Tagovi

Slučaj Gaza: Izrael pred Međunarodnim kaznenim sudom?

Tekst ovog dnevnika je uklonjen jer je autor dnevnika prestao sudjelovati u kolaborativnom blogu pollitika.com te je prilikom napuštanja bloga sa sobom ponio svoja autorska djela.

Temeljem pravila pollitika.com autori tekstova zadržavaju autorska prava na svoje tekstove te s njima mogu slobodno raspolagati. S obzirom da autor ovog dnevnika ne raspolaže autorskim pravima na komentare korisnika koji su sudjelovali u raspravi ispod dnevnika ne bi bilo korektno iskoristiti jedinu moderatorsku ovlast koja je dana korisnicima: brisanje cijelog dnevnika i cjelokupnog sadržaja ispod njega.

Umjesto toga, uklonjen je tekst dnevnika, a komentari su ostavljeni.

Autor se ispričava korisnicima čiji su konstruktivni doprinosi na ovaj način ostali bez konteksta.

Za informacije i tekstove koji su originalno objavljeni ili preneseni na pollitika.com autora je moguće kontaktirati preko matičnog bloga.

Opinioiuris, studeni 2009.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Komentari

A jesam te taknula u žicu?!

A jesam te taknula u žicu?! Jel' ti kvarim financijsku konstrukciju?

My Soul

Tko je glasao

Nama je taj isti svijet

Nama je taj isti svijet pomogao Embargom i mi mu apsolutno ništa nismo dužni! Pogotovo se nismo dužni petljati u nešto što nas se ne tiče! Tamo svatko ima svoju istinu, a to nije naša istina. Ako se želiš učiti na nečijim primjerima, idi u Vukovar pa se nauči na primjeru Ovčare što god želiš. Tamo ti je odličan primjer. Da se svijet htio petljati, a nije, ne bi se dogodila Ovčara. Stoga se mi nemamo šta petljati i pomagati ili soliti pamet nekom drugom. Osim toga, dovoljno je što izdvajamo porez za plaćanje profesionalnih vojnika u NATU. Ako baš hoćeš izigravati velikodušnu glupaču, radije idi lijepo u Knin i bavi se onim siromasima tamo, svih narodnosti! I tamo narod pati, a to ti je puno bliže, a vjerojatno malim prstom nisi mrdnula da im pomogneš. Lakše je tipkati i izigravati velikodušnost na pc-u.

My Soul

Tko je glasao

ljudi, odgovarate na upise

ljudi, odgovarate na upise MySoul a minusima ste je
učinili nevidljivom

a da pokušate ne davati minuse
nego argumente

sačuvajmo minuse za uvrede, prijetnje i otkrivanje osobnih informacija

P.S. dao plus, pročitao, i stvarno ima i uvreda. Nije strašno
ali dovoljno da razumijem minuse.

P.P.S. MySoul, a da preskočiš uvrede.

luka

Tko je glasao

Nisu to uvrede, to je moje

Nisu to uvrede, to je moje čisto političko mišljenje. Ovdje svi izigravate suosjećajne dušice, koje eto pate zbog tuđe nevolje, bla, bla, a tamo vam u Kninu ljudi umiru od gladi, nema veze koje nacionalnosti. Umjesto da laprdate o tome što rade izraelci, što palestinci, pozabavite se svojim narodom da ne umire. Jesam li bila jasna? Je li taj moj politički stav zaslužio te minuse? Zar zato što mislim da je glup onaj tko se bavi tuđinom, dok mu vlastiti narod umire od gladi i smrzava se na hladnoj zimi? IMAM PRAVO NA SVOJE MIŠLJENJE!!!

My Soul

Tko je glasao

Vratite mi ovaj politički

Vratite mi ovaj politički komentar u život, jer ću ga inače, ovako cenzuriranog, proslijediti tamo gdje Mrak treba podići nagradu za otvorenu političku građansku e-scenu! Mrak je dobio prestižnu nagradu zbog zalaganja za slobodu političkog govora, a što vi radite?! Cenzurirate politički komentar svog neistomišljenika! Sve vas može biti sramota:
opinioiuris Pet, 25/09/2009 - 21:22 [Protiv]
diana majhen Pet, 25/09/2009 - 21:23 [Protiv]
sanja-1968 Pet, 25/09/2009 - 21:34 [Protiv]
klipan Pet, 25/09/2009 - 23:06 [Protiv]
Zoran Oštrić Sub, 26/09/2009 - 19:12 [Protiv]
ve-ka Sub, 26/09/2009 - 22:01 [Protiv]

My Soul

Tko je glasao

Ja sam ti konkretno dao

Ja sam ti konkretno dao minus zbog "loše argumentacije". Teško mi je svhatiti da netko na spominjanje masovnog ubijanja ljudi negdje izvan Hrvatske odgovara:
Nama je taj isti svijet pomogao Embargom i mi mu apsolutno ništa nismo dužni! Pogotovo se nismo dužni petljati u nešto što nas se ne tiče! Tamo svatko ima svoju istinu, a to nije naša istina.

Kakva je to bolesna slika svijeta, gdoje postoji samo "Hrvatska" i "sve ostalo"? IZmeđu ostaloga - i mi Hrvato smo u svoje vrijeme to slušali od tebi sličnih.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Ti imaš najmanje prava da

Ti imaš najmanje prava da se javljaš po tom pitanju, jer je potpuno jasno što misliš o ubijanju civila na Bleiburgu i Križnom putu! Prema tome, kuš!

My Soul

Tko je glasao

Istina, draga Moja Dušo,

Istina, draga Moja Dušo, svatko tko se malo potruditi pogledati što sam pisao, lako može vidjeti što mislim o ubijanju civila (uostalom, i vojnika) na Bleiburgu i Križnom putu. Prema tome - kuš!

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Po tvome ih jest trebalo

Po tvome ih jest trebalo ubiti, iz jednog jednostavnog razloga, jer ih se nije imalo kuda smjestiti. A svaki drugi normalni čovjek bi rekao da civile treba pustiti, ako ih se nema kuda smjestiti. No evo kako ti svoj stav obrazlažeš:

http://pollitika.com/marsal-tito-njegov-trg#comment-57668
Što gerilska vojska uopće može činiti sa zarobljenicima? Milovan Đilas u svojim memoarima (treća knjiga, koja govori o Drugom sv. ratu) govori kako im se nametnuo taj problem. Neke zarobljene Nijemce u početku ustanka su jednostavno pustili, kasnije su ih ili ubijali, ili čuvali za zamjenu. Nema neke pozadine, u kojoj možeš smjestiti zarobljenički logor. Nema hrane ni za trupe, pa kako da hraniš zarobljenike?

Na temelju čega, kao i prethodne diskusije, ti je komentator "znatiželjni" odgovorio:
Sub, 09/02/2008 - 10:39 — znatizeljni
Pomalo mi je neshvatljivo ovo tvoje inzistiranje na Titu kao gerilcu. To je moglo vrijediti do kraja rata, ali od svibnja '45 više nikako ne. Većina Titovih kritičara njemu ne zamjera ponašanje u vrijeme rata, nego nakon njega.
http://pollitika.com/marsal-tito-njegov-trg#comment-57684

My Soul

Tko je glasao

Vađenje iz konteksta i

Vađenje iz konteksta i zlonamjerno pogrešno interpretiranje. Naravno da u svibnju 1945. to više nije gerilska vojska i gore navedena dilema (koja, naprosto, jeste dilema svake gerilske vojske) više nije bila aktualna.

Ja sam puno puta vrlo izričito rekao i pisao da masakr nad zarobljenicima (ustašama, četnicima i ostalima) ne smatram opravdanim niti opravdljivim. Ali razumijem mehanizam projekcije, zbog kojeg bi bilo uzaludno čak i da to stavim u potpis, jer ti i tebi slični mislite da bolje od mene znate što ja mislim, kao što i bolje od naroda, kojeg navodno ljubite, znate što je za njega dobro. Zlo vlastite duše vi ustašoidi projecirate u druge, kao što čine i vaša braća četnici.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

I sad si ZLONAMJERNO napisao

I sad si ZLONAMJERNO napisao ono o čemu uopće ovdje nije bilo ni riječi:

Ja sam puno puta vrlo izričito rekao i pisao da masakr nad zarobljenicima (ustašama, četnicima i ostalima) ne smatram opravdanim niti opravdljivim.

Riječ je o zarobljenim i masakriranim CIVILIMA!

p.s. Četnikoid ti je mama!

My Soul

Tko je glasao

Pod pojmom "zarobljenici"

Pod pojmom "zarobljenici" imao sam u vidu vojnike. Ako sam napisao da se ubijanje zaraboljenih vojnika ne može opravdati, narvno da to mislim i za ubijanje civila. Ti možda misliš drugačije, kad već na tome inzistiraš? (Ili možda misliš da je recimo poubijati zarobljene četnike bilo u redu? Ili recimo, da je ustaško ubijanje zarobljenih partizana tijekom cijelog rata također bilo u redu?)

Zoran Oštrić

Tko je glasao

Mislim da si ti precizno

Mislim da si ti precizno biranim izborom riječi namjerno izbjegao izraz civili, kako bi na taj način umanjio zločin koji se tamo dogodio. Jer kad je riječ o zarobljenim vojnicima, onda postoji sasvim druga konotacija, razmatranje primjene ili neprimjene povelje, vojnog suda, ovoga, onoga...no kad je riječ o civilima, tu dvojbe nema i ne može biti, civile je trebalo pustiti, a Tito civile nije pustio i on je prema tome zločinac, ravan Hitleru, koji je ubijao nevine Židove! Vrijeme je da povijest na to stavi točku!

My Soul

Tko je glasao

@Moja Duša: svašta, kakvo

@Moja Duša: svašta, kakvo ti je to bezvezno spekuliranje? Ja sam svoj stav jasno rekao: nemam dvojbi ni za vojnike ni za civile; ako ti imaš, tvoja stvar. A sada prekinimo s tim offtopičarenjem.

Zoran Oštrić

Tko je glasao

My Soul, Kaj ne vidiš da te

My Soul,

Kaj ne vidiš da te vuče na tanki led. Samo čeka da napišeš jednu rječ koja se može i drukčije shvatit, i postala buš ustašoid.

Tko je glasao

U pravu si, Skviki, već sam

U pravu si, Skviki, već sam primijetila da oni na pollitici forsiraju naziv desničar, pa zatim ustašoid, kako bi kod onih, koji ne razumiju hrvatsku političku scenu, a svakako nas čitaju, stvorili dojam kako smo mi Hrvati zločinački narod, što su zapravo navikli činiti kroz dugo jugoslavensko doba mraka. Da sam ja država, a što nisam, svakog onog tko drugog nazove desničarem, ili ustašoidom i slično, osudila bih zbog govora mržnje, jer to jest govor mržnje i kao takav je protuustavan!

My Soul

Tko je glasao

Što se Diane tiče,vjeruj

Što se Diane tiče,vjeruj mi da Bogu dušu griješiš,zaista nisi u pravu.

Tko je glasao

My Soul,ja sam "Živi

My Soul,ja sam "Živi Vukovar"i jednako me bole patnje nevinih, bez obzira,bili Palestinci ili Izraelci,veoma dobro znam kroz što prolaze i jedni i drugi(kod njih je na tisuće Ovčara).Ja sam nitko i ništa,da bi im mogla pomoći,ali se nadam i duboko vjerujem, da će oni sami kad- tad sjesti za stol i pronaći rješenje,nebili prekinuli daljnje patnje svojih građana.Upravu si,nismo nikome ništa dužni,ali nas to ne priječi da suosjećamo sa onima koji pate,pogotovo ako tu patnju podgrijavaju i koriste moćnici radi svojim prljavih interesa.

Tko je glasao

Dobro je da se netko sjetio

Dobro je da se netko sjetio konačno i Izraelce staviti na tapet, već sam ranije navodio kako je taj konflikt "malog intenziteta" vrlo šturo praćen u svjetskim medijima, tako da su ubojstva djece, nenaoružanih civila prošla gotovo nezapaženo pokazujući zorno koliko su svjetski mediji zaista objektivni i u čijim su rukama. Riječ je o čistom ratnom zločinu u kojem se jedna sofisticirana, vjerojatno najbolje pripremljena i vrhunski opremljena armija "sukobila" sa Hamasom, koji je za njih naoružana kao čopor beduina iz kamenog doba. Izraelski sustav obrane je visokosofisticiran, a u kombinaciji sa svakodnevnim drilom i obavezom da svaka kuća ima sklonište, praktički eliminirala žrtve. Hamas koristi prepotopne ruske kaćuše, modificirane protugradne rakete koje izraelski sustavi otkriju daleko prije mogućnosti da naštete, ukoliko su uopće sposobni napraviti nekakvu štetu. Hamas čak i nema podršku palestinskog stanovništva jer je svima dosta besmislenog rata, tako da u konačnici sami Hamas na neki način indirektno pomaže Izraelu da trenira strogoću i usput trenira nove taktike napada u urbane sredine, nova oružja i sisteme nadzora. Pored bijelog fosfora, u Gazi su prvi put korištene bombe punjene tungstenom
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/tungsten-bombs-leave...
tzv DIME eksplozive
http://en.wikipedia.org/wiki/Dense_Inert_Metal_Explosive
za probijanje podzemnih bunkera koje su osim što ubijaju eksplozijom otrovne i kancerogene. Sve to uporabljeno protiv civila, u urbanim naseljima, daleko od kamera CNNA, BBC-a, moderna klaonica. No zato će Vedranu Rudan ekspresno maknuti sa televizije kada to spomene javno ;)).

Tko je glasao

Prvo, odličan

Prvo, odličan dnevnik.
Drugo, po Rezoluciji UN-a (United Nations General Assembly Resolution 181 (II) Future Government of Palestine http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Partition_Plan_for_Palestine) Palestinci su također trebali imati državu koju niti danas, nakon više od 60 godina, nemaju.
Niti Židovi niti Palestinci nemaju "veće" pravo na državu jedni od drugih, ali je naprosto sramotan nejednak tretman.

Da, Izrael ne bi trebao biti izuzet od zločina za koje su odgovorni u pojasu Gaze.
Obama - iako je najavio drugačiji pristup ljudskim pravima, ne treba zaboraviti snagu AIPAC-a i drugih lobističkih organizacija.
Principijelno, Hrvatska bi, bez obzira na "bliske" odnose s SAD-om (koji uključuju i potpisivanje sporazuma o izuzeću američkih vojnika od međunarodnog suda...), trebala podržati da se zločini kažnjavaju i trebala bi podržati uspostavu Palestinske države.

Tko je glasao

Meni je sve ovo presmijesno

Meni je sve ovo presmijesno i prezalosno u isto vrijeme.
Za tvoju informaciju, Palestinci NEMAJU svoju drzavu, dok Zidovi IMAJU. Zove se izrael. Brane ju i ne zele balvan-revoluciju koju stalno imaju, a protiv sebe imaju cijeli Arapski svijet, za mene, svijet ubojica u Ime Alaha (jos od 622 god. NE, otkada je njihov Muhamed u krvi potukao Mecane nakon prevare (izdaja dogovora o 10 godisnjem ne-napadajnju).
Zidovi, razapeti i rasuti pio svijetu, nakon WWII dobijaju svoju drzavu, odlukom UN-a.
Do danas, brane svoju drzavu na sve moguce i nemoguce nacine od muslimana koji je zele unistiti. Prica je jednostavna, ljudska i -realna.

Podrzavam Zidove u svemu sto cine, da bi sacuvali svoju jedinu drzavu.

Gaza, Jordan, da ne govorimo o idiotu Ahmadzinehadu (Iran), Saudijskoj arabiji koja je generator svega zla u Islamskom svijetu.....
Cvrsto sam na strani Izraela, prognanika koji su dobili svoje mjesto pod suncem i sad ga brane.

Tko je glasao

HardcoreMac, Za tvoju

HardcoreMac,

Za tvoju informaciju, Palestinci NEMAJU svoju drzavu, dok Zidovi IMAJU.

Židovi su stvorili Izrael, na štetu drugih naroda. Oduzeli su zemlju starosjediocima i njih protjerali u ekzil. I dan danas grede naselja na zemlji Palestinskih građana.

Tko je glasao

prijatelju, Zidovi su

prijatelju,
Zidovi su zvanicno dobili drzavu odlukom UN-a, kupovali su zemlju od arapa dodatno a sad aj arapi hoce nazad - punu naranci, palmi itd....
osim toga, za tvoju informaciju, prorok Muhamed je u krci osvojio i porobio danasnji Arapski poluotok u kojem je 622 godine zivjelo 11 Zidovskih i samo 4 arapska plemena. Tko je koga istjerao i cije je sto.....je uglavnom kako kome u kojem vremenskom periodu -pase.
Zato podrzavam uvijek proganjane, ubijane i zlostavljane zidove, zbog inteligencije, umjesnosti, teskog i krvavog rada. Arape -ne.
To mogu ciniti i cinim, jer sam radio u zivotu i s jednima i s drugima. Dakle, osobno iskustvo.
Da sam ja poslodavac, UVIJEK bi zaposlio zidova, a NIKAD arapa. To ti dosta moze reci o njima....

Tko je glasao

HcMac zvučiš ovdje više

HcMac
zvučiš ovdje više kao da tražiš posao....

Tko je glasao

Beatrice12, Kaj ne vidiš da

Beatrice12,

Kaj ne vidiš da je njegova zadnja rečenica šovinistička:

Da sam ja poslodavac, UVIJEK bi zaposlio zidova, a NIKAD arapa. To ti dosta moze reci o njima....

Čudi me da antifašisti nisu reagirali.

Tko je glasao

HardcoreMac, Neznam jel ti

HardcoreMac,

Neznam jel ti je poznato da je Palestina bila pod okupacijom GB, a isto tak jel si znal da su po morima plovili brodovi puni židovskih izbjeglica. Niko ih nije htel primit, a naj manje GB.

Pogledaj malo na internetu, a ja još uvjek imam u sječanju kad su pokazivali filmove sa iskrcavanjem tih izbjeglica i to kratko poslje WWII.

Tko je glasao

Oduzeli zemlju

Oduzeli zemlju starosjediocima? koliko je meni poznato kupili su je. Jesu li slavenski i germanski narodi kupovali zemlje koje su postale njihove države ili su ih naprosto osvojili, jesu Arapi kupovali zemlje ili su ih pregazili ognjem i mačem, jesu Turci, Mongoli? Jesu države od Kanade do Čilea nastale kupovinom od starosjedioca? Cijela povijest Svijeta je povijest osvajanja. Tako države nastaju. I u tom kontekstu je židovsko "osvajanje" mila majka.

Tko je glasao

Razumije se da je danas

Razumije se da je danas vrlo jednostavno napraviti državu; skupi se nas par, pa odemo recimo u Englesku i kupimo par tisuća kilometara zemlje. Susjedi se malo čude, no nakon toga sve ide samo po sebi, najteže je početi....
(doduše nije loše kad te momci malo poguraju http://en.wikipedia.org/wiki/Balfour_Declaration_of_1917 (u p.m. opet Ročšildi, gori su od Žužula)

Tko je glasao

Izrael je stvoren prije

Izrael je stvoren prije više od 60 godina na prostoru na kojem nije postojala nacionalna država, pogotovo ne palestinska država tako da svaka analogija sa stvaranjem neke nove države u Engleskoj je promašena. I priznale su ga sve relevatne sile.
No vrlo je znakovito da ti baš sa Izraelom radiš takvu analogiju. Zašto nebi naprimjer napisao da nas par tisuća odemo u Englesku i osvojimo je baš kako su Hrvati i Slaveni osvojili ove prostore, ili se Arabi proširili skroz do zapadne Afrike, ili Germani po pola Zapadne Europe ili Sasi po V. Britaniji? Ne, ti si se ipak zadržao na Izraelu. Licemjerje do neba!

Tko je glasao

a od koga su oni to kupili

a od koga su oni to kupili zemlju? i od koga su kupili onu od 1952 naovamo?

Dok dobri šute, zli caruju

Tko je glasao

Izrael je izgubio državnost

Izrael je izgubio državnost nakon što ka je Tit Flavije Vespazijan razorio do temelja Hram u Ist ; Aleksandar je uništio Babilon, Rimljani su uništili i zatrli Feničane, Etruščane, Ilire; ajmo danas, Kinezi razorili Tibetancima državu i zatiru ih nemilice. Izgleda jedino Izraelci imaju pravo na državu po svaku cijenu i to baš tamo gdje im se digla ona stvar (što im nije palo na pamet negdje u Europi, Španjolskoj ili Americi gdje ih ima daleko više brojčano), a Englezi su spomenuti slučajno zbog njihove minorne uloge u Arabiji i Maloj Aziji, i utjecaju l. Balfoura u nastanku Izraela, čista ironija. Ne gajim negativne emocije prema Izraelu, no ono što rade susjedima nije za pohvalu, niti stvara simpatije kod normalnih ljudi. Valjda je i posljednjoj babi u Velikoj Mlaki jasno da Izrael ne bi imao ni "d" od države da nije bilo V. Britanije i Amerike (preciznije rečeno židovskog faktora u tim zemljama), koji su im transferirali posljednje krikove vojne tehnologije uključujući i nuklearno oružje (to je posebna priča....), špijunske opreme i vagone novca, a to što su kao kupovali zemlju, sklepali kibuce im ne bi pomoglo bez pomoći Velikog Brace...Evo upravo gledam na rtl u židovski Tottenham protiv Burnleya, na židovskoj Philips plazmi...

Tko je glasao

Židovi su formirali državu

Židovi su formirali državu na prostoru nekadašnjeg Osmanskog carstva međutim u tome nisu bili jedini. S kojim pravom je dopušteno formiranje Jordana, Sirije, Iraka a Izraela nije? Izgleda da svi oni imaju pravo na državu jedino Izraelci nemaju.

Onog trena kad su se na prostoru stranih mandata formirale države Židova je bilo sasvim dovoljno da formiraju svoju državu. Politički se radilo o ničijoj zemlji.
Zapadne sile su formirale i Jordan i Siriju pa tako i Izrael. No jedino je Izrael trn u oku zapadnih licemjera. Bez obzira što je od formiranja izraelske države bilo više međusobnih arapskih sukoba nego izraelsko-arapskih.
Oko stvaranja Izraela je postao konzenzus sila. Još bitnije, postojao je konzenzus supersila. Čak je i Staljin za sebe rekao da je cionist.

Netočna je tvrdnja da Izrael ne bi imao ni d od države da nije bilo britanske i američke vojne pomoći i novca. amerikanci se uključuju u priču tek krajem 60-ih, početkom 70-ih, što se tiče naoružanja i pomoći. do tada kupuju čehoslovačko i francusko naoružanje. A što se kupovanja zemlje tiče dobivali su pomoć od židovske dijaspore a ne od Velikog Brace.

zanimljivo je da ono što Izrael radi susjedima nije za pohvalu a što je sa onim što susjedi rade Izraelu? i tko je zapravo generator sukoba na tom prostoru? Tko je branio Arapima koji su se kasnije prozvali Palestincima da formiraju svoju državu? Jedino oni sami jer su htjeli sve za sebe. I još i dan danas palestinska vladajuća garnitura osporava postojanje izraelske države. Valjda je na njima da prvi pruže ruku mira i priznaju postojanje Izraela jer bez tog detalja i sa kontinuiranim pozivanjem na uništenje izraelske države mira nikad neće bit. izrael je napravio neke ustupke, povukao se iz gaze, no gospoda iz Hamasa nisu prestala sa provokacijama. I onda kad dobiju po surli, eto kmečanja.

Tko je glasao

Neću nabrajati gdje je bilo

Neću nabrajati gdje je bilo Židova (Sefardi, Aškenazi, bilo ih je u daleko većim koncentracijama u Španjolskoj, Poljskoj, Francuskoj...), židovska zajednica se nakon rušenja Hrama raspršila po svijetu zadržavajući vjeru i samobitnost ali Hram se mora vratiti natrag: To što Arapi nisu oformili državu, nije argument da nekoga istjeraš iz zemlje i oformiš državu ne uvažavajući tadašnje demografsko stanje, u kojem bi u vlasti participirali jedni i drugi. To se zove demokracija, a ovo u praksi, da ne upotrijebim drugu riječ. Teško se susjedima odlučiti na napad Izraela
kada
"
- The close relationship between the two states is
reflected in the volume of aid Israel receives from
the US. Since World War II Israel has been the
largest overall recipient of US aid: from 1949-2006
Israel received more than $156 billion of direct US aid.
- Until 2003, Israel received approximately
one-third of the annual US foreign aid budget.
In 2005, the US gave Israel more than $2.6 billion
in aid, a budget exceeded only by US aid to Iraq.
By comparison, Jordan received $683.6 million,
Rwanda received $77 million, and the Occupied
Palestinian Territories received $348.2 million.

Podsjećam da su uvijek dobijali ultimativnu opremu od Zapadnih saveznika (svejedno je od koga kupuješ NATO hardware) a srž je bio made in usa hardware; sjetimo se Patriot raketa.
Podsjetit ću te da je Falklandski rat dobila naizgled bezazlena raketa Sidewinder koju su amerikanci prodali slučajem Britancima za Harrier avione, tako da je vrlo relativno govoriti o "pomoći". Nadalje, Izrael ima nuklearno naoružaje jedini medju Arapima i ne bi se libio niti trenutka ga iskoristiti, to je finalna finesa sukoba izmedju njih i ostatka.
Što se tiče Hamasa sigurno je da nije u redu ciljati izraelske civilne ciljeve raketama starim 40 godina koje mogu u najboljem slučaju oštetiti neku telefonsku govornicu, no svakako nije u redu zauzvrat hladnokrvno poubijati stotine nevine ljudi - civila radi šačice Hamasovaca.
Kao što su poubijali u globalnoj operaciji Gideonov štit bez sudjenja sve koji su imali ikakve veze sa Munchenskim pokoljem.
No zašto im nikada nije palo na pamet recimo ubiti Werner von Brauna i cijelu nacističku vrhušku znanstvenika iz konclogora Penneminde, i nacista na čelu sa generalom Rheinhardom Gelenom koji su osnovali CIA-eu; jer uvijek ima nekoga koji ima veći dick...
Stvar sa Hamasom inače smrdi na kilometar, ne bi me čudilo da ga imaju pod kontrolom kao izgovor za agresivne akcije i pokazivanje mišića sirotinji.
Izrael je tipični slučaj Pax Americane (nekad pax britannicae), gdje naizgled rješavaš problem dozvoljavajući Židovima da stvore svoju državu, a u stvari generiraš neprekidni sukob iz kojeg izvlačiš višestruku korist, podijeli pa vladaj, u čemu im Arapi svojim karakterom svesrdno izlaze u susret....
I na kraju, topic dnevnika je "da li Izraelci čine ratne zločine u pojasu Gaze" koje nije niti jednog trenutka spomenuto u tvojim postovima, jer nije u pitanju "kmečanje", već nečije pravo da kaže istinu o sukobu, i da se odgovorni kazne u skladu sa medjunarodnim pravom, upravo kao što je Kordić fasovao 25 godina zbog "kmečanja Bosanaca".

Tko je glasao

demonstriraš frapantno

demonstriraš frapantno neznanje!
kao prvo, tvoj bijeg u antičko doba ne vodi nikamo.jer to je nebitno za ovu priču. drugo židovi su se doseljavali na prostor današnjeg Izraela ne tjerajući ikoga od tamo. egzodusi počinju kasnije. a što se tjeranja arapa iz izraela tiče bogme u izraelu danas ima daleko više palestinaca nego što židova ima po arapskim prostorima u kojima su živjeli tisućljećima. paralelno su se odvijala dva egzodusa a danas vidimo po rezultatima tko je u tom procesu bolje a tko lošije prošao. 1948 u Egiptu živi 75 000 Židova, danas manje od 100, u Iraku 1948 živi 150 000 Židova a danas manje od 100, 1948 u Libanonu živi 24 000 Židova danas ih je manje od 100, u Libanonu 38 000 danas ih nema. Sve u svemu od oko 750-900 tisuća Židova što je živjelo u arapskom svijetu 1948. danas ih je ostalo oko 9000. S druge strane u državi Izrael nakon egzodusa arapa i dalje imamo 1.5 milijuna arapa. pa tko je gore prošao, ha robote?

savjetovao bih ti da počneš koristiti kvalitetnije izvore. jer amerikanci počinju ozbiljnije pomagati izrael tek u doba johnsonove administracije dakle od 60-ih kao što sam ranije konstatirao. prije Šestodnevnog rata se radi o mrvicama tako da su tvoji podaci koji počinju sa 1949. jeftina manipulacija kojom želiš sakriti glupost koju si izvalio. mogao si jednako tako napisati i od vremena isusa krista. možemo li govoriti o američkom držanju izraelske strane u Sueskom ratu? ne možemo! jer im je nasser bio jednako bitan.

kad već radiš komparacije u primanju američke vojne pomoći zašto nisi spomenuo i iznos koji prima egipat? jel i egipatski lobiji drmaju washingtonom?

izrael se 1949. nije obranio ni patriotima ni sidewinderima već ironično nacističkim naoružanjem koji su im čehoslovaci prodali - Maschinengewehr 34, Karabiner 98 Kurz uz avione češke proizvodnje. U Šestodnevnom ratu je Mirage III odnio zračnu pobjedu a ne F4 phantom. informiraj se prije nego nešto izvališ. tek nakon tog razdoblja nastupaju ameri kao prvi izraelski saveznici. tek tada ih počinju ozbiljnije pomagati. a do tog razdoblja je izrael imao neke druge daleko bitnije saveznike.

što se hamasovih napada i izraelskih odgovora tiče, bez početnih napada ne bi bilo ni odgovora. tako jednostavno! princip se ponavlja desetljećima. palestinci provociraju i zatim dobiju po nosu. zar bi trebali proporcionalno odgovoriti? izrael napada vojne ciljeve a to što su oni unutra stambenih zonu jednog od najnaseljenijih prostora svijeta je priča za sebe i nije njihova odgovornost.
no to objašnjavati liku koji vjeruje da je hamas pod izraelskom kontrolom je uzaludan posao. to je već tema za psihijatriju. i ti bi ozbiljno raspravljao o toj temi? daj me nemoj nasmijavati. kad se nešto ne uklapa u tvoje konstrukcije i neobranjivo je, izmisli se kakva konspiracija.

i znaš što, ti nemaš što meni određivati što ću ja pisati na ovoj temi tim više što si ti skrenuo sa teme i počeo govoriti o temama koje sa dnevnikom veze nemaju. i ja sam na to reagirao. a "istina o sukoba" je naravno istina palestinaca jer ti tako kažeš...svašta!

Tko je glasao

-ne ulazim u antiku kako bih

-ne ulazim u antiku kako bih pobjegao, već ilustrirao tezu da su mogli birati gdje će oformiti državu koju su izgubili prije gotovo dva milenija, a mogli su na područjima gdje su daleko više bili naseljeni, no Lord Balfour (čitaj Britanci) je jednostrano odlučio ne pitajući suprotnu stranu. Novi Jeruzalem.
-to što Arapi žive na području Izraela im ne pomaže puno jer im je utjecaj u institucijama izraelskog režima otprilike poput mojega utjecaja na tvoju mekanu glavu od tungsten karbida.
-zaboravio si u svojem stilu kardinala Rišeljea, kada već spominješ za sukob vodjen "češkim oružjem" da je posljedica bila izgon šačice od 711.000 Arapa, odnosno 80% arapske populacije koja nije živjela na Marsu, već na teritoriju koji su im Izraelci prema nečijoj želji oteli i to je glavni generator svih ostalih sukoba, a ne "moja" istina.
-možemo se ja i ti natezati poprilično dugo o naoružanju,egipatsko izraelskom ratu, korištenju vodenih topova u prvom egipatskom napadu, izraelske kontraofenzive, taktike borbe, posebito avionima, no to bi postalo preseravanje i otupilo bi ono što sam htio reći i što ti uporno izbjegavaš reći; a to je da iza Izraela stoji vrhunski organizirana mreža političara, bankara, industrijalaca iz cijelog svijeta, dok se Arapi glodju oko bačenih kostiju i iscrpljuju se medjusobnim ratovima, no to nije slučajno i rezultat je mreže globalnih aktivnosti odredjenih snaga. Ono na čemu Košerima svakako odajem poštovanje je upravo ta vrhunska organizacija, najškolovanije stanovništvo na svijetu (prosjek srednja škola i izvanredno poznavanje stranih jezika), izvanredno trenirana i opremljena vojska, sigurnosne službe, promet,informatička industrija i mreža genijalaca rasporedjenih po svijetu; no sve bi to palo u vodu da nema allseing eyea i "bratske" pomoći.
Hamas uopće nema podršku medju lokalnim stanovništvom jer znaju da će nakon njihovog dječijeg vatrometa nastradati žene, djeca;usput, prijatelj koji je prošle godine bio u Izraelu, i to u zoni napada Hamasa mi je ispričao da Izraelske snage sigurnosti imaju toliko sofisticirane senzore da se onoga trenutka kada se Hamasovi borci popnu na kamion sa raketama i uključe električne instalacije za ispaljivanje rakete, istoga trenutka ih lociraju i oglašava se uzbuna za područje na kojem bi mogle pasti, i u roku od 10 minuta svi su u skloništima tako da je jasno da je to potpuno besmislena aktivnost Hamasovih "budala". Jedino im preostaju ruksaci napunjeni trotilom, a usporedjivati vojnu silu jedne od najboljih armija na svijetu sa šačicom beduina i nasladjivati se njihovim "briljantnim" pobjedama je vrhunski cinizam, da ne uporabim težu riječ.
I u tom smislu sam podržao opinioniurisovu temu, a za kraj piši i misli što hoćeš, zaboli me debelo pimpek za to, najmanje da ću te ja usmjeravati, ja sam apsolutno ravnodušan na sva tvoja podmetanja i diverzije da ti ne i dajem ni minuse jer si ti po habitusu sazdan od minusa, a cijenjeni publikum će valorizirati izneseno.

Tko je glasao

-mogli su i turci birati

-mogli su i turci birati koji će prostor svijeta osvojiti i naseliti pa su baš odabrali Malu Aziju a ne recimo Francusku.
-to što arapi žive na području izraela je daleko više nego što su židovi iz egipta dobili.
-ja sam egzodus arapa već spomenuo, očito ne čitaš pažljivo no ti sebi nikako da priznaš kako je židovska populacija u arapskim državama izbrisana i svedena na minimum minimuma. a židovska populacija i kultura u egiptu je daleko duža od arapske kako u egiptu tako i u palestini. oni nisu živjeli na marsu, živjeli su u egiptu i oteta je njihova zemlja. egipćani nisu kupili tu zemlju . oni su je doslovce oteli. no ti ni riječi o tome! samo poput pokvarene gramofonske ploče ponavljaš kako su židovi oteli palestincima zemlju što je vrhunska bedastoća i demonstracija neznanja.
-ah naravno opet konspiracija. arapi se glođu jer je to rezultat "mreže globalnih aktivnosti određenih snaga":))) ma di bi se beduini tukli međusobno jer se ne vole. sve su im to židovi podmetnuli. inače bi živjeli u ljubavi i miru. prestrašno, ja ne znam kako vi teoretičari zavjera spokojno možete prelaziti ulicu. ne plašite se da će vas likvidirati snajperom jer ste otkrili sve velike svjetske tajne?
-Hamas je dobio na parlamentarnim izborima. to je dovoljan legitimitet. 74 mjesta napspram 45 fatahovih, 44,45% glasova naspram 41,43%. očito da imaju podršku među narodom.
to što izraelci imaju sofisticiranu opremu ne znači da su spremni trpiti svakodnevno trčanje u skloništa. nakon višegodišnjeg bombardiranja i 1000 raketa ti dodija i red je da odgovoriš.

- ti si čovjek bez obraza. skreneš raspravu ničim izazvan, i kad ti se argumentima očita bukvica počneš kmečati. a skrivanje pod skute publike, beskrupulozno laganje i vrijeđanje iz zadnje rečenice dovoljno govori o tebi.

Tko je glasao

Hm, pa držeći se tvoje

Hm, pa držeći se tvoje analogije Egipćani su imali državu dok su Židovi napasali koze po pustinji i dok je Mojsije bio šegrt kod faraona, a što tek reći za Asiriju i Babilon... nitko nije Bogom dan, države nastaju i nestaju, a bogme nitko neće Koptima vratiti Egipat ili Iračanima vratiti Babilon; no kada su Židovi u pitanju onda se kotač povijesti uvijek može vratiti natrag;
što se tiče prava židovske populacije u arapskim zemljama, to me ne čudi obzirom na lirsko dobrosusjedsku politiku židovske države prema svojim susjedima.
U ovoj cijeloj polemici mene osobno smeta jedino što netko jači maltretira slabijega od sebe, lako se kurčiti za upravljačem abramsa napunjenim zrnima sa obogaćenim uranom, i imati ergelu Horneta iznad glave, takvo "pravo" i njihovo shvatanje "pravde" koje njihov pandan sa druge strane Atlantika odavno prakticira. prema takovoj argumentaciji govora oružja kinezi imaju pravo ubijati tibetance, uništiti im državu i zatirati im kulturu. ušutkati me nećeš, a tvoji tzv. argumenti snažni su i pouzdani poput govneta na kiši, jer priču cijelo vrijeme odvlačiš tamo gdje ti odgovara i opravdavaš terminatorski pristup rješenju stoljetnog konflikta. da je hrvatska vojska radila desetinu stvari koje radi izraelska u haškom zatvoru ne bi bilo mjesta za odložiti kaput.

*zbog nimalo poetskog kraja tvojeg posta ovaj put dat ću ti minus, o superhiče...

Tko je glasao

kakve ti pizdarije pišeš,

kakve ti pizdarije pišeš, to pas s maslom ne bi pojeo. prvo inzistiraš na Blut und Boden pristupu spominjući kako su Palestinci otjerani sa svoje zemlje da bi sad uveo, na svoju štetu, političke cjeline i teritorijalno administrativni pristup. jer naime palestinci državu za razliku od egipćana ni židova nikad nisu imali. palestinci su vrlo mlada nacija, nastala 60-ih godina.
ja, velikodušno izlazeći ti u susret, prihvatim tvoj pristup krvi i tla spominjući vjekovnu vezu židova i egipatske zemlje koja im je u drugoj polovici 20. stoljeća konfiscirana i onda ti uletiš sa tisućljetnom egipatskom državom( sa kojom btw. moderni arapski egipćanin ima veze ko i ti a svakako manje od egipatskih Židova no to je tema za sebe) što nema veze sa zdravom pameću.

i po stoti put recikliraš jednu te istu maloumnu konstaticiju kako eto jedino židovi imaju pravo na svoju državu. jesi ti prespavao satove povijesti i sve ovo što sam ti dosad pisao? jesi ti prespavao nekoliko arapskih država oformljenih propašću Osmanskog Carstva? Jesi kad u životu postavio pitanje kako to Jordanci imaju pravo na državu a Baski ne? ne, nisi jer si licemjerni antisemit koji ima dvostruke standarde i jedino mu je Izrael trn u oku a nijedna druga oformljena država nije. Jesi kod formiranja Hrvatske vikao pa kako jebemu Hrvati mogu državu oformiti a Tibetanci ne mogu, Baski ne mogu, Kurdi ne mogu? E pa stvorili su se takve povijesnopolitičke okolnosti da se Hrvatska stvorila. Stvorile su se povijesno političke okolnosti da se Kosovo oformilo i bogme su se stvorile okolnosti da se Izrael oformio. Prije 60 godina!!Ajde da još dovodiš u pitanje neku novonastalu državu još bih mogao razumijeti ali da netko kopa po nečemu starom 60 godina e to je već patološki.

što se tiče prava židovske populacije u arapskim zemljama opet pokazuješ svoje primitivne navijačke strasti i elementarnu needuciranost. pazi njega ne čudi što su arapi etnički očistili egipat libiju i irak od židova ali se zgraža kad u daleko manjoj mjeri to židovi napravili arapima. smrdiš od licemjerja.

to što tebe smeta što jači tobože maltretira slabije moš objesit mačku o rep. kad bi te stara rahitična baba udarala toljagom sa rizikom da ti razvali lubanju ne bi sjedio skrštenih ruku nego bi je razlijepio po podu kako bog zapovijeda. kad oklopljeni specijalci naoružani do zuba budu napadnuti od golobradih huligana u trapericama ubiju boga u njima. pa me poštedi tih patetičnih budalaština. kad tibetanci počnu raditi sranja po kini, kad se tibetanski samoubojice budu raznosili po šangaju i pekingu, kada budu ispalili tisuću granata po kineskim gradovima, kada dalaj lama bude zazivao uništenje kine, tada će kina imati sva prava razvaliti trenutno nepostojeće tibetanske terorističke čelije pa makar bile zavučene unutar tibetanskih stambenih četvrti. i ja ću im tom prilikom pljeskati!

Tko je glasao

Bit stvari je, ono što ti

Bit stvari je, ono što ti ne žališ očito shvatiti nije u tome da raspravljamo o povijesti države i prava, i političkih sustava, i tko je imao pravo ili nije imao pravo na državu i to što ti nazivaš da su se stvorile "povijesno političke okolnosti" (ja to čitam "američki(britanski) interesi") da je nastala neka država. Kini ne treba nikakav izgovor da Tibetance ubija, raseljava i uništava njihove kulturne spomenike; oni to nekažnjeno rade već desetljećima, i to je učinila na nečiji mig, isto kao što su i Izraelci nečijim migom stvorili državu, a ne zbog toga što je netko osijećao sućut zbog toga što su ih stoljećima maltretirali, pa eto dajmo im državu da više ne kmeče. To što se tamo našlo parsto tisuća Palestinaca, njihov problem, nismo ih mi tamo tjerali...
A ako me stara rahitična baba napadne toljagom, a ja babu raznesem ručnim bacačem, za predpostaviti je da ću završiti na sudu, a tamo će netko valjda primjeniti i neki kazneni zakon pa će utvrdjivati intenzitet i vrijeme napada i obrane, i vjerojatno me osuditi zbog prekoračenje nužne obrane. Kao što su ubili 400 libanonaca kada im je Hezbolah zarobio 2 (d v a) vojnika.
Za kraj evo ti malo slika pa vidi kako bilder razbija rahitičnu babu, i zaključi tko je bolestan;
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=7942

Tko je glasao

Opet ovaj nariče nad

Opet ovaj nariče nad sudbinom Palestinaca i samo Palestinaca a boli ga kita za druge. Mogu se Palestinci raznositi po autobusima i restoranima, ubijati civile, mogu raketirati naselja, to je za ovu moralnu i intelektualnu mizeriju sporedna stvar jer to prema njemu posljedica izraelskog terora. Samo ima jedan problem a taj je da ga jebe kronologija. Prvo palestinci napadnu Izrael i onda dobiju po bulji. i time smo riješili dilemu kokoš ili jaje.
da bi podebljao svoje propagande pamflete u maniri RTS-ove mašinerije iz najgorih dana naš Goebels nam nudi i fotografije. No imamo i mi fotografije jednako ružne i jednako potresne u kojima rahitična baba podmuklo razvaljuje bildera. pa gledaj i nek ti srce pleše:
primjer 1.
primjer 2.
primjer 3.
primjer 4.
primjer 5.
primjer 6.
e sad, ono što naš goebels želi zapravo reći da ovdje fali reciprocitet. arapi pobiju 20 civila i naš cinik zahtjeva reciprocitet dakle ne 35 civila, 50 civila ili 100 civila nego židovi imaju pravo pobiti do 20 civila, kao da živimo u biblijska vremena - oko za oko, zub za zub. valjda je sto puta moralnije napasti terorističko gnijezdo unutar stambenog bloka najgušće naseljenog prostora svijeta i pobiti više civila ciljajući teroriste nego ovako hladno licitirati ljudskim životima.

što se tiče tvog inzistiranja na stvaranju izraela zar ti zbilja nije dosta blamaže? već ti nekoliko puta objašnjeno da ako je izrael stvoren nečijim migom, to isto vrijedi i za irak i za siriju i za jordan, vrijedilo bi i za državu Palestinu da su gospoda željela državu u okvirima koji im se očito nisu sviđali. u trenutku kad se država izrael stvarala židovi su živjeli na svojoj vlastitoj zemlji jednako kao i palestinci na svojoj. i svako si je mogao osnovati državu. neki nisu! a kad stalno inzistiraš na raseljavanju palestinaca onda bih ti preporučio da proučiš kakvu je ulogu u raseljavanju palestinaca igrao egipat o čemu od tebe ni riječi nismo čuli i kakvu je ulogu odigrao Jordan o čemu od tebe jednako tako ništa nismo čuli.

Tko je glasao

Izrael je nastao nakon što

Izrael je nastao nakon što su Britanci zajebali arape koji su im pomogli istjerati turke, vrlo kratko, uz dužno poštovanje Izraelu, njegovim stanovnicima i njihovim obožavateljima na cijelom svijetu, ubijanje nenaoružanih civila pod izgovorom da su u pitanju teroristi se svugdje u civiliziranim državama smatra ratnim zločinom. ende.
A ti mudrijašu nastavi sjeckati moje postove i stavljati mi u usta riječi i značenja koja nisam izrekao, da nije toga možda bi i nastavio ovu "raspravu" ,ti obično trećerazredno frustrirano internetsko škrabalo. Ovako, nadji si u bespućima mreže većeg mazohista od mene pa se natječite u razvlačenju kožice, barem ćete ojačati bicepse.

Tko je glasao

ne izrael nije tada nastao.

ne izrael nije tada nastao. izrael je nastao 1948. puno godina nakon 1. svjetskog rata i balfourove deklaracije. moraš ćeš još puno učiti ako se želiš upuštati u ovakve diskusije, dječače. i morat ćeš sam sebi pljunuti u facu i razmisliti o silnim pokoljima koje palestinci rade nad izraelskim narodom a koje ko pravi ljudski šljam cijelu raspravu ignoriraš.
i slušaj iskompleksirani isprtku nemoraš svoju nemoć demostrirati na meni. nisam ti ja kriv što si se unatoč intelektualnim defektima i deficitarnom znanju ipak upustio u raspravu samnom. pa nek' ti to bude lekcija za ubuduće, bahati seronjo.

Tko je glasao

Ispirka opinioniurisu što

Ispirka opinioniurisu što sam dozvolio da se pokvari kvalitetan post.

Tko je glasao

nisi jer si licemjerni

nisi jer si licemjerni antisemit koji ima dvostruke standarde i jedino mu je Izrael trn u oku a nijedna druga oformljena država nije.

Izrael je isto tolko mlada država ko i sve druge koje su nastale padom osmanijskog carstva. Zanimljiva je činjenica da se to sve događa na području, gdje su bili Britanci.

No kolko je meni poznato su Židovi isto Semiti ko i Palestinci.

Kaj bi to trebalo značit da je on i protiv Palestinaca.

Ti stvarno svašta napišeš.

Tko je glasao

svako malo se neki

svako malo se neki pametnjaković upeca na taj antisemitizam doslovno ga shvaćajući. očekivao sam da će tako biti i ovaj put. antisemtizam je pojam koji se jasno odnosni na židove i uvijek se koristio u tom smislu.

The argument is sometimes put forward that the Arabs and their friends, in opposing Israel or Zionism, cannot be anti-Semitic because the Arabs themselves are Semites. This argument is doubly flawed. First, the term Semite has no meaning as applied to groups as heterogeneous as the Arabs or Jews, and indeed it could be argued that the use of such terms is in itself a sign of racialism. Secondly, anti-Semitism has never anywhere been concerned with anyone but Jews. The Nazis, who may be accepted as the most authoritative exponents of anti-Semitism, made it quite clear that their hostility was limited to Jews only, and did not include the other so-called Semitic peoples. On the contrary, the Nazis found and still find no difficulty in simultaneously hating Jews and courting Arabs; they made a considerable and on the whole successful effort to cultivate the Arabs, and won the friendship and support of many Arab leaders, including some who still hold high office.

http://middleeastinfo.org/library/lewis_antisemitism.html

Izrael je isto tolko mlada država ko i sve druge koje su nastale padom osmanijskog carstva. Zanimljiva je činjenica da se to sve događa na području, gdje su bili Britanci.

prva rečenica je točna. no nekako od tih svih mladih država na prostoru osmanskog carstva vama je jedino izrael upitan. ko fol nemate ništa protiv stvaranja izraelske država ali kad se malo dublje uđe u raspravu ispadne da to nije tako. pa čemu skrivanje? zašto jednostavno ne priznate da izrael ne bi trebao postojati?
druga rečenica nije baš točna. prostor osmanskog carstva je podijeljen sykes-picot sporazumom dakle između britanaca i francuza a kasnije je to Liga naroda uzela pod svoje kao i neke afričke i pacifičke pripizdine koje su bile njemačke kolonije i to su bili mandati Lige naroda pod ingerencijom pobjednica rata, uključujući spomenutu Britaniju i Francusku koji su prostor koji nas zanima u ovom slučaju podijelili na temeljima sykes-picot sporazuma.

Tko je glasao

prva rečenica je točna. no

prva rečenica je točna. no nekako od tih svih mladih država na prostoru osmanskog carstva vama je jedino izrael upitan. ko fol nemate ništa protiv stvaranja izraelske država ali kad se malo dublje uđe u raspravu ispadne da to nije tako. pa čemu skrivanje? zašto jednostavno ne priznate da izrael ne bi trebao postojati?

Ti vidiš bjele miševe. Ko tu negira Izrael ko državu? Danas nema mjenjanja državnih granica na silu i sve države koje su međunarodno priznate su tu.

Još jedamput i s tim završavam diskusiju.

Dnevnik se bavi optužbom za ratni zločin, a sve govori i ukazuje na to, da ga je Izrael počinil.

Sud če odlučit i dosudit, a sve stare pričice o antisemitizmu i o mržnji spram Židova su več dosadni.

Tko je glasao

je, bijele miševe vidim.

je, bijele miševe vidim. svaku priliku koristite da osporite temelje na kojim je izrael nastao. pa ako to nije negacija države izrael onda neznam što je.

no evo jedno pitanje za tebe: postoje li palestinski ratni zločini i koji su to?

Tko je glasao

Skviki, ovo ne ide tebi u

Skviki, ovo ne ide tebi u račun, ali je slijedom prethodne prepirke:

Bilo je bezbroj primjera za vrijeme Domovinskog rata da su se rahitične babe krile iza prozora kuća s automatima u rukama i pucale na naše branitelje! Čini mi se da su neki pripadnici hrvatskog naroda kratkog pamćenja, a neki dvostrukih mjerila. Dvostruka mjerila su zato jer su teškom mukom stekli svoju domovinu, na koju misle da polažu puno pravo, a čudom se iščuđavaju drugom narodu što isto teži imati svoju.

My Soul

Tko je glasao

My Soul, Tu se ne radi o

My Soul,

Tu se ne radi o meni.

Ne odobravam provociranja od strane palestinaca. No ako je Gotovina optužen između ostalog za prekomjerno granatiranje Knina, šta je onda vojna akcija na Gazu?

Dnevnik se bavi time i ja ga u potpunosti podržavam.

Tko je glasao

Skviki, ja sam već napisala

Skviki, ja sam već napisala čime se zapravo taj dnevnik u pozadini bavi i od svog mišljenja ne odstupam ni milimetar. Razvoj diskusije me uvjerio da sam bila u pravu.

My Soul

Tko je glasao

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.

Novi dnevnici

  1. Raskol među "obiteljašima" zbog ekonomske filozofije? od Zoran Oštrić komentara 6
  2. VelikoSrpske laži hvataju korijen i u zraku-na letećim sjemenkama podvale i podmuklosti! od ppetra komentara 41
  3. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (2) od Ljubo Ruben Weiss komentara 10
  4. GAZA i znakovi apokalipse, REAGIRANJA (1) od Ljubo Ruben Weiss komentara 22
  5. autor izumitelj i radnik kopirant (osvježeno) od aluzija komentara 1
  6. Kad padnu maske poštenja od spvh komentara 10
  7. Tko ubija ljude u zadnjim zrakoplovnim nesrećama - slučajnost ili namjera !? od Busola komentara 34
  8. Drugi prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz " Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 28
  9. Ekskluzivno: upravo je u tijeku natječaj za najjeftiniju rukicu u gradskom vijeću grada Vukovara od StarPil komentara 7
  10. referendumska ilegala od aluzija komentara 0
  11. Prekrasni primjer velikosrpskoga podmetanja proizašao iz "Neke laži blistaju i treba ih strpljivo otklanjati" od ppetra komentara 62
  12. BRICS ruši svjetski monopol dolara? od Zoran Oštrić komentara 12
  13. Preferencijalni glas - glas razuma od StarPil komentara 22
  14. Neke laži toliko blistaju i u jednoj rečenici, da njihov sjaj treba strpljivo otklanjati od ppetra komentara 45
  15. Igre bez granica - Sve je dobro kad dobro završi od walpurga komentara 7
  16. Odluka o cetvrtku od bosancero komentara 3
  17. razumijevanje čovjeka sisavca razumitelja jučer-danas-sutra od aluzija komentara 0
  18. Od viška glava ne boli!? od Feniks komentara 13
  19. Moćnik broj 1 od boltek komentara 33
  20. Nije naš izbor "tržište ili socijalizam". Trebamo više jednog i više drugog, istovremeno od Zoran Oštrić komentara 17
  21. GAZA i znakovi apokalipse (III) od Ljubo Ruben Weiss komentara 47
  22. Cunning plan od magarac komentara 7
  23. GAZA i znakovi apokalipse (II) od Ljubo Ruben Weiss komentara 66
  24. sposobniji ipak postoje od aluzija komentara 0
  25. GAZA i znakovi apokalipse (I) od Ljubo Ruben Weiss komentara 28

Preporučeni dnevnici

Tko je online

  • 2573

Trenutno online

  • Registriranih korisnika: 1
  • Gostiju: 16

Novi korisnici

  • tomislav prgić
  • lynnwilson
  • zoellagenab214
  • Anna Radesic
  • JStankovic