TREĆI SVJETSKI RAT PROTIV NJEMAČKE
DANAS ovdje i planetarno svugdje, a je li pri kraju?
USA istražuje njemačke planetarne bankarske transakcije i prijeti Njemačkoj,
ovih dana...
Treći svjetski rat protiv Njemačke,
a zašto JEST - utajen?
činjenice to potvrđuju,
ukratko, a TEMELJNO,
1.
Njemačka nakon Prvog svjetskog rata bila je razrušena,
obnova Njemačke bila je prvoRazredna,
Njemačka je ubrzo za planetarno gospodarenje bila spremna za Drugi svjetski rat,
2.
Njemačka nakon Drugog svjetskog rata bila je razrušena,
obnova Njemačke bila je prvoRazredna,
Njemačka je ubrzo za planetarno gospodarenje i opet iznova pripremila se za Treći svjetski rat,
3.
Njemačka je stvorila €U-ropsku uniju,
Njemačka smije i može €U-ropskom unijom i svojim bankarskim transakcijama i NOVOM tehnologijom - planetarno gospodariti,
4.
Njemačka je odavno i opet iznova postala opasna,
antiNjemačka koalicija
JEST - već godinama u NOVOM trećem svjetkom ratu protiv Njemačke,
antiNjemačka koalicija
a je li već porazila Njemačku, gle alata, uspješnom KRIZOM sveKolike €U-ropske unije?
5.
Njemačka hoće spasiti €U-ropsku uniju,
Njemačka hoće spasiti sebe,
6.
Velika Britanija,
zasebna država za zasebne ciljeve u €U-ropskoj uniji decenijama sabotira Njemačku u rastu i razvoju njemačke sveMoći,
Francuska sklona Njemačkoj uspješno je nestala,
Francuska NE sklona Njemačkoj uspješno se pojavila,
7.
Treći svjetski rat protiv Njemačke
DANAS ovdje i planetarno svugdje, a je li pri kraju?
i opet iznova
Njemačka nakon Trećeg svjetskog rata bit će razrušena,
obnova Njemačke bit će prvoRazredna,
Njemačka će za planetarno gospodarenje opet biti spremna za Četvrti svjetski rat,
antiNjemačka koalicija
hoće li postojati za Četvrti svjetski rat?
Velika Britanija protiv Njemačke
hoće li postojati za Četvrti svjetski rat?
USA protiv Njemačke
hoće li postojati za Četvrti svjetski rat?
hoće li trebati granate za svoju održivost njemačka €U-ropska unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost ruska panSlavenska unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost kineska unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost indijska unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost afrička unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost američka unija?
hoće li trebati granate za svoju održivost
BIRAČKE alternativne zaDrugarske autonomije (b.a.z.a.) BEZ profitera i porezoPrimaca za preŽivljavanje u interNetskoj uniji interNetske kupoProdaje?
adfilantrop
http://adfilantrop.com
http://pollitika.com/blog/adfilantrop
*****
još uvijek su dužni
adfilantrop,
pokrenuo si temu koja jest interesantna
uistinu se uočava divergencija interesa, sazrijevanje njemačke kao samostalne države u ekonomskom smislu, ali bez realne samostalnosti u političkom i vojnom smislu
i to na mjestu realno vodeće europske zemlje
istina dosadašnje takve situacije, jasno suprotstavljenih interesa, kada bi se njemačka približila mjestu, snazi, strateškoj, poziciji s koje može kandidirati za svjetsku silu
na temelju ekonomije, populacije
kao to je bilo početkom prošlog stoljeća, od 1900. do 1914.
jesu završavale svjetskim ratom
njemačka je dvaput nepotrebno svjetski ratovala sa zemljama, narodima s kojima ima
objektivno govoreći slične, ili komplementarne interese
s francuskom je realno, strateški sukob završio kad je pruska pobjeda omogućila ujedinjenje njemačke
negdje 1871
(sukob je imao smisla onoliko koliko je francuska onemogućavala ujedinjenje)
sve nakon toga, i 1914. i 1940 bio je strateški promašaj
i ljudska i civilizacijska tragedija i za nijemce i za sve s kojima su bili u sukobu
s rusijom apsolutno nema strateških razloga za sukob
niti je bilo ni 1914. ni 1941
dobro, malo dobro, u usporedbi s milijunima izgubljenih života
jest što je priroda te nepotrebnosti sukobljavanja njemačke i rusije danas ljudskija i europskija
1914. i rusija i njemačka su graničile, vladajući nad zemljama drugih naroda
poljaci, ukrajinci, litavci, letonci, estonci, židovi
danas su te zemlje slobodne
tim manje ima razloga za sukobe
prirodno je da rusija i jnemačka danas surađuju
jer su im privrede komplementarne
ono što je najtragičnije, na ljudskoj razini, na razini pojedinačnih sudbina,
ljudi koje poznajemo
jest potpuno neutemeljena agresija i genocid
židovskog naroda europe
sol zemlje, duh europe izgubljena je
potpuno je nepotreban, tragičan, u ljudskom ali i u strateškom smislu bio genocid židova
tek u nekoj , nadam se ne predalekoj budućnosti, kad izrael kao država
bude postao dio europe, europa će, kao i njemačka kao dio te europe
doći u stanje ravnoteže i moći ćemo zauvijek otkloniti brige o trećem svjetskom ratu
koji počinje u europi
bez sukoba njemačke sa francuskom i rusijom
globalna konkurencija sa britanijom
ne bi dovela do svjetskog rata, ni I, niti kasnije do II
danas je taj sukob njemačke sa susjedima onemogućen postojanjem EU
i to je najjači osigurač protiv trećeg svetskog rata
glavni potencijalni partner i slijedeći po važnosti osigurač protiv trećeg svjetskog rata
je suradnja s kinom
koja garantira njemački izvoz, prosperitet
s druge strane, koliko god ima onih koji su profitirali iz svjetskih ratova
kojima su oni odgovarali, na neki način, i koji su se aktivno trudili započeti sukob
(britanija i srbija npr.)
jasno je da je I svjetski rat, ključan za cijelo XX stoljeće
ne bi bio moguć bez izrazito pogrešne njemačke politike
vjerujem se da će ovaj put biti pametniji, mudriji, pošteniji i prema sebi i prema drugima
jer na neki način
još su uvijek dužni
luka
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaonada je ostala zadnja u pandorinoj kutiji
eurocentrični sustav je nazvao ona dva svjetskima
afrika, bliski i dalkei istok (u odnosu na evropu)...rat svjetski je zapravo jedna kontinuirana pojava ....
a to kad stigne u centre moći
znači samo
da je došlo do kratkotrajne disharmonije unutar centara moći
nekolicina ključnih će biti izbačena iz igre
samo je pitanje tko su oni "drugi" u društvima, onaj dio mase koji je prati te izbačene
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoPa sad da se baš vodi 3.
Pa sad da se baš vodi 3. svjetski rat protiv Njemačke, i to Ameri, prije mi se čini obrnuto i to udruženo.
Njemačke banke su pod nadzorom zbog moguće umiješanosti u aferu Libor pa ako se dokaže imat će Merkelica posla pravdati Deutsche bank i "fiskalnu odgovornost EU". Pod nadzorom je i KfW bank koju se tereti da je Lehman brothers dostavila 319 milijuna eura na dan kad su ovi objavili tada najveći bankrot u USA: Ipak fiskalni prstići njemačkih banaka nisu tako "odgovorni".
Što se tiče Njemačke i EU, EU je stvorio Marshallov plan a bogami se moglo dogoditi i drugačije. Postoji podatak o razgovorima koje je velika trojka vodila u Jalti glede toga kako kazniti Njemačku nakon završteka rata. Staljin je ispalio kako bi trebalo streljati najmanje 30 tisuća top nacista a Churchill i Roosevelt su bili zgroženi. Onda je Churchill ispalio kako bi Njemačku trebalo vratiti u predindustrijsko doba, tj. zabraniti razvoj bilo kakve industrije pa je onda Roosevelt bio zgrožen a Staljin fitiljio brkove. Šta je politika vulgaris...
Još oko banaka - kad je Njemačka tražila od Švicarske podatke o tajnim računima njenih građana onda su Švicarci isplazili jezik a njemački porezni inspektori keširali oko 2 milijuna eura za kupovinu cd-a s tajnim podacima. Kad je to isto zatrebalo Amerima oni su jednostavno n a re d i l i Švicarskoj da im dostavi podatke o tajnim računima Amera. Sad USA i Deutschland razglabaju kao kazniti Švicarsku. Šta je politika nosača aviona...
- odgovori
-
- 7 votes
Tko je glasaoNije baš pravi rat, ali
Nije baš pravi rat, ali medijski rat protiv Njemačke vode udružene snage anglo-saksonskog tiska i interneta koristeći jednostavnu činjenicu poznavanja engleskog jezika. Njemačke novine čita daleko manji broj ljudi, jer ne znaju njemački ( kao npr ja, pa se mučim s google prijevodima).
Osim toga američka blogosfera je daleko dinamičnija i kvalitetnija od njemačke, a to je njemački problem. Nema broja The Economista, komentara londonskog Telegrapha ili Krugmanovog bloga u NewYorkTimesu u kojima nema napada na njemačku politiku u eurozoni, politiku štednje i oskudice, kontrolu plaća, sramotnu orijentaciju na nekakvu glupu industriju, stvaranja deflacijskih pritisaka na periferne zemlje EU-a...molim vas lijepo, Nijemci trebaju povećati plaće u Njemačkoj, povećati uvoz iz ostalih zemalja EU-a, smanjiti produktivnost svoje industrije i jamčiti za promašaje talijanske, španjolske, grčke, portugalske i ostalih vlada.
ECB treba početi s fiskalnim stimulusima, helikopterskim desantima novca, povećanjem agregatne potražnje s povećanim plaćama bez obzira na produktivnost, a za to sve jamči Njemačka, Austrija, Finska i Nizozemska. To je oblik specijalnog rata, i prilično je efikasan.
Zapravo, znamo mi kud od vjetar puše. Keynesianism i fiskalni stimulusi kroz razne oblike državne intervencije i socijalne infrastrukture možda i mogu negdje uspjeti, ali ne u Njemačkoj.
Nijemci su dokazali da se uspjeh može postići štednjom, jakom valutom i u deflacijskim uvjetima. Zato takvi njemački eksperimenti ne bi trebali uspjeti, jer bi se Krugmanov ugled mogao poljuljati bez obzira na fake-Nobela, i zato medijski rat plamti i dalje.
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaouvrnuti pisac
adfilantrop koji neumorno štanca svoje kvartrane potaknuo je zanimljivu polemiku o krizi u eurozoni i utjecaju njemačke kao tvorcu IV reicha. slažem se da postoji svojevrsni informacijski veto, pogotovo u našem zaglupljenom prostoru koji se redovito refrešira temama iz II svjetskog rata, balkanskim provincijalizmima.
kriza u eurozoni je nastala zbog više faktora, prvenstveno zbog raznolikosti državnih uređenja, stupnja razvoja i trenutne ekonomske situacije. u irskoj i španjolskoj imali su prije globalne krize prosperitet, uravnotežene budžete, bum građevinarstva, koje je u irskoj slomio krah banaka, a u španjolskoj inflacija građevnine koja je dovela do bankrota velikih građevninskih firmi koje su za sobom povukle cijelo gospodarstvo u recesiju. portugal je zakopao izgradnja goleme infrastrukture za euro 2004, kao i ulaganja u investicijski balon, te loše upravljanje državnim sredstvima. italija i grčka su godinama prije krize imale velike javne dugove na koje su se nakalemili korumpirani političari koji su gledali vlastiti opstanak umjesto općeg dobra. to mi izgleda nešto poznato :)...
drugi uzrok je euro koji je omogućio slobodno i dostupno kolanje kapitala, i olako zaduživanje; nestankom vanjske injekcije kapitala gospodarstva su se našla u nebranom grožđu.
treći uzrok se nadovezao na prethodne, a to je globalna kriza i krah financijskog tržišta koje je zarazilo i eurozonu, te potenciralo interne probleme osjetljivih ekonomija. kriza se poput spojenih posuda prelila među eurozonu i države koje joj gravitiraju.
na ovoj interaktivnoj karti economista, mogu se vidjeti zanimljivi podatci iz kojih je vidljivo da je vrlo malo nedodirljivih...
http://www.economist.com/blogs/dailychart/2010/12/europes_economies
u odjeljku javnog duga njemačka i nije tako daleko od italije, grčke, portugala i irske koje imaju najveći javni dug...
keynesovo rješenje bi bilo upumpavanje novca, no zbog nedostatka povjerenja u oporavak tržišta do toga nije došlo, tim više što su europske kompanije daleko zavisnije od bankarskog sektora koje im omogućavaju zajmove za poslovanje, od američkih (80 naprama 30%).
negdje sam čuo da je sa novcem koji je upumpan u grčku ekonomiju svaki grk mogao napraviti kuću i dobiti automobil, a umjesto toga sav taj golemi novac im je prošao kroz ruke i prvo pokrio gubitke kreditora ( četvrtina predanog novca-latini bi to nazvali societas leonina, prvo se namiri alfa mužjak čopora).
kažu da postoje dva rješenja, šleperi boje i papira, štamparski rad ("toppčidersko rješenje") i inflacija, ili će neke zemlje "na bubanj" s tim da
"
A Greek default would be much larger than other recent defaults, like the one in Argentina in 2001 or in Russia in 1998. Greek public debt now comes to about $500 billion. Argentina's debt when it defaulted was $82 billion, and Russia's was $79 billion. The size of Greece's public debt assures that the consequences of a Greek default would ravage its economy.
"
hm, nije baš optimistično.
čačić bi rekao milanoviću "gimme five" :)...
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasao@robot NIJE - uvrnuti pisac
@robot JEST - dobar pisac u opisu krize u eurozoni i utjecaju njemačke kao tvorcu IV reicha,
adfilantrop NIJE -
potaknuo polemiku o krizi u eurozoni i utjecaju njemačke kao tvorcu IV reicha.
zasebna je tema,
kriza u eurozoni i utjecaj Njemačke,
adfilantrop JEST -
potaknuo dijagnosticiranje, a je li pri kraju Treći svjetski rat protiv Njemačke?
NE može se prepoznati Treći svjetski rat protiv Njemačke
BEZ razumijevanja demoKracije, koja mijenja ustavni poredak u Avganistanu, Iraku, Tunisu, Libiji, Egiptu, Siriji,
Njemačka može biti razrušena,
ali
Njemačka NE može imati sudbinu Avganistana, Iraka, Tunisa, Libije, Egipta, Sirije,
Njemačka brani tradiciju Europe
od
izvanEuropskih pustolova, koji harače SVE tradicije svih država,
adfilantrop
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoovo NIJE post o temi
recimo adfilantrope da imaš ekscentričan izričaj, guslarski deseterac, ili si pretjerao sa pejoteom, ko onaj šaman.;)
neodvojivo je vezivanje krize u eu i grčevitog njemačkog zalaganja da se kriza prevaziđe.
ono što njemačke JEST da je 4 ekonomija svijeta, jedna od najmnogoljudnijih europskih zemalja, jedan od osnivača europske zajednice, i ima 29 glasova u europskom koncilu, poput francuske, britanije i italije. oni čine "sile osovine", s tim da je engleska kukavičje jaje amerike. glavna osovina je njemačko francuska, zato se i svake godine ulupa 200 milijuna eura zbog seljakanja eu parlamenta iz brisela u strasbourg.
može se reći da francuzi na suptilan ucjenjuju nijemce. njemačka i eu imaju vrlo slične geneze kao odgovor na zlo dvaju ratova, a modernu eu poznati filozof glucksmann je usporedio sa grčkim državicama, koje su nominalno činile zajednicu, no često su dolazile u konflikt zbog sukoba interesa. onako kako je prikazuju europa bi u korijenu trebala biti antiratna-nikada više ratova. a kada nema ratova i kada se dohvate motike nijemci to znaju najbolje. dakako, nekada su teret motike nosili gastarbeiteri, danas im to rade kinezi još jeftinije.
zanimljivo je da je sada europi najveći uteg grčka, zemlja lude povijesti, tradicionalno antinjemačka, prosrpska i proruska...
ono što je nekada bila zajednica za ugljen i čelik-lorraine i ruhr, to je sada europska energetska unija, kojoj su glavni prioritet "obnovljivi" izvori. kako su nijemci su daleko dogurali u tom pogledu nije teško zaključiti da se dugoročno pripremaju za igru na svom terenu. ako se zna da je glavni klimatski savjetnik angele merkel i barrosa hans joachim schellnhuber, inače osnivač podsdamskog instituta za klimatske promjene
http://www.pik-potsdam.de/news/in-short
ne treba biti pretjerano pametan i složiti kockice u kojem smjeru će se stvari kretati. i tu treba germanima skinuti kapu jer imaju dugoročnu strategiju. toynbee je jednom davno rekao da razvitak neke kulture ovisi da odgovarajuće reagira na izazove.
jebi ga adfilantrope, opet sam offtopičario...
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoĆušpajz
"zanimljivo je da je sada europi najveći uteg grčka, zemlja lude povijesti, tradicionalno antinjemačka, prosrpska i proruska.."
Nevjerojatan ćušpajz. Usput, od koje si godine počeo računati ludu povijest?
Ako nije uvredljivo za germanofila (ako to nije uvredljivo) i Njemačka ima svoje favorite:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Ludwig_II_king_of_Bav...
Danas nemam vremena za duži odgovor, uopće ako adfilantrop nema ništa protiv odgovora u offtopic - pogotovo oko Glucksmanna, ekstremnog desničara, obožavatelja Sarkozya i vojnih avantura u Iraku i Afganistanu.
Uostalom, daj dnevnik o vrlom novom njemačkom svijetu, Glucksmanna i ekipu, to bi baš bilo zanimljivo.
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaočudno
citirano se odnosi djelomično na noviju povijest grčke II svjetski rat, građanski rat, diktatura, demokracija.
grci su tijekom II svjetskog rata bili prilično tvrd orah nijemcima koji su bili prilično nemilosrdni prema njima-upravo sada na sve strane u grčkoj buja antinjemačko raspoloženje, teze o grčkoj prosrpskoj politici valjda ne trebam dokazivati, rusi i grci imaju nešto dulju tradiciju bratstva baziranu na pravoslavlju-sjetimo se pokreta 1821, makariosa-mediteranskog fidela, i ruskih t-34 tenkova na cipru...
e sada, prilično je ishitreno mene kriviti za ćušpajz, mislim da bi se trebao obratiti na tri adrese i njih kriviti - kremlin, forregin office i the white house.
dolaskom na teren filozofije, dolazimo na urbanov teren, kao kada nadal igra na zemlji; dakle glucksmann ekstremni desničar
"
In France, André Glucksmann is one of the so-called New Philosophers, who turned away from their Marxist beginnings after 1968 and, motivated by Solzhenitsyn's "The Gulag Archipelago," wrote off Soviet-style totalitarianism.
"
netko je nekad rekao da su obraćenici najveći vjernici...
premda ta kratka citirana crtica nije glavni moto mojeg posta nego zanimljiva natuknica.
ja sam tanak sa vremenom i ovo što pišem uvijek mi oduzme vrijeme od relaksacije, ajmo radije ti kresni dnevnik, a ja komentiram, ipak je ovo dalmacija, lini tovari i to...
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoCitat iz statuta grčke
Citat iz statuta grčke komunističke partije, KKE, 12 mjesta u parlamentu ( od 300 )
" Grčka komunistička partija je revolucionarna organizacija dobrovoljaca koja se bori za iskorijenivanje kapitalizma i izgradnju socijalističkog-komunističkog društva....rukovođena univerzalnom teorijom Marksizma-Lenjinizma i proleterskog internacionalizma. Inspirirana je Oktobatskom revolucijom. Prijelaz iz kapitalističkog društva, suočenog sa dubokom krizom, prema socijalističkom društvu pretpostavlja osvajanje političke moći od strane radničke klase i socijalizaciju sredstava za proizvodnju"
http://inter.kke.gr/Documents/docstatutes/
To je Grčka, članica EU i eurozone, 2012 godine.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoAjd' ipak dokaži:
teze o grčkoj prosrpskoj politici valjda ne trebam dokazivati,
jer ja za istu prvi put čujem... osim ako ne misliš da zbog toga Srbi rado ljetuju u Grčkoj i da
su zbog toga rado viđeni gosti ;)
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaobigi, bigi
nesrećo, kad te naučim izgubit ću te.
http://www.amazon.com/Unholy-Alliance-Milosevics-Eugenia-Stewart/dp/1585...
"
As the only member of NATO and the European Union to support Slobodan Milosevic's regime in the conflict following the breakup of Yugoslavia, Greece broke ranks with its Western allies, frustrating their efforts to impose sanctions against Serbia.
"
trio fantastikus
constantine mitsotakis
antonis samaras
slobodan milosevic
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoNisam fakat pojma imala!
Tj. prvi glas...
A i ova drvina teorija mi je bila neuvjerljiva... poznata je npr. ljubav između grčkih i makedonskih pravoslavaca ;) Prije bih rekla da ih ujedinjuje zajednički animozitet prema Turcima...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoja bih rekla novci koji su
ja bih rekla novci koji su srbi imali u grckim bankama i preko kojih su radili svo vrijeme embarga (i ciparskim)
lunoprof
(Luna)
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoNažalost
pravoslavni su jedni i drugi , a po "Sukobu civilizacija" to se uveliko gleda.
Rekli bi:" More da bidne ali ne mora da znači.
sve dobro...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoMore da bidne ali ne mora da znači...
jer je Grčka priznala Hrvatsku u paketu sa svim ostalim članicama EU, a što se tiče pravoslavlja, oni su daleko manje homogeni nego katolici. Po pitanju sukoba civilizacija, pogledaj si "jedinstvo" muslimanskih zemalja, ali priznat ću da crkve ovih naših prostora imaju nešto zajedničko, što ih snažno povezuje, kao npr. - http://www.vijesti.me/svijet/dok-drzava-tone-grcka-pravoslavna-crkva-lez...
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoNajpoznatiji manastir Srpske
Najpoznatiji manastir Srpske pravoslavne crkve je Hilandar, na Svetoj Gori ( Atos), na poluotoku Halkidiki u Grčkoj.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoIma i u Crnoj Gori manastira SPC...
pa su nedavno tamo rasturili neku opaticu s djecom ili tako nekako...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaokako god uzeo ne možeš
kako god uzeo ne možeš potpuno odvojiti ulogu Njemačke države u EU, eurozoni i vojnim intervencijama u Africi, Bliskom istoku i Aziji. Inače, dobro si načeo ovu intrigantnu temu jer ona može, i trebala bi poslužiti kao lakmus-test naše spremnosti da konačno ovu našu državu usmjerimo prema nekom cilju.
Da li Njemački model stvaranja poslijeratne države štednjom, odricanjem , jasnom orijentacijom na industriju i izvoz, izrazite koncentracije financijskog i industrijskog kapitala može nama nešto značiti ili ne?
Njemački model izlaska iz krize eurozone je dijametralno suprotan uobičajenim recepturama anglosakosonske političko-ekonomske kuhinje? Da li to nama nešto znači u životu, ili ne?
S obzirom na neumitne promjene koje se moraju dogoditi u funkcioniranju EU i eurozoni u smislu daljnih političkih i fiskalnih integracija, da li Njemačka može i treba biti lider tih promjena, ili to recimo treba biti Francuska?
Naš tisak, televizija, politika, znanost, ljudi iz izvršne i zakonodavne vlasti, profesori, novinari, o svemu tome nemaju nikakv stav.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoŠto se tiče...
"Avganistana, Iraka, Tunisa, Libije, Egipta, Sirije,", i Njemačka je itekako sudjelovala u podjeli plijena, pored UK, Francuske, Italije, Španjolske... i dakako USA kao svjetskog policajca na kojeg vjerojatno aludiraš...
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoVrijeme je za pogledati
Vrijeme je za pogledati istinu u oči.
If You Wanna Make The World
A Better Place
Take A Look At Yourself, And
Then Make A Change
Michael Jackson, Man in the Mirror
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasao@hlad, ...kada bi se tu
@hlad,
...kada bi se tu radilo o keynesiancima stvar bi bila jednostavnija. J.M. Keynes sa svojom generalnom teorijom je savim konzistentan, i po svemu uporabljiv kao temelj vladajuće ekonomske misli kada ne bi bio reinterpretiran od prevladavajućih neokeynesianaca kojima služi poput smokvin list za misaone bravure što ih svakodnevno izvode pred našim očima...
...sam Keynes je postavio stvar s fiskalnom deficitima na održiv način, da u doba kontrakcije nacionalnih ekonomija valja stimulirati deficitarnim financiranjem gospodarstvo ali u vremenima "debelih krava" i suficita nadoknaditi uloženo. Tu negdje današnji neokeynesianci prestaju imati išta zajedničkog sa svojim učiteljem, nekako uspjevaju zaboraviti taj dio njegove misli vezane za cikluse....za njih postoji samo jedan ciklus, onaj vječnog državnog stimulusa.
I k tome, ti stimuli se ostvaruju preko privatnih banaka koje su uključili u pojam realne ekonomije e da bi se dobio privid keynesianske pravovjernosti.
Zlo mi je od svih NEO, neokeynesijanaca, neokonzervativaca, neomarxista, neoliberala....
svi redom prostituiraju postulate izvornih mislilaca na koje se kao nadovezuju, nisu sposobni niti osmisliti naziv za ono što nude kao koncept...etabliranost ideja i konzistentnost toga što su od svojih učitelja nasljedili parodiraju i koriste poput smokvinog lista za perverziju koju retorički efikasno i intelektualno razmetljivo ugrađuju u zapadnu ekonomsku stvarnost....a pritom čine sve da ridikuliziraju mislioce na koje se kao oslanjaju...
New age ekonomisti, poput new age religioznosti inkorporiraju u svoje koncepte upravo nepodnošljivi miš maš misli svima prihvatljivih zbog referenci (široj masi odnekud poznatih) koje je nemoguće dekonstruirati ikakvim pristojnim i politički korektnim pristupom...tko god se toga prihvati mora računati da nema od čega krenuti, da će morati raščlanjivati toteme svih misli minulih stoljeća, i ekonomskih, i socioloških,...sve to jedino stoga što niti jednom neo-ekonomskom smjeru ne pada na pamet zapadnoj javnosti isporučiti istinu o promašenosti široko popularne ideje, ideje postindustrijskog društva ugode, zabave i hedonističkih usluga...čak i sada kada je već samim poklapanjem zemljopisnih granica s granicom prihvaćenosti koncepta deindustrijalizacije postala egzaktno dokaziva korelacija među ekonokriznim sustavima i izabranim gospodarskim konceptima. A bit će, i nemali dio te nevoljkosti ekonomske znanstvene misli da detektira zajednički nazivnik problema leži i u potrebi da se zadrži distributivni monopol na bogatstvo onih što sponzoriraju modernu monetarnu misao i aktualne teorije tržišne i političke učinkovitosti.... kojima su sve postavke osnovane na neupitnosti imena onih što su postavili temelje na koje se ovi NEO-nešto pozivaju.
Čisti barbarizam prema bazičnim vrijednostima u interesu najobičnijeg šutiranja prazne konzerve...pa dok ide. Po sebičnoj logici "...poslije nas potop"
- odgovori
-
- 7 votes
Tko je glasaomozes
indian,
a mozes li sad reci nesto o temi dnevnika
luka
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoono, diplomatski,...jako zahtjevna tema dnevnika...
...@luka, kada bih o njemačkom okruženju i opkoljenju....
moje mišljenje o temi bi svakako uključivalo i ovaj komentar,
bez njega bi bilo nekompletno.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaostvarno
indian
stvarno me zanima što misliš
luka
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasao...među komentarima na ovom
...među komentarima na ovom dnevniku ćeš naći djelom to što bih i danas ugradio u komentarima za ovaj
http://pollitika.com/federativna-eurozona
...teško da bih dobio pljesak?
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoeuro europa
hlad,
pazi, problem je u tome što njemačka unutar sebe i jest keynesijanska država, ali zbog povijesnih trauma opsjednuta čvrstom valutom
problem krugmanovih savjeta jest što nedostaje državni aparat koji bi mogao, kao u americi
osigurati ravnomjernu naplatu poreza i provođenje zakona u cijeloj eu zoni
ono što bi eu bila kad bi postala država
ovako je krugman u pravu
nijemci maltretiraju slabije zemlje eurozone
istina nehotice
ali time maltretiranje nije manje
kad bi eu postala jedna država
s jedinstvenim porezima i zakonima
krugmanovi bi savjeti bili na mjestu
neka vrsta ja vojvoda, ti serdar ekonomije, za koju krugman kao makroekonomist
daje prilično uvjerljive dokaze
u tome i jest problem
ili dozvoliti raspad eurozone, pa neka svaka država tiska svoj novac, ima svoju inflaciju
ili uvesti jedinstveni porez, u kratko jednu federalnu državu
imaš pravo, da je britanska kampanja temeljena na osiguravanju dovoljne količine antinjemačkog
raspoloženja, da ujedinjenje europe ne uspije
ali na njemačkoj je da ponudi ove dvije opcije
i nastavi stvarati euro europu s onima koji prihvate
luka
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKrugman je Krugman jer ima
Krugman je Krugman jer ima izuzetnu privilegiju u NewYorkTimesu. Ali ima i drugih Amerikanaca. Čujmo i drugu stranu!
19.lipnja 2012 se u Financial Timesu mogao pročitati zaista intrigantan članak
Germany is right to ask for austerity
Edmund S. Phelps
Columbia University, NY, USA
Nobelova nagrada 2006
http://www.ft.com/intl/cms/s/0/21d62aa8-d18f-11e1-bb82-00144feabdc0.html...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao...ovaj link omogućava i neautorizirani pristup
http://www.ft.com/intl/cms/s/0/21d62aa8-d18f-11e1-bb82-00144feabdc0.html...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoKolko gluposti na jednom
Kolko gluposti na jednom kupu, da nije za povjerovat.
Njemačka nije stvorila EU a ni €U. Kad je sve počelo je Njemačka bila još okupirana i podjeljena među saveznicima.
Industrija, izobrazba mladih i vrijedni ljudi (koji ne žive preko svoje mogučnosti) su stvorili ono što ta zemlja danas ima. € je donesel samo štetu njemačkom radniku.
Evropa nemre opstat na duge pruge, jel u svim zemljama pada broj stanovnika.
To znaju sve vlade članica EU a i to da je svaka zasebno veoma ranjiva.
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasaodok titanic tone
http://www.poslovni.hr/vijesti/jedan-od-najvecih-svjetskih-ulagaca-povla...
Norges Bank Investment Management je težak 600 mrld usd i ima u posjedu 1% svjetskog bogatstva diže sidro...
poznanik austrijanac koji opet pozna nekog njihovog bankara, kaže kako se "šuška" da se austrija sprema na štampanje šilinga ukoliko zatreba;
eu bi se uskoro mogao podijeliti na bogate i siromašne; prvi rade sve što požele, a ovi drugi daju sirovine i roblje..
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoa tko je ovima drugima za to
a tko je ovima drugima za to kriv?
prije bih rekao da oni prvi znaju, a ovi drugi ne znaju. Treba ponekad istini pogledati u oči. Nisu sve države uspješne.
Prvi korak prema uspjehu bi možda bio pokušaj da odgovorimo na pitanje zašto mi ( do sada) nismo uspjeli, a zašto Nijemci, Korejci, Finci, Singapurci, Australci, Kanađani i td, jesu?
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoKaj te to čudi, pa nemre neko
Kaj te to čudi, pa nemre neko živjet iznad svojih mogučnosti i onda tražit da drugi sanira njegove ruševine.
Daleko od toga da zajednica treba onoga potpomognut ko dođe u poteškoče, no sve ima svoje granice.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoskviki
švabe su radišan narod, i dok su drugi trošili ajla bajla oni su zamrzli plaće; no ne treba biti genije da shvatiš da bogatstvo ne dolazi štednjom nego izrabljivanjem. dakako da neće izrabljivati francuze ili engleze, lebensraum je istok i balkan...dobro su oni stari moj naplatili "danke dojčland"...
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaodum tres tras
U kojim zemljama pada broj stanovnika?
- odgovori
-
- -2 votes
Tko je glasaoneargumentirano brbljanje
Skviki, pusti ti minusiranje, možeš li dati popis zemalja u EU kojima pada broj stanovnika? Koje, koliko? Ajde.
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasao@zap
po običaju trola i zajebava,okreće pilu naopako,stavlja klipove u točkove i što sve ne.
On traži neke podatke,lijenčina,pa potrudi se malo i saznaj.
Odoka,u odnosu na Aziju i Indiju broj stanovnika Europe rapidno opada, to znaju i pučkoškolci.
Što zajebavaš čovjeka.
sve dobro...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaorapidno trolanje, pardon, opadanje...
Shvaćam, nije trol onaj koji kaže "stanovništvo opada" bez izvora, a kada ga se pita odakle mu to - šuti. Već onaj koji pita.
Budući je izjavljeno laž, evo ti podatka:
Stanovništvo Europske unije bilo je 1. siječnja 2011. procijenjeno na 502,5 milijuna, u usporedbi s 501,1 milijuna 1. siječnja 2010., što znači da je prošle godine poraslo za 1,4 milijuna, objavila je u četvrtak, 28. srpnja 2011., Europska komisija.
Cijeli (zanimljivi) članak: http://www.entereurope.hr/cpage.aspx?page=clanci.aspx&pageID=13&clanakID...
Dakle, niti Skviki niti ti ne znate da broj stanovnika EU-a raste, a ne "opada rapidno".
- odgovori
-
- 1 vote
Tko je glasaoSada taj porast
usporedi sa natalitetom u Bangladešu,Kini i Indiji
statističaru
nemoj da te ja ovako neuk moram učiti da se stvar gleda šire,
pa onda izvuci zaključak i stavi ga u kontekst naročito sa osvrtom na ljudska prava gdje tamo negdje djeca rade za šaku riže cijeli dan.
Pričao mi zemljak koji je radio u Mercedesu kako su dobili ponudu -ultimatum da smanje satnicu ,tamo negdje u nekoj njihovoj tvornici,ili se pogon seli negdje u Aziju jer su preskupi troškovi proizvodnje.
sve dobro...
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasaoDrvosjek, Zabadav se trudiš.
Drvosjek,
Zabadav se trudiš. Diskutiraš sa osobom koja je več više puta ulovljena u laži, a za skretanja teme je velemajstor.
Ko drugo, ne želi komunicirati sa nekim osobama i čak javno napiše da ne želi biti oslovljen.
Ko ne želi komunikaciju sa mojom malenkošču, taj se ne mora meni ni obračati.
Sad želi od mene napravit EU skeptika i protivnika, no ja sam zagovaratelj te iste. a i više puta sam to objavil.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaotruć bla
Slušaj - kada netko kao kritiku kaže "U EU (ili Europi) stanovništvo opada" - onda nešto želi time reći - da je tu loše, da je EU glupa, da ovo ono. Dakle - to je stav.
Kada netko u izražavanju stava koristi činjenicu (broj stanovnika opada je činjenica) - onda tu činjenicu na pristojan upit može potkrijepiti.
Ako pošaljem link na članak koji tvrdi dijametralno suprotno (klikni na njega, imaš i raspodjelu porasta po zemljama unutar EU-a) - ti odgovoriš sa "broj stanovnika pada u odnosu na zemlje Azije" što ne znači apsolutno ništa. Pritom Skviki, koji očito voli lagati ali ne i argumentirati - mudro šuti.
Prema tome, nije istina da stanovništvo u EU (globalno gledajući) pada, već raste. Koje veze sada ima tvoje ubacivanje "djece koja rade za šaku jena" nemam blagog pojma.
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoVjerovatno nemaš
blagog pojma stoga što cijelu temu ne shvaćaš cijelovito,
ali neću sada ja nametati svoje viđenje.
E da ,napisao sam "šaku riže"
sve dobro...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaolaganje...
Skviki: "Evropa nemre opstat na duge pruge, jel u svim zemljama pada broj stanovnika."
drvo: "Odoka,u odnosu na Aziju i Indiju broj stanovnika Europe rapidno opada, to znaju i pučkoškolci."
Ako pitam "u kojim to zemljama pada broj stanovnika" - onda ja skrećem temu i lažem? :)
Ajmo, pučkoškolci, potrudite se malo - ovo tepanje jedan drugome nije baš produktivno...
p.s. Drvo, postoji odlična parodija na borilačke filmove - "Za šaku jena" - mislio sam da znaš za nju :) A onda mi možeš i objasniti što znači da "broj stanovnika opada u odnosu na Aziju"? To je prilično neobična konstrukcija...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoI danas si
imao sjajan dokumentarac o Bangladešu.
Ma danas kad strojevi rade i ratuju,broj stanovnika i nije tako bitan.
Stara Europa po natalitetu zaostaje .
Kapital traži jeftine resurse i jeftinu radnu snagu i u tome je bit, Njemci se tome nekako othrvavaju i vjerovatno je autor dnevnika od tuda izvukao naslov.
Komplicirano?
sve dobro...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasao@drvosjek je napisao...
ČITAM - Kapital traži jeftine resurse i jeftinu radnu snagu i u tome je bit,
dodajem drugi ZAKLJUČAK
profitiranje traži jeftine resurse i jeftinu radnu snagu i u tome je bit,
jer
korisno je razlikovati kapital i investiranje i profitiranje,
adfilantrop
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaobroj stanovnika neke zemlje
E sad si se već dotakao neke teme. Broj stanovnika - te snaga zemlje u odnosu s brojem vlastitog stanovništva.
OK, Europa ima pristojan prirast (pogledaj prirast Engleske ili Francuske u članku koji sam linkao, mene je iznenadio) - naravno, ogromnim dijelom - novopridošlih.
No, nizak prirast uopće ne mora značiti ništa loše. Bi li rađe živio u prenapučenom sirotinjskom dijelu Indije ili u nekom lijepom dijelu Europe s prirastom od 0%? Zašto Njemačka uspijeva i dalje odoljevati svim "ugrozama" Kine i istoka - a usprokos tome i dalje proizvoditi i izvoziti.
I zašto joj se neke zemlje protive - iako bi se mnoge od njih trebale pokriti ušima? To su sve dobre teme za raspravu i razmišljanje - i prilično bitne i za Hrvatsku, za usvajanje neke strategije. I zato me živciraju besmislena nabacivanja krivim i lažnim podacima. Dakle, ako broj stanovnika u ovom dijelu svijeta gledamo kao nešto poželjno - onda je činjenica da broj stanovnika EU-a - raste.
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaoPolako te vratih stvarnosti
u tome sam vješt kod životinja a ne kod ljudi,hehe.
Nesrazmjer je ogroman što ti potvrđuje i onaj brod na Lampedusi od neki dan.
Nezgodno je kad ti iz konteksta izdvojiš jedan segment i sada tražiš zasebno elaboriranje istog, to može ići na nerve ; )) jerbo,koji si nam ti faktor da te treba zasebno informirati, to neki zovu trolanje a ja podjebavanje.
sve dobro...
- odgovori
-
- 0 votes
Tko je glasaowow, krotitelju moj...
Evropa nemre opstat na duge pruge, jel u svim zemljama pada broj stanovnika.
Gle, ja kužim tvoje osobne simpatije prema Skvikiju - ali ne kužim kako ovo nije trolanje ili podjebavanje?
Ako se ovdje sudionici trude da stranica i tekstovi budu što relevantniji - zašto ne bih reagirao na očigledne idiotarije. Gluposti mogu čitati na drugim stranicama, ovdje mi smetaju takvi upisi, pa se protiv njih i borim - na svoj način. Imaš problem s tim - krotitelju ljudi?
- odgovori
-
- 3 votes
Tko je glasaoDobar si ti @zapi
ajde mir,peace Brother
šteta je da sada nas dvojica izmaltretiramo ovu temu,a to se tebi često događa sa nekima .
Posjeti neke bivše teme gdje oko 70 % upisa otpada na tvoju svađu s nekim , a da nema veze s temom.
Mene si isto par puta dobio za svađu , ali neću , neću...., nećuuuu.
sve dobro...
- odgovori
-
- 2 votes
Tko je glasaoDrvosjek, Pročitaj si dobro
Drvosjek,
Pročitaj si dobro njegove riječi.
OK, Europa ima pristojan prirast (pogledaj prirast Engleske ili Francuske u članku koji sam linkao, mene je iznenadio) - naravno, ogromnim dijelom - novopridošlih.
Htel je on mene vlovit na ljepak i počet diskusiju o šovinizmu i sličnim pizdarijama.
Prošla su vremena kad sam ga smatral ozbiljnim sugovornikom.
- odgovori
-
- -1 votes
Tko je glasao