Tagovi

Vojislav Šešelj ili najava “krvavog Božića”, …

… što mislite što je opasnije za Hrvatsku?

Netko je rekao kako je Hrvatska, samo mislim da je pogrešno reći Hrvatska, one Tuđmanove “naplavine”, koje određuju njeno društveno i političko usmjerenje i opredjeljenje koje čine njenu strukturu "muljevitog dna Evrope", od uspostave diplomatskih odnosa sa Srbijom i kakve-takve normalizacije, navodno na nekim poljima podalje od očiju javnosti dvije države sasvim dobro surađuju, tražila u Srbiji neprijatelje i nije ih nalazila sve do puštanja Vojislava Šešelja iz pritvora Haaškog suda na uvjetnu slobodu.

Tražila se Jugoslavija u Srbiji, iako Jugoslavije u Srbiji već odavno nema, ona postoji samo u “čadorlijskim” ludim glavama i ludim glavama karamarkolikih, pa u tim glavama i dalje traje borba protiv Jugoslavije i protiv Jugoslavena.

Tražilo se zalaganje službenih srbijanskih vlasti za Veliku Srbiju, pa je i to izostalo.

Prigovaralo se Srbiji radi tobožnjeg neprocesuiranja ratnih zločinaca, a pokazalo se da je na tom, području Srbija nadmašila Hrvatsku, tamošnje pravosuđe na razaznaje “heroje a ne zločice”, Specijalni sud radi punom parom.

A onda s neočkivane strane dolazi neprijatelj, koji čak i “čadorlije” baca u zasjenak, Haaški sud pustio je Vojislava Šešelja na uvjetnu slobodu, a on laprda ono što je laprdao otkad zna za sebe, zagovara Veliku Srbiju, neprijatelj je tu, ožeži po Srbiji, kako rekoh više ni "čadorlije" ispred Savske 66 nisu važni.

Kao da Šešelj vodi Srbiju i određuje njene političke i druge prioritete.

Udri po Srbiji i to usprkos činjenici da službena Srbija niti je tražila Šešeljevo puštanje, niti je bila sretna što joj je Šešešlj "uvaljen" sa zlom namjerom ili bez nje.

Premda sam ja zaista sklon vjerovati u zle namjere prema Srbiji onih istih koji su svojedobno SFRJ pretvorili u bojno polje, a danas to rade u Ukrajini ili njihovih sljednika i sljedbenika u borbi protiv Rusije i pravoslavlja.

Reakcije službenog Zagreba na Šešeljevu retoriku ili čak govor mržnje bile su u početku umjerene i primjerene, a onda se najednom pod pritiskom karamarkolikih, koji određuju tko je Hrvat, a tko nije i tko uopće može biti Hrvat, krenulo s halabukom, a službeni Beograd je odgovarao dosta pomirljivo i suzdržano.

Zbog te halabuke otkazana je i posjeta srpskog ministra vanjskih poslova Zagrebu ali i posjeta Zorana Milanovića Beogradu, gdje se trebao sastati i s kineskim premijerom, pa ispada da je srbijanskom premijeru Vučiću bilo više stalo do tog Milanovićevog susreta, nego Milanoviću samom.

Uostalom što će Milanoviću susret s kineskim premijerom, njemu je privlačnije besciljno bauljanje susjednom BiH u društvu mantijaša, kojim samo unosi nemir u ionako nestabilnu susjednu državu u kojoj nije bio u službenom posjetu, nego se po njoj prešetava kao nekakav njen tuđmanoliki pokrovitelj.

U Hrvatskom saboru puca se iz svih oružja po Srbiji jer se tamošnje vlasti za hrvatski ukus nedovoljno ograđuju od Šešelja i njegovih eskapada, napada se hrvatsku Vladu i predsjednika Republike radi “mlakih” reakcija, posebno glasni u osudi “ratnog zločinca Šešelja”, kojemu presuda još nije izrečena, su oni koji na reverima nose bedž “Glavaš, heroj a ne zločinac”, iako je Glavaš od hrvatskog suda pravomoćno osuđen kao ratni zločinac.

No dobro, Hrvatski sabor, očito nemajući pametnijeg posla, donosi “Deklaraciju u svezi odluke MKS-a o privremenom puštanju optuženika Vojislava Šešelja na slobodu”, kojom se traži vraćanje Šešelja u pritvor, a za Hrvatskim saborom ne zaostaju hrvatski poslanici u EP, koji su uspjeli uz podršku pučana, posebno onih iz Poljske i pribaltičkih država, koji se ponose svojim pripadnicima u SS-jedinicama za vrijeme 2. Svjetskog rata, isforsirati izglasavanje Rezolucije pod naslovom „Srbija: slučaj optuženog ratnog zločinca Šešelja“, kojom se traži od Haaškog suda da Šešelja vrati nazad u pritvor, radi govora mržnje i kršenja uvjeta pod kojima je pušten na privremenu slobodu.

Serge Brammertz, glavni tužitelj ICTY, se očekivano oglušio o Deklaraciju Hrvatskog sabora, no Rezolucija EP je dokument koji ima sasvim drugu težinu, te je od sudskog vijeća zatražio da se Šešelja vrati u pritvor.

U međuvremenu je 02. 12. 2014., u EP održan stanak šefova diplomacije, na kojem je Ivica Dačić u svojem uvodnom govoru kritizirao nedavnu rezoluciju EP o Vojislavu Šešelju i rekao da ona ne doprinosi izgradnji mira i stabilnosti u regionu i time izazvao oštre istupe hrvatskih poslanika u EP.

„Šešeljeva politika treba da bude osuđena ali ne i Srbija”, izjavio je šef srpske diplomacije i izrazio žaljenje što je došlo do otkazivanja njegovog posjeta Zagrebu tjedan prije kao i zbog otkazivanja posjeta premijera Hrvatske Zorana Milanovića Beogradu.

Naravno da to nije zadovoljilo hrvatske poslanike u EP, pogotovo ne one ustaškog usmjerenja, oni bi valjda da Srbija tretira Vojislava Šešelj kao Hrvatska Darija Kordića, nesretni su valjda što na dočeku Šešelju nije pribivao koji od vladika SPC, izljubio se s njim, poljubio mu ruku i suznih očiju ga proglasio ne samo velemučenikom za srpsku stvar, već uskrslim srpskim Isusom Kristom.

E sad što će i kako će sudsko vijeće Haškog suda odgovoriti na Brammertzov zahtjev ostaje da se vidi, ali je zato hrvatski ministar pravosuđa, Orsat Miljenić, čovjek koji je svojedobno žestoko opstruirao rad Haaškog tribunala, krenuo u ofanzivu, tražeći od Srbije ni više ni manje nego da se odrekne same sebe, odnosno da ukine zakon po kojem sudi za ratne zločine na području bivše SFRJ, jer ako to ne učini onda će RH ometati Srbiju na njenom putu prema punopravnom članstvu u EU.

“Čadorlije” ispred k. br. 66 u Savskoj našli su se u čudu, najednom više nisu glavna vijest, Šešelj im zaklonio slavu …

E ne može to tako, oni ponovo skreću pažnju na sebe radikalizirajući svoje zahtjeve, sada više ne traže smo ostavku ministra branitelja i dvoje njegovih najbližih suradnika, sad traže, ni više ni manje, nego glavu Zorana Milanovića, ali njemu ipak dobrostivo daju šansu za popravni, tako da ga ponize do kraja, da dođe pod šator i javno smijeni Predraga Matića, Bojana Glavaševića i Vesnu Nađ, oni će onda odustati od zahtjeva za njegovom ostavkom.

Na Saborskom odboru za ratne veterane izostavljaju ovaj zahtjev za Milanovićevom ostavkom, ali najavljuju da će ga aktivirati, ako Milanović ne bude dobar i ne bude “plesao onako kako oni budu svirali”.

Predsjednik Hrvatskog sabora i članovi Odbora su, radi divinizacije branitelja, bili u žestokoj defanzivi u odnosu na “čadorlije”, koji su za Josipovića “naš ponos”, a za Milanovića “hrvatska svetinja”, pa je i sam Leko podsjetio na “nemjerljiv doprinos branitelja u stvaranju države i demokratskog razvoja (nadam se da se zajebavao)” i poantirao: "Zato branitelji zaslužuju suptilan odnos institucija države te društvenih institucija".

“Čadorlije” su uspjeli od Odbora iznuditi odgodu primjene Zakona o mirovinskom osiguranju, koja je trebala početi 1. siječnja, za šest mjeseci, kao i povlačenje nacrta izmjena i dopuna Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz javne rasprave.

Uspjeli su se usuglasiti i da se unutar Odbora formira radna skupina za izradu novog zakona o pravima branitelja, naknadno će se odlučiti o njegovom karakteru..

Vanjski član Odbora Ilija Vučemilović postavio se krajnje netolerantno, ultimativno i prijeteći kad kaže da branitelji ne mogu odustati od svojih zahtjeva, te poručuje: "Imali smo krvavi Uskrs, ne daj Bog, nitko ne želi, krvavi Božić".

Jel to možda tko drugi spominje “krvavi Božić”, netko tko ga želi, za razliku od Vučemilovića koji ga ne želi, pa ga valjda zato i zaziva.

Kad se danas, slušajući Vučemilovića i “čadorlije”, sjetim Uskrsa one 1991., nekako mi bude žao što general Štimac s tenkovskom kolonom JNA nije na Plitvice pristigao bar pola sata kasnije ...

Svatko pametan zna da Vojislav Šešelj, baljezgao on što ga volja, ne predstavlja baš nikakvu opasnost za Hrvatsku, ali kad su karamarkoliki Vučemilović i “čadorlije” u pitanju, ja osjećam ozbiljan strah.

A vi?

Komentari

Opet siješ mržnju

cionistički plačeniće !

Bert

Tko je glasao

Branitelji prosvjednici bi trebali

zahvaliti Feniksu jer ih je izvukao iz zamračenja šešeljevim četnikovanjem.
Za čestitati je ,također, Feniksu jer dobro je obavio zadatak polarizacije nekolicine Hrvata ovdje i posvađao ih. Iako, mi se posvađamo ali treba paziti da smo u pravoj gužvi složni.
A vi četnici i Srbi, pazite se Feniksa kad vam podilazi i hvali vas i Srbiju, vas on mrzi i prezire još više nego Hrvate ali vas koristi kada treba pljuvati Hrvate !

Tko je glasao

Prijetnje, kažeš? A što

Prijetnje, kažeš? A što misliš, što ste vi kriptočetnici radili u 15 godina detuđmanizacije, nego prijetili cijelom hrvatskom narodu i državi "zajedničkim zločinačkim poduhvatom"? Prijetili svima nama "znanima i neznanima" koji smo branili i obranili Hrvatsku od četničke gamadi, koji smo se usudili stati pred JNA tenkove, koji smo vam vam do krvavih kostiju ogolili, srušili i uništili Jugoslaviju, čitaj Veliku Srbiju?

ja osjećam ozbiljan strah.
A vi?

Točno, i treba te biti strah. I tebe i sve ostale u Hrvatskoj koji pišu, govore i rade poput tebe - "Jugoslavene", orjunaše, "antifašiste", posrbice i ine kriptočetnike, koji već gotovo 15 godina više ili manje otvoreno podržavate i propagirate zločinačku velikosrpsku Miloševićevu i JNA politiku. To se jasno vidi i iz ovog tvog teksta, a opširno sam o tome govorio i u svom posljednjem dnevniku "Nije šija, nego vrat, nije Bešker, nego Feniks". Čitaj, podsjeti se.

Vi ste kriminalci, zločinci. Vi opravdavate, podržavate i promičete JNA i četnička klanja, pljačke i paleže 1990. do 1995, vi opravdavate 20.000 mrtvih, 100.000 ranjenih i 500.000 prognanih ne-Srba u Hrvatskoj, vi promičete "jugoslavensku" velikosrpsku mržnju i nasilje - vi zapravo huškate mlade Srbe i pozivate na novi rat, i zato vas se tako treba i mora tretirati, kao podstrekače i poticatelje na zločin. Nakon što se uskoro promijeni vlast, to će se i dogoditi. Detuđmanizatorska protuhrvatska zločinačka struktura će biti rastavljena, demontirana, uklonjena, ili kako reče Marasović pometena, na svim područjima političkog i javnog života.

Dakle, bivši ljubljeni moj, u pravu si. Strah ti je opravdan, a tako i treba biti. U Hrvatskoj više niti jedan kriptočetnički kriminalac ne smije mirno spavati.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

@juzr

Gle ovako, meni prijetiti baš i nije jako produktivno, osim toga ti si podlac i kukavica, takvi kao ti niti su stali na strašno mjesto, niti su na njemu postojali.
Ništa takvi kao ti ni od koga obranili nisu, vi ste krenuli ratovati kao bez kurca u svatove, pa ste i takav rezultat polučili, Plan Z-4 se zvao.
To ste vi vašim "herojstvom" izborili!

Niste vi srušili Jugoslaviju, nju su srušili prvenstveno Nijemci i Vatikan uz puni suport Amera.
A vi ste rušili i srušili Hrvatsku kao uređenu i socijalnu državu, kad se samo sjetim s kojom zluradošću ste pljačkali, minirali, rušili i palili, ma ne po Srbiji koju ste, kažeš ti pobijedili, Hrvatsku ste vi pljačkali palili i razarali. Po Hrvatskoj, ne po Srbiji, "sijali" mine.
Vi te pobijedili JNA?
A gdje to?

Pri slamanju srpske pobune pobijedili ste onu šaku krajinskog jada u VRO "Oluja", "veličanstvenoj" operaciji bez ijedne bitke, koja se "izučava na prestižnim vojnim učilištim diljem svijeta". Al' malo u kurcu!
Jedino što ste uspjeli je da ste iza sebe ostavili spaljenu zemlju.

Hrvatska je danas zahvaljujući vama "muljevito dno Evrope" kako to piše poznati "komunistički bilten" The Economist.
Hrvatska poljoprivreda je pala ispod 50 % one prije nego što ste vi, predvođeni Franjom Tuđmanom, vizionarom 19. vijeka, uzeli stvar u svoje ruke, industrijska proizvodnja je pala ispod 60 % one priije vašeg "uredovanja".
Zagrebačko sveučilište bilo je rangirano i po 200 mjesta ispred Beogradskog univerziteta, a danas je Beogradski univerzitet dobrano ispred Zagrebačkog sveučilišta, koje je već prije prestigla Ljubljanska univerza.
Vnjski dug RH je danas, uzmemo li u obzir razlike u tečaju, deset puta veći nego u času kad ste nas "vi s Tuđmanom i Tuđman s vama" izveli iz "mraka", "osvijetlili" i "prosvijetlili".

A ako zaista, vi karamarkoliki, uz suport žužulolikih pobijedite na sljedećim parlamentarnim izborima, mogli biste i poslušati jednog izuzetno progresivnog čovjeka poput Dujomira, samo bojim se da ćete to provoditi izvan EU.
A nisam siguran da bi vam to onaj dio branitelja koji ne diše ustaški to dozvolio. Taj dio je brojniji od vas ustašuljaka, vjeruj mi, oni su samo tihi.
Zasad!

Tko je glasao

Uživaj: Kazneni zakon

Uživaj:

Kazneni zakon (pročišćeni tekst, Narodne novine br. 125/2011 i 144/2012):

Poticanje
Članak 37.
(1) Tko drugoga s namjerom potakne na počinjenje kaznenog djela, kaznit će se kao da ga je sam počinio.
(2) Tko drugoga s namjerom potakne na počinjenje kaznenog djela za koje je pokušaj kažnjiv, a djelo ne bude niti pokušano, kaznit će se kao za pokušaj toga kaznenoga djela.
...

Javno poticanje na nasilje i mržnju
Članak 325.
(1) Tko putem tiska, radija, televizije, računalnog sustava ili mreže, na javnom skupu ili na drugi način javno potiče ili javnosti učini dostupnim letke, slike ili druge materijale kojima se poziva na nasilje ili mržnju usmjerenu prema skupini ljudi ili pripadniku skupine zbog njihove rasne, vjerske, nacionalne ili etničke pripadnosti, podrijetla, boje kože, spola, spolnog opredjeljenja, rodnog identiteta, invaliditeta ili kakvih drugih osobina,
kaznit će se kaznom zatvora do tri godine.
(2) Kaznom iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se tko javno odobrava, poriče ili znatno umanjuje kazneno djelo genocida, zločina agresije, zločina protiv čovječnosti ili ratnog zločina, usmjereno prema skupini ljudi ili pripadniku skupine zbog njihove rasne, vjerske, nacionalne ili etničke pripadnosti, podrijetla ili boje kože, na način koji je prikladan potaknuti nasilje ili mržnju protiv takve skupine ili pripadnika te skupine.
(3) Za pokušaj kaznenog djela iz stavka 1. i 2. ovoga članka počinitelj će se kazniti.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

@juzr

I gdje to i čime točno ja kršim te zakonske odredbe?

Ako ih tko krši onda ih vi ustašuljci kršite.

Ja sam ti napisao tko ste i što ste i što ste od Hrvatske napravili, a ti meni odgovaraš citirajući odredbe Kaznenog zakona.

Tko je glasao

Pravi se Toša, bre

I gdje to i čime točno ja kršim te zakonske odredbe?

Govoriš iste stvari koje je govorio Milošević, a pitaš što je nezakonito? :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Pa zašto ih ne voliš javno a

Pa zašto ih ne voliš javno a mrziš tajno?
pa ko ih takve ne bi volio !?

Tko je glasao

Bravo!

Nadam se da ćeš ovo pomno pročitali, kao i ostala ustašuljadija s portala :P

*crno je crno, a bijelo je bijelo*

Tko je glasao

Naravno, zakonske odredbe se

Naravno, zakonske odredbe se odnose na sve jednako - kako na vas orjunaše i velikosrbe, pa tako i na "ustašuljadiju" i sve ostale koji zastupaju i promiču ekstremizme.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Vidim da si i ohol

a oholost i glupost su dvije sestre.

Daješ si nekakvu važnost, no to je tek odraz primitivizma i gluposti. Pišeš sa pozicije četničkog vojvode i opet serendaš po onima koji te hrane parazitu.

Siguran sam da nemaš dana staža i da nikad u životu nisi pošteno zaradio ručak, svojim rukama. I siguran sam da ćeš i ti jednog dana morati naučiti pecati, a ne samo čekati da ti mi bacamo ribe.

Siguran sam i da nisi bio u ratu, čak ni na onoj strani, i to zato što si kukavica i bijeda od čovječuljka, no da si bar bio na onoj strani znao bi kakvi smo mi ratnici i da vi i kad ste u omjeru 7:1 nemate šanse protiv nas, jednostavno smo prejaki i prepametni za vas, a to sa Vatikanom i belosvetskom urotom okači mačku o rep, internet mitomanski fantazeru.

Evo što je Milošević rekao o Hrvatskoj vojsci:

"Molim vas, šest hiljada Hrvata je branilo Vukovar pola godine. Napadala je cela Prva armija, vazduhoplovstvo, čudo, sva sila koju je imala JNA, a oni nisu odbranili Knin, kojem se može prići samo iz tri pravca, nisu se mogli braniti ni 12 sati."

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=05&dd=17&nav_catego...

To smi mi Hrvati, moćni ratnici.

Milošević nas je molio da ne uđemo u Banja Luku, hehe....

http://www.vecernji.ba/milosevic-nas-je-preklinjao-da-hrvati-ne-udju-u-b...

Dakle, domaći izdajniče, ako si porijeklom Hrvat, Hrvati su kroz stoljeća poznati kao beskompromisni i nadmoćni ratnici, a kad imamo cilj onda nam ni omjer 7:1 ništa ne znači.

Smiri se malo, opijen si moći, vlasti, i misliš da možeš javno pljuvati i uništavati sve hrvatsko, ali ćeš, prije ili poslije, odgovarati za zločin veleizdaje, parazitu.

Smrt fašizmui fašistima, sloboda hrvatskom narodu!

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Baš bu neko Hrvatsku pital

E sad što će i kako će sudsko vijeće Haškog suda odgovoriti na Brammertzov zahtjev ostaje da se vidi, ali je zato hrvatski ministar pravosuđa, Orsat Miljenić, čovjek koji je svojedobno žestoko opstruirao rad Haaškog tribunala, krenuo u ofanzivu, tražeći od Srbije ni više ni manje nego da se odrekne same sebe, odnosno da ukine zakon po kojem sudi za ratne zločine na području bivše SFRJ, jer ako to ne učini onda će RH ometati Srbiju na njenom putu prema punopravnom članstvu u EU.

Još par posjeta Putina srbiji i srbija je u EU, kolko god mi cendrali o tome.

Tko je glasao

Neka i ide u Rusiju- pod

Neka i ide u Rusiju- pod njihovu čizmu i pripada!

Tko je glasao

Bravi petra. Srbija Rusiji ,

Bravi petra. Srbija Rusiji , mi u Eu i onda mozemobratovati, jelda?

Tko je glasao

Daleko im kuća

Tako je Srbija što dalje od nas, jer za istu državu nismo.
Što će Europi Srbija?

Ta je upalila šibicu za prvi svjetski rat, ratovala sa svima oko sebe, laže toliko da ni sama sebi više ne vjeruje.
Srbija je okružena Europom i treba je samo anestetizirati i pustiti je da se davi u svojoj zloći. Svatko tko želi biti s njima u istoj državi- jednostavno je bolestan.

Jedina veza s njima treba nam biti - naplata ratne odštete od njih za sve zlo koje su nam napravili u ratu!

I ništa više. Oni su bolesni od mržnje prema RH i treba ih udaljiti od RH po svaku cijenu.

Europi se ne isplati primiti takav šljam od države- koju vjerojatno vodi ubojica petnaestak Hrvata.

Što si tako bolećiv za njima?

Rodbina, po ženi, ti je tamo?
Daleko im kuća, od nas!

Tko je glasao

Nisu europčani zadojeni

Nisu europčani zadojeni mržnjom, ko velike "hrvatine" i još veća im braća srbi.
Da je srbija bila u austrougarskom carstvu do prvog rata nebi došlo.
Nisu glave u EU blesave, znaju jako dobro kaj rade na ovim prostorima i srbija bude u EU
a nas baš niko o tome nebu pital a ni tražil naše mišljenje jer na to više nemamo pravo.
EU parlament? ah, da, ko naš sabor, nit smrdi nit miriši.

Tko je glasao

a nas baš niko o tome nebu

a nas baš niko o tome nebu pital a ni tražil naše mišljenje jer na to više nemamo pravo

Očito nemaš pojma o čemu govoriš.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Merkelica, ako jepametna neće ih pusti dok se ne dečetnikiziraju

dakel do sudnjega dana!

Da je srbija bila u austrougarskom carstvu do prvog rata nebi došlo.Bilo bi, i bio bi još krvaviji, a Ovčara bi bilo i u Njemačkoj - jer tada bi i tamo bilo Srba, a za njih vrijedi. "svi Srbi u jednoj državi- Srbiji"!

Za Europu je najbolje Srbe držati okružene Europom, ali i Srbiju izvan Europe.
Prime li Srbe, ponovit će se devedesete, ali rat neće biti samo kod nas- nego i u cijeloj Europi.

Ako imaju i malo pameti- neće primiti takav divlji narod, sklon zločinaštvu, laganju, bahatosti, podlosti, prijevarama,...

Mislim da bi im bilo bolje ne slušati Britance, jer ti uvijek idu protiv Nijemaca, i protiv nas- a za to političko nastojanje im je najbolje ubaciti Srbiju u Europu kao svoga trojanskoga konja-pa to i guraju

Mislim da je Merkelica dovoljno pametna i da zna tko je ubijao njemačku vojsku nakon rata i protjerivao njemačku manjinu s područja Jugoslavije!

Tko je glasao

Možda nisi primijetio, ali to

Možda nisi primijetio, ali to se već dogodilo. Njihovi političari licemjerno pokušavaju sjediti na dvije stolice, želeći izvući što je više moguće koristi, ali Srbija zapravo ne želi ući u Europsku uniju.

Da je tako, pokazao je slučaj Šešelj. Nakon one sramotne masovne četničke orgije u srcu Beograda, sve što su srpski političari trebali napraviti jest reći jednu jedinu jednostavnu rečenicu, npr: "Mi se sa Šešeljem ne slažemo." I to je sve. Svijet je to od njih očekivao, od zemlje kandidata za prijam u EU koja tvrdi da se promijenila, civilizirala i odmakla od krvoločnih velikosrpskih težnji koje su ovom dijelu svijeta nanijele toliko zla.

No, ništa od toga. Za Srbe je čak i jedna tako minimalna koncilijantna gesta posve nemoguća, jer, nažalost, desetljećima nakon rata, Šešelj i dalje govori ono što oni misle - identično poput Feniksa ovdje, namjesto da se velikosrpstva srame i od njega ograđuju, Srbi se njime ohole i ponose.

Zlobnici će reći, izgleda da jedna traktorijada nije bila dovoljna, zar ne..? :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

@juzr

„Šešeljeva politika treba da bude osuđena ali ne i Srbija”, izjavio je šef srpske diplomacije i izrazio žaljenje što je došlo do otkazivanja njegovog posjeta Zagrebu tjedan prije kao i zbog otkazivanja posjeta premijera Hrvatske Zorana Milanovića Beogradu.

Što je ove riječi Dačić trebao uklesati u granit da bi vama ustašuljcima bile razumljive i dostatne?
Ne sumnjam ja da ni onda ne bi bile, jer vaš cilj i nije Šešelj, on vam je brat po nožu, vaš cilj je Srbija.

Ili možda da je Dačić došao u Zagreb i izgovorio te riječi na Trgu bana, bičujući se do krvi uz "mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa"?

Zlobnici bi rekli, da će se, ne prestanete li Hrvatsku dalje uništavati i sramotiti je pred svijetom, naprosto morati ponoviti 1945.
Da parafaziram:
Kroatien wird ein fascistfreier Staat, oder ueberhaupt nicht sein!
Vi Hrvatskoj niti dopuštate disati, niti joj dopuštate slobodno živjeti, ona bi morala disati jedino kroz vas i živjeti samo za vas.

Tko je glasao

Dačić je poznat i pod

Dačić je poznat i pod nadimkom "mali Sloba". Bliski suradnik Slobodana Miloševića. Onog Slobe koji je financirao Šešeljeve "paravojne" odrede, a JNA ih naoružavala. Ne sjećam se da se Dačić nešto posebno ogradio od tog razdoblja.
A onda tu nije samo Dačić, nego i Nikolić i Vučić. obojica tipovam koji su potekli iz Šešeljeve stranek, ona ih lansirala u političke vode, a dok se nisu razišli i javno su sanjali liniju "Kavvobag-kavlovac-Vivovitica".

Tko je glasao

„Šešeljeva politika treba da

„Šešeljeva politika treba da bude osuđena ali ne i Srbija”, izjavio je šef srpske diplomacije
-----------------------
Što je ove riječi Dačić trebao uklesati u granit da bi vama ustašuljcima bile razumljive i dostatne?

Nedostaje još samo jedna sitna sitnica - da Dačić doista i osudi Šešeljevu politiku, a ne da o tome mulja i vrda u primitivnim kondicionalima. Na vašu beskrajnu bakansko-banditsku žalost, to u EU ne prolazi, zato ste i dobili rezolucijom po prstima.

vaš cilj je Srbija.

Točno, naš cilje je da nam Srbija plati dužnih 35.000.000.000,00 dolara ratne odštete. Tek nakon toga, možemo dalje.

Zlobnici bi rekli, da će se, ne prestanete li Hrvatsku dalje uništavati i sramotiti je pred svijetom, naprosto morati ponoviti 1945.

Pokušali ste 1991. kad ste imali 1000 tenkova i 400 aviona, a mi ništa, pa ste na kraju ipak popušili. Slobodno probajte opet... ako baš umirete od želje za još jednom bežanijom na Krf :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

@juzr

A što ta nemušta nacistički intonirana Rezolucija Srbiji uopće znači, na koji način tangira Srbiju?

Što se nije pobunila protiv toga da joj Haaški sud uvali Šešelja, čovjeka koji jest pušten na uvjetnu slobodu, ali koji je i dalje ostao u ingerenciji toga suda?
Što nije pitala sud zašto ni nakon 12 godina sudovanja Šešelju nije izrečena presuda?

A to bi ti htio?
Da Srbija plati sve ono što ste vi u Hrvatskoj razorili?
Što je onda ne tužite, doduše ne znam prema kojim to odredbama međunarodnog ratnog prava?
Ili zato što je u Srbiji bilo preko 500.000 vojnih bjegunaca?

Nije SFRJ napala Hrvatsku, nego ste vi, Tuđmanova vojnički bezverijedna paravojska, napali SFRJ, odnosno JNA, jedinu legalnu oružnu silu i u "herojskoj" borbi izborili se za UNPA zone i Plan Z-4.
Kao što rekoh međunarodno priznanje RH izborili su Njemačka i Vatikan uz pristanak i puni suport SAD.

1945. nikakvog Krfa nije bilo, bilo je vaših zločinačkih predšasnika i biloje Bleiburga, jer upravo Bleiburg ti prizivaš.

Tko je glasao

Beating a dead horse

nemušta nacistički intonirana Rezolucija

Znači, sad je i Europa nacistička, jer traži od Srbije da se barem minimalno civilizira? :-)

A to bi ti htio?
Da Srbija plati sve ono što ste vi u Hrvatskoj razorili?
Što je onda ne tužite, doduše ne znam prema kojim to odredbama međunarodnog ratnog prava?

Već jesmo, za genocid. Zar si spavao, pa ti je promaklo? To je ona tužba zbog koje je tvoj pulen Josipović Cvetićaninu nosio hrestomatije, a kad je došao na vlast, s Pusićkom, Mesićem, Nobilom itd. očajnički ju je htio povući. Ali nije imao muda. Muhaha.

Nije SFRJ napala Hrvatsku, nego ste vi, Tuđmanova vojnički bezverijedna paravojska, napali SFRJ, odnosno JNA, jedinu legalnu oružnu silu i u "herojskoj" borbi izborili se za UNPA zone i Plan Z-4.

Eto, točno kako rekoh - ti si Miloševićeva beba. Još ti samo fali dudica... u zatvoru.

Kao što rekoh međunarodno priznanje RH izborili su Njemačka i Vatikan uz pristanak i puni suport SAD.

Točno, Vatikan i Sv. Otac su nam iznimno pomogli, hvala dragom Bogu na tome. Njemačka? Zapravo manje nego Austrija, a što se tiče Amerike, nemaš pojma - oni su nas priznali tek u travnju 1992.

1945. nikakvog Krfa nije bilo, bilo je vaših zločinačkih predšasnika

Ne znaš što je i kada bilo na Krfu? Informiši se, bre.

i biloje Bleiburga, jer upravo Bleiburg ti prizivaš.

Čekaj malo, zar nisi mnogo puta rekao da je Bleiburg "ustaški mit" i da se tamo ništa nije dogodilo? Ili možda ipak jest? Daj se odluči :-)

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Srbija neće ući u EU dok ne

Srbija neće ući u EU dok ne plati ratnu odštetu Hrvatskoj. Kraj priče.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

ajd da i to vidim prije

ajd da i to vidim prije smrti
a Ti si iz Hlebina?

Tko je glasao

I ja i ja

ali (ne) i u mojoj kuci...

Tko je glasao

@Fićo što više trabunjaš to

@Fićo što više trabunjaš to se dublje zakoprcavaš u govnima svoje jugonostaličarske opsesije.

"Najviše zakona ima u najpokvarenijoj državi." ~ Tacit

Tko je glasao

Šešelj

Šešelj je samo pokazao i prokazao da zločinačka velikosrpska ideja nije mrtva, a momci koji vode Srbiju su svojom šutnjom doveli u sumnju odmak od velikosrpskog projekta. Šešelj je otežao Hrvatsku dodvorničku politiku aktualne vlasti, odnosno, Američki globalni interes da Srbija ide prema EU, a ne prema Rusiji. Hrvatske vlasti su za takvu politiku plaćene kreditima, bez kojih ne bi opstali danas na vlasti, a i eventualno buduća vlast HDZ-a će to isto učiniti. Zbog takve politike Hrvatske vlasti nisu riješile niti jedan problem sa Srbijom, a ni Srbija se nije trudila da se išta tu riješi, već mi se čini da bi Srbija trgovala kao što trguje oko Kosova, kojeg su odavno izgubili, to su pak Srpska posla i prilično uspješni dosad.

Tko je glasao

Krvavi Božić

Krvavi Božić
Na Božić 1920. godine Sušak i Rijeka bili su poprište žestokih obračuna nagovijestivši kraj vadavine Gabriela D'Annunzija, koji je 12. rujna 1919. prevratom zauzeo grad. Krvavi Božić 1920. godine obilježio je sušačku i riječku povijest jer je nakon petodnevne bitke i razaranja D'Annunzio poražen, te je morao iseliti iz Guvernerove palače. Strana dominacija hrvatskim krajevima time nije okončana. Prema odredbama Rapallskog ugovora, sklopljenog 12. studenoga 1920. između tadašnjih kraljevina Italije i Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca, Rijeka je postala tampon država između Kraljevina Italije i Jugoslavije.

Da li je ova neslavna D'Anunziova kretenarija inspiracija dotičnoj ekipi?
Budale ovi jedni, a izgleda budale i ovi drugi.

P.S. Za one koje ne znaju o čemu se radi: D'Anunzio se pobunio protiv talijanske vlasti i Rapalskog ugovora kojim je Rijeka dobila autonomiju, te sa svojim legionarima i dobrovoljcima osnovao prvu fašištičku regiju uopće. Sprašila ga je na Božić 1920. regularna talijanska armija nakon brodske topovske vatre. U peterodnevnoj avanturi bilo je ukupno 60 poginulih.

leddevet

Tko je glasao

Sorit, a la Leddevet

Sorit ima svoja pravila, zakonitosti, nije to "tuci nabaci" priča.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Krvava slika

Sorit, a la Leddevet
Nije to nikakav sorit, to je jednostavno slika koju pobuđuje izrečena prijetnja. To je ružna slika, proizvod ljudskog bezumlja, i nije nešto što se smije samo tako prizivati.

leddevet

Tko je glasao

Nisam ni očekivao da shvatiš što sam

htio reći, a ponajmanje da znaš što je sorit. Pravi se kao da me nema.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Bananko ^2

Juh bre, ta što si ti pametan!

leddevet

Tko je glasao

Feniks, Netko je rekao kako

Feniks,

Netko je rekao kako je Hrvatska, samo mislim da je pogrešno reći Hrvatska, one Tuđmanove “naplavine”, koje određuju njeno društveno i političko usmjerenje i opredjeljenje koje čine njenu strukturu "muljevitog dna Evrope", od uspostave diplomatskih odnosa sa Srbijom i kakve-takve normalizacije, navodno na nekim poljima podalje od očiju javnosti dvije države sasvim dobro surađuju, tražila u Srbiji neprijatelje i nije ih nalazila sve do puštanja Vojislava Šešelja iz pritvora Haaškog suda na uvjetnu slobodu.

surađivanje podalje od očiju javnosti, je isto kao i ne surađivanje.

Sigurno nam možeš par tih dobrih stvari za Hrvatsku i poboljšanju odnosa i navesti.

No o ostatku dnevnika i šta si htio reći.

Ti možeš takve stvari prodati u dječjem vrtiću, no i ti će jedan dan progledati i sjetiti se tvojih manipulacija istine.
Nama koji smo osjetili njihovu ljubav upakiranu u bratstvo i jedinstvo, to nemreš prodati.

Tko je glasao

@Skviki

surađivanje podalje od očiju javnosti, je isto kao i ne surađivanje.
Za suradnju na planu borbe protiv organiziranog kriminala, šverca droge, šverca ljudima, borbe protiv terorizma .... morat će se tebe pitati, smije li to ostati izvan očiju javnosti.

Ma znao sam ja da si ti prirodno obdaren, ali ipak me uspijevaš iznenaditi lakoćom kojom to jesi.

Tko je glasao

feniks, Za suradnju na planu

feniks,

Za suradnju na planu borbe protiv organiziranog kriminala, šverca droge, šverca ljudima, borbe protiv terorizma .... morat će se tebe pitati, smije li to ostati izvan očiju javnosti.

Ma kak si ti pametan. Na to su se obavezali ko i sve druge države, a postoje međunarodni zakoni, koji naravno to reguliraju.

Balkanska ruta je poznata stoljećima, a kolko prolazi uz te male uspjehe policije, ne ukazuje baš na nekakvu veliku suradnju.

Tko je glasao

"Dragi prijatelji, vidim da

"Dragi prijatelji, vidim da se pojavljuju različiti konteksti mog izlaganja jučer na saborskom odboru za ratne veterane, odnosno moja izjava o " krvavom Uskrsu i Božiću". Pokušava se ponovno manipulirati od strane naših dušebrižnika kao poziv na revoluciju. Moram svima jasno reći da mi hrvatski branitelji i ja osobno itekako znamo što je bio krvavi Uskrs i tko je odgovoran za njega, i samo želeći ponovno sve upozoriti na ozbiljnost situacije, a nažalost svi su zaboravili da smo imali jednu tragičnu smrt i jedan pokušaj samozapaljenja, te nekoliko teških srčanih udara zbog uvjeta u kojima se nalazimo i dugotrajnosti naše opravdane borbe, još jednom ukazati onima koji mogu pružiti riješenje ove situacije da svi skupa izbjegnemo daljnje neželjene događaje. Poslušajte moj odgovor uzvaženom zastupniku Zdravku Ronku, a onda i uvodno izlaganje i kontekst. Još jednom poruka svima: U našoj opravdanoj borbi i ukazivanju na nekorektan i neodgovoran odnos prema hrvatskim braniteljima i Domovinskom ratu, kao i pokušajima izjednačavanjima agresora i žrtve te karakteriziranju našega obrambenog rata kao "građanskog" nećemo odustati ni pod koju cijenu, ma kakva žrtva bila. Nemamo na to pravo, u ime onih koji su bili najbolji među nama i dali najviše: svoj život koji je ugrađen u temelje jedine nam Domovine."

Ovo je citat sa Vučemilovićevog fejsa o tome što je, u biti , mislio na to dok je govorio o Krvavom Božiću. Ukratko, referira se na slučajeve smrti, samozapaljenja i srčanih udara koje su branitelji do sada imali tijekom prosvjeda. Naravno, zlonamjernici mogu i to shvatiti kao pozivanje branitelja na oružje i oružanu pobunu. Ali to već spada u domenu ministra zdravlja, psihijatrije is lično.

Što se tiče Šešelja, mislim da je jasno da za njega Srbioja nije odgovorna, ali je odgovorna, kako je jedan naš serator rekao, da je "mogla situaciju riješiti jednom rečenicom". Ono, "Disclaimer". Srbiji je Šešelj uvaljen, a zna se i od koga. Od tipa koji trenutno na području Balkana gubi pozicije, bar zasad. Naši su digli halabuku ni oko čega, a to je zabrinjavajuće jer pokazuje koliko su stvari kod nas, na ovim prostorima, zapaljive i osjetljive čak i kad se radi o nekakavom političkom redikulu poput vojvode.

Tko je glasao

Srednjevjekovne vatre

@Weteran

Ovo je citat sa Vučemilovićevog fejsa o tome što je, u biti , mislio na to dok je govorio o Krvavom Božiću. Ukratko, referira se na slučajeve smrti, samozapaljenja i srčanih udara koje su branitelji do sada imali tijekom prosvjeda. Naravno, zlonamjernici mogu i to shvatiti kao pozivanje branitelja na oružje i oružanu pobunu.

Većina medija Vučemilovićevu izjavu je stavila u naslove koji govore o Krvavom božiću - oni su svi po tvojoj ocjeni zlonamjernici?

Ali to već spada u domenu ministra zdravlja, psihijatrije is lično.

Tko to spada u "u domenu ministra zdravlja, psihijatrije":

- onaj koji to izjavi, dakle Vučemilović,

- ovi što su to razumjeli kao pretnju, ili

- ti koji naknadno tumačenje uzimaš kao mjerilo.

Sinoć sam se provezao pored te sprdačine od prosvjeda na cesti - vatre kao u srednjem vijeku. Ni kilometar dalje Europa u blještavilu

Danas ostavka premijera, koliko sutra će valjda zatražiti i da se raspusti Sabor, a prekosutra zamjeriti što ih još nije posjetio Isus.

Tko je glasao

Većina medija Vučemilovićevu

Većina medija Vučemilovićevu izjavu je stavila u naslove koji govore o Krvavom božiću - oni su svi po tvojoj ocjeni zlonamjernici?

Jesu. Ne trebam posebno objašnjavati, zlo u medijima je vidljivo na svakom koraku, a zlonamjernost, kad su u pitanju branitelji, iskusio sam i na vlastitoj koži.

Tko to spada u "u domenu ministra zdravlja, psihijatrije":
- onaj koji to izjavi, dakle Vučemilović,
- ovi što su to razumjeli kao pretnju, ili
- ti koji naknadno tumačenje uzimaš kao mjerilo.

Odgovor na ovo pitanje ti je jasan. Oni koji izjavu poput ove shvaćaju kao prijetnju. Da su potrebne prijetnje, onda bi se koristile ranije, a i ne bi se samo prijetilo. Nakon skoro 50 dana, očekivati da invalidi u kolicima su u stanju ostvariti neke prijetnje kao što je prolijevanje krvi.....što da ti kažem? To je već znak da takve osobe imaju probleme sa samim sobom.

Tko je glasao

Zlo i naopako

@Weteran
Ne trebam posebno objašnjavati, zlo u medijima je vidljivo na svakom koraku,..

Ma da, slažem se, zlo.

Vidi trenutno (2014.dec.08. 14:30) u Večernjaku za Kolindu Grabar-Kitarović

Ankete na portalima su odraz čitatelja, kakav stališ ih čita. Ima i na drugim portalima anketa (Index) po istom pitanju s posve drugačijim rezultatima. Da Dnevno.hr napravi anketu 98% bi bilo za Kolindu.

Tko je glasao

Da Dnevno.hr napravi anketu

Da Dnevno.hr napravi anketu 98% bi bilo za Kolindu.

Mislim da bi većina tamo bila za Kujundžića.

------------------
[ Lux Veritatis ]

Tko je glasao

Da su potrebne prijetnje,

Da su potrebne prijetnje, onda bi se koristile ranije, a i ne bi se samo prijetilo.

6. 11. 2014.

Hrvatski branitelji mogu svaki trenutak 'osvojiti' ne samo Ministarstvo, nego i Sabor i Vladu. Ali nama to ne pada na pamet.

Naravno, ni to nije bila prijetnja - pa Klemm je rekao da im to ne pada na pamet - već je to samo zločesta novinarska interpretacija.
Kao kada je Putin u rujnu rekao da bi mogao osvojiti Kijev za dva tjedna kada bi htio. To također nije bila prijetnja niti pokazivanje mišića već samo bezazleno ćaskanje s Barrosom.

Tko je glasao

Krvavi Facebook

Čovjek je očito kreten i sad se pokušava izvući iz dreka kojeg je izasrao.
Ma di nađete ovakve budale?

leddevet

Tko je glasao

Takve budale se same

Takve budale se same javljaju. Sami prpvode dane tamo i strpljivo čekaju kojekakve odbore na kojima ljudi, debelko plaćeni, palamude o koječemu, a najmanje rade svoj posao. Pametnjakovići poput tebe ostaju doma i sviraju u partijske diple.

Tko je glasao

Kome će biti Krvai Bošić?

Takve budale se same javljaju. Sami prpvode dane tamo i strpljivo čekaju kojekakve odbore na kojima ljudi, debelko plaćeni, palamude o koječemu, a najmanje rade svoj posao.
Ajde da ne banaliziramo razgovor.
Priča o "Krvavom Božiću" je vrlo ružna priča i treba ju shvatiti isključivo kao prijetnju. Mislim da je više nego jasno da se "Krvavi Božić" odnosi na sve građane ove države, a posebno na one kojima nešto Božić znači, kojima je to važan praznik. Utoliko ova prijetnja je još ružnija.

Svojevremeno sam napisao dnevnik Monstrum iz braniteljske udruge i odnosio se na nesretnog Ivana Koradea, odnosno njegovog tragičnog završetka. Ono što je bila jezgra dnevnika je nebriga društva, a prvenstveno braniteljskih udruga koje su propustile zaustaviti krvavi pohod očigledno poremećene osobe i gdje su, uz samog Koradea, potpuno nedužni stradali baka i unuk. Strašno.

Isto tako strašno je ovo i neprihvatljivo je da itko prijeti "Krvavim Božićima" ikome u ovoj državi. To je bolesno, opasno bolesno.

Eto, negdje među prvim svojim komentarima na temu prosvjeda branitelja sam naveo da se igrate vatrom. Nažalost izgleda da sam imao pravo i stvarno se pitam dokle će se u ovoj državi dešavati takva sranja. Vrag odnio svih, i vladu i prosvjednike i Božiće. Ajde da napokom dozvolite nama koji radimo i tjeramo sav ovaj cirkus da živimo normalno, da imamo normalan Božić bez kretena koji prijete ne znam čime.

Brate mili, dosta!

leddevet

Tko je glasao

Jasno je da ti želiš smrt braniteljima

No iznenadit ću te, nemate nas snage sve nas pobiti, kužiš?

Ako je premijer smjenio 6 ministara, većinu na traženje onih kojima su bili ministri, zašto jedino branitelji nemaju pravo smjeniti svoga???
Hoćeš reći da četnici vladaju ili što?

Takvi kao ti žele to što žele, a nedaj Bože da se takvo nešto dogodi. Ne znaš ti što priželjkuješ!

Ovaj Ilija je jako miran i kulturan čovjek, dođe mi da te sam tužim zbog ovakvih riječi! A na ove ću riječi upozoriti Iliju i moguće da će te tužiti, pa ćeš morati dokazati koga je to Vučemilović ubio, na koga je pucao ili koga je u životu ošamario, morat ćeš puno dokazivati!

Ako netko izaziva katastrofu to je autistični premijer, ako niste vi mrzitelji branitelja i svega hrvatskog primjetili, jedino se on nije udostojio doći onima koji su sebe dali da bi on imao stravična bogatstva, golf igrališta, između ostalog.

Preporuka svima, nemojte ponižavati 100%-ne invalide, nemojte izazivati zlo i krv, ne treba vam to, vjerujte mi!

Jedino što invalidi i branitelji, invalidi branitelji traže je opravdana smjena Freda Matića i njegove bulumente, ako je on njegova funkcija vrednija od života stotina ili tisuća branitelja veterana onda je to veliki problem, naime, branitelji su spremni na to će ih se ubijati i spremni su umirati za pravdu!

Hoćete se veseliti i brojiti mrtve Hrvate?

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Krenulo je?

Jasno je da ti želiš smrt braniteljima
-
Preporuka svima, nemojte ponižavati 100%-ne invalide, nemojte izazivati zlo i krv, ne treba vam to, vjerujte mi!

Ti si teška budala, a nažalost teške budale izazivaju teške nesreće.

leddevet

Tko je glasao

Tata ti je teška budala

Dokaz si ti. Naravno da si jedan od najpodlijih i najpokvarenijih u vašoj ergeli. Ali nećeš pobjediti. Nikad! Pa ni tad.

Samo se ti raduj teškim nesrećama lopino.

"Fašisti budućnosti sami će sebe nazivati antifašistima!!!" Mudra proročanstva prošlosti.

Tko je glasao

Bananko

Samo se ti raduj teškim nesrećama lopino.
Naravno da nisi ništa razumio. Ja se užasavam teških budala jer se užasavam teških nesreća jednostavno jer nikoga ne mimoidju.

No problem s teškim budalama da ništa ne razumiju i nemoguće im je išta objasniti što se savršeno vidi u tvojim komentarima.

leddevet

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci