Tagovi

Sprega medija i organiziranog kriminala

Wazda prisutni politi?ari

Vjerovali ili ne, njema?ki WAZ, koji kao ve?inski vlasnik EPH-a de facto ima monopol nad našim tiskanim medijima , priznao je svoje poslovne veze s organiziranim kriminalom!!! U prošlom dnevniku sam se pitao zbog ?ega nas naši mediji ne izvještavaju o policijskoj akciji "Balkanski ratnik" i nakon par dana stigao je odgovor.

19.03.2010.
Ovu krajnje uznemiruju?u ?injenicu, zbog koje bi bili pribijeni na križ srama, i ne samo to, u bilo kojoj stvarno demokratskoj zemlji, kod nas zahvaljuju?i njihovom monopolu nema tko prenijeti. To njihovo priznanje dio je priop?enja objavljenog 19.03.2010. u tiskanom izdanju beogradske "Politike", u kojoj imaju 50% vlasništva. Peter Lange, ?lan odbora direktora WAZ-a, izjavio je: „Poslovni kontakti sa gospodinom Suboti?em uspostavljeni su u onom trenutku kada je on imao zna?ajne veze sa uglednim politi?arima u Srbiji i WAZ zbog toga nije imao razloga sumnjati u njegov integritet.“

2001.
Ma koliko se trudili da sebe prikažu jadnim naivcima, istina je daleko od toga. WAZ je došao na srpsko tržište 2001. kupnjom 50% dionica „Politike“. Ve? je te godine Pukani?ev „Nacional“ naveliko pisao o Stanku Suboti?u kao glavnom mafijaškom bossu na Balkanu i kralju duhanske mafije. „Nacional“ ga je optužio za likvidaciju Radovana Stoji?i?a Badže, Branislava Lainovi?a Dugog, Jusufa Buli?a, Milana ?or?evi?a Bonbone i Milana Rajovi?a.

2002.
WAZ je kod nas ve? bio umješan u jednu krupnu aferu. Bila je to afera „Grupo“ 2002., koju su istraživali naši policijski organi, a WAZ je tom prilikom optužen da iskorištava svoje veze u njema?koj vanjskoj politici za opstrukciju pravne države u Hrvatskoj, a sve zbog svojih poslovnih interesa. Politika je umiješala svoje prste i afera je zataškana.

2003.
No dobro, „Nacionalu“ se tada spo?itavalo da te ?lanke objavljuje iz raznih svojih interesa, ali takve interese sigurno nije imala Francuska, koja je 2003. u policijskoj akciji „Mreža“ ozna?ila Suboti?a kao jednog od glavnih švercera cigareta na Balkanu.

2004.
2004. godine po?ela je suradnja izme?u golemog njema?kog giganta WAZ-a s jedne strane i Suboti?eve „Future plus“ s druge strane, kao i njihovo povezivanje u najve?u prodajnu mrežu u Srbiji.

2007.
Tri godine poslije, 2007., WAZ-ov cijenjeni poslovni partner završio je na crvenoj potjernici Interpola.

2008.
Poslovna suradnja raskinuta je 2008. Prema tome, morali su znati i znali su s kim se povezuju. Razlog povezivanja u najboljem slu?aju može biti zarada po bilo koju cijenu. ?esto smo svjedoci da kriminalci traže ulaz u poštene kompanije, ali da jedan poslovni gigant bez ikakvog pritiska ulazi u posao s kriminalcima, to je ve? rijedak slu?aj. Ako se pritom radi o medijima, koji bi trebali ukazivati na anomalije u društvu, onda je malo re?i da je to opasan presedan. WAZ je zatim izazivao našu zabrinutost i kada u šest godina vladavine Ive Sanadera naši mediji pod njegovim okriljem nisu objavili niti jedan imalo kriti?an ?lanak o Njegovoj Visosti. Kada je Sanader dao iznu?enu ostavku i kada je ve? cijeli svijet pisao o njegovoj upletenosti u korupciju, Bodo Hombach ga je htio postaviti na visoko savjetni?ko mjesto. A baš po tom gospodinu Hombachu srpski nezavisni mediji nemilosrdno udaraju, isti?u?i njegovu povezanost sa Stankom Suboti?em i Darkom Šari?em. Prati se put novca i tvrdi se da je WAZ sa Suboti?evim i Šari?evim novcem htio, i još ho?e, kupiti „Ve?ernje novosti“. U svom priop?enju oni to, kojeg li iznena?enja, negiraju.
Ova vijest, koja ?e sigurno zabrinuti gra?ane Hrvatske, trebala bi veoma zabrinuti i našu policiju. Naime, baš neovisni mediji, kojih u Srbiji unato? svemu još ima, objavljivanjem opširnih , hrabrih i objektivnih informacija daju vjetar u le?a i gra?anima i policiji u borbi protiv mafije. Zahvaljuju?i toj sprezi njihova je policija dosad zaplijenila više od 100 milijuna eura vrijednu imovinu kriminalaca. Zahvaljuju?i toj sprezi , iako su im glave ucijenjene na vrtoglave iznose, oni nastavljaju dalje. Bez podrške medija ostali bi bez podrške gra?ana i ne bi imali nikakve šanse za uspjeh. Kod nas je WAZ vezao ugovorima gotovo sve važnije novinare, ?lanove Hrvatskog helsinškog odbora, pisce. U nas se neovisni mediji mogu nabrojiti na prste jedne ruke i uglavnom se svode na internetske portale. U takvom odnosu snaga policija ne može dobiti kriti?nu masu gra?ana koji ?e ih podržati u obra?unu s korupcijom i organiziranim kriminalom.

23.03.2010.
Na ovom mjestu htio sam završiti dnevnik rije?ima „Laku no? Hrvatska“, ali ne mogu odoljeti a da ne pošaljem jednu kratku poruku WAZ-u i Bodi Hombachu u stilu Stipe Petrine, jer doti?na gospoda jedino to zaslužuju. Poruka glasi:


"Cijenjeni" gospodine Bodo Homach primite jedan srda?ni balkanski pozdrav uz zelju do B-ode-te tamo odakle ste došli!

splica

Komentari

Splića, ovo je i te kako

Splića,
ovo je i te kako važna tema za hrvatsko društvo i politiku jer pokazuje kako ni jedna od dviju vodećih stranaka, a tako ni druge nacionalne institucije, a posebice strukovna udruga, dakle Hrvatsko novinarsko društvo, nisu vodili računa o tome kako se privatiziraju mediji u Republici Hrvatskoj.
Hrvatska je pored gubitka financijskog, telekomunikacijskog, djelomično energetskog, te drugih suvereniteta i u medijskoj djelatnosti izgubila svoj suverenitet, iako ga mnoge kapitalističke države, baš zbog njegove važnosti, i te kako čuvaju. U Kanadi, na primjer, ni jedan stranac ne može imati više od 25 posto udjela u bilo kojem tiskovnom ili elektroničkom mediju, u SAD je Rupert Murdoch mogao postati vlasnik TV mreže Fox tek kad je postao američki državljanin, u Europi također postoje ograničenja u pravu vlasništva, a naši bajni političari neznalice sve su propustili divljem globalističkom kapitalu. Tako smo dobili Bodu Hombacha odnosno Nina Pavića kojeg je, ne treba smetnuti s uma, stvorio Miroslav Kutle. "Večernji list" kojeg je počeo prodavati Ivić Pašalić prodan je provincijskoj austrijskoj "Styriji" za vrijeme vladavine Ivice Račana. I "Styria", odnosno VL grupa, i EPH odavno su prešli zakonski dozvoljenu koncentraciju tiskane naklade od 40 posto. Po automatizmu Olgica Spevec, treba li spomenuti da je ona bivša članica Gradskog komiteta SKH Zagreba, kao ravnateljica Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja trebala ih je već odavno kazniti sa po milijun kuna, jer to u skladu sa člankom 33. Zakona o medijima propisuje članak 55. stavak 8 istog zakona. Nabrojit ću samo naslove EPH7WAZ-ovih izdanja: Jutarnji list, Slobosdna Dalmacija, Sportske novosti, Slavonski dom, Duborvački vjesnik, Šibenski list, Globus, Autzo klub, Auto blic, Gloria, Cosmopoliten, Moto klub, Moja Tajna, OK, Garzia, Playboy, Tena, Vita. Pored toga grupa posjeduje vlastitu agenciju EPEHA, fotoagenciju CROPIX, vlastitu tiskaru u kojoj su počeli izdavati knjige i DVD-e. EPH nikad nije objavio ugovor što ga je Sanaderova vlada potpisala s Ninom Pavićem o prodaji "Slobodne Dalmacije".
Upravo je stoga važno da su transkripti pok. Pukanića javno objavljeni, jer oni razotkrivaju isprepletenu mrežu između politike, počevši od samog bivšeg predsjednika Mesića, medija i kriminala. Ako se tome doda da rijetki javni mediji, kakva bi trebala biti HRT, nisu potpuno slobodni upravo zbog toga što su i sami inficirani tim sindromom (slučaj Knežević, Čuljak, Čeljuska itd) onda normalan i racionalan promatrač sa strane ne može ništa drugo zazvati nego "Tako nam Bog pomogao".
Stojte mi dobro.

Tko je glasao

bajić je svpjim dilanjem

bajić je svpjim dilanjem informacija izabranim/om novinarima ne samo postupao suprotno propisima o tajnosti istrage, tajnosti podataka, presumpcije nevinosti itd... nego je (kao i pavić i pukanić) narušavao tržišno natjecanje i konkurenciju na tržištu.

naime, gledajući iz pozicije npr. Novog lista, novina koje plaćaju davanja državi kao i Jutarnji list, i novinara Novog lista koji također osobno plaća poreze državi da bi bajić i njemu slični radili svoj zakonom propisan posao, a što oni rade?

umjesto da svim novinama i novinarima daju jednak tretman, npr. u formi priopćenja, on dajući podatke izabranom novinaru i omogućava njemu i njegovim novinama bolju tržišnu poziciju (udarne naslovnice....)

osim toga bajića i njemu slične nitko ne plaća da preko svojih novna/ra vrše propagande nad građanima hrvatske, bez obzira na cilj.... njihovo je da rade ono kaj im zakon određuje

Tko je glasao

kako znati što je

kako znati što je istina?
ne može se vjerovati onome što čovjek govori
ne može se uvijek vjerovati niti onome što čovjek radi
ali prilično je pouzdano
procjenjivati situaciju i čovjeka prema posljedicama njegovih djela

npr,
pukanić je optužbama na račun đukanovića i đinđića
bio, u političkom smislu, na strani ubojica zorana đinđića
protivan političkom osamostaljenju crne gore
protivan europskoj orijentaciji srbije
protivan osamostaljenju kosova
znajući njegovu duboku opredijeljenost za principijelnost, ljubav prema pravdi i istini
trajnu borbu za neovisnost o politici i mafiji
i sklonost distanciranju od najmoćnijih ljudi
bez obzira bila ta moć institucionalna ili vaninstitucionalna
možemo vjerovati da je pokojnog zorana đinđića napadao samo iz
visokomoralnih razloga,
kao bi svojom konstruktivnom kritikom postigao da
srbija ima još boljeg premijera

(to su činjenice, sigurno postoji mnogo načina na koji se mogu objašnjavati,
ali bitno je vodi li govor o toj temi u stvaranje magle
ili bistri vodu)

na današnji dan, 27. ožujka 1941.
general simović izvršio je državni udar, srušio princa pavla
i uvukao jugoslaviju u II svjetski rat
u trenutku kad se je hitlerovo carstvo protezalo do staljinove granice do francove granice, od sjevernog ruba norveške do juga grčke, a najbliži saveznici bili su u kairu
par tisuća kilomeara daleko
engleska tajna služba, platila je za to nekih 20.000 funti
engleska kraljica simoviću je nešto dala
nije bilo tako ni teško, da nije simović, bio bi netko drugi
(slično je valjda mislio i kadijević, ako ne ću ja, hoće blagoje)
jer je srpska elita godina zadojena idejama o stvaranju velike srbije
bila spremna prihvatiti ulogu žrtvovanog pijuna, ako će na kraju partije uskrsnuti kao barem konj, ili kula
iz primjera jasno
kako svjetska sila može utjecati na povijest malih naroda i država
i relativno malim sredstvima

slično se zbilo i dvadesetak godina ranije
kod ubojstva nadvojvode u sarajevu
kojeg je organizirala srpska tajna služba
(poznata po tome da je potpuno neovisna od utjecaja velikih sila)
taj je rat promijenio sudbinu svijeta u XX stoljeću
i dao nam raspored snaga koji vrijedi i dan danas

svaka teorija zavjere
a to je otprilike ovaj splicin tekst
može biti više ili manje zanimljiva
ali je besmislena analiza koja je ne stavlja
u kontekst osnovnih pravila geopolitike na balkanu

luka

Tko je glasao

Kao prvo, ovo nije neka moja

Kao prvo, ovo nije neka moja teorija zavjere već prenošenje teksta iz "Politike" koji je nekim čudom objavljen na čiriličnoj strani i ne na internet izdanju. Htio sam je skenirati ali pošto postoji dosta medija koju su je prenijeli i može se lako naći na "Googlu" - nisam.
Drugo, već sam više puta naglašavao kako nikako ne smije se Đukanovića i Đinđića trpati u isti koš. Subotić je kupio crnogorskoj vladi dva aviona od po tri miliona eura a Đinđić je zazirao od Subotića koji je bio naslonjen na Koštunicu i uostalom napadao tvornicu duhana Rovinj koja je bila duboko umiješana u mutne poslove. Zato ih je i blokirao u Srbiji.
Treće ako je osobna materijalna korist visoko moralni razlog - u pravu si.
Četvrto- dole navodiš srpske e-.novine kao primjer slobode medija. Hajde reci jedan neovisni hrvatski medij.

Tko je glasao

srpski nezavisni mediji?

srpski nezavisni mediji?

luka

Tko je glasao

splićo moj, odi ti malo u

splićo moj, odi ti malo u hajdučiju, čitaju te!
danas u Novom listu čitam da agencija za zaštitu tržišnog natjecanja pokreće istragu nad EPH-om i NCL-om. jes da su oni ni toplo ni hladno, ali kad institucije sistema počnu zvrkat okolo, evo tebi problema. trest će se brda a stradat će donosioc vjesti.

Tko je glasao

živa istina. često sam

živa istina. često sam prepoznala neke teorije ovdje iznesene kasnije u nekim medijima, plasirane kao izvorne informacije tog i tog ili te i te...

primjetila sam isti članak i odmah se sjetila splice ;)

Tko je glasao

Splco, nemoj me zajebavat da

Splco, nemoj me zajebavat da te izgubim prije vrimena.
Ko će ti cviće zalivat? :):):)

grdi

Tko je glasao

Ne bih rekao da

Ne bih rekao da objavljivanje informacija služi kao vjetar u jedra policije i javnosti. Prije je obrnuto. Čim se nešto dade naslutiti ili samo šušne, sve snage se angažiraju da se stvari zataškaju. Pa je prosječno vrijeme od provaljivanja tajni do nekih opipljivih rezultata bar pet godina. A zna se ospstruirati i puno duže.

Osim toga, informacije i uvid nisu isto. Saznanje i svjesnost također. Obično se u medijima objavljuju poluistine ili totalne dezinformacije, kako bi se zavaralo javnost. Sve s namjerom da se spriječi dokazivanje postojanja i djelovanja zločinačke organizacije. Tako je nemoguće otkriti da su ljudi poput Ostojića, Benka, Fabera ili Grbića poput sijamskih blizanaca što se ispranosti mozgova i beskarakternosti tiče. Lučin, Karamarko, Kirin ili Rončević isto tako. Što god je radio jedan od njih, radili su ili rade ostali. Ne postoje razlike. Da postoji mogućnost da se te marionete slučajno otrgnu kontroli, ni jedan ne bi primirisao funkciju. Tako stvari funkcioniraju. Ruža Tomašić je odbila od Sanadera ponuđeno mjesto ravnatelja policije, kada joj nije htio dati odriješene ruke da obračuna s mafijom i organiziranim kriminalom.

Tko je glasao

I opet malo komentara na

I opet malo komentara na splicine "mafijaške dnevnike", šteta.

Moram priznati da su ova dva posljednja dnevnika poprilično intrigantna i nesumnjivo daju za razmišljati. I tako prežvakavajući ove mozaike što nam splica slaže palo mi je na pamet jedno logično pitanje:

- Da li to tako stvarno mora biti?

Meni se čini da je odgovor na to potvrdan.

I sad ako se krene dalje burgijati u tom smjeru i ako znamo da su neki jako dobro profitirali od ovog rata pitam se koja je tu bila prava svrha svega skupa, ta na kraju se sve vratilo gdje je i bilo na početku. Jedina promjena je da je masu toga zamračeno i da smo svi platili masni porez kako bi financirali cijelu tu zavrzlamu. Ako se ide još dalje razmotavati ova teorija zavjere logično je da su upravo mediji ti koji su bili presudni u provedbi te brutalne pljačke imovine i ljudskih života. Bez te žestoke propagande usmjerene na pronalaženje svih tih babaroga puno toga ne bi bilo moguće i stvarno je pitanje da li bi baš toliki Beograđani bacali cv(ij)eće na one tenkove koji su išli na Hrvatsku. Da znam, Srbi genetski imaju uprogramirano mržnju prema Hrvatima, da li, ili je to zapravo plod propagande? Vjerojatno mnogi od onih koji su bacali cvijeće teško da bi znali pokazati na karti gdje se točno Vukovar nalazi.

Dakle dobili smo još jedan rat za koji se dosta dobro mogao predvidjeti ishod isto kao što je predvidljiv ishod američke avanture u Iraku.

Danas, kad je prevrat prošao, trebamo misliti kao sačuvati sve te stečevine. Nesumnjivo da za takve svrhe je opet medijska, zapravo multimedijska, mašinerija savršena.

Još nam predstoji da ovakva razmišljanja "uvrstimo" u situaciju gdje gospodin Bodo Hombach susreće gospodina Stanka Subotića i dosta logično se možemo pitati tko je tu kome što nudio. Nešto mi se čini da je tu gospodin Hombach imao ponešto više robe za nuditi, oliti za prodati.

Ne postoji bolja zaštita za takve fine poslovne ljude nego što je medijska zaštita i stvarno bi bilo zanimljivo znati kolika je cijena "neobjavljenih oglasa"? Vjerojatno neuspredivo veća od cijene "objavljenih oglasa".

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Cilj moga pisanja o ovoj

Cilj moga pisanja o ovoj problematici je probati malo oslobotiti ljude i medijski prostor. Sistem mi bio da ja malo povućem pa neko malo nešto doda.... No strah je golem. Najbolji dokaz tome je da sam dobio tako rečeno više prijateljskih privatnih poruka da se čuvam nego komentara za diskusiju. Zahvaljujem se svima iskreno. Situacija u društvu je izgleda čak i puno gora nego što sam mislio. Izgleda kako smo ipak bili puno slobodniji u omrznutom socijalizmu nego sada. Tada su kriminalci surađivali samo, uvjetno rečeno, sa DB-om i to van države a sada je suradnja uspostavljena na svim nivoima. Politika, business, mediji, pravosuđe čak i Crkva, da ne zaboravim prosvjetu. Raspali su se svi stupovi društva. U cijeloj priči ispada kako je politika koja je ranije bila najotpornija na kriminal danas najslabija i ispada dežurni filter za ispuhivanje bijesa kod naroda što nam dovoljno govori gdje živimo. Ta ista politika tjera policiju da se više bave nama, običnim građanima nego kriminalcima. Onda narod ne može vjerovati policiji a kamoli obavještajnim službama kojih se puno ljudi više boji nego kriminalaca. To bi bila interesantna anketa. Koga se više bojite od njih. Najgore je u svemu psiho stanje nacije. Bez osjećaja slobode živiti, ma jebeš takav život.
Postavlja se i pitanje investiranja u Hrvatsku. Kriminalci iz cijelog svijeta kod nas investiraju bez problema jer se brzo snađu u mreži. Ozbiljne kompanije neće gubiti svoje vrijeme i novac. Ima ih kao WAZ ali kako i sami kažu i oni idu preko kriminalaca kao jačih i pouzdanijih do političara. Sve je onda jasno tko zapravo vlada na ovim prostorima.

Tko je glasao

Splico, u pravu si. "Bez

Splico,
u pravu si.
"Bez osjećaja slobode živiti, ma j.... takav život".
Dodala bih, mediji ne samo da proizvode strah i nepovjerenje, nego i zaglupljuju gledatelje ili čitatelje.
Opet idu na dvije TV reality show i teško se odlučiti koji je gori, da li neka farma ili neki koji pred nama uče pjevati.
Da ne govorim o moru žutila po kioscima, to navodno prodaje novine.
Čini se da je sve razumljivo, ali ne i HTV. Stave u prime time onaj cirkus od pjevača ili plesača, malo zabave ljude, odvratno žicaju glasove da se skupi što više love, a u "Zatvoreno" HLO sa marginalcima od gostiju,Letica napr.
Pa ako to nije namjerno priređivanje tv programa, koje me podsjeća na staro pravilo "kruha i igara"; teško je razumjeti koji je cilj takvog programa. I tko od njega na kraju ima koristi.
Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

Mirta na pitanje koji je

Mirta na pitanje koji je cilj takvog programa i kome je to korist odgovor je u vladajučoj ganituri i mafiji to jest u hobotnici.
A farma je Hrvatska.
Gledajte i plačajte dragi građani Hrvatske.

grdi

Tko je glasao

Upravo "afera Grupo" se

Upravo "afera Grupo" se može uzeti kao sjajan primjer onog što može učiniti kontrola medija. Ovo je dio teksta koji upravo prikazuje kako su se stvari objavljivale, odnosno neobjavljivale, nakon što je danas ugasla "Republika" objavila vjest o tajnom ortačkom ugovoru između Miroslava Kutle, Vinka Grubišića, Ninoslava Pavića i Ivića Pašalića:

Afera Grupo uzdrmala i HRT
Prva je vijest emitirana u centralnom Dnevniku, ali tek negdje u desetoj minuti, ne bi li se cijelom događaju dao što manji značaj. U sljedećoj informativnoj emisiji "Odjeci dana" to je bila udarna vijest, ali već ujutro slijedećeg dana njeni su urednici pozvani na odgovornost, te kritizirani da "Republici" daju prevelik prostor u informativnim emisijama, što čelništvo kuće smatra krajnje nepotrebnim. Nekoliko slijedećih dana na HTV-a je vladao pravi kaos, jer su Pavić i Grubišić privedeni u istražni centar i saslušavani, što je novinare stavljalo na pravu vatru jer nisu znali kako udovoljiti čelništvu kuće u kojoj rade. Tako se cijelo vrijeme pronalazilo što je moguće bezazlenije scene iz cijele afere: privođenje skoro da nije evidentirano televizijskim kamerama, ali ja puštanje skoro proslavljeno, i to brojnim izjavama glavnih aktera "afere Grupo" i njihovih odvjetnika.

Netko od onih velikih medijskih mogula je izjavio da "postoji samo ono što novine prenesu", dakle onog što nema u novinama zapravo i ne postoji.

Svakako preporučam čitanje cijelog linkanog članka za osvježenje pamćenja.

leddevet

leddevet

Tko je glasao

Leddevet, Feral Tribune pao

Leddevet,
Feral Tribune pao je kao usputna žrtva medijske hobotnice.
Neprežaljeni "Feral".
Hvala za link.
Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

najdraža feral su izdali

najdraža
feral su izdali čitatelji
kao što će izdati i e-novine pere lukovića
ne mislim raspravljati o sadržaju
političkom, intelektualnom, ljudskom, literarnom

nije mi jasan problem cijene
list onakve grafičke kvalitete
u proizvodnji je beskrajno jeftin
nedostaje broj, prodanih, primjeraka

e-novine
svi ih vole
nitko ne bi platio

luka

Tko je glasao

splica, privatizacija,

splica, privatizacija, odnosno monopolizacija medijskog prostora u hrvatskoj je stvorena kriminalnim cinom "afera grupo" i cemu se cuditi sto ta medijska smeca danas rade jedino za svoje i tudje kriminalne interese!?
za pukija se zna da je reketirao neke poduzetnike(u stilu..plati pa ti necu pisati o tvom prljavom rublju, za koje se sad ispostavilo da mu ga je sam bajic servirao), dok je bivsi komunisticki apartcik, nekad drug, a danas gospodin, ninosav pavic, sav svoj medijski uradak sveo samo na onu.."pisi samo ono sto mojim sponzorima i meni.. odgovara"!

Tko je glasao

Ma bio je nezajažljiv za

Ma bio je nezajažljiv za pare. Kuća na Ribnjaku se procjenuje na 3-4 miliona eura. Sa Šarićem je radio još u vrijeme Montgomeria. Nitko nije obratio pažnju na sms poruku sa Bajićem kada obojica konstatiraju kako prvo pokušaj ubojstva nisu naručili crnogorci. Da su mislili na Subotića ne bi to tako rekli. Znači obojica su znali tko su bossovi. Paviću su digli auto u zrak. Pročitao sam kod Koraća kako je Pukanića u vrijeme ubojstva čekao u crnogorskoj luci Bentley od pola miliona. Ne volim ružno pisati o mrtvima ali on je pisao za sebe, kao i Pavić a ne za građanstvo.

Tko je glasao

kako misliš malo

kako misliš malo komentara....pa sve vrvi okolo od mafijašenja, reklo bi se dobro da itko ima išta više reći, ja recimo nemam teksta. Da se recimo pojavi nešto normalno, mislim da bi to u ovoj poplavi kao prava rijetkost (npr zadnji fuminantin dnevnik) izazvalo bujicu komentara ili totalni muk bez imalo teksta.
Ove naslage afera pa istražnih zatvora, pa nedostatka dokaza, pa pun qu zastara, pa opet afere, pa nije dosta, pa hypo, pa mercedes, pa jedan ivo, pa drugi, treći,pa isprike, pa ovaj gradonačelnik, pa onaj, pa tamo onaj četvrti, pa banke ostale, pa gradnje, pa opijumski puti, pa ispiljeni krimosi, pa otemica i ubojstva djece, pa sve.... i tako dalje.
Ajde daj bar jedan normalan primjer nečeg stvarno dobrog i vrijednog pažnje a da je rad, proizvodnja, dobrobit....(zaboravi sada na studente i junake varšavske ulice)

Tko je glasao

upravo tako 3103!:) od

upravo tako 3103!:)
od hiperprodukcije sranja na kraju potpuno oguglas na svako sranje, jer u septickoj jami moras i dalje zivjeti, a moras ostati i koliko-toliko(relativno) zdrav u njoj!:)

Tko je glasao

kako misliš malo

kako misliš malo komentara....
Mislim na splicine dnevnike konkretno, a ove komentare koji su nastali dok sam ja sažvakavao svoj komentar od "Mesić Fun Cluba" ne brojim.

A ako hoćeš mjesto gdje je sve lijepo i komentari su ukusni odi na Coolinariku - ups, to je Podravkin sajt :-(

leddevet

leddevet

Tko je glasao

A ako hoćeš mjesto gdje je

A ako hoćeš mjesto gdje je sve lijepo i komentari su ukusni odi na Coolinariku
što se sveprisutne pljačketine tiče mene bi pak zanimao recept kako zbrojiti svu lovu koja nam je tako masno ispražnjena (recimo afera kamioni je mrvica, 5% od afere vatrogasnih vozila, što je pak mrva u odnsu na kapitalne gradnje čijim stvarnim cijenama koštanja na kraju je dodana bar još jedna beznačajna nula....) a onda sve skupa ostalo - koliko je to stajalo u zadnjem desetljeću jednog poreznog obveznika, odnosno koliko nam je država dužna vratiti love svojom "nepažnjom" vođenja budžeta (uračunati 17% kamate).
Onda drugi recept - kako spasiti prostor od daljnje pljačke.
Onda ako može za desert: kako od likova u Saboru napraviti muzej voštanih figura i kao zanimljivu destinaciju oživjeti Gornji grad.

Tko je glasao

Splica,

Splica,
Bravo!!!
Pozdrav
Mirtaflora

Tko je glasao

@splica točno tako, pisani

@splica točno tako, pisani mediji su jedna podanička ruka političke oligarhije, organiziranog kriminala, mita i korupcije, ili mafije, kako je jednostavnije definirati zlo koje koja ima vlast u državi.

Iskoristiti ću priliku i nabrojati glavne mentore tog zla, a koji su mentori u službi mozga hobotnice koja je svoje krakove učvrstila u prvome redu u septičkoj jami s plutajućim govnima od kojih je najveće koalicijska vlada na čelu s bijednom marionetom Jadrankom Kosor i njenim koalicijskim lopužama, uključujući i takozvane predstavnike manjina, te njihove revolveraše u saboru koji svojim prljavim u lažima, krađom i otimačinom opterećenim rukama stišću omču oko vrata vlastitog naroda, demokracije i slobode medija.

Naravno nesmijemo zaboraviti ni onaj dio kokošinjca na Markovom trgu iz kojeg kokodaču ništa manje grješne spodobe mozga hobotnice, a koje su spodobe trenutačno u pokrajinom dijelu septičke jame.

Stoga ne treba čuditi da u takvoj državi bez istinskih predstavnika naroda vladaju kokošari bez kućnog odgoja, individue i spodobe s velikim deficitima osjećaja za moral, poštenje, pravednost i odgovornost.

Dodamo li tome da su tim i takvim kokošarima bez kućnog odgoja, osjećaja za moral, poštenje, pravednost i odgovornost na usluzi ništa manje gramzive, podmitljive, bez savjesti i morala regrutirane horde iz pisanih i elektronskih medija, onda je jasno zašto nam uljezi i dušmani iz njemačkog WAZ određuju što će mediji izvještavati i pisati, te nam na taj način, a u interesu mafije koja putem svojih marioneta na Markovom trgu upravlja državom, kroje i manipuliraju javnim mijenjem i brinu se za to da Hrvatska ostane čvrsto u rukama mafije s državnim ovlastima.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

kukljice, kako ti tumacis

kukljice, kako ti tumacis cinjenicu da medju(objavljenim) pukijevim sms-porukama nema niti jedne poruke upucene stipi mesicu, a ni rodbini hrvoja petraca, a svi mi znamo da je pokojni puki bio jako dobar sa njima?
mislim, cisto onako, kad vec pricamo o tim septickim jamama?!:)

Tko je glasao

Edi tko zna sa koliko se

Edi tko zna sa koliko se mobitela ili kartica Puki služio. A ni transkripti ispisa poruka mi ne izgledaju baš vjerodostojno. Materijala (odbacimo one intimne) za priču bogme ima. Zanimljiva imena se pojavljuju. posebna je prića između Pavića i Pukija, Zatim između pukija i jednog predsjedničkog kandidata, Zatim oni rusi. A bogme se tu nalazi i Bajić. Jurdana maksimalno pokušava smanjiti štetu. Ima kolaterala ajme majko. Ovo što veli kukljica za Mesićev mobitel ja mu vjerujem. Kontakti su se morali ostvarivati na drugačiji način.
Sumnjam da su transkripti pročiščeni i kao takvi namjerno pušteni u javnost. Bojim e da se iza toga kriju puno gore stvari. Valjda će se nešto saznati.
Onakvo iznošenje privatnih stvari mi nikako ne leži. Za javne osobe me nije briga.

grdi

Tko je glasao

naravno da je ova prica oko

naravno da je ova prica oko tih sms poruka izuzetno suplja i da se selektivno, zbog odredjenog cilja pustila u javnost!
apsurdna je uopce i sama ta objava u sklopu sudskog postupka protiv ljudi koji su organizirali pukijevo ubistvo.
da se radi o mafalanijevim ili matanicevim sms porukama, to bi jos imalo nekog smisla, ali ovako?-..jedino suvislo objasnjenje je to.. da se pustanjem ovih sms poruka zeljelo diskreditirati zrtvu kako bi se zlocinci lakse provukli, ili kako bi odgovorni(npr. karamarko) oprali svoju odgovornost u tom ubistvu.
puki je definitivno bio usplahireni kokosar koji se btw. bavio i medijskim reketiranjem, ali ne samo u svoju korist, medjutim, zbog njegovog ubistva nisu samo odgovorni oni u sudnici.

Tko je glasao

Kako su nam bajni istražni

Kako su nam bajni istražni organi ne bi se čudio da krenu tragom prevarenih muževa kao možebitnim naručiteljima:):):)

grdi

Tko je glasao

btw, danas se i ranko

btw, danas se i ranko ostojic (bivsi ravnatelj policije koji je vodio istragu oko afere "grupo" i kojem se ninosav pavic(jedan od osumljicenih) oduzio na taj nacin da ga je nakon smjene zaposlio u upravi njegove "slobodne dalmacije"!) okomio na novinare koji su objavili te sukijeve sms poruke, jer su eto..okaljali lik ubijenog!?:))
moram se na zalost nasmijati, jer boli ranka cuna zbog pukija sa kojim je bio na sudu, koliko ga boli to sto se i njegov gazda pavic u svemu tome blamirao.

Tko je glasao

Dok sam pisao ovaj dnevnik

Dok sam pisao ovaj dnevnik opet sam malo gledao aferu "Grupo". Da se tada išlo do kraja a policija je imala dosta dokaza danas bi situacija u medijima bila puno bolja sigurno. Tu je Račan, izgleda, zeznuo najviše stvar da bi im se odužio za pomoć u dolasku na vlast i afirmativno pisanje. Ti dilovi političara i kriminalaca nas stalno "ubijaju". Onaj tko odvoji stvarno politiku od policije i pravosuđa donijeti će slobodu ovoj zemlji.

Tko je glasao

afera "grupo" je bila jedna

afera "grupo" je bila jedna od vecih privatizacijskih afera, odnosno, bolje receno, hrvatskih pljacki.
racan je tu ocito odigrao tu svoju "povijesnu ulogu" , abolirajuci te medijske kriminalce samo zbog svojih partijskih interesa, no neki, poput ranka ostojica bivseg ravnatelja policije, su iz te price izvukli i osobnu korist.
zamisli da se u nekoj civiliziranoj drzavi bivsi ravnatelj policije zaposli kod kriminalca kojeg je trebao procesuirati i da taj danas jos kotira kao neka nova nada sdp-a?

Tko je glasao

Edi 3, Ostojić će na sve

Edi 3, Ostojić će na sve moguže načine pokušati srušiti Marina u Splitu.
U Splitu je SDP totalno oša vragu.
Vidjeti ćeš ovih dana.

grdi

Tko je glasao

"pomozi sirotu na svoju

"pomozi sirotu na svoju sramotu" rekli bi nasi stari.
ostojic se ocito na svoj posebni nacin zahvaljuje marinu sto mu je oprostio njegov kukavicji bijeg iz sdp-a, pocetkom devedesetih i sto ga je kasnije(nakon njegovih bakalar-poslovnih "uspjeha") zaposlio da vodi ured za gradske prostore na kojima je lapan i digao onu mutnu lovu.
btw. mogao bi jurjevicu poslati popis poduzetnika koji bi posvjedocili ovu pricu oko tih poslovnih prostora
!?:)

Tko je glasao

Čoviće odakle ti toliko

Čoviće odakle ti toliko informacija ka da si cija.:):):)

grdi

Tko je glasao

a sto ces, zena mi je iz

a sto ces, zena mi je iz splita i jos navija za sdp!
sila necastiva, ma kakva cija!:))
zezam se, nisu informacije od nje vec sa terena!:)
dobro je kukljica definirao.."selo moje, hrvatsko malo"!

Tko je glasao

@edi3 vjerovao ti meni, ili

@edi3 vjerovao ti meni, ili ne Stipe u drugom mandatu de facto nije više ni koristio mobitel.

Naravno to ne znači da ga se nije u svako doba moglo kontaktirati.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

tko je tu vise

tko je tu vise pametan!?
neki ne koriste mobitel, a neki ne zele koristiti fiksnu liniju!?
jedni i drugi su povezani sa tajnim sluzbama?
cisto onako, jedna slobodna digresija!:)

Tko je glasao

Edi 3, neki se vračaju na

Edi 3, neki se vračaju na stare oblike korespondencije pa su sada u modi "golubovi pismonoše". Bogme dobro utrenirani. Nema lutanja.

grdi

Tko je glasao

@edi3 hebeš tajnu službu

@edi3 hebeš tajnu službu koja nema sve u svom "uhu"!

Pa danas i svaki selski načelnik zna tko što, i s kim, u krugu od stotinjak kilometara.

"Što vrijedi galopirati ako se krećemo u pogrešnom pravcu!"

Tko je glasao

majstore - u sridu, kao i

majstore - u sridu, kao i uvijek ;)

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Od 25. listopada 2017. godine na pollitika.com više nije moguće dodavati novi sadržaj (postove, komentare), niti je moguće kreirati nove ili se ulogirati na stare korisničke račune.
Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Najviše ocijenjeni članci

Najčitaniji članci