Kako sam već u nizu svojih tekstova pisao o verbalnoj inkontinenciji trenutnog predsjednika Republike, nisam mislio da ću zadnji ispad s uštedom na pogrebima branitelja uopće udostojiti komentarom. Ta izjava je ispod svake ljudske razine, a kamoli da priliči predsjedniku države i vrhovnom zapovjedniku oružanih snaga i sasvim se dobro uklapa u Mesićevu progresivnu demenciju. Igrokaz nakon te skandalozne izjave je već mnogo puta viđen - Mesić dodatno pojašnjava svoju izjavu (to jest, kusa ono što mu je jučer izletjelo), a nakon početnog šoka, sljedba okorjelih podržavatelja se regrupira i prebacuje priču na nešto sasvim deseto čime se miče fokus sa najnovije gluposti koju je provalio šef.
Da ne bi opet reciklirali zapravo mučnu i morbidnu priču, dajmo priči malo drugačiji kontekst vraćajući se nekih 9 godina unazad i na prve post-Tuđmanovske predsjedničke izbore. Mesić je i tada bio vizionar i mislio na uštede, dajem samo mali pregled njegovih planova za uštedu:
Brijune i Pantovčak treba komercijalizirati, a predsjedniku je dovoljno nekoliko prostorija u Banskim dvorima
(Stipe Mesić, Slobodna Dalmacija 10.1.2000. Link na izjavu
Kad postanem predsjednik, odreći ću se Pantovčaka, Brijuna, raspustiti savjetnike koji su dijelom kumovali pogrešnoj politici....(S. Mesić, 08.01.2000. Večernji list)
S Pantovčaka ću otpustiti sve osim kuharice, koja će ubuduće kuhati kavu za sve koji na nju svrate predsjedniku. (S. Mesić, 09.01.2000. Večernji list)
Meni ne treba predsjednički avion, koji ću, kao i ergelu automobila – prodati. (S.Mesić, 09.01. 2000.Večernji list)
Što se Pantovčaka tiče, ista je situacija — to je preveliki trošak i predstavlja paralelnu Vladu i Sabor, a to je sve nepotrebno. Predsjednik treba biti jezičac na vagi u kriznim situacijama i faktor ravnoteže u funkcioniranju hrvatskih državnih mehanizama. Za tu funkciju njemu ne trebaju stotine i stotine službenika, niti tolika logistika. Njemu je dosta samo nekoliko savjetnika i ništa više. Tada ni Pantovčak kao lokacija nije potreban jer je to skupa i atraktivna lokacija koja se opet može koristiti za dobro svih građana Hrvatske. Predsjednik može imati svoje urede ili u Banskim dvorima ili u Visokoj ulici koja je u blizini. "(S. Mesić, 17.01.2000.Slobodna Dalmacija) Link na izjavu
Ako me oči i um ne varaju, predsjednik Mesić se sasvim dobro već deset godina snalazi po tom preskupom Pantovčaku, a ni posjete Brijunima nisu mu strane. I to u bijeloj košulji, kao neki prethodni veliki sinovi naših naroda i narodnosti. Pa čak ako želimo biti do kraja sitničavi, kao i njegov prethodnik koji je volio Brijune i bijele uniforme.
S Pantovčaka nisu otpušteni svi osim kuharice, ne brinite se. Mašinerija koja opslužuje Mesića, ako je suditi prema natječajima za zapošljavanje s njegove web-stranice još i raste, trenutno traže jednog zaposlenika u protokolu, jednog kuhara, jednog pomoćnog kuhara te jednu spremačicu. Valjda se ona jedna kuharica toliko jadna izmorila kuhajući kave da je Stipe odlučio uposliti još ljudi.
A ni nazivi raznih odjela predsjedničke rezidencije mi nekako ne odaju dojam racionalizacije i štedljivosti - pazite ovo - kuhar se zapošljava u Odjelu za tehničke i pomoćne poslove, Pododsjek za investicijsko i tekuće održavanje - Odjeljak hrane i pića :) Odjel, Pododsjek i Odjeljak... ne znam gdje je u hijerarhiji nestao Odsjek, ako već postoji Pododsjek, a ne piše da li u odjeljku hrane i pića postoji pododjeljak za kavu s mlijekom, kapučino, bijelu kavu itd...
Savjetnici? Opet bez straha, nisu ostali bez posla, ima ih osam (8), a ako se tome pribroje i neki koji imaju pomoćnike, broj se penje na 13 uposlenih da savjetuju predsjednika. Ali to nije sve! Predsjednik uz obične savjetnike i njihove pomoćnike (vjerojatno i pripadajuće im tajnice) ima i troje posebnih savjetnika - za međunarodne odnose, znanost i šport (da, piše baš Šport). Tako da na kraju dolazimo do brojke od 16 savjetnika pa me tim više čudi sva sila baljezgarija koju predsjednik uspije isproducirati uz takav savjetnički tim.
Odjeli? Uz već spomenute odsjeke, pododsjeke, odjeljke i pododjeljke za pitanja kave s mlijekom, postoje i sljedeći Odjeli - Ured predsjednika s predstojnikom i tri pomoćnika, Kabinet predsjednika s pročelnikom i pomoćnikom, Vojni kabinet s predstojnikom, pomoćnikom i pobočnikom (?!), Protokol sa Šefom i pomoćnikom, Odjel za informiranje sa šefom i pomoćnikom, Odjel za pravne i kadrovske poslove sa pročelnikom i pomoćnikom, Odjel za informatiku, samo sa šefom (valjda ne koriste previše),Odjel za odlikovanja i priznanja (nepoznati uposlenici), Odjel za predstavke, pritužbe i pomilovanja, šef i pomoćnik - te na kraju Odjel za tehničke i pomoćne poslove sa šefom i dva pomoćnika.
Sve jasno? Atraktivne lokacije Pantovčaka i Brijuna su u službi građana Hrvatske (pa predsjednik i navedena svita su isto građani RH), savjetnika malo ili ništa, pomoćnog osoblja tek toliko da ima tko skuhat kavu kad navrate građani, baš onako kako je zamišljeno 2000. godine.
Doduše, godišnji troškovi tog minimalističkog aparata su oko 56 milijuna kuna godišnje, ali to je samo prividna anomalija. Unatoč i činjenici da je Mesić nije preuzeo Tuđmanov polupredsjednički sustav, nego djeluje u parlamentarnom sustavu gdje su mu ovlasti manje. A troškovi i osoblje isto ili čak i veće. Još jedna samo prividna igra brojki i slova.
Ali ljudi, kriza je globalna, štednja je stvarna potreba. Uštedimo kako predsjednik kaže na pogrebima tajnica koje imaju status branitelja, šta se takvoj tajnici ima pucati iznad groba, pošaljimo vijenac i tipizirano pismo koje će otipkati jedna od hrpe tajnica na Pantovčaku - izražavamo duboku sućut, bla, bla... pečat, potpis i ajmo dalje. Ako se netko baš borio, ajde, isprsit ćemo se i za zastavu i tih par plotuna, ali prvo provjeriti tri puta je li dotični bio stvarno u rovovima. Uštede će biti neslućenih razmjera, Njujorški burzovni indeksi već skaču na ovu najavu New Grave Deala. A da bi to sve glatko funkcioniralo, na nečemu ne smijemo štediti, a to je ovih 56 milijuna kuna godišnje za predsjednički ured.
Osobno, ja čekam nekakav natječaj za zaposlenje u pododjeljku hrane i pića, podpododjeljak turske kave s hladnim mlijekom. Takve najbolje kuham, a ne tražim ni veliku plaću.
Komentari
Jeronimus Koliko ja znam ta
Jeronimus
Koliko ja znam ta uredba je donešena 2005 godine, a do onda su bile počasti u stilu vjenca i ostalog...no dobro.Pitanje glasi tko je tu uredbu ozakonio, tek te 2005 godine i da li taj isti mora za to i odgovarati, Mesićev iskaz je pomalo morbidan, ali nije do kraja završen, jedan završetak je odgovor na ovo moje pitanje, a drugi završetak je nadopuna iskaza rečenicom; živim braniteljima i njihovim obiteljima je novac bitniji nego mrtvima.S ovim sve prestaje i neznam kako netko može s oproštenjem srat cijeli dnevnik o tome.Ok da trebao je i on skresat 2/3 ljudi oko sebe, slažem se....
po meni, stipe je ovom
po meni, stipe je ovom izjavom fakat prekrdašio
nije ovo prvi puta, ali ovo je već prešlo granice morbidnoga, a oni koji me znaju ujedno znaju koja i moja granica za morbidno :)
glede troškova ureda, treba znati kako je u nekoj od silnih reformi dio osoblja koji se inače vodio na druge institucije prebačen u ured predsjednika skupa s njihovim budžetima tako da ispada da je sada ured veći i bogatiji - no u naravi to nije tako (nemam osobitu motivaciju to argumentirati, ali ako netko želi to bi se moralo prekopati po prethodnim proračunima)
mimo toga, imam zapanjujuću dozu suglasnosti s whateverom
@Whatever. Ako dobijes taj
@Whatever.
Ako dobijes taj posao,biljezim se za pomocnika za secer u kockama.Turska kava ne ide sa sitnim.
On ovakav stvarno ne treba,
On ovakav stvarno ne treba, jer uostalom što je dobro napravio? Trebalo bi ga ukinut skupa sa svim dementiranim savjetnicima. I pokopat uz počasni plotun i zastavu, ne bi trebalo štedjeti na tome s obzirom da bi se ušedjelo 56 miljona kuna, mada sumnjam da su to svi troškovi ureda.
EDIT kao što sam sumnjao osiguranje plaća MUP i MORH, inaće u doba Tuđmana precjednički ured je imao 70 ljudi , sada preko 200 unatoć bitno smanjenim ovlastima. 300.000 kuna godišnje za računalne programe??? Precjednik i društvo se igraju samo original igricama, svakodnevo novim.
Tko su predsjednici
Tko su predsjednici Austrije, Svicarske , Njemacke i kako te drzave opstaju kad su im predsjednici skoro nevidljivi? Ispitati i preslikati.Jos bolje ukinuti taj cirkus od institucije.Svi ti Titovi pioniri i generali ne mogu zivjeti bez Brijuna, i ceremonijala.Prestrasno!
Sabor i Vlada su sasvim dovoljni.
Austrija, Švicarska i
Austrija, Švicarska i Njemačka su savezne zemlje, federacije, u kojima velike ovlasti pripadaju pokrajinama (saveznim zemljama), kantonima, pa čak i gradovima, općinama i mjesnim zajednicama (ne znam kako je sada, ali do prije nekoliko godina mjesna je zajednica dodjelljivala državljanstvo u Švicarskoj). Slijedom toga, ona federalna vlast skoncentrirana je u saveznim vladama (Austrija, Njemačka); u Švicarskoj postoji savezna vlada, odnosno savezno predsjedništvo, ali ima malo ovlasti zbog tog jer je Švicarska konfederacija, pa velike ovlasti imaju kantoni.
Preslikavanje tog modela pretvorilo bi Hrvatsku u (pravu!) federalnu i/ili konfederalnu zemlju. Nisam siguran koliko bi se to svidjelo pojedincima, pa čak mislim i tebi, jer tada ne bi imali samo sabor i vladu, nego bi imali recimo desetak regionalnih vlada i parlamenata. Hrvatskoj treba jača regionalizacija i decentralizacija (a ne možda federalizacija), ali ne "copy- paste" nego promišljeno, strateški. No, za to prvo treba naučiti strateški razmišljati, a to nije moguće u zemlji i društvu u kojoj još uvijek mnogo toga ovisi o datumu izbora i o tome tko sjedi na Markovom trgu.
Preslikavanje tog modela
Preslikavanje tog modela pretvorilo bi Hrvatsku u (pravu!) federalnu i/ili konfederalnu zemlju. Nisam siguran koliko bi se to svidjelo pojedincima, pa čak mislim i tebi, jer tada ne bi imali samo sabor i vladu, nego bi imali recimo desetak regionalnih vlada i parlamenata.
Pa mi smo u jos goroj situaciji.Imamo 500 malih predsjednika.Zupan je maltene kralj, a opcinski gazde su kao nekakvi mali Franje Tahiji.Loodilo...Bonsai konfederacija.
Nego, jel tebe neko placa da
Nego, jel tebe neko placa da drukas protiv Mesica? Ako ne placa, stari moj, prilcino si jeftin :-p
Mislim, slazem se ja da je Mesic u totalnoj banani, ali cemu tolika opcinjenost tim redikulom?
UZDP-Tiaktiv
Imaš ti pravo, bolje bi
Imaš ti pravo, bolje bi bilo utrošit to vrijeme na neki od tvojih velebnih projekata.
Now you are talking
Now you are talking :-)
UZDP-Tiaktiv
kao i obično vrlo dobar
kao i obično vrlo dobar post Whatevera. fino si nas podsjetio na legendarna Meskeova obećanja a bogme si nas podsjetio i na to koliko smo zaboravna nacija (no, vjerujem da ti to nije bila namjera, ali ne škodi, hehe). Meskeu samo mogu poručiti - ako on i njegove špije čitaju pollitiku, a sigurna sam da je tome tako - stari moj, ti si već prošlost, a da toga nisi niti svjestan; drugo: zaboravi to da ćeš imati tri ureda, deset tajnica i 24 hours guard; prvi će te Sanki a onda i ostali nogom u guzicu, one sekunde kad ti mandat istekne....a svi tvoji nemušti savjetnici letjet će skupa s tobom; kuharice će ostati jer to su izgleda bile jedine osobe koje su pošteno obavljale svoj posao. Dragi Meske, ujebao si šansu života, šansu da budeš drugi Havel, to je nešto što bi učinio samo zabrinjavajuće glup čovjek. Priznat ću da se unaprijed pomalo veselim kako ću malim netjacima kupovati povijesne leksikone u kojima će pod slovo M biti dva eventualno tri bijedna paragrafića.. A ja ću im, naravno sa zadovoljstvom, dati detaljniji input o najlošijem predsjedniku RH svih vremena.
Nece Meske tek tako
Nece Meske tek tako odstupit. On je ured opasao svojim ljudima, a sto blize kraju cuni se vise. Buducem nece biti nimalo lako. Tesko ce ih otpustiti, a ako to ne ucini jadna li mu majka, a di su tek puste tiskovine, radio stanice, agenure, ovo ono.
Vlada odnosno Ministarstvo
Vlada odnosno Ministarstvo obrane bi do kraja godine trebali odlučiti hoće li naručiti izradu posebnog, VIP helikoptera, za dvojicu predsjednika. Cijena, prava sitnica- 8 milijuna eura, odnosno 50-ak milijuna kuna. Jel dovoljno?
@matrixdc, sve je krenulo sa
@matrixdc, sve je krenulo sa onim Tuđmanovim zrakoplovom... Krajnje je smiješno bilo i Bogu za plakati kada je došao nešto moliti kancelara Njemačke a dovezao se zraokoplovom kakvog je i sam Helmut posuđivao i to vrlo, vrlo rijetko te samo u stvarno posebnim putovanjima.
Pazi, zemlja u ratu i puka si sirotinja a dolaziš (moliti za pomoć) u zemlju koja je među pet najbogatijih na svijetu i dovezeš se u takvom skupom zrakoplovu kakvog nema ni taj od kojeg moliš pomoć!!??
Balkanska posla!
VIP helikopter te cijene za zemlju koju obiđeš za 2-3 sata u praćenoj jurećoj koloni (osim Dubrovnika)?
Točno je da sigurnost i oprema helikoptera, bili oni VIP ili obični vojni, treba biti najviša moguća koju možemo platiti.
Nije mi poznato mora li koštati taj novi baš tolike milijune ili ima i nešto dobro i dovoljno kvalitetno te pouzdano a za manje love.
Vjerojatno ima.
Toćno jelenska, tko još
Toćno jelenska, tko još zna koliko će "narasti" taj helikopter. Možda na koncu kupe Boeing 747 ili Airbus 380, što uopće zna narod što se kupuje. No šalu na stranu, glupostima u ovoj zemlji nema kraja. Mesićeva počasna garda košta državu 17 ,miliona kuna,protokol Premjera troši 10 miliona itd. Tko zna što bi se još dalo otkriti kad bi zavirili pod tepih.
Umjesto odgovora i komentara
Umjesto odgovora i komentara moj @matrixdc evo Ti jedan copy-paste iz mog elktronskog press clipinga:
Republika: 08. 02. 2001.
Nakon podataka o potrošnji Vlade, donosimo iznosne troškove ministarskih pomoćnika
Tajnik Ministarstva zdravstva Gluhinić – potrošio više od Račana
Zamjenici i pomoćnici ministara, tajnici ministarstava i ravnatelji upravnih organizacija, njih 190, porezne obveznike su stajali prosječno po 46,6 tisuća kuna
Piše: Vedran Marjanović
Nakon što smo pisali o zavidnoj potrošnji na službena putovanja, reprezentaciju, hotele i ostale materijalne pogodnosti, užeg kabineta Vlade i ministara, donosimo troškove ostalih Vladinih dužnosnika koji su, prema podacima iz Vladina odgovora na zastupničko pitanje Ivice Tafre, između 27. 1. i 1. 12. prošle godine dosegli 8,86 milijuna kuna. To znači da su zamjenici i pomoćnici ministara, tajnici ministarstava i ravnatelji upravnih organizacija, njih 190, porezne obveznike svaki stajali prosječnih 46,6 tisuća kuna.
Ne računajući ministre, rekorder među Vladinim dužnosnicima po osobnoj potrošnji je pomoćnik ministra vanjskih poslova Vladimir Drobnjak, čiji su troškovi narasli na 320.755 kuna. U Piculinom resoru više od premijera Račana uspio je potrošiti i Josip Paro (248.443,76), također pomoćnik ministra. Na neočekivanom trećem mjestu liste najrastrošnijih (na drugom je Fižulićev pomoćnik Neven Mimica s 300.458 kuna) našao se bivši tajnik Ministarstva zdravstva dr. Miroslav Gluhinić, koji je ostvario potrošnju od 291.886,46 kuna. Nakon što je debelo nadmašio tajnike ostalih 18 ministarstava - prva do njega, Maja Brinar iz Ministarstva gospodarstva potrošila je 120 tisuća kuna - Gluhinić je smijenjen 23. siječnja ove godine. Doduše, u Ministarstvu zdravstva nisu nam bili u mogućnosti potvrditi je li Gluhinić smijenjen zbog izraženih potrošačkih navika.
Među zamjenicima ministara, po visokoj potrošnji istaknuta se Vesna Cvjetković-Kurelec s potrošenih 216.613,17 kuna, A PO SKROMNOSTI Pančićev zamjenik Josip Vdović (11.904,26) i Ivan Knok (10.794,59) iz Ministarstva obrta, malog i srednjeg poduzetništva.
Najrastrošnije ministarstvo je Ministarstvo vanjskih poslova, ministar Tonino Picula, njegovi zamjenici, pomoćnici i tajnica ministarstva potrošili su 1,4 milijun kuna.
U štednji, s obzirom na to da ih ima čak 14, prednjače zamjenik i pomoćnici ministra financija - potrošili su "svega" 323,8 tisuća kuna.
Pokazalo se da veličina osobne potrošnje Vladinih dužnosnika raste razmjerno položaju koji obnašaju. Tako su članovi najužeg Račanovog kabineta trošili prosječno 165.132,58, a pomoćnici ministara po 41.245,50 kuna.
_________________________________________________
Sebe sam "povećao" da me bolje uočiš a i urođene mi "skromnosti" radi...
Pogledaj i nadnevak kada je članak napisan i objavljen.
Kad se sruši helikopter i
Kad se sruši helikopter i poginu ljudi, obični ljudi, kojima je posao letjeti helikopterom cijele dane i prevoziti VIP osobolje, ali i za druge potrebe - onda je optužba - krivi su, nisi osigurali kvalitetnu opremu, nisu osigurali dali dovoljno novaca za održavanje....nisu ovo, nisu ono...
A kad se nabavlja nova kvalitetna oprema, koja neće samo povećati sigurnost ta dva predsjednika, već cijele ekipe kojoj je radnom mjesto taj isti vip helikopter (a to su iz naroda ljudi, jelte, vama bliski i dragi) - onda je to problem...
Ma ajde, samo se sere po svemu toliko jer je srati u ovoj državi pohvalno.. Ima i govana i muha i teza funkcionira i funkcionirati će koliko god treba...
youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen
http://www.jutarnji.hr/vijest
http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2008,11,26,,142606.jl ne ocekujem isprike dezurnih demagoga, ali netko bi trebao nesto reci, prije nego se promijeni retorika u suprotnu krajnost (radimo jeftino ali lose).
http://www.jutarnji.hr/vijest
http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2008,11,26,,142606.jl ne ocekujem isprike dezurnih demagoga, ali netko bi trebao nesto reci, prije nego se promijeni retorika u suprotnu krajnost (radimo jeftino ali lose).
Ovo je čvrst pravilo zadnjih 40 godina, us vemu smo najbolji.
A vjerodostojnost podataka nije više ni na razini humora.
Obzirom da je sve ista škola, isti ljudi i praksa, evo nekih:
- IGH je najjača i najbolja stručna institucija u Evropi. Otišli su im svi vodeći ljudi a i bez toga je tamo bila ttreća a najviše druha hrvatska liga. Ali su najbolji od Atlantika do Vladivostoka, naročito čelni, Jure radić koji nema ni jedna izveden most i zadnji je od hrvatskih mostovnih stručnjaka, Đuakan koji nikada nije rado ništa konkretno osim da je upleten u sve moguće afere i namještanja, Marina MD slično ...;
- cca 2002.g. je Industrogradnja proglašena najbolje prilagođenoj velikoj tvrtki novim zahtjevima a više nisu imali ni jednog ozbiljnog stručnjaka, ekipu iopremu ni za jdno gradilište ...;
- slično IGH-u i Insutrograadnji čačić i Coning group, amo ...
Slično tome Zagreb obara sve rekorde, u odnosu na evropske gradove a i Moskvu, Dubai .
Za sve vas koji to pušite je krajnje vrijeme da pročiate tekss vodeće komesarke, pod kojom su se izlegli ti uspjesi, Milke Planinc, ali ne one iz sedamdsetih nego ekspoze 1982.g.
A šta tek sa pravim podatkom da je ZABA povećala dobit 50 % dok evropske banke mole boga da ne propadnu? I hrpom sličnih, npr. slučaj Magama u kojem je ZABA sudjelovala ...
Došlo je doba da se više ne moramo baviti time. Treba reći otvoreno da su za druga Staljina tridesetih bili još bolji rezultati, kod Adolfa i stvarno, čitati Speerove memoare, a kod druga Mao-a u kulturnoj revoluciji također bolji nego u ovoj našoj. Drugo je pitanje štaa je tu istina, šta kvaliteta i šta je sve u vezi.
P.S. Naše ceste su stvarno cca 2x skuplje od najbližeg idućeg a cca 30 % slabije. Cesta Zagreb - Rijeka je koštala cca 4 x više od prikazanog. Nemogući su točni podaci, jer se ro tako radi da je glupost govoriti o točnim podacima i neke manje ceste u Zagrebu.
bilo bi ipak zanimljivo
bilo bi ipak zanimljivo vidjeti podatke o cijeni kilometra u hrvatskoj u periodu 2000-2003, i 2003-2007. to je ipak malo lakse usporedjivati nego li raditi usporedbe sa zemljama koje autoceste grade u potpuno drugacijim geomorfoloskim okolnostima.
Zelio bih izbjeci spamanje
Zelio bih izbjeci spamanje teme jer sam pomalo bezveze poceo s ovim, no po meni veliki je napredak bio u cinjenici da je iz price maknut mrski strani zavojevac koji je podugovarao s istim domacim izvodacima koji su preuzeli palicu, dok je tek na simbolicnim pravcima zadrzan prijasnji politicki kriterij - Strabag,....
Sve je zapakirano tipicno hrvatski, lud zbunjenog, ali je u principu ispod te vizure sjajno odradeno. Kao bunili se NGO i ostali. Malo smo imali problema sa vanjskom percepcijom domacih odvijanja, ali u principu dat je veliki doprinos domacoj operativi i to po mom sudu ne simbolicno nego stvarno. Zalosno je sto to nema tko iskomunicirat vec se stvar svodi na budalasta natezanja od kojih nitko nema koristi (zato i velim da se treba ispricati za zamajavanje javnosti). Bez zamjeranja, ali umjesto da se gaji nekakav pozitivni duh jer za to ima pokrica, prevladava Pancic omorika - doslovno. Ako to sami necemo gajiti, nece ni drugi, pace. Primjer http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6471241.stm
sve i da se grade
sve i da se grade najjeftnijije sta to meni vrijedi akd za 190km moram platiti 60kn u jednom smjeru,
kad su tako jeftine za izgradit zasto su tako skupe za vozit se po njima?
Možda se predsjednik šali
Možda se predsjednik šali na račun Sanadera...
http://www.youtube.com/watch?v=ITX6byy5T6A
Poštovani @Whatever, Mesić
Poštovani @Whatever, Mesić je puno toga nabrojio gdje se može uštedjeti i zaraditi - od Brijuna na dalje. Što je i proveo?
Sve me to podsijeća na prastari vic od prije više od 30 godina:
Mika Špiljak otvara super modernu farmu krava muzilica – najnovija tehnologija.
Pozivaju ga na prvu godišnjicu rada i na njegovo pitanje kako ide žale mu se socijalistički „farmeri“ kako krave daju premalo mlijeka.
Mika savjetuje: Hmmm, ajde vi njih mlinčenjakom za valjanje tijesta svaki dan valjajte duž kralježnice pola sata.
Sledeće godine – mlijeka kao u priči a li mu se žale da nema dovoljno masnoće....
Mika savjetuje: Hmmm, dodajte svakoj u hranu 2 kg čvaraka dnevno.
Sledeće godine – dolazi drug Mika, stručnjak za sve (ima sve kurseve od 1945. pa na dalje) pa tako i za krave ali.... – farma pusta, nigdje ni jedne krave i nijedna radnika!!??
Pita čuvara: ...pa dobro gdje su krave i drugovi radnici?
Ovaj će mu: Krave pokrepale a radnici otišli na privremeni rad u Njemačku...
Mika, razočarano: Šteta, a imao sam još tako puno dobrih ideja!
P.S. Svaka sličnost sa Mikom i Mesićem je namjerna i nije slučajna Mesićevih „ušteda“ radi!
Whatever, ti si jedan od
Whatever, ti si jedan od kvalitetnih i krajnje nemilosrdnijih komentatora na ovom blogu, što zaista cijenim, ali katkad ti malo samokontrole ne bi škodilo.
Ovdje ne govorim samo o tome da nerijetko kad zaključiš da intelektualna razina rasprave drugog diskutanta nije na željenoj razini (koju si ti, velikog li iznenađenja, sam odredio) ili ako zaključiš da je on/ona otišao u off - topic (što nerijetko zaključiš opet samo ti), jednostrano prekineš raspravu, nerijetko uz pokoji komentar o maloumnosti i slično.
Da mene sad ne optužiš da idem uširoko, reći ću da je ovaj tvoj dnevnik klasični primjer takvog ponašanja. On je kao i obično dobro argumentiran i informativno napisan, ali bez zamjerke, potpuno upropašten jednim od tvojih zaključaka:
Uštedimo kako predsjednik kaže na pogrebima tajnica koje imaju status branitelja, šta se takvoj tajnici ima pucati iznad groba, pošaljimo vijenac i tipizirano pismo koje će otipkati jedna od hrpe tajnica na Pantovčaku - izražavamo duboku sućut, bla, bla... pečat, potpis i ajmo dalje. Ako se netko baš borio, ajde, isprsit ćemo se i za zastavu i tih par plotuna, ali prvo provjeriti tri puta je li dotični bio stvarno u rovovima.
Ovakvom izjavom ti sasvim jasno pokazuješ da cilj tvog dnevnika nije pokretanje konstruktivne rasprave o pitanju troškova i štednje u doba financijske krize, već blaćenje predsjednika, koji intenzivno dokazuje da mu za to ne treba pomoć. Mesićeva izjava je idiotska, ja mislim da bi se s tim složili i u mladeži SRP - a, ali kakve pobogu veze ima pronalaženje istine o tome da li je netko uistinu branitelj ili nije te da li je na mutan način došao do svoje braniteljske mirovine (koja svojim prosječnim iznosom od oko 5 i nešto tisuća kuna predstavlja neki trošak, ali pusti sad to). Ja čisto sumnjam da ti smatraš da je tako što ok, ali ako i sam pročitaš što si napisao, ovo nesumnjivo zvuči jako u stilu:"Bilo pa prošlo!", ili jedna još popularnija "Tko je jamio, jamio".
Hoću reći, nemam problema s tim da autor pokušava nametnuti svoj stav (u ovom slučaju, nešto u stilu, Mesić je čoban, s čim se slažem, posebno u ovom slučaju, a sve više i generalno), ali nemoj dopuštati da ti se zbog takve žestine koju unosiš u svoje komentare i dnevnike, potkradu ovakve (i gore navedene) logičke greške, koje su zaista ispod razine koju ti možeš ostvariti.
Naveo sam već u nekom od
Naveo sam već u nekom od donjih komentara, ali da ponovim kad si me već pohvalio :)
Revizija braniteljskog statusa je za mene legitimna tema i volio bih da se jednom već riješi i ukloni s popisa branitelja salonske ratnike. Iako također mislim da je sad već skoro pa prekasno za to i da bi se izazvalo puno više štete i razdora nego konačne koristi i uštede.
Ali jedna stvar je sigurna, takva revizija se ne radi nad ničijim grobom. Čak i da su Mesićeve namjere bile najbolje (u što po povijesti njegovih izjava sumnjam) izvedba je katastrofalna. Što mu rade ti savjetnici? Ili mu je jezik kao i uvijek do sada brži od (upitne) pameti?
@ Whatever - nije prekasno,
@ Whatever - nije prekasno, sigurno nije, ali pogledaj PRAVI sadržaj paketa:
Revizija braniteljskog statusa i javna objava istih, revizija statusa HRVI, revizija umirovljenih branitelja, revizija dodjela stanova i kuća i objava imena onih koji su ih dobili i ono najbolnije - revizija poginulih hrvatskih branitelja.
Iz iskustva znam da i tu ima nevjerojatnih muljaža.
Na kraju, ima još jedan i osnovni problem - za to treba politička volja i ljudi neustrašivi i nepotkupljivi da to provedu.
Zašto se to do sada nije dogodilo i do kraja završila revizija gore opisanog? Zato što su apsolutno sve Vlade i sam vrh politike ovako "sigurniji" - mogu manipulirati braniteljima!
Zašto je to važno? IZMEĐU OSTALOG i zato jer branitelji odlučuju o ishodu svakih izbora.
Djeca su im već dorasla godine prava glasa (odrasli uz oca branitelja), a i roditelji su im dovoljno stari da se konzultiraju sa svojom djecom - braniteljima, koji danas imaju prosjek starosti 52 god.
Branitelji unutar svoje obitelji i nešto šire obitelji značajno utječu na rezultate izbora - presudno čak.
@Whatever Ja sam vec neko
@Whatever
Ja sam vec neko vrijeme na pollitci te poznajem tvoje pozicije, ali ekipi koja dođe sa strane, kad pročita ovako nešto...kužiš na što ciljam? Jednostavno, smatram da čovjek od sebe mora tražiti (barem) ono što traži od drugih, a ti kao vrlo zahtjevan diskutant koji u pravilu zahtijeva preciznost i dosljednost, moraš na ovakve stvari paziti. Ja i ti sad raspravljamo, ali budi iskren, da sam ja komentar napisao u nešto drukčijem tonu ("ovaj smiješni lik ne zna razlikovati kruške i jabuke i služi se svim raspoloživim sredstvima da podrži svoje argumente, a pri tom nije dovoljno pametan da razdvoji one koji su mu u korist, a one koji mu u raspravi ne koriste" - tako bih nešto ili slično napisao da je ovo prvi tvoj tekst koji čitam), da li bismo mi još uvijek bili na istoj valnoj duljini?
Drugo, po pitanju braniteljskih popisa - da, zajebano pitanje, ali jednako je kao i sa rješavanjem pitanja izgubljenih i nestalih žrtava. Imaš situaciju da naoko sad nemaš vremena za rješavanje tog pitanja i da resursi mogu biti bolje upotrijebljeni. Međutim, što dulje razmišljam, mislim da takva pitanja, to jest sposobnost da se društvo s njima suoči, mogu imati emancipatorski učinak i pokrenuti puno toga. Ono u osnovi snažno određuje kakvo naše društvo vrijednosti ima i tko smo mi u konačnici - netko tko je sposoban živjeti fino bez rada u doba duboke ekonomke krize, premda zna da je tata penziju dobio na "lutriji" te da li smo ljudi koji smatraju da su "naše istine" puno važnije od "njihovih žrtva"...ja bih željeo vjerovati da smo bolji. Ako tako gledaš, ono tvoje "skoro prekasno", može postati "u zadnji čas".
Uvažavam sve što kažeš,
Uvažavam sve što kažeš, ali ipak si utvaram da pišem dovoljno jasno za onoga tko želi shvatiti. Moguće su i greške i kriva argumentacija, ali onih koji će mi na to ukazati, fala bogu, ne manjka na pollitici.com :)
Pitanje braniteljskih popisa je kompleksno, a Mesić ga dodatno banalizira. Lako je njemu s Pantovčaka palamudit kako treba otkriti lažne branitelje kad on, kao i inače, operativno neće imati ništa s tim. Inače, jedno od principa u pravu je da je bolje da se ne osudi netko tko stvarno je kriv nego da se u procesu greškom osudi netko tko je nevin. Tu treba biti jako oprezan, a Mesiću je to sve na razini izjave koje će on dati, pa poslije nek se drugi zajebavaju s time.
Kao primjer, ni te nesretne tajnice s braniteljskim statusom nisu baš tako jednostavna priča, više je to floskula. Imam ujaka koji je bio prestar da bude na bojištu, ali je cijeli rat proveo na drugoj crti kao logističar. Ako gledaš strogo formalno, on je taj koji je sjedio u uredu i dobio braniteljski status. Ako gledaš realno, njemu su svejednako oko glave frcale granate dok se brinuo da oni koji nose oružje imaju dovoljno hrane, opreme, oružja. Rat nije vođen samo na prvim crtama, bila je potrebna logistička i svaka druga potpora u pozadini. Ali takve finese ne zanimaju Mesića - on da izjavu, pa što bude.
Meni se ironija na kraju
Meni se ironija na kraju teksta sviđa i u svakom slučaju je potrebna. Daje do znanja da je autoru uglavnom sve jasno, te mu je ujedno poznato da se ništa promjenit neće.
Jest da se Meske
Jest da se Meske raspištoljio i da se ne štedi na epikurejskim porivima. Cijela ta bulumenta košta ali gore ima i zajebancije. Sjede tako 16 samuraja i šogun "građanin", malo se divani i kafeniše, pričaju anegdote i smišljaju psine te dođe vrijeme, pod točkom "razno" na tom satu razredne zajednice, za neke službene aktivnosti. Državni poglavar iznese svoj stav, ona kuharica kapućina razbudi okupljene seniore lupkajući žličicom po kineskom servisu i naravno da većih prigovora nema. "Gospodine predsjedniče, dijelim vaše mišljenje" - odzvanja zapadnim krilom Richterove vile sve dok tu harmoniju mudrih glava ne naruši jedan teži jebivjetar, neslužbeni kralj švedskog stola ali i istovremeno vrhunska autoironična persona. "Ne, ne ja ne dijelim predsjednikovo mišljenje" - uto zastade knedla u grlu državnog vrha, čuje se muha u letu, sve dok savjetnik ne finalizira misao - "ja množim predsjednikovo mišljenje." Dok se grohot smiri već je ohlađena orahovička graševina a ne izbjegava se niti hrnjevački rizvanac, iznese se kulen, švargla i čvarci, i udri brigu na veselje. I tak, još jedan običan dan u uredu.
a nakon početnog šoka,
a nakon početnog šoka, sljedba okorjelih podržavatelja se regrupira i prebacuje priču na nešto sasvim deseto čime se miče fokus sa najnovije gluposti koju je provalio šef.
daj ovo malo podebljaj, ne znam na sto mislis...
Pa recimo, Jelena Lovrić je
Pa recimo, Jelena Lovrić je već napisala članak u Jutarnjem u kojem pojašnjava da je pravi cilj ove izjave bio pokretanje pitanja revizije broja branitelja. A onda se nadovezao i Mesić koji isto to kaže. OK, to je legitimna tema, ali u tom slučaju Mesić je mogao to tako i reći umjesto da brlja nešto o pogrebima i uštedama na počasnim vodovima i plotunima.
Kako god sad on priču izokretao i radio spinove (to je popularan termin, jel) ostaje činjenica da je izabrao najgori mogući primjer i još jednom se spustio u blato nedostojno pristojnog čovjeka. A da i ne govorimo kolike uštede bi se dale ostvariti u njegovom Uredu, a koje je on svojedobno i obećao.
Mesić laže, 2000. je imao
Mesić laže, 2000. je imao mogućnost značajno utjecati na reviziju statusa branitelja!
Tada mu je bilo važnije obračunavati se sa nekim HDZ-ovim HRVI 100% I grupe nego li završiti posao do kraja.
Pouzdano znam, krvavo sam platio njegovu zajebanciju!
držeći se teme, neka
držeći se teme, neka mesojed plati kompletne troškove svog ljetovanja na brijunima. ako mu precjednička plaća ne bude dovoljna, lako će podignuti kredit.
Točno @marijuan, ako mu
Točno @marijuan, ako mu bude falilo prodati ćemo čahure počasne paljbe iz vitrina koja svaka označava jednog umrlog branitelja.
Valjda mu apetiti nisu veći nego li Romi daju za taj mesing?
Ako je za Mesića - Romi se neće do kraja "ciganski" cijenkati!
..uz Mesićevu izjavi o
..uz Mesićevu izjavi o uštedama na sahrani branitelja meni je zanimljiva izjava Perkovića,pardon Nobila o stupnju genocidnosti Vukovara i Oluje..meni se čini kada ju je kaza(odnosno reka Nobilu da kaže) netko tko je sudjelova u obadvjema.. Mesić istodobno(lipo su to iskordinirali-lipo ga je Saša savjetova)"genijalno" izjavljuje da bi financ.krizu rješava uštedom na sahranama Hrvatskih branitelja i to u emisiji koja nije išla uživo nego je zbog obaveza predsjednika snimana ranije pa se dakle imalo vremena(da se htjelo) ne objavit tu idiotariju..u istoj (snimanoj radio-emisiji) mrtav-hladan izjavljuje još nešto što je jednako podlo a na šta nitko nije reagirao-uspoređuje vlastitu ispriku Srbima isprikom Willi Brandta zbog zločina fašističke Njemačke i time otvoreno izjednačava Hrvatsku s fašističkom Njemačkom i nitko živ na to ne reagira..evidentno je da se radi o kordiniranoj akciji gdje se unaprijed znalo da će javnost reagirati upravo onako kako je reagirala(bijes, osude, nevjerica, razočarenje, doljevanje ulja na vatru nacionalnih podjela..)..e sad, ja bi ih lipo pita zašto to rade i koji im je krajnji cilj..kad se sitim o kakvim monstrumima se radi uvati me tiha jeza ...