Tagovi

Što bih bez novina i dosljednosti?

Moram priznati da sam ugodno iznenađen stanjem u našim novinama. Prvenstveno njihovim točnim informacijama. Svako jutro s nestrpljenjem očekujem nove informacije u tisku. Želim biti na vrijeme i točno informiran koji su moji politički stavovi, kako ću glasati u Saboru o pojedinim pitanjima i što mislim o aktualnim političkim događajima u Hrvatskoj. Ako ne pročitam domaći tisak ne snalazim se. Ne znam jel' sam u vlasti ili oporbi.

Tako eto i danas (petak, 28. prosinca 2007.) čitam u jednim dnevnim novinama ekskluzivnu informaciju: „Sanadera će podržati čak 94 zastupnika“. U tekstu pod tim naslovom piše i sljedeće: „ ...sada je već izvjesno da će HDZ-ova Vlada u iduće četiri godine moći računati na izravnu ili neizravnu potporu čak 94 zastupnika u novom sazivu Sabora...“ da bi dalje bilo pojašnjeno da Sanader ima 83 osigurana mandata svojih koalicijskih partnera a razliku do onih 94 čine tri zastupnika IDS i, pazite sada, sedam zastupnika HNS-a.
Eto, sada mi je lakše. Ako u novinama piše da ću glasati ZA povjerenje Sanaderu i njegovoj vladi, više ne moram razmišljati. A ako glasam ZA povjerenje onda se podrazumijeva da glasam i ZA proračun, drugu po redu važnu prijelomnicu na kojoj se stranke u parlamentu svrstavaju u vladajuće ili oporbene.
Brus ću glasati ZA povjerenje Sanaderu! Figu frišku ću glasatai ZA proračun kojega predloži Sanader! Pa makar novine sto puta napisale da ću glasati ZA, ja ću samo u inat njima biti protiv.
Zanimljivo je da je ova informacija objavljena samo dan nakon konstituiranja Kluba zastupnika HNS-a u Hrvatskom Saboru. I podrazumijeva se da mene kao predsjednika Kluba nitko iz novina ništa nije pitao. Ali znaju kako ću glasati! Doista su informiraniji od mene.
I sve se nešto pitam ima li ova „informacija“ ikakove veze s činjenicom da će se ovih dana u parlamentu voditi pregovori najprije na relaciji vladajući-oporba pa onda unutar oporbe o popuni kandidata za predsjednika i pet potpredsjednika Sabora, 25 predsjednika i 310 članova Saborskih odbora te voditelja i 64 člana izaslanstava Sabora u Interparlamentarnoj uniji, NATO-u, Vijeću Europe, OESS-u, zajedničkom parlamentarnom odboru RH-EU...
Pokušava li to nas netko ponovnu ugurati u vladajuću „kvotu“?

A svjetski prvak u tome je jedan tjednik. Koji već mjesec dana uporno zagovara ulazak HNS-a pod skute Sanaderu. No i njima se potkrala jedna greška. U broju od 25. prosinca u tekstu pod naslovom „Početak pada Vesne Pusić“ piše: “Zato su Sanaderovi suradnici kroz medije plasirali priču o koaliciji s HNS-om, računajući da će tako smanjiti apetite HSS-a i liberala.“ A upravo je taj tjednik uporno objavljivao „priču“ o koaliciji HDZ-HNS.

Svjesno ili nesvjesno autor teksta je priznao da su bili u funkciji HDZ-a i Sanadera.
U istom tekstu stoji i sljedeće: “Problem je to što je Lesar jedan od glavnih protivnika suradnje s HDZ-om i pitanje je bi li on prihvatio promjenu stranačkog kursa.“
Koliku su mi samo čast učinili ovom konstatacijom!
Doista jesam veliki (da li i glavni ne znam) protivnik suradnje HNS-a i HDZ-a. I time se ponosim. A s obzirom da je autor teksta postavio retoričko pitanje osjećam se obaveznim na njega i odgovoriti: Ne gospodo, ja neću prihvatiti promjenu stranačkog kursa HNS-a prema HDZ-u! Ali ću zagovarati promjenu stranačkog kursa HNS-a koji nas pozicionira i malo dalje od SDP-a.

Možda je u Hrvatskoj politička dosljednost postala staromodna. Možda ona više nema vrijednosti. Ali ja ću ostati dosljedan. Dosljedan svojim porukama i obećanjima biračima koja sam dao u kampanji. A njima sam poručivao da nesposobnu vlast HDZ-a treba smjeniti, da HNS želi formirati vladu lijevog centra i obećao, ako u tome ne uspijemo, da ću biti u oporbi. Svakim drugačijim ponašanjem izgubio bi svoju vjerodostojsnost. Vlast bih možda dobio ali čast izgubio. Vjerodostojnost, čast i dosljednost draže su mi od vlasti.

Komentari

Puna podrška vama osobno i

Puna podrška vama osobno
i sve najbolje u 2008.
i hvala na poštenom obavljanju dužnosti/poziva

luka

Tko je glasao

I kad će međimurci osnovat

I kad će međimurci osnovat svoju regionalnu stranku?
Pitanje za gosp. Lesara

Tko je glasao

To odavno već postoji, zove

To odavno već postoji, zove se MDS - Međimurski demokratski savez a na čelu je Željko Pavlic koji je bio 7. na listi SDP-a u 3. izbornoj ali je svoju listu na izborima dao u 1. izbornoj jedinici samo zato da ostvari pravo na naknadu troškova kampanje jer kao parlamentarna stranka u trenutku raspuštanja Sabora ima pravo na to bez obzira na rezultate.

Tko je glasao

I koliko po vašoj procjeni

I koliko po vašoj procjeni broj glasača/članova HNS-a iz Međimurja na sljedećim izborima prelazi u MDS tj. SDP ?

Tko je glasao

Pokušajmo zajedno

Pokušajmo zajedno izračunati:
Broj glasova koje je HNS dobivao u Međimurju:
1. Lokalni 2001. = 4817
2. Sabor 2003 = 8551
3. lokalni 2005 = 12 184
4. Sabor 2007 = 13 477

Sljedeći izbori su 2009! Nemoj zaboraviti da se tada župani biraju neposredno a predstavnička tijela (najvjerojatnije) kao i do sada sa stranačkih lista.

Tko je glasao

Razlika lokalnih izbora

Razlika lokalnih izbora 2001/2005 = 7367 glasova
Bivši DC trgovci (Koji su prešli kolektivno u HNS)= cca 1000 glasova
Ukupno oko 8367 glasova ( ugrubo)

Evo to je neka moja procjena koju mislim da Posavec može skupiti....sad to sve skupa ovisi koliko će određeni moogući koalicijski konkurenti (SDP ili HDZ) plasirati kroz projekte.
Naravno da je sada u povoljnijoj poziciji HDZ da podmažu Posavca jer su na vlasti. Poznavajući njih to im neće biti problem jer se ionako novci iz proračuna moraju plasirati. Pitanje je samo preko koga.
Pošto stara garda iz HNSa svoju dugogodišnju politiku temelji na animozitetu HDZa ( i danas jednostavno ne mogu s HDZom jer ih tek tada ne bi bilo nigdje) za očekivati je da Posavec riskira odvajanjem iz HNS jer više nisu bitni Tuđman i privatizacija nego konkretni novci iliti projekti.
Što se tiče SDP sa glasovima Posavca, SDP preskače HNS i približava se na globalnoj razini ( Sabor) HDZu ( bipolarizacija)
To su moje pretpostavke..zanima me što stari iskusni politički lisac poput vas misli o tome?

Tko je glasao

ma daj molim te sa pričama

ma daj molim te sa pričama o Posavcu... tko je on??? Posavec je osoba koja je postavila svoju ljubavnicu na mjestu dožupana, onda se razveo sa ženom, onda se oženio dožupanicom, onda je bilo par afera o namještanju poslova svojoj firmi preko dožupanice (prodaja računala Muzeju itd.) onda još afera, onda afera gradnje kuće itd...

a čekaj malo što bismo mogli pričati o Posavcu, osim njegovih švalerskih sapunica ništa pamento... osoba plitka karaktera kojeg je jedna prenapuhana isfrstrirana svodnica (sa vanbraćnim djetetom) zavela oko malog prsta, an kao pravi papak je odmah pokleknuo i ljubio joj mali prst na lijevoj nozi, jer ona je opasna mačka, predaje komikatologiju na Sveučilištu u Banja luci .. haahahah (ili u Bihaću nisam siguran)...

joj nikako da nađem konstruktivnu temo o bračnom paru Posavec,,,, i još jedno tko je Posavec....????

Tko je glasao

Jesi li ti einstein možda

Jesi li ti einstein možda njegova bivša supruga:))?
Dakle ovo nije rasprava o bračnom savjetovanju iliti sapunica vezana za nju i njega..ovdje se radi o nečem sasvim drugom
Dakle o dužnosniku, političaru HNSa i županu kojeg su legalno izabrali međimurci.
Ako imaš nešto zanimljivo vezano za Posavca molim te napiši post odvojeno jer ovdje očekujem odgovor gop. Lesara

Tko je glasao

Gledajući odakle dolaze

Gledajući odakle dolaze zastupnici, zlobnici bi mogli
zaključit kako je gosp. Lesar već u toj stranci.

Tko je glasao

Tko je i malo pismeniji u

Tko je i malo pismeniji u ovom okruženju i ne funkcionira po principu emocionalne primopredaje, lako može uočiti da su gotovo sva javna glasila, ne samo u komentarima svojih novinarskih pera već što je najtragičnije u izvješćima ili tkz."vijestima" naklonjena HDZ-u osim donekle Novog lista.
To je posljedica jedinog pravila funkcioniranja na ovim prostorima :"Ti meni, ja tebi".Neki to nazivaju pragmatikom , političkom mudrošću, a ja to nazivan"rektalni aplinizam"prosječnog i ispod prosječnog IQ potencijala.
Sjećam se uvjek izreke svoje pokojne none: "Sinko o poštenju pričaju najviše lopovi".
Poštovani drlesar drago mi je ako u svom političkom djelovanju zaista budete djelovali u skladu promišljanja André Malraux-a: "Politika se ne vodi pomoću morala, ali se ne može voditi ni bez morala".

Tko je glasao

Ništa tu za čuđenje nije.

Ništa tu za čuđenje nije. Tijekom godine su mediji razvlačili SDP, trenutno su suzdržani s HSS/HSLS (dok ne odluče potpisati) pa moraju malo i HNS. Kad je najviše trebalo, razvlačili su HSP, rezultat znamo. Sve to nije normalno ali je očekivano.

Jedino što ne bi trebalo biti tako očito i očekivano je da se tokom izborne godine i sad poslije izbora najmanje piše, gotovo ništa, o HDZ iako je to stranka koja je branila vlast i o kojoj ćemo svi skupa ovisiti do narednih izbora. To medije ne zanima. Oni bi rađe Sanaderu i dalje čistili put.

Evo ni sad ih ne zanima što i kako misli Sanader u vezi blamaže s lovačkim strastima a zemlja nam gubi i zadnju trunku vjerodostojnosti. Tko zna, možda će i to biti veliki međunarodni uspjeh Sanaderove vlasti?

Ipak, nije da neki iz HNS nisu pridonosili takvome pisanju, prvo Posavec a sada i Čačić koji otvara mogućnost razgovora. Doduše, nisu oni HNS, zna se tko o koalicijama odlučuje ali svojim izjavama ne pridonose čvrstoći stava da se s HDZ-om nikako ne ide.

B-52

Tko je glasao

Evo još malo u potporu

Evo još malo u potporu toga:

I kad je Hrvatska zahvaljujući Sanaderu izgubila i ono malo vjerodostojnosti, agilni Večernjak umjesto njega razvlači Zorana Milanovića. Smatraju važnijim obavijestiti nas da on u anketama pada. Kakvim i kojim, malo je važno.

Njima nije sumnjivo i nenormalno čak niti to da se Sanader odbija i očitovati o skandalu koji nam je priredio. A kamoli da ga danima razvlače, kao tokom godine Milanovića.

Makar zato što Kirinu i Markaču nije čestitao na dobrom ulovu. :)

B-52

Tko je glasao

Meni nije jasno koji ti VL

Meni nije jasno koji ti VL čitaš.
Ja svaki dan pročitam plus tog dnevnika i Jutarnji koji si več tolko hvalil zbog istinitosti podataka.
Ni jedan političar nije tolko u zadnjih par mjeseci ponil stranice ko Milanović i SDP.
Svi su ga hvalili i gurali naprijed ko novu i kvalitetnu snagu.
Pisali su i o tome da SDP vodi s popularnošču i to svaki put.
Ni od jednog političara nije bilo više slika na naslovnici tih dnevnika ko od Milanovića i Bandića.
Čak mislim da i predsjednik nije imal tak velke slike ko ta dvojica.

Još jedna mala primjedba:
Ovo nije dnevnik o Markaču i Kirinu i njihovom lovu na divlje svinje.

Tko je glasao

Naravno da ovo nije dnevnik

Naravno da ovo nije dnevnik o Markaču i Kirinu i njihovom lovu na divlje svinje ali je o medijima koji kreiraju javno mijenje i njihovom forsiranju "vijesti" koje nemaju veze s činjenicama (najava Lesarovih budućih poteza - glasanje u Saboru).

Kao potporu njegovoj (mojoj) tvrdnji sam naveo primjer izvještavanja o lovu gdje mediji ne izvještavaju o bitnom (HDZ-ov skandal međunarodnih razmjera) i ne pozivaju na davanje ostavki već umjesto toga nameću temu o Milanovićevom padu popularnosti što je u ovom trenutku marginalna stvar.

Između redova, naravno u svrhu kontrole štete (HDZ-ov PR) plasiraju tezu kako Sanaderu "ni za dlaku" nije opala popularnost.
Na to sam ukazao radi onih koji to iz različitih razloga nisu primijetili.

Točno je i to što kažeš, da je Milanović puno tokom godine puno bio na naslovnicama, ali ja osim što gledam slike čitam i tekst.

B-52

Tko je glasao

nteresantno, i ja čitam

nteresantno, i ja čitam tekst. Sve zavisi s kojom emocijom neko čita, tak i jedan text ispadne.
Ja imam sreču da sam stranački ne opterečen.
Nemreju neki shvatit da jedan čovijek koji sad jedno a drugi dan drugo govori nema čvrstog stajališta.
Takvi su ne sposobni vodit politiku jedne zemlje.
Vidiš Sanader, makar se o njemu piše svašta on ima svoje stajalište i to ljudi hočeju.
Jel je njegovo stajalište ispravno i jel vodi zemlju u nekaj bolje se bu vidlo, ovak dalje svakak nejde.

Tko je glasao

Vidiš Sanader, makar se o

Vidiš Sanader, makar se o njemu piše svašta on ima svoje stajalište i to ljudi hočeju

Da, jedno od najpoznatijih je ono izrečeno na splitskoj rivi ("ne damo svoje generale!")

Slažem se s tim da on uvijek ima stajalište (iako ga još nije stigao izreći oko najnovijeg skandala oko lova) samo ga često mijenja, ovisi kako je kad oportuno.

I slažem se da oni koji tako mijenjaju stajališta nisu sposobni voditi zemlju.

B-52

Tko je glasao

SM , a ovo malo sviježije

SM , a ovo malo sviježije oko ZERP-a? Zar i tu Sanader nije imao stav?
Doduše, samo za domaću upotrebu, vani je nešto tiši.
I , primjenjujemo li ZERP od danas ili ne?

Tko je glasao

To s generalima je malo

To s generalima je malo veča politika, a mi smo tak mali.
Zbog čega je to sve tak bu isto došlo van, sve ima svoje zašto.

Tko je glasao

Nikoga ovdje ne smatram

Nikoga ovdje ne smatram "manjim" od Sanadera pa ni sebe.

Već je izašlo van zašto je to sve bilo tak, prvo je trebalo doći na vlast a onda na njoj ostati. Nije to komplicirano. Snimljen je i dokumentarac.

B-52

Tko je glasao

Ja sam govoril o

Ja sam govoril o internacionalnoj politiki.

Tko je glasao

Promoviraju li neki

Promoviraju li neki PoLLitičari NEZAKONITOSTI??
Tako pita naša virtuačlna proijateljica LionQueen koja ne propušta niti jednu nijansu u postovima i komentarima Pollitike. Znam da njena viđenja ne možgu se smatrati mjerodavnim ali vrlo indikativnim. Ona je "ošacovala" jedan vrlo "opasan" komnenar "ap"-a kojeg i ja smatram vrlo značajnim a i kolega Lesar ga je ocijenio komplimenom pa se zahvalio:
Pruža vam se dobra prilika da dobijete najveću podršku većine do sada, sa manje naprezanja, živciranja i političke daveži a više iskustva i udara u prave točke. Sada je to zrelo za igre mimo zakonitosti stranaka, stališa i drugih ograničenja, za otvoreniju igru.

Koa i LionQueen i ja ovaj komentar smatram vrlo značajnim (mada ne radi istih razloga: Naime, poslije konstituiranja Sabora i fromalnog preuzimanja mandata, svaki će sabornik, iliti zastuponik ostati sam sa sobom i pred nama svima. Zaboravite stranačku stegu, koja može biti samo smokvin list vlasitog ponašanja.

Ovaj saziv posebno.

Tko je glasao

Ako sam vas dobro shvatio vi

Ako sam vas dobro shvatio vi ne biste poštovali odluku stranačkih tijela (legalno izabranih naravno) kada bi ista donijela neku odluku koja nije i vaše osobno mišljenje ili stav (pa čak i suprotni)???,.... ili bi ipak poštovali volju i odluku večine i sproveli je, što bi u demokratski uređenoj stranci bila potpuno normalna stvar......
Da, i što bi to vi uradili ako HNS odluči ući u koaliciju sa HDZ-om.?

PS. A možda može i ona: Idem tamo gdje je sve po mom!!!!

Tko je glasao

Puno toga pitaš "što bi

Puno toga pitaš "što bi bilo kad bi bilo".
Poštivao sam odluku legalno izbaranih stranačkih tijela i govorio (sprovodio odluku) da mi s HDZ-om ne idemo, da ih treba smjeniti s vlasti. Ako bi bilo pokušaja da to isto tijelo donese odluku da sada sammo zbog interesa 4-5 pojedinaca idemo s HDZ-om činio bi sve da to sprijećim. Naravno, samo riječima i agumentima. A ako pak bi odluka unatoč svega bila donjeta najvjerojatnije bi napustio stranku.
Ima granica preko kojih se ne može, demokraciji usprkos.

Tko je glasao

A ako pak bi odluka unatoč

A ako pak bi odluka unatoč svega bila donjeta najvjerojatnije bi napustio stranku.....

Upravo tako,... A možda i nebi,... jer ako si demokrat (a iskreno vjerujem da jesi) koji zna pravila ponašanja unutar svake pa i tvoje stranke, onda bi bivajući svjestan da si se dragovoljno odrekao i dijela svog suvereniteta (političkog...) nakon demokratske procedure u stranci jednostasvno ponašao sukladno donesenoj odluci..., jer sve drugo što bi (ako) sada suprotno kazao bi dezavuiralo upravo one vrijednosti koje zastupaš..... i koje doista (osobno) visoko cijenim.

Tko je glasao

Ali mladi gospon, a kaj bi

Ali mladi gospon, a kaj bi tek mi na pollitika.com bez novina koje nas futraju krivim informacijama. Pa mi ispravljamo krivu Drinu. Tak vam je to. Nije baš napeto ali je zabavno. A vama svako dobro u Novoj 2008.

Tko je glasao

Robin Hood von

Robin Hood von HNS,

Cinjenicno je stanje da se vecina jakih medijskih kuca nalazi pod strogom kontrolom HDZa. S toga nas uopce ne smije zacudjivati s kakvim nas svakodnevnim "biserima" bombardiraju na sve strane.

Sasvim je jasno da bi kroz bilo kakvo javno koaliranje s HDZom, HNS izgubio svoj kredibilitet te zavrsio poput HSP-a, DC-a, i HSU-a. HNS ce najvjerovatnije i pristajati na suradnju s HDZom, ali samo u slucaju ako se radi o Nacionalnim Interesima RH, i s time se u potpunosti slazem.

A razlozi radi cega HDZ ovih dana nastoji postepeno destabilizirati HNS koristeci pritom snaznu medijsku "ofenzivu" i prikrivene "krtice" su sljedeci:

1. Smanjiti sansu bilo kakvog stvaranja koalicijske vlade Crvenih;

2. Indirektno pridobivanje onih clanova HSSa koji nisu naklonjeni Friscicevoj soluciji oko stvaranja koalicije izmedju HSS-HSLS i HDZa.

Dalje, Vi na kraju zavrsavate Vas dnevnik sa sljedecim komentarom:

"Vjerodostojnost, čast i dosljednost draže su mi od vlasti."

Vidim da ste iskusan i inteligentan politicar. Dakle ako iskreno odgovorite javno i direktno na sva doljnje postavljena pitanja bez ikakvih sporednih filozofiranja tada cete s time i zaista dokazati Vasu iskrenu "Vjerodostojnost, čast i dosljednost" !!!

1. Zbog cega je HNS postao clanom "neprincipijelne koalicije" ?

2. Zbog cega HNS javno suti o cinjenici da se Hrvatska nalazi u teskom stanju "Institucionalne Krize"?

3. Da li ste svjesni cinjenice da ce nakon saziva novog Sabora RH, u Hrvatskoj zavladati Oligarhijska Diktatura?!

4. Da li ste svjesni cinjenice da su u Hrvatskoj izbori lazirani od onog trenutka kada su proglaseni zakonitim?

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

4. Da li ste svjesni

4. Da li ste svjesni cinjenice da su u Hrvatskoj izbori lazirani od onog trenutka kada su proglaseni zakonitim?

"Kad bi se demokracijom moglo nesto promijeniti, ona bi bila zabranjena!" -nekakav cinik je davno rekao...
Po meni, dok se razumijevanje odnosa glasac/politicar ne promijeni, pasivizirani ce financijeri i porezni obveznici-glasaci biti nemocne zrtve medijskih manipulacija.
Za racun trgovine medijskih poduzetnika sa politicarima. Izmanipulirani glasaci, ali bez prava na prigovor i promjenu skarta koji su "kupili".
Sve mi se vise cini da od price o suzbijanju korupcije u prvi plan sve vise izlazi jos veci problem - opca neodgovornost.
Prestrasno je kad se ona prakticira cak i pred clanstvom vlastite stranke, a pogotovo bi se zlorabila kad se ukaze prilika pred obicnim sitnozubanima.Uz odgovornost tzv. pravosudja bi se lakse stalo na kraj i korupciji i rasipanju love i bezobzirnosti prema tzv. malim ljudima.
Ne vidim da bas tim ljudima netko to jednostavno i nenametljivo pokusava objasniti...

Tko je glasao

Mene uopće ne iznenađuje

Mene uopće ne iznenađuje da u medijima govore o tome kako će HNS i IDS na kraju podržati HDZ. Unutar HNS-a postoji jasna struja koja "više ne želi biti u oporbi", a i Mesić ih vjerojatno nagovara na neki vid suradnje s HDZ-om. To ne mora biti i formalna koalicija.
Što se tiče IDS-a, oni su se već odavno pretvorili u satelit HDZ-a. Može li se itko sjetiti i jednog zakona u prošlom (2003-2007.) sazivu Sabora protiv kojeg je IDS glasao? Ili su glasali za Vladine zakonske prijedloge, ili su, u najgorem slučaju, bili suzdržani. Obično bi D. Kajin za saborskom govornicom održao "kritički" govor, nakon čega bi uredno uslijedilo ono famozno "ali", poslije kojeg je IDS podupirao Vladine prijedloge. Zato su i potonuli na izborima u Istri, gdje sve više SDP uzima zamaha. Iskreno, bilo bi mi pravo iznenađenje da IDS podrži Vladu SDP-a, jer je njima SDP, a ne HDZ, glavni konkuent na lokalnoj razini. Čak i kada su govorili da podržavaju stvaranje Vlade lijevog centra, u sebi su vjerojatno molili Boga da do nje nikada ne dođe. Samo to ne mogu javno reći, jer javno mnijenje u njihovoj izbornoj jedinici u HDZ-u i dalje gleda vraga (unatoč Sanaderovim reformskim nastojanjima unutar same stranke).
Zbog svega toga, uopće se ne bih čudio da i HNS i SDP podrže novu Sanaderovu Vladu. Vjerojatno ne otvoreno, ali prikriveno, kako je IDS i do sada radio.
BTW, što se medija tiče potpuno si u pravu. Negdje je HDZ-ov pritisak na njih jači, drugdje slabiji, ali definitvno smo u proteklom razdoblju napravili ne jedan, nego 10 koraka unazad u slobodi medija. Ne vjerujem da će se to u budućnosti promijeniti na bolje.

Tko je glasao

Cinjenicno je stanje da se

Cinjenicno je stanje da se vecina jakih medijskih kuca nalazi pod strogom kontrolom HDZa. S toga nas uopce ne smije zacudjivati s kakvim nas svakodnevnim "biserima" bombardiraju na sve strane.
Daj molim te objasni kako to sanader kontrolira Novu, RTL, Novi list, EPH, Nacional, Slobodnu, Večernji, Jutarnji, Globus, Poslovni itd itd

hvača

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Dosta mu je da se par puta

Dosta mu je da se par puta nađe s Pavićem na jahti tokom ljeta.

"Isto i jednako nisu ni isto ni jednako."
silverci

Tko je glasao

Na žalost, tako nekako!

Na žalost, tako nekako!

Tko je glasao

Vrlo jednostavno ih

Vrlo jednostavno ih kontrolira. Prvo, opraštanjem dugova, žmirenjem na oba oka kada su u pitanju honorarci (a to je većina novinara) i dopuštanjem njihove neograničene ekspanzije (sjeti se što su sve EPH i Styria pokrenuli i preuzeli posljednjih nekoliko godina, bez obzira na ionako vioske tržišne udjele koje su i raniej imali).
Drugo, drži ih na kratkoj uzici kada je riječ o informacijama. Drugim riječima, dobit ćeš informaciju ako o meni pišeš ili govoriš pozitivno, ili me bar ne napadaš. Ako ne, zaboravi! U pravu je bila Vesna Škare Ožbolt, kada je svojedobno kazala da se u medijima mogu napadati ministri, ali ne i premijer.
Treće, marginaliziranjem ili otpuštanjem "nepodobnih" novinara, za koje je procijenjeno da neće pisati ili emitirati ono što bi Banski dvori htjeli pročitati, čuti ili vidjeti. U državnim medijima to se radilo čak i prilično otvoreno, a u privatnim u skladu s gore navedenim obrascem ("ti meni - ja tebi"). Rezultat? Vjerojatno najgore stanje u medijima koje Hrvatska pamti! A, sve (gotovo) legalno i čisto.

Tko je glasao

Vrlo jednostavno ih

Vrlo jednostavno ih kontrolira. Prvo, opraštanjem dugova, žmirenjem na oba oka kada su u pitanju honorarci (a to je većina novinara)
Kakve dugove oprašta?
Novinari mogu biti honorarci, što bi svi trebali imati neograničene ugovore do kraja života. Svašta.
Tek sad doazi vrijeme privremenog zapošljavanja... A za novinare je normalno da su freelanceri, da pišu za više medija...

i dopuštanjem njihove neograničene ekspanzije (sjeti se što su sve EPH i Styria pokrenuli i preuzeli posljednjih nekoliko godina, bez obzira na ionako vioske tržišne udjele koje su i raniej imali).
Kakve neograničene? Ako su imali visoke udjele (koliko je to visoko - 20%?), onda što su dobili još većim...
Traubunjaš bez veze. U HR izalzi stotine tiskovina, nitko nema monopol čak niti vodeću poziciju u niti jednom segmentu..
Uglavnom kao i većina, umislili ste si da Ivo kontrolira EPH, Nacional, RTL, Novu, Novi list, Glas istre, 105 lokalnih radija, 10+ lokalnih televizija kako bi si lakše opravdali poraz na izborima...

Smiješno...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Novinari mogu biti

Novinari mogu biti honorarci, ali onda taj status moraju imati i pravno riješen (RPO plus ugovori o suradnji s medijskom kućom za koju rade). U praksi to, međutim, svjetlosnim miljama odudara od zakonskih propisa, pa honorarci (što je cca 70 posto novinara) rade bez ikakvih ugovora, a od njih se očekuje da rade kao da su stalno zaposleni. Dakle, kao da imaju ugovore o radu (čak moraju tražiti i dopuštenje redakcije, u kojoj NISU ZAPOSLENI, za suradnju s drugim medijima, a ona im se uredno odbija ako se radi o konkurentskom mediju!). Redakcijama se tako isplati, jer ne plaćaju nikakve doprinose. U početku se isplati i honorarcima, jer dobiju nešto više love na ruke i dobre povrate poreza, ali na duge staze, to je samoubojstvo, jer formalno nisu zaposleni, nemaju radnog staža, a mnogi čak ni zdravstvenog osiguranja. To se, inače, zove - siva ekonomija! Da, da, siva ekonomija, baš kao prodaja cigareta na placu.
No, idemo ndalje. Ja nigdje nisam napisao da postoji medijski monopol, jer njega u Hrvatskoj nema. Postoji, međutim, oligopol na tržištu dnevnika, jer 90 posto tog tržišta drže EPH i Styria. Kao što možeš vidjeti, usprkos tome, nitko im ne brani da se i dalje šire, pa je EPH tako preuzeo Slobodnu Dalmaciju i pokrenuo Metro, a uskoro pokreće i neka nova izdanja. Styria je, s druge strane, pokrenula najtiražniju novinu u Hrvatskoj - 24 sata.
Kada je riječ o opraštanju dugova, zar ti već sama činjenica da status stotina honoraraca nije riješen ne izgleda kao svojevrsno opraštanje dugova prema državnom proračunu? A, što je s potkupljivanjem medijskih magnata smanjenjem PDV-a, a ranije i opraštanjem potraživanja dugova na ime toga poreza?

Tko je glasao

Redakcijama se tako isplati,

Redakcijama se tako isplati, jer ne plaćaju nikakve doprinose. U početku se isplati i honorarcima, jer dobiju nešto više love na ruke i dobre povrate poreza, ali na duge staze, to je samoubojstvo, jer formalno nisu zaposleni, nemaju radnog staža, a mnogi čak ni zdravstvenog osiguranja.

Ako hoće, honorarci si mogu sami platiti zdravstveno i mirovinu....dobiju više novaca i upravo taj višak nije za popiti i posjeti već da brinu o svojoj starosti...

Dakle, kao da imaju ugovore o radu (čak moraju tražiti i dopuštenje redakcije, u kojoj NISU ZAPOSLENI, za suradnju s drugim medijima, a ona im se uredno odbija ako se radi o konkurentskom mediju!).

Kakav si ugovor izbore tako se moraju tržišno ponašati

No, idemo ndalje. Ja nigdje nisam napisao da postoji medijski monopol, jer njega u Hrvatskoj nema. Postoji, međutim, oligopol na tržištu dnevnika, jer 90 posto tog tržišta drže EPH i Styria.

Hmm..Monopol je ako imaš sam više od 70% tržišta... Dakle ako njih dvoje dijeli 90%, recimo popola nema nikakve tržišne opasnosti...

Kao što možeš vidjeti, usprkos tome, nitko im ne brani da se i dalje šire, pa je EPH tako preuzeo Slobodnu Dalmaciju i pokrenuo Metro, a uskoro pokreće i neka nova izdanja.
Molim - netko bi trebao spriječavati poduzetnike da se šire, da pokreću nova izdanja? U kojoj ti planskoj ekonomiji živiš... Ti smatraš da nova tržišta (koja još nisu osvojili i nitko im ne jamči da će ih osvojiti) treba zatvoriti za one koji bi ako ih osvoje time još više učvrstili svoju vodeću poziciju? Svašta

Kada je riječ o opraštanju dugova, zar ti već sama činjenica da status stotina honoraraca nije riješen ne izgleda kao svojevrsno opraštanje dugova prema državnom proračunu?.
Ne, država tu ništa ne gubi jer se porez na honorar (45%) plati. Koja ti je to računica da oni koji rade honorarno bi trebali raditi za stalno i da zbog toga što ne rade za stalno je prevara države. Honorarni posao je sasvim legitimni način zaposlenja.

A, što je s potkupljivanjem medijskih magnata smanjenjem PDV-a, a ranije i opraštanjem potraživanja dugova na ime toga poreza?
Da, novine su jedini proizvod bez PDV-a u HR. Svašta... A pekarski lobij, a izdavači knjiga?

Sjetih se jednog prigodnog vica: Došao šef Coca-Cole kod Pape i traži od njega za spomene Coca Colu u propovijedi. Nude mu milijune ali Papa odbija. Povećaju ponudu, Papa odbija... Odlaze oni od Pape praznih ruku a iz pozadine čuje se "...kruh naš svagdašnji daj nam danas". Upita šef svojeg asistenta "Da mi je znati koliko su samo pekari platili?"

Zaključak
sve što se događa u novinarskom biznisu je čista tržišna igra i nema se potrebe upletati u to u niti jednom obliku...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Daleko je to od "pravog

Daleko je to od "pravog tržišta" o kojem govoriš. Znaš zašto? Zato što ono podrazumijeva mogućnost izbora (= pravu konkurenciju, a nje nema kada na tržištu imaš samo dva jaka igrača) jasna pravila igre, institucije i njihovu djelotvornost. Ovdje toga ili nema, ili ima, ali se baš i ne provodi dosljedno. I nema to nikakve veze s planskom ekonomijom; u njoj sam živio kao dijete, pa je razmjerno slabo i sjećam, a i nisam baš pristalica takvih ideja.
Naravno da honorarcima ne treba automatski davati ugovore o radu. Ali, ima ih jako puno koji su to i 20 godina, bez neke šanse da će im status u dogledno vrijeme biti riješen. Istodobno, po redakcijama se pojavljuju ljudi, koji iza sebe nemaju nikakvog (ili vrlo malog) novinarskog iskustva, ali zato odmah bivaju primljeni u radni odnos. Jedina im je preferencija za tako nešto to što imaju dobru "vezu", tj. što su nekome rođaci, prijatelji, susjedi,... Kako se to uklapa u tvoju teroiju slobodnog tržišta? Živio sam nešto malo i vani, u zemljama koje su iznjedrile slobodno tržište. Ima i tamo takvih pojava, ali tamo su to IZUZECI, a u ovom društvu (i onima jugoistočnije od njega) su PRAVILO. Čak i u privatnom sektoru, što je potpuno kontradiktorno i za njega, i za gospodartsvo u cjelini.
Kažeš da imaju uvjete za kakve se izbore pri sklapanju ugovora. Imaju vraga, većina ih nema nikakve ugovore, u stvari rade na crno. A i kada ih dobiju, što misliš koliki im je manevarski prostor u pregovorima? U načelu, svodi se na "take it or leave it".
Što se tiče monopola, pročitaj Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja. Dostupan ti je i na Internetu.

Tko je glasao

A samo još da spomenemo

A samo još da spomenemo kako ne mogu honorarci zadovoljiti uvjete za kredit.

Tko je glasao

No comment prema takvom

No comment prema takvom "laickom" pitanju. Osim toga ovdje se radi o "vecini" jacih medisjkih kuca koje se u potpunosti nalaze pod Sanaderovom kontrolom. U HR jos uveliko postoji cenzura. Dobro se zna na kakve se sve financijske i ostale "fore" unistava medijska sloboda.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Prvo, odakle ti pravo da

Prvo, odakle ti pravo da mene usporođuješ s Robin Hoodom?
Drugo, postavio si mi 4 zatvorena pitanja u kojima daješ tvrdnje s kojima se ne slažem u cjelosti. To otprilike izgleda ovako: Molim te da samo s "da" ili "ne" odgovoriš na sljedeće pitanje: zašto ste sinoć prebili svoju suprugu?
No unatoć toga evo pokušaja:
1. Koju "neprincipjelnu koaliciju"? Kada? Gdje?
2. Pitanje za čelnike stranke ali dosita ne vidim institucionalnu krizu.
3. Ne razumijem što to znači.
4. Doista smjela tvrdnja. Nemam ni jednu informaciju o lažiranju rezultata izbora.

Tko je glasao

Zaboga, čemu prepucavanje

Zaboga, čemu prepucavanje oko komunikacije s vi, Vi ili ti i Ti. Pa ovo je internet. Tu su uglavnom ljudi koji se poznaju i ne poznaju međusobno na ti, pa čak i bez obzira na godine, ako iznimno, zbog svojih osobnih razloga, ne odaberu drugi pristup (kao što i ja u nekim slučajevima radim).
Tu je komunikacija "razbarušena" i normalno je i opušteno oslovljavanje.
Jedino što je nedopustivo je vrijeđanje.
A meni je potupuno svejedno hoće li me netko uvrijediti oslovljavajući me s Vi ili s ti.

Peregrine Falcon

Tko je glasao

Kao prvo, izgleda da nisi

Kao prvo, izgleda da nisi shvatio poantu moje jedne takve primjedbe upucenu drlesar-u.

Kao drugo, s oslovljavanjem s "Vi" se iskazuje postovanje prema drugoj osobi kojoj se obracate.

Meni osobno zaista nije vazno da li se meni netko obraca s "Vi" ili s "Ti". Medjutim kada mi netko zapocinje davati neke puckoskolske lekcije kao npr. drlesar, tada je normalno da i ja malo njega poducim da svaka "kultura dijaloga" zapocinje s "Vi".

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Kao prvo, ja Vas osobno ne

Kao prvo, ja Vas osobno ne poznajem tako da bi se trebali medjusobno oslovljavati s "Vi".

Kao drugo, malo sam iznenadjen da ste se osobno uvrijedili kada sam Vas isao usporedjivati sa simpaticnim legendarnim likom iz Servudskih suma, Robinom Hoodom. Robin Hood je oduvjek bio simbol "potlacenih".

Kao trece, ja Vama nikada nisam sugerirao da odgovorite na moja postavljena pitanja s "DA" ili "NE". Pa ne nalazimo se ovdje na Kviskoteci.

Kao cetvrto, uvjeren sam da ste Vi vrlo dobro razumjeli moja postavljena pitanja jer da niste, onda Vas ne bih nikako smatrao iskusnim te inteligentnim politicarem. Nazalost sa samim Vasim odgovorm ste pobili sljedece:

"Vjerodostojnost, cast i dosljednost"

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

jooj ti valjda i sam sebi

jooj ti valjda i sam sebi govoriš Vi... to mi je malo narcisoidno i samodopadno ... da razmislim .... tipični HDZ-ovac....

Tko je glasao

Malo si procitajte moje

Malo si procitajte moje nacine razmisljanja pa onda tek donosite zakljucke o mojoj stranackoj pripadnosti. Medjutim da Vam malo pripomognem, ja osobno ne pripadam niti jednoj politickoj opciji. Zapravo smatram se clanom "principijelne koalicije" :)

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

Postoji nešto što se zove

Postoji nešto što se zove kultura dijaloga.
Napisao sam ti da si postavio zatvorena pitanja. Dobio si i zatvorene odgovore.

Tko je glasao

Sama kultura dijaloga

Sama kultura dijaloga zapocinje s "Vi", a ne s "Ti".

Osim toga, s ovakvim Vasim odgovorima, premda niste ni sami toga uopce svjesni, indirektno mi potvrdjujete stav HNS-a prema postojanju teskog oblika "Institucionalne Krize" u RH, a takodjer i cinjenicu da je Predsjednik Mesic odigrao kljucnu ulogu u stvaranju jedne takve nemoralne "neprincipijelne koalicije" u koju se uclanio i HNS,

Samo mi nemojte ponovno spominjati da ne razumijete moje komentare jer cu tada zaista poceti sumnjati u sam Vas intelekt.

A legendarnom Robinu Hoodu se javno ispricavam radi pocinjene "klevete".

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

hanhan ne samo da je

hanhan
ne samo da je institucionalna kriza
i da su lažirani izbori
nego i zombiji kreću na zagreb
a mali zeleni su se infiltrirali i u samu pollitika.com

luka

Tko je glasao

A jos ste zaboravili

A jos ste zaboravili napomenuti da se na samom celu tih "bezmozgovskih" stvorenja koji krecu na Zagreb nalazite i Vi osobno.

Live Free or Die !

Live Free or Die !

Tko je glasao

hanhan dobro si ti to

hanhan
dobro si ti to uočio, ali mi smo na tvojoj strani

izbori su lažirani, u hrvatskoj je teška institucionalna kriza
mali zeleni
dolaze
letećim tanjurima, ćilimima, (susjed se kune da je vidio i leteće perece)
čak i malim letećim makaronima
s venere, jupitera
iz drugih galaksija
i glasaju
svi su oni isti hanhan, neprincipijelni, pokvareni,
zeleni ko zeleni papar
došli su da nam otmu
ono što nam je najsvetije
poštene izbore i institucije!!!
dobro si to uočio hanhan
ali pazi
okreni se, oni su posvuda
prvi si shvatio da
nama možda vladaju zombiji sa tko zna kojeg planeta
ne daj se hanhan, nisi sam
neće biti lako ali
jednog dana
sve će to opet biti naše
i uzeti ćemo ponosno u ruke izborni listić
prekrižiti sve te zombije
i dopisati svojom rukom (i posuđenom kemijskom) istinu
hajduk živi vječno

luka

Tko je glasao

Ma dajte, Lesar je obični

Ma dajte, Lesar je obični narodni klaun koji nema nikakvi značaj u novim političkim vremenima koji dolaze.
Ekipu poput Lesara (kakti borci za narod) moramo čim prije eleminirati iz političkog života jer od takvih nam politika neće napredovati.

Najveći problem drlesara i sličnih je nedovoljni intelektualni kapacitet za dolazeće vrijeme.
Zašto to tvrdim...
Dovoljno je pogledati njegov poetični CV na službenoj stranici
- napisan starim partizanskim konceptom - kreće od sela gdje se rodio, završava na rukovodećoj funkciji u partijskoj strukturi
- školovanje - nula
- stručnost - nula
- jezici - nula

sve u svemu, Rojs u drugom paketu...

youtube.com/bijesdrugi
4hdz.com

Preporučam i
youtube.com/maxprvi
Lion Queen

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Neka institucije sistema rade svoj posao od Weteran komentara 0
  2. monoKracija hoće li ugroziti RH? od aluzija komentara 0
  3. Prosvjed branitelja - apdejt od Weteran komentara 81
  4. Ministarstvo branitelja hitno preimenovati i reformirati od Argus komentara 49
  5. Je li Hrvatska spremna za još jedan građanski rat? od Feniks komentara 43
  6. Verbalni terorist Nenad Stazić napada 100-postotne invalide od vkrsnik komentara 3
  7. Trebaju li političkoj stranci neaktivni članovi? od Zoran Oštrić komentara 0
  8. Medijsko to jest Sveučilište Sjever na entu od bosancero komentara 0
  9. Zašto sam za zabranu zajedničkih lista na izborima (a protiv referenduma) od Zoran Oštrić komentara 10
  10. HDZ nakon Siska hoće li osvojiti RH? od aluzija komentara 3
  11. Vargate od Weteran komentara 16
  12. Kukuriku koalicija sigurno plovi prema debaklu od vkrsnik komentara 70
  13. ona i mi od aluzija komentara 0
  14. Kapital i rad, tržište i država (povodom intervjua s Antunom Vujićem) od Zoran Oštrić komentara 7
  15. Invalidi u minskom polju od timashine komentara 89
  16. Opereta "Invalid je invalid" protiv HRVI, ali i svih branitelja i protiv RH od ppetra komentara 66
  17. Ekonomska sloboda u svijetu od Tko je John Galt komentara 9
  18. Hrestomatija veleizdaje od MKn komentara 60
  19. Ograničenje prava glasa? Ne, ali potiče na razmišljanje od Zoran Oštrić komentara 8
  20. Slon u staklarni ili diskriminacija od boltek komentara 147
  21. Možda im nije jasno, da HRVI ne žele više promatrati uništavanje države koju su stvarali? od ppetra komentara 39
  22. O budućnosti europske energetike u Brislu i Londonu od Zoran Oštrić komentara 3
  23. Prosvjed branitelja od Weteran komentara 209
  24. Prigovor savjesti, kvalitativno i figurativno od lunoprof komentara 75
  25. Dignitet i percepcija od StarPil komentara 23

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • 2573
  • aluzija
  • Argus
  • leddevet
  • marival
  • RoseParks
  • zaphod

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 7
  • Gostiju: 24

Novi korisnici

  • win64
  • Damtiplesku
  • Laganini
  • jeffrey
  • Turist s razlogom