Tagovi

Za Agrokor- napad na RH odabrali su trenutak-u kojem RH ima za "premijera" jedača srpske čokoladice iz ruke četnika Vučića

ppetra — Čet, 06/04/2017 - 11:16.
Ratna odšteta od Srbije je izlaz za hrvatske probleme

Ratna odšteta od Srbije je izlaz za hrvatske probleme

"Hrvatska dogovorna i politički dirigirana ekonomija nije navikla funkcionirati na principima tržišta zbog čega sve više zaostajemo za gospodarstvima i onih zemalja koje su nam do prije desetljeće dva gledale u leđa."

U Europi više nema tržišne ekonomije, nego se u njoj provodi komunjarsko dirigiranje gospodarstvima: kvote, poticaji, izvlačenje iz fondova,... U takvoj dogovornoj ekonomiji, politički utjecajniji faktori ostvaruju dobit na ucjenama politički manje bitnih. Odatle Njemačka, Nizozemska i ostale nobl- europske države gaze ostale i ostvaruju svoj ekonomski uzlet reketirajući manje bitne države kojekakvim političkim ucjenama, varanjima i muljanjima (varanje na automobilima, za koje se usudila tražiti odštetu samo Amerika, a svi u EU šute na te njemačke prijevare).
Ali, dogovorne ekonomije imaju samo jedan put- put u propast.

Agrokor bismo lako riješili da nije kukavičkih i antihrvatskih političara koji nisu podnijeli zahtjev Srbiji za nadoknadu ratne štete koju su napravili u RH. Od te štete Srbiju štiti njemački Staljin- Merkelica i njezin potrčko Plenković kojega podmićuju srpskim čokoladicama.

Zlatno doba kap... — Pet, 07/04/2017 - 07:24.
Nikada

Tu ratnu odštetu niti mi niti BiH nikada vidjeti nećemo....

ppetra — Pet, 07/04/2017 - 08:16.
Ne možeš dobiti odštetu, ako nisi u stanju podnijeti zahtjev

Mi moramo potraživati od Srbije ratnu odštetu, za sve što nam je uništila. Ne možeš dobiti odštetu, ako je niti ne zatražiš.

Radi se o 40-ak milijardi dolara i nitko iz politike nema pravo uskratiti nam tu odštetu.
S druge strane nameću nam silna ograničenja, spuštaju rejting, i to upravo oni koji nas onemogućavaju u podizanju zahtjeva.

Dakle, zahtjev moramo podnijeti, a naći će se neki koji će to napraviti, nakon što se riješimo petokolonaša u pravosuđu koji rade protiv RH.
Dokaz za to su progoni branitelja, umjesto progoni agresorskih ratnih zločinaca.

sm — Pet, 07/04/2017 - 09:13.
Ne može se ni podnijeti, a

Ne može se ni podnijeti, a kamoli ozbiljno razmotriti zahtjev za isplatu ratne odštete zemlji s kojom nisi bio u ratu.

Kao što svi dobro znamo, Tuđman nikada nije predložio Hrvatskom saboru da objavi rat Srbiji niti da proglasi ratno stanje, a Srbija niti jednom relevantnom sudskom presudom nije proglašena agresorom. Kao što bi Hrvatska, primjerice, mogla biti u BiH sukobu.

No sve to skupa nema veze s temom dnevnika pa molim da se okrenemo meritumu o kojem pišem jer ću u suprotnom morat sankcionirati spamiranje dnevnika.

Hvala.

ppetra — Pet, 07/04/2017 - 09:50.
Trenutak-u kojem hrv.premijer jede srp.čokoladu iz ruke četnika Vučića

Imamo presudu da je Srbija izvršila agresiju na RH. Sasvim dovoljno za podizanje Zahtjeva za naplatu ratne odštete od Srbije.

Tuđman nije objavljivao rat, jer bi time mobilizirao sve Srbe da napadaju RH. Ovako su mnogi mladi Srbi bježali u Mađarsku i širom svijeta, te smo dobili na vremenu. Tko danas kome objavljuje rat? To su običaji iz prošlog stoljeća.

Postoje dokazi, napadi, snimljena rušenja gradova, kuća, crkava, polasci tenkova okićenih cvijećem iz Beograda, svjedoci iz logora u Srbiji,....

Ne moraš susjedu objaviti rat, ako ima dokaza da si mu napravio štetu, odgovarat ćeš.

Takvim komentarom samo pokazuješ koliko si frustriran nastankom RH.

Želiš da se Srbi i Srbija izvuku od te odgovornosti, pa to vodi samo do zaključka da si, ako imaš hrvatske krvi, ideološki nasljednik Titovih ubojica, ili da si ideološki pristalica pobunjenih Srba.

Ima veze s Agrokorom, po I. Todoriću, kojega su Srbi pripustili u Srbiju, zbog plana utrpavanja RH u zajednicu sa Srbijom, Budući da su sve političke garniture u RH, nakon Tuđmana, izrazito prosrpske i projugoslavenske, podržavale su ga u tom planu. I upravo iz istog razloga ne podižu zahtjev za ratnu odštetu, niti progone velikosrpske ratne zločince, nego hrvatske branitelje.

Ovo što se događa s Agrokorom sve ide po planu tih struktura,a Todorić je odrađivao za njih. Sada su odlučili krenuti u akciju prvo bubnjanjima Pupovca, napadom na Vukovar sa velikosrpskim ćiriličnim svastikama, napadom filmaša na hrvatske branitelje i DR , preko HAVC-a -Hribara i njegove zaštitnice Obuljen, te njezina zaštitnika i političkog oca- Plenkovića, pa nastaviše Deklaracijom o jednom jeziku u Sarajevu od hrvatskih izroda , JNA-ške zaostale bagre, novinara Fekala,...., a sada i Agrokor-bankrot- povezivanjem u Regiju.

Ništa to nije slučajno: Todorić upravo odrađuje za one koji su ga stvorili i to upravo ono zbog čega su ga stvorili: zbog napada na RH preko Agrokor-bankrot krajinaških snaga .

Ne budimo naivni, jasno je zašto su Srbi dozvolili Todoriću da se širi po Srbiji.

Da odradi za njih kada stigne povoljan trenutak.

Ocijenili su da je to ovaj trenutak u kojem RH ima za premijera osobu koja jede srpske čokoladice iz ruku četnika Vučića i srbuje u Mostaru sa srpskom i antihrvatskom ekipom (Vučić, Dodik, B. Izetbegović,...)

Kao 8 članova predsjedništva SFRJ dogovaraju se. Nažalost mi smo ovaj puta tamo imali predstavnika koji jede srpsku čokoladicu iz ruku četnika Vučića,a sada zaštićuje gospodarsku Obuljenku- Todorića, žrtvujući hrvatske dobavljače i OPG-ove, hrvatski narod,a nismo imali državnika poput Tuđmana.
http://net.hr/danas/svijet/romanticna-vecera-u-mostarskoj-romanci-za-ist...

Dokazi za potraživanje ratne odštete postoje, presuda također i samo nam treba politička elita koja će potraživati u naše ime ratnu odštetu, a kada se proces "zakotura", možda postigne dovoljno energije da se popne i uz uzvisinu koju su napravili srpski prijatelji i politički pomagači poput Staljin-babe Merkel.

Veza s Agrokorom postoji: da ostvarimo ratnu odštetu, tog trenutka mogli bismo odrađivati Todorića kao sve građane koji su blokirani zbog dugova.

Da u ovome trenutku hrvatski političari misle na dobrobit RH, hitno bi podnijeli Zahtjev za naplatu ratne odštete od Srbije!

Što čeka MOST?

Nema MOST-a, jer je to što se predstavlja MOST-om od početka bila samo crvena ĆUPRIJA za dovoz ljubitelja srpskih čokoladica u RH. Ćuprija koja štiti crvene u DORH-u, Ministarstvu pravosuđa, u policiji,...

Zašto Šprlje ne organizira podnošenje Zahtjeva za naplatu ratne odštete od Srbije, izradu Zakona o ukidanju univerzalne jurisdikcije nad hrvatskim braniteljima,...?

Jasno je: zato što su Ćuprijaneri protiv PROMJENA u korist RH.

ps. komentari su objavljeni kao dnevnik zbog cenzure od strane kukuriku-ratnika: @sm-a.

Komentari

Vrtimo se u krug!

Opet se vrtimo u krug.

Bez vladavine prava nema nezavisnosti Hrvata.

A za vladavinu prava prvo mora se odraditi lustracija.

Lustracije nema bez vladavine prava.

Začarani krug, koji postoji je takav jerbo u Republici Hrvatskoj uvijek smo imali samo "Vladu i Predsjednika RH" Niakkvo ne i HRVATSKU VLADU i HRVATSKOG POGLAVARA.

Rezultati su jasni, samo što je lakše crkavati u platonovoj pećini nego se suočiti sa vlastitim proizvodom, u ovom slučaju naš proizvod je nekakav frankenstein bivšeg saveza slavoserba (tzv. SKH).

Kako riješiti?

Eto tako da se maknu svi oni koji su stvorili ovu realnost veleidajničke kvote za vladanje u RH.

Ako se to ne odradi pod hitno, ostavljamo smrt a ne budućnost.

I svaka generacija se može samo mjeriti po svojim uspjesima, a ti uspjesi se mjere isključivo po tome što su ostavili budućoj generaciji.

Prijašnja generacija nam ostavila velikusrbijansku marionetsku tvorevinu po nazivu "jugoslavija" i krvavi rat.

Na žalost mi ostavljamo svojim budućim generacijama isprdaka iz bivše te velikosrpske tvorevine.

Istina nije lipa ali je jedna jedina, koliko god da bolila, ona je takva kakva je.

Tko je glasao

Jasno i glasno :kriv je MOST i Božo Petrov, jer štite D. Cvitana

i jugoDORH i jugopravosuđe, umjesto hrvatskog DORH-a i pravosuđa, koje se samo bave procesuiranjem hrvatskih branitelja i zaštitom agresorskih ratnih zločinaca i njihovih pomagača.
Da, kriv je i ovaj vrh HDZ-a, ali za njegovo dovođenje najviše je kriv upravo MOST i Božo Petrov, petokolonaši unutar HDZ-a, te neprijateljski mediji unutar RH

Točno je što si napisao u komentaru!

Nema napretka niti pravne države dok u DORH-u sjede oni koji su sjedili svo ovo vrijeme gospodarskog kriminala i svojim dvostrukim mjerilima i antihrvatskim pobudama, doveli i do apsurda da pravosuđe u RH ( daleko je to od hrvatskog pravosuđa) proganja hrvatske branitelje, a štiti agresore i srpske ratne zločince, ne radi i ne potražuje ratnu odštetu od Srbije, nego namiruje obitelji srpskih pobunjenika i agresora, novcem žrtava velikosrpske agresije.

Dakle kriv je MOST koji štiti D. Cvitana, koji održava projugoslavensko pravosuđe u RH koje proganja hrvatske branitelje, presuđuje T. Merčepu, štiti batinaša bolesne žene, kradljivca na putnim nalozima..., i sve povezane s jugokomunjarama, a već preko dva desetljeća opstruira postupke protiv ratnih zločinaca koji su pobili tisuće Hrvata, te apsolutno ignorira dokaze koje traže motivirani pojedinci i prezentiraju ih u Bujici, a ne tzv. DORH.

Božo Petrov i banda koja je dovela bandu u vrh HDZ-a krivi su što zadržavaju takvo jugopravosuđe koje presuđuje Hrvatskoj i štiti one koji je upropaštavaju.

Tko je glasao

Pomalo čudne tvrdnje

@ppetra

Ništa to nije slučajno: Todorić upravo odrađuje za one koji su ga stvorili i to upravo ono zbog čega su ga stvorili: zbog napada na RH preko Agrokor-bankrot krajinaških snaga .

Nekak mi se vidi da si nekaj fulala. Todorić je Jamnicu kupio 1993. Na vlasti je bio HDZ, Franjo Tuđman a prvi ministar ili predsjednik vlade bio je gospon NIkica Valentić. Tu je bio početak krađe nad krađama. Ono što je Hrvatski narod (ne komunisti) desetljećima stvarao dobri prijatelji pohapaše. Šutio je HDZ, šutio je SDP, šutjeli su svi jer je svatko na neki način dobio kimad kolača. I svi su šutjeli i 27 godina kasnije.
Zašto nije progovorio sveznajući pivjesničar i pratilja mu čije je otac bio na vrlo visokom položaju? A ti jako držiš do njohova glasa i stasa.
I sad mi molim te objasni i prstom pokaži glavne krivce.
No prije toga bilo bi dobro da se pogleda film čuvenog japanskog režisera Akira Kurosawe
Rašomon
Tko je kriv za hrvatski Rašomon?
Kod sviju nas javlja se "Rašomon efekat" ujecanje subjektivnosti percepcije na prisjećanje, uslijed čega posmatrači određenog događaja proizvode značajno različita, ali jednako uverljiva svedočenja.“
Srećom film ne završava fatalistički.
Kako će kod nas završiti ne samo Agrokor, bumo vidli.

Tko je glasao

Todorića je stvorila komunistička atavistička bagra

Tipična komunističla zlonamjerna i pokvarena bića mogu zamjerati jednom čovjeku- dr F. Tuđmanu sve nedaće u ondašnjoj Hrvatskoj.

Tuđman je bio ratni političar, vojskovođa, predsjednik stranke koja je organizirala razoružani narod za obranu i prema tvojim riječima trebao ej anopraviti i gospodarsko čudo- bankrotiziranu jugoprivredu u RH pretvoriti u gospodarsko čudo. Ta zakon o privatizacioji odradile su komunjare i komunjarski menadžeri poput A. Markovića i aksnije ostalih jugokomunjara iz KPH-, pa možda i Nikice Valentića.
Nije li taj u kumskim vezama s Todorićem?

Bio je rat i Tuđman je radio s kadrovima kakve je imao, jer niej mogao provoditi duge natječaje dok četnici divljaju i ubijaju po RH. Morao je prihvatiti i jugokadrove, jer inače bi bilo nemoguće dobiti rat.

Pa nije oTuđman napravio tragove za gospodarstvo iz kojih se kola ne mogu izvući. INA-u i banke je rasprodala i uništila preimenovana KPH u SDP i nabila milijardske dugove ( Za dr. F. Tuđmana dug je bio samo oko 9 milijardi i to uz vođenje rata. Ali, ti kao uvjereni komunjara ne prihvaćaš istinu, nego stvaraš "istinu" po svojim partijaškim i komunjarskim željama ( Tren vam je Staljin idol pa ubijate ljude koji govore protiv njega - moga djeda su zbog toga zatvorili u zatvor, a umalo i ubili, a onda ih ubijate jer su za njega-e onda su moga djeda oslobodili- svakako uz dobru dozu dukata da ostane živ)

Za vlasti Kukuriku- bande pkomunjare su prodale Croatia osiguranje (Tko ih je natjerao? Umrli Tuđman?) po smiješno niskoj cijeni, izmislili opraštanje poreza barabama poput Index-a, i sličnih. Četiri godine su bili na vlasti, a ništa protiv koncentracije cijelog gospodarestva u ruke jednog čovjeka.

I još pišeš o zločinu pretvaranja društvenog u državno, a tvoji komunjaraši su ubojstvima i otimanjem, pljačkom i trpanjem ljudi u jame, grabili privatno u svoje i partijske ruke. Pa i na tom pretvaranju društvenog u privatno koje je pokrenuo Ante Marković sve su opet zgrabile t tvoje komunjare- zlo koje davi RH i koje i dalje razara sve čega se dohvati. Tko je Todorić? Tko mu je otac? Tko je Tedesci? Tko mu je otac? Što je u Jugoslaviji bio Josipovićev otac? Što je bio Mesićev? Što je bio Čačićev otac? ... Ma sve jugofunkcioneri.

Nastavi dalje i dobit ćeš tko je upropastio i Hrvatsku, a i prije toga Jugoslaviju- prokleti komunisti. I uzalud je vama predočavati dokaze, argumente, ..., jer vi svoje partijaše, ideološko potomstvo krvnika Broza, uvijek opravdavate:
Ovo je pročitalo preko 30 000 ljudi, jer istina je nepobjediva:
http://pollitika.com/quottudjmanovi-200-obiteljiquot-nemaju-veze-s-tudjm...
a ti i dalej tamburaš laži.

Ma koga je Tuđman imao na raspolaganju?
Pokraj mnogih takvh jugokomunjraskih nitkova uspio je stvoriti samostalnu državu RH i to pokazuje kako je, iako okružen neprijateljima RH, uspio. To je jejdnostavno genijalno pokraj toliko petokolonaša koji su vodili jednako RH, kao što su vodili Jugoslaviju- u gospodarsku propast.

Kakvi manipulatori, licemjeri,protuhrvatsko smeće!

Za ilustraciju samo: NOVA TV stavlja onog nasilnika, batinaša vlastite bolesne žene, Lalovca, u svoj dnevnik. A da nije SDPkomunjara, medijski bi ga i dalje razapinjali, a DORH bi za svake izbore od njega pravio spektakle kao sa Sanaderovim suđenjima.
Opet se pokazuje komunjarski mentalni sklop po kojem se komunjarama iz SDP-a oprašta čak i batinanje vlastitih im žena , dok se u isto vrijeme ta licemjerna partija prredstavlaj kao zaštitnica ženskih prava. Fuj!

Što je uopće uzroknastanka i pada Agrokora?
Komunjarska okupiranost državnih institucija poput DORH-a
(Što radi Cvitan? Periodično za svake izbore dovlače suđenja Sanaderu, a zataškava slučaje Jakovine, Vrdoiljaka, Milanovića, Sauche, Lalovca, pa i Todorića, MOST-a-GRIZLI, nastavka arbitraže i 5 milijardi kuna gubitka po RH)

Društveno gospodarstvo se pokazalo nefunkcionalnim, sve zemlje su morale izvršiti privatizaciju , a Todorić je krenuo dobro i pod kontrolom prave države ,a ne komunjarskog ološa, ne bi se razvio do ovih granica. Bio bi uspješan poduzetnik ograničen zakonima, pod okom pravih poreznika i prave hrvatske vlasti, a ne projugo i prosrpskih komunjara.

I Staljin-baba Merkel je tu upetljala svoje komunjarske navike da bi se dočepala hrvatskog bogatstva.

Zato su Plenković, HDZ, i MOST, trebali zakonima spašavati hrvatsku zemlju i vode,a ne stavljati cijelu Slavoniju pod tuđinsku koncesiju ( svima njima neka idu u ......,. jer moj zavičaj daju strancima u ruke. Da HDSSB išta vrijedi digao bi cijelu Slavoniju na noge i tražio donošenje zakona o zaštiti hrvatske zemlje i vode, šuma,...)

I na kraju kriv je DORH,a najviše je kriv MOST koji drži i ovaj DORH i ovo Pravosuđe, ovu policiju, dok lopovi razaraju RH, kao i oni koji su dovukli Merkelicinog upravitelja da razara hrvatsku Hrvatsku i stvara Regiju, kao što ej kriv i sam jedač srpskih čokoladica.

Uostalom, MOST je samo za 1 godinu nikakvog realnog rada uništio Hrvatskoj (nastavkom arbitraže ) preko 5 milijardi kuna, imao GRIZLI aferu, izazvao nove izbore (utrošio stotine milijune kuna) da bi doveo Dalićku koja je u istinskom sukobu interesa u INA-i (milijuni kuna) , Plenkovića i Obuljenku- jugokomunjarski skup u vrh HDZ-a i vrh države ( što su bili i njihovi očevi?).

I Božo Petrov, nemoralni političar i najveća političko-gospodarska štetočina od kada je Hrvatske se usudi tužiti Todorića, a sam je Hrvatskoj jednom jedinom odlukom upropastio preko 5 milijardi (za sada) kuna i otjerao jedinu vlast nakon Tuđmana koja bi Hrvatsku maknula s puta bezdana i komunjarske opsjednutosti Regijom i bivšom državom.
Todorić je kroz sve te godine makar zapošljavao tolike ljude, uplaćivao poreze, a Petrov samo prazno blebeće i moralizira, a sam je najveće zlo po RH zbog nedostatka znanja i ljubavi prema Hrvatskoj. Lutka zakulisnih projugoslavenskih gazdi koja nam je upropastila samo jednim potezom preko 5 milijardi kuna,
Kako se ne bi usudio licemjerno tužiti Todorića, kada su mediji u RH u eter takvi da puštaju batinaša bolesne žene u eter, dok ga DORH štiti, umjesto da ga tuži, umjesto da su pri prijavi priupitali Božu kako će on i MOST nadoknaditi Hrvatskoj 5 milijardi u vjetar bačenih hrvatskih kuna

Laž je kratka, podla i opsjenarska, jer joj ne trebaju dokazi, a istina, a istina je "voda duboka".
Istinu treba ponavljati svaki puta kada se pojavi laž, jer odustajanjem od ponavljanja istine , istina bi mogla biti zauvijek izgubljena u plićaku laži.

Tko je glasao

Na žalost nema Hrvata izvan avnojske SRH i BiH!

Šteta što nismo imali Hrvatica i Hrvata emigranata koji bi drage volje zdravim kapitalom kupili dionice poduzeća u RH i BiH.

Da smo imali takve osobe izvan (S)RH i SR(BiH) možda bi procvala Hrvatska. Ovako smo bili osuđeni na velike "privatnike" bez HR Dinara i došli smo do ovog ćega smo došli.

Sarkazam je najbolji alat za ovakve teze o "moralo se.... nismo imali izbora.... itd itd.....".

Tko je glasao

Napomena!

Napomena:

Pod Hrvatice i Hrvate ne trpam one jugopedofilčine, cinkere i udbaška potrčkala koji su imali prođu ovdje u bivšoj SRH i kasnije RH.

Koje kakvi dostavljači pica i dvolični pica.

Već na onu Hrvatsku emigraciju koja je iz svojeg mukotrpnog rada zaradila to što je DALA u svrhu obrane RH od agresora i kasnije za obnovu onog što je agresor uništio.

Čisto da se ne bi spominjalo koje kakve mudrijaše i pica majstore i trpalo take pice sa dva lica u isti koš sa Hrvatima.

Pametnom dosta.

Pozzzzzzzz.

Tko je glasao

bio je rat... moralo se...

... očito ovdje postoje paralelni svemiri.

Čovjek bi rekao da smo bili u desetogodišnjem ratu s milionima žrtava. Da smo svi stradavali.

"U jeku rata, Todorić kupuje Jamnicu i ivanićgradsku Agropreradu. Istovremeno osniva firmu Lovno gospodarstvo Moslavina, a godinu kasnije kupuje tvornicu ulja Zvijezdu i DIP Turopolje iz Velike Gorice. Većinski udio u tvornici smrznute hrane Ledo, trgovačkom lancu Konzum (bivši Unikonzum), Silos-mlinovima, Bobisu i Solani Pag kupio je 1994. godine, a godinu kasnije registrira se Agrokor Koncern."

Dakle sve to - tijekom rata. Gdje je gorilo? Zašto privatizacija tada? Zašto pretvorba iz društvenog u državno?

Teško je kad ti činjenice pljuju u lice...

Tko je glasao

Licemjerje komunjarofila i jugofila

O Todorićima.
http://www.hazud.hr/dinastija-todoric/
Direktor u Jugoslaviji?
Dovoljno.

Privatizacija je počela prije DR i to zbog bankrotiranog jugo-gospodarstva, ako nisi znao.
Licemjeri i lažovi sve nedaće pripisuju mladoj hrvatskoj državi, a propalu jugoslaviju veličaju, iako je bila diktatura najgorih ratnih zločinaca, masovnih genocidnih ubojica, neuspjela država koja je bankrotirala i gospodarski se toliko uušila da joj eje dnevna inflaciaj bila veća o ddanas godišnje.

Evo malo teksta o prisili na privatizaciju, a ti kao i ostali komunjarski filozofi, filozofirajte, da se moglo biti protiv velikih svjetskih gazda koje su uvjetovali privatizaciju sada i odmah.

Privatizacija je išla kako je morala. Tko je mgoao voditi biznis, kada su komunjare uništile privatnike dolaskom na vlast : nešto poubijali, nešto pozatvarali, nešto onesposobili, osiromašili, nego komunistički gospodarstvenici, pa se među njima išlo prema onima koji su naizgled bili hrvatski ( a među takvima je bilo puno skrivenih udbaša- čak i među djecom ubijenih, od strane partizana,Hrvata- sličnih ovima poput Bodrožić Simić i Glavaševića)

Godine 1989., prije pada Berlinskog zida, jugoslavenski savezni premijer Ante Marković otišao je u Washington sastati se s američkim predsjednikom Georgeom Bushem Starijim, kako bi dogovorili novi financijski paket pomoći. U zamjenu za pomoć, Jugoslavija je pristala provesti još ekonomskih reformi, što je uključivalo novu devalviranu valutu, zamrzavanje plaća, oštre rezove u državnoj potrošnji i privatizaciju društvenoga vlasništva, radničkih samoupravnih poduzeća.[3] To je dijelom utišalo spektakularno pražnjenje bankarskog sustava, uzrokovano rastućom inflacijom, pri čemu su milijunima ljudi oprošteni dugovi. Otplata duga za stanove u privatnom vlasništvu, koji su masovno sagrađeni tijekom prosperitetnih 1970.-ih, postala je smiješno mala i kao rezultat toga, banke su pretrpjele ogromne gubitke.

U 1990.-im, MMF je kontrolirao jugoslavensku središnju banku. MMF-ova politika dodatno je onesposobila zemlju, da financira svoje ekonomske i socijalne programe. Državni prihodi, koji su inače išli republikama i pokrajinama sada su zbog vanjskog duga išli prema Pariškom i Londonskom klubu (organizacije pod nadzorom MMF-a). Republike bivše Jugoslavije bile su prepuštene same sebi. Od 1989. do rujna 1990., više od tisuću tvrtki otišlo je u stečaj. Do 1990. godišnja stopa rasta BDP-a pala je na -7,5 posto. Godine 1991., BDP se smanjio za dodatnih -15 posto, dok se industrijska proizvodnja smanjila za 21 posto.[4]

Reforme, koje je zahtijevao MMF išle su protiv društvenoga vlasništva i radničkoga samoupravljanja. Cilj reforme bio je privatizirati jugoslavensku ekonomiju i demontirati javni sektor. Jugoslavija je grcala u dugovima i nije odbijala njihove zahtjeve. U dvije godine, više od polovice banaka u zemlji je nestalo, a zamijenile su ih novonastale nezavisne profitno orijentirane institucije. MMF-ov paket ubrzao je pad većeg dijela dobro razvijene teške industrije. Više od pola milijuna radnika nisu dobili redovne plaće krajem 1990. Oko 600,000 radnika izgubili su svoja radna mjesta do rujna 1990., ali to je bio samo početak. Prema podacima Svjetske banke, još 2435 industrijskih poduzeća, uključujući i neka od najvećih u zemlji, bila su predviđena za likvidaciju. Njihovih 1,3 milijuna radnika, što je polovina od preostale industrijske radne snage, smatrani su "suvišnim". Dolaskom 1991., plaće su bile u slobodnom padu, socijalni su programi propali, a stopa nezaposlenosti dramatično je porasla. Londonski magazin Financial Times napisao je o tome: "Demontaža industrijske ekonomije oduzimala je dah u svojoj veličini i brutalnosti. Njezin društveni i politički utjecaj nije lako kvantificirati, a bio je ogroman."[5]

Daljnje produbljivanje ekonomske krize i rast socijalnih tenzija imali su ključan utjecaj na pogoršanje sigurnosno-političke situacije. Ekonomski kolaps dodatno je potaknuo osamostaljenje republika bivše Jugoslavije, što je produbilo gospodarsku krizu. Suradnja među republikama gotovo je prestala, prestalo je postojati jugoslavensko tržište te su sukobi prerasli u Domovinski rat i u Rat u BiH te na drugim bojištima na području bivše Jugoslavije. Ratovi su djelomično prikrili uzroke ekonomske katastrofe. Gospodarstvo se raspadalo i prije rata, a rat je to dodatno produbio.[6]

Dakle sve to - tijekom rata. Gdje je gorilo? Zašto privatizacija tada? Zašto pretvorba iz društvenog u državno?Gorilo je još od bankrota Jugoslavije. I Slovenija je jednako prošla. a bez rata.
Komunjare su ubile poduzetništvo i slobodno tržište, a sada još. kao i ti prigovaraju. po običaju lažu, a jedino što su uzgojili je lijenost, nerad, kradljivost, zločinaštvo i lažljivost- poučavani očito najlažljivijim narodom na svijetu.Posebno prigovaraju osobe koje nisu sposobne ništa napraviti bez državnih dotacija i poticaja.

I ti pametuješ oko privatizacije, kao oko ZZP-a. Sve državno odnosno društveno osuđeno je na propast, jer je komunjarizam bio staklenik za razvoj lopova, državnih ubojica,žbirova i nesposobne lopovske žgadije.

Prije bih dala neki biznis Todoriću, jer čovjek je naučio nešto od biznisa i na cvijeću, nego nesposobnom Petrovu, koji je 5 milijardi kuna uništio u trenutku i još se usuđuje kazneno prijaviti čovjeka koji je, za razliku od njega, tolike godine zapošljavao ljude, organizirao proizvodnju, plaćao poreze.
Na mjestu Todorića, tužila bih ga za 5 milijardi štete po RH.
Moralizatori, bez morala- kao i ti o ZZP-u koji si podmještao RH i pokušavao nam nabaciti ratnu odštetu za krvnike hrvatskog naroda.

Todorić je postao prevelik da bi lopovske ljude iz komunizma mogao spriječiti u krađama na veliko.

Uostalom i država ima udjela u propasti zbog previsokog PDV-a na hranu, ..., i loših zakona koje je godinama stvarala, zbog loše kontrole, ....

Tko je glasao

a izlaz je... koji?

Ja u tebi često ćutim pravog staljinistu (ili neki drugi totalitarni režim po izboru) pa bih volio čuti tvoje rješenje. Kako bi ti riješila ove stvari još tijekom rata? Kako bi podigla na noge jednu Jamnicu, jednu Uljaru Zvijezda?

I zašto bi išta dala Todoriću, kad je on zanat ispekao pod mrskim ti komunjarama, a ZNA SE koga su oni puštali da preživi (osim senilnih generalčića).

Tko je glasao

Uz ovakve debil-političare,poduzetni i sposobni su u opasnosti

Ja u tebi često ćutim pravog staljinistu (ili neki drugi totalitarni režim po izboru) Krivo. I u hrvatskim najčasnijim braniteljima i generalima "ćutio" si zločince, a u zločinačkim četnicima i njihovim pomagaćima "ćutio" si žrtve umjesto zločinaca. Dakle, krivo mjeriš, promišljaš, "ćutiš" i kao takav si potpuno nevjerodostojan i nepouzdan, daješ lažne rezultate i obmanjuješ.

Kako bi podigla na noge jednu Jamnicu, jednu Uljaru Zvijezda? Da bih to ovoga trenutka mogla, prvo bih morala imati brdo novca biti stručna u tom poslu,...i nemati budaletine na vlasti koji te u jednom trenutku upropaste, jer do jučer su "čuvali neke nacrtane ovce" do jučer radili na psihijatriji", a onda pametuju i u jednoj odluci o INA-i ode naših 5 milijardi kuna.

Evo do jučer sam mogla bolje zarađivati na kafiću, a sada ops. dođe "jedač srpskih čokoladica" i opali 25% PDV-a, umjesto upola manje.

Ili, najavi poreze na nekretnine, a pola države je nezaposleno, da bi omogućio pljačkaški pohod hordi svoje odvrratne DDR-komunjarske gazdarice koje su dobro potkovane novcem i boljim kreditnim i svim ostalim uvjetima. Dobro, malo ih gaze kamionima na gradskim ulicama, ali to je kolaterala politike njihove debil-Staljin-političarke..

Upuštati se u biznis u RH , opasno je zbog glupih političara koji stalno mijenjaju uvjete i zakone poslovanja, tako da moraš zaposliti hrpu ljudi na proučavanju te njihove papazjanije od zakona i tražiti rupe u njima za "izvlačiti svoje novce" da ti nešto ostane od onoga što si zaradio. Ljudi sve više rade da bi mogli zadovoljiti njihova nenormalna traženja. Ubijaju se od administriranja i gube sate i sate, dane na nenormalnim zahtjevima, uvjetima,...

Kada nešto proizvedeš uvale ti uvjete kao da smo najbogatija država svijeta, a onda dijele oteti novac HAVC-ovima i Pupovcu, probisvijetima, petokolonašima,..., filozofašima,...

Uz ovakve političare i politiku, poduzetni i sposobni su u opasnosti.
Upravo nam se ukazaola prilika za dobar biznis, a ĆUPRIJA i Merkelicini potrčci ga narušiše najavom poreza. Mislila sam neaktivirane nekretnine pretvoriti u skloništa za Šveđane , Nijemce, Francuze, ..., da ih ne gaze na ulicama dobri imigranti koje su im uvalile njihove humane i ksenofilne elite!
Evo i taj mi biznis propade zahvaljujući ovakvim političarima:)))

Tko je glasao

stručan u poslu...

Tko je glasao

Staljinisti su današnje antife,bivše komunjare i njihovi potomci

Pišeš gluposti, pa te nažalost moram u spam.

Staljinisti su današnje antife, bivše komunjare ili njihovi potomci.
.

Tko je glasao

#kupujmonase

Ti očito uopće ne znaš koju tezu želiš zastupati.

Jel treba Agrokor biti državan? Ili privatan?

Ako privatan zašto ga spašava država? Ako državan, zašto je gazda u dvorcu?

Jel treba sada kupovati Dorina čokoladicu (kakvu je kampanju upravo poveo drug Bernardić) ili je to zapravo ruska čokoladica? Jel domoljubnije kupiti čokoladu notornog gubitaša ili da nađem neku malog proizvođača na crno (koji ne plaća porez pa nećemo moći kupiti dovoljno oružja po NATO standardima)?

Iz cijelog tvog pisanja se uopće ne vidi tvoj stav, osim što pokušavaš reći da je drug Franjo pomogao komunjari Todoriću da dođe do carstva.

Tko je glasao

Čovjek koji je RH optuživao za ZZP, a četnike prozivao žrtvama..

uopće nema zdrave logike.

S tobom se ne može suvislo razgovarati, jer si nedorastao logičkom razmišljanju.

Tvoje shvaćanje onoga što sugovornik kaže i izvrtanje realne situacije u nešto sasvim deseto (kako si od agresije na RH i obrambenog DR vidio ZZP, jednako tako nakaradno i sada vidiš da je dr. F. Tuđman potaknuo 2013. suradnju Agrokora i ruskih banaka, a ne Milanović i Kukuriku-ekipa).

Dok je dr. F. Tuđman bio živ nije se Todorić širio u "Regiju"- to su mu kasnije odrađivale kukurikaške kokice i udbašići iz crvenog dijela HDZ-a i cijeli SDP-HNS!

Ovo sve nalikuje na dogovorenu režiju, budući nisu uspjeli u stvaranju Regije, napadom na Vukovar, niti zajedničkom deklaracijom o jeziku, pa neće niti zajedničkim bankrotom Agrokora.

Za početak neka Agrokor ugasi radna mjesta i plaće u Srbiji i Sloveniji, jer nužno je spašavati RH i riješi se tih nekretnina za smanjenje duga.

Tko je glasao

ludilo od teze

Po tebi je do 2013. Agrokor bio uzdanica nacionalnog gospodarskog preporoda, a onda ga je Milanović "prodao Rusima"?

U bokte, Milanović nije niti znao koliko je moćan... strašno je to, stvaraš 20-30 godina jednu snažnu nacionalnu tvrtku temeljenu na proizvodnji i zdravom kapitalu, a onda ti netko dođe po noći u ured i proda ti tvrtku Rusima.

Ovo "ugasi radna mjesta" ispada kao da Todorić na svakom zaposlenom gubi umjesto da zarađuje. Jesi li sigurna da nisi pogriješila?

Kraš, Jamnica, Ledo i ostali će biti jako sretni kada shvate da im gašenjem "regionskog tržišta" namjeravaš smanjiti izvoz i prihode za jedno 50%. Svaka čast na promišljenosti.

Tko je glasao

...istina, Nisu to bili

...istina,
Nisu to bili uvjeti koje bi mogao rekonstruirati ikoji krizni manager. A bez upućenosti i saznanja oko tih situacija, okolnosti i tih uvjeta niti ne može upravljati tvrtkom
I sada...negdje sam pročitao jedini realistički prijedlog za imenovanje Vladinog povjerenika za upravljanje najvećom korporacijskom krizom koja je ionako godinama čeakala da se desi.
Čo´ik predlaže glavom i bradom Ivicu Todorića. Što izgleda kao apsurd.
A nije.
Firma, obrt, poslovni sustav, konglomerat...što god, ima svoj životni vijek. I veća je mogućnost da ne preživi svog osnivača nego da ga preživi.
Tako to ide. Osnivač je firma.
I samo poneka, koja na vrijeme, skupa sa svojim strateškim odlukama, preraste osnivača i uz suglasnost se osnivača preustroji za funkcioniranje bez njega samog preživi odlazak osnivača.
I za taj preustroj treba ohoho vremena.
........
........

Tko je glasao

idealan tip za vladinog

idealan tip za vladinog povjerenika?
Todorić, ma ne.... idealan tip je S. Linić. Slavko je po kratkom postupku sve obveze brodogradilišta pretvorio u javni dug, sve zajedno je poslije prodao za jednu kunu, i obvezao državu da i nakon "privatizacije" i dalje učestvuje u restrukturiranju brodogradilišta državnim financijskim sredstvima (iz proračuna). Nije trebao nikakav zakon, a ni povjerenici...ja uopće ne kužim zašto je sada došlo do ovolike frke, kada je država već do sada povlačila energične poteze, i spašavala tvrtke, kao što su spomenuta brodogradilišta, ili npr Dina-petrokemija na Krku, pa i jučerašnja intervencija za neplaćeni plin u Kutini...valjda Todorić ima slabe veze u državnoj administraciji
Pa ako nije Linić idealan, imamo mi ovog novog genijalca u upravljanju državnom imovinom, Gorana Marića. Čovjek je do sada dao do znanja da je njegova motivacija i razina ekspertize taman na visini zadataka za spašavanje Agrokora.

Tko je glasao

...kutak za zabavu i

...kutak za zabavu i razbibrigu?

,,svejedno, vjerojatno ima više od jednog mogućeg s kapacitetom da to odradi. Sigurno. Ali, ti su anonimni i neeksponirani u široj javnosti. Kako i traži njihov posao.
Oni koji su ikada pokazali ambicije u show businessu kao izvođači, ili u politici, to sigurno nisu.
Ta razina komunikacije ne pripada tom zadatku.

Tko je glasao

zašto ti misliš da je to

zašto ti misliš da je to zabava i razbibriga?
U čemu je razlika između spašavanja Agrokora i, recimo, INE prije dvadesetak godina? Ina je bila u mnogo gorem položaju i imala ogromne dugove, koje nije mogla vratiti ni u teoriji. Onda je g. Valentić, ili netko drugi, rekao - mi ne želimo dugove po osnovi vjerovnika iz Pariškog kluba, pa onda, ne želimo dugove po osnovi vjerovnika iz Londonskog kluba, pa ne želimo više Dioki i Dinu, pa ne želimo se više baviti turizmom, ne želimo više petrokemiju...pa su onda sve te obveze postale javni dug, a INA, očišćena od financijskih dubioza, zasjala ko voćka poslije kiše...onda su došli Mađari, pa su je uzeli.
Ali, zašto u tome slučaju nismo trebali poseban zakon i povjerenika, a sada trebamo?

Tko je glasao

...puna je kapi pa ih

...puna je kapi pa ih njiše?

...more bit´ da ima nešto u tome što je to INA i njen predmet interesa? koji i nije tako složen sistem kao jedan sustav s prizvodnjom i trgovinom svega i svačega, preko više lokacija i državnih granica...s najraznorodnijim ( i po djelatnostima, i po statusu, i po veličini, i po svemu...) partnerima koji se daju zamisliti,
...i da ima nešto u zahtjevnosti osnivanja, ehm, i koliko boli koga svoje a kulike boli tuđe, oliti javno?

Tko je glasao

čovjek vs. firma

Na trenutak se činilo da je uspjelo. Sve te Zvijezde, Ledoi, Franckovi, Jamnice i slično su preživjele osnivače, PIK-ovi pogotovo, neki su sa stogodišnjom tradicijom... a svi u vlasništvu Osnivača.

Na momente je izgledalo da postoji strategija i da će tvrtka prerasti osnivača.

Bat avaj, nije.

Ja jedva čekam trenutak kada će Vladin povjerenik, upravitelj Agrokora objašnjavati Drugom Vladinom povjereniku, upravitelju Petrokemije, zašto mu kasni plaća. Ne sumnjam da će država financirana budžetskim deficitom fantastično voditi ovaj konglomerat i da će mu vrlo brzo satrti ime, kao i sve što je potrpao u vlasnički portfelj.

Nema veze, sad ćemo mi Rusiji objaviti rat i zapaliti sve mjenice.

Tko je glasao

ine man show

Na momente je izgledalo da postoji strategija i da će tvrtka prerasti osnivača....meni nije nikad tako izgledalo. A nije ni moglo. Bio je to one man show cijelo vrijeme.
Nije to npr. Apple da spiritus movens cijele priče može ostaviti dio svog duha u firmi.
Zašto to nije moguće?
Iz minimalno jednog bitnog razloga. Uz mnoge ostale manje bitne.
Jer tvrtke nekada uspješne kao one man show, koncentrirane na know how, i prodaju novih tehnologija cijeli svoj habitus osnivaju na PRu i poželjnoj javnosti rada, uz cijelosvijetsku zakonom zaštićenu ekskluzivnost, ili tajnost, sastava svoje robe koju prodaje. To je ta ekstra dodana vrijednost.
Ovdje to imamo obratno. Sve stvarne uspjehe firme je ostvario osnivač svojim, skrivenim, inkognito manevrima u okoštalom okolišu koji je dobro koristio. Roba koju proizvodi i prodaje nema nikakvu ekskluzivu i posebnu legalnu zaštitu u vremenu i prostoru. I samim time nema ekstra dodatnu vrijednost...
Osnivačev know how nije trpio javnost. Ali je on sam donosio ekstra dodatnu vrijednost.
Dok je sam osnivač imao prostora da tu ekstra vrijednost ekstrahira iz ...? konkurenata? svih? nekih? nas? upiši sam,...bila je to uspješna priča.
Sada, posebno sada kada je izgubio status mezimca javnosti " (čitaj: svih fasciniranih javnih i žurnalističkih trabanata koje je, ehm, ponzorirao što materijalno, što temama) nema više njegov sustav šansu da isporuči ekstra dodatnu vrijednost. Možda, ako bude sreće, samo standardno, obično preživljavanje.

Tko je glasao

Konzum Broz Tito

Ma, bio je jedan trenutak prije par godina, kada se odrekao dijela Konzuma pa neki američki konzultanti , pa ovo-ono... ali se nekako odustalo od toga u hodu i nastavio se hod po žici koju si gore opisao.

Dakle imamo pad čovjeka slabašne vizije koji je vlasnik (moralo se, a tko drugi, nije se imalo para) puno firmi koje proizvode po ničemu specifičnu robu.

Ako je tome tako, ako su te tvrtke zapravo nepotrebne... tj. trebale su propasti, onda je velika šteta što nisu propale puno prije. Ovako smo onda desetljećima plaćali nepotrebno održavanje tih istih u životu, uništavanje konkurencije itd.

Još jedan poduzetnik pod skutom države, velika nacionalna nada, a sada novi višegodišnji izvor krušnih radnih mjesta.

Da ne spominjem fantastične državne kontrole mehanizme koji su do prekjučer govorili kako je sve u redu. Iskreno se nadam da će šteta biti što je veća moguća (mirovinski fondovi, boniteti) i da će lanačno napraviti što veću štetu. Možda jednom naučimo.

Tko je glasao

...ima negdje pod drugim

...ima negdje pod drugim dnevnikom o samom tome što iz cijele situacije treba izvući kao pouku. Što, naravno, nije realno.
Ovdje sam se ulovio same potrebe upravljanja da preživi to što može.
Naravno, kada nešto nije funkcioniralo čak ni s malim ambicijama...kao što su bile sve te firmičice, zadruge i koješta... prije nego su preuzete, trebalo ih je ostaviti jednu po jednu u stečaju.
I to je bila pozicija koju sam ovdje zastupao uvijek.
I redovito ostajao visjeti skoro usamljen pod kritikama za bezdušnost. Ma, sjećaš se. Bilo je to prije 3, 4, 5, 6, godina kada je ovdje još vladala euforija izgradnje novog socijalizma s ljudskim likom. Ja sam imao onaj neljudski lik. Ma, sjećaš se.
Sada kada je , i ovdje, nešto splasnuo optimizam glede novih socijalističkih pobjeda, zahtjeva se čisto tržišni pristup.
Da računi socijalističkih pregalaca (koji su se mahom kitili i konzervativnim i narodnjačkim ruhom, da se razumijemo) ponovo budu plaćeni normalnim kapitalističkim novcem? koji više, usput rečeno, nije niti kapitalistički niti tržišni, nego bankarski i javni novac. Svi ti bankroti su se davno trebali dogoditi. A nisu.
Jer kapitalizmu niti tržištu nije sve ove godine bio dozvoljen pristup na terenu. Osim u zaklinanjima. Pisanim i izgovorenim.
....i ponovo sam za to. Samo, velim da nitko, bez osnivača, neće moći ništa učiniti. Za naše prilike je to presloženi mastodont. Niti država. Osim što može platiti.

Tko je glasao

Neka država plati... i treba da plati...

... ja (volim to misliti) nemam problema niti sa relativno čistim tržištem, niti sa relativno čistom državom... jednostavno volim znati imenom i prezimenom koga treba gađati kamenom za pojedinu odluku, ništa više.

No, budući da i sam priznaješ kako kapitalizam (onaj stvari) više niti ne postoji, već su sve te firme trebale pokleknuti pred... kim? Tržištem? (heh) Stranim bankama? Europčanskim sufinanciranim poljoprivrednim proizvodima? Ruskim kapitalom nastalom na pljački? Američkom na dionicama? Ono, fakat nam je izbor.

Po meni jedino ide gospodarstvo - privatnicima, par stvari javnog interesa državi - i to je to. Minimum intervencija pa što dobro ispliva - ok. Za ostalo ponekad struka, ponekad "narodna volja".

Ili prosvijećeni apsolutizam. Živio kralj Đuro, ubijmo kralja Đuru.

Ili sve spaliti pa se vratiti u špilje, ovo više neće rasplesti nitko na dobar način.

Tko je glasao

Po meni jedino ide

Po meni jedino ide gospodarstvo - privatnicima, par stvari javnog interesa državi - i to je to. Minimum intervencija pa što dobro ispliva - ok. Za ostalo ponekad struka, ponekad "narodna volja"...Dobrodošao!
Milo mi dođe da mi trud nije otišao u vjetar
(nije patroniziranje, više radost da ona narodna mudrost da jebeš čo´ika koji u mladosti nije ljevičar, a u zrelosti nije ehm? konzervativan još vrijedi. )

Tko je glasao

Nacionalizacija

Slažem se sa napisanim ali ipak da nešto razjasnimo, krađa nad krađama, neviđena u sedmostlijetnoj poviesti Hrvata je NACIONALIZACIJA,
nacionalizacija društvene imovine, zapravo privatne imovine onih čijim su sredstvima izgrađene tvornice, stanovi, hoteli, odmarališta.
Proglašenje, krađa, te privatne imovine državnom, da bi se rasprodala podobnim ljubiteljima lika i djela voljenog vođe Franje Tuđmana.
Kako nas sve skupa nije bilo briga za stotine tisuća radnika u nacionaliziranim tvornicama tako ni sad ne bi trebali trošiti ni sekundu
svog vremena raspravljajući o nekom Agrokoru, privatnoj imovini stečenoj na Hrvatski naćin, krađom društvene imovine i stranim kreditima,
da li samo stranim ?

Tko je glasao

Milijarde su hrvatski građani

Milijarde su hrvatski građani odnijeli u Sloveniju i Mađarsku, jer naši nisu bili u stanju proizvesti robu hranu koja je mogla približno konkurirati tim cijenama u susjednim zemljama. kak nisu mogli prodati svoje proizvode, morali su i otpuštati. Sve se urušilo zbog gramižljivosti i namjernog uništavanja samo da mogu direktori pokupovat neprofitabilne tvornice za par kuna.

Tko je glasao

Slažem se sa napisanim ali

Slažem se sa napisanim ali ipak da nešto razjasnimo, krađa nad krađama, neviđena u sedmostlijetnoj poviesti Hrvata je NACIONALIZACIJA,Tu krađu nad krađama, uz more ubojstava napravila je tvoja jugokomunjarska rodbina, nakon ww2, kada su ljudima otimali njive, šume, tvornice,....

Proglašenje, krađa, te privatne imovine državnom, da bi se rasprodala podobnim ljubiteljima lika i djela voljenog vođe Franje Tuđmana.Sve zemlje propale komunističke "privrede", morale su izvršiti tranziciju, jer su ih komunjare odvele u bankrote i teško siromaštvo Ne prebacuj grijeh komunističkih ubojica, pljačkaša, otimača, na dr.F. Tuđmana i Hrvatsku.

Iste te jugokomunjare i udbaške čete su se i dočepale hrvatskog bogatstva, a privatizaciju je započeo A. Marković:
http://pollitika.com/quottudjmanovi-200-obiteljiquot-nemaju-veze-s-tudjm...

Istinu treba ponavljati svaki puta kada se pojavi laž, jer istini je suđeno zauvijek se boriti protiv laži,... inače bi istina bila izgubljena.
Zato: Jugoslavija je bankrotirala jer komunjarsko društvo je bilo neuspješno i retardirano.

Tko je glasao

Nacionalizacija je dobra kada to rade lopovi!

Kori(j)en ri(j)eči

Nacija je tuđica za NAROD.

Kada komunjare vele "nacija" onda je to OK.

Kada Hrvat veli "narod" ili "rodoljublje" ili "domoljublje" (koje ne može postojati bez rodoljublja) onda je to ultra fašizam.

Dvoličnosti ovih ovdje jeftini serboslava nema granice, to je njima temelj za sve, za svaki argumenat jer se bave sa lažima a ne sa istinom, pa drugačije ni ne mogu opravdati svoje dvolično, licemjernbo biće.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  2. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 1
  3. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 14
  4. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  5. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  6. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  7. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  8. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  9. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  10. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  11. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  12. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  13. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  14. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  15. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  16. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  17. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  18. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  19. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  20. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 0
  21. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  22. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  23. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  24. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0
  25. povjerovati NE moramo od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 33

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj