Tagovi

Studentska revolucija će biti ugušena u krvi!

Studentska revolucija će biti ugušena u krvi!

Neće u krvi, ali će biti ugušena. Ili bolje rečeno, ugašena.
Neće biti primjene sile, ali ipak će nas sve boljeti.
Jer će nas samljeti nevidljivi žrvanj koji melje sve misleće i kreativne snage.

Ap misli da je žrvanj izgubio snagu i da je napokon nastupio trenutak kad se može s rogatim bosti, ali Gnjus postaje ipak oprezniji i nakon što je najvio gecrk ove godine, sve pomjera u realnije okvire: Kad stvar malo vise ode u krajnost a ucini se da bi koji sitnozuban mogao prokuziti bit, onda se vade prema potrebi iz jedne prastare kutije 2 kosti za glodanje.Na jednoj pise Bleiburg, a na drugoj Jasenovac.
Onda se opet nastavlja hapanje dok ovi to glodaju, vec 5632 put.
Moglo bi to jos jedno 20-30 godina.Samo ako se od nekud nadje lova.Proda cijela Dalmacija, Slavonija ili recimo Istra...

Mene je devedesetih prao poduzetnički zanos. Rekao mi je jedan stariji gospodin, tadašnji suvlasnik firme u kojoj sam još radio: vi mladi poduzetnici, vi ćete biti motor napretka.
Ali uskoro sam počeo osjećati da me trga neki nevidljivi žrvanj.
Drugi poduzetnici manje ulažu, manje znaju ali ide im bolje. Kupuju cijele firme, a ja se čudim otkud im novci?
Slično i na humanitarnom polju. Ja imam 500 polaznika (skoro polovina besplatno iz domova za djecu sa teškoćama u razvoju, ostale iz škola isto sufinanciram sam), oni 5 - ali oni dobivaju poticaje. I onda me još i pokradu lopovi, a u policiji mi vele da znaju tko su (jer smo ih prepoznali pa su ih uhapsili) ali im ne mogu ništa (po riječima jednog policajca - to su više igre). Ja sam zaključio (pošto je bilo dosta sličnih slučajeva) da netko to radi organizirano. Ili te reketare ili te pokradu, a lopovima (koje maltene sam uloviš) se ne može ništa.

Prosvjetljenje.
Uhapsilo me i stavilo tri dana u ćeliju (od toga dva dana u samici) na ispitivanje, jerbo sam (navodno) prijetio dužniku.
Kad su se zatvarala vrata ćelije, upitao sam se: pa kako je moguće da sam ja ovdje, a ne oni koji su me pokrali? Mene pokradu, daju mi krivotvorena jamstva, ja ih ljubazno (ponavljam: ljubazno) upitam kad će mi vratiti novce i završim u zatvoru?
Te noći u samici (pazite: u samici) sanjao sam nevidljivi žrvanj, nešto me melje, a ne znam što. Što više bježim, što se više trgam, sve me više uvlači.

Osim sa poštenim poduzetnicima, slično je i sa razno raznim bundžijama. Uvijek ih samelje neki nevidljivi žrvanj.
magarac: kad se bune radnici i oni su neradnici, studenti neradnici i komunjare (pitajte milanu-vuković-runjić),javne službe isto neradnici.... ma tko god, svi su neradnici i komunjare i htjeli bi da stvari budu kao u proslom sistemu ali to vladajući, je li, ne dopuštaju i brane tekovine demokracije

Osim što sam samljeven kao poduzetnik, sličan me žrvanj samljeo i kao političara. Tihi, nevidljivi žrvanj. Misliš, ne može nam taj žrvanj više ništa, samo što nije zablokirao, samo što zupčanici nisu popucali, ali on uvijek pronađe novu snagu i melje dalje.
I tako stoljećima.
Ap, dragi moj, ni minimalizam tu ne pali. Pokušao je i Gandhi tako, ali pobjeda je uvijek samo privremena. Žrvanj ponekad samo nakratko zastane (gospodarske i političke krize poput ove) ali se brzo oporavi i melje dalje.

I zato, nakon kratkotrajnog oduševljenja, tvrdim:
studentska revolucija će biti ugušena.
Neće biti primjene sile, ali ipak će nas sve boljeti.

Ako ne želite da vas boli, pristanite biti ovca. Njih ne boli kad ih strižu i one to rado podnose. Traže samo onaj zadnji minimum. Dajte im kruha i igara (i šoping centara, naravno, obavezno i nedjeljom).
A ova prepametna dječurlija koja želi kruha preko pogače, će dojaditi i sebi, a kamoli ne drugima.

Be sheep, be happy...

P.S. navuka san se skroz na splitsko stanje uma...

Komentari

Volio bi da nisam u pravu,

Volio bi da nisam u pravu, ali nakon što je Drivo zdribljao sindikate, sada će preveslati i studente.

Nije zabadave sinoćnje otvoreno posvećeno temi besplatnih uđbenika, čime je po nalogu s Markovog trga, prisavska maloumnica sigurno htjela podići rep Drivi i njegovoj vladi "socijalne pravde"

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Volio bi da nisam u pravu,

Volio bi da nisam u pravu, ali nakon što je Drivo zdribljao sindikate, sada će preveslati i studente.

Što se tiče sindikata, ne radi se uopće o "dribljanju", nego o klasičnom slučaju tala tj. nelegitimnom sporazumijevanju dvojice na račun treće strane. Treća strana su i članovi/članice sindikata i zaposlenici/e u javnom sektoru i korisnici/e usluga javnog sektora i, najvažnije, javno dobro zajednice. A što se tiče studentskih zahtjeva, njih Drivo može ili ispuniti ili ne ispuniti, ali ni tu ne može biti govora o "dribljanju". Eventualno se, ukoliko Plenumi Slobodnih fakulteta izglasaju prekid blokade, može govoriti o promjeni taktike djelovanja studentica i studenata.

Razlika između sindikalnog i studentskog zahtjeva je u njihovim opsezima (populacija zaposlenih u javnom sektoru, odnosno, populacija mladih koji žele pristup visokom obrazovanju) i dosezima (vremenska dimenzija koja u slučaju studentskog zahtjeva pokriva i budućnost, a u slučaju sindikata isključivo sadašnjost). Drugim riječima, studentski zahtjev jest univerzalno ljudski i upućuje na redefiniciju javnog dobra, dok je sindikalni to tek posredno (tek treba ustanoviti koja je veza između količine javnog dobra i visine plaća u javnom sektoru).

Gledati na studentski pokret kao na uobičajenu interesnu utakmicu između suprotstavljenih društvenih skupina, znači nerazumijevanje promjena koje se na globalnom planu događaju u svijetu i u koje smo po prvi puta, zahvaljujući upravo studentima i studenticama, kao društvo (evidentno u tom segmentu, a latentno i u drugim segmentima života) direktno uključeni. Ujedno, to znači činiti nepravdu emancipatorskom potencijalu kojeg je pokazala studentska metoda direktne demokracije. Ali njezina je sjemenka proklijala i neće ju biti jednostavno iskorijeniti (barem iz generacija koje dolaze).

nemesis

nemesis

Tko je glasao

@nemesis, ja poznajem sasvim

@nemesis, ja poznajem sasvim drugačiji vid sindikalnih i studentskih štrajkova. Ne želim puno lamentirati i biti ću kratak.

Iza uspješnog štrajka stoji konkretni rezultat izraženu o povećanju plaća za X,Y %.

Kod studentskih prosvjeda se izlazi na ulice, a ne da se duže spava u krevetu i sjedi po parkovima. Proteklo je vrijeme otupilo oštricu prosvjeda, čime je Drivo kupio vrijeme i prvo "sredio" sindikate, a sada će i studente.

Jučer su novinari doslovce istjerani na ulicu, iako im je rečeno da mogu prisustvovati sjednici, a dekan je sve obrazložio "dobijanjem naloga" za nogiranje novinara.

Da ne bude zabune, iako se ne radi o mojoj butiki, bio sam spreman izići na ulicu zajedno sa sindikatima i studentima, međutim danas ne vidim razloga za to, jer "željezo se kuje dok je vruće", a ne tjednima, da ne kažem mjesecima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ofarbalo te ovih 19 godina,

Ofarbalo te ovih 19 godina, pa si sam sebi bijel u ogledalu...

Jedna kratka: zadarski studenti, kao i riječki prije njih, su na plenumu prije dva dana izglasali za smjenu Primorca (ne znam točno tekst). Zagreb nije, niti će glasovati o tome. Jednostavno ne žele raslojavanje zahtjeva, tj. ne žele se dovesti u situaciju u kojoj je njima netko učinio nekakav ustupak. Nemoj shvatiti ovo kao razmimoilaženje među studentima, jednostavno je Zagreb organizacijski temelj koji si ne smije priuštiti nikakav, pa ni ovakav simbolični odušak. Ukratko, boli ih k.... za Primorca, Sanadera, Račana i Franju Kluza. Imaju zahtjev i čekaju da im ga se ispuni.

Konkretan rezultat, i to bome nacionalno povijesni, je već tu: neodstupanje od zahtjeva.

Tko je glasao

ja sam se u svom stavu

ja sam se u svom stavu izravno referieao na cijenjenog g.Šlausa, koji je lijepo uobličio misao,studenti nipošto ne smatraju kako školovanje treba biti besplatno,samo treba biti iz proračuna kao uostalom i autoceste,banalizirano za asfalt imamo za nauku ne,činjenica je da put spaja ljude, ali pamet još više.
to po mom sudu jeste pitanje svjesnosti prioriteta
oni koji to ne kuže,ne svaćaju (ispričavam se ponajprije g.Šlausu na slobodnoj i pomalo sočnijoj interpretaciji njegovog expoze-a) kako među nama žive ljudska bića kojima do tih vrijednosti nije stalo jer, ima ljudi koji imaju po dva razreda fakultativne nastave i misle da je time sve rečeno- šta se tu ima više mozgat,ajmo uzet pare.
ima ljudi kojima novac nije sredstvo nego cilj
ja sam na stavu kako je besmisleno (barem u pogledu zajedničkog življenja i suživota ) govoriti o poštenju,moralu,emocijama,ukusu itd,,.
nadalje smatram kako većina svih nas u ovakvim okolnostima (netko na nekoj letvici ljestava) može pokleknuti, i prema tome kraja nema, u ovim okolnostima
sada želim animirati g. Šlausa( ako smatra primjerenim) kojeg smatram primjerenim ,neka nam iznese svoj stav po pitanju uravnoteženosti po svim oblicima, a sa naglaskom na "pošteno" ustrojstvo ljuskih odnosa
G Šlaus unaprijed hvala

ZAGOR

Tko je glasao

@ Delgado

@ Delgado
Prosvjetljenje.
Uhapsilo me i stavilo tri dana u ćeliju (od toga dva dana u samici) na ispitivanje, jerbo sam (navodno) prijetio dužniku.
Kad su se zatvarala vrata ćelije, upitao sam se: pa kako je moguće da sam ja ovdje, a ne oni koji su me pokrali? Mene pokradu, daju mi krivotvorena jamstva, ja ih ljubazno (ponavljam: ljubazno) upitam kad će mi vratiti novce i završim u zatvoru?
Te noći u samici (pazite: u samici) sanjao sam nevidljivi žrvanj, nešto me melje, a ne znam što. Što više bježim, što se više trgam, sve me više uvlači.

Po našem sustavu i praski ti i jesi nedozvljeno uznemirvao dužnika i zaslužio si malo hlađenja.

Ja ne samo da to nikada nisam radio, nego doslovno od početka osamdesetih do danas ljubazno i da dužnik ne zna podmirim i njegove troškove koje nije podmirio - troškove telefona, razne upravne pristojbe pa i prave troškova kao priključaka, čak šta se jelo i pilo i čak u njhovom hotelu ili restoranu, da konobarima ne ostane, ako trebao bavim i razno drugo pa i ono što nije za javnost. Zašto? Ne iz bilo kojeg ratzloga nego baš zato što je to formalno i stvarno ejdini održivi pristup u sutavu i kontekstu u koje je dužnik sve, ono bez čeg nema pokretnaja i okretanja. Svaki put kada sma i najmanje probao mijenjati i nijansu toga sve je bilo kontraproduktivno i odamh izazivalo veće i šire nezgode, kočenje pa i ugrozu velikih poslova i svih u njima.

Tako Delgado nemoj nametati uskogrudnu li naivnu ogiku, koja je uz to izvađena iz konteksta i stavljena us talni fikcionalne okviru kojih nema nigdje pa kao takva zgodno izgleda i time vara.

Gdje bi došli kada bi otvorili pitanje dugova - sve je dug i sve nije dovoljno ni za pola duga, takva su to poslovanja i opredjeljenja, sustav koji vole široke snage, ne samo vole nego maostički odano slijede i vode (kulturnu) revoluciju derivata i trgovine, bolje rečeno šverca, i time već desetljećim zbilja predvode u svjetski okvirima.

Tko je glasao

Principijelno se slažem

Principijelno se slažem ali,treba iskoristiti najavljene štrajkove svih ostalih i objediniti ih u zajedničkom cilju: osloboditi se stega centralizirane države i korumpiranih političara.
Nije baš normalno da se štrajka 4 tjedna,"oni" su to po svoj prilici polako ali sigurno razvodnili u vremenu i snazi.
Vidite da mediji polako ali sigurno prelaze na "bitnije"teme i probleme.

ZAGOR

Tko je glasao

osloboditi se stega

osloboditi se stega centralizirane države i korumpiranih političara. ali studenti prosvjeduju jer se ne zele osloboditi centralizirane drzave vec zele da im ona plati skolovanje.
PS Zbrka je ovo generalna. Kafka. Godot - cisti nadrealizam

Tko je glasao

@ obaladaleka "osloboditi se

@ obaladaleka
"osloboditi se stega centralizirane države i korumpiranih političara". ali studenti prosvjeduju jer se ne zele osloboditi centralizirane drzave vec zele da im ona plati skolovanje.
PS Zbrka je ovo generalna. Kafka. Godot - cisti nadrealizam

Upravo je sve suprotno, i zato to lomi sve mozgove nenavikle misliti elementarno i globalno.

Naši studenti su dio evropske inicijative, unutar koje ima toga što tražii povrataka na veći centralizaciju u ulogu države.

Međutim, naši su izborom suženog zahtjeva za beplatnim viokim obrazovanjem svima vrhunski i u sridu pogodili baš sve kao treba. To je taktika, taktika je sve.

Uzmimo da su opravdana pritvljenje tome i da će ostati kao i sada razni modeli plaćanja, prema ukupnom paketu WTO, ada će država zajdno sa Sveučilištima i fakultetima brinuti oko tzv. lineranog modela, izvrsnosti, efiskanost i svega. To je već sada najveća svetska centralitacija i trošak te najveća zbrka, koja samo raste kao i školarine i razne, a razmjerno se drastično smanjio broj kreveta i stipendija i svega a ekalirao troška kroz ekstremno povećano centralizirano uzimanje novac i distribuciju novac za sve što nema veze nikada nigdje s ulogom države kao izgradnja stanova za tržište, izgradnja copy paste mostova koji ne vode nigdje radi financiranje auto-puta Crna Gora-Srbija pa čak i davanja ogromnih zajedničkih milijardi da bi se igralo po burzi tako da to ide u Srbiju i drugdje kroz evidentno maloumne poraste dionica po 15.000 % IGH d.d., Magme i šta sve ne.

Plaćanjem besplatnog obrazovanja svima, pa i onima koji imaju jako puno novaca, novac ide izravno za, smanjuje se centralizacija i aparat i sve opisano i sve se postavlja u normalu, nema IGH d.d. i beskrajnih biznisa i industrije - država je izvršna služba za zajedničke poslove i kao takva nešto bar 10 putama nje u novcima i aparatu, sve igre su premdmet porezne destimulacije ili stimulacije i sve, što traže i studenti, biva javno i transapretno, što znači i privatni fakulteti, sve se unaprijed zna pa tko kako ovoli taj izvoli.

Što se tiče studentske inicijative i svega, oni samo pomažuu svima da malo počnu misliti. Inače za njih i sve je bolje da rto stane i od toga ne bude ništa, jer bi bašto sada jako ubrzalo i onao neizbježni fizički kraj svega svega skupa, stečaj, nakon čega uopće ni bilo potrebe gubiti vrijeme na sve ove rasprave. Jasno je svima da to i onako brzo stiže, samo se radi o tome hoće li se napraviti nešto razumnije. Sada sve te šanse ističu i već je sada stečaj bolje rješenje, i prije famoznih izbora 17.5.2009.g., čekanje toga će biti na šettu svima.

Predlažem početak normalnih poslovnih razmatranja. Ako studenti aptrskatnih humanističkih studija ovoih dana intezivno uče poslovnu logiku, brojke, sustav ... nije jasno zašto bi u svinju 2009.g. to bilo preuranjeno općenito u RH i kad se uvaže kardeljizam, maoizam i razno kao opredjeljenja, to ne isključuje jedno drugo.

Tko je glasao

Nije opravdanje pozivati se

Nije opravdanje pozivati se na beton ili ako moze Jure onda moze i besplatno skolstvo.
Time se Jure amnestira, a beton posvecuje svetom vodicom. To hoces?

Studentsku i siru ekipu zbunjuje sama cinjenica da novac izjednacava stvari kao sto su obrazovanje, robe i usluge, ...
Vidjeli smo strucno da tzv "besplatno skolstvo" ne rjesava ni pola problema s kojima se krenulo.
Meni sve to doista izgleda kao dobar stos nekoliko zaigranih studenata, koji su se potrudili oko prosvjedne prakse i to iz ciste ceznje sto takve prakse jos od 70tih nije bas ni bilo.

Tko je glasao

@ obaladaleka Nije

@ obaladaleka
Nije opravdanje pozivati se na beton ili ako moze Jure onda moze i besplatno skolstvo.
Time se Jure amnestira, a beton posvecuje svetom vodicom. To hoces?

U redu je da nije opravdanje,a li je nešto ključnije ili konkretnije. Vjerojatno sam prilično mjerodavan za dijagnosticirati da se radi o tome ili Jure i sve povezano ili posve drugo. renutno je još kratko vrijem apsolutna dominacija Jure i sve povezano a potom apsolutna duga dominacija sve drugo, približno dugo koliko je i ovo dominiralo. Naprosto se ne više ne može izbjeći takav razvitak događaja a baš ovih mjesec dana je bila zadnja šansa i pšrokockana je.
http://pollitika.com/u-tragicnoj-zbrci-izranja-zivot#comment-144460

Studentsku i siru ekipu zbunjuje sama cinjenica da novac izjednacava stvari kao sto su obrazovanje, robe i usluge, ...
Studentski ekipu zbunjuje i to i još šuno toga, ali oni bar ovih nekoliko tjedana sve to intenzivno pročuavaju.

Mene koji sam dovoljno minimalno obrazovan i ekonomksi, pravno, sociologijski itd. te koji radim u isturenom poslovnom djelu 30 godina također je zbunjivalo i zbunjuje puno toga, iako dosta toga znam i razumije. Zato sam izgubio uobičajeno i neuobičajeno puno vremena oko toga.
Meni sve to doista izgleda kao dobar stos nekoliko zaigranih studenata, koji su se potrudili oko prosvjedne prakse i to iz ciste ceznje sto takve prakse jos od 70tih nije bas ni bilo.
Puno je važnija masovnija i ključnija druga strana medalje. U zadnjih mjesec dana sam imao razgovore sa veoma različitim prolično mjerodavnim osobama - iako o svemu misle različito sve se slažu da su sve dominatne struje ne samo definitivno izgubile kompase nego da ih nikada nisu ni imale, nisu maloumne ali ni daleko od toga, te da je hladno i ni malo s uzbuđenjem nastupio raskid bilo kakvog povjerenja u bilo šta oko toga. Pojednostavljeno rečeno, da parafraziram ovo - mjerodavni i referentni uzorak se slaže da za sve dalje s tim nema ničega, ni štosa, ni crnog humora ni bilo čega, što znači da je sve to postalo definitivni problem koji se mora rješavati i ništa drugo.

U tom smislu se i takvi slažu, a i ja, da bi bilo bolje da studenti prekinu blokadu bez ičega, i za njih i za sve, jer je i onako je krenuo puno širi i dalekosežniji proces društvene podjele i složenog sustavnog razračunavanja. Studenti su samo pomogli da se širi problemi i zbrka iskažu i sada, kada su se razne pro i contra snage ponovno potvrdile isključivo kao uobičajene društvene štetočinje, više ništa ne može zaustaviti puno šire procese razračunavanja i svega oko poslovanja te šta i kako dalje. To nije kriza nego je dosegnuto dno, bijeda, ne u uskom tarijalnom i duhovnom smislu nego u elementarnom, bijeda je većina toga od 1971.g. na ovamo.

Samo usput rečeno, ne samo Jure Radić i IGH d.d. nego ama baš sve domintano od 1971.g. na ovamo u tom pdoručju koje drži 50 % kapitala i procesa će završiti u reciklaži, jer su to dolovno iste snage i praksa, isti ljudi, isti sustav, kojem je bit partijski jurišnici instalirani nakon tko zna koje čistke boljih, ali tada temeljite, pa je to ili li situacija.

Naprosto nema ni teorijske mogućnosti to izbjeći, jer bi za to izbjeći trebalo toliko milijardi, potencijala, susatvne promjene i razno čega nema ni u snu te dodatno ne da ima lojalnih snaga nego je na djelu već lom u tim vrhovnim štabovima a sve ispod vrhovnog štaba već intenzivno pokušava s kontaktima na bilo kakve druge strane, tj. krenulo je nešto a la 1989.g. istočne zemlje, logično, jer tada kod nas odgođeno. Što se tiče nas koji se s tim hrvemo stalno, sa sličnim već sedmadesetih, ovaj put smo hladno iskusni i prvi put se nas malo više konzultira, teče blago međusobno povezivanje, ništa organiziranje i akcije i neka borba protiv bilo koga nego baš suprotno, ali zato ozbiljnije, sve sa neodogovornom ali jasnom procjenom da smo brzo mi ključni za sve bitne procese.

Ja sam npr. i jutros na prilično primjerenom mijstu iznio mrtvo hladno dugogodišnjim SDP Zagreb i nešto HDZ likovima niz rezultata analiza i procjene po kojima im sve brzo otklizava i da već nakon izbora dramatično puca formula po kojoj ništa ne plaćaju nikome, samo uzimaju i samo guraju preostalo "svoje". Prvi put se to sluša bez i nijanse protiv, pozorno jer je puno konkretnije nego što oni imaju priliku čuti i ne samo ja nego i još 1-2 mjerodavna, tek su iznijeli fraze kao i svi da baš sada moraju čuvati radna mijesta aparata itd., kao da su oni u stanju zaraditi i za 1 takvo radno mijesto. Prvi put jasno znaju da je većina toga, skor pa sve, konkretno pogreška u razradi i povredi onoga što je preuzeto krajem 1971.g., da kroz 40 godina nemju među osbom i jednu osobu koja minimalno zna te da su s nama vodili skor pa ratove da bi sada u 2009.g. grčevito pkušavali u smjeru što im trubimo desetljećima.

I tu smo samo naglasili činjenicu da nam je povod sastajanja nešto što je trebalo biti bar prije gpodinu i pol, a da je i malo normalno i prije 3 godine i prije, te da sada možemo zaključit da su zadnji dani za rasprave. Tako i ovdje. Od idućeg tjedna već vjerojatno više od 95 % toga što se raspravlja neće imati smisla i kada bude teklo, jer će se raditi o tome da prvi put država, društvo i razno počinju funkcionirati tako da se do sada druga strana postavlja kao osnovni faktor a sve do sada dominantno će biti prisiljeno veoma ozbiljno reprofilirati svoje pozicije.

Tko je glasao

??? Delgado ??? Pa je li ovo

??? Delgado ??? Pa je li ovo moguće, ljudi moji?

Ne želim ovdje iznositi sadržaj nedavne privatne prepiske, pa bi zamolio Delgada da mi objasni neke svoje proturječnosti.

Tko je glasao

povezniče dragi, ovo se sve

povezniče dragi,

ovo se sve događalo prije 10 godina. To mi je bio jedini boravak u zatvoru (tj. pritvoru) i kako si mogao pročitati u odgovoru beatrice, to me osvijestilo (znaš kako se veli, što te ne ubije te ojača) iako novce nisam dobio niti ću ih ikad dobiti. Tako da nemoj brinuti za mene. Imam doduše trenutno jedan sličan slučaj gdje bi mogao završiti u buksi radi tuđih grijeha, ali zasad se dobro nosim s tim. Ako mi bude potrebna pomoć, tebi se prvom obratim :)

A sada, vratimo se na temu, gušenje(?) studentske revolucije...

P.S. Sretno sa N21 :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Ne, nije riječ ni o meni ni

Ne, nije riječ ni o meni ni o N21. Riječ je o tome da ste me nedavno, vrlo odlučno, uvjeravali kako ste osobno VRLO ZADOVOLJNI svojim životnim prilikama, a sada nam svima poručujete kako bi to "zadovoljstvo" ponovno moglo završiti - u zatvoru. Stvarno neobično zadovoljstvo.

Nimalo se ja ne brinem za bilo koga, jer je briga visokoneproduktivno samozavaravanje. Od nje nitko nema koristi, a "autor" ima itekako velike štete. To vrijedi i za studentsku revoluciju. Meni je od prvog trenutka studentske blokade nastave bilo jasno kao dan kako će stvar u konačnici završiti. U privatnoj prepisci s marijuanom sam prije desetak dana spominjao riječ "tragično", iako tada još nisam znao da će se Crkva aktivno uključiti u gušenje studentskog bunta. Naravno, neće tragično završiti svi studenti koji su sudjelovali u pobuni, ali da će policijska država izabrati nekolicinu njih da bi se osvetili, u to uopće ne treba sumnjati. Kukavičku brutalnost režim drži svojom privilegijom i pravom, dok je nježnost i razumijevanje odlika hrabrih.

Tko je glasao

Pa ja i jesam vrlo

Pa ja i jesam vrlo zadovoljan, to se vidi i po tome što nemam potrebu priklanjat se raznim sektama poput tebe. Ograničen sam na krug obitelji i prijatelja koji me ispunjavanju zadovoljstvom i ugodno provedenim vremenom.

I koliko vidim, da se tebi da vlast, ti bi studente gušio MLM sektama :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Potresne riječi, potresan

Potresne riječi, potresan članak, i to zato što očituju tragičnu hrvatsku istinu. Samodostatna vlast protiv građana. Građani u funkciji samodostatne vlasti.
Međutim, valja uočiti da ono što je Ap kazao, a Delgado ovdje citira: Ap misli da je žrvanj izgubio snagu i da je napokon nastupio trenutak kad se može s rogatim bosti - nije samo po sebi točno. Riječ je o tomu da vlast kao svaka vlast počiva na organizaciji.

Brojni atomizirani pojedinci, milijuni njih, a Delgado i brojni drugi su među njima - i svi doživljavaju i isto, i jednako, jesu izgubljenici u "nepravednom društvu" - koje je sve drugo samo nije nepravedno. I to valja uočiti. Vlast nije društvo, već je samodostatna sila kojoj se ništa ne može, nasilje kojemu se ništa ne može. Zašto?
Odgovor je jasan. Naime, očevidno među nama samima postoje vidljive ili nevidljive konfrontacije, dirigirane ili nedirigirane, koje osiguravaju opstanak nas samih u vlastitoj "pravdi" i u vlastitoj "istini". I ono što je KLJUČNO - istodobno u vlastitoj nemoći.

Pravda i istina atomizirana mora prooizvesti nemoć na "našoj" strani, laž, lopovluk i oridinaran kriminal, ali ustrojeni kroz partije, moraju proizvesti moć i nasilje na drugoj strani. Istaknutiji pojedinci "na našoj strani" su "najistaknutije" žrtve, i prije ili kasnije njih ima sve manje - čime moć i nasilje radi što god hoće. Tko to plaća?

Upravo temeljna gospodarska pitanja nailaze na najmanji interes birača, i na najmanji interes poduzetnika - dakle onih koji najviše "plaćaju"!!! Ovdje sam, i kao što je poznato, pokrenuo pitanje Municipalne banke Zagreb, odgovor je opća š u t n j a!

Na desetine, i desetine tisuća studenatra traže "neke stvari". Savršeno je dobro poznato da smo zemlja neznanja, i da smo društvo neznanja! Da bismo iskoračili u zemlju znanja i u društvo znanja (postindustrijske države) potrebno je hitno školovanje, potrebno je hitno podizanje obrazovne razine, potreban je hitan preustroj "austrougarskih hrvastkih fakulteta" u kojemu vladaju svemoćni doživotni profesori kao faktički vlasnici katedra (što skrivaju iza naziva "autonomije sveučilišta"), i kao faktička vlast, i kao uporište društva neznanja!

Promjenu odnosa, a to znači osiguravanje GRAĐANSKE ZAŠTITE Delgadu i drugima, konkretno, i studentima odnosno njihovim OBITELJIMA koje u 80% slučajeva žive na "karticu", moguće je ostvariti samo na JEDAN JEDINI NAČIN. A to je na izborima.
Nasiljem to nije ostvarivo, zato što je ono konfrontirano najvećem nasilju koje postoji u svijetu, a jednako tako i u nas - tj. državnom nasilju. Činjenica je da su instrumenti nasilja u Hrvatskoj, i u Zagrebu u rukama organiziranih skupina pod nazivom partije, koje to nasilje očevidno rabe!

Konkretno je objavljeno da su Hrvatska Vlada i Hrvatski Sabor - nezakoniti. Pa ne će se valjda partije "boriti" za zakonitost, i za pravedno postupanje prema Delgadu itd. itd. itd. Dakle, umjesto pasivnog građanina, postanite i "VI" jednako tako aktivni građani kao što su i pripadnici SDP, HDZ itd. "Ne ćemo", u redu, zbog toga zasigurno "ne će plakati" ni Milan ni Ivan.

Tko je glasao

@ zdravko.gracin Vlast nije

@ zdravko.gracin
Vlast nije društvo, već je samodostatna sila kojoj se ništa ne može, nasilje kojemu se ništa ne može. Zašto?
Odgovor je jasan. Naime, očevidno među nama samima postoje vidljive ili nevidljive konfrontacije, dirigirane ili nedirigirane, koje osiguravaju opstanak nas samih u vlastitoj "pravdi" i u vlastitoj "istini". I ono što je KLJUČNO - istodobno u vlastitoj nemoći.
Pravda i istina atomizirana mora prooizvesti nemoć na "našoj" strani, laž, lopovluk i oridinaran kriminal, ali ustrojeni kroz partije, moraju proizvesti moć i nasilje na drugoj strani. Istaknutiji pojedinci "na našoj strani" su "najistaknutije" žrtve, i prije ili kasnije njih ima sve manje - čime moć i nasilje radi što god hoće. Tko to plaća?
Upravo temeljna gospodarska pitanja nailaze na najmanji interes birača, i na najmanji interes poduzetnika - dakle onih koji najviše "plaćaju"!!!

Iako sam praktički cijeli život htio ne htio poduzetnik, malo bi stavio upitnik na to da li su kod nas poduzetnici oni koji najviše "plaćaju". Neki da, ali je vrrojatnije manjina a da je saldo ukupnog poduzetništva cca deset puta više uzeli nego povratili. Plaća manjina koja ima neke poduzetničke karakteristike, ali su zpravo AFR (amorfni pučki front), više kriminalizirani, nepodobni i "nesposobni" nego legitimni poduzetnici.

Ali s tim u vezi nešto drukčije.

Već na manje teškoće prijelaza sa pijanke na razmatranje ceha u Hrvatskoj je otvoreno proradio poznati raznovrsni (kulturno)revolucionarni turboekstremizam - svjetski nadmoćne snage, ujedno najveće svjetske žrtve, sa zadivljujućom lakoćom pokušavaju mesti sve što se miče ili promovirati bilo šta, pa su stranke i partija i u najbizarnijim preživjelim izdanjima neizbježno jamci opstanka. Zar je ta avangrada ikada bilo upitna?

Ta pojava se nameće kao neupitna sama po sebi. Za razmatranje je dopušteno ekonomsko, psihologijsko, ideologijsko, sociologijsko i slično lamentiranje, ali o samoj pojavi i biti pojave ne, jer se snage jako ljute i jako uspješno sprječavaju bilo kakvo dovođenje tih apsoluta u pitanje, do stupnja je i u 2009.g. nedopustivo komešanja unutar Politbiroa pa i Centralnog komiteta ili glavnog stana i slično kavalificirati kao obračune unutar istog, pa onda nehotice i puno šireg, pa je cijeli savez neupitan. Najveći krimen je spominjati da je npr. hapano 1,65 milijun zajedničkih nekretnina te da je sve s tim u vezi u iznimnom svjetskom neredu i problemima - pogodite zašto je to tako.

1. Studentska inicijativa, i u najpristojnijem izdanju u Evropi i kod nas ikad, je baš zgodno poslužila za najširi dijapazon likvidacija, promocija i skrivanja u mišju rupu, zbilja impresivna svjetska scena ekstremističkog licemjerja i maloumnosti, kakavu konačno više nije u stanju pratiti ni Srbija, tako da "smo" knačno bez ozbiljne svjetske konkurencije. I šta sada nego oslonit se na Mesića, Sanadera, Bandića, već izbezumljenog štemera Primorca pa i na Jožu Manolića;

2. Nitko nema veze s krizom, a i kriza je samo svjetska i samo stvar Sanadera. Sanader je sam prisvojio zajdničku imovinu od 700.000 stanova i 950.000 ostalih nekretnina,. 1.200 mlrd kuna duga i 16.550 mlrd kuna kroz razna vremena. Sve ostalo su altruisti i najširi svjetski dijapazona elite i žrtava, i to ne kazano ironično nego stvarno i dosljedno. I šta sada nego oslonit se na Sanadera i Mesića, jedine koji to mogu rješiti, baš kao što su rješavali Kardelj i Tito;

3. Tko god dalje da se javi oko bilo čega treba se detaljno legitimirati mora biti usklađen, i sa ustašama i sa staljnistima i sa svim onima koji znaju i mogu provesti jedine aspolute. Sve drugo je turboneprimjreno pa u turboopasno (dok se ne zatopti nogama ili ne upita i direne ute mozgove, nakon čega sva taj maoizam bježi u mišje rupe).

4. Zar to nije zgodno. Sve je kao 1982.g. nakon što je Milka Planinc održala ekpoze u smislu da su ama baš sve prethodno fantastične točke u stvarnosti promašaji i minusi, da se zabranjuju sve gradnje i sve što bilo šta troši pa i mozak i one stvari te steže kaiš. Samo što ovaj put znamo domete svih snaga, hladni rat se pretvorio u prekomjernu suradnju i globalizaciju a iz Beograda nije opasnost od JNA i slično nego od Joce Amsterdama kao glavne sile. Dakle, kada ako ne sada baš zgodno doba za potvrđivanje svega onoga za šta se je bilo tko opredjeljivao i dugo deklarirao, više nego fantastični uvjeti za igru i više nego dolični izazovi, a nereda, probleam i posla kao u pričama. Junaci, naprijed, da vas vidimo na djelu, u pravoj živoj igri!

Tko je glasao

Ap, nitko, i nitko, i nitko,

Ap,

nitko, i nitko, i nitko, tko komentira, objavljuje, ali još i više od nevidljivih čitatelja, ne može meni postaviti pitanje SUMNJE u moja određenja. Naime, riječ je o tomu da ono što potpisujem UVIJEK se temelji na brojkama. Naravno, s mojom korekcijom u iskazu. :)
Istina jeste da ja brojke "ponešto" čitam na "svoj" način, konačno, razlikuju se autori od klonova, ili "papagaja", zar ne? Konačno, to ti znaš s a v r š e n o.

Što misliš koliko je poduzetnika kao ti, od ukupnog broja poduzetnika u Hrvatskoj, ali polazeći od MOJE definicije poduzetnika???
A ona glasi da su to fizičke osobe koje na vlastiti rizik pokreću i razvijaju poslovnu aktivnost.
Dakako, da se to razlikuje od brojnih "umnih" definicija poduzetnika i poduzetništva, što nije neobično. Jer ja ZNAM iz "svoje kože" što je to poduzetnik. Naime, to znači preuzimanje g o l e m e odgovornosti prema k a p i t a l u. Kojem kapitalu .... :)))

Dakle, sada uočavam da sam postavio čak dva pitanja, na tvoje jedno pitanje.

Tko je glasao

Inače, Delgadu zbog

Inače, Delgadu zbog informacije, jedan "kvalitetan" dan u zatvoru vrijedi više od doktorata znanosti. A ako si spoznao ništavilo, tada si postao čovjek. U akademskim krugovima se zato teško postaje čovjek. Vrijednost čovjeka, je - dakako, da ne "grize" sve oko sebe. :)))

Tko je glasao

zdravko, slažem se da

zdravko,

slažem se da zatvor (inače sam bio u novom, vrlo komfornom zatvoru, samica je bila ko hotelski apartman) može pomoći u sagledavanju svijeta oko sebe. I dotle sam bio svjestan da živim u bolesnom političkom i gospodarskom sistemu, ali nisam shvaćao do koje to razine, kako duboko to ide.
Isto tako se slažem da moramo bolje definirati izraz poduzetnik. Jer se pošteni poduzetnici tu stavljaju u isti koš sa kvazipoduzetnicima koji rade oduševljeno mimo zakona i sa oduševljenjem pljačkaju radnu snagu. Neke prijedloge kako to riješiti dao sam u textu Razvojna ekonomija (koji ti očito nisi čitao).
A da bi se nešto ozbiljno pokrenulo potrebno je skupiti kritičnu masu sposobnih i odlučnih ljudi, ne samo ovdje sa pollitike nego i izvan nje. Nešto što je jelenska pokušavao i o čemu gale vrlo dobro piše u novom dnevniku.

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

@Delgado, meni se čini, a

@Delgado, meni se čini, a ispravi me ako se varam, da je tvoje priznanje da si bio si u zatvoru (čime si ispunio glavni uvjet za kandidaturu za predsjednika države) najava te kandidature.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Čuj ti kukolju, pa zar si

Čuj ti kukolju, pa zar si baš mene našo podjebavat :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

?????????????????????????????

??????????????????????????????????????????????????????????????

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ma kud ćeš mene za

Ma kud ćeš mene za predsjednika, bolje da si Rojsa predložio :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

@Delgado, mea culpa, sory

@Delgado, mea culpa, sory nisam znao da ćeš se naljutiti. Ubuduće ću biti oprezniji.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

Ma gdje sam se ja to

Ma gdje sam se ja to naljutio? Ti ne prepoznaješ smajliće?
Samo mi nije jasno otkud ti ta luda ideja, vidi se da me nisi upoznao :)

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Pročitao sam, pročitao.

Pročitao sam, pročitao. :)

Tko je glasao

Bilo bi ljubazno od vas da

Bilo bi ljubazno od vas da nam date malo detaljniji opis prostora zatvora, iz čisto poslovnih razloga - trebat će to projektirati ili preprojektirati postojeće stambenjake koji zjape prazni, adaptirati, graditi, izrađivati namještaj.... ima tu posla, a po svemu sudeći (kako god ovaj povijesni trenutak pokaže) - bit će puno i korisnika prostora

Tko je glasao

22. dan blokade Filozofskog

22. dan blokade Filozofskog fakulteta u Zagrebu - ušli smo u četvrti tjedan! U ovom tjednu - sveučilišni nastavnici idu u štrajk!

Održane su konzultacije sa predstavnicima sindikata javnih službi. Studenti će sudjelovati u prosvjednom skupu u subotu.

Kroz 20 minuta počinje sastanak nastavnika i nastavnica Filozofskog fakulteta na temu plana o "dislociranoj nastavi". Citiram iz poziva na sastanak:

Nakon niza pregovora u kojima nismo sudjelovali i odluka na koje nismo mogli utjecati, dodijeljena nam je uloga pukih izvršitelja. U dekanovu dopisu, upućenom 9. svibnja, nedvosmisleno stoji: „Radna je obveza nastavnika da održe nastavu bez obzira na broj prisutnih studenata“. Nastavnice i nastavnici Filozofskog fakulteta pretvoreni su tako u represivnu snagu sistema i moraju po svaku cijenu održati privid njegova funkcioniranja (...) Stoga je naš položaj posve podudaran s položajem studenata u blokadi: njima već danima nitko ne odgovara na zahtjeve što su ih uputili, a nas nitko ne pita odnosno nitko nas ne uključuje u proces odlučivanja. U konačnici dijelimo istu sistemsku poruku, naime, onu da nam je mjesto u učionicama, a da se dogovori odvijaju i rješenja donose bez našeg sudjelovanja.

Čitamo se još na tu temu!

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Svaka revolucija završi

Svaka revolucija završi nakon početnih ideala manje-više identično; šezdesetosmaši su sada debeli bussinesmani u mirovini, Che je završio kako je završio, Spartaka i ekipu su razapeli niz Via Appiu i t d; ne pratim posebno ovu gungulu jer imam dojam da se iza iskrenih želja ka besplatnom školovanju skrivaju raznoliki kameleoni i daždevnjaci; posebito kada se tome pridruže poznati anarho-partizanski duet Dežulović Lucić
http://www.slobodnadalmacija.hr/Kultura/tabid/81/articleType/ArticleView...
onda malo sumnjičavo podignem obrve i pokušam zamisliti kako bi se ova dvojica proveli da su osamdesetih poveli studentski bunt, recimo protiv Šuvarove reforme;) ...
Da se razumijemo, prijateljica mi je ispričala da je bukvalno kćeri morala pri upisu platiti 5000kn ako je htjela izabrati traženi smijer, što smatram prilično bezobraznim haračem, jer se većina tih ustanova gdje mladost treba steći znanje izgradila i financira našim novcem, i nije ničija privatna prćija. Prosječni Hrvat je frustriran i nezadovoljan sa puno stvari, no držim da je riječ o simpatičnom happeningu koji se polako pretvara sapunicu, a Zemlja ide stameno u smijeru kojom su zacrtali ćate iz Brisela, dakle još jedno stado na pašnjaku Europskih integracija, šišano, striženo i košeno u skladu sa preciznim zakonodavstvom, sa privatiziranim Bankama, Telekomom, Energijom, Vodom i Školstvom.
....Liberté, égalité, fraternité...

Tko je glasao

pokušam zamisliti kako bi

pokušam zamisliti kako bi se ova dvojica proveli da su osamdesetih poveli studentski bunt, recimo protiv Šuvarove reforme;

Ne razumijem - da li je ovo argument za nešto?

Bilo je u to doba nekoliko studentskih buntova, ne naravno ovakvih razmjera. Boris Buden spominje prosvjed protiv komercijalizacije školstva iz 1982.

Inače, već sam i ranije čuo par puta kako je intencija "bolonje" vrlo slična šuvarovoj reformi - moram priznati da dosad na to nisam obraćao pažnju.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Zorane Šuvarova reforma se

Zorane Šuvarova reforma se uzima kao primjer revolucionarnog voluntarizma :), ukinute su gimnazije kao bastion reakcionarnih ostataka prošlih režima, a stvorena su zanimanja i usmjerenja poput čudnovatih kljunaša. Kvalitet obrazovanja je bio vrlo loš, sa težištem na istraživanje Revolucije koja traje u svim njezinim aspektima, sijećamo se npr. genijalnih predmeta TIPSS i obrana i zaštita, sa minimumom praktičnog rada (osim što smo sat vremena turpijali željezo u sklopu tehničke naobrazbe). Nakon završene srednje škole i upisanog fakulteta otišao sam u JNA i godinu dana kopao rovove po Južnoj Srbiji u sklopu "pešadijske obuke", vratio se nakon godine dana na fakultet...Mislim da o tom školstvu ne treba komentara...jest doduše bilo je besplatno, ali si sa završenim fakultetom poprilično teško bez debele veze mogao raditi posao; ja sam recimo radio kao pkv električar u jednoj građevinskoj firmi skoro 2 godine čekajući da se "otvori radno mjesto VSS-a" tako da sam iz prve ruke vidio kako živi lumpenproleterijat.

Tko je glasao

Slično i na humanitarnom

Slično i na humanitarnom polju. Ja imam 500 polaznika (skoro polovina besplatno iz domova za djecu sa teškoćama u razvoju, ostale iz škola isto sufinanciram sam), oni 5 - ali oni dobivaju poticaje.
nemaš mota (nerv), udruži se s ovim lolom doli…

ZEMLJA IMANJA
Davor Krile, 26.04.2009 (Slobodna)

Studenti širom zemlje se bune, no ne buni se Miomir Žužul. Kao novopečeni znanjodavac i vlasnik privatnog sveučilišta u Dubrovniku bivši ministar se hvali iznimnim interesom koji prati njegovu univerzu o kojoj se još ne zna ništa, ali se zna da će svakog natprosječnog smrtnika stajati oko 7000 eura godišnje.
Mladi talenti čiji očevi to budu mogli priuštiti u velikoj većini vjerojatno nisu predestinirani ni za kakvo epohalno otkriće, ni za kakav veliki humanistički iskorak, ali će ih u korporativnoj i političkoj mreži klasnog društva, za razliku od buntovne i progresivne omladine, zajamčeno čekati udobno mjesto: postat će Kadrovi.
Ulogu nekadašnje kumrovečke partijske škole, ogolimo li ideologiju, danas su preuzela komercijalna sveučilišta. Kad se to ima na umu, svatko razuman s dubokom zebnjom u srcu može samo pretpostaviti kako će nam sutra izgledati centralni komiteti i kamo nas sve skupa mogu odvesti proizvodi takvih rasadnika društvene elite.
I komunistički i mladodemokratski moćnici u svojemu su razvojnom ciklusu barem donekle riskirali i prolazili ognjice samodokazivanja, makar krajnje brutalnih. Na obzoru je, međutim, generacija budućih vođa, menadžera i stratega uzgojenih u obrazovnim inkubatorima moći i kapitala; sistemski uvjerena da svijet pripada isključivo njima, dok su drugi luzeri i puka smetnja u eteru.
Oni neravnopravnost ne percipiraju kao civilizacijski feler, nego kao osobni privilegij, usisan s materinim mlijekom. I Keruma je, iz pučke vizure, spram njih doista lako doživjeti kao puno manje zlo.
Studentski bundžije na nakaznu podjelu društvenih uloga reagirali su instinktom samoodržanja, duboko svjesni da su dežurni čuvari savjesti nacije poslovično mučaljivi jer manje-više svi pripadaju uskom privilegiranom Skupu. A njegova načela su odvajkada ista: Amor nije amor, zlato je amor. Znanje nije znanje, novci su znanje. U slavu vječnom Držiću.

Tko je glasao

Da će ovaj jedan od stotine

Da će ovaj jedan od stotine poduzetničkih pothvata Miomira Žužula (uz ostalo i iGH d.d., ceste, aerodrom ...) uspjeti baš kako piše i da se u to može imati povjerenje jamči, slično kao u slučaju Todrića i drugih, posve pouzdani kontinuitet - njegov otac je bio šef UDBA-e a i on ke posve poudzano uspješan.

Vjerojatnost neuspjeha je isključena.

Tko je glasao

Udba naša sudba,j... ga zar

Udba naša sudba,j... ga zar još uvijek ? vrijeme će pokazati !

stepski vuk

Tko je glasao

Potresan mi je ovaj

Potresan mi je ovaj dnevnik.
Govori o tome da sa svih strana nastupa puzajući teror, da pravde nema, da je stoglava hidra pružila pipke u sve segmente života.
Puno sam razmišljala o tim ''ovcama'', koje blejeći idu na klanje, no ima i drugih stihova u sv pismu, ''budite bezazleni kao golubice i mudri kao zmije'' -
Bog nam je dao um, pamet, da točno percipiramo stvarnost i maknemo se hidri gdje god je moguće.
Smislila sam i nekoliko 'načela'' samopomoći:
1. nesebična solidarnost i povjerenje unutar manje zajednice - obitelj, šira obitelj, prijatelji, prijatelji poslovni partneri - ne dopustiti da netko iz grupe padne u ''dužničko ropstvo'' - dobra, novac i vrijednosti stalno moraju ''kružiti'', nema moje i tvoje u strogom smislu riječ, kad je nečija prijeka potreba.
2. što manji doticaji s bankama - ne dam ni lipe svoga novca, koji baš zakonski ne moram, ni 24 sata da se ''vrti'' u njihovim sustavima. krediti ne dolaze u obzir, ništa s lihvarskim kamatama, pozajmice samo u krugu prijatelja, striktno poštivanje rokova i gradnja povjerenja.
3. strogo paziti kamo ide novac uopće - najbolje bi bilo direktno na selu nabavljati hranu, zaobilaziti ''trgovačke centre'', bilo kakve robe nabavljati što više sustavom trampe;
4. radikalna osobna askeza - ako njihov ''matematički model'' izračuna da čovjeku treba 100 kn na dan, a onda ostavljaju 50 kako bi se svi ljudi morali zadužiti na minusima i sl. po karticama, onda im treba izaći usuret i trošiti 40 - manje nego što su ''predvidjeli''. Potpuno izbaciti konzumerizam, nikakva potrošnja preko granica nužnoga.
5. poslovno preći koliko je moguće u ilegalu, - mene su navukli prije par godina na neki ''obrt'', no, to nije za poštene ljude, niti za obična zanimanja. Osobito s novopronađenim sustavima ''naplate'', gdje se veliki naplaćuju od malih, a mali se nikada ne mogu čak ni sudski naplatiti od velikih. Ap je imao možda sreće da je u njegovo vrijeme bila sdk, pa je naplata ipak nekako funkcionirala - danas toga nema.
6. osigurati raznorazne izvore energije, jer će energenti podivljati u monopolskim sustavima još više nego što sada divljaju, struja, plin, benzin, dizel, i osobito voda tek treba podivljati, kad se oligarsi dočepaju kontrole resursa - dakle, ako je moguće, vlastiti bunar, vlastita drva, ja svake godine ugradim poneku peć na drva u kuću, pa neka oni samo poskupljuju i dalje.
7. u uvjetima budućeg poreza na vlasništvo nekretnina, što se sprema, dakako, unaprijed vidjeti što i kako spremaju pa se prema tome ravnati; zadržati nekretnine u familiji, raspodjelom i darovnicama na širu obitelj. Uvijek ima netko na koga nije ništa ''prepisano'', i uvijek sve u više suvlasničkih udjela.
8. maknuti se koliko-toliko iz gradova, makar na rubove, lakše se diše.

Tko je glasao

ovo je teža hereza za

ovo je teža hereza za raznorazne legitimiste, socijaliste i ostale koji bi gradili društvo tuđim resursima :). Slažem se, tako treba biti. U današnje vrijeme, nikakve zapreke (fizičko-tehnološke) i nema da to tako ne bi moglo biti. Ali oligarhija neće otići bez borbe.. dodao bih da bi još svi trebali posjedovati sredstva samoobrane..

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

Istina je, mislim da nade

Istina je, mislim da nade nema. Ali ne mislim da je borba uzaludna. Ako prihvatimo da nećemo pobijediti, ali da ćemo barem ponekad pokazati zube, otežati hapanje nezasitnim parazitima, onda naša borba ipak ima smisao. Ako ništa drugo, ima u tom stalnom guranju kamena uzbrdo neke pjesničke ljepote. Drago mi je da si svojim komentarom i odličnim, konkretnim prijedlozima udahnula malo optimističke atmosfere. Hvala ti!

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

Delgado, gle, sve što

Delgado, gle,
sve što radiš, želiš raditi, voliš raditi, znaš raditi - sve to možeš raditi i bez njihova institucionalonoga okvira zvanog ''navlakuša na poduzetništvo''.
Ako imaš nedajbože obrt, odmah gasi. Ako imaš bilo što drugo, doo, organizaciju, polako utrni i paralelno prelazi u ''privatnike''.
njihovi fondovi, socijalni i zdravstveni, su već ionako davno propali,
penzije će, ako ih uopće bude, uskoro biti 2,5 kune mjesečno, a zdravstveno je najbolje dogovoriti s nekim poznatim doktorom obiteljske konzultacije i preglede u fušu.
I liječnicima je isto tako pun kufer sustava, kako smo vidjeli nedavno na ovome blogu.
Treba im se maknuti s očiju, biti mali mali i baviti se tiho i neprimjetno nezanimljivim zanimanjima.

Tko je glasao

beatrice, odlično si sve

beatrice,

odlično si sve rekla. Ja sam nakon što su me polili hladnom vodom krenuo upravo u tom smjeru. Mali, čim manji, neprimjetniji. To je uostalom u skladu sa APovim minimalizmom. Tako mi mali podmećemo male klipove velikom žrvnju, pa tko zna, možda jednog dana...

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

# Jedan neprijatelj pametnom čovjeku više vrijedi nego hiljadu prijatelja

Tko je glasao

@Delgado, pa tko zna, možda

@Delgado, pa tko zna, možda jednog dana... vi mlađi doživite ono za čega su pale tolike žrtve.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

@beatrice12 Iako vjerujem da

@beatrice12

Iako vjerujem da to i sama znaš, nadam se da će te obradovati informacija da se na dobrom dijelu tvojih prijedloga već sada izgrađuju temelji novog ekonomskog poretka. Ljudi zbilja nisu ovce, zato se trebamo nadati i aktivno doprinositi promjeni postojećeg.....

nemesis

nemesis

Tko je glasao

Nemesis, pojma nisam imala.

Nemesis,
pojma nisam imala. Ne vidim u svojim natuknicama nikakav novi ekonomski poredak. Ovo su mjere samopomoći protiv ''novog ekonomskog poretka''.
Za novi ekonomski poredak trebalo bi odmah i prvo ukinuti bankarski i monetarni svjetski sustav, a to ne vjerujem da se ''izgrađuje''. Prije će biti da oni dižu stvar na jednu razinu više, uspostavom jedinstvene svjetske valute.
Koliko ja vidim stvar, svjetski vrhovi moći sada samo rade reobračun, koliko je ''mrvica'' kapilarno dovoljno da se dovoljan broj ljudi održi na minimalnoj razini života, a da još uvijek množe poslužiti za isisavanje-
To je uostalom i program onoga što si manje više studirala, sociologija Rimskoga kluba.
sve je to, draga, socijaldarvinizam - prvo se postavlja teza o ''opstanku'', a nakon toga se ljude sludi i opelješi toliko da se zaista i dovedu u situaciju tkz. ''borbe za opstanak''.
Sada će, kako vidimo, opet početi i trublje o jadnom neshvaćenom marxu, a o čemu te upućujem da poduzemeš malo širi studij od FF sociologija, googlom imena: karl marx, Životopis lorda Palmerstona, te životni sponzor k. Marxa, David Urqhart. O tome vam nisu pričali na studijima.

Tko je glasao

@beatrice12 Mene ti ne

@beatrice12

Mene ti ne zanima kakve zavjere kuju svjetski moćnici :-), ali me zanimaju ideje koje se roje u glavama harabrih, kreativnih i inventivnih pojedinaca i pojedinki i jednako takvih grupa. Možda će ti biti interesantno pogledati sljedeće

http://blog.p2pfoundation.net/a-circulation-charge-against-the-meltdown/...
http://p2pfoundation.net/Worgl_Shillings
http://www.globalideasbank.org/site/bank/idea.php?ideaId=904
http://neighbourhoods.typepad.com/neighbourhoods/2009/04/consensus-commu...
http://rossdawsonblog.com/weblog/archives/2009/04/an_argument_for.html

Naravno to je kap u moru zamisli i eksperimenata (misaonih i praktičnih) koje razne grupe i osobe razvijaju u želji da promijene i revolucioniraju postojeće stanje. Kontra-moć temelji se na idejama razvoja, a ne rasta, održivosti, a ne trošenja, suradnje, a ne kompeticije, dijeljenja, a ne izrabljivanja, otvorenosti, a ne....itsl.

nemesis

nemesis

Tko je glasao

http://neighbourhoods.typepad

http://neighbourhoods.typepad.com/neighbourhoods/2009/04/consensus-commu..
Sličnost, razlika, zajednica, kulturni kapital... multikulturalnost?
Budući da je despot u onom video klipu koji si bila postala započeo svoj govor studentima o ''nama kao zajednici filozofsvujušćih'', onda pretpostavljam da bi primjena gornjega linka išla tako, da kada na filozofiju stigne netko iz šašinaca i otpočne filozofirati što on misli o filozofiji, na despotu je da takvoga odmah prigrli , uzme ga za asistenta, ponudi mu objavljivanje knjige o njegovim impulsnim asocijacijama zvanim filozofiranje, i to sve prije nego što je ovaj iz šašinaca pročitao ijednu filozofsku nedaj bože knjigu. Što je najčudnije, tako se to obično i odvija, samo ima tu još i tajnih filtera o kojima se ne govori.
To je kao rousseauova priča o ''plemenitom divljaku'', sada primijenjena na pamet, kao da je pamet nešto što raste na grani kao banana pa tko prvi dohvati glavni je.
Ovo ti je, nemesis, čisti gubitak vremena,

Tko je glasao

@ beatrice12 Budući da je

@ beatrice12
Budući da je despot u onom video klipu koji si bila postala započeo svoj govor studentima o ''nama kao zajednici filozofsvujušćih'', onda pretpostavljam da bi primjena gornjega linka išla tako, da kada na filozofiju stigne netko iz šašinaca i otpočne filozofirati što on misli o filozofiji, na despotu je da takvoga odmah prigrli , uzme ga za asistenta, ponudi mu objavljivanje knjige o njegovim impulsnim asocijacijama zvanim filozofiranje, i to sve prije nego što je ovaj iz šašinaca pročitao ijednu filozofsku nedaj bože knjigu. Što je najčudnije, tako se to obično i odvija, samo ima tu još i tajnih filtera o kojima se ne govori.

Očito si ciljala na Mikulića
http://deenes.ffzg.hr/~bmikulic/Homepage/biografija.htm

Klasično školovanje i doškolovavanje na prestižnim njemačkim fakultetima te doktorat o Heideggerovoj kritici filozofije, mentori Klaus Hartmann† i Hans J. Krämer, ne izgleda kao "i to sve prije nego što je ovaj iz šašinaca pročitao ijednu filozofsku nedaj bože knjigu".

I Branko Despot je klasičar. Iz životopisa na FF-u:
"Branko Despot rođen je 6. srpnja 1942. godine u Zagrebu. Studirao je filozofiju i grčki jezik na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (1961-1965). Doktorirao je na istome Fakultetu 1975. godine obranivši disertaciju pod naslovom: Filozofiranje Vladimira Dvornikovića. 1968. izabran je za asistenta na Institutu za filozofiju Sveučilišta u Zagrebu, od 1969. do 1971., kao asistent-volonter, vodi proseminar iz grčke filozofije pri Katedri za povijest filozofije na matičnome Fakultetu, a 1971. izabran je za asistenta pri istoj katedri. 1978. izabran je za znanstvenog asistenta, 1979. za docenta, 1984. za profesora i znanstvenog savjetnika."

Tko su ti koji zadvoljavaju kriterije? Vjerojtano ne mogu proći ni Viktor Žemgač, kojem su Njemci dali da napiše treći tom o suvremenom dobu najprestižnije njemačke enciklopedije, ili Radoslav Katičić, vodeći kroatist slavist na Institutu slavistike u Beču.

Tko je glasao

ap ti sve znaš o mafijama ,

ap
ti sve znaš o mafijama , građevinarima, makljanju love, katastrima i pogodovanjima, unazad mnogo godina.
Ajd pusti mene da znam barem malo o ovoj drugoj strani, ovim tzv humanistima.
oni nisu toliko hapali novce, njima je bilo interesantije lagodan život, kopanje nosa plus ugled čast i slava.
oni su počinili, po mome, čak gora zlodjela od ovih kradljivaca običnih, jer su ukrali ljudima zdravu pamet, inspiraciju, imaginaciju, i sve ono od čega se stvarno živi.
Pok. prof Cipra, jedini kojega sam cijenila i voljela, u toj generaciji, razbolio se dijelom i zbog njihovih paranormalnih, udbaških i drugih manevara.
Duga je to priča s njima, i vrlo kratka. većina u prvom ešalonu su bili agenti , ovoga ili onoga ranga, jugoslužbi, neki rijetki, poput Gaje, išli su po upute direktno kod Engleza, a neki su bili dovoljno podatni sami od sebe da odmah uđu u mainstream, nazovimo to, ''frankfurtske škole'', instituta za uvođenje darvinističkog ljevičarstva tipa kibuc u sveučilišne ustanove Europe iza rata.
Cipra je jedini nešto mislio , pisao i govorio, pa su ga slistili.
Nigdje u svijetu, osim u zemljici Hrvatskoj, ne postoji takvo ''obožavanje'' lika i djela jednog ispraznog, bezveznog, nominalističkog i posve irelevantng heidegera, kao u zemljici hrvatskoj, a centrirano na FF u zagrebu.
Već sama ta činjenica dovoljna je da čovjek lupa glavom o zid od užasa.
O njima najbolje govore njihova djela: uzmi, npr. katičićeve debele knjige o sintaksi, nešto posve neupotrebljivo i bezvrijedno, uzmi žmegačevo ortodoksno ljevičarenje pedeset godina, literaturu koja se čita na katedri, o njegovoj političkoj pozadini šutim, - sve je to, ap, crno da ne može biti crnije.
Pusti forme, životopise i sl., samo prati sadržaje, pa će ti stvari prvo polako a onda sve brže postajati jasnije.
Na naciji je izvedena lobotomija, a FF je u smislu ideja koje su se trebale inaugurirati bio mnogo važniji, hijerarhijski, nego ijedan drugi fakultet.

PS Nisam mislila na Mikulića, časna riječ, slučajno se potrefilo...kakva koincidencija!

Tko je glasao

Da, sve svjetske snage su se

Da, sve svjetske snage su se ujedinile u zavjeri radi lobotomije hrvatske nacije a metafizičari Cipar i njegov prijatelj Vanja Sutlić ex Jovo Kuga su bili jedini koji su mislili, pisali i govorili.

Samo, obzirom da su njih dva umrli i nikoga nema, nije jasno kako je fizički održan kontinuitet bilo kakve misli i bilo čega.

Btw, Despot po kojem pljuješ je blizak Cipri. Cipra je govorio slično kao on sada, osobno svjedočim. To su klasičari, čija su predavanja i seminari bili veoma posjećeni, dolazilo je više vanjskih nego redovnih studenata.

Ilustrativan je Katičić. Kada se njega kao voedećg kroatista lako svrsta u nešto neupotrebljivo i bezvrijedno, što lako turbonadmoćno rade mase, onda je sve neupotrebljivo i bezvrijedno i otvoren je put za nastavak kulturne revolucije, varijanta po uzoru na Srbiju i beogradsko Dedinje, sve je više nego ništa osim uskog kruga.

Samo konstatiram da su neki tvoji komentari izraz nadmoćne neupotrebljivosti i bezvrijednosti bez pokrića, uključujući ovaj o Flozofskom fakultetu i one o Kugla glumištu.

Opet naglašavam ključno - tko ste vi koji ste jeini vrijedni, kako ste nastali, kao se razmnožavate, održavate ..., da niste slučajno iz šinjela nesuđenog trgovačkog pomoćnika Tuđmana, ili njegova mentora bravara ili možda doktora prava ... ili ste kozmički ili vanbračna djeca svetog Franje Asiškog, kao i Krleža i Andrić?

Tko je glasao

oni nisu toliko hapali

oni nisu toliko hapali novce, njima je bilo interesantije lagodan život, kopanje nosa plus ugled čast i slava.
oni su počinili, po mome, čak gora zlodjela od ovih kradljivaca običnih, jer su ukrali ljudima zdravu pamet, inspiraciju, imaginaciju, i sve ono od čega se stvarno živi.
vau. Dijelim to misljenje opcenito.

Tko je glasao

http://blog.p2pfoundation.net

http://blog.p2pfoundation.net/a-circulation-charge-against-the-meltdown/
- pregledala.
govori točno ono što sam po logici stvari rekla maloprije - smišljaju kako da uspostave svjetsku vallutu, '' global currency''.
idemo dalje.

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Židovi grade spomenik Hitleru od aluzija komentara 4
  2. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 1
  3. NAŠA, vaša i njihova MRTVA djeca (otvoreno pismo Tami Rudan) od Ljubo Ruben Weiss komentara 9
  4. Kako se gradonačelnica skoro spotaknula o zakon. od bosancero komentara 0
  5. MUP je kardinalno pogriješio glede lex Perković od sjenka komentara 35
  6. Slijedećih 50 godina - u svjetlu pogrešnih očekivanja iz 1960-ih od Zoran Oštrić komentara 26
  7. sistem za uništavanje Zemlje od aluzija komentara 0
  8. Raskol među "obiteljašima" zbog ekonomske filozofije? od Zoran Oštrić komentara 13
  9. VelikoSrpske laži hvataju korijen i u zraku-na letećim sjemenkama podvale i podmuklosti! od ppetra komentara 81
  10. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (2) od Ljubo Ruben Weiss komentara 33
  11. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 99
  12. autor izumitelj i radnik kopirant (osvježeno) od aluzija komentara 1
  13. Kad padnu maske poštenja od spvh komentara 10
  14. Tko ubija ljude u zadnjim zrakoplovnim nesrećama - slučajnost ili namjera !? od Busola komentara 46
  15. Drugi prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz " Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 51
  16. Ekskluzivno: upravo je u tijeku natječaj za najjeftiniju rukicu u gradskom vijeću grada Vukovara od StarPil komentara 8
  17. referendumska ilegala od aluzija komentara 0
  18. Prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz "Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 62
  19. BRICS ruši svjetski monopol dolara? od Zoran Oštrić komentara 12
  20. Preferencijalni glas - glas razuma od StarPil komentara 22
  21. Igre bez granica - Sve je dobro kad dobro završi od walpurga komentara 7
  22. Odluka o cetvrtku od bosancero komentara 3
  23. razumijevanje čovjeka sisavca razumitelja jučer-danas-sutra od aluzija komentara 0
  24. Od viška glava ne boli!? od Feniks komentara 13
  25. Moćnik broj 1 od boltek komentara 34

Preporučeni dnevnici

Najkomentiraniji dnevnici

Tko je online

  • 2573
  • bet
  • drvosjek
  • vojko27
  • zrakomlat

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 5
  • Gostiju: 21

Novi korisnici

  • general war
  • data miner
  • greg0rynash
  • LisaRAlexander
  • tomislav prgić