Tagovi

Tko je slijede?i?

Kao nikad do sad naziv ovog bloga nije bio prikladniji nego ovog mjeseca. Dva ?lanka i oba posve?ena mafijaškim egzekucijama. Ovog puta smaknut su Ivo Pukani? i Niko Franji? bombom po auto. Mafija je ovim smaknu?em, dva tjedna nakon ubojstva Ivane Hodak, jasno poru?ila da se ne boji nikog i tko je stvarno na vlasti. Drugog objašnjenja nema, jer takvo bahato i brutalno smaknu?e možete izvesti samo ako znate da ste sigurni.

Sad više uop?e nije pitanje gdje je kraj tome, ve? tko je slijede?i? Pavi?? Peratovi?? Mesi?? Sanader? Što ih sprje?ava da krenu dalje? Ništa… unato? najnovijim promjenama na samome vrhu, policijski sustav odavno je u rasulu i da bi ga se diglo iz pepela potrebne su godine rada. Trebalo je djelovati davno prije… još kada je ministar policije bio Peni? koji je tada 1997. izjavljivao da mafije nema. Tada je trebalo krenuti u obra?un s mafijom, ali ne. HDZ-u to nije odgovaralo. Zašto? Zna se…

Sada su stvari izmakle kontroli i moglo bi im se kao bumerang vratiti u glavu. Tko zna kako bi prošla rasprava u Saboru o povjerenju Vladi da se održava sutra umjesto ju?er? Bi li u tom slu?aju koalicijski partneri tako gorljivo branili Ivu Sanadera, ?ak gorljivije nego Sanaderovi partijski drugovi? Ju?erašnji istup ?ehoka bio je pravo oli?enje narodne poslovice da je poturica gori od tur?ina. Zanimljivo je gledati te koalicijske partnere iz HSLS-a i HSS-a koji drže Sanadera na vlasti koji je službeno postao vode?i hrvatski premijer po broju izvedenih mafijaških smaknu?a u toku jednog mandata, a da ne govorimo otkako je postao predsjednik Vlade RH. Fenomenalno, zar ne?

I sad bi mi novinari kao trebali pisati, dok institucije ove države (ne)rade svoj posao…

cnn.blog.hr

Komentari

Kad smo već kod pitanja tko

Kad smo već kod pitanja tko je sljedeći, (već!) danas sam od jednog kolege dobio mail, sadržaja u formi grafita :

"NE, GLUPANI, NE TOG IVU!"

Pa me zanima je li slučajno netko uistinu vidio taj grafit i, ako da, da mi kaže gdje.

Tko je glasao

Pretjeruješ. Pa vidi se i

Pretjeruješ. Pa vidi se i iz MUP-ove službene statistike da je kriminalitet u padu:
http://policija.hr/mup.hr/UserDocsImages/statistika/2008/statistika_9.PDF

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Tko je slijedeći? Čet,

Tko je slijedeći?
Čet, 23/10/2008 - 20:40 — cnn
___________________________
Slijedeći je netko iz visoke politike i/ili tajkunsko poduzetničke ekipe!

To je jasno kao dan, makar mislim da će još prije toga biti nekoliko eliminacija po horizontali pa je tek tada na redu vertikala.
Naravno da mi nije poznato tko - ali imam takav utisak.
Zašto? Pojma nemam!

Slabo vjerujem u uvođenje policijskog sata ili izvođenje vojske na ulice. To će se eventualno dogoditi tek ako se dogodi gore navedeno.

Najgora je varijanta ako sada neki počnu pljuvati po Šimonoviću, Karamarku, Faberu... Tim ljudima uopće ne zavidim - približno mi je poznato što upravo proživljavaju. Prije svega, očito je da trebaju sačuvati sebe - u smislu funkcije i vlastitog života uopće.
Dalje, moraju osmisliti, poboljšati i do krajnjih granica povećati sigurnost prvih političara i tajkuna/poduzetnika te koristiti apsolutno sve i svakog u RH koji im hoće/može/zna pomoći.
Ne zbog toga što bi običan puk posebno "plakao" za bilo kojim od njih već zbog sprečavanja totalnog rasula ove zemlje i pucanja po svim šavovima....
Njihov i prije svega samo njihov posao je da zaštite građane od općeg kaosa u zemlji jer će sirotinja kao i uvijek, u konačnici, platiti najveću cijenu!

Kada se volovi bodu - najizgaženija je trava!

Tko je glasao

Sablja jos nije

Sablja jos nije legitimirana. Ima vremena i za to. Preciznije, to ce se dogoditi dosta skoro. I to ce biti klimaks postojece garniture nakon koje ce ista postati suvisna.

UZDP-Tiaktiv

Tko je glasao

Prije svega, očito je da

Prije svega, očito je da trebaju sačuvati sebe - u smislu funkcije i vlastitog života uopće
Znamo da se on ne boji za svoju funkciju, ali ako su ministri i antimafijaške institucije odgovorne Sanaderu, a njihovi podređeni se boje za život, misliš li da se onda i Sanader boji za svoj život?

Tko je glasao

@eleuterije, boji se,

@eleuterije, boji se, ITEKAKO se boji!

Tko je glasao

@eleuterije, boji se,

@eleuterije, boji se, ITEKAKO se boji!

Tko je glasao

Naravno, moj @eleuterije,

Naravno, moj @eleuterije, tko se ne boji?
Jesi li mu vidio boju lica i boju glasa sinoć?
Da budem jasan: Jedno je što ja mislim o njemu kao čovjeku i političaru ali sasvim je nešto drugo što mislim o SIGURNOSTI predsjednika Vlade Republike Hrvatske.
Prema tome - nije mi drago kada netko uplaši "mojeg" predsjednika Vlade bez obzira jesam li ja ili ne glasovao za one koji su ga izabrali za premijera (Sanader jest predsjednik Vlade MOJE RH), tj. jesam li uopće glasovao na tim izborima ili donapisao novog kandidata na listić i zaokružio njegovo ime - Ante Gotovina; - te time poništio listić istaknuvši svu bijedu političara nam hrvatskih naspram onog i onih koji su se borili oružjem za NEZAVISNOST....
"Upucaj" u tražilicu jelenska - pronađi zašto Ante Gotovina, personifikacija slobode izborene čisto i jasno pod hrvatskim grbom i hrvatskom zastavom. Kakva usrana petokraka, kukasti križ, U, polumjesec, židovska zvijezda i ostale bljezgarije... a la Mesić, Fumić i slični moderatori umjetnih i nametnutnih nam sukoba unutar hrvatskog naroda.
Mi, hrvatski branitelji i svi koji su nas podržavali - mi smo pobijedili sve one gore nabrojene znakove...., i neka se niko ne zajebava s nama "tresući" sam vrh države pa makar to bili Sanader i Mesić i makar nama bili ili ne simpatični, ali oni su PREDSJEDNIK RH i PREDSJEDNIK VLADE RH!

P.S. Uostalom, sve dalje spada u moj dnevnik kojeg sam još preksinoć započeo ali ne i završio... događaja dogođenim nam radi.

Tko je glasao

A, čuj stari moj ja sam

A, čuj stari moj ja sam mali čovjek i mafijaši me polako deru svaki dan,a to moćnike uopće ne zanima,zašto bi mene interesiralo što su se sada oteli kontroli i počeli kokati svoje gazde-kako su sijali sada žanju!

Tko je glasao

U prilog mnogim komentarima

U prilog mnogim komentarima ide i sramota HTV I. Na vijestima u 8,37 / 24. / novinarka nije znala reći kakovo je zdravstveno stanje 2 osobe koje su stradale u blizini eksplozije. Sramota.

Tko je glasao

Tko je

Tko je slijedeći?

Odgovor:

Može biti bilo tko!

Ti, ja... bilo tko... bilo koji čovik koji ima svoje 'JA'... koji nema cijenu.... koji sebi ne može dozvoliti da ga netko kupi!

Ako ne mi onda će ciljati našu dicu!

Welcome to the new 21st century 'Party' of Croatia!

Jakša

Obrisan

Tko je glasao

Ne bi reko. Niti je Hodakica

Ne bi reko. Niti je Hodakica bila nedužna odvjetnica niti je Puki bil neovisni novinar. Zato, ak si croaticus vulgaricus, nemaš brige.
Kaj se tiče tipovanja ko je sljedeći, moj tiket ide za Romana Bindera iz Zagijeve momčadi.

Tko je glasao

evo ga, u ovom trenutku, kad

evo ga, u ovom trenutku, kad otvorite englesku wikipediju, "Zagreb car bomb attack" vam je prvi na listi "in the news".
Pa tko kaže da u Hrvatskoj nema međunarodne promocije ? :->

Tko je glasao

vezano za google, citiram

vezano za google, citiram strani medij:
"Croatian President Stipe Mesic fiercely condemned the attack while Prime Minister Ivo Sanader called a special meeting of the Balkan country's national security council on Friday to discuss Zagreb's growing mafia-style crime wave."

Balkan country, sve vam je jasno..zao mi je ljudi...

Tko je glasao

moram se složiti s donjim

moram se složiti s donjim komentarima, kakav Balkan country? To u ovoj izjavi uopće nije bitno. Bitno je ona sintagma "growing mafia-style crime wave". E to je bitno i zabrinjavajuće, a ovi geografski pojmovi su irelevantni u ovom kontekstu. Kao da je bitno jesmo li na Balkanu ili u Skandinaviji, a po ovome što se događa lako bi mogli biti i u južnoj Italiji ili Južnoj Americi. Eto, to je samo pokazatelj da ljudi ne vide od drveta šumu; bitnije je i zabrinjavajuće to da je Zagreb očito zahvatio val nasilja, o čemu pišu svi važniji svjetski mediji, a ne to jesmo li na Balkanu, Mjesecu ili Marsu.

Tko je glasao

Balkan country, sve vam je

Balkan country, sve vam je jasno..zao mi je ljudi...
CNN je, za vrijeme posjete Busha Hrvatskoj, napisao da će u Nato biti primjeljne bivše sovjetske republike Hrvatska i Albanija..

Toliko o njihovom poznavanju geografije a čak i povijesti.

Zato ne razumijem zašto išta izvlačiš iz jedne rečenice koju je napisao neki redneck koji nikada izvan amerike nije bio... Irelevantno skroz... Trebali bi se uvrijediti jer nas je takav smjestio na balkan? Svašta...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Tko je glasao

Imaš pravo @bijesdrugi,

Imaš pravo @bijesdrugi, koji k.... neprestano link-ate na adrese i destinacije onih koji pojma nemaju što se ovdje događa/događalo ni prošlih 20 ili 100 godina - da nejdem do stoljeća sedmog - kada njih još nije ni bilo.

"NAMA HRVATIMA NE FALI ZNANJE, NEGO ZNAČAJ!" A.G.MATOŠ

-pa memojte stalno svoju pamet potkrepljivati "njihovom pameću" kada je ona neobično "kratka" za ovo područje i sami sebi i svom narodu rušiti značaj!

Tko je glasao

ja sam na nekom sajmu

ja sam na nekom sajmu tražio nekog amera i nije ga bilo pa sam morao ostaviti ženi (amerikanki) poruku na recepciji i objašnjavam da sam ja marko iz hrvatske, a ona mene pita:

is that a company name?

Tko je glasao

Evo i suprotan

Evo i suprotan primjer.
1983. godina. Ja u Memphis - Tennessee.
Pitam tipa u kaubojskom šeširu koji je sjedio na rubnjaku ceste uz kanticu "Michelob beer", gdje je kuća Elvisa.
"Where you come from"? - odgovori mi protupitanjem.
"Zagreb - Croatia", odgovorih, s unaprijed pripremljenim poraznim odgovorom.
"Aha! Dubrovnik"! - odgovori mi brzinom metka.
"Frederik"! - budi ponosan!

Tko je glasao

1983. godina. Ja u Memphis

1983. godina. Ja u Memphis - Tennessee.
tužni su trenuci, i nije trenutak, ali nisam mogao odoljeti... jesi li i zaplesao ?

Tko je glasao

Rođak je 1990.g. bio upitan

Rođak je 1990.g. bio upitan u Chicagu odakle je.
Rekao je: I am Croat.
A amerikanac će njemu: You don't look like an Indian!*

*amerikanac je mislio najvjerojatnije na indijansko pleme "crne vrane" (crows).

Tko je glasao
Tko je glasao

hehe, hrvatska do sjeverne

hehe, hrvatska do sjeverne karoline!


Preselio sam blog. Od travnja nove dnevnike možete naći na:
aleksandar-hatzivelkos.from.hr
[new time, new place]

Tko je glasao

Izgleda da

Izgleda da da.

http://www.croatianhistory.net/etf/lcolon.html

silverci

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

to ti je bilo 80tih (za

to ti je bilo 80tih (za Croatia). Za "Yugoslavia" odgovor je bio "Tito!"... Ja sam za "Croatia" jednom dobio odgovor "Aha, so you'll bootleg jeans back home, won't you?" - valjda je čovjek bio dobro informiran.

90tih sam na "from Croatia" dobivao odgovore "Aaa, Schuker!" (tuitamo Boban i Proseenekee).

Ovog desetljeća smo u negativi s pozitivnom identifikacijom, obično mi vele "Aha, Grecia?" (misle na Grčku).

Kad se vratimo na "Dubrovnik" onda znamo da smo na konju. I 30tak godina bačeno u vjetar. No bolje ikad nego nikad.

Democracy is more than two wolves and one sheep voting on what to have for dinner...

Democracy is more than two wolves and one sheep voting on what to have for dinner...

Tko je glasao

Da! Naši primjeri su kako

Da! Naši primjeri su kako se percepcija neke Države može personificirati kroz postupke pojedinca.
Ponosni smo kao Hrvati kada izborimo športsku pobjedu, znanstveno dobijemo neku svjetsku nagradu, ispoljimo vojnu hrabrost i priznanje. Zato se moramo i sramiti zbog aktuelnih događaja. Mi smo brojčano mali narod, ali veličinu naroda ne čini brojnost, već istaknuti pojedinci koji su utoliko veći što je njihov narod brojčano manji.

Tko je glasao

ne samo pojedinci, već i

ne samo pojedinci,
već i gradovi
i regije
npr. nizozemci znaju za istru,
a česi za hranu - vegetu
srbijanci vole naše hrvatske bajadere,
a nesvrstani znaju za budu lončara

no što je danas hrvatski politički brand ?

marin držić

Tko je glasao

Srce

Srce Balkansko....

Yugoslavijoooooo....... jugoslavijooooo....

U svijetu nas još uvijek smatraju jugoslavenima... i to prečesto.... ako Vam to nje jasno do dan danas kako naša diplomacija NE RADI SVOJ POSAO.......... UČINKOVITO (eto malo bontona sa moje strane, da ne kažem A MA BAŠ NIŠTA NE RADE).....

Ali dobro nam je... koga smo sebi izabrali ovdje.... u RH.... od kako je Dr. Franjo Tuđman umro.... pa mi nemamo niti jednu garnituru za koju možemo reći išta pozitivno!

Razmislite malo.... koja vlada od 2000 pa na dalje je bila pozitivna?

NITI JEDNA... to je moj glas!

Wake up in the morning and smell the coffee in Brazil!

Jakša

Obrisan

Tko je glasao

Evo Mesicu umjesto

Evo Mesicu umjesto sarajevske palestine dobili ste savremenu zagrebacku. sutra ujutro prva vijest: teroristicki napad u zagrebu dirigovan iz sarajeva. jel tako?

Tko je glasao

Hmmmmmmmm, možda ne iz

Hmmmmmmmm, možda ne iz Sarajeva ali toplo, toplo, vruće čak...

Tko je glasao

Mijenjam dvokatnicu u

Mijenjam dvokatnicu u Zagrebu (142m2) s garažom, brajdom i tornjakom za garsonjeru u Bagdadu. U obzir dolaze i kakva baraka u favelama Rio de Janeira ili šator u Kosovskoj Mitrovici. Primam samo ozbiljne ponude.

2decicrnog

Tko je glasao

Ovu vrhunsku duhovitost sam

Ovu vrhunsku duhovitost sam poslao poznanicima u obliku SMS-a, time da sam rijeć "Bagdad" zamijenio sa "Bejrut". Ne bih se iznenadio da to postane SMS dana na GSM-u.

Tko je glasao

Eto, @2decicrnog, a još

Eto, @2decicrnog, a još samo prije par dana ste se neki ismijavali iz jelenske na ovim stranicama kada sam napisao da prodajem svoje malo sirotinje i idem čuvati ovce na Novi Zeland ....
Vidiš kao sam bio u pravu.... Sasvim slučajno, zar ne?
P.S. Evo ti nešto iz mojeg privatnog dnevnika (makar je već bilo na mreži) i samo sam svoje puno ime i prezime zamijenio s @jelenska:

ZABRANJENE MISLI

«NAMA HRVATIMA NE FALI ZNANJE, NEGO ZNAČAJ!»(A.G. MATOŠ)

PRASLON (PRODEINOTHERIUM BAVARICUM I GOMPHOTHERIUM ANGUSTIDENTES), PRONAĐEN U RUDNIKU BETONITNE GLINE U GORNJOJ JELENSKOJ. STAROST OKO 17-18 MILIJUNA GODINA. VIŠE NA WWW.GORNJA-JELENSKA NET, ULOMCI ŽIVOTA STARI OKO 18 MILIJUNA GODINA – AUTOR DALIBOR SUMPOR.

Kako sam rođen u Gornjoj Jelenskoj, što sam uvijek i svagda isticao, smatram da praslon na naslovnici najbolje karakterizira moje selo a možda i neke od nas. Poznato je da slonovi imaju najdulje i nepogrešivo pamćenje, da neobično nježno i pažljivo odgajaju i tretiraju svoju obitelj i mladunčad. Također su upravo strašno agresivni kada im je obitelj ugrožena i ne postoji nitko na kugli zemaljskoj koji im se tada može suprostaviti. (Nešto kao dragovoljac - ZNG-a 1991.)
Manje je poznato, ali istinito, da je slon kralj životinja. Jedini je koji nikog ne napada ali ni pred kime ne bježi! Ta mi je karakteristika posebno draga, - i upozoravajuća. (@jelenska)

PREDGOVOR (napisan 21.03.2008.; Veliki Petak)

Povijest ljudskog roda je povijest krvavih ratova i kratkih prividnih primirja koja su u stvari priprema za slijedeći rat. U tim kratkim primirjima kurve, političari i špijuni rade svoj prljavi posao kompromitacije, ucjena, laganja, pljačkanja i pripremaju narode na nove pokolje. Najbolje se to vidi u Bibliji. Nađe li se Pravednik, onaj koji govori istinu i propovijeda istu – završava na križu. Od pradavne povijesti, i izvan i prije kršćanstva, postoji 25 vrlo poznatih takovih osoba – i sve su ih ubili na isti ili jednako grozan način kao i Krista.
Karakteristika ljudskog roda je jedna jedina – sve što je izumio, od vatre i toljage na dalje – korišteno je uvijek i prije svega samo za ratovanje, ubijanje i zločin. Najubojitije oružje, Riječ i Istina, izrečena ili napisana, redovito se kažnjavala, prečesto i smrtnom presudom. To su činjenice povijesti.
Rulja i/ili od kurvi, političara i špijuna zavedeni narodi redovito su klali i ubijali na temelju vjere, rase, ideologije ili jednostavno za interes krupnog kapitala. Slijedeći III. Svjetski rat koji je pred vratima, gledajući mjerenje vremena dužinom povijesti ljudskog roda, biti će neviđen masakar u korist i za interes samo i izričito krupnog kapitala i korporacija koje vladaju cijelim svijetom. Čovjek, osoba, nacija, vjera, države, državnici, vlade, parlamenti i predsjednici su potpunoj vlasti nekolicine vladara krupnog kapitala. Spremni su uništiti i planet za samo još nekoliko novih milijardi na svojim računima. Glupost, bahatost,pohlepa, primitivizam...? Što ih vodi?
Uvijek su postojali oni rijetki pojedinci koji su i unutar malog i uskog kruga upozoravali i vidjeli što se sprema. Takve se micalo sa scene metodama koje su bile primjerene snazi i dosegu njihove riječi. Redovito su proglašavani ludima, neprilagođenima, asocijalnim osobama... svakako su svi mislili da ih treba minorizirati, hozpitalizirati, izolirati... Paradoks je u tome da su taj prljavi posao za svoje gospodare na tim razinama kazne odrađivali uvijek oni koji će već sutra platiti najveću cijenu onog što su takovi pojedinci predviđali i govorili toj istoj rulji i samo novom topovskom mesu u slijedećem zločinu. Govorili su im da ih spase pogibelji, govorili su im da progledaju! Krist i neki njemu slični u povijesti ljudskog roda su imali utjecaj puno veći: - mijenjali su vrijednosti (duhovne, materijalne i zakonske) cijelih carstava i civilizacija pa su njihova skončanja (barem su tako mislili njihovi ubojice mjereći ljudskim ograničenim mjerilima) bila puno groznija i ubojice su bile uvjerene da su se zauvijek riješile njihove Riječi i Istine. Koje li zablude!
Tesla npr., čovjek koji je vidio i znao tisuću godina unaprijed, a prošlih tisuću nije bilo takvog tehničkog genija (i ne sam tehničkog) umro je u hotelskoj sobi 1943. god. – ponižen i napušten. Prošao je ipak bolje nego Galileo ili Kopernik, rođenen je 1856. pa ga ipak nisu spalili, makar još ni danas njegovih 60% izuma niti ne razumiju a kamo li koriste. Pametnih li naraštaja! Smatrali su ga ludim jer npr. nikada kvaku nije primio dlanom već je vrata otvarao laktom, za ručak je trošio i do 40 marama za brisanje ruku... Danas, jučer je objavljeno (točnije 13.03.2008.) znanstveno otkriće o navodno seksualnom životu bakterija gdje je bjelodano jasno kako se smišljeno prilagođavaju i mutiraju u sve složenije oblike života suprostavljajući se modernoj medicini i liječenju bolesti uzrokovanih zločestim bakterijama. Tesla? Ma on je bio lud..., ekscentrik, neprilagođen, asocijalan... Stvarno je točno:....uz mijenu, samo ljudska glupost vječna jest...
Desetke puta sam na svojoj koži osjetio koliko je neugodno a često štetno i za mene pogubno reći istinu i ono što mislim. Bez obzira što nisam imao volje ni moći da svoje mišljenje proglasim neoborivom istinom, u životu, politici, među prijateljima, lokalnoj sredini ili šire – uvijek sam ispaštao dobronamjerno upozoravajući na nešto što dolazi a nije na dobro čovjeka, vjere, naroda, Domovine. Baš ništa se nije promijenilo u meni, niti mi pričinilo zadovoljstvo što su se neki nakon određenog vremena ispričali za nanesene mi uvrede pa čak i zlodjela prema meni ili mojoj obitelji- kada im je život dokazao da sam bio u pravu. Štetu su podnijeli, ispričali se neki... Naučili nisu ništa tj. da ima ljudi čije područje interesa, znanja i iskustva značajno drugačije čita informacije i vibracije okoline u najširem smislu riječi. Prečesto puta – točnije!
Nije mi cilj da sebe uvrstim u one koji „vide“, vidjeti što drugi ne vide najmanje je to korisna vrlina. Znati analizirati i složiti „slagalicu“ je više prokletstvo nego dar! @jelenska

Tko je glasao

HDZ (i njegovi aplogeti na

HDZ (i njegovi aplogeti na ovom siteu) zaboravljaju da je čitavo vrijeme postojanja nove Hrvatske nadzor nad policijom, sigurnosnim službama i pravosuđem pod potpunom kontrolom upravo te stranke, većinom su njihovi članovi ili simpatizeri kako zaposlenici tako i rukovodni ljudi. Sada sve to dolazi na naplatu.

Državu i njen sustav brani se policijom, sigurnosnim službama i pravosuđem, ali se preko tih institucija državom i vlada.

Kažu neki kako je u čitavom tom razdoblju na lokalnoj razini  i policajci i policijski načelnici odreda iz HDZ-a. Kako se može očekivati da oni profesionalno provode izvide, otkrivaju i sude  u kriminalnim djelima nad svojima.

Priča o izvanrednim okolnostima jedino koristi, beskravatnom Sanaderu – upravo tako on (drugi put) bez kravate drži izvanredne konferencije. Ovaj je puta  i Karamarka doveo bez kravate, najpoznatijeg proizvoda u  Hrvata.

Već se na to, na tu beskravatnu izvanrednost i dramatičnost, uhvatio i Zoran Milanović, nudeći jedinstvo u ovom času. Ovo je bila prilika da se gad dotuče, a ne da po drugi puta na nečijoj smrti vraća poljuljane pozicije i povjerenje. Što uopće može biti gore od toga na nadalje ovu zemlju vodi Sanader?.

Umjesto da se insistira na rezu, na snažnoj promjeni, na micanju s vlasti tih koji su stvorili ovakvo stanje, SDP spašava Sanadera koji je upravo na metodama mafijaškog upravljanja i vladanja samo bio uzor kako se mafija može ponašati, iz jednog privida do novog privida – do konačne  i definitivne namjere da se mafija (terorizam) konačno unište. Ne treba zaboraviti da je HDZ izrodio i Glavaša i Pašalića i Sanadera, Kirin je bio njegov izbor, isto kao i unjkava bivša ministrica pravosuđa.

Vrijeme je za stvarne promjene, treba sanaderovcima napuniti iznajmljene zatvore u susjednim državama ako u našima nema mjesta.  Ako to SDP ne povede sada neće biti druge prilike. Kada Sanader donese antimafijaške zakone, ukine dosadašnje slobode i građanska prava, sa svojom policijom i pravosuđem moći će sutra osuditi Milanovića ili Mesića i za izdaju.

Ubojstvo novinara je razlog da se snažnije zahtjeva sigurnost, ali to Sanader s ovakvom policijom i pravosuđem ima šanse napraviti tek za 50 godina. Metlu, potrebnu za takvo čišćenje, Sanader će ipak radije sačuvati, u protivnom bi s njom kao s prometalom mogao poletjeti u  neko svoje sigurnije utočište, na nekom oblaku nad Hrvatskom.

Tko je glasao

Tijek događaja potvrđuje

Tijek događaja potvrđuje tezu o unutarmafijaškom obračunu.
Ne mislim da će policija imati uspjeha. Ruke su im vezane jer bi bilo koja sustavna i djelotvorna akcija zahvatila ljude iz vladajućeg režima.

Tko je glasao
Tko je glasao

Jeronimus nije problem ni u

Jeronimus

nije problem ni u policiji ni u sudstvu.... već u političkoj volji da se to riješi pitanje je; tko im muda riješiti ili još bolje zašto riještiti možda im ovako stanje i paše,oni koji su viška odlaze... ja ,a mislim ni vi ne znate što je sve u glavama tih političara...

Jeronimus

Tko je glasao

policijski sustav odavno je

policijski sustav odavno je u rasulu i da bi ga se diglo iz pepela potrebne su godine rada.

U svakoj državi postoje pravila organizacije neke vitalne državne institucije u personalnom - kadrovskom dijelu.
Zajedničko diplomaciji, policiji, pravosuđu, obavještajnoj zajednici i dr. jest da je to generacijsko pitanje i vrijede takva pravila. Ja to zovem "načelo 5%" kada je kadrovska politika u pitanju. Osnovni stubovi i institucije države ne trpe dramatične kadrovske promjene, već se njihova efikasnost oslanja na kadrovske promjene koje su posljedica životnih okolnosti (umirovljenje, sustav napredovanja i dr), a ne trenutnih političkih događaja. Stabilnost u kadrovskom smislu jest osnovica stabilnosti i efikasnosti, jer se specifičnost navedenih službi osniva na ljudima koji u tim službama rade. Policajac, sudac, diplomat, nije radnik u rudniku koji bi bio zamjenjiv istog dana voljom poslodavca. Pravosuđe je generacijski uništeno sredinom devedesetih. U jednom danu je u Općinski sud u Zagrebu primljeno 96 novih sudaca i uništen je kontinuitet znanja. Ok, 10% sudaca nije imalo što tražiti u novom sustavu iz opravdanih razloga, ali nisu baš svi bili ni neznalice ni neprihvatljivi za novu vlast. Smjena je bila samo alibi. Ista načela vrijede i za policiju. Kvalitetan policajac stvara se generacijski, počam od početnog određenja njegovog profesionalnog opredijeljenja, dugoročno školovanje, napredovanje i dr. U takvog policajca društvo ima povjerenje i on u sustav kojem služi. Učestala izmjena kadrova uništava kontinuitet i uvijek se počinje ispočetka. Gubi se i vrijeme i kadrovi kada nam je stabilnost najnužnija.

Tko je glasao

Stabilnost u kadrovskom

Stabilnost u kadrovskom smislu jest osnovica stabilnosti i efikasnosti, jer se specifičnost navedenih službi osniva na ljudima koji u tim službama rade

htio sam napisati dnevnik ali ti se me pretekao izvrsnim komentarom pa će tako ovo biti nastavak. trebamo biti svjesni kako zapravo organizirani kriminal ima svoje doušnike u represivnom sustavu i dijelu političkog miljea. opće poznata stvar je vice vukojević, koji je pouzdanik vinka žuljevića klice. represivni sustav treba počistiti od takvih "pouzdanika".

sada se treba upitati sa kakvim kriminalcima represivni sustav ima posla? to više nisu sirovine poput braće rodić ili bagarića. tijekom vremena su legalizirali svoj posao i sada su ugledni članovi društva. imaju svoje ljude, disciplina je na nivou, prilično su sofisticirani. ne prezaju nimalo od suradnje sa sličnim mračnim likovima balkanskog podzemlja (BiH, Srbija, Grčka, Bugarska, Rumunija). takva je suradnja odlična jer jedni drugima pružaju utočište od progona u vlastitoj zemlji. na ruku im idu i ekstradicijski zakoni koji se trebaju izmijeniti.

ti takozvani stupovi društva u svojim redovima imaju regrutirane nekadašnje pripadnike raznih obavještajnih službi koje je račan otkantao dolaskom na vlast. činjenica je da su u nekadašnji SZUP i SIS regrutirani ljudi koji nisu imali dovoljno obrazovanja za takav posao ali su imali dobre veze sa kriminalnim miljeom, koji je bio tada jednu stepenicu viši od kokošarskog nivoa. ono što je tada koalicijska vlada propustila prije slanja tih ljudi na ulicu je istraživanje njihovih kriminalnih djelatnosti. zapravo, čak im je dopustila odlazak nakon što su ukrali povjerljive dokumente sa kompromitirajućim materijalom. za prljave poslove stupovi društva imaju regrutirane ljude koji su nekada sudjelovali u ratu i prošli osnovnu vojničku obuku. oni su poput profesionalaca, iškolovali su već i drugu generaciju klinaca sa asfalta koji više nisu samo obične sirovine i snagatori. takav je slučaj sa svim zemljama bivše Jugoslavije koje su samo preslikale primjer raspada Sovjetskog Saveza, gdje je nakon nestanka istog nastao pravni vakuum i bivši vojnici koji su bili višak uspješno odabiru drugu stranu zakona. rasulo su iskoristili za pljačkanje vojnih skladišta i prodavanje oružja i borbene tehnike raznim kriminalnim organizacijama. u našim dnevnim listovima je opisan obračun čečenske i azerbejdžanske mafije u Moskvu gdje su prevlast preuzeli Čečeni zahvaljujući tome što su u svom naoružanju imali borbena oklopna vozila.

kakve su šanse hrvatske policije u obračunavanju sa organiziranim kriminalom? godine lošeg kadroviranja su uzele svoj danak. prvo treba ekipirati timove i krenuti u borbu polako. iskustva borbe protiv organiziranog kriminala trebamo preuzeti iz primjera rudolfa giullianija. čovjek je krajem 70-ih krenuo u obračun sa njujorškom mafijom zbog unosnih građevinskih poslova i poslova zbrinjavanja javnog otpada. za to su mu trebale godine i suradnja sa FBI-em, te prekogranična suradnja sa talijanskim represivnim organima. prvi drotovi ove države moraju se povezati sa svojim kolegama iz BiH i Srbije. nekakve reprize "Sablje" ne trebamo ovdje očekivati jer ipak treba reći kako je u toj akciji dosta nevinih ljudi uhićeno. u "sablju" se ušlo brzopleto jer dobar dio kriminalaca je jako dobro bio povezan sa političkim establišmentom pa je tako oslobođen glavni financijer kampanje vojislava koštunice.

rezultate preko noći ne smijemo očekivati. za sada su u razračunavanju pripadnici organiziranog kriminala okrenuti jedni prema drugima i svima koji su na bilo koji način povezani. zapravo, u priopćenjima premijera i predsjednika se lako isčitao strah. naše ulice neće biti bejrut (bejrut je zapravo metafora za krvavi građanski rat) već će više ličiti na ulice bogote i palerma za vrijeme obračuna mafijaških klanova i narko kartela. ne treba se čuditi danu kada ispred ulaza u svoju kuću bude likvidiran nekakav sudac ili stup društva.

Tko je glasao

Doista ljudski, iskrena

Doista ljudski, iskrena sucut Pukanicevoj kceri i njegovim prijateljima koji nisu ogrezli. Opet s druge strane, uopce mi nije nekako pretjerano zao. Razvoj situacije koji sam i predvidjao. Kao katolik, iako razocaran u Crkvu, uvijek sam smatrao da sve kad tad dodje na svoje. Pa bio to Heider, Zagorac, Bush, Šušak, Tuđman,... (popis moze biti bitno drugaciji i duzi ali mi je memorija overload). Tako je Ivo dobio svoje. Ja kao obicni džilibaroš, obicna "politicka seljacina" znam povezati neke stvari a doista je IDIOTSKI misliti da policija, politicka elita, tajne sluzbe ne znaju puno više.

Dakle, kako vidim stvari, cisto na temelju osnovne gradjanske informiranosti putem svih dostupnih medija od neke 95-e, kad sam jos bio maloljetan, do danas je sljedece. S obzirom na sudbinu kolege Fintica zelim se ograditi i reci da je izreceno plod osobne procjene a ne dokazivih cinjenica. Nama se od rata dogodila NEVIDJENA PLJACKA u kojoj je vrh sante bio drzavni vrh koji je blagoslovio one na drugoj razini kojoj su spadali Petrac, Zagorac, Kutle, Gucic, .....a oni su pak imali svoje na trecoj razini tipa Sliska, Tachija, Jelavića, Sobjeslavskija, Zečevica, Tomića ...... I onda je puklo. Treca razina se kokala odavno, ali je glavni fajt nastao na drugoj razini kada su se zakacili Petrac i Zagorac. Zagi se zainatio, pa je Petrac htio otmicom izmust lovu, pa su ga ulovili, pa je na sudjenu zapaprio i prokazao Zagorca s dijamantima (koji su goli q-ac naspram svega ostalog), pa se netko pobojao da bi Zagi mogao nesto reci o suprotnom klanu i ubio sirotu nevinu Ivanu, pa se drugi klan osvetio Pukijem, pa sad opet ocekujemo nekoga i Zagijevog klana...

Ono sto moramo imati na umu je da ovi koji se kokaju medjusobno spadaju u drugu razinu a da oni koji dirigiraju su na vrhu. Meni pase i ovakva situacija, sve do trenutka dok ne stradaju nevini (ko u slucaju Zorana Dominija). Bolje da se medjusobno srede nego da im nase pravosudje sudi 10 godina, pa ih zbog proceduralnih pogresaka pusti...

Na kraju, bas sam nedavno rekao da bi otisao van iskljucivo za placu 3.000 EUR vece od sadasnje, ali kako nam se pise, letim prvom prilikom... I za kraju, politicarima, svih boja porucujem F U!!!!!!

Tko je glasao

Da, cijela situacija mene

Da, cijela situacija mene asocira na Dead pool sa Dirty Harryjem

Osobno, mene više podsjeća na Gotham city iz dark knighta. I to na inaj dio kad se Joker malo žešće zaigra s barutom i benzinom.
A što se tiče Sanadera...lijepo sam se nasmijao kad je rekao da je ovo teroristički napad...al šta ćeš, u nuždi će posegnit za svačim. Osim za istinom.
Blago nama s ovakvim ovcama na vlasti.

P.S. Joj da je SDP izglasavanje nepovjerenja odredio za sutra...al opet, neću se zavaravat, rezultat bi bio isti

Banksy

Tko je glasao

... tko je slijedeći?

... tko je slijedeći? Pavić? Peratović? Mesić? Sanader?
Da, cijela situacija mene asocira na Dead pool sa Dirty Harryjem. Ali mislim da je ipak malo pretjerano najavljivati ubojstva vodećih političara, pogotovo Mesića i Sanadera. Oni su ionako preinertni i bez odlučne namjere da konkretno naštete mafiji. Stalno nešto laju, a znate šta kažu za psa koji samo laje... Sanader, capo di tutti capi da iskorijeni mafiju? Kakav loš vic... Ja bih se kladio na novinare i odvjetnike, možda nekog iz Zg Holdinga, medijski anonimne biznismene i njihove obitelji. Ne i čunke na vlasti.

Tko je glasao

Sanader je totalno

Sanader je totalno pogubljen.

Tko je glasao

izgubljen

izgubljen

stepski vuk

Tko je glasao

@45 Lines, misliš samo

@45 Lines, misliš samo njemu?

Tko je glasao

Ne sekirajte se. Upravo je

Ne sekirajte se. Upravo je Sanader izjavio da neće dopustiti da Zagreb postane Bejrut. Ne možemo vidjeti na TV da li se zacrvenio.

Tko je glasao

Na ovu Sanaderovu izjavu

Na ovu Sanaderovu izjavu napale su me uspomene. Odmah sam se sjetio kako je 1990. Veljko Kadijević izjavio: "Jugoslavija neće biti Libanon". Znamo što je bilo poslije.

Lenon

Tko je glasao

Koji Bejrut? Po Zagrebu se

Koji Bejrut? Po Zagrebu se tamane mafijaški klanovi a ne vjerske milicije, prema tome prikladnija je usporedba sa Chicagom. To zna i Sanader, samo nema m*** da prizna, jer ako je Zagreb Chicago , on je Al Capone.

Tko je glasao

Kakav beirut, kakav

Kakav beirut, kakav Chicago?! Beograd je to, ljudi, Beograd s kraja 1990-ih...

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci