Tagovi

Vukovar i Hrvatska "Na taj dan"

Vukovar i Hrvatska „Na taj dan“

Godina 2009., 5.kolovoza, Dan domovinske zahvalnosti. U malenom slavonskom gradi?u, tmuran dan s malo vjetra i pokojom kišnom kapi. Na javnim ustanovama grada, uglavnom prazni drža?i zastava, kao koplja zabodena u nebo, u duše naših umrlih ratnika i predaka.
Ve?inu ne zanima ništa osim najbitnije ?injenice: danas ne treba i?i na posao.

Poneka odrpana i pokidana zastava ipak je našla svoje mjesto na glavnom trgu. S nje otužno vise komadi platna. Kriza je.
Teška su vremena, tko još ima vremena za takve stvari kao što su zastave? Ve?om straš?u i snagom kriza se naselila u dušama i srcima suvremenih ratnika koji najve?e bitke vode na bojištima zvanim supermarketi.
Nema se vremena misliti na „obi?nu krpu“, kako izjaviše i neki na ovom portalu.

........
U dvorištu, pogledam mali divlji kesten koji raste dok ne naraste i oja?a dovoljno za novi život u slavonskom polju. Proklijali kesten donijela sam iz šume, s Petrove gore, s mjesta pogibije posljednjega hrvatskoga kralja Petra Sva?i?a. To obi?no mjesto, obilježili su samo šumarski radnici malom spomen-plo?om uzidanoj u kamenu gromadu.
Taj kesten i sje?anje na ubogost mjesta na kojem po?iva naš posljednji kralj, dugo su me podsje?ali na naš odnos prema samima sebi, a svi nevidljivi barjaci u mome rodnom gradu koji sam posjetila na Dan domovinske zahvalnosti, potakli na „gra?ansku akciju – zastava“.
?udak, ?ovjek koji u današnje krizno vrijeme ima vremena za brigu oko zastava i ostalih banalnosti, u o?ima nemarnih djelatnika javnih ustanova postaje mogu?i inspektor i uz isprike: „Isuse, moglo bi biti problema, tek smo stigli na posao. To je trebala u?initi jutarnja smjena“, podsje?ali su me nošenjem ljestava i žurnim postavljanjem zastave dok im je vjetar istu otpuhivao, na majstore iz crti?a „ A je to“.
Sutradan, akcija je nastavljena i rezultat su nove zastave na javnim ustanovama , ali i zadovoljstvo zbog kulturne isprike nadre?ene službe i njihova prihva?anja odgovornosti za nemar svoje podru?ne službe.

U razgovoru s poznanicima i prijateljima saznajem i stavove, kako je zastava samo krpa, a narodi su izmišljene kategorije. Da bi pristupio ?ovjeku, nije bitno postavljanje zastava, nego se treba brinuti o njihovim svakodnevnim brigama. Narodnim masama nisu potrebni nikakvi bezvezni mitovi, nikakvi kraljevi, bezvezna sje?anja na kojekakve heroje, jer sve to samo zamagljuje lošu situaciju.
Bože, Hrvati su pod tu?inskim barjacima ginuli pod Be?om, Budimom, Galiciji, a sada nemaju poštovanja za svoju vlastitu zastavu i za sve što ona predstavlja!
.
Jadna je zemlja, ?ijem se stanovništvu zatire poštovanje prema vlastitoj tradiciji , osje?aj ponosa, slobodarski duh , osje?aj zahvalnosti žrtvama , a poti?e im se samo osje?aj puke sebi?nosti, osobne koristi i kolektivne amnezije za sve ispred ili iza ove sadašnjosti.

Ni ovo ?esto izre?eno:“nismo se borili za takvu Hrvatsku“, ili „svi su oni jednaki“, ili „da danas netko napadne Hrvatsku, ne bih dala/dao nikome svome da je brani“, ni sve „privatizacije“ i „kolonizacije“ , ni ona svemo?na „moramo u EU“nisu i ne mogu biti razlog i opravdanje za zaborav svojih heroja i žrtava , za kolektivnu amneziju, za puzanje umjesto ponosa, za darivanje i djeli?a svoga teritorija .

2.11.2009. Dušni dan. Hrvatski sabor prihva?a Sporazum sa Slovenijom . U sabornici hrvatski grb i zastava svjedo?e mnogim teškim rije?ima i raspravi o potrebi prepuštanja sudbine hrvatskoga teritorija u ruke stranih arbitara i postaju samo dekor prostora u kojem se iskazuje mo? papira i hrvatske poslušnosti.

Uspore?ujem osje?aje na dan pada Vukovara s osje?ajima Dušnoga dana 2009.
Jednak teret, osje?aj tuge, bespomo?nosti, ali i razli?it uzrok osje?aja ljutnje : 18.11.1991. zato što si ne možemo pomo?i, i zato što nam ondašnja „demokratska Europa“ ne želi pomo?i, a sada što si možemo pomo?i, ali netko nas je uvjerio da to nije dobro za nas.

Europa se od tada nije promijenila, ali Hrvatska je: od ponosne zemlje, do otira?a koji stoji na „vratima EU“.

Bliži se dan 18.11.2009. Dan sje?anja:

Siniša Glavaševi?: Pri?a o gradu

„Odustajem od svojih traženja pravde, istine, odustajem od pokušaja da ideale podredim vlastitom životu, odustajem od svega što sam još ju?er smatrao za nekakav dobar po?etak, ili dobar kraj. Vjerojatno bih odustao i od sebe sama, ali ne mogu. Jer, tko ?e ostati ako se svi odreknemo sebe sama i pobjegnemo u svoj strah? Kome ostaviti grad? Tko ?e mi ga ?uvati dok mene ne bude, dok se budem tražio po smetištima ljudskih duša, dok budem onako bez sebe glavinjao, ranjav i umoran, u vru?ici, dok moje o?i budu rasle pred osobnim porazom?
Tko ?e ?uvati moj grad, moje prijatelje, tko ?e Vukovar iznijeti iz mraka?
Nema le?a ja?ih od mojih i vaših, i zato, ako vam nije teško, ako je u vama još ostalo mladena?kog šaputanja, pridružite se. Netko je dirao moje parkove, klupe na kojima su još urezana vaša imena, sjenu u kojoj ste istodobno i dali, i primili prvi poljubac- netko je jednostavno sve ukrao, kako objasniti da ni Sjene nema? Nema izloga u kojem ste se divili vlastitim radostima, nema kina u kojem ste gledali najtužniji film, vaša je prošlost jednostavno razorena i sada nemate ništa. Morate iznova graditi. Prvo svoju prošlost, tražiti svoje korijenje, zatim svoju sadašnjost, a onda, ako vam ostane snage, uložite je u budu?nost. A grad, za nj ne brinite, on je sve vrijeme bio u vama. Skriven.
Da ga krvnik ne na?e. Grad-to ste vi.“

Obnovljene su ku?e, ulice i trgovi. Jesu li obnovljene ljudske duše, koje i dalje podnose teret suživota s ljudima koji su im uništili domove, obitelji, prijatelje, ukrali godine?
Divim se svome narodu, živi zajedno sa svojim krvnicima i svjedo?i o hrvatskome duhu i pitam se, kako u Vukovaru ljudi proživljavaju ove nagodbe i sporazume ( pod teškom prijetnjom zatvaranja EU- vrata)?
Oživljavaju li im uspomene na patnju i krv prolivenu za njihov grad i slobodnu Hrvatsku?
Rije?i Siniše Glavaševi?a „A grad, za nj ne brinite, on je sve vrijeme bio u vama“ , tako su istinite da mi name?u pitanje: Tko u današnjoj Hrvatskoj može i treba re?i:
„ A Hrvatska, za nju ne brinite, ona je sve vrijeme u vama? „Skrivena. Da je krvnik ne na?e.“

18.11.1991. Dubrovnik.
Horde zla napadaju hrvatski slobodarski grad. Duh hrvatskih gospara kroz stolje?a bdije nad gradom, a hrabri hrvatski vitezovi na Sr?u ?uvaju ga od suvremenih barbara. Hrvatska pomaže svojoj južnoj tvr?avi i brodom prekida zmijski zagrljaj. Dubrovnik se oporavlja, ali ne zaboravlja.
Sada ?e usmjeriti svoj brod i donijeti kap slobode koju mu je Istra i Hrvatska donijela. Svojom zastavom slobode svima nama re?i ?e : „ A Hrvatska, za nju ne brinite, ona je sve vrijeme u vama. Potražite i na?i ?ete je u sebi“.

18.11.2009. Vukovar. Kolone ljudi sti?i ?e na to tlo hrvatskoga ponosa i žrtve.
Na taj dan nitko vam ne?e re?i da su zlo?ini po?injeni na obje strane i da se od toga ne smije bježati, da treba razbiti mitove u oslikavanju crno-bijele slike rata.
Na taj dan, nitko nam ne?e re?i da je prije vladala pobjedni?ka pravda, a sada više ne.
Na taj dan , ne?e vas optere?ivati Haagom, neizru?enim topni?kim dnevnicima, pri?ama o prekomjernom granatiranju, a niti ?e tražiti da pristanete na „pozitivnu diskriminaciju“.
Na taj dan, izjašnjavanjem da ste Hrvat, nitko vas ne?e optužiti da ste nacionalist i da je to rasisti?ki osje?aj od kojega ?e nas izlije?iti EU .
Na taj dan, ne?e re?i da Hrvate treba emancipirati od hrvatstva.
Na taj dan, nitko vas ne?e prozvati kada budete nosili hrvatsku zastavu, rije?ima da je to obi?na krpa i da je slavljenje i veli?anje svoje Domovine, primitivni, atavisti?ki osje?aj ?ovjeka iz 19. stolje?a.
Na taj dan, kada budete nosili križeve i krunice, nitko vas ne?e optužiti da ste klerofašist.
Na taj dan , nitko vam ne?e re?i da je slavljenje ljepote ovoga grada i ove zemlje nebitno, jer mi nismo zaslužni za te ljepote osobno.
Na taj dan, možemo biti ponosni, i slobodni od svih licemjera koji nam pod nacionalne interese proturaju svoje vlastite.

No? prije paliti ?emo svije?e za duše svih naših heroja: za Sinišu Glavaševi?a, za Blagu Zadru i za sve žrtve na putu stvaranja samostalne Hrvatske .

Zato zapalimo 17. na 18. 11. 2009. more svije?a, da njihova svjetlost oda po?ast našim herojima i žrtvama, tako da svjetlost tih svije?a probudi uspavani hrvatski duh i stigne do duša u kojima se Domovina izgubila u traženju bolje budu?nosti(?) , te ih pobudi da zaštite drugo more?

Komentari

Vukovar je jedan od nekoliko

Vukovar je jedan od nekoliko gradova žrtvovan zbog ubrzanja priznanja nove države RH.
- Rat je bio namjera, a ne potreba, J. Boljkovac.
- Rat je prilika koju ne smijemo propustiti, Ž. Domljan.
Prošli rat je je bio rat za ulazak u Nato, a sve prema planovima i uz pomoć i blagoslov Amera, jer su oni poslije crte: Poljska-Češka-Mađarska-Rumunjska-Bugarska krenuli da malo srede crtu od Austrije do Grčke. U tu svrhu, zbog lakšeg djelovanja je bivšu državu trebalo rastaviti na dijelove npr. kao u 2. sv. ratu (NDH), a onda ih jednu po jednu prihvaćati u vojni savez u koji su sigurno mora ući silom ili milom. U međuvremenu je RH trebalo očerupati da se namire podobni tako da radnici ostanu bez svoje imovine (time je provedena antisocijalistička revolucija), srušeni su skoro svi antifašistički spomenici (time je prekrojena povijest: o ustašama kao domoljubima i partizanima kao zločincima). Također, uspješno se isisalo skoro sve što se isisati može kako bi RH bila nesamostalna i zavisna.
Svijeće ne pomažu.
Svi smo žrtve.
Budućnost je odgođena.

Tko je glasao

Josipović se ispričao hrvatkim liječnicima,HRVI čekaju ispriku

Josipović se ispričao hrvatskim liječnicima (?), a nije HRVI, braniteljima i Hrvatima!
Nakon što je predsjedničkome kandidatu dr. M. Kujundžiću „inputirao“ primanje „plavih kuverti“, liječnici RH preko svojih udruga tražili su ispriku, jer je negativnost pojedinaca pripisana cijeloj klasi ljudi koji su svoj život i mladost uložili u obrazovanje za taj časni poziv i koji ga časno obavljaju.
http://narod.hr/hrvatska/hubol-kohom-traze-ispriku-od-josipovica-narusio...
http://www.index.hr/vijesti/clanak/i-lijecnicka-komora-trazi-josipovicev...
http://www.jutarnji.hr/kujundzic--izjava-predsjednika-josipovica-o-plavi...

Je li se ispričao ili nije, za dalju razradu je sasvim nebitno.

Pretpostavimo da su režimski i ostali mediji, nastavili tu Predsjednikovu neslanu šalu, samo zato što mu je jedna od konkurencija za radno mjesto baš liječnik, te da su svakodnevno pisali o tim „plavim kuvertama“, da su na HRT dovodili onew koji će iznositi pojedinačne primjere, .. da su razvili ZZP-liječnika uskoro bi uz pojam LIJEČNIKA na prvome mjestu stajalo- „plavokuvertaš“, „mitoman“, „lopov“, „podlac koji koristi tuđu nesreću i bolest“, „kriminalac“, ...
Dakle, kada bi naši stručnjaci za ubacivanje negativnih značenja drugih pojmova u pojam LIJEČNIK (velikim slovima) iskoristili svoje potencijale došlo bi do suzvučja pojma kriminalac i liječnik i evo načina za zlostavljanje cijele jedne skupine časnih ljudi pomoću nečasnih , načina kojima se omalovažavaju NJIHOVI napori u VIŠE OD dvodesetljetnome , a kasnije i cjeloživotnome obrazovanju, načina prema kojemu ih se zbog primanja i dodataka na plaću može prozivati odgovornima što nema novca za invalidnu djecu, za prosvjetare, za socijalu, za..., ma već će oni nešto smisliti, da se ne bi pogledala baš njihova primanja , dodatci, privilegije, prekobrojnost, nestručnost kojom uništavaju ovo društvo.

I većina razumije zašto su liječnici traže ispriku, ali ima i podosta onih ogorčenih na svoje materijalno stanje, naviklih na uravnilovke („oni su učili da im bude lakše, zašto bi i veću plaću- želuci su jednaki“ i slične „fore“ iz floskula komunističke prošlosti, jer ako su isti trbusi, nisu isti i mozgovi, uloženi rad, vrijeme i sredstva u obrazovanje)-jer „svima jednako treba“ koji će jedva dočekati priliku za griženje bilo koga pa i onih koji ih liječe i u krajnosti nedovoljno su za to plaćeni, umjesto da se usmjeravaju na prave uzročnike i traže smjene onih koji ih vuku u totalnu beznadnost i propast!
Završilo je isprikom- ili uvijenom isprikom, ali to je prošlo iako je ostalo dobro zapamćeno.

Izjednačavanje PLAVA KUVERTA (jer neki liječnici su imali takav običaj, ne zavaravajmo se –iz doba SFRJ) = hrvatski liječnici, zahtijevala je hitnu ispriku Predsjednika države, jer se usudio i u šali liječništvu pripisati te negativnosti. Tada se namjerno oamlovažavalo intelektualce, pa čak i progledavalo na taj običaj dopunjavanja prihoda lijelčnika, jer kada se umoče u kriminal, onda su ucjenjivi , neslobodni i neće tražiti drugačija politička rješenja, a ako se odluče politički aktivirati- bit će njihovi.

Isto- trpanje negativnosti pojedinaca cijelome sloju ljudi rade kod svojih izjava o domoljublju, domoljubima, braniteljima, HRVI!

Što je za liječnike „plava kuverta“, odnosno što bi postala nakon nastvaka te harange koju je u žaru svoje borbe za još jednim mandatom izrekao Predsjednik, to je za domoljube- „veliki domoljubi“, „DOMOLJUBI“- velikim slovima- trpanje lopovluka cijelome sloju časnih ljudi, iz interesa suprotne politilke opcije, koja u to upakirava svoju mržnju i strah od gubitka pozicija.

Tko se ispričao hrvatskim braniteljima, HRVI, hrvatskome narodu , za pripisivanje zločinaštva braniteljima, domoljubima, hrvatskim generalima , ... što su negativnosti pojedinaca (lopova među političarima ) pripisivali cijeloj skupini preko pola milijuna ljudi, ali i cijelome narodu- da su udruženi zločinci?

Kada se to HRT javno ispričala za svo blaćenje branitelja, HRVI, za blaćenje DR, generala?

Kada je to napravio Predsjednik?

Kada su se ispričali tzv. „kanta novinari“?
Nikada!

Nego još i nastavljaju s tom zlom rabotom- koja u prvome redu razotkriva baš njih.

Propao im je ZZP, a oni i dalje, (po običaju zbog kojega se Predsjednik morao ispričati liječnicima- zbog priljepljivanjima pojedinačnih negativnosti nekih ljudi unutar neke skupiune), cijelim tim skupinama ljudi, priljepljuju etikete lopova, priglupih ljudi kojima manipuliraju njihovi politički protivnici, etikete gramzljivih ljudi koji drugima otimaju iz usta, a pogotovo invalidnoj djeci o kojoj bi političari brinuli- samo da imaju sredstava, a ne mogu jer moraju rješavati prioritete- svoje povlaštene mirovine, luksuzne automobile, strane konzultante koji će ih savjetovati kako legalno ostvariti visoke provizije , a da sve ostane po zakonu,...

Evo tipičnoga komentara:

http://pollitika.com/sramota-hrvatske#comment-472375
Dakle, kada ONI (najčešće upravo oni koji su cijeloj RH stavljali oko vrata ogrlicu s natpisom „RH je nastala na Zajedničkome Zločinačkome Poduhvatu, branitelji su ratni zločinci, političko i vojno vodstvo RH su planirali genocid, a hrvatski genrali su napravili genocid , Hrvati su genocidan narod“) pišu DOMOLJUB (velikim slovima) oni misle na one koje i drugi, a pogotovo sami branitelji preziru!
Koje li podle tvrdnje!

Pod domoljub i domoljublje hrvatski narod i branitelji misle na svoje pripadnike koji su dali život za RH, na one Hrvate koje su širom Europe i svijeta progonili i ubijali jer su željeli samostalnu Hrvatsku, na svoju najčasniju vojsku na svijetu i najčasnije ljude iz HV, HOS-a, ... i svih onih koji su stali na branik svoje domovine, branili svoj dom, svoju obitelj, svoje sugrađane, svoj narod, svoju državu!
I kako samo podlo i lukavo čak i samim braniteljima podmeću takvo njihovo poimanje pojma „domoljubi“, pretvarajući se da su dobronamjerni, da samo kritiziraju negativnosti.

To što podli mozgovi pod DOMOLJUB trpaju lopovluk kao što za LIJEČNIK pod „plava kuverta“ također trpaju lopovluk, je odraz njihovih vlastitih htijenja omalovažavanja druge strane, zbog njihovih trenutnih potreba . Kod Predsjednika to je bilo u svrhu omalovažavanja konkurencije i pobuđivanja, u naivnih ljudi , nezadovoljstva zbog vlastitoga statusa na onoga tko njemu smeta, a kod ovih što blate domoljube i domoljublje, branitelje, HRVI- zbog potrebe da sa sebe speru poraz, sramotu zbog kukavičluka –srpske poražene snage, ili poraz ideologije kojoj dušom i tijelom i dalje pripadaju-kod hrvatskih komunista.

Došlo je do nevjerojatne situacije:
hrvatskim komunistima bliži su četnički zločinci, nego li RH i Hrvati, valjda se zato tako podlo okomljuju na domoljube, branitelje, HRVI i prikazuju ih onima koji otimaju civilnim invalidima, djeci invalidima, ..., ali čak i agresorskim invalidima koji su se invalidizirali dok su ubijali hrvatsku djecu, rušili i palili kuće po RH,... jer njihovoj mržnji nema granica, jer su im na putu s kojega nikada nisu skrenuli- na putu mržnje prema hrvatskoj državi.

DOMOLJUBI- BRANITELJI su im bili udruženi zločinci (koliko su ljudi ovime ubili?), pljačkaši , lopovi, ubojice, jer „žrtva je žrtva“ (koliko li su i ovime ljudi ubili?), a kada im je sud u Haagu to srušio, skočili su sada dokazivati da su Hrvati dobri samo ako bi postupali jednako kao Židovi koji bi nacistima koji su ih ubijali, isplaćivali odštete što su i sami nacisti invalidizirani branjenjem svoga prava na ubijanje Židova, ili kao što bi dobri i puni ljubavi te „bez mržnje“ bili Židovi koji bi svoje gradove obilježavali svastikama- jer „treba graditi budućnost, a ne biti zarobljeni u prošlosti“, iako su oni sami zarobljenici prošlosti –života u zajedničkoj državi sa Srbima!

Sam lopovluk ima najviše poveznica s riječju političar, jer odatle kreće najgori i najteži lopovluk, pa zašto se onda lopovluk ne veže samo s rječju POLITIČAR, neovisno koje je boje i naziva partije, a domoljublje je upravo suprotan pojam- jer domoljub isključuje oštećivanje svoje domovine i ljudi u njoj!
Međutim , oni kojima smeta rezultat toga domoljublja, borbe branitelja , DR, s namjerom, a ne zbog stilskih figura utrpavaju „plave koverte liječnicima“ odnosno lopovluk braniteljima.

Predsjednik je odlikovao najveću pljuvačicu DR- V. Teršelič- plaćaju je iz državnoga proračuna (5 milijuna kuna), a propao joj je ZZP!?
Je li to odraz ljubavi i nepostojanja mržnje?
Je prema agresoru, ali baš suprotno prema građaniam RH!

PREDSJEDNIK čak ide kod HRVI nakon sastanka s njome stavljajući do znanja da cijeni ljude koji su najviše pljuval po djelima HRVI!?
Ima li to nekakvu poruku?

Ljubio se s četničkim viojvodom „po srpski“ tri puta?
Da li mu je, sada već bivši savjetnik , rekao da ga u Srbiji (ovoga drugoga) sumnjiče kako je ubio 15-tak Hrvata iz Antina?
Ili naš Predsjednik ima tako bezgraničnu ljubav za naše agresore, da mu to nije važno?

Kako si to Predsjednik neke države uopće dozvoljava?
Kako mu to mi dozvolajvamo?

Nije li on bio izmanipuliran, a ne branitelji?
Ta otpustio je Dejana Jovića?
Znači pogriješio je?
Ma nije!?
Samo mu sada malo smeta u kampanji, a onda bi ga opet vratio! On je pun ljubavi!

Nije li mu to ljubljenje baš on podmjestio? Vjerujem da je naš Predsjednik prepun ljubavi i što da takvome čovjeku uskrati svoju ljubav. Kako Papa ljubi noge svakakvima, može i on obraze ubojice i četnika, ta nije mu poljubio zločinačke ruke iako im pomaže.
Nosi li sve to nekakvu poruku?

Evo ih sada, svih, u akciji. „HRVI oduzimaju sredstva invalidnoj djeci“, iako upravo 5 milijuna kuna daju V. Teršelić dza blaćenje DR i RH, a već su pokupovali tisuće automobila, zbrinuli desetke tisuća svojih partijaša,...

Na isti način –dakle vezanjem negativnosti koje postoje kod nekih ljudi , mogli bi recimo zlostavljače djece po školama pretvoriti u pojam učitelja, jer ima među učiteljima onih učitelja koji seksualno zlorabe blizinu djece koju im omogućava poziv, pa se njihova svojstva lijepo mogu proširiti na pojam učitelj. Medijskom harangom i aktivnošću kojekakvih lako će doći do sitiuacije da kada ubuduće bilo tko kaže "UČITELJ" prva asocijacija bude seksualni zlostavljač djece (kao plava koverta- liječmok=podmitljicac i lopov, ili domoljub-lopov).
Neka se onda oni učitelji koji nisu seksualni zlostavljači opravdavaju kada god se spomene riječ UČITELJ, ili liječnici kada god netko kaže plava kuverta, kao što su nametnuli braniteljima da se brane kako nisu lopovi. Neka tada kažu učiteljima, liječnicima. „Očistite se u svojim redovima“- da biste očistili značenje „UČITELJA“ i „LIJEČNIKA“ od negativnih konotacija, kao što to govore braniteljima.
A institucije će se brinuti o skrbi.. agresora i ubojica.
Ali, Presjednik se ispričao liječnicima.

Kada će se ispričati braniteljima, HRVI i svima što je gurao ZZP, što se ljubio se s ubojicom ljudi iz Antina , što je sve poduzimao da povuče optužnicu za genocid protiv Srbije. za svoje odlikovanje neprijatelja RH- Teršeličke koja je gradila ZZP kojega nije bilo, a uzrokovao je puno smrti branitelja.

Osim što u krasne hrvatske riječi „domoljub“, „branitelj“ , koje podrazumijevaju časne i poželjne osobine : voljeti svoj dom, svoj narod, svoju državu, biti spreman braniti sve to, trpaju negativna značenja ugrađujući pojedinačne sklonosti nekih političara u taj pojam, ne bi li obezvrijedili najčasniji sloj ljudi iz RH, prave se naivni i dobrohotni pa i same branitelje podlo okreću protiv samih sebe- pa i vi vidite te DOMOLJUBE, očistite se od njih.
Vjerujem da takvi ubacivači lopovluka u pojam domoljublja baš imaju namjeru vrijeđati hrvatske branitelje, žrtve DR omalovažavanjem i porugom njihovoj osobini zbog koje su dali svoj život ili zdravlje - domoljublju.

Ti neki ljudi sustavno i proračunato, podlo i gnjusno - "samo" braniteljsku žrtvu prikazuju bespotrebnom, uzaludnom, glupom, pogodujućom samo lopovima, .. a nažalost mnogi su im i povjerovali zbog siline harange na njihovoj gradnji ZZP-a , zatim zbog sustavnoga i dugogodišnjega omalovažavanja i vrijeđanja kojima su izloženi, pa kada i već nisu ubijeni u ratu, mnogima su njihovi neprijatelji tim ustrajnim mobingom oduzeli živote: jer časnim ljudima oduzeli su čast prvo gradeći ZZP, zatim omalovažavajući domoljublje i samopoštovanje do granice da su domoljublju pripisali lopovluk i sve loše u RH. Na takvima je odgovornot kao i za smrt N. Topalušić, a krive druge.

Ne samo da takvi sustavno razaraju moral hrvatskih građana podmetanjem lopovluka svima koji su stvarali RH, nego cijeloj RH sustavno pokušavaju nametnuti svoja htijenja pod pojmom napredne demokracije u obliku nagrađivanja bestijalnih agresora za zločine.
Pod pojmom demokracije utrpravaju svoje najgora anticivilizacijske namjere- nagrađivanja ubojica, očito iz ljubavi,... prema ubojicama.

A na kraju podlost bez konkurencije- pod prekrasnu riječ „ljubav“ i „odsutnost mržnje“ pokušavaju ugraditi obvezu brige i skrbi za pripadnike onih koji su radili najbestijalnije zločine nad građanima RH.

Istina je oni nemaju mržnje prema njima, prema njihovim zlodjelima –ta žele ih nagraditi za to, ali imaju mržnje prema svima koji su se suprotstavili tim besprizornim ubojicama, rušiteljima, paliteljima, silovateljima.

Ta mržnja izbija iz njih upravo sada njihovim ponašanjem prema HRVI, prema državi RH , prema narodu kojemu priječe demokraciju (referendume), jer se rugaju domoljublju , ali i zdravoj pameti jer nameću skrb o invalidima baš iz sredstava za branitelje ove države,prebacuju brigu o braniteljima na socijalu, ne bi li ih još dublje vrijeđali, dok bi istodobno htjeli nametnuti RH opskrbljivanje rušitelje i agresore na ovu državu preko ministarstva kojemu su ukinuli pravo na pridjev hrvatski, jer ih i sam spomen Hrvatske duboko ranjava.

I to oni nazivaju nepostojanjem mržnje?

To je najdublja mržnja koja postoji prema ovome narodu- nagrađivati sa skrbi one koji su ubijali Hrvate i pokušali ih uništiti, uz pokušaje lijepljenja „srpskih svastika“- ćirilica koju su zločinima i genocidom uzdigli do značenja četničke svastike u Vukovaru, Škabrnji i ostalim mjestima na kojima su se trudili postići uvjete da ih neka „hrvatska vlast“ koja „ne mrzi“ za to i nagradi.

Ta vlast prepuna je ljubavi pa se ljubi i s vjerojatnim ubojicom Hrvata, dogovara se sa srpskim veleposlanicima o podrivanju hrvatske optužnice za genocid, donosi zakone i pokušava promijeniti Ustav da zaštiti osumnjičene za ubojstva Hrvata, dok u isto vrijeme hrvatskim domoljubima gradi ZZP, odlikuje najveće blatitelje DR, branitelja , Hrvata, RH, a sada HRVI pripisuje odgovornost za svoje ukidanje dostatne skrbi za civilne invalide i invalidnu djecu, jer neće valjda „sebi otkidati od usta“- nisu se oni zato unijeli u Ustav kao ustavnu kategoriju sa zaštićenim povlasticama. Lakše im je, a i u skladu je s njihovom nakaradnom pomirbom, šutnuti HRVI u g...u , ili otjerati ih u smrt, ili potaknuti na samospaljivanje, jer - uostalom, nagrađuju one koji su to osobno dobro radili i pokušavaju unesrećenima u toj raboti osigurati skrb od strane njihovih žrtava ne bi li time obrisali s njih poraz i potrebu plaćanja ratne odštete, jer oni „samo vole“ .... genocidne ubojice svoga naroda, a na putu te ljubavi su HRVI, branitelji i Hrvati,.. te Vukovar !

Tko je glasao

koja budala!

koja budala!

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao
Tko je glasao

@ppetra dok je takvih kao što

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Ma da. U taj rat su bili

Ma da. U taj rat su bili upetljani Ameri, Poljska, Češka, Mađarska, Rumunjska, Bugarska, Austrija, Grčka, samo ne oni koji su u Vukovar ušetali s prljavim bradama do poda, pjevajući o zelenoj salati! Ma daj, skini se više s tim glupostima, jer se jako dobro sjećamo tko je klao po Vukovaru i tko je bacao bombe po Slavoniji i šire!!

My Soul

Tko je glasao

@Dušice draga, U taj rat su

@Dušice draga,
U taj rat su bili upetljani Ameri, Poljska, Češka, Mađarska, Rumunjska, Bugarska, Austrija, Grčka

Evo ti o "upetljanciji" Amera:"Svaki dan bili smo u kontaktu s američkim dužnosnicima, na diplomatskoj, vojnoj i obavještajnoj razini. Nikakav korak nije učinjen bez konzultacija s američkom stranom", rekao je nedavno Mate Granić.

My Soul nemoj da ljutiš našeg Očenašeka u izricanju neistinitih tvrdnji, jer je on 23. kolovoza 1996. u Beogradu i potpisao da to nije bio rat nego "oružani sukob" (pa šta se tiče "skidanju s glupostima obrati se njemu"). Nitko ne negira povijesno zabilježene činjenice o događajima, razaranjima i žrtvama u Vukovaru, ali su nažalost analitičari zabilježeli da je grad žrtvovan. Drugi grad koji analitičari spominju je Dubrovnik.

Kad već spominješ strane vojnike u oružanim sukobima u RH bilo ih je 456, od toga su 64 poginula, a 84 ih je ranjeno. Najviše je vojnika bilo iz Engleske, njih 139, pa iz Čilea, Španjolske, Ukrajine, Gambije i Zimbabvea.

Ratom na ovim prostorima htjelo se postići iste rezultate kao i sa nabrojenim državama (Poljska, Češka, Mađarska, Rumunjska, Bugarska) koje su svoju sreću, vrlo brzo nakon izlaska iz jednog bloka i bez velikog nagovaranja ili rata, htjele potražiti u zapadnom vojnom bloku. Krenuvši naprijed na istok s jednim redom-lancem država bliže Rusiji, Amerima smo ostali kao nerješeno zaleđe koje treba "očistiti".

Područje bivše države, uz pomoć domaćina, preuređuje se prema planovima Amera u male, zavisne, nesamostalne i ekonomski iscrpljene državice. Tko se tome suprotstavlja biva napadnut ili mu se oduzima teritorij stvaranjem novih država. Jasno?

Tko je glasao

Zamjenjuješ teze. Ti Kad

Zamjenjuješ teze. Ti
Kad već spominješ strane vojnike u oružanim sukobima u RH bilo ih je 456, od toga su 64 poginula, a 84 ih je ranjeno. Najviše je vojnika bilo iz Engleske, njih 139, pa iz Čilea, Španjolske, Ukrajine, Gambije i Zimbabvea.
su ljudi u Hrvatskoj branili goloruki hrvatski narod od četničke kame!!! Utoliko su bili upetljani u taj rat. A što bi ti, da nisu branili, već da su nas napadali. Ma nemoj.
Da nisam bila u Hrvatskoj za vrijeme rata i na svoje oči i uši vidjela što se događalo, još bih ti i povjerovala. Ovako ti mogu reći da svoju demagogiju plasiraš onima koji su potpisivali memorandum SAnu od čijeg je scenarija sve ovo počelo, a koji se sad pokušavaju izvući na račun iskonstruirane priče o tome kako su Ameri imali interesa baš za Hrvatsku. Ma nemoj. Da su Ameri imali interesa baš za Hrvatsku, danas bismo bili 51. savezna američka država, a ne bismo puzali u sramotnu asocijaciju Europsku UNiju.

My Soul

Tko je glasao

@My Soul iskonstruirane

@My Soul iskonstruirane priče o tome kako su Ameri imali interesa baš za Hrvatsku

Ameri nisu "imali", već i dalje imaju interesa, ne samo za RH, jer to nikad nisam rekao, već za cijelo područje bivše države (http://pollitika.com/teorija-zavjere-ili-tko-nas-zavadi, američki plan raspada bivše države, dnevnik objavljen 30. 03. 2008.) Sada rade na Kosovu da bi oslabili Srbiju i nju primorali da uđe u Nato. Stvar je u tome da kad gazda zamisli da uđeš, ima da uđeš. Mi smo ušli tako da izgleda da se to nama sviđa, a da nismo htjeli, prošli bi isto kao susjedi ...

Ili krivo shvaćaš ili čitaš moje postove, pa sama pišeš nešto što nisam napisao i na to odgovaraš.
Ono što ja želim reći da je rat koji se sada zove Domovinski u stvari bio Rat za ulazak u Nato. Jel' još nije jasno?!

Tko je glasao

A mora da sam ja onda one

A mora da sam ja onda one bradonje u Vukovaru onomad samo sanjala. Mora da su to bili umaskirani Ameri, koji bre znaju četničke pesme. Pa su ih pevali samo da nas uteraju u Nato. Verovatno su i obadva koja su pala, bila dva američka aviona, kamuflirana u JNA ambalažu.

Što se tiče samog NATA, pa više nemamo obvezan vojni rok, već su hrvatski vojnici profesionalci, koji žele biti vojnici, a ne kućanice i koji za to zarađuju plaću. Naime, onaj tko ne želi biti vojnik i ići u NATO, taj može biti kuhar na cruiseru, ili atomski fizičar, ili kompjutoraš, ili zaštitar u Protectu. Dakle, članstvo u NATU običnom malom čovjeku ništa ne znači, osim eventualno malo veće sigurnosti u slučaju da četnicima opet naraste brada.

My Soul

Tko je glasao

@My Soul Već sam napisao da

@My Soul Već sam napisao da "nitko ne negira povijesno zabilježene činjenice o događajima, razaranjima i žrtvama u Vukovaru" bez tvog sanjanja ili nesanjanja bradonja.

Amerikanci su prelijetali svojim vojnim avionima iz baza u Avianu u Italiji i sa nosača aviona u Jadranu, a većinom su za izviđanje koristili bespilotne letjelice sa aerodroma na Braču. Ostale snimke iz zraka dobijali su preko satelita.

Uopće nije tema o obveznom vojnom roku ili profesionalcima, nego o tome da su rezultati rata koji se zove Domovinski u stvari Rat za ulazak u Nato.

A što se tiče Srbije, natovci su zamislili, kao konačno rješenje i kraj cijele priče započete početkom devedesetih, a koja je bila teška i nesretna za sve, da i oni uđu u Nato, pa će jednog dana i oni zajedno sa našim vojnicima skupa ratovati po svijetu - tamo gdje im Gazda pokaže prstom. Gazdi nije važno nosi li netko brkove ili bradu ako želi da za par tisuća dolara ubija za tuđi ili svoj račun - pogotovo ako to plaća članica natoa, a plaća!
Jeeeeeeel' saaaad jaaaasnoooooooooo?

Tko je glasao

14.11.2009.stigao je mali

14.11.2009.stigao je mali brodić akcije "More je kopno" u Savudrijsku valu s hrvatskim barjacima. Hrabra i srčana Branka Šeparović i drugi aktivisti iz "More je kopno" suočili su se u hrvatskom teritorijalnom moru s velikim patrolnim čamcem slovenske policije i njihovim naredbama da napuste zonu "slovenskoga mora".
Stigao je i mali kajić- hrvatski patrolni brod.
Branka Šeparović izrekla je povijesnu rečenicu:
"Što Hrvatska policija radi u h r v a t s k o m moru?". Vidjeli smo odgovor: s n i m a.

"Nećete dobiti ništa, vratite se u svoju deželicu!", poručivala je Branka Šeparović slovenskoj policiji, koja zna što radi u hrvatskom moru - čuva ga za sebe i svoj slovenski narod.
http://www.youtube.com/watch?v=u3AVAcZmlEY

Kada je iz Istre 1991. stigao brod u Dubrovnik, prekinuo je zmijski zagrljaj pokvarenih susjeda, a na njemu su bili hrvatski političari u borbi za hrvatski teritorij.
Sada je tu bila samo Branka i njena posada.
Hrvatska policija snima, a budući predsjednički kandidati imaju važnijih poslova.

Tko je glasao

Narodnim masama nisu

Narodnim masama nisu potrebni nikakvi bezvezni mitovi, nikakvi kraljevi, bezvezna sjećanja na kojekakve heroje, jer sve to samo zamagljuje lošu situaciju.

Narodne mase svakako troše mitove. Ali svaki mit je ipak iskrivljenje povijesti i istine.

Bože, Hrvati su pod tuđinskim barjacima ginuli pod Bečom, Budimom, Galiciji, a sada nemaju poštovanja za svoju vlastitu zastavu i za sve što ona predstavlja

Jesu, i nisu. Pažljiviji čitači povijesti znaju da su Hrvati ginuli i na Kosovu i pred Bečom, ali su i tamo branili Hrvatsku. Pa i opjevani Nikola "Šubić" Zrinski je poginuo u Sigetu, u Mađarskoj. Je li se on "borio pod tuđom zastavom"? To uopće nije bitno, jer je ta zastava bila i njegova, a još bitnije da je bio zapovjednik zajedničkih snaga koje su branile Ugarsko-hrvatsko Kraljevstvo.

Zastava jest komad platna, i nema smisla je poštovati kao takvu, ali ima jasno smisla poštovati što ona predstavlja, a to je država. Ali poštovanje prema državi je na niskim granama, jer je država neke ljude i iznevjerila, neke razočarala. Dodatni problem je što ljudi ne razlikuju državu od trenutne politike, koja se mnogima ne sviđa, kao što im se opuće politika ne sviđa. Možda za kojih 30-40 godina stvari dođu na svoje mjesto...

Tko je glasao

@ppetra Uzalud ti trud

@ppetra
Uzalud ti trud ppetra! Ako ne postoji želja, iz srca, sve ovo je nametanje nečega što se počelo doživljavati kao obveza, slično obvezi u socijalistička vremena. Nema zadovoljnih građana, nema pravednosti, nema blagostanja. Mogu biti sto puta Hrvat, ali ako je moj tanjur prazan, a ti istovremeno imaš gozbu, zašto bih ja hrvatskom zastavom pokrivao tu razliku?
Sve je to vrlo jednostavno, i valja, ili čekati bolja vremena, ili, uzeti hrvatske barjake pa krenuti na hrvatske Bastilje! Trećega nema!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

heheh, Danimire veliš uzeti

heheh, Danimire
veliš uzeti Hrvatske barjake pa krenuti na hrvatske Bastilje. Pa di bi ti to krenuo? I to TI. TI koji si uvjereni pacifista i koji si meni postavio pitanje u mom dnevniku o danu Domovinske zahvalnosti "jel nam to sve trebalo".
Prije nego mi odgovoriš, molim te kao poznatog lektora da mi ispraviš sve pravopisne i gramatičke greške, sve interpunkcijske znakove itd,itd. Eto ispravi i to da se ne piše heheheh nego he he he kako si već jednom naveo.

Grd & lin

Tko je glasao

@grdilin Pa nisam toliki

@grdilin
Pa nisam toliki kreten da tražim smijati se (he, he, ili hehehe), zajedno ili odvojeno!!! Počeo si to navoditi, a prije toga si stavio točku. Smijeh je bila nova rečenica!A učili su nas, iza točke ide druga rečenica i počinje uvijek veliki slovom.
Jesam pacifista sam, ali to ne isključuje braniti se od morskih pasa koji jedu sitne ribe!Ili, izdajnički rasprodaju zamalo sve hrvatske vrijednosti! Na kopnu, na moru i ispod mora!
Na hrvatske Bastilje!

Danimir

Tko je glasao

Koliko sam vidjela, Danimire

Koliko sam vidjela, Danimire ti imaš domoljubnih osjećaja, ali ne za ovu zemlju. U tebi ima osjećaja za onu koja ti je u srcu i takvim tvojim osjećajima se divim i poštujem ih. Ovo što si napisao je pravo svetogrđe. Kada bi samo zamislio da je netko takav komentar napisao o onoj zemlji koja ti je istinska domovina, shvatio bi koliko nas vrijeđaš.

"I najzaslužniji duguje domovini više nego ona njemu"
"Neće domovina napustiti čovjeka, nego čovjek domovinu."
"Za domovinu možemo staviti sve na kocku, ali ne smijemo staviti na kocku domovinu"
"Bolje je živjeti u svojoj domovini u nevolji, nego u tuđini u zadovoljstvu" (indijska narodna)

"Mogu li se u životu stvarno voljeti dvije žene, ne znam, ali dvije domovine zacijelo ne " (Euripid za Danimira)

Tko je glasao

Jel ti završi koleđ iz

Jel ti završi koleđ iz domoljublja .?????
Sad je taj tvoj Euripid pametniji od naših ercegovaca.

Tko je glasao

Ne. Nisam završila ni

Ne.
Nisam završila ni književnost, ni novinarstvo, ali to ne znači da ne smijem čitati i pisati, ili komentirati.

Koliko znam mnogi "ercegovci", vole svoju Hrvatsku i to su dokazali kada je Hrvatska bila ugrožena. Što je s njihovom drugom domovinom, možeš ih pitati.
Moje je mišljenje da je kod njih, ova prva, zauzela svoje mjesto , kao i Danimirova kod njega.

Tko je glasao

@ppetra Ima li ona

@ppetra
Ima li ona latinska UBI BENE,UBI PATRIA!? Inače, srce mi je tako veliko da u njem ima mjesta i za više žena i za više domovina, čak ne za dvije, nego za sve narode i sve zemlje ovog svijeta. Posebno za one koje poštuju mene i moj svjetonazor, ma kakav on bio,naravno, osim nacifašističkog i staljinističkog!
A da volim bespogovorno onu drugu domovinu, onda bih vjerojatno u njoj i živio.
O, kakvo svetogrđe!? Pa što ćemo s onima koji mi daju pluseve za tamo izloženi komentar!?
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Danimire, kad sam ja

Danimire,
kad sam ja spomenuo tvojuu drugu domovinu iz koje i primaš svoju odličnu mirovinu, pokupio sam nekoliko minusa jer su ljudi mislili da sam nacionalista ili što već ne. Naučili se ti drugi da se ona ne smije ni spomenuti.

grdi

Tko je glasao

Grdi, Danimire, kad sam ja

Grdi,

Danimire,
kad sam ja spomenuo tvojuu drugu domovinu iz koje i primaš svoju odličnu mirovinu, pokupio sam nekoliko minusa jer su ljudi mislili da sam nacionalista ili što već ne.

Vidiš kak su svi oni blaženi. Imaju rezervne domovinem a mi siromaki samo jednu.

Tko je glasao

Nisu "naučili" baš svi,

Nisu "naučili" baš svi, moj @grdilin!:):):):)

Tko je glasao

Jelenska, što misliš da

Jelenska,

što misliš da zamolimo Simona Visentala u istraživanju ratnog zločina na Ovčari. Nu, koliko znam tamo je bilo strijeljano ili drugačije ubijeno i nekoliko Hrvata-Židova. Sve bi se saznalo vrlo brzo, a oni koji to uradiše dobili bi maksimalne kazne ili bi ih pojeo mrak. Bog im svima dao pokoj vječni, i hvala im na svemu.
Jelenska zato smo mi naučili da nam se ne mogu prodavat muda pod bubrege.

Interesantno kako se zamotano u celofan patriotizma, demokracije, kozmopolitizma, i pacifizma na ovoj stranici želi proturiti mračne ideje prošlosti. I oni bi nama upalili svjetlo u Hrvatskoj. Kadrovi školovani zna se na kojim fakultetima i kojim smjerovima sa zadatkom sudjelovanja u vlasti prošlog sistema od mene su davno pročitani..
- "Drugovi" neće moći ove noči.-(a ni jedne druge)

P.S Petra: Na svom malom autu imam naljepnicu na kojoj piše Vukovar-Makarska, gradovi prijatelji.
Dobih je od čovjeka iz glavnog zapovjedništava obrane Vukovara, od početka do kraja sa prolaskom kroz srpske logorske kazamate.

Pozdrav,

Grd & lin

Tko je glasao

@grdi jelenski, a piše

@grdi jelenski, a piše meni, bezobrazno manipulirajući
Dosadni ste kao mušice!
Kakvi Hrvati - Židovi na Ovčari? Ime i prezime tih "Hrvata-Židova"?
Godine 1941. Vukovar je imao jednu od vrijednu i kulturnu židovsku zajedniicu, sinagogu s vrijednim ritualnim relikvijama. 1941. bila je puna, 1941. prazna, kao i mnoge židovske kuće i firme! Danas u Vukovaru nema, koliko znam, ni jednog jedinog Žiova, a jedan svjedok i žrtva DVA sustava, nacističkog i staljinističkog (pored ostalog, dva puta Golom otoku!!), starina, čovjek koji je likovno opremio na tisuće HRVATSKIH knjiga, još živi u Zagrebu i svjedoči o stradanju i o nestanku vukovarske židovske zajednice.
I pustite Simona Wiesenthala, pokojni je, umro je razočaran, jer je često, govorio, a nisu ga slušali. Pa i onda kada je pisao hrvatskom veleposlaniku Ramljaku i molio da se zaustavi distribucija hrvatskog "Mein Kampfa" koji nije objavljen, integralno, ni za vrijeme tzv. NDH!
I razočaranje tvoje jelenska, koje izbija iz zamalo svake tvoje rečenice, baš nikakve veze nema sa Židovima!
Stalno, suludo i uporno povlačite mačke za rep, niste baš mudri!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Mnogi su pljeskali i

Mnogi su pljeskali i odobravali, a ne smatraju se odgovornima.
Bilo je i cvijeća i pljeskanja za tenkove koji su išli na Vukovar.

Ti si Danimire, upravo dokaz, da se može živjeti izvan svoje domovine, a voljeti je iznad svega (lijepo od tebe).
Vjerujem ti kada kažeš da imaš ljubavi i za više domovina, za sve narode i zemlje ovoga svijeta.

Za Hrvatsku imaš također puno ljubavi, ali samo kao za šareni otirač pred ulaskom u svoj stan ili kuću.

Da te Euripid upoznao, možda bi ga ti uspio uvjeriti u netočnost njegove tvrdnje i danas bi u izreci pisala dodatna Euripidova izjava, kako je upoznao Danimira i kako se to ne odnosi na njega.
(Ako tu izjavu ne bi ovjerili mjerodavni, ipak bi ona ostala zapisana, da umiri Danimira.)

Mene nisi uvjerio u to.

Tko je glasao

@ppetra Mislio sam da si

@ppetra
Mislio sam da si mudrija i da ćeš se kaniti mjerenja moje ljubavi prema Hrvatskoj??
Dok živim u njoj i lojalan sam njen građanin, nikome, pa ni tebi, ne dopuštam da mi mjeri moje patriotske osjećaje,i sve druge osjećaje prema drugim narodina i "domovinama".
Vratio sam se iz tuđine,(za razliku od mnogih Hrvata koji su se busali u prsa svojim hrvatsvom, a čim su imali priliku, zamijenili su svoje putovnice austrijskim, i hebe im se za Hrvatsku u nevolji), izgubio tamo zdravlje, živeći u nekoj vrsti egzila, u početku s danima samo na jogurtu i žemički!
S TOM HRVATSKOM DIJELIM DANAS I DOBRO I ZLO!
JA IMAM I DANAS HRVATSKU, i SAMO HRVATSKU PUTOVNICU!
Čak ni Euripidu ne dopuštam pitanja i ocjene, a kamoli tebi!
Danimir

Danimir

Tko je glasao

Danimire, izgleda da stvarno

Danimire, izgleda da stvarno jako voliš Hrvatsku, kada to tako vičeš.

Nažalost, putovi ljubavi su malo čudni.
Poznam neke koji su tvrdili da vole svoje žene, tako jako, da je malo-malo dolazila policija štititi im žene od njihove silne ljubavi.
Stvarno im vjerujem da ih vole, ali tu ljubav iskazuju na neprihvatljiv način, štetan za sve.
Je li takav slučaj s tvojom ljubavi prema RH? Voliš je, a stalno si u sukobu s njome i izričeš puno ružnih stvari o njoj, valjda iz siline te ljubavi? Nekada je šteta koju ljubav donosi veća od iskazivanja otvorene mržnje.
Hoćeš +? Evo upisala sam ti ga gore, ali samo za ono što si upisao velikim tiskanim slovima. Neka to bude tvoja smjernica i nitko ti neće davati minusiće.

"Lakše se braniti od onih koji te mrze, nego od onih koji te tako silno vole, da njihov zagrljaj davi."
( nije Euripid, nego ppetra)

Tko je glasao

Nažalost, putovi ljubavi su

Nažalost, putovi ljubavi su malo čudni.

Nisu ni malo čudni, dobro su poznati. Svakome neHrvatu ili manjincu je normalno pljuvati po svakoj sitnici i od nje raditi slona, ali ni jednom ne pada na pamet tako gledati na svoju državu.

Hrvati bi trebali svaku i najmanju nepravdu prema Srbima, ispraviti, platiti, ponovo izgraditi, a činjenica da Srbi nisu ni priznali agresiju, nego i dalje uzgajaju četničke mitove, NIJE BITNA. Kao i činjenica da ne poštuju Hrvatsku manjinu u Srbiji, da nisu ništa ponovo obnovili, što su srušili i da je Srbija prepuna ratnih zločinaca koji se ne izručuju. ITd itd itd

A Židovske panagerike je isto lijepo čitati, a u Izraelu ubijaju djecu, civile, ne daju jadnim Palestincima ni disati, a kamoli živjeti.

A Hrvati bi trebali svaki kamen u nekoj sinagogi obnoviti, a ovi ruše sve pred sobom. Itd itd itd

Tko je glasao

c-respond, tvoj komentar ne

c-respond, tvoj komentar ne priliči ovome dnevniku.

Treba ukazivati na negativnosti u ovome društvu, ali u kulturnom dijalogu i toleranciji. Ukoliko se ukazuje na negativnosti s ciljem boljitka svih nas, to nam svima može donijeti dobro.
Međutim, ovaj tvoj komentar tome neće pridonijeti, već suprotno.

Dobro je što Danimir iskazuje otvoreno svoje mišljenje, jer u dijalogu bolje upoznamo ne samo druge s kojima se ne slažemo, već i sami sebe. Time se svi izgrađujemo u bolje ljude i lakše prihvaćamo razlike.

Mržnja, nesnošljivost i antisemitizam nisu u mome svjetonazoru nikada bili, a ni neće nikada biti.

Tko je glasao

Treba ukazivati na

Treba ukazivati na negativnosti u ovome društvu, ali u kulturnom dijalogu i toleranciji. Ukoliko se ukazuje na negativnosti s ciljem boljitka svih nas, to nam svima može donijeti dobro.

Petra Petra, tvoji komentari pucaju od dvosmislenih i vrlo agresivnih reakcija na riječi dežurnog provokatora, ali ja sam nekulturna, na temelju čega to tvrdiš?

Međutim, ovaj tvoj komentar tome neće pridonijeti, već suprotno.

Moj komentar je prepun konkretnih činjenica, ne psovki, ne mržnje, a ne dvosmislenih podvala i cinizma. Ako ti misliš da je takva komunikacija zdravija, onda se žestoko varaš. Bilo bi bolje udarati činjenicama nego latinskim uzrečicama, slažeš se?

Dobro je što Danimir iskazuje otvoreno svoje mišljenje, jer u dijalogu bolje upoznamo ne samo druge s kojima se ne slažemo, već i sami sebe. Time se svi izgrađujemo u bolje ljude i lakše prihvaćamo razlike.

O kako ne, nema do njegovog otvorenog mišljenja, a zapravo konstantih provokacija i lukavih laži, kao i patološke mržnje, koju eto nisi zamjetila kod njega, ali kod mene jesi, interesantno. Čini se da tvoja pozitivna želja za izgradnjom sebe uz pomoć drugih, ovdje otužno promašuje, zato što se sugovornici trebaju birati, a ne nekritički prihvaćati.

Mržnja, nesnošljivost i antisemitizam nisu u mome svjetonazoru nikada bili, a ni neće nikada biti.

Niti u mom, ja sam baratala činjenicama, a slažem se sa Židovom Goldstonom iz Južnoafričke Republike koji radi za UN i traži da se provedu istrage o ratnim zločinima Izraelaca, tokom napada na Palestince.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8346317.stm

Je li i on antisemitista Petra?

Tko je glasao

c-respond, sada te

c-respond,
sada te doživljavam kao i grdilin: sa skalpelom u ruci i naočalama na nosu.

"Bilo bi bolje udarati činjenicama nego latinskim uzrečicama, slažeš se?"

Kako kada.
Nekada jedna uzrečica, vrijedi više od silnih činjenica, onima koji su slijepi pokraj zdravih očiju ili se ne mogu pomaknuti od određenih stereotipa.

Tko je glasao

c-respond, sada te

c-respond,
sada te doživljavam kao i grdilin: sa skalpelom u ruci i naočalama na nosu.

Draga Petra, nije uopće važno mene doživljavati na bilo kakav način, nego čvrsto se držati realnosti. I kad je neophodno seciranje, kako bi naučili lekciju i vidjeli svojim očima, činjenično stanje, onda treba secirati.

Možda jednog dana budemo u prilici za fantazmagorije, pjesme, i odmak od stvarnosti, no taj dan nije još tu, ima još puno posla za CSI Slobodarski Hrvati, odjeljenju. ;)

Kako kada.
Nekada jedna uzrečica, vrijedi više od silnih činjenica, onima koji su slijepi pokraj zdravih očiju ili se ne mogu pomaknuti od određenih stereotipa.

Možda, ali na žalost na ovoj temi imaš jedno 5 komentara tvog omiljenog provokatora, koji grcaju bezobrazlukom, srpskim vikendicama u zraku, prijatelju koji je saznao od prijatelja, kako je jedan branitelj krao stoku itd itd itd

Zar ti stvarno misliš da ovakvim provokatorima nešto znači tvoja latinska? Draga moja Petra, treba poznavati neprijatelja, kako bi ga pobjedio, ti do njega ne dopireš, jer takvi ljudi ne razmišljaju u tvojim okvirima, nego potpuno drugačijima.

Tko je glasao

Moraš razumjeti čovjeka.

Moraš razumjeti čovjeka. Ostao je bez vikendice.
Razočaran je u pravni sustav ove države i želi ga svim silama poboljšati.
U toj težnji malo se zanese, te ispriča i poneke priče.

Tko je glasao

c-respond Niti te čitam,

c-respond
Niti te čitam, niti te primjećujem, ma koliko provocirala!
U 16,o4 je počeo Šabat, svijeće su upaljene,kipa na glavi, Talmud pred očima!
Neka ti Hašem pomogne, ako može!
ŠALOM!

Danimir

Tko je glasao

c-respond Ja bih htjela da

c-respond

Ja bih htjela da se mi u Hrvatskoj prestanemo, poput pučkoškolaca, pravdati za svoja (ne)djela pozivanjem na jednaka (ne)djela drugih. Postavimo sami sebi najviše moguće kriterije pravednosti, solidarnosti, mira i tolerancije. Držimo se one stare: u porazu se ne ponizi, u pobjedi se ne uzvisi. Primarno radi sebe samih (i naših kršćanskih korijena, ako ih iole ozbiljno shvaćamo), ali možda i kao primjer ostalima.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Ja bih htjela da se mi u

Ja bih htjela da se mi u Hrvatskoj prestanemo, poput pučkoškolaca, pravdati za svoja (ne)djela pozivanjem na jednaka (ne)djela drugih. Postavimo sami sebi najviše moguće kriterije pravednosti, solidarnosti, mira i tolerancije.

Ali mi to i jesmo nemessis, imamo najnaprednije manjinske zakone u Europi(naprednije nego jedna Italija), obnavljamo kuće tipova koji su godinama rušili naše kuće, po cijeloj Hrvatskoj, dajemo im miljarde za socijalne pomoći i dječije doplatke, a mnogi dođu i pokupe lovu i bris u Srbiju. I onda genijalac gore počne pljuvati po Hrvatskoj, jer on je čuo od nekoga koji je poznavao nekoga koji je krao stoku i sa visine on nama govori da moramo očistiti svoje društvo.

To su smišljenje provokacije ljudi koji kroz desetljeća žive na grbači Hrvata, a nikad nisu osjetili inspiraciju da napišu jedan komentar na račun skandaloznog ponašanja Srba prema Hrvatskoj manjini, kao i o Srpskim lažima o ratu i o ratnim zločincima koji se ne kažnjavaju ni izručuju Haagu.

Držimo se one stare: u porazu se ne ponizi, u pobjedi se ne uzvisi. Primarno radi sebe samih (i naših kršćanskih korijena, ako ih iole ozbiljno shvaćamo), ali možda i kao primjer ostalima.

Kad netko nastupa sa konkretnim i opravdanim kritikama, ja sam uvijek prva koja priznam da je tako, ali ovo nisu opravdane kritike, nego iživljavanje gubitnika. I vjerujem da je davanje prostora i vjetra u leđa, ovakvim tipovima - posve kontraproduktivno, oni samo još jače kriče i više lažu.

Zbog kršćanskih korjena nije bilo osvete (ili u vrlo malom obimu nakon Oluje), ali nema tolerancije internetskog propagandnog rata, koji se temelji isključivo na lažima i provokacijama.

I kršćanska dobrota ima svoje granice, slažeš se? :)

Tko je glasao

ppetra, a ja sam mislio da

ppetra,
a ja sam mislio da sam zločest. heheehh.

Tko je glasao

P5ra, Mnogi su pljeskali i

P5ra,

Mnogi su pljeskali i odobravali, a ne smatraju se odgovornima.
Bilo je i cvijeća i pljeskanja za tenkove koji su išli na Vukovar.

Ti koji su onda bacali cvijeće i pljeskali se danas nazivaju pacifisti, a oni koji su sjedeli u tenkovima i nosili kalašnjikove su bili kuhari u ono vrijeme.

Tko je glasao

Nismo mi ni prvi ni zadnji

Nismo mi ni prvi ni zadnji na planetu koji imamo svoju zemlju i koju smo obranili u ratu (više puta). Ali kad si se već dohvatila citata, hajde da pogledamo malo što kažu i neki drugi:

“Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it.”
G. B. Shaw

“A patriot must always be ready to defend his country against his government.”
E. Abbey

“Patriotism is the virtue of the vicious.”
O. Wilde

“You're not supposed to be so blind with patriotism that you can't face reality. Wrong is wrong, no matter who says it.”
M. X

“Patriotism is the last refuge of the scoundrel.”
S. Johnson

“The love of one's country is a splendid thing. But why should love stop at the border?”
P. Caslas

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism--how passionately I hate them!”
A. Einstein

“The time is fast approaching when to call a man a patriot will be the deepest insult you can offer him. Patriotism now means advocating plunder in the interest of the privileged classes of the particular State system into which we have happened to be born.”
L. N. Tolstoy

"Our country is not the only thing to which we owe our allegiance. It is also owed to justice and to humanity. Patriotism consists not in waving the flag, but in striving that our country shall be righteous as well as strong.”
J. Bryce

“Patriotism is as fierce as a fever, pitiless as the grave, blind as a stone, and irrational as a headless hen.”
A. Bierce

“Patriotism is a kind of religion; it is the egg from which wars are hatched.”
G. de Maupassant

“Patriotism is often an arbitrary veneration of real estate above principles.”
G. J. Nathan

Tko je glasao

@ neprijavljeni, da bi

@ neprijavljeni,
da bi razumio i shvatio poruku ovoga dnevnika prvo ne smiješ ostati neprijavljen u ljubitelje svoje domovine, bez obzira tko i kakav njome vladao. Mislim da si ti jedan od onih koji nikada Hrvatsku nisu ni voljeli, nego baš naprotiv.

Tvoja "ljubav", prema njoj, ne bi se nikada izgubila da si je ikada iskreno volio ni zbog bilo čije podlosti ili kriminala (pa i onih koji su joj na čelu u određenim periodima njena postojanja), sebičnosti ...- jedino zbog svoje vlastite.

Nije mi namjera bila odgovarati na ovakve komentare, ali ti i dalje pod ovakvim tekstom sipaš opačine, na jeziku naroda koji je svoju domovinu uvijek "branio" u svome "dvorištu", pa taman ono bilo i uz J. Ameriku.
Istina je da domoljublje mnogi iskorištavaju i usmjeravaju, ali i slijedeće:

Najočitiji znak propadanja jednoga društva je da sve plemenito postaje suvišno, smiješno i nepotrebno: pravda i ljubav, domoljublje i humanost, vjernost i čistoća, milosrđe i iskrenost,...

Tko je glasao

@ppetra, da bi razumijela i

@ppetra,
da bi razumijela i shvatila poruku mojih komentara ne smiješ biti kamena srca kad zbore ljudi koji su prošli slične i gore stvari od tebe (neki od njih su ubijeni samo zato što su željeli da njihova domovina postane bolja). Mislim da si ti jedna od onih o kojima oni pričaju - i da zapravo ne voliš Hrvatsku. Ti si, poput zaljubljene šiparice, izgradila sliku svojeg ljubljenog u glavi i nerviramo te svi mi koji ne dijelimo tu tvoju sliku.

Moja ljubav prema mojoj zemlji, njezinoj kultiri i ljudima je malo manje tinejdžerska zaljubljenost, a malo više brak - volim u tišini, pazim na male znakove pažnje, znam svoje dužnosti, sve što radim radim za nas - i trudim se ne varati je. No, problem je da ona mene vara već godinama, a ja sam dovoljno dugo trpio rogove i pravio se blesav i računao da će ona jednom shvatiti da se ne može tako dalje. Nije shvatila. Znaš što je problem? Da nas takvih rogonja ima malo previše. Mislio sam prvo da smo mi papci, a onda kad skužiš da ti se nude druge, ugodnije vanjštine i istančanijeg ukusa, počne čovjek malo razmišljati...

Veliš, nije ti bila namjera odgovarati, ali.. Ne znam što ti je bila namjera (a priličnome umaraju retoričke figure tipa "nisam htio, ali sada hoću" koje eventualno mogu impresionirati srednjoškolsku nastavnicu iz hrvatskog) ali nazivati opačinama stvari koje su pisali Shaw ili Einstein, Malcolm X ili Maupassant samo pokazuje koliko si uskog pogleda i tvrdog srca. Što se tiče komentara o jeziku na kojem je pisano - to da doživljavaš engleski samo kroz prizmu rata na Falklandima samo dokazuje tvrdnju o širni tvojih pogleda.

Za kraj brljaviš nešto o propadanju društva pa da sve plemenito postaje suvišno i smiješno i nepotrebno (ako je suvišno, onda je i nepotrebno - vidim i s hrvatskim se borimo). Ajmo malo analizirati što to novo društvo odbacuje:
1) pravda (da, zato su i skoro sve zemlje u Europi pristale da njihovi državljani potpadaju pod jurisdikciju nadsuda pa da baš svaka baraba ne može tražiti spas preko granice - gle u Hrvatskoj baš i nije tako)
2) ljubav (da, zato i sve više zemalja u Europi omogućava da svi zaljubljeni punoljetni ljudi mogu ozakoniti svoju vezu - gle u Hrvatskoj baš i nije tako)
3) domoljublje (da, zato se npr. svi dokumenti u EU prevođeni na SVE službene jezike u EU)
4) vjernost (komu?, čemu?, tko odbacuje, a tko ismijava - ili je to opet o državi?)
5) čistoća (koga?, čega? zad će ispasti da ismijavam, ali zbilja ovo ne kužim - higijena? - da ne misliš možda na čestitost?)
6) milosrđe i iskrenost?!

Milosrđe i iskrenost, hmm..., čudne riječi za nekog tko je uspio izjaviti ovo:

U njemu žive i Hrvati i Srbi, žrtve i njihovi krvnici, potomci jednih i drugih, ali tu stoluju i duše mnogih hrvatskih ratnika, ubijenih ranjenika s Ovčare, stanovnika Vukovara stradalih u krvavom piru svojih susjeda, dobrih kumova, i bliskih prijatelja, a nadam se i iskreno kajanje tih susjeda, kumova, prijatelja...

Vidi, dio familije mi je iz Baranje, a među 60 ljudi (koje je vodio moj bliski rođak) koji su branili jedno selo (za koja ja ni prije ni poslije toga nikad nisam čuo) bila su 23 Srbina (ne on nije jedan od njih - aj priznaj da ti je to palo na pamet). Dok su oni bili na prvoj liniji netko je donio Arenu u kojoj su objavljene liste s imenima Srba-izdajnika na kojima su bila i njihova imena. A tu listu su valjda složili po tome koga od Srba susjedi i kolege s posla nisu vidjeli neko vrijeme, a nisu ih vidjeli jer su ovi bili u Gardi. I ti mi pričaš o iskrenosti i milosrđu, o ljubavi i domoljublju, a svom dnevniku sereš kolektivno po ljudima od kojih su neki (mnogi?) branili tvoju i moju i njihovu zemlju, ili su u braku s našim herojima (poput Fredove supruge), a sereš olako jer je u tvojoj simplificiranoj slici Hrvatske koju tako uporno i zaljubljeno uzgajaš u svojoj glavi takva komplicirana realnost nemoguća. I ova paradiranja koja prizivaš, poput onih preseravanja onih šupaka iz Narančastog reda po Sjevernoj Irskoj, zapravo trebaju tebi - da ti kolektivna akcija restaurira tu tvoju sliku u glavi od patine realnosti koju ti vrijeme neumitno nanosi, pa da možeš opet funkcionirati po istom obrascu do sljedeće prilike (možda nekog Thompsonovog koncerta, ili drugog sličnog derneka).

Ništa, uživaj u svojoj neprilagođenosti i nastavi poticati ljude da ponovno i ponovno proživljavaju traume da ne bi slučajno izašli iz začaranog kruga i počeli živjeti neki koliko-toliko normalan život. Siguran sam da možeš napraviti puno više za te ljude, ali je očito da nećeš - pa nema previše smisla da nastavljamo ovo. Pozdrav!

Tko je glasao

@neprijavljeni, ono o

@neprijavljeni,
ono o brljavljenju: to nisam smislila ja, ali namjerno nisam stavila pod navodnike, jer sam znala da ćeš napraviti upravo to što si napravio. To su misli iz "Misli" B.Kneževića, a kamo bi ti njega svrstao, nije bitno.
U ratu se vodio i psihološki rat, a Arena nije ničije političko ili javno glasilo ni danas, a ni tada. Sam si daj odgovor o tome bi li veća pogreška bila da su tada sve nestale hrvatske Srbe smatrali braniteljima Hrvatske ili obratno. Koliko znam nisu balvane došli stavljati Šumadijci ili Nišlije, već upravo ti susjedi, kumovi i prijatelji.
Poznam dosta svojih prijatelja, pa i kumova koji su to bili i za vrijeme rata, ali i zauvijek, jer su takvi kao ljudi. Njihova iskustva nakon rata, posvjedočila su mi kako su oni dvostruki stradalnici zbog toga što se stvarna krivnja i zločin njihovih sunarodnjaka projecira na sve. Žao mi je zbog toga, jer su oni zaista ono pozitivno što pomislimo kada kažemo čovjek.
Ako još jednom pročitaš dio teksta koji si izdvojio iz moga komentara trebao bi uočiti da se to odnosi na one susjede, kumove, prijatelje.. koji su učestvovali u krvavom piru, a valjda ćeš priznati da je bilo takvih, da je nažalost većina bila takva. Nasuprot tome, oni koji su ostali pravi prijatelji... i sami su često bili žrtve svojih sunarodnjaka, a i danas su žrtve te projekcije krivnje.

Ne mora se o projekciji krivnje puno pisati, jer svi, čak i još nerođeni Hrvati, imaju krivnje spram većine naroda koji je i u ime nje vršio zločine po Hrvatskoj. Što ćeš reći Škabrnjanima? Možda ispričati priču, o nepravdi prema onih 23-oje branitelja srpske nacionalnosti? Kamo sreće da su oni to doživjeli, umjesto pokolja u režiji bivših suseljana, prijatelja...
Suosjećam sa svojim kumom, i njegovom obitelji. Nažalost, još ne možemo postati društvo većih pravednika od bilo kojega naroda u bilo čijoj povijesti. Nakon pobjede, nismo svoje neprijatelje vodali na naporne izlete u turneji od logora do logora, a klonulima osiguravali besplatne ukope, kao mnogi narodi kroz povijest. Naš najveći grijeh je što nismo uspjeli zaštiti baš sve od "pobjedničke pravde", kakvu su mnogi drugi provodili, a posebno oni koji nam najviše prigovaraju.
Ima li u svijetu još takvih primjera?
Moramo li mi ne samo oprostiti, nego i z a b o r a v i t i?
Ako moramo, neka to naprave upravo oni koji to od nas traže, a ne da zbog svoga pamćenja stalno (pa i preko ovih stranica) iskazuju ljutnju što im svi (i kroz naše institucije i Crkvu) ne iskazujemo po njihovom mjerilu dužan i podoban oblik kajanja : uvažavanje njihovih žrtava, a zaborav svojih.

I zato, neprijavljeni, upali i ti, kao i ja svijeću 18.11. u sjećanje, nećeš pogriješiti.

Tko je glasao

Uh, đe me nađe s

Uh, đe me nađe s Božidarom. :D
Izjave mojih likova su svjetski poznate (i razumljive), jer su jasne u malo riječi uspjeli reći puno. Tako i Božidar kaže: "Čovekovo je da radi i misli; da li će uraditi, smisliti, uspeti, to nije njegovo." Vidiš, tu se slažem s čovjekom, a svaka riječ je na mjestu. A ova mi je odlična: "Ne grešiti, to je vrlina životinja; prava čovekova vrlina jeste moći grešiti, ali ne hteti grešiti; otud samo razum može donositi pravu vrlinu." Apsolutno.

No njegova kuknjava (iz 1931.) o propasti današnjeg društva (kojeg točno?), poput ove izjave koju ti citiraš, ili ove:"Današnje lažno društvo liči na biblioteku u kojoj su knjige raspoređene ne po unutarnjoj vrednosti, nego po formatu i povezu." je promašena, jer danas znamo da svako ljudsko društvo tako izgleda pametnim ljudima, i da s vremenskm odmakom sve staro izgleda važnije, bolje, ljepše (eto i 49% istočnih Nijemaca misle da im je bilo bolje u DDR-u). Što ćeš... na nostalgiju, ni velikani filozofije, nisu imuni.

Nego, ajmo se mi vratiti na temu.

Za početak, nemoj se ljutiti, ali ovakve tvoje spike (ubacivanje u priču ubijenih u Škabrnji) samo daju opravdavaju spikama iz 90ih s druge strane (ubacivanje u priču onih ubijenih u Jasenovcu). Hoćemo li uspređivati brojeve? Ne znamo gdje ćemo početi, ali oboje znamo gdje ćemo završiti, zar ne?

Pokušajmo ovako - zamisli da su tvoju dobru prijateljicu brutalno silovala dva tipa. Jednog su ulovili i osudili, a drugi je pobjegao i nitko ne zna ne sam gdje je, nego niti tko je on točno (jer ga nije dobro vidjela).

Hoćeš li:
1) svake godine na godišnjicu silovanja organizirati povorku sjećanja, ili
2) pomoći prijateljici da se poveže s drugima koji su to doživjeli i prepustiti njoj da odabere želi li se uključiti onima koji rade na kvalitetnoj promjeni zakona (i procedure policije kod prijave silovanja), onima koji pomažu novim žrtvama, ili jednostavno onima koji želi zaboraviti i nastaviti sa svojim životom - i podržati je u tome.

Za kraj, što se tiče svijeća i sjećanja, umjesto što se prepuštaš patetici, razmisli radije da li će tvoje aktivnosti doprinijeti poboljšanju ili kompliciranju situacije za ljude koji žive tamo. Sve ljude.

Tko je glasao

@ neprijavljeni , i ti se

@ neprijavljeni , i ti se usuđuješ reći:"ovakve tvoje spike (ubacivanje u priču ubijenih u Škabrnji) samo daju opravdavaju spikama iz 90ih s druge strane".
18.11. je i Dan sjećanja na žrtve u Škabrnji, http://www.youtube.com/watch?v=9t7TJ22olEQ, a ti se također usuđuješ u vezi s time govoriti o spikama i navoditi totalno neprimjereni primjer.

Živjeli smo u državi u kojoj smo morali bolje znati povijest povlaštenoga naroda, nego svoju vlastitu. Učiti njihovo pismo paralelno s vlastitim, učiti njihove književnike i njihova djela i više nego vlastita. Žaliti njihove žrtve, a o svojim šutjeti i šutjeti.
Svako ima pravo sjećanja na svoje žrtve, i na slavljenje svojih poraza ili pobjeda, ovisno o tome što tko slavi. Nitko nema pravo tražiti od bilo koje strane zaborav za žrtve, ali ima pravo očekivati traženje oprosta za učinjena nedjela.
Isto tako u trenucima sjećanja na žrtve ne treba tražiti obvezujuće sjećanje na tuđe žrtve, jer to već vodi opravdavanju nečijih nedjela, uspoređivanju, prebrojavanju i na kraju shvaćanju žrtava kao podmirivanja računa iz prošlosti. Svakome treba, ostaviti njegovo vrijeme tuge i žalosti za izgubljenim životima.

Problem je u ukorjenjenosti shvaćanja onih, koji dužno poštovanje i sjećanje na hrvatske domoljube i branitelje, shvaćaju kao "kompliciranje situacije za ljude koji tamo žive", jer ih ta situacija podsjeća na njihova vlastita nedjela za koja ne osjećaju kajanje, već samo žaljenje što u svome naumu nisu uspjeli.
Meni ne bi bio problem upaliti svijeću za bilo koje žrtve i to ne smatram kompliciranjem situacije, već najmanjim činom kojim mogu odati počast nevino stradalima.

I na kraju, s patetikom ili ne, ti pogledaj sjećanje na Škabrnju, a zatim svoj komentar i ako se ne postidiš onoga što si napisao ostani u vremenu nadiranja Turaka, ili u WW2.

Tko je glasao

@ neprijavljeni , i ti se

@ neprijavljeni , i ti se usuđuješ reći (...)

Očito si ljuta, a meni se ne da diskutirati o stilu, kad već ne možemo o sadržaju.
Pričekat ću koji tjedan (ili mjesec) da te prođe...

U međuvremenu ti predlažem da razmotriš ove savjete (i vježbaš engleski):

HOW TO AVOID MAKING FOOLISH DECISIONS

It's easy for your mind to lead you up the garden path when it comes to making a good decision. Below are ways to avoid the common pitfalls.

CLEAR YOUR MIND Judgements can often be based on a piece of information you have recently had in mind, even if it is irrelevant. For example, bidding high at an auction after pondering the height of the tallest person in the room.

DON'T FALL FOUL OF SPIN We have an inclination to be strongly influenced by the way a problem is framed. For instance, people are more likely to spend a monetary award immediately if they are told it is a bonus, compared with a rebate.

DON'T LET EMOTIONS GET IN THE WAY They often interfere with our assessment of risk. One example is our natural reluctance to cut our losses on a falling investment because it might start rising again.

BE FACT BASED Don't allow your beliefs and opinions to cloud your analysis.

THINK CAREFULLY ABOUT THE LONG-TERM CONSEQUENCES When considering how a course of action will make you feel, talk to someone who has been through a similar situation rather than try to imagine your future state of mind; run mental movies about how an option might play out.

LOOK BEYOND THE OBVIOUS SOLUTION Don't accept the first thing that pops into your head.

Lijepi pozdrav!

Tko je glasao

Nisi u pravu, što se tiče

Nisi u pravu, što se tiče ljutnje. Uopće ne osjećam ljutnju, već sam "iznenađena" zbog tvoje ustrajnosti na omalovažavanju hrvatskih žrtava, i relativiziranju zločina.
No, to i nije neka novost za hrvatsko društvo.

Što se tiče engleskoga jezika, mnogi kvaziintelektualci naglašavanjem svoga znanja engleskoga jezika, žele istaknuti svoju učenost i pripadnost modernome svijetu, ali kada to rade neprimjereno - postaju smiješni.

Vidiš, živjela sam u društvu u kojem ni svoj jezik nisam smjela zvati njegovim imenom, i sada mi je pravo zadovoljstvo pisati na hrvatskom književnom jeziku , a to vrijedi i za čitanje.

Tko je glasao

ppetra,a u kojem si to

ppetra,a u kojem si to društvu živjela? Ja se toga ovdje ne sjećam iako imam dosta godina.Kojim si jezikom morala govoriti i pisati?

Tko je glasao

Što je rizibizi? Ne

Što je rizibizi? Ne sjećaš se, ili samo provociraš?
Evo samo da se podsjetiš Deklaracije o jeziku i posljedica provođenja Novosadskoga dogovora:
S http://hr.wikipedia.org/wiki/Novosadski_dogovor#Deklaracija_o_nazivu_i_p...
izdvajam:
"Osnovna tvrdnja izložena u Deklaraciji bila je ta da je nejasnoća formulacije o »srpskohrvatskom odnosno hrvatskosrpskom jeziku« u Ustavu SFRJ omogućila da se srpski književni jezik silom nameće kao jedinstveni jezik za Srbe i Hrvate. Odmah nakon objavljivanja Deklaracije uslijedio je oštar odgovor vlasti. O Deklaraciji se raspravljalo na najvišim instancama, pa čak i u Saboru Republike Hrvatske."

Zbog potreba unitarizacije jezika, svima se nametalo obvezno učenje ćiriličnog pisma, i mnogima učenje ruskoga jezika umjesto engleskoga ili njemačkoga.
Da ti dalje ne nabrajam, uzmi svoje svjedodžbe i pogledaj koji ti je upisani materinji jezik.

Ne znam jesi li ti sklon mješavini jezika, ili si slučajno odabrao/la naziv rizibizi?

Tko je glasao

ppetra, mislim da znaš koji

ppetra,
mislim da znaš koji se jezik govorio u bivšoj JNa. Malo ću ovdje citirati Tita:
Izvršni biro Predsjedništva SKJ raspravljao je u travnu 1970 godine o prijedlogu zaključaka o zadacima u sljedećem razdoblju.
Citat:
"Edvarer Kardelj: Gdje god dođem meni se postavlja pitanje jezika u armiji. TO (zapovijedanje na srpskohrvatskom jeziku) postaje vrlo ozbiljan politički problem.
Tito: Ja sam jučer pročitao o jezičnom sustavu u švicarskoj armiji-tamo je u armiji (u upotrebi) njemački, francuski, talijanski itd. Tu stvar treba proučiti.
Edvard Kardelj: Da zaključimo da vodimo "odlučan kurs na ravnomjerniji položaj jezika naroda i narodnosti u JNA"
Završen citat. (izvor: AJ,507,CKSKJ IV/104,prilog 1)
To je bilo rečeno sedamdesetih, a ja sam služio JNA 81/82 i nikakvih promjena u jeziku nije bilo. Dapače, još žešće se zauzimalo za srpkohrvatski jezik koji je u mnogočemu bio čisti srpski jer su i oficiri bili večinom Srbi.
Tu su se Albanci pokazali pravi majstori jer su se mnogi pravili da ne znaju jezik. Odapinja sam se od smija kad bi im koji oficir došao dati naređenja, a oni se prave blentavi. Često smo dobivali u zadatak da ih naučimo pisati. Dečki su znali pisati ali su se pravili da ne znaju. He heheh.

Grdi

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci