoljublje, Domovinski rat, juga-pljuga, "ljevičari" posrbice, ovo-ono, okej, 'ajde-de, ali... ne biste vi da vam zapovijeda tamo neka suknja. Zar ne? Pa makar bila i najuspješnija hrvatska politička žena u inozemstvu ikad, koju nije ni Udba, ni Mesić, ni rod ni pomoz' bog u NATO stavio raditi, nego samo njezinih 10 prstiju. Ma svejedno, 'ko je to vidjo žena precjednik, jel' tako? Priznajte samima sebi, bit će vam lakše. Pa će npr. u Virovitici, gdje SDP & co. inače dobijaju svega oko 20% glasova, Josipović pobijediti. Ma bravo, kako ono, ja sam Balkan boj, i smrdim na znoj... :-)

Mislite da ovaj pljuc-pljuc ide samo muškarcima? Ni slučajno. Jer su hrvatske "lijeve" ženske feminističke udruge redom, bez imalo srama ili oklijevanja, podržale muškog kandidata koji ženu protukandidatkinju što otvoreno, što implicite naziva i tretira praznoglavkom, "slikom bez tona", Barbikom, Sanaderovom seksi tajnicom, Karamarkovom i Vasinom lutkicom na koncu... i ostale žive. Jebote, prave feministkinje, 'ej, čisti feminizam made in Balkan. S takvim žestokim i predanim borcima za ženska prava, kome mizoginija uopće treba? :-)

Na kraju, malo objašnjenje: navodnike na "desnima" i "lijevima" u tekstu koristim zato što u Hrvatskoj desnih i lijevih zapravo nema, u nekom notornom političkom smislu tih riječi. Naša "desnica", kada dođe na vlast, socijalno je daleko osvještenija od "ljevice", pa se ne skanjuje čak i čisto socijalističkih instrumenata poput Kosoričinog "kriznog poreza". S druge strane, naša "ljevica" svoje "ljevičarenje" gotovo isključivo iscrpljuje u bezveznoj jugonostalgiji i jugoslavenstvu, čitaj beskorisnom ulizivanju Beogradu i životarenju u izmaštanoj boljoj titoističkoj prošlosti, dok ljude otpušta bez mnogo oklijevanja, a socijalne osjetljivosti se dosjeti tek pred izbore.

Komentari

Zašto je Kolinda pobijedila u drugom krugu? :)

Srce puno ljubavi nitko ne može pobijediti!!!

Niti sam Nečastivi i njegove legije: Ivo Matić Pusyć Milanović!

Samo je ljubav tajna dvaju svjetova :)))

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao
Tko je glasao
Tko je glasao

Zaista nitko nije mudar tko ne poznaje mrak

"Vrlo malo razumiju oni koji razumiju
samo ono sto se moze objasniti."

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

50,87:49,13 - kako će ovo biti tijesno!

Sljedećih nekoliko dana vrtit će se samo teorije tko je kome koliko ukrao - i svatko će imati dobar izgovor ;)

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Izdržljivost,

Osvrnut ću se samo na jednu tvrdnju iz dnevnika.

Postavio si pitanje tko može izdržati vlast SDP koalicije 7 godina.

Isti oni Građani koji su izdržali i preživjeli 18 godina vladavine Kradezea,
stranke koja je provela pljačku RH putem priivatizacije i pretvorbe
i koja ima presudu za svoje djelovanje.

Građani su tako tragično podijeljeni, zatrovani i izmanipulirani
putem režimskih medija da se vjerojatno nikada neće udružiti i boriti za dobrobit svih.
Ne može nas Građane kvazielita toliko gaziti koliko mi možemo šutke trpjeti.

A što se tiče izbora žene za PRH,
svaka druga žena, ali ne KGK dobila bi moj glas prije nego Josipović.
KGK ga neće dobiti jer je članica razbojničke družine,
jer je marioneta KaraMone,
a dopustila je da je KaraMona potroši na ovim izborima,
kako ga ne bi ugrozila u stranačkim izborima za predsjednicu.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Glasuj ti za koga god hoćeš,

Glasuj ti za koga god hoćeš, naravno, ali napisati danas, na 10. siječnja 2015, da je Grabar-Kitatrović "članica razbojničke družine" može samo osoba ispranog mozga, ili netko tko se i u svakodnevnom životu služi takvim tzv. govorom mržnje.

Jer to nije baš ništa drugo nego slijepa mržnja, ludost. Jer po toj tvojoj bolesnoj, poremećenoj "logici", nikad se Račan ne bi vratio na vlast 2000. godine, nego bi njegova stranka SKH SDP još 1990. bila zabranjena kao antidemokratska i zločinačka banda, a "poštenjačine" Milanović & Kukuriku - najgora i najnesposobnija vlada ikad - nikad više ne bi dobili priliku još 3 godine uništavati ovu državu. Niti bi "poštenjačine" Merzelica, Sabo i ini SDP-ovci i HNS-ovci završavali pred sudovima zbog lopovluka, niti bi "poštenjačina" Linić dobio priliku smisliti predstečajne nagodbe, niti bi "poštenjačine" ministri javno vozikali službene automobile i avion u privatne svrhe, niti bi usred dugogodišnje krize kupovali nova vozila, nove smartphone, preseljavali ministarstva u skuplje zgrade s kupaonicama u uredima, niti bi... ma, dopiši si sama, jebote.

Tko je kriv za podjele? Tko vlada medijima i manipulira? Tko truje građane? Probudi se, osvrni se malo oko sebe, otvori oči, mućni glavom. Mrziti je zlo. Josipović je na vlasti već 5 godina, Kukuriku vladaju 3 godine, dakle silni "poštenjačine" već debelim godinama imaju neograničenu vlast i slobodne ruke da rade što god hoće... a stanje je gore, lošije, jadnije i bijednije nego ikad. Ali tebi je očito dobro, zar ne? Uživaš u svojim propagandnim Kukuriku fantazmagorijama, i ne želiš da se išta mijenja. E, svaka čast. Samo je čudo živo da nisi spomenula Tuđmana. Kako to? :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Ispran mozak ili mržnja ili....

Pa nema li HDZ presudu, koja je doduše nepravomoćna, ali je ipak presuda.

A tko je to 18 godina vladao u RH i uništio industriju i privredu.

Je li to činjenica, ispran mozak, laž ili govor mržnje?

Tko je izvršio pljačku stoljeća ako ne razbojnička družina od koje je samo mali broj članova završio u zatvoru,
a ostali navodno nisu ništa znali, čuli, vidjeli, nisu smjeli/mogli ništa učiniti.

Kako bi ti nazvao članove te fine skupine ljudi?
Svecima, domoljubima, milom braćom?

A što se tiče trovanja, podjela i prodaje magle,
to režimski mediji na čelu sa HTVom
čine otkada je RH suverena,
pa to nije nikakva novotarija ove vlade.

U RH, hvala nebesima, imamo slobodu govora da nazovemo stvari i ljude imenom koje im pripada.

Ti se ne moraš samnom u tome složiti, ali svakako me niti ne možeš vrijeđati, ako se ne slažeš sa iznesenim, zar ne?

Što se tiče Milanovićeve Vlade nesposobna je do bola,
ali najgora nije,
teško da se ijedna Vlada može usporediti sa Sanaderovom.

Ja ne mrzim nikoga, niti spavam, zato što tebi ne odgovara moje mišljenje.

Nije mi dobro, kao ni većini građana,
niti propagiram ovu hrpu bezveznjakovića na vlasti.

Kao i mnogi građani
glasala sam za manje zlo i PROTIV,
a tako ću vjerojatno činiti i ubuduće.

Nažalost, osim ORAHA,
nema nikoga kome bih mogla dati glas.

Mirtaflora

Tko je glasao

Da, upravo tako - mozak

Da, upravo tako - mozak ispran propagandom, i kao posljedica, mržnja. Ne možeš pobjeći od onog što si napisala: "članica razbojničke družine". S razbojnicima nema razgovora, razbojnike se zatvara, i/ili likvidira.

Presuda o kojoj govoriš nije presuda članovima HDZ-a, niti Grabar-Kitarović, nego presuda pravnoj osobi, računu u banci, koji je zbog izmjena zakona odjednom "kriv" za lopovluk, za ono što je Sanader, i drugi uključeni, učinio. Jedino ispran mozak, i bolesna mržnja, tu presudu mogu povezivati sa svim članovima te stranke, sa živim ljudima.

Pitanje je samo, jesi li toliko indoktrinirana i zaluđena, da to razumiješ? Ja i ti možemo npr. biti članovi istog sindikata, a onda se utvrdi da je njegov šef krao. Još gore, da je krao ne samo za sebe i svojih par lopova iz vrha, nego i za naš sindikat, koji je od toga imao neke koristi. Ni ti ni ja, ni drugi članovi, za to nismo znali, pojma nismo imali - ali odjednom, preko ciljano organizirane hajke u novinama, na televiziji i inim medijima, i ti i ja postadosmo "razbojnici", kolektivno odovorni, članovi "razbojničke družine". Misliš li da je to u redu? Misliš li odista da normalan čovjek može tako rezonirati..?

A što je još gore, kako vrijeme ide, sve je više dokaza da i iza te operacije - fino uklopljene s operacijom "zajednički zločinački poduhvat" u Haagu - postoji jednako maligna pozadina, u kojoj, vidi čuda, sudjeluju gotovo isti ljudi:

Josipović me zvao da zajedno s njim, Bajićem i Pavićem uništimo HDZ
Plan se dobrim dijelom realizirao, a obuhvaćao je bankrot HDZ-a, kazneni progon, rascjepljivanje na minijaturne radikalne dijelove.

"U srijedu u emisiji ''Bujica'' Velimira Bujaneca, gostovao je neovisni novinar Gordan Malić. Na početku je izgledalo da će to biti razgovor s analitičkim pristupom, a onda je u jednom trenutku uslijedila šokantna optužba. Malić je otkrio da mu je Josipović ponudio sudjelovanje u projektu kriminaliziranja HDZ-a.... Malić je ispričao svojedobni razgovor s aktualnim predsjednikom u kojem mu je Josipović iznio šokantni plan. I sada kada ga ništa ne veže, Malić je u emisiji objavio podatak o Josipovićevom planu rušenja HDZ-a. Plan se dobrim dijelom realizirao, a obuhvaćao je bankrot HDZ-a, kazneni progon, rascjepljivanje na minijaturne radikalne dijelove. Malić je Josipovića upitao s kime će to napraviti, a on je odgovorio da će to izvesti on, Bajić i Pavić..."

Iskreno, ni o Maliću ni o Bujancu nemam dobro mišljenje, ali ako je samo i dio ove priče istinit, nakon što Josipović sutra izgubi izbore, bogami... dobit ćemo još visokih državnih dužnosnika u Remetincu.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Možeš ti misliti što hoćeš

ali ja te bijedne lopine uoće ne mrzim.

Samo zadržavam sebi pravo da one koji su izvršili kriminal tako i nazovem.

Naravno da se to odnosi na dužnosnike, koji su bili na vlasti, nikako na svih 200 000
članova stranke.

Mislila sam da se to podrazumijeva i da ne moram precizirati na koga mislim.

Ja tebe nisam vrijeđala,
pa te upozoravam da se kontroliraš pri izražavanju.
Kao što ti imaš pravo na vlastito mišljenje imam ga i ja.

Žalosno je da se pri jednoj posve nevažnoj debati potežu ovakve uvrede.

A KGK je bila članica vlade čiji je predsjednik i dužnosnici počinili kriminalna djela, zar ne?

Pretpostavljam da niti ovo pojašnjenje neće imati nikakva učinka,
pa ću ovim komentarom završiti raspravu s tobom.

Ovu priču od Malića uopće neću komentirati,
bez vjerodostojnih dokaza.

Mirtaflora

Tko je glasao

Možeš ti misliti što

Možeš ti misliti što hoćeš
ali ja te bijedne lopine uoće ne mrzim.
Samo zadržavam sebi pravo da one koji su izvršili kriminal tako i nazovem.
Naravno da se to odnosi na dužnosnike, koji su bili na vlasti, nikako na svih 200 000
članova stranke.
Mislila sam da se to podrazumijeva i da ne moram precizirati na koga mislim.

Oprosti, ali ne vjerujem ti. Nazivati cijelu stranku HDZ "zločinačkom organizacijom" postalo je posve uobičajeno, od redikula Jovanovića i Stazića nadalje, pa sve do samog Josipovića koji se u sučeljavanjima neprestano pozivao na presudu stranci, bez riječi o ikakvom razlikovanju bilo čega.

A KGK je bila članica vlade čiji je predsjednik i dužnosnici počinili kriminalna djela, zar ne?

'Ajmo opet o onom našem sindikatu. Recimo da ti nisi samo obična članica, nego si i u vrhovništvu toga sindikata - ali ipak nisi znala da ti kolega šef, i par njegovih intimusa, kradu. Jesi li i ti zbog toga "članica razbojničke družine"?

I Sabo je bio u samom vrhu SDP-a. Je li SDP zbog toga "razbojnička družina"? Je li Josipović zbog toga "član razbojničke družine"? I Merzelica je bila u vrhu SDP-a. Je li Josipović zbog toga "član razbojničke družine"? Linić, Šegon... je li i Josipović kriv za razbojničke predstečajne nagodbe? Molim, ili primijeni jednaka "mjerila" na sve, ili ih nemoj primjenjivati uopće.

Ja tebe nisam vrijeđala,
pa te upozoravam da se kontroliraš pri izražavanju.
Kao što ti imaš pravo na vlastito mišljenje imam ga i ja.
Žalosno je da se pri jednoj posve nevažnoj debati potežu ovakve uvrede.

Nije to vrijeđanje, ja sam samo ogolio tvoje riječi. "Vlastito mišljenje" trebalo bi se barem po nečemu razlikovati od onoga koje se svaki dan pumpa preko novina i televizije :-)

jer je marioneta KaraMone,
a dopustila je da je KaraMona potroši na ovim izborima,
kako ga ne bi ugrozila u stranačkim izborima za predsjednicu.

O, nije li upravo dirljivo kako se "novinari" Jutarnjeg i Novog lista, čiju propagandu opet ponavljaš, tako sućutno, duševno i obzirno brinu za tužnu sudbinu Grabar-Kitarović i buduće rezultate unutarstranačkih izbora u HDZ-u? :-)

Ovu priču od Malića uopće neću komentirati,
bez vjerodostojnih dokaza.

Gordan Malić je sve, samo ne hadezeovac. Zašto bi lagao u njihovu korist?

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Vjerovao ili ne u moje

Vjerovao ili ne u moje riječi,

mislila sam isključivo na članove vlade i ostale koji su osuđeni u procesima.

I Kosorica je tvrdila da ništa nije znala.
Zanimljivo, kako su Sanader i par njih bili tako moćni, sve su učinili sami,
a napr. Kalmeta se izvukao.

Svi kriminalci iz kvazielite trebaju biti osuđeni, tako i SDPovci.

Ali SDP nema kaznenu presudu, kao što je ima HDZ pravna osoba.
To su ta različita mjerila o kojima govoriš.

Baš me briga za KGK i unutarstranačke izbore u HDZu,
samo ne želim da ikada više dođu na vlast,
te se iskreno nadam da će građani imati bolje političko pamćenje na
parlamentarnim izborima.

Mirtaflora

Tko je glasao

Evo ti primjera propagandnog

Evo ti primjera propagandnog govora mržnje:

Hrvati izabrali predsjednicu s članskom iskaznicom zločinačke organizacije

I presuda je tu. Čitaj i pokušaj razumjeti, tko je osuđen i za što.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Mirtaflora

Daj mi samo pojasni zašto SDP-ova tajnica nakon svakih izbora padne u komu i ne preda izvješće o financiranju? Pretprošlih su platili 5 milijuna, a onda su ukinuli dio zakona o kaznama, kako je Milanović i zaprijetio, tako da nit' su predali izvješće, nit' su paltili kaznu. A drugo, shvaćaš li uopće da se ovdje radi o financiranju stranke? Shvaćaš li da je Sapunar nedavno izjavio da je HNS-u predao milijun kuna opljačkanog novca, a da se Čačić (uspješno) brani da nije on u to vrijeme bio odgovoran nego Vesna Aranđelović Pusyć.

Shvaćaš li koliko je priča o HDZ-u prljava i nepoštena dok se istovremeno ignorira kriminal ove dvije stranke???

Što ne valja s misli da bi zakon trebao biti jednak za sve?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Neznam zašto SDP ima problema

Neznam zašto SDP ima problema s predajom izvješća,
to je njihov problem,
a svakako nije najvažniji od problema koje imaju.

Priča o HDZu je prljava onoliko koliko su se sami HDZovci ogriješili o zakon.

Svi pripadnici kvazielite koji su prekršili zakon trebali bi snositi posljedice i odgovarati,
bez obzira iz koje stranke dolazili.

Nažalost, nešto nije u redu sa pravosuđem
kada se tipovi poput Bandića godinama provlače sa preko
200 kaznenih prijava.

Kvazielita, koju smo mi Građani postavili na vlast
olako zaboravlja da ih na slijedećim izborima možemo lako smijeniti,
mi smo poslodavci.

Mirtaflora

Tko je glasao

Mirtaflora

Vrludaš, namjerno vrludaš. Ok, ajmo pojasniti.

HDZ je osuđen zbog netransparentnog financiranja stranke, neki to zovu pljačka, no ja tebi govorim da se SDP financira na isti način, da imamo svjedoke koji tvrde da su HNS-u donosili novce na ruke, milijune.

Shvaćaš li što ti hoću reći?

Dakle, ne možeš reći "ne znam zašto SDP ne predaje izvješća"! A ako stvarno ne znaš ja ću ti otkriti, zato što se financiraju na isti način zbog kojega je HDZ kažnjen! Shvaćaš li sad?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Vrludanje,

Ja uopće nisam mislila na Fimi mediju i osude proizašle iz toga.

Mislila sam isključivo na pljačku koju je HDZ proveo putem pretvorbe i privatizacije kada je uništena većina industrije i tisuće ljudi izgubilo radna mjesta.

A ako se svi financiraju na isti način, kao što ti tvrdiš,
pa jednom će valjda i oni završiti na sudu.

Valjda ćemo jednom imati DORH koji radi svoj posao,
bez obzira na političku volju.

Kroz tu famoznu Fimi mediju ukraden je samo manji dio novca,
a kada se procesuiraju oni koji su se nelegalno obogatili kroz privatizaciju
tada ćemo valjda svi vidjeti razmjere pljačke koja se dogodila.

Mirtaflora

Tko je glasao

Mislila sam isključivo na

Mislila sam isključivo na pljačku koju je HDZ proveo putem pretvorbe i privatizacije

Kao prvo, u toj "pljački" sudjelovale su sve stranke, a ni slučajno samo HDZ. Relativno nedavno je objavljen onaj popis famoznih "200 nabogatijih" na kojemu je hadezeovaca posve malen broj, ali eto, to ti je nekako promaklo? Izgleda nikad nisi čula ni za svog susjeda, sultana Jakovčića, doslovnog vlasnika Istre, za kojeg ovčice ispranog mozga ipak uredno glasuju svaki put već 25 godina?

Kao drugo, ta "pljačka" bukvalno nije ni do koljena pravoj detuđmanizatorskoj pljački, grabežu, otimačini i rasprodaji države koja je počinjena od 2000. godine do do danas. I kao treće, skačeš sama sebi u usta i time nažalost potvrđuješ moje sumnje, jer HDZ je osuđen samo za Sanadera.

Tja...

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Aha

Al me čudi da ne shvaćaš da se presuda HDZ-u odnosi upravo na nelegalno financiranje stranke, ne računajući na osobnu pljačku onog kleptomana i pomagača.

Dakle, ti prozivaš HDZ kao kriminalnu stranku na temelju ovog slučaja (koji nema veze sa onim slučajem), no perfidno si u zakutcima svoga uma presudu nakalemila zbog pretvorbe, je l'? :)

Ponovimo, HDZ nije osuđen zbog pretvorbe i privatizacije, već zbog neleganog financiranja. Nelegalno se financiraju i ostale stranke samo što SDP, recimo, ne predaje izvješća, žišku?

A peto, kad dođe do toga što ti prizivaš, a što i ja žarko želim, onda će se istražiti i pljačka u brodogradilištima, pretpostavljam da znaš da je tamo ulupano pedesetak ili više milijardi, a također je poznato da je to SDP-ovih kumova leglo. Vajda će se istražiti i Riječka banka, Riječke tržnice, u jednom i drugom slučaju se radi o preko sto milijuna, u jednom slučaju kuna, u drugom eura. Nadam se da će se istražiti i pljačka u kojoj je hotel Excelsior prodan za 12 milijuna kuna, a ponuda 120 milijuna, SDP maslo.

Jednom ću napisati sažetak SDP-HNS nedjela, ako me prije toga ne likvidiraju, naravno.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

mi smo poslodavci...

... ovo je istine, a istovremeno i potpuna neistina.

Ako postoje dvije političke opcije, trebala bi uvijek postojati (za nas, "poslodavce") i treća opcija "Nijedna ponuđena opcija mi se ne sviđa - glasam za... tehničku/tehnokratsku opciju" - neće biti sreće :)

Naravno, ne postoji idealan svijet. Kad si malen - stave te u školu i kažu "biraj si prijatelje". Pa odabareš - iz ponuđenog. No - neki ne nađu tu prijatelje. Upišu se na nogomet, balet, nešto treće - pa tamo nađu prijatelje. Tako i odabranike srca, tako i većinu stvari.

Ono, nema roka za biranje (osim samog života, tj. vremena). Politika je drukčija. Kao da stupaš u brak svake 4 (5) godina, pa gledaš na kojeg ti se kandidata manje povraća.

Navodno su brakovi tako prije sklapani, još se moram navići na tu ideju. Poslodavac koji se truditi povratiti što manje :)

Tko je glasao

Demografska struktura Yugoslavije

Ovdje na Zapadu uce djeca o demografskim strukturama. Slucajno sam generacija 65/66 najbrojnija u povijesti Balkana. Zovu je
i baby-boom generacija;zdravstvo smanjilo smrtnost a kontracepcija jos nepoznata. Takve generacije su Englezi imali jos 1920te.
Visokoskolovana, zdrava i 1990 trebala vratiti ono, ilozeno u nju. Onzenjeri, pravnici,lijecnici.
Trebala je od 1990 do 2020 napraviti ekonomski boom.
I slucajno su se nasli genojalci, koji su tu genetaciju zaklali.
Uz svestranu pomoc Zapada.
Takve generacije su u USA napravile 1930 pravo ekonomsko cudo.
Usutkan je i Markovic, sok od sljiva, kokta....
Sjeca li se neko novcanice od 50 000 dinara.
Znate li kako se grafikom novcanica inicira mrznja i rat
Greske namjerno ostavljam...
Da vam smetaju

Tko je glasao

U ime "čuvanja bratstva i jedinstva"

@ vladimirrar,
čak mi postaješ simpatičan.
Imaš svoje snove, kao i svi.
Tvoji su nestali u masovnim ubijanjima,
razaranjima gradova i sela, vjerskih objekata,
pljačkanjima, silovanjima, logorima,
nekažnjenom genocidu po RH, BIH, Kosovu....
Odgovorna je i MZ koja je dopustila
velikosrpsko i jugoslavensko orgijanje,
u ime "čuvanja bratstva i jedinstva",
u ime čuvanja privilegija drugova i JNA.

"Kažu da se treba čuvati snova ispraznih,
iako su oni ponekad mudriji i od nas- ljudi"
.

Tko je glasao

Rad i Yu

Mozete li si zamisliti, seljaci su hranili i studirali 4 i 5 ero djece sa
Tri ili 4 hektara.
Radnici, sa 4 razreda skole su jednom placom pravili dvokatnice.
Ako ste bili zdravi mogli ste sve postici, radom, a ne kradjom i korupcijom, kao danas.
Ljudi su vise zaradjivali nego u Njemackoj ili Austriji.
Nije bilo gladnih.
Problem ste imali ako ste protiv drzave, nacionalisti isl.
Opominjali su nas da rusenje bratstva i jedinstva znaci rat i krvoprolice.
Opominjali,ali su neki za nekakve ideje htjeli krvoprolice...

Tko je glasao

Marsovci u čuvanju bratstva i jedinstva

Mozete li si zamisliti, seljaci su hranili i studirali 4 i 5 ero djece sa
Tri ili 4 hektara.
Obradili zemlju, posijali, požnjeli, predali urod i ukupno odradili niti mjesec dana , a mogli su sve to?
Kao Isus s tri ribice!

Naučili se ljudi ljenčariti, da im država daje za život posuđivanjem novca- kreditima koje su vraćali s novcem dovoljnim za kupnju kutije šibica, te samopotpomaganjem potkradanjima vlastitih poduzeća . Neki su potkradali na veliko -direktori i tehnokratski drugovi, a radnici na malo-po malo i ode država u propast.
Uz to bilo je totalno obezvrjeđivanje posla inteligencije i ozbiljnoga rada.

Zbog toga je Yuga i propala, a mnogi ljudi su ostali onesposobljeni mentalnim socijalističko-komunističkim sklopom po kojemu uvijek od države očekuju nešto, a od samih sebe baš ništa!

Ljudi su vise zaradjivali nego u Njemackoj ili Austriji.Pa su stotine tisuća ljudi odlazili raditi za manje novce u Njemačku i Austriju, jer nisu mogli ovdje trpjeti prevelike plaće!.)))

Opominjali su nas da rusenje bratstva i jedinstva znaci rat i krvoprolice.Prvo su nas nakon ww2 naučili da se bratstvo i jedinstvo stvara ubijanjem Hrvata, Srba , Albanaca, Slovenaca,....kao i nepoćudnih kulaka, nepoštene inteligencije, nepoštene buržoazije, seljaka koji neće u zadruge, tvorničara koji ne bi dali svoje tvornice, ljudi koji se nisu dovoljno brzo predomišljali kao Partija (vole li Staljina ili ne), svećenika,..
Devedesetih su nam iz Srbije stizali čuvari "bratstva i jedinstva" s metodama kao i 1945!

Opominjali,ali su neki za nekakve ideje htjeli krvoprolice...Stigli su po tebi neki Marsovci i odlučili napraviti krvoproliće u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Kosovu, planirali u Makedoniji!

Tko je glasao

ppetra

3 Ribice
Djed je imao manje od 5 hektara. 5 kceri i 2 sina. Sin i dvije najmladje kcerke su
studirali. Dipl. Ing. Elektrotehnike, ekonomistica i pravnica.
Kako.
Siba.
1 hektar sibe, rucno sjecen, 10 mm i deblji. Klasirana, kuvana,guljena,susena i pletena. Ujak, mladji od mene, poceo je plesti sa 11, ja sa 13.
Sami su se financirali. Djed je sjekao drva i bio polomljen od prikolice drva, prevrnute na njega.
Bio je na samrti. S polomljenom karlicom radio je ponovo ovaj teski posao.
2 kruha i 3 ribice:brojke su Vam vazne, jos ne vjerujete ?

Tko je glasao

Vjerujem, da je tako! Svaka

Vjerujem, da je tako!

Svaka čast, drago mi je da ste radom uspijevali izboriti bolji život.

Uvijek sam cijenila i cijenim ljude koji su marljivi.

I danas se, i na manjim površinama ,može ostvariti dobit, samo moraš pronaći što raditi.
Nemaju svi poljoprivrednici , u recimo Italiji, velike površine, ali uspješno proizvode mnoge proizvode i žive od te proizvodnje.

Vlast mora stvarati povoljne uvjete za gospodarstvo, za proizvodnju, a ne stvarati nepovoljne uvjete poticanjem uvoza svega i svačega, a pogotovo onoga što naši ljudi znaju i mogu proizvoditi!

Treba osloboditi ljude prevelikih državnih otimanja koja svaku proizvodnju prebacuju u neprofitnu.

Zatim treba smanjiti izdvajanja za "drugi posao", "dopunski posao",..., jer zbrajanjem prihoda i većim porezima, obeshrabruju ljude za povećanu gospodarsku aktivnost!

Tko je glasao

Draga moja ppetra

Od 1986 postoje akte, strogo cuvane do danas,leteci tanjuri i njihovi marsovci tj cia mia gia
Ispirala je nekoliko mozgova, kojima ne treba 1000 rijeci da kazu
Hyper bolni sin(x)= ajisem
Znas li ti sto je to uopce

Tko je glasao

ovo iznad

je naprosto laž

a ovo ispod je k tomu još i glupost

sve dobro...

Tko je glasao

Sve dobro

Sto je laz i sto je glupost.
Divio sam se Space Shutle u. Citao Galaksiju.
Tvoje znanje se zasniva na dobro biranim "informacijama" NATO pakta.
Filmovi Holywooda su nekada bili divna stvar. Sada su cista demagogija,laz.
Nije ni cudo, komunizam treba proglasiti djavolom i unistiti ga.
To ce ti CIA agenti sa ponosom reci.
Sve dobro

Tko je glasao

Dragi moj drvosjek

Bio sam 1982, 1983 i 1984 jedan od najboljih matematicara Yu. 1980 jedan od najboljih povjesnicara Yu.
Ninja 1988.
Sve ocjene 5
i Ti mi poturas da lazem
Tko si ti zapravo, lajava baba tracara
Dipl. Ing. Vladimir Rosic
1985 Specijalno pripreman na Divcibarama
Tebi i CIA i mogu dati detaljni dnevni red da me ubijete
Samo se javi...

Tko je glasao

pa prijatelju lažeš

a čemu to o CIA- i i ubijanju.... opusti se..razumijem ja tvoj žal za domovinom..uvijek se više voli iz daleka

ali nemoj lagati...ukoliko ne lažeš namjerno..nego si u uvjerenju..to gore.. Vladimire

Juga nije valjala ni ona prije WW2 ni Titovina...bila je rezervna Velika Srbija..

Pogotovo nije bila dobra za nas Hrvate ..poglavito za katolike.. Za Hrvate je najprije bila krvava kupka..a onda komunistički kavez..

Eto..tek kad si se ti rodio malo je popustio boljševički teror jer su se Tito i ovi oko njega već dobro ukotvili. Pa je Tito postao kralj i želio se družiti s ostalim krunjenim glavama.

Jebeš državu gdje graničari s psima paze više da netko ne izađe nego da netko nepoželjan uđe.

cijeli život Jugoslavije od 1918.- možemo skraćeno zvati: Iz diktature u diktaturu.

Meni osobno je bilo za Yuge sve bolje i bolje..ali nisam je volio...kao Hrvat... maštali smo o demokratskim vrjednostima..mogućnosti izbora..slobodama i sl.

Ići sad naširoko dokazivati da lažeš bilo bi gubljenje vremena i bacanje bisera..

..gubitak energije.. krepana kobila je dugo krepavala..ali sad je zakopana

sve dobro...

Tko je glasao

Naravno da lažem, pa evo još laži

Rodjen vojnom manipulacijom 09.01.1966. 5 godina cuva 12 svinja, 10 godina cuva 5 krava 12 godina popravlja traktore
neko je spominjao ZETore.13godina plete šibu, s 2 prsta znjeci tikve, kao tvoja, 19 godina sam diže 80 kg vreće soje i pšenice 2 m na prikolicu CIA će ti to sve potvrditi, tebi ,koji si hrabar da ideš Srbima iza leđa.
KGB generalu su u stanu i telefonu i krevetu

već mi je muka od vašeg čojstva i junaštva
50 osoba je CIA likvidirala, samo što su ovo znali
umrujeti kao ninđa nikad nećeš moći

Tko je glasao

Vladimirar, Pa ti si

Vladimirar,

Pa ti si einstein, Tesla, Veli Jože,Bruce lee i to sve u jednoj osobi.

Ako si ikad digao ruke i napipao nešto mekano, onda budi uvjeren da si napipao testise jednog hrvatskog branitelja.

Tko je glasao

Ciljani pogled na Pipanje i napipavanje

Treba to gledati i malo šire:

Hrabri dječak napipao rak testisa svećeniku i spasio mu život
”Mali heroj najozbiljniji je kandidat za nagradu Ponos Hrvatske koja se dodjeljuje hrabrim i iznimnim pojedincima.

Nova Glavina – U poplavi loših vijesti kojima nas mediji zasipaju svakog dana iz Nove Glavine kraj Imotskog dolazi nam topla ljudska priča koja grije dušu i služi kao putokaz u ovim mračnim vremenima. Kako javljaju mediji, mladi ministrant (podaci poznati redakciji) spasio je život lokalnom župniku Frani Pedoviću tako što mu je pri redovitom urološkom pregledu napipao kvržicu na lijevom testisu.
Dječak je obavijestio roditelje, koji su brzo reagirali i sve prijavili Domu zdravlja u Imotskom. Fra Frani su ubrzo kirurški odstranjeni testisi i on je sad stabilno. Zahvaljujući prisebnosti mladog ministranta, spašen je fra Franin život.
Ovim putem pozivamo udovice, raspuštenice, udane žene, časne sestre, djecu i sve vas ostale koji obavljate redovite urološke preglede svojim župnicima da obratite pozornost na difuzno zadebljanje testisa, pretjeranu osjetljivost i gubitak seksualnog apetita.
Imajte na umu da testis s tumorom može biti znatno uvećan (do tri puta), a drugi se testis u tom slučaju smanjuje kao posljedica slabijeg dotoka krvi. Ako primijetite neki od navedenih simptoma, prijavite cijeli slučaj u najbliži Dom zdravlja.”

Tko je glasao

ne kužim...

... ti ovo iz vlastitog iskustva ili kako?

Tko je glasao

ja ninđe

zovem " Minđa"..hahaha nisam odolio..evo ti jedna od " Kninđe" da se proveseliš

https://www.youtube.com/watch?v=dWiDt7x-Vrg

podsjeti me na jednog nositelja crnog pojasa koji je u Glini izašao na otvoreno pred zgradu koju su četnici opkolili...pa pošto su bili uvjereni da će se Hrvati predati... počeo indijanski ples pobjede..naime..počeo je izvoditi KATE ( za one koji ne znaju..izvođenje povezanih poteza..udarac i zaštita bez protivnika tj. sparing partnera ) raditi premet naprijed i nazad... sl.

e sad..ovaj jedan sa snajperom nije bio u toku da se budu predali pa ga je maznuo - štajerom "

poznavao sam pokojnog koji je bio omotao neku crnu traku oko čela ..a i ovog koji je tu traku pogodio... i danas ima tu čahuru...

što mi stalno navodiš CIA-u...ne radim ja za njih..oni rade za mene...kao i za cijelu RH

sve dobro...

Tko je glasao

cia

Naravno radi za tebe i tvoju djecu: uce vas da mrzite susjede, da vas je NATO oslobodio od Staljina i TITA.
Uzivate u njihovim filmovima, u Oluji su vam prodali kote srpskih polozaja.
Iz zahvalnosti ce tvoja djeca otplacivati kamate i biti zahvalna
Velikom Bratu. Prodat ce vam i znanje iz psihologije studirajuci ponasanje tvoje djece
gledajuci crtane filmove sa :( ili :).
Tvoje seksualne reakcije na golotinju Holywooda ce tvojoj djeci biti baza
Kako da se razvedu.
Zelis li jos "lazi" ?
Dragi moj Sretnice
PS: procitaj ponesto o djecijim lijecnicima u Holokaustu......

Tko je glasao

ma idi ti u MP3

s tim glupostima... bio sam u Srbiji u lovu na divlje svinje.. u nekom selu smo se malo zarakijali i prijatelj me upozorio da ne smijem noć dočekati u toj birtiji....iako ne znaju i ne kuže što sam po narodnosti...ali dovoljno im je bilo da nisam odande..ksenofobija na kub..

postoje sela i mjesta gdje možeš omrknut al pitanje je dal ćeš osvanut...

Ove gluposti o kamatama..ajd ne seri..moja djeca nisu repa bez korjena..ja za nuždu prekrijem sve njihove minuse ukoliko ih imaju lijevom rukom...

...sere mi se na vas koji živite u kapitalizmu a nama prodajte kakti socijalizam... naime..znam da je to nagonski skoro genetski...želite kad dođete u zavičaj da budete " bogati Ameri..ili od kuda već iz slugananja dolazite...

ak si tak sposoban kao što se hvališ Vladimire..pa zašto nisi uspio u svom kraju i napredovao iz godine u godinu...

sve dobro...

Tko je glasao

Pisem ono sto je bilo

Smrtnik sam kao i svi: zelis li i moje lose osobine, gluv, corav, debeo itd.itd.
Kapitalisticke ideje o napredovanju, smatram se nesposobnim.
Sve je bila slucajnost. Bio sam do 20.10 na ratistu i Veliki respekt Vama, koji ste bili
i u prosincu, sijecnju, veljaci itd.
O mojoj "sposobnosti" govori i dijagnoza manicno-depresivna psihoza itd. itd.
Nikada ne zelim nista negativno reci za Branitelje Domovinskog Rata.
Bez njih ne bi bili na svojim grobljima, svojim domovima.
Nisam nikoga htio uvrijediti, ali postoji vise istina i svima ce nam biti lakse
ako razumijemo svijet oko sebe.
Iz osobnih razloga ne volim HDZ, ali Vam cestitam na pobjedi i zelim
dobro nasoj djeci i g. Predsjedici.
Hvala Vam: HDZ, zna se.
V. Rosic

Tko je glasao

meni ne moraš čestitati

ja sam dao mali doprinos da se ruši Sanaderov hadeze... sad sam bio za Kolindu... između Bandića i Josipovića bio sam glasao za Josipovića jer mi je djelovao kao nešto drugo od Mesića..dok je Bandić...ah Bandić

Josipović se pokazao loše ...po mome... razočarao me..zgadio mi se...

e sad..dalje bumo vidjeli...nikom se nisam obećao... ni ja ne volim hadeze... ali kad moraš birati..a biraš manje zlo...

sve dobro...

Tko je glasao

takodje sve dobro

Kada ti ubiju djecu(ing. Rosenov),kada se djeca zbog tebe ubiju(v.devide)
Da li bi pozelio smrt
Naravno svoju
Vidis
Nista ti jos ne znas
Laku noc

Tko je glasao

laku noć i tebi

stari

mirno sanjaj sa saznanjem da su mnoga hrvatska djeca pobijena od strane jugokomunista i četnika...ovog rata kojeg pamtimo iz prve ruke..da ne spominjem WW2 o kojem se dosta za Titovine lagalo..jednima dodavalo a drugima oduzimalo...

Žao mi je ako si imao osobnu tragediju...ali ne mogu se složiti s tim da je Juga bila dobra..kad nije.

Da je bila dobra ne bi se u krvi raspala devedesetih. Zašto Škoti i Englezi ne ratuju...???

Jednostavno..Škoti imaju svoju nogometnu reprezentaciju...

sve dobro...

Tko je glasao

fenomen Yougoslavija

Da bi rasparcala drzavu bilo je potrebno nazvati je smecem.
To su i ustase i cetnici jos od 1929 cinili.
Za ove mladje:
Skoro svi studenti su imali besplatne stipendije, niko ih nije vratio( i sam sam jedan od njih)
Besplatno stavljanje zubi(ima li to uopce neka drzava).
Hvalili su se radnici: ne moze me drzava tako malo platiti, koliko malo mogu raditi; ala volim ovaj rezim, placa ide a ja lezim.
Uvedeno je preispitivanje stecenog imetka.
Danas vam neki tvrde da su zaradili milijune malim camcem i ribarenjem ili predavanjem vjeronauka djeci.
Pricalo se da ste mogli sa Yu pasosom uci u svaku drzavu, sva su vam vrata bila otvorena.
Bilo je dovoljno reci Tito i razumjeli su vas na svim jezicima svijeta.
Postojale su u svijetu poznate mocne firme: Rade Koncar, Energoinvest,TAM itd. Itd.
Iz Zagreba se letilo za Beograd, Sarajevo, Skopje
Nesvrstani, INA, Bec nije imao nebodere kao Beograd
I sada neko pise lazi i uvrede
Ocekivalo se i ulagalo puno u znanje i skolstvo.
Bosanski matematicari su bili prvi na svjetskim olimpijadama;
Sav taj potencijal uzeo je Zapad i danas im stvaraju oruzje i tehnologiju
Da bombarduju Siriju, Irak, Ukrajinu itd itd.
Teslinu tehnologiju su koristili da uniste telekomunikacije Srbije
To vam je istina i o njoj se raspitajte...

Tko je glasao

tri bajke

vladimire

to možemo i danas
sav taj uspjeh možemo ponoviti
ima čak tri načina
jedan, da radimo i zaradimo,
drugi, da prodamo svoj politički/strateški položaj (velika je konkurencija, mnogi već skidaju gaće)
treći, da posudimo, potrošimo, i ne vratimo (možda jednom naša djeca, ili unuci)

luka

Tko je glasao
Tko je glasao

ar tep p

tep = deppert

Tko je glasao

samo me zanima

tko su onda tuđmanizatori (koji bi trebali udariti kontru ovim detuđmanizatorima) i postoje li uopće takvi u hrvatskoj?
šalu na stranu, no kakve su šanse da se u dogledno vrijeme pojavi netko (neki) obećavajući u hrvatskoj? po meni, većina onoga što vrijedi je prodano, iznajmljeno, popljačkano, pa jesu li to napravili tuđ... ili detuđ... nije toliko bitno. prošla baba s kolačima.
posljedica, tko god se ugnijezdi, lijevi, desni, svemirci, "politika" će biti vrlo slična, hrvati vekovima rade, biraju i sniju u korist svoje štete, mo'š ga hebat :(
profesor

Tko je glasao

kakve su šanse da se u

kakve su šanse da se u dogledno vrijeme pojavi netko (neki) obećavajući u hrvatskoj?

Nemam pojma. Znam samo, što sam već i rekao, da će svaki slijedeći sve manje moći narodu prodavati muda pod bubrege. Evo, npr. Grabar-Kitarovićka obećava s Pantovčaka preseliti. Jebote, odmah se sjetim licemjera Mesića koji je isto obećavao na sva usta... a onda na Pantovčaku ostao 10 godina. Bogami to više ne prolazi.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

vidoviti Milan

situacija a) Mesić obećava da će, ako pobijedi, odseliti s Pantovčaka. Mesić pobijedi. Ne odseli

situacija b) Kolinda obećava da će, ako pobijedi, odseliti s Pantovčaka

Milanov zaključak - vidite koliko su se promijenila vremena na bolje, više ne prolazi laganje.

Osnove logike si markirao, ha? Sram te bilo!

Tko je glasao

Napisano nije teško

Napisano nije teško razumjeti, samo treba znati čitati.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  2. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 0
  3. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  4. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  5. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 11
  6. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  7. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  8. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  9. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0
  10. ŠEFovi zastupnici vijećnici od aluzija komentara 3
  11. život u bogatstvu od aluzija komentara 0
  12. Zadnji je čas ili jako blizu njemu od lunoprof komentara 3
  13. laganini... neka jesi kakav jesi... ALI od aluzija komentara 3
  14. Dvije ravnopravne Hrvatske, antifašistička i „blajburška“ od Feniks komentara 1
  15. zaljubljen u tuđi ZAKLJUČAK od aluzija komentara 2
  16. život svoj živimo otuđeno od aluzija komentara 0
  17. kako živimo 24 sata od aluzija komentara 0
  18. Studiranje u Hrvatskoj od Voltron komentara 2
  19. Bandić i ustaše „izbosne“? – Ne, Račan, Milanović i SDP! od Feniks komentara 5
  20. Vrhunac stranačke prostitucije - koalicija HDZ-HNS od vkrsnik komentara 0
  21. Javno, jasno i otvoreno prokazano licemjerje aktualnih hrvatskih vlasti od Feniks komentara 16
  22. elitizam i proleterizam od aluzija komentara 0
  23. u ludnici jesam... lud nisam... od aluzija komentara 4
  24. lud nisam.. u ludnici jesam od aluzija komentara 0
  25. razumijevanjem majmuna razumjeti ŠEFA od aluzija komentara 0

Tko je online

  • indian
  • Robert Hirc

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 22

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj