Tagovi

Zasto ce HDZ opet dobiti vlast?

Kako nam je mila domovina u posvemasnjoj krizi koja nije samo ekonomska nego prije svega moralna tako su sve veca nadanja kako ce najodgovorniji za ovakovo stanje drzave pruziti priliku drugima da vbode kormilo drzave. Poneseni uspjehom Ive Josipovica njihova nadanja su sve veca. Dopustajuci bez poduzimanja icega da stanje u drzavi svakim danjem biva sve losije oni smatraju kako su njihove sanse za preuzimanje vlasti sve vece. No stvarnost u kojoj zivimo potpuno je drugacija. Danas je Hrvatska premrezena interesnim skupinama koje zive dobro od opstanka HDZ-a na vlasti i bilo kakav nagovjestaj promjena ugrozava njihove interese. Te tako imamo:
1. Vise tisuca drzavnih sluzbenika koji su sluzbe dobili zahvaljujuci stranci na vlasti. Oni i njihove obitelji svjesni su svojih nesposobnosti te bi zbog svojih nekompetencija vrlo brzo ostali bez posla. Uz put ti i takovi glavna su prepreka ucinkovitosti drzavnog aparata.
2. Vojna skupina u nekoliko podskupina:
a) Lazni dragovoljci s izmisljenim invaliditetima koji su u pravim vojnim mirovinama. Njihov strah je potpuno opravdan. Trebamo dodati i njihove obitelji.
b) pravi dragovoljci s izmisljenim invaliditetom. I njihov je strah od promjena takodjer razumljiv. I njihovih obitelji takodjer
c) Tu su pravi dragovoljci s pravim invaliditetom i veci dio braniteljske populacije koji su preplaseni od povratka crvene azdaje na vlast. Dio njihovih obitelji je u oporbi prema njima.
3. skupina HDZ-a.
A) Zaludjeni HDZ pun nacionalnog naboja i prica o zlim komunjarama.
b)HDZ-jci iz interesa.
Sveukupno ova grupacija broji oko 400 000 osoba u Hrvatskoj sto je pri izlaznosti na izbore od oko 55 do do 60% predstavlja nesto preko 23 do 25%.
Na to dolazi nesto mrtvih glasova andje Penave i njene sestre takodjer te ne tako zanemarivi glasovi dijaspore.
Tako HDZ dobija dovoljni broj glasova da privuce HSS koj bira koaliciju s HDZ-om zbog koruptivnog potencijala HDZ-a koji je nekoliko puta veci nego SDP-ov. Naravno predstavnici manjina nemaju drugog nego se prikljuciti ovoj koaliciji sto zbog korupcije jer su u igri mjesta drzavnih tajnika i pomocnika ministara sto zbog politike svrsenog cina. I tako imamo srecu i veselje da nas u periodu 2012 do 2016 i dalje uveseljava slicna garnitura na vlasti.
s druge strane potencijal osvajanja vlasti SDP-a ne moze se utrkivati sa svim blagodatima kojima HDZ obasipavlje svoje koalicijske partnere.

Tagovi

Komentari

skupine koje si naveo uz 70%

skupine koje si naveo uz 70% umirovljenika čine VOJSKU HDZ-a i samo njihovo nezadovoljstvo tj. oni mogu smjeniti HDZ s vlasti.
Uticaj sadašnjeg SDP-a i oporbe u tom procesu je zanemariv. Ukoliko sadašnja vlada nađe način za rast zapošljavanja ljudi iz ovih skupina, porast mirovina i nekih naknada ovim skupinama i da opći dojam u RH bude pozitivan, HDZ ostaje na vlasti.

Tko je glasao

HDZ pada u svakom slucaju.

HDZ pada u svakom slucaju. Jer baza koja je placana vise ne moze biti placana, pa se i lojalnost topi.

Tko je glasao

HDZ pada u svakom slucaju.

HDZ pada u svakom slucaju. Jer baza koja je placana vise ne moze biti placana, pa se i lojalnost topi.
Kako vidimo HDZ se grčevito bori da sve stečene privilegije i dalje ostanu te na razne načine nalazi mogućnost opstanka tih privilegija do slijedećih izbora. Jedino drastično pogoršanje BDP-a, nemogučnost dizanja novih kredita i servisiranja privilegiranih uz drastičan pad standarda koji se ne može amortizirati sivom ekonomijom doveo bi do kritične mase koja bi na biralištima odabrala nešto drugo.
Ono u čemu je prilika da HDZ padne s vlasti je neprelaženje izbornog praga HSS-a. S time se gubi glavni koalicijski oslonac. S druge strane ako HSLS uspije povratiti vjerodostojnost prije svega u razvrgavanju lokalnih koalicija s HDZ-om te u pravljenju interesne koalicije s HNS-om i HSU-om uz oslonac na SDP pri čemu bi manjinci pristali uz tu koaliciju postoji mogućnost silaska HDZ-a s vlasti. No kako je taj scenarij u domeni naucne fantastike moja skepsa je opravdana.

Tko je glasao

HSS će na izbore izaći na

HSS će na izbore izaći na zajedničkoj listi sa HDZ-om, tako da je o njihovom "neprelaženju praga" bezpredmetno govoriti


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

HSS će na izbore izaći na

HSS će na izbore izaći na zajedničkoj listi sa HDZ-om, tako da je o njihovom "neprelaženju praga" bezpredmetno govoriti
Pitanje je koliki ce biti sinergijski ucinak zajednicke liste u odnosu na samostalnu listu HDZ-a? Pitanje je isplativosti HDZ-a u slepanju HSS-a jer prepusta odredjeni dio mandata u saboru partneru koji ne mora bas uvijek slijediti cvrstu partijsku stegu kao clanovi kompartije HDZ-a. Pored toga ostaje pitanje osobnih egoisticnih razmisljanja celnika HSS-a glede pozicija na zajednickoj listi. Tako da ostaje uopce pitanje da li ce biti zajednicka lista.

Tko je glasao

a gle, dok se ne predaju

a gle, dok se ne predaju liste, pitanje je otvoreno. :)
na taj nacin se i pregovara oko kolicine i sadrzaja.

pa ipak, ja sam uvjeren da idu zajedno sa listom - HDZ-u je vazan svaki HSSov glas koji bi se pogubio u pet, sest izbornih jedinica u kojima HSS ne bi presao prag, a HSS bi bez velikog brata dozivio totalni kolaps, pa je slepanje na zajednickoj listi pitanje opstanka. po meni, otovoreno je jedino pitanje koliko je HDZ spreman dati na tim listama, ali ni malo ne sumnjak da idu zajedno.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

a gle, dok se ne predaju

a gle, dok se ne predaju liste, pitanje je otvoreno. :)
na taj nacin se i pregovara oko kolicine i sadrzaja.

Svakako.
pa ipak, ja sam uvjeren da idu zajedno sa listom - HDZ-u je vazan svaki HSSov glas koji bi se pogubio u pet, sest izbornih jedinica u kojima HSS ne bi presao prag, a HSS bi bez velikog brata dozivio totalni kolaps,
Sve je pitanje procjene. Mozda bi HDZ-u odgovaralo da HSS (koji je u krizi te je na rubu izbornog praga) ne predje izborni prag te HDZ ne mora davati odredjena lena HSS-u. Pitanje je da li su u HSS-u svjesni mogucnosti izbornog debakla te da bi mogli postati vanparlamentarna stranka. Nadalje u prilog tome da nece biti zajednicke liste je da HDZ i dalje zeli pokazivati svoju izbornu snagu.
pa je slepanje na zajednickoj listi pitanje opstanka. po meni, otovoreno je jedino pitanje koliko je HDZ spreman dati na tim listama, ali ni malo ne sumnjak da idu zajedno.Da pitanje opstanka HSS-a to jest ovog vodstva HSS-a jer losijim izbornim rezultatima vodstvo HSS-a sigurno se mijenja. Zajednicka lista nije pitanje opstanka HDZ-a jer kako sam i u clanku napisao jos ima dovoljno veliki broj pripadnika interesnih skupina kojima opstanak HDZ-a na vlasti odgovara. HDZ-u odgovara i prelazak u dvostranacki sistem pri cemu bi opstale samo dvije jake stranke i mozda jos jedna mala strancica. No da se razumijemo ostanak HDZ-a na vlasti je ono sto mene uzasava jer sigurno tonemo u propast no trebamo biti realni u procjenjivanju hrvatskog drustva i sposobnosti drustva da realno procjenjuje tko radi u korist a tko na stetu drzave. Naravno HDZ-u krila daje i mlaka oporba koja ne postavlja nikakve odgovore na problematiku danasnjeg hrvatskog drustva

Tko je glasao

Bosancero, Bez obzira na

Bosancero,

Bez obzira na sve moguće kombinacije HDZa i HSSa; kao i na prednost SDPa po anketama; ne bi trebalo zaboraviti nesređeni popis birača; te prema procjenama oko pet stotina tisuća lažnih glasova.

Vjerujem da će buduća službena kampanja biti izuzetno prljava i odvratna.

Bojim se da bi ovi lažni glasači mogli ponovo odlučiti o izborima, kao i 2007. godine.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Bez obzira na sve moguće

Bez obzira na sve moguće kombinacije HDZa i HSSa; kao i na prednost SDPa po anketama; ne bi trebalo zaboraviti nesređeni popis birača; te prema procjenama oko pet stotina tisuća lažnih glasova.
Vjerujem da će buduća službena kampanja biti izuzetno prljava i odvratna.
Bojim se da bi ovi lažni glasači mogli ponovo odlučiti o izborima, kao i 2007. godine.
U clanku sam spomenuo Andju Penavu i njezinu sestru takodjer. Oni su konstanta parlamentarnih izbora. No pitanje svih pitanja da li oni koji dolaze na vlast u slucaju da HDZ izgubi imaju "muda" ocistiti Augijeve stale na sto danas Hrvatska lici.

Tko je glasao

Sređivanje popisa birača

Sređivanje popisa birača trebao bi biti prvi potez oporbe ukoliko dobiju izbore; te ukoliko žele zadržati glasove.

No, poslije eventualne pobjede, podjele fotelja itd. vjerujem da će zaboraviti popis birača; pa ćemo imati natezanja oko gospodarskih poteza;
te da bismo mogli čuti poprilično apsurdnih prijedloga.

A za čišćenje Augijevih štala i da pobijedi, oporba neće ići do suštine velikih problema; do privatizacije jer su mnogi od njih pri tom uprljali ruke i skupili putra na glavi.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Sređivanje popisa birača

Sređivanje popisa birača trebao bi biti prvi potez oporbe ukoliko dobiju izbore; te ukoliko žele zadržati glasove.

Ja mislim da bi oporba to trebala tražiti odmah i sad, već se debelo kasni.

Protiv svih izmotavanja vladajućih vrlo ležerno se može potegnuti argument o brzini detaljne provjere potpisa prikupljenih za referendum.

Odgađanje tog posla za vrijeme poslije izbora bi moglo biti kobno, za sve osim HDZ-a a ponajviše za građane.

B-52

Tko je glasao

U pravu si u potpunosti.

U pravu si u potpunosti.

No nedavno sam čitala tekst iz "Novog lista", u kome se govori o pripremama za izbornu kampanju; koje su slabosti oporbe, te kako će HDZ prema izvoru iz same stranke, prljavo udarati baš na slabosti oporbe; a to su performansi Jakovčića i smrtni ishod nesreće koju je prouzročio Čačić.

Kako se SDP i ostatak oporbe na kampanju pripremaju, pa i izlaskom iz gradskog vijeća u Osijeku itd.

Prepričavam tekst iz kojeg se vidi da je oporba zaboravila popise birača; a kako ni referendum ne može proći; već će s njim biti što odluči
DON VLADO šeks; oporba će taktizirati i sredstva ponuđena na pladnju neće iskoristiti.

Toplo se nadam da će ove gadarije koje vladajući izvode sa referendumom; biti ona kap koja će preliti čašu i izazvati burne reakcije građana; te da će to biti omča o koju će se HDZ sam objesiti.

A da ne spominjem slijedeću godinu kada će se afere svih otkrivati; pa će se i apstinenti od izbora i tradicionalno biračko tijelo HDZa a bome i SDPa uvjeriti kome su dali glasove.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

kako će HDZ prema izvoru iz

kako će HDZ prema izvoru iz same stranke, prljavo udarati baš na slabosti oporbe; a to su performansi Jakovčića i smrtni ishod nesreće koju je prouzročio Čačić.

hahahaaaa slabost oporbe....pa slabost oporbe je u tome što se čitav IDS sastoji od jednog jedinog čovjeka - jakovčića, a čitav HNS od jednog jedinog čovjeka čačopusića, iliti pola čovjeka čačića, tako da kad oni padnu, a moralno su već pali, nema ni oporbe.(da postoji pravosuđe u hrvata, pali bi i stvarno). a da ni SDP bolje ne stoji, svjedoči činjenica da im se s.linić još uvijek mota po vrhu stranke, jer nemaju nikog drugog staviti na to mjesto.

Tko je glasao

...a sad još i Stazić!

Ipak, to su sve sitnice prema 20-godišnjim maestralnim potezima HDZ-a.

Tko je glasao

a baš da jesu

a baš da jesu maestralni....ode maestro s vlasti prije isteka mandata, a mnogima se klima pogana stolica....zato će hdz opet dobiti izbore, jer sdp-ovci su svoje pogane stolice zacementirali da se ne bi rasklimale :):)

Tko je glasao

popis birača i HTV

Dozvoliti da popis birača ostane kakav je sada ravno je političkom suicidu.
Baviti se u Saboru jalovim raspravama je voda na mlin HDZ-u.
Samo je potrebno tražiti točku dnevnog reda "Sređivanje popisa birača"
i drugu "Izvještaj o HTV-u". U slučaju opstrukcije vladajućih,
zamrznuti rad u Saboru i ići na organizaciju referenduma sa pravim
pitanjem - Želite li da Vlada RH podnese ostavku?
Jednostavno, zar ne?

Tko je glasao

Je, HDZ ima stabilno biračko

Je, HDZ ima stabilno biračko tijelo od kojih dvadesetak posto, no to je premalo da si dozvoli olako odbacivanje HSS-ovih glasova. Podsjećam da lijevi blok po anketama ima 12-15% prednosti. OK, realno je ta prednost manja, ali svejedno HDZ nije u poziciji odbaciti te glasove, pogotovo ne u izbornom sustavu koji snažno nagrađuje najjaču listu.


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Je, HDZ ima stabilno biračko

Je, HDZ ima stabilno biračko tijelo od kojih dvadesetak posto, no to je premalo da si dozvoli olako odbacivanje HSS-ovih glasova. Podsjećam da lijevi blok po anketama ima 12-15% prednosti. OK, realno je ta prednost manja, ali svejedno HDZ nije u poziciji odbaciti te glasove, pogotovo ne u izbornom sustavu koji snažno nagrađuje najjaču listu.U principu se slazemo no vidjet ce se sto ce biti. Mislim kako i u jednoj i u drugoj stranci preovladjuju sujete u odnosu na pragmaticni realizam. Ono sto je mene strah to je da oporba koja je kako u podravini kazu "mledna" nece biti u stanju nista napraviti te je i moj natpis upozorenje na vjerojatni scenarij ako se ne poduzme nista konkretnog.

Tko je glasao

te je i moj natpis upozorenje

te je i moj natpis upozorenje na vjerojatni scenarij ako se ne poduzme nista konkretnog.

a to konkrento bi bilo pretpostavljam postrojiti sve HDZovce i njihove simpatizere i presuditi im po kratkom postupku...kako nas je učio tito i partija.

mogao bih se kladiti da bi se drug Feniks prvi javio kao dobrovoljac egzekutor :))

Tko je glasao

a to konkrento bi bilo

a to konkrento bi bilo pretpostavljam postrojiti sve HDZovce i njihove simpatizere i presuditi im po kratkom postupku...kako nas je učio tito i partija.
mogao bih se kladiti da bi se drug Feniks prvi javio kao dobrovoljac egzekutor :))
Ne bih ulazio u rasprave s tobom o metodama koje prizeljkujes primjenjivati jer kako smo vidjeli i ti bi po kratkom postupku rjesavao stvari. U modernom dobu demokratskog pluralizma nema sudjenja po kratkom postupku ali ima mogucnosti organiziranja jedne politicke struje s ciljem nadvladavanja u politickom smislu druge struje. I to je sasvim legitimno. Osobno sebe ne smatram niti velikim niti malim hrvatom. Osobno ono malo sto sam bio u HV-u ne smatram nicim doli svoje gradjanske duznosti no to ne znaci da nisam drzavotvoran ali takodjer ne znaci da mogu poistovjetiti samo jednu politicku opciju s drzavotvorstvom. No slika u kojoj je samo HDZ drzavotvoran a sve druge opcije su za povratak jugoslavije upravo je stvoren kako bi bio dimna zavjesa za kradju i lopovluk.

Tko je glasao

Meni se prije čini da su

Meni se prije čini da su aktualne hajke oko raznih lopovluka dimna zavjesa kako bi se iz trećeg pokušaja nanovo instalirala neka nova srboslavija. u tom svijetlu Josipovića vidim kao trojanskog konja u službi tih snaga koje predvodi engleska.

Tko je glasao

mislim da griješiš

josipović po mojem mišljenju ima nekoliko ciljeva koji su unutar njegovih ovlasti a na čemu već ozbiljno djeluje:

1. zaustavljanje drugog svjetskog rata; mnogima on još nije dovršio i puno napora se troši na to jer dok ne prevladamo tu prepreku teško da može doći do nekog nacionalnog konsenzusa o bilo kojem složenijem pitanju koje traži pristanak obje političke strane

2. prevladavanje problema u regiji; naravno da smo tu jako nabrušeni i u biti radikalni, no svima mora biti jasno da ne možemo oko srbije ili bosne sagraditi zid te ih ne možemo ignorirati, dapače oni su naši najveći trgovinski partneri; nitko ih neće staviti na kamion i odvesti tako da s hrvatske granice gledamo bugarsku ili grčku nego će oni tu ostati i daljnjih par milijuna godina - u tom smislu moramo normalizirati odnose s njima kako bi se ekonomski tokovi što prije uspostavili (ja bih primjetio da upravo na ekonomskom planu možemo njima uzvratiti sve ono što su nam napravili tijekom rata)

obje teme su očito problematične, no u biti su jedine moguće i dok sigurno ima puno ljudi koji su protivnici toga to je isključivo radi kratkovidnosti i na imalo duži rok će sve doći na svoje

Tko je glasao

Kratko pitanje. Jeli ovo

Kratko pitanje. Jeli ovo placeni oglas?

Tko je glasao

ha, ha

što da ja mislim ako to moraš pitati...

Tko je glasao

1. zaustavljanje drugog

1. zaustavljanje drugog svjetskog rata; mnogima on još nije dovršio i puno napora se troši na to jer dok ne prevladamo tu prepreku teško da može doći do nekog nacionalnog konsenzusa o bilo kojem složenijem pitanju koje traži pristanak obje političke strane

postoji problem što nitko kazneno nije odgovarao za zasita obimne zločine komunističkog režima niti su ozbiljno istraženi. to je prvi korak koji sumljam da Josipović može napraviti i sumljam da želi u takvom obliku.

Ne može doći do pomirbe bez razjašnjavanja okolnosti komunističkih zločina a to je prije svega problem SDPa a ide u prilog HDZu jer on uvijek ima bazu koja ne želi glasovati za SDP (kao i SDP ali manju). Slažem se da je to ozbiljan problem jer ljevica nije ljevica, niti je desnica prava desnica nego se glasa na temelju nekih povijesnih trauma i samim time dobar dio političkih programa gubi smisao.

Druga točka koju si spomenuo će se puno prije i lakše riješti mada ne lagano osobito kod ljudi koji su stradali u bilo kom smislu. Tu mi se čini da Josipović ima određene rezultate.

Tko je glasao

1. drugi svjetski rat će

1. drugi svjetski rat će biti zaustavljen onog trena kad pred hrvatskim sudovima budu osuđeni ratni zločinci partizani kao i posljeratni batinaši i egzekutori od kojih neki sjede i u saborskim klupama. u tome bi puno mogao pomoći upravo predsjednik Josipović jer ima pristup informacijama iz prve ruke. samo svog ćaću ili nekoga iz redova svoje partije, treba nagovorit da razveže jezik.
Da za PravDu, ali jednako prema svima. I naravno kad živući "heroji antifašističke revolucije" budu osuđeni, očekujem od njega da im oduzme činove i počasti koje su primili.
sve drugo je krajnje licemjerje i Josipovića može biti sram zbog dvostrukih mjerila.

U osloboditeljskoj akciji Oluja spornih je svega desetak smrti navodnih civila zbog čega se sudi kompletnom zapovjednom kadru koje je sudjelovalo u toj akciji, a sudilo bi se i političkom vrhu da je živ (Tuđman, Šušak) iako im se i sada sudi samo posredno.

U OSVETNIČKOJ akciji Križni put, Titovi krvoloci ubili su na desetke tisuća osoba od koji veliki dio CIVILA i nikome ništa.
e pa ne može tako!

2.
nemam ništa protiv normaliziaranja odnosa čak i sa srbijom, ali ne dok nam ne kažu gdje su naši nestali i dok ne priznaju da su izvršili agresiju na Hrvatsku zbog velikosrbske politike koju je sprovodio milošević i SVI ONI.
Tadić se prije bilo kakvih snubljenja s Josipovićem trebao javno odreći projekta velike srbije, odn. Josipović je prije tih snubljenja kojih je poticaj došao od nama neprijateljski nastrojene engleske, navedeno trebao otvoreno javno i transparentno zataržiti od Tadića.
ovako i ćorava koka vidi da tu nisu čista posla.

3. nitko me ne može uvjeriti da Josipović nije prodana duša, kao što se ispostavilo i za njegovog prethodnika, ali i za Sanadera.
Hrvati ako ćemo nekoga porobljavati makar i ekonomski, neka to onda bude BiH, a ne srbija. Jer mi s BiH tvorimo jednu cjelinu, i zemljopisno i povijesno i kulturološki pa čak i genetski. sa srbima imamo jako malo dodirnih točaka i najbolje je da tako i ostane.

Tko je glasao

Bosancero, Skepsa Ti je

Bosancero,

Skepsa Ti je svakako opravdana.

Poučeni prethodnim predizbornim kampanjama, vidjeli smo kako je HDZ u stanju prljavo igrati; a tako će i ubuduće.
Prisjetimo se početka Josipovićeva mandata i frke oko mogućeg opoziva.

A što je najgore, ova također korumpirana i nesložna tzv. oporba neće se držati predizbornih dogovora; već će ih prije eventualne pobjede,
razjediniti buduća grabež za fotelje.

Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

HDZ pada u svakom

HDZ pada u svakom slucaju.

Upravo taj stav doveo je do gubitka parlamentarnih i lokalnih izbora. Mada je HDZ u svojevrsnoj "knockdown" poziciji taj stav će maskimizirati šanse HDZa da dobije i slijedeće izbore. Oporba, umjesto da bude kvalitetna oporba ona čeka...

Tko je glasao

A vidjet ces.

A vidjet ces.

Tko je glasao

ako to budem gledao, gledati

ako to budem gledao, gledati ću to za godinu dana i malo više. do onda se štošta može promijeniti. recimo mali gospodarski rast (po nekoj inerciji) i hop promjena raspoloženja. ja načelno niti nisam za lijevu opciju ali jesam za zdravu dinamiku promjene vlasti a ovaj način vladanja je potrošen. Međutim, kao i u bilo kojoj aktivnosti u životu ako nisi proaktivan obično završiš u defanzivi.

Tko je glasao

Zaboravio si još i penziće!

Rekla bih još da je i barem 70% penzionera sklonije HDZ-u.

Eh, tužno...

Tko je glasao

da. jer se oni još uvijek

da. jer se oni još uvijek sjećaju prošlog sistema, čiji je sdp sljednik.

Tko je glasao

Što bi ti htjela reći ovom paušalnom izjavom?

A čiji je HDZ sljednik? I po čemu je to SDP sljednik prošlog sistema, a HDZ nije? Tu floskulu bi netko trebao objasniti, evo ti dobre prilike.

Tko je glasao

sdp-ovci su se sami

sdp-ovci su se sami proglasili sljednicima skh i zadržali čak i njihove prostorije. treba li drugih pojašnjenja.

Tko je glasao

Bolje se informirati, nego blamirati!

SDP-ov je prostor bila tzv. Kockica na Prisavlju, koja je još prije 100 godina vraćena državi i gdje se sad nalaze razna ministarstva.

Otada su (znatno manji) prostori SDP-a na Iblerovom trgu!

Tko je glasao

SDP je osnovan 1990. godine

SDP je osnovan 1990. godine kao slijednik Saveza komunista, prvo pod imenom SKH-SDP, zatim samo SDP.

Evo primjera iz životopisa Goradne Sobol:

Političko iskustvo: tajnica GO SKH-SDP Rijeka (1990.-91.) članica Predsjedništva SKH-SDP (1990.-93.),

Izvor:
http://www.libela.org/zene/zastupnice/gordana-sobol-sdp/

Tko je glasao

komparativ od kći

bio jednom jedan čovjek koji je imao dvije kćeri.
jedna je naslijedila njegov stan, a druga se odselila.
nagradno pitanje: koja je više njegova kćer?
hint: novac nije poanta ni roditeljstva ni postojanja političkih stranaka, pa ne može ni biti jedino mjerilo.

..............................................................................................
Get your facts first, then you can distort them as you please.

Tko je glasao

Da, i što s tim?

Da, i što s tim?

Tko je glasao

točno

no članstvo SKH se prebacilo u HDZ, tako da je točno što kažeš da je SDP pravni slijednik, no ekipa je u HDZu, u stvari kada pogledaš imaš više komunista u HDZu nego u SDPu, kreni od bebića, šeksa, jarnjaka, milinovića, jadranke... pa dalje koliko ti pogled seže

Tko je glasao

glavno da nisu stigli

glavno da nisu stigli rasprodati zemljišta u zagrebu, pa je to mogao nasljediti i rasprodati SDP.

Tko je glasao

nisu stigli prodati i Zagreb,

nisu stigli prodati i Zagreb, ali su zato prodali sve ostalo.

Tko je glasao

a koje to sve ostalo, kad je

a koje to sve ostalo, kad je sve u zagrebu?!

Tko je glasao

Nasljednici

Oa SDP je nasljedil i konto od KPH.

Tko je glasao

Ej, Skviki, a vidi ovo: u

Ej, Skviki, a vidi ovo:

u njenom životopisu piše da je:

predsjednica Ženskog nogometnog kluba "Agram" iz Zagreba.

Izvor:
http://www.libela.org/zene/zastupnice/gordana-sobol-sdp/

A možda bi nam SDP-ovci mogli odgovoriti kako to da su u Zagrebu prodali zemljište za 4,5 milijuna kuna Agramerima, da bi kasnije banka na te nekretnine stavila hipoteku u iznosu od 100 milijuna kuna.

Izvor: http://www.vjesnik.hr/html/2006/10/27/Clanak.asp?r=zag&c=2

svašta ima na tom zločestom internetu. baš me zanima do kad će joj stajati ta priča u životopisu?!

Tko je glasao

agram = zagreb

ne vidim kakve veze imaju agram nogometni klub s koncernom agram?

Tko je glasao

pa da, novinari bi to trebali

pa da, novinari bi to trebali ispitati.

Tko je glasao

Druže Franjo mi ti se kunemo da . . .

da. jer se oni još uvijek sjećaju prošlog sistema, čiji je sdp sljednik.
Očito da dok bude postojalo ovakvo razmišljanje teško da će biti imalo bolje svima nama koji ne spadamo u onih 200 komunjarskih obitelji.

leddevet

Tko je glasao

http://www.seebiz.eu/hr/fondo

http://www.seebiz.eu/hr/fondovi/mirovinski/sdp-bi-drugi-mirovinski-stup-...

ako je ovo što biše seebiz istina onda sdp niti itko od njihovih koalicijskih partnera neće dobiti moj glas. Majmuni blesavi!

Tko je glasao

je, oni misle povećati

je, oni misle povećati poreze...na dobit, čuo sam Komadinu govori čak do 50%, pa će na to još kapitalnu dobit, pa porez na imovinu pa ovo što spominju u tom tekstu..

u svakom slučaju ja se pitam tko će im raditi? koja tvrtka će riskirati?

Cijeli svijet smanjuje poreze i javnu potrošnju a mi obratno:)))

Tko je glasao

ono što HDZ radi loše i

ono što HDZ radi loše i neučinkovito to bi SDP htio brzo i učinkovito napraviti. oni bi da se zemlja rasproda brzo učinkovito i po zakomu. ciljevi su isti i jednima i drugma samo se metode razlikuju u nijansama.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Staljinisti s Kaptola od CikaVelja komentara 1
  2. Buzdovan, Crna Guja i zdravstveni odgoj od Falkuša komentara 4
  3. Karamarko:Milanović 2:0 od Esseker komentara 3
  4. NA KLUPI, pored naše crkve (sjećanje na Dan mladosti) od Ljubo Ruben Weiss komentara 5
  5. Na klupi....(ovaj dnevnik valja izbrisati!) od Ljubo Ruben Weiss komentara 0
  6. Milanovićev izum – fašizam za internu upotrebu od Feniks komentara 5
  7. „Deficit demokracije“ i suficit diktature, u EU, je plamen koji će je uništiti od ppetra komentara 11
  8. Hotel California od martin komentara 14
  9. „Bandoglavinjanje“ SDP-a od Feniks komentara 5
  10. Od obrtništva preko pravosuđa do invalidskih kolica od marival komentara 17
  11. Život je zajednica čovika i mora od magarac komentara 22
  12. Crna zona hrvatskog interneta... - Vinkovačke kurve ! od Busola komentara 14
  13. Rajkooo, javi see!!! od griotta komentara 27
  14. €Uropski ministri objavili rat od adfilantrop komentara 0
  15. Politički korektno steriliziranje jezika od rupert komentara 2
  16. Impresije s izbora u Đurđevcu - iznenađenje koje to nije od sm komentara 9
  17. Nema kompromisa, nema milosti od CikaVelja komentara 60
  18. Uzmi demokraciju i diktaturu – šta dobivaš? DEMONkraciju! od moon komentara 3
  19. U ime pedera i tune od Rebel komentara 107
  20. Analiza izbora na primjeru Koprivnice. od bosancero komentara 5
  21. znanje za disanje kao metafora, a što znači? od adfilantrop komentara 1
  22. Lokalni izbori - čak ni Kurta i Murta nisu zamijenili mjesta!!! od Ljubo Ruben Weiss komentara 14
  23. Kratko o novoj zabavi za mase - gej brakovi od gale komentara 215
  24. Jedino pederi mogu spasiti Hrvatsku od griotta komentara 117
  25. Jutro nakon, a pilule nema ili riječ/dvije o lokalnim izborima u Dugom Selu od Rebel komentara 52

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • celsou
  • Kvarner

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 2
  • Gostiju: 15

Novi korisnici

  • prova58
  • Ahileus
  • ime63
  • trovo
  • Ender W.