Tagovi

Supermoćan Maccabi i nacionalni ponos

U socijalistička vremena postojao je u ex – Jugoslaviji košarkaški klub koji je, usprkos vrlo kritične politike Tita i Jugoslavije prema Izraelu, bio dobrodošao u krajeve jugoistočne Evrope – tel-avivski Maccabi (naziv kluba vezan je za makabejce, židovske borce protiv osvajača Selukida), ponos Izraela. Sjećam se, čak i hrvatski Židovi kojima košarka nije bila prioritet išli su u Dom sportova u Zagrebu pozdraviti ekipu, onda i danas, vrijednu poštovanja, prije svega zbog kvalitetne košarke. Izraelski košarkaš Miki Berkowitz nije se mogao mjeriti s Draženom Petrovićem, ali nije, po kvaliteti, daleko zaostajao iza njega. Zanimljivo, na tim utakmicama publika nijednim znakom nije davala do znanja gostima iz Izraela da nisu dobro došli, dapače, navijanje je bilo krajnje korektno. U međuvremenu, Cibona nije ono što je nekada bila, dok Maccabi i dalje igra jednu od vodećih uloga u svijetu evropske košarke. Evo, najnovije vijesti kazuju da će se za prvaka Eurolige sutra u nedjelju, 8. svibnja 2011. u 16 i 30 boriti Maccabi-Electra i Panathinaikos. Maccabi je u finale ušao pobjedom nad Real Madridom 82 – 63. Pitat ćete se zašto u finalu evropske košarke Maccabi, kada se Izrael, zemljopisno nalazi u regiji Bliskog istoka, zapravo, u Aziji. I što je to sve značajno da bi se o tome pisao dnevnik?

Zašto Izrael u Evropi?
Nakon ustanovljenja države Izrael, nepisano je pravilo da Izrael participira u raznim evropskim takmičenjima – od izbora pjesme za Euroviziju do kvalifikacija za Europsko nogometno prvenstvo, gdje Hrvatska i Izrael upravo dijele istu kvalifikacijsku grupu. Izrael, u prvim desetljećima svog postojanja obilježili su europski Židovi, doseljenici iz europskih zemalja, koji su mu dali pečat, sve do današnjih dana. Izraelci i danas vole Evropu, česti su gosti-turisti evropskih turističkih destinacija. Pišem ovo zbog neobično intoniranog teksta na portalu Sportnet, izvjesnog Bernarda Jurišića koji je 6. travnja 2011. pisao da je „Maccabi "pobijedio" Euroligu i natjerao je da pomakne raspored završnice Final Foura u Barceloni. Zbog izraelskog praznika Dana sjećanja na žrtve vojnike i žrtve terora, finale Eurolige igrat će se u 16:30 sati... a Jurišić je to obrazložio:
„Maccabi iz Tel Aviva još je jednom potvrdio svoju moć i utjecaj i uspio i Euroligu i europske televizijske kuće "prisiliti" na promjenu termina završnog dana euroligaškog Final Foura u Barceloni.“
Gospodin Jurišić navodi da je izraelski klub od Eurolige ultimativno tražio da se finale Eurolige koje je na rasporedu 8. svibnja igra u poslijepodnevnom, a ne u večernjem terminu. Razlog je izraelski praznik Dan sjećanja, Jom hazikaron (ne zamijeniti s Jom Hašoa!!) zbog kojeg su čelnici Maccabija zaprijetili, piše Jurišić, kako neće igrati finale ukoliko se u njega plasiraju, a bude zakazano za predviđeni večernji termin.

Čelništvo Eurolige u međuvremenu je objavilo raspored završnice iz kojeg je jasno, piše dotični kolega, kako je Maccabijeva ucjena uspjela (podvukao Lj.R.W.) Finalni susret ovogodišnje Eurolige igrat će se 8. svibnja u 16:30 sati, a ogled za treće mjesto na rasporedu je, ni više ni manje - nego u 13:30, žali se Bernard Jurišić.
I nastavlja: „Ljutnju zbog prihvaćanja Maccabijeve ucjene već su iskazale brojne televizijske kuće iz čitave Europe, koje su za 8. svibnja rezervirale večernji termin za Euroligu, sponzori koji su skupo platili reklamiranje u udarnom televizijskom terminu … a to 16:30 sati nikako nije.“ I završava napis:
„Nema sumnje da će ova promjena termina smanjiti gledanost finalnog susreta i donijeti gubitke i Euroligi i sponzorima i televizijskim kućama. A to najbolje govori koliko je moćan Maccabijev lobi.“
Nije moćan Maccabijev lobi koliko je to moćan košarkaški klub, osnovan 1954 godine, kada je osnovana izraelska košarkaška liga, i kada je postao prvi puta prvak Izraela. Od tada je bio 47 puta prvak Izraela, 38 puta osvajao je kup Izraela, pet puta bio je šampion Evrope, jednom i pobjednik interkontinentalnog kupa.
Maccabijevi igrači u plavo-žutim dresovima nisu samo sportaši nego i veleposlanici Izraela, čvrsti momci koji pokazuju da Izraelci, većinom Židovi, nisu sposobni samo za trgovinu, bankarstvo i slične poslove, kako glase stereotipi, nego da imaju fizičku snagu i sportsku umješnost. Stoga je cionistički pokret relativno rano poticao osnivanje sportskih društava – već krajem 19. stoljeća.
Iako ne mislim da su anonimni komentari ispod napisa na Netu vrijedni posebne pažnje, oni, nebrisani od administatora ipak ostaju kao svjedočanstvo gluposti, netolerantnosti i nerazumijevanja pijeteta. Tako jedan komentator ovog napisa pita:
„Dokle će se više popuštati židovima u svemu - od politike, sporta, zabave, posla, financija itd itd, a kada je dan sjećanja za poginulu palestinsku djecu???“ I dalje neki pitaju: što ima tražiti ova azijska zemlja u Europi itd, i t. sl. Takvi i slični upisi pobrali su i veliki broj plusova, a zanimljivo, razumijevanja za MOLBU Maccabija zamalo da i nema.
Naime, Maccabi se još nije tada plasirao u finale, a već su uslijedili toliki povici i kvalifikacije o UCJENI.
Ne treba očekivati da svatko u Hrvatskoj zna što taj blagdan znači Izraelu, no od onoga koji djeluje u javnom, medijskom prostoru to valja očekivati.
Tražiti od izraelskih košarkaša da igraju eventualni finalni meč u vrijeme iskazivanja pijeteta nije korektno, kao što nije korektno gurati Izrael u regiju kojoj duhovno-vjerski i materijalno ne pripada. Iako, ni Azija, sudeći po razvoju Kine, Indije, Japana… nije ono što neki hrvatski građani misle o ovom kontinentu.

Pouke za Hrvatsku?
I pokazuju da nikada dovoljno obrazovanja i informiranja građana o povijesti drugih država i nacija, vrijedno je analizirati druge da bi možda i mi izvukli neke pouke iz toga. Jer, dojma sam da se u Hrvatskoj ponekad skidaju gaće zaista kada i ne treba, kako je nekada bilo prevelikog nacionalnog napuhavanja, na putu smo u drugu krajnost - nedostatak nacionalnog samopoštovanja!
Valja nam učiti od Izraelaca:
Nekoliko sati pomaka termina eventualne košarkaške utakmice neće uništiti međunarodnu, europsku košarkašku organizaciju, medije i sponzore, ali će značiti da vodstvo te međunarodne sportske udruge uvažava specifično vrijeme i potrebe jedne ne baš beznačajne košarkaške momčadi i vjersko-etničke skupine kojoj dio te momčadi pripada. Maccabi nije nikoga ucijenio. Maccabi je samo pokazao da zastupa jednu državu na međunarodnom takmičenju i drži do sebe i Izraela, kojeg predstavlja.
Nacionalni ponos pokazuje se i na sitnicama, i nadam se da ovaj primjer može poslužiti i nama u Hrvatskoj, kao orijentir. Ali, pretpostavka tome je uređena zemlja, zdravi patriotizam i prije svega hrvatska vlada koja zna što želi i koja zna do koje mjere može ići s ustupcima međunarodnoj zajednici.
Zbog svega toga, Maccabi, naprijed! Jedno košarkaško srce kuca za tebe!

Komentari

grupna psihoterapija

kaj je ovo portal za samo pomoc i psihoterapiju?

... mislila sam da je za politiku.. i politicke poglede..

no dobro, nije bas da me danasnja tema, grupne terapije zanima, ali nikad ne znas kad ce uletiti neka zanimljivija. dobro je znati.

psihoterapija nije losa stvar.

izbacuje dugo nakupljane (ili kratko) frustracije iz organizma na net.. .. hmm

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Europska i profesionalna pravila

U Europi a i u Americi se utakmice, iz komercijalnih razloga, igraju i za najveće kršćanske praznike (Uskrs, Božić) kao i u dane kada se obilježavju velike nacionalne ili vjerske tragedije. Zašto bi se onda činili ustupci nekom koji kao gost igra u Europskom kupu ili nekada, jednu sezonu, u Jadranskoj ligi?
Europsko civilizacijsko pravilio je da se utakmice odlažu samo u slučaju aktuelne velike tragedije.
Spominješ Dražena Petrovića koji je odabrao biti Hrvat zbog svojih osjećaja a ne financijskih razloga. Možemo spomenuti još masu naših reprezentativaca, Srba, koji su uprkos ratu ponosno igrali za našu zemlju, samo u košarci za vrijeme rata duboke tragove su ostavili Komazec, Popović, Vujčić itd. Svi se sjećamo u nogometu Dade Prše koji je srce ostavljao na terenu za Hrvatsku u teškim vremenima, ne kao Amerikanci u Macabiju zbog novaca, već zbog ljubavi prema Hrvatskoj.
Sjeti se Jugoplastike koja je četri puta zaredom osvojila sa Božom Maljkovićemi(naće mojim polustricem, oženio očuhovu sestru) sa Sretenovićem, Savićem, Duškom Ivanovićem ) koja je bila za razliku od Izraelaca amaterski klub i koji su upkros tome razbijali te skupo plaćene zvijezde. Zato je Boža - Dioklecijan i diže mu se, usred rata, cijela dvorana i deset minuta aplaudira.
Suludo je upoređivati naše i prekodrinske Srbe i Palestince no ima li u blizini Macabija i jedan Palestinac da donosi igračima makar boce vode?! Nema Ljubo, već su okruženi tajnim agentima koji ih čuvaju. Zato su Dražen Petrović ili legendarna ekipa Jugoplastike stvarno zaslužili da budu nacionalni ponos i primjer izvan granica naše zemlje a Macabi može biti samo izraelski nacionalni ponos a za europljane samo jako skupa profesionalna, izuzetno plaćena ekipa.

Tko je glasao

Kakve su ovo gluposti da je

Kakve su ovo gluposti da je Vujčić Srbin? Čovjek je iz Vrgorca u kojemu ima Srba koliko i Palestinaca. Komazec i Popović jesu po ocu Srbi, ali time nisu ništa manji Hrvati.

Tko je glasao

@Splica Opet Palestinci??

Pišem o navodnoj ucjeni od strane Maccabija, a ti o - Palestincima! Samo uzgred, ako Palestinac (Palestinci) mogu biti članovi Knesseta, zašto ne bi mogli biti igrači Maccabija? Ali, prije toga treba ostaviti noževe (skoro stravično ubojstvo dijela obitelji Fogel, među njima i djece,u Itamaru - nezapaženo od naših medija!!)), bombe, dinamit, kalašnjikove.. i prihvatiti se - lopte!
A da Europljani ne cijene Maccabi, ne bi mu učinili ustupak. A da se igra košarka (ili bilo koja druga utakmica) i u dane nacionalnih i vjerskih tragedija, prvi puta čujem! Splića dragi, ovim riječima si promašio "ceo fudbal"!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Ovčara i domaći Srbi

Što smo trebali tražiti da se Srbi predaju pa da Dadu Pršu pozovemo u reprezentaciju?
Dole sam ti objasnio kako mislim da si ti promašio portal sa ovim tekstom. Stvarno ne znam kakve veze ima sa hrvatskom domaćom i međunarodnom politikom sem isforsiranog skidanja gaća kako bi se našla neka poveznica.
Može se tako napraviti članak o Novaku Đokoviću, dodati da mu je majka iz tvoga kraja, malo i nacionalnog ponosa i to bi trebao biti politički artikal?
Ajde kada kažeš da sam ja promašio ceo fudbal, umjesto gaća skidam se sa teme i idem gledati tekmu. komentirat ću je poslije na sportskom portalu.

Tko je glasao

@Splića TV prijenos??

Gdje ćemo gledati tekmu, kada vidim, nema TV prijenosa!!!??? Tako na HRTV rade s našim novcem, sramota...!!!!!!???
A riječ UCJENA nije sportska, nego politička terminologija! "Sem" ako to tebi nije uobičajeni vokabular u razgovorima??? I manje-više danas je sve politika, pa i to da nema TV prijenosa iz Barcelone.
.Bljak, bljak!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Kompjuterski streaming

To ti je lako naći, evo ti i link. Prvo poluvrijeme 33:30 za Pao.
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Basketball.html
Slažem se da je košarka zapostavljena sramotno kod nas.
Evo da ti kažem i moje oklade za danas. Prva na 1.85 ispo 152 koša (dobro stojim) i druga 1x na Pao. Puno bolja momčad i super trener, Želko Obradović, koji ima već 4 titule prvaka Europe. No to u jednoj utakmici malo znači.

Tko je glasao

@Splica Gube????

Jaooooo, gube!
Baš ti hvala za link!
A Pao treba pasti! Ni Obradović mu neće pomoći...Maccabi pobjeđuje s tri do četiri razlike!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Double-double

Kladioničarski rečeno dva puta 200 kunića u mome džepiću:)
Suci su malo navlačili za Grke ali tome je razlog tema tvoga dnevnika tj. miješanje politike u sport.
Za utjehu ti šaljem ovaj legendarni snimak kada je Božo sa Stojkom i Paom osvoji Europu protiv Barcelone. Koš je morao biti priznat Barsi jer je lopta bila u silaznoj putanji ali u toj brzini kada je Vranković za sekundu pretrčao cijeli teren suci nisu vidjeli ili nisu smjeli svirati. Na dužem snimku utakmice se i ja vidim iza klupe:)
http://www.youtube.com/watch?v=S2_XEzsfmMk&NR=1
Kako se ono kaže, ne vjeruj Grcima niti kada poklone nose:)

Tko je glasao

@Splica Dobro igrali, ali nije nam išlo...

Čestitam na dobitku.
Što se tiče sudaca, mi se ne žalimo na suce. Drugi puta bit će na našoj strani. Maccabi je loše počeo utakmicu i prednost Grka iz prve četvrtine nisu uspjeli doseći. A neki su sretni da azijska momčad nije prvak Europe.. Za one koji nisu pratili, Maccabi je izgubio s osam razlike. I dobro da je sve mirno prošlo, naelektrizirana su vremena...
Slaven Bilić bi rekao, dobro smo igrali, svaka čast igračima, ali nije nam išlo.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Lj.R.W. i Splica, uvažena gospodo, a ne internetski nickovi!

Čestitam obojici na neometanoj komunikaciji. Čestitam i sebi, jer vaše čavrljanje osjećam kao vlastiti dobitak.
U znak zahvalnosti citat Disraelija:
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own"

I zato još jedan citat istog autora samo za mene:
"Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for truth"

Tko je glasao

@shiky Benjamin Disraeli i Goldstone??

Hvala, obožavam Disraelija, imam jednu njegovu biografiju, na našem jeziku...koju sam pročtao sa zadovoljstvom. Koliko se od njega da naučiti???
A što se tiče Spliće, nisam baš zlopamtilo kako bi se dalo zaključiti. I tu mi Talmud pomaže koji kaže PROMATRAJ SVAKU OSOBU PO NJENOJ BOLJOJ STRANI!
Pozz,

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Cijenjeni kolega @LjRW,

Osim nekih sitnih zamjerki u dnevniku, mislim da ste vrlo korektno iznijeli situaciju, koja to i zapravo nije.
Ako neka zemlja obilježava praznik ( ili komemorira neki ključan datum iz svoje povijesti), sasvim je logično da zatraži odgodu sportskih događaja, koji bi spriječili njihove građane (u ovom slićaju sportaše) da se osobno uključe u manifestaciju. Za mene tu nema ništa sporno, pod uvijetom da se svima jednako izađe u susret. Mislim da se na prste jedne ruke može nabrojati, kada to nije učinjeno od strane međunarodnih sportskih institucija.

Jadna stvar iz Vašeg dnevnika me zaintrigirala da se oglasim:

I pokazuju da nikada dovoljno obrazovanja i informiranja građana o povijesti drugih država i nacija, vrijedno je analizirati druge da bi možda i mi izvukli neke pouke iz toga. Jer, dojma sam da se u Hrvatskoj ponekad skidaju gaće zaista kada i ne treba, kako je nekada bilo prevelikog nacionalnog napuhavanja, na putu smo u drugu krajnost - nedostatak nacionalnog samopoštovanja!

Eto, cijenjeni kolega, čak ste i Vi ovo shvatili, iako Vam je taj vid djelovanja "nepoznanica", neopažanje ove fundamentalne istine, od strane "desnice" u Hrvatskoj, najveći je krimen još od doba A. Starčevića i puzajućih mađarona.

Pozdrav,
Molotov

Tko je glasao

@Molotov Nije glavna tema...

Nije glavna tema nedostatak nacionalnog samopoštovanja u Hrvata, ali često se uhvatim u razmišljanju što bi Izrael učinio kada bi ga Evropska unija toliko šikanirala prilikom testiranja zrelosti za EU!? Nije to lako prognozirati, ali mislim da bi u takvom slučaju Izrael Evropskoj zajednici okrenuo leđa...
S tim da vjerujem da Izrael ne bi došao u situaciju da ga vode ljudi bez načela, kaotični kameleoni, ljudi kojima je privatni interes sve, a opće dobro najsporednija stvar na svijetu...Ili, paun - Jaca uz HDZ vodstvo koje je narodu okrenula leđa...
Samo okrenuti licem prema narodu, mogu se stvarati autoriteti... I da se razumijemo: u Izraelu se političari itekako svađaju, ali oko 3-4 pitanja postoji opći konsensus: obrana odnosno sigurnost Izraela, vanjska poltika Izraela, pravna država i odnos prema općem dobru. Tko grubo dovede u pitanje ove postulate, ne može se održati na vlasti u Izraelu, građani odn. javno mnijenje to kažnjava.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Predsjednik Izraela Mosha Kastav

je osuđen zbog silovanja djelatnice ministarstva turizma svoje Vlade.
Naš premijer će, najvjerojatnije, biti osuđen zbog lopovluka.
Zašto smatraš da su izraelska načela iznad hrvatskih? Osobno, manju odbojnost imam prema lupežima nego prema silovateljima i ubojicama.
Ovaj dnevnik nema nikakve veze za hrvatskom politikom i ovim portalima, zapravo manje negoli vođenje Prosinečkog Crvene Zvezde. Taj klub nimalo ne volim ali oni su sa nacionalno mješovitim sastavom i nikakvim proračunom postali prvaci Europe u nogometu i to je sportski nešto veliko, kada siromašan klub sruši financijski moćan. Ovako jedan klub sa basnoslovnim proračunom, "legija stranaca" sa domaćim igračima kao iznimkama osvoji nešto zato što može kupiti skupe igrače i nije neki sportski uspjeh. Politička propaganda, možda ali i "smrt" za izraelsku košarku koja nije u stanju ništa reprezentativno osvojiti a to je nacionalni ponos onda. Navijači bi im trebali vikati najbogatiji smo, a ne najbolji smo.
Protu primjer je "Barcelona" koja je bogata novcem ali i svojom školom te svojim igračima. Pogledaj Gerarda Piquea, Iniestu, Puyola, Xavija i da dalje ne nabrajam koji uz Messija (došao sa 14 godina u Barsinu školu) vladaju svjetskim nogometom. Spoj nacionalnog ponosa, znanja i novaca. Baš tim redom za razliku od Macabija.

Tko je glasao

@Splica Načela??

Hrvatska i izraelska pravna načela se bitno ne razlikuju, ali praksa je različita kao što su različiti nebo i zemlja! A to kakvu ti odbojnost imaš prema nekom krivičnom djelu, to je tvoja privatna stvar. Srećom, sucima je to sporedan kriterij, KRIMINAL JE KRIMINAL, važno je da bude sankcioniran.
I kada bi sve bilo u novcu, onda bi Chelsy Abramoviča trebao biti svjetski prvak u klupskom nogometu.
I gdje da sada gledam TV prijenos, reci ti meni?? Mađari ostali na analognom signalu, hm?? Ha, idem na portal Maccabija, oni daju rezultat, vjerujem, iz minute u minutu. I savjetovao bih ti taj portal, jedino ne razumijem, zašto su tekstovi na hebrejskom!!!?? Ali ima divnih fotki...
UAAAAAAAAAA HRTV!!!
UAAAAAAAA!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Što je važnije bitno je

@splica

"Spoj nacionalnog ponosa, znanja i novaca. Baš tim redom za razliku od Macabija.""

Ova tri elementa oni imaju u vojsci,Mosadu i sl., na čemu im možemo pozavidjeti, a sport,eh moramo priznati da je to ipak samo "najvažnija sporedna stvar na svijetu" sa naglaskom na "sporedna".

sve dobro...

Tko je glasao

Lj R W

voli,veliča i brani svoje. Nije vrijeđao druge.

Tek mikroskopom bi se našlo natruha ,bar u ovom tekstu, e da bi se netko osjećao povrijeđenim.

Lijepo je čovjek naveo ime novinara sa kojim se ne slaže.

Ne slažem se sa onim brojanjem " domovnica " u klubu,pa danas je to manje više svugdje u sportu

Onda,da bi od Izraelaca i mi Hrvati mogli mnogo štošta naučiti - stoji.

Recimo ,na naš spor sa Slovencima oko našeg mora, granice, jednostavno je trebalo primijeniti izraelski poučak.

Nas yebe tko stigne,a oni recimo kažu da brod ne može proći,upozore. Upozorenje se ne posluša,desantiraju pomorske diverzante i drap.drap.drap. Problem riješen.

Tako se radi.

sve dobro...

Tko je glasao

sjedim simo sjedim tamo...

Nemam ništa protiv nacionalnog ponosa, poštovanja tradicije i slično.

Ali, opet, nešto smeta mom kao logičkom mozgu.

Ako si pristao sudjelovati u nekom natjecanju - pretpostavka je da potpisuješ neka pravila/ugovor - i pristaješ na neke stvari. Ovaj cijeli postupak mi se malo ne sviđa zbog lagane dvoličnosti. Ako si znao da postoji neka opasnost "igranja na dan na koji NE igraš" onda je red to zatražiti od organizatora PRIJE nego do te opasnosti dođe. Ovako mi to liči na medijsko iskorištavanje što ne volim.

Vjera, pijetet i slične stvari se ne moraju iskazivati tako javno - time se vrijeđa druge.

Tko je glasao

@zaphod Baš u tome i jest stvar....

Ili ja nisam naglasio, ili ti nisi zapazio: Maccabi je tražio promjenu termina utakmice finala A DA NIJE ZNAO HOĆE LI SE U FINALE PLASIRATI!?? Maccabi je tražio da UKOLIKO UĐE u finale ne igra utakmicu kada je u Izraelu nacionalni blagdan koji uključuje PIJETET, odnosno da se termin utakmice pomakne za nekoliko sati unaprijed...I organizatorisu Maccabiju izašli u susret a novinar Jurišić, vjerojatno u ime PRAVOG lobija, a to su TV kuće koje gube reklame ukoliko se igra ranije, "potapa" Maccabi...

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

moja greška...

Nisam zapazio - a baš je to detalj koji me zasmetao... Moja isprika.

Tko je glasao

Pa, nisu oni Hrvatska da na

Pa, nisu oni Hrvatska da na svakom uglu otvore neku filijalu stranog trgovačkog lanca, ha, ha...
A što se tiče fizičke snage, jedna prosječna Izraelka bi te istamburala sve u šesnaest, ha, ha...

ovo nije primjerena retorika...

a sad ako se to tebi @drvo svida... onda si u pravu

meni se ne svida

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Yaakov

@zap

je već na to odgovorio.

Od toliko dana u godini i toliko sati u danu,molim da se malo i nama prilagodite ,našem nacionalnom duhu,ponosu i eto,zbog naše javnosti i naših navijača.

Važniji nam je naš nacionalni ponos i dužnost prema našem narodu i navijačima,nego eto recimo mali gubitak od reklama.

Ovi nisu morali pristati,ovi ne bi igrali i nikom ništa.

Npr. eto neću raditi neke poljoprivredne poslove ako mi susjed pravoslavac ili musliman,baš taj dan ima neki svetac ili slavu ili već nešto,ukoliko sam dobar sa tim susjedom,jel tako.

Nije lijepo,recimo,susjed ženi sina a ti voziš stajski đubar,prolaziš mu sa tim kraj uređenih svatova i sl.

Nije lijepo upaliti motornu pilu i rezati drva,a kod susjeda Srbina je recimo pomen na smrt oca (ono 40 dana znaš),nećemo zvati prijatelja na redovno kartanje bele ako pada baš na dan godišnjice smrti njegovog sina koji je poginuo u prom.nesreći. Obična ljudska uviđavnost.

Eto,te obične ljudske principe primijenite sada na ovaj slučaj i malo ćete ublažiti svoje stavove
prema Ljubi. Vi neki.

sve dobro...

Tko je glasao

Ovo je očito

@lunoprof
bilo sa dozom humora,ovo o prosječnoj Izraelki,usput,tu ima i istine jer je Izrael,razumljivo sa obzirom na okruženje ,izrazito militaristička zemlja,tako da već od malih nogu djecu odgajaju u ratničkom duhu,uče ih borilačkim vještinama, curice dakako,tako da ovo drži vodu.

imaj duha a ne sve secirati,cijepidlačiti,

zaista,kod nas se malo proizvodi a puno uvozi,pa i ta mu kritika stoji.

sve dobro...

Tko je glasao

mozda.. bih i ja to tako

mozda.. bih i ja to tako shvatila,

samo kad ne bi bio precesto "duhovit"

pa mi se cini da se "duhovitost" izgubila u naglasavanju

ili prikazuje nesto drugo...

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

čvrsti momci koji pokazuju da

čvrsti momci koji pokazuju da Izraelci, većinom Židovi, nisu sposobni samo za trgovinu, bankarstvo i slične poslove, kako glase stereotipi, nego da imaju fizičku snagu i sportsku umješnost.

Mrzim kad netko u ime nekih svojih visih interesa lazira cinjenice.
Ajmo onda polako.
Od 13 igrača u rosteru Maccabija ove sezone, 7 ima izraelsko drzavljanstvo.
Od tih 13, 10 je igralo polufinale.
Od tih 10, 7 je igralo 10 i više minuta.
Od tih 7, 2 imaju izraelsko drzavljanstvo.

Meni ovi podaci ipak govore da su onda Izraelci, većinom Židovi, ipak sposobni samo za trgovinu, i ostalo, u ovom slučaju trgovinu igračima, jer samo sa igračima Židovima ne bi mogli osvojiti ni hrvatsku ligu!
Eto, to su tvoji čvrsti momci, koji sutra igraju finale. Ako amerikanci ne budu imali sutra svoj dan, neće biti nikakve koristi od Židovske fizičke snage i sportske umješnosti da se osvoji Euroliga.

A druga stvar koja me oduvijek smeta, ako je vec EUROLIGA, Europsko prvenstvo u nogometu i slicno, tamo nema nista tražiti Izrael, ni njihovi klubovi.
A buduci da ces ti mene sada proglasiti rasistom, ja cu ti odmah odgovoriti da si ti veci rasist od mene jer ne zelis da ta drzava sudjeluje u natjecanjima u koja po svim normalnim kriterijima i spada.

Prije par dana sam imao cast upoznati dva Izraelca koji su iz Haife, i bio sam neugodno iznenadjen kad su mi rekli da ce navijati protiv Maccabija na Final fouru, i da u Izraelu bas i ne vole tenisacicu Peer.
Neugodno iznenadjen jer je valjda mit da svi tamo podrzavaju jedni druge, a jos vise jer je meni nezamislivo da navijam protiv nekog hrvatskog kluba u europskim natjecanjima, pogotovo u ovakvoj situaciji kada su korak do osvajanja naslova prvaka Evrope!
Europski prvak iz Azije? Hvala na dnevniku, ali to nema smisla!

Tko je glasao

@Arowan Podaci?

Da li bi naveo onaj izvor o krvim zrncima i državljanstvu igrača Maccabija??? Mislim da je krajnje rasistički i nacionalistički trančirati tako igrače Maccabija. Samo sam očekivao da mi nabaciš na nos Milana Mačvana, igrača Maccabija, iz Srbije... Pravi je makabejac, čitaj što piše uoči finala... On jest iz Srbije, ali, usput, rođeni je Vukovarac...
Užasavam se pomisli da nisi shvatio poantu dnevnika - optužbu hrvatskog novinara da je Maccabi UCIJENIO organizatore. A s obzirom na uspjehe Izraela u nanotehnologiji, znanostima, medicini, poljoprivredi... pa i solidnom nogometu, morat ću te razočarati - da su ostali samo kod trgovine, ništa od razvoja te države... Pa, nisu oni Hrvatska da na svakom uglu otvore neku filijalu stranog trgovačkog lanca, ha, ha...
A što se tiče fizičke snage, jedna prosječna Izraelka bi te istamburala sve u šesnaest, ha, ha...

I nemaš pojma o odnosima među klubovima u Izraelu - ona dva navijača zato što su iz Haife, naravno, teško će navijati za Maccabi iz Tel-Aviva... I pola momčadi u Izraelu zovi se ili Maccabi ili Hapoel, ali se, kao i svi navijači na svijetu, ne podnose..
Evropski prvak iz Azije? Pojma nemaš što je danas Azija?!! I ti bi zaustavio HDZ? Gori si od najzagriženije hadezenjare...

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Izvor: http://www.euroleague.

Izvor:

http://www.euroleague.net/competition/teams/showteam?clubcode=TEL&season...

4 PARGO, JEREMY USA Guard 1.88 1986
5 HENDRIX, RICHARD USA Forward 2.03 1986
6 SHARP, DERRICK Israel Guard 1.83 1971
7 BLU, DAVID Israel Forward 2.01 1980
8 ELIYAHU, LIOR Israel Forward 2.07 1985
9 GREEN, YANIV Israel Center 2.06 1980
10 PNINI, GUY Israel Forward 2.01 1983
11 BURSTEIN, TAL Israel Guard 1.98 1980
12 LABANOWSKI, SEAN Israel Forward 2.02 1992
13 EIDSON, CHUCK USA Guard 2.02 1980
14 MACVAN, MILAN Serbia Forward 2.06 1989
15 PERKINS, DORON USA Guard 1.89 1983
21 SCHORTSANITIS, SOFOKLIS Greece Center 2.06 1985

I kad me vec vuces za jezik, jedini bitni za momcad od igraca iza kojih pise Israel su Pnini i Blu, a Blu je amerikanac, da su ga htjeli u NBA-u, nikad ne bi dobio izraelsko drzavljanstvo,niti znao gdi je Izrael.. Znaci ostaje samo jedan bitan igrac, a da nije amer :P
Naglasavam, nisam rasist, ti si ovo poceo!!!!!

A zasto bi spominjao Macvana, kad jedva da je igrao u polufinalu, 5 minuta:

http://www.euroleague.net/competition/teams/showteamstats?clubcode=TEL&s...

A i kroz sezonu nema puno vecu minutazu.
Kao sto rekoh, bez amera nista :)

Pa ti si poceo sa tranciranjem igraca Maccabija, samo ti si izbrojao 13 igrača iz Izraela, a ja malo drukcije :P I sad samja rasist.

To sto oni iz Haife i zele da Maccabi iz Tel Aviva ispadne, nije normalno.
Iako sam navijac Dinama, kad nasi klubovi igraju euronatjecanja, nikad ne navijam da ispadnu, to je normalno!

Tko je glasao

@Arowan Bez Amera ništa, kao u politici...

Hoćeš reći da bez Amera ništa, kao u politici..? Pa pogledaj samo engleske,francuske nogometne klubove, koliko je rođenih Engleza, Francuza..? Pogledaj Dinamo?!! To je svjetski trend u sportu - kod Maccabija je vrlo slično, s tim, da je u duhu momčadi naglašeno - čim igraš za nas, onda prihvaćaš pravila Maccabija, ta je momčad SIMBOL Izraela, pa igrao u njemu 2l igrač sa stranom putovnicom. Maccabi ima vrlo organizirane navijače, navijaju za Maccabi kao da su svi igrači Izraelci! Mogao bi nastaviti ovu polemiku s još nekim zapažanjima s tim u vezi, ali ne mislim da to daje novu vrijednost raspravi.

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@ljubo

ono sto se najvise cita u dnevniku.. jest tvoj zidovski nacionalizam..

nisu ti potrebni takvi natpisi..

nitko tko zeli stvarnu jednakost medu ljudima, i postivanje ljudskih prava za sve ne pise, ma nisu mu potrebni tekstovi koji glorificiraju "njegovu" naciju, prikazujuci je boljom od drugih, samo zato sto je tvoja..

cak ako i ne bih imala nista protiv glorificiranja vlastite nacije nad drugima (a imam puno protiv) u vidu vece zrtve, snaznijih ljudi, posebnih sposobnosti, vjecne nepravde i ...

na ovakvom primjeru stvarno ispadne posebno smijesno..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

@lunoprof Ne znaš...

Ne poznaješ neke Židove koji to rade, tako da ti je kritika promašena. Pogotovo stoga što kao navijač glorificiram KOŠARKAŠKI KLUB , objašnjavam okolnosti kako je pomaknut termin utakmice i kažem da to NIJE BILA UCJENA...Ponekim promašenim komentarom rasprava je otišla u drugom smjeru. Priznajem, možda bi bilo bolje da nisam ništa objašnjavao, nego ostao kod samog dnevnika. Ali kako, kada te odmah pokušaju izbaciti iz takta s - Palestincima...!!!Kada budem pisao o izraelskom peradarstvu i onda će biti komentara o tome kako izraelski pijetlovi gaze palestinske kokoške, he, he..Za samostalnu sam palestinsku državu, pored Izraela, samo da se riješimo tog pitanja koje se stavlja na nos i kada treba i kada ne treba...
Koliko griješiš i koliko još trebaš učiti vidi se po tome što meni spočitavaš glorificiranje vlastite nacije, a ja izraelskoj naciji ne pripadam...Snažniji ljudi?? Samo negiram stereotip o Židovima kao vječnim trgovcima... Židovi-Izraelci pokazuju da su danas odlični - poljoprivrednici! Ne znam da li si čula za fenomen "obrnute piramide"?
Vječna nepravda?? Pa ne znam narod koji sanja toliko, očekivanjem Mesije, vrijeme meda i mlijeka, mira i pravde... Kada bi se vjerovalo u "vječnu nepravdu" bio bi to fatalizam, a to u većini Izraelaca i Židova NE POSTOJI!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

čvrsti momci koji pokazuju da

čvrsti momci koji pokazuju da Izraelci, većinom Židovi, nisu sposobni samo za trgovinu, bankarstvo i slične poslove, kako glase stereotipi, nego da imaju fizičku snagu i sportsku umješnost.

Mrzim kad netko u ime nekih svojih visih interesa lazira cinjenice.
Ajmo onda polako.
Od 13 igrača u rosteru Maccabija ove sezone, 7 ima izraelsko drzavljanstvo.
Od tih 13, 10 je igralo polufinale.
Od tih 10, 7 je igralo 10 i više minuta.
Od tih 7, 2 imaju izraelsko drzavljanstvo.

Meni ovi podaci ipak govore da su onda Izraelci, većinom Židovi, ipak sposobni samo za trgovinu, i ostalo, u ovom slučaju trgovinu igračima, jer samo sa igračima Židovima ne bi mogli osvojiti ni hrvatsku ligu!
Eto, to su tvoji čvrsti momci, koji sutra igraju finale. Ako amerikanci ne budu imali sutra svoj dan, neće biti nikakve koristi od Židovske fizičke snage i sportske umješnosti da se osvoji Euroliga.

A druga stvar koja me oduvijek smeta, ako je vec EUROLIGA, Europsko prvenstvo u nogometu i slicno, tamo nema nista tražiti Izrael, ni njihovi klubovi.
A buduci da ces ti mene sada proglasiti rasistom, ja cu ti odmah odgovoriti da si ti veci rasist od mene jer ne zelis da ta drzava sudjeluje u natjecanjima u koja po svim normalnim kriterijima i spada.

Prije par dana sam imao cast upoznati dva Izraelca koji su iz Haife, i bio sam neugodno iznenadjen kad su mi rekli da ce navijati protiv Maccabija na Final fouru, i da u Izraelu bas i ne vole tenisacicu Peer.
Neugodno iznenadjen jer je valjda mit da svi tamo podrzavaju jedni druge, a jos vise jer je meni nezamislivo da navijam protiv nekog hrvatskog kluba u europskim natjecanjima, pogotovo u ovakvoj situaciji kada su korak do osvajanja naslova prvaka Evrope!
Europski prvak iz Azije? Hvala na dnevniku, ali to nema smisla!

Tko je glasao

maccabi

Činjenica je da ja Maccabi davno napravio grešku igrajuči na taj dan(yom azikaron) te je bio izviždan u samom Izraelu, te se takve greške neće više događati. Glupost je pričat o nekakvom izraelskom lobiju, jer je Maccabi ponudio Euroligi da premjesti datum, ako neće da premjesti, Maccabi neće igrati, vrlo jednostavno..

yalla macabi

Tko je glasao

Cijena

Vidičeš koliko će ih to koštati u konačnici u slijedećih 5-10 godina ako ne već i danas poslije podne. Europa bez problema može bez njih, oni ne mogu sportski preživjeti bez nje. Ne igranje utakmice bi bio golem financijski gubitak (tv prava, marketing itd) i zato je pristano na ustupak.
No niti jedan sportski savez ne pristaje na miješanje politike u sport (vidi pod BIH nogometni savez i suspenziju).
Uzmi opet Bosance za primjer, da odbiju igrati na godišnjicu masakra u Srebrenici. Uspjeli bi jedanput, ako su svi termini već prodani ali bi im to sve poslije došlo na naplatu

Tko je glasao

@Ljubo Ruben Weiss ako se

@Ljubo Ruben Weiss ako se nacionalni ponos pokazuje i na sitnicama zašto ga ti nisi pokazao na krucijalnom nacionalnom interesu obrane Domovine, već si kada su zločinačka vojska i četničke koljačke bande razarale Hrvatsku, pobjegao u Beć.

Sram te bilo, zar da ti nekome prodaješ muda pod bubrege, što je to nedostatak nacionalnog samopoštovanja!

Pišeš da nam valja nam učiti od Izraelaca, zar o tome kako se se ugnjetava Palestinski narod i kako se ubijaju volonteri koji dostavljaju humanitarnu pomoć u izraelska geta!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljica

stvarno si pretjerao.sviju nas maltretiras ovakvim upisima protiv Ljube.sto je previse,previse je.

Tko je glasao

kukljica

stvarno si pretjerao.sviju nas maltretiras ovakvim upisima protiv Ljube.sto je previse,previse je.

Tko je glasao

@tenor vjerujem ti na riječ

@tenor vjerujem ti na riječ da je tebi i onima koji se na Hrvatsku i Hrvate nabacuju Sodomom i Gomorom komentar kukljica — Sub, 07/05/2011 - 22:43. trn u oku.

@tenor vjerujem ti na riječ da je tebi i onima koji su u zavadi sa istinom komentar kukljica — Sub, 07/05/2011 - 22:43. maltretiranje istinom!

Što ćeš kada nas ima takvih koji vole državu u kojoj su rođeni i u kojoj žive pa je brane ne samo od agresije i okupacije onih koji su nas hjeli posrbiti, već i od onih koji nas u svojoj bezgraničnoj tugi što neprijateljima Hrvatske to nije uspjelo žele na sve moguće načine poniziti i vrijeđati kao što to uz blagoslov mraka čini Ljubo Ruben Weiss.

Očigledno je pod geslom demokracije u slobode pollitika.com postala pljuvaonica i drkalište na kojem nas Ljubo Ruben Weiss gotovo svakodnevno podsjeća i uči o na nadmoć njegove vjere i nacije, koja je ako je vjerovati Ljubi zasjenila i Hitlerov suludi san o stvaranju arijevske rase!

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljice.

koliko vidim iz tvojih upisa ti si pametan i pismen covjek a bavis se ovakvim glupostima.agresija,okupacija,posrbljavanje, LJRW.zaboravi vec jednom.Ljubu jednostavno preskaci kao da ga nema.pusti covjeka da pise.i meni se ne svidja sto neki pisu pa sutim.

Tko je glasao

@tenor ovo nisu upisi protiv

@tenor ovo nisu upisi protiv Ljube, već negodovanje na njegovo opetovano kopiranje Hitlerove doktrine o nekoj arijevskoj rasi.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@Kukljica

Toliko je bedasto i zaprepašćujuće to što si napisao o nekakvom mom kopiranju Hitlerove doktrine da samo mogu reći: NI MINUS i NO COMMENT!

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

Maccabijevi igrači u

Maccabijevi igrači u plavo-žutim dresovima nisu samo sportaši nego i veleposlanici Izraela, čvrsti momci koji pokazuju da Izraelci, većinom Židovi, nisu sposobni samo za trgovinu, bankarstvo i slične poslove, kako glase stereotipi, nego da imaju fizičku snagu i sportsku umješnost. Stoga je cionistički pokret relativno rano poticao osnivanje sportskih društava – već krajem 19. stoljeća.

Kakve ti gluposti napišeš i ostaneš živ...

Nabroji mi koliko igra u Maccabi-u pravih Izraleaca, posebno pravih Židova...

Taj klub je uvijek živio na stranim američkim igračima..., a najbolji pokazatelj je što ni dan danas kada je Hrvatska košarka dotakla dno , reprezentacija Izraela nas ne može pobijediti ni u snovima...

Shvaćam očaran si Izraelom i Maccabi-em , ali nemoj lažnu superiornost pokazivati , čak štoviše sada se povodiš sa jednim ružnim primjerom progonitelja Izraelaca ... , a to je tzv. nadljudi...

Klubu (Maccabi-u...) skidam kapu , ali uz toliki proračun i odlične kupljene američke igrače koji bi mogli igrati i u nekom slabijem NBA klubu bi i mnogi drugi klubovi uspjeli...

PS. Židovi si uzimaju puno toga za pravo (daleko previše...) , a kada Hrvati traže malo onda pljuješ i rigaš vatru i glumiš nekog prosvjećenog tzv. ljevičara...

http://pollitika.com/zlo-je-u-drugima-na-margini-haske-presude-drugi-zav...

Da te pitam da li su ikada izraelski političari završili na sudovima međunarodnim zbog svojih ogromnih zlodjela prema Palestincima...

http://www.drustvo-geografov-pomurja.si/arhiv2008/palestina-predavanje/z...

http://vidisliku.com/galleries/Politicke-slike/IZRAELSKI-Zid-2.jpg

http://modiya.nyu.edu/bitstream/1964/135/1/JAO-protest-free-Palestine.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=IEteQu6Wvvw&feature=related

Justice for all !

Tko je glasao

Činjenica da je Izrael sa tim

Činjenica da je Izrael sa tim zidom učinio mnogo, zaustavio terorističke napade među nedužnim civilima..

http://1.bp.blogspot.com/-CyKpoAslIio/TZbYp1561bI/AAAAAAAABDw/pUI_Oie1sc...

Jel i to okupacija, teroriziranje Palestinaca..???

Obavezno pogledati:

http://www.youtube.com/watch?v=JmAxrdgiJP4

Tko je glasao

Sjetim se onog štosa sa

Sjetim se onog štosa sa dvjema najtanjim knjigama na svijetu: izraelski sportski uspjesi i slovenske ratne pobjede.

:-)

Imalo je smisla do negdje devedesetih kad Izrael diže svoj sport na viši nivo.

Tko je glasao

@Busola Prebrojavanje??

T navijaš za Cibaliju, i to je tvoje pravo, ja u ovom slučaju navijam za Maccabi, i to je moje pravo. Ali, bojim se da Cibalija ne bi na nekom međunarodnom turniru tražila poštovanje hrvatskog nacionalnog blagdana. To koji igrači igraju - Crni,Amerikanci i sl. je nepotrebno prebrojavanje...Pravi i krivi Židovi?? Oni, iz drugih zemalja, dok igraju za Maccabi znaju da igraju za moćan košarkaški klub! I varaš se da se radi samo o novcima. Dinamo ima novaca, ali je sranje od kluba, neću za njega navijati dok mu je kabadahija Mamić na čelu. I psuje mater Vahi...i spominje njegovu vjeru i naciju, pogrdno! Tako nešto ni najveću izraelski rasist ne bi ni pomislio, a kamoli učinio...
Ništa ja Hrvatima ne spočitavam, ako traže, ali i to treba znati - u pravo vrijeme, na pravi način i - dostojanstveno!
I ne znam, ako ja glumim, što ti glumiš?

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

navijaš za Cibaliju, i to je

navijaš za Cibaliju, i to je tvoje pravo, ja u ovom slučaju navijam za Maccabi, i to je moje pravo. Ali, bojim se da Cibalija ne bi na nekom međunarodnom turniru tražila poštovanje hrvatskog nacionalnog blagdana. To koji igrači igraju - Crni,Amerikanci i sl. je nepotrebno prebrojavanje...Pravi i krivi Židovi?? Oni, iz drugih zemalja, dok igraju za Maccabi znaju da igraju za moćan košarkaški klub! I varaš se da se radi samo o novcima. Dinamo ima novaca, ali je sranje od kluba, neću za njega navijati dok mu je kabadahija Mamić na čelu. I psuje mater Vahi...i spominje njegovu vjeru i naciju, pogrdno! Tako nešto ni najveću izraelski rasist ne bi ni pomislio, a kamoli učinio...
Ništa ja Hrvatima ne spočitavam, ako traže, ali i to treba znati - u pravo vrijeme, na pravi način i - dostojanstveno!
I ne znam, ako ja glumim, što ti glumiš?

Ne uopće se ne radi o novcima... Pa ti igrači bi poštivali i dan Eskima samo da lova kapne u džep... Primjera u Izraelu i svijetu milijun... Kod nas mi se najviše zgadio npr Duje Draganja sa Qatarom i promjenom imena, da su mu isplatili milijun...

Ostavi se ti moje Cibalie, a za Dinamo me boli briga iako mi je iskreno žao tko vodi jedan prvoligaški klub i sprda njihove navijače...

Ako hoćeš uzeti pravi primjer kluba koji poštuje svoj kraj i ljude to je Athletic Bilbao, a bez obzira što nema danas trofeje ima respect svakog pravog navijača...

Justice for all !

Tko je glasao

Ako hoćeš uzeti pravi primjer

Ako hoćeš uzeti pravi primjer kluba koji poštuje svoj kraj i ljude to je Athletic Bilbao, a bez obzira što nema danas trofeje ima respect svakog pravog navijača...
Svi u kurcu
Atletiko Bibao
Atletiko Bibao
Atletiko Bibao

Tko je glasao

@ljubo

pretjerujes.. neki momci igraju kosarku i kaj onda? profesionalni klub sa vrhunskim igracima, bogat, dobar klub, kojeg ti volis.. , i na koji si ponosan

i nis vise..

ne treba ljudima i stvarima pridavati "vise" znacenje da bi ih volili..

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

@lunoprof Ima li još nešto tu??

Da, volim taj dobar klub, čim sam navijač nisam sasvim objektivan. Kada bi mj Dinamo bio kako treba, vjerojatno me ne bi oduševljavao Maccabi!
Ali, ipak pisati da "moj" klub nekoga ucjenjuje nije mi simpatično. Zamisli da kažem za tebe, ili Cibonu, ili neznamkojiklub da UCJENJUJE.... Preskočila si poantu dnevnika, sorry....

Lj.R.Weiss

Tko je glasao

@ljubo

ajd si pogledaj.. ja o nikakvim ucjenama ne pisem.. opce mi to nije vazno..

sam ti velim da ne radis "svetu kravu" z niceg, tj. samo zato jer je jevrejska

klub ko klub

lunoprof
(Luna)

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najkomentiraniji članci

Najčitaniji članci