Tagovi

Što je Plenković napravio u državi, bilo bi neoprostivo i kažnjeno u svakoj uređenoj državi svijeta

Što je Plenković napravio u državi, bilo bi neoprostivo i kažnjeno u svakoj uređenoj državi svijeta

Budući su jugokomunisti kroz desetljeća stvorili praksu, kako su životi Hrvata nebitni, kako nemaju pravo niti na dostojanstvo groba, u Hrvatskoj se i dalje podržava takav odnos prema hrvatskim žrtvama, što onih žrtava na kraju ww2, što u DR.
Hrvatsko pravosuđe , već dvadeset godina ne pokreće sudske postupke, odugovlači,.., ako su žrtve Hrvati, a nasuprot tome ekspresni su , ako su žrtve - žrtve terorista na RH. Takve obeštećuju pustošeći hrvatski proračun, dok ništa ne rade da pravno ishode ratnu odštetu od Srbije. Političari čak pokušavaju invalidiziranim agresorima dati skrb na račun RH, srpskim zločincima, rušiteljima, ubojicama Hrvata, pokušavaju priznati radni staž za terorističku i zločinačku aktivnost tijekom DR.To stvarno mogu raditi samo najgore pokvarene gnjusobe, u državi koju bi trebali osjećati svojom Domovinom.

Naših stotine tisuća žrtava, tolike godine još su u jamama po Sloveniji, živi zakopani, u najstrašnijem poratnom zločinu na Europskom tlu, a HAVC umjesto da financira dokumentarne filmove o takvim događanjima, pokušava krivotvoriti zločin agresora na RH, i pripisati ga Hrvatskoj vojsci. To je bio pravi instruirani, specijalnoratovski napad na „Oluju“ i sve „Olujne ratnike“- naše časne branitelje.

U tom nečasnom, protudržavnom specijalnoratovskom uradku sudjelovala je i Nina Obuljen. Ista osoba je namjerno proglasila šundom, dokumentarističku knjigu generala Praljka, iz čistog specijalnoratovskog zadatka: da potkopa njegovu obranu, očito želeći da, kada već Haag nije osudio generale A. Gotovinu i M. Markača, zaobilazno njeni instruktori, prikrpe Hrvatskoj zločinački poduhvat, makar preko BiH , u vremenu kada se donose odluke u sudskom procesu protiv njih.

Zašto film 15 minuta: „ Dvor na Uni“ i pripisivanje ratnog zločina srpskih snaga Hrvatskoj vojsci?

Nije Nina i HAVC to radio iz neznanja i drugih pobuda , nego po dobro razrađenom planu neprijatelja Hrvatske.Oni su bili ekspozitura specijalnoratovskog djelovanja najjačim srpskim oružjem : LAŽIMA.
Vjerujem da bi sljedeći film, koji bi financirali, bio film o M. Novakoviću, koji je sa svojom tenkovskom jedinicom pregazio kolonu srpskih traktorskih relijaša , kao o junaku koji ih je spašavao, a tenkovi bi postali hrvatski.

Da se financiranje takvog sramotnog uradka od strane HAVC-a nije događalo slučajno, iz neznanja, nego iz zle namjere, iz točno i precizno planiranih ciljeva koje se željelo postići (uoči izricanja presude generalima u Haagu, lažima im je trebalo prikazati Hrvate kao bespoštedne ubojice, koji se ne ustručavaju pucati po najslabijima , po hendikepiranim invalidnim ljudima, što u svakom normalnom čovjeku izaziva gađenje i prezir prema počiniteljima takvih gnjusnih zlodjela, kako bi se potaklo suce da presude rigorozne kazne preostalim Hrvatima u Haagu, da ozločiniziraju Hrvatsku i ubiju je gospodarski , silnim optužbama i odštetama,) jasno je i iz toga što su i nakon prikazivanja tog udbaški montiranog protuhrvatskog filma opet s nekoliko stotina tisuća kuna financirali upravo one koji su srpski ratni zločin u Dvoru na Uni, lažima pripisivali Hrvatskoj vojsci u Oluji, kako bi Oluju ozločinizirali, kao i sve branitelje i cijelu RH.

A financiranje nekog kina, ili priče o nekom kinu, u Beogradu od naših novaca?

A što taj HAVC s tim novcem nije financirao istinu o Hudoj jami, istinu o gaženju srpskih civila gusjenicama srpskih tenkova?

I isti taj HAVC, kojemu je u UO bila ta „politička krastača“ Obuljen ( opis sukladan njenim političkim nedjelima proriv RH ( a ne fizičkim)), nije htio niti jednom hrvatskom kunom financirati film o hrvatskom branitelju Francuzu Jean Michael Nicolieru https://hr.wikipedia.org/wiki/Jean-Michel_Nicolier

Slučajno?
Nije bilo novca, jer je za Hrvatsku važnije financirati kino u Beogradu?

I nakon toga odnosa prema uspomeni na takvog Francuza, dobiva Nina neku francusku nagradu.
Perverzno!

„Politička krastača“ zajedno s cijelim HAVC-om osramotila je Hrvatsku pred cijelim svijetom. Ne samo da bi HAVC trebali raspusiti, nego sve koji nisu spriječili taj teroristički čin protiv države, treba kazniti kao što se terorizam kažnjava.
Ali, N. Obuljen nije kažnjena, kao i što nije kažnjen cijeli UO i HAVC, zato što je poznaje Andrej Plenković, i što „on zna“ da je „ona dobra osoba“, stručna (to smo vidjeli na filmiću koji hrvatskim braniteljima i Oluji pakira i lijepi odgovornost za srpski ratni zločin kao njihov djelo), iako je državu sramotila financiranjem protudržavnih uradaka- planiranih specijalnoratovskih projekata agresorske države na RH, toliko da zaslužuje zatvor.

Međutim nju poznaje Andrej, „on zna“ da ona nije kriva (valjda je samo nesposobna da radi ono za što je bila plaćena od ove države) i „on zna da će ona biti dobra ministrica kulture“.

Budući je u Hrvatskoj, antihrvatska kamarila svela hrvatske živote na nevažne (odatle odnos prema žrtvama komunističkih iživljavanja na najsadističkije načine)„ politička krastača“ takvo što ne bi financirala, jer nije ona neka štreberica,... nego opasna protudržavna teroristkinja , koja je sudjelovala u terorističkom činu protiv RH na međunarodnoj sceni i izazvala nepopravljivu štetu, uzrokovala silne boli hrvatskim braniteljima, te je lažima koje su financirali hrvatskim novcem, preko svoje pozicije u UO HAVCA, brisala krvave ruke srpskih ubojica i i krvlju nedužnih mazala nedužne ruke naših branitelja, a time i VRO „Oluju“. Kada "Savo Veritas" i Haag nisu osudili „Oluju“, osudio ju je HAVC i zajedno s njime i "politička krastača"- Obuljen.

Što nisu financirali film o najgorem i najsadističkijem ubojstvu tisuća ljudi zakopavanjem- dok su još bili živi? Pa to još nitko nije snimio? To bi bio film s najjačom osudom komunističkih ubojica. Ali, nema novca,(niti volje ), jer Nina i ekipa moraju financirati još koji film o još kojem beogradskom kinu u problemima.

Što ne financiraju projekt „15 minuta u Antinu“ i tako posredno pokrenu proces protiv četničkog vojvode Nikolića i Srbije, jer postoje iskazi ljudi iz srpskih državnih struktura da je Nikolić poubijao desetak Antinjana?

Zato što za njih životi Hrvata nisu važni!

Što financiranjem filma o Tovarniku, Kostrićima, ..., i međunarodnom prezentacijom na filmskom festivalu, ne upoznaju svijet s tim strašnim srpskim ratnim zločinom u Hrvatskoj i tako potaknu na pokretanje sudskih procesa protiv ubojica u Tovarniku?

Bi li Srbija pokrenula proces protiv nekog hrvatskog predsjednika da je on u Srbiji pobilo toliko Srba,koliko je Nikolić pobio Hrvata, po riječima političkih analitičara u Srbiji, javno u TV emisiji?

Ma ne bi morala Srbija, to bi napravila Hrvatska, jer žrtve ne bi bili Hrvati, i životi tih žrtava bili bi vrijedni sudskog procesa i traženja odšteta .

Što u RH ne pokreću procese protiv svih srpskih ratnih zločinaca koji su granatirali hrvatske gradove i sela?

Zato što žele da pomru oni koji se sjećaju svojih pobijenih sinova, kćeri, rođaka,kao što su to Hrvatima napravili nakon ww2. ..., pa da mogu opet reći: bilo je to davno , ostavimo se prošlosti, ja sam za zajedništvo,...

Zbog toga što se državni organi i pravosuđe šovinistički odnose prema Hrvatima i živima i mrtvima, neki komentatori ne shvaćaju dubinu zla koje je postavljanjem Obuljen za ministricu kulture u RH, napravio Plenković.

Za početak samo :

Plenković je svojim činom, pred cijelim svijetom, podržao laži u tom filmu, jer nitko u svijetu ne može niti pomisliti da bi Predsjednik vlade neke države za ministra postavio osobu koja je sudjelovala u državnom financiralnju notorne laži protiv te države, koja je toj državi posredno pripisala ratne zločine agresora na tu državu, pa time i on sam širi lažne optužbe hrvatskim braniteljima- preko 15 minuta: Dvor na Uni!
I zato hrvatski branitelji neće, ne smiju i ne mogu odustati, jer bi odustali od samih sebe i od istine o DR i Oluji, te bi pomogli progoniteljima iz Srbije koji bi za ratni zločin svoje vojske optuživali, proganjali i hapsili Hrvate.

Ipak, da to bolje objasnim , onima koji nisu svjesni dubine zla Nine Obuljen i zločinstva koje je odradio HAVC, a blagoslovio Plenković, poslužit ću se analogijom , primjenjenoj prvo na državu koja nije sklona priznati niti vlastite zločine, a kamoli da bi dozvolila da joj u državi neko financira uradke kojima bi joj pripisivali i tuđe ratne zločine- na Srbiju.

Pretpostavimo da je u SAVC (analogija HAVC-a -u Srbiji, ako postoji) financirao snimanje filma u kojem su Srbi poubijali Hrvate u logoru Jasenovac filmom „15 minuta Jasenovca na Savi“ ili primjerice baš hrvatsku djecu invalide, s krupnim okicama , zamazanim licem na kojemu suze ostavljaju trag -kao što potoci crtaju svoje obrise po livadi (malo umjetničkog u opisu da se ostavi jači utisak). Mnogi tvrde da takva istina baš i leži u jasenovačkoj zemlji, jer su komunisti nakon rata tamo ubijali Hrvate,a Srbi se zato i boje iskapanja i dostojanstvenog pokapanja , jer se boje istine koja tamo leži. Zatim pretpostavimo da je SAVC financirao film o nekom kinu u Zagrebu, te opet dao silan novac za autore „15 minuta Jasenovca na Savi“.

Ima li koga ludoga da pomisli kako se takvima u Srbiji ne bi ništa loše dogodilo?

Ima li koga još luđega koji bi takvu nekakvu njihovu- krastaču „ što je dobro poznaje Premijer“, stavili za ministricu kulture ,a kojoj je još i rođakinja poznata ustašofilka?

I može li tko zamisliti da bi Srbi u Srbiji prihvaćali takvoga premijera kojega bi na sva zvona hvalile ustaše iz Hrvatske i „šiptari" po Srbiji i Kosovu?

Hrvatska takvoga čovjeka ima!
.
I taj, ili nije svjestan zla koje je napravio (manje vjerojatno), ili su ga odgojem uvjerili da život Hrvata manje vrijedi, a da hrvatske branitelje i treba optuživati, ako već nemaju vlastitih zločina, za zločine agresora na RH.

I njegova Nina s odličnim referencama, „dobra Nina“, je upravo to, opisano na primjeru Srbijie, odrađivala u RH. Ne slučajno, nego točno po planu kreatora specijalnog rata protiv RH.

I ovo je dovoljno da se Plemeniti-„ja je znam, ona ima sve reference,..., i slične bljuvotine", koje zanemaruju bit i pravdaju protuhrvatski rad gospođe Obuljen, pravilno okarakterizira.

    Da, gospođa ima sve „reference“... protudržavne specijalizirane aktivistkinje za područje kulturnih djelatnosti što dokazuju ta njena (zlo)djela u UO HAVC-a. Valjda mu je upravo zbog toga tako poželjna.

Ali, možda Andrej niti to ne shvaća, duboko uvjeren da Hrvati trebaju trpjeti sve te bljuvotine, jer on Ninu zna već dvadest godina i „ona je dobra osoba“, pa zato slijedi još jedan bolji primjer:

Pretpostavimo da Izraelski AVC (IAVC-ako postoji) financira snimanje i produkciju filma u kojem netko prikazuje kako je skupina Židova u Auschwitzu, ubijala dvadesetak invalidne njemačke djece, plavih okica, plavih kovrčica, zaprljanog lica niz koje suze prave svoje potoke, dok gledaju u kameru,a iz tijela im potoci krvi „lipte" na sve strane, dok Židovi ispaljuju rafale,a međunarodne snage bespomoćno im pomažu ( mislim ubojicama, a ne žrtvama- kao i u Srebrenici).
I zamislite da jedna od tih osoba iz IAVC-a , koje odobravaju takvo financiranje, proglasi šundom knjigu s dokumentima židovskog generala, kojemu sude zato što je branio Izrael, kako bi mu otežala obranu i Izrael optužila za zločinački poduhvat

I još zamislite da u Izraelu postoji nekakav luđak koji bi takvu predložio za ministricu, te da tvrdi „kako je ON poznaje dvadeset godina i kako je ONA dobra, kako ima sve reference i kompetencije, dok istodobno židovski ratni veterani, njihovi junaci i birači stranke koja je izabrala tog židovskog luđaka, prosvjeduju, upozoravaju , iznose dokumente koji svjedoče kako je taj Izraelski AVC trošio silne novce za pomoć nekom nacističkom kinu, za razne pronevjere, te da njihov ministar kulture, kojega taj luđak želi smijeniti, objavi originalne dokumente Državne revizije - dokumente o kriminalu u tom I-AVC- u i financiranju nacista, a njihova analogija DORH-a šuti , ne pokreće optužnice,... te da za taj DORI (Državno odvjetništvo Republike Izrael) nekakav izraelski BRIDGE kaže- „Ne vidim razloga za njegovu smjenu!“)

A sada zamisilite još goru političku i ljudsku gadost i perverzariju: tog (zamišljenog) židovskog premijera, koji je takvu stavio za ministricu kulture Izraela, stavio osobu koja je pomagala u zločiniziranju Židova u Auschwitzu, da još židovskoj javnosti poručuje da će baš nju zadužiti za ispitivanje nepravilnosti u HAVC-u , i filmu "15 minuta Dvora u Auschwitzu - židovskih pokolja nedužne invalidne njemačke dječice"!
I zamislite, kako bi reagirala židovska javnost i što bi se dalje događalo, dok bi nacisti širom njemačke pljeskali tom židovskom premijeru, dok bi ta minisitrica javnosti poručila, kako su se oni žalili na javno objavljenudržavnu reviziju, kako su "vratili novac" , te kako "su se ispričali"!
Usput državna televizijaIzraela bi svoga djelatnika Sašu Kosanovića (prevedite si, prema analogiji, u neko židovsko ime), zadužiala za suradnju u snimanju toga filma: 15 minuta židovskog zločina u Auschwitzu!

Možete li uopće takav horor i takva protudržavni terorizam i zamisliti?

A u RH je upravo tako. Naš novi predsjednik Vlade takvu „političku štetočinu- „erste A klase“ instalira u ministarstvo kulture, a novinari mu zbog toga (zlo)čina prema državi i eskortnoj (moram tako reći) podlosti isticanja jednih ljudi da se osvoje izbori, a nakon toga dovođenja „političke krastače“ i sličnih „krastača ( obuhvaća oba spola), koje „poznaje već dvadeset godina, a koje su njemu dobre, govore kako „ZNA igrati šah“.

    Zna on -ono što bi sve države svijeta proglasile vrhunskom podlošću i protudržavnim djelom najvišeg stupnja, te mislim da bi mu mandat u Izraelu trajao koju nanosekundu, a boravak u zatvoru desetak gigasekundi.

Niti Milanović nas nije toliko osramotio!

Za tog zamišljenog židovskog Plenkovića, Obuljenku, Kosanovića, i sve upletene u taj protužidovski terorizam (židovski Plenković zbog podržavanja tog terorizma dovodeći protužidovsku teroristkinju u Židovsku vladu), a ostale izravne protužidovske teroriste, ne bi bilo mjesta na koje bi se sakrili u Izraelu, ...ali i širom svijeta!

I zato su hrvatski branitelji, svjesni što im je napravio tim „igranjem šaha“, po briselskim i beogradskim pločama, dovodeći osobu nedostojnu bilo koje javne funkcije u RH, za ministricu širenja opanakkulture, jer je ista, preko UO HAVC-a vodila računa da plaćamo razvoj te opanakkulture i kulture laži-kao kulturnog dobro naših najgorih neprijateljskih susjeda, koje je svestrani Pleky usvojio u element svoga karaktera, te ga pokazao odmah nakon izbora.

Branitelji shvaćaju onako kako bi shvaćali Židovi da im naprave to što je napravio Plenković s Obuljenkom i svjesni su da isti osim što sramoti sebe, svoju državu i dobiva salve prezira koji se razlijevaju državom, kao što ih dobiva i cijela stranka koja mu je omogućila takvo razbojničko pokvarenjačko ponašanje: ljude koje su izabrali birači udaljio je samoinicijativno od vlasti, a u vlast je uveo neizabrane amoralne političke krastače koje su se dokazale na antidržavnom specijalnoratovskom radu. Budući je Plenković tako dobro poznaje, očito cijeni taj njen protuhrvatski i protubraniteljski rad , što govori daleko više o njemu, nego o njoj.

Za razliku od HDZ-a, SDP je moralniji prema baš svojim biračima -ostaje im vjeran i nakon izbora i daje im upravo ono što mnogi od njih žele- dakle isto ovo što je započeo Plenković :omalovažava i napada branitelje , stavlja na državne funkcije ljude sklone zatiranju hrvatstva, osigurava pomaganje srpskog proračuna iz hrvatskog, osigurava memorandumašenje ,zaziva zajedništvo sa Srbijom,... ...pa mu zato i plješću SDP-ovi birači, četnici iz Srbije, četnici iz Brisela..., a HDZ-ovi mu spominju majku „vojnu lekarku“ i „briselski pisarski staž“.

Kakva perverzarija:

došao na vlast- a kliču mu i hvale ga izborni gubitnici, ratni gubitnici iz agresorske države, dok i njega, te cijelu Partiju:"Hrvatskih Degeneričnih Zombija", proklinju birači širom Hrvatske, koji su ih doveli na vlast!

"Prevariti birače ,a ne viditi u tome problem"?
Glupan, ili nešto drugo?

http://direktno.hr/en/2014/eu/64884/Plenkovi%C4%87-komentirao-nezadovolj...

Komentari

Plenković se ruga hrvatskoj državnosti i derogira je u EU-parlam

Po ovoj logici sutra će Dačić ili Vučić biti predstavnici RH, u EU-parlamenti,ili hrvatski ministri- ako ih odabere neki mandatar?
http://www.telegram.hr/politika-kriminal/u-neobicnom-raspletu-dogadaja-v...

Veleposlanica strane države (BIH) predstavljat će RH u EU?
Ima li većeg ruganja hrvatskoj državnosti?

Plenković se ruga hrvatskoj državnosti i derogira je u EU-parlamentu!
Mogao bi dovesti i ojeg srpskog veleposlanika za hrvatskog ministra, jer se nakaradno tumači- "mandatar bira".

Da, mandatar bi trebao birati,a li od onih koji imaju izborni legitimitet, a ne od izborno nelegitimnih ljudi!

Zato izbori, da narod postavlja one koji će obnašati vlast, a ne da valjda bilo tko s ulice, čak i veleposlanici tuđih država vladali Hrvatskom.

Onda bi mandatar mogao izabrati sve ministre iz poražene partije i dovoditi na vlast one koje je narod odbacio i u koje nema povjerenja!

Tko je glasao

ministri poražene partije...

... i nakon toliko godina još ne znaš da Sabor izglasava povjerenje vladi... dakle tvoj scenarij je nemoguć potpuno..

... a inače, lažeš abnormalno, bira se 11 EU-zastupnika. Rezultat je ovaj:

HDZ i ostali
1. Andrej Plenković
2. Dubravka Šuica
3. Ivana Maletić
4. Marijana Petir
5. Ruža Tomašić
6. Davor Ivo Stier
SDP i ostali
1. Neven Mimica
2. Biljana Borzan
3. Jozo Radoš
4. Tonino Picula
Orah
1. Mirela Holy

Dakle - NITKO nije Tepeša birao direktno, to je njihov bio nekakav šatro unutarstranački dgovor.

Stoga - o kojem Tepešovom izbornom legitimitetu pričaš?

Tko je glasao

Sedam stotina glasova -

kaj to nije izborni legitimitet? :)

Tko je glasao

Plenković se ruga hrvatskoj državnosti i derogira je u EU

Da veleposlanik neke države, koja nije u EU, bude predstavnik države koja je u EU, stvarno je jednako nakaradno kao da žena koja je sudjelovala u specijalnoratovskom djelovanju protiv RH, sudjelovanjem preko UO u plaćanju klevetanja RH i pripisivanja srpkog ratnog zločina hrvatskim braniteljima, postane ministrica te države.
Ona se Hrvatiam, zbog toga , ejdnostavno gadi. Ovi drugi, kojima je posao blaćenej RH, svakako da joj se raduju, kao i njihovoj daljoj suradnji.

Već samom pojavom u Vladi, ona sramoti državu, jer ju je svojim djelovanjem u UO HAVC-a oklevetala i optuživala da je zločinačka,
Jadno!

Eventualno bi mogla biti u zatvoru s ostalima iz HAVC-a i zauvijek protjerana sa svih funkcija u RH.

Njena pojava u Hrvatskoj vladi , je uganje je hrvatskoj državnosti, a Plenkovićev odabir, jednostavno je skandalozan i protuhrvatski, protudržavni, koliko god se pozivao da on "ima pravo izbora"!

U drugim zemljama nije potrebno zabraniti takvo što , jer niti jedan čovjek ne bi birao takve niti za kućni savjet ,a kamoli u Vladu.

Po tim postupcima se Plenković pokazao nedostojnim položaja u koji je zasjeo n jugoudbaškim pučem u HDZ-u,izvršenim uz pomoć MOST-a.

Tko je glasao

To je vise nego glupo i

To je vise nego glupo i nakaradno, dapace cak je i skandalozno. Za objasnjenje se mozes obratit Karamarku i Brkicu koji su sastavljali HDZ-ovu listu za izbore za EP i stavili veleposlanicu BiH na izbornu listu u Hrvatskoj.

Tko je glasao

Konačno su se i "etablirani" novinari usudili komentirati :

okuražili se i "etablirani" novinari, kritizirati božanstvo koje se spustilo izravno iz Bruxelelsa.

Plenković nije opravdao čak niti njihove želje Brusellesa za mirom i stabilnošću u RH, jer jer je unio dodatnu nestabilnost, i u Hrvatsku, a gori im svuda okolo.

Juda-političar Brkić još nije dobio svoju pravu ocjenu od takvih novinara, ali uskoro stiže i to vrijeme

http://direktno.hr/en/2014/medijski_partneri/65005/Tko-je-zapravo-na-vla...

Slijede prosvjedi antifa u svrhu zaštiti lika i djela predsjednika HDZ-a Plenkovića.(((

Ne razumije Dujmović. da neki nemaju vremena, te da za života žele vidjeti uništenu Hrvatsku, pa navijaju Plenkovića na takve harakiri poteze, jer su već na odlasku i ne mogu čekati.

A Plenković nema sigurnost niti u Vladi, jer je pitanje što će se i tamo, nakon svega, događati. Zato je u zadnji tren podmitio funkcijom G. Marića i smišlja mu ministarstvo, jer je njegovo , koje je zaslužio izbornim rezultatima poklonio donatorici suparničke stranke "pametno, ,-na prošlim izborima, a skonoj SDP-u.sklonoj SDP-u.
Pametno je što je Marić uzeo tu funkciju, jer uvijek se bolje djeluje s višeg političkog položaja, nego s nižeg!

Umjesto stabilnosti, Plenković je u RH unio još veću nestabilnost!

Tko je glasao

HDZ-ovac Đakić pjeva:"Nije znala, nije znala, nije znalaaaa.

Kakvih poltrona sve u HDZ-u ima,i među njihovim braniteljiama , nije niti ludo što će završiti u vlastitim u političkim g..ima:

http://www.dnevno.hr/vijesti/hrvatska/hdz-ov-dakic-u-ime-branitelja-o-ob...

Bila u Upravnom odboru, a nije znala.

Bila u UO HAVC-a , a "nije znala" da su financirali protudržavni specijalnoratovski uradak i istima naknadno odobriti dodatna sredstva!?

Postoje siguno zapisnici, jer je to morao odobravati UO HAVC-a, a čiji je N. Obuljen član!

I nakon što je prikazan taj antidržavni teroristički specijalnoratovski uradak, HAVC- dodaje dodatne novce snimateljiama toga "filmića". 15 minuta Dvor na Uni

A Đakić takvo što izjavljuje za najgore zlodjelo koje je netko mogao napraviti protiv RH - zločinizirati Hrvatsku vojsku i VRO "Oluju", podvaljivannjem tuđeg- srpskog ratnog zločina nad nemoćnim invalidiziranim hrvatskim građanima srpske nacionalnosti u Dvoru na Uni?

Ovakav odnos prema tome zlodjelu, i samoga Đakića , prokazuje kao čovjeka koji ovakvim činom podržava sramoćeneje i blaćenje DR, VRO Oluje, hrvatskog naroda i države, kao koristoljubivog čovjeka koji se ulizuje vrhu stranke, a pljuje po DR, po hrvatskim braniteljiam, po hrvatskom anrodu, po RH.
Ili je glup ili je koristoljubiv ili se ulizuje predsjedniku stranke, ili je od nejga politika naprav ila smeće-političara, nez odgovrnosti i morala. Na ovom slučaju padaju amske, a nakon pada maske Đakić je pokazao svoje najružnije lice!

Proglasiti Praljkovu knjigu šundom kako bi pomogla ozločiniziranju RH, nije znala, ... a morala je znati.
Odbiti financirati film o J. Mi. Nicolieru, a odobriti novac za filmić o problemima s kojima se suočava kino u Beogradu, ...a nije znala,..nije znalaaa

Đakić bi u ime branitelja ,a za vrhnje u HDZ-u opraštao protudržavni teroristički čin specijalnoratovskog rata, ili opraštao protudržavni blasfemični uradak u ime SDPeiziranog i protuhrvatiziranog čelnika udruge branitelja u ime osramoćenih tim filmskim uradkom svih branitelaj,a pogotovo Oluje, samo da bi ugodio Plenkoviću.

Đakić neka pogledaj film "Lisice" i pronađe, koji je lik tamo, a koji su likovi njegovi drupartijski drugovi iz HDZ-a. SDP je jasno koji je lik u filmu. Dok je Hrvatska ona mlada koju siluju ejdni i drugi,a zatim je ubijaju jer nije sačuvala "čast".

Postoje postupci , koji se ne praštaju nikome, za koje se MORA znati, i za koje NE POSTOJI OPRAVDANJEda NIJE ZNALA i zato je Đakić u obrani N. Obuljen, samo pokazao kakvo je političko smeće

https://www.youtube.com/watch?v=j8X3S15N00A

Tko je glasao

Za sada ću samo ovo napisati

Tko je glasao

čitati kako je napisano, ne izmišljati što nije napisano, te

Tko je glasao

Dvostruka mjerila!

Tko je glasao

ppetra

Tko je glasao

Apsolutno si promašio cijelu nogometnu loptu.

Tko je glasao

Di si ošla?

Tko je glasao

"Smeta ti istina koju

Tko je glasao

Rebel

Tko je glasao

U spam zbog tračanja i ad hominem napada

O Frljićevoj istini jednako govore stručni ljudi u Poljskoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, ... jer u njegovoj "istini" nema istine, niti talenta , nego gnjusnih provokacija politički usmjerenih na vrijeđanje naroda koji ne pristaju na uništavanje njihovog kulturnog i nacionalnog naslijeđa, a koje plaćaju oni koji mrze sve nacionalne države, zbog svojih osobnih težnji za još više bogatstva i moći i ustrojstva NWO, ali bi i to plaćanje rado natovarili na građane tih država- preko državnih kulturnih institucija, poput Kazališta u Rijeci., i pomoću kadrova poput "Oguljenke".

Inače, u RH se dijele nagrade i postaje se "književnik", "umjetnik" an što jačem blaćenju DR, Hrvata, lažiam o srpskom ratnom zločinu i podmetanju istoga Hrvatima, jer te institucije vode oni koji mrze Hrvatsku i Hrvate, te takve pozicije koriste za vođenejs pecijalnog rata protiv RH o promicanje
antifoidna protuhrvatske "umjetnost i književnosti".

Pretpostavljam da je i ta "knjževnica" (poput Jergovića; Frljić, Simić Bodrožić, ...) iz tora takvih, koji su okupirali hrvatske kulturne institucije i sami sebi dijele nagrade iz plejade djece koja pljuju po djelima svojih domoljubnih roditelja, ili udomljenih pojedianca u RH, koji zahvaljuju udomiteljiam svojim neprestalnim pljuvanejm po njima i njihovoj Domovini, a jedinu ačst koju zaslužuju, za sada je dobio samo književnik i novinar, publicit A. Tomić.

Grdilinu piši na pp, pogotovo kada komentiraš i ogovaraš druge ljude , u ovom slučaju mene. Upravo zbog toga ćeš u spam, i to svaki puta kada budeš izvan teme i kada ideš ad hominem.

"Razmaženo derište je odgojno najzanemarenije dijete!"

Tko je glasao

petra

Tko je glasao

hehehe SKVIKI I PPETRA <3 Don

Tko je glasao

Popišanac, drži se teme.

Tko je glasao

Kraljica trolanja

@ppetra
Kaj ti doma nemaš nikakvof posla ili na poslu lupaš po prstomrdači ili koristiš položaj na radnom mjestu i kenjaš po svima.
Samo mi reci koliko i tko ti plaća ovoliku količinu trolanja.
Ostavi se politike. Bu bti ajnmprem zagorel pa re bu muž tukel kak vola v kupusu.
Dosadna se dijete. Jako dosadna.

Tko je glasao

Zasto se ti baviš sa mnom ,a ne s temom dnevnika?

Zasto se i ti baviš sa mnom ,a ne s temom dnevnika?

Imas li negdje primjer da je u nekoj državi netko napravio takav protudržavni udar, kakav je napravio Plenkovič izborom za ministricu, osobe koja je (funkcijom u UO) sudjelovala u čistoj terorističkoj specijalnoratovskoj djelatnosti i ratni zločin agresora lijepila svojoj državi (radom u UO) i dražvnim ratnim veteranima koji nemaju veze sa zločinom agresora.

Kako Đakić kaže Nina "nije znala". Pa kako onda ima reference za političarku,ako o takvom krupnom pitanju , tamo gdje je u čak u Upravnom odboru ona "nije znala,a po funkciji ej morala znati i trebala znati, pa i odgvoorna je za svoje nezananeje i nedjela.

Imaš li ti igdje primjer da birači opcije koja je došla na vlast, osškarta ljude koji su osvojili tu vlast , , kao i birače te svoje stranke također, a da takvu osobu podržavaju najgori primjerci iz suprotne političke opcije?

Ne shvaćaš da su se zapalili svi portali, da su Plenkovića o tim reakcijama pitali strani novinari u Bruxellesu, da je to znak nestabilnosti države, jer ne može biti stabilnosti ako i birači pobjedničke opcije tako masovno i oštro pucaju svim sredstvima po predsejdniku Vlade i ministrima, a birači su te opcije. Ne može biti stabilnosti kada državlajni čak i pobjedničke opcije i iamau na samom startu nove Vlade toliko agresije i mržnej prema njoj, optužuju je za prijevare birača,....i to u tako ogromnom broju , da to stranim političkim analitičariam nije promaklo, te da oni iz toga izvlače svoje zaključke.

Očekuju se dakle nemiri u RH,a to strani politički analitičari itekako prate.

Probaj pobiti analogije takvih Plenkovićevih postupaka u dnevniku s Izraelom i Židovima, a ne etiketirati prema tvojim osobnim osjećajima prema meni i petljati se u moju obitelj i moj osobni izbor što radim, u svoje slobodno ili radno vrijeme, jer to nije tvoj problem.

Na svome privatnom poslu mogu kako hoću, raditi koliko i kada hoću.

Ako antifoidi imaju vremena napadati , izlaziti na prosvjede, izmišljati, što i netko s druge strane političkog spektra ne bi mogao svoje vrijeme koristiti za pisanje, opovrgavanej njihova djelovanja ili već što mu je po volji.

Hvala Bogu na toj slobodi i mraku na njegovu portalu.

Ne pletem se ja u tvoju sadnju rajčica,u tvoju obitelj, a u vinogradima sada baš nemam nekog posla i hvala Bogu mogu platiti da mi netko odradi neke kućanske poslove, dok ja pišem na pollitici.

Kako to usklađuejm s obiteljskim poslovima?
Na zadovoljstvo svoje obitelji i mene osobno., ali to nije tvoj problem i ne omalovažavaj mi obitelj zbog toga.

Tko je glasao

... ašto se vi svi očekivali od tog...

http://pollitika.com/plenkovicev-lakmus-vjerodostojnosti-nina-obuljen#co...

otpisani — Uto, 11/10/2016 - 19:35.
. Stoga je Plenkovića već
. Stoga je Plenkovića već tijekom srpnja 2016., u stranačkim prostorijama HDZa, posjetilo čak 36 predstavnika diplomatskog zbora(kora) Hrvatske.
To je dobro i loše istovremeno. Očito su saznali na svojim "radnim mjestima" širom svijeta da Plenković dobiva izbore. (Osobno mislim da je premalo mandata dobio)
Loše je što su mu vjerojatno "savjetovali" upravo ono ćime su "nahranjeni" u svijetu.
To može biti vrlo loše za Hrvatsku.

Tko je glasao

ašto ste vi svi očekivali od

ašto ste vi svi očekivali od tog

Ja osobno da ima malo veća muda nego komarac. Da se je dal ucijenit od onih kojima nije u interesu stabilnost Hrvatske, je žalosno. Malo bum pričekal, morti dojde k pameti.

Tko je glasao

ppetrunjela

evo najavljuju ove prvoborkinje 2.0, poznatije kao udruga žena iz domovinskog rata, prosvjedni skup za ustašofilnog turčina, da ga se proglasi, citiram, hrvatskim mužem. šteta šta si ti rat provela u podrumu, mogla si sad lijepo ić prosvjedovat, ali jebiga, ako si pička od čovjeka ne znači automatski da si i žena, a naročito ne žena iz domovinskog rata.

da sublimiram - marš u srbiju.

Tko je glasao

Provokator i ban -eliminator!

ako si pička od čovjeka ne znači automatski da si i žena, a naročito ne žena iz domovinskog rata.
da sublimiram - marš u srbiju.

Ovako su komentar ocijenili izrečene tvrdnje:

Naslovnica
Ime Vrijednost Vrijeme
janus 1 22.10.2016 - 00:24
profesor 1 21.10.2016 - 21:56
grdilin -1 21.10.2016 - 18:58
pravednik vz 1 21.10.2016 - 18:00
bube 1 21.10.2016 - 15:12
Skviki -1 21.10.2016 - 15:12
martin 1 21.10.2016 - 15:06

Budući da je grdilin zbog moga pristojnog odgovora na slične provokacije čak tražio ban za mene, jasno je da se radi o smišljenom provociranju i vrijeđanju kako bi "crveni čopor" od pollitike udaljio svako drugačije mišljenje.

Među onima koji su plusirali uvrede, prostačenje, ad hominem vulgarne i primitivne napade, te indirektno kroz "Marš u Srbiju" - valjda odlazak u srpske logore i među nestale, uglavnom su osobe koje su gradile Zajednički Zločinački Poduhvat ovoj državi i tako tražile da naši časni generali A. Gotovina i M. Markač dobiju doživotne robije, a da je moguće vjerujem i gore, te svi Hrvati stigmu zločinaca.

To pokazuje/dokazuje odakle tolika silna mržnja prema meni , zbog pisanja dnevnika koji im nisu u skladu s istim nastojanjima koja su promicali kroz izgradnju ZZP-a i razgradnju RH.
Pri tome nisu u stanju opovrgnuti ništa od mojih argumentiranih tvrdnji iz raznih dnevnika, te se udružuju u ad hominem napadima na mene, a koji započinju provokacijama poput citiranih, kako bi izazvali reakciju.

Nisu niti sposobni isprovocirati me, pa onda neki od njih preuzima ulogu ban-makera koji iz ničega(pristojnog i odmjerenog odgovora) želi iskonstruirati strašan prekršaj da bi drugačije ljude od njih, potjerali s pollitike.

Prije nekoliko mjeseci, ban-maker je bio lignja, u komentarima je prijetio baniranjem s pollitike ("oni su odlučili"), a sada , kao što je vidljivo u komentaru (i sličnima prije ovog komentara,) je preuzeo ulogu provokatora , dok grdilin na ovom komentaru (minusira lignjin komentar ) glumata "dobrog policajca",iako kao novi ban-maker, pokušava i mojim pristojnim odgovorima na takve gnjusne provokacije, preko svojih nadogradnji i izmišljanja umjetno i zlonamjerno stvoriti razlog za ban, jer ekipa ne može trpjeti drugačije mišljenje i nesposobna je na tvrdnje u dnevnicima odgovoriti argumentima, pa se oslanjaju na agresiju, prostačenje, vrijeđanje , omalovažavanje i ostale ad hominem napade.

A upravo je on sam nedavno bio u ulozi provokatora i ad hominem napadača. Evo iz njegova repertoara: "brekujo", gnjido and gnjidama,..."Gubo lažljiva i pokvarena, šugo nad šugama.""Svinjo".
"Ma mrš lažljivice prokleta.","Ali to gnjuso gnjusna", "#Kad bi ti rekao da si glupa ko kurac, uvridija bi sve kurce ovog svita","E to je ta prava ppetra partizanka kojoj dlake vire i kroz rabatinke.
A izvirile bi joj i kroz odjeću od kevlara".
"Monstrum dlaka tandrkača.";"Okotu od najgoreg okota, BESA","ali ti si na ovom portalu apsolutna nula, gnjida od gnjide, uš, krvopija i osoba koja radi razdor među normalnim ljudima". "Ni više ni manje smeće jedno koje ni gliste nebi razgradile.",GAduro gnjusna, podla lažljivce, nulo od čovika.",... na dnevniku http://pollitika.com/zasto-ne-sudjelovanju-pupovca-u-vladi-rh-i-zasto-da... ).

Na početku ovog mog komentara, a citirano iz prethodnog lignjinog komentara, nažalost, tako dobro opisuje onoga koji je izrekao te rečenice, a i one koji su ga za to plusirali!

Tko je glasao

Ppetra

Tko je glasao

Žurilo mi se

Tko je glasao

Di si bila 91.?

leddevet

Tko je glasao

Gledaj da si nabaviš traktor, junače!

Da sublimiram- već odavno si trebao za Srbiju.

Gledaj da si nabaviš traktor junače!

Tko je glasao

Kme?

Kme.

Tko je glasao

Plenki će brzo, za Milanovićem!

Jadni ste jer se radujet epobjedi HDZ-a. Toliko ste jadni da vam je samo to sotalo za utjehu.
Plenki će brzo, za Milanovićem!

Tko je glasao

Pokušavam shvatiti po čemu je

Pokušavam shvatiti po čemu je Hasanbegović najpopularniji hadezejac, po vama nekolicini najglasnijih usraša i ponekim partizanom poznatim kao braniteljom ?
dajte se stredite u glavi, zapravo bolje ne da vas g. Plenković počisti skroz i napravi pobjedničku stranku za lokalne izbore.
Biti će mu teško ali ima nade za hadeze.

Tko je glasao

Pokušavam shvatiti po čemu je

Pokušavam shvatiti po čemu je Hasanbegović najpopularniji hadezejac, po vama nekolicini najglasnijih usraša i ponekim partizanom poznatim kao braniteljom ?Po tome što je Hrvat, a ne jugospadalo ili njihov ulizica, poput dosta političke ekipe. poput recimo Brkića i ostalih koji na svojim postovima doživljavaju prave izraze oduševlejnaj birača, s riječima "Juda" i slično kvalitativne opise!

Razmisli si zašto ga mrziš, tko i što si i ti i neke Baje oko tebe i bit će ti jasno da je Hasanbegović sve što vi niste i zato ga Hrvati cijene i podržavaju!

Tko je glasao

Poturica gori od Turaka

Po tome što je Hrvat
Jadna li je država kojima su takvi prebjezi relevantni moralni čimbenici i nacionalne vrednote.

leddevet

Tko je glasao

Za biti Hrvat, nema

Za biti Hrvat, nema nacionalnih, niti vjerskih ograničenja kod stanovnika RH.

Jedino velikosrbi i jugofašisti imaju s time problema, pa se šovinistički ponašaju prema onima koji cijene i vole svoju domovinu Hrvatsku.

Takvi ostaju vrijedni svojoj zločinačkoj tvorevini,gdje god da bili, i predstavljaju remetilački faktor u državi.
Oni mrze sve hrvatsko , a s druge strane imaju simpatije čak i za četništvo.

Tko je glasao

Što ferata vozi

Za biti Hrvat, nema nacionalnih, niti vjerskih ograničenja kod stanovnika RH.
Ma da, to ti je vjerojatno Kolinda objasnila.

leddevet

Tko je glasao

Ustašoidi na aparatima.

Ustašoidi na aparatima. :-)

Od 1990. se stalno nadaju "sad je došlo naše, sad ćemo mi razbijat komuniste kao što su oni nas 1945.", ali nikako da stvarno dođe njihovo vrijeme.

Promijenila su se vremena, ali se nije promijenilo jedno: partizani i dalje pobjeđuju!

Tko je glasao

kad smo već kod

kad smo već kod partizana
pitali nekog ruskog generala zašto ruska armija nema MRAP vozila
odgovor je bio jako zanimljiv, veli da ruska vojska ne misli ratovati protiv partizana
pa im takva vozila nisu potrebna.
Poučak, protiv partizana se ne može dobiti rat, viđeno na Balkanu, Francuskoj, Vietnamu itd ....
I da, naši branitelji su bili partizani prema brojnijoj i nadmočnijoj vojnoj sili,
ako nekome nije jasno, opet partizani pobjedili.

Tko je glasao

Prtzn strčvprtznskBj bjl vš mnstrznj

Kd sm vć kd prtzn:
Ptl ljd tk j pb vš Hrvt, žn djc, Htlrv ncst l prtzn, n kj zlz z prtznskh Hdh jm gvr : drgv prtzn njhv čtnčk ntf-jrn!

Tko je glasao

Što napisati na ovo, kome je

Tko je glasao

Oba su pala , a s njima će i komunjarsko zlo u RH potonuti!

Promijenila su se vremena. O komunističkim ubojicama se nije smjelo pisati,a sada iz zemlje izlazi istina o najgorim europskim zločincima iz 1945.

Promjena je na vidiku- partije u koje se smjestila SKJ-SKH propadaju, prvo SDP-svojim izbornim gubitkom,a HDZ -svojom izbornom ipovjedom, što ej oličenje budala i izdajnika..

Oba su pala, a udba je samo na kratko ustala, da joj hrvatski domoljubuskoro zadaju konačni udarac.
Istina je ta koja se nakon toliko desetljeća ukazala hrvatskom narodu i hrvatski n rod će se organizirati bez komunjarama zagađenog HDZ-a što će vam antifaoidi, biti daleko gore, budući vas je HDZ čuvao od pravednosti hrvatskog naroda.

Tko je glasao

Kakva perverzarija: došao na

Kakva perverzarija:
došao na vlast- a kliču mu i hvale ga izborni gubitnici, dok ih i njega , te cijelu Partiju:"Hrvatskih Degeneričnih Zombija" , birači koji su ih doveli na vlast, širom zemlje, proklinju !

Da citiram Balaševića:

KAD STE OVCE OCA VAM JEBEM LOPOVSKOG!

Tko je glasao

Tko je,po tebi,na prošlim izborima,bio "Najbolja opcija"!

Hajde Rebel, izjasni se tko je, od ovih na prošlim izborima "bolja opcija"!

Milanović?

Ako nije, narod je izabrao manje zlo, ili je makar napravio diskontinuitet njejgove vlasti.

Na koga misliš?
Na Živi zid?

I on je njihov projekt, kao i MOST,kao Laburisti, kao pop Grubišić,..., a bilo je i vrijeme da se HDZ koančno razotkrije do same srži, te da Tuđmanovu masku bude prisiljen javno odbaciti, da bi se stvorila prilika, slobodan prostor da hrvatski narod dobije svojumodernu hrvatsku stranku koaj će zastupati većinsko hrvatsko stanovništvo RH, ne samo u izbornoj kampanji, nego i poslije, te čija je opcija slobodna, demokratska i gospodarski uspješna Hrvatska u kojoj su jednakopravni svi građani RH.
Kada si se već javio, evo bilo bi mi drago da napišeš koja je postojeća politička opcija, koaj je po tvoeme prosuđivanju, u ovom trenutku dobitna kombinacija za Hrvatsku i koja zaslužuje da je vodi?

Jednostavno pitanje i odaberi od , za ove izbore postojećih , a ne od utopijski virtualnih stranaka i pojedinaca , tza koej msiliš da bi bili najbolja politička opciaj za RH?
Milanović, Sinčić, Pernar, Tepeš, MOST, HNS, IDS, Pametno,...?

Ukoliko možeš smireno, bez psovanja, bez ad hominem napada nešto smisleno napisati, , dobrodošao si za komentiranje, bez obzira što imamo neka "povijesna sjećanja " bivših razgovora, jer ja nisam zlopamtilo, a ti si nešto stariji, pa vjerujem da si i zrelija osoba, te da možeš svoj suprotan politički i životni stav, izraziti argumentrano, bez fekalističkog rječnika omiljenog kod kvaziljevice, bez omalovažavanja i ostalih "ad hominem" napada..

Tko je glasao

Za tog zamišljenog židovskog

Za tog zamišljenog židovskog Plenkovića, Obuljenku, Kosanovića, i sve upletene u taj protužidovski terorizam (židovski Plenković zbog podržavanja tog terorizma dovodeći protužidovsku teroristkinju u Židovsku vladu), a ostale izravne protužidovske teroriste, ne bi bilo mjesta na koje bi se sakrili u Izraelu, ...ali i širom svijeta!

Smisleno pisati ispod ovog grandioznog kolaža besmisla!?

Evo trčim.

Tko je glasao

Ili se izjasni za koga su trebali glasovati, ili odskakući na 4

Izbjegavaš odgovor na izravno pitanje, iako prozivaš druge zbog njihovog izbora na izborima?
Još jednom te pozivam da napišeš koja je to, po tvome mišljenju najbolja politička opcija bila na prošlim izborima,a za koju su hrvatski građani trebali glasovati da ne bi bili budale,....!

Inače, odrastaj još, nedostojan si komunikacije.
A ovaj tvoj komentar pokazuje da baš nisi inteligentan, kada si napisao prvi komentar.

Antifoidi bježe od pravih argumenata, kao sotona od svete vode, kao i pamet od njih!

U tvome gornjem komentaru, sve je odlično, osim tvoje zadnje dvije rečenice.

Nakon što odgovoriš na upućeno pitanje, bilo bi mi zadovoljstvo da odeš kao čovjek,a ne podvijena repa, jer nisi u stanju dati odgovor na upućeno jednostavno pitanje!

Nisam te pozvala da komentiraš "besmislenosti" u tekstu, nego samo da onima, koje prezrivo vrijeđaš, zbog lošeg izbora, odgovoriš koja je to opcija za koju su trebali glasovati, da ih ne bi vrijeđao!

Hajde, kukavice, reci tko je to u ovom trenutku bio bolja opcija , po tvome uvaženom mišljenju, ili...

...odskakući podvijena repa s dnevnika, dakle bez odgovora, te laj zdaleka, ali ne na ovom dnevniku, budući ću tvoj lavež ušutkati spamom!

Tko je glasao

ZA SVPSKU VADIKALNU

Tko je glasao

tu sam

Tko je glasao

Najbolja opcija nije

Najbolja opcija nije apsolutna kategorija. Za neke je najbolja opcija bio Živi zid, za neke Most, za neke HDZ, za neke SDP itd... Jedino totalitarni umovi smatraju da je njihova najbolja opcija ujedno i apsolutno najbolja opcija za državu pa negiraju demokratsko pravo ostalih građana na stav i mišljenje. Upravo kao što smo to imali hm... kada ono ...? U SFRJ. Tada je SKJ čak i ustavno bila jedina i vodeća politička opcija (kao što se danas HDZ voli hvaliti da je "stožerna stranka hrvatskoga naroda" što i nije čudno s obzirom da je najviše komunjarskih konvertita završilo upravo tamo) i oni su bili samoproglašena "najbolja opcija".

Tko je glasao

Slažem se s dosta izrečenog u

Slažem se s dosta izrečenog u tvome komentaru., pa sam i naglasila da Rebel napiše što je ili tko je , po njegovom osobnom mišljenju, trenutno najjbolja opcija za Hvatsku.

ps.
Nikoga, pa i one osobe koje su koristile strašan rječnik u iskaljivanju svoje mržnje prema meni, zbog suprotnih političkih i životnih stavova, ne želim i neću mrziti, te im zato odgovaram na pristojan, ali i učinkovit način, oštrije samo u samoobrani, jer ih sve, uprkos svemu, smatram vrijednostima, moga, ali i njihovog prolaska ovim svijetom,,( od Rebela, zaphoda, leddeveta, grdilina, drvosjeka, prije zrakomlata, ...bez obzira što su pisali i ako su me nastojali vrijeđati,) a koji me neće promijeniti svojom agresijom i odvratnim komentarima, jer jednostavno, da su dobri, shvatili bi dobra i poštena osoba, kulturna i iskrena, a to što neki nisu to shvatili, smatram njihovim, a ne svojim problemom!

Nitko normalan ne može prihvatiti osobe koje financiraju novcem, onih kojima je agresor srušio trećinu njihove Domovine, protjerao i mučio, zatvarao u logore, silovao žene , kćerke, majke, ubijao njegove sunarodnjake, .., zločiniziranje Domovine, kroz agresorske LAŽI , a kojima se odvratni kanibalistički (Srbi u Dvoru na Uni poubijali svoje invalidne osobe) srpski zločin pripisuje braniteljima koji su solobađali svoju, ali i njihovu Domovinu.

Plenkoviću očito Hrvatska nije Domovina, nego je poslan u misiju u Hrvatsku, (slično onoj u Ukrajini), a, da odradi discipliniranje i prepariranje Hrvatske, kako bi je slasno pojeli!, svi kojiama sliana curi na bogatstva Hrvatske.

On je RH, EU-stranac, na gastarbajtskom poslu u RH!

Tko je glasao

Izborni cirkusaneri

@ rupert, promisli o ovoj zanimljivosti:
HSS- u koaliciji sa SDP-om dobije mandate od SDP-ovih birača i prijevarom HSS-ovih birača, da bi nakon dobivenih mandata, prevario SDP i otrčao Plenkoviću, a Plenković dobije glasove HDZ-ovih birača, da bi odmah nakon toga otrčao SDP-u k njegovim biračima?

Prgomet trči iz HDZ-a, preko MOST-a i Kotromanovićevog stana do SDP-a, pa onda ga na HRIDI pokupi Plenki i dovuče opet do HDZ-a i Sabora,a skoro i do ministra HDZ-a, Dalićka iz HDZ-a iskoči, otrči do SDP-a kod Josipovića, pa onda do MMF-a, pa se preko Plenkyja unese MMF u Hrvatsku vladu, Živozidaši - o tim pretrčavanjiama i promjenama imena stranke, otimanja za stranku, moglo bi se napisati roman, ...

Pravi cirkus s izborima, a koji treba prekinuti dobrim izbornim zakonom.

Prijedlog: biranjem dijela zastupnika izravno, a dijela preko lista s više preferencijskih glasova.Otprilike pola-pola.

Mislim da bi se rod zastupnika podvrste- dugogodišnji saborski inventar-zastupnici (Stazić, Opačić, Pupovac, te neki iz HDZ-a ,,...možeš si imenovati kojega, , )nakon maksimalno 2 mandata, trebao ,ako žele i dalje u Sabor, udopustiti samo da se kandidioraju za Sabor na listama za izravno biranje saborskih zastupnika imenom i prezimenom, a više ne na partijskim listama, jer će nam preko partijskih lista sudbinu pdređivati cijeli naš život, koliko god loši bili.
Time bi dobro pazili na svoju Vjerodostojnost!

Recimo neka ih se bira- pola -pola, s time da se broj zastupnika smanjio za trećinu

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. I meni je žao svih nevinih od drvosjek komentara 4
  2. porezoPrimci naredboDavci ŠEFovi od aluzija komentara 0
  3. VLASNITVO I UPRAVLJANJE NJIME - ius gubernandi od petarbosni4 komentara 4
  4. Ne prestanete li s „pomirbom“, zakrvit ćemo se još i više od Feniks komentara 21
  5. kobna diktatura ŠEFovanja - ažuriranje 2017-08-16 od aluzija komentara 0
  6. naređenje/izvršenje (a za NE poslušnost kažnjavanje) od aluzija komentara 0
  7. Vlada treba služiti građanima od Mucke komentara 0
  8. Porez na nekretnine u RH je agresija mainstream političara-na daljinski iz EU, na hrvatske građane i RH od ppetra komentara 13
  9. Sloboda je tu! A gdje smo mi? od boltek komentara 9
  10. enciklopedija ažuriranja (nacrt) od aluzija komentara 0
  11. Ustaško-revijalna komponenta proslave „Oluje“ izmještena iz Knina u Slunj od Feniks komentara 7
  12. Hrvatska je narodna demokracija, u čemu postoji kontinuitet posljednjih 45 godina od Zoran Oštrić komentara 14
  13. Godina 1941. za nas još nije završila, dok je za svijet godina 2050. već započela od Zoran Oštrić komentara 8
  14. ŠEFovi i paraŠEFovi od aluzija komentara 0
  15. Stanje Hrvatske Politika od AlexD komentara 0
  16. Sad je već sigurno: bliži se kraj ere benzinskih automobila od Zoran Oštrić komentara 26
  17. ŠEF NE MORA... a zašto zločesto nešto uradi od aluzija komentara 0
  18. gramatika ŠEFizma (vladavine ŠEFova) od aluzija komentara 1
  19. Krstičević i MORH, programom proslave"Oluje"napadaju Predsjednicu i hrvatske branitelje od ppetra komentara 2
  20. sutra zar neću biti živ od aluzija komentara 1
  21. VLASNIŠTVO od petarbosni4 komentara 1
  22. Preko ministra obrane Krstičevića, Plenković ruši „Inicijativu triju mora“ i K.G.Kitarović, jer smetaju njemačkim interesima od ppetra komentara 13
  23. Ukrasti Ubiti... hranu od aluzija komentara 0
  24. mene čovjeka spasi od aluzija komentara 1
  25. znanje za konkretni rad od aluzija komentara 0

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 0
  • Gostiju: 32

Novi korisnici

  • gived
  • AlexD
  • Voltron
  • IMOTA MORLAK
  • pzbunj