Tagovi

Sto o homoseksualnosti kaze Bozja Rijec - Biblija?

Sto o homoseksualnosti kaze Bozja Rijec – Biblija?

Ovo je kraci osvrt na biblijski stav o homoseksualnosti, bez upustanja u tzv. “naucne” analize i objasnjavanja te neprirodne pojave.
To je ujedno i osobni stav autorice teksta.
Najkrace receno, prema Bozjoj Rijeci(Biblija ili Sveto Pismo) to je GRIJEH. Moram vam to i tako reci, jer cu inace biti odgovorna pred BOGOM zbog sutnje i neupozoravanja ljudi.
A sto je to GRIJEH? Opet se vracam Bozjoj Rijeci - to je neposlusnost, krsenje/prestupanje Bozjih Zapovijedi, pobuna protiv BOGA STVORITELJA Njegovog vrhovnog autoriteta i Njegovog Reda (kao sto je i neposlusnost roditeljima pobuna protiv roditeljskog autoriteta).
Bozja Rijec nas uci da je to PROTUPRIRODNO OPCENJE (musko+musko, zensko+zensko) koje su neki zamijenili sa PRIRODNIM (musko+zensko).

Citati STARI ZAVJET

-*Na svoju sliku stvori BOG covjeka, na sliku Bozju On ga stvori, musko i zensko, stvori ih. I blagoslovi ih BOG I rece im: - Plodite se i mnozite i napunite zemlju i sebi ju podlozite!* (Knjiga Postanka 1:27,28)

Dakle, Stvoritelj je dao ljudima seks kojemu je temeljna svrha reprodukcija i mnozenje ljudske vrste. Ali kao BOG ljubavi, povezano sa seksom On je dao i one divne osjecaje ljubavi izmedju muskarca i zene, ugode, uzivanja i uzajamne povezanosti.
Dakle, prirodni seks=musko+zensko.
Pitanje je onda, kako homoseksualci mogu ispuniti ovaj Bozji plan za rep-rodukcijom i umnozavanjem ljudskih bica? Ili kada bi primjerice vecina ljudi izabrala istospolnu orijentaciju i "partnere"?

No, oduvijek je u ljudskoj povijesti bilo neprirodnosti i zastranjenja u ljudskoj seksualnosti. Iz Biblije nam je poznato da su drevni poganski narodi prakticirali homoseksualnost i druge seksualne izopacenosti. I propali u svojim opacinama i grijesima... Vjerojatno su po tome najpoznatiji drevni gradovi Sodoma i Gomora koji su bili totalno unisteni zbog iskvarenosti i perverzija.

Citat:

*Onda Jahve nastavi: Velika je vika na Sodomu i Gomoru da je njihov grijeh pretezak..............
-*Jos ne bijahu legli na pocinak (Lot i dva andjela-gosta) kad gradjani Sodome, mladi i stari, sav narod, opkole kucu. Zovnu Lota pa mu reknu: Gdje su ljudi sto su nocas dosli k tebi? Izvedi nam ih da ih se namilujemo.
Lot izidje k njima na ulaz, a za sobom zatvori vrata. -Braco moja, rece on - molim vas, ne cinite toga zla! Imam evo dvije kceri s kojima jos covjek nije imao dodira; njih cu izvesti pa cinite s njima sto zelite; samo ovim ljudima nemojte nista uciniti, jer su dosli pod moj krov. (Knjiga Postanka 18.20/19.4-9)

-*Kako je sunce na zemlju izlazilo i Lot ulazio u Soar, Jahve zapljusti s neba na Sodomu I Gomoru sumpornim ognjem i unisti one gradove I svu onu ravnicu, sve zitelje gradske i sve raslinstvo na zemlji.*
(Postanak 19:23-25).

-*Ne lezi s muskarcem kao sa zenom. To bi bila grozota! (Levitski zakonik 18:22).
-*Ako bi muskarac legao s muskarcem kao sto lijeze sa zenom, obojica bi pocinila odvratno djelo. Neka se smaknu i krv njihova neka bude na njima. (Levitski zakonik 20:13)

NOVI ZAVJET

-*S neba se zaista ocituje gnjev Bozji na svaku bezboznost i nepravednost ljudi.....Jer njima je ocito ono sto se moze doznati o Bogu; Bog im je to zapravo objavio.....Tako nemaju isprike. Jer iako su upoznali Boga nisu mu iskazali ni slavu ni zahvalnost kao Bogu......Umisljajuci da su mudri postali su ludi......Zato ih je Bog preko pohota njihovih srdaca predao predao necistoci, tako da sami obescascuju svoja tjelesa;...... Zbog toga ih je Bog predao sramotnim strastima; zene njihove zamijenise naravno opcenje protunaravnim; jednako muskarci, ostavivsi prirodno opcenje s zenom, usplamtjese pohotom jedan za drugim, vrseci - muskarci s muskarcima - sramotne stvari i na sebi primajuci pravednu placu(kaznu) za svoje zablude. (Rimnjanima Poslanica 1.18-28)

U zadnjih par desetljeca doslo je do velikog preokreta u odnosu zapadne krscanske civilizacije spram homoseksualnosti, i to od presutnog toleriranja do otvorene podrske i promocije. Biti homic postalo je cak i popularno kao neki modni trend, njima se pljesce i iskazuje posebna naklonost. Ono sto je ne tako davno bilo sramotno, gnjusno i nepri-hvatljivo pa se sakrivalo i tajilo, u ovo zadnje vrijeme je postalo "normalno". Umjesto da se pritaje i budu diskretni u toj svojoj seksualnoj devijaciji, homoseksualci su se raskukurikali i raskokodakali, dizu veliku ga-lamu o svojim drugacijim seksualnim sklonostima i ukusima, te traze neka posebna prava za sebe, ukratko – stalno izazivaju pozornost javnosti.
Arogantno i nametljivo. A to je upravo ono sto najvise iritira normalnu vecinu.
(Vidim kako je to ovdje u dekadentnoj i moralno izopacenoj V.Britaniji koja ima velike drustvene probleme zbog podrzavanja i ozakonjenja seksualnih perverzija).
Zalosno je to, sto se Hrvati povode za svim negativnim i stetnim trendo-vima izvana.

Iz navedenih biblijskih redaka, ako se pazljivo citaju, jasno je, da je ho-moseksualnost grijeh, ali i kazna, te da oni koji to prakticiraju snose cesto gadne posljedice. Isto tako, jasno je i zasto netko postaje homoseksualan (vlastiti izbor i otpad od Boga). Napr. statisticki 70% homoseksualaca je zarazeno spolnim bolestima ukljucujuci AIDS, puno su skloniji mentalnim poremecajima, depresijama i samoubistvima, krace zive od heteroseksualaca....itd.
Da rezimiram - prema Bozjoj Rijeci, homoseksualnost je grijeh, gadost, grozota, obescascivanje tijela, necistoca, sramotna strast, protuprirodno opcenje. Ona je posljedica odbacivanja Boga i pobune protiv Njegovog djela i reda stvari! Oni su napustili Boga i Njegove zakone, pa je i On njih napustio. Ne treba zaboraviti da su ljudi homoseksualci po svom osobnom izboru. I oni su toga svjesni. Nema dokaza, da se tu radi o nekoj bolesti ili cak urodjenoj devijaciji. Osim toga, relativno mali broj istih bi se lijecio kad bi eventualno postojao lijek protiv. A sto znaci da oni vole svoj porok. Zato su smijesna njihova opravdavanja, pozivanja na slobodu, specijalan identitet i bizarnost, ovo-i-ono, apeliranja za podrskom, njihove neukusne parade, a vrhunac svega je njihovo trazenje posebnih zakonskih prava (istospolni "brakovi").
Hej ljudi, BOG je stvorio sve nase tjelesne organe s tocno odredjenom funkcijom i ulogom!
Bozji moralni standardi se nisu ni promijenili, ni snizili, nego su to ljudski standardi koji su drasticno pali u nasem suvremenom BEZBOZNOM drustvu. Cak i da je 50%, 70%.... svjetske populacije homoseksualno, to ne znaci da je to dobro, ispravno i u redu.
Jos nesto, prema Bozjoj Rijeci, svi oni koji podrzavaju homoseksualce (kao i druge grijesnike), brane ih, povladjuju im, toleriraju... smatraju se njihovim saucesnicima.
Njih ne treba mrziti ili ih proganjati. Njih treba zaliti zbog njihovog pogresnog izbora i posljedica koje ce snositi, savjetovati ih ako je to moguce, pomoci im ako se zele otarasiti tog poroka...i moliti se za njih.

Zavrsavam s jednom napomenom - ovo nije neka moja teorija o grijesnoj prirodi homoseksualnosti, nego Bozji stav i odnos spram te gadosti onako kako pise u Bibliji. Ja sam ga samo ovdje iznijela vama na citanje i eventualno razmisljanje. Osobno me uopce ne zanimaju niti mi nesto znaci ono sto su opceprihvaceni stavovi i trendovi.
Oni koji se izruguju, bune, protive, omalovazavaju, negiraju….. citirane biblijske tekstove, ustvari su pobunjenici protiv BOGA i ne priznaju i ne prihvacaju autoritet i zakon SVEMOGUCEG BOGA STVORITELJA.

A sto je vrlo nerazumno.

Jer - danas jesmo, a vec sutra mozda nismo!

Komentari

...

Nadam se "Na rubu pameti" da ćeš otkriti što je prava Ljubav ..
Ili da već jesi... Ovdje u tekstu Ljubavi ne bijaše... Stoga se predaj tom najvećem Zakonu ako se usudiš i ako vjeruješ.

Tko je glasao

ZAGOR Hajdemo to malo

ZAGOR
Hajdemo to malo sagledati racionalno
Kad bi svi na ovome svijetu bili pederi i lezbače,gdje smo za sto godina
Biblija se po tom pitanju definirala tako kako jeste upravo da proba zaštititi čovječanstvo od propasti
Ja osobno smatram da peder nije ni muško ni žensko,muško nije zato što je pizda u duši,žensko nije zato što nema ono što normalnim muškarcima od žena treba.
Nema tu nikakve velike filozofije
Jednostavno neki koji su udareni čarapom u glavu traže da ih se tretira kao sav normalan svijet
E to nemože
Sviđalo se to kome ili ne ali , biblija je platforma i tako treba i ostati .
I sva ta sranja o demokraciji , liberalizam , tolerancija , itd.. , ništa to nema smisla ako ne postoji okvir za poimanje stvari
Biblija je okvir

ZAGOR

Tko je glasao

biblija

Sto o homoseksualnosti kaze Bozja Rijec – Biblija?

Ovo je kraci osvrt na biblijski stav o homoseksualnosti, bez upustanja u tzv. “naucne” analize i objasnjavanja te neprirodne pojave.
To je ujedno i osobni stav autorice teksta.
Najkrace receno, prema Bozjoj Rijeci(Biblija ili Sveto Pismo) to je GRIJEH. Moram vam to i tako reci, jer cu inace biti odgovorna pred BOGOM zbog sutnje i neupozoravanja ljudi.
A sto je to GRIJEH? Opet se vracam Bozjoj Rijeci - to je neposlusnost, krsenje/prestupanje Bozjih Zapovijedi, pobuna protiv BOGA STVORITELJA Njegovog vrhovnog autoriteta i Njegovog Reda (kao sto je i neposlusnost roditeljima pobuna protiv roditeljskog autoriteta).
Bozja Rijec nas uci da je to PROTUPRIRODNO OPCENJE (musko+musko, zensko+zensko) koje su neki zamijenili sa PRIRODNIM (musko+zensko).

Citati STARI ZAVJET

-*Na svoju sliku stvori BOG covjeka, na sliku Bozju On ga stvori, musko i zensko, stvori ih. I blagoslovi ih BOG I rece im: - Plodite se i mnozite i napunite zemlju i sebi ju podlozite!* (Knjiga Postanka 1:27,28)

Dakle, Stvoritelj je dao ljudima seks kojemu je temeljna svrha reprodukcija i mnozenje ljudske vrste. Ali kao BOG ljubavi, povezano sa seksom On je dao i one divne osjecaje ljubavi izmedju muskarca i zene, ugode, uzivanja i uzajamne povezanosti.
Dakle, prirodni seks=musko+zensko.
Pitanje je onda, kako homoseksualci mogu ispuniti ovaj Bozji plan za rep-rodukcijom i umnozavanjem ljudskih bica? Ili kada bi primjerice vecina ljudi izabrala istospolnu orijentaciju i "partnere"?

No, oduvijek je u ljudskoj povijesti bilo neprirodnosti i zastranjenja u ljudskoj seksualnosti. Iz Biblije nam je poznato da su drevni poganski narodi prakticirali homoseksualnost i druge seksualne izopacenosti. I propali u svojim opacinama i grijesima... Vjerojatno su po tome najpoznatiji drevni gradovi Sodoma i Gomora koji su bili totalno unisteni zbog iskvarenosti i perverzija.

Citat:

*Onda Jahve nastavi: Velika je vika na Sodomu i Gomoru da je njihov grijeh pretezak..............
-*Jos ne bijahu legli na pocinak (Lot i dva andjela-gosta) kad gradjani Sodome, mladi i stari, sav narod, opkole kucu. Zovnu Lota pa mu reknu: Gdje su ljudi sto su nocas dosli k tebi? Izvedi nam ih da ih se namilujemo.
Lot izidje k njima na ulaz, a za sobom zatvori vrata. -Braco moja, rece on - molim vas, ne cinite toga zla! Imam evo dvije kceri s kojima jos covjek nije imao dodira; njih cu izvesti pa cinite s njima sto zelite; samo ovim ljudima nemojte nista uciniti, jer su dosli pod moj krov. (Knjiga Postanka 18.20/19.4-9)

-*Kako je sunce na zemlju izlazilo i Lot ulazio u Soar, Jahve zapljusti s neba na Sodomu I Gomoru sumpornim ognjem i unisti one gradove I svu onu ravnicu, sve zitelje gradske i sve raslinstvo na zemlji.*
(Postanak 19:23-25).

-*Ne lezi s muskarcem kao sa zenom. To bi bila grozota! (Levitski zakonik 18:22).
-*Ako bi muskarac legao s muskarcem kao sto lijeze sa zenom, obojica bi pocinila odvratno djelo. Neka se smaknu i krv njihova neka bude na njima. (Levitski zakonik 20:13)

NOVI ZAVJET

-*S neba se zaista ocituje gnjev Bozji na svaku bezboznost i nepravednost ljudi.....Jer njima je ocito ono sto se moze doznati o Bogu; Bog im je to zapravo objavio.....Tako nemaju isprike. Jer iako su upoznali Boga nisu mu iskazali ni slavu ni zahvalnost kao Bogu......Umisljajuci da su mudri postali su ludi......Zato ih je Bog preko pohota njihovih srdaca predao predao necistoci, tako da sami obescascuju svoja tjelesa;...... Zbog toga ih je Bog predao sramotnim strastima; zene njihove zamijenise naravno opcenje protunaravnim; jednako muskarci, ostavivsi prirodno opcenje s zenom, usplamtjese pohotom jedan za drugim, vrseci - muskarci s muskarcima - sramotne stvari i na sebi primajuci pravednu placu(kaznu) za svoje zablude. (Rimnjanima Poslanica 1.18-28)

U zadnjih par desetljeca doslo je do velikog preokreta u odnosu zapadne krscanske civilizacije spram homoseksualnosti, i to od presutnog toleriranja do otvorene podrske i promocije. Biti homic postalo je cak i popularno kao neki modni trend, njima se pljesce i iskazuje posebna naklonost. Ono sto je ne tako davno bilo sramotno, gnjusno i nepri-hvatljivo pa se sakrivalo i tajilo, u ovo zadnje vrijeme je postalo "normalno". Umjesto da se pritaje i budu diskretni u toj svojoj seksualnoj devijaciji, homoseksualci su se raskukurikali i raskokodakali, dizu veliku ga-lamu o svojim drugacijim seksualnim sklonostima i ukusima, te traze neka posebna prava za sebe, ukratko – stalno izazivaju pozornost javnosti.
Arogantno i nametljivo. A to je upravo ono sto najvise iritira normalnu vecinu.
(Vidim kako je to ovdje u dekadentnoj i moralno izopacenoj V.Britaniji koja ima velike drustvene probleme zbog podrzavanja i ozakonjenja seksualnih perverzija).
Zalosno je to, sto se Hrvati povode za svim negativnim i stetnim trendo-vima izvana.

Iz navedenih biblijskih redaka, ako se pazljivo citaju, jasno je, da je ho-moseksualnost grijeh, ali i kazna, te da oni koji to prakticiraju snose cesto gadne posljedice. Isto tako, jasno je i zasto netko postaje homoseksualan (vlastiti izbor i otpad od Boga). Napr. statisticki 70% homoseksualaca je zarazeno spolnim bolestima ukljucujuci AIDS, puno su skloniji mentalnim poremecajima, depresijama i samoubistvima, krace zive od heteroseksualaca....itd.
Da rezimiram - prema Bozjoj Rijeci, homoseksualnost je grijeh, gadost, grozota, obescascivanje tijela, necistoca, sramotna strast, protuprirodno opcenje. Ona je posljedica odbacivanja Boga i pobune protiv Njegovog djela i reda stvari! Oni su napustili Boga i Njegove zakone, pa je i On njih napustio. Ne treba zaboraviti da su ljudi homoseksualci po svom osobnom izboru. I oni su toga svjesni. Nema dokaza, da se tu radi o nekoj bolesti ili cak urodjenoj devijaciji. Osim toga, relativno mali broj istih bi se lijecio kad bi eventualno postojao lijek protiv. A sto znaci da oni vole svoj porok. Zato su smijesna njihova opravdavanja, pozivanja na slobodu, specijalan identitet i bizarnost, ovo-i-ono, apeliranja za podrskom, njihove neukusne parade, a vrhunac svega je njihovo trazenje posebnih zakonskih prava (istospolni "brakovi").
Hej ljudi, BOG je stvorio sve nase tjelesne organe s tocno odredjenom funkcijom i ulogom!
Bozji moralni standardi se nisu ni promijenili, ni snizili, nego su to ljudski standardi koji su drasticno pali u nasem suvremenom BEZBOZNOM drustvu. Cak i da je 50%, 70%.... svjetske populacije homoseksualno, to ne znaci da je to dobro, ispravno i u redu.
Jos nesto, prema Bozjoj Rijeci, svi oni koji podrzavaju homoseksualce (kao i druge grijesnike), brane ih, povladjuju im, toleriraju... smatraju se njihovim saucesnicima.
Njih ne treba mrziti ili ih proganjati. Njih treba zaliti zbog njihovog pogresnog izbora i posljedica koje ce snositi, savjetovati ih ako je to moguce, pomoci im ako se zele otarasiti tog poroka...i moliti se za njih.

Zavrsavam s jednom napomenom - ovo nije neka moja teorija o grijesnoj prirodi homoseksualnosti, nego Bozji stav i odnos spram te gadosti onako kako pise u Bibliji. Ja sam ga samo ovdje iznijela vama na citanje i eventualno razmisljanje. Osobno me uopce ne zanimaju niti mi nesto znaci ono sto su opceprihvaceni stavovi i trendovi.
Oni koji se izruguju, bune, protive, omalovazavaju, negiraju….. citirane biblijske tekstove, ustvari su pobunjenici protiv BOGA i ne priznaju i ne prihvacaju autoritet i zakon SVEMOGUCEG BOGA STVORITELJA.

Tko je glasao

Jesi li pročitao Bibliju ?

Jesi li pročitao Bibliju ?

Tko je glasao

ZAGOR Bibliju se ne može

ZAGOR
Bibliju se ne može pročitati
Nju se čita cijeli život

ZAGOR

Tko je glasao

Da, jedno slovo na dan !

Da, jedno slovo na dan ! Umijeće čitanja !!!!

Tko je glasao

Ne, nego je Biblija puna

Ne, nego je Biblija puna prenesenog značenja , pa treba ponekad malo i razmišljati
Nije Biblija kaubojski roman, mada vidim da ju mnogi kauboji čitaju i tumače
Mi možemo raspravljati da netko vjeruje u boga ili ne , samim tim neko nekako i tumači bibliju
Raspravljati o tome da je homoseksualizam poželjna ili nepoželjna pojavnost može samo budala
Mi naprosto nemamo alternativu,homoseksualnost vodi čovječanstvo u propast
Nikako ne zagovaram represiju protiv pedera,zagovaram pomoć da se izvuku iz te bolesti

ZAGOR

Tko je glasao

"Raspravljati o

"Raspravljati o tome............." , ja bih rekla ovako - raspravljati o tome da je homoseksualnost normalna i prihvatljiva nastranost mogu samo budale.
Kad se Bozji uspostavljen red ozbiljno narusava i kad izopacenosti i grijeh postanu normalne i prihvacene pojave, posljedice za ljudsko drustvo su katastrofalne. A to je vidljivo na svakom koraku.

Tko je glasao

Evo, došli smo do

Evo, došli smo do konstalacije kakvi su zapravo svi "veliki" vjernici, uključujući i tebe:

-mrze sve što nije isto kao i oni
-sami stvaraju svoje idealne "tipove" ljudi
-vrijeđaju druge iako se pozivaju na pročitanu Bibliju kao jedini "sveti" zakon
-nerijetko se uvlače u ulogu Boga, sudeći drugima
-nisu spoznali svoj unutrašnji kapacitet mogućnosti primanja i davanja vrijednotama ovozemaljskog svijeta
-kada pogriješe, znaju da ih nedjeljom čeka svećenik i ispovijed i da je nakon toga sve dobro
-griješe jako često, 6 puta tjedno pa čak i 7. put nakon nedjeljne mise

Kako si jedan "veliki" vjernik poput tebe može dozvoliti da si pripiše ulogu Boga i da sudi svome ne istomišljeniku, kao ti meni i ostalima sada, nazivajući nas budalama?

Objasni mi koji Bog i koja vjera ti to dopuštaju?

Ona koji mrzi i zbog čije mržnje netko biva ubijen, ne da sebe ne može nazvati vjernikom, već mu je potreba psihijatrijska pomoć ( ne kažem psihološka jer smatram da su takvi ljudi veoma opasni za društvo)

Tko je glasao

Evo dosli smo do

Evo dosli smo do "konstalacije"...... (ne razumijem ovu rijec)....
Tko je to MI? Kako uopce mozes znati i TVRDITI da sam ja "veliki" vjernik??? Mozda na osnovu svog vidovnjastva?
A sve ono sto si napisala ispod te tvrdnje su neozbiljna i neutemeljena laprdanja, tipicna provokacija i blatantno vrijedjanje i diskriminacija.... a sto uopce ne zasluzuje odgovor.
A i tvoj rijecnik i nacin je u najmanju ruku bezobrazan.
Sta mislis ako ti kazem, da sam prilicno uvjerena da tebi treba psihijatrijska pomoc i to - sto prije, to bolje.

Tko je glasao

Evo,moram opet malo

Evo,moram opet malo uskočiti ali, molim te Aisha, nemojmo podcjenjivački i bezobrazno
Zanima me kod tebe koju ideologiju ti zastupaš,što je to što ti smatraš primjerenim u uređenju društvenih i međuljudskih odnosa
Pretpostavljam kako zastupaš nekakav oblik neoliberalizma u uređenju tih odnosa
Ako tomu jeste tako , molim te da mi izneseš svoje teze u postulatima tih odnosa, i mahanizme ostvarivanja tih istih.
Povijest nas uči da je čovjek, kao humanoid, kroz vrijeme prakticirao razne modele uređenja društva, kako u sociološkom smislu,tako i smislu sustava vrijednosti-morala(koji je usput rečeno i inače vrlo diskutabilan)
Velika većina se slaže da je kapitalizam bolji model drušvenog uređenja od npr. robovlasništva
Velika većina se i sada slaže da kapitalizam nije vječna opcija
Sigurno će i on evoluirati ili propasti,mislim da se oko toga možemo složiti
Pitanje je zašto ljudi stalno nešto rovare i potkapaju
Moje mišljenje je , zato što nikada nisu niti znali napraviti nešto što traje, što traje u njima samima
Čovjek ,možda,jeste mogućan napraviti neka prijelazna riješenja,i cijelog svog trajanja stalno to i radi
Možemo mi birati svoj put kao što reče "..sam pod zvijezdama"
Možemo i baciti taj kamen s leđa, ako imamo svog saveznika
Ja naime imam taj problem da se ne osjećam samostalno zato trebam pomoć,ako ti imaš neku novu spoznaju pomozi,možda se iznjedri neki novi,bolji,humaniji svijet

ZAGOR

Tko je glasao

Kao prvo ja ne nastupam

Kao prvo ja ne nastupam podcijenjivački ili bezobrazno, jednostavno ne trpim diskriminaciju i ljude koji ju sprovode, mislim da sam čak i prekulturna u obraćanjima budući da sam po nekakvim definicijama ljudi ,poput autorice ovog dnevnika koja se smatra vjernikom i uživljava se u u ulogu Boga, vještica, agent UDBE, novinarka od 30 godina, špijun, antikrist itd...

Smatram da diskriminaciju ne moram podnosti kao ni ljude koji ju sprovode i zato nemam ni najmanju namjeru odobravati ovako bjesomučne ispade, jer takva mržnja ubija ljude.
Osim ako vama svima ljudski život ne znači ništa. Meni znači.

E sada da odgovorim na pitanje:
Ni jedno društveno uređenje nije idealno, neka mogu tome težiti, neka mogu biti potpuno kriva, uređenje ovisi od vremena u kojem se živi i načina na koji se to vrijeme proživljava.

Vrlo ubrzano se razvija cjelokupna funkcija i odnosi čovječanstva tako da vjerujem da neki određeni model koji bi bio najbliskiji dobrom riješenju, nije i ne može biti najbolji i za društvo koje će djelovati za nekih 100- tinjak godina.

Nemamo vremena previše razmišljati, jer stvari se kreću ubrzano i to ne u dobrom smjeru. Tražimo najbolje rješenje za ovo danas, a ne za ono jučer i za ono sutra, jer ovo danas je ono na što najviše možemo utjecati.

Dakle, priče o ustašama i partizanima te o alienima koji će naseliti planetu treba ostaviti po strani. Mi danas imamo problem, i da li je to rezultat prošloga doba ili nije, to je sada irelevantno. Ok, sagledamo situaciju u prošlosti, uvidimo greške, ali idemo dalje.

Danas ne valja vlada, ok mjenjajmo ju.
Danas ne valja izvršna vlast, ok mjenjamo.
Danas ima previše nasilja, ok postrožimo pravila, uvedimo neke dodatne mjere.
Danas je kriza, ok danas smanjimo nepotrebne troškove izgradnja cesta, mostova, troškove inauguracija, domjenaka, troškove saborskih zastupnika i političara.
Danas samnjimo cijene kako bi ljudi kupovali i time punili državnu kasu.
Danas prestanimo uvoziti mlijeko, dok naši mljekari svoje proljevaju po cestama jer ga ne mogu prodati.

Dakle, akcent je na danas, a ne na jučer i ne na sutra. Drugačije se stvari ne mogu poboljšati.

I napominjem da su ovo ne shvati kao ne briga za ono što će biti sutra, već kao opaska da se treba početi djelovati danas.

To je kao one prognoze smaka svijeta 2012, pa ljudi misle da mogu i dalje zagađivati planet, ili stvarati bojne otrove jer će ionako 2012 biti kraj.

Tu su primarne pogreške u razmišljanju.

Tko je glasao

ZAGOR Ispričavam se Aisha

ZAGOR
Ispričavam se Aisha možda se nismo razumjeli, postavio sam pitanja, koju ideologiju zastupaš, koji su njeni postulati, koji su mehanizmi operativne provedbe te iste
to je krucijalno što me zanima u tvojoj teoriji
ostalo što smo ti i ja nadogradili u razgovoru , meni nije od primarne važnosti
možda nisam razumio tvoju teoriju , molim te probaj mi plastičnije-slikovitije prezentirat

ZAGOR

Tko je glasao

Evo dosli smo do...........

Evo dosli smo do........... Hm..Hm..koja li tebe prividjenja i morbidne misli muce aishice gatalice????????????????????? Ocita je pomutnja u tvojoj glavici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tko je glasao

Budući da ni na jedno

Budući da ni na jedno pitanje nisi odgovorila i da ne možeš sastaviti normalan odgovor koji neće uključivati nikakav oblik diskriminacije sugovornika, moram primjetiti kako nisi dorasla raspravi koju si započela a ni svojem mišljenju.

Pozdravaljam te do nekog drugog puta kada budeš znala o čemu govoriš.

Tko je glasao

Buduci da ni na jedno

Buduci da ni na jedno pitanje.......draga moja ovu raspravu si TI pocela! I to na vrlo provokativan nacin! I upravo si ti ta koja diskriminiras sugovornika!
Procitaj jos jednom svoje komentare! Iako nista ne znas o meni, stalno me trpas tamo gdje TI mislis da pripadam!
A sto se tice mojeg odgovaranja na pitanja, odgovorit cu samo onda kad budes pitala nesto pametno, bez insinuacija, zlonamjernosti i opakosti, i bez tvog a priori negativnog zakljucivanja o necemu o cemu nemas pojma.
Usput, nisi ni ti odgovorila.

Tko je glasao

Slažem se , no nije samo

Slažem se , no nije samo božiji zakon tu bitan , obična logika to isto zahtijeva.
Znači da mi, jednom običnom logičkom pragmatičnošću, možemo doći do zaključka kako nam to ,u najmanju ruku, nije u interesu kao mislećim bićima.
Onaj koji zanemaruje te razloge, ili je lud ili pod nekim velikim felerom.
Ali , valjda to tako s nama mora bit, oduvijek smo pravili i izmišljali neke budalaštine.
Biblija to metaforički objašnjava s evom, jabukom i zmijom.
Ako netko doista misli da nije bitno što je u bibliji dijagnosticirana sva ljudska glupost(naročito je zajebano MISLITI) kroz ovaj primjer, tada ta dijagnoza biva još jača
Svjedoci smo kako razni ljudi neznaju čitati bibliju , ili im nije stalo ,ne vjeruju .

ZAGOR

Tko je glasao

Raspravljati o tome da je

Raspravljati o tome da je homoseksualizam poželjna ili nepoželjna pojavnost može samo budala

slažem se sa ovom misli

Tko je glasao

Hvala

Hvala

ZAGOR

Tko je glasao

Zavrsavam s jednom napomenom

Zavrsavam s jednom napomenom i podsjecanjem - ovo nije neka moja teorija o pravoj prirodi homoseksualnosti, nego Bozji stav i odnos spram toga. Ja sam samo prihvatila Bozji stav kao svoj! I iznijela ga ovdje vama.

Molim te, učini mi uslugu u kaži mi gdje ti se to ukazao Bog i rekao da je homoseksualizam grijeh?

Ne razumiješ ti ni B od Boga.

Ja vjerujem u Boga. Molim se u svom krevetu navečer, kad osjećam potrebu da se pomolim. To bude veoma često. Uz Boga se uvijek molim i Aliji ( mom umrlom prijatelju),Tati, Vivien ( mojoj prijateljici koja se bacila pod vlak), Sari ( mojoj nerođenoj sestri ), Luki Ritzu (ako jednom mladom i hrabrom čovjeku), Kiči( mojoj papigici ). Uvijek ih zamolila da čuvaju sve koje volim i da pomogne onima kojima je pomoć potrebna.

U crkvu ne idem. Krštena jesam, pričestila se jesam, krizmat sam se odbila. Zašto? Jer mi crkva kao ustanova i zgrada ne predstavlja ništa. Ne mogu podnjeti sveopću dvoličnost i onaj zrak zavidnosti koji ispunjava one hladne zidove. Bog nema oblik, i ne želim ga trpati u 4 zida.

U bibliju također ne vjerujem. Zašto? Jer smatram da ju je čovjek napisao kako bi sam sebe odriješio i opravdao grijeha. Djelovi Bibilije poput tvojih citata su mi mučni. ne mogu vjerovat koliko zla izvire iz njih. Tko zna, možda se Sotona poigrao sa nečijom rukom, pa nadopisao te gadosti.

Bog kojeg ja poznajem i u kojeg ja vjerujem ne djeli ljude na nikakve skupine. on ne poznaje ni dob, ni spol, ni financijski status, ni izgled, ni rasu, ni naciju, ni seksualno opredjeljenje. On voli. On voli bića. I kroz nas gleda isključivo očima pravde, a pravde ne poznaje okvire u koje se kategorizira čovjeka po ljudskim kriterijima.

Ljudske kategorije je stvorio čovjek. A čim je to stvorio čovjek, to nije Božje. Dakle sigurno ti Bog nije rekao da mrziš homoseksualce. To je čisto plod tvog nedorađenog karaktera. I na tome trebaš raditi.
Bog ne stvara granice, on ih uklanja.

To je Bog. Sve ostalo o čemu ti pišeš su pizdarije.

Da mi izvinete na rječniku.

Tko je glasao

Zavrsavam s jednom

Zavrsavam s jednom .....@Aisha, iako si napisala poprilicno gluposti, malo cu ti odgovoriti. Vidim da se molis neko svom bogu, ali i mrtvim ljudima i svojoj papigici, pa imam jedno pitanje - kako to pokojnici i ptice mogu pomoci ljudima?
A gdje si ti upoznala SVOG boga (mozda ti se cak ukazao!) koji ti je otkrio svoje stavove spram ljudi i grijeha? Mozda preko tarota!? Ili spiritizma?
Dalje, petljas nesto o crkvi (usput, meni crkva ni kao zgrada, ni kao Institucija nista ne znaci), o Bibliji, o mojoj mrznji homoseksualaca (njih ne mrzim nego zalim, ali mi je ta neprirodnost mrska).
I da ne duljim:
Ti ne vjerujes u Bibliju, ja vjerujem. Ti imas svog boga, ja svog. Ti se moli na svoj nacin, ja cu na svoj. Za tebe ne postoji grijeh, za mene postoji...itd. I mirna Bosna.
Ali s kojim pravom i autoritetom ti pljujes po mojem stavu i uvjerenju? Koje li prepotentnosti i arogancije u tebe kad svoje stavove i uvjerenja iznosis i tumacis kao jedine "pravovjerne"-ispravne?
Zaista tvoj komentar ne zavrijedjuje niti odgovora, ali sam morala reagirati.
Znam ja takve kao ti sa njihovim "bogovima i slobodama" prilicno dobro i mogla bih dosta napisati o tome.
I na kraju, ono sto si napisala govori mi puno o tebi. I posto nisam vulgarna kao ti, reci ci samo da trebas puno, puno raditi na svom karakteru i izbiti si te bube iz glave (spiritizam, gatanje, tarot, molitve mrtvima......)!

Tko je glasao

& Na-Rubu-Pameti, pitaš

& Na-Rubu-Pameti, pitaš Aishu:

A gdje si ti upoznala SVOG boga (mozda ti se cak ukazao!)

Postavi isto pitanje sebi, iskreno odgovori i usporedi sa svojim tekstovima.

Tko je glasao

@zoc, raspravljati s

@zoc, raspravljati s bezboznikom o Bogu i Bibliji je kao da govoris gluhom, ili pokazujes sliku slijepom - ludost je i tracenje vremena!
Raspravljati o homoseksualnosti s homicem je kao govoriti lazljivcu i kradljivcu da je laganje i kradja grijeh (po Bibliji) - isto tako ludost i tracenje vremena!

Tko je glasao

zoc, raspravljati s

zoc, raspravljati s bezboznikom o Bogu i Bibliji je kao da govoris gluhom, ili pokazujes sliku slijepom - ludost je i tracenje vremena

& Na -Rubu-Pameti, raspravljati s vjernikom o Bogu i Bibliji je kao da govoris gluhom, ili pokazujes sliku slijepom - ludost je i tracenje vremena

Komunikacija je gubljenje vremena ???? Komunikacija jest funkcionalna do trenutka kada ponestane argumenata; kada sumnja počne nagrizati vlastito uvjerenje obično ljudska bića prekinu komunikaciju.
To je tako ljudski, kao i vjera.....

Tko je glasao

_zoc_ kad sumnja pocne

_zoc_ kad sumnja pocne nagrizati.....

"Ne odgovaraj bezumniku na bezumlje njegovo, da ne budes i ti kao on". (Biblija - Mudre izreke 26.pogl. 4.redak)

Zato zavrsavam ovaj dijalog, iako nisam u opasnosti da postanem kao ti. Jednostavno jer nema smisla i nikud ne vodi.

Tko je glasao

Pa znam ja da ti znaš što

Pa znam ja da ti znaš što je grijeh jer ga upravo činiš svojom diskriminacijom prema homoseksualcima.

Kao drugo, neznam na kojem se učenju zasniva tvoja religija, vjerojatno na izmišljenom crkvenom fanatizmu, ali to nije vjera u Boga, već u ustanova koja pokušava napraviti raskol među ljudima.

Ja nisam nigdje vulgarna. Dapače, previše sam tolerantna prema takvim kao što si ti. Zbog takvih ljudi i takvih promišljanja u svijetu bivaju mučeni i ubijani homoseksualci i svi ljudi koji se ne uklapaju u nečije bolesne prototipove idealnog čovjeka.

Mislim da ti trebaš proraditi na svom karakteru, jer radi mojih promišljanja i mojeg načina vjerovanja, nitko još nije umro.

A za svoj se zapitaj.

I da, nisam pljuvala po tvome stavu jer smatram da je najveće pljuvanje koje čovjek sam sebi može priskrbiti zapravo kada popljuje sam sebe, kao ti ovim dnevnikom.

A za ostale epitete koje si mi kao veliki katolik nadjenula mogu samo reći: Svećenik te čeka na ispovjedi u nedjelju ujutro. Ali mislim da ti to i sama već znaš, vama je to rutinsko pranje grijeha.

Tko je glasao

Pa znam ja..... stvarno nisi

Pa znam ja..... stvarno nisi normalna, nego "fajn vudrena zenska"! To dokazuje i onaj tvoj veliki Tarot dnevnik.....Baba Jaga...! A po svoj prilici si i sama homicka kad ih tako zestoko branis!

Tko je glasao

Mene samo zanima: Jel to iz

Mene samo zanima: Jel to iz tebe progovara tvoj veliki katoličanski duh ili Alojzije Stepinac?

Bit će tebi na posljednjem sudu: Prepiranje duše s tijelom.

Tko je glasao

@aisha, stvarno si caknuta!

@aisha, stvarno si caknuta! Uopce nisam katolik i vec sam ti napisala, da crkva i Crkva meni nista ne znace. Ocito je da imas problem s citanjem i razumijevanjem.

Tko je glasao

pogledaj ovo

pogledaj ovo
Tko je glasao

Mrak, Bravo,

Mrak,
Bravo, hvala!
Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Mrak, Bravo..... Mirtaflora

Mrak, Bravo..... Mirtaflora bi li mi rekla STA tu ima za pohvalu?

Tko je glasao

pogledaj ovo...... pogledala

pogledaj ovo...... pogledala sam! Ali mi reci molim te - koja je svrha/ namjera sto si mi poslao taj video? Ako mi to kazes, onda cu ti reci sto mislim o tome.

Tko je glasao

ovaj komentar je bio

ovaj komentar je bio naimjenjen aishi a ne tebi (zato je i stavljen kao odgovor na njezin komentar), no dobrodošla si ga pogledati također

Tko je glasao

ovaj komentar.....@mrak -

ovaj komentar.....@mrak - isprika, moja greska.

Tko je glasao

VIDI SE DA NISI UPUĆENA U

VIDI SE DA NISI UPUĆENA U TU TEMU..PROČITAJ SI JAKO DOBRO ŠTO U BIBLIJI NA KOJU SE TAKO POZIVAŠ(POGOTOVO SZ)PIŠE VEZANO UZ SODOMU I GOMORU..JADNO..INAČE U STAROM ZAVJETU TI PIŠE DA NESMIJEŠ JEST SVINJU...I DA MORAŠ NOSIT ODJEĆU OD POSEBNOG MATERIJALA..I PRINOSIT ŽRTVE BOGU..ČINIŠ LI TO?A U NOVOM ZAVJETU PIŠE DA ŽENA MORA ŠUTJET U cRKVI..AKO SI KRŠĆANKA NEMAŠ PRAVO PODUČAVAT DRUGE O GRIJESIMA...ZATO SI PROČITAJ TU KONDRATIKTORNU KNJIGU DOBRO PA ĆEŠ SVE SKUŽIT..

Tko je glasao

@VIDI

@VIDI SE....................iz ovih par nasvrljanih recenica koliko si TI upucen u temu.... i Bibliju, "svaka cast"!
Inace, tema je homoseksualnost, a ne ciste i neciste zivotinje, odjeca, uloga zena u crkvi... idr. pa nemoj brljat bez veze.
I bolje ti je da ne citas tu "kontradiktornu knjigu", jer svaka luda ce u njoj naci sto trazi. To ti je moj odgovor.

Tko je glasao

I bolje ti je da ne citas tu

I bolje ti je da ne citas tu "kontradiktornu knjigu", jer svaka luda ce u njoj naci sto trazi. To ti je moj odgovor.

Vrlo tocno. I sam ne bih mogao dati bolju misao za kraj ove vesele rasprave.

Tko je glasao

Ja nisam protiv nekoga tko

Ja nisam protiv nekoga tko svojim ponašanjem ne donosi drugima patnju,suze i bol(zlo), a ovaj navod me jako podsjeća na djelovanje zla;
Lot izidje k njima na ulaz, a za sobom zatvori vrata. -Braco moja, rece on - molim vas, ne cinite toga zla! Imam evo dvije kceri s kojima jos covjek nije imao dodira; njih cu izvesti pa cinite s njima sto zelite; samo ovim ljudima nemojte nista uciniti, jer su dosli pod moj krov.*

Što bi to trebalo značiti?

Ove dvije kćeri mi ne znače toliko koliko ovi ljudi koje pravo ni ne poznajem,ili možda; evo vam njih,meni ne trebaju.
To je naznaka kojom se dokazuje potreba zaštite gosta od strane domaćina,a žrtvovanje vlastitih kćeri je nerealno i na sve stavlja određenu dozu sumnje o istinitosti.

Samo smo ljudi i zapitajte sami sebe;bi li mogli tako nešto napraviti?
Ja mislim da pri zdravoj pameti ne bi.

Tko je glasao

@ja nisam protiv nekoga

@ja nisam protiv nekoga tko..... Vidis, nama je danas taj Lotov postupak
"van pameti" i nerealan. Ima dosta toga u Bibliji Starog Zavjeta sto nam se cini nerealno, nenormalno, okrutno.... isl. Medjutim, tu treba uzeti u obzir 3 faktora - mjesto(sredina), vrijeme i zasto. Sto ce reci, postavljaju se 3 pitanja: GDJE se nesto dogodilo? KADA se dogodilo? ZASTO se dogodilo?
Naravno da se to odnosi samo na ozbiljne razgovore (i rasprave) o Bibliji.

To o nanosenju boli drugima kako si napisao... je jednostrano i pojednostavljeno gledanje, jer postoje i boli i patnja... a koje se nanose u cilju ozdravljenja i spasenja.

Tko je glasao

To o nanosenju boli drugima

To o nanosenju boli drugima kako si napisao... je jednostrano i pojednostavljeno gledanje, jer postoje i boli i patnja... a koje se nanose u cilju ozdravljenja i spasenja.

U sve treba "utkati" potrebnu dozu razumjevanja, smislenosti i prihvatljivosti.
Vrijeme donosi promjene,a u tom smislu ja doživljavam neke događaje opisane u Bibliji,koje događaje za sebe smatram vodilju.
Mišljenja sam da je vodilja Biblije bez razmatranja Novog zavjeta i prihvaćanja smjernica koje nam je ostavio Krist(Emanuel),jako teško prihvatljiva i smislena u našem vremenu.
Ja zato neću u potpunosti izbaciti sve što je opisano u Bibliji(uzimam kao poučno štivo), ali ću jako dobro razmisliti što je smisleno i osloniti se na upute i smjernice iz Novog zavjeta.
Evo nekih prihvatljivih i korisnih uputa;
http://www.zajednica-emanuel.com/bogu-je-sve-moguce-mt-19-23-30-3.html
Pozdrav!

Tko je glasao

@Pozdrav blade 777 - da ti

@Pozdrav blade 777 - da ti sad opet ne ponavljam iste stvari... moj odgovor je bio krajnje sazet, ali mislim da je svakom pismenom covjeku jasno sto sam napisala o Lotovu postupku, o mjestu, vremenu i razlogu opisanog dogadjaja. Nisam isla u detalje, kao niti u objasnjavanje o nanosenju boli u svrhu izlijecenja.....naprosto zbog toga sto sam se uvjerila da je to beskorisno na ovom portalu. Procitaj moju repliku osobi koja je dala link za jedan starozavjetni tekst, tendenciozno i zlonamjerno, pa sam morala reagirati.
Naci ces i nesto o Novom Zavjetu.....
Vidis, ja kao bibl. krscanka prihvacam Bibliju kao Sveto Pismo ili Bozju Rijec, a iz Starog Zavjeta ono sto je potvrdjeno i ponovljeno u N.Z. od Isusa Krista i Apostola. Oba Zavjeta se citaju zajedno, tako da se usporedjuju svi tekstovi o jednoj temi/predmetu a da bi se dobila jasnija, potpunija slika i bolje razumijevanje. Tako Biblija tumaci samu sebe.
A ovo duboko vjerujem: -"Sve je Pismo od Boga dano, korisno za poucavanje, za karanje, za popravljanje, za odgajanje u pravednosti; da covjek Bozji bude savrsen - opremljen za svako djelo ljubavi". (2.Poslanica Timoteju 3.16,17)

Pogledat cu tvoj link i onda ti reci svoje misljenje (znam vec o cemu se radi, jer sam puno puta to procitala).

*********************************************************

Na-Rubu-Pameti
February 2nd, 2010
@link - citat iz Biblije je manjkav, jer ne navodi knjigu Starog Zavjeta iz kojeg je uzet, kao ni poglavlje (osim brojke 9). Takav nacin citiranja Biblije je neozbiljan i tendenciozan i obicno se koristi za podupiranje nekih osobnih stavova. Ovo govorim kao uvjerena bibl. krscanka koja dobro pozna i izucava Bibliju godinama.
I ovo sto kazem uopce se ne tice Danimira i njegovog dnevnika, nego navoda iz Biblije.
Ukratko, citat je iz 9. poglavlja Knjige o Esteri (Stari Zavjet). Prica o Esteri i Mordekaju je prilicno poznat biblijski izvjestaj, a naglasak joj nije na ubijanju i osvecivanju, nego na uroti i zavjeri ("tko pod drugim jamu kopa, sam u nju upada") te spremnosti i hrabrosti jedne mlade zene da se zrtvuje za svoj narod...i dr. Treba procitati cijeli izvjestaj, a ne izvuci iz konteksta samo jedan opis da bi se jedan narod prikazalo kao ubilacki i genocidan.
Ne treba zaboraviti, da je u to doba vazilo pravilo "oko za oko, zub za zub", koje je u Novom Zavjetu Isus Krist promijenio u "zakon ljubavi" (ljubi bliznjega svoga kao sebe samoga, ne osvecuj se, ne vracaj zlo za zlo...........................................itd.

Meni osobno vrlo je znakovito (a i ljuti me) to, sto se opcenito, pa i ovdje na poll.com uzimaju -izvlace tekstovi iz Starog Zavjeta kad se zeli "ocrniti Boga" i okriviti Ga za zlo medju ljudima, ili eventualno pojedinca, grupu, narod! Ali kad netko citira biblijske (staro i novozavjetne) moralne i druge dobre i korisne zakone i pravila, onda je to ortodoksno, nazadnjacki, fanatizam....isl.
Tipicno manipuliranje s necim sto se ne poznaje i ne razumije.
--I djavo moze citati Bibliju za svoje potrebe!--

Tko je glasao

A ovo duboko vjerujem: -"Sve

A ovo duboko vjerujem: -"Sve je Pismo od Boga dano, korisno za poucavanje, za karanje, za popravljanje, za odgajanje u pravednosti; da covjek Bozji bude savrsen - opremljen za svako djelo ljubavi". (2.Poslanica Timoteju 3.16,17)

Je,je... za ljubav svakak, a to kaj je ta ljubav za jednu stranu prihvatljiva prilika za doživljaj velike ugode,a za drugu stranu sadizam,to tebi ne igra ulogu.
To jeprimjer integriranih misli čovjeka u nešto što se naziva Božja riječ.
Ili možda misliš da je te nesretne djevojke na takav način trebalo uvesti u svijet ugode i strasti(stvarno čudno razmišljanje jedne žene)

Daj osvjesti se,pa ne treba sve prihvatiti za Božje, ako je čovjek naveo kao božje djelo.
Zapamti jednom za svagda; Bog nije Bog, ako ljudima uvjetuje patnju i bol.
Možda se po tvojem vjerovanju sutra neću ni probuditi,a ako se dogodi, onda je tvoj "bog" koji uvjetuje i daje ljudima patnju nadmoćan na ovome svijetu,pa meni nije žao otići iz takvog svijeta.

Tko je glasao

@Je,je....za ljubav

@Je,je....za ljubav svakak.....ne vidim kakve uopce veze ima navedeni citat iz Biblije sa ovom tvojom replikom? Citat je jasan i govori o Svetom (Pismu) kao od Boga nadahnutom i korisnom.......
Sad mi je posve jasno, da ti niti poznajes, niti uvazavas, niti prihvacas Bibliju kao krscanin. Vidis, moj Bog je otkrio ljudima ponesto o sebi u svom nadahnutom Pismu, a "tvoj bog" mozda samo tebi!
Opet se vracas na Lotove kceri? I pises kao da ja odobravam Lotov postupak! Ne znam sta je s tobom, ali nesto sve pogresno razumijes sto napisem!!!
"Ja sumom, ti drumom". Osim toga, tema mog dnevnika je homoseksualnost, a ti o tome ni zuc, nego se uhvatio Lotovih kceri ko' pijan plota.
Vec sam ti ranije napisala, da imas cudan nacin izrazavanja i iznosenja svojih mozgovnih tvorevina koje mi nisu bas jasne......dosta zbrke u glavi, mozda se ti trebas osvijestiti, srediti i "doci malo k sebi".
Vidim da ne mozemo voditi neki normalan dijalog, pa ga stoga prekidam.
CIAO
Svako ti dobro u "svijetu ugode i strasti".

Tko je glasao

"Ja sumom, ti drumom". Osim

"Ja sumom, ti drumom". Osim toga, tema mog dnevnika je homoseksualnost, a ti o tome ni zuc, nego se uhvatio Lotovih kceri ko' pijan plota.

To si trebala isčitati iz mojih navoda.
Želio sam reći da osobe koje naginju homoseksualnosti ili su postale homoseksualne,nisu to postale bez razloga.
Netko ih je gurnuo u to,a jesu li to roditelji ili društvo,sasvim je irelevantno.
Prije bih rekao da je homoseksualnost posljedica nekakve nepravde prema osobi koja je postala takvom, nego bolest koja je zahvatila osobu koja naginje takvoj devijaciji.
Daj pusti radije mene da idem šumom,a ti odi drumom.
Nemoj se bojati, neću uništavati prirodu.
Meni je puno bolje u prirodi, pogotovo kada je sve ozelenjeno :)

Tko je glasao

Poštovana NarubuPameti, ako

Poštovana NarubuPameti,
ako držiš bibliju za nepogrešivu božiju riječ, kako komentiraš onaj dio da je "žena izvor svega zla, i da se čovjek (vjerujem muškarac), nikada potpuno ne prepušta ženi", izgovoreno kao upozorenje.
Ako već doslovno čitaš bibliju, mislim da je samo općenje muškarca s muškarcem izrijekom opisano kao grijeh, ne žene s ženom jer iskreno ne mislim da postoji heteroseksualan muškarac kojemu lezbe nisu napete. To tumačim kao dokaz da su muškarci pisali bibliju.
Da bi me ispravno shavatila, dolazim iz dalmatinske zagore, a znaš kakav je doli stav o vjeri.

Uostalom, sve vjere gledam kao zakonike, skup pravila za normalan život ljudi u zajednici. Da i nije bilo vjera, vjerujem da bi se ljudi svejedno dogovorili da se međusobno ne ubijaju, ne kradu jedni od drugih i sl.

Naposljetku, Vjerujem u Boga, ali ne i u crkvu. Jednostavan razlog. Svi ljudi su grešni, crkva je skup ljudi tj grešnika i nikako mi nije jasno kako skup grešnika može biti svet. Ako uzmemo Decartesovu "cjelina je više od skupa dijelova", crkva je stupanj dalje od grešna. Ne usudim se napisati zla, ali nismo ni daleko.
Možeš reći to je samo logika, formalna logika, alat za riješavanje problema, međutim, toj istoj logici stavljaš život u ruke svaki put kada sjedneš u avion ili auto ako ima kontrolu proklizavanja.
Znam da je previše tražiti da upravljanje vjerskim osjećajima staviš u ruke toj istoj logici, jer vjera donosi utjehu, dok hladna logika nije.
Cilj mi nije pokušaj razuvjravanja nego samo pružanje drugačije perspektiva na takve stvari.

P.S. Formalna logika je osnova svih računala i matematike, samo da se pojasnim.

Tko je glasao

Postovani moneymaker, ni ja

Postovani moneymaker, ni ja ne vjerujem u crkvu i potpuno si u pravu s onim sto pises o crkvi. Vidis, totalno je pogresno poistovjecivati Bibliju s bilo kojom crkvom (a pogotovo s katolickom), jer su one kroz povijest iskrivljavale biblijska ucenja kako je to njima vec odgovaralo, a za svoje potrebe i sebicne interese. Zato je takav pristup glavni problem za konstruktivnu raspravu o Bibliji kao Bozjoj Rijeci, a ne knjizi koju su tek ljudi davno napisali.
Kad bih ja tebi sad pokusala odgovoriti na ono sto si me pitao na pocetku, to bi uzelo i vremena i prostora, a tomu nije mjesto ovdje, jer to i nije tema ovog dnevnika.
Ali ako te to bas zanima ima nacina da ti to protumacim.

Tko je glasao

Monejmaker, jer iskreno ne

Monejmaker,

jer iskreno ne mislim da postoji heteroseksualan muškarac kojemu lezbe nisu napete.

Vidiš tu i je problem. Ne vidim nikakvu razliku između lezbe i jedne žene koja to nije. Ti koji se pale na to, su oni koji misle da su neznam kakvi ljubavnici, a u stvari su sirovine. Imal sam u životu puno prilika se u to uvjerit jel su neke cure bile pričljive.

Tko je glasao

Imas pravo na svoje

Imas pravo na svoje misljenje, i to ti nitko ne osporava. Tebi homoseksualci nemaju potrebu govoriti da nije normalno ono u sto vjerujes. A ima itekako puno argumenata da se tvoja vjera u boga, bibliju dovede u pitanje. A zasto ti imas potrebu raditi suprotno drugima, a sve na osnovu necega sto je pisano davno, na osnovu prastarih tesktova zbog kojih je nevjerojatan broj ljudi kroz povijest izgubio zivote, a nazalost ih gube i dan danas.

Za razliku od homoseksualaca, ti vjerujes u nesto sto su te ucili od kada si rodjena, dok se oni osjecaju kako se osjecaju, i nitko ih nije ucio tome. Pusti Bibliju, vjeru, postuj druge ljude, i ne dovodi u pitanje njihove zelje i osjecaje, jer je ocito da ne zelis da se i tvoji osjecaji, i tvoja vjera dovode u pitanje. Jer, kad bi mogao birati, prije bi rekao da su bolesniji ljudi koji vjeruju u bezgresna zaceca i druge gluposti. Ali vjeruj, nitko ti to nece zamjerati dok to ne nameces drugim ljudima. Dok homoseksualci nikome nista ne namecu, osim sto su napadani sa raznih strana, pa imaju potrebu za raznim gay pride-ovima, da bi se borili za svoja prava na normalan zivot, da ih nitko ne pretuce samo zato jer se osjecaju drukcije od, po tebi, normalnih ljudi. Da me krivo ne shvatis, ne mogu reci da je i meni ugodno vidjeti dvoje ljudi na ulici istog spola kako se drze za ruke i ljube, ali to je njihov izbor i tko smo ti i ja da to osudjujemo? I zasto bi ih osudjivali i tjerali da se boje i skrivaju ???

I koliko god te bolila istina, srecom ovaj svijet lagano ide prema tome da ce u bliskoj buducnosti biti sve manje ljudi koji su zaludjeni vjerama i zabludama koje proizlaze iz toga (jos jednom oprosti, nemam te namjeru vrijedjati, postujem tvoju vjeru!), a s druge strane ce biti sve normalnije da ljudi koji se vole, to mogu pokazati u javnosti, kakvog god spola bili, bez straha da ce imati problema zbog toga. Jer je to ipak njihov izbor, i time nikome ne rade nista lose. A ti ne shvacas, ili ne zelis shvatiti, da se nije povecao, niti ce se povecati postotak homoseksualaca na svijetu (u odnosu na prije 500, 1000 ili 5000 godina), vec samo imaju sve vise prava da se vise ne skrivaju. Negdje vise, negdje manje.

Niti sam vjernik, niti sam homoseksualac, niti cu ikada postati ijedno od toga. Ali su mi glupi dvostruki kriteriji. Ajde onda osudi pedofiliju u crkvi, pisi nesto o tome, jer je to stvarno bolesno i nenormalno, a crkva se takve situacije itekao trudila sakriti.

Tko je glasao

@arowan - evo jos jednog

@arowan - evo jos jednog revnog gay-apologete!
Slusaj, kao prvoiprvo, imam pravo vjerovati sto hocu , pa tako i u Boga i u Bibliju kao Njegovu rijec. I nisam jedina, jer milijuni ljudi na ovom svijetu vjeruju isto. Kao drugo, imam pravo izreci ili napisati svoje glediste o bilo cemu pa tako i o homoseksualnosti. Samo zato sto je moje stajaliste dijametralno suprotno vecinskom mnogi si umisljaju da imaju neko pravo prozivati me zbog toga, pljuvati po Bogu i Bibliji...isl. I jednostavno ne mogu tolerirati i necije "staromodnije i konzervativnije" stajaliste.
I nemoj petljati o necemu o cemu nemas pojma, kao o mojim osjecajima, vjerovanju, odgoju...itd. Nista ti ne znas o meni i okani se opisivanja moje osobe.
Vidi koliko si ogranicen (i ne samo ti nego i drugi), jer me apriori svrstavas u katolike spominjuci "bezgresno zacece", pedofiliju u crkvi... ! Na temelju cega to cinis? Ja nemam bas nista s katolicizmom i katolickom crkvom (nisam zaludjena s nikakvim zabludama, dogmama. praznovjerjem... isl.)naprotiv, vrlo sam strogi kriticar iste.

Tema ovog dnevnika je homoseksualnost , a ne pedofilija. O pedofiliji u Crkvi namjeravam pisati uskoro, ako Bog da. Naravno da osudjujem tu seksualnu nastranost i to veliko zlo koje se rasirilo poput neke epidemije. I nemam dvostruke kriterije kao sto kazes. Biblija osudjuje pedofiliju isto kao i homoseksualizam i druge izopacenosti (grijehe). Mogu i za to dati citate.
I gle sad kako kontradiktiras samom sebi, jer najprije se izrugujes "mojoj vjeri" i kazes da nije normalna, a onda u zagradi pises (postujem tvoju vjeru)? Dvolicno i neiskreno.
Imaj ti svoj stav spram istospolnih opcenja i "brakova", ali pusti mene da imam svoj. I zbog cega i na temelju cega je tvoj stav ispravniji od mog?

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Čuli ste da je rečeno: Voli svoga bližnjega i mrzi svoga neprijatelja… od Zoran Oštrić komentara 11
  2. Saborsko istražno povjerenstvo, kako ga osnovati i onemogućiti mu rad od Feniks komentara 1
  3. preživljavanje u civilizacijskom sistemu od aluzija komentara 0
  4. reKapitulacija državnih političkih činjenica od aluzija komentara 0
  5. BUDUĆE DRUŠTVO I GLOBALNA DRŽAVA od petarbosni4 komentara 1
  6. državni politički rashod od aluzija komentara 0
  7. pobačaj i lopovi tuđe pameti od aluzija komentara 0
  8. čovjek kako živi svoj opstanak od aluzija komentara 0
  9. znanje pojedinca od aluzija komentara 0
  10. Dan neovisnosti od smogismogi komentara 1
  11. Pred izbore u Austriji: “mali Kenedy” postaje kancelar? od Zoran Oštrić komentara 0
  12. NEW SOCIETY AND GLOBAL STATE od petarbosni4 komentara 0
  13. ministri sumnjive vrijednosti od aluzija komentara 0
  14. Istru i Rijeku je oslobodila i matici zemlji priključila KC od Feniks komentara 84
  15. Pred referendum o otcjepljenju Katalonije od Zoran Oštrić komentara 28
  16. Fašistička obilježja od Skviki komentara 0
  17. živjeti od otpada i smeća od aluzija komentara 0
  18. Pred parlamentarne izbore u Njemačkoj (1): ankete i socijalna psihologija od Zoran Oštrić komentara 0
  19. Javno trganje originalnog znaka,mrtvom HOS-ovom ratniku,nije odavanje počasti nego izdajnička zlouporaba i zločiniziranje Hrvata od ppetra komentara 0
  20. demoKracija ministara od aluzija komentara 0
  21. I bez SAD, svijet nastavlja akcije zaštite klime od Zoran Oštrić komentara 0
  22. Predsjednik vlade RH, A. Plenković, odrađuje protiv SAD-a i predsjednika D.Trumpa, protiv KGK i protiv RH od ppetra komentara 2
  23. historijska top lista uspješnih opsjena/ra od indian komentara 98
  24. čovjek proizvodi uzrok i posljedice od aluzija komentara 0
  25. čovjek ima alat... alat ima čovjeka od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 30

Novi korisnici

  • mikepear
  • psyPEbl
  • mmarijan
  • Crvena
  • gived