Zapadni Balkan je za Hrvatsku neodrživo prostorno ustrojstvo jer je nasilje na trajnu povijesnu pripadnost Hrvatske Srednjoj Europi oduvijek i zauvijek. To je glavni razlog hrvatske skepse prema Europskoj Uniji, koja donosi Hrvatima čitav niz nametljivosti, uključujući i najstrašniju: Zapadni Balkan.
Hrvati nisu nikada u povijesti pripadali tvorevinama Balkana
Prostor Hrvatski je već u Rimsko doba pripadao Zapadnom carstvu;
Za vladavine Gota pripadao je Zapadnim Gotima,
Dolaskom Hrvata u VI/VII. stoljeću pokrštavani su sa Zapada;
Za vladavine Karolinga Hrvati djelomice dragovoljno (Borna) i djelomice ratom (Ljudevit) ulaze u sastav Karolinške države;
U kršćanstvu Hrvatska nakon Raskola 1054. godine pripada Zapadnoj crkvi;
Pacta conventom 1102. Hrvati ulaze pod zajedničku kraljevsku krunu s Ugarima (Srednja Europa);
Hrvati su u vjekovnoj borbi protiv svih Istočnjačkih osvajača, poglavito protiv Turaka i Srba branili sebe i Europu od svih najezda i ugroza s ishodištem na Balkanu.
Hrvati su najveći dio svoje povijesti, počev od 1527. godine do 1918. dragovoljnom odlukom Hrvatskog Cetinskog sabora ušli u sustav europskog Habsburgškog carstva.
Hrvati nisu nikada u povijesti svojom odlukom bili u sustavima europskog Istoka, osim protiv svoje volje gurnuti 1. prosinca 1918. u državnu tvorevinu Srba, Hrvata i Slovenaca, kasnije preimenovanu u kraljevinu i zatim u komunističku Jugoslaviju. Štoviše i u tim kratkotrajnim tvorevinama Hrvati su bili izdvojeni i zapadno opredijeljeni: u Banovini Hrvatskoj, u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, u komunističkoj Socijalističkoj Republici Hrvatskoj. Dakako i u dobru i u zlu, Hrvati su uvijek pripadali i pripadaju Zapadnoj kršćanskoj crkvi i kulturi.
Polazeći od ovih povijesnih istina, gurati Hrvatsku u Zapadni Balkan je nasilje, koje negativno pogađa Hrvatski narod. To nasilje krši tisućljenu pripadnost samostalne Hrvatske usmjerene zapadno-kršćanskoj kulturi i pripadnost Hrvatske državnim ustrojstvima Srednje i Zapadne Europe.
Hrvatsku se silom gura u EU kroz tvorevinu Zapadni Balkan
Hrvatski narod i njegova suverena država Republika Hrvatske je kroz povijesnu nezrelost politikanstva Europske Unije i kroz konzervativnu jugoslavenskokomunističku opredjeljenost predsjednika RH Stjepana Mesića gurnuta u neprirodnu tvorevinu Zapadni Balkan, kojemu Hrvatska ne pripada po nijednom zdravom kriteriju.
K tomu treba jasno dodati: Zapadni Balkan bez Slovenije i uvlačenejm u njega Albaniju je produžetak, Hrvatima omrznute Jugoslavije pod drugim imenom. Štoviše, podvlada Europske Unije toga Zapadnog Balkana, kad posve zaživi (Bože daj, da nikada ne zaživi!) bit će u promociji Beograda kao središta te tvorevine. Dakle Zapadni Balkan je produžetak Jugoslavije u još gorem izdanju, nego su bile dvije propale Jugoslavije.
Regionalizacija EU mora poštivati sve parametre
Ako Europska Unija želi sprovesti regionalizaciju europskog prostora, u tom slučaju mora poštivati povijesne, kulturne, vjerske, nacionalne, tradicionalne i druge parametre.
Najorganskija transregionalna jedinica Srednje Europe je prostor bivšeg Austrijskog carstva, s ondašnjim, sadašnjim i budućim središtem, primjerice u Beču, a ne u Beogradu. Naime, Beograd može biti središte Balkana s pravoslavnim i muslimanskim državama, koje na to pristanu, ali u nikojem slučaju vladajući grad nad Hrvatskom. Beogradske nasilne, pohlepne i barbarske vladavine zasitio se je Hrvatski narod za sve vijeke vjekova. Amen.
Hrvatska je balkanska zemlja
Hrvatska je balkanska zemlja a ako nije lako mi zanjenemo Istru za Bosnu. Ušedit ćemo most za Pelješac, putovat ćemo bez putovnice od Splita za Osijek. Na taj način a što je i najvažnije skinut ćemo s k***** onog dosadnog Kaina i napuhanog Jakovčića. Učinićemo Srbima po volji da svi (prekodrinski) Prečani konačno žive u jednoj državi a Muslimani će opet biti cvijet hrvatskog Naroda. I dalje će Tuzla biti jedan od ljepših hrvatskih gradova a Slovenci će imati direktan izlaz na otvoreno more. Razgovarao sam neki dan s Dodikom koji mi je potvrdio (što se dosad čuvalo strogo tajno) da on jeste Hrvat isto kao i Šešelj, ali da još neko vrijeme obojica moraju djelovati inkognito. Dodik kaže da i budala vidi da Hrvatska i RS čine jednu geopolitičku cjelinu i da je pitanje dana kad će obznaniti svoju odluko o prisjedinjenju RS RH-koj.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao"Zapadni Balkan" je
"Zapadni Balkan" je zemljopisni pojam. Hrvatska se nalazi na zapadnom dijelu Balkanskog poluotoka.
Srbija je (kako sami kažu) istočni dio zapadnog Balkana. :)
Zoran Oštrić
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoEvo malo regionalne suradnje
Evo malo regionalne suradnje "Zapadnog Balkana":
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleVie...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao:)
:)
A vidim da je i tamo naš lolekibolek bacio par komentara.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMolim Te, nemoj mene
Molim Te, nemoj mene prijavljivati...
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoA vidim da je i tamo naš
A vidim da je i tamo naš lolekibolek bacio par komentara.
Čemu ovo provociranje i vrijeđanje? Odakle tebi pravo da bilo kome zabranjuješ ili ridikuliziraš njegovo pravo na mišljenje i kometar?
Na drugom dnevniku otvoreno reklamiraš i odobravaš korištenje tri prsta u javnom životu, simbola četničkih zločina po Hrvatskoj.
Kako te nije sram, jednom Hrvatu u Hrvatskoj zabranjivati kometare, a ti reklamiraš simbole strane države koja je etnički čistila Hrvatsku od Hrvata.
I vi sebi svašta dopuštate, no postoji granica i sad si ju prešao!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoČemu ovo provociranje i
Čemu ovo provociranje i vrijeđanje? Odakle tebi pravo da bilo kome zabranjuješ ili ridikuliziraš njegovo pravo na mišljenje i kometar?
Ka'je, gubimo živce pa glupost slobodno curi preko tipkovnice?
Aj prvo savladaj hrvatski pa da se možemo nekako razgovarati.
Recimo počni od riječi zabrana (nije baš po abecedi, al' eto).
Što se tiče prava da redikuliziram nekoga, Seneka ti je lijepo dometnuo - lika treba samo citirati bez ikakvih komentara i odmah se vidi da je veći oriđinal od ikog tko je ikad gostovao kod Malnara.
Na drugom dnevniku otvoreno reklamiraš i odobravaš korištenje tri prsta u javnom životu, simbola četničkih zločina po Hrvatskoj.
Čime točno? Tako da sam stavio ovu i ovu drugu sliku - to su domobrani i ustaše, gdje si ti tu vidjela četnike (što jes' jes', bili su saveznici, ali nije to baš isto)?
Kako te nije sram, jednom Hrvatu u Hrvatskoj zabranjivati kometare, a ti reklamiraš simbole strane države koja je etnički čistila Hrvatsku od Hrvata.
Opet puno kompliciranih riječi.
Da ispitamo što smo dosad naučili na nastavi hrvatskog jezika.
Riječ zabranjivati znači ........ (dovrši rečenicu).
Riječ reklamirati znači ......... (dovrši rečenicu)
I vi sebi svašta dopuštate, no postoji granica i sad si ju prešao!
Uf, srećom sam imao putovnicu sa sobom :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMoram staviti prigovor na
Moram staviti prigovor na netočni navod:
(što jes' jes', bili su saveznici, ali nije to baš isto)?
Kako je poznato od sedmog stoljeća pravi hrvati i pravi srbi vode
međusobno rat. Kratko razdoblje suradnje od nešto manje od pet godina, u tom periodu, može se zanemariti.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKa'je, gubimo živce pa
Ka'je, gubimo živce pa glupost slobodno curi preko tipkovnice?
Aj prvo savladaj hrvatski pa da se možemo nekako razgovarati.
Recimo počni od riječi zabrana (nije baš po abecedi, al' eto).
Vidim da jedan sasvim konkretan razgovor, pokušavaš svesti na osobne uvrede i diskvalifikacije, što je znak da si ti izgubio živce i da nemaš nikakve argumente.
Što se tiče prava da redikuliziram nekoga, Seneka ti je lijepo dometnuo - lika treba samo citirati bez ikakvih komentara i odmah se vidi da je veći oriđinal od ikog tko je ikad gostovao kod Malnara.
A ja ponavljam, otkad i od koga ste, ti i seneka postavljeni da procjenjujete tko je redikul? Samo da te podsjetim, ovo je demokratska država u kojoj svatko ima pravo reći svoje mišljenje, a da ga nakon toga ne počne proganjati čopor jednoumnika, kojima se ne sviđa što je rečeno.
Nauči osnove demokratskog dijaloga, ako imaš nešto konkretno za uzvratiti što demantira teze i zaključke autora dnevnika, izvoli. Ali te primitivne metode koje koristiš ti i tvoji istomišljenici, kad u grupi počnete provocirati i vrijeđati, su nedopuštene. Ta vaša SK ćelija postaje krajnje nepotrebna, odavno ste izgubili pravo bilo kome naređivati kako treba misliti.
Čime točno? Tako da sam stavio ovu i ovu drugu sliku - to su domobrani i ustaše, gdje si ti tu vidjela četnike (što jes' jes', bili su saveznici, ali nije to baš isto)?
Kao i ovakve provokacije, čemu ovako nešto? Ne zanima te tema, nemaš ništa za reći, pa onda si pronađi temu koja te potiče na kvalitetniji doprinos. Ostavi na miru ljude koji žele razgovarati o tezama iznešenim u dnevniku. Prestani maltretirati sa svojim lažima i podmetanjima.
Opet puno kompliciranih riječi.
Da ispitamo što smo dosad naučili na nastavi hrvatskog jezika.
Riječ zabranjivati znači ........ (dovrši rečenicu).
Riječ reklamirati znači ......... (dovrši rečenicu)
I dalje se nastavlja besmisleno provociranje, bez ikakvog smisla, samo da se trola ova tema.
Uf, srećom sam imao putovnicu sa sobom :)
Pa to je opet tvoj izbor, ako ti se ne sviđaju pravila i zakoni u Hrvatskoj ti si slobodan živjeti i putovati bilo kamo, no tvoje inzistiranje da veliki dio Hrvatskog naroda razmišlja i živi po tvojim pravilima, je jednostavno beskrajno bezobrazan, pogotovo kad je poznato da si ti u manjini. Dakle, opet nas manjinci maltretiraju sa svojim vizijama, kako bi oni htjela da izgleda Hrvatsko društvo. To je prošlost, to se nekad radilo.
I drago mi je da si svjestan činjenice kako imanje putovnice, znači i slobodu, kako bi si ti napokon našao mjesto u kojem si sretan i u kojem vladaju pravila koja se tebi sviđaju, a i vrlo je blizu. :)
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoStara, pusti sad to ,vid onu
Stara, pusti sad to ,vid onu sliku našeg uje, provjeri da nisu one komunjare dodale oni treći prs.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoProblem u našoj
Problem u našoj komunikaciji locirao sam u dvije činjenice:
1) ne znaš hrvatski (pa sam ti ukazao na to, ali izgleda da nije pomoglo - što nas vodi do druge činjenice)
2) glupa si
Ne vjeruješ? Evo, između nebrojenih dokaza za drugu činjenicu u tvojim komentarima i dnevnicima uzet ću samo jedan mali primjer iz posljednjeg tvog komentara: izgleda da nikako ne uspjevaš shvatiti da se ono što meni nabijaš na nos odnosi i na tebe - "Samo da te podsjetim, ovo je demokratska država u kojoj svatko ima pravo reći svoje mišljenje, a da ga nakon toga ne počne proganjati čopor jednoumnika, kojima se ne sviđa što je rečeno."
Ali ne brini, čuo sam da je glupost neuništiva pa guštaj ;)
Ako misliš da je nije demokratski da ti ovako stresem ružnu istinu u lice - vjerojatno si u pravu. Ali opet, to su samo moje nervozne laži i podmetanja, beskrajno bezobrazno i jednoumno manjinsko mišljenje iz moje nepotrebne SK ćelije :D
Kad malo razmisim, sumnjam da ćeš ovo zadnje uspjeti shvatiti :(
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNe možeš očekivati da će
Ne možeš očekivati da će te i najpametniji čovjek razumjeti kad si ti glup.
Nije manjinsko, nego suprotno - boljševičko.
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNa drugom dnevniku otvoreno
Na drugom dnevniku otvoreno reklamiraš i odobravaš korištenje tri prsta u javnom životu, simbola četničkih zločina po Hrvatskoj.
Glede i u svezi "tri prsta", molim pogledajte ove fotografije.Pogotovo onu prvu. :)
NAKNADNO DODANO: Evo vidim da je Neprijavljeni već bio dao linkove na dvije fotografije. Ali ova s Antom je ipak najbolja. :)
Zoran Oštrić
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoRadi se o zluradim aluzijama
Radi se o zluradim aluzijama glede fotografija koje pokazuju Ustaše s tri uzdignuta prsta.
Fotografija prikazuje savezne viećnike, (kako ovdje zovu ministre) kako prisežu za novi mandat. Dizanje ruke s tri iztaknuta prsta je prastar švicarski običaj i spada u symbole njihove mythologije i samoshvaćanja vlastita identiteta. Oni naime službeno nazivaju svoju zemlju, ne republikom, nego „Eidgenossenschaft“. Eid znači prisega, a Genossenschaft družtvo, udruženje, zadruga.
http://www.20min.ch/news/story/16082864
Tu vidiš fotografiju iz švicarske današnjice. Ispod piše: "«All jene, die bei der Vereidigung drei Finger in die Höhe strecken, schwören vor Gott»," hrvatski: "Svi oni, koji prisežući podignu u vis tri prsta - prisežu pred Bogom."
Ako Ti je nekad do ušiju došlo, Boga si predočavamo kroz trojstvo Otca, Sina i Duha Svetoga, kao i u Švicaraca (vidljivo na tisućama slika i fotografija) i pravoslavaca.
Pravi pravoslavci su nesretni zbog razmaknuta 3 prsta, jerbo im je Bog trojedin pa valja sva tri prsta držati zajedno stisnutima kao pri križanju. Tako je otac jednog neočede iz Teslića grdio sina kad ovaj pokazivaše otcu tri širom razmaknuta prsta. Ukorio ga je s napomenom kako su tako Ustaše prisezale!
Grb Gempena (CH) ništa drugo niti nema do li tri uzdignuta prsta.:
http://de.wikipedia.org/wiki/Hand_(Heraldik)
Grb Gempena (CH) ništa drugo niti nema do li tri uzdignuta prsta.:
http://de.wikipedia.org/wiki/Hand_(Heraldik)
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoZna sam da oni maršal nije
Zna sam da oni maršal nije bia naš čovik nego podmetnuti rus , ali ovi naš Ante da je srb, nemož belived, kolpaćeme.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaozorane, evo malčice
zorane,
evo malčice više.
http://zivjetislobodno.bloger.hr/post/tri-prsta/1772087.aspx
Grd & lin
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaogrdilin evo malčice
grdilin
evo malčice više.
Hvala. Dodao sam link u tekstu na svom blogu. Inače, nisam naveo izvor fotografija, jer su pznate, objavljene u nekoliko knjiga, svatko ih lako može skenirati. Ja sam ih uzeo odavde: Tri prsta Borisa Tadića.
Meni je odavno poznato to da su se ustaše zaklinjali s tri prsta, pa i zaboravim, da to velika većina i Srba i Hrvata ne zna. No povijest tog pozdrava ne znam, ni ako i kada ga se počelo smatrati ekskluzivno srpskim.
Zoran Oštrić
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoZorane, ok, iako ja znam da
Zorane,
ok, iako ja znam da ti to upotrebljavaš u sasvim druge svrhe. Moja svrha je edukacija i žeđ za istinom. Mnoge to boli ali ja se na to ne osvrčem. Treba znati. Povijest tog pozdrava je stara. Pozdrav u Srbiji se počeo smatrati eksluzivno srpskim mislim od Draškovića i Šešelja. Da ih pitaš mnogi srbi to ne znaju. Neki ga povezuju sa svetosavljem, aneki govore da je to srbija,crna gora i bosna.
Evo mali citat za kojeg mislim da je relevantan:
Znak križa kroz povijest
JEDNIM PRSTOM
Običaj križanja jednim prstom vuče svoje korjene iz ranokršćanskoga vremena. Najraniji dokazi o križanju jednim prstom potječu iz 2. stoljeća (npr: Djela ivanova, Tertulijan) U početku su se kršćani križali samo s jednim prstom (kažiprstom ili palcem) na način da bi napravili mali znak križa na čelu. Kanije su činili znal križa također jednim prstom, ali preko cijelog lica; preko čala, očiju, usta, nosa.
Sedam stoljeća su se kršćani križali samo s jednim prstom u Srbiji je taj običaj ostao očuvan sve do potnaestog stoljeća. Mnogi vide u načinu križanja jednim prstom simboliku ispovijedanja vjere u jednoga Boga.
S DVA PRSTA
Od 8. stoljeća počinju se kršćani križati s dva prsta – kažiprstom i srednjakom. A znak križa su pravili na čelu i prsima. Time su htjeli naglasiti svoju vjeru u dvije naravi Isusa Krista: božansku i ljudsku. Takav način križanja pojavljuje se kao protest krivovjerju koje je Isusa gledalo samo kao Boga i nije mu htjelo priznati da je bio i pravi čovjek. Ovakav način križanja raširio se prije svega među Grcima.
S TRI PRSTA
Istovremeno se razvija i običaj križanja s tri prsta: palac, kažiprst i srednjak. U 13. st. Se takav način križanja, koji simbolizira trojstvo, proširio u cijeloj Grčkoj (Istočnoj) Crkvi. Pri činjenju znaka križa izgovaraju se jednostavne svetopisamske riječi: «U ime Oca i Sina i Duha svetoga» (Mt 28,20). Znak križa time postaje sažetak kršćanske vjere: Bog Otac na ljubi i spašava po svome Sinu i daje nam Duha Svetoga. Pravoslavci i istočni katolici (Grkokatolici, Maroniti i dr.) se još i danas križaju na taj način. Povijest pokazuje da su se i rimokatolici na Zapadu sve do 13. stoljeća tako križali. Papa priznaje i cijeni oba načina križanja s tri ili pet prstiju. Križanje s tri prsta svakome govori ovo: tko se tako križa vjeruje da je jedan Bog u tri božanske osobe, a Isus je pravi Bog i pravi čovjek. Mnogima je sasvim nepoznato da su i na zapadu pape kao npr. Leon IV (+855) i Inocent III (+1216) učili da se znak križa čini s tri prsta od čela prema prsima i od desnog prema lijevom ramenu.
CIJELOM ŠAKOM
Tek se kasnije ustalio naš današnji način križanja; s cijelom šakom, dakle sa svih pet prstiju.
Dakle uopće se ne treba izrugivati onima koji se križaše. Možeš jedino onima koji ne poznaju povijest i koji su zadrti ko budale.
Poznato je to da su takvu vojnu i državnu prisegu s tri prsta prihvatili nacisti i njihovi sateliti pa tako toga nije bio pošteđen ni Ustaški pokret.
Naš pozdrav s V (dva prsta) BIO JE ZNAK MIRA ILI POBJEDE.
Pozdrav,
Grd & lin
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoc-respound, jeli moguće da
c-respound, jeli moguće da savladaš to citiranji već jedared.Daklen, citiranje teksta zatvaraš kao i kod otvaranja samo poslije < dođe još ona kosa crta iznad broja 7. Ne znam hoće li funkcionirati ali pokušat ću objaviti.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoili ridikuliziraš njegovo
ili ridikuliziraš njegovo pravo na mišljenje i kometar?
Dotični gospodin se sa svojim javnim istupima uspješno sam ridukulizira.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDotični gospodin se sa
Dotični gospodin se sa svojim javnim istupima uspješno sam ridukulizira.
Za koga? Za tebe?
Otkad ti Seneka odlučuješ tko je redikul a tko nije?
Za mene on nije redikul, već ima nekoliko vrlo kvalitetnih teza u njegovim dnevnicima, jesam li i ja redikul?
Ili su svi koji ne misle isto kao ti, redikuli?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoEU bas briga koja je nama
EU bas briga koja je nama konstrukcija prihvatljiva!
Njima je jedino prihvatljivo vracanje preko 40 mld € duga koji smo napravili u njihovoj birtiji u jednoj pijanoj agoniji punoj mitologije, tragikomedije i opceg cascavanja na dug.
Balkanac posudi lovu, prozdere je, zapije i kasnije se pravi blesav.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMi jesmo na Balkanu i od
Mi jesmo na Balkanu i od toga ne možemo pobjeći... ko priča drugačije taj se debelo vara ili pokušava progurati neku smješnu glupost...
Evo npr. ja igram poker na pokerstars stranicama i zapitaj se gdje su Hrvatsku svrstali Istočna Europa , Balkan...
Isto tako hrpa povijesnih činjenica nas veže za taj Balkan jedino ako mi nećemo da ostanemo na tom Balkanu stavimo Hrvatsku na kamion i odvezimo je do Austrije ili Njemačke...
A Dragane malo taj pravopis popravi trudiš se da nam uputiš poruku da smo mi obrazovaniji od balkanskih naroda a ti Beč ili Wien nazoveš Beć...:) Inače kod nekih desničara velikih nalazim hrpu zamjena č u ć i obrnuto ne znam da li je to obilježje nekog kraja (možda Bosne...) ? Može netko da mi pojasni...
PS. da li si ti čitao povijest Hrvata i da li znaš dokle su sezale granice Osmanskog carstva... Da li znaš ko je pomogao Srbima kada su ih Bugari napali u 10 stoljeću... Dali su po tebi Mađari Srednja Europe... ili Istočna sa kojima smo bili 800 godina u savezu... (nažalost u drugom dijelu - Austro - Ugarska od strane njih i ugnjetavani...) Još malo će ispasti da Hrvati ne pripadaju zajednici slavenskih naroda nego zajednici germanskih naroda... :)...
Justice for all !
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNauči razlikovati tipkarsku
Nauči razlikovati tipkarsku pogrješku od pravopisne. To je stvarno zlonamjerno. Pogledaj u text njegova dnevnika, tamo jasno piše "Beču", a ovo si izkopao iz tags...
Ratni gradonačelnik Slunja, zastupnik u Županiji, sanitetski častnik u pričuvi, mr.ph.sci Dragan Hazler ne umije pogriešiti glede č i ć, s puškom ne umije promašiti, a na sablji je nepobjediv. Uviek za dom spreman.
Ništa posebno, ta u njegovu su kraju svi takvi (naravno, što se č i ć tiče, a ne glede spremnosti, tu je stanje kao i svugdje po svietu, to je pridržano eliti).
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoBalkan nije zemljopisna
Balkan nije zemljopisna kategorija već kulturološka. Sukladno toj odrednici, Hrvatska NIKAD nije bila na Balkanu i NIKAD neće biti. Hrvatska kulturološki pripada zapadu, a ne Balkanu. To što neke zemlje danas imaju percepciju da je Hrvatska na Balkanu, to je iz razloga jer ne prihvaćaju činjenicu da je Hrvatska bila zarobljena u Jugoslaviji, čiji čelnici pripadaju balkanskom (ne)kulturnom krugu! A činjenica je da je Hrvatska bila zarobljena u Jugoslaviji i da joj je nametana i glazba i kultura, koje su joj strane. Dakle, Hrvatska nikad nije bila na Balkanu i nikad neće biti. A svrstavati je kamo god hoće, može svatko i svatko to čini. No to ne znači da je u pravu, jer nije! Zašto nije, elaborirati bi se moglo mjesec dana, dovoljno je reći da su Hrvati prije partizanštine govorili njemački, talijanski i latinski, a da su nakon tog rata morali pisati ćirilicu, govoriti hrvatsko-srpski, umjesto hrvatski, da im se preko naseljenika u govor uvukao bosansko-turski. Hrvatska nije na Balkanu, Hrvatska je BILA porobljena od strane Balkana. Vrijeme je da se na tu temu stavi točka na I.
Zapravo me čudi neaktivnost hrvatskih intelektualaca po tom pitanju. Pače, mislim da su izumrli. To društvo koje se skuplja oko akademije nema ni I od intelektualizma, kad dozvoljava da nam drugi govore da smo balkanci. Da imam pretenzije svrstati se u njihov krug, bilo bi me sramota da mi svaka šuša tvrdi da sam sa Balkana, a nema pojma o glavnim gradovima europskih država, a kamoli o čemu drugom.
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoSlažem se s tobom .Eto ja
Slažem se s tobom .Eto ja nikad nisan čuja da je Split na balkanu.
Uvik se govori Split na Jadranu, čak preciznije srednjem. Evo link kao dokaz http://prognoza.hr/karte.php?id=dada¶m=st&it=06
I u pravu si kad kažeš da je to kulturološki pojam , nešto kao nadrealizam .
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoTo što neke zemlje danas
To što neke zemlje danas imaju percepciju da je Hrvatska na Balkanu, to je iz razloga jer ne prihvaćaju činjenicu da je Hrvatska bila zarobljena u Jugoslaviji, čiji čelnici pripadaju balkanskom (ne)kulturnom krugu! A činjenica je da je Hrvatska bila zarobljena u Jugoslaviji i da joj je nametana i glazba i kultura, koje su joj strane. Dakle, Hrvatska nikad nije bila na Balkanu i nikad neće biti. A svrstavati je kamo god hoće, može svatko i svatko to čini.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josip_Juraj_Strossmayer
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMy soul, mali
My soul,
mali ispravak.
Hrvati su prije partizanštine govorili hrvatskim jezikom, a ne njemačkim, talijanskim i latinski , i za to su se uvijek borili. Te što si ih ti navela su bili jezici onih koji nas ugnjetavaše stolječima.
Grdi & lin
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDakle, Hrvatska nikad nije
Dakle, Hrvatska nikad nije bila na Balkanu i nikad neće biti..
Kako ne? Hrvatska politička kultura je trenutno "balkanska" do korijena, a politički image joj je temeljno "balkanski" zaslugom onih koji ju vode.
Korupcija, manjak demokracije, nerazumijevanje slobode govora, loši mediji, nacionalizam, konstantno muljanje i manjak transparentnosti, nepotizam, nesposobna administracija, politička ksenofobija, nesuradnja sa susjedima, militantizam, slaba vladavina prava, siromaštvo, neobrazovanost, neslobodno tržište, protekcionizam, kultevi ličnosti, patrijarhalnost, prihvaćanje carrot-and-stick politike...sve sama obilježja prosječne balkanske slabe državice. Prosječna osoba iz Hrvatske vjerojatno ima više zajedničkih (političkih ili drugih) vrijednosti s prosječnom osobom iz Srbije ili Bugarske nego Nizozemske ili Španjolske. Kada od tih prosječnih osoba izabrani predstavnik javne vlasti ministar vanjskih poslova šalje diplomatsku notu zbog nacionalističkog pjevača ili kad gradonačelnik drugog najvećeg grada sije rasizam na televiziji onda oni Hrvatsku čvrsto smještaju na Balkan i to onaj Balkan kojem se razvijeni svijet, licemjerno ili ne, smije. Čak i ako nije Balkan, Hrvatska je ono što se nekad s posprdnim tonom naziva "Eastern Europe", a znači "oni tamo, preko zida, koji su tek jučer čuli za demokraciju".
Moguće je da je nekada, u pretprošlom stoljeću, Hrvatska bila bliža zapadnim vrijednostima, pod kapom i čvrstom šakom zapadnih vladara, ali danas je kako zbog prošlosti tako i zbog sadašnjosti po sustavu upravljanja, građanskoj svijesti, demokratičnosti i političkoj kulturi daleko dalje od toga nego što bi trebala biti u 21. stoljeću i zbog toga prototip balkanske države - one koja pristupa u lijepom kostimu i sa smješkom broj 10 na faci, ali uvijek kao nevjerodostojni partner s figom u džepu, spremna na koješta kako bi prikrila svoje kritične unutrašnje nedostatke. Zapadni sustav u Hrvatskoj je razbijen odavno, a generacije političara, uključujući ove zadnje, nisu ga uspjele restituirati.
Razlog zbog kojeg je ulazak u EU strateški cilj je osviještenje potrebe ponovnog uvođenja Hrvatske u uređeni, civilizirani, moderni i na pravu temeljeni zapadni sustav vrijednosti koji je sama, bez patronata i pritiska, dokazano impotentna implementirati.
Opinioiuris
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoRazlog zbog kojeg je ulazak
Razlog zbog kojeg je ulazak u EU strateški cilj je osviještenje potrebe ponovnog uvođenja Hrvatske u uređeni, civilizirani, moderni i na pravu temeljeni zapadni sustav vrijednosti koji je sama, bez patronata i pritiska, dokazano impotentna implementirati.
Plus tvome komentaru, ali s ovime gore se ne slažem.
Zar ti stvarno misliš da nas stalno netko mora voditi za ruku? Mislim da smo punoljetni, ali ne prosvjećeni u svakom obliku. Na prosvjetiteljstvo su najviše utjecali mediji, a i trenutno, ponovo spuštaju maglu na hrvatske obzore što je svakako ne civilizirana stečevina. Ovo se odnosi i na instituciju Predsjednika RH koji je trebao biti humanista i prosvjetitelj u prvom redu, a ne manipulator masama.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoProći će puno više od 18
Proći će puno više od 18 godina dok Hrvatska postane politički punoljetna i neće više trebati patronažu i pritisak da bi se kretala u smjeru zapadne demokratske države s vladavinom prava. Hrvatski političari su političari bez vizije, priglupi teoretičari i prodavači magle s mentalitetom iz prošlog stoljeća i sustava umjesto pragmatičnih visoko obrazovanih sluga javnog interesa s jasnim ciljevima, a mediji u Hrvatskoj (kao i većem dijelu istočne Europe) još nisi na razini slobode i profesionalnosti zapadnih zemalja.
Ulazak u EU, kao vrsta ultimativnog pritiska EU prava, slobodne ekonomije i sloboda kretanja ljudi, dobara i usluga će osigurati ključnu ulogu u transformaciji Hrvatske u nešto što sliči na modernu državu.
Opinioiuris
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKorupcija, manjak
Korupcija, manjak demokracije, nerazumijevanje slobode govora, loši mediji, nacionalizam, konstantno muljanje i manjak transparentnosti, nepotizam, nesposobna administracija, politička ksenofobija, nesuradnja sa susjedima, militantizam, slaba vladavina prava, siromaštvo, neobrazovanost, neslobodno tržište, protekcionizam, kultevi ličnosti, patrijarhalnost, prihvaćanje carrot-and-stick politike...sve sama obilježja prosječne balkanske slabe državice.
Super si to nabrojao. Baš sam na to mislila, kad sam govorila da nas je partizanština i Smradoslavija dovela do Balkana. Da smo se držali Austro-Ugarske, svega toga ne bi bilo i odavno bismo već bili u Europskoj uniji.
My Soul
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDa smo se držali
Da smo se držali Austro-Ugarske, svega toga ne bi bilo i odavno bismo već bili u Europskoj uniji
Jedino što se nitko nije držao AU. Ni Mađari, ni Česi, nitko. Slučajnost?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao"Ode Švabo, ode babo" &
"Ode Švabo, ode babo" & "Da nam fukara ne ubi cara, gdje bi nam bio kraj"
Гаврило Принцип
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPovijest ranog 20-tog
Povijest ranog 20-tog stoljeća nije jedini razlog ovog stanja. Podjednako stoji i "da smo birali vlast drugačiju od HDZ-a / koalicije svega toga ne bi bilo i odavno bismo već bili u Europskoj uniji". Današnja politička elita je barem podjednako odgovorna kao i povijest (ako ne i više od nje) za "balkansku" Hrvatsku.
Opinioiuris
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao"da smo birali vlast
"da smo birali vlast drugačiju od HDZ-a / koalicije svega toga ne bi bilo i odavno bismo već bili u Europskoj uniji". Današnja politička elita je barem podjednako odgovorna kao i povijest (ako ne i više od nje) za "balkansku" Hrvatsku.
Meni se čini, da bi bilo najbolje da je Pašalić pobijedio na izborima u HDZu i na parlamentarnima. Ostali bi u "izolaciji", pokazali bi srednjak EU, imali bi puno manje, ali bi bilo naše.
Pašalić je lukavac kakvog treba tražiti, a i domoljub. Svi bi nam govorili da smo "ustaše" i genocidni, ali ionako nas tako tretiraju u EU, Milošević i njegova klika bi i dalje bili na vlasti, u Srbiji i ovdje bi bila stalna napetost, koja bi rezultirala sa potpunim razbijanjem bilo kakvih ideja o ponovnom združivanju u kojekakve asocijacije i sa vremenom bi sve sjelo na svoje mjesto, onako realno. Rat između Hrvatske i Srbije bi iz razloga siromaštva bio nemoguć.
Velika većina srpskih ratnih zločinaca je ionako izbjegla kaznu, a naši branitelji bi bili ugledni članovi ovog društva. Vladala bi harmonija, a komunisti bi bili kuš, tihi i sretni da ih nitko ne dira i da nisu u zatvorima. Provela bi se lustracija i Hrvatskom bi vladali nekomunistički kadrovi, ne bi bilo kredita, nego ono što zaradiš i prodaš, toliko i imaš.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@ c-respond Pašalić je
@ c-respond
Pašalić je lukavac kakvog treba tražiti, a i domoljub. Svi bi nam govorili da smo "ustaše" i genocidni, ali ionako nas tako tretiraju u EU, Milošević i njegova klika bi i dalje bili na vlasti, u Srbiji i ovdje bi bila stalna napetost, koja bi rezultirala sa potpunim razbijanjem bilo kakvih ideja o ponovnom združivanju u kojekakve asocijacije i sa vremenom bi sve sjelo na svoje mjesto, onako realno. Rat između Hrvatske i Srbije bi iz razloga siromaštva bio nemoguć.
Ma, onako realno, ti si genije.
Ovako kvalitetnu geostratešku analizu nisam pročitao još od... ma zapravo nikad.
Bravo!
Još jednom,
Bravo!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoOpinioiuris, Povijest ranog
Opinioiuris, Povijest ranog 20-tog stoljeća nije jedini razlog ovog stanja. Podjednako stoji i "da smo birali vlast drugačiju od HDZ-a / koalicije svega toga ne bi bilo i odavno bismo već bili u Europskoj uniji". Današnja politička elita je barem podjednako odgovorna kao i povijest (ako ne i više od nje) za "balkansku" Hrvatsku opi, lova bira, prokontaj ko je imao lovu i platio izbore 1990. Rešarše malo kakva i koja lova je dobila te izbore pa nećeš biti u mutnom tko je tad došao na vlast i tko i dalje u RH vlada.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoBalkan nije zemljopisna
Balkan nije zemljopisna kategorija već kulturološka
http://hr.wikipedia.org/wiki/Balkan
http://en.wikipedia.org/wiki/Balcan
molim da ti ispraviš one tamo neznalice ipak si ti veliki znalac i intelektualac...
PS. Nego nikako da mi se javiš ... gdje zapelo...
Justice for all !
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao< Hrvati nisu nikada u
< Hrvati nisu nikada u povijesti svojom odlukom bili u sustavima europskog Istoka, osim protiv svoje volje gurnuti 1. prosinca 1918. u državnu tvorevinu Srba, Hrvata i Slovenaca, kasnije preimenovanu u kraljevinu i zatim u komunističku Jugoslaviju >
Netočno! Hrvati su također bili pod vlašću Turaka, tj. sastavni dio Osmanlijskog carstva! Povijest se redizajnira za potrebe potkrijepe zadnje rečenice koja je čisto politikanstvo!
I uvijek taj Beograd, ili UDBA, komunisti, sad EU... Pa zar vam već nije dosadilo ponavljati izlike za našu n e s l o g u, nesposobnost,izbor loših političkih vođa, jal, pljačke vlastitog naroda... Ajd, počistiimo tj. pometitmo pred našim vratima, napravimo VELIKO POSPREMANJE u vlastitoj kući i onda ispostavljajmo račune drugim čimbenicima!
Danimir
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNije mi poznato što sadrži
Nije mi poznato što sadrži ideja Zapadnog Balkana da bi se na nju, maglovitu i nerazrađenu, reagiralo ovako: svrstavanjem pod Beč i neke također propale tvorevine kao što je austrijsko carstvo odnosno Austro-Ugarska!????????
Ovo kao da je pisano iz Beča i kao da je pisao neki fan Otta von Habsburga! Ipak hvala na tom poklonu-ideji iz Beča! Ne bih brzo trčao u Beograd ili također, možda i manje, u Beč!
Danke schoen!
Danimir
Danimir
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoa da li su hrvati slaveni?
a da li su hrvati slaveni? da li mozda pripadaju juznim?
ipak su se cetnici sa ustasama borili rame uz rame, jure i draz..
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoDraganu jedno veliko hvala.
Draganu jedno veliko hvala. Čitajući njegove dnevnike osjećam se 10-15 godina mlađi. Negdje sredinom 90-ih su prevladavale ovakve teme bazirane na mitologiziranoj povijesti Hrvata. Mislio sam da su takvi tipovi u međuvremenu izumrli a da smo mi kao društvo odrasli i izliječili se dječjih bolesti.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao(No subject)
Opinioiuris
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoovu cu ti ukrast za sjenkine
ovu cu ti ukrast za sjenkine dnevnike!
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoHrvati nisu nikada u
Hrvati nisu nikada u povijesti svojom odlukom bili u sustavima europskog Istoka, osim protiv svoje volje gurnuti 1. prosinca 1918. u državnu tvorevinu Srba, Hrvata i Slovenaca, kasnije preimenovanu u kraljevinu i zatim u komunističku Jugoslaviju. Štoviše i u tim kratkotrajnim tvorevinama Hrvati su bili izdvojeni i zapadno opredijeljeni: u Banovini Hrvatskoj, u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, u komunističkoj Socijalističkoj Republici Hrvatskoj. Dakako i u dobru i u zlu, Hrvati su uvijek pripadali i pripadaju Zapadnoj kršćanskoj crkvi i kulturi.
Dobro što ti fakat misliš da smo mi svi nepismeni i neobrazovani kreteni.
Prvi pokušaj osnivanja Akademije:
Još u prvoj polovini 19. stoljeća, u samim počecima Hrvatskoga narodnoga preporoda, koji je ideju naroda suprotstavio tadašnjemu carskom apsolutizmu i feudalnom poretku, javila se zamisao o utemeljenju "učenoga društva za njegovanje prosvjete narodnim jezikom". Iznio ju je Tomaš Mikloušić u knjizi Izbor dugovanj vsakoverstneh 1821., ponovio ju je i razradio vođa Hrvatskoga preporoda Ljudevit Gaj u tjedniku Danica 1836., a odmah podržao Hrvatski sabor svojim zaključkom iz iste godine. Kako car taj zaključak nije prihvatio, Sabor je 1843., 1845. i 1847. svoj zakonski prijedlog obnavljao. Revolucija 1848., pa obnova apsolutizma idućih deset godina, uz ukidanje Ustava i Sabora, odgodili su nastavak akcije za daljnjih 13 godina.
Što misliš koji bio taj narodski jezik? Da ti pomogniem - Iliri su smatrali da su Slaveni jedan narod s četiri jezične varijante: Ruskim, Poljskim, Češkim i Ilirskim.
Drugi pokušaj osnivanja Akademije:
Neposrednu akciju za osnivanje Akademije u Zagrebu započeo je 1860. đakovačko-srijemski biskup Josip Juraj Strossmayer. On predaje banu Josipu Šokčeviću zakladni list na 50.000 forinti za osnivanje Akademije uz popratno pismo u kojem izražava želju da bi se u Akademiji "imali stjecati svi bolji umovi (...) da viećaju kojim bi se načinom imala najpreče stvoriti jedna narodna knjiga na slavljenskom jugu, i kako bi imala uzeti u svoje okrilje sve struke čovječje znanosti".
I što misiš kako bi se ta naša najviša znanstvena institucija zvala na slavljenskom jugu (a nije očito iz ovog recentnog teksta)? O strave, o užasa i o kontradikcije s tvojim još jednim, već standardno lošim, dnevnikom: Jugoslavenska Akademija Znanosti i Umjetnosti.
Pitanje osnivanja Akademije biskup je Strossmayer službeno pokrenuo na sjednici Hrvatskoga sabora od 29. travnja 1861. Sabor je na njegov prijedlog istoga dana izabrao odbor koji će izraditi statut Akademije, s jasnim određenjem njezine svrhe i ustroja. Ali, zbog posebnih interesa bečkih političkih čimbenika, car i kralj Franjo Josip tek je nakon pet godina, dana 4. ožujka 1866., odobrio prilično izmijenjena pravila o Jugoslavenskoj akademiji znanosti i umjetnosti (u daljnjem tekstu JAZU), i ta su pravila ostala nepromijenjena do početka Drugoga svjetskoga rata. Za vrijeme Nezavisne Države Hrvatske (1941. - 1945.) Akademija je djelovala pod nazivom Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (krat. HAZU), a zatim ponovno u Socijalističkoj Republici Hrvatskoj pod starim imenom JAZU.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao"Zapadni Balkan je za
"Zapadni Balkan je za Hrvatsku neodrživo prostorno ustrojstvo jer je nasilje na trajnu povijesnu pripadnost Hrvatske Srednjoj Europi oduvijek i zauvijek. To je glavni razlog hrvatske skepse prema Europskoj Uniji, koja donosi Hrvatima čitav niz nametljivosti, uključujući i najstrašniju: Zapadni Balkan."
Meni ovo djeluje kao razbacivanje kompleksom manje vrijednosti.
Od*ebaju nas, a mi bi bas tamo? Koji tu to oni K* i koji su to oni K* ikad Hrvatskoj pomogli da bismo se ko zadnji jadnici upirali tamo gdje nas neki ne zele?
Hrvatska je tamo gdje jeste, dijelom i na BALKANSKOM POLUOTOKU. Suverena, neovisna i slobodna.
Kome to smeta i ko uvijek trazi tudje skute da se pod njih skloni (SE, ZB, nebitno) neka za pocetak rascisti sa svojim kompleksima manje vrijednosti, a ne da svoje komplekse prebacuje na cijelu politicku zajednicu, jer mi se nemamo niti cega sramit.
Na nama samima je da si osiguramo BOLJU BUDUCNOST, a to gdje smo i gdje drugi smatraju da jesmo, APSOLUTNO JE NEBITNO.
UZDP-Tiaktiv
gpgale blog
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoNa žalost ta ogavna
Na žalost ta ogavna konstrukcija ZB je još uvijek u igri. Često slušam političke komentatore na CNNu, BBC-u, kao i France24, koji i dalje svi redom, Hrvatsku vežu za ostatak zločinačke raspadnute tvorevine, jugoslavije. U stilu, a što će oni, kad primimo Hrvatsku u EU?
Koga briga što će oni, Hrvate svakako nije.
Dokle će to tako biti, ne znam, hoće li se nešto promjeniti, u to sumnjam.
Sasvim je jasno da politika koja se vodi prema manjinama i pomanjakanje bilo kakve mudrosti glede državnih interesa nas košta.
Očigledno je kako ma koja Hrvatska Vlada se nalazila u Banskim dvorima, svaka je poklekla pred interesima nekih zemalja EU, koji žele vidjeti ovaj dio Europe, integriran u neki oblik političke tvorevine, prije nego se za jedno 20-50 godina primi u EU.
Hrvatska bi trebala puno odlučnije te izmišljotine i konstrukcije nekih, razbiti odlučnim suprostavljanjem bilo kakvim integracijama.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoTo je zaista jedini recept
To je zaista jedini recept (@ c-respond):
Hrvatska bi trebala puno odlučnije te izmišljotine i konstrukcije nekih, razbiti odlučnim suprostavljanjem bilo kakvim integracijama.
I to ne bi bilo tako težko sprovedivo jerbo imamo u ustavu usidreno osiguranje od guščieg marša u maglu.
Doduše, ta se magla u eRHa-ziji još uviek dobro prodaje, ali progledat će "euroblesani" (M.Jajčinović), mesićoljubci i petokolonaški veleizdajnici koji još nisu prepatili gubitak sfrj.
*****************************signature***************************
Povratak neovistnosti državi Hrvatskoj velepobjedom u obrani
od srbske fašo-komunističke agresije 1991.-1995.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPitanje za uvazenog
Pitanje za uvazenog emeritusa mr. sci.: Kad je Hrvatska pripadala tom 'Austrijskom carstvu'?
Za Pruse Balkan pocinje u Bavarskoj, za Bavarce u Austriji, za Austrijance na Karavankama, za Slovence na Kupi, za Hrvate na Drini... Nekako po onoj: 'Hic sunt leones'. Balkan je uvijek onaj drugi. Nikad mi. Za mene osobno je Balkan tamo gdje te kad dodjes u posjetu posluze turskom kavom (dobro, Grci bi rekli grckom). I ne vidim nista lose u (na) Balkanu. A, s druge strane, moglo bi se i reci da je Balkan samo stanje duha. A duhom je cijenjeni autor negdje duboko u gudurama Balkana.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao