Sindikati kao suvozač na putu do dna

Zašli smo već prilično duboko u rujan, a jedini prosvjedi koji su počeli prilično neslavno su oni sindikata HUS. Svi ostali sindikati ne žele sudjelovati u prosvjedima navodeći svakakve razloge. No to sad nije ni toliko bitno zašto ne sudjeluju na prosvjedima koje organizira HUS, već činjenica da drugi sindikati uopće niti ne razmišljaju o organizaciji prosvjeda.

U posljednjih par mjeseci aktualna nesposobna vlast dodatno je pogurala ovu zemlju na dno ljestvice nekonkurentnosti gdje smo već prije kriznog poreza i povećanja PDV-a smješteni u društvo Namibije i Vijetnama, a sad su veći oni za nas „zapad“ bar kad govorimo o konkurentnosti ekonomije. U svakoj normalnoj zemlji već sama činjenica da se nalazimo u društvu takvih zemalja bila bi sindikatima povod za prosvjede, no u Hrvatskoj sindikati na to i ne pomišljaju. I imao je Radimir Čačić pravo kad je rekao da sindikati nisu u stanju organizirati prosvjede, jer ti sindikati uopće ne zastupaju radnike, već drže štangu HDZ-ovoj vladi iz kojekakvih sitnih interesa vodećih ljudi sindikata.

Zanimljivo je kako sindikati izvedu pravi teatar svaki put kad se pregovara s Vladom RH. Prvo su navodno odlučni da neće popustiti, a onda malo po malo po tiho bude onako kako su u HDZ-u zamislili. I dok bi još čovjek povjerovao kako je čelnike sindikata trgovine lako preveslati jer im nedostaje ljudi koji bi bili kompetentni za razgovore, to je teško povjerovati kad se radi o sindikatima javnih službenika, pa ipak… članstvo svih tih sindikata na kraju gubi jer njihovi čelnici vode neke svoje igre.

U čemu je glavni problem? Sindikati ne pristaju na realnost, a ta je da je previše ljudi koji dobivaju plaću iz proračuna. Sindikati kažu da prvo treba ukinuti razne agencije, ministarstva, općine kojima je jedini smisao plaćati načelnika i tajnicu i slično. I tu su u pravu. Ali… umjesto da sindikati krenu u prosvjede sve dok Vlada RH ne počne raditi prave rezove, sindikati prodaju demagoške priče kako bi svima iz proračuna linearno trebalo smanjiti 6% i stvar je riješena.

Jedini izlaz iz ove situacije su oštri rezovi, smanjenje broja općina na nekih stotinjak, preustroj državne uprave, ukidanje desetina nepotrebnih agencija koje nerijetko ništa ne rade, smanjenje nepotrebnih troškova, kao što su nepotrebni vozni parkovi, preseljenje ministarstava i agencija iz privatnih zgrada na koje se plaća najamnina u državne zgrade gdje se takav trošak eliminira, kompletna reforma poreznog sustava, sustava zapošljavanja, zakona o radu, davanja većih ovlasti poreznicima i inspektorima, uvođenje mjerenja učinka rada i sl.

Sindikalnim čelnicima to naravno ne paše jer u tom slučaju netko bi počeo mjeriti i njihov rad, a rezultati bi bili vrlo porazni. Ne paše ni njihovom mnogobrojnom članstvu jer istraživanja su pokazala da velika većina hrvata radi jako malo i da ona manjina u privatnom sektoru u principu mora raditi i za njih. Njima odgovara trenutna situacija gdje kad jednom zasjednu u državnu službu praktički više ne mogu dobiti otkaz, pa čak i kad gotovo ništa ne rade. Dovoljno je da kažu da rade u okviru svojih mogućnosti i nitko im ništa ne može.

Hrvatski sindikati toliko su ludi da kad pred njih dođe izbor ili otpuštanje pola radnika ili propast tvrtke u kojoj rade, oni će izabrati propast, jer računaju da ih zakon štiti i da ako i tvrtka propadne, država će se pobrinuti za njih, a nerijetko računaju i s tim da će se država možda ipak odreći potraživanja kako ne bi otjerala tvrtku u propast. Sve je to posljedica godina i godina pile naopako gdje su se svi problemi rješavali poticanjem nerada i kvazi socijalnim davanjima koja su dogurala do takvih apsurdnih visina da se ljudima često više isplati biti nezaposlen i obaviti tu i tamo nešto u „fušu“ umjesto da sami zarade svoj kruh.

Tko je krv za sve to? Pa zna se tko je bio na vlasti od 1991. do danas. HDZ tu snosi najveću krivicu jer je i najduže na vlasti, zatim HSLS, HSS, HSP i HSU koji su participirali u vlasti, a tek onda SDP koji je najmanje godina imao nekakvu vlast. No to sigurno ne amnestira SDP, ponajprije zbog Zagreba koji se financijski danas nalazi skoro pa u istim sranjima kao i država. Drugim riječima, SDP nam je na primjeru Zagreba pokazao da niti oni ne bi ništa drukčije vodili ovu zemlju da su bili na vlasti.

Gdje je izlaz? Prosvjedi, prosvjedi i prosvjedi… ako treba i generalni štrajk, ali nešto se veliko mora dogoditi. Oni koji su do sada vodili ovu zemlju sigurno je ne mogu izvesti na pravi put. Potrebni su novi ljudi koje za sad na žalost ne vidimo. Revolucija…

cnn.blog.hr

Komentari

http://www.glas-slavonije.hr/

http://www.glas-slavonije.hr/kolumnist.asp?rid=2441&page=1&id=21

Piše: Ivica Šola
isola@glas-slavonije.hr
Antikristi među nama
Objavljeno: 2.9.2009
Dobrotvori i dobrotvorne institucije veći su neprijatelji dobrote od "pohlepnih kapitalista". Dok ovi drugi po naravi promiču svoje interese i ostvaruju profite, podižući "bogatstvo naroda", dobrotvori stvaraju iluziju da postoje radi potrebitih. Linda Polman u knjizi "Industrija solidarnosti" donosi podatke koji kažu da desetci tisuća osoba iz raznih civilnih udruga koje djeluju u trećem svijetu godišnje obrću novac jednak BDP-u pete gospodarske sile svijeta; milijarde i milijarde doniranih dolara koji na kraju tek manjim dijelom završavaju kod onih za koje su namijenjeni. I velike institucije UN-a kao što su UNICEF većinu novca troše na samoodržavanje, na plaće zaposlenika, režije, birokraciju, dok u najboljem slučaju polovica darovanog im novca završi kod one gladne djece koja nam s njihovih reklamnih spotova slamaju srdašca. Slično djeluje i FAO. Većinu novca potroše na same sebe, kao i UNICEF, dok su na borbu protiv gladi u posljednje dvije godine potrošili tek 29 posto budžeta. Polmanova zato "solidarnost" naziva "industrijom" jer je ona zapravo oblik samozapošljavanja dobrotvora, a k tomu još i stječeš društveno prestižnu aureolu humanitarnog sveca (bez muke), tuđim mlateći gloginje.

Poticanje lezilebizma
Dobrotvorni rad, fiksiranost na problem gladi u Africi, estetski je prikrpak, moda, oblik promidžbe svih "poznatih i slavnih" od demagoga tipa Bone Voxa do Madonne. Što je svakim danom sve više takvih boraca protiv gladi u Africi, Afrika je, začudo, sve gladnija. Gladni i siromašni, djecu uključujući, više pomažu njima nego obrnuto. U teologiji, posebice u ruskoj religioznoj misli, od Dostojevskog do Solovjova, Antikrist nije onaj koji ljudima čini zlo, već dobro. On se služi dobrotvorjem da bi promicao sebe, a ne Dobrotu. Antikrist bučno pomaže ljudima, dok ih totalno ne uništi dobrotom i učini ovisnima o sebi, nesamostalnima. Nakon što je Svjetska banka objavila studiju o Hrvatskoj, otkrivena je "topla voda"; ova država počiva na antikristovskoj logici. Ovdje su političari dobrotvori koji su sustavom besmislenih socijalnih prava i inih beneficija, od penzionera do mora državnih činovnika i parazita, uništili državu pod krinkom međugenarcijske i ine "solidarnosti" napravivši od nje porezni pakao. Kao i niže spomenuti NGO aktivisti, UN-ove institucije ili "poznati i slavni" borci protiv nepravdi u svijetu, naše političke stranke zapravo su pomagale sebi kupujući glasove, čineći sve veći broj ljudi ovisnima o sebi, uništavajući sve "svojom" dobrotom, potičući lezilebizam. Od Bandića koji obilazi zemlju i dijeli šakom i kapom, Keruma koji nesebično spašava splitsku djecu, do Mesića koji se stalno poziva na Hrvatsku kao "socijalnu državu", svi odreda rabe humanitarnu, a ne političku ili ekonomsku retoriku i geste.

Karijera na solidarnosti
I aktualna premijerka, alias Majka Tereza, izgradila je političku karijeru na retorici solidarnosti, sućuti, dobrotvornosti. Mnogi govore o njoj kao o ugodnom iznenađenju. Valjda oni koji tako pišu i govore znaju koja im je računica. No stvari stoje drugačije: država koja ima toliko dobrotvora-političara, premijerku uključujući, mora otići u vražju mater. Nije posao politike da čini ljudima dobro (ili zlo), već da stvori okvir kako bi se ljudi vlastitom inicijativom i maštom sami zaštitili od dobrotvora, od daljnje afrikanizacije Hrvatske. Može li, dakle, Kosorica mijenjati sustav i mentalitet u čijem je stvaranju sama sudjelovala? Možda, ako nas zaštiti od sebe i sebi sličnih.

Čačić, Čačić, jel to

Čačić, Čačić, jel to onaj koji je otvorio 200 000 radnih mjesta, izgradio super kvalitetne stanove bez ikakvih primjedbi na čitav posao isl. nitk ne pita otkud njegov prvi milion? ili prvih 100 miliona? a toliko bi mogao lako bit težak taj altruista i uspješan poslovni čovjek

Prije nego se napadne treba

Prije nego se napadne treba znati a ne sr.... dakle Čačić je prvi milion zaradio još u bivšoj Jugi, onda su ga htjeli uništiti jer je Conig bio prva firma koja je poslovala po kapitalističkom modelu u socijalizmu- nisu uspjeli, kad je kradeza došao na vlast htjeli su ga uništiti jer je bio poduzetnik a ne kradljivaci sudionik njihove "pretvorbe" - nije im uspjelo, i ta haranga na našeg rijetko uspješnog a ne u politici i krađi obogačenog traje i trajeeeee, kakvi su POS ovi stanovi ?Ovisno tko je izvođač- Čačiće ( ma ne sam nego ministarstvo koje je onda vodio) dalio model kako da sew izgrade stanovi po povoljnoj cijeni i bez nameta stranih banaka koje inače imaš ako nešto gradiš ili kupuješ.Da li znaš da čačievi stanovi su svi prodani u Zagrebu i ljudi su sretni, da li znaš da je taj model bandić uništio u cijenu svakog kvadrata ugradio pola kvadrata za socijalu- pa tako umjesto 930 bandićevi koštaju preko 1250 eura..... i nemogu se prodati ,a oni koji su se zeznuli i kupili sada žela pobjeći ali imaju problem nitko ih neče....da li znaš da dok je bio župan je od Varaždinske županije napravio čudo?.....Ništa ne znaš samo mrziti a to nije dobro... nemoraš voliti ali lagati nije ni pristojno

tako je govorio ap: POS je

tako je govorio ap:
POS je oblik stanogradnje koji je organiziran preko države jer su Čačić i slični sa raznim biznisima opali na tržištu na kojem su rekordne zarade u svjetskoj povijesti i gdje neznalice bez kapitala i rizika rde bolje stanove sa zaradom od 1.000 EUR-a po m2 stana i apartmana. Bandićevi stanovi su slično, ali baš zahvaljujući POS-u poentiraju kao malo bolje, ima po koje stabalce više, ne plivaju govna u podrumima, za 90 m2 imač ipak koju osbu i prozor a nije samo jedna prostorija itd.
Državno-društvena politika na klizanju
Ned, 23/09/2007 - 14:28 — ap
.....Ako znamo za nijansicu da imamo najviše nekretnina u svijetu, ne samo privatnih nego i zajedničkih, državnih, i da one žive furiozni raznovrsni život beskrajnih milijardi, koji buja sve više i iz svake točke, do mjere da sada mrtva materija oživljava i ide na juriš, onda je lako zaključiti da novca ima, te majke većine zavrzlama, pa se radi o tome šta se i kako sa tim izobiljem zbiva i radi.
Uzmimo da su osnova državno-društvene gospodarske politike porezi i doprinosi. Novca ima izobilja i traži se sve više. Sada je idealno doba, igra na prazan gol. Samo materija nekretnina, naprijed opisana, nudi se i prisiljava na beskrajnu zabavu, kao da je nekoliko godina organiziran jedan masovni i besplatni tulum po cijelom Jadranu, za nas sve i naše goste i prijatelje, slobodno za sve. Izraženo u novcima tu će se htjelo ne htjelo kroz državno-društvena zbivanja u idućih 10-tak godina razrješavati najmanje 50 mlrd EUR-a. Podvlačenja crta oko toga nema, nikad nigdje nije bilo, zaludu vam trud svirači......
........Prava revolucija slijedi na velikim projektima i raznoj masovnoj i sustavnoj potrošnji, više desetaka milijardi kuna će nakon niza desetljeća kulturne revolucije i pranja mozga izići na svjetlo dana i otvoriti se svijetu, urbi et orbi. Za godina dvije urušiti će se cijeli lanci, ne samo IGH magla nego i razne druge. Samo u Gradu Zagrebu potonuti će pola toga i naše već razvijeno gospodarstvo reciklaže i otpada će zaraditi. ne samo da će osloboditi milijarde, nego će se i svijet koji smo poznavali promjeniti. A posla i zaposlenja samo oko toga će biti toliko da će i tzv. neobrazovani i hendikepirani biti pravi doktori znanosti. Npr. brišu prašinu sa beskrajnih zapuštenih papira, na njuh razvrstavaju materiju i slično, a u vezi toga dobrovoljno kapaju silni novci i nikad kraja. Tako Njemačka radi u istočnim djelovima već skoro 20 godina pa kako bi mi izbjegli, tim više što će kod nas na to tjerati jedna beskrajna potražnja i višak novaca, sva sumnjiva i crna imovina i lova će naprosto rado davati pristojnih 20 % za pranje i čišćenje, sada daju i više i ništa čisto i oprano nije...........

Sve lijepo i onda pročitam

Sve lijepo i onda pročitam ono u kvadratu:

Marko Rakar više nije neovisan, ušao je u stožer SDP-a. Vodi kampanju za Josipovića.

Šta ti je to trebalo @mrače?

Neovisan, ali ne neutralan.

Neovisan, ali ne neutralan. Zašto misliš da je prestao biti neovisan?

Ma ne mislim ja to, tako

Ma ne mislim ja to, tako piše tu na linku.

Sad će dobivati pare od izbornog stožera zar ne?
Pa se onda valjda zato podrazumjeva da neće biti "neovisan".

Mada, ja mislim da taj @mrak ne reagira ni sada na upise nekih radikalnih desničara ( što je jako loše ), pa da neće reagirati ni u budućnosti.

znaš šta ja ZNAM. ZNAM da

znaš šta ja ZNAM. ZNAM da je izgradio stanove za NEKE na račun drugih. na listi za te stanove naša "intelektualna elita", "zakinuti" i šta ja znam koji sve ne, a sve na trošak MENE, moje obitelji i ostalih par miliona Hrvata koji nisu bili na tim listama. sad, kad se podijeli i nije puno, ali takvih projekata ima koliko god hoćeš. jel to taj kapitalistički model što Čačić prakticira ili socijalistički model sa malim elementom kapitalizma, naime da NEKI na tome zarade. imao sam prilike posjetiti jedan od tih stančića dok sam bio student, pa znam da se prozori nisu baš najbolje zatvarali a po kutovima su se već skupljale gljivice. To je ono što znam.

Također znam da je malo tko mogao biti "uspješan poduzetnik" u socijalizmu. Takve su funkcije bile određene samo za NEKE

Pa o tome se i radi , da

Pa o tome se i radi , da nije mu dano da bude uspješan u Jugi, već ga proganjalo kao i sada- ista prića samo sistem "drugi". A što se tiće prozora sa gljivicama, pa kaj stvarno misliš da ministar dela prozore, ja o modelu kojeg je smislio a ti o gljivicama i prozorima, i kako si ti platio te stanove nije mi jasno ?ko i bandićeve stanove plača kupac ali u tom modelu je na jedan kvadrat igrađena cijena pola kvadrata za socijalu- dakle kupac je nadrapal, i još ima te za susjede kojih se boji jer su neprilagođeni životu u civilizaciji....raspitaj se

Hrvatski sindikati kao

Hrvatski sindikati kao SINDIKATI već odavno ne postoje,već su to interesne grupice ljudi,koji su našli lijep način da unovče imovinu bivših soc.sindikata,naplaćuju članstvu usluge koje nemaju,neće niti žele da obavljaju ,jer se rukovode starom narodnom I JARE I PARE.Kao oni su protiv vlasti,a ližu se s svakom vlašću bez problema,kao oni su za bolji život radnika i ostalih,ali ne znaju kako,kao oni se nešto dogovaraju u tom tužnom i pretužnom dramoletu zvanom SOCIJALNI PARTNERI,nisu imali otkako je ove zemlje poštenog GENERALNOG ŠTRAJKA ,a situacija je već zrela za revoluciju.....pa onda se normalno nameće pitanje kome te interesne skupine trebaju osim samoj vlasti da eto pokaže kako tamo imaju neki bivši zavarivači,brodomonteri,učitelji,liječnici i sl. su ,vidite,predstavnici onih ugnjetenih, znači,dobri smo s njima (odličan PR usput).Tu karijerističku žgadiju treba,zajedno s onom poilitičkom,očistiti s hrvatske političke scene,kao i Augijeve štale općim štrajkom i građanskom neposlušnošću.Jedini problem je što kod nas građana nema u dovoljnim količinama,a i društvena svijest je na razini ameba !

->Pointer U svom komentaru,

->Pointer
U svom komentaru, dao si i dio odgovora, a to je nažalost da nekog izlaza iz sitacije NEMA.

"Gdje je izlaz? Prosvjedi, prosvjedi i prosvjedi… ako treba i generalni štrajk, ali nešto se veliko mora dogoditi."

S ovom tvojom tezom teško se mogu složiti.
Jednostavno previše ljudi je odraslo u nekim potpuno drugim vremenima i imaju druge vrijednosne sustave, dok god oni ne odu (nažalost mislim da će ih jednio biologija na to natjerati) nema nekog riješenja.

Osnovni problem Hrvatske je

Osnovni problem Hrvatske je nevjerodostojnost. Ja sam duboko nezadovoljna općim stanjem i koracima koji se poduzimaju. Međutim, nitko od ljudi na političkoj sceni za mene takvu vjerodostojnost, da sam spremna izaći na ulicu za njim ili njom. Svtako ima neke svoj partikularni interes koji štiti, ili je jeftin, po mojoj procjeni. Odnosno, kad dođe do bilo kakavih pregovora, prodati će se za malo para. Možda imam krivo, ali tok me netko ne uvjeri u suprotno ja ne idem na ulicu.
Sve ove afere koje se sad najednom objavljuju su zapravo javna tajna. Oni koji su dio te priče, odnosno, pbavese tim područjem za to znaju od samog početka. neki su i oštećeni, tražili zaštitu od sustava, međutim ništa. Sve ove priče o HEP-u i Dalekovodu, su ljudima koji se bave el. energijom poznate od samog početka.
Tek kad je krenula borba klanova, a to se sad događa, od odlaska Drive, očeli smo to tretirati kao aferu i kriminal. Inače je to bilo potpuno ok.
U svijetlu toga gledam i demonstracije. sve je to borba klanova. Sindikati su dio te priče. Nijedan od njih, a imamo ih, ne želi svoje interse staviti u drugi plan, da bi u prvom bili opći interesi. Zato su neuspješni i nevjerodostojni.

Slažem se u svemu što je

Slažem se u svemu što je cnn napisao, ali tko će povesti ?Sindikalisti koji brane sebe, lažni branitelji kojih ima ko u prići, studenti - pa ostao je samo filozofski, nezadovoljstvo je veliko, ali oćito odgovara svima ovo stanje- sve se manje radi, birokracija buja,proizvodi se skoro pa ništa, povlastice traže, morala nema, crkva se bavi politikom, politikom paceri, tko će biti predsjednik određuje PR, glasaći ne izlaze na izbore, ali zato mrtvi i dijaspora glasaju 2x,morala nema, sposobnost se mjeri tko je više jamio, ispite polaže sirotinja- sposobni plate,Zagreb je pred bankrotom pa se razmišlja kako bi taj Bandit otišo na mjesto predsjednika, o državi se priča kao o južnom voću, seljacima se ne isplati sijati , tajkunima se pogoduje i uvozi..........
revolucija?-a šta drugo?

cnn, mislim da je ipak

cnn, mislim da je ipak bitno to zbog cega ostali sindikati nisu dali podrsku tzv. "prosvjedima" u organizaciji hus-a, koje ozren matijasevic u maniri lose kopije putujeceg cirkusa monty paythona, odrzava po hrvatskoj.
hus je kao cetvrta po snazi sindikalna sredisnjica, inace poznata po jako dobrim odnosima njenog predsjednika ozrena matijasevica i sramotno odbjeglog drive, samoinicijativno, bez dogovora sa ostalim sindikalnim sredisnjicama.. krenula u organizaciju ovog sindikalnog cirkusa po hrvatskoj.
dok su ostale sindikalne sredisnjice planirale odrzati zajednicke prosvjede u lisopadu, matijasevic se odjednom osjetio pozvan( sto mislite od koga?) da u rujnu samostalno organizira prosvjede i to u jutarnje, radne dane, kad je vecina( jos uvijek i za sada) na poslu.
monty paython, odnosno matijasevic, sa svojim prosvjedima koji u hrvatskoj okupljaju jako malo gradjana(manje i od nedavne samoinicijativne akcije gradjana trnja protiv milana banditosa i njegovih parking-satova po njihovom kvartu!) zeli sublimirati sve vece nezadovoljstvo i rasplinuti ga ovako traljavom sindikalnom akcijom.
na matijasevicevim tzv. prosvjedima, taj se karikirani lik zalaze za smanjenje pdv na prijasnji postotak i za ukidanje kriznog haraca, medjutim, on niti jednom rijecju javno ne poziva na rusenje ove takozvane "vlade" i raspisivanje novih izbora.
matijasevic jedino zaziva neku novu vladu nacionalnog jedinstva, na celu sa hdz-om i sa njegovim prijateljem sanaderom, u njegovoj ponovljenoj glavnoj ulozi, jer matijasevicu ocito jos uvijek nedostaje sanaderov supak u kojem je on tako rado boravio.
na obostrano zadovoljstvo, naravno!:)
na njegovim "prosvjedima" se cak i transparentima poziva drivo na povratak!?:)
pretpostavljam da je i onih stotinjak okupljenih koje taj redikul skupi na svojim skupovima, po nekoj radnoj direktivi hdzelja tamo okuplja?
ostale sindikalne sredisnjice, o kojima takodjer nemam neko pozitivno misljenje, svoj zajednicki prosvjed planiraju za listopad.
ti prosvjedi ce biti daleko veci i ocito ih se vlast pribojava(jer cemu sad ovaj matijasevicev igrokaz?), ali poucen dosadasnjim sindikalnim uradcima, mislim da ce se i oni zavrsiti u stilu one.."tresla se brda, rodio se mis"!?
u ovoj sasranoj drzavi ne valja vlast, opozicija, a ni sindikati, jer nikome od njih nije do kumroveckog "talasanja" i moguceg rizika da izgube svoje preplacene fotelje!

Ma ipak mislim da si malo

Ma ipak mislim da si malo previše razapeo na stup srama Matijaševića, malo sam se raspitivala- čovjek je na svojoj plači a ne sindikalnoj, razotkrio je kriminal u HEP-u i tamo se boje čak i za njegov život, mislim da ne igra ničiju igru, meni prije izgleda da drugi sindikati igraju kako vlada dirigira- zavadi pa vladaj. Pred 2 mjeseca je izgledalo kako će prosvjedi biti veliki, svi sindikati udruženi a vidi sad- ostade jedan sam???Meni smrde više drugi!Svako svoju kozu i interes dere, a narod je taoc nekih čudnovatih kljunaša- bi ne bi -prosvjed ali kad nekome paše ili ne.Zar te sindikati ne podsjećaju na braniteljske udruge- što ih je više to se smisao gubi , lakše se manipulira i zamračuje problem- svega je previše- i lažnih branitelja kao i lažnih službenika , birokracije.....

snupacha, aisha ti je vec

snupacha, aisha ti je vec odgovorila o matijasevicu,pa samo da dodam...
ne mislim da su druge sindikalne sredisnjice nesto puno bolje od hus-a, ali je hus od samog osnivanja prorezimski( citaj, hdz-eovski!) sindikat.
i sssh je u vrijeme davora jurica otvoreno navijao za sdp, ali se nakon njegovog razlaza sa racanom.. kad je juric pokusao u stilu talijanskog sindikaliste sergia cofferatija organizirati masovni sindikalni prosvjed protiv koalicijske vlasti, ipak (donekle) distancirao od te stranke.
cinjenica je i da su sindikati podjeljeni na "lijeve" i "desne" i da se vise bave politikom, nego li sa sindikalnim radom.
sindikalni lideri uglavnom iskazuju politicke ambicije, ili sistemom ucjene vlasti cuvaju vlastite, bogato placene fotelje.
ali ako u tom komplotu treba traziti najgoreg, to je svakako ozren matijesevic i njegov hus, jer ova sindikalna cirkusarija koju sad on organizira i sam nacin njene organizacije, vise je nego jasan potez kojim on pomaze hdz-ovskoj vlasti, razjedinjujuci sindikate i sublimirajuci opravdan gnjev vecine onih koji imaju srece da jos uvijek rade.
aktualna vlast generira kriminal u javnim poduzecima i to sto je matijesevic navodno "otkrio" aferu u hep-u( od koje nece biti nista!), slobodno mozemo reci da je otkrio samo toplu vodu.
uz to i vrlo "mutnu", jer je svako "otkrivanje" afera u hrvatskoj, u pravilu samo posljedica nejedinstvenosti hrvatske politicke mafije koja po uzoru one njihove bratske talijanske, zna i voditi svoje (afera) medjusobne ratove.
osobno mislim da u hep-u ima kriminala, kao sto ga ima u svim hrvatskim javnim poduzecima, ali danasnje razapinjanje mravka( sa potpunim pravom!) nije nikakva "borba protiv korupcije i kriminala", vec borba politicke mafije za njihove pozicije..u koju se, na zalost, ukljucuju i pojedini sindikalni lideri!

slažem se. primjeti kako se

slažem se. primjeti kako se sad odjednom nonšalantno priča o listopadu. cijelo ljeto se barata riječju rujan a ne listopad. u rujan smo zabrazdili, mutavci se dogovorili nisu ništa i sad je u modi riječ listopad. pitam se što će biti kad se nađemo nadomak listopada, prosinac?

naravno da ću izaći i na te prosvjede jer podržati treba, samo to hoćemo-nećemo-neznamo-treba-nam-dva-mjeseca-da se-dogovorimo natezanje uvrijeđenih sindikata koje matijašević nije htio sa sobom se doima nezainteresiranim, da se najblaže izrazim. ali važno da je matijašević bad guy a ekipa neodlučnih i mutavih letargičara nikako.

@rzlatić, poslije listopada

@rzlatić,
poslije listopada doći će rujan 2010. Ovo između progurat ćemo nekako. Imamo predsjedničke izbore, pa skijanje, mogući završetak predpristupnih pregovora sa EU ( ??? - pravosuđe ), pa nova turistička sezona. Pregrmit će se i to nekako. Bilo bi lakše kad bi se dobro organiziranim mirnim prosvjedima upozorilo Vladu ( i one koji misle da bi bili bolja Vlada ) da pripaze što rade, ali ako i ne bude kvalitetnih prosvjeda - ništa novo. Idemo dalje.

Za vašu informaciju

Za vašu informaciju matijašević je taj jedini sindikalista koji je odbio doći JAVNO na okrugli stol u 8 mjesecu kojeg je organizirala građanska inicijativa: "Stegnite vi remen bando lopovska!"

Matijašević je taj koji je javno rekao da on sam organizira prosvjede i da mu se NITKO ne može pridružiti.
Narcisoidnost? NE.

Debeli interes? DA.

Inače, ako neznate, matijašević je bio za taj famozni HARAČ i da je po matijaševićevom sada bi imali 24% PDV-a.

@Aisha, mislim da malo tko

@Aisha, mislim da malo tko na toj sceni zna kako izvesti ljude na ulicu. Vjerojatno neki imaju volju ali znanja evidentno fali.

Znaš što je meni tu jako

Znaš što je meni tu jako glupo u toj tvrdnji?

To što netko mora ZNATI kako izvesti narod na ulicu!

Pazi, narod koji je opljačkan, koji nema šta za jest ( iako će neki odglumiti da imaju, samo da se nebi pričalo da nemaju ), koji jeb teroriziran raznim zakonima i kojega se potlačuje i kojega se ne štiti MORA imati nekoga tko će imati ZNANJE da ih izvede na ulicu!

Znanje! WTF?

Pa taj narod bi sam trebao odavno istrčati na cestu gol i protestirati, ako se mene pita.

P.S. ovo nije išlo na tebe nego nažalost na tvoju točnu, ali meni totalno ne prihvatljivu tvrdnju.
Da kažeš grcima da ti treba ZNANJE da izvedeš ljude na prosvjed, rekli bi da nismo normalni.

Pa ako još uvijek nije

Pa ako još uvijek nije istrčao na ulicu, možda tom narodu nije tako loše kao što ti misliš da jeste. Možda je taj narod ipak malo svjesniji da npr. u Americi žive ljudi koji spavaju u kartonskim kutijama po pločincima, ili žive u naseljima kamp prikolica bez struje i vode, pa opet ne izlaze na demonstracije. Možda je hrvatski narod svjestan da svijetom drma ekonomska kriza i da to nije samo naša stvar, već stvar svih Europljana i šire.
A da konačno priznaš da si se ti zabunila?

My Soul

psihologija "kiselog voca",

psihologija "kiselog voca", ili "nije meni lose, jer ima onih kojima je gore" se cesto koristila u politickoj manipulaciji totalitarnih sistema, pa tako i u bivsoj jugoslaviji.
svi dnevnici bi zapocinjali sa ratovima, eksplozijama, mrtvim i ranjenim, te tek na kraju, sa poskupljenjima koja su pred kraj jugoslavije bila gotovo svakodnevna.
pretpostavljam da je na velik dio populacije ta manipulacija imala i svoje efekte, jer .."bitno je da je glava ipak na ramenu".
medjutim, danas, kad je protocnost informacija izmakla potpunoj politickoj kontroli i kad mnogi znaju da postoje drustva u kojima se i od postenog rada dostojno zivi i u kojima umirovljenici ne prebiru po kontejnerima trazeci pet ambalazu, sigurno da je teze prodati tu provjerenu psihologiju kiselog voca.
my soul, tih 20 000 amerikanaca koji su od pocetka globalne krize ostali bez svojih stanova i kuca, su u ukupnoj americkoj populaciji gotovo zanemariv promil.
u hrvatskoj je jedna trecina ukupne populacije potpuno siromasna, a dvije trecine zivi na rubu siromastva.
i to ne samo od pojave te neke "globalne krize", koja je ovoj politickoj mafiji itekako dobar alibi za ono sto su svojom pljackom napravili ovom drustvu, vec u zadnjih desetak godina.
zbog cega se ta velika vecina siromasnih ne pobuni?
velik dio te siromasne populacije su umirovljenici i osobe trece zivotne dobi, koja se uprkos svom ponizavajucem polozaju, nikad nece pobuniti?
zbog njihovih godina i problema koje te godine nose i zbog vlastitog ponosa, oni ne mogu generirati nikakve drustvene promjene, a kamoli da iskazu svoj otvoreni bunt.
drugi, takodjer veci dio te populacije, sacinjavaju oni bez kvalifikacija koji svoje mizerne place vec dva desetljeca nadopunjuju raznim fusevima, svercom i radom na crno.
i jednima, a i drugima je karakteristicno to da su u svom siromasnom polozaju vec dulje vremena i da nisu ni osjetili sve "blagodati" potrosackog drustva kao ostali,te da su dugodisnjim reduciranjem svojih zivotnih potreba, jednostavno, u stanju prezivjeti i gora vremena od ovih.
uostalom, kad te zivot smjesti u poziciju "jadnika" i tvoj psiholoski profil se prilagodi toj razini.
iskazati svoj bunt, na razini te psihologije, je gotovo nemoguc cin.
znaci, veci dio siromasne populacije( ili one na granici siromastva!) ne moze prvi iskazati svoj bunt.
jedini medju njima, koji bi mogli organizirati taj socijalni bunt, su oni koje su tek odnedavno dosli u tu poziciju siromastva i koji danas ziveci onu zidovsku kletvu.."dabogda imao, pa nemao", iskazuju zdravu ogorcenost tim svojim polozajem znajuci, da za njega i nije kriva samo ta "globalna kriza"!
socijalni bunt mogu organizirati i svi oni koji ne potpadaju pod kategoriju siromasnih, ali kojima se srozao njihov zivotni standard i koje je tesko manipulirati sa tom "globalnom krizom"!
mogu i seljaci, a najvise od svih.. mogu studenti i svi oni koje sistem egzistencijalno ne drzi za njihova mudha.
hrvatska trenutno ima velik potencijal za iskazati svoj socijalni bunt,ali je pitanje tko ce ga prvi inicirati.
po mojoj procjeni, to bi mogli biti studenti, a pogotovo ukoliko vlast krene na njih ostro, sto bi iniciralo siru pobunu protiv te vlasti.
politicka mafija je toga itekako svjesna i studenata se najvise boji, ne samo zbog njima prirodjene "revolucionarnosti", vec i zbog toga sto znaju da bi oni mogli biti upaljac za sve ostale.
hrvatska jos uvijek nije sazivjela ono najgore i mislim da nas uskoro cekaju vremena kad ce mnogi pritisnuti uz egzistencijalni zid, ipak krenuti na te ulice.

@Aisha, Buniš se ko "Grk u

@Aisha, Buniš se ko "Grk u 'apsu". Grci su, za razliku od Hrvata prebolili neke dječije bolesti demokracije, ili si zaboravila da su imali poslije ww2 diktaturu generala.Oni imaju i solidnu tradiciju izlaska na ulice, tako da je vrlo jednostavan način komuniciranja građana i onih koji pozivaju na demonstracije.Sve to Hrvatska nema, i zato sam opravdano rekao da treba znanja za izvesti prosječnog Hrvata na ulicu. Ako tome dodamo da su u vodstva sindikata i nevladinih udruga instalirani (trojanci) ljudi iz vlasti, biće ti jasno zašto na primjer fali podrška HHO-a

Daj zaboga, pročitaj jedan

Daj zaboga, pročitaj jedan moj koemntar kako spada rush!

Pa rekla sam da si u pravu, nažalost. Dakle nisam se bunila protiv tvoje točne teze.

meni je i dalje en shvatljivo da nekome treba "znanje" da izvede opljačkan narod na ulicu.

Oprosti, to mi je enigma.

Možda je tebi enigma.

Možda je tebi enigma. Narodu nije. Narod nije opljačkan, već pljačka gdje stigne. Svatko u svojoj domeni, a svi zajedno ovu državu na porezima.

My Soul

i nebi puno ni

i nebi puno ni pogrijesili.
mislim na grke, naravno!:)

A da ipak tih revolucija ne

A da ipak tih revolucija ne bude malo previše? Pa 1918., pa 1941., pa 1991... Ali, da ovako ne ide, očigledno je!
Zna se da se MARX, ENGELS, LENJIN, TROCKI, MAO, TITO.. ne rađaju svakih deset, dvadeset godina! Pa da čitamo njihova djela, pa malo i Gramsija, Marcusea, pa Freuda,pa Tolstoja, Dostojevskog, Andrića, Krležu..., pa Bibliju, pa Talmud, pa Kur an.. možda nam padne na pamet neka ozbiljnija ideja!
Manje Interneta, više mudrih knjiga!

joj daj zaboga, pa nitko ne

joj daj zaboga, pa nitko ne zaziva oktobarsku revoluciju. iz čega to isčitavaš?
"revolucija" u hrvatskoj situaciji predstavlja i onaj sasvim regularan masovni bunt kakve često upražnjavaju građani zapadno od nas pa im država lijepo potpuno stane na dva dana, ali je vlasti dovoljno da shvati da se zajebala a ne da se bahati ministri pred kamerama ismijavaju iz naroda. na stranu što tko od nas misli kakvo drastično rješenje bi državi i društvu trebalo (i ja imam svoje), ali lenjina stvarno nitko ne zaziva.

hrvatskoj, nenavikloj na ikakav bunt nego isključvio na poslušno kmetsko sagibanje uz beskorisno gunđanje u vlastitu bradu, svako masovno okupljanje znači puno - koliko se dugo hrvatska sjeća radija101, a kad je to bilo i je li tamo bilo nešto revolucionarno? ali bunt je bilo prekretnica jer je bio srednji prst pokazan ravno tuđmanu u lice. prosvjed kakvih zapadno od nas ima bar jednom godišnje, samo tamo nisu revolucionarni a ovdje bi se vlast malo usrala samo od prisustva glasne mase na trgu i opasnosti da nešto pođe po zlu a tada će to vidjeti cijeli svijet. kakav lenjin, daj dođi k sebi.

sasvim regularan masovni

sasvim regularan masovni bunt kakve često upražnjavaju građani zapadno od nas pa im država lijepo potpuno stane na dva dana

prosvjede bi mogli nazvati - "vidla krava da se konji potkivaju pa je i ona digla nogu"

mislim, za kog vraga bi se ja trebao ići buniti kad su zahtjevi sindikati glupi da gluplji ne mogu biti? jel njihov bijes usmjeren na najveće probleme hrvatskog društva - korupciju, loše pravosuđe, neefikasnu birokraciju, preveike subvencije, nisku produktivnost, održavanje gubitaša, loš omjer zaposlenih i umirovljenika itd...? ne, nije! mogli su prosvjedovati i prije 2 godine protiv korupcije i prije 3 i prije 5. oni prosvjeduju jer se smanjuju socijalna prava. a to je promašen prosvjed!

rzlatic, tragedija ovog

rzlatic, tragedija ovog naroda je u tome sto se vecina jednostavno boji vlasti.
strahuju izaci na ulicne prosvjede koji su legitimni i demokratski nacin iskazivanja nezadovoljstva i demokratsko sredstvo pritiska na vlast, jer ocekuju da ce ih vlast zbog toga kazniti!?
ne shvacaju da vlast jednostavno nema snage( sve i da hoce!) kazniti prosvjednike, a pogotovo kad su ti prosvjedi masovni.
zar je netko od 100 000 prosvjednika okupljenih zbog zagrebacke stojedinice bio pretucen, zatvoren ili ostao bez posla?
i to u vrijeme kad je hrvatska samo formalno bila demokratska?
onog dana kad vecina shvati da se vlast (i ova politicka mafija!) itekako boji prosvjeda, konacno cemo postati politicki pametan narod.
za sada smo jos uvijek sitnozube ovce koje sa potpunim pravom nose to ime!

U posljednjih par mjeseci

U posljednjih par mjeseci aktualna nesposobna vlast dodatno je pogurala ovu zemlju na dno ljestvice nekonkurentnosti gdje smo već prije kriznog poreza i povećanja PDV-a smješteni u društvo Namibije i Vijetnama,

Čuj, pa konkurentnost nam je niska primarno iz razloga što
- ne možeš otpustiti radnika kako želiš
- veliki su doprinosi na plaću
- radnici su neobrazovani i neproduktivni a plaće su velike

Stalno se zaboravlja da SB ne radi taj izvještaj s pozicije radnika i socijale već s pozicije interesa globalnog kapitala

A ti kao zaštitnik socijalno ugroženih trebao bi biti sretan da SB kaže da nismo konkurentni...

youtube.com/bijesdrugi | 4hdz.com
Preporučam: youtube.com/maxprvi | Lion Queen

Svirači se NE mijenjaju,

Svirači se NE mijenjaju, ali je zato muzika uvijek ista.

sjetio sam se jedne stare pjesme za koju mi se čini da je još uvijek aktualna. ne znam smijem li ostavljat link na medijske sadržaje, ali mogu pokušat. ukoliko prođe, molim poslušajte riječi, jer mi se čini da je dosta rečeno i o sviračima i o muzici (pjesma je iz 80-ih godina, ali mi se čini još "živom"). nama treba "novi tra-la-la-la", a čini se neupitnim da sindikati slušaju dirigenta i sviraju staru melodiju...
http://www.youtube.com/watch?v=SppzF0TQXj4

Revolucija? Ma ni

Revolucija?
Ma ni slučajno!
Potrebno je jedinstvo naroda kao 1991. i sve će se riješiti bez i jedne razbijene flaše ili razbijena izloga.
Jedinstvo naroda će nastati spontano kada svi shvate gdje smo. Kada više nitko neće imati novce za benzin, m-tel, HEP, plin, kredite, kruh i vodu - e tada nastaje jedinstvo naroda.
Postoji sustav, način i mogućnost organizirati i usmjeriti to jedinstvo ali prije svega "iz igre" treba izbaciti sindikate i stranke.
Sindikati su veća mafija od stranaka a sindikalni vođe žive bolje i komotnije od saborskih zastupnika.
Sve sindikalne pojedinačne akcije su dokaz kako su korumpirani i u dosluhu sa Vladom (sporedno kojom i čijom Vladom - HDZ ili SDP), jer da im je do radništva - nastupili bi zajedno i sinhrono. Znači - efikasno.
Tko od sindikata očekuje rješenja - u grdoj je zabludi.

Kada više nitko neće imati

Kada više nitko neće imati novce za benzin, m-tel, HEP, plin, kredite, kruh i vodu - e tada nastaje jedinstvo naroda.

To je sigurno. Jedino što je tada nažalost prekasno, sve je "isparilo", više se nema što spasiti. Ja bih htio da to "dno" nekako ipak izbjegnemo...

Jedino što je tada

Jedino što je tada nažalost prekasno, sve je "isparilo", više se nema što spasiti
Na žalost, to nije moguće izbjeći. Naime sva sreća. To je jedino što će ubrzati ono što većina na ovim stranicama a i u državi očekuje. Djeca su razmažena zato što im se ne postavljaju granice koje ipak oni trebaju. I ekipe u vlasti kao i ostali nismo do sada imali granica – ekipe po hapanju a mi ostali po kruhu i igrama. Vlast (i oporba) nema autoritet i svjesna je toga. Očekivanje naroda je u najmanju ruku da će se vlast biti prisiljena ponašati po obrascu one iz soc razdoblja (ono – i oni su krali al su i nama dali) ali nije uspjelo, a i da jest bilo bi već prije baš sve razprodano i onda bi bilo prekasno. Naime još nije baš sve izgubljeno i sva sreća da dolazi ta granica. Narednih mjeseci kao i ovih smo i glumci i publika u događanjima

a koliko traje proces

a koliko traje proces "izbacivanja stranaka i sindikata iz igre"? to čemo čekat da se spontano desi 2051 ili bude bliže? ili da odradimo još 850 farsi koje se zovu parlamentarni izbori... - ne kužim kako bi se trebali "iz igre izbacit sindikate i stranke" na fini način. ili da skratimo, mogao bi netko ipak munut neki izlog tako da svaki onaj koji misli zasjest gore bude svjestan da je pojam odgovornosti nešto što može značit i pizdariju da narodu pukne film a ne samo laganu smjenu s položaja uz lagano zadržavanje povlastica i imovine. tek toliko da ima na umu da na toj poziciji nije samo idući u redu za grabež nego prvi u redu da nakon sranja pokuša učiniti reda. ista poruka može istovremeno biti jasna i sindikatima. osobno mislim da pijanci jednom mora doći kraj, a što je pijanka gora to je i triježnjenje drastičnije - nisam ni ja ni ti kriv što se vlast toliko naroljala. a dok mi na fini način "izbacimo stranke i sindikate iz igre", kompletan sloj Mravaku sličnih za koje znamo i neznamo će se nakrast milijuna i milijuna eura nelegalno stečene imovine, i dok do izbacivanja iz igre dođe njihova djeca će na havajima brojat šušku što su im njihovi stari u hrvatskoj nakrali od mutavih ljudi, stari moj. ne zovem linč ali postoji faza kad pijanka pretjera i kad netko treba ugasit muziku, ponekome zveknut pljusku, sterat bagru doma i očistit stan. jasno ti je da takav posao ne ide uz filozofiranje nego uz usisavač.

@rzlatić, mi se radije

@rzlatić, mi se radije držimo one: "zašto patiti od mamurluka pijte dalje"

a koliko traje proces

a koliko traje proces "izbacivanja stranaka i sindikata iz igre"?

14 dana! Najviše 16!

a koliko traje proces

a koliko traje proces "izbacivanja stranaka i sindikata iz igre"? to čemo čekat da se spontano desi 2051 ili bude bliže?
Stiže neka nova generacija, odnosno već je tu, koja je prisiljena misliti svojom glavom, njima stiže puno plačanje zdravstva, školovanja, otplata kredita za stan ili realnije najam stana. Farse su praćene i analizirane, pa tako na plenumu ff nisu lako mogli proći ni licemjerni sindikati.

kompletan sloj Mravaku sličnih za koje znamo i neznamo će se nakrast milijuna i milijuna eura nelegalno stečene imovine i dok do izbacivanja iz igre dođe njihova djeca će na havajima brojat šušku što su im njihovi stari u hrvatskoj nakrali od mutavih ljudi, stari moj
Ekipa koja po čistoj elitnoj genetici nasljeđuje svoje djedove i očeve u uhodanom poslovanju na balkanu (tu među razlitčitim etničknim skupinama za vrijeme rata nije došlo do genocida nego su se pomagali , sjetimo se npr arkana– tu cvjeta bratstvo i jedinstvo, a stoki sitnog zuba serviraju se ustaše i partizani – upravo imamo direktno praćenje psihološkog efekta MPT kao dodatne pozadine utakamice) –mogla bi ta ekipa ipak promisliti da nema niti jednog uspjeha do vijeka i da bi se to baš sada moglo naglo srušiti preko njih – preko njihove djece svakako, ali ta ekipa ne vidi dalje od svoje guzice pa im ta priča oko vlastite djece nije opterečujuća. Svijet je danas jedna zbilja mala cjelina. Havji odavno nisu baš neki ugodan kavez, možda će eventualno moći brojati šušku na mjesecu da bi uspjeli zaspati, ali ako ostanu zemljani bit će prisiljeni vrataiti dvorce, zemlju, i razna vlasništva što su ih dobili u jednom virtualnom svijetu monopoly igrice

Postavke za pregledavanje komentara

Odaberite svoje postavke za pregledavanje komentata i kliknite na "Snimi postavke" da aktivirate promjene.
Syndicate content